
Kotszakjes in de aanslag. Glaasje water. Smintje erbij. Tijd voor
smerige details uit de Amsterdamse megapedozaak. Vandaag diende in de bunker in Osdorp de pro-formazitting tegen Robert Mikelsons, de bekendste kinderneukert uit Letland. Tijdens deze zitting ging er een boekje open over de rol van zijn echtgenoot, Richard van Olffen. Zo hielp Van Olffen (38) manlief - die hij leerde kennen via pedochats - actief in het opspeuren van potentiële slachtoffertjes en bij het vinden van een baan voor hem in kindercrèches of als oppas. Onder meer door advertenties op te hangen en een opleiding tot sociaal-pedagogisch werker voor Mikelson te financieren. Ook kocht hij speciale zakjes glijmiddel en fungeerde als chauffeur wanneer Mikkelson op weg was naar zijn volgende klus (
87 in totaal) als kinderverkrachter. Ook keek Van Olffen zelf naar kiddypr0n. Behalve als zijn man andere mannen uitnodigde voor collectieve fapsessies. Dan liep hij even het huis uit. Zo was ie ook wel weer. Volgens het OM durfde Van Olffen niks tegen Mikelson te ondernemen uit angst dat die hem anders zou verlaten. We hebben het dus over iemand die voor
50 euro een kind ter verkrachting aanbood. Het was Van Olffen zelf die Mikelson in 2001 uit Letland naar Nederland haalde nadat deze in Duitsland een jaar voorwaardelijke celstraf had gekregen wegens bezit en verspreiding van kinderporno. Check deze
archiefbeelden van AT5 uit 2003 van een klagende Van Olffen + poes.
"Ik heb geen spijt dat ik met hem ben getrouwd. Maar dat mag blijkbaar niet. (..) Ik had niet verwacht dat hij zover zou gaan, laat staan de hoeveelheid." We hebben dus een zieke, psychopatische Baltische kleuterfucker en zijn
labiele toyboy met verlatingsangst. Ga alle twee svp snel dood na enkeltje longstay.
Reaguursels
Inloggen@frnas: je hebt gelijk. doodstraf voor pedofielen en slechte ouders.en mormons die bewijzen dat je van gamen gewelddadiger wordt.
kut wereld.
-weggejorist-
Enkeltje Iran,daar weten ze Wel raad met dit soort lui.
Abugreip | 18-06-11 | 01:22 |
Een TBS-behandeling kost wel een paar euro. De dagprijs voor een tbs-'patiënt' die gemiddeld 470 euro bedraagt.
Hier het prijskaartje.
.
Onderzoek bij het Pieter Baan Centrum
Dat kost de belastingbetaler 50.000,- per onderzoek, duur ongeveer 8 weken.
.
Dan de TBS-''behandeling''
Kosten van een TBS-''behandeling'' in een forensisch psychiatrisch centrum ongeveer 470,00 per dag.
Een TBS-''behandeling'' duurt minstens 6 jaar, maar vaak veel langer, en regelmatig levenslang.
Feynman | 17-06-11 | 13:41 |
''iemand die nog in Letland in zijn proeftijd zit'', schrijf je.
Maar ik heb nergens kunnen vinden dat hij in Letland verdachte is/is geweest?
Waar heb je deze info gevonden en heb je een linkje?
.
Hier zijn linkjes die ik wel gevonden heb.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/2...
webcache.googleusercontent.com/search?...
webcache.googleusercontent.com/search?...
webcache.googleusercontent.com/search?...
-weggejorist-
Longstay? Niets longstay, meteen met een heggeschaar gelijk laten bewerken!
87 keer, onthoofden, castreren, vier-en-delen.
Maar........ Zolang de rechterlijke macht hoofdzakelijk bezet worden door klojos uit de Linkse Kerk, zullen de verdachten er met 240 uur taakstraf afkomen. En een stevige waarschuwing.
Ik wens ons sterkte toe...... En zeker de gedupeerden.
@Che_cuevara | 17-06-11 | 14:11
Helaas wel. Handje helpen maar dan.
Ella |19:41|
Is/Was Robert Mikelsons een asielzoeker en Richard van Offen een allochtoon?
Albert Drent is gelukkig een echte Grunninger.
De deksel moet volledig van van deze beerput en vooral de directeur en controlerende instanties want deze zijn net zo verantwoordelijk.
En die babyneukers alles wat erg is toegewensd
Robert Mikelsons en Richard van Olffen zijn dat weer 2 van de stemmerts voor Job Cohen van de PvdAllochtonen?
.
''Gefeliciteerd Job Cohen met de 65e verjaardag van de PvdAllochtonen.
Jullie gaven NL massa-immigratie en importeerden vele kanslozen en vele, zeer vele criminelen.''
.
En gelukkig gaat Cohen nog steeds door met het importeren van migranten, nu ook veel Roemenen, Bulgaren, Polen, Letten, enz. enz.
Waaronder weer vele, vele criminelen, die je huis of je winkel insluipen en vervolgens leegroven.
.
En Job Cohen, wanneer komt er weer een Generaal Pardon voor het zachte prijsje van een paar miljard euro?
vastbinden op een stoel. koptelefoon op, en 24 uur per dag de nieuwste cd van nick en simon laten luisteren!
En nu ff serieus: kindermisbruik, indien bewezen: doodstraf. punt. uit.
Michael | 17-06-11 | 15:17 | + 1 -
Kok trad af voor Srebrenica. Dutchbat was al enige tijd thuis. Verdonk kreeg problemen met een fout van de IND op de werkvloer. Sommige dingen kan je als minister niet uitleggen en dan moet je naar huis.
Welke pakkans is er vanuit Nederland georganiseerd als we de zedenpolitie opheffen en alleen maar wachten op een telefoontje vanuit Amerika?
Straffen voor pedofielen zijn in Nederland vrij hoog. Verkettering, excommunicatie, lynchpartijen en dergelijke.
De illusie is dat er te lage straffen worden uitgedeeld. In werkelijk wordt een pedofiel zo weinig betrapt dat de strafmaat niet meer een interessant gegeven is voor een potentiële dader.
Een hogere straf heeft geen enkele zin, als je m niet geeft. Je zult toch echt eerst de pedofiel moeten PAKKEN voordat je m kunt straffen, behandelen of uit de samenleving kunt weren.
Robert M verkrachte 87 kinderen. Hij liep tegen de lamp door 1 foto van 1 kind die in de USA gezien werd. Een pakkans van 1/87. Mocht een kind verkracht worden dan heeft deze in Nederland 1,1 procent kans dat zijn dader gepakt wordt. Bijna de helft van de gemiddelde pakkans. Mocht Robert M nog kinderen verzwijgen, dan is de pakkans nog lager.
Het risico wat een pedofiel loopt is pakkans maal straf. De meerderheid roept om harder straffen. Zinloos als een pedofiel met een staatslot meer kans heeft om rijk te worden, dan op gepakt te worden.
HerbieGTM | 17-06-11 | 16:57 |
Klasse Herbie dat jij ook een van de mensen bent die het VOLKOMEN in de gaten heeft.
Demmink SG heeft de touwtjes uit eigenbelang in de handen in plaats van om zijn eigen nek, hij gaat er wel meer mee omlaag trekken want pedo's in het nauw denken alleen aan zichzelf(zoals hun hele leven).
Hoe erg je die mensen ook straft (en ik wens ze alles wat verschrikkelijk is toe), het zal nooit genoeg zijn om het leed wat is geschiedt weer goed te maken. Geeft je een gevoel van machteloosheid.
En zojuist op BNR.nl (vanaf 15.48 uur):
De Amsterdamse politie houdt het onderzoek naar Albert Drent, hoofdverantwoordelijke van de Hofnar, "nog even op plan 2", daar de recherche nog te druk is met de te gruwelijke en te talloze feiten van Robert M.
Met dit soort redenaties weet je dus dat de top rot is, en dat weet ook eigenlijk iedereen (Joris Demmink, Secretaris Generaal op Justitie doet het met jongens waarvan hij de leeftijd niet vraagt).
Kan allemaal in Nederland! Welkom!
La Vie En Rose | 17-06-11 | 16:06 |
Ik vrees dat ik het met u eens ben. Vooral alinea 2 wordt een steeds groter probleem.
+1
werkneemsterS
Laura Ingalls | 17-06-11 | 15:52
Mee eens!
Dat werknemers hun mond houden tegen de arbeidsinspectie komt in zoveel bedrijven voor. B.v. in bedrijven waar met gevaarlijke stoffen wordt gewerkt, maar ook in de gezondheidszorg (verpleeghuizen) en in het onderwijs.
Bij deze werkneemster is nu pas het kwartje gevallen waarom ze niks mochten zeggen. Gelukkig hebben ze nu wel hun mond opengedaan, maar Drenth loopt nog steeds vrij rond. Waarom????
Nou ja, we vermoeden allemaal wel waarom. Die wordt gewoon gedekt door ongedierte op belangrijke posities.
Dan kan gewoon niet anders.
Maar goed. De dagelijkse plicht roept!
CU!!
tembacostyle | 17-06-11 | 15:33
Ik werk met kinderen (onderwijs) Je moest eens weten hoe ik met bewustwording bezig ben. Denk jij nou dat ouders die een wildvreemde vent, hij bood zich ook aan via advertenties, en bij supermarkten, niet weten dat dit soort ongedierte bestaat? Die willen gewoon een avondje onbezorgd *kuch* uit.
Denk jij nou dat ouders die zonodig allebei full-time moeten werken, bezig zijn met of hun kind veilig is in een KD, of elders? Die zitten er tussen ja, maar het merendeel is met wat anders bezig. trefwoorden: hypotheek, nieuwe auto, overige luxe en dure cadeautjes voor de kinderen om hun schuldgevoel af te kopen. Nogmaals niet allemaal, maar breek mij de bek niet open.
W.b. die geldverslindende overheidscampagnes: de enige die ik heb gezien die werkelijk effect had, was het spotje over kindermishandeling, psychisch dan wel fysiek. Kinderen die dat zagen en zichzelf daarin herkenden gingen daardoor sneller praten over hun eigen thuissituatie. Bij mij op school althans.
Please, please geef mij 10 min alleen met 1 van deze gasten..
Wellicht dat ze dan meer berouw zullen tonen.
Waarom had niemand dit kunnen voorkomen vraag ik mij dan af..
Als je vader bent van 1 van deze (87!) kinderen dan ben je toch allang bezig met plannen om deze 2 levend te begraven in je achtertuin!??
Dit is zo ziek..
@La Vie En Rose | 17-06-11 | 15:41
Mee eens dat overheid faalde in het toezicht. Stelletje softies! Maar als ik dan hoor dat een werkneemster van het Hofnarretje onder druk van Drenth haar mond hield tegen de GGD v.w.b. personeelstekort, dan weet je dus dat je je kind niet zo maar veilig kunt wanen. Mensen houden blijkbaar hun mond uit angst voor baan o.i.d.
Het is allemaal te triest voor woorden, arme, arme kinderen.
kunnen we die 2 gewoon niet uitleveren aan een paar uitgehongerde ijsberen? Kost geen drol en levert wel heel veel plezier op
Laura Ingalls | 17-06-11 | 15:24:
W.b. Collega's en Drenth, zie La Vie En Rose | 17-06-11 | 14:33 |
Verder helemaal mee eens met de kanttekening dat de overheid hier ook enorm heeft gefaald. Iedereen kan een KD beginnen, personeel aanstellen en die screenen of niet... Je verstand staat er bij stil.
Er zijn nou eenmaal ouders die beide werken en erop vertrouwen dat hun kinderen veilig zijn in een KD. Mahja, als je naar die falende overheid van de afgelopen decennia kijkt, mn bij justitie en de rechterlijke macht dan zou ik toch wat argwanend zijn.
Als er überhaupt nog iemand in NL rondloopt die vindt dat deze zieke figuren geen pijnlijke doodstraf verdienen, dan moeten die er meteen ook maar bij opgehangen worden. Hoe kunnen zulke zieke geesten bestaan??? Onherroepelijk doodmaken die freaks.
La Vie En Rose | 17-06-11 | 15:27 |
Start jij de nationale bewustmaking campange hier tegen of zullen we eerst een paar miljoen tegen een eet-weer-komkommer campange gooien? Die trouwens ook weer voorkomen had kunnen worden als men niet zo hysterisch deed.
Ben niet voor belastinggeld zomaar uitgeven maar als we zo een campagne kunnen betalen....
@La Vie En Rose | 17-06-11 | 15:22 | + 0 -
Waarom?
Omdat er nogal wat van die viespeuken op invloedrijke posities zitten.
Daarom.
Een leven lang samen op één cel, loopt Robert nooit meer weg.
tembacostyle | 17-06-11 | 15:11
Ja, maar als ouders hoor je dit soort dingen te weten en je kinderen als ze een bepaalde leeftijd hebben voor dit soort gasten te waarschuwen. Niet dat je dan alles kunt voorkomen. Maar vreemde aardige mannen, of ze nou op een KD werken of niet, op je baby en peuter laten passen.....
nounounou, 50 is niet duur
Ik ben er ziek van, ik kan het bijna niet lezen.
En Drenth vond het prima ( afscheids-slaapfeestjes bij hem thuis)
En collega's hielden hun mond ( het valt toch op als iemand kinderen mee naar huis neemt)?
En ouders zagen niet dat hun kinderen beschadigd waren (verkrachte baby's)?
Dit is één van de grootste beerputten van de laatste jaren ( de Bolderkar is er niets bij), en het wordt tijd dat NL in opstand komt.
Waar één geval is, zijn er dus meer. Denk daar maar eens over na als je je kind weer bij het KDV/BSO/gastouder aflevert.
.
Dit schreef ik eerder op Pownews, en ik meen het nog steeds.
nounounou, 50 is niet duur
Feynman | 17-06-11 | 14:51 |
Waarom moeten Donner en Opstelten, die nog maar net op deze positie zitten, aftreden voor iets wat al jaren niet wordt aangepakt?
Waarom worden Hirs Ballin en Albayrak die in het vorig kabinet zaten niet aan de schandpaal genageld en waarom hun voorgangers niet, die de vml zedenpolitie, met een enorme deskundigheid, hebben opgeheven?
Waarom zijn de straffen hier zo laag voor kindermisbruikers?
Waarom is de oude wet, waarin staat dat penetratie bij kinderen van 0 tot 12 jaar, als daarbij geen geweld wordt gebruik, niet als verkrachting wordt aangemerkt maar als ontucht, waardoor de straf lager uit kan vallen, nog niet aangepast?
Een petitie om deze wet aan te passen voor mn dit soort gevallen wordt een dezer dagen aan de Tweede Kamer aangeboden.
Wedden dat het nog jaren duurt vóór dit gaat gebeuren?
@Feynman
De zaken die jij aanhaalt, zijn zaken die direct betrekking hebben op de regering. Deze zaak heeft dat niet. Daarnaast is het -naar mijn mening- compleet onzinnig voor ministers af te treden wanneer zij nergens een fout hebben gemaakt. En zelf was het een fout van de minister, dan was het nog niet de huidige minister, daar hij niet in functie zat. Als we in jouw mate meten, dienen de desbetreffende ministers lintjes te krijgen, omdat ze in staat zijn geweest de man te pakken.
Bah, wat zijn die lui smerig! Dat ze maar veel zeepjes mogen oprapen achter de tralies, hoewel ze dat misschien maar al te graag doen...
Dun schillen deze mannen.
Diep triest dat er zoveel kinderen beschadigd zijn door deze figuren. En nee ze zijn inderdaad niet alleen schuldig.
Zo las ik een tijdje geleden op de site van het kinderdagverblijf dat kleine babies een vorm van 'art' gingen doen. Uiteraard wel met de kleertjes uit.
Welke ouder die dit leest heeft geen vragen over deze 'art-class'? En welke ouder vindt het normaal dat een peuter een overnachting heeft vanwege het feit dat het kind nu is 'afgestudeerd' van de peuterzaal?
Ik zeg niet dat de ouders hier schuld aan hebben, maar ik vind het heel vreemd dat er niet meer klachten zijn gekomen de afgelopen jaren. Hoe heeft dit zo lang kunnen duren? En misschien zijn er wel tientallen klachten binnen gekomen, maar waarom is hier nooit iets mee gedaan?
En als alles al is onderzocht, gezegd, straffen uitgedeeld dan blijven er 87 zieltjes die nooit meer hetzelfde zijn. Daar word ik nou vreselijk verdrietig van...
La Vie En Rose | 17-06-11 | 15:03 |
Nou ja vreemde kerels, op martijn staan adviezen om je zo sociaal in de buurt op te stellen etc etc. De veel gehoorde kreet: had je van zo iemand niet werwacht dat is een posse die de pedo's aannemen. Dan vallen ze het minst op en minste pakkans. Men hamert er ook op dat het vaak hun eigen schuldgevoel is die hun verdacht maakt en dat ze zich helemaal niet schuldig hoeven voelen.
La Vie En Rose | 17-06-11 | 14:52 |
Bedoelde meer in het algemeen. Gs had laatst topic over hoe je bepaalde "geheime" bestanden kon lezen van bepaalde sites. Als je kijkt wat voor shit daar blijkbaar online staat voor leden. Ziek.
Reactie van Politie. Lauw. Dat zou ik dan weer kunnen snappen als ze via de site echt mensen in de gaten houden. Wie bezoekt het etc, in de gaten houden.
Dat is echter niet het geval, in veel zedenzaken valt de naam Martijn met betrekking tot info.
Die kerel zit nu wel even vast maar straks gaat hij weer vrolijk verder.
Overigens: ouders die een wildvreemde vent op hun kinderen laten passen, wat zijn dat voor ouders?
Ik heb nog nooit een vreemde op mijn kinderen laten passen, ook geen buurmannen, ooms ed. Pedofilie is nl van alle tijden.
Hoe kan het dat je als ouders niet ziet dat je baby of peuter is verkracht, ook al zijn er glijmiddelen gebruikt. Kan het bijna niet opschrijven, zo onpasselijk maar ook verdrietig word ik er van.
Hoe moeten ouders zich voelen die bij het kd en politie hebben aangeklopt en weg werden gestuurd. Niks aan de hand mevrouw.
Wij, als volwassen, als ouders én overheid behoren ervoor te zorgen dat onze kinderen veilig op kunnen groeien. Daar hebben kinderen godverdomme recht op!!!!
La Vie En Rose | 17-06-11 | 14:52 | + 0 -
Dat meisje heeft maar 1 topic. Falende overheid heeft er veel meer.
tembacostyle | 17-06-11 | 14:46
Zo verontwaardigd zijn we niet hoor, gezien het aantal comments. Dat een meisje niet blij is met een scooter en dat op twitter plempt, daarover wel. 439 comments tot nu toe!
Prima plan om pedofielen standaard levenslang op te sluiten of op een andere manier recidive te voorkomen. Leuke gedachte.
Het probleem is dat een dergelijk plan VEREIST dat de pedo gepakt wordt. Iets wat bij Robert M ruim 87 baby`s en peuters lang niet gelukt is.
Strafverzwaring en openbare lynchpartijen zijn volkomen nutteloos als de pakkans ridicuul laag is.
Robert M had nooit Nederland binnen mogen komen, nooit in Nederland mogen werken met kinderen en na 10 Nederlandse slachtoffers opnieuw gepakt en veroordeeld worden.
Het is tijd dat de minister van Binnenlandse zaken en de minister van Justitie gezamelijk aftreden.
Het verbaast mij dat een kabinet wel kan vallen over bijvoorbeeld Srebrenica, het verlengen van een vechtmissie, de geboortedatum en naam van Ayaan Hirsi Ali / Magan, maar niet over een verzameling van 87 onterecht verkrachte baby`s en peuters.
Piet Hein Donner en Ivo Opstelten, doe de persoonlijke zaken in een bruine doos en ga principieel naar huis.
Ja ja en och wat zijn we verontwaardigd. Een pedovereniging als Martijn wordt geeneens aangepakt.
Die lui hebben de smerigste trips en trucs online staan.
-weggejorist-
1 maal raden wie de vaste klanten waren :-(
durf het echter hier niet neer te zetten, dan zie ik komende 20 jaar geen zonlicht meer..
Jongens, die gasten hebben totaal geen leven in de nor, geloof mij maar.
Boris Poepnagel | 17-06-11 | 13:45 |
Ik ben er van overtuigd dat ze door hogerhand een hand boven het hoofd wordt gehouden.
Verder volkomen mee eens!
Aanvulling: Ook die goorlappen die zich op foto's en filmpjes van volwassen mannen die baby's en peuters neuqen verlekkeren, en diegene die ze verspreiden in
die 6 meter diepe beton-funderingsbuizen pleuren. Allemaal!!!!
Superior Bastard | 17-06-11 | 14:20
Een gibbetcage naast iedere overvallen winkelier, benzinepomp en bij iedere gemeentegrens. Alleen direkt naast een kinderdagverblijf is misschien niet zo'n heel goed idee.
wat een hufters die twee
John Muts | 17-06-11 | 13:35
Albert Drent, zei je? Alstenblaft:
www.at5.nl/artikelen/64058/drent-dwong...
Pedofielen blijven zelfs na castratie op kinderen geilen(Praktijkgevallen bekend bij justitie).
De enige afdoende oplossing is dus levenslang uit de maatschappij weren maw opsluiten en de sleutel weggooien.
Volledige castratie aub. voor dit tuig.
-weggejorist-
@Sliptong 14:14
Zo'n Micha Kat zal nutijds best eens wat overdrijven en op de zuivere intenties van Poot valt wellicht ook wat af te dingen maar een boek als De Demmink Doofpot staat op essentiele punten als een huis.
www.demminkdoofpot.nl/home.html
(Heb destijds toen ze nog niet alle 10.000 extragratis weggegeven waren een linkje geplempt naar 't aanvraagformulier.)
@Che_cuevara | 17-06-11 | 13:57 |
Ik heb wel kinderen en kan je verzekeren dat je dan het recht in eigen handen wil nemen.
Echter je denkt ook aan de rest van de toekomst van jezelf en je kind en wil niet het risico lopen dat je kind er ook nog eens onder gaat leiden dat je daarna zelf x aantal jaar in de bak moet zitten.
Als je erg rijk bent is iemand inhuren nog een optie, maar dan doe je niet je kind bij een kinderdagverblijf.
@Bigi
Goed plan:
www.parrots4parties.com/images/prop-pa...
echt, waarom gunt iedereen dat stelletje een snelle dood. Een zeer pijnlijke langzame dood is wat ik ze gun
@Arashi | 17-06-11 | 14:10
Daar is een huwelijk met een twaalf jarige legaal dus dat lijkt me niet handig.
@widtvoet ® | 17-06-11 | 14:06
Een pedosexuele meester. Of veroordeel ik hem nu bij voorbaat. #mr_randdebiel
* voor herinvoering van gibbet cages pleit *
Erg triest voor al die kinderen, al die moedertjes, die toch al gewacht hadden met kindjes krijgen 30+ in dat hippe Amsterdam.
Dat klootzak Hofnar-Drent op de 1e dag al door justitie uit de wind gehouden werd belooft nog vuurwerk tot in de top van justitie, de stank ruik je tot hier.
Tijd voor een volledige schoonmaak, van SG tot de lokale misbaksels.
nl.wikipedia.org/wiki/Castratie
I rest my case!
Ziek word ik er van.
@Jaap de Paap | 17-06-11 | 13:49
Daar zijn ze te laf voor.
Castreren met een bot mes! Zal ze leren.....
stuur ze maar naar Iran
@Creaguurder | 17-06-11 | 13:45
Nee, er komt zeker geen vrijspraak.
Om hun eigen falen in alles wat hieraan vooraf is gegaan te maskeren en een beetje goed te praten zal er wel degelijk een straf uit rollen.
Ik denk zelfs een flinke.
Dat was godverdomme een lieve kat, jonguh!
Van mij mag men voor dit soort -vuil- de middeleeuwse straffen weer, voor even, actief maken.
Vierendelen, pijnbanken, geselen, en meer van dat soort dingen. Het kan me niet lang en pijnlijk genoeg zijn. Nadien weer keurig op laten knappen en vrijlaten in een fabriekshal met een stuk of wat ouders die een kind verloren hebben. Of gewoon met de ouders van de kinderen welke dit tweetal misbruikt hebben. Geen excuses, té walgelijk voor woorden, het doodschoppen niet eens waard.
@Feynman | 17-06-11 | 13:41
Perfect verwoord. kan niemand verbeteren.
En het ergste, je hebt nog volkomen gelijk.
@Creaguurder 13:45
Schandalige berichtgeving rondom Robert M. en Richard O. (verdachten Amsterdamse zedenzaak). Ze dreigen bij voorbaat veroordeeld te worden. twitter.com/#!/mrJorisDemmink/status/...
Tsja, en ze een bubba toekennen vinden ze waarschijnlijk alleen maar lekker. Ik zeg: vetertje vergeten en melden dat ze naar een "normale" afdeling gaan over een paar uur.
als ze vrijgekomen, #chaosatrobert
@Bigi Bana Boy | 17-06-11 | 13:53
Nee, want dan zit de vader, die zijn gezin moet steunen in deze moeilijke tijd, 9 jaar in de bak met alle extra gevolgen van dien. Maar collectief een huurmoordenaar invliegen is dan weer te lastig. Blijkbaar. Dit is hét land bij uitstek voor pedo's en volgens mij zitten ze tot in de hoogste regionen. Waarschijnlijk zullen beide heren nog wel het e.e.a. weten over hooggeplaatste ambtenaren die al dan niet zijdelings betrokken zijn bij deze rechtszaak.
@Centauri | 17-06-11 | 13:57
Die organen mag je NOOIT meer gebruiken! Sterker nog: de stikstof, fosfaten en andere anorganische verbindingen die vrijkomen bij de ontbinding van die ranslichamen, mogen nooit, maar dan ook echt NÓÓIT meer in de voedselkringloop terechtkomen.
Deze lichamen a.u.b. verbranden en afgieten in plastic en gebruiken als vuilniszak ofzo, of als rioolbuis. Voelen die ransmoleculen dagelijks vieze smurrie langs zich stromen. Dat zal ze leren!
Moeha!
elke zaak afzonderlijk behandelen en overal de maximale straf voor geven dan komen deze beesten nooit meer vrij zo hoort het
maar we wonen in Nederland en ze staan straks binnen 5 jaar weer buiten en kunnen verder met hun vieze praktijken hoop dat geen stijl dan hun adres weet,
dat lossen we dat wel op met ze
gr Harrie Jansen Leusden
Walgelijke zakken stront. Ik hoop dat ze snel vrijkomen...
Pedo's en hun beschermers hoor je ritueel te slachten ... de dood is dan nog te mild voor deze misbaksels .. van kinderen blijf je af !!!
-weggejorist-
Boris Poepnagel | 17-06-11 | 13:53
Heau Heau!
Eerwaarde, die organen (mits nog in goeden staat) kunnen gebruiken. Mag van mij subiet ingaan.
@ITEACHYOU | 17-06-11 | 13:34
Kan wel zo zijn. Ik heb zelf geen kinderen (nog niet) maar ik kan mij best de gevoelens voorstellen van een vader of moeder dit dit moet meemaken.
En dan zul je daar inderdaad problemen mee krijgen maar ik geloof niet dat het mij zou weerhouden om dan toch "het recht in eigen handen te nemen"
Nogmaals ik weet het niet want ik kan mij geen voorstelling maken van wat de ouders moeten doormaken.
Ik weet wel hoe ik er over denk. En als die 2 dat ook zouden weten, zouden ze toch wel even goed bang worden.
Maar ja, dat zijn gedachten, uitvoeren is natuurlijk nog een tweede.
Wat ik in zo'n geval nooit snap, is dat het de samenleving gewoon geld kost om deze 2 mannen op te sluiten. Dat is geld waar ik keihard voor werk, braaf afsta en wat vervolgens rechtstreeks naar het vasthouden van dit soort figuren gaat.
Als we dan toch gaan besparen, dan allereerst hierop. Spuitje, klaar. Win-win.
Dat soort dingen doen wij hier niet.
Bigi Bana Boy | 17-06-11 | 13:53
Je wéét toch Bigi!
Zo een man wordt afgeserveerd en rijp voor de psychiator (*) gemaakt door deze handel.
Wellicht is het beter om deze gasten naar twee afzonderlijke, reguliere bajessen te sturen en ze door hun medegevangenen op een collegiale wijze levend te laten ontvingeren, 'bone crushing', vierendelen, ontdoen van ingewanden en tot slot hun levend hart op hun gezicht te laten kloppen.
Dat herstelt meteen de rust in de Nederlandse bajessen én Nederlandse PedoFuckups krijgen de waarschuwing van hun leven.
Beelden van het geheel wél gewoon op JoeTjoep.
In ieder normaal land had één van de vaders van de slachtoffertjes allang het recht in eigen hand genomen en een paar gram lood in die varkens gepompt. Maar ja, Nederland he ? Dat is dertig jaar politiek-korrekte linkse indoctrinatie voor je. Dat soort dingen doen wij hier niet.
Weet je, ik beschouw mezelf niet als overgevoelig of emotioneel maar als ik lees wat deze zieke hufters gedaan hebben, springen de tranen in mijn ogen van kwaadheid, onmacht en verdriet. De wet moet aangepast worden om deze zieke lui permanent en resoluut bij bewijs voorgoed uit de samenleving te verwijderen.Geen TBS maar wegwerken. Hoe.... I don't care als het maar gedaan wordt.
Let maar OP!
Creaguurder | 17-06-11 | 13:45
Ik draagt ook een donkerblauw vermoeden dat 'The Real McCoy, een bef draagdT.
En Rouwvoet maar lekker verder onder zijn steen blijvende liggende .... Rakker jij!
Tuurlijk moeten deze gasten niet dood.
Deze mannen moeten lang, heeel lang, lijden.
Jammer dat martelen niet mag anders hadden ze van mij part tot aan hun natuurlijk dood dagelijks gemarteld worden... zelfs dát is maar een schijn van wat zij weerloze kinderen hebben aangedaan.
*iets met kokend bloed mompelt*
-weggejorist-
Walgelijk.
Zolang justitie hier niet al te veel aan wenst te doen, kunnen dit soort asbakken hun gang gaan.
Een pedo met een greintje geweten en neiging tot praktische uitvoering pleegt zelfmoord.
@John Muts | 17-06-11 | 13:35
misschien zit er nog ergens een vertrouwelijk pdf-je vastgeplakt aan 1 van hun websites.
-weggejorist-
Zij moeten sterven, allebei.
"Enkeltje longstay"
En dan gaarne apart van elkaar en liefst zo ver mogelijk. Want "meneer" O. vond het via zijn advocaat nodig te melden dat hij "zijn man mist" nu ze niet in dezelfde gevangenis zijn opgesloten......
Ik zou zeggen: jammer dan!
Biff Eagleburger | 17-06-11 | 13:33 |
Ik hoef niet door de boxen hoor, geef me maar die 24 uur en 5 doosjes plaatscheermesjes.
Feynman | 17-06-11 | 13:41
Niemand kan het beter omschrijven
Nou dat word gewoon vrijspraak. We hebben nu eenmaal een groot justitie-pedonetwerk.
Let maar op, het zal weer verzachtende omstandigheden komen, omdat ze in de media al afschildert zijn als pedo, en het is de schuld van ons natuurlijk, de maatschappij.
Let maar op dat een rechter deze gore kinderverkrachters zal vrijlaten!
Anders vinden de juristen en rechters wel een vormfoutje, of het OM (die er ook in zit) zorgt wel voor een vormfoutje.
En dan krijgen deze gore kinderverkrachters levenslange bescherming en verzorging en nieuwe identiteit etc. daar zorgen dan weer de pedolievende burgemeesters voor.
En over een paar jaar is die Mikelsons weer aan het werk in een Crêche in het noorden ofzo..
Let maar OP!
Dit zaakje stinkt BigTime!
Wie oh wie heeft deze doodzieke ransratten jááárenlang een hand boven het hoofd gehouden? En kom niet aan met die ransdirecteur van dat pedodagverblijf...
Dat K-A-N toch haast niet anders? Zo lang, in zo'n openbare functie?
Btw: die twee ransgasten in 6 meter diepe beton-funderingsbuizen (levend) af laten zakken en nóóóóit meer aan terugdenken. Wat een zieke, doorgeëtterde nageboortes!
En die magazines van pedovereniging martijn blijven gewoon lekker on-line staan.
*kotszakje haalt*
Ik zeg het nog maar eens, die Richard van O. dat is geen zuivere koffie. Ik geloof niets van het huidige verhaal, die Robert M. is dan een smerige kinderverkrachter maar tevens, vermoed ik, een 'fall-guy' voor een veel grotere kinderverkrachtingszaak die nog niet in beeld is dan wel uit beeld wordt gehouden.
Feynman | 17-06-11 | 13:41 | + 0 -
Zou het niet beter kunnen zeggen. Hier zijn geen woorden voor, bij mij niet althans.
Cumulatief straffen, helemaal zo gek nog niet...
ITEACHYOU | 17-06-11 | 13:36
Als het een medewerker zou zijn? Ook niet.
@brutus68 13:32
Moeilijk. Dat ze bestaan weet ik. Dat het mensen zijn die ook ooit zelf in de luiers gelegen hebben begrijp ik. Maar me op welke manier danook inleven in de mogelijke gedachtewereld van dergelijke figuren lukt me niet.
-weggejorist-
@ITEACHYOU | 17-06-11 | 13:39
Homosexualiteit lijkt me een voorkeur, geen afwijking.
Geen woord hier over de politie die zwom in de meldingen & aangiften, maar een telefoontje uit de States nodig had om toch maar even een onderzoek op te starten.
Geen woord hier over de IND die iemand die nog in Letland in zijn proeftijd zit en al meerdere keren veroordeeld is (oa. Duitsland) doodleuk een Nederlands paspoort geven. Het verplichte strafrechtelijke antecedenten onderzoek heeft niet plaatsgevonden.
Geen woord hier over de totaal falende "verklaring omtrent gedrag." Een papieren tijger onderbeheer van het ministerie van justitie. Robert M had tijdens zijn arrestatie een geldige verklaring omtrent gedrag.
Zijn we hier collectief aan het dementeren of zo?
Robert M heeft ruim 87 kinderen kunnen verkrachten omdat honderden ambtenaren weigerden hun werk uit te voeren. Massale luiheid, desinteresse en incompetentie.
Ik kots ook hier. En wil ook mensen lynchen. Alleen niet de twee zieke pedofielen. Nee ik zou graag wat ambtenaren willen masseren. Ontsla de ene helft wegens werkweigering en laat de andere helft de handen uit de mouwen steken.
Daarom ben ik dus voor het legaliseren van de doodstraf.
Dit soort lui mag je van mij dus afmaken.
brutus68 | 17-06-11 | 13:35
tja, en dat ben ik niet met je eens. Homofilie zien we ook niet als een afwijking toch?
Enkeltje longstay kost ons allemaal onnodig veel geld. We hadden hier een veel betere oplossing voor...
kut kon ik nou maar dat topic vinden van de iraanse pedo die een paar gaatjes in z'n hoofd kreeg.
Superior Bastard | 17-06-11 | 13:33
En als er een klusjesman rondloopt die verantwoordelijk is voor de kapotte lampjes?
Hoe is het eigenlijk met Albert Drent? U weet wel, de baas van het Hofnarretje, die deze heren alle ruimte gaf door ouders van slachtoffertjes te dreigen met een rechtszaak wegens smaad? Die meteen een professionele woordvoerder had zodra dit zaakje ging rollen? Albert Drent dus? Ben ik benieuwd naar.
@ITEACHYOU | 17-06-11 | 13:33
Pedofilie lijkt me geen voorkeur, maar eerder een afwijking.
Dankje Brusselmans, dat kostzakje was geen overbodige luxe *smintje neemt*
Wat een smerige zaak, en nu zitten wij zeker met deze kerels in Nederland, kunnen ze niet naar Letland terug ofzo?
Toch maar weer de doodstraf in NL invoeren?
terazino | 17-06-11 | 13:31
iedereen denkt er zo over, maar er zijn er maar weinig die het ook uitvoeren. het verandert niets aan het feit dat je kind is misbruikt en je krijgt er alleen maar nog meer problemen van.
Gewoon vreselijk, laten versterven in de longstay.
@freiherr Fapowitz | 17-06-11 | 13:30
Met zo'n nick zou ik haast denken dat je zelf uit maakt van een dergelijke scene.....
Laat onverlet dat ik mijn kinderen nooit aan een mannnelijke crechemedewerker zou toevertrouwen.
freiherr Fapowitz | 17-06-11 | 13:30
Dat slaat nergens op, dat zou dus betekenen dat een hetero die aan kinky seks doet ook kinderen zou kunnen misbruiken. Wel is het zo dat het geen nut heeft om dit sooort mensen therapie aan te bieden. Net als hetero en homo is pedofilie een aangeboren seksuele voorkeur is mijn bescheiden mening. Vrijlaten van pedo's nadat ze hun straf hebben uitgezeten is dus wachten op recidive. 75% recidiveert.
Ik stel een héél klein kamertje voor, 24 uur lang snoeihard de Jostiband door de boxen en een scheermes.
@widtvoet ® | 17-06-11 | 13:28
Nu ben ik zo langzamerhand niet meer de jongste, maar het gaat mijn bevattingsvermogen nog altijd te boven dat er mensen zijn die zo gevoel- en gewetenloos kunnen zijn.
Kunnen die gasten niet levenslang deaud? Walgelijke untermenschen die pedo's... en maar janken als je ze confronteert.
Man, man wat een smerige vieze vuile goorlappen. Als zo'n viespeuk aan mij dochter had gezeten zou ik hopen op een korte straf, hoefde ik niet zo lang te wachten.....
een enkeltje kaliumchloride zou ik zeggen.
@poli | 17-06-11 | 13:27
Goed idee! Of een teletijdmachine en de slachtoffers BacktotheFuture-style terug laten reizen.
4 paarden, 4 keer 10 meter ketting, een voetbalveld en een alarmpistool. Wedden dat het uitverkocht zal zijn?
-weggejorist-
Prof. D.A.H. Vintik | 17-06-11 | 13:26
We gebruiken midgets
Leefde prominent PvdA'er Brongersma nou nog maar, die had tenminste voor wat nuance in de diskussie rondom pedofilie kunnen zorgen. Vandaag de dag wordt er over kindermisbruik vooral zo negatief gesproken.
*heel hard met hoofd tegen betonnen muur aanrennen doet*
ITEACHYOU | 17-06-11 | 13:26
Ik denk dat die dan ook wel een oogje dichtknijpt.
Met een beetje mazzel krijgen deze "heren" een "ongelukje" in het gevang...
kijk en daarom moeten we deep-sleep hibernation ontwikkelen, dan zou ik zeggen, deze heren in de diep-vries en ontdooien als de slachtoffers 30 zijn.
en dan een fijne ontmoeting regelen.
Ritueel slachten dan maar ?
@ITEACHYOU | 17-06-11 | 13:24
Stel jij de jouwe beschikbaar?
Superior Bastard | 17-06-11 | 13:23
Dat mag niet he, onverdoofd. Kijk uit want je krijgt ruzie met Thieme
Brusselmans, doe eens titel aanpassen?
@ZeeKomKommer | 17-06-11 | 13:22
Daar schijnen wij dan weer te beschaafd voor te zijn.
Misschien even wat minder "beschaafd" worden.
Er moeten meer lokkinderen worden ingezet tegen dit soort viezerikken. Oppakken, opsluiten en sleutel weggooien. Overigens zijn ze in België net zo gek. Die kut van een Dutroux's vrouw mag al vrij, waar hebben we het over, achterlijke rechtspraak.
Te ziek voor woorden.
En dan wordt die man waarschijnlijk nog met alle egards behandelde in de gevangenis, want zielig he.
Als ik bewaker was in die gevangenis, ach laat maar.
Ik word hier gewoon echt ziek van, "speciale zakjes glijmiddel"..
Als er een voorzienigheid is, laat deze twee dan onverdoofd de pijnlijkste, meest slopende en slepende ziekte krijgen die er bestaat.
Bah!
lynchen? iemand?
Titel fail: Robert -> Richard.
gewoon ophangen en laten hangen als voorbeeld. ook niet over praten of wat dan ook. gewoon uitvoeren.
de kraaien ruimen het wel op.
-weggejorist-
Gewoon in de fik steken die gasten. Punt.
@ZeeKomKommer | 17-06-11 | 13:16
Dat zou nog veel zijn, 10 jaar en tbs, over 12 jaar is hij vrij
Als het aan mij lag zou het erg langzaam vierendelen worden.
Die gasten gewoon castreren. Nee, niet chemisch en zonder verdoving.
Beide executeren via anaal misbruik !!!!
Heb eigenlijk niet meer te zeggen dan.... Alletwee gaarne een neqschot.
Tja,in dit geval ben ik 100% voor de doodstraf...
Zul je zien krijgt hij 20 jaar.
Dan ben je gewoon geschift. Ik stop maar met typen, want ik kan mij hier nogal kwaad om maken.
Als jullie met 'longstay' eeuwige slaap bedoelen stem ik voor.
Ophangen die handel. Onee, dat mag niet. Lang leve de softe Westerse democratie!
REAGEER OOK