Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oorlog! Rembo vs. Roek Lips

maximremboredthem.pngHier lult Twitter al het hele weekend over. WAT is er toch aan de hand tussen de onbetwiste leukmeneer Rembo (van Rembo) en het zenderbaasje van Nederland 3 Roek Lips? Welnu, hier het antwoord. We hebben even met Rembo gemaild en het blijkt weer een typisch gevalletje van Hilversumse arrogantie / aan de lijn houderij waar de televisiewereld zo'n patent op heeft te zijn. Inzet is het tamelijk hilarische Omroep Maxim. Dat zou dit seizoen terugkomen op het derde net als smaakbepaler voor de moeilijk kijkende VPRO brillen. Fuck you televisie met rare vragen aan doodnormale mensen en dan heel eigenwijs de camera in kijken, u smult er van. Persbericht was de deur al uit, Maxim zat al vol ideeën en eigenlijk kon er niks meer mis gaan. Tot onlangs bleek dat de VPRO NIET doorgaat met Omroep Maxim. Volgens Roek Lips wisten ze dat al lang maar hebben ze hun mond gehouden. Volgens de VPRO is dit nieuw nieuws. Dus ja. Wie heeft er gelijk? Roek Lips zet nu in op een dealtje met de eeuwige kleuters van BNN, maar de kans dat dat lukt is bijzonder klein te noemen. En dan nu de achterliggende oorzaak van al dit geëmmer: kijkcijfers. En wat daar mis mee is? Maxim: "Wat ik tegen heb op die neurotische kijkcijfermanie is dat het feitelijk een commercieel uitgangspunt is om zoveel mogelijk mensen te trekken en te pleasen. Sterker nog ik denk dat veel hoog scorende programma's van de publieke omroep eigenlijk net zo goed op de commerciële te zien zouden kunnen zijn. Feitelijk is het van belastinggeld gesubsidieerde concurrentie van partijen als RTL en SBS." Hele mail in de lees verder, al mag je ook zonder hem te lezen al 'Leave Rembo alonééé!' roepen. Maxim, kom lekker bij ons een programma maken. Internets doen lang niet zo moeilijk als bij de televee. van maxim hartman aan Mutsaerts onderwerp Re: roek lips Hi, Oke je vroeg erom en dan kan je het antwoord ook krijgen. Het is wel een lang en taai verhaal... Het probleem is dat er eind juli heel duidelijk is toegezegd dat ik door mocht met omroep Maxim. Er is in die tijd ook een officieel persbericht gekomen vanuit de VPRO. Daarna heb ik al die tijd braaf en geduldig moeten wachten tot er een definitieve uitzenddatum kwam. Maar deze week bleek tot mijn verbazing dat ineens geen geld is voor een vervolg van omroep maxim. Ook de uitzendtijd was een probleem. Dus ik kreeg echt het idee dat ik al die tijd aan het lijntje was gehouden. En zoiets pik ik niet. Maar Roek Lips ontkent nu (via een telefoongesprek dat ik heb gehad) dat hij dat nu pas heeft gemeld. Volgens hem was dit al in juli bij de VPRO bekend. Als maker weet ik niet meer wie ik moet geloven. De ene partij beweert dit de andere partij dat. Ik ben er wel van overtuigd dat de VPRO echt graag door wil met het programma. Volgens Roek Lips moet de VPRO echter ook keuzes maken omdat ze volgens hem niet in alles haar zin kan krijgen. Denk aan Toren C of andere programma's. Lips zei ook dat BNN en de VARA meer recht te hebben op programma's op ned3. Dus nu heeft hij de VPRO geadviseerd te onderzoeken of Omroep maxim in samenwerking met BNN gemaakt kan wordent. Dan is er volgens hem wel budget en een betere uitzendtijd. Dit klinkt allemaal aardig en zelfs constructief maar in de praktijk denk ik dat de kans klein is dat BNN een bestaand VPRO programma adopteert. Tot zover het probleem. Wat hier achter ligt is de voortdurende strijd tussen de omroepen zoals de VPRO en de NPO. Veel makers en ook eindredacteuren van omroepen klagen over het feit dat ze steeds zo enorm moeten bedelen bij de netmanagers. Deze personen zijn ooit aangesteld om alles soepel te coordineren. Maar in werkelijkheid bepalen ze (ook al ontkennen ze dit ten stelligste) grotendeels welke programma's er wel en welke er niet op de publieke tv te zien zijn. In mijn ogen hebben deze mensen te weinig artistieke visie en veel te veel macht en worden de omroepen met hun leden gedegradeerd tot prodcutiehuizen die met hun programmaatjes moeten leuren. Er is nauwelijks transparantie. Ik vraag mij ook af door wie zon coordinator gekozen wordt en hoelang deze mag blijven zitten. Een termijn van 5 jaar lijkt mij lang genoeg. En ook al ontkennen mensen zoals Roek Lips dat bij hen niet alles om kijkcijfers draait, in werkelijkheid zie ik dat toch niet terug. Volgens hem ligt het allemaal veel genuanceerder dan ik denk en is het een zeer complex krachtenspel van de omroepen. Toch begrijp ik nog steeds niet dat wanneer een omroep een programma belangrijk vind voor haar identiteit (zoals omroep maxim dat is voor de VPRO) dat ze het dan niet voor elkaar krijgen om dit voor elkaar te krijgen. Kan de omroep niet goed onderhandelen of heeft de netmanager teveel macht? Je belandt als maker in een ondoorzichtige omroeppolitieke situatie en die is nauwelijks te begrijpen. Ik vind dat op NED3 veel meer ruimte zou moeten zijn voor experiment en vernieuwing en wat minder aandacht voor hoge kijkcijfers. Ik zie in de programmering ook een gebrek aan totaalvisie. De netmanagers worden o.a. afgerekend op hun marktaandeel, Als ze hun targets niet halen krijgen ze minder totaalbudget. Het is dan ook logisch dat dit systeem leidt tot vervlakking en meer eenheidsworst. Programma's die niet snel genoeg scoren worden er meteen weer afgehaald. Ik sprak laatst met Jan Slagter van omroep Max. Hij zei: wij maken programma's die onze kijkers het liefste willen zien. We streven naar zoveel mogelijk kijkers. Op zich heb ik respect voor het feit dat hij een gat in de tv markt heeft ontdekt en van daaruit een succesvolle omroep uit de grond heeft gestampt. Ikzelf denk niet vanuit kijkcijfers. Nooit gedaan ook. Ik probeer vooral iets te maken dat origineel is en dat mensen prikkelt. Ik probeer ook juist die mensen te trekken die weinig tot geen interesse meer hebben voor tv kijken. Wat ik tegen heb op die neurotische kijkcijfermanie is dat het feitelijk een commercieel uitgangspunt is om zoveel mogelijk mensen te trekken en te pleasen. Sterker nog ik denk dat veel hoog scorende programma's van de publieke omroep eigenlijk net zo goed op de commerciële te zien zouden kunnen zijn. Feitelijk is het van belastinggeld gesubsidieerde concurrentie van partijen als RTL en SBS. Zeker NED 3 zou tegendraadse en originele tvprogramma's moeten tonen. In ieder geval anders dan wat er op de (commerciële) zenders te zien is. Maar de marktwerking lijkt ook hier niet meer te stoppen. Met als gevolg dat er steeds minder andersoortige of vernieuwende programma's te zien zullen zijn. Veel kijkers zijn net kinderen met hun sprookjes, ze willen iedere avond hetzelfde zien en horen. Persoonlijk denk ik dat het huidige omroepsysteem vooroorlogs is. De enige manier is om dit systeem eerst volledig af te breken. Maar dat zal niet gebeuren. Door de bezuinigingen en de gedwongen fusiegesprekken lijkt het nog belangrijker dan voorheen te zijn om zoveel mogelijk leden te hebben. De verzuiling wordt op deze manier kunstmatig in stand gehouden. In het klein heb ik het bij de VPRO jeugd dit al meegemaakt. Zij kwamen lang geleden verplicht onder de paraplu van Zapp en daardoor zijn ze in feite hun autonomie verloren. Er zit ook bij de jeugdprogrammering een coördinator die alle programmavoorstellen beoordeelt en al dan niet een budget toekent. Met als gevolg dat zelfs de VPRO jeugd zich enorm aan moet passen omdat ze anders gewoon geen geld meer krijgen. Hierdoor is de VPRO niet echt of in ieder geval veel minder onderscheidend in de jeugdprogrammering. Soms denk ik: zak allemaal lekker in de stront ik ga wat anders doen, maar televisie is een te mooi medium. Het gaat ook niet om mijn werk of inkomen. Toevallig heb ik er nu last van. Een gezonde maatschappij heeft altijd behoefte aan een spiegel en/of een luis in de pels. In die zin ben ik ook fan van sommige VPRO programma's, Geenstijl of Pownews. En haat ik de Tros! Nou ja hoe het afloopt, we gaan het allemaal meemaken... Groet maxim

Reaguursels

Inloggen

Christus, je zal maar Maxim heten. Dan gaat enkel bij het uitspreken van je naam al je geloofwaardigheid de deur uit. Geldt ook voor die Roep Lips natuurlijk. Toch ben ik heel benieuwd naar die structuur van de omroepen. Kan daar geen artikeltje aan vuil gemaakt worden?
.
Geweaun even een organogrammetje hoe die shizzle in elkaar steekt. Als het een raadsel is kun je er natuurlijk Brenno op los laten. Kapot WOB-en die bende tot het onderste rottende steen van het karkas van het aan stukken geneukte televisieproductiewalhalla boven is.

Prof.Drs.Ing.B | 04-10-11 | 12:06

Maxim, mijn zegen heb je. Ik vond het een geniaal programma om te zien!

Vanilla | 04-10-11 | 07:16

Rembo (en ook Rembo): altijd +1 "Tjongejonge! Wat een grote drol!"
LEAVE REMBO ALOOOOOOONE!
a.u.b.

rintelman | 03-10-11 | 23:19

Whatever roek heb geflikt in het verleden, ik geefém nu groot gelijk.
Dat hele omroep maxine slaat totaal nergens op. complete idioterie. Als men toch moet bezuinigen, dan graag op dit soort programma's.

satcom | 03-10-11 | 21:08

zo rolt roek lips al jaren!
bij het programma "staat van verwarring" jaartje of 2/3 geleden, wisten de makers(cccp), de presentatoren en de vpro zelf nog van niets, todat ze in de krant (meen volkskrant) lazen dat roek de stekker eruit ging trekken. hij vertelde in dat interview dat hij het persoonlijk geen leuk programma vond en dat hij het daarom van ZIJN net ging gooien.
dictator op 3! zo wordt ie op 't mediapark genoemd..

watDenkjeZelf? | 03-10-11 | 19:41

-weggejorist-

P.E. de Rast | 03-10-11 | 19:34

Omroep Maxim, altijd genieten

papa doc | 03-10-11 | 19:15

TV. Ik noem het ook wel: het oog van Satan. Waarom Maxim niet inzetten voor een sketch op Powned tijdens dat kutprogramma? Geen idee welke, ben alweer abonnee af.

Dol op Post | 03-10-11 | 18:56

Evocatus | 03-10-11 | 16:29 |
Het is ook niet het klootjesvolk dat zorgt voor vooruitgang en wetenschappelijke kennis. Die zorgen meer voor drankproblematiek en geluidsoverlast.

OT: Omroep Maxim vond ik een harstikke grappig programma en vaak genoeg lagen de mensen waarbij Maxim langskwam zelf ook helemaal dubbel.

willes | 03-10-11 | 18:48

De aller aller aller aller beste Purno die er is en die Theo kan naast voice over ook nog eens heerlijk koken :-) Bedankt Theo youtu.be/sTDMyzJxzmQ

nokkenaskettingklem | 03-10-11 | 18:09

Maar er is nog een zender zei het piraat die schijt heeft aan alles Radio Patapoe Amsterdam, dat is tenminste leuk!

nokkenaskettingklem | 03-10-11 | 17:44

Zakkenwassers zijn het die Roek Lips en al die netcoordinatoren, ze worden dik betaalt van ons belasting geld om alle tv zenders en programma's als een gootsteensmurrie op elkaar te laten lijken.
Elke omroep zijn eigen programma op eigen gewenst tijdstip. Vroeger had je eerst op radio 3 de muziekale fruitmand van de EO gevolgd door de VPRO's wilde wereld met daarachteraan weer Ronflon flon. Ja netwerk kinderen hier spreekt opa, dat waren nog eens tijden. en je had Jos Sterk Villa Achterwerk sjonge jonge jonge dat waren nog eens tijden! Zie weer eens een filmpje van mijn youtube kanaal www.youtube.com/user/erisnietsaan#p/u/...

nokkenaskettingklem | 03-10-11 | 17:43

-weggejorist en opgerot-

DBKVR | 03-10-11 | 17:41

Wat een verstandige keuze van net3. Kost geld en kijkt geen hond naar. Dump je gefröbel lekker op youtube Maxime.

calculator | 03-10-11 | 17:32

De aller aller aller aller leukste rembo met Maxim van mijn eigen youtube kanaal youtu.be/i8Fh3aA0yMM

nokkenaskettingklem | 03-10-11 | 17:31

@ caspert79 | 03-10-11 | 16:44 | + 1 -

Omroep MAX persiflages. :)

Neut | 03-10-11 | 17:21

Omroep Maxim naar POWNED! Doet het snel, want OP=OP.

Dr. Pim Pampet | 03-10-11 | 17:20

Maxim for president.!

Neut | 03-10-11 | 17:19

Maxim altijd +1

Ferret | 03-10-11 | 17:14

Leuke charme offensief richting Maxim Hartman heel neuk.
Met Geenstijl en Muntz is het ook niet tot een blijvende samenwerking gekomen dus GeenStijl vergeet het maar VPRO mensen willen ook geen GeenStijl format want stiekem is dit natuurlijk de burger site voor Henk en Ingrit met pitbull.
Neemt niet weg dat ik af en toe lol heb om de tokkie middenvinger van Geenstijl

nokkenaskettingklem | 03-10-11 | 17:14

Maxim altijd +1

Vote/View | 03-10-11 | 17:07

De publieke omroepen zijn ook feitelijk van belastinggeld gesubsidieerde concurrentie van partijen als RTL en SBS.
Hun maatschappelijke (meer)waarde hebben ze al jaren geleden verloren. Daarom is het zonde er nog belastinggeld aan te verspillen.

cabbit | 03-10-11 | 16:48

Omroep Maxim, geweldig, heb zelden zo gelachen. Kan er op Geenstijl geen kanaaltje komen voor die hilarische filmpjes?

caspert79 | 03-10-11 | 16:44

De heer Hartman is een hufter die scoort met gewone mensen te kijk zetten. Mooi voor mensen die zichzelf verheven voelen boven het klootjesvolk, zoals o.a. de redactie alhier. Ook typisch VPRO.
Sakkerloot. Sodemietert op met die rotzooi!
Ave Evocatus

Evocatus | 03-10-11 | 16:29

Jammer voor Rembo, maar als hij daadwerkelijk een goed format heeft zal hij toch wel andere interesse weten los te maken?

Belachelijk trouwens dat van het stoere pre-verkiezingsplan om een zender te schrappen niets meer over is. Twee publieke zenders is meer dan genoeg. NL 1 voor de Jaspers, De Leeuwen en andere soepsidieentertainers, NL 2 voor nieuws, actualiteiten, evenementen en sport.

LJBrinkhorst | 03-10-11 | 16:25

Buurman en Buurman, dat waren de echte Rembo's.

Teun van het Tuinpad | 03-10-11 | 16:23

Biff Eagleburger | 03-10-11 | 15:10 |
1 x per dag dan.
Vraag mij af of het familie van `tante Hannie´Lips is ?
Flink wat inteelt als je zo af en toe de aftiteling van programma´s ziet.

Ratzing. | 03-10-11 | 16:20

Niet te geleeeeeeeeeuven!

imca marina | 03-10-11 | 16:18

Het gat van Nederland was een van de laatste aardige programma's van de VPRO.
Nadat ze voor zomergasten met Henkjan Shits Producties te voorschijn kwamen (2006) heb ik ze niet meer serieus genomen.
T.V vertoond de zelfde vervlakking die over de hele linie zichtbaar is.Alternativo´s die de poen hebben ontdekt.Veelal griezeliger en gevaarlijker dan de van huis uit gevormde veelvraat.
Niets op tegen niets op voor.

Ratzing. | 03-10-11 | 16:16

De npo heeft elke kans op rclameloze abonnee tv in NL middels bijna een miljard staatssubsidie middels dumping (npo='gratis') kapotgeconcurreerd.

seven | 03-10-11 | 16:10

Lijn 5 samen met Mariska. Dat was goede TV.

sjaakdeslinksesul | 03-10-11 | 16:09

Ik vond die andere Rembo altijd veel leuker...

Feit is wel dat Roek Lips een lul eerste klas is. Maar goed daar hebben ze er meer (dan genoeg) van bij de PO.

Capy | 03-10-11 | 16:08

Maxim is gewoon te vernieuwend voor de npo, de npo is namelijk status quo bij uitstek en daardoor wars van vernieuwing.

seven | 03-10-11 | 16:06

Fak TV... en Uitzending Gemist. Op die manier sneeuwt je werk onder in die enorme stortvloed van schijt die de publieke omroepen produceren. Maak gewoon korte programma's van maximaal 5 minuut voor op een eigen online omroep. Met jouw naam trek je binnen de kortste keren genoeg publiek en met een goed sales partner heb je binnen een maand geen subsidies meer nodig om je ideeën uit te werken. Kun je ook meteen een podium bieden aan nieuw talent en ga zo maar door... make it happen!

XelaGBS | 03-10-11 | 16:05

foxtrot charly bravo | 03-10-11 | 15:55

Ga jij toch foxtrot india echoe tango sierra echoe november!

eerstneukendanpraten | 03-10-11 | 16:02

Dus: afschaffen die publieke omroep, meer geld voor Griekenland.

Nagemaakte Gek | 03-10-11 | 15:57

Propaganda daar zijn mensen verslaafd aan die meer dan 1 x in de week op deze site komen....
Propaganda loversssssssssss

foxtrot charly bravo | 03-10-11 | 15:55

Maxim heeft gelijk vind ik. Ik wil geprikkeld worden. Ze is van mij, of Omroep Maxim bieden nog iets verfrissends en leuks.

Ik snap de commercielen wel, als Idols kopie 304726 een succes was, dan is kopie 304727 vast ook weer een succes als je er maar weer voldoende geld en poeha in stopt. Het logische gevolg is dat dit concept op alle zenders uitgemolken wordt en tv me totaal niet meer boeit.

Maxim is mijn held die bij zichzelf blijft en zich niet laat omvormen. Past zeker wel bij Powned denk ik.

AstralVision | 03-10-11 | 15:55

Ashtrey | 03-10-11 | 15:35 |

Pubersentiment... op zondagochtend in bed met een kater dit kijken > youtu.be/p3JuAME4ONI

Earl Hickey | 03-10-11 | 15:53

Maxim het waren mooie jaren, maar verlaat dat zinkende schip gewoon. En wat is Maling trouwens een heerlijk oprecht en incorrect topboek.

Harry Turtle | 03-10-11 | 15:52

Vind Maxim een beetje een onzijdige naam...

eerstneukendanpraten | 03-10-11 | 15:52

Tip voor Maxim. Gooi ze een rotte vis in de brievenbus.

Dát zal ze leren.

zeg maar jansen | 03-10-11 | 15:51

So Nice | 03-10-11 | 15:45 Het hele verhaal gaat over wat Maxim vindt en wat Maxim denkt.

Daar ís die subsidie niet voor, die is voor pannenkoekjes met roomkaas.

zeg maar jansen | 03-10-11 | 15:48

Ik heb de hele Werdegang van Maxim Hartman en Vandentheo gevolgd. Van Vandentheo vind ik het zonde. Hij kon schilderen. Bij de VPRO kom je binnen als je met de video-apparatuur van de ABK een uitgehongerde muis filmt die Kamikaze pleegt door op een stuk kaas te springen op een muizenval. Je maakt nog een paar misselijke homograppen over Hans van Willegenburg. En daar rijden jullie dan in je eerste proefseizoen vervolgens rond in een busje door Nederland op zoek naar nietszeggend nieuws. (Hé Maxim, een vers programma-idee...) Stoned voor de teevee kijken jullie Theo en Thea, 2 rasartiesten. Dat wordt Rembo en Remba. Sorry Maxim, Rembo, maar jullie trokken zo vaak jurkjes aan in je sketches, dat ik ging twijfelen aan jullie geaardheid.
Zo oud en nog steeds veelbelovend als de oudste puber van Nederland. En nu boos nu de staatsruif nee verkoopt. Maak een programma en verkoop dat, desnoods aan het Stedelijk, als het zo exclusief qua kijkcijfers is dat het kunst is.

bromm | 03-10-11 | 15:48

Duurde even om te lezen, maar dan kan je niet anders dan pro-maxim zijn.

Als de netmanager niet mee wil veren en het hem toch niet om het inkomen gaat, kom dan idd maar lekker naar geenstijl(c).

So Nice | 03-10-11 | 15:45

Precies! Vroegah keek je uit naar de zondagmorgen met die hilarische VPRO kinderprogramma's en de zondagavond voor de grote VPRO kinders. Tegenwoordig krijg je, als ik al kijk, Gezeik met weer een programma over Nederland en slaventreurnis van vroeger. Laat ze verdomme nog vandaag naar Saoedi a. en andere islamitische prachtlanden afreizen dan zien ze dat die slavernij nog steeds bestaat. Als toetje krijg je dan Paul Zakkenvuller voor je rotte kiezen die op z'n akkertje door die verderfelijke grote satan tourt. Maar om Rembo en Rembo moet ik 'snachts altijd nog stilletjes huilen omdat ik ze zo mis.

Hanxie | 03-10-11 | 15:45

oke dan maar.

Kamervraag | 03-10-11 | 15:44

Ik denk dat de mensen die de kijkcijfers verzinnen te veel macht hebben...

zws-vl | 03-10-11 | 15:44

Als ze me trekt, pleaset ze me ook.

Gier | 03-10-11 | 15:42

Goed ik ga effies een föhntje op de kop tikken ...

Ashtrey | 03-10-11 | 15:42

Goed blad! Mijn steunen hebben ze!

sjaakdeslinksesul | 03-10-11 | 15:38

Spanko | 03-10-11 | 15:33 Oude media zijn net als winkels in de straat. Er zijn legio webshops die beter en goedkoper werken maar gewoon tegen beter weten in door blijven gaan en hopen dat de oude voet de enige voet is.

Tijden veranderen nu eenmaal.

zeg maar jansen | 03-10-11 | 15:35

Earl Hickey | 03-10-11 | 15:27
Daaa Gluurbuur. Das nie normael, das abnormael, das geweaun nie te geleeuuuuuvuh.

Ashtrey | 03-10-11 | 15:35

Is Geen Stijl soms in handen gekomen van Albert Verlinde ofzo?

Hans Otjens | 03-10-11 | 15:35

Het is ook nooit goed.
Eerst was er alleen publiek. Commercielen hebben er voor gekozen om daarnaast uit te gaan zenden en nu doen ze huilie huilie over gesoepsidieerde concurrentie.
Daar gaan de publieken artistiekerige dingen doen en dan kan je er donder op zeggen dat ze worden wegbezuinigd wegens geen kijkers.
Conclusie: ze kunnen het nooit goed doen.
Een verlies-verlies situatie.

Spanko | 03-10-11 | 15:33

Oh, Maxim.

Die er niet voor terugdeinst om bij DWDD maanden van te voren z'n nieuwe programma aan te kondigen.

Dus dat is vanavond weer een item bij Mathijs.

Mathijs, laat je hem uitpraten deze keer?

zeg maar jansen | 03-10-11 | 15:33

The Evil One | 03-10-11 | 15:29 Vuilnismannen en rioolmonteurs?

zeg maar jansen | 03-10-11 | 15:30

Ik zeg Rembo, ga gewoon 24/7 door een hondedrol rollen en ik kijk en blijf lachen! Succes met omroep Maxim

deministerpresident | 03-10-11 | 15:29

Ik vind dat de PO vieze films moet uitzenden, van die heeeele heeeele heeeeele vieze, ja!!

The Evil One | 03-10-11 | 15:29

Twee dingen: Twitter en het begin van de mail: "Lang en taai verhaal".

Tot later.

zeg maar jansen | 03-10-11 | 15:29

Da's toch niet normaaaaallll?! Niet te geleueueueueueuven!!!

Earl Hickey | 03-10-11 | 15:27

Waar komt die afkeur van kijkcijfers vandaan? Als er geen hond naar wil kijken, is er zeker geen hond die er voor wil betalen. Dus: opbokken. Het hoeven niet allemaal kijkcijferkanonnen te zijn, maar "boeit me niet hoeveel mensen er naar me programma's kijken, blijf van me programma af" klinkt net iets te simplistisch.

Niet netjes om iemand zo aan het lijntje te houden, dat dan ook weer. Gewoon even een mailtje "hé je programma gaat niet door kudt" was een stuk simpeler geweest.

Nietvoordekat | 03-10-11 | 15:26

Kort samengevat: voordat er iets op Godwin 1 t/m 3 te zien is heeft een compleet leger ambtenaren er al overheen gezeken.
Maar daar had ik die mail niet voor hoeven lezen, dat zie ik wel aan de "resultaten"

vetkleppert | 03-10-11 | 15:22

klote mussen

zuurkool | 03-10-11 | 15:21

jump-to-it | 03-10-11 | 15:17
Vernieuwend. Wat een vaag gelul ...

Ashtrey | 03-10-11 | 15:19

Rembo & Rembo zijn de eeuwige koningen van de televee.
Helden!

Ashtrey | 03-10-11 | 15:17

Die Maxim heeft na Rembo en Rembo niks vernieuwends meer gemaakt. Dat omroep Maxim was gewoon een k*tprogramma grotendeels gejat van Bart de Graaf. Laat die hele Maxim lekker opzouten en ruimte maken voor mensen die wel vernieuwend zijn!

jump-to-it | 03-10-11 | 15:17

Rembo is een held. Klootzakkerij dit.

Bas Paternotte | 03-10-11 | 15:14

Rembo en Rembo..... wat hebben die mij toch altijd enorm laten lachen... de helden....

overVecht | 03-10-11 | 15:14

Wat wil die Rembo nou zeggen? Dat je van belastinggeld alleen maar tv mag maken waar geen hond naar kijkt?

Getson | 03-10-11 | 15:12

Dat mailadres van 'm is wel heul goed verborgen!

TooledForTrouble | 03-10-11 | 15:11

@Gaarbok | 03-10-11 | 15:08
Weten ze daar dan nog niet dat de dinosaurusen al lang uitgestorven zijn?
Tijd dat iemand ze dat dan eens gaat vertellen.

Che_cuevara | 03-10-11 | 15:11

Iemand die Roek heet verdient per definitie 1x in de week een stoot op de kanis.

Biff Eagleburger | 03-10-11 | 15:10

Start een internetsite en ga van daaruit uitzenden. Kan je je programma ook nog eens zo lang mogelijk maken als dat je wil + er is geen zendercoödidinges die zich ermee bemoeit.

Frankiej | 03-10-11 | 15:10

"Hier lult Twitter al het hele weekend over" Deze zin geeft eigenlijk al aan hoe kudt twitter is..

Aron-G | 03-10-11 | 15:10

NICE rembo en rembo zijn dik

dhrgert | 03-10-11 | 15:10

Wat is televee?

Che_cuevara | 03-10-11 | 15:09

TV?

Derechtselutser | 03-10-11 | 15:09

@Expert Homo | 03-10-11 | 15:06

Nee, want op het moment dat het minder gaat scoren moet het gelijk van de buis af.

Aron-G | 03-10-11 | 15:08

Het duurt hopelijk niet lang meer voordat de dinosaurusen van de televee-media eruit gaan.

Gaarbok | 03-10-11 | 15:08

Op dit soort berichtgeving zit toch geen hond te wachten?

Geerdt Wilders | 03-10-11 | 15:07

Teevee kijken is zoo 1960..

Aron-G | 03-10-11 | 15:06

Dus zo veel mogelijk kijkers / lezers / luisteraars / reaguurders boeien is nu ineens niet goed?

Expert Homo | 03-10-11 | 15:06

Wij volgen wel Maxim

Bluebook | 03-10-11 | 15:05

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino