
Nog even over die
islampolitie in de Haagistaanse Schilderswijk komend weekend. Omdat normale agenten tijdens oudejaarsnacht dus amper de veiligheid op straat kunnen garanderen hebben politici de hulp ingeschakeld van salafistische haatbaarden van de Al-Soennah moskee. Die zullen de hele nacht surveilleren op straat. Naar
eigen zeggen heus niet om hoofddoekjes te controleren, maar om 'jongeren aan te spreken op hun gedrag en hun islamitische identiteit zodat zij bijvoorbeeld niets in brand steken en geen ruiten ingooien." Hoe nobel. Een haatmoskee als peiler onder de democratische samenleving. Vandaar dat Burgemeester van Aartsen het ook
helemaal ziet zitten in de Al-Soenna-patrouille.
"Van een burgerwacht is geen sprake. Met As Soenah zijn dezelfde afspraken gemaakt als met andere deelnemers aan het project. 'Rolmodellen', waaraan behalve moskeeën ook sportclubs en andere maatschappelijke organisaties deelnemen, loopt al drie jaar" Van Aartsen vergelijkt een moskee waar aan de lopende band wordt opgeroepen tot homohaat, vrouwenhaat, jodenhaat en ongelovigenhaat dus met een voetbalclub? Sinds wanneer roepen ze daar fatwa's uit over opiniemakers en politici met een afwijkende mening? Hoe dik is die plaat voor je bekakte kop, Jozias? Maar de VVD-burgervader staat niet alleen. Ook de Haagse PvdA-wethouder Marnix Norder vindt het schandalig dat de PVV Kamervragen over de kwestie heeft gesteld: Volgens hem worden
burgerminnende en goedwillende moslims gedemoniseerd. OMG! Heeft die naïeve Norder dan echt niet door dat hij met een klein groepje religieuze fundie's om de tafel heeft gezeten, in plaats van de grote meerderheid moslims die helemaal niet zit te wachten op sharialovers met politiebevoegdheden? Hoe duidelijk moeten die jurken in
allahsnaam zijn in hun bedoelingen? Beste politiek, omarm dit soort
extremisten niet maar sluit ze juist uit. Doe het voor ons. En voor moslims die geen middeleeuwers zijn. We zetten toch ook geen New Kids in tegen rellend tokkietuig?
Reaguursels
InloggenJe zou toch in Utrecht wonen... Elke dag in de file, Wolfsen als burgemeester en dan dit... Heb de koningin er niet over gehoord tijdens haar kerstrede.
Gekke-Bennie | 29-12-11 | 23:06 |
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
Klopt. Pagina twee. "Wat vindt u van het feit dat van Aartsen een ideologie aanhangt waarin niet-Joden als niet-mensen worden gezien?"
En op pagina vier vestigt hij zijn hoop op de 'ruwe diamant' der 'islamitische jeugd' die de Waarheid zal gaan verspreiden. "De Islam zal zegevieren door het bloed van de martelaren. Geen demonstraties, geen optochten, geen petities, slechts de DOOD zal de Waarheid van de Leugen doen scheiden ".
Nou, van Aartsen doet er alles aan om die ruwe diamantjes te slijpen zoals Fawaz ze wil slijpen, facet na facet.
Werd Jozias ook niet genoemd (lees bedreigd) in de brief die opperhaatbaard Mohamed B. op het lijf van Theo van Gogh prikte ??
Je kan het die gasten moeilijk kwalijk nemen; ze maken op geen enkele manier een geheim van hun intenties: "als je de orde wilt handhaven kan je niet om ons heen". En ze gaan natuurlijk aleen islamietjes berispen. En wat, onnozele bestuurders, denk je dat de criteria zijn waarop men besluit iemand te 'corrigeren'? Wat is er in jullie verweekte, gedegenereerde brein geslopen?
pennestront | 29-12-11 | 18:54
mooie woorden.
kijkend naar de geschiedenis en de huidige crissis in europa, ben ik bang dat het weer op de rit krijgen van nederland gepaard zal gaan met een heleboel vervelende maatregelen waarbij het behoorlijk instabiel zou kunnen worden.
Trutholapolitici zoals jozias zijn een uitstervende exponent van ons dood-en-begraven faalknuffelbeleid. Je verschuilen achter politiek correcte afspraken is bijna net zo LAF als je luie, criminele en laaghartige gedrag goedspreken door te zeggen dat het bij koeltoer en geloov hoort.
Politieke polls en de taal op straat van de NLer bewijzen dat.
Het respect is verspeeld. De tolerantie weggepest.
NL kan wel wat minder islam en vooral ook wat minder uitgescheten politiek correcte lafbekken gebruiken.
Jeroen Blue | 29-12-11 | 18:40
welkom op planeet aarde.
nu weer effe nuchter gaan denken ok?
Ok, kom er maar in, PVV-stemmers :).
De mensen die naar moskee gaan, zijn juist vrij rustige mensen. De fundamentalisten gaan niet naar een moskee toe, dat vinden ze veel te softy.
Die islampolitie is net zoiets als in die landen met zo'n stamoudste ... worden die dan ook de "baas" in zo'n wijk? En langzaamaan heb je dalijk niets meer te vertellen ...
de politiek wil kennenlijk niet inzien dat dit gaat escaleren. tussen nu en vijf jaar hebben we een burgeroorlog in nederland en waarschijnlijk ook in de rest van westeuropa.
President Klaus |
Jij wilt het niet begrijpen. Fawaz wil geen dialoog, zegt-ie zelf, verdomt het om die reden ook om Nederlands te spreken. Fawaz doet mee omdat hij er voordeel mee kan behalen, en de vraag is of dat een goede zaak is. Dit is taqiyya, maar je moet het willen zien natuurlijk, en misschien zijn er ook velen die het gewoon niet kúnnen zien.
Als het echt zo was dat die moskee befgaan was met de buurt als geheel, dan was die moskee er al veel eerder bovenop gesprongen. Nee, Fawaz wacht tot het strategisch juiste moment om de aanval in te zetten en bezigt daarbij als een volleerd maffioso bijna dreigende taal. Hij weet hoe hij zijn soldaatjes moet laten marcheren.
@President Klaus | 29-12-11 | 16:48
Nee je snapt het niet.
"Als jongeren die zich misdragen worden aangesproken is dat positief."
Je gaat uit van een positieve insteek ('let op jongeman wat je doet kan echt niet') of zoiets vaderlijks;
Maar je gaat voorbij dat de jongeren kunnen worden aangesproken op een manier die ze vertelt dat ze dit beter niet kunnen doen 'als moslim' (zie site al-yakeen), dat hij veeeeel beter is als die vreselijke kafirs en beter zou moeten weten. En hóe dat zal hij dat wel te horen krijgen als hij zich asap meldt in de As-Soenah, waar hij bijlessen kan krijgen.
Als dit zo'n succes is waarom hebben we dan de rest van het jaar altijd zo'n probleem met finnen, Mooie taak voor die haatbaarden , maar die zullen wel denken... ik ben toch niet gek ?
@Presidentje Klaus | 29-12-11 | 16:48 |
Kortzichtige 'past mooi in mijn wensbeeld' retoriek die ons op lange termijn duur gaat komen te staan. Dit heeft helemaal niets met 'willen begrijpen' te maken. Dit heeft helemaal niets met 'communicatie' te maken.
.
Dit gaat over niets minder dan een schending van de grondwet. Er is een reden waarom grondswetwijzigingen over meerdere kabinetsperiodes dienen te lopen en dat dit via het parlement moet en niet via burgemeestertjes met een ideetje om weer eens niet gewoon de ME eens te laten doorpakken. Een rabiate anti-democratische beweging inzetten als ordehandhaving mag simpelweg niet in deze rechtstaat.
.
Ik wil mijn grondrechten en rechtstaat niet kwijt. En al helemaal niet vanwege policor pannenkoeken zoals jij die lekker willen dwepen met holle termen als 'communicatie en aansluiten' omdat dat nu eenmaal zo lekker bekt of goede sier maakt tussen de andere policor ballen. U bent nog meer een gevaar voor de rechtstaat als de salafisten die nu mogen aantreden om de bijl aan de wortels van de rechtstaat te zetten.
.
Evil wins when good men do nothing. Nooit relevanter dan vandaag!
@ oplichter | 29-12-11 | 17:01
Nee vooral mohammedaantjes moeten naar de NL politie luisteren en vooral niet naar sharia haatbaarden politie . Die moet hier geen millimeter te zeggen hebben in dit land.
En heb ik eigenlijk totaal geen last van moslims maar
oplichter | 29-12-11 | 16:18
Bullshit. Ik haat alle religieuzen gelijk.
oplichter | 29-12-11 | 16:28
U is kampioen zichzelf tegenspreken?
@solidstate | 29-12-11 | 16:55
IEDEREEN moet naar de pliesie luisteren. Geloof is totaal ondergeschikt. Danwel moet het verboden worden om permanente schade aan de hersenen te voorkomen. Dus ook gristenen, scientology, kabouter plop, hufters èn moslims.
@ President Klaus | 29-12-11 | 16:48
Nee jij wil het niet begrijpen.
Mohammedaantjes moeten naar de Nederlandse politie luisteren en gehoorzamen. Niet naar haatbaarden en sharia politie. Anders moeten ze weg want is het duidelijk dat ze het gezag hier niet erkennen.
@solidstate | 29-12-11 | 16:47
En al heette ik Achmed?
So what?
Loser.
Brusselmans en de reaguurdertjes willen het niet begrijpen.
Het is goed als de moskee actief betrokken is bij het voorkomen van ongeregeldheden tijdens oud & nieuw. Als jongeren die zich misdragen worden aangesproken is dat positief.
Als de moskee (zelfs al is het een foute) zich aansluit bij dit initiatief moeten we daar blij mee zijn. Achterlijke ideeen moeten niet leiden tot het uitsluiten van communicatie.
@ oplichter | 29-12-11 | 16:45
Achmed je houdt mij niet voor de gek.
De machtsverschuiving kabbelt stukje bij beetje voort.
Iets met een kikker in een pan met water.
@ oplichter | 29-12-11 | 16:42
Mij maakt het wel uit.
Moslims die de dienst uitmaken never.
Dan ging ik wel in een hell hole in het midden oosten wonen.
Dat is wat ALLE islamofielen hier moeten doen.
@solidstate | 29-12-11 | 16:38
Lees eens.
Liever een moslim dan zo'n gristelijke schraap vvdjer.
Is geen jood hè?
Het maakt de 'elite' al eeuwen geen kont uit wie de stabiliteit behoudt. Of het nou gristenen, moslims of een man op een wolk met een drietand is. Maakt ze niks uit. Zolang ze hun privileges maar kunnen behouden. Heeft altijd al zo gewerkt.
@ oplichter | 29-12-11 | 16:28
Dat lieg je.
Je zei net dat je liever een moslim had...
Bullshit dus. Oplichter !!!
Wat een enorme faal van de overheid dat ze hiermee te kennen geven dat hun gezag op straat overgelaten wordt aan de religie/burger. Terecht die kamervragen van de PVV. Hiermee wordt duidelijk dat de rechtstaat in dit land eigenlijk al niet meer bestaat. De straat heeft de macht of eigenlijk de religie heeft de macht. Hoe diep kun je zinken als overheid. Voor mijn veiligheid ben ik daarmee afhankelijk van de islampolitie. Slechter kan niet
@solidstate | 29-12-11 | 16:23
'Joden haat je ook net als een nazi.'
-
Bullshit. Ik haat alle religieuzen gelijk.
=@dedeurs: ja, je kunt ook allemaal spoken zien natuurlijk.
bavarois | 29-12-11 | 13:42=
Ik neem aan dat je punt 1 en 2 bedoelt? Wat zijn jouw verklaringen dan aangaande de Kamerbeekzaak? Het scootertuig was zeer professioneel, schepte niet op over de overval zoals de meeste pubers doen, en zit volgens goed uitgedacht plan met de buit veilig in het Rifgebergte, Afghanistan of Jemen? Ergo, de Nijmeegse politie staat machteloos?
Snap je nou niet dat zo'n Marokkaanse gemeenschap de neiging heeft de vuile was binnen te houden en dat de overheid dara niet altijd diep in wil graven, vanwege bang voor 'ongeregeldheden'?
Aleid Wolfsen; ken je die toevallig? Nou, hij is echt niet de enige overheidsbestuurder die geen 'ongeregeldheden' en 'escalaties' wil.
Een beetje argwanend zijn over de manier waarop de regering ons begrip voor de islam + aanverwante cultuur door de strot probeert te rammen mag best, hoor. Zo lekker te verteren is die reli-cultuur niet.
@Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 15:57 |
Tsja, een godwin over een gotspe.. je verwacht het niet.
.
Vreemd dat mensen zich druk maken over een schending van de (grond)wet. Raar dat mensen zich druk maken over de 'outsourcing' van rechts- en ordehanhaving. Bizar dat mensen vinden dat je niet aan de structuur van een rechtstaat moet tornen. Maar het meest idiote is natuurlijk dat mensen boos worden over hoe dit alles ook nog eens even in de achterkamertjes met een bewezen anti-democratische en anti-rechtstatelijke beweging geregeld wordt.
.
Wat een stakkers allemaal hè. Gelukkig hebben we in Nederland ook nog echte relativisten die wel beter weten. Staatsrecht, principes, waarden en normen zijn veel makkelijker te hanteren wanneer je een beetje kan marchanderen. Vooral wanneer het in het hier en nu beter uitkomt. Lekker bewegen op de korte termijn. Wat betekenen die grondvesten van democratie, vrijheid en gerechtigheid nou allemaal in het perspectief van een ware relativist? Precendentwerking is een fabeltje dus van een onwenselijke trend kan geen sprake zijn. Hoezo breekt marchanderen met grondwet de rechtstaat af?
.
Na ons de zondvloed, dat is het devies. Beter nog... Weg met ons, onze principes, onze waarden en normen, maar bovendien weg met de rechtstaat die ons zo beknot in het relativeren. Ik heb dat uw kinderen net zo goed kunnen relativeren wanneer zij opkijken en hun toekomst in een rechtstaat verkwanseld is. 'echt pap, het viel allemaal wel mee toch?'
@ oplichter | 29-12-11 | 16:18
Natuurlijk heb je geen last van moslims als je er zelf een bent.
Joden haat je ook net als een nazi.
Klopt weer helemaal die vooroordelen over oplichters en hun moslimbroeders
@solidstate | 29-12-11 | 16:20
Nee natuurlijk niet.
-voor- na volgens mij
@ oplichter | 29-12-11 | 16:12
Is dat een dreigement?
@oplichter | 29-12-11 | 16:15
Wat is de officiele mening van Geenstijl dan?
Lees jij de topics van johnny quid weleens?.. die had vanmorgen nog een mening over de PVV die jou wel zal bevallen denk ik.
-weggejorist-
@deraderendraaien | 29-12-11 | 16:12
Iedereen die het niet eens is met de officiële mening van de Geenstijl is niet welkom.
Beetje "kim ll jung" stiel.
oplichter | 29-12-11 | 16:12 |
En ik weet waar jouw moskee woont.
-weggejorist-
@oplichter | 29-12-11 | 15:54
En de mening van een oplichter moeten we ook niet willen!
@ oplichter | 29-12-11 | 15:54
Daaag oplichter. Is dat een ander woord voor mocro?
@bello | 29-12-11 | 14:48 | + 0 -
ja ja een godwin... sluit het topic marrrrrrr
Ondertussen liever een moslim dan zo'n gristelijke zuur rechtse VVD schraper. Of een groepering van 'Hufters' onder leiding van iemand die zich Pritt Stick noemt.
Daarbij moet die Greet Wilders zijn zionistische klep maar eens houden aangezien er toch niks zinnigs uit komt. Laat die zijn privé oorlogje maar uitvoeren waar het thuis hoort. In Israel.
Schoorsteenveger | 29-12-11 | 15:25
Goed linkje...
harry pikkel | 29-12-11 | 14:09 |
Allebei kan natuurlijk wel, jammer genoeg.
Het is de islam als zogenaamd medicijn voor de losgeslagenheid van de voormalig of halfbakken islamitische jeugd tegen criminaliteit e.d. Daarom heeft de islam groot voordeel bij criminaliteit onder msolim jongeren, zij kunnen daarmee aantonen dat de westerse maatschappij verdorven is, immers, waarom anders zouden moslim jongeren zich binnen de westerse samenleving anders zo gedragen?
@sjaakdeslinksesul | 29-12-11 | 15:18
Ik kom net binnen, wat was je vraag?
bavarois | 29-12-11 | 13:41 |
Nou dat is eenvoudig uitgelegd. We willen wel ordehandhaving, maar daar zien we dan weer liever niet de signatuur van een of andere klootzak (Allah in dit geval) onder. Laat ik het anders zeggen, gehoorzamen aan de wetten van de nederlandse staat en het oorspronkelijke Nederlandse volk of opdonderen naar je andere thuisland. Daar hebben we geen uit naam van die achterlijke (Mohammed, NSFW) sprekend volk voor nodig.
@mezelf: stukje vergeten.
De vvd heeft het weg met ons denken blijkbaar ook hoog in het vaandel staan.
Dat de pvda de kant van die extremisten kiest verbaast me niet.
Van de vvd had ik het minder snel verwacht, al is verbazing weer een wat groot woord.
De vvd heeft met ons denken blijkbaar ook hoog in het vaandel staan.
Het wordt in de Schilderswijk ook echt een stuk gezelliger met oud en nieuw als de salafisten hun betrokkenheid met deze prachtvolle multiculturele wijk in al zijn kracht laten blijken.
www.al-yaqeen.com/va/vraag.php?id=1120...
Fransg | 29-12-11 | 14:53
sssttt. Niet de islam apologeten wakker maken :-)
Hoezo islamisering dit en nu op ned2 ook.
De ncrv is volledig islamiseerd met hun schandalige ZAPP uitzendingen over allah dit allah dat.
Heeft nou iedereen zijn hoofd in zijn reedt ofzo? GVD NCRV schei daarmee uit achterlijke
Dan stel ik een vraag en dan krijg ik geen antwoord. Zo zie je maar weer, het is makkelijker om domweg iets te roepen vanuit de onderbuik dan om de discussie met xenofobe populisten aan te gaan.
@ Superior Bastard | 29-12-11 | 12:14
Het heeft alles met de islam te maken ze dienen juist als instrument om de haagse politiek meer een meer macht te geven aan haatbaarden. Een bekende islamo maffia trucje waar domme bestuurders na al die jaren NOG steeds elke keer weer in trappen.
bello | 29-12-11 | 14:48 |
Ik vrees dat deze redenering de antifascisten al boven de pet (excusez le mot) gaat. Fascvisme moet voor hen fascisme blijven zoals het door hen wordt begrepen.
Och arme vrouwen en meisjes die in 2013 over de vernieuwde boulevard van Scheveningen willen paraderen in een badpak of bikini!
De informatie is beschikbaar. In alle openheid spreekt het clubje van Abu Imran op haar YouTube kanaal over hun haat tegen de democratie. In alle openheid schrijft de Jneid moskee:
"Op deze manier kunnen we niet alleen de veiligheid garanderen van onze buurt, onze huizen en onze gezinnen, we laten tegelijkertijd zien hoe sterk onze Gemeenschap is!"
Iets minder openlijk is men over de planning van de overname van Nederland.
Lees daarvoor:
www.islamofobie.nl/index.php/blog/meer...
Daar veegt Jneid de Belgen de mantel uit omdat ze de ongelovigen wakker schudden.
Het volgende zinnetje van Jneid moet je even tot je door laten dringen: "Ik vraag je nu: als zij de moslimvrouwen lastig vallen ben jij in staat om hen te beschermen?"
Van Aartsen: ter afsluiting.
Ooit was er in dr Weimar republiek een jonge ex- corporaal met een sullig snorretje die lekker opruiend kon preken en tuig de straat op stuurde ter intimidatie van iedereen die het niet met zijn fascistische ideeen eens was. Later, toen hij macht had verkregen installeerde hij 'ordediensten' ( ook wel de 'Sicherheits Abteilung' genoemd, SA) en dat waren geen gezellige gasten. Moet u ok weten.
Later in zijn turbulente carriere maakte deze ex-coporaal reisjes naar het midden oosten om met vooraanstaande moefti's in die tijd hun gezamelijk doel te bespreken. Namelijk genocide op het Joodse volk. Misschien ook wel eens van gehoord?
Welnu. Wat er nu in uw stad gebeurd, MET UW toestemming ( en ongetwijfeld een zak gemeenschapsgeld voor admin, onkosten etc.) vertoont schrikbarende paralellen met de gebeurtenissen zoals hierboven door mij, en andere reaguurders beschreven.
Duidelijker kan ik het niet maken Mr. van Aartsen.
Ik wens u een verstandig 2012 toe.
"Van Aartsen vergelijkt een moskee waar aan de lopende band wordt opgeroepen tot homohaat, vrouwenhaat, jodenhaat en ongelovigenhaat dus met een voetbalclub?"
Ik zie het verschil niet. Ooit naar uitingen op een tribune geluisterd?
En ik neem aan dat je zelf een beter idee hebt?
In mijn oren klinkt het als een goede zaak als mensen met autoriteit in de ogen van de koters ze gaan aanspreken op hun gedrag.
Beetje dom zitten zeiken hierop terwijl je zelf vanaf je yuppenflat een fles prosecco zit weg te tikken en niets doet is natuurlijk iets te makkelijk.
Stijlloos, dat wel ja.
de 'hudna' wordt ze in de schoot geworpen.
graties en voor nikseh.
Inderdaad, shariapolitie!
Stapje voor stapje naar een parallelle samenleving.
*Je therapeut die lukraak wat dingen in de fik zet in de schilderswijk*
Al-Soenna-patrouille- "Mag niet, als moslim zijnde!"
je therapeut:"Maar, ik ben geen moslim hoor!"
Al-Soenna-patrouille-"Oh, daar moet u dan misschien eens over nadenken, goede nacht verder!"
Nee, tegen dingen aanzeiken is het exclusieve domein van de PVV-buurtvaders.
harry pikkel | 29-12-11 | 14:02 |
Niet overdrijven heh, alleen brievenbussen...
Han CNX | 29-12-11 | 13:58
Volgens @Maarschalk Melkman hebben de haatbaarden 'een zekere invloed' op de jongeren. Tegelijkertijd beweert het redelijke smaldeel van Nederland dat het gedrag van Marokkaanse jongeren niets met de islam te maken heeft. Allebei kan niet.
@Schoorsteenveger | 29-12-11 | 13:55 |
Exact. En als je dat openlijk verklaart, heb je nog een lange weg te gaan voor je betrokken kan worden bij zoiets als ordehandhaving.
TM | 29-12-11 | 14:01
Nee, tegen dingen aanzeiken is het exclusieve domein van de PVV-buurtvaders.
En als je nou gewoon geen moslim bent? Gaan ze dan ook nog tegen je aan staan te zeiken?
-weggejorist-
I was a vigilante just like Al-Soenna, but then I took an arrow in the knee.
Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 13:46 |
Ik chargeerde bewust een beetje. Punt is dat je veiligheid niet moet overlaten aan clubs die zelf niet zoveel met wetten ophebben. Dat is het kind met badwater weggooien.
Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 13:46 |
Waar ik vandaan kom?
Ik verwijs je even naar mijn plermp van 12:53. Die lui verkondigen openlijk 'vreemden' te willen blijven en onder geen enkele voorwaarde een dialoog aan te willen gaan met de westerse samenleving die hen ruimte biedt. Ze zijn betrokken bij hun wijk ja, maar enkel onder hun voorwaarden, hun strikte isolationistische voorwaarden. Het buurtexperiment is voor hen een overwinning op de kufar.
Daar kom ik vandaan.
@bavarois | 29-12-11 | 13:41
Wat daar mis mee is, is dat we een enclave van geitenneukers die niet voor rede vatbaar zijn, tenzij het onlogica van geschuffelde baarden betreft, hebben gecreëerd. Begin eerst eens met dat vacuüm te doorbreken.
@Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 13:46 |
Dan nog maar iets minder tolerance rond nieuwjaar. Liever dat, dan deze extremisten in het zadel helpen.
Tis net voorheen maar dan anders, de aanpak toendertijd verzuild NL Sixties, waarin onderhuids altijd het verwijt weerklonk, dit ten aanzien van katholieken, die zijn nu eenmaal, diepe zucht, een staat in een staat, echter sinds de katholieken zogezegd institutioneel overwonnen zijn dit door de nog immer voortschrijdende secularisatie, hebben de z.g. Verlichten onder ons een ander ,,dankbaar slachtoffer,, gevonden voor hun offerandes op het altaar der democratie, en daarbij is geen middel te gek tog?.(cynisme)
bavarois | 29-12-11 | 13:41 |
Kijk, jij snapt het dus ook niet.
Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 13:34 |
Da's leuk en aardig, maar vernielingen stoppen door ze aan te spreken op hun moslim identiteit??!
Is het nu: 1) "Dat doet u niet 'omdat u moslim bent'
of 2) Dat soort dingen doet u niet: ÜBERHAUPT NIET.
Ik mag toch hopen dat u voor optie 2 kiest in Nederland.
@ Schoorsteenveger | 29-12-11 | 13:25 | + 0
Ehhh waar kom je vandaan? Die mensen zijn juist heel erg bij hun wijk betrokken dat is het hele probleem dat veel mensen met ze hebben
@ harry pikkel | 29-12-11 | 13:30 | + 0
Kom op, het is niet alsof ze met wapenstok door de wijk lopen doe ff normaal. En JA ik heb vorig jaar meegelopen in een zelfde soort project.
@ Parsons | 29-12-11 | 13:30 | + 0
Pfff die denkbeelden kunnen me gestolen worden als er brand is of vernielingen. Ik heb ook iets tegen gereformeerde denkbeelden. Maar denkbeelden zijn niet van invloed om ellende te spotten.
@ Romanov | 29-12-11 | 13:33 | + 0
Zere tollerance is er al in denhaag. Werkt alleen niet zo goed. Er is een verschil tussen theorie en praktijk
@ Semolina Pilchard | 29-12-11 | 13:38 | + 0
Op je eerste vraag: JA! Klopt heb je gelijk in. Ik zeg ook niet dat de politie helemaal geen invloed heeft, maar dat eigen mensen meer invloed hebben dat klopt. Of het wenselijk is, is een ander verhaal werkt het? Jups ..
Tweede vraag: die macht valt wel mee hoor jongens die macht is er al en die wordt echt niet groter wanneer er een paar moskeegangers uitkijken naar vernielingen of brand
Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 13:34
Wanneer zij dit op eigen houtje doen wel ja, maar niet wanneer zij in een samenwerkinsgcionvenant zitten met de politie en de gemeente. Het draait om een organisatie die zich al jarenlang op zeer discriminerende wijze uitlaat over atheisten, hindoe's, ahmadiyya's en liberale moslims (en dat ben je al snel voor Fawaz), groepen die dus alle woonachtig zijn in de Schilderswijk. Kan zo'n club ooit gelegitimeerd worden door een overheid die prat gaat op non-discriminatie en maakt het misschien nog verschil welke motieven er schuil gaan achter hun voorstel?
Wanneer je net als Norder of als jou daarop nee antwoord, moet je er voortaan ook het zwijgen toe doen als PVV'ers in eendrachtige samenwerking met ADO-supporters wijken schoonvegen van allochtoon tuig? Dat moet je dan toejuichen, mooi burgerinitiatief.
@dedeurs: ja, je kunt ook allemaal spoken zien natuurlijk.
Goedzo, PvdA en VVD steunen die invoering van de sharia. Fijn te weten dat ze de seculiere staat voorgoed hebben afgezworen.
Wie dacht, dat de VVD een liberale partij was, weet nu beter.
Ach, wat een gezeik allemaal. Gezeik om het gezeik. Altijd maar zeuren dat moslims niet betrokken zijn bij de leefbaarheid van de samenleving. Maar wanneer ze dat wel doen, en jongeren willen beletten van het uithalen van kattekwaad en de veiligheid middels sociale cohesie willen vergroten, is het ook niet goed.
Kortom, het is nooit goed als moslims iets doen. Omdat het moslims zijn.
Beter gaat Geenstijl zich focussen op de ware problemen, of loop eens een dagje mee met die buurtvaders. Want daar heb ik nog nooit een reportage over gezien. Wat mij betreft worden de messen geslepen als er echt gekke zaken worden gezegd, maar als jongeren worden aangesproken op fout gedrag, wat is daar in shemelsnaam mis mee?
@Maarschalk Melkman | 29-12-11
Even een stapje terug: is het niet vreemd te noemen dat jongeren van een bepaalde komaf uitsluitend respect kunnen opbrengen voor moskeegangers? Hebben we dan niet reeds een religieuze enclave laten ontstaan, een gebied waar de sharia in beperkte mate in zwang is? Hoe onnozel is dan om deze kracht in de wijk nog meer macht toe kennen?
Volgen mij wandelen we, de overheid voorop, de verkeerde kant op.
@Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 13:34
Zo blind als jij zie je ze niet vaak. Zelfs niet hier.
Dus je identiteit verandert onder toeziend oog van een Islamitische baardaap in een Islamitische identiteit... typisch,zo werkt dat alleen in gebieden waar je juist geen eigen identiteit mag hebben, maar er eentje opgelegd krijgt zodat de ander macht over jou heeft.
Volkomen Islamitische werkwijze,de VVD kan zoiets helemaal niet steunen, officieel.. maar ja, wat rest er nog van het liberale gedachtegoed onderhand, niet veel.
foetak | 29-12-11 | 13:31
Dat noemt men een drogredenering. Maar goed. Bestuurder zijn heeft niet zoveel met intelligentie te maken. Gewoon op je 18e aanmelden bij een gevestigde politieke partij, niet te veel herrie schoppen, de partijlijn volgen, de meest absurde voorstellen zo netjes mogelijk verwoorden (tip: gebruik termen als 'samen', 'wederzijds respect'en 'progressief') en je komt een heel eind.
.. waarmee ik voor het eerst in mijn leven voor zero tolerance pleit.. Churchill zei het al hè?
sjaakdeslinksesul | 29-12-11 | 13:26
1: mwah... aan de reacties te zien betwijfel ik het of iedereen het snapt.
2: de moskee is niet de enige die benaderd wordt. Er zijn tal van initiatieven en organisaties die zich inzetten voor een veilig oud en nieuw in Den Haag. De Moskee, ongeacht van zijn denkbeelden vertegenwoordigt toch een redelijke groep en heeft een zekere mate van invloed. Het maakt mij geen flikker uit wanneer er brand is of een haatbaard 112 belt of een gezellige Hollandse knul. Het gaat erom dat er gewoon geen ongelukken gebeuren of vernielingen worden aangericht. En ja dan heb je iedereen nodig. Dan kan je best de rijen sluiten voor 1 avond. En de "machtskwestie"valt wel mee... je vraagt ze om op te letten... meer niet....
=Mensen uit hun eigen gemeenschap kunnen de jeugd daar veel beter begeleiden dan Henk de politieagent uit de Vinexwijk.
foetak | 29-12-11 | 12:58
Maar al te waar. De humor is dat zelfs salafisten hiermee toegeven dat hun jeugd een probleem vormt. Dus nu kan de regering dat met goed fatsoen niet langer ontkennen. (en toch blijft doen uiteraard)
=Moskeeën hebben wel degelijk een sociale functie in de buurt.=
bavarois | 29-12-11 | 13:10
Waarom dan straten waar mensen getiranniseerd en weggepest worden? Antwoord: de dichtsbijzijnde moskee staat een paar straten verderop. Er moet dus in elke allochtonenstraat een moskee komen.
Nog een pikantje: juwelier Kamerbeek zit nog steeds in een rolstoel en de amateurovervallertjes zijn nog steeds niet gepakt. Desinteresse van de politie, die tegenwoordig uit een x percentage Marokkanen bestaat? In samenwerking met een lokale imam? Want de hechte Marokkaanse gemeenschap in Nijmegen weet uiteraard wie ze zijn en waar ze wonen.
-weggejorist-
Moeilijk vraagstuk. Uit de site blijkt duidelijk dat die lui er extremistische denkbeelden op nahouden. Het is goed dat die Marokkaantjes door hun eigen gemeenschap worden aangesproken op hun wangedrag, maar het om extremisten, die de democratie verwerpen, te betrekken bij de ordehandhaving, lijkt me nou weer niet zo een goed idee. Misschien toch beter zero tolerance hanteren rond nieuwjaar. Daarmee vermijden we het risico dat een extremistische groepering de macht krijgt in een deel van Nederland.
foetak | 29-12-11 | 13:31 |
Laat het maar aan onze slimme bestuurders open en denk vooral nergens over na. Is dat wat je zegt?
-weggejorist-
@Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 13:19
Het gaat niet om de inzet van moslims, het gaat om de denkbeelden van die moslims en hun achterliggende doelen.
Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 13:19
En weet jij ook hoe die buurtvaders te werk gaan? Loop je ook mee, hoor je wat ze zeggen? Vind je het op zijn zachtst gezegd niet een beetje vreemd dat een club malloten met een achterlijk wereldbeeld, zonder enige opleiding en jurisdictie een rol gaat spelen in de veiligheid van de openbare ruimte?
Je kunt ook een stel hooligans aanwijzen als buurtvader. Wordt het waarschijnlijk ook een stuk rustiger van.
Snapt Norder en Van Aertsen het echt niet, zeer teleurstellend om te weten dat deze bestuurders zoveel boter op het hoofd hebben!
@bavarois | 29-12-11 | 13:10 |
Rechts- en ordehandhaving zijn geen sociale functies. Ik heb dan ook als burger van een veronderstelde rechtstaat geen fuck met te maken met wat de buurt en of de moskee daarvan vindt.
.
Onze staatsinrichting heeft regels, check en balances, en instituten met een taakstelling. Die zijn gedefinieerd om te zorgen dat in Nederland rechtsgelijkheid, vrijheid en democratie gewaarborgd blijven.
.
Dit initiatief schendt de staatsrechtelijke regels en brengt de rechtstaat en burgerrechten in gevaar. Ik heb geen zin om mijn rechten te verliezen vanwege de kortzichtige noden van een buurt of de vergiftigende opzetjes van een moskee.
.
Ik ben Nederlander en verwacht dat in Nederland de Nederlandse politie en justitie de rechts- en ordehandhaving verzorgen en niet e.e.a. Rabiate geloofsstroming die zo overduidelijk ageert tegen diezelfde rechtstaat.
.
Laat de politiek dit stoppen!
-weggejorist-
Maarschalk Melkman | 29-12-11 |
Man... dat snapt iedereen hier ook wel. De vraag is of je als PvdA'er of linkse VVD'er zoals Jozias nog wel geloofwaardig bent als je constant roeptoetert dat niet-democratische stromingen die het wagen om mensen uit te sluiten te veel macht kijgen, terwijl jezelf een antidemocratische en discriminatoire club in het zadel helpt. En niet alle inwoners van de Schilderswijk zitten trouwens te wachten op dit initiatief, zeker niet als het uit die hoek afkomstig is. Er is van alles mis met deze lui te legitimeren.
Zo slecht is dit initiatief helemaal niet.
Met een beetje geluk krijgen die Salafisten een bommetje van eigen deeg onder hun rok geworpen...
Maarschalk Melkman | 29-12-11 | 13:19 |
"Maar wat is er mis mee om die mensen bij je wijk te betrekken."
Dat is de duivel verzoeken. Die lui willen niet betrokken worden.
Pa Cartwright | 29-12-11 | 13:22 |
En voor die relschoppertjes maximaal intimiderend.
Hoe het Arabische grootkapitaal zich via ordehandhaving
bij het grootkapitaal van vonAmsberg wist in te koppen,kopen.
@ Schoorsteenveger | 29-12-11 | 13:16
Meer hoeren op straat is natuurlijk altijd goed.
Voor de heren politici:
Met fundamentalisten kun je geen dialoog aangaan.
Met fundamentalisten kun je geen dialoog aangaan.
- Een fundamentalist is niet in staat andersdenkenden de vrijheid te gunnen op hun eigen manier te denken en te leven. Voor een fundamentalist bestaat er slechts één waarheid, die dan ook wereldwijd zo niet goedschiks dan wel kwaadschiks dient te worden beleden.-
Met een fundamentalistische organisatie in 'dialoog'
gaan betekent dus per definitie ALTIJD alleen maar 'je levert in'.
De reacties hierop zijn een beetje buitensporig. Het grootste gedeelte van de mensen die hier zit te roeptoeteren kent de schilderswijk niet eens. Ik kom er geregeld en heb in een aangrenzende wijk gewoond dus ik snap wel waarom ze de moskee benaderen Het gaat hier niet om een sharia politie die vrouwen zonder hoofddoek naar huis stuurt. Het gaat er gewoon om dat kids geen prullenbakken in de fik steken of erger. Als je in een buurt woont met meer dan 80% allochtonen vind ik het niet raar dat je juist die mensen benadert om je buurt veilig te houden. JA ze hebben een raar wereldbeeld, klopt, ga ik niets tegen inbrengen. Maar wat is er mis mee om die mensen bij je wijk te betrekken. Je kunt wel heel hard roepen meer ME in de wijk (den haag heeft al de meeste politie rondlopen op O&N van heel Nederland) maar die is er simpelweg niet. Denhaag heeft meer buurten waar politie nodig is. Bovendien geloof ik er in dat als een snotaap gepakt wordt door een buurtvader hij veel banger is dan wanneer de politie foei! Zegt. Maargoed 70% van GeenStijl staat op ze achterste benen als er iets met moslims is. Het maakt niet uit wat ze doen.
Pa Cartwright | 29-12-11 | 13:15 |
En meer hoeren op straat die de ogen niet neerslaan als een man hen nadert.
Gewoon meer avondwinkeltjes met bier.
Probleem opgelost.
@Brunoximus | 29-12-11 | 12:35
Janken?
Superior Bastard | 29-12-11 | 12:14
Als jouw theorie klopt, dan kunnen we dus gerust aannemen dat het tuig gewoon zijn middelvinger opsteekt tegen de surveillanten van Al-Yaqeen? Waarom doen ze dat dan niet?
Ik meen me overigens te herinneren dat er ooit een Wet op de Weerkorpsen is ingevoerd, en wel in 1936.
Deze wet verbood het aan particuliere organisaties om taken uit te voeren die normaal door leger en politie werden uitgevoerd. Aanleiding was onder meer het geüniformeerd optreden van de WA, de Weerbaarheidsafdeling van de NSB.
Toen zag men het gevaar. Toen wel.
Dit is slechts een droge opsomming van wazige incidenten: bit.ly/s80VVO
Niks mis mee verder.
Oooh, vliegend Spaghettimonster,
Bezorg imam Vaatwas-haat-en-nijd een uitgezaaide teelbalkanker. Er even van uitgaande dat de sukkel kloten heeft, natuurlijk...
bavarois | 29-12-11 | 13:10 |
As-Soennah wil geen dialoog. Wat is volgens jou de sociale functie van As Soennah?
foetak | 29-12-11 | 12:58
Aub hou nou toch eens op met die zelfpijperij. 93% allochtoon betekent nog steeds een meerderheid die niet-islamitisch is en liefst 99% niet-salafisten. Denk je dat ooit aan de hindoestanen, chinezen of ahmadiyah gevraagd is wat zij vinden van bovenstaand initiatief?
@foetak | 29-12-11 | 12:58
Hier wordt dus duidelijk gepleit voor moslim ghetto's. Want dat is het waar dit soort wijken op uit draaien. No go areas waar een eigen politiemacht de orde gaat hand haven. Hebben wij niet een wet op de weerkorpsen? Als je wil weten hoe dit werkt ga dan eens in de Bronx in New York kijken
[Cartman-in-haatbaardjurk-modus]
"I have Allah-thoratah!!"
[Cartman-in-haatbaardjurk-modus off]
bello | 29-12-11 | 12:59
Je geeft een heel adequate voorspelling van wat komen gaat. De jihad zoals die al 1400 jaar lang talloze malen in praktijk is gebracht. En nog zien die landverraders niet wat ze ons aandoen. Direct arresteren dat verachtelijke zooitje dhimmies.
Moskeeën hebben wel degelijk een sociale functie in de buurt. Ga eens praten met autochtonen in gemengde buurten, en zie dat veel daarvan tevreden zijn met de sociale controle op moslimjongeren in de praktijk.
Maar goed. Er is gelukkig geen enkele sprake van ismalisering van dit land. Dat scheelt.
foetak | 29-12-11 | 12:58 |
Zorgen dat er geen rotzooi wordt getrapt is één. Geen dialoog willen maar wél de eigen broeders de straat op willen sturen is heel wat anders. Niemand, denk ik, is hier tegen het voorkomen van het trappen van rotzooi.
foetak | 29-12-11 | 12:58 Je hoeft niet geband te worden, je kunt met een beetje zelfdiscipline ook gewoon wegblijven natuurlijk.
Maar als je dat niet hebt dan houdt het op.
Er is een soort mens dat wereldwijd veracht wordt. Dat zijn de landverraders zoals die nu in den Haag. De PvdAer Norder en de anti-liberale VVDer van Aartsen.
Nu hebben we het recentelijk over mislukte politieke experimenten... Scharen we daar dit soort waanzin ook onder of gaan we dit nou eindelijk eens behandelen als hoogverraad? Hier is namelijk geen enkel (grond)wettelijk kader voor.
.
Waar zijn nu de activisten die het opnemen voor burgerrechten?
.
Waar zijn nu die juristen die het zo goed voor hebben met de rechtstaat?
.
Waar zijn nu de politici met de mond vol over democratische verworvenheden?
.
Dit is zonder meer een van de meest gevaarlijke politieke hersenspinsels allertijden. Stond de rechtstaat al op de helling door politieke processen, machten die buiten haar grenzen treden en overdracht van souvereiniteit naar EU zonder wijzigingen grondwet, nu wordt de rechtstaat een trap de helling afgegeven.
.
Alle betrokken politici zouden moeten vervolgd na herroeping van deze wandaad. Het kabinet moet onmiddellijk ingrijpen en deze staatsrechtelijke dwaling staande brengen.
.
Ik zou willen schelden, schreeuwen, schoppen. Dit is de start van een nieuwe zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis. De rechtstaat lijkt verloren!
zeg maar jansen | 29-12-11 | 12:56 |
De rellende kutmarokkaantjes wordt daarmee verteld dat op straat de Wilsbeschikkingen van de Verhevene gelden, en niet de wetten en regels van de Kufar. Die rellende kutmarokkaantjes wordt daarmee verteld dat de Kufar zich niet moet bemoeien met wat er op straat wel en niet mag, dat de Kufar op een afstand moet blijven, zich afzijdig moet houden. Wat die rellende kutmarokkaantjes wordt verteld is dat ze geen dialoog moeten willen met de Kufar, dat ze schijt moeten hebben aan de wetten en regels van de Kufar, dat ze alleen verantwoording schuldig zijn aan De Verhevene.
@foetak | 29-12-11 | 12:58
Dan moet je dezelfde tegel nòg een keer plempen, maar dan in CAPS. Succes!
Van Aartsen: dit is dom. Heel dom. Je geeft dit soort lui een vinger en ze rukken je arm eraf: modus operandi. Volgend jaar gaan ze geld eisen met nieuwjaar en ook dat 'reguliere' politie wegblijft uit de wijk omdat dit ' provocerend' zou werken. Mark my words.
Daarna volgt uitbreiding naar andere wijken, andere steden. In de tussentijd gaan ze eisen dat ze ook buiten de feestdagen mogen ' patrouilleren. Op Scheveningen wellicht in de zomer?
Dom. Heel dom.
-weggejorist en opgerot-
hagelkruis | 29-12-11 | 12:54 En de rellende kutmarokkaantjes die dan door mannen met baarden en jurken achterna gezeten worden?
Lijkt mij wel een aangenaam gezicht eigenlijk.
vooral over dat "op onze eigen manier" betekent inderdaad het einde van wat ooit ons land was.
Heb nu al medelijden met de puberende bakvissen die die nacht de haatbaarden tegen het lijf lopen...
[dreinmodeAan] Waarom wil -kennelijk- niemand iets weten over hoe dat symposium verlopen is? Waar de kranten een week lang bol van stonden? Waarom kom ik daar niets over te weten? [dreinmodeUit]
zeg maar jansen | 29-12-11 | 12:50 |
Je ziet het niet. Die club van Fawaz past zich niet aan.
www.al-yaqeen.com/bibliotheek/artikel....
"Er gaapt een afgrond tussen de Islam en de wereld van het moderne Westen. Voor de moderne wereld is de mens wezenlijk een individu, een wezen dat recht heeft op een zelfstandig bestaan. Voor ons moslims heeft de mens dat recht helemaal niet. Het is juist zijn afhankelijkheid tot Allah, de Verhevene, die de kern uitmaakt van de mens."
"Broeders weten van elkaar wat ze willen. En dát is iets wat buitenstaanders nooit zullen begrijpen. Alleen broeders en zusters begrijpen onderling waar zij behoefte aan hebben. Alleen in de gezamenlijke en onvoorwaardelijke onderwerping aan Allah kunnen wij ervaren wat het is om een gemeenschap te zijn."
"De dialoog waar we toe opgeroepen worden door het Westen is geen dialoog. Er is geen gesprek mogelijk, laat staan een ontmoeting."
vrij zuur naar de gemiddelde relaxmoslim...
Brandweerwagens met spuitinstallatie inzetten, en dan spuiten met gepureerde varkensmest. Veel effectiever. En natuurlijk het logo "Ik hou van Holland" op de zijkant van de wagens plakken.
En als je dus als blanke ongelovige kudtnederlander met een biertje over straat loopt, (want,Alcohol!) wordt de kop afgehakt?
Zoals in het islamitische rechtzaak filmpje van laatst...
Poltie moet zich schamen en helemaal maar stoppen, als we alleen islaimtische ordetroepen toestaan en geen burgers of slachtoffers meer helepen is het eind zoek.
Waar betalen we dan zoveel belasting voor? Voor onze veiligheid te garanderen of om islamisten onze straten en rechtspraak over te nemen?
Aartsen, ik hoop werkelijk dat je als eerste het kromzwaard recht in je rug krijgt, wanneer ze beginnen met overnemen. Ontzettende land- en burgerverrader!
Betweetert | 29-12-11 | 12:42 Er is niks mis met leidinggevenden vragen hun bevolkingsgroep in de gaten te houden teneinde ongewenst gedrag te voorkomen.
Het is echter nooit goed hier. Passen ze zich aan dan is dat fout, passen ze zich niet aan dan is dat fout, helpen ze de orde te bewaren volgens de in dit land geldende normen dan is dat fout.
Laat zijn. Als het helpt om de schade te verkleinen en ongewenst gedrag te voorkomen dan is het voor mij goed. Ze worden nu op hun eigen verantwoordelijkheid gewezen en ze gaan daarin mee. Mooi toch?
De Stones hebben iets soortgelijks ook eens ooit uitgeprobeerd door de beveiliging over te laten aan de Hell's Angels. Ook niet echt een succes.
En zo helpt ook de VVD mee aan stimulering van morele kanker.
O.a. daarom dus PVV, Johnny Quid.
mokum4all | 29-12-11 | 12:32 |
Ze hebben met dat project zelfs al een prijs binnengehaald.
www.hetccv.nl/dossiers/Wijkveiligheid/...
www.hetccv.nl/binaries/content/assets/...
@dedeurs | 29-12-11 | 12:47
Kunnen ze dan niet beter naar Bonaire gaan voor de jaarwisseling?
Nieuwjaarszoenen, mogen die wel van de Sharia?
rara | 29-12-11 | 12:20
Zekers niet in het openbaar. Alleen mannen mogen dat met elkaar.
Ach, je kunt het die moslimbroeders uiteraard niet kwalijk nemen, die doen slechts wat hun sprookjesboek ze opdraagt.
En dat doen ze goed.
Heel goed.
Die domme Haagsche kuttekoppen hebben nieteens door dat ze gechanteerd worden. 'Kies voor ons of er breken rellen uit'. Is wat Fawaz Njeit en zijn islamjugend zeggen. Alsof je de nazi's uitnodigd om je eigen Kristalnacht in goede banen te leiden. Is dat erg moeilijk te begrijpen? Dom, incompetent zooitje apparatjiks.
Ah, As-Soenah gaat zieltjes winnen onder Reljeugd. En onze naïve politici trappen er weer met open ogen in. Rotzooi trappen of overlast veroorzaken is niet islamitisch. Kleine kinderen n**ken en bomaanslagen plegen uit naam van de zgn. jihad wel??
Stuiptrekkingen door onmacht. Zo zie ik het. De ene na de andere idiote maatregel om de eigen incompetentie te verbloemen. Dit kan alleen maar zo gebeuren omdat de leiding het zo beveelt. En ook zij worden weer aangestuurd door politici en zij op hun beurt weer door Bea. En daar zit hem de angel. Multiculti gedachte hoort bij NL, dat IS namelijk waar NL voor staat, dus niet aan tornen. Problemen zijn er niet zolang je ze niet concreet benoemd. Alles afdoen als incidenteel hou je even vol, maar is na enkele decennia niet langer te verkopen. De huidige recessie komt even goed uit, dan is de aandacht weer ff afgeleid. En zo hobbelt zoiets vrolijk voort. Tot grote ergernis van velen. Want we weten inmiddels beter.
Oneerlijke concurrentie voor Satudarah
-weggejorist-
Loopt die Sharia politie daar dan ook al rond met kromzwaard en zweep voor een stukje klassiek lik-op-stuk beleid?
@Semalino Palchird : Je hebt helemaal gelijk, lutser.
@Brunoximus | 29-12-11 | 12:31
lekker belangrijk, die Eftelingdingen dragen allemaal de namen as, al, bef, baf.
Een 'rolmodel' heeft trouwens een voorbeeldfunctie, dat is iets anders dan als waakhond fungeren.
Ja die heren zijn zo uitgerust van hun werk, proest, dat ze zeau de nachtpatrouilles inkunnen.
Aan het bericht te lezen, krijgt deze moskee zelfs subsidie om mee te doen met een "rolmodellenproject". Huh?
Waar is het toch zo misgegaan.... waarom kan de overheid de orde niet meer bewaren..... wie heeft dit onzalige idee uberhaupt gelanceerd?
Mijn veiligheid moet zo goed mogelijk gegarandeerd en bewaakt worden door de overheid en NIET door een stel godsdienstwaanzinnigen, het moet goedverdoeme toch niet gekker worden!!
ME terug in de straat, shariapolitie terug in de moskee!
vraagstaart | 29-12-11 | 12:22
Wolfsen?
Cornelis?
Cohen?
De Graaf?
Volgens mij is het As-Soennah moskee. Gewoon even voor de volledigheid. Als we dan toch gaan flamen, dan met de juiste spelling graag.
Wat verwacht je anders van een man die burgerminnende en goedwillende Polen dag in dag uit demoniseert?
"Peiler" schrijf je met lange ij, Brusselmans.
Lees, van Aartsen, of lukt je dat niet meer, durf je dat niet meer?
"Wij hebben de voorwaarde gesteld om dit onafhankelijk te organiseren, op onze eigen manier en met behoud van onze eigen identiteit. Politie Haaglanden is hiermee akkoord gegaan."
"Door te laten zien dat wij als Gemeenschap onze wijk veilig kunnen houden laten we aan de Haagse politiek zien dat als ze iets voor mekaar willen krijgen dat ze met ons moeten samenwerken."
Burgerminnend.... Jazeker, als de burger een 9-jarige moslima is.
Eerst dacht ik dat dit ging om buurtbewoners die oppassen dat er geen gesodemieter is tijdens de jaarwisseling. Als je de site van de moskee bekijkt, zie je dat dit geen club is om mee samen te werken. Je moet veel van de vrijheid van meningsuiting houden om ze het recht te gunnen deze onzin te verspreiden.
Leest jullie schrijver Johnny Q. ook mee met dit verhaal? +1 voor Brusselmans!
WTF, wat is voor gelul, weinig waar ik me zo over kan opwinden als idioten met waanideeën respect, en al helemaal van de zotten, MACHT geven. Tolereren, dat is echt de uiterste grens die groeperingen met waanideeën verdienen.
De tijd dat je door een onzichtbaar, onbewijsbaar en NIET BESTAAND vriendje te hebben anderen shit kan opleggen moet verdorie eens voorbij zijn!
Zo, boze rant weer voorbij.
Eurotokkie | 29-12-11 | 12:20
katholieken en protestanten zij al druk met het controleren van seminaries en kinderdagverblijven.
Haatmoskee als peiler, godbetert. Ooit gehoord van PIJLER ? Check je spelling, Brusslemax; de baarden doen het niet voor je. Dixit HL Rider.
Jozias zou eens met Hans Janssen moeten praten en zich laten voorlichten over het begrip takkya
Man man, die zou zélfs hier in Amsterdam ondenkbaar zijn.
"Van Aartsen vergelijkt een moskee waar aan de lopende band wordt opgeroepen tot homohaat, vrouwenhaat, jodenhaat en ongelovigenhaat dus met een voetbalclub?"
Termen bij een gemiddeld voetbalwedstrijd:
"Homo! Homo!"
"Je vrouw is een hoer!"
"We gaan op jodenjacht!" of "Hamas! Hamas! Alle joden aan het gas!"
En als je geen fan bent van "jouw clubbie" dan ben je een vijand.
Dus ja, van Aartsen heeft wel gelijk, Brusselmans...
@ vraagstaart 12:22
Koreaanse Kim? De fasci di combattimento van Mussolini of toch der Adolf? Meerdere antwoorden kunnen goed zijn...
Ze hebben stront in in ogen en stront in hun oren. Gooi al die heldere kleurtjes van het multiculturalisme bij elkaar en je krijgt een vies soort bruine brij die helder waarnemen en helder denken onmogelijk maakt.
Volgens de sharia is mijn vrouw ook een hoer! Ga toch eens deaud met je sharia en tief op naar je zandbak, stelletje geiteneukers, Mohammed B. indachtig...
En zo zijn we getuige van de geboorte van een getto en mogen ''we'' binnenkort bij onszelf op bezoek.
de Haag, Insha'Allah .
(إن شاء الله)
... heeft promotor van trouwen met & anaal neuken van kinderen imam sjeik Mohamed Ben Abderrahman al-Maghraoui op 23 dec j.l. nu wel of niet gepredikt in de As-Soennah? Ik kan er NIETS over vinden. Maar wel dit goodfeel bericht van het moskeebestuur.
Dat die mafklappers überhaupt worden gezien als serieuze gesprekspartner is al van den zotte natuurlijk. Laat staan dat je ze nog een openbare functie geeft ook.
Je zal maar in zo'n haatbaardbuurt moeten wonen. Dan ga je oud en nieuw toch ergens vieren waar geen relioten patrouilleren. En zo snel mogelijk evacueren, natuurlijk.
Het blijft natuurlijk een geweldige strategie. Eerst de macht op straat laten veroveren door het eigen tuig en dan de formele macht krijgen om datzelfde eigen tuig in toom te houden.
Weten jullie wie dat óók zo slim deed?
Ik lees: "loopt al drie jaar". Verzin eens wat nieuws Brusselmans. Bovendien is het uitsluiten van extremisten door de politiek, waar Brusselmans voor pleit, in één woord te omschrijven met struisvogelpolitiek. Ik geloof niet dat dat ergens toe leidt.
Het wachten is nu nog op de Zedelijksheid-politie.
Geinig: hun vrindjes van Sharia4Belgium zijn inmiddels door de Belgenpopo vastgezet wegens ongepermitteerd demonstreren en aggressie jegens de hermandad.
En hetzelfde genre haatbaarden krijgt een paar honderd kilometer noordelijker van een liberale burgemeester burgerwachtvestjes en handhavingspetjes uitgereikt.
O tempora, o mores.
En wie toch onoordeelkundig met vuurwerk omgaat die z'n hand gaat er af?
Oh, wacht.
Nieuwjaarszoenen, mogen die wel van de Sharia?
En als de katholieken en protestanten dit nu ook doen dan kan de politie een dagje vrij nemen.
Tripps | 29-12-11 | 12:16
LOL heerlijk ironisch.
"Van Aartsen vergelijkt een moskee waar aan de lopende band wordt opgeroepen tot homohaat, vrouwenhaat, jodenhaat en ongelovigenhaat dus met een voetbalclub?"
uitgaande van bijv. ADO klopt dat toch best aardig.
-weggejorist-
Ik voelde de grond even trillen, en ik weet ook waarom. Theo draait zich om in zijn graf.
We zetten toch ook geen New Kids in tegen rellend tokkietuig?
---
Goed idee!
@Superior Bastard | 29-12-11 | 12:17
Nooit Pulp Fiction gezien zeker.
Enfin, ik ga maar eens an die arbeit.
Art Vandelay Ultor | 29-12-11 | 12:16
Van ieder schot hagel raakt altijd wel één kogeltje het doel.
Mag ik met een broodje ham en een biertje wel door de wijk lopen, of levert dat gelijk rellen op? Da's de eerste vraag die in me opkomt.
Europa is reddeloos verloren, de Islam heeft gewonnen.
En welke partij stelt hier terechte kamervragen over?
Juist: www.pvv.nl/index.php/component/content...
Toch niet zo'n 'compleet mislukt politiek experiment' dus.
Een burgerwacht van Midden Noord heeft vele malen meer effect. Met Henk Bres als commandant.
Dus de bontkraagjes wordt handig duidelijk gemaakt welke bezitten wel, en welke bezitten niet mogen worden vernield.
Goed idee!
Is er eigenlijk nog wel een grote stad over waar men nog niet heeft gecapituleerd in dit land?
Goed begin van 2012, Sharia-politie. Weten we meteen waar het heen gaat.
Inderdaad geen goede maatregel. Juist omdat rellend mocrotuig geen fuck met de islam heeft te maken.
Waarom moet ik nu opeens weer aan Faaleid denken?
Ik snap ook niet waarom je die arme mossies niet met rust laten. Ze zijn zo knuffelbaar met hun lieve baarden.
#koeshiekoeshie
REAGEER OOK