Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nog meer stront dankzij Ton Hooijmaijers

Show me the money! Dat is een baggerwerk. Met mestwagens tegelijk wordt de stinkende, dampende stront Noord-Holland uitgereden. Als je hier wilt roeren waar het stinkt, heb je een industriële blender nodig. De veroorzaker in kwestie: Ton Hooijmaijers. Alle projecten waar deze graai-VVD'er bij betrokken is geweest tussen 2005 en 2009 worden uitgebaggerd. Komt bovenop de inval van vorig jaar wegens fraude. Terwijl hij al bekend stond als de declaratie-piraat van de provincie. En tientallen miljoenen aan overheidsgeld kwijt maakte door het naar Icesave en Lehman te scheppen. Om vervolgens een afscheidsfeestje te laten organiseren waar de dure champagne rijkelijk vloeide. Jup, je hoeft een voormalig kopstuk van de JOVD niet uit te leggen dat geld moet rollen. Ton Hooijmaijers liet het groots rollen. Living the kakker-life. Met silo's vol stront tot gevolg. Het recente doorspitten van de diarree aan geklonterde financiële stromen wordt deze keer veroorzaakt doordat naar boven is gekomen dat er onregelmatigheden zijn bij de ontwikkeling van een bedrijventerrein. In 2007 ondertekende Hooijmaijers een geheim document en dat stinkt ernstig naar corrupte drab. Zoals alles wat Hooijmaijers aanraakt. Rücksichtlos de staatskas leeg rausen voor eigen gewin. Zullen we gewoon met elkaar afspreken dat Ton Hooijmaijers niet meer mee doet? Oprotten. Ga maar iemand anders zijn samenleving verpesten, smerig VVD-tuigh!

Reaguursels

Inloggen

en popie-jopie uithangen met 'n hand in de broekzak, hangend aan 'n tafeltje/lezenaar..... moet je mij een even kijken...... vvd, pvda, cda.... ze hebben er allemaal wel een of meer die mijn centen opmaken voor eigen gewin.

Iwmac | 12-07-11 | 22:26

Waar geld is is macht, en waar macht is komt meer geld.
Dat geldt vanaf het schoolplein tot en met de internationale handel en politiek. Niet verrassend dus.

p boos | 12-07-11 | 17:35

@web_krijter:

Het bedrijfsleven zit niet te wachten op criminelen. Het is wellicht beter om Ton H. te verbannen naar waar hij hoort; gevangenis.
Al jaren is er voor deze figuur gewaarschuwd. Ondergetekende is zelfs uit een openbare bijeenkomst gegooid, omdat Ton de vragen die ik stelde niet kon waarderen. Dat was 5 jaar geleden. Hopelijk pakken ze deze graaier, kei- en keihard aan. Ook in Mokum heeft ie het nodige uitgevreten, toen ie wethouder was. Dit soort gasten kosten onze samenleving klauwen vol met geld, en kunnen vaak ongestraft doorgaan tot hun pensioen. Oppakken en wegzetten!

Buenaventura | 12-07-11 | 14:32

Rutte, doe deze man is 'met onmiddellijk ingang' uit de partij zetten?

GSpot | 12-07-11 | 13:19

Vond hem altijd al links gedrag vertonen, waarmee is aangetoond dat de schuld bij links ligt.

gladstoned66 | 12-07-11 | 12:30

Dit soort zelfverrijkend bestuurstuig dient levenslang verbannen te worden naar het bedrijfsleven. Geen publieke of semi-publieke baantjes meer. Gewoon optieften met dit soort hufters

web_krijter | 12-07-11 | 12:26

[naïefmode]

Hij gaat toch zeker wel alles terugdokken?

[/naïefmode]

ZKH EénOog | 12-07-11 | 12:14

Het ergste is, dat deze clown waarschijnlijk niet zozeer slecht is, als wel volslagen incompetent. Onafgemaakte studie, net lang genoeg op de sociëteit rond gehangen om iets van een netwerkje op te bouwen. En daar drijft hij dan zijn hele verdere leven op. Rommelt zich in halfbakken, regionale bestuursfuncties, want voor het echte werk is hij toch te licht. Krijgt, op die manier, toch beslissingsbevoegdheden die eigenlijk boven zijn kunnen uitstijgen. Met dit soort ongelukken als resultaat.
.
Waarmee ik niet wil zeggen dat we lief voor hem moeten zijn. Nee hoor, ook politieke kneuzen mogen gewoon stuk.

Anarchus_Rex | 12-07-11 | 12:10

@Toontje Larger | 12-07-11 | 11:39

Fair enough. Ik wil eigenlijk eerst de bevindingen van het OM en een eventuele uitspraak van de rechter zien. Natuurlijk hoop ik dat-ie 4 jaar ondersteboven aan een windmolen wordt gehangen, maar dat zal helaas wel niet.

Biff Eagleburger | 12-07-11 | 11:56

VVD-ers zijn graaiers. Allemaal.

Aktivist | 12-07-11 | 11:54

@ Biff Eagleburger | 12-07-11 | 10:37
Nou wat ik niet snap is hoe dit soort figuren de dans toch telkens weten te ontspringen want reken er maar op dat deze graaiert binnen no time weer euries staat binnen te harken.

Toontje Larger | 12-07-11 | 11:39

Maak van Haat, maar "Haatte ze ooit", dat past mij nu beter.

hollandwar | 12-07-11 | 11:29

Wraak smaakt zoet, ook als je er jaren op moet wachten.
Grappig dat leugens toch bijna altijd onafwendbaar uitkomen. J. Hooijnaaijers niet voor Alles laten opdraaien. 007,5 moet mee in de vrije val...

hollandwar | 12-07-11 | 11:28

Het is tijd om af te rekenen.
Graag wil ik erop wijzen, dat er ook moet worden afgerekend met J. Bond 007,5, want dat is net zo'n corrupt varken.
Ik ken ze beiden en haat ze hartstochtig.
Ik heb die kop niet voor de deur gelegd, maar verdiend was hij wel.
Hebben jullie ooit iets anders nagestreeft, dan jullie eigen individule en exhibitionele genoegdoening, drijvende op jullie corrupte babyboomer smetwerk ?

hollandwar | 12-07-11 | 11:22

Ach so!

Centauri | 12-07-11 | 11:20

wanneer je een baan in de politiek krijgt, een hark van de zaak krijgt om de centen naar je toe te schuiven?

JaapStar | 12-07-11 | 10:49

Ahum, ik denk ook dat ik het begrijp.

Dus alsje een baan bij de politiek wilt moet je je ruggengraat inleveren voor een hark.

Centauri | 12-07-11 | 11:19

Je verwacht het gewoon niet van die brave borsten van de VVD. *kuch* Vuile VVD graaiers! Wie doet daar eens iets tegen?

Hölzenbein | 12-07-11 | 11:16

@2emeREP
.
Hè, vriend, wat is dit? Topic kapen? Oprotten met je geneuzel over massa immigratie. Dat komt vanzelf wel weer aan bod. We zijn nu een politicus aan het villen.

Anarchus_Rex | 12-07-11 | 11:06

Maar met de aandelen van de bankverzekeraars gaat het gelukkig wel heel goed...
*blij is daar al jaren vanaf is*

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:01

Overigens zou een rechter mensen als Ton Hooijmaijers en Aleid Wolfsen moeten veroordelen tot een langdurig verblijf in het Maasstad Ziekenhuis te Rotterdam.

Fijnstoffer | 12-07-11 | 11:00

weer van mijn geld eilkels... zum kotzen!!
als iedereen nou eens helemaal geen belasting meer betaalt en we gewoon ieder voor zich gaan en geen voor ons allen dan kunnen we tenminste allemaal graaien en ndit niet aan politici alleen overlaten dat is pas groen rechts opzouten met old fashioned politics in deze delta

arretje | 12-07-11 | 11:00

weer van mijn geld eilkels... zum kotzen!!
als iedereen nou eens helemaal geen belasting meer betaalt en we gewoon ieder voor zich gaan en geen voor ons allen dan kunnen we tenminste allemaal graaien en ndit niet aan politici alleen overlaten dat is pas groen rechts opzouten met old fashioned politics in deze delta

arretje | 12-07-11 | 11:00

@Che_cuevara | 12-07-11 | 10:47 Bril-fucking-jant! Precies wat ik bedoel ;-)

vraagstaart | 12-07-11 | 10:58

Liever 1 Hooijmaijer op het pluche dan 20 rifapen op straat.

Montgomery Burns | 12-07-11 | 10:57

En hij zit zo netjes in het maatkostuum.
En zijn haar keurig netjes met scheiding.
Kortom de ideale VVD-er.

ir.v.d.Pik | 12-07-11 | 10:57

@ Che_cuevara | 12-07-11 | 10:49
Precies. Maar wij accepteren en gedogen met z'n allen (vooral door passiviteit en desinteresse) dat stront dat vooral goed voor zichzelf zorgt.

Fijnstoffer | 12-07-11 | 10:56

2emeREP | 12-07-11 | 10:46
www.nrcnext.nl/blog/2011/07/11/gezinsh...

Hele webpagina's kopiëren is niet nodig hoor. Maar inderdaad het aantrekken van veel te veel buitenlanders is voornamelijk de schuld van rechtse partijen. Als ik dan op powned.tv (als rechtse stemmer) beweer dat het goed is dat er geen Polen meer zijn voor de tuinbouw wordt ik uitgekafferd, omdat ik als 'kantoorklerk' aan de voedselvoorziening kom.

Inferi0r | 12-07-11 | 10:53

@JaapStar | 12-07-11 | 10:49
Harken zijn voor mensen met een taakstraf, politici gebruiken een 5000W stofzuiger.....

necrosis | 12-07-11 | 10:52

JaapStar | 12-07-11 | 10:49 Geen hark, te ruime openingen. Zo'n dingetje als wat de croupier heeft in het casino, zo'n ding waar niets achterblijft.

Met een goud handvatje.

zeg maar jansen | 12-07-11 | 10:52


Gelukkig mag je in Nederland kiezen tussen gebeten worden in je linker- of rechterbeen.

zovoklets | 12-07-11 | 10:51

Een loepzuivere VVD uitvreter.

Bataaf | 12-07-11 | 10:49

2emeREP | 12-07-11 | 10:45 | + 0 -
Dat komt omdat Jan en Leo vergeten mee te nemen dat die gasten neuken als konijnen.

Even terug bij af: Is het niet zo dat je, wanneer je een baan in de politiek krijgt, een hark van de zaak krijgt om de centen naar je toe te schuiven?

JaapStar | 12-07-11 | 10:49

@Fijnstoffer | 12-07-11 | 10:27
Dat wachtgeld hebben wij niet als maatschappij beslist.
Daar hebben de heren politici zelf goed voor gezorgd.

Che_cuevara | 12-07-11 | 10:49

in plaats daarvan jaag je op boodschappers. Veel makkelijker. Toch?

vraagstaart | 12-07-11 | 10:18

Adoehhh ...!

Ik heb er maar ff een dikke doesje op genomen.

Centauri | 12-07-11 | 10:46

Links is verantwoordelijk voor de massa-immigratie van niet-Westerse allochtonen vanaf de jaren zestig. De naïeve, linkse en kosmopolitische elite heeft niet alleen die mensen hierheen gehaald, maar heeft daarna ook zijn kop in het zand gestoken voor de problemen van de multiculturele samenleving.

Dat is de heersende opvatting in het migratiedebat en dat is vooral de verdienste van Fortuyn, die zeer succesvol was in het wegzetten van de ‘linkse kerk’ als schuldige. Hij deed het voorkomen alsof hij als eerste de problemen met immigranten aan de kaak stelde, nadat ze jarenlang door politiek correcte wereldverbeteraars waren verbloemd.
Toch is hier veel op af te dingen.

Allereerst waren rechtse partijen (VVD, CDA en zijn confessionele voorlopers) voor een groot deel van de jaren zestig, zeventig en tachtig aan de macht. Zij stonden toe dat honderdduizenden arbeidsmigranten uit Turkije en Marokko naar Nederland werden gehaald. Saillant genoeg was de PvdA aanvankelijk helemaal niet happig op het aantrekken van goedkope arbeidskrachten uit het buitenland. In de ogen van veel socialisten kwam dit neer op broodroof, de onderhandelingspositie van de Nederlandse arbeider zou erdoor verslechteren, als hij überhaupt nog een baan had.

Ook het in de jaren zestig opgetuigde concept van gezinshereniging kwam uit de ‘rechtse kerk´. Christelijke partijen zagen het gezin immers als hoeksteen van de samenleving. Met een gezin zouden die Marokkaanse en Turkse mannen bovendien minder losbandige, bravere burgers zijn. De combinatie van massawerkeloosheid onder Turken en Marokkanen en gezinshereniging leidde in de jaren tachtig echter tot het ontstaan van een nieuwe onderklasse.

De PvdA omarmde de migranten pas echt in de jaren tachtig, met de opkomst van de Centrumpartij van Hans Janmaat.

2emeREP | 12-07-11 | 10:46

Ik hoop dat hij voor het hekje mag komen en dat de rechter in kwestie in deze man geen soortgenoot van het old boys network ziet, die gewoon deed wat de mores van de heersende klasse dicteerden, maar dat hij ziet wat deze man gewoon is: een ordinaire boef die betrapt is met zijn hand in de koektrommel.

geeuwhonger | 12-07-11 | 10:45

onderwerpen over vvd-graaiers lopen nooit hard hier.
ander onderwerp dan maar?
Wie vervolgens inzoomt op de wel als problematisch ervaren migranten (Marokkanen, Turken, Antillianen en Somaliërs) komt uit op een veel lager gemiddeld migratiesaldo: tussen 2001 en 2009 zo’n 3.900 per jaar. Voor Marokkanen, waar het migratiedebat zich meestal op toespitst, was het migratiesaldo in 2006 en 2007 zelfs negatief (-832) en in 2006 licht positief (+52). „Hoe je daar ook over denkt: géén massa-immigratie”, zeggen de broers Lucassen in hun boek.

Maar opmerkelijk genoeg zijn politici en journalisten de term massa-immigratie in die periode alleen maar vaker gaan gebruiken. Jan en Leo Lucassen concluderen daaruit dat de politiek „een eigen realiteit’’ heeft geconstrueerd.

2emeREP | 12-07-11 | 10:45

@zeg maar jansen | 12-07-11 | 10:09
Hij begint toch gelijk te krijgen.

Che_cuevara | 12-07-11 | 10:45

@eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 10:09
Hoe moeten die anders al dat geld op maken?

Che_cuevara | 12-07-11 | 10:43

@ faz | 12-07-11 | 10:38
Ik hoop dat je geen gelijk hebt, maar vrees van wel. Het blijft bij alle schandalen ook altijd zo akelig stil vanuit de partijtoppen. Een veeg teken.

Fijnstoffer | 12-07-11 | 10:43

Fijnstoffer | 12-07-11 | 10:12
Met dat eruit smijten hebben ze direct een probleem, ik vrees dat er weinig van de partij over zal blijven (geldt zeer waarschijnlijk voor alle partijen) wanneer corrumperende bestuurders eruit worden gezet. Taxi troela uit Schiedam, opgevolgd door Ceteco trol, etc, etc, etc.

faz | 12-07-11 | 10:38

@Toontje Larger | 12-07-11 | 10:26

Euh, wat snap je niet precies aan de woorden fraudeonderzoek, Openbaar Ministerie en/of steekpenningen?
www.nrc.nl/nieuws/2011/07/12/weer-frau...

Biff Eagleburger | 12-07-11 | 10:37

Dat gaat Ton z'n hypotheekrenteaftrek kosten..

lichtpunt | 12-07-11 | 10:36

mamma5506 | 12-07-11 | 10:34 Slechts een gedeelte van Den Haag hoor, het Binnenhof en de Bierkade zijn zo'n beetje de plaatsen.

En rond de Vaillantlaan, maar dat zijn allochtonen dus mag ik die buurt niet noemen van ieder1gelijk.

zeg maar jansen | 12-07-11 | 10:36

kapotte_stofzuiger | 12-07-11 | 10:22 'goudvis' had me wel een toepasselijke geleken.

zeg maar jansen | 12-07-11 | 10:34

en zo zit den haag er vol mee met dat soort stelend en rovend en liegend en bedriegend tering volk.

mamma5506 | 12-07-11 | 10:34

Opvolger Cohen.......

kalasjniknal | 12-07-11 | 10:30

@ necrosis | 12-07-11 | 10:19
Afkoopsommen en wachtgeld; nog zoiets dat wij als maatschappij onszelf aandoen. Ik zeg: gewoon wettelijk afschaffen en verbieden die onzin. Afkoopsommen, wachtgeld en bonussen zijn corrumperende perverse prikkels die ellende in de hand werken.

Fijnstoffer | 12-07-11 | 10:27

Ik kan me vergissen maar staat er in ons wetboek niet dat corruptie en dergelijke strafbaar is? Waarom kleven er in deze achterlijke bananenrepubliek nooit consequenties aan dit soort wanpraktijken? Oh wacht, dat is de definitie van een bananenrepubliek. Laat maar zitten...

Toontje Larger | 12-07-11 | 10:26

Toch wel een dilemma voor de VVD, ze zijn tegen belasting, maar waar moeten zij dan van stelen?

De prijzen bij de grote bedrijven die ze zijn binnengedrongen kunnen bijna niet hoger.

Ohh en ik stem rechts (voordat mensen me links noemen), maar in tegenstelling tot linkschmensen verwacht ik wel zelfkritiek.

Mister13 | 12-07-11 | 10:26

Overal waar geldstromen samenkomen (banken, beleggingsinstituten, vastgoedprojecten, overheden, filantropische instellingen, ... ), komen de Ton Hooijmaijers er op af, als strontvliegen op een riekende bolus.
Dat wetende is het een misdaad (van overheden tegen het volk), geen voorzorgsmaatregelen te nemen en geen strenge controles en sancties uit te voeren, zodat het geld alleen daar terecht komt waar het voor bedoeld was.

Fijnstoffer | 12-07-11 | 10:23

Dat is nu eens nieuws om vrolijk van te worden.
Met Mark Rutte als eindverantwoordelijke in deze regeerperiode een ontluikend initiatief.
Nog depressief van dat kristelijke laffe achterbakse K.gekonkel van de afgelopen Bahlekkende jaren een liberale lente met hand in eigen broek en boezem.
Als de VVD'er Johan Remkes even doorhakt begint hij voor zichzelf.Doen meneer Remkes laat mevr.v.Amsberg het zelf maar uitzoeken.

Ratzing. | 12-07-11 | 10:22

Geen 'alt-tekst'? Zeker omdat het een VVD-er is.

kapotte_stofzuiger | 12-07-11 | 10:22

AL dat graaituig, moet persoonlijk financieel uitgekleed worden, en de middelen die nog over zijn terug naar de gemeenschap.
Het is tijd dat er eens een daad gesteld word.

kneuterzak | 12-07-11 | 10:21

@Dhr. Z. Wijn | 12-07-11 | 10:12
Waar haal je die bontkraagjes nu weer vandaan, probeer je de discussie weg te leiden van Hooijmaijers?

rara | 12-07-11 | 10:20

@Fijnstoffer | 12-07-11 | 10:12
*iets mompelen doet over afkoopsom/ wachtgeld*

necrosis | 12-07-11 | 10:19

Het zijn net een stelletje verwende blagen bij een onbewaakte grabbelton hè, die politici.

Jackanders | 12-07-11 | 10:18

Strondtgeldt mag ook graties mijn kant oprollen hoor. Pecunia non olet.
Oh, shoot, ze hebben geleerd uit de geschiedenis. VVD-ers hebben dus wél onderwijs genoten.

Granaatappel | 12-07-11 | 10:18

@Centauri | 12-07-11 | 10:12 Nee, ìk niet. Inge Burgers wel.

Typische PvdA-reflex: als je doet of het er niet is, gaat het vanzelf weg. Of het nou een financieringstekort is, een Marokkanen-probleem, het maakt niet uit. Wegkijken en ontkennen.

En in plaats daarvan jaag je op boodschappers. Veel makkelijker. Toch?

vraagstaart | 12-07-11 | 10:18

Wanneer leren dit soort mensen nou eens dat ze geld uitgeven dat helemaal niet van hen is, en er dus voorzichtig mee om moeten gaan. Ben benieuwd hoe Hooijmaijers het zou vinden als wij zouden zorgen voor de uitgave van zijn salaris....... Wedden dattie er bovenop zou zitten?

Grijpgraag&deStier | 12-07-11 | 10:17

Stelen omdat het kan en negeren omdat het moet?

Huh.

Centauri | 12-07-11 | 10:15

Willem4246 | 12-07-11 | 10:12
Het is gewoon politici gedrag, van links naar rechts zijn het vreselijke zakkenvullers, vooral in de lagere overheden waar er niet zoveel zicht op is declareren politici alsof het een lieve lust is.

DaveDH | 12-07-11 | 10:14

Maar bij een juwelier wordt zo'n crimineel wel binnengelaten, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 12-07-11 | 10:10

Ja.

In de hoop dat ie geld bij zichT heeft.

Centauri | 12-07-11 | 10:13

En waarom wordt dit graai-tuig niet openlijk de VVD uitgeflikkerd? Die rotkop van dit soort witteboorden-criminelen spreekt trouwens handleidingboekdelen: "nooit vertrouwen, en nooit op een belangrijke post zetten; preventief ruimen aanbevolen".

Fijnstoffer | 12-07-11 | 10:12

Is dit nu typisch VVD gedrag? Of heeft Hooijmaijers hier PVDA-gedrag vertoond. Of we moeten we gewoon zeggen policiti-gedrag.

Willem4246 | 12-07-11 | 10:12

"Het is verstandiger deze jongen gewoon te negeren.”

vraagstaart | 12-07-11 | 10:10

vraagje siel voel ples?

Denk je echt dat het gaat helpen om stelende menschen te negeren?

Centauri | 12-07-11 | 10:12

zeg maar jansen | 12-07-11 | 10:10

Ja, er staat niet op zijn voorhoofd geschreven: Ik ben een witte-boorden crimineel...

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 10:12

@rara 100% eens. Net als met tuig, maakt niet uit wat je bent, er zijn regels voor iedereen. Jammer alleen dat PvdA en bontkraagjes zo een voorsprong hebben wat onze mening beïnvloedt. Mogen we die over 1 kam
Scheren, ja dat mag. Zoals die juwelier, die mag dat ook (van mij iig)

Dhr. Z. Wijn | 12-07-11 | 10:12

@ buurvanurk | 12-07-11 | 10:01 | + 0 -

En je punt is .......

gratis is lekker | 12-07-11 | 10:11

Mannen met een comb-over zijn nooit te vertrouwen.

Biff Eagleburger | 12-07-11 | 10:11

Maar bij een juwelier wordt zo'n crimineel wel binnengelaten, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 12-07-11 | 10:10

Heeeey Johnny,

denk je echt dat menschen alleen maar stelen omdat het kan?

Tsssss .... Wat een vreemde wereld leef ik toch in?

Centauri | 12-07-11 | 10:10

De persoonlijke veiligheidssloerie van Aleid Wolfssen, Inge Burgers, zei desgevraagd: "Het is verstandiger deze jongen gewoon te negeren.”

vraagstaart | 12-07-11 | 10:10

vetkleppert | 12-07-11 | 10:03

Ja, dat is fijn om te weten. Ben ik nu nog even voor de politici aan het werk...

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 10:09

Rechts lullen, links vullen?

TjoemBegge | 12-07-11 | 10:09

Dat vingers aflikken gaat er zo wel van af.

(Mark Rutte: "Er komt een beleid waar rechts Nederland z'n vingers bij af zal likken".)

zeg maar jansen | 12-07-11 | 10:09

Doet hij soms Elitak...

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 10:08

Maar uiteraard komt deze "man" nooit voor de rechter. Het ons-kent-ons regentenclubje zorgt wel voor een leuke baan in de publicitaire luwte voor een jaar of 10 (reken 3 ton plus voor 3 dagen werk) en we zien hem ooit terug als Europarlementariër.

Want in Brussel zitten alléén maar Ton Hooijmaijers-en.

vraagstaart | 12-07-11 | 10:08

Zullen we gewoon met elkaar afspreken dat Ton Hooijmaijers niet meer mee doet? Oprotten. Ga maar iemand anders zijn samenleving verpesten, smerig VVD-tuigh!

Johnny Quid | 12-07-11 | 09:59 |

Afgesproken!

Centauri | 12-07-11 | 10:07

Als ze winkeliers zo graag foto's van kruimeldieven op ramen plakt, pleit ik nu voor het publiceren van een lijst van GROOTSTE HEDENDAAGSE CRIMINELEN !
Iedere week opnieuw geplaatst.
Laat Ton Hooijmaijers bovenaan de lijst staan.

Een Soort Iets | 12-07-11 | 10:07

maar we weten van niets hoor, oke we waren bij de ondertekening maar we weten van niets.

tinyurl.com/66w3rvw <-- jaap bond in een reactie.

Anti Alles | 12-07-11 | 10:07

Politici zijn het meest walgelijk soort volkje dat NL rijk is, van links naar rechts zijn ze allemaal politici voor één ding en dat is hun eigen zak.

En dan vinden mensen het raar dat ik al jaren niet meer ga stemmen....

DaveDH | 12-07-11 | 10:06

Altijd weer die linkse graaiers he !

longjohnsilver | 12-07-11 | 10:05

@buurvanurk | 12-07-11 | 10:01
Zullen we gewoon alle corrupte politici grondig afbranden, zonder daarbij te kijken naar partijlidmaatschap?

rara | 12-07-11 | 10:03

Met andermans geld is het lekker smijten.
Maar over 4 dagen is het weer die helft van de maand die u voor uzelf werkt.

vetkleppert | 12-07-11 | 10:03

Okay, de stand is dus nu VVD 1 - PvdA 2000

buurvanurk | 12-07-11 | 10:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland