
Vrijdagavond WoonAvond, tijd voor een nieuwe aflevering van PvdA Cribs. Vorige keer heeft u kunnen zien hoe gastvrij wij werden ontvangen in de mooie rustieke sociaaldemocratische arbeiderswoninkjes van
Evelien Herfkens,
Job Cohen en
Marcel van Dam. Deze week zullen we zien hoe
Karel Schols, PvdA-wethouder van Duiven, de begrippen "het moet eerlijker" en "verheffing van het volk" daadwerkelijk gestalte geeft. Wethouder Schols is een echte arbeider, zoals alle
wethouders in Duiven. Een duizendpoot en spin in het web. Er is geen probleem zo groot of Schols pakt het aan. Zo zie we hem
hier zonder moeite een complete zwembadtrap openen en herinnert iedere Duivenaar zich nog die heuglijke dag dat de wethouder een
winstpost van vijf ton op de jaarbegroting over het hoofd had gezien. Had ook een verliespost kunnen zijn, maar om dat nou gelijk "amateurisme" te noemen is weer zo D66 A/B. Schols is als sociaaldemocraat vanzelfsprekend een zeer betrokken mens. Vooral kinderen gaan hem aan het hart. "
Hulp aan kinderen is een morele verplichting" (pdf) aldus de wethouder en dan schieten zijn ogen weer vol tranen als hij denkt aan al het leed op deze aarde. Vanwege deze morele verplichting bouwde Schols op Bali van
stichtingsgeld een "
studiehuis" voor kansarmen. Het is in dit studiehuis waar wij worden rondgeleid. Kijkt u even mee in de Balinese crib van Karel Schols?

In deze riante, ruime badkamer kunnen de Balinese kansarmen het slijk der aarde van zich afwassen. Uiteraard heeft elke slaapkamer zijn eigen badkamer.

De keuken is een pareltje, zeker naar Balinese begrippen. De ruimte en het grote kookeiland zijn uitstekend geschikt voor het zogenaamde "instructiekoken".

Na gedane arbeid is het goed toeven in het zwembad. Want ook dat moet eerlijker, het verdelen van zwembaden in tuinen van villa's.

Het mooiste van dit "studiehuis" is de bar in de kelder. Daar kunnen de kansarmen onder het genot van een biertje twee keer per week genieten van livemuziek. De blanke westerlingen op de foto zijn medebetrokkenen bij het kinderleed in de wereld, dat kun je wel zien aan hun verdrietige gezichten.

Deze foto illustreert mooi hoe zwaar kansarmen in Bali het hebben. Zo'n jongen moet het daar gewoon met een simpele Nokia en B-merk sigaretten doen, terwijl zijn vriendjes in het westen wél een iPhone of Blackberry hebben en Marlboro roken.
Tot zover de crib van Karel Schols. Volgende week nemen we een kijkje in de crib van Wouter Bos, die in de karakteristieke volksbuurt Amsterdam-Noord nog altijd feeling met het volk heeft. Stay tuned.
Reaguursels
Inloggenen ook de oude besjes doen het nou eenmaal wat minder goed op de publiciteits-foto's www.svvg.nl/adopteer-een-oma/
tja, lekker op staatskosten op vakantie naar de tropen om de arme negertjes te redden.
de arme eskimootjes mogen in h8un sop gaarkoken www.suite101.com/content/the-forgotten...
Mijn pedo alarm gaat toch wel af als ik die beelden zie.
@ necrosis | 18-06-11 | 10:09
Mot ik het an mezelf vertellen dan.
Hep eauk zeaun lange regenjas.
Echt waar.
Hoesten gaat wat moeilijker omdat ik al jaren niet meer paf.
Terug grijnst :(
Ik zou zeggen; laat ome Job eens in Bali gaan kijken
Hoe "goed" zijn partijgenoten het doen.
Kan wel eens verfrissend werken.
PvdGraai
Dat is dan voor het eerst dat ik een kelder met rieten dak zie.
Elke Balinese puber, hoe arm eauk, heeft op zijn minst een Nokia maar bij voorkeur een BB.
Afval is ook een exportproduct dus waarom het ´studiehuis´ niet ?!
Het is maar goed dat geenstijl er is.
Heeft Tineke Huizinga de 12.000 euro (TWAALFDUIZEND) al terugbetaald voor haar vip vlucht.
Ad Melkert, lid van de Partij van de Arabieren (PvdA) , hoor ik nu bij Tros Kamerbreed, een pleidooi houden om al die zielige Zwartjes uit Afrika hier toe te laten.
Zou goed zijn tegen de vergrijzing, vindt hij.
Deze zielige Zwartjes uit Afrika, worden nl. niet oud, en ze zijn hoog opgeleid en ze doen geen beroep op de verzorgingsstaat.
Dat is een win-win-win-situatie, toch?
www.radio1.nl/tag/tros_kamerbreed
PVDA = eigen volk aller aller allerlaatst !
Kan misschien ook het optrekje van Ad Melkert op de site gezet worden?
.
Adrianus Petrus Wilhelmus (Ad) Melkert (Gouda, 12 februari 1956) is een Nederlands politicus en bestuurder.
Hij is lid van de Partij van de Arabieren (PvdA) en was voor deze partij Kamerlid, minister en fractievoorzitter.
Sinds juli 2009 is Melkert Speciale Vertegenwoordiger van de Secretaris-generaal van de Verenigde Naties in Irak.
Zo zie je maar, geef een PvdA'er nooit verantwoordelijkheid over geld. Er zijn genoeg voorbeelden in het verleden om dat te bewijzen. En toch schijnen mensen dat niet te snappen. Het zijn geen zakenlui.
De vergeten Nuon rente inkomsten waren bedoeld om onder de tafel naar een 'goed doel' door te schuiven. Toen ie gesnapt werd, glimlachte ie en zei doodleuk: menselijke fout ;)
Je hoort er nooit iets over... links Nederland vind dit heel gewoon !
Mwhahahaha, wat een grap, dit is gewoon een vakantiehuis voor deze PvdA creep onder het mom van goeddoenerij voor de arme Balinese kindertjes, wat een gotspe.
Ja, het moet eerlijker!
ZSU-23-4 | 18-06-11 | 10:15 Ehm, dat twitterprofiel heeft ie niet zelf geschreven.
#widtvoet.
"@KarelSchols
Wethouder. Generalist. Denker. PvdA. Wereldburger. Duiven, Bali en Marbella. Vind mensen die niets hebben vreselijk. Het moet eerlijker!"
Hij vind mensen die niks hebben vreselijke mensen, waarom toch? Zoiets verwacht je niet van de PvdA(rmoede).
Uit eerste/tweede hand:
Een hulpverleenster wilde een stichting opzetten voor hulp in een arm Afrikaans land, daarvoor moesten foto's gemaakt worden. Een christelijk geestelijke ging naar een dorp, maar werd weggejaagd door heel boze bewoners (bijna gelinched door woedenden that is).
Wat bleek, er waren al meerdere stichtingen e.d. langs geweest om foto's te maken van de armoede, echter, de foto's werden gebruikt om fondsen te werven, maar hulp kwam nooit aan. Het geld en of de goederen bleef eenvoudigweg ergens hangen. De mensen die de hulp nodig hadden waren het kotsbeu om als gratis zieligheids-fotomodel gebruikt te worden, zonder ook maar een cent broodnodige hulp te krijgen.
@Geheimrat Schultz | 18-06-11 | 09:41
+1 van mij, maar niet aan hoestende mannen in lange regenjassen vertellen....
*jawel.... grijns*
Misschien gekke vraag, maar waar is de studieruimte zelf? Zie er geen foto's van.
Of zou het dan toch een vakantie-resort zijn geworden voor corrupte PvdA graaiers? Je zou het zomaar gaan denken.
Behalve de ruim voor de hand liggende corruptie: is meneer wel zuiver op de graat? Het zal niet de eerste of tweede keer zijn dat zo'n rijke Westerse "weldoener van kinderen" daar zijn eigen belangen in heeft.
Zon keuken heb ik thuis niet en ik werk mijn hele leven al. Ik begrijp werkelijk niet er nog mensen op die PVDA stemmen.
@ Geheimrat Schultz | 18-06-11 | 09:26
Ga nou wandelen.
Je weet wat de dokter hep gezegd.
Niet op reaguren :(
@ necrosis | 18-06-11 | 09:12
Alleen al de abjecte infame veronderstelling zegt al genoeg eauver de afzender.
Tss.
Ik neem aan dat Schols - geheel in lijn met de PvdA graaiert die hij is - na het openingsfeest de locals het huis uit heeft getrapt en de komende vakanties niet naar Eurocamp hoeft te gaan.
@Geheimrat Schultz | 18-06-11 | 08:56
Geen tijd?
Moet je weer folders uitdelen tbv de PvdA?
Zitten ze soms graag aan Aziatische jongensbillen?
@Islamofiel | 18-06-11 | 08:51
Dat noem ik 'gebrek aan binding', alles draait uiteindelijk om uiterlijke schijn tbv de ultieme Rode God (geld/ macht).
En dat schijn bedriegt, weten we inmiddels allemaal.
Daarom vraag ik me af waarom de PvdA nog steeds zoveel zetels heeft....
zeg maar jansen | 18-06-11 | 09:00 'hel' is 'het' en hoe dat komt weet ik niet want ze zitten niet eens naast elkaar. Die l en die t.
En ja hoor, miljarden down the drain in het politie-ict-project.
En wiens naam prijkt bovenaan in hel lijstje van faalhazen?
www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...
Het zal Job ook eens niet zijn.
@ necrosis | 18-06-11 | 08:47
Slijpen zou nog wel lukken, maar hep helaasch geen tijd om de mand vast te houden.
Gewoon kinnesinne!
Je kunt toch niet verwachten, als leden van het stichtingsbesteur en van de ondersteunende comité's op inspectiebezoek gaan, ze in dezelfde omstandigheden kunnen worden gehuisvest als de doelgroep?
Bovendien, na zo'n vermoeiende vliegreis in het belang van de doelgroep heb je toch wel enig recht tot recupereren in comfortabele omstandigheden
Mooi man, socialisten in hun laatste fase als varkentje van George Orwell op een luxe Animal Farm.
Tot de akelige dag aanbreekt dat er geen kapitalisten meer over zijn om hun corruptie te betalen, zoals in Noord Korea.
@Geheimrat Schultz | 18-06-11 | 08:42
Je hoeft niet te helpen met slijpen, ik heb echter wel iemand nodig voor de generale repetitie.
*grinnik*
@Sjeng de helle | 18-06-11 | 08:27
*tripel gulzig naar binnen gieten doet*
Nou necrosis.
Waar blijf je nou met je guillodinges ?
Of mot ik effe mee helpen slijpen ?
luitjes to laterz de plicht roept weer.
Volgens mij heeft elke gemeente in het land wel een paar van deze PvdA-weldoeners in haar midden. Waar zielige mensen al niet goed voor zijn... in elk geval leveren ze een aardig aantal stichtingen en foundations op. Foundation is de laatste jaren steeds vaker in de naam van de sociaal-democratische goed-doe-industrie verwerkt. Dat komt omdat men het steeds vaker (ver) over de grens zoekt. Dat levert minder lastige vragen op, en biedt ook nog eens de kans om over en weer wat beleefdheids bezoekjes af te leggen met lokale bestuurders. Op kosten van de gemeenschap uiteraard. Niet zelden komt er uiteindelijk van alle geweldige plannen weinig terecht, behalve dan dat de initiatiefnemers er hier en daar een leuk stukje onroerend-goed aan over houden. Ik ben benieuwd of er, nu subsidiestromen worden ingedamd, nog zoveel goedheid in de PvdA-inborst zit. Het is toch een stuk minder aangenaam als je zelf voor inkomsten moet zorgen... maar daar weet de halve PvdA-achterban alles van!
De Partij van De Achterbaksen heeft het toch wel goed geregeld,zo'n vakantiehuis wil ik ook wel hebben.
necrosis | 18-06-11 | 08:24
Mogge necro,
Nu had ik toch gedacht dat je na de insteek van Utahistische beleven, de voorliefde voor de Clairy's ietwat afgezwakt was. Gevoelens zijn nu eenmaal niet aan tijdslijtage onderhevig.
Bij deze necro Tripel aanbieden doet.
@ Sjeng de helle | 18-06-11 | 08:20
Van mij mag necro zich helemaal uitleven op dit neutrale vara corpus mortale.
@Sjeng de helle | 18-06-11 | 08:20
Dank u, scheelt mij weer een nodeloos kwetsend comment.
*ondertussen guillotine slijpen doet*
Geheimrat Schultz | 18-06-11 | 08:15
Mogge,
De neutraliteit van de VARA is dus weer gegarandeerd.
Psst, wel even oppassen mbt de gevoeligheid van necro betreffende Clairy.
@Che_cuevara | 18-06-11 | 07:44
Revolutie in Nederland?
*proest*
Môh.
En dan zegt de volgens eigen zeggen "kuch" neutrale "ik ben van niemand" (dixus Clairy Polak) afgelopen avond bij K und B tegen Lilian Helder, die voor strafverhoging is van zware misdrijven, dat met name de PVV maar eens moet kijken naar haar programma komende zondagmiddag op ned 1:
Het Filosofisch Kwintet.
Is dus niet bedoeld veur haar eigen neutrale achterban van de vara...
Dulf | 18-06-11 | 08:03
Mogge,
Kijk daarom wordt ook de Internationale uit volle borst gezongen, ivm blikveld verruiming.
Che_cuevara | 18-06-11 | 07:44
Oeps!
Denk meteen aan de oorzaken van de Franse Revolutie en aan de bestorming van de Bastille.
Ben benieuwd naar het soort Maximilien Robespierre die hieruit zou voorkomen?
Corruptie in Griekenland? Wordt Pvda-er en de wereld ligt ook voor jou open!
@Sjeng de helle | 18-06-11 | 07:34
Dat is er al.
Dat heet "revolutie"
Che_cuevara | 18-06-11 | 07:28
Of waanzin besmettelijk is weet ik niet, maar dat virus grijpt al aardig om zich heen in al zijn varianten.
Graaivirus, relivirus, soebsidievirus, opstrijk/strijstokvirus, bankenvirus etc.
Dat zal nog wel duren voordat een dekkend anti-virus is ontdekt en ontwikkeld.
@Sjeng de helle | 18-06-11 | 07:11
Ik vrees dat het nog erger zal worden.
Sta nergens meer van te kijken. Ze zijn hier totaal gek geworden.
Hopelijk is het niet besmettelijk.
@Sjeng de helle | 18-06-11 | 07:14
Koffie met dank aanvaard.
En je hebt gelijk.
Trouwens dat uitwaaien op de dijk is nog niet zo slecht, lekker opgefrist.
Maar dat onvrijwillig het moeras ingezogen worden is inderdaad wel wat minder.
Che_cuevara | 18-06-11 | 07:11
Kijk dat is nu weer iets positiefs.
je kunt beter uit eigen keuze door te wandelen met hond de plomp in geblazen worden, dan onvrijwillig zonder keuze het grote moeras ingezogen worden.
Nu heb jij specifiek pech want je krijgt ze alletwee.
Straffe tas koffie aanbieden doet aan Che.
Als je nu denkt het kan niet gekker, jawel hoor het kan nog gekker:
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buitenland/...
www.telegraaf.nl/binnenland/10048554/_...
Dan valt die Schols en aanverwante artikelen toch nog mee, dat zijn we van die categorie niet anders meer gewend.
@Sjeng de helle | 18-06-11 | 07:04
Mogge Sjeng,
Meestal krijg ik wel een vrolijk gevoel bij het weekend.
Nu iets minder.
Net met de hond over de dijk gelopen, waaide bijna de plomp in.
Che_cuevara | 18-06-11 | 05:57
Mogge Che,
Waarschijnlijk omdat het weer eens weekend is, voor de rest is het buisiness as usual.
Mogguh @ All,
Die Schol(s) weet zich als demersale vis toch maar aardig drijvend te houden.
Mogge @all,
Hoe komt het dat ik toch wel nare gevoelens krijg bij deze man?
Overigens Redactie, de burgemeester van Duiven de weleerwaarde H.J. Zomerdijk is lid van het Comite van Aanbeveling Stichting varen met Joop, is dat het jacht van Jolo? Gaarne onderzoeken!
Dit land (Indonesië?) kan zoveel beter!
Zal me niet verbazen als ome Karel gaarne met de locale jongelui rommelt in zijn kelder!
Hoedt U voor de westerling in de tropen met 'goede' bedoelingen!
@tembacostyle | 18-06-11 | 03:45
Je valt in de herhaling, een keer of 4.
Dit is wel een oops waard...
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
drs.Nee | 18-06-11 | 03:21 |
Ja kende het verhaal, fatima en mohammed moeten lekker ergens anders gaan spelen.
Wat ook opvalt is de vrijheid waarin deze man nog openlijk zijn weerzinwekkende haat kon publiceren. Tegenwoordig is men daar veel erm strakker in.
@drs.Nee | 18-06-11 | 03:21
Jij ook nog wakker? Ma Sherry.
@tembacostyle | 18-06-11 | 03:01
Van de PvdA moet iedereen respect hebben voor tradities, gewoontes en religies van anderen, zie
nu.pvda.nl/standpunten/wijken/Integrat...
Diezelfde PvdA stelde onlangs een beleidsmedewerker aan die blij was met moord Van Gogh.
www.dagelijksestandaard.nl/2011/05/fat...
ik ga precies zo worden
drs.Nee | 18-06-11 | 02:57 |
Ik vind het wel een vondst. Heeft u nog een mooi linkje zoals gister?
Opvallend te zien op de beelden dat PvdA gezondheid daar niet als het hoogste goed beschouwt en bezoekers daar niet beschermde tegen de schadelijke gevolgen van tabaksrook.
nu.pvda.nl/standpunten/zorg/Rookvrije+...
@tembacostyle | 18-06-11 | 02:14
Ja, zo zijn ze.
Hoe zouden die PvdA-bijeenkomsten gaan tegenwoordig? Agendapunt 1. De faal van mevrouw Elatik; hoe gaan we dat nou weer uitleggen Faat? Agendapunt 2. De faal van meneer Cohen; heeft u de subsidie trouwens al ontvangen voor uw 'Speechen kun je leren'-workshop? Agendapunt 3. De faal van..
En dat dan uren achter elkaar. Het moet spannende momenten opleveren.
@Parsons | 18-06-11 | 02:11
Zijn de stortingen van onze belastingcenten richting de Grieken al stopgezet?
Nouja, dit is alweer flink wat maanden geleden en dus long overdue: *uit!*
Parsons | 18-06-11 | 02:11 |
Ik heb vernomen dat ze nu zelfs slaapt op het gemeentedeelkantoor of hoe je dat ook noemt om haar pluche te bewaken.
Is Elatik al opgestapt eigenlijk?
@neemjemoederindemali | 18-06-11 | 02:07
Dus onze identiteit/nick is in gevaar als ik het zo hoor?
@Hölzenbein | 18-06-11 | 01:40
Neuh, weet het een en ander irl.
@Hölzenbein | 18-06-11 | 01:56
Toch wel een beetje standaard dus?
Al heb je het nog niet eens zo slecht bekeken.
@Art Vandelay Ultor | 18-06-11 | 01:50
Valt wel mee. Ben (zoals altijd) in de achtergrond nog wat dingen aan het doen en ik denk dat ik dadelijk maar eens achter mevrouw Hölzenbein kruip.
Hölzenbein | 18-06-11 | 01:43
Successen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Toen was ie nog jong. Idealen. Je kent het wel dat wat voor de hypotheek auto vakantiehuis op bali enzo.
Wiegel is volgens mij trouwens wel redelijk correct gebleven. Al weet ik niet of ik hem nog zo dankbaar ben voor de nacht van wiegel gezien de tegenwoordige middelvinger van de politiek... Ach ja hadden ze ook wel omzeilt.
Die kop van kok blijft na het nee blijft een poster waard.
www.youtube.com/watch?v=9296WEyv-go
@Hölzenbein | 18-06-11 | 01:48
Nou, daar doe ik het voor.
Heb jij ook al zo'n saaie vrijdagavond, of zijn dit een beetje de standaard-vrijdagavonden waar je het mee moet doen?
@Art Vandelay Ultor | 18-06-11 | 01:47
Nee hoor, ik lees je alleen aandachtig.
doe mij dan ook maar zo´n woning, dang!
@Hölzenbein | 18-06-11 | 01:43
Ga je me nu negeren?
Is ook nie erg aardig. Laat staan sosjaal.
Wat wonen op een zolderkamertje al niet aan afgunst losmaakt bij iemand als Bert Brussen.
@tembacostyle | 18-06-11 | 01:40
Laten daar nou 's Neerlands grootste graaiers aan een en dezelfde tafel zitten! Dat bedoel ik nou.
@neemjemoederindemali | 18-06-11 | 01:33
Omdat u er zelf bij hoort?
tembacostyle | 18-06-11 | 01:39 |
4dingen tegelijk ook altijd
deze dus
www.youtube.com/watch?v=-uklNgbQUrM
Abugreip | 18-06-11 | 01:35 |
Nee dan moet je hier zijn.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/06/...
De rest even mag nog even genieten van de meest ware politieke woorden ooit.
uit protest ga ik chillyconcarne vreten en schijt de hele wereld onder met extra co2+
boeglul | 18-06-11 | 01:36 |
En dan nog driekwart tank overhouden, helemaal goed!
Ik ga morgen uit protest, en voor het goede doel, 300 kilometer met mijn Suzuki Allto door Nederland rijden.
Dat zal ze leren!
sry, maar hier krijg ik nu dus een stijve (rechterarm) van.
@Hölzenbein | 18-06-11 | 01:29
Logisch met zoon taal :-)
@De Dansende Kater ® | 18-06-11 | 01:21
Het enige dat ertoe doet is dat Hölzie het meeste op mijn persoontje heeft gereaguurd.
Daar slaap ik elke nacht net iets beter van, dat mogen jullie gerust weten.
@Hölzenbein | 18-06-11 | 01:29
Het is mij bekend dat u niet tot de redactie behoort #nuffsaid
landverraders! abknallen und ausradieren.
@De Dansende Kater ® | 18-06-11 | 01:21
Nee joh... Ik wou wel eens bij de redactie schrijven maar ze vonden mij te goed. *kuch*
@De Dansende Kater ® | 18-06-11 | 01:21
Ghehe, ken je de red.?
neemjemoederindemali | 18-06-11 | 01:12
Nee u wilt geen EU, niet zoveel mensen in de Eu wouden dat.
Gek he.
@neemjemoederindemali | 18-06-11 | 01:20 Ha!
neemjemoederindemali | 18-06-11 | 01:01
Waarom zou je de moeite nemen, Hölzenbein is een redactietroll.
Holzz: 3-1-2005 Hoi Fleischbaum.
Pritt: 1-1-2005
Hoxha: 3-1-2005
Waar de god van empel en strotgrondel zijn gebleven is maar de vraag.
@Whisper | 18-06-11 | 01:16 *nog ff terugrennen doet* Eens. Ik zou zelfs helemaal wegblijven uit Indonesië. Vorig jaar is een arabieries miljardenproject op Lombok niet doorgegaan omdat de arabieren helemaal klaar waren met de corruptie daar.
Er was al 300 miljoen(!!!) door ze uitgegeven, waarvoor niets, nul, nada was gedaan.
De ergste tegenwerking van ontwikkeling in Indonesië komt van de Indonesiërs zelf.
Dus ja, eens. Niet in Indonesië en al helemaal niet op Bali.
*nu echt out*
@Whisper | 18-06-11 | 01:16
Mevrouw vraagstaart ligt te maffen maar ze is het ongetwijfeld eens met je.
@Sintergraai: doe voor mij dan een wandtegeltje ophangen: -Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht. Dat is meer dan nu gebeurd.-
vraagstaart | 18-06-11 | 01:06 | + 0 -
Juist. En dat is in feite de kern van "mijn betoog"; ik denk dat de Balinezen zich uiteindelijk, weliswaar met veel pijn en moeite, het wel zullen gaan redden... Ik herken wat je zegt, namelijk.
Dus waarom de Scholsjes zich niet op een ander eiland richten; namelijk daar waar de behoefte aan goed geleide projecten etc. écht het hoogst is, kijk dat begrijp ik dan weer niet... Als ik een "weldoener" was en er bovendien een foundation op zou kunnen nahouden, dan zou ik niet Bali kiezen.... Zeker niet als ik vertegenwoordiger zou zijn van deze partij...
Eens?
@vraagstaart | 18-06-11 | 01:12
Je bent te goed voor me.
Toedels!
*twitteren gaat*
Het is niet voor niets dat op elk PVDA kantoor een foto van moeder Theresa als voorbeeld aan de muur hangt, naast die van Job uiteraard. Beiden inspireren tot grote daden voor het menschelijk welzijn. Ik ga nu nog uit solidariteit een foto van Schols op de muur timmeren, so we will never forget! Wat een insprirerende man!
@tembacostyle | 18-06-11 | 01:04
Ik wil helemaal geen EU, helaas is daar nooit een referendum over geweest. Niet dat het een moer uitgemaakt zou hebben, dat dan weer niet.
Morgenvroeg weer een paar uur op de cross trainer om mijn strakke bil- en borstenpartij in stand te houden. Zodat ik die arme rukkerT @neemjemoederindemali weer wat feauteaux kan sturen als fapmateriaal.
Toedels!
*slapen gaat*
@necrosis | 18-06-11 | 01:06
En wat is jouw statement in je tegel? En waar zeg ik dat links beter is? Heb je je pilletjes genomen? Allemaal vragen.
@Hölzenbein | 18-06-11 | 01:00
Ik mis jou altijd, Hölzie.
@Hölzenbein | 18-06-11 | 00:56
Wanneer ga jij de realiteit eens aanschouwen?
Vroeger of later ben jij afhankelijk van mensen die jouw bejaarde billen moet wassen.
Dan zou je toch willen dat je liever in een PvdA resort (betaald door niet-PvdA'erts) op Bali zat.
In plaats van je eeuwige geklaag over "rechts", zou je beter een sterk argument naar voren brengen waarom "links" zoveel beter is.
*afwachten doet*
@Whisper | 18-06-11 | 00:56 In feite is dat ook zo, dat op de been helpen: de taxichauffeurs in het zuiden zijn veelal afkomstig uit Singaraja, Amlapura en dergelijke arme steden uit het noorden.
Met andere woorden: het Nederlandse model ("geef ze geld en laat ze op hun reedt zitten") werkt daar niet. Maar wèl: wie werken wil, kan dat hier komen doen. Net zoals veel bouwvakkers op Bali van Lombok komen.
Lombok etc. is veel minder interessant voor ontwikkelingswerkers uit Nederland. Er zijn bijvoorbeeld veel minder hoeren, er is niet aan drank te komen en het eten is er ook niet geweldig. Nog afgezien van het gebrek aan onderhoudsmogelijkheden voor je Range Rover en het geblèr van de moskeeën om vier uur 's nachts.
Kijk, en dàn is Bali interessant: binnen een uur zit je bij de fraaie dames in KuDeTa vanaf ongeacht welk ontwikkelproject.
tembacostyle | 18-06-11 | 00:45 |
Afgelopen 10 jaar moest dat zijn natuurlijk.
neemjemoederindemali | 18-06-11 | 00:47 |
ja die is wel heel mooi inderdaad. Wat u wilt geen grondwet? Dan geven we het een ander naam en vragen het u niet nog een keer! Verwend naar volk, wij weten wel wat goed voor u is.
neemjemoederindemali | 18-06-11 | 01:01 |
Of drie keer Bloody Mary. Spooky.
Hölzenbein | 18-06-11 | 01:00 | + 0 -
Doe je WC-tennis? :) *Plop* Jij ook één?
Hölzenbein | 18-06-11 | 01:00 |
Me, myself and I - niet noodzakelijk in die volgorde -, natuurlijk!
@Hölzenbein | 18-06-11 | 00:56
Zeg eens "hoi" als je in de spiegel kijkt.
@Ashtrey | 18-06-11 | 00:58
Wie heeft mij gemist? *links en rechts kijkt*
kheb nog wel goede herinneringen aan de copieuze diners om de honger de wereld uit te helpen. Bij mij hielp dat in ieder geval goed tegen de honger.
Hölzenbein | 18-06-11 | 00:56 |
Gelukkig, daar ben je!
Nee inderdaad je verwacht het niet. Graaien zal rechts ook nooit doen. *kuch*
@zeg maar jansen: je hebt gelijk zeg! contributie niet aftrekbaar maar giften wel sinds 2008. ben ik even stom geweest om het niet af te trekken toen ik nog lid was. neemt niet weg dat van elke 1 euro die de rotary inzamelt er 1 euro terecht komt bij het goede doel, dat kan bijna geen enkele andere instelling waarmaken. Meestal ligt dat op 50 tot 70 cent.
vraagstaart | 18-06-11 | 00:45 | + 0 -
I know, dat is inderdaad zo. Voor mij blijft dan echter overeind staan dat (in the Ideal World...) het relatief rijke zuiden van Bali 't noorden op de been zou moeten helpen. Ik zelf vond bijvoorbeeld Lovina beach en Sangsit best gaaf. Maar ik begrijp dat dat "kannibalisme" zou zijn.. Of toch niet??
In, bijvoorbeeld, Lombok, maar ook op de vele andere eilanden, zou toch zo veel meer goed werk verricht kunnen en moeten worden? Tenslotte doet de Foundation voorkomen alsof men het beste voor heeft met de "wereld.."
Toch?
Wat ik altijd typisch vindt bij dergelijk druk bezette mensen; hoe kun je je aandacht verdelen over al die zaken? Zonder dat er overbodig gemeenschapsgeld wordt ingezet that is. Want je kan wel overal tegelijk willen zijn met alle reiskosten e.a.z. van dien, maar je kunt ook een functie aan een ander laten.
Én wethouder voor PvdA in Duiven én deze foundation én dan ook nog eens Hoofd Natuurcentrum Arhnem. Die laatste club ziet er ook meer uit als een rotaryclub www.natuurcentrumarnhem.nl/content.jsp... een natuurcentrum. En ja subsidie is ook hier het sleutelwoord... www.natuurcentrumarnhem.nl/content.jsp...
@tembacostyle | 18-06-11 | 00:45
*tripeltje met eigen tanden ontkroonkurken doet*
@tembacostyle | 18-06-11 | 00:45
1 woord, "referendum" toen zijn we echt lekker genaaid.
*met JP zoenen gaat*
@zeg maar jansen | 18-06-11 | 00:35
Is dat representatief voor PvdA?
Ik weet in ieder geval waarom ik nooit op dergelijke regenten zal stemmen.
NOOIT!
@vraagstaart | 18-06-11 | 00:39
Scheer je "liefdesgrotje" en je andere oksel dan ook, scheelt minimaal 80 gram, das pas afvallen.
titsme | 18-06-11 | 00:44 |
Gebuttplugd, bedoel je?
@Whisper | 18-06-11 | 00:36 Hoewel ik het eens ben met de geest van je betoog: de relatieve welvaart op Bali is beperkt tot het zuiden. In de omgeving van bijvoorbeeld Candidasa en zéker iets ten noorden daarvan (Karangasem) leven gezinnen van minder dan een euro per dag. Uitgaven voor een maaltijd tussen 3 en 10 cent.
Het vervelende voor Bali en veel Balinezen is dat de fimploegen meestal niet verder komen dan Ubud, Lovina en Kuta en Sanur. Maar buiten "groot Denpasar" en Ubud is 't echt niet zoveel beter dan op bijvoorbeeld Lombok, Sumatera etc. etc.
necrosis | 18-06-11 | 00:35 |
Ach kerel dit is democratie? Dit is een verkapte dictatuur. Nederland stemt rechts en wat voor potverdomde linkse zooi proberen ze door onze nek te douwen. Griekenland! pvv 96 achterban nee vvd 80 nee cda 60 ergens. Wat denk je dat ik zin had an een pyramidespelletje met de europese bank en hopen dat we eruit komen? Is my name Bernie?
Hoe vaak is dit ons de afgelopen jaar overkomen? Ik zoek steeds meer de vleugels op. Hai wilders.
Vroeger heel vroeger als de burger wat niet beviel stonden ze met hooivorken bij die koning. Dat was meer democratie.
*proost*
BrekOnd.. Yolanthe wosdt momenteel keihard in de Amerikaanse scene geplugd yfrog.com/kf22ofj
woestijnvos | 18-06-11 | 00:36
financieel.infonu.nl/belasting/10877-b...
www.google.nl/#hl=nl&q=Partijvoorz...
@necrosis | 18-06-11 | 00:25 | + 0 -
?? Doorgaans lijk jij me toch goed op de hoogte.
nl.wikipedia.org/wiki/Retraite
vraagstaart | 18-06-11 | 00:39 Nou, dan gaat het hard.
@neemjemoederindemali | 18-06-11 | 00:35 Ik ben hard aan het lijnen, er is al twintig gram af. Ongeveer het gewicht van wat jij "je totempaal" noemt dus.
@zeg maar jansen: nee, rotary giften kan je niet van de belasting aftrekken helaas. En als je voor de rotary naar verweggistan gaat om ingezameld geld te brengen moet je wel zelf je ticket betalen, die kosten gaan niet van het ingezamelde geld af. Alles komt daar waar het voor bedoeld is. rotarians zijn meestal brallerige rechtse types, maar ze gaan wel beter met andermans geld om dan linkse wereldverbeteraars.
Waarom op Bali een dergelijk initiatief starten terwijl de nood op notabene één eiland verder (Lombok) diezelfde nood vele malen hoger is. En dat is dan nog maar één van de vele eilanden waarvoor dit opgeld doet. Kijk, Malawi (Afrika) dat begrijp ik nog wel enigszins... Maar Bali.. Pure volksverlakkerij!
Zoals al eerder door velen geconstateerd; 't vrouwtje moet ook "plezier" kunnen maken.. Walgelijk gedrag van deze regenteske L*l.
Grappig om te lezen dat z'n dochter weer naar Malawi gaat; dat is natuurlijk om de schijn op te houden voor de rest of the "bunch" (lees: moeder de vrouw Schols).
Stuitend. Ik heb er nu even geen ander woord voor. Stuitend, that is.
@vraagstaart | 18-06-11 | 00:28
Misschien kan Schols je helpen met een nieuwe auto, de veren van je uberroze deux chevaux zijn niet berekend op obesitas.
@tembacostyle | 18-06-11 | 00:12
Je bedoelt de PvdA feestjes die klauwen vol geld kosten en waar niemand weet of begrijpt waarom er (weer) een feestje wordt gegeven....
Zal ik voorzichtig stellen dat de PvdA nu eenmaal rolt zoals ze rollen, zolang de belastingbetalerTs niet massaal in opstand komen.....
*hooivork uit vet halen doet*
necrosis | 18-06-11 | 00:25
www.google.nl/search?q=retraite&ie...
Maar ff serieus: Candidasa leek ten tijde van de bouw daar een *prima* plek om te beleggen. Tommy Suharto ging daar dé badplaats van Bali van maken.
Dat het niet helemaal zo gegaan is, dat kon Karel natuurlijk toen niet weten.
Balen op Bali voor onze graaiert - want zijn belegging (o pardon: ontwikkelingsproject) gaat 'm niet opleveren wat hij dacht.
tembacostyle | 18-06-11 | 00:25 |
Ok het is inderdaad na 12 uur. :p
@vraagstaart | 18-06-11 | 00:28
LOL!
Kudt. Betrapt. *andere nick zoeken gaat*
@zeg maar jansen | 18-06-11 | 00:09
Wat betekent "retraite"?
Helaas kan ik alleen overweg met Nl, Duits en Engels.
Een inhoudelijke reactie moet ik je daarom verschuldigd blijven.
Pingree Janszen | 18-06-11 | 00:19 |
Los los los los los.
-Joris oude vriend haal je zijn berichtje morgen even weg?-
zeg maar jansen | 18-06-11 | 00:17 |
Ok via een omweg vast wel een beetje, maar wat wil je in dit gekke subsidie/belastingaftrekland. Er wordt in ieder geval niet rechtstreeks geld van de staat in gepompt.
Met belastinggeld is er helemaal geen controle op wat er gebeurd. Hier kijken tenminste nog Lions, rotary en kerkogen naar. Die krijgen waar ze voor betalen.
Zelf dingen doen ipv de staat is altijd beter.
Nog ook even een kleine noot; Ik heb zelf in Indonesië gewoond en ik kan je vertellen dat een zwembad een bijzondere luxe is welke niet is weggelegd voor de doorsnee Balinees c.q. Indonesiër. Erg vreemd en onnodig voor een school nota bene.Dit zaakje stinkt gewoon. Welke Jos zorgt ervoor dat dit soort lui daadwerkelijk iets te zeggen hebben in lokale en landelijke politiek? Zijn mensen in NL nou echt zo dom?
-weggejorist-
tembacostyle | 18-06-11 | 00:12 Geld van kerken is ook gemeenschapsgeld.
En via een omweg is geld van de Rotaryclubs ook gemeenschapsgeld, dat soort giften worden in de belastingboekhouding afgetrokken.
Muxje | 17-06-11 | 23:42 |
Dit is particulier geld he, wat wij daar van vinden is onbelangrijk. U bent neem ik aan geen socialist. Zover ik kan zien wordt hij geholpen door Rotary, Lion Clubs en kerken met de financiering. Hoe ze er dan uit laten zien, is hun zorg toch? Mijn geld niet.
Het is ook gewoon een stichting met bestuur en een jaarverslag.
Er zullen altijd linkse gekkies zijn die dit willen doen. Dit is de manier en niet met gemeenschapsgeld.
necrosis | 17-06-11 | 23:59 |
Erm ja term salon-socialist bestaat niet voor niks toch? In bali een studiehuis doet het beter op feestjes.
@Muxje | 17-06-11 | 23:42
Die tweet is grappig, maar niet omdat-ie verontwaardigd overkomt.
@Fopspeen | 17-06-11 | 23:49
Gelukkig heb ik plezier in mijn werk, ook al weet ik dat mijn belasting afdrachten NIET op de juiste plaats terecht komt.
Zodra ik geen plezier meer heb in mijn werk, kan ik beter lid worden van de PvdA.....
necrosis | 17-06-11 | 23:59 Het is de PvdA retraite.
Aan de pica's te zien is dit beslist geen opvanghuis voor studenten. Studenten moeten studeren en niet zwemmen. Gewoon een paar studieloklen evt een slaapzaal een gemeenschappelijk dagverblijf en keuken was ruim voldoende geweest.
Joh. Gewoon Job weer sturen. Kopje thee erbij.
cheezpictureisunrelated.files.wordpres...
@Muxje | 17-06-11 | 23:42
Een studiehuis (zoals afgebeeld op de pica's) strikt voor kinderopvang?
Jij bent echt goedgelovig!
Geen idee wat je leeftijd is maar ik denk dat jij je excuses richting PvdA binnenkort moet inruilen voor een schandpaal.
Waarom moeten die linkshonden zo nodig "goed doen" ver buiten de landsgrenzen?
Hebben we in Nl niet te maken met een grote groep bejaarden die geen cent te makken hebben en leven onder barre omstandigheden?
Een beetje linkse politicus gaat naar het dichtstbijzijnde bejaardentehuis in Nl om zelf te zien wat we met onze oudjes doen.
Schijnbaar is Bali toch leuker, vooral vanwege de Poen-van-de-Ander.....
Als het niet zo triest was zou ik er bijna om kunnen lachen...
Grappig, die verontwaardigde tweet van Schols. Ach, ik snap het ook wel en ik geef hem het voordeel van de twijfel: ze zijn vast bezig met het helpen van kinderen. Maar Schols moet ons onze twijfel ook maar vergeven: dat studiehuis lijkt verdacht veel op een luxe vakantiewoning.
Wat heb je voor bouwsel nodig om op Bali buitenschoolse opvang te realiseren? 4 palen en een dak, zoals die bar gebouwd is. Ach, doe gek en zet er ook muren in en leg een leuke tuin eromheen aan. That's it. Dit ding is geheel in de stijl van "de crisiscaravaan" (een aanrader) gebouwd: er worden ongetwijfeld kinderen opgevangen maar het ontwerp is er in de eerste plaats op gericht om de betrokken hulpverleners een geriefelijk onderkomen te bieden. Zo kan vrouw Schols met een PvdA-vriendin 3 maanden lekker betrokken zijn en een leuke mini-sabbatical hebben. Of ze gaan zelf leuk die kinderopvang runnen, je moet toch een hobby hebben. Is vast ook leuker dan zoiets in Nederland doen, met die verplichte EHBO-diploma's, keuringen, vergunningen, brandweerinspecties, zeikende bakfietsmoeders en wat dies meer zei.
Dat je als hulpverlener niet in een lemen hut gaat wonen en alleen rijst met vliegen tot je neemt, dat snap ik. Maar het mag allemaal wel wat minder als het van geld moet komen wat voor die kinderen bestemd is. Ga hulpverlenen, plak er een vakantie aan vast en betaal het vliegticket zelf om kosten te sparen. Maar goed, als Schols ons komt vertellen dat de dames inderdaad in een eenvoudig hotelletje verblijven en dat het studiehuis strikt voor kinderopvang gebruikt wordt, dan mag hij naar mijn excuses uitzien.
spanarchist | 17-06-11 | 23:24 Hummers. Met spinners.
Geen foto´s van de gepimpte Mercedessen die voor de deur geparkeerd staan? Wat een armoe.
PimDePratendePinguin | 17-06-11 | 23:05 Over die andere 20% moet nog twijfel zijn.
@PimDePratendePinguin | 17-06-11 | 23:05
Zou inderdaad wel mooi zijn.
De Stijlloze Corruptici Database.
Ben alleen bang dat die er niet gaat komen.
Dat Nokiaatje op die laatste foto, weet je wel hoe kewl dat is? Retro.
Bijzondere boodschap:
Balinezen blijven bijzonder bevoorrecht bij betreffende bal(l)ingschap.
Bespreken, bestellen, bouwen, betalen.
Beschamend betrokken beschermer(s).
Bah! Beh! Boe!
Kan ik ergens een complete lijst vinden met alle PvdA schandalen? Het lijkt echt alsof 80% van de PvdA wel iets op de kerfstok heeft staan.
En aan de arbeiderswoning van Marcel van Dam te zien kan het zoveel eerlijker...
Cohen wil de problemen aanpakken van de immigratie. Nu is dat noodzakelijk, daar zal iedereen het mee eens zijn.
Maar Cohen c.s kijken enkel naar de symptonen. Een ziekte bekijk je pas als de patiënt ziek is. Cohen is zo iemand die middelen en kunstgrepen toepast zonder de wortel om te hakken, willens en wetens.
Een zwak leider zelfs, voor de Pvda.
Officieel een zwambadtrap in gebruik nemen... Man, man, man een sketch onwaardig.
Drie maal raden met wie hij de master bedroom deelt.
Die lui schamen zich echt nergens voor... Zelfverklaarde goedmensen zijn het tuig der aarde. Ik heb ze nog lager zitten dan religieuze dwazen.
Is het misschien een vies oud mannetje? Karel Wacko Jacko!?
op twitter, zet me niet in voor de samenleving? wtf samenleving waar?
Daar wordt ik op slag verschillig van.....
En dan te bedenken dat die asocialisten hier hun gerief moeten halen in een tochtig fietsenhok.
"Kansarm" - geld voor PvdA
"Verheffen van volk" - geld voor PvdA
"Solidariteit" - geld voor PvdA
"Betrokkenheid" - geld voor PvdA
"Europa" - geld voor PvdA
"Multicultureel" - geld voor PvdA
"Gelijke kansen" - geld voor PvdA
"Zwaarste lasten" - geld voor PvdA
"Politiek geëngageerd" - geld voor PvdA
"Subsidie" - geld voor PvdA
Afhankelijke mensen - geld voor PvdA
Etc. - de rij is eindeloos.
Verreweg de meest succesvolle plukkende organisatie is, en blijft, nog altijd de PvdA. Geen wonder dat die partij zo veel stemmen blijft trekken, Cohen of geen Cohen.
@tembacostyle | 17-06-11 | 22:12
Ooops...
Sorry @Joris van dienst. Chiant zat te prutsen.
-edit nogal ja -
Ja, stay tuned.
Morgen in Venlo het jaarlijkse raadsvoetbaltoernooi.
Alle nono's, ongeacht partij (wel tegen de Tweede Kamer) , potje ballen.
GeenStijl-Pow erbij?
Parsons | 17-06-11 | 21:02 |
Inderdaad Parsons, je VERWACHT dit gewoon niet, ho wacht ik hoor net dat ook troela Ferrier van het CDA vandaag die subsidie-bestemming wil behouden(veel succes in de PvdA-badkuip daar mevrouw).
Wat worden we toch opgelicht mensen.
Hij laat zich toch wel businessclass in-vliegen een paar keer per jaar (op kosten van de gemeente ofzo....)?!? anders is het een beetje sneu verhaal...
Tuurlijk moeten die kinderen aan de drank, dat helpt de anus te ontspannen.
Nederlandse mannen die arme Aziatische jongetjes willen gaan helpen. Waar heb ik dat eerder gelezen?
Aha, de PvdA in Duiven op Geenstijl. Nu pas... De PvdA uit de gemeente waar iedereen die niet in een 2-onder-1-kap met garage, carport, en jacuzzi woont al relatief arm genoemd kan worden. Waar de PvdA dus echt nog nodig is, waar de echte armoe heerst. Waar je dus echt niet zou verwachten dat je de schijnheilige links lullen, rechts hard vullen, PvdA-ers zou vinden.
@de redactie: Houden jullie de plaatselijke kluchten rondom het nieuwe bejaardentehuis en het nieuwe centrumplan verder ook in de gaten? Levert binnenkort waarschijnlijk fantastisch materiaal op voor nieuwe stukjes...
Die hut van Job valt toch echt wel mee, voor die van een burgemeester?
Ik heb het idee dat Jobje gewoon als stuurlul gebruikt is door de "VanDam Graaigroep"
Plukze is idd goed voor deze landverraders, maar leave Job alone!, hij is zo al lullig zat.
Chiant | 17-06-11 | 22:11
thanks...:-)
ik werd joris gejorist omdat ik met mijn snelle verstuurvinger 2 keer zelfde reaguursel had ingezonden. scherp vd vrijdagavond joris!
PvdA, regenteske arbeiderverneukende zakken met stront zijn ze, eerlijker kan ik het niet maken.
Ik heb geloof ik het PvdA partijlied gevonden (vanaf 0:30): www.youtube.com/watch?v=x7GNzHflKzY
Chiant | 17-06-11 | 22:11 |
Spaar jij de dubbelen?
Ik zie een luxe villa met zwembad voor de *kuch* bezoekende stichtingsleden uit Nederland, en ergens een klein leeg lokaaltje voor de zogenaamde studie, kanslozen en nog wat van die blabla..
Zeg, welke amateur zit er achter de Jorisknop?
Leg mij eens uit wat @D-AAP @21:06 en @irma zonderboezem @21:49 verkeerd gedaan hebben? Oké, het waren geen briljante reaguursels, maar sinds wanneer is dat een reden om het rode potlood te hanteren?
Duidelijk een plek waar je hard kunt studeren...
hoe je de boel zo goed mogelijk kan oplichten.
'Cum-Fraude' geslaagd!
hoe linkser hoe slinkser.. kansarm .... deze meneer grijpt gewoon zijn kans.. nu komt ie zeker in de hemel want ik doe goed int het buitenland,,, en ondertussen snoepvakantie maken beetje declareren hier beetje graaien daar.. zo veeg ik mijn pensioen bij elkaar!
Kan die PVDA aaallllssssttttuuuubbllieft tot criminele organisatie worden uitgeroepen?
Ik ben die partij en z'n leden zzzoooo zat.
Ik kijk er niet eens meer raar van op.
Waarom word ik toch elke keer weer kotsmisselijk van dat linkse gajes? Bah!
@widtvoet | 21:41
U volgt ook werkelijk iedereen ;}
Socialisten zijn gewend alles op kosten van anderen te doen. Dat is de definitie van socialisme. Het wordt verkocht als solidareit, maar die wordt alleen van u verwacht.
En nog es wat: gaat het hier weer es niet om linkse babyboomers?
En dit soort huizen zitten waarschijnlijk door heel kansarm Afrika en Azie.. vol met huilende PvdA-ers, die het leed der wereld niet kunnen dragen
Als dit project gerealiseerd is met vrijwillige giften zie ik geen probleem. Zolang er maar geen belastinggeld in zit.
Verder is dit project in lijn met de PVDA mentaliteit. 'Gratis' geld uitdelen aan zg. kansarmen en dit vergoeilijken door te stellen dat het een morele verplichting is.
Creaguurder | 17-06-11 | 21:41 |
Ons geld? Volgens mij particulier opgebracht.
Dit is waar we heen willen toch? Particulier opgebrachte ontwikkelingshulp en niet van belastingcentjes.
irma zonderboezem | 17-06-11 | 21:49 |
-1
-weggejorist-
gelukkig zie ik weer waarom ik nooit... als in never!... geld geef aan zogenaamde "goede doelen".want het komt altijd verkeerd terecht!
(trouwens,zou willen dat ik zo'n moderne mobiel had).
@Creaguurder | 17-06-11 | 21:41
Want alle kinderen, waar ook ter wereld, verdienen een eerlijke kans. Aldus de Grote Roerganger Schols.
Hoeveel jet-lag zou een socialist kunnen hebben, eigenlijk?
Staat zijn aftreden al op de agenda van gemeenteraad en/of lokaal partijbestuur? Vragen, vragen.
twitter.com/#!/KarelSchols/status/818...
En hij schenkt ook nog ALCOHOL ONDER DE 16 jaar ! en dat allemaal van ons geld.
Dit moet toch eerlijker? toch?
Corruptici, what's in a name...
En dan naast die foto van het zwembad zetten dat je 21 kinderen de mogelijkheid geeft tot studeren. Zonder zwembad en whirlpool waren dat er 56 geweest waarschijnlijk...
Ik ben trouwens bezig met het realiseren van een uiterst verschillig neuqproject. Vrijwilligsters gaarne melden bij het zwembad.
Deze "bar" lijkt me geen kelder. Een kelder met een puntdak en vrij uitzicht naar buiten lijkt me geen kelder. Lijkt me eerder de zolderruimte.
Wat ik eigenlijk eerder vermoed, is dat deze bar een geheel andere ruimte is. Wellicht is dit wel een normale bar in de omgeving en heeft het weinig tot niets met het hele project te maken.
Dit buitenhuisje kan meneer Schols uiteraard betrekken wanneer hij weer even zin heeft in vakantie. Altijd handig zo'n betaald buitenverblijf. Opeens zijn er dan geen "scholieren" te bekennen in de omgeving... We trappen er allemaal met open ogen in. Beetje foto's manipuleren en even wat random onderschriften erbij zetten en de illusie is weer gewekt dat dit over hetzelfde project gaat.
Mooi huisje hoor Schols. Iets voor na het vervroegd pensioen?
Schaamteloosheid.
Zijn er reaguurders die in Malawi op Safari willen? Meldt u dan nu als vrijwilliger aan bij Schols Inc.:
www.scholsfoundations.nl/ScholsFoundat...
(PvdA-lidmaatschap is een vereiste)
Ik kan niet beoordelen of het hier echt om kansarmen gaat, maar je ziet in elk geval bewijzen dat er iets met ons belastinggeld is gedaan. In veel andere gevallen blijkt later dat het nieuwe ziekenhuis of die opvang voor mishandelde vrouwen of dat irrigatieproject nooit gerealiseerd is, en niemand weet waar het geld gebleven is. Oftewel de grote strijkstok. Dat vind ik veel erger.
Nog linkse humor ook. Bij foto van zwembad: ruimte voor buitenschoolse activiteiten...
Hahahaa, mooi Bert.
[SARCASM MODE ON]
PvdA'ers zijn per definitie fatsoenlijke mensen. www.youtube.com/watch?v=-ApvDD5nLV0
[SARCASM MODE OFF]
@Graaf van Egmont | 17-06-11 | 21:23 | + 0 -
Een vrij metselaar?
Naar mijn mening had het best allemaal wat minder gekund, zodat er nog meer studenten konden studeren. Nou krijg ik de indruk dat de armlastige student op Bali het vele malen goededer heeft dan de metselaar in Nederland.
Wil de integere PvdA-er nu opstaan.
Door de aanleg van het zwembad was er schijnbaar geen geld meer voor stoelen en tafels in de klaslokalen: www.scholsfoundations.nl/ScholsFoundat...
.
Socialisten stellen nou eenmaal prioriteiten.....
Zou Schols aan een neo-koloniaal schuldcomplex lijden? Dat komt in PvdA-kringen immers uitermate vaak voor. Dat zou betekenen dat deze vorm van "ontwikkelingshulp" een soort boetedoening is.
Ontwikkelingshulp zoals het hoort. Stichtinggeld wat particulier is opgebracht.
♫ Want de In-ter-nat-io-inhalige, die graait tot o-o-ver de grens! ♫
ik zeg saneren
Pvda.. zij die meer belasting willen opleggen aan de mensen die beter verdienen dan zijzelf. Maar er geen rekening mee houden dat 20% van de nederlandse bevolking 80% van de belastinginkomsten ophoesten.
De verschillige PvdA/Vara mens zorgt eerst en vooral voor zichzelf, natuurlijk, zo zijn ze.
PVDA'ers zijn de Grieken van Nederland, nooit, maar dan ook nooit genoeg, graaien en graaien.
Als ontwikkelingshulp doe-het-zelver kies je uiteraard wel een aantrekkelijk bestemming.
En af en toe wipt ome Karel even langs.
Onze ouderen liggen 24 uur te rotten in hun luiers, maar wij gaan geld uitgeven aan een of ander kudtvilla op Bali.
Goed plan Schols!
Zou ik ook in aanmerking kunnen komen voor "kans-arm" ?
Het zou me niets verbazen als in die kelder nog andere dingen gebeuren..
@Tommygunner | 17-06-11 | 21:04
Ach, ze komen er ook ongestraft mee weg. Dat is het hele neukende probleem.
Hij lijkt me een pedo.
In gelul kun je niet zwembad - vrij naar Jan Schaefer.
Opvallend, die sterke voorkeur van linkse politici om "goede doelen" in het (verre) buitenland te zoeken. Alsof in Nederland alle misstanden zijn opgelost. Maar ons land is schijnbaar te klein voor de predikanten van de Linke Kerk.
Joh. Een PvdA'er. Een graaiert, een besodemieteraar?
Dat kan toch niet? Nee hoor. Ze zijn veels te eerlijk. Toch? (of is het Tuig?)
-weggejorist-
Staats-geld elite!
Arbeider klooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof PvdA
Er is in dit land geen arbeider die dit eerlijk bij elkaar kan verdienen. En dat is onder meer omdat ze de eerlijke Schols en zijn hobby's moeten onderhouden.
Het erge hieraan is misschien nog wel dat ze het niet meer stiekem doen en het gewoon als vergoeding voor het sociaal wezen zien...
Goh, een linkse graaier.
Je verwacht het niet!
Het wordt eens tijd dat we een "Plukze"-regeling voor politici gaan invoeren...
REAGEER OOK