Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Volkskrant schopt hoofdredacteur op straat

vkgebouwdesdoods.jpgVK Banen Villamedia Vacature Primeur Nieuws! De Volkskrant stuurt de hoofdredacteur van Volkskrant Magazine Jose Rozenbroek de laan uit. Opbokken en wegwezen. Aldus hebben de wijze mannen uit het zuiden van De Persgroep.be onder bezielende leiding van Von Thillo bepaald. Voorts gaat de weekendglossy - ooit de money maker van de Azijnbode - wederom op de grafische redesignschop, en de redactie krijgt 72 zweepslagen, een nieuwe functie-omschrijving en het bindende advies om goedverdoemme eindelijk eens aan het werk te gaan. Jose Rozenbroek (hier op een recente foto met meesterinterviewer Sarah Berkeljon) werkte sinds november 2007 voor het damesblaadje, maar had soms werkelijk geen idee wat er allemaal gebeurde in haar blad. Vorige week REGENDE het onder VK-lezers al klachten over het Magazine, waar topcolumnisten als Sylvia Witteman, Wim de Jong en Hanna Berdinges in schitteren. De lezers en losse kopers in het land moesten bulderlachen om de vormgeving, riepen dingen als What The Fuck over de lelijke lay-out, en noemden de eens zo beroemde zaterdagbijlage "een postmodern onleesbaar vod" waar bovendien dezelfde verhalen tot twee keer toe werden afgedrukt. Vlek op vlek. Wie de opvolgster van Rozenbroek gaat worden, is nog niet bekend. Wel kunnen wij u zeggen dat het behoorlijk rommelt bij het door intriges en kongsi's getroffen linkstabloidje, dat ook nog eens zwaar op de hielen wordt gezeten door NRC.

Reaguursels

Inloggen

Toch is dit alles de functie van de journalistiek.

dedreaugkleaut | 14-10-11 | 00:47

Sinds Barbara van Beukering (nu Het Parool) het format neerzette, schrijft dat Volkskrant Magazine zichzelf.
Gewoon een kwestie van de freelancers-mailbox legen, en opmaken maar. De beste vriendin van La Beukering was trouwens chef opmaak van het magazine; wellicht dat zij vertrokken is.
Wim de Jong is pas interessant nu mevrouw De Jong neukt met iets van half haar leeftijd. Meneer De Jong moet dientengevolge veel vaker over datingsites en parenclubs schrijven, dan is hij op zijn best.

Jan Zand | 13-10-11 | 12:41

ik ben blij dat vrijwel iedereen de Volkskrant een top krant is.
Welke krant was ook alwwer verboden na de oorlog?
Volgens mij de Telefabeltjes krant!!

René76802775 | 13-10-11 | 12:34

Schoppen ze Wim de Jong er ook nog even uit? Ik las die gast al niet heel graag, maar sinds ie door zijn vrouw verlaten is komt echt de enorme huilebalk in 'm naar boven. Geen wonder dat dat mens het niet uithield met zo'n stakker.

Sylvia Witteman mag blijven trouwens met haar columns over negers die je gewoon negers noemt.

Doldwaas | 13-10-11 | 11:36

Geweldig nieuws, het magazine was verschrikkelijk. Alleen Sylvia Witteman nog te pruimen. Wel misleidende kop: De hoofdredacteur van de VK is nog steeds Remarque en ondanks veel hoop ik dat hij nog even blijft. In ieder geval een stuk minder politiek correct dan zijn voorganger.

Graaiende Teddybeer | 13-10-11 | 11:20

Prima dat deze excuusTruus is weggebonjoerd.
Over een jaar mag ze weer lid worden van de PvdA (als die er nog is).

knight03 | 13-10-11 | 11:17

twitter het bakkie van het tweede decennium van de 21ste eeuw. wat een non-nieuws allemaal.

minimá-armezusvan.. | 13-10-11 | 10:34

Dagbladjournalistiek is het domein van enkele 183-jarige grootverdieners, die reeds sinds 1876 op de redactieburelen verblijven, en een groot vat vol apen van de schooltjes van journalistiekjes. Verdorie, vergeet ik nog een groep: de schrijvende huisvrouw. Want deze geweldenaars vullen tegenwoordig de kolommen van de kwaliteitscouranten als het AD.

Semolina Pilchard | 13-10-11 | 09:31

@ Mordicant | 13-10-11 | 09:04
eerst koffie, dan lezen, dan stukje tikken, stukje nalezen, stukje posten.

Don't shoot the messenger. Mevrouw de Chef heeft de zak gekregen en dat zelf in de hand gehad.

Onzinloos_2.0 | 13-10-11 | 09:24

Er wordt door de heren GS stukjesschrijvers wel heul erg vaak gerant en gfulmineerd tegen collegeau van de schrijvende pers. Toegegeven: Wel met name tegen de linkerkant (De telegraaf (broodmeester) en Elsevier worden begrijpelijk relatief gespaard) maar we ()ik) hebben de boodschap nu wel door: Linksch is fout en conculegas zijn kudt.

Mordicant | 13-10-11 | 09:04

@rara | 13-10-11 | 07:38
Hier klopt iets niet, of er wordt met cijfers gegoocheld.
Mijn link is van 13-10-2011 en daar zeggen ze dat de Telegraaf boven de 600.000 uitkomt.
In jouw link van 27-09-2011 spreken ze van 540.661.

Deze cijfers zijn dus blijkbaar niet te vertrouwen.
En toch noemen beide dezelfde bron (HOI).
Vreemd.

Che_cuevara | 13-10-11 | 09:00

Goh, leek me zo'n fijn mens om mee te werken; mevrouw 'ik ben de chef'. Benieuwd hoe de wekelijkse meeting er aan toe ging.

Onzinloos_2.0 | 13-10-11 | 09:00

BASinnic | 13-10-11 | 08:07 Nee, Paul Witteman is haar oom.

zeg maar jansen | 13-10-11 | 08:44

Eric-Paul Dijkhuizen vliegt er trouwens ook uit als lid van de RvB van DPN.

nuckin*futs | 13-10-11 | 08:18

Lekker episch Twitteren... twitter.com/#!/joserozenbroek/status/1...
Als ik dit allemaal zo lees heeft het nog lang geduurd...
Dit dan Twitterbericht ook, even de adverteerder bashen, want het gaat toch al zo goed met de dode bomen:
"@Anmickey annemieke ruggenberg
#Volkskrant magazine wordt komend seizoen nóg leuker, want er komt een door ons (redactie Kidsweek en @7DaysNL) gemaakte pagina in!"
Antwoord:
"@joserozenbroek jose rozenbroek
@Anmickey O ja? Ik weet van niks en ben toch de chef. Of bedoel je die advertentie die er volgende week in komt?" LOL

Tommygunner | 13-10-11 | 08:14

Is die Sylvia niet de zus van Paul?

BASinnic | 13-10-11 | 08:07

Mogguh @ All.
Het goed de goede richting uit met de Linksche bolwerken.
De PvdA heeft al moeite om een eensluidend standpunt in te nemen over de aanwezigheid van de vader van Maxima bij de kroning van Willem-Alexander.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/31...
Die gasten kunnen het blijkbaar nergens over eens zijn, prima toch.

Sjeng de helle | 13-10-11 | 07:51

Tss.. Geenstijl houdt zich maar wat te vaak bezig met oud-mediale rommel. Jongens, houd er nou eens over op. De dode bomen branche heb ik al jaren geleden afgeschreven middels de bekende NEE-NEE sticker op mijn brievenbus. Vieze vingers en vuighe linkspraat kreeg je ervan.

Brunoximus | 13-10-11 | 07:34

Die van de televaag is ook om te janken zo slecht. Ooit per ongeluk uit verveling zoiets zitten te lezen. Wel smakelijk om kunnen lachen. Opiniestukken en interviews die zogenaamd een discussie op moeten wekken. Bij mij wekt het iets anders op.

Ikwashet | 13-10-11 | 07:24

De Azijnbode is die krant die in oplage groeit waar de rechtse actiekrant Teleraaf het afgelopen jaar 15% van de oplage moest inleveren. Misschien verklaart die kinnesinne de aanhoudende plaszak berichtgeving op GS?

Flippo | 13-10-11 | 07:16

@t.e. stikel | 13-10-11 | 06:17
De hele PvdA doet vreselijk hun best.
Ploumen kan er ook wat van.

Che_cuevara | 13-10-11 | 06:19

Che_cuevara | 13-10-11 | 06:11

Precies.

Job doet iig zijn best.
;)

t.e. stikel | 13-10-11 | 06:17

@t.e. stikel | 13-10-11 | 06:06
Mogge Te,
Met links gaat het inderdaad de goede kant op.
Nog even en we hebben er geen last meer van.

Che_cuevara | 13-10-11 | 06:11

Mogge Che,

ach, die oudere linksmenschen gun ik hun krantje best wel.

Binnenkort zijn ze toch wijlen, net als de bomen van hun middeleeuws medium.

t.e. stikel | 13-10-11 | 06:06

Mogge @all,

Waarom zou ik een krant lezen?
Ik heb toch internet.

Che_cuevara | 13-10-11 | 05:06

Parsons | 13-10-11 | 02:57
We moeten Johnny Quid serieus nemen? Ook naar bed gaat.

boeglul | 13-10-11 | 03:10

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:54
Kan ook. Ze gaan gewoon hand in hand.
*nu echt naar bed*

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 03:09

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:52
De waarde van intelligentie is vooral van praktische aard. De objecten om ons heen, wetenschap. Heel waardevol, zelfs een waardige invulling van een mensenleven. Maar tegen kunst, sport en religie leggen deze dingen het af.
Om bewogen te worden door Richard Strauss, Roger Federer of de vanzelfsprekendheid waarmee mensen leed aanvaarden als onderdeel van een kosmische orde is intelligentie niet nodig.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 03:00

@Parsons | 13-10-11 | 02:57
Ho! Maar in dat geval blijven 50% -1 dus aan het roer. Koerbag's logic... it is flawed.

SvennusMax | 13-10-11 | 03:00

@Parsons | 13-10-11 | 02:51 Grappig. Nu haal je Koerbagh aan die zegt dat jij tot 9 juni 2014 je bek moet houden.
@Parsons | 13-10-11 | 02:53 Als je met rust gelaten wil worden, wil je invloed. Macht eigenlijk. Veel macht. Zoveel macht, dat je het voor elkaar krijgt dat ze je met rust laten.
*out*

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:58

*Het licht uit doet*

Parsons | 13-10-11 | 02:58

@boeglul | 13-10-11 | 02:56
Nog te dom om op een tegellink te klikken.

En het verbaast me niet.

In jouw geval dan.

Parsons | 13-10-11 | 02:57

Parsons | 13-10-11 | 02:51

Je zou op zijn minst even duidelijk kunnen maken waar we moeten beginnen met lezen... luiwammes.

boeglul | 13-10-11 | 02:56

Och jezus, ik maak een flauw grapje op Reddit (net geabbonneerd) en krijg gelijk honderden "upvotes".
Wat een lol daar.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:55

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:53
Dat is dan weer 20e-Eeuw Individualisme.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:54

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:51
En als ik nu zeg dat populisme de oorzaak is van democratie? Wel he? GEEF NU MAAR GEWOON TOE JONGUH KUDT!
Zo niet, heb ik nog wel wat interessante case-studies uit Afghanistan, Irak of Vietnam.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:54

Mijn God, al die -ismen die ons hier om de oren vliegen. Het lijkt de twintigste eeuw wel.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:53

@Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:49
Ik wil absoluut geen invloed. Ik wil met rust gelaten worden. En zeker door een meerderheid die nog meer van mij af wil pakken dan me lief is, zonder dat ik daar zelf ook maar iets voor terug krijg.

Parsons | 13-10-11 | 02:53

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:47
Deel 1 klopt; Jehova's schuwen nadenken en eigen verantwoordelijkheid.
Deel 2 is een belediging voor alles en iedereen die de objecten die je momenteel om je heen ziet gemaakt en bedacht hebben. En alle overige wetenschap.
...
........
Tenzij je natuurlijk in het Pieter Baan-centrum zit.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:52

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:44
Democratie begunstigt populisten. Hoe extremer het populisme, des te meer succes het zal hebben in een democratie.
Kapitalisme en democratie zijn twee handen op een buik: hoe meer de meerderheid aangesproken wordt, des te meer succes.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:51

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:41
Ofwel, financiële dictatuur. Ben er niet op tegen, maar dan ook gelijk doortrekken naar genetische overheersing. En dan komen we dus wél weer bij H.G. Wells (zie je wel, geen WellEs, maar Wells) uit, met zijn The Time Machine.
Doe het niet, of doe het goed.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:50

@Parsons | 13-10-11 | 02:48
En succesvol. En geef het maar toe, je wil gewoon meer invloed. Eén stem is je te weinig.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:49

@boeglul | 13-10-11 | 02:46
Ah op die toer. Ben oprecht blij dat je er zo over denkt.

Parsons | 13-10-11 | 02:48

@Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:46
Ja dat zou een mooie contradictie zijn niet?

Parsons | 13-10-11 | 02:48

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:43
Aah, Citizen Kane. Niet gezien (gelezen?) maar staat op mijn lijst.
En nee, het wereldbeeld van Jehovah's getuigen heeft niets met intelligentie te maken. Dat geeft niet. Intelligentie wordt overschat.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:47

@Parsons | 13-10-11 | 02:35
Begin gewoon een eigen politieke partij, Parsons. Ik weet zeker dat die succes zal hebben.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:46

Parsons | 13-10-11 | 02:37

Dat jij dus geen punt hebt. Een lege huls zonder ... richting. De losse flodder met een "mening" zonder doel of zin.

boeglul | 13-10-11 | 02:46

@Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:38
Omdat ik slechts een feit constateer? Is dat verboten? Wist ik niet.

Parsons | 13-10-11 | 02:45

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:39
Ofwel; populisme is democratie = fascisme, communisme, totalitarisme, kapitalisme, we are the 99%, elke andere vorm van overheid en theocratie? Wonderlijk.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:44

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:39
Dan zou een aantal problemen niet bestaan.

Parsons | 13-10-11 | 02:44

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:41
In een echte markteconomie was die verdomde Fortis Bank gewoon bankroet gegaan, zoals het hoort.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:44

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:38
Neeen, niet de socialist H.G.
Goedverdoemme kerel! We zijn hier toch wel op niveau... nivo... nieveauo aan het keuvelen?
Orson heef een briljant boek laten verfilmen (Citizen K*ne.. je mag een klinker kopen).
Alleen al daarom diskwalificeren de Jehojojo's zich van enigerlei intelligentie.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:43

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:39
Dan bepaalt wie meer betaalt meer. Het systeem heet volgens mij markteconomie, en het is gemakkelijk te verwarren met democratie. Eigenlijk is het in de praktijk ongeveer het zelfde.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:41

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:36
Populisme is de winning ticket in een democratisch stelsel.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:39

@Parsons | 13-10-11 | 02:35
Dáár kunnen we wat mee. Maar wat nu als iedereen (!) betaalt? (Utopisch, ik weet het.) Hoe noemen we dat dan? Elitarisme? Governo-kapitalisme? DNAisme? Heb geen flauw idee...

SvennusMax | 13-10-11 | 02:39

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:32
Bedoel je H.G. Wells? Ik geloof dat ik als kind een vertaling van War of the Worlds heb gelezen, maar dat weet ik niet zeker.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:38

@Parsons | 13-10-11 | 02:35
Jouw mening wordt pas op 9 juni 2014 weer iets waard. Dat zeg je zelf. En gezien je plempsels hou je je er goed aan. Want die zijn waardeloos.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:38

@boeglul | 13-10-11 | 02:33
Je punt is?

Parsons | 13-10-11 | 02:37

@Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:33
Klopt. Neemt niet weg dat ik heb gezegd dat je je mening niet meer mag uiten. Ik zeg alleen dat het een zinloze missie is omdat je je mening feitelijk uit handen hebt gegeven aan de boevenbazen in Den Haag.

Parsons | 13-10-11 | 02:37

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:29
Nu ben ik een beetje bang dat je democratie met populisme aan het verwarren bent. Klopt wel een beetje toch? Is namelijk ook logisch. Is namelijk bijna hetzelfde.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:36

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:31
Jawel hoor. De betaler bepaalt. Simpel.

Parsons | 13-10-11 | 02:35

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:27
Nou. Mooi kudt. Mijn lever vroeg mij net of ik van strong atheist wilde switchen naar agnost.
Waarna ik hem even op zijn plaats moest zetten door nog een glas in te schenken. Wat denkt hij wel. Ben Jobs niet...

SvennusMax | 13-10-11 | 02:35

@Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:30
Dat zeg ik niet. Jouw mening is alleen vier jaren lang niets meer waard. Die heb je namelijk uit handen gegeven. En bovenal heb je die corrupte boevenbende gelegaliseerd.

Parsons | 13-10-11 | 02:35

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:31
Briljante alinea, Grote Sven. +1000!

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:34

Parsons | 13-10-11 | 02:25

Hé, dat is een punt. Het is dus ook uw PVV, PvdA, CDA, Groenlinks, D66, VVD, enz. niet. Lekker makkelijk lullen Parsons!

boeglul | 13-10-11 | 02:33

@Parsons | 13-10-11 | 02:28
Trouwens, je hebt op 9 juni 2010 nog gestemd, dus volgens je eigen waanzinnige theorie mag je je mening nu niet uiten. De 4 jaar zijn immers nog niet om. Pas op 9 juni 2014 heb je weer spreekrecht. Volgens jezelf.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:33

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:26
Quote van de dag;
"als iedereen Jehovah's getuige zou zijn, zou de wereld een betere plaats zijn.".
Jij hebt geloof ik nooit iets van Orson Welles gelezen merk ik.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:32

@Parsons | 13-10-11 | 02:24
Dus... als jij voor elkaar krijgt via algemene consensus dat het systeem wat momenteel werkt via algemene consensus, niet meer als algemene consensus werkt, dan hebben we met zijn allen geen algemene consensus meer om beslissingen te laten nemen via een vorm van algemene consensus?
..
.......
Het zou mijn kop pijn doen als ik én dat serieus moest nemen, én geen 1,5 fles wijn in de snoet had gehad én ik je niet nog steeds als een volwaardig discussiepartner en drinkebroeder had gezien. Kom nou op, olifantenslurf; je weet dat er géén beter alternatief is.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:31

@Parsons | 13-10-11 | 02:28
Alsof je je mening 4 jaar voor je hield, nadat je VVD had gestemd. Gekkie.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:30

@Parsons | 13-10-11 | 02:28
Jou ook. Lul.

Parsons | 13-10-11 | 02:29

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:27
Nou, vooruit. Maar fascisten en communisten zijn wel aan de macht gekomen door populisme.
Het onderstreept maar hoe fout populisme is.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:29

@Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:26
Ja, ik heb niet gezegd: Hier heb je mijn stem, ik hou de komende 4 jaar wel mijn bek dicht want ik heb JOUW mijn stem gegeven.

Ik heb mijn stem voor mezelf gehouden en daarmee het recht mijn mening vrijelijk te uiten.

Parsons | 13-10-11 | 02:28

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:23
En niet alleen daarom is democratie een slecht principe.

Parsons | 13-10-11 | 02:27

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:22
Jammer dat God niet bestaat, anders zou Hij een krat bier gewonnen hebben.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:27

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:23
Och natuurlijk! Stom van me...
Fascisten en communisten zijn in onze wereldgeschiedenis helemaal nóóit aan de macht gekomen via een democratisch stelsel.
Weet je wat? Ik flikker alle geschiedenisboeken en almanaks even even het raam uit, en ga jouw plempsels als absolute waarheid neerplempen. In een soort heilig boek, zeg maar. Succes en stupide volgelingen gegarandeerd!
Oooh, neee.. Dat is dan weer populisme. Je maakt het me wel moeilijk, heur!

SvennusMax | 13-10-11 | 02:27

@Parsons | 13-10-11 | 02:25
Ja, jij wast je handen in onschuld, Pontius Parsons.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:26

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:22
Veel van hun geloofsartikelen zijn nogal dwaas, maar als iedereen Jehovah's getuige zou zijn, zou de wereld een betere plaats zijn.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:26

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:19
Zelfs volslagen idioten hebben soms goede ideeën, dat blijkt maar weer. #Jehovahs

Parsons | 13-10-11 | 02:26

@Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:19
Dat mag zo zijn, maar het is in ieder geval niet mijn SGP. Wel die van jou...

Parsons | 13-10-11 | 02:25

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:17
Klopt. Als niemand meer stemt is er geen mandaat meer voor die Haagsche roversbende.

Parsons | 13-10-11 | 02:24

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:10
Fascisme, communisme en totalitarisme zijn natuurlijk geen democratische systemen. Het principe van democratie is dat degene met de meeste stemmen het meeste te vertellen heeft. De meeste stemmen krijgt degene die de meeste kiezers weet aan te spreken en dat gaat met wat in het Engels pandering heet altijd beter dan met zorgvuldig afgewogen standpunten. Populisten zullen in een democratie uiteindelijk altijd winnen.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:23

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:15
Ieder weldenkend mens neigt wel eens naar de PVV, dat komt omdat die blonde idioot met zijn geschifte aanhang meer dan regelmatig gelijk heeft. Dat is nu juist het hele fucking probleem. Alhoewel neuken en theedrinken niet zo goed samen gaan natuurlijk, net zoals Volskrant lezen en neuken geen geslaagde combinatie is.

Parsons | 13-10-11 | 02:23

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:19
Jaahaaa! Laten we een voorbeeld nemen aan de levenslessen en wereldbeelden van de Jehova's Getuigen! Daar steken we met zijn allen nog wel wat van op! Vooral die doordachte levensbeschouwing van ze.... wacht... ik heb zojuist een weddenschap met god afgesloten dat je hier NIET op gaat reageren...

SvennusMax | 13-10-11 | 02:22

@SvennusMax | 13-10-11 | 02:17 Haha!

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:19

@Parsons | 13-10-11 | 02:15
Nou. Dat vind ik nu ook.
Het geldt minder voor wie op een eeuwige oppositiepartij stemt, maar dan nog.
Om precies deze reden stemmen Jehovah's getuigen principieel niet, en dat is een sympathiek standpunt. Maar dit natuurlijk terzijde.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:19

@Parsons | 13-10-11 | 02:15
Het is jouw schuld dat de SGP nu zoveel invloed heeft. Omdat jij niet de moeite nam om even te stemmen voor de Eerste Kamer, met je schone-handen-verdwazing.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:19

@Parsons | 13-10-11 | 02:15
Wat je ook kunt doen, is niét stemmen! Daar verander je de wereld instant mee!
Of niet? Wacht....

SvennusMax | 13-10-11 | 02:17

@Parsons | 13-10-11 | 02:06
Lekker hè, thee?
In de VS worden crazy liberals / crazy hippies / tree huggers / joop.nl-reaguurders trouwens in verband gebracht met rucola (arugula).
Rucola is heerlijk. Maar ik stem dan ook links. Al heb ik net bekend een beetje naar de PVV te neigen. Wie had dat ooit gedacht.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:15

Stemmen is natuurlijk het domste dat je kunt doen. Daarmee legaliseer je die idiote en bovenal achterlijke corrupte bende in het Haagsche.

Slechts gestoorde idioten doen dat hun medemens aan.

Zoals daar zijn Volkskrantlezers.

Parsons | 13-10-11 | 02:15

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:03

De één is ambtenaar en de ander geniet van zijn oude dag. Mijn familie kent overigens geen jicht.

boeglul | 13-10-11 | 02:13

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:07
Je neigt naar de PVV. Plusje daarvoor.
*kop sterke thee toeschuift*

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:12

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:07
Huuuuuuuuuuu peerd! Populisme is het eindstadium van de democratie?
Laat me die memo even sturen naar fascisme, communisme en totalitarisme. Oh ja, en haatdemocratisme.

SvennusMax | 13-10-11 | 02:10

@Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:57
Het is goed dat de PVV er is, populisme is het eindstadium van democratie, maar vooralsnog hou ik het er op dat de PVV mijn stem niet nodig heeft. Het wordt SP of niet stemmen, al begin ik godverredomme naar de PVV te neigen.

Snel nog maar een kopje thee. Nu ja, morgen dan. Nu eerst gewoon bier, anders kan ik niet slapen.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 02:07

Het gaat over thee. Dat past wel bij een Volkskranttopic.

Parsons | 13-10-11 | 02:06

@p boos | 13-10-11 | 02:01
Bedoel je niet de verzonnen interviews in de VPRO-gids? Begrijpelijke verwarring hoor, VPRO-gids en Volckskrant.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:04

@boeglul | 13-10-11 | 02:01
Je bent een incest-slachtoffer? Je vader, tevens je broer, was schipper?

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 02:03

Dit had toch ook te maken met die door Rutger kapot gecheckte zogenaamde journalist die zijn verhalen uit zijn duim zoog? Of was dat nou bij die andere kwaliteitskrant?

p boos | 13-10-11 | 02:01

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:55

Voordat jij de boodschap begrepen hebt moeten we het over incest hebben maar dat is een kansloze missie.
Ik laat het maar bij jicht.

boeglul | 13-10-11 | 02:01

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 01:52
Het Nederlandse equivalent van de Teaparty. Links, en toch geen landverraders. De PVV dus. Daarop zou ik stemmen, als ik van thee hield.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:57

@boeglul | 13-10-11 | 01:48
Beter nu overstappen op thee. Dan heb je morgen geen kater.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:55

@Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:47
Die dwazen? Nooit! Of bedoel je de oorspronkelijke tea party, uit zeventienzoveel? Het idee van een soeverein van geboorte is natuurlijk achterlijk, om ons daarvan los te maken gooi ik graag wat Engelse mélange in de haven. Leve de republiek, et cetera.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 01:52

-weggejorist-

Grimbek | 13-10-11 | 01:51

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:37

Is makkelijk, overmatig drankgebruik!

boeglul | 13-10-11 | 01:48

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 01:42
Gezien je smaak kan je beter op de Teaparty stemmen.

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:47

@necrosis | 13-10-11 | 01:22
Ha ha.
Thee kan echt lekker zijn. Van die mooie Darjeeling summer flush, niet te slap. Thee met theesmaak. Earl Grey is een twijfelgeval, maar smaakjesthee moet dood.

Maar ik stem dan ook links.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 01:42

@boeglul | 13-10-11 | 01:36
Doe niet zo naar, bakboordpenis. Jicht zit bij mij in de familie. Hoe wist je dat?

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:37

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:24 Vergeet verkoudheid en griep, ik geef u jicht. Alstublieft en nu verder niet meer zeuren. Een gegeven paard kijkt men niet in de bek.

boeglul | 13-10-11 | 01:36

Het Plebsblad plaatst, voor het gepeupel, op papier gemaakt van populierenhout, permanent stukken tegen het populisme en is dan verbaasd niet populair te worden. Parbleu!

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:33

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 01:11
necrosis 1:22 was natuurlijk voor jou bedoeld.

necrosis | 13-10-11 | 01:30

@boeglul | 13-10-11 | 01:15
De aarde is niet plat!
Bovendien is de tussen-n geen valide schrijfwijze.
Er worden uitzonderingen gemaakt voor onderwerpen waar er maar één van is (zoals koningin, maan zon, etc).
In werkelijkheid klopt dat niet!
Die tussen-n is gewoon een links complot, bedacht door de Azijnbode.

necrosis | 13-10-11 | 01:29

@boeglul | 13-10-11 | 01:22
Hoezo dat, volkspik?

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:24

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:17,

Ook u mag verkouden worden, of een griepje krijgen!

boeglul | 13-10-11 | 01:22

-het drinken van veel thee kan schade toebrengen aan de geestelijke gezondheid.
-het drinken van veel thee kan uw stemgedrag nadelig beïnvloeden.
-het veelvuldig ruiken aan thee kan zware hallucinaties teweeg brengen
-het gebruik van dit product wordt enkel aangeraden onder toezicht van een arts.

necrosis | 13-10-11 | 01:22

De Elitekrant heeft potentiële lezers decennia lang uitgescholden voor racist, fascist en xenofoob. Kennelijk wijzigt de Hanoibode nu het beleid en ontslaat de chef Achterkanten Van Advertenties. Briljante zet. Niet. De Grachtengordelgids is gedoemd tot de ondergang.
*sterf, dode boom, sterf*

Lewis Lewinsky | 13-10-11 | 01:17

necrosis | 13-10-11 | 01:04

U mag natuurlijk onwetend geloven. Hoe schrijf je: "platte Aarde"? Zoals pannenkoek? Of is het pannekoek?

boeglul | 13-10-11 | 01:15

@necrosis | 13-10-11 | 01:09
Ik koop het dus nooit. Wat staat er in dan?

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 01:11

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 01:05
Heb je de bijsluiter niet gelezen?

necrosis | 13-10-11 | 01:09

@necrosis | 13-10-11 | 01:01
Da's waar, van lelijkheid heeft iedereen last. Nu ik er over nadenk, van thee met bosvruchtensmaak heb ik ook last. Die geur is zo penetrant, asociaal gewoon.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 01:05

@boeglul | 13-10-11 | 00:57
En waarom dan wel, als ik mag vragen?

necrosis | 13-10-11 | 01:04

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 00:57
Ik vind alles best, zolang die Multipla maar verboden wordt.
Dat ding is zo spuuglelijk, het doet pijn aan mijn ogen....

necrosis | 13-10-11 | 01:01

Reinaert | 13-10-11 | 00:44

Ik lach hartelijk om uw prachtige commentaar natuurlijk.

Echt mooi.

pius | 13-10-11 | 01:00

necrosis | 13-10-11 | 00:54

Misschien moet jij eens naar feiten verzamelaar.

boeglul | 13-10-11 | 00:57

@necrosis | 13-10-11 | 00:51
Van mij mag joop.nl blijven bestaan, net als de Volkskrant, de Telegraaf, SBS6, thee met bosvruchtensmaak, roomsaus uit een pakje, de Fiat Multipla, pornografie met dikke wijven. Ik koop het niet, maar als Henk en Ingrid er blij mee zijn mogen ze.

Nieuws wordt sowieso overschat.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 00:57

@Prof.Drs.Ing.B | 13-10-11 | 00:54
Dierenbeul!
*0900-cavia bellen doet*

necrosis | 13-10-11 | 00:56

tipo | 12-10-11 | 23:37 | + 1 -
Wat een "relaxed" interview trouwens. Sodeju.

Rammstein | 13-10-11 | 00:55

@Reinaert | 13-10-11 | 00:42
Percies, met o.a. Frank Lenssen, een linkserd met een geweldige plaat voor zijn harsers die onder vele nicks terugkeerde als hij weer eens een ban had. Kon geweldig schrijven overigens en soms ook met humor en geweldig zuigen, dat ook.

Jammer heur en dom!

La Vie En Rose | 13-10-11 | 00:55

@boeglul | 13-10-11 | 00:50
Doe dan je mond eens dicht en ga eens naar de tandarts.
*gnehehehe*

necrosis | 13-10-11 | 00:54

Ok, vooruit, deze ene keer; die Sarah Berkeljon is best te doen. Ik bedoel natuurlijk dat ik d'r wel zou doen, als het moet dan, best een leuk koppie trouwens. Is hoogstwaarschijnlijk ook het enige leuke aan het lieve kind. Anders was ze vast geen 'journaliste' geworden bij de Azijnbode.
.
Moet eerlijkheidshalve toegeven dat het enige leesbare aan de azijnbode (op zaterdagen dan) het magazine was. De rest was leesvoer voor de cavia. Die overigens wonderbaarlijk genoeg nog steeds leeft. En ik maar hopen het beestje zou ontploffen omdat het immers niet prettig poepen en plassen is op een krant zo vol met zure stront en gezeik.
.
Desalnietteplus, het zou beter zijn als die dode bomen eens op zouden bokken. Iemand zin om te berekenen hoeveel het zou schelen als het gros van de landelijke dagbladen zou ophouden te bestaan?

Prof.Drs.Ing.B | 13-10-11 | 00:54

@Reinaert | 13-10-11 | 00:51
Prettige ejaculatie!

Dmitri Dmitrievitsj | 13-10-11 | 00:53

Jongelui, het is tijd voor mijn massage (met happy end) en daarna m'n schoonheidsslaapje. Ik wens u allen een genoeglijke voortzetting toe, eventueel aangevuld met een beetje nachtrust en bij het ochtendgloren een wonderbaarlijke herrijzenis maar ik ben er nu dus echt even tussenuit.

Het ga u goed. Ik ben even prioriteiten aan 't stellen!

Reinaert | 13-10-11 | 00:51

@JaapStar | 13-10-11 | 00:40
Ik zie liever dat de VARA de stekker uit Joop.nl trekt, met een live-reportage van Rutger!
*grinnik ende grijnz*

necrosis | 13-10-11 | 00:51

necrosis | 13-10-11 | 00:44

Het kan ook de lucht zijn van een pijnlijke kies.

boeglul | 13-10-11 | 00:50

@herodus | 13-10-11 | 00:32
Neen, ik niet iig. Nooit geweest ook. Wel gelezen, vnl de columns. Overigens staan op de opiniepagina van de VK columns van opiniemakers, politici etc van allerlei politieke stromingen, hoewel linx de overhand heeft.

La Vie En Rose | 13-10-11 | 00:48

necrosis | 13-10-11 | 00:31 |
Hmmm wat een inteelt allemaal.

Billo2 | 13-10-11 | 00:46

@necrosis | 13-10-11 | 00:44

En dat terwijl de PvdA toch nog steeds zo'n 50.000 leden heeft. Waar zijn die andere 11.500 gebleven? Vragen, vragen, vragen!

Of zouden die vanaf de gesubsidieerde werkplek toegang hebben?

Reinaert | 13-10-11 | 00:46

@pius | 13-10-11 | 00:39

Lacht u mij uit of toe? Of is het slechts afgunst?

Reinaert | 13-10-11 | 00:44

@boeglul | 13-10-11 | 00:35
Quote:
'Volkskrant trekt het hoogste aantal betalende lezers voor de krant op de website, ruim 38,5 duizend'
[/quote]
Aha, ik ruik subsidie en azijn.....

necrosis | 13-10-11 | 00:44

@La Vie En Rose | 13-10-11 | 00:40

Een jaar of twee geleden was het inderdaad nog wel een prettige hangplek, waar het niet alleen - zoals nu - om de vorm maar ook nog om de inhoud ging en ook de discussie (ondanks de aanwezigheid van onverbeterlijken) niet geschuwd werd.

Anno tegenwoordig is het niet meer dan een filiaal van de Joop.

Reinaert | 13-10-11 | 00:42

@necrosis | 13-10-11 | 00:26
U kunt er, bij onverhoopt gebrek aan toiletpapier, alsnog uw reedt mee afvegen.

j0shua | 13-10-11 | 00:40

Eerst de PvdA, nu de Volkskrant. Ik ben benieuwd wanneer van Jeauleau zichzelf op straat schopt.

JaapStar | 13-10-11 | 00:40

ot (p&w): volgens ingeburgde turkse is geweld in huwelijk toegestaan, dikke vette fail, of niet

hetluis | 13-10-11 | 00:40

@Reinaert | 13-10-11 | 00:02
Vroegah, 2 jaar geleden? toen er nog ava's waren en een lay-out ongeveer zoals hier. Veel overzichtelijker dan de huidige waar je in de pagina's moet zoeken.
Vroegah, met soms 1000 plemps onder columns van von der Dunk en Amanda Kluveld. En dat dan GS reaguurders ff langs kwamen om die linkse horde - van hetzelfde laken een pak als op de Joop - op stang te jagen. Mooie tijden.;)

La Vie En Rose | 13-10-11 | 00:40

Reinaert | 13-10-11 | 00:30

Wahaha;)

pius | 13-10-11 | 00:39

@boeglul | 13-10-11 | 00:35

Henk & Ingrid hebben tegenwoordig ook internet.

Idem voor Achmed & Fatima trouwens. Moderne tijden hè.

Reinaert | 13-10-11 | 00:39

@necrosis | 13-10-11 | 00:32

Op de keper beschouwd wel inderdaad.

Maar ik doelde op het kraaien van de haan. Die is de vrijdag vóór hoor!

Reinaert | 13-10-11 | 00:33

overvecht en La Vie En Rose

U bent beiden abonnee van de Volkskrant ?

De één droomt ervan om hem als W.C.papier te gebruiken en de ander weet alles van de reaguursels in bovengenoemde krant.

herodus | 13-10-11 | 00:32

@Reinaert | 13-10-11 | 00:30

En dat allemaal zonder onderdeel te zijn van het PvdA-baantjescaroussel. Wellicht ten overvloede maar ik wilde het toch maar even fijntjes melden.

Armoede is een keuze. Die ik niet gemaakt heb.

Reinaert | 13-10-11 | 00:32

@Reinaert | 13-10-11 | 00:30
Morgenochtend is het Vrijdag!

necrosis | 13-10-11 | 00:32

@Billo2 | 13-10-11 | 00:26
Tja, nichtje van Paul en getrouwd met de hoofdredacteur van de Azijnbode.

necrosis | 13-10-11 | 00:31

@necrosis | 13-10-11 | 00:26

Dat doe ik morgenochtend allemaal. Dat wil zeggen: ik laat me - uiteraard in ezelinnenmelk - baden, laat me scheren en drie jonge maagden lezen me de reaguursels van de afgelopen nacht voor.

The simple life. Ook zonder Volkskrant.

Reinaert | 13-10-11 | 00:30

@Reinaert | 13-10-11 | 00:23
Daar heb ik geen tijd voor, ik moet Pownews nog kijken, douchen, scheren, etc.
Overigens heb ik bij geen enkele activiteit de Azijnbode nodig.

necrosis | 13-10-11 | 00:26

Is dit hot nieuws? Ik ken die mensen niet behalve die Sylvia Witteman.

Billo2 | 13-10-11 | 00:26

@necrosis | 13-10-11 | 00:22

De mijne ook, maar ik begin m'n dag vaak met een schoonheidsslaapje.

Reinaert | 13-10-11 | 00:23

Mevrouw Rozenbroek lijkt op behoorlijk op Lilliane Ploumen op die foto - zou het besmettelijk zijn?

azoturie | 13-10-11 | 00:23

@Reinaert | 13-10-11 | 00:10
Hoezo 'holst van de nacht'?
Mijn dag is net begonnen....

necrosis | 13-10-11 | 00:22

Kan die hele Azijnbode niet gewoon opgedoekt worden?
Of is de Belgische eigenaar ook een rooie socialist?

necrosis | 13-10-11 | 00:20

@vetkleppert | 13-10-11 | 00:10

Als dat de hoogtepunten zijn dan donaneer ik m'n portie wederom aan Fikkie. Man, man, man, wat zijn we met z'n alleen toch een eind gezonken!

Reinaert | 13-10-11 | 00:12

@Joost Maghetweten | 13-10-11 | 00:06

Laat ze dan wel even opschieten. Ik ga zometeen namelijk slapen.

Maar als ze beloven het snel te doen blijf ik nog even. Zo ben ik dan ook wel weer, ook in het holst van de nacht.

Reinaert | 13-10-11 | 00:10

@Reinaert | 12-10-11 | 23:59
Ik ook niet, maar ik krijg zo nu en dan wat hoogtepunten me als La Paay en die mevrouw die Rutger had uitgezocht.

vetkleppert | 13-10-11 | 00:10

@vander F | 12-10-11 | 23:19
Wachten op de VARA....

Joost Maghetweten | 13-10-11 | 00:06

Eigenlijk is er al jaar en dag maar 1 echt goede krant die ik van minuut tot minuut volg en welke altijd weer tot mijn beschikking is, met altijd het laatste nieuws... Internet!!!

jojo1956 | 13-10-11 | 00:06

@La Vie En Rose | 12-10-11 | 23:55

Vroegâh plempte ik daar met enige regelmaat ook nog wel eens wat, anno tegenwoordig léés ik er niet eens meer. Geen lol meer aan.

Reinaert | 13-10-11 | 00:02

@vetkleppert | 12-10-11 | 23:53

Ik mot je zeggen al decennia geen Pleeboy aangeraakt te hebben. Geen Nederlandse, geen Iraanse, geen Amerikaanse, geen enkele. Ik heb zelf fantasie genoeg.

Fantasie, ontwikkeld met het jarenlang fanatiek lezen van de Donald Duck. Wie eenmaal tot dergelijke hoogten is gestegen verlaagt zich niet meer tot de Pleeboy.

Reinaert | 12-10-11 | 23:59

@La Vie En Rose | 12-10-11 | 23:55
Aanvulling: en reaguursels.

La Vie En Rose | 12-10-11 | 23:58

En reaguren op columns op de VK is ook een grote ramp met die vooraf censuur à la Joop. Dat kun je ook zien aan het aantal reaguurders, dat drastisch is gedaald na 'de vernieuwing'.

La Vie En Rose | 12-10-11 | 23:55

@ Reinaert | 12-10-11 | 23:50

Van de Nederlandse pleebooi ga ik nogal aan de schijt, eerlijk gezegd... Dus maar beter op het toilet dan, ja.

Traxor | 12-10-11 | 23:55

@Reinaert | 12-10-11 | 23:50
De Nederlandse pleeboi doet de laatste tijd vooral in lachstuipen, heb ik begrepen.

vetkleppert | 12-10-11 | 23:53

@blikjegrolsch | 12-10-11 | 23:21
Jups BertBrussen toch? Je weet wel, die zo fulmineert tegen anonieme reaguurders en twitteraars. ;-)

La Vie En Rose | 12-10-11 | 23:52

@Traxor | 12-10-11 | 23:41

De enige glossy die op een toilet thuis hoort is de Pleeboy. Voor hen die niet zo makkelijk van de keutel kunnen komen, het verzacht het wachten tenslotte aanmerkelijk.

Al verhardt het andere zaken met een beetje pech dan wel weer. Shit happens (en zo is het cirkeltje weer rond).

Reinaert | 12-10-11 | 23:50

De Vollukskraánt, verekte klodtzakken, wa is dat?

De-P(s)aus | 12-10-11 | 23:47

@tipo | 12-10-11 | 23:45

De gedachte alleen al..... Yuk! Maar wel weer charmant.

En Peter R. heeft een 'vrije' relatie dus het zou zó maar kunnen.

Reinaert | 12-10-11 | 23:47

@Reinaert 23:40
Ik denk dat Sven en Peter het bed met elkaar gedeeld hebben. Alleen stelletjes in een echtscheidingsprocedure praten zo met elkaar.

tipo | 12-10-11 | 23:45

Glossies zijn waardeloos WC papier. Allemaal.

Het kreukt, vouwt en schuurt, zie je. Dus je hebt er echt helemaal NIKS aan. Om te lezen al helemaal niet, vis in verpakken gaat niet, en ga zo maar door. Het is zelfs waardeloos aanmaakpapier voor de open haard. Waarom mensen zich daar nog mee bezig houden, geen idee...

Traxor | 12-10-11 | 23:41

@tipo | 12-10-11 | 23:37

Dat behoeft nog enig nader onderzoek en bijbehorende duiding.

Komt er vast nog wel aan.

Reinaert | 12-10-11 | 23:40

Ik vond het VK mag. altijd wel geinig en de volkskrant is een fijne krant. Als ik al een krant lees dan is het de volkskrant. En de volkskrant is niet links meer, mensen die hem lezen en niet alleen op GS kijken kunnen dat beamen. Als er een linkse kutkrant is dan is dat het NRC, welke gedomineerd wordt door smerige SP maoïsten en linksche cultuur/kunschtmensen die van subsidies leven.

zeertegendradig | 12-10-11 | 23:39

Is dit het Sven Kokkelmans topic?

tipo | 12-10-11 | 23:37

@vraagstaart | 12-10-11 | 23:27 |

Dat is inderdaad één van de grote nadelen!

overVecht | 12-10-11 | 23:33

@vraagstaart | 12-10-11 | 23:27

En voor al die propaganda is zó veel inkt gebruikt dat je vervolgens ook je kondt nog kunt gaan wassen.

Wil je de rest van de dag niet met PvdA-headlines - in spiegelschrift - op je reedt rond lopen dat is.

Reinaert | 12-10-11 | 23:28

die nieuwe vormgeving was idd zwaar ruk

hetluis | 12-10-11 | 23:27

@overVecht | 12-10-11 | 23:21 Ja, maar als WC-papier is het net de PvdA. Smeert de peop alleen maar over een groter oppervlak uit.

vraagstaart | 12-10-11 | 23:27

Weekendglossy's mot je helegaar niet hebben.

Een oldskool Azijnbode op goed absorberend papier doet 't veul beter in de kattenbak. Mijn kater zegt het dus dan is het zo!

Reinaert | 12-10-11 | 23:25

Jeetje, geen interviews meer met blije bijstandsmoeders die lekker kunnen shoppen omdat er kwijtscheldingen en geld is voor de oppas?

blinde kip | 12-10-11 | 23:23

Dus nu mag Jose op mijn kosten gaan sikkeneuren? #ruif #werkeloos

Parsons | 12-10-11 | 23:22

@vraagstaart | 12-10-11 | 23:20 |

Mooi blad trouwens.... vooral als het wc-papier op is..

overVecht | 12-10-11 | 23:21

Er staan anders hele leuke columnisten in hoor!

blikjegrolsch | 12-10-11 | 23:21

... ow wacht, het is ook het Partijblad van die PvdA. Logisch.

vraagstaart | 12-10-11 | 23:20

Er storten de laatste tijd heel wat voormalige rooie bouwwerken in zeg, tjonge.

vander F | 12-10-11 | 23:19

Het lijkt de PvdA wel...

vraagstaart | 12-10-11 | 23:18

Wat is de "Volkskrant" ?

overVecht | 12-10-11 | 23:18

De Volkskrant... Is dat niet zo'n dodebomenblaadje dat het nieuws van vandaag morgen neerzet?

Sumeron | 12-10-11 | 23:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken