Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Aliaa Elmahdy: Islam ☹ Tieten ☺

naakteegyptischemevrouw.jpgIf all else fails: boobs. Zo simpel zit de wereld in elkaar. Weet ook Egyptische blogger Aliaa Elmahdy. Is een creatief Arabisch dingetje met blog die uitermate handig de vinger op de zeer plek weet te leggen. Bijvoorbeeld door kunstzinnig bloot een foto van zichzelf te twitteren met de hashtag #nudephotorevolution. Kunstzinnig, want zwartwit op de rode schoentjes na. Zwartwit behalve iets subtiel roods is namelijk te associëren met de film Schindler's List en die gaat over de holocaust dus diepere gedachten dus kunstzinnig. De reden dat Aliaa kiest voor dit naaktprotest is vanwege de opperbelabberde positie van vrouwen in de Egyptisch-islamitische wereld. Ook na de revolutie, wat bijvoorbeeld blijkt uit het feit dat militairen gearresteerde meisjes van het Tahirplein hebben gevingerd als maagdentest. In dit heldere interview op CNN vandaag legt Aliaa haar standpunt uit: "Women under Islam will always be objects to use at home. The (sexism) against women in Egypt is unreal, but I am not going anywhere and will battle it 'til the end. Many women wear the veil just to escape the harassment and be able to walk the streets. I hate how society labels gays and lesbians as abnormal people." Kijk, zo werkt dat. Als wij beweren dat de hoofddoek een teken is van achterlijke vrouwenonderdrukking, zijn we racistische cultuurbarbaren. Als een Egyptisch blogmeisje het doet met een naaktfoto, is ze een heldin. Aliaa Elmahdy laat zien dat het een mooi gebaar zou zijn als alle moslima's die een identiteitsbepalende fashion hoofddoek dragen deze afwerpen uit solidariteit met de onderdrukte vrouw in Egypte en aanverwante relifundi-staten. Net als het christelijke kruisje aan een ketting is de hoofddoek symbool voor een martelwerktuig wat niet met opgeheven hoofd gedragen dient te worden. Vrijwillig dragen waarmee vele anderen worden onderdrukt blijft wrang. Viva la #nudephotorevolution! Overigens wil het nog niet echt vlotten met de tietenvrede & de boobiepeace in Egypte. As we speak gaat het volledig los tussen het leger en demonstranten op het Tahrirplein. LIVESTREAM!

Reaguursels

Inloggen

Ik leefde altijd in de veronderstelling dat er onder de boerkas lekker chicks zouden zojn.
Weer een illusie armer.

acac | 21-11-11 | 14:11

Wat een mooie borstjes!

Piep van Poep | 21-11-11 | 08:51

@Arrabinekoeterine

Frontaalnaakt is net zo waardeloos als hetvrijevolk. Buiten dat heeft die aliaah natuurlijk een goed pak slaag nodig kijk maar eens naar wat voor domme dingen ze schrijft : "I hate how society labels gays and lesbians as abnormal people" alsof dit eoa complot is ofzo LOOOOOOL ?!?! Homo's zijn nou eenmaal abnormaal net zoals poliopatienten en segways.

bof jij even | 21-11-11 | 08:30

mevrouw is een heldin, en haters gonna hate.

cabbit | 21-11-11 | 08:04

Grappig. GS geeft altijd zo af op FrontaalNaakt, maar die hadden dit verhaal al een week geleden. En, hoe zeer ik Johnny Quid ook waardeer, FN deed het beter.

Arrabinekoeterine | 21-11-11 | 00:16

Hehe... eindelijk weer eens een vrije geest ipv "ies nou eenmaal myn koeltoer".

jeanmondo | 20-11-11 | 23:43

Binnenkort ook flink sexisme in Libië, met dank aan de NATO.

Ddarez | 20-11-11 | 23:30

@Ret Kid
Iemand die het snapt ;)

Jaimy Fox | 20-11-11 | 22:46

Hoeft ze iig geen kopvoddentaks te betalen ;-) Belastingontduikster! Ik zeg stenigen tot de dood er op volgt. *haatbaard modus uit*

VistaKiller | 20-11-11 | 22:34

Korte lente. (Maar dat was al vanaf dag 1 te voorzien, behalve door politici that is.)

Tikkie Terug | 20-11-11 | 22:25

"We moeten haar steunen". Jullie (Quit & reaguurders) zijn geweldig.

Maar hoe dan? Nobelprijswinnares Aung San Suu Kyi is misschien alleen in leven gebleven omdat de hele wereld haar kende. Hoe genereren wij aandacht & steun voor deze heldin?
Wereldwijde "flesh"mobs? Allemaal bloot op de Dam, onder de Eiffeltoren, in Londen, in NYC etc.? Ik wil met mijn bierbuik best wel te kijk staan voor de zaak van deze heldin ! Onze politici onder druk zetten geen zaken meer te doen met landen waarin onderdrukking en aanranding van vrouwen legitiem is.

Hoe zwak en kwetsbaar ook, Rosa Parks en Anne Frank hebben juist wel het verschil gemaakt in onze treurige soort.

Ooit heeft iemand hier een mooi stuk gepost over mensen in de steek laten omdat jij er zelf geen last van hebt. "Toen ze ... gingen vervolgen deed ik niets want ik ben geen .... " Kent iemand deze tekst?

mrska | 20-11-11 | 22:21

Lelijk wijf, doe dat geval eens een kop doek geven.

[G]eenstijl | 20-11-11 | 22:16

Ik wens madame veel sterkte toe.

A.Th. | 20-11-11 | 22:15

ik eis meer naaktprotest!

timmer1 | 20-11-11 | 22:00

@Parsons | 20-11-11 | 20:33
Als een uitspraak, mening of waarheid niet in een of ander subsidie-plaatje past, ben je volgens de huidige standaard een randdebiel idd.

Wat zijn 'we' al ver gekomen hè, met z'n allen..

Jackanders | 20-11-11 | 21:51

moslimbroeders op het tahirplein, dus da's goed. Quids vergelijking over Christelijke kruisjes is natuurlijk debiel.

sitzkrieg | 20-11-11 | 21:30

Moedig van deze vrouw dat ze de "arabische lente" een gezicht wil geven. Ik vrees alleen dat de arabische zomer al lang voorbij is en de herfst en de daaropvolgende winter voor haar niet goed zullen uitpakken.
Ik weet niet waarom maar als ik naar dat gezicht kijk doet het me denken aan een meisje dat iets geschreven heeft dat in het leven van veel mensen iets betekend heeft.
Er zit iets droevigs in en tegelijk iets krachtigs. Zal wel aan mij liggen maar ik heb er diep respect voor.

dantochmaar | 20-11-11 | 21:28

Het valt mij trouwens wel op dat sinds de mohammedanen rammelen aan de poort sinds eind 1990, dat de gristenen ook weer beginnen...

dlseth_ | 20-11-11 | 21:20

Vanavond bij Echte Jannen, Hans jansen die kan vertellen wat dit meisje aan straf boven het hooft kan hangen.

Heel moedig van haar om straf te riskeren!

deraderendraaien | 20-11-11 | 21:02

Prontjes

BASinnic | 20-11-11 | 21:01

Nouja beter als een naaktfoto van Gretta

Eshek | 20-11-11 | 20:59

dus hoe meer boerka hoe mooier de vrouwen

Herr-Flick 2.0 | 20-11-11 | 20:54

@Art Vandelay Ultor
@Jaimy Fox

Sterker nog, alle religies zijn per definitie ondemocratisch. Als religies het concept van consensus zouden kennen, dan waren er geen verschillende stromingen ontstaat binnen de drie grote religies uit het Midden-Oosten.

Ret Kid | 20-11-11 | 20:53

@pius | 20-11-11 | 20:01
O/T Hihi pius, rechts heeft een 'landslide' overwinning behaald in Spanje. #softiepartijenzijnuit

Bart_Bart | 20-11-11 | 20:44

@strikdewepstroper01 | 20-11-11 | 20:14
Volgens mij heeft Geert helemaal geen aandelen,als je ziet hoe hij ageert tegen aandeelhouders en beleggers (lees graaiers) in de financiële markt.

En baardjeuk wordt veroorzaakt door zandvlooien en niet gewassen hangende kamelenbultjes.

deraderendraaien | 20-11-11 | 20:37

En als de PVV waarschuwt voor de islam zijn het een stel randdebielen.

Toch?

Parsons | 20-11-11 | 20:33

Ze doen daar wel van alles aan,om de laatste toerist het land uit te jagen,wie wil daar nou nog op vakantie na zoveel PR.

fleurtje | 20-11-11 | 20:32

Deze vrouw is een absolute heldin, wat een lef, dan heb je gewoon roestvrijstalen ballen !

de gouwe gast | 20-11-11 | 20:27

@deraderendraaien

Er is een rechtstreeks verband tussen baardjeuk, agressie in de Arabische wereld, de 9-11 aanslagen om van de baardjeuk af te komen, de internationale jihad en de aandelen van Geert Wilders bij een fabrikant van flessen scheerschuim en scheermesjes.

strikdewepstroper01 | 20-11-11 | 20:14

Lekker hoorrr met veel donker Arabisch haar enzo,
kan je ze ergens bestellen ?

Ratzing. | 20-11-11 | 20:02

Reinaert | 20-11-11 | 19:02

Ik had het over minimaal 25 jaar waarde vos.

Alles is een proces. En alles bouwt voort op elkaar, als er eenmaal een grnes overschreden is dan is progressie onvermijdelijk.

Gechargeerd, Zonder de uitvinding van het wiel was de auto ook niet mogelijk geweest.

Have patience.

pius | 20-11-11 | 20:01

Mooie tieten heeft ze niet, maar daar gaat het hier niet om. +1

Chill | 20-11-11 | 19:54

@Jaimy Fox | 20-11-11 | 19:38
Mijns inziens laat de islam geen ruimte open voor democratie.

Dat is iets anders dan dat mensen die zichzelf moslim noemen de democratie kunnen omarmen, maar daar ging het even niet om.

Islam is als totalitaire ideologie per definitie anti-democratisch. Als moslims een democratie willen zullen ze de politieke aspiraties die de islam intrinsiek kent los moeten laten.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 19:50

@Fukjoe | 20-11-11 | 19:02
Er is ook pas een onderzoek geweest dat heeft uitgewezen dat besneden mannen slechtere sex hebben, vandaar dat die gefrustreerde barbaren deze vrouwen niet met rust willen laten!

En maar blijven proberen toch aan hun gerief te komen ,desnoods bij hun nichtjes van 10!

deraderendraaien | 20-11-11 | 19:41

@Art Vandelay Ultor

Ik denk net zo goed als Christendom ja. Als deze entiteiten beide tastbare dingen waren zouden ze beiden niet geschikt zijn voor democratie. Het Christendom had ook lange tijd de uitleg dat je je plek moest kennen en dat er nou eenmaal verschillen waren. Ook geen ideologie die erg democratisch is.

Maar de mensen die de religies aanhangen zijn niet zo statisch als die religies zijn. Die gaan in de loop der tijd religie een andere plek geven in hun leven en gaan ook waarde hechten aan vrijheden en mensen rechten.

Er zijn genoeg seculieren die ook religieus zijn maar die van mening zijn dat religie en staat gescheiden horen te zijn. Dus nee de discussie gaan Islam en democratie samen, daarop is het antwoord nee. Maar op de vraag gaat Christendom en democratie samen is het antwoord ook nee. Als een religie alles overheersend is gaat het nooit samen met democratie.

Maar als je mij vraagt gaan moslims, christen of andere religieuzen samen met democratie dan zeg ik ja. Want elk mensen heeft een natuurlijk verlangen naar vrijheid en de religie kan een andere rol in het leven krijgen of zelfs tegen afgekeerd worden. Dus zeggen dat mensen in het Midden Oosten niet met democratie kunnen omgaan omdat ze moslim zijn is een achterlijke en denigrerende opmerking. Mensen kunnen wel omgaan met democratie, despoten kunnen dat niet.

Jaimy Fox | 20-11-11 | 19:38

Daar kunnen echte Jannen nog een puntje aan zuigen!

Aliaa +100!

deraderendraaien | 20-11-11 | 19:35

Aliaa is de nieuwe Rosa Parks

Koonkluk Huis | 20-11-11 | 19:33

@Bart_Bart | 20-11-11 | 19:23
Het kemalisme in Turkije was een gidsideologie, omdat het de islam onschadelijk kan maken. We hoeven niet te vergeten dat het Turkse kemalisme ook rigide nationalistische elementen kent en die mogen we zeker afkeuren, maar het biedt een fundament waarmee landen met een islamitische bevolking voorzichtige stappen richting democratie kunnen zetten.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 19:27

@Bakito | 20-11-11 | 19:11 |

Dat is iets wat niet eens zo slecht zo zijn voor deze wereld. Anarchie klinkt vrij eng maar het is de ideologie die het dichts bij de ware realisatie van de verlichting komt. Het wordt echter vaak in één adem genoemd met chaos. Wat een groteske en foute versimpeling is van de term maar laat mensen het aub zelf onderzoeken.

Mensen die denken in Adam Smith te geloven weten niet eens waar hij echt voor stond maar goed. Onze westerse economisch stelsel wordt bestuurd door kleptomanen en psychopaten die lachen om de essentie van Smith's Wealth of Nations. Dat is weer een andere discussie...

Jaimy Fox | 20-11-11 | 19:25

@Reinaert | 20-11-11 | 19:19
Inderdaad. Maar, ik denk dat ze Turkije achterna gaan. Ook niet bepaald een gidsland, maar toch beter dan Iran.

2 maart, 2012 zijn er weer verkiezingen in Iran trouwens. Kunnen we weer met een hapje en drankje livestreams kijken.

Bart_Bart | 20-11-11 | 19:23

@Reinaert | 20-11-11 | 19:15
Nee, de geest is uit de fles. De hele wereld heeft binnenkort internet. Na duizenden jaren zal volksverlakkerij van deze orde uit het dagelijks leven verdwijnen.

Bakito | 20-11-11 | 19:21

Oops. Excuses voor de dubbelpost.

Ik meld me trouwens even af, het klokje zegt dat ik andere dingen moet doen. En het klokje heeft natuurlijk altijd gelijk.

Lat0rz!

Reinaert | 20-11-11 | 19:20

-weggejorist-

Reinaert | 20-11-11 | 19:19

@Bart_Bart | 20-11-11 | 19:15

Één woord: Iran.

Daar gaat het ook zo lekker. Al jarenlang.

Reinaert | 20-11-11 | 19:19

@nicks nuttig | 20-11-11 | 19:15

"Wij" kunnen niet zo veel. De betreffende landen sluiten zich af en tolereren geen buitenlandse inmenging in binnenlandse aangelegenheden. Terecht natuurlijk, soeverein is soeverein, maar goede raad is duur en ook die wordt buiten de deur gehouden naar mijn gevoel.

Reinaert | 20-11-11 | 19:18

@Jaimy Fox | 20-11-11 | 19:02
Islam en democratie gaan dus wel samen?

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 19:17

Wat een heldin.

Hopelijk blijft ze het voorlopig nog even doen. Het heldinnenschap brengt immers risico's met zich mee.

De Gooise Matras | 20-11-11 | 19:17

@Bakito | 20-11-11 | 19:11

Geef het volk brood en spelen, ik weet 't.

Niet iedereen hoeft van mij een helder verlichte geest te hebben maar de donkere middeleeuwen zijn wat mij betreft toch echt passé en dat moeten we ook zo zien te houden.

Een dipje: kan gebeuren. Maar structureel achteruitboeren is not done.

Reinaert | 20-11-11 | 19:15

@Reinaert | 20-11-11 | 19:10
Ik vind het eerlijk gezegd wel verhelderend.

Het zegt namelijk veel over het volk. Dan weten wij waar we aan toe zijn, en kunnen zij de verantwoordelijkheid niet meer afschuiven.

Als een gekozen conservatief Islamitische regering het verpest, is het tenminste niet de schuld van de terroristen, Israël, de VS of het Westen in het algemeen.

En wie weet, misschien gaat het juist wel beter met Islamitische partijen aan de macht. In elk geval kunnen ze dan geen verantwoordelijkheid meer afschuiven.

Bart_Bart | 20-11-11 | 19:15

@ Reinaert 19.10

De vraag is wat doen wij 'slimme' medemens eraan? Vooralsnog is het resultaat op zijn zachts gezegd teleurstellend. En dan heb ik het alleen maar over de feiten. At the end of the day lijden we er collectief onder, whether we deny it or not.

@ me

*KUCH*

nicks nuttig | 20-11-11 | 19:15

Staande ovatie voor deze vrouw. En een standbeeld. (naakt als ze zin heeft)
Want wat zij doet heeft echt grote ballen. Dat is echt wat anders dan een beetje anoniem foeteren op internet.
En of de zogenaamde feminstes alhier zich even heel diep willen schamen, dat zij zich druk maken over hun glazen plafonnière, terwijl vrouwen die in de buurt van een moslimtroglodiet moeten leven gewoon geen leven hebben.
Diepe buiging voor deze vrouw.

vetkleppert | 20-11-11 | 19:14

@nicks nuttig | 20-11-11 | 19:06

Ik heb er een hard hoofd in. Sombermans spreekt.

Van de regen in de drup en bovendien een gigantische economische schade.

Reinaert | 20-11-11 | 19:13

@Reinaert | 20-11-11 | 19:04
Natuurlijk niet. Om miljoenen mensen in het gareel te houden, heb je verzinsels nodig: Bijbel, koran, regeerakkoorden, TVOH, Aad de Mos. Een wereld vol verlichte geesten zou onherroepelijk tot anarchie leiden.

Bakito | 20-11-11 | 19:11

@Bart_Bart | 20-11-11 | 19:05

Tja, de nadelen van democratie in landen die eigenlijk helemaal geen democratie gewend zijn maar volksmenners en ophitsers op hun woord geloven. En dat is niet laatdunkend bedoeld, dat is een vaststelling.

Zie de soms verbazingwekkende verkiezingsuitslagen in de landen van het voormalige Oostblok. Democratie heeft tijd nodig maar ook een vrije pers, vrijheid van meningsuiting, gelijke rechten voor iedereen (m/v), enzovoorts. Dat. Gaat. Dus. Nog. Lang. Duren.

Reinaert | 20-11-11 | 19:10

@ Reinaert 19.02

Lichtpuntjes op korte termijn zijn niet aan de orde, at least not in our life time ben ik bang (maar hoop blijft, the persistent son of a word). Is er perspectief op LANGE termijn, daar gaat het om! Maarrr.

Zoals het er nu naar uitziet - fill in the blanks -

nicks nuttig | 20-11-11 | 19:06

neukbaar

kibambam | 20-11-11 | 19:05

@Reinaert | 20-11-11 | 18:54
Hoe meer democratie, hoe meer conservatieve Islamitische partijen aan de macht zullen komen. Want dat wilt de meerderheid van het volk.

Prima. Alleen zullen ze merken dat economische groei (minder jeugdwerkloosheid) alleen mogelijk wanneer vele 'Westerse' ideeën worden ingevoerd. En dan ben je al gauw niet meer 'Islamitisch genoeg'.

Dus die werkloosheid zal nog wel even blijven duren, dunkt mij. Ze mogen al blij zijn als de toeristen weer terugkomen.

Bart_Bart | 20-11-11 | 19:05

@Bakito | 20-11-11 | 18:58

Neuh, dat snap ik ook (zie tegel aan @Pius) maar ik vraag me dan ook hardop af óf we ooit wel van deze religieuze waanzin af komen. En mijn angstige vermoeden is dat dat niet het geval zal zijn.

Niet op deze manier in elk geval.

Reinaert | 20-11-11 | 19:04

Hoe durft ze!! Er is net in Nederland een onderzoek gehouden door zo'n links bureau dat de meisjes hier de kopvod uit eigen vrije wil dragen.

Fukjoe | 20-11-11 | 19:02

@pius | 20-11-11 | 18:56

De berichten uit de Arabische wereld zijn momenteel weinig hoopgevend, of zie jij lichtpuntjes die ik niet zie? Uiteraard heeft elke (r)evolutie tijd nodig maar momenteel zie ik toch voornamelijk achteruitgang en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Zeker in deze toch behoorlijk labiele regio heb je domweg geen vijfentwintig jaar om iets tot stand te brengen. De mensen willen resultaten zien, zo niet gaan ze wederom de straat op - hetgeen in Egypte dus inderdaad aan de orde is.

Reinaert | 20-11-11 | 19:02

@pius

Ik voel me toch genoodzaakt wat belangrijke achtergrond informatie te geven. Het debat glijdt vaak weer af naar Islam en democratie gaan niet samen. Zo'n smerige leugen die mensen denken aan te kunnen dragen om de onderdrukking van de mensen in het Midden Oosten te kunnen rechtvaardigen.

Ik erger me ook aan die volidioten die dit soort dingen plempen.

"Ook al is protesteren een recht, dan nog moet je luisteren naar aanwijzingen die een politie agent geeft.
Ze zijn meermaals vriendelijk verzocht om te vertrekken, luister je daar niet naar? Dan heb je pech.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten."
LeMoN69 | 20-11-11 @ 10:48

Tijdens demonstraties daag je juist de huidige autoriteit uit omdat zij hun legitimiteit kwijt zijn. Dat betekend niet dat als je niet naar de autoriteit luistert ze geweld mogen gebruiken als je aan het protesteren bent. Helaas hangen hier veel te veel leeghoofden rond op dit Geenstijl Televaag paradijs.

Jaimy Fox | 20-11-11 | 19:02

@ Bakito

In je mand! * bot geef *

nicks nuttig | 20-11-11 | 19:01

@YaHozna | 20-11-11 | 18:56
Arabische kutjes ruiken ook anders. Hmmm.

Bakito | 20-11-11 | 18:58

@Reinaert | 20-11-11 | 18:54
Kom kom, de 80 jarige oorlog duurde ook langer dan een paar maanden lente. Religieuze waanzin verdwijnt niet na een lang tantra-weekend.

Bakito | 20-11-11 | 18:58

Reinaert | 20-11-11 | 18:54

De waarde van een revolutie kan slechts over een langere periode beoordeeld worden. Een jaar of 25 minimaal.

Give it time;)

pius | 20-11-11 | 18:56

Wat een mooi lijf heeft deze jongedame. Kleine tietjes, grote tepels/tepelhoven, slanke taille, brede heupen. Geweldig.

YaHozna | 20-11-11 | 18:56

@idopane | 20-11-11 | 18:52
Goed gezien. Die joods-christelijke sharia doet weinig onder voor de islam.

Bakito | 20-11-11 | 18:56

Tot nu brengt de Arabische Lente nog niet hetgeen sommigen er wellicht van hadden verwacht. Geen dansende bloemenmeisjes, geen verbroedering tussen de partijen, geen eind aan de corruptie en last but not least geen eind aan het geweld.

Triest. Maar eerlijk gezegd exact wat ik al verwachtte.

Reinaert | 20-11-11 | 18:54

Doldwaas | 20-11-11 | 18:41
Het is schijnbaar voor jou een pijnlijke werkelijkheid dat wij hier in Nederland voor het grootste gedeelte in een dominant Joods-christelijke cultuur leven. Wetenschappelijk bewezen daar is allang geen speld tussen te krijgen. Dat jij graag in sprookjesland wil leven is je gegund maar probeer geen debat te winnen met argumenten die niet opgaan. Nederlands is ook een dominante taal in Nederland en daar is zover ik weet niets mis mee. Als morgen 40% van de Nederlanders Arabisch spreekt is dat wetenschappelijk niet meer waar maar tot nu toe is daar nog steeds geen sprake van. Houwe zo

idopane | 20-11-11 | 18:52

@Patatter | 20-11-11 | 18:24
Ik wil het wel leren.

miko | 20-11-11 | 18:51

Jaimy Fox | 20-11-11 | 18:45

Sterke en bovendien geloofwaardige tegel.

pius | 20-11-11 | 18:49

Eurotokkie | 20-11-11 | 18:38
O jawel hoor de Islam heeft wel degelijk ballen en die zijn persoonlijk door Allah afgeleverd vanuit de ruimte. Men heeft ze toen ingemetseld in een grote zwarte glimmende steen en daar wandelt men een keer per jaar ritueel omheen en gooit men andere stenen ballen tegenaan. Wist je dat niet.

idopane | 20-11-11 | 18:45

Doldwaas | 20-11-11 | 18:30

Ook ik, vrouw, met achternaam van bovengaander De Bree (hij vanwege Bordewijk - boek Bindt met beste leraar die leerlingprotest steunde tegenover al te straf schoolregime).

Bo!

Kudtkip | 20-11-11 | 18:45

Het is allemaal niet zo vreemd. Onder de SCAF is een counter revolutie opgezet. Mubarak was maar een poppetje als afgezant van de macht van de corrupte Egyptische legerleiding.

Eén voorbeeld daarvan is Maspero. Daar heeft het leger sektarisch geweld proberen uit te lokken tussen Kopten en Moslims. Zij vuurde met scherp op de Kopten en hadden net als Mubarak mensen in burger betaald om de Kopten te belagen. Toen dit gaande was werd de staats tv als propaganda gebruikt om de schuld van het geweld aan de Kopten te wijten. Er werd zelfs opgeroepen dat de 'ware Egyptenaren' de straat op moesten gaan om de coup van de christenhonden te voorkomen. www.youtube.com/watch?v=4GqUCt38ByI

Deze revolutie is nog lang niet voorbij de mensen in machtsposities willen die niet zonder slag of stoot opgeven. Alle tactieken zijn precies het zelfde als die van Mubarak.

Jaimy Fox | 20-11-11 | 18:45

idopane | 20-11-11 | 18:38 Waarom je bezighouden met iets dat zo dodelijk saai is als linkse logica

Bokito ergo sum | 20-11-11 | 18:43

Nou Ommiie biedt je een schijnhuwelijkje aan Aliaa!

Ommie de HaatMoker | 20-11-11 | 18:42

idopane | 20-11-11 | 18:38
Iets met dominantie van de superieure joods-christelijke cultuur? Volgens mij vat ik zo ongeveer de woorden van Wilders wel goed samen. Als er een opvatting is die uitdrukt dat een partij zich cultureel zwaar verheven voelt is het die wel.

Doldwaas | 20-11-11 | 18:41

@ Grapjas 18.29

Op lange termijn komt sowieso alles goed. De vraag is alleen hoe. Vrouwen zijn evenwel zo sterk als zwak conform ons mannen, dus ga niet je persoonlijke zuur spuiten op een evolutionair feit, alleen maar omdat het je op dit moment goed uitkomt. WAT de reden ook mag zijn.

nicks nuttig | 20-11-11 | 18:41

@Bakito | 20-11-11 | 18:24
Hoog tijd dus om die levensstandaard een flink eind omhoog te schroeven.

Jackanders | 20-11-11 | 18:41

Die blote tieten trekken de verkeerde ja-je-hebt-gelijk types aan. Daarmee win je niet de Revolutie.

deoudererijperevrouw | 20-11-11 | 18:40

Doldwaas | 20-11-11 | 18:30
"De gemiddelde Wilders-aanhanger plempt dat soort opmerkingen slechts op internet om zich enorm cultureel verheven te voelen". De gemiddelde PVV heeft niet zo'n relatie met cultuur verheffen laat staan dat hij zich 'cultureel' verheven voelt.

idopane | 20-11-11 | 18:38

idopane | 20-11-11 | 18:35 | + 0 -

De Islam heeft al eeuwen geen ballen meer ik weet niet of ze iets voelen.

Eurotokkie | 20-11-11 | 18:38

Bronstig | 20-11-11 | 18:29

Aha!
Het moet welhaast gaan om de jarretels!
(Wie dekt nou benen af...)

Kudtkip | 20-11-11 | 18:37

Een bikkelharde stoot in het kruis van de Islam

idopane | 20-11-11 | 18:35

@Doldwaas | 20-11-11 | 18:30
Ik stem PVV, ben hoog opgeleid en heb nog nooit mijn vrouw geslagen. Misschien dat dit je beeld een beetje verandert, maar ik heb er weinig hoop op.

de Bree | 20-11-11 | 18:35

Ongelooflijk respect voor deze dappere vrouw.

-Als wij beweren dat de hoofddoek een teken is van achterlijke vrouwenonderdrukking, zijn we racistische cultuurbarbaren. Als een Egyptisch blogmeisje het doet met een naaktfoto, is ze een heldin.-

Maar als een jonge Egyptische vrouw dat doet is het uit oogpunt van emancipatie. De gemiddelde Wilders-aanhanger plempt dat soort opmerkingen slechts op internet om zich enorm cultureel verheven te voelen en slaat daarna z'n Ingrid in elkaar. Das een groot verschil.

Doldwaas | 20-11-11 | 18:30

En wij hebben ze geholpen met hun bevrijding, daar mogen we trots op zijn! Helaas zie je vaak na zo'n revolutie dat het onder druk van reactionaire elementen de andere kant op dreigt te gaan, maar op de langere termijn komt het vast allemaal goed. En vrouwen kunnen best wel een beetje onderdrukking verdragen hoor, die zijn zo sterk, zeggen ze zelf.

Flapdas | 20-11-11 | 18:29

@Patatter | 20-11-11 | 18:24
Als ze daarbinnen eelt voelen is die vrouw geen maagd meer ☺

necrosis | 20-11-11 | 18:29

@Bakito | 20-11-11 | 18:24
Ga jij eens een pintje drinken in Saoedi-Arabië of Abu Dabi, moet je kijken hoeveel kwaad dat kan........

necrosis | 20-11-11 | 18:27

@Jackanders | 20-11-11 | 18:12
Onderzoeken wijzen uit dat er een duidelijke positieve correlatie tussen levensstandaard en vrouwenparticipatie is.

Verder lijkt het me geen kwaad te kunnen als sommige volkeren af en toe een pintje zouden nuttigen, om de verhitte gemoederen wat af te koelen....

Bakito | 20-11-11 | 18:24

Wie hier kan in hemelsnaam met vingeren voelen of een meisje maagd is?

Patatter | 20-11-11 | 18:24

Jackanders | 20-11-11 | 18:12

Onderbroek of hoofddoek?
De crux ligt in persoonlijke waardigheid (die ook Bakito best benoemt).

Heel Westers (en nog maar weinig wederzijds ten zuiden gewaardeerd)...

Kudtkip | 20-11-11 | 18:23

@Prof. D.A.H. Vintik | 20-11-11 | 18:18
Tja, blote vrouwen zijn natuurlijk verderfelijk.
Weg met ons!

necrosis | 20-11-11 | 18:21

"Als wij beweren dat de hoofddoek een teken is van achterlijke vrouwenonderdrukking, zijn we racistische cultuurbarbaren. Als een Egyptisch blogmeisje het doet met een naaktfoto, is ze een heldin."

Het is al langer bekend dat het niet om de boodschap gaat maar wie de boodschap brengt.

Hobbykip | 20-11-11 | 18:21

@Bakito | 20-11-11 | 17:53
Die 1,5 cm is overigens makkelijk terug te winnen door tijdens de daad een aantal malen de 'oren te klaren'.
Het ziet er een beetje stumperig uit, maar hé, je mot wat hè? ;)

Jackanders | 20-11-11 | 18:21

de Bree | 20-11-11 | 17:34

Dank u:)

pius | 20-11-11 | 18:19

@neworder | 20-11-11 | 18:09
Muslims are not the problem... bit.ly/tY8Els

Prof. D.A.H. Vintik | 20-11-11 | 18:18

Zit iedereen aan de gestampte pot/ pompoensoep?
Het is ineens zo stil.....

necrosis | 20-11-11 | 18:13

@Bakito | 20-11-11 | 17:53
Ghehe.
Wat de oorzaak ook is, die vrouwen moeten met de vuist op tafel, gesteund door het niet onderdrukte vrouwenvolk in de rest van de wereld.
Het zal voorlopig waarschijnlijk niet gebeuren, wegens 'too hot to handle'.
Dat vind ik, als vrouwen-liefhebber, een trieste constatering.

Jackanders | 20-11-11 | 18:12

Heel gek (ludiek etc.), ik ga vanaf morgen een hoofddoek dragen.
Vanwege te mooie, van die zaadvragende? ogen - aquablauwgroen.

Kun je maar beter niet in het echie beloven.

M'n enige geloof, echter, zal staan in karakter, personality.
No external impact bigger than that - een beetje mag...

Kudtkip | 20-11-11 | 18:12

@adriana65 | 20-11-11 | 17:49
Dan zal dit wel een bewuste en persoonlijke uitzondering op de regel zijn: bit.ly/pwl94h

Prof. D.A.H. Vintik | 20-11-11 | 18:12

Leve de islam en de arabische lente. Wat een verrijking voor deze aardkloot zij deze idioten toch.

neworder | 20-11-11 | 18:09

Moslims and Moslima's alike, join the west and go smart!

Braindead people: Why in Allah's (God, ook goed) name should we do that.

What do you mean why?! Obviously because there is LIITLE time left in our precious human lifes.

Braindead people: That's easy for you to say, you're not braindead.

Well at least not as braindead as you, but we suck collectively anyway. So in the end, you fuck us both.

Braindead people: Infidel! Knew it.

Yeah whatever.

nicks nuttig | 20-11-11 | 18:08

aurevoir | 20-11-11 | 17:49 Zal nogal ontnuchterend voor haar zijn dat mensen die zich progressief noemen er alles aan doen om een ultra-conservatieve religie uit de wind te houden. Kan beter daar blijven.

Bokito ergo sum | 20-11-11 | 18:00

@openluchtgevangenis | 20-11-11 | 17:58
Verslaafd aan vlees?

Bakito | 20-11-11 | 18:00

@Prof. D.A.H. Vintik | 20-11-11 | 17:37
Soms zeggen een paar foto's alles.

miko | 20-11-11 | 17:59

necrosis | 20-11-11 | 17:53 |

Van de Daffyclan moeten ze het niet meer hebben lijkt mij, maar goed. Dit meisje is bijzonder dapper en ik hoop dat het iets opleverd buiten doodsbedreigen om bedoel ik dan!

Moet de rode wijn zijn die ik alvast open had getrokken tijdens om mijn zeldzame verblijf in de keuken wat op te leuken.
Het was me niet opgevallen dat er meloen stond ipv pompoen :-).....(jij boefje)

irma zonderboezem | 20-11-11 | 17:59

"Secular Liberal Feminist Vegetarian Individualist"

Dat diskwalificeerd toch wel een hoop. Secular Individualist gaat nog wel, maar de rest duidt toch wel op een head in the clouds zweefvliegster.

Trouwens ook waarom ze eruit ziet als een waarschuwing voor Anorexia.

openluchtgevangenis | 20-11-11 | 17:58

@de Bree | 20-11-11 | 17:34
Vind ik niet.Het leger is de monarchie die niet afgezet is maar nog zoekt naar een nieuwe dauphin.
De moslimbroederschap zou ik ook niet zo willen omschrijven.Dat zijn eerder de honden van Napoleon in animal farm.

miko | 20-11-11 | 17:55

Zo dapper als deze vrouw is zo laf is Wilders die de zaak helemaal niet helpt maar met zijn haatpraat alles alleen meer op scherp zet en zichzelf op het niveau van iedere relifundi zet.

Godisvoordedomme | 20-11-11 | 17:54

@Jackanders | 20-11-11 | 17:45
West- en Noord-Europeanen zijn significant groter geschapen dan mannen uit het Middellandzeegebied c.q. Arabië. Scheelt gemiddeld 1,5 cm, tenminste als ik de hoeren mag geloven.

Het ware gevaar vindt zijn oorsprong dan ook niet in de koran, maar in de de onderbroek van de muzelman.

Ook dít roep ik hier al jaren. ;)

Bakito | 20-11-11 | 17:53

@mezelf
Reaguur nou niet op veertien blogs tegelijk, sukkel.

de Bree | 20-11-11 | 17:53

@irma zonderboezem | 20-11-11 | 17:44
Daffy heeft gelukkig nog een paar zonen.
Enne.... gefopt, ik vroeg naar je meloensoep, jij schreef eerder pompoensoep ☺

necrosis | 20-11-11 | 17:53

Mooie tepels, mooi poesje. Die zou ik voor de lieve vrede helemaal volblaffen, in alle goddeloosheid. Is dat integreren of niet, meneer Breedveld?

De Dansende Kater ® | 20-11-11 | 17:53

@Prof. D.A.H. Vintik | 20-11-11 | 17:37
Laatste link moet deze zijn: bit.ly/uYl1uU

@Jan Passant mk2 | 20-11-11 | 17:40
*T-shirtje geven doet bit.ly/urt0Ru *

Prof. D.A.H. Vintik | 20-11-11 | 17:52

-weggejorist-

de Bree | 20-11-11 | 17:51

'En terwijl het gros van Nederland denkt dat moslimvrouwen rond hun dertiende een hoofddoek gaan dragen, blijkt de gemiddelde leeftijd pas rond de 19 jaar te liggen. Hieruit blijkt dat het dragen van een hoofddoek een bewuste en persoonlijke keuze is.'

Wat een triestheid...

adriana65 | 20-11-11 | 17:49

Binnenkort zal ze wel gestenigd worden of 400 zweepslagen krijgen. Persoonlijk vind ik dat ze een verblijfsvergunning mag krjgen in Nedrland. Zal Toffee Dibibibibi zich dan ook zo inzetten

aurevoir | 20-11-11 | 17:49

Bedankt.
Nu weten we wat er normaal gesproken zit onder zo'n burka.
Best wel lekker.
Maar dat was zeker het thema niet?
Oh ja, vrouwenonderdrukking moeten we niet willen met z'n allen.
*nog net op tijd het goede standpunt inneemt*

King of the Oneliner | 20-11-11 | 17:49

Of heet ze nou Samuels?

K.Zwellever | 20-11-11 | 17:48

Ik mag hopen dat de meiden van hoelal zich nimmer bij deze beweging aansluiten.

Biff Eagleburger | 20-11-11 | 17:48

Volgende week Monique Salomon naakt op tafel dansend te zien bij P&W als ondersteuning van dit initiatief?

K.Zwellever | 20-11-11 | 17:47

Ik verwacht een solidariteitsstatement van gelijke strekking van Jolande Sap.

de Bree | 20-11-11 | 17:46

@Jan Passant mk2 | 20-11-11 | 17:40
Ik zie liever de borsten van Aliaa groeien.

necrosis | 20-11-11 | 17:45

"Women with attractive eyes may be forced to cover them up under Saudi Arabia's latest repressive measure, it was reported yesterday.
The ultra-conservative Islamic state has said it has the right to stop women revealing 'tempting' eyes in public."

Ik word hier echt een beetje depri van.
En het stelletje wandelende testosteron-bommen, dat zich al niet meer kan beheersen als er een paar mooie groene ogen de wijde (nouja, wijde..) wereld inkijken, mogen de regels nog bepalen ook.
Hoog tijd dat de onderdrukten een oorlog beginnen, tegen die zieke kerels van ze.

Jackanders | 20-11-11 | 17:45

Vintik heeft het door - gebeurt overal waar Islam de baas is - ook in de zgn. "seculier" en " modern" moslim staten en hoe het werkt is HEEEL simple-
Jij geen hoofddoekie- jij geen baan bij overheid-prive of waar dan ook.

En weet je... het werkt.

poli | 20-11-11 | 17:45

necrosis | 20-11-11 | 17:32
Daar is het inderdaad wat moeilijk.
Dat gaat ook nog een drama worden daar, maar daar komen ze nog wel achter. Triest voor de gewone man/vrouw daar, dat wel!

(Die is best aardig geworden,Ik hoef niet naar de Hap Snap in ieder geval...:-))

irma zonderboezem | 20-11-11 | 17:44

@necrosis | 20-11-11 | 17:42
Thanks mate! ;)

Bakito | 20-11-11 | 17:43

Zijn de Egyptenaren erachter gekomen dat niks ten goede is veranderd?Nu nog wachten op de rest in de keukenhof van het Midden-Oosten,

miko | 20-11-11 | 17:43

"Maar liefst 88% van de hoofddoekdraagsters zegt dat je er met een hoofddoek ook aantrekkelijk uit kan zien".

Dat was nou juist niet de bedoeling!

Voorts, maagdentesten zijn idioot.
Zowel voor kerk (moskee) als staat (kennelijk Egypte).
Seks is namelijk privé.
En beschermd volgens de mensenrechten.

Niets dan hulde voor deze vrouw.
En sterkte...

Kudtkip | 20-11-11 | 17:42

@Bakito | 20-11-11 | 17:37
+1 voor de amusementswaarde.

necrosis | 20-11-11 | 17:42

@Prof. D.A.H. Vintik | 20-11-11 | 17:37
Leuk, die langzame groei van wat onze weldenkers tegenwoordig "emancipatie" noemen.

Jan Passant mk2 | 20-11-11 | 17:40

Ik zou haar doen.

Korporaal Banaal | 20-11-11 | 17:39

@necrosis | 20-11-11 | 17:35
Hoeft ook niet. Er zijn vele arabische homo's.

Bakito | 20-11-11 | 17:37

@Bakito | 20-11-11 | 17:32
Maar ik wil geen Arabische vrouw.

necrosis | 20-11-11 | 17:35

@pius | 20-11-11 | 17:30 altijd fijn om iemand met historische kennis te treffen. Deze Robespierre staat wel in de lijst van le plus grand Francais. Ongelooflijk eigenlijk.

nl.wikipedia.org/wiki/Le_Plus_Grand_Fr...

de Bree | 20-11-11 | 17:34

@irma zonderboezem | 20-11-11 | 17:29
In Libië gaat dat niet lukken, denk ik.
Enne, hoe is je meloensoep♥

necrosis | 20-11-11 | 17:32

In de arabische wereld wemelt het van de progressieve vrouwen die willen neuken. Ik roep dat hier al jaren.

Bakito | 20-11-11 | 17:32

" Als wij beweren dat de hoofddoek een teken is van achterlijke vrouwenonderdrukking, zijn we racistische cultuurbarbaren. Als een Egyptisch blogmeisje het doet met een naaktfoto, is ze een heldin. "

alles is beter met naakt foto's - snapdatdan gs!

paranoya | 20-11-11 | 17:31

Het zijn en blijven varkens. Ik ben wel voor het structureel verbieden van handel of contact met volkeren met antieke opvattingen, laat ze eerst maar eens bijlopen in plaats van hysterisch gillend iedereen die anders denkt af te maken.

Kakelvers | 20-11-11 | 17:31

Mevrouw zou naar het Westen kunnen vluchten, helaas wint de ongematigde islam waar zij voor zou willen schuilen overal aan kracht waar de Boze Profeet (Geprezen zij Zijn Bijdrage aan onsche cultuur) meer resspect krijgt voor zijn hele oeuvre.
Hier wordt helaas best wel vaak gebogen voor de zwaaiende vuisten van zijn volgelingen.

Jan Passant mk2 | 20-11-11 | 17:31

Het leger en de moslimbroederschap zijn de Robbespierres van de Egyptische lente.

Maar tieten zijn altijd ok. Dat dan weer wel.

pius | 20-11-11 | 17:30

Dit middel heiligt alle doelen.

dulcinea | 20-11-11 | 17:30

Tja een moslima die tegen de islam gaat klagen... Binnenkort in alle Arabische Lente landjes

funkyd | 20-11-11 | 17:30

necrosis | 20-11-11 | 17:25


Ik denk dat ze in nog wel meer "lente landen"gaan terug verlangen naar hun vroegere leiders.Als ze onder de nieuwe bewindvoerders 250jaar terug in de tijd worden geslingerd.

irma zonderboezem | 20-11-11 | 17:29

De Drent | 20-11-11 | 17:23 Linkse logica werkt nu eenmaal anders, vooral veel geschreeuw weinig school

Bokito ergo sum | 20-11-11 | 17:29

Ik ben benieuwd hoeveel mensen Mubarak inmiddels weer terug willen.

necrosis | 20-11-11 | 17:25

Toch grappig, daar strijden de vrouwen voor mee vrijheden en hier probeert links juist te zorgen dat alle vrouwen een hoofddoek opdoen.

De Drent | 20-11-11 | 17:23

Dat martelwerktuig van het christelijke kruisje was dan weer een leuk heidens Romeins dingetje niet?
Quid je lijkt je zo langzamerhand in te laten met geschiedvervalsing. Het begint bijna interessant te worden. Niet wat je schrijft, maar wat je drijft.
Jeugdfrustratie?
Iets met foutieve menspersonen, religie, jeugd en sexualiteit misschien?
Ooit zelf aangesloten zijn bij een obscure club dan wel subcultuur en daar van teruggekomen?

Feit is dat bij ieder 'bolwerk', gelovig of niet gelovig, het credo luidt: "Who guards the guard", want volgens mij is het je stevig in de bol geslagen.

Ps prima stukje ter support van Arabische vrouwlijke medemens.
Zie ook: www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-in...
De film 678: www.youtube.com/watch?v=zTUGSorTZGc

hfakker | 20-11-11 | 17:22

Dat EK stenen smijten in Caïro is best wel een topper. Het terugkoppen van die keien is dan weer wat minder succesvol.

de Bree | 20-11-11 | 17:21

@Artwido | 20-11-11 | 17:17
Van mij had dat niet gehoeven....

necrosis | 20-11-11 | 17:20

De barbaren van de moslim broederschapspartij zijn bang voor een paar borsten , prioriteiten eerst he!

hooliganica hollandi | 20-11-11 | 17:20

Waarmee is bewezen dat lef het tegendeel is van laf. Dat verdient alle lof, ook al heeft het weinig om het lijf.
Net als eh... luv.

www.youtube.com/watch?v=dQ59jj2M26g

Stormageddon | 20-11-11 | 17:20

Dit meisje is echt een heldin, tonnen respect, echt.

Bokito ergo sum | 20-11-11 | 17:18

Wie een huwelijk kent tussen een Nederlandse vrouw en een Egyptische man welke niet in geweld of dwang geëindigd is, mag nu zijn vinger opsteken.

de Bree | 20-11-11 | 17:16

Dus daarom bleven die mannen zolang op het tapir plein. Gratis huhren.

Smalhout | 20-11-11 | 17:15

Dappere dame.
Vluchten naar nederland is een optie hoor.
Als je zo bij P&W komt mag je vast wel blijven.
Alleen moet je Bleeker van je af slaan.

Koos Knak | 20-11-11 | 17:14

Sterke manier om een moeilijk liggend standpunt duidelijk te maken. Ik zie dit veel liever dan mensen wie zichzelf opblazen in een openbare gelegenheid nadat zij 'Alah akbar' hebben geschreeuwd.

Voorbeeldige_Burgert | 20-11-11 | 17:14

Artwido | 20-11-11 | 17:04
In Nederland zouden ze dit een nulmeting noemen. Doodnormaal dus

Graaf van Egmont | 20-11-11 | 17:14

Ik wou dat die Dresselhuis en het feminisme zich daar eens volledig voor inzette in plaats van hier mannen te testen.

Mark van Leeuwen | 20-11-11 | 17:13

@ me 17.07

Geloof is 'wat' ons verbiedt. /facepalm

@ nicks nuttig

Het gaat om het (principe).

nicks nuttig | 20-11-11 | 17:12

Matige tieten. Ik denk dat mevrouw nog iets te progressief is... Maar als ik B. Hendriks moet geloven past dit goed in de daar heersende lente.

Davidson | 20-11-11 | 17:10

Volgens mij is het bij voorbaat een verloren strijd. Alle Arabieren hebben vroeg of laat losse handjes, hoe vriendelijk ze ook lijken.
www.youtube.com/watch?v=2BwW6zj_B-Q

de Bree | 20-11-11 | 17:09

Hoop daarentegen..

nicks nuttig | 20-11-11 | 17:08

Als ik een hoofddoek had, deed ik hem af voor haar.
Dapper meisje.

bonje | 20-11-11 | 17:08

Dit meisje maakt geen enkele kans om hier als vluchteling te worden geaccepteerd.

rara | 20-11-11 | 17:08

Geloof is dat ons verbiedt dat wij voortbestaan.

nicks nuttig | 20-11-11 | 17:07

Gezellig. Mubarak heeft zijn hielen nog niet gelicht of de sharia danwel moslimextremistische idioterie steekt de kop op. Wanneer vindt de steniging van dit meisje plaats?

Nutbag Deluxe | 20-11-11 | 17:06

Ter ondersteuning van dappere Aliaa stuur ik haar een push-up bh

Tobi | 20-11-11 | 17:06

Schande! Waar is het zwavelzuur als je het nodig hebt?

blinde kip | 20-11-11 | 17:05

Moedig. Door dit soort mensen (waar het helaas vaak slecht mee afloopt) vindt er heel soms na een hele lange tijd een klein beetje verandering plaats. Kudo's.

Freaky Bowie | 20-11-11 | 17:05

Hopelijk wordt Aliaa goed beschermd... ik vrees voor haar leven.

fuckje | 20-11-11 | 17:04

militairen vingerde gearresteerde meisjes van het Tahirplein om hun maagdelijkheid te checken zodat ze later niet konden zeggen dat ze verkracht waren.
WTF!

Artwido | 20-11-11 | 17:04

Als we niet opletten, krijgen onze kleine kinderen later ook deze ellende van de islam, dan mag je niets meer, alle westerse vrijheden moeten we dan inleveren, dus mensen, wordt a.u.b. wakker, de fascistische islam hoort niet bij het vrije westen.

Goldway | 20-11-11 | 17:04

Demonstreren. Kennen ze in Nederland niet.

NoordHollander | 20-11-11 | 17:04

Nou die krijgt nu een burka in de vorm van een lijkzak.
rip.

Kaas de Vies | 20-11-11 | 17:04

Tieten!

Wil Kutommelul | 20-11-11 | 17:02

Als ik een hoofddoekje had dan zou ik 'm speciaal voor haar afdoen. Ook al zijn haar tieten niet echt de moeite waard.

rara | 20-11-11 | 17:02

Mooie vrouw, mooie perky tits. Jammer dat ze in -Somalië- Egypte moet wonen.

Bart_Bart | 20-11-11 | 17:01

Deze dappere dame moeten we steunen.

Goldway | 20-11-11 | 17:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken