Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Subsidiestop FunX = Londense toestanden!!1

kemppp.pngEn net als je denkt dat we de meeste gestoorde theorieën over 'Londen waarom' wel gehoord hebben (hoewel dat van Facebook zat wel wat in!) komt FunX ook nog even om de hoek kijken met een geheel eigen theorie. U moet namelijk weten: KempiFM kampt al maanden met existentiële problemen nu er een permanente subsidiestop dreigt. Best lullig als je in leven wordt gehouden door èn het ministerie van OCW, èn de NPO èn de gemeenten Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Of dachten jullie dat de best beluisterde urban radiozender van Nederland wel op eigen benen zou kunnen staan? Ben je gek. Vandaar dat Sanne Breimer (eindredacteur Funx) nu zegt: minder subsidie voor ons = Londense toestanden mensuhhh! Want zonder urban radiozender om naar te luisteren (en dat vervolgens weer te vergeten) kun je wachten op de eerste #010Riots. Gisteravond was het al bijna zo ver in Rotterdam, ongetwijfeld tot grote tevredenheid van Sanne Breimer. Tel daar nog bij op dat ook op het openbaar vervoer fors bezuinigd wordt en je moet wel een varken zijn wil je het verband subsidie <-> keiharde riots niet zien. En oh ja, het minderheidskabinet draagt er natuurlijk ook aan bij want die scheren iedereen over een kam. Aldus Breimer. Hé Sanne, ga 'es plaatjes draaien in plaats van je luisteraars op te roepen om flatscreens bij de Mediamarkt te jatten. Def Rhymz schijnt binnenkort weer ergens op te treden.

Reaguursels

Inloggen

@rannie
Mogelijk. Oig blijven ze op FB in verhouding niet achter.

Dylan3511 | 15-08-11 | 22:46

@ Dylan3511
Ik denk dat FunX het vooral met de Hyves (tokkie versie van FB) veel beter doet dan 538.

rannie | 15-08-11 | 19:26

Nette mensen worden door onze, veel te humane, democratie te gegijzeld door het tuig.
Laat ze maar lekker rellen, maar zet er wel een mitrailleur op.
Dan kunnen we eindelijk aan een vredige, rechtvaardige maatschappij gaan werken.

Semper Pecunia | 15-08-11 | 14:28

Jammeren dat je niet bent meegeteld in een luistercijfer onderzoek? FeesBoek: "7,638 people like FunX", daar is alles wel mee gezegd.
.
Wel alvast plankjes voor de ramen in de Loydstraat doen hè.
Tjemig | 15-08-11 | 10:03 | + 0 -

Radio 538 : 17,029 people like this

Niet dat dit een goede graadmeter is, maar als ik het aantal FB-likes als argument aan zou halen doet FunX het best goed in vergelijking met Radio538.
17,029 vs 7,638, dat is best netjes.

Dylan3511 | 15-08-11 | 13:48

Ach, altijd nog beter dan die gare Hollandse monotone boerenzenders zoals Sky Radio waar er drie keer hetzelfde kutlied wordt gedraaid in een uur

Kesed batata | 15-08-11 | 13:40

En waarom had FunX ook al weer subsidie en een veel centjes kostende ether frequentie? Och ja, omdat ze een marktaandeel hebben dat lager ligt dan zelfs een aantal zenders dat alleen via internet uitzendt. Maar gelukkig brengen ze wel diversiteit in het radiolandschap met hun commerciële eenheidsshit.

hanz71 | 15-08-11 | 13:30

@Theodoros : My bad, ik had ook even de bron moeten vermelden. Het is niet mijn tekst, niet mijn recept. www.dewereldmorgen.be/artikels/2011/08...

En op welk punt in tijd wou je deze mensen aanspreken? Is dat voor of nadat ze stenen gaan verzamelen? Een beetje zo rond het tijd als ze van school gekickt worden, of toch eerder als ze een boete van de politie krijgen wegens het zitten op een vensterbank? Of misschien zo rond het punt als ze ontslagen worden van het het hamburgers flippen omdat ze niet goed in een team passen omdat ze agressief en opvliegerig zijn geworden door alle shit die ze meemaken in hun leven?

Natuurlijk is iedereen eindverantwoordelijk voor zijn/haar daden en een onplezierige leefomgeving is geen excuus om er niet te proberen er het beste van te maken. Alles wat ik hierboven schreef is ook geen excuus om stenen te gaan gooien. Helaas ben ik bang dat die boodschap niet echt aan gaat komen bij de groep mensen over wie ik (we?) het hebben.

Dylan3511 | 15-08-11 | 13:20

Dylan3511: Wat ik nog mis in je knullige kookrecept, is de eigen verantwoordelijkheid die mensen dragen. Je doet alsof mensen niet aangesproken kunnen worden op hun daden.

Theodoros | 15-08-11 | 13:13

Wat is hun marktaandeel ?
Minder dan 1% ?
Ja: Stekker eruit.
Nee: Voer een herberekening uit.

Anjin Mohammed | 15-08-11 | 12:57

@Theodoros: Ik ben bang dat ze geen aansluiting vinden in het onderwijs systeem. Dat is juist een van de ingrediënten.

Dylan3511 | 15-08-11 | 12:54

@Troost J.E. | 15-08-11 | 11:16 : Totdat je het geen newbie meer noemt maar zwitsal? ;) :)

TM | 15-08-11 | 12:53

Dylan3511: als die 'relschoppers' eens al die energie in school zouden steken... What à wonderful world it would be!

Theodoros | 15-08-11 | 12:51

Als er zoveel behoefte aan is, dan kunnen ze best een commercieel station beginnen. Beetje SMS wedstrijdjes houden, gesponsorde prijsvragen. Oh nee de urban jeugd betaalt helemaal niks, die ontvangen alleen maar.

Anthony Lulring | 15-08-11 | 12:48

Wat is het recept van de rellen in Londen?

Ingrediënten:

6 of meer geïmporteerde etnische groepen,
1 plaatselijke etnische groep,
2 kopjes armoede en achteruitstelling,
1 kop falend onderwijssysteem,
enkele repen besparingen,
200 gr. veel te lage lonen,
2 kopjes werkloosheid,
3 lepels stukgeslagen dromen,
2 grote lepels racisme en discriminatie,
250 gr. politiepesterijen en brutaal optreden

Meng de armoede, het racisme, de pesterijen en de politiebrutaliteit samen in een kom en laat wat rusten.

Breng in een andere kom het falend onderwijssysteem samen met de veel te lage lonen, tot ze niet meer van elkaar te scheiden zijn. Laat wat rusten.

Gebruik de repen besparingen om sociale en culturele voorzieningen systematisch af te bouwen.

Klop in een grote kom de etnische groepen op tot ze volledig opgewonden zijn.

Zorg er in elk geval voor dat deze groepen geen politieke rechten krijgen.

Voeg daarbij het mengsel van falend onderwijs en de lage lonen en daarna het mengsel van armoede, racisme en politiepesterijen.

Voeg daarna de besparingen en de stukgeslagen dromen eraan toe en roer tot het geheel goed gemengd is.

Laat het geheel achter om te verklonteren in de achteruitgestelde wijken van Londen. Voorzie enkele wijken met een kleine lekkere hoeveelheid onbereikbare weelde.

Verwarm tenslotte het geheel d.m.v. een rechtse, gespierde campagne vanwege de politici.

Zie de politiebrutaliteiten, pesterijen en racisme door de vingers, zodat het geheel gaat gisten en er een dode van komt.

De verontwaardiging, woede en frustratie kan dan het geheel doen overkoken.

Het geheel blijft lang houdbaar en kan gemakkelijk aangepast worden voor andere steden.

(Vrij naar R. Meyer, in Bertell Ollman, How 2 Take an Exam ... & Remake the World, Black Rose Books, Canada, 2001, p. 70)

Dylan3511 | 15-08-11 | 12:12

"Kijk nog eens goed naar de bezuinigingen die jongeren treffen, geef het onderwijs de tools om beter in te spelen op de straatcultuur en geef jongeren het gevoel dat er naar ze geluisterd wordt."

Bezuinigen op onderwijs is ook niet het eerste wat ik zou doen, maar er moet beter ingespeeld worden op de 'straatcultuur'? Laten we vooral de geestelijke vijand van hoger onderwijs binnenhalen! Alsof de kwaliteit van het onderwijs en het intellect van de scholieren nog niet laag genoeg is. Het geld moet naar programma's om het grut van in de schoolbanken wat wij te brengen, niet om te knuffelen met de blowende gansters op de hoek.

_ranz | 15-08-11 | 11:21

trouwens hoeveel jaar blijf ik hier een newbie???

Troost J.E. | 15-08-11 | 11:18

Veel woorden over rechten maar geen letter over plichten !!! Niks over handjes laten wapperen met werken maar steeds weer die slachtofferrol ... boehoe wij zijn zielig en het is alweer allemaal jullie schuld !!!!

Troost J.E. | 15-08-11 | 11:16

Fok em. Laat maar komen.

mental K | 15-08-11 | 11:06

FunX heeft een verkeerde opzet. Daardoor zijn er geen luisteraars en daardoor ook geen normale bron van inkomsten. Een licentie om radio-uitzendingen te mogen verrichten is goud waard. Letterlijk! Commerciële radio is per definitie een goeie business omdat iedereen altijd overal naar de radio luistert. Als men een speciale doelgroep heeft zoals FunX dan is dat helemaal kat in het bakkie. Als men de enige aanbieder is voor een duidelijk afgebakende groep dan is dat voor adverteerders zeer belangrijk. Omdat het profiel van de luisteraar bekend is weet men tegen wie men spreekt. Het is uitermate zwak dat men voor FunX gekozen heeft voor de subsidiepot Het gevolg daarvan is dat er niet meer naar de behoeften van de luisteraar wordt geluisterd maar dat men de eigen smaak en voorkeur laat prevaleren. Dan komt men automatisch in een neerwaartse spiraal terecht, meer subsidie aanvragen omdat de luisteraars wegblijven. Uiteindelijk is men dan alleen voor zichzelf bezig. De man achter de microfoon praat alleen tegen de technicus. Uitzenden heeft zo geen zin meer.

vanhetgoor | 15-08-11 | 11:06

Opzouten met die bitch!

BierVulkaan | 15-08-11 | 11:04

Sanne is een subsidie hoer. Als de subsidie stopt, is ze alleen nog maar hoer.

funkyd | 15-08-11 | 10:33

Het is altijd hetzelfde liedje; zo min mogelijk belastingen, zo veel mogelijk uitgaven!

Vryth | 15-08-11 | 10:24

Ik zie geen patroon tussen subsidies, uitkeringen (m.a.w. gratis geld) en agressie en geweld... Conclusie: er is een causaal verband. Velen vinden dat ze overal recht op hebben en er niets voor hoeven te doen. In hun optiek is alles altijd de schuld van anderen en wanneer ze hun zin niet meer krijgen worden ze agressief. Dergelijk volk heeft dezelfde kudtmentaliteit als de plunderaars in Londen Ik zeg: per direct stoppen met het subsidiëren van dergelijk lamstraalvolk. Overigens wanneer je openlijk oproept tot rellen als in Londen is er werkelijk een steekje bij je los.

doenormaal! | 15-08-11 | 10:23

Gaarne per direct elke overgemaakte euro storneren.
Een gesubsidieerde muziekzender (met de klemtoon op ZIEK) die politiek bedrijft, gaat haar boekje stevig te buiten. Daar moeten dus sancties op staan.

McPhart | 15-08-11 | 10:20

Het 'buurthuis-lost-alles-op' geloof krijgt ook op deBBC ruimschoots aandacht. De rellen waren allemaal te voorkomen geweest als een paar Westindiërs maar eigen buurthuizen/welzijnswerkers/festivals hadden gekregen en als meneer Cameron niet van die akelige dingen zou zeggen.
-
De boodschap luidt eigenlijk: 'geef ons geld,want anders wordt het alleen maar erger' - en er zijn helaas nog altijd genoeg Job Cohen's te vinden die deze larie lukraak over nemen (als ze het al niet zelf gevoed hebben)
-
Het opmerkelijke is: dit soort geluiden hoor je alleen maar uit landen waar je gratis geld krijgt van de overheid als je de hele dag niets loopt te doen. In andere landen hebben ze het te drukmet aanpassen.
-
Ome Azo's stelling luidt dan ook: 'subsidies voor culturele en etnische minderheden enekelen uitsluitend op grond van minderheid zijn werken non-integratie in de hand'.

azoturie | 15-08-11 | 10:20

-weggejorist-

G0nz081 | 15-08-11 | 10:19

-weggejorist-

G0nz081 | 15-08-11 | 10:17

@mezelf, haal je typefout eens weg voor je post.

drastic | 15-08-11 | 10:14

Mooi hoor, hiermeee de week te beginnen, ik had nog nooit gehoord van dit fantastische radio-station. Wat een raar/naar negatief opgefokt klaagvolk zeg!

drastic | 15-08-11 | 10:12

Tis da 'k geen radio luister anders I slam fm. :)

Neut | 15-08-11 | 10:04

Jammeren dat je niet bent meegeteld in een luistercijfer onderzoek? FeesBoek: "7,638 people like FunX", daar is alles wel mee gezegd.
.
Wel alvast plankjes voor de ramen in de Loydstraat doen hè.

Tjemig | 15-08-11 | 10:03

@jipix le gaulois | 15-08-11 | 09:53

Ach so. In dat geval: doe je best :-) En niks gezegd.

Reinaert | 15-08-11 | 09:59

Hoer.
"next topic,por favor."

R.B.Scott | 15-08-11 | 09:57

Heimelijke zelfoverschatting van radiostation FunX, Sanne.

Ashtrey | 15-08-11 | 09:57

@Reinaert
oh ja en qua spelling doe ik mijn best.
neem me dan niet kwalijk als ik foutjes maak.
ben alleen sinds kort in Nederland dus nog steeds hard aan't leren.

jipix le gaulois | 15-08-11 | 09:53

@vip33 | 15-08-11 | 09:41

En nog maar weer een keer: Molukkers zijn niet significant oververtegenwoordigd in welke statistiek dan ook. Antillianen en Marokkanen inderdaad wel, alhoewel je de 'foute' Antillianen snel kunt vinden: dat zijn meestal lieden die niet in 0031 geboren zijn en hier alleen belanden omdat ze aldaar kansloos zijn en hier het Walhalla vermoeden. Onterecht, overigens.

Reinaert | 15-08-11 | 09:49

@Reinaert | 15-08-11 | 09:28
Wat doe je voor werk? Iets extraproductief? maar ben met je eens ze moet niet zeuren.

jipix le gaulois | 15-08-11 | 09:48

@Che_cuevara | 15-08-11 | 09:36
@Biff Eagleburger | 15-08-11 | 09:37
De voertaal is natuurlijk ook engels op deze zender, vandaar de engelse naam....

Maak je geen zorgen, ik zal niet opnieuw een tirade over foutief gebruik van engelse termen door Nederlandse paarse broeken afsteken.

NickV2.0 | 15-08-11 | 09:44

"Als deze gedoogregering alle Marokkaanse, Molukse, Antilliaanse of welke-etniciteit-dan-ook jongeren over één kam blijft scheren, ligt dat gevaar wel op de loer en kan het ook hier uit de hand lopen."
Misschien dat iemand hier uit kan leggen hoe onze regering dat doet. Omdat Wilders gedoogt staat de regering gelijk aan Wilders?!
De bovengenoemde groepen zijn oververtegenwoordigd in de verkeerde statistieken, maar het blijft toch nog steeds zo dat alle verdachten gelijk worden gestraft. Of wordt daar door de regering een onderscheid voorgesteld?
En etnische registratie is er juist omdat bepaalde groepen een andere aanpak vereisen juist om te voorkomen dat zij afglijden naar crimineel gedrag. En die jongeren met een identiteitscrisis (eigen cultuur vs ned. cultuur) zullen voornamelijk in de bovengenoemde groepen zitten.

vip33 | 15-08-11 | 09:41

@Hollander01 | 15-08-11 | 09:32

Klopt ook weer. Als er geen probleem is dan máák je gewoon een probleem. Opdat de geldstromen maar niet opdrogen. Contraproductieve kleaudtzakjes, mooier kan ik het niet maken.

Reinaert | 15-08-11 | 09:41

EUgenio | 15-08-11 | 09:24
En daarom ga je als Marokkaan met opleiding en zonder strafblad maar stenen gooien naar de politie en winkels plunderen? Sanne e.c. zien zelf niet eens in hoe racistisch hun opvattingen zijn.

sjaakdeslinksesul | 15-08-11 | 09:39

@de betaalautomaat | 15-08-11 | 09:29

Wat ik zeg: temperamentvoller. Da's alles. Voor het overige zijn het gewoon Nederlanders als ieder ander. Het toeval wil dat Reintje vroegâh wel eens iets met doelgroepenbeleid gedaan heeft en het dus ook mee heeft mogen maken dat het toenmalige Moluks opbouwwerk alhier opgeheven kon worden. Wegens volstrekt overbodig. Gewoon helemaal geïntegreerd dus.

En iedereen die het tegendeel probeert te beweren krijgt van mij dus de wind van voren.

Reinaert | 15-08-11 | 09:39

@NickV2.0 | 15-08-11 | 09:34

De X wordt veelal gebruikt als een paarse broek het van geestelijke armoede niet meer weet. Het staat dus gewoon voor niks, maar dan met een lulpraatje er omheen, vandaar dat Sanne daar ook werkt.

Biff Eagleburger | 15-08-11 | 09:37

Het inplanteren van chips is de beste oplossing,wandelende tomtoms,google zal serieuse concurrentie krijgen in london .

ruuf | 15-08-11 | 09:37

@NickV2.0 | 15-08-11 | 09:34
Het was oorspronkelijk FuniX maar dat gaf wat probleempjes met de uitspraak.

Che_cuevara | 15-08-11 | 09:36

de Bree | 15-08-11 | 09:32

Ja! Als we daar aan moeten beginnen, raakt de server overbelast! ;) Nee maar waarom zou je dat willen? Dan krijg je toch alleen maar reacties op je post in de trant van "juh kk moedur, jeweetzellufff!!" etc.. Why whould you even care?

de betaalautomaat | 15-08-11 | 09:36

@Marcus Porcius Cato | 15-08-11 | 09:27
Zoals jij het stelt noemen ze dat juridisch afpersing geloof ik.

Che_cuevara | 15-08-11 | 09:35

Met zulke uitlatingen: gelijk dichtdraaien die subsidie kraan. Chanteren doe je maar op je eigen kosten.

Daff | 15-08-11 | 09:34

Nou bedankt voor dit topic anders had ik nooit van "FunX" gehoord. Waar staat dat trouwens voor Fun X? leuke ex-vriendin ofzo?

NickV2.0 | 15-08-11 | 09:34

.. hmm, ik zie een breder verband met Londense rellen en het gesubsidieerd publiek van gesubsidieerde lieden als Sanne Breimer (eindredacteur Funx)(gesubsidieerd).
Maar dat is weer een opiniedelict.

Jan Passant mk2 | 15-08-11 | 09:34

Als er tijdens deze regeerperiode al rellen uitbreken zoals in Londen, dan ligt dat voor het grootste deel aan de vorige kabinetten.
Die hebben het probleem gecreëerd.

Che_cuevara | 15-08-11 | 09:34

En als je funxl van repliek wilt dienen, wordt je IP-adres geweigerd. Zo gaat dat in die kringen.

de Bree | 15-08-11 | 09:32

@Reinaert | 15-08-11 | 09:07
+ 100 voor agraroïde

deraderendraaien | 15-08-11 | 09:32

@Reinaert | 15-08-11 | 09:25
Iets met 'olie' en 'vuur'. Linksch ligt te spartelen als een vis op het droge, en probeert via allerlei manieren wanhopig hun goed-gesubsidieerde cultuur te behouden.

Hollander01 | 15-08-11 | 09:32

langE

de betaalautomaat | 15-08-11 | 09:31

Biff Eagleburger | 15-08-11 | 09:27

Nee, vlag uit en een week lang feest! Ene lang vrijmibeau zeg maar..:)

de betaalautomaat | 15-08-11 | 09:31

Reinaert | 15-08-11 | 09:25

Ik heb er zelf ook geen last mee gehad, maar weet van mijn zwager (molukker) dat 'ie niet altijd helemaal "zen" reageert zullen we maar zeggen en weet ook dat 'ie daar niet de enige in is :). Verder ben ik het ook met je eens dat SSanne een probleem maakt wat er niet is (zij maakt trouwens ook subsidie op die er niet is)..

de betaalautomaat | 15-08-11 | 09:29

@jipix le gaulois | 15-08-11 | 09:24

Doe eens niet zo dom. Hou je wel gewoon bij de feiten, da's wel zo handig. En controleer je spelling voordat je iets plempt, staat ook wel zo leuk.

Reinaert | 15-08-11 | 09:28

*Zou

Biff Eagleburger | 15-08-11 | 09:28

Zo het rellen worden als FunniX uit de ether verdwijnt? Ik weet wel zeker van niet.

Biff Eagleburger | 15-08-11 | 09:27

Ik denk dat er maar één oplossing is om alle problemen te vermijden, we moeten Sanne Breimer geld geven. Sanne, als je er heel goed en diep over nadenkt is het leven eigenlijk heel simpel.

Marcus Porcius Cato | 15-08-11 | 09:27

jipix le gaulois | 15-08-11 | 09:24

Als je paar avondjes van je luie reet komt, kan jij het ook! Echt waar ;).

de betaalautomaat | 15-08-11 | 09:26

@de betaalautomaat | 15-08-11 | 09:22

Werkelijk nog nooit last mee gehad. Inderdaad temperamentvoller dan de modale Hollandsche boer maar verder niks aan de hand. En ja, ik ken er wel een paar. Wat deze huppelkut doet is een probleem proberen te creëren wat er helemaal niet is. En dan ben je fout. Héél fout!

Conclusie: opgerot met je propagandainstituut, Sanne!

Reinaert | 15-08-11 | 09:25

@Reinaert | 15-08-11 | 09:17

Tegenwoordig zijn mollukers aan een plasma tv geintegreerd!
Ik had nog nooit gezien dat een tv zo snel weg kon rennen!

jipix le gaulois | 15-08-11 | 09:24

Het is onzin om te stellen dat dit kabinet aanleiding zou geven om te rellen. Een goede reden ontbreekt daarvoor altijd. Maar Breimer heeft een punt met die 'statistische discriminatie': het beeld van Marokkaans-Nederlandse jongeren is er niet positiever op geworden met al dat tendetieuze nieuws, met als risico dat deze jongeren en moslims in het algemeen zich buitengesloten voelen.

EUgenio | 15-08-11 | 09:24

Ha die Sanne!

Tja, begrijp best jullie verslaving aan allerhande vette subsidies hoor! Maar ga gewoon eens aan het werk, en ga niet op een smerige manier stemming proberen te kweken onder je infantiele achterban. Lekker werken; wordt je een groot meisje van.

hans6100 | 15-08-11 | 09:23

Reinaert | 15-08-11 | 09:17

Touché! Alhoewel het wel "temperamentvolle" mensen zijn (lees driftig) ;).

de betaalautomaat | 15-08-11 | 09:22

Economische crisis en bezuinigingen horen bij het leven.

Jongeren en studenten is niet hetzelfde, je denkt toch niet dat het de WO'rs waren in londen die aan het plunderen gingen.

Macho straat cultuur is een andere woord voor invloeden van macho culturen, multiculti dus.

Statistische discriminatie is een ander woord voor discriminatie door feiten, 30% crimineel spreekt voor zichzelf

Waarom krijg ik sterk de indruk dat die subsidiemuts de riots goed wil praten

OpenDeur | 15-08-11 | 09:20

maar hoe komt het toch dat deze soepsidiespons tot stand is gekomen? waarom groeien soepsidiesponzen als mycelia tegen de klippen op ongeacht het economisch getij? wat zegt u: clientisme in de politiek?

minimá-armezusvan.. | 15-08-11 | 09:20

Urban.
Die stijl is toch alleen maar te vinden in Rotterdam?

ZDEV | 15-08-11 | 09:20

*kuch* Quote:

"Als deze gedoogregering alle Marokkaanse, Molukse, Antilliaanse of welke-etniciteit-dan-ook jongeren over één kam blijft scheren, ligt dat gevaar wel op de loer en kan het ook hier uit de hand lopen."

Túúrlijk Sanne, scheer iedereen maar over één kam. Alsof Molukkers niet geïntegreerd zouden zijn. Dat zijn ze dus wél, en niet zo'n beetje ook. Gestoorde kudt. En dito propagandaprietpraat.

Reinaert | 15-08-11 | 09:17

AAaaand.. it's gone! *hopen dat dit zsm voor FunX gelden doet*

de betaalautomaat | 15-08-11 | 09:17

Doe Sanne eens oppakken dan wegens aanzetten tot burgerlijke ongehoorzaamheid.

Bethor | 15-08-11 | 09:13

En het eerste dat ze dan bestormen is FunX natuurlijk.
Zijn we daar meteen van af.

Che_cuevara | 15-08-11 | 09:11

Je moet wel zo'n wereldvreemd links warhoofd zijn om te denken dat mensen die aan de onderkant van de maatschappij leven het verschil tussen goed en kwaad niet kennen.

sjaakdeslinksesul | 15-08-11 | 09:11

Kijk, dan komt de ware aard boven. Eigenlijk zijn het gewoon criminelen.

zeg maar jansen | 15-08-11 | 09:10

Haha Rotterdam Zuid, daar woont al jaren geen Nederlander meer. De laatste is in 2004 gevlucht.En zo zal het gaan in alle steden met meer dan 100.000 inwoners. Afgeschreven, hopeloos, voorbij.

de Bree | 15-08-11 | 09:09

Hebben we geen betere foto van Sanne dan in die linkerbovenhoek?

Jos Tiebent | 15-08-11 | 09:08

@DaveDH | 15-08-11 | 09:02

Het zal allemaal wel, ik heb in elk geval nog nooit van deze club gehoord en toch ben ik - alhoewel agraroïde - niet helemaal wereldvreemd. Erg veel impact hebben ze dus niet.

Ere wie ere toekomt. Rustig in laten slapen dusch.

Reinaert | 15-08-11 | 09:07

Hee Sanne krijg eens ongezien te typhus met je opruierij.

Buell S1 | 15-08-11 | 09:06

wat is een Radio?

Crematorium-de-Asbak | 15-08-11 | 09:05

tsja , de soepsiedie wordt niet zo heet gegeten als dat tie opgesoupeert wordt

tweekeerdehelft | 15-08-11 | 09:04

Dus ze dreigt met geweld?.... Afvoeren die hourrr.

Creaguurder | 15-08-11 | 09:03

Subsidie voor een niet-beluisterd radiostation als FunX is als geld sturen naar de Hoorn van Afrika. Willen we allemaal niet. Wordt toch voor ons gedaan.

OscarWilde | 15-08-11 | 09:03

@Reinaert | 15-08-11 | 08:59
FunX zijn "De Urban" subsidie slurpers hé, you better recognize bitch :-))

DaveDH | 15-08-11 | 09:02

Sanne Breimer
Anders Breivik

Normpje | 15-08-11 | 09:02

Ik word zo gestoord val al die afhankelijke types die blijven mekkeren tegen bezuinigingen. Wat willen we dan, geld lenen voor allerlei niet-noodzakelijke bullshit? Verdien je eigen geld! Lijkt me dat we prima zonder dat FunX kunnen. De doelgroep heeft toch allemaal een blackberry waarmee ze muziek kunnen luisteren?

KapiteinClaus | 15-08-11 | 09:02

-weggejorist-

Reinaert | 15-08-11 | 09:01

Mooi, als FunX oproept tot rellen is er toch geen hond die er naar luistert

Wilhelmina Kuttje | 15-08-11 | 09:00

Sanne, je stinkt!

Juustem | 15-08-11 | 08:59

Wie, wat (en waarom) is FunX?

Als we ons om alle zielige soepsidiesponsjes druk moeten gaan maken hebben we ook geen leven meer. Gewoon netjes af laten sterven dus en daarna zand erover.

Reinaert | 15-08-11 | 08:59

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken