
Even voorstellen: Mark
Deuze, hoogleraar journalistiek en nieuwe media in
Leiden en de
V.S. Op zijn zestiende gepromoveerd op twitter voordat het bestond en op zijn 25ste hoogleraar journalistiek en nieuwe media. Wonderkind met genen van Mozart en Immanuel Kant. Snapt al sinds het begin van internet wat de ingeslapen, inerte, linksmediale journalistenkliek niet wil snappen en gelooft in hufterige guurrechtsprincipes als: innovatie, verandering, modernisering, winst maken en LOL in je werk. Vandaag reageert Deuze in het christelijke zenblad
Trouw op de beslissing van Rupert Murdoch om het gezaghebbende roddelblad
News of the World om te leggen. Wij parafraseren (let op, onze vrije interpretatie komt mogelijk niet helemaal overeen met de werkelijkheid) Deuze: "
Iedereen die in 2011 nog steeds hautain en verongelijkt doet alsof roddeljournalistiek fopjournalistiek is, is niet goed bij zijn knar. Juist roddeljournalistiek is goede journalistiek. In de roddelbladen wil men meer weten, het naadje van de kous. Roddeljournalisten hebben tenminste vecht- en werklust en voeren de discussie over ethiek veel scherper dan hun collega's van de zogenaamde kwaliteitsmedia. Tegen schenen durven trappen, hufterjournalistiek bedrijven, dát is de enige echte journalistiek." Oftewel: fuck toch eens op met je gejammer en gehuil over GS, Powned, TMG en prachtroddelbladen als Prive, Party,
Foxy en de Viva. Ga lekker kleien in het bejaardentehuis en tegen de zuster
huiliehuilie doen over de verhuftering van GS. Wees godverdomme blij met ons Nieuwe
Hufters! We zijn een multiplus aanwinst voor de civil society. Zeggen wij al jaren, de wetenschap zegt het nu ook, wij hebben gewonnen, iedereen nu verder lekker muil houden of deaud gaan met een neqschot. Ce'st ca. Amen. We fappen, stelletje fuckerts. En dubbel *plop* op Mark Deuze.
Reaguursels
InloggenUit het huftermanifest, over fatsoenroepers, de tegenstanders van den Hufter:
"Ze denken nog in termen als links en rechts in plaats van een eigen mening te vormen."
En dat doet GeenStijl niet? Ik heb nergens zoveel gezeik over links gezien dan op GeenStijl.
Practice what you preach, bitches.
Om nou te zeggen dat ik me nou senang zou voelen om vergeleken en geassocieerd te worden met roddelbladen is dat niet echt het geval.
.
Als ik ergens een teringhekel aan heb is het wel die zielige stumperdts met een minderwaardigheidscomplex van hier naar Tokio die gewoon bewust de meest absurde leugenverhalen ophangen en die enkel bezig zijn met zichzelf. Een ander kan lekker doodvallen en daarbij willen ze ook wel een handje helpen. Totaal gestoorde randdebielen en daarom dus ook gelovige van de Linkse Kerk. De Partei van de Afgunst en de rest hebben er hun bestaan aan te danken.
.
En maar leuteren over "sociaal" en "ethiek" maar in werkelijkheid blinken ze enkel uit in asociaal, psychopathisch, hufterig gedrag.
nl.wikipedia.org/wiki/Roddel
@G-unite | 08-07-11 | 19:37
Ook hard, hij/zij had z'n/haar taalgebruik nog wel aangepast.
@edtims
kutlul man
Je had gelijk.
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
Ik dacht dat de échte hufters toch bij de Volkskrant, NRC, de Groene Amsterdammer zaten...
@stolperstein | 08-07-11 | 13:36
Inderdaad, dan toon je echt niveau.
Bild, het grootste roddel- en leugenblad van Duitsland. Hebben patent op het woord 'Skandal'. Lutserts zijn het.
@Einde van de Domheid | 08-07-11 | 11:19
Ja, bij Pownews hebben ze de sites van Bild.de, News of the world, en gelijksoortige permanent openstaan.
Blijkt ook wel uit het niveau van de berichten.
Het is net als bij de drie aapjes, horen, zien (de hufterjournalistiek van het journaille), en zwijgen. En vier met het hoofd schudden.
Het is c'est ça. Brussen. Alt-135. Voor de volgende keerdan maar. Op Twitter kon je ook al niet tegen het noeme van je naam, dus of je het gaat doen?..
Irma niet alleen ontboezemend, je boezemt ontzag in. Houen zo
Nou eerstneukendanpraten | 08-07-11 | 11:15 ik vraag je niks hoor
Huferjournalistiek, ok. Tenminste nog journalistiek, al dan niet erg gekleurd maar het lokt tenminste echte dicussie uit itt kut Hilversum met zijn Balkenende mentaliteit! Maar bek houden of neqschot, fucking forget it! Als je kan uitdelen zou je ook moeten kunnen incasseren Bert en om dat laatste sta je nou niet erg positief bekend. Ik wil discussie of desnoods debat zien en daar zijn tegenstanders voor nodig! En roddeljournalistiek goede journalistiek?? Duimzuigen een positieve eigenschap? Journalistiek heeft NIETS te maken met roddelblaadjes. Maar dat is dan mijn mening...
Begin jezelf niet een beetje moe te worden van dat gejank over hoe oneerlijk je behandeld wordt? Je lijkt gvd zelf wel een Moslim.
"Aan welke journalisten hebben machthebbers tegenwoordig nog de pest? PowNews onthult soms iets over de PVV, maar Rutger Castricum is toch ook een lieverdje." Is dit een compliment of juist niet?
woest beest | 08-07-11 | 12:23
Lol@ laatste zin, +1.
BlackDeathMetal | 08-07-11 | 11:56
Zie 10:25.
En dit alles naar aanleiding van de commotie rond het gezaghebbende roddelblad News Of The World. Daar voerden ze de discussie over ethiek inderdaad iets scherper dan bij de andere kranten. Daar wilden ze echt het naadje van de kous weten over de ontvoerde kinderen, terreurslachtoffers en dode soldaten. Daar gaven ze het woord hufterjournalistiek een nieuwe betekenis. Jammer voor Bert dat de krant wordt opgeheven, maar de opvolger The Sun On Sunday is er misschien nog een plaatsje voor hem vrij. Ik zou zeggen spreek je eigen voicemail in en ze weten daar meteen dat je geinteresseerd bent.
irma zonderboezem | 08-07-11 | 11:47
Nomen est omen nietwaar? (de naam is een voorteken, ies Latijn)
C'est caca boudain.
"... [roddeljournalisten] voeren de discussie over ethiek veel scherper dan hun collega's van de zogenaamde kwaliteitsmedia." Ach, natuurlijk...
Wat BlackDeathMetal | 08-07-11 | 11:56 zegt!
@BlackDeathMetal | 08-07-11 | 11:56
Dat houdt mijn rug niet!
Het simpele feit dat er al een onderscheid gemaakt wordt tussen roddeljournalistiek en gewone journalistiek zegt genoeg. Imho bestaat er geen roddeljournalistiek. De paradox is hier 'roddel' en 'journalistiek.' Dit gaat niet samen als je tenminste vindt dat Journalist een eerzaam beroep is!
Heeft iemand de term eigenpijperij al gebruikt om dit stuk te duiden, nee? Bij deze dan.
Onzin
@kapotte_stofzuiger
Advise from Darth Minkuddious himself. Honoured sir!
Ik heb ook weleens gedacht, misschien had ik beter een andere nick kunnen nemen :-)
Niet helemaal! Net niet absoluut, de stelling zit niet volkomen goed. Er zijn kleine kanttekeningen nodig. Willekeurig welke vorm en uiting dan ook, steeds als een bericht geplaatst wordt met een mening of een opinie, een visie uitdraagt of iets wil wakker maken dan is het goed. Maar het zorgeloos bladzijden vullen met vuiligheid zoals hersenloos in 'De Bladen' wordt gedaan dat leidt nergens toe. Dat heeft geen zin. Het schrijven dat Rachel Hazes voor de vijfde keer een herdenkingsalbum heeft uitgebracht met nooit eerder gezongen nummer ter ere van wat dan ook, welnu daar zit niemand op te wachten. Dat heeft geen zin. Dat de kinderen van Vanessa niet deugen is ook geen nieuws. Het interesseert mij niet.
Waar de journalistiek en het lezende publiek heel veel baat bij heeft is het totaal afschaffen van alle gêne met betrekking van de onderwerpen waarover men mag, moet en kan schrijven. Elke journalist moet een regelrechte hufter zijn als het aankomt op de keuze van de onderwerpen en de behandeling van de veroorzaker van de nieuwsfeiten. Als bijvoorbeeld een Job Cohen naar Den Haag gaat terwijl hij daar niet voor geschikt is dan moet dat geschreven kunnen worden. Dat Alexander Pechtold een vuile landverrader is dat moet ook kunnen, maar wel beargumenteerd. Niet zonder meer! Maar door te schrijven dat Cohen alleen naar Den Haag ging om de nieuwe stadhouder van Nederland te worden zonder dat hij gehinderd wordt door kennis van zaken en inzichten. Dat tuig als Pechtold geen inzichten heeft in de werkelijke problemen van het land en daardoor foute beslissingen najaagt, dan moet wel gezegd kunnen worden.
Het geeft geen pas om de voicemail te kraken van een slachtoffer van een lustmoord. Het is wel gepast om microfoons te plaatsen bij Des Indes in Den Haag om te horen wat er bij een eenvoudig doch voedzame maaltijd wordt besproken tussen die pluche-klevers. Er is geen enkele manier om nieuws te verkrijgen ongepast als het nieuws dat op tafel komt duidelijk maakt wie en wat er niet deugt. Onschuldigen moeten beschermd worden. Tuig mag je aanpakken. Roddelen is niets anders dan visies met anderen delen, veronderstellingen kenbaar maken, soms ziet men het goed, soms voorvoelt men het goed aan en het komt ook soms voor dat men de plank ongenadig misslaat. Geeft niet, als iemand wèl deugt dan kan hij er wel tegen, dan wordt zijn carrière toch niet beschadigd. Maar als iemand niet deugt dan is elke pot met drek mooi meegenomen. Kom maar op met de spilzieke foto's van die met belastinggeld gekochte Afrikaanse Villa van Prins Vetklep en zijn Argentijnse Blondine, tuig is het! Ik heb er geen moeite mee als die Hoer van de Hamas die voor de SP in de Eerste Kamer heeft gezeten nodeloos bruut en nietsontziend op haar daden en stellingen wordt aangesproken, graag zelfs! Tuig moet je aanpakken, ook als dat keurig gekleed gaat. Geen genade voor gelul. Dat soort journalistiek, dat moet kunnen. Daar is de tijd rijp voor. Als wij in Nederland oprechte journalisten hadden dan zouden er al veel meer luchtballonnetjes zijn doorgeprikt.
En het mooie is: wij maken daar allemaal deel van uit :)
@Parel van het Zuiden | 08-07-11 | 11:37
3 proxies, 2 werk-IP's. Op gegeven moment kan je jezelf niet meer helpen. [offtopic geleuter]
Djeezzz, die eerste min krijg je vandaag 'by default'?
Parel van het Zuiden | 08-07-11 | 11:31
Proost voor vanmiddag vriend!!!
@eerstneukendanpraten | 08-07-11 | 11:23 |
Ik vind je nick niet echt abject, maar deze open deur kon ik niet laten gaan. Blij dat je het goed opneemt. Een impliciete aanval op iemand's sexuele prestraties werkt meestal als een rode lap. Nujijpunt.nl
*In een melige edoch licht villeine bui*
Nietvoordekat | 08-07-11 | 11:19
Ik ga liever voor de broodrooster...
Nietvoordekat | 08-07-11 | 11:18
Neem het niet te letterlijk, ik had al wat bier op toen ik hem bedacht...
Parel van het Zuiden | 08-07-11 | 11:21
Ja, ok! Je hebt een punt, maar een nick is maar een nick en ik ben niet de enige met een ietwas abjecte nick...
@Nietvoordekat | 08-07-11 | 11:15 Het zal 'm idd worst wezen mar hij kan het zien en de tegels met extreem veel minkudeaux worden kritisch gelezen. Trust me.
kapotte_stofzuiger | 08-07-11 | 11:16
Jongen, relativeer het nu eens. Het is natuurlijk heel erg dat een goudvis op zijn rug ligt, maar gemiddeld worden die beesten maar een paar jaar oud en een kind is dat een paar dagen later alweer vergeten want dan heeft papa al een nieuwe gekocht...
Toch?
Maar wie zouden er in Nederland nu ook telefoons tappen?
@eerstneukendanpraten | 08-07-11 | 11:15 |
Waarschijnlijk interpreteerden ze je nick volgordelijk en kwamen ze tot de conclusie dat je ongeloofwaardig veel praat. Tsja daar hebben ze een punt.
@mijnzelf
hebt
kapotte_stofzuiger | 08-07-11 | 11:16 |
Nu je gaat zeggen wat je bedoeld heb is de gein eraf.
Op GS mag je je mening zeggen. Nog steeds dacht ik.
Nomineert Bert voor de "Evert Santegoeds, pratende riooldeksel prijs" www.geenstijl.nl/mt/archieven/2006/05/...
@Parel van het Zuiden | 08-07-11 | 11:16
Bij tweeduizend kudo's in totaal krijg je van GeenStijl een gratis voetreis naar Rome.
Neem bijvoorbeeld Pownews. Afgezien van de soms domme pr0n fragmenten levert zij meer scoops dan wie ook. Als eenvandaag een topic heeft, zeveren ze daar een uur over. Bij PN komen er in de helft van die tijd 8 voorbij.
@eerstneukendanpraten | 08-07-11 | 11:15
LOL en dan denken ze dat u met uw naam niet serieus genomen kunt worden.
Met de nadruk op genomen dus. U snapt 'm wel.
vraagstaart | 08-07-11 | 11:10
Mijn browser is nog steeds niet capable om kudo's te zien, laat staan geven, anders kreeg je er één van me vriend!
@vraagstaart | 08-07-11 | 11:11
Vorig topic. Waarom, dat kleinburgerlijke reaguurders het niet eens zijn met mij, maakt het reaguursel zelf niet per definitie wegjorisbaar. Het was een oprechte vraag aan een GS-redacteur, ik bepaal immers zelf wel wat pijn/verdriet doet, niet een journalist/weblogger of een horde stijllozen.
'unlock' je eigenlijk iets met dat kuddoën?
*hoopt op een vette achievement bonus*
Op weblog *nujijpuntnl* had men ooit een item over GS waarbij werd geopperd dat GS niet serieus genomen zou kunnen worden vanwege het feit dat er een reaguurder op zou zitten met de belachelijke nick: eerstneukendanpraten! Ja echt waar! Nou vraag ik je...
@vraagstaart | 08-07-11 | 11:11
Joris zal het worst wezen hoeveel kudo's een reactie heeft.
Of hij gebruikt IE en kan het gewoon niet zien. Dat zou lachen zijn.
wat een dom gelul. in de roddel"journalistiek" wil men helemaal niet meer weten, ze verzinnen gewoon de boel bij elkaar.
De vlag uithangen over Prive en Story? Het feit dat Gordon weer 1 van de Voices of LA in zijn aarsje genomen heeft qualiteitsjournalistiek? Flikker op zeg. Geroddel is voor mensen zonder leven. Geef mij maar de Economist of Elsevier
-weggejorist-
Sargasso is toch ook beetje hufterjournalistiek?
-weggejorist-
@kapotte_stofzuiger | 08-07-11 | 11:09 Waar? En heb je dan nog steeds geen -weggejorist- aan je broek?
Dat willekeurig drukken op plusjes en minnetjes is best leuk.
Zelfbenoemde kwaliteitsjournalisten zijn wel echte journalisten. Dankzij de vakmensen van de VK en de NRC weet ik nu b.v. dat een PVV-er 10 jaar geleden een schoen naar een tegenstander heeft gegooid uit boosheid over een valse start tijdens een sportwedstrijd, en dat een andere PVV-er boos op zijn buren was omdat die hun hond voor zijn deur lieten schijten.
Jammer alleen dat dit ten koste ging van de perikelen rond Fatima Elatik, de continue fuck-ups van dit personage worden met zeer veel discretie door dezelfde kwaliteitsjournalisten behandeld.
@Superior Bastard | 08-07-11 | 10:41
As we speak +13.
O nee: +14
Over journalistiek gesproken, een kritisch reaguursel heeft momenteel -200 kuddo's.
De GS mannen zijn/waren gewoon handige ondernemers die het paarsebroekenconcept "hufterigheid' geweldig hebben uitgenut.
*Jaloers is*
Wat die Inholland hoogleraar gewoon laat weten is dat het belazeren en desinformeren van mensen gewoon goede journalistiek is. De media in Nederland doen niets anders en brengen al jaren politieke onzin zoals hoe goed multiculi is voor Nederland en dat het met de criminaliteit wel meevalt. Dus uiteindelijk komt onze hoogleraar alleen maar uit de kast.
@ Nietvoordekat | 08-07-11 | 11:06
Ik zei ook niks, ik gaapte.
Dus GS is een roddelsite.
@1st Male Lesbian | 08-07-11 | 11:04
Zeg dan niks...
@Charles Bukowski | 08-07-11 | 10:48
@edit: beetje jammer. Pim was een groot mens, en ik vind dit echt een enorm kleinzielige opmerking. Als je zijn beroemde woorden wilt gebuiken om een topic kracht bij te zetten, snap ik, ondersteun ik ook. Maar je haalt de essentie en kracht van die woorden onderuit als je ze zo vaak gebruikt.
Pim vindt jullie niet liev zo.
Gáááááp!
Hufter-journalistiek is goed. Maar men kan ook te ver gaan in de methodieken om nieuws te vergaren of te maken. Dat is/was bij NotW in elk geval zo.
Verder is pers zoals NotW een machtsinstrument in de handen van een volkomen gewetenloze klootzak als Rupert Murdoch (wat BBB 10:52 zegt). Immorele machtswellustelingen als hij, die het doen met alle politici, zijn een sta-in-de-weg voor goede Hufter-journalistiek.
kapotte_stofzuiger | 08-07-11 | 10:54
*Gniffeld nog harder*
Ik krijg er steeds maar 1 van die joop figuren.
Wauw, hadden we betrokken helden als Petey Morris maar in de oorlog gehad...
'News of the World' is opgeheven omdat de journalisten van dit *kuch* kwaliteitsblad telefoons hadden gehackt van beroemdheden en politici... en van Milly Dowler, een meisje dat was ontvoerd en vermoord. Doordat de journalisten ruimte wilden hebben voor nieuwe voicemails, hebben ze ook gewoon vrolijk voicemail berichtjes verwijderd. Gevolg: politie en familie denkt dat het meisje nog leeft. De voicemails worden immers beluisterd. Kijk nou eens naar de foto van de man die net hoort dat zijn kind is overleden (vorige topic). En dan nog verdedigen dat we dit soort rattenjournalistiek moeten hebben?
.
Overigens deed NoTW hetzelfde bij slachtoffers en familie van slachtoffers van de bomaanslagen in London van 7 juli 2005, en bij gesneuvelde Irak-militairen. Ja, dat is precies het soort journalistiek wat we nodig hebben. Wie dit soort rattengedrag toejuicht is niet goed bij zijn hoofd.
- Edit: laatste waarschuwing. Nog een keer offtopic drammen = ban. -
@Superior Bastard | 08-07-11 | 10:41
*gniffelt*
-12 momenteel
Che_cuevara | 08-07-11 | 10:51
LOL en dat alles voor een Inholland hoogleraar.
Hij heeft een punt. Een roddeljournalist gaat tot het gaatje. Verhaal gaat nergens over, is van geen belang voor de wereld, maar men gaat tot het gaatje.
De 'echte' journalist, uitzonderingen daargelaten, denkt al gauw dat-ie wéét waar het gaatje zich bevindt en vindt het vaak niet meer nodig om nog extra inspanningen te doen om dat te controleren.
Een 'echte' journalist wordt al gauw intellectueel lui, een roddeljournalist kan zich niet permitteren om lui te zijn.
Nou Bert, daar verschillen dan over van mening (het zal een keer niet). Maar goed, ik geloof geen reedt van de nobele bedoelingen van de ultieme rat Murdoch. waar het meneer om gaat is dat hij goedkeuring nodig heeft voor de overname van de zender BSkyB en hij dit in gevaar ziet komen door de affaire rond News of the World. Vergeet het dus maar dat iemand als Murdoch überhaupt een moraal heeft. Hij offert slechts een pion met het opheffen van News of the World. BSkyB is veel belangrijker voor zijn imperium. Ik vind dat hij te veel macht heeft en vind het idioot dat iemand als Blair destijds op zijn knieën naar Australië moest om de steun van Murdoch te krijgen tijdens zijn verkiezingscampagne. Er dient een gezonde balans te zijn tussen de verschillende krachten in maatschappij en in het geval van Murdoch is de balans de verkeerde kant opgeslagen. Het is een op geld en macht beluste volstrekt immorele gewetenloze rat en mij dunkt dat we dat soort elementen niet nodig hebben.
Ow nee, neqschot. Dat kan niet. Verhuftering!
@Fukjoe | 08-07-11 | 10:49
Nu niet meer
Nietvoordekat | 08-07-11 | 10:47
Oh, gelukkig want alleen de vraag al en ik sta al -1.
Het obsessief gebruik van 'Ce'st ca' onder elk artikel vind ik even triest als Eurlings met z'n At your service-momentje.
.
On topic: GS heeft inderdaad een succesvol hufterig imago. En da's ook een reden om hier te zijn. Hoop alleen wel dat het geen trucje wordt, want daar lijkt het m.i. steeds vaker wel op. 'Zet eens een andere plaat op makker', denk ik dan. Dat rechtse stigma vind ik jammer, wel terecht.
- Edit: mooi, nog maar wat vaker "ce'st ca" gebruiken dus. Dank! -
@Parel van het Zuiden | 08-07-11 | 10:44 |
Mijn reactie gaat niet zozeer over het stuk van de hooggeleerde maar over de interpretatie hiervan door Brussen.
@Fukjoe | 08-07-11 | 10:45
Oh nee hoor, hij staat ondertussen op -173.
GeenStijl steent ook gewoon keihard de pan uit.
kapotte_stofzuiger | 08-07-11 | 10:35
Ligt bij 150 kudo's de grens?
+5 Superior Bastard | 08-07-11 | 10:41 | + 0 -
@Die nare vent | 08-07-11 | 10:39
Die hoogleraar trekt volgens mij de vergelijking. Gaat ook niet zozeer over de content die roddeljournalisten produceren maar over de mentaliteit waarmee zij die content produceren. Ze zijn onderzoekend, brutaal, vasthoudend en kritisch, iets wat mainstream journalisten verloren hebben. Die kunnen ze tegenwoordig beter Persco bezoeker noemen. Een betere titel die de lading beter dekt.
@Superior Bastard | 08-07-11 | 10:41
+1
Ach.... een feit op zijn tijd.... is óók nooit weg...
Het zijn de hersendoden die deze lul verhalen nodig hebben en ze geloven.
Ben echt benieuwd namelijk.
Wat is er mis met de haarimplants van Gerard Joling?
kapotte_stofzuiger | 08-07-11 | 10:35
Lol!
Ik kan hier geen kudo's zien, IE8..
Maar hoe doe ik het op 10:25?
Mark Deuze heeft het ethisch besef van een pinda.
Hufterjournalistiek is niet hetzelfde als roddeljournalistiek Brussen. Wat mij betreft moet berichtgeving twee eisen voldoen; ten eerste moet het relevant zijn en ten tweede feitelijk juist. Hoe het nieuws verkregen is zal me dan verder worst wezen. Dat je GS met de Prive vergelijkt vind ik dus bedenkelijk. Ik hoef hier niks te lezen over de nieuwe haarimplants van Joling (feitelijk juist maar totaal irrelevant) of soortgelijke berichten uit de roddelbladen (veelal feitelijk onjuist).
@kapotte_stofzuiger | 08-07-11 | 10:35 |
Je zou een boom kunnen opzetten over Joop.nl en dat deze conclusie ook voor dat blegh opgaat?
*duikt en stopt vingers in zijn oren*
Eindbaas.
Leve Prive en Story!
What would our lives be without them?
(Ik bedoel, don't push your luck Bert :-)
Als je maar lang genoeg roept dat je aan journalistiek doet, gaan mensen het nog geloven ook...
Verzin hier maar iets op, dat je 150 min-kuddo's krijgt.
Succes!
Ruktor wordt door hem ook niet serieus genomen, maar dat deel neemt men dan weer niet over...
@Groundkeeper Willy | 08-07-11 | 10:31
Wat dus inhield dat je ooit journalistiek hebt gestudeerd. Good job.
Misschien heeft ie gelijk waar het methoden betreft. Ik dacht echter dat kwaliteitsjournalistiek meer te maken had met schrijven over relevante zaken als politiek, economie etc. Het wil er bij niet in dat de klisma's van patty of de tranen van tatum kwaliteistnieuws zijn.
Ik heb ooit les gehad van deze knakker in 1999. Hij zat toen inderdaad al bovenop het internet een nieuwe media. Veel relaxter zul je een hoogleraar niet krijgen.
@Teiltjes Tekort | 08-07-11 | 10:30
Daar zal GeenStijl nooit genoeg van krijgen, anders doet niemand het.
Nog niet genoeg veren in je eigen reedt gestoken?
Zelfbevlekking met een kern van waarheid.
Geenstijl wordt vergeleken met roddelbladen als Prive...??????? Really????
-weggejorist en opgerot-
@Superior Bastard | 08-07-11 | 10:25 | + 0 -
En dan mis ik juist dat topic, een gemiste kans voor mij.
Teveel eigen eer GS. Het huftermanifest was zo ongeveer het slechtste topic ooit alhier. Voer voor meelopertjes en domme roeptoeters.
Alleen wel jammer dat ze te ver doorschieten en elke ruft in de Story staat. Nee, ik vind het bagger.
-weggejorist-
Qualiteitsblog GeenSteijl
REAGEER OOK