Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gezocht: natrappend lauwerkransje

trailertrash.jpgMaastricht, Duitslimburgsvlaamswaalse smeltkroes van talen en accenten, de een nog onverstaanbaarder dan de ander. Om over het permanente leger aan uitwisselingsstudenten maar te zwijgen. Diversiteit = alle dagen feest in Grannig Mokum. Stappen in Club Meta en als die de deuren sluit nog een paar uurtjes verder in de Alla, in Mestreech kun je altijd de zon op zien komen. Om vervolgens het licht uit je ogen geslagen te krijgen door een random lauwerkranstokkie terwijl een wapperende bisschop toekijkt. Lokatie Grote Gracht, eindresultaat twee man ziekenhuis en de derde blauw & geschaafd. Gebeurde al op 4 juni maar Politie LZ kan het niet zonder u. Zijn nog druk met de afhandeling van het gevalletje plastische chirurgie met een stanleymes van afgelopen zaterdag. Tuig identificeren kan via het tipformulier. Cue schattig accentje aaaaand ACTION.

Reaguursels

Inloggen

Zoals ze in Limburg zeggen: "Koegel durch d'r kop"

PauperPanda | 30-06-11 | 15:32

Wanneer komt er is iemand die zegt het is genoeg geweest in nederland? We gaan wat doen om dit land weer een beetje normaal te laten functioneren.

'Ohnee' wacht dit is niet mogelijk, want dan heb je vandaag of morgen gelijk een kogel door je kop.

Zoeperdje | 30-06-11 | 15:11

@ Da Capone | 30-06-11 | 11:49 |

Jij wil het opnemen tegen hagenezen merk ik, mmmm interesting kijken of je nog steeds een grote jongen bent.

Da Capone | 30-06-11 | 14:42

@ Da Capone | 30-06-11 | 11:49 |
Die kans zit er dik in, dus nogmaals, blijf lekker waar je zit joh...
Jij blij, ik blij, alsmede mijn plaatsgenoten (gok ik zo).

Cummie de Swappert | 30-06-11 | 12:52

@Cummie de Swappert | 30-06-11 | 11:32

Inderdaad het leven houdt op na de randstad ja, want? anders kom ik jou tegen?

Da Capone | 30-06-11 | 11:49

als je in de minderheid bent, focus je met z'n allen op 1 gast. dan hoeft de politie niet te zoeken, want dan gaan ze wel met de staart tussen de benen er naar toe.

Jan Doedel Man | 30-06-11 | 11:38

@Da Capone | 30-06-11 | 11:01
Blijf jij maar lekker in de randstad dan...

Cummie de Swappert | 30-06-11 | 11:32

Ik vind het maar een slecht gevecht om te zien, die laatste klap bij die fiets (turk met boog op t-shirt)
staat zo open met zijn dekking dat ik hem een haagse beuk had verkocht, onderdoor gaan en BATS!

Kut rifapen uit Limburg met zwaaiarmen, wij vechten toch wat beter in de randstad denk ik.

+1 da Capone

Da Capone | 30-06-11 | 11:01

-weggejorist-

jumboot | 30-06-11 | 10:59

Jolande Sap heeft bijbaantje als voiceover... Of oefent ze om straks de beelden uit Kunduz te duiden?

Balijn | 30-06-11 | 09:48

Een groep jongens... agressief... laf (tegenstander ligt op de grond en men blijft doortrappen)... diefachtig...
Dat moeten Finnen zijn!

Posselmetzuremossel | 30-06-11 | 09:30

Kijk nog maar is goed;

Groepje hersenloze komt aanlopen op moment dat twee hersenloze op scooter van plaats wisselen (waarsch. omdat een zich te lam voelt om te rijden).
De breedste van het grote groepje loopt onoplettend tegen kale van scooter duo op.
Er ontstaat een woordenwisseling waarbij lamme teksten als "ik ga die kan op ouwe"..." nee jij moet uitkijken"..."moet ik voor jou omlopen dan".
Hierbij heeft met name de man met haar van het scooterduo het hoogste woord, waarbij de vrienden van het andere groepje maar wat graag de discussie met hem aangaan.
Op dat moment voelt de kale van het scooterduo zich weer is geroepen om er tussen te springen en met een hoop agressie zijn vuisten te laten zien (waarsch. niet de eerste keer van dit hersenloze sportschoolfiguur).
Vanaf dat moment barst de bom en is het ook niet raar dat het groepje zich met name richt tot de kale van het scooterduo. Allemaal dom, maar geloof mij. Ik heb genoeg ervaring in het uitgaan om te weten dat dit soort discussies nooit te voeren zijn en op het moment dat je geslagen wordt er niks logischer is om terug te rammen (politie zit immers vaak aan de koffie of pizza en roept "kom morgen maar aangifte doen als je nuchter bent"). Natrappen is echter laf!

Overigens: T-shirt met krans is gewoon van het merk Fred Perry.

Beide partijen zijn fout, en beide partijen mogen een straf uitzitten... hersenschudding of niet.

Prof.Ockels | 30-06-11 | 09:11

Praat het niet goed, maar volgens mij is het toch echt die kale die op het laatst voor pampus ligt toch echt zelf die deze vecht partij met een rake rechtse aftrapt!

Prof.Ockels | 30-06-11 | 08:52

Hunter killer Van Rossum, jij ouwe PVVert! Alleen nog een peroxide spoelingkje en klaar is het manneke. Sherloc. Holmes eat your heart out.

PIS-Alchimis | 30-06-11 | 08:51

@ treser.info | 30-06-11 | 05:34
Sinds wanneer hebben Maastrichtenaren kenmerken die bij Opsporing Verzocht worden aangeduid met noord afrikaans uiterlijk ?
Bekijk de beelden maar eens goed.
En de drugsrunners komen vrijwel allemaal uit de Randstad met dezelfde bovenstaande kenmerken van Opsporing Verzocht.

Geheimrat Schultz | 30-06-11 | 08:41

eerder een Hemaworst

Doodziek Aapje | 30-06-11 | 08:11

En dit is het stukje Nederland waar de PVV aan de macht is. Hulde.

Juri Spundentie | 30-06-11 | 06:11

wat Aktivist | 29-06-11 | 19:49 | al aangeeft "In Maastricht is de kans dat het finnen zijn gewoon erg klein. De lokale finnen hebben het te druk met drugsrunnen voor de belgische en franse "toeristen". Bovendien is er genoeg autochtoon white trash om het zaakje op te knappen: Vinkenslag-kampers, Caberg/Pottenberg/Wittevrouwenveld/Malpertuis-jugend. Plus de eventuele zatte opgefokte random bovenmoerdijker"

treser.info | 30-06-11 | 05:34

Ha, ha, wat een zwakbegaafde idioten reaguren op di topic. Volksmenner, ga es biertjes drinken met RaRa, hebben jullie samen waarschijnlijk een IQ van 40.

Lompe Loel | 30-06-11 | 02:37

Lekker boeiend wat er allemaal in het buitenland gebeurd. Laten we ons maar eerst op heb binnenland richten en niet op Limburg AUB.

Molotov cocktail | 30-06-11 | 01:37

wtf is een lowwerkroans? kut accent daargelaten, lijkt me dit typisch een gevalletje waarbij de 3 heren in eerste instantie niet vies zijn van een vechtpartijtje, maar helaas voor hun loopt het slecht af. Op straat zijn er jammer genoeg geen regels mbt doorslaan op de grond en onder de gordel etc.

aannemelijk scenario imo:
Jongen van wandelende groepje tegen de wisselende scooterboys "Zo, mag hij nu even het mannetje zijn en op je rug spritzen?"
Scooterboys: "heej zaag, goat dich un bitchen beidehaand doean? Ik zal dich es euwen aan oelesja leera" boem klats tatutatutatutatu etc etc

soundwave070 | 30-06-11 | 01:33

Beetje stoeien, laten we niet al te veel ophef maken. En natuurlijk is de trap na niet correct, maar om daar iemand jaren voor op te sluiten...
Alhoewel het argument om natrappen te vervolgen als zijnde doodslag wel degelijk hout snijdt.

zee-ellende | 30-06-11 | 01:14

@Pa Cartwright

Bedweterig ben je wel, of niet? Maar goed, jij bent de expert dus ik hou mn 'snavel' wel. Fijne nacht, laterz.

Furb | 30-06-11 | 01:11

Valt me nu pas op dat de politie om 1:20 (op het filmpje) aan komt zetten. Dat is op het moment dat die ene kerel om valt dus moet echt vlak nadat de daders vertrekken zijn. Hoe krijgen ze het voor elkaar om altijd te laat te komen? Dat is toch ook wel een kunst.

DerUnterMensch | 30-06-11 | 00:29

Wat ik me af vraag is waarom ze alleen deze beelden vrij hebben gegeven. Na een beetje zoekwerk via google maps kom je al tot de conclusie dat het onmogelijk is dat ze zowel ervoor als erna niet op andere beelden te zien zijn geweest. Met een beetje geluk staan ze op een van die beelden duidelijker. Ik weet niet of die beelden nu nog bewaard zijn maar als ik de politie nou op dit idee moet brengen dan zijn ze nog minder capabel als ik al voor mogelijk hield.

Hier is de vechtpartij. Linksboven zie je de camera waarmee het is opgenomen.
maps.google.com/maps?q=Grote+gracht+Ma...

Waar ze vanaf kunnen komen hangen overal camera's:
maps.google.com/maps?q=Grote+gracht+Ma... Camera

Maar waarschijnlijker dat ze vanaf de markt kwamen lijkt me.

maps.google.com/maps?q=Grote+gracht+Ma... Camera boven de kapper meerdere camera's op de markt. Als als je even rond kijkt in google maps zie je dat in alle wegen naar de markt ook camera's hangen.

Dan waar ze heen kunnen:
maps.google.com/maps?q=Grote+Gracht,+M...
Weer een camera. Op het einde van het gevecht was duidelijk dat de camera's bedient werden dus ik mag ook aannemen dat vanaf dat moment de daders via de camera's werden gevolgd.

maps.google.com/maps?q=Grote+Gracht,+M...

En de andere kant die ze op konden heeft ook weer camera's

Waarom betalen we geld en leveren we privacy in voor die camera's terwijl ze niet correct worden gebruikt?

Moet ik ze dit nou via het tipformulier gaan uitleggen of wat?

DerUnterMensch | 30-06-11 | 00:17

-weggejorist-

E Rectus Magnificus | 30-06-11 | 00:04

allebei de groepjes zijn iig. geen lievertjes...

jan1000000 | 29-06-11 | 23:53

@Pa Cartwright: trots dat je ergens in Tuindorp woont en daarom niet geloven dat een stad als Maastricht buitenwijken heeft omdat de bewoners daar niet een half uur onderweg zijn voor ze ook maar in de buurt van 'de stad' zitten?

Oops! | 29-06-11 | 23:53

Noord Afrikaan, tokkie, Turk, Fin, Amsterdammer, wat maakt het uit..... natrappen is niet chique, een beetje inteelt product weet dat..... oppakken, straffen en weer over op de orde van de dag.... iemand nog wat van Fatima gehoord?

VariousVirtues | 29-06-11 | 23:52

Allemaal handjes thuis en recht naar huis. Is het nou zo moeilijk?

Thuisfluiter | 29-06-11 | 23:51

die kale die zo mooi met de voetzooltjes de camera inkijkt is wel diegene die de 1e klap uitdeelt.

Misschien dat ie er wat van leert. domme vent.

SmegmaSmeer | 29-06-11 | 23:50

goh een vechtpartij, lijkt me dat beide partijen schuldig zijn dus next...

krem | 29-06-11 | 23:49

goh een vechtpartij, lijkt me dat beide partijen schuldig zijn dus next...

krem | 29-06-11 | 23:49

@Eurotokkie | 29-06-11 | 19:41

Ok dan, bedankt.

--neus-- | 29-06-11 | 23:44

He Volksmenner: JA! Met blanke tokkies kunnen we opschieten omdat we met elkaar kunnen ouwehoeren. Daarmee kunnen we bier drinken! Jij als totale outsider met je gelul, JC wat doe je hier in godesnaam. Ga naar de zelfmoord club waar je leert hoe je efficient je polsen doorzaagt.

Idioot!

WilliamLeBlond | 29-06-11 | 23:34

@Hans Hillen | 29-06-11 | 22:40 | + 1 -
Ja, want u kunt goed opschieten met blanke tokkies? Die luisteren wel en zijn sociaal? Een tokkie blijft een tokkie maar laten we niet gaan discrimineren door het etiket marokkaan aan vast te plakken.

volksmenner | 29-06-11 | 23:16

Correctie op 22:21
Autochtonen zitten veel meer in de witteboordencriminaliteit.

volksmenner | 29-06-11 | 23:12

Hoe kan het in hemelsnaam nog zo zijn dat in de huidige maatschappij, waarin de (kennis over) technologie elke 3 jaar verdubbeld, de camera's die zulk soort misdaden dienen te registreren 240p filmen met 5 frames per seconde? WTF is dit voor ongein?

evilbanaan | 29-06-11 | 22:54

@volksmenner | 29-06-11 | 22:21

Als jij dit morgen terug leest, dan schaam je je dood. En over je eerdere reactie: dat allochtonen vaker in de lagere sociale klasse zitten - dat komt dan weer doordat ze crimineel zijn ofzo? Of dom? Of zijn ze dom omdat ze in de lagere sociale klasse zitten of omdat ze allochtoon zijn etc. etc. Déze allochtonen waar we het over hebben, zijn gewoon agressiever - dat geldt niet voor alle allochtonen, Denen zijn ook allochtoon maar weer niet agressief. Marokkanen daarentegen weer wel, en dat komt door hun cultuur en waarschijnlijk zijn ze ook een stukkie dommer en daardoor slechter in impulsbeheersing. Tel daarbij op haat tegen Nederland en de Nederlanders en het gevoel een loser te zijn, dan heb je wel een prettig mix.

Hans Hillen | 29-06-11 | 22:40

@Prof Haarbal | 29-06-11 | 22:34
... tijdens een optreden van André Rieu.

Hölzenbein | 29-06-11 | 22:38

Hallo Volksmenner, ik geloof niet dat jij echt in de gaten hebt wat er aan de hand is.....

Wanneer jij als mens gewoon iets wilt en je hebt de hersens krijg je het ook.

Wil jij liever luilakken en een beetje rondkutten zonder te verhongeren kan dat in NL ook. Je krijgt zelfs een zakcentje.

Maar wanneer je zegt dat alle mensen gelijk zijn en dat allochtonen crimineler zijn dan autochtone Nederlanders omdat ze armer zijn is dat natuurlijk de grootste bullshit.

WilliamLeBlond | 29-06-11 | 22:34

Vastbinden op het plein, bewerken met een paar loden pijpen, klaar.

Prof Haarbal | 29-06-11 | 22:34

Daarentegen zitten allochtonen veel meer in de witteboordencriminaliteit. Merk je niks van, behalve dat je portomonee zonder overlast wordt leeggetrokken terwijl jij je blindstaart op allochtonen.

volksmenner | 29-06-11 | 22:21

@WilliamLeBlond | 29-06-11 | 22:14 | + 0 -
Allochtonen zitten ook vaker in de lagere sociale klasses van de samenleving. Dat is de verklaring en niet hun allochtoon zijn.

volksmenner | 29-06-11 | 22:19

Wanneer houwen we nou eens op met het gezeik dat er onder iedereen rotte appels zijn?

Onder autochtone Nederlanders zijn gewoon minder criminelen, aggressievelingen en alles wat gewoon kut is. Dat weet iedereen en daarom zijn we allemaal racisten. Nignogs zijn ook trots op hun "alabama black snake" ( :-) uit oorlogsfilm). Is ook racisme tov ons en voornamelijk de aziaten met hun slakjes.

Niet iedereen is gelijk en dat merken we elke dag. Zien we hier ook in het filmpje.

Rotte appels moeten er gewoon uitgesorteerd worden. Terug naar de tuin waar ze verder kunnen rotten!

WilliamLeBlond | 29-06-11 | 22:14

Oh ze konden zich plotseling niets herinneren. Echt niet hoor. Echt niks gedaan ook hoor.

Edikt075 | 29-06-11 | 22:13

rara | 29-06-11 | 19:29 |
Tuurlijk, Als iemand geen gevaar meer vormt moet je er niet op in blijven hannessen.
@Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:29 |
vrijwilligerswerk met gehandicapten,hardlopen,af en toe een concertje bezoeken en ik doe zelfs aan tuinieren.
@Eurotokkie | 29-06-11 | 19:31 |
Ik hoop het,

inktpot | 29-06-11 | 22:09

Nederlandsers hebben gewoon wel wat te verliezen. Doordat we een normaal leven willen opbouwen, dat is al moelijk genoeg soms. Woorden als Samen en verbinden horen daarbij. Die rifapen hebben niets te verliezen, gaan voor eigen gewin en bewust kapotmaken van de normen en waarden van ons land. Het zou mooi zijn als de mocrobacterie implodeert. Dan wel er eindelijk een sterk antimocroticum komt.

Dulf | 29-06-11 | 22:08

Vechten bij het stappen altijd -1

xzaz2 | 29-06-11 | 22:02

Prima, De "Limburgersfrage" lost zich zo vanzelf op.

volksmenner | 29-06-11 | 22:02

@Wayoo | 29-06-11 | 21:46
Ben je echt zo'n toetsenbordheld op sokken?

Hölzenbein | 29-06-11 | 21:59

@Liberty Wolfe | 29-06-11 | 20:26
O ja, een typisch douchebag t-shirt dat die lutsert draagt.

Hölzenbein | 29-06-11 | 21:57

27 en 31 jaar... jongens?

hanzebal | 29-06-11 | 21:55

De beelden staan meer dan 3 weken later on-line, dat is de kracht vd politie... grrrrrrrrrrrrrrr.

vip33 | 29-06-11 | 21:48

Ik begrijp het niet, die met de lauwerkrans is geen vechter...... komop he 1 goeie rechter en hij ligt!

check hoe hij uithaalt..... ik hoop dat ik dit ooit nog eens meemaakt :)

succes dan iig.....

Wayoo | 29-06-11 | 21:46

@ Furb | 29-06-11 | 21:00
Goed. Je draait, en draait, en draait dus. Gewoon een vaste cam. Louter inzoomen na edit.

En nu je snaveltje toe jongen.

Pa Cartwright | 29-06-11 | 21:44

Ja, en de jongen met de lauwerkrans willen ze graag hebben om ...

..... vrij te laten , te beschermen en te verzorgen, onderdak te bieden, hulptrajecten van enkele tonnen te geven tot aan het eind van z'n leven,
of willen ze hem alleen voor diefstal van een gsm?

Creaguurder | 29-06-11 | 21:39

Zou de mevrouw van de voiceover ook purneau's inspreken?

Passaparola | 29-06-11 | 21:12

@Pa Cartwright
Ja ben ook geen expert op dit gebied he, kerel ;). Zal de politie vast wel een reden voor hebben gehad om dat niet te tonen. Verder hoop ik dat ze gepakt worden en de eerst komende tijd het daglicht niet zien.

Furb | 29-06-11 | 21:00

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 20:51
Dus Noord-Afrikanen hebben geen huidskleur?

Bakito | 29-06-11 | 20:55

autochtoon, allochtoon, ome Toon..
Wat maakt het uit, als je dit soort onzin dingen flikt je niets meer dan een hersenloze mug (Zie volgend nieuwsfeit op deze site).
Je ziet aan de houding al dat ze iets gaan flikken zonder enige aanleiding.

Pro-M | 29-06-11 | 20:55

@ Bakito @ 20:24
De overlast die Noord-Afrikanen uit Luik in zwembaden veroorzaken gaat wel wat verder dan "een bommetje doen in het pierenbadje om kleuters te plagen". Zij vallen meisjes lastig en er is sprake van vechtpartijen. Ook buiten de zwembaden vormen zij een probleem. Relevante informatie dus.
.
By the way: racisme is discriminatie op grond van "ras"/huidskleur. Doordat jij snel en onterecht de 'racisme'-kaart speelt, wordt de ernst van het woord gedevalueerd. Jij lijkt Alexander Pechtold wel.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 20:51

Rara
Hee wat leuk. Ons nalopertje is er weer. De spruitjes etende held op sokken die NL nog nooit is uit geweest. Het calvinistisch zuur-boertje die zijn levens wijsheid heeft opgedaan tussen de tandenknarsende grenzen van Holland.
Doe es lekker happen zwakbegaafd ambtenaartje.

Lompe Loel | 29-06-11 | 20:41

Het kabinet van normen en waarden(JP bedankt nog) heeft een flinke omslag teweeggebracht!

starry | 29-06-11 | 20:37

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 20:18
Dit lijken me geen jongetjes die een bommetje doen in het pierenbadje om kleuters te plagen. Nogmaals, jouw relevante informatie is pure racistische stemmingmakerij.

Bakito | 29-06-11 | 20:24

Jahoor, ze zijn er weer!

Mr.Blijheid | 29-06-11 | 20:21

@ Bakito @ 20:04
Ik vermeld slechts relevante informatie. Of het daadwerkelijk Noord-Afrikanen uit Luik zijn, moet nog blijken (voor zover de politie de daders te pakken krijgt).

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 20:18

@ Bakito @ 20:02
* Zucht *
Ga eerst eens wat goede literatuur over evolutie lezen, dan praten we verder.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 20:16

rara | 29-06-11 | 19:50

Ik zit te lezen hoor rara:-)

irma zonderboezem | 29-06-11 | 20:06

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:58
Oh, je bent aan het speculeren. Typisch, zo net ging je nog zo hard op wetenschappelijke onderbouwing.

Gênant staaltje opportunisme, een Sir onwaardig.

Bakito | 29-06-11 | 20:04

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:56
Dus als individuen zich ontwikkelen is dat nadelig voor de groep?

Bakito | 29-06-11 | 20:02

he Evil One | 29-06-11 | 19:56 |
een beetje de ogen dichtknijpen.

Eurotokkie | 29-06-11 | 20:00

@ Bakito @ 19:52
Wat het er mee te maken heeft? De dader zou wel eens uit Luik kunnen komen, want ook buiten zwembaden zorgt Luiks tuig (al dan niet van Noord-Afrikaanse afkomst) voor overlast in Zuid-Limburg.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:58

@ Bakito @ 19:48
Doe mij een plezier en lees mijn reaguursels eens wat zorgvuldiger. In mijn reaguursel @ 19:33 heb ik slechts kritiek op het laatste gedeelte van jouw reaguursel @ 19:25. Gedrag wordt evolutionair niet geselecteerd als het de soort als geheel ten goede komt. Dat is namelijk een totaal ouderwetse interpretatie van evolutie. Evolutionaire processen werken op het niveau van het individu, of nog beter: op genniveau.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:56

The Evil One's camera is 12 Megapixels maar de overheid kiest weer voor de 0,2 Megapixel versie. Dan nog ken ik hem niet want Maastricht niet meer geweest sinds de degradatie van MVV. Desalniettemin oppakken dit wandelende Fred Perry testosteron mongooltje en 2 jaar geheel uit te zitten vast zetten. Maar dat is een utopie helaas.

The Evil One | 29-06-11 | 19:56

Dit doen de randstaddebielen toch elke dag of niet? Overigens kan je de aanleiding zien. Een van het wandelende groepje heeft per ongeluk de lutsert (en de scooter) overzien volgens mij. Ja dan moet je altijd meteen meppen, want fatsoen kent dat gajes niet.

Hölzenbein | 29-06-11 | 19:55

NO MORE TEA FOR ME! | 29-06-11 | 19:45 |
Ze kiezen echt hun slachtoffers uit dus dat iedereen
dit kan overkomen vind ik onzin .

Eurotokkie | 29-06-11 | 19:54

Terpetijnzeikert | 29-06-11 | 19:48 |
Correctie: rackettetet.

Ashtrey | 29-06-11 | 19:53

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:50
Nogmaals: wat heeft dat met deze vechtpartij te maken?

Bakito | 29-06-11 | 19:52

Ben ik nou gek of zijn dat de zonen van ambachtelijke slagerij "el hassnoudi", neeee lijkt me sterk, die doen zoiets niet!

Dhr. Z. Wijn | 29-06-11 | 19:51

Laat me raden, het waren allochtonen. *filmpje kijkt* Ja hoor het waren allochtonen. De reden van de vechtpartij is onbekend... Ja, duh. Kijken is voor deze gasten al genoeg reden om je in elkaar te slaan. "Fijn hoor" zulke import mensen! Dank GL en PvdA!

doenormaal! | 29-06-11 | 19:51

@Bakito | 29-06-11 | 19:48
Over paringsgedrag gesproken: waar zijn de vrouwtjes?

rara | 29-06-11 | 19:50

@ Bakito @ 19:43
Schijbaar heb jij wederom grote moeite met begrijpend lezen. Dat tuig uit Luik zorgt voor grote overlast in zwembaden in Zuid-Limburg.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:50

@ Terpetijnzeikert | 29-06-11 | 19:48
Heb je het beeldmateriaal bekeken?

Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:49

In Maastricht is de kans dat het finnen zijn gewoon erg klein. De lokale finnen hebben het te druk met drugsrunnen voor de belgische en franse "toeristen". Bovendien is er genoeg autochtoon white trash om het zaakje op te knappen: Vinkenslag-kampers, Caberg/Pottenberg/Wittevrouwenveld/Malpertuis-jugend. Plus de eventuele zatte opgefokte random bovenmoerdijker.... dus (uitzonderlijk) nu eens niet met het vingertje wijzen!

Aktivist | 29-06-11 | 19:49

@ Furb | 29-06-11 | 19:43
En ik zie inzoomen. Kan evenwel editing zijn.
Waarom is het daadwerkelijk inschoppen van Fredperrymans op het slachtoffer dan, bijvoorbeeld, niet in beeld gebracht?

Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:48

Jammer dat het geen Marokkanen waren. Dat moppert altijd zo lekker!

McSnor | 29-06-11 | 19:48

Hebben onze Noord Afrikaanse medemensen zicht gestort op een ander merk? Eerst Burberry (niet de echte uit Engeland maar inmiddels goedkope uit HongKong) en nu Fred retteketet Perry.

Terpetijnzeikert | 29-06-11 | 19:48

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:45
Ik zeg alleen dat vechtende jongeren natuurlijk gedrag is.

Wat is jouw theorie?

Bakito | 29-06-11 | 19:48

@ de grote Anti @ 19:41
Lees mijn reaguursel @ 19:33 nog maar eens zorgvuldig. Net zoals Bakito hopelijk doet.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:47

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:41
Ja, maar daar zijn ook wel uitzonderingen op. Buffels bijvoorbeeld. Soms overleeft zo'n jonge bul het niet. Overigens kun je niet makkelijk het sociale gedrag van een buffel of een chimpansee met dat van een mens vergelijken. We leven in veel grotere groepen, met andere afhankelijkheidsrelaties.

rara | 29-06-11 | 19:46

Het getoonde gedrag is exemplarisch voor dergelijke groepen.
Komt inmiddels door het hele land voor dit en iedereen kan er zomaar slachtoffer van worden op elk moment.
Zulke lui zijn ook niet te beroerd om iemand het licht definitief uit de ogen te trappen.
Wat hieraan vooral irritant is is dat deze groepen zich speciaal lijken te hebben getraind op het in elkaar rossen van mensen.
Het stempel allochtoon/uitzetten tot in de tigste generatie lijkt me een logische conclusie in deze gevallen.
En nee, dit zijn geen Nederlanders, de gast met krans lijkt wel turk, de andere drie, neger, en nog twee Turken oid.
Je ziet aan hun gedrongen figuurtjes dat het sportschooltypes zijn.
Jammer dat iemand stevig heeft zitten knippen in de originele beelden.
Mogen we iets niet zien?

NO MORE TEA FOR ME! | 29-06-11 | 19:45

@ Bakito @ 19:40
Jij hebt mijn reaguursel niet begrepen. Ik had alleen kritiek op de frase waarin jij groepsselectie suggereerde. Dat concept is al tientallen jaren geleden weerlegd.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:45

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:37
Ik snap niet waarom een Luiks zwembad relevant is voor een vechtpartij tussen autochtonen in Maastricht....

Bakito | 29-06-11 | 19:43

Vechtpartijtje, niets aan de hand mensen gewoon doorlopen......
3 tegen 4 heb het weleens erger meegemaakt.

DeGezalfde | 29-06-11 | 19:43

@Pa Cartwright

Ik zie toch echt het beeld bewegen en niet statisch. Het wekt zeker de illusie dat er iemand dat apparaat zit te besturen op dat moment.

Furb | 29-06-11 | 19:43

@Eurotokkie | 29-06-11 | 19:34
Dit topic krijgt ongetwijfeld een vervolg als de daders in de kraag zijn gevat. Vanaf dat moment is het een schandpaal. Je hebt gelijk dus.

Bakito | 29-06-11 | 19:41

@ rara @ 19:30
Intraseksuele concurrentie wat betreft paringskansen levert in de dierenwereld doorgaans ook geen dodelijke slachtoffers op.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:41

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:37
Ach joh,in tietjes en billetjes knijpen van onbewuste pubers is kwajongensgedrag.. Deden wij ook altijd. *kuch*

de grote Anti | 29-06-11 | 19:41

-neus-- | 29-06-11 | 19:39 |
Dat is het stukje waar de politie langs komt.

Eurotokkie | 29-06-11 | 19:41

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:33
Misschien kun je het mij en de andere reaguurders in je eigen woorden uitleggen waarom adolescenten dan wél agressief gedrag vertonen. Door het tentoonspreiden van jouw alwetendheid zul je ongetwijfeld de sier maken bij vrouwelijke reaguurders.

Bakito | 29-06-11 | 19:40

Te zien is dat er vanaf ongeveer 19sec. een stukje tussenuit is geknipt?

--neus-- | 29-06-11 | 19:39

@ Furb | 29-06-11 | 19:36
Is er 24/7 monitoring op die dingen dan?

Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:38

Maastricht is een mooie stad, jammer dat er Maastrichtenaren wonen.
En dat zeggen alle Limburgers behalve de Maastrichtenaren zelf.. gohgoh

pruisjetschaamluisje | 29-06-11 | 19:38

@ Bakito @ 19:27
* Zucht *
De 'racisme'-kaart wordt alweer eens gespeeld. Feit is dat het tuig uit Luik (dat in Zuid-Limburg bijvoorbeeld voor overlast in zwembaden zorgt) grotendeels uit Noord-Afrikanen bestaat. Dat lijkt mij dus relevante informatie.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:37

Vier doorgesnoven etters op oorlogspad versus drie stomdronken onoplettende feestgangers.. Hmm.
Eigenlijk moet je al gelijk laten weten dat je de vier hebt zien aan komen lopen en niet een beetje speels doen met je gare fiets en scootah.Maarja.
Ik ken ze niet beste pliessie,en wat gaat vrouwe justitia doen als ze uberhaupt gepakt worden?

Juist,paar uurtjes schoffelen.Niet de moeite waard.

de grote Anti | 29-06-11 | 19:37

@ Oops! | 29-06-11 | 19:36
Heeft dat Maastricht dan ook al buitenwijken?

Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:37

@Pa Cartwright

Daar doelde ik dus ook op en niet op een mobiele telefoon zoals jij waarschijnlijk dacht. De mensen die continue die dingen bedienen zijn er om de politie in te schakelen voor incidenten als dit. Ga jij meer eerst eens begrijpend leren lezen. Dag!

Furb | 29-06-11 | 19:36

Tja, iedereen weet dat je in Maastricht niet op de vrijdag- of zaterdagavond uitgaat, omdat dan de 'gezellige' mensen uit de buitenwijken een biertje en een lijntje komen doen.

Oops! | 29-06-11 | 19:36

@Bakito | 29-06-11 | 19:33
Nee, er zijn ook onbeschaafde studenten, aardige studenten, allochtone studenten, mooie studentes enzovoort. Wat is je punt?

rara | 29-06-11 | 19:35

Bakito | 29-06-11 | 19:32 |

Dit is een opsporingsbericht geen schandpaal .

Eurotokkie | 29-06-11 | 19:34

@Bakito | 29-06-11 | 19:32
Als die daders gepakt worden kan een rechter daar rekening mee houden. Als ze gepakt worden.

rara | 29-06-11 | 19:33

@ Bakito @ 19:25
Bijna goed, op de frase "hetgeen de soort als geheel ten goede komt". Dat soort "groep selectie"-taal van lieden als Robert Adrey, is door de evolutionaire biologen George C. Williams, William Hamilton en Richard Dawkins vakkundig als bullshit ontmaskerd. En dat was al in de jaren zestig en zeventig van de vorige eeuw. Welk achterhaald flutboek heb jij gelezen? Tip: koop een fatsoenlijk boek over evolutie. Begin maar met The Selfish Gene van Dawkins.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:33

@Bakito | 29-06-11 | 19:32
Dan moet de samenleving het maar weer oplossen he...

Nietvoordekat | 29-06-11 | 19:33

@rara | 29-06-11 | 19:30
De mens als soort bestaat niet alleen uit beschaafde studenten.

Bakito | 29-06-11 | 19:33

Dit shirtje: www.bbclothing.co.uk/images/products/t...

Jammer dat zo iets moet gebeuren. Nu krijgen gelijk alle FP dragers het stempel agressief & achterbaks (want dat is het).

ThatisFonzie | 29-06-11 | 19:33

De rechter zal in een eventueel vonnis rekening houden met het feit dat de daders publiekelijk al aan de schandpaal zijn genageld. Hun straffen zullen lager uitvallen, mede dankzij dit topic.


De ironie!

Bakito | 29-06-11 | 19:32

@inktpot | 29-06-11 | 19:27
?

rara | 29-06-11 | 19:31

nktpot | 29-06-11 | 19:25 |

idd het zijn mensen zoals jij en ik , niet dus.
Het meestal mensen die geestelijk niet helemaal stabiel zijn en te lang rond lopen zonder professionele hulp , gaan ook meestal opscheppen over hun daad dus hij zal wel een keer tegen de lamp lopen.

Eurotokkie | 29-06-11 | 19:31

@Bakito | 29-06-11 | 19:25
Bij de mens is het gebruikelijk dat het ritueel dat jij omschrijft geen slachtoffers kost. Ga maar eens in een studentencafe kijken, daar kom je zelden een lijk tegen.

rara | 29-06-11 | 19:30

@Eurotokkie | 29-06-11 | 19:27 |
Als ik onmiddelijk kan zien dat hij echt uitgeteld is niet.

inktpot | 29-06-11 | 19:30

@inktpot | 29-06-11 | 19:25
Natrappen zoals we dat in het filmpje zagen is niet normaal. Het heeft geen enkel doel, behalve dan sadisme.

Vechtsporten zijn goed voor de gezondheid, straatvechten is dat niet. Ik ben het met je eens dat iemand zichzelf moet kunnen verdedigen, maar het is beter om dergelijke situaties te vermijden.

rara | 29-06-11 | 19:29

"Een soort lauwerkrans", dat heet gewoon Fred Perry en wordt veel gedragen onder hooligans en ander tuig.

Onderwereldfiguur | 29-06-11 | 19:29

"Vechten is gezond"
@ inktpot | 29-06-11 | 19:25

Maar heb jij verder nog andere hobby's?

Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:29

@Bakito | 29-06-11 | 19:22 |
Ik denk "voorlopig" nog even niet voor de tegenstanders :p

inktpot | 29-06-11 | 19:29

Helden:( -100

Chris1977 | 29-06-11 | 19:27

@Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:25
Precies: 'al dan niet'. Compleet overbodige racistische toevoeging dus.

Bakito | 29-06-11 | 19:27

inktpot | 29-06-11 | 19:21 |

Ook al is die gene bewusteloos ?

Eurotokkie | 29-06-11 | 19:27

@rara | 29-06-11 | 19:23
Moet je ze wel heel hard neergooien,

inktpot | 29-06-11 | 19:27

Het signalement komt in ieder geval niet overeen met dat van de wereldberoemde Maastrichtenaar Dieter Koblenz. Die kunnen we dus uitsluiten. Oh nee, wacht..... dat is sowieso geen Mastrichtenaar, maar een Duitser. ( www.dieterkoblenz.nl )
.
Effe serieus: Zuid-Limburg (inclusief Mestreech) heeft nog wel eens last van tuig uit Luik, al dan niet van Noord-Afrikaanse afkomst.

Sir Galahad the Pure | 29-06-11 | 19:25

@rara | 29-06-11 | 19:21
Onder halfvolwassen mannetjeszoogdieren is het inderdaad gebruikelijk om middels vechten de positie t.o.v. andere mannetjes te bepalen. Vrouwtjes krijgen zo informatie over geschikte paringspartners, hetgeen de soort als geheel ten goede komt.

Bakito | 29-06-11 | 19:25

@ Bakito | 29-06-11 | 19:22
Dacht ik al. Die inktpotgast ninjaatje je blauw.

Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:25

@rara | 29-06-11 | 19:21 |
Wat het allemaal zo angstig maakt is dat deze daders waarschijnlijk helemaal niet zoveel mankeren.

Mensen denken altijd maar dat slechte daden uitgevoerd worden door mensen die gek zijn in hun hoofd, dit is helaas niet zo, de meest normale mensen zijn tot de meest gruwlijke daden in staat.

Vechten is gezond, weerloos zijn en een rolstoel in geslagen worden of erger is niet gezond

inktpot | 29-06-11 | 19:25

Limbo's vechten met elkaar: misplaatste hertog jan grap??

dipswitch | 29-06-11 | 19:24

@ Furb | 29-06-11 | 19:20
Lijkt mij een vaste camera. En nou niet meer zo zaniken ja?

Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:23

@inktpot | 29-06-11 | 19:21
Als je toch al in de minderheid bent dan kun je je beter richten op de tegenstanders die nog wel in staat zijn om je binnen een seconde aan te vallen, Rambo.

rara | 29-06-11 | 19:23

@Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:18
Als inktpot losgaat, wordt het snel zwart voor je ogen.

Bakito | 29-06-11 | 19:22

@Bakito | 29-06-11 | 19:17
Het is niet natuurlijk om na te trappen. Dat is een soort ingebouwde psychische drempel bij normale en geestelijk gezonde mensen.

Is het vechten echt zo gezond als je denkt? Volgens mij stond er op een gegeven moment een ambulance.

rara | 29-06-11 | 19:21

@JL1 | 29-06-11 | 19:16 |
op iedereen omdebeurt even een worp toepassen gaat langzamer dan iedereen die in je pad kom een flinke stoot of trap te geven.

@Eurotokkie | 29-06-11 | 19:16 |
Ik heb er persoonlijk geen enkele moeite mee om iemand als ik in de minderheid ben een trapje na te geven om er zeker van te zijn dat hij niet achter me alsnog opstaat om me opnieuw aan te vallen .

inktpot | 29-06-11 | 19:21

wat was er nou zo erg aan mijn comment dat ik weggejorist moet worden? Mag ik niet meer suggereren aan de herkomst van deze fijne mensen? en vinden dat natrappen niet gehoord is. Ze hebben gewoon geen goede opvoeding gehad anders zou je zoiets gewoon niet doen. Beetje jammerlijk dat ik gecensureerd wordt hiero.

Maar degene die dit zat te filmen met een van de vele camera's in het centrum heeft ook de beschikking om snel iemand van de politie in te lichten neem ik aan (ookal duurde het 'maar' 2minuten).

Furb | 29-06-11 | 19:20

@ Bakito | 29-06-11 | 19:08
Ach, komen die chucknorrisdevoten ook weer eens in de panelen. Zo een inktpot bijvoorbeeld, de ken écht wel goed vet vechten denk ik.

Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:18

Natrappen zou gezien moeten worden als poging tot doodslag.

Zookrates | 29-06-11 | 19:17

@rara | 29-06-11 | 19:11
Dat is dan ook het enige minpuntje. Verder is het volkomen natuurlijk gedrag. Twee roedels die een stukje territorium verdedigen.

Bakito | 29-06-11 | 19:17

@inktpot | 29-06-11 | 19:09

Wie zegt dat je door moet gaan op de grond? Als je iemand neersmijt op een stenen vloer.... dan hoef je hem waarschijnlijk niet meer in een houdgreep te pakken.

JL1 | 29-06-11 | 19:16

rara | 29-06-11 | 19:11 |

Idd natrappen is een behoorlijk laag , of met andere woorden die gasten hebben een minder denkvermogen dan apen.

Eurotokkie | 29-06-11 | 19:16

@rara | 29-06-11 | 19:11

En bezit zoals mobiele telefoons oneigenlijk in beslag nemen ook niet.

ZKH EénOog | 29-06-11 | 19:13

@brutus68 | 29-06-11 | 19:12
Als ze de grappen snappen wel, ja. Blijkbaar is dat nu niet het geval.

rara | 29-06-11 | 19:13

@rara | 29-06-11 | 19:04

Het blijft leuk om Limbo's op de kast te jagen, er zitten altijd wel een paar exemplaren tussen die van harte happen..

brutus68 | 29-06-11 | 19:12

@Bakito | 29-06-11 | 19:08
Bij ravotten blijven er geen mensen bewusteloos liggen, en natrappen valt ook niet onder het begrip.

rara | 29-06-11 | 19:11

Het is gewoon een leeghoofd en blank ja die lopen er ook rond , niet alleen in Limburg .

Eurotokkie | 29-06-11 | 19:10

Fred Perry (shirt met die lauwerkrans) is populair onder de 'casual voetbal'supporters scene.

Is ook gelijk m'n enige tip, want: het lijkt niet over Finnen te gaan

cucaracha | 29-06-11 | 19:10

irma zonderboezem | 29-06-11 |
Judo is ook vrij waardeloos in zo'n geval, je wil niet iemand vloeren en hem dan in een houdgreep nemen want dan word je hoofd gebruikt als voetbal door zijn vriendjes, je wilt snel op je benen zijn , je uit zo'n omsingeling heen beuken/trappen en zoveel mogelijk neuzen/kaken breken en maken dat je wegkomt/
Iedere man/jongen moet ooit vechten dat is waarom ze sterker zijn dan vrouwen, je kunt dus maar beter wat technieken onder de duim hebben.

inktpot | 29-06-11 | 19:09

Het is heel gezond dat jongelui een beetje ravotten met elkaar. Deze hele ophef slaat dan ook he-le-maal nergens op. Er zijn genoeg belangrijkere dingen om je druk om te maken.

Bakito | 29-06-11 | 19:08

Fred Perry (als het inderdaad om zo'n shirt gaat) is populair onder de 'casual voetbal'supporters''scene.

Dit is ook m'n enige tip en energie die ik er insteek, het gaat zo te zien niet over Finnen, dus.

cucaracha | 29-06-11 | 19:07

Wanneer gaan er eens HD-cams opgehangen worden?
We leven godverdomme al in de 21ste hoor, waarom nog cam met jaren '80 kwaliteit?
Of mogen we stiekem eigenlijk helemaal niet zien, dat deze jongens niet uit Maastricht komen, maar van zo'n kleine 2 Megameter zuidelijker?

ZKH EénOog | 29-06-11 | 19:07

Zo te zien zou St. Servaas best wel eens een goede getuige kunnen zijn.

wijsvinger | 29-06-11 | 19:05

Grieken. Altijd wat.

Pa Cartwright | 29-06-11 | 19:05

@brutus68 | 29-06-11 | 19:00
Ja, want anders snappen ze niet wat ze zingen.

rara | 29-06-11 | 19:04

Oud leerling Bilalschool ? Bewusteloze man op de grond toonde geen respect ofzoiets? Een bewusteloos persoon die hulpeloos en roerloos op straat ligt lijkt ook erg op een dood iemand als je als oud Bi(laller)*leuk* een slokkie teveel op hebt.

ja,diedus! | 29-06-11 | 19:04

Volgens mij deelde Koos Bewusteloos wel de eerste klap uit, maar ja. Geweld als dit eigenlijk altijd -1.

McNulty | 29-06-11 | 19:03

inktpot | 29-06-11 | 18:55 |
Dat zou je kunnen doen. Maar die gasten hoeken je alleen in elkaar als ze met een grote groep zijn tegen maar 1 of 2 tegenstanders.(het moet wel leuk blijven voor ze, tis tenslotte een hobby)
Het maakt dus niet uit of je op judo hebt gezeten. (of vul maar een andere vechtsport in)

irma zonderboezem | 29-06-11 | 19:03

de Bree | 29-06-11 | 18:48

Ik zie eigenlijk niemand een kickboksstijl gebruiken, het is meer van benen wijd stevig staan en met een hand heel hard dreunen.

Die kickbokslessen kunnen Nederlanders beter zelf maar eens gaan nemen, want iemand met een paar maanden training had zich hier zo uit kunnen knokken en kunnen vluchten.

inktpot | 29-06-11 | 19:01

@rara | 29-06-11 | 18:59

Is er een Limburgse versie dan?

brutus68 | 29-06-11 | 19:00

"Jongens en meisjes, jullie benaderen het onbehagen vooral vanuit de wij-kant. Terwijl er daarnaast ook nog sprake is van discriminatie van allochtonen op de arbeidsmarkt en er hoog opgeleide immigranten zijn die het land verlaten, omdat ze zich niet meer prettig voelen hier” aldus Kathleen Ferrier.

Nou maar hopen dat een kickboks-opleiding hoog genoeg is om het land te verlaten.

Cuyahoga | 29-06-11 | 19:00

Geen Marokkaan te zien en toch gaat het hier voornamelijk weer over het integratieprobleem en finnen..

Problemen zijn er uiteraard, maar sommige reaguurders zou ik adviseren om eens met vakantie te gaan, aangezien het ze wel heel hoog lijkt te zitten.

Absoluut niet waar | 29-06-11 | 19:00

Natrappen als iemand op de grond ligt en jatten. Bah.

polt | 29-06-11 | 18:59

@brutus68 | 29-06-11 | 18:57
In het Nederlands of Limburgs?

rara | 29-06-11 | 18:59

@solax | 29-06-11 | 18:56

Sure, was mijn eerste gedachte ook, krachtsverhouding qua aantal ook redelijk gelijk, maar dat natrappen is not done

cucaracha | 29-06-11 | 18:59

Wat dom ze hadden slippertjes aan, wanneer word de Nederlandse man/jongen wakker?
Je kunt 's avonds laat niet meer veilig over straat,
Word wakker, ga trainen, anders zul je die diploma's nooit meer ergens voor kunnen gebruiken

inktpot | 29-06-11 | 18:58

Sorrie dat ik het zeg maar als ik het goed zie lijkt het toch echt dat die kale eerst slaat die telefoon jatten en doorschoppen vind ik ook niet relax maarja hij sloeg wel eerst dus als die daarna slaag krijgt moet die ook nie janken lijkt me en het is precies de kale die ligt verder weet ik natuurlijk ook niet wat er is/was.

stoneytony | 29-06-11 | 18:57

@rara | 29-06-11 | 18:49

Zou hij het Wilhelmus wel kennen?

brutus68 | 29-06-11 | 18:57

Je ziet toch althans duidelijk dat de "slachtoffers" het eerste geweld uitlokken. Het is de man met een korte broek die de eerste klap uitdeelde. Dus ja... gevalletje loop maar door.

solax | 29-06-11 | 18:56

@FreshClash | 29-06-11 | 18:51
£30.00 voor een t-shirt? WTF?

Parsons | 29-06-11 | 18:56

@Absoluut niet waar | 29-06-11 |

slecht zelfbeeld verveling, blinde haat ten op zichte van Nederlanders, etc

Ik begrijp niet dat er niet wat meer mensen op vechtsport gaan in deze tijd, en dan niet dat choreografische gedans maar een contact vechtsport

inktpot | 29-06-11 | 18:55

Die verdomde Mooren ook.

Barbatruuk! | 29-06-11 | 18:54

Wonen er ook Finnen in Maastricht dan?
Ik dacht dat er alleen Finse Randstedelingen zijn.

Wat erg...........

strikdewepstroper01 | 29-06-11 | 18:53

@FreshClash | 29-06-11 | 18:51
@thefonz | 29-06-11 | 18:51
Hivemind!

Nietvoordekat | 29-06-11 | 18:53

@FreshClash | 29-06-11 | 18:51
Farid El-Perry?

( bit.ly/kRZAjM )

Prof. D.A.H. Vintik | 29-06-11 | 18:52

Fred Perry shirt?

thefonz | 29-06-11 | 18:51

Gozer deelt zelf de eerste klap uit !

Dan moet je ook niet janken als je in elkaar getimmerd wordt.

Eigen schuld, dikke bult.

masturberik | 29-06-11 | 18:51

@henkie jwt | 29-06-11 | 18:46 | + 0 -

Er is ook niemand die ontkent dat white trash niet voor problemen zorgt. Alleen is die groep niet oververtegenwoordigd in de misdaad cijfers en de finnen wel. Terwijl die groep relatief klein is in Nederland zijn ze toch oververtegenwoordigd in misdaad cijfers en dat zegt genoeg lijkt mij. Er is gewoon een probleem met die groep in dit land. En je hoofd omdraaien en dat ontkennen en roepen ja maar ja maar Nederlanders doen het ook, doet naar niets vanaf.

StijlvolRechts | 29-06-11 | 18:50

@henkie jwt | 29-06-11 | 18:46
Dat jij zo vaak problemen hebt in de stad zegt misschien meer over jou...?

Nietvoordekat | 29-06-11 | 18:50

Mag hopen dat die gozer een flink tijdje op zijn lauweren mag gaan rusten, tussen 3 muurtjes

#flauwe woordgrappen modus aan#

cucaracha | 29-06-11 | 18:50

-weggejorist-

Tommygunner | 29-06-11 | 18:50

@bartjeb1989 | 29-06-11 | 18:46
Doe een voorzet zou ik zeggen.

Tommygunner | 29-06-11 | 18:50

Lijkt er toch echt op dat die kale vent die later bewusteloos ligt te zijn, de eerste klap uitdeelt... (op 00:30)

gfree | 29-06-11 | 18:49

@brutus68 | 29-06-11 | 18:48
Aan het aantal spelfouten te zien hebben we hier met een Limburger te maken, denk je niet?

rara | 29-06-11 | 18:49

@henkie jwt | 29-06-11 | 18:46
Het gaat om de verhouding en niet of er iemand in Nederland is die het toevallig net anders mee heeft gemaakt dan gebruikelijk is...

Tommygunner | 29-06-11 | 18:49

De multiculturele maatschappij is niet mislukt.
Ik herhaal: NIET mislukt.
(kickbokslessen van de daders zijn door u en ik betaald)

de Bree | 29-06-11 | 18:48

@bartjeb1989 | 29-06-11 | 18:46

Daag me niet uit, vriend....

brutus68 | 29-06-11 | 18:48

@StijlvolRechts | 29-06-11 | 18:44

Woon jij in Finland dan? Een land berucht om zijn vele muggen in de zomer...., overigens..

brutus68 | 29-06-11 | 18:46

@StijlvolRechts: je naam zegt op zich al genoeg en toevallig leef ik ook tussen de Turken en Marokkanen. En ja er zitten veel schoffies tussen,maar die keren dat ik problemen had in de stad waren het ook vaak genoeg blanke kneusjes...... maar wat jij wil vent

henkie jwt | 29-06-11 | 18:46

-weggejorist-

Furb | 29-06-11 | 18:46

Toch wel zeer triest dat als het om Hollanders gaat, stad en land, hyves en facebook word afgezocht om deze daders te vinden, maar nee hoor, zodra het een Limburger is, Dan komen de flauwe grappen en grollen uit de kast. Triest!

bartjeb1989 | 29-06-11 | 18:46

BOM BOM ??????

zelfmoord limburgers ???? dan ist echt menes

KING PUDDING | 29-06-11 | 18:45

@henkie jwt | 29-06-11 | 18:43
Zijn het finnen dan? #dtv

Parsons | 29-06-11 | 18:45

Ik mis in het commentaar toch echt de woorden "lichtgetinte huidskleur".

irma zonderboezem | 29-06-11 | 18:45

Mo, Farshad, Drago en Hassan?

Widukinn | 29-06-11 | 18:45

@henkie jwt | 29-06-11 | 18:43 | + 0 -

Omdat het 9 van de 10 keer ook finnen zijn, en dat weet ik omdat ik er midden in leef. Maar blijf vooral je kop in het zand steken en ontkennen dat er een probleem is met een bepaalde groep onopgevoede kolonisten.

StijlvolRechts | 29-06-11 | 18:44

@zeg maar jansen | 29-06-11 | 18:40
Shht.

Parsons | 29-06-11 | 18:44

Opsporen, aanhouden, voorgeleiden, berechten liefst met een TBS-je toe.

Ribero | 29-06-11 | 18:44

Er mist een stukje beeld.
Precies het moment dat de ruzie begint...

da wizard | 29-06-11 | 18:44

En waarom denken alle internetkneusjes toch altijd dat alleen 'Finnen' zoiets doen? Ga leven zieltjes,dan kom je nog een wat te weten over de maatschappij..

henkie jwt | 29-06-11 | 18:43

@Tommygunner | 29-06-11 | 18:42
Geef dan vooral even een trap na zeg. *kopt 'm er in*

Nietvoordekat | 29-06-11 | 18:43

Goh verrassend, weer kansen jeugd. Het vervelende in dit kleaute land is. Als het een keer een groepje white trash is wat een groepje kansen jeugd de tyfus slaat de kranten vol staan en spreken over een racistische daad en dit gedrag onder de noemer incidentje valt. We zijn het zat, vandaag of morgen bast die bom!

StijlvolRechts | 29-06-11 | 18:42

@zeg maar jansen | 29-06-11 | 18:40
En volgens mij kwam die aan als een kruisschop.

Tommygunner | 29-06-11 | 18:42

Maar dat ga je niet redden met antimuggenspray.

zeg maar jansen | 29-06-11 | 18:41

Typisch een gevalletje van een gevecht waarbij iedereen schuld heeft.. eigelijk zou de politie hier zich niet mee moeten bemoeien,op de diefstal van de telefoon na..

henkie jwt | 29-06-11 | 18:41

Huh?

*kijkt nog een keer*

Hoe kan dat?

Kan iemand... nee. Wat? *is in de war*

Hoe... wie...

Het zijn voor de verandering eens geen finnen!!!

Nietvoordekat | 29-06-11 | 18:41

Anarki | 29-06-11 | 18:39 Volgens mij maakte Parsons net een grapje.

zeg maar jansen | 29-06-11 | 18:40

Dat is geen limburger want hij is niet geblondeerd.

ZDEV | 29-06-11 | 18:40

@Parsons | 29-06-11

Nee jij faalt als je dat niet kan verstaan.

Anarki | 29-06-11 | 18:39

Bel hem even op op dat mobieltje. Track and trace het signaal en hebbes.

zeg maar jansen | 29-06-11 | 18:39

Bah, bah en nog eens bah...

Benderistic | 29-06-11 | 18:37

@Tommygunner | 29-06-11 | 18:35 |

Nee, kan inderdaad niet, daarvoor waren de krachtsverhoudingen te gelijk

*stippellijntjes invullen doet*

cucaracha | 29-06-11 | 18:36

Je zou bijna zeggen dat het... Nee dat kan niet...

Tommygunner | 29-06-11 | 18:35

Noem me gek...

Maar ik kijk niet graag naar aftuigingen..

Ik heb ook een alibi en kan in deze niet helpen...

neonreclame | 29-06-11 | 18:34

En telkens blijf ik me over zulke beelden/berichten verbazen.. Wat mankeert je om zomaar op iemand anders in te slaan/trappen?

Enkeltje TBS aub.

Absoluut niet waar | 29-06-11 | 18:33

Geen ondertiteling. #faal

Parsons | 29-06-11 | 18:32

Het is hier fantastisch!

widtvoet ® | 29-06-11 | 18:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken