Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vroem! Politieauto zonder handrem doet boem

pliesiepfaaltjehihi.pngToch stom, dat hoofdstuk 'handremmie gebruiken' hadden ze nooit mogen schrappen op de politie academie. Want nu krijg je dus van die agentes die 20 minuten bezig zijn om wat verhuizers te bekeuren ('Wat denken wij hier aan het doen te zijn?') terwijl hun waggie al die tijd tegen een andere auto geparkeerd staat. Gevolg: de altijd drukke en toch al lastig bereikbare Amstelkade wordt compleet geblokkeerd en tot overmaat van ramp gaat zo'n burger deze faal ook nog eens vastleggen met zijn telefoon. Kun je wel heel hard 'Jij mag mij niet filmen!' roepen, maar dat is dan dus te laat. Vette pech voor de pliesie. FILMPJE! Instant update: Herhaalde oproep aan alle cameramannen met kekke schoentjes en een grote mond als mevrouw agent niet in de buurt is: doe 'es gewoon doorfilmen ook al zegt de politie dat het niet mag! Op de openbare weg is dat nooit een probleem, ook al vinden bijdehante eenstrepertjes van wel. Regels zijn regels.

Reaguursels

Inloggen

Wat een kut filmpje......... *aan nek voelt*

Hobbykip | 04-06-11 | 12:20

gentle giant | 03-06-11 | 21:31 |
Dat komt doordat de Nederlandse grond onrein is, na jarenlange industriële vervuiling en zo. Verder ben je wel een beetje off-topic.

Zoef Zoef Habibti | 04-06-11 | 11:12

Wat is dat toch? Je parkeert je auto verkeerd en een politieagente geeft je daarom een bon. Is dat zo gek?

Inderdaad,filmen op de openbare weg mag. Het publiceren van het filmateriaal waar iemand herkenbaar is, zonder diens toestemming mag weer niet. Wat gebeurd hier? Juist.

Politie +1, filmer -1.

Flounder123 | 04-06-11 | 10:45

@Teun van het Tuinpad | 04-06-11 | 10:18
Als Spanje komkommers blijft sturen, sturen wij in ruil.......(MagNie van Joris).
Zelf in te vullen dus en liever niet plempen!

necrosis | 04-06-11 | 10:25

Trouwens, er is een nieuw woord ontstaan: Komkommerweigeraar. Is iemand die in een restaurant z'n maaltijd terugstuurt wanneer er plakjes komkommer bij liggen.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 10:22

Che_cuevara | 04-06-11 | 10:04 Deutsche gründlichkeit is soms wel goed. Reken maar dat ze de oorzaak weten te vinden. Kan even duren maar het lek komt boven.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 10:21

@Dmitri Dmitrievitsj | 04-06-11 | 10:12
Daar heb ik geen antwoord op, geen enkel land zal zijn eigen producten gaan afzeiken.
En elk ander "verdacht" land zal proberen zijn eigen producten te verdedigen.
Ik heb in ieder geval weer een verse komkommer in de koelkast liggen met in mijn achterhoofd dat ik ooit eens dood zal gaan.

necrosis | 04-06-11 | 10:20

necrosis | 04-06-11 | 09:58
Die Spanjaarden zijn ons gewoon aan het chanteren.

Geef geld of wij sturen komkommers !

Teun van het Tuinpad | 04-06-11 | 10:18

@necrosis | 04-06-11 | 10:13
Je verhaal klopt.
Alleen als wetenschappers een anti-che middel gaan ontwikkelen, breekt de revolutie uit.
Da's dan het anti-anti-che middel :)

Che_cuevara | 04-06-11 | 10:17

@Che_cuevara | 04-06-11 | 10:04
Dat artikel had ik al gelezen.
Heel simpel, mensen worden ziek van bacteriën en ontwikkelen anti-biotica.
Bacteriën zijn echter niet levensmoe, en muteren, met als resultaat resistentie tegen anti-biotica.
Wat zou jij doen als wetenschappers anti-Che middelen gaan ontwikkelen.
Ik ga er vanuit dat jij probeert om anti-anti-Che middelen te verzinnen.
Het klinkt simpel maar we praten over oerinstinct, namelijk: overleven!

necrosis | 04-06-11 | 10:13

@necrosis | 04-06-11 | 09:58
De overgrote meerderheid van de besmettingen was in Duitsland. Een Duitse minister roept in blinde paniek en zonder onderbouwing dat de besmetting uit Spanje komt. Wat is nu een meer waarschijnlijke bron, Duitsland of Spanje?

Dmitri Dmitrievitsj | 04-06-11 | 10:12

@Teun van het Tuinpad | 04-06-11 | 09:53
Ik verkies paardevleesch momenteel boven het consumeren van Spaanse komkommers.
Al beweren die lui dat hun komkommers volkomen veilig zijn.
*niet meer in sprookjes gelooft sinds ABN en ING*

necrosis | 04-06-11 | 09:58

@Ivoren Toren | 04-06-11 | 09:42
Eens. Boeven vangen, stelletje geuniformeerde kuttokkies!

Dmitri Dmitrievitsj | 04-06-11 | 09:55

necrosis | 04-06-11 | 09:51
Die gaat vanmiddag weer aan.
Maar op het menu staat geen paardevleesch.
Dan vermoord ze me.
Denk ik.

Teun van het Tuinpad | 04-06-11 | 09:53

@Teun van het Tuinpad | 04-06-11 | 09:32
(NSFW)
Met dit soort temperaturen denk ik direct aan de BBQ!
*ruzie vreescht met Mevr. Teun*

necrosis | 04-06-11 | 09:51


@netniet | 04-06-11 | 09:22
Jammer voor jou maar mijn weekend kan niet meer stuk.
Vraagje: je bent éénstreperT?

necrosis | 04-06-11 | 09:48

Morgen, zeau een fantastisch stuk van Peter Verhaar? Of komt die @BasPaternotte de boel hier weer verstieren? Eitherway, ik wacht met spanning. * koffie *

Ashtrey | 04-06-11 | 09:46

Laat de politie toch gewoon haar werk doen, stelletje tokkies.

Ivoren Toren | 04-06-11 | 09:42

Che_cuevara | 04-06-11 | 09:18
Ik mag hopen dat ze nu wakker is.
Slapend paardrijden is vrij lastig, volgens mij.

;

Teun van het Tuinpad | 04-06-11 | 09:32

necrosis | 04-06-11 | 08:44

Ik begrijp dat je het graag vertaald naar Jip en Janneke want begrijpend lezen is duidelijk niet je sterkste kant.

gefeliciteerd met je k*t-begin van je weekend overigens.

netniet | 04-06-11 | 09:22

@Teun van het Tuinpad | 04-06-11 | 09:15
Mogge Teun,

Mevr Teun slaapt nog neem ik aan :)

Che_cuevara | 04-06-11 | 09:18

Rammstein | 04-06-11 | 08:32
Toch ben ik nu wel heel benieuwd welk strand je met die blonde vriendin gaat bezoeken.

Ben gek op blonde vriendinnetjes.

;
Mogge !

Teun van het Tuinpad | 04-06-11 | 09:15

@necrosis | 04-06-11 | 08:06
Weer een leuke :)

Che_cuevara | 04-06-11 | 09:12

@R.B.Scott | 04-06-11 | 08:51
Dat geldt niet alleen voor vrouwen.....

necrosis | 04-06-11 | 08:57

Geef die zeug eens om meerdere redenen een mountainbike tot eind dit jaar.

R.B.Scott | 04-06-11 | 08:51

@Rammstein | 04-06-11 | 08:32
Pas je wel goed op je huidje?
*flesje zonbescherming doneren doet, geen grinnik*

necrosis | 04-06-11 | 08:47

@netniet | 04-06-11 | 08:30
Laat ik het dan vertalen naar Jip en Janneke:
Als ik iets goed doe mag je me filmen en veren in mijn reedT steken, als ik een blunder bega moet je camera uit op straffe van een pak slaag/ enkeltje cel.
Als je jezelf (als pliessie) inlaat met camera's, moet je niet gaan huilen als iemand jouw blunders ook vastlegt en uit wil zenden.

necrosis | 04-06-11 | 08:44

necrosis | 04-06-11 | 08:26 |
Nee jôh, dat gedoe, met die drempels en zo. Ik ga in de file staan naar het strand. Muziekje aan, de meest blonde vriendin die ik heb mee .... wordt totaal goed vandaag.

Rammstein | 04-06-11 | 08:32

necrosis | 04-06-11 | 08:20

Ik ken dat soort programma's wel maar kijk ze absoluut niet nazi-gedrag.

Ik denk dat we even digitale miscommunicatie hebben. Ik betwist het niet dat het wel mag. Echter elke Nederlander die ouder is dan 18 wordt geacht de wet te kennen. Ik dus ook en jij vermoedt ik ook. Een agent in kwestie al helemaal natuurlijk.

En wat is er nu leuker om een agent die je verbiedt te filmen om zijn oren te slaan met het betreffende wetsartikel waar dat op gestoeld is en te kunnen vervolgen wanner hij zegt dat je dan maar mee gaat naar het bureau te vervolgen met, dan krijg je direct een klacht c.q. aangifte aan je reedt op basis van artikel... :)

netniet | 04-06-11 | 08:30

Opeens heb je het, je wordt géén cameraman.

Jackanders | 04-06-11 | 08:26

@Rammstein | 04-06-11 | 08:15
Hoezo?
Wil jij ze inhalen via de vluchtstrook en tegelijkertijd obscene gebaren maken?
Maar even serieus, wanneer kunnen we jou bewonderen in een racewagen.
Lijkt me echt iets voor jou!

necrosis | 04-06-11 | 08:26

@netniet | 04-06-11 | 08:04
Heb jij wel eens programma's gezien als Wegmisbruikers?
Daarin beroepen agenten zich op het feit dat die cameraman hun werk filmt, als aangehouden personen eisen dat er niet gefilmd wordt.
Maar zodra agenten worden gefilmd als ze brokken maken, moet die camera direct uit.

necrosis | 04-06-11 | 08:20

Staat er al file ?

Rammstein | 04-06-11 | 08:15

@Che_cuevara | 04-06-11 | 07:58
Bij deze, een gratis stripje Valium, gedeelde smart is halve smart.
En natuurlijk een passend liedje:
www.youtube.com/watch?v=EfPjxUU0g9o
(geen herrie, erewoord!)

necrosis | 04-06-11 | 08:06

Instant update: Herhaalde oproep aan alle cameramannen met kekke schoentjes en een grote mond als mevrouw agent niet in de buurt is: doe 'es gewoon doorfilmen ook al zegt de politie dat het niet mag! Op de openbare weg is dat nooit een probleem, ook al vinden bijdehante eenstrepertjes van wel. Regels zijn regels.

@ Redactie: Doe es en keer plempon op basis van welk artikel dat dan is ? En wellicht nog leuker, erbij, welke aanklacht de filmers op het bureau in kunnen dienen als de eenstreperts besluiten de filmerts mee te nemen.

netniet | 04-06-11 | 08:04

@necrosis | 04-06-11 | 08:01
LOL

Che_cuevara | 04-06-11 | 08:04

necrosis | 04-06-11 | 07:57
LOL, een flauw woordgrapje in de morgen is een dag zonder zorgen.

titsme | 04-06-11 | 08:02

@necrosis | 04-06-11 | 07:52
Dat had je nou niet moeten zeggen.

* kan ik ook aan de valium*

Che_cuevara | 04-06-11 | 07:58

@titsme | 04-06-11 | 07:54
Je kan beter nog een paar dagen wachten met je tentharingen.
*vlaggetjesdag*

necrosis | 04-06-11 | 07:57

Goedemorgen. De uit het niets scheldende filmert.. is zoiets opgekropte frustratie of gewoon laag allooi?
Ik ga mijn tentharingen maar weer eens de grond in slaan, grappenmakers. #chaosatkempi

titsme | 04-06-11 | 07:54

@Che_cuevara | 04-06-11 | 07:41
Zolang "de ander" mijn schade betaalt is er niets aan het handje.
En wat Job vindt of doet zal me jeuken.
Het nieuws van de afgelopen week is duidelijk: men is Job meer dan zat!
Al vind ik het prachtig dat PvdA met elke peiling daalt, je moet toch niet denken aan een sterke leider die PvdA de grootste partij van het land maakt?
*Valium*

necrosis | 04-06-11 | 07:52

@necrosis | 04-06-11 | 07:40
*Onder douche gaat staan en sticker verwijderd met terpentine.*

Che_cuevara | 04-06-11 | 07:45

@necrosis | 04-06-11 | 07:32
Ik had er twee woorden van gemaakt aan aan te geven dat hij dan "kaduuk" is.:)

En waarom ziektekosten? Je gaat toch niet zelf het recht in eigen handen nemen.
Dat mag niet van Job.

Che_cuevara | 04-06-11 | 07:41

@Che_cuevara | 04-06-11 | 07:10
*No Ma'am stickerT op voorhoofd Che plakken doet*

necrosis | 04-06-11 | 07:40

@Che_cuevara | 04-06-11 | 07:25
In dat geval hoop ik dat die persoon goed verzekerd is voor schade.
Hopelijk voor mij WA, anders hopelijk voor "de ander" voor ziektekosten......
Enne.... versnellingsbak is één woord....
[/taalnazimodus]

necrosis | 04-06-11 | 07:32

@necrosis | 04-06-11 | 07:11
Kan wel, maar als er iemand met een redelijke vaart tegen jouw auto aan knalt is de kans levensgroot de je versnellings bak naar z'n mallemoer is.

Che_cuevara | 04-06-11 | 07:25

@Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:21
Koop een auto met automaat, zet de pook in de P-stand en een handrem is praktisch overbodig.
Heb je een auto met een schakelbak, zet je het contact uit en parkeert in de 2e versnelling.
Een rechtgeaarde Mannarchist heeft geen handrem nodig.

necrosis | 04-06-11 | 07:11

@Sjeng de helle | 04-06-11 | 07:00
Precies.
Maar voor die politie vrouwen is het veelal wel terecht dat die wat mogen afvallen.
Vrouwen moet je gewoon gelijk geven behalve als het er echt om gaat.
Als je ze altijd gelijk geeft voor die "probleempjes" van hen, krijg jij meestal wel gelijk op de echt belangrijke zaken.
Als je het maar goed brengt.
En ze ook altijd het gevoel geven dat zij de baas zijn.

Che_cuevara | 04-06-11 | 07:10

Lui ik ga er weer uit, moet me voorbereiden op de wekelijkse kommer en kwel: Boodschappen doen.
Ze wil ook een nieuw handtasje en dat is nu net iets waar ik pagus van ben, handtasjes er komen geluiden en uit en voorwerpen waarvan ik de existentie niet kan bevroeden. OUT!

Sjeng de helle | 04-06-11 | 07:09

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:55
Ook zooooo herkenbaar.
Zal met die Politie dames ook wel niet anders zijn.

We hebben een groot voordeel we zien de humor er van in, er zijn ook van die figuren die tegen hun wederhelft beginnen te katten, ezels, ze verliezen toch.
Dan blijft zo'n mens nog langer tegen je aan zeveren.

Sjeng de helle | 04-06-11 | 07:00

@Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:51
LOL,
Gelukkig is dat bij mevr Che niet aan de orde.
Al zeuren alle vrouwen wel over hun gewicht, ook die van mij.
Maar dat heeft ze echt niet nodig.
Alleen kan ik dat haar nieet wijsmaken.
"jij bent bevooroordeeld" zegt ze dan.

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:55

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:47
Als Mevr. Sjeng bij de kapper is geweest ga ik haar als het kan met de cabrio ophalen, dikke pret, "Hoe vind je het geworden?" Thuis: "Kerel waarom ben ik eigenlijk naar de kapper gegaan? ik zie er niet uit."

Laatst een mooie meegemaakt in een slagerij:
Man zoekt barbecue vlees uit. Vrouw: "Niet te vet ik moet afvallen." Man: "doe dan mee aan een schoonheidswedstrijd , dan val je meteen af."

Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:51

@Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:45
Kan er mij alles bij voorstellen.
Mijn vrouw wil altijd maar stickers op de auto plakken, maar daar heb ik een veto over uitgesproken.
Niet op mijn auto en anders maar een echtscheiding :)

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:47

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:42
LOL,
Ik zie het al wij delen met velen een gezamelijk lot.
Ooit een een Leopard tank mogen rijden, mijn grootste vrees: dat een van de dames een bloemtje mee zou brengen om de saaie tank wat op te fleuren.

Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:45

@Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:34
En die restauratie wordt ook elk jaar duurder.
En als je dan durft te zeggen dat ze van die spiegel moet afblijven krijg je nog een grote mond ook.

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:42

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:31
Liefst de binnenspiegel als ik aan het rijden ben, dan moet de makeup bijgewerkt worden.
Vooral met de lippenstift heb ik altijd lol, zeker in de bochten.
Wat me ook is opgevallen bij de dames is dat ze altijd even knap blijven alleen de restauratie duurt met elk voortschrijdend jaar langer.

Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:34

@Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:27
Gelukkig, dan ben ik niet de enige met die ervaring.
Mijn vrouw denkt ook dat de achteruitkijkspiegel er alleen maar zit om haar make-up te checken.

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:31

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:23
Mogge Che,
Dat is voor de Dames geen optie, de vingers worden vies van die rare dopjes op de ventielen.
Daarentegen zijn het meestal Grootmeesters in het gebruik van de creditkaart, waar ik even bezig ben om alles rustig uit te vogelen, gaat dat bij de dames in een tempo dat je met de ogen niet kunt volgen, formidabel.

Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:27

@Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:21
Mogge Sjeng,
Je kan ook de lucht uit de banden halen.
Dan rijd hij niet zo goed.

Che_cuevara | 04-06-11 | 06:23

Mogguh @ All,
Stel je nu eens voor dat je de handrem gebruikt en een vingernagel breekt af, moet er niet aan denken.

Sjeng de helle | 04-06-11 | 06:21

Mogge @all,

Tja, zo'n handrem is soms toch wel handig.

Het gebruik daarvan zouden ze toch eens in de rijlessen aan de orde moeten stellen.

Che_cuevara | 04-06-11 | 05:57

wat zijn de zwitsaltjes bijdehand vandaag, opvallend, aspiraties bij de AIVD?

De Plæbæër | 04-06-11 | 05:21

je staat er lekker op, domme kuthoerrrr!!!!

De Plæbæër | 04-06-11 | 05:17

Ok, portretrecht geldt kennelijk niet op de openbare weg waardoor je dus ook agenten kunt filmen, Alleen wat ik mij afvraag, weegt een sommatie van een agent om weg te gaan danwel te stoppen met filmen(al dan niet terecht) niet zwaarder dan het recht om op de openbare weg te filmen? En al krijg je een onterechte sanctie van de desbetreffende agent, probeer er nog maar eens in beroep te gaan... kansloos nietwaar?!

Huilie | 04-06-11 | 04:36

*Licht uit doet*

neemjemoederindemali | 04-06-11 | 02:49

Ik ga de tent sluiten. Voor de rest, slaap lekker!

- weggenuttigt -

nicks nuttig | 04-06-11 | 01:53

@ Ashtrey

* I've been comprimised, over. Ik have been compromised * ;-)

Slaap lekker Ash.

nicks nuttig | 04-06-11 | 01:48

nicks nuttig | 04-06-11 | 01:25
Ondanks dat je vaak opzettelijk onzin verkondigt, mag ik je wel! Succes met opruimen, ik hou het namelijk eauk voor gezien.

Prettige nacht allen.

*out*

Ashtrey | 04-06-11 | 01:32

zeg maar jansen | 04-06-11 |
Is moeilijk, daarnaast denk ik niet dat het op prijs wordt gestelt als ik een hond zou meenemen naar kantoor. Alhoewel, ik zal es een balletje opgooien, wie weet wat er 'mogelijk' is.

Ashtrey | 04-06-11 | 01:29

@De Dansende Kater ® | 04-06-11 | 01:26

Och, een ouwe zuurpruim beetje stangen is wel eens leuk.

En jansen is unne echte.

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:28

Ashtrey | 04-06-11 | 01:25 Meenemen is geen optie?

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:26

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:18
Laat zeg maar jansen lekker reaguren, de man heeft niet veel anders te doen. Sommigen denken dat hij van dal was, en velen weten het zeker. Hij lijkt er wel op moet ik zeggen.

De Dansende Kater ® | 04-06-11 | 01:26

Gaat iedereen slapen? Ik ruim het wel weer op..

@ me

Krijg je ervan als je een zwitsal bent én nutteloze dingen zegt.

nicks nuttig | 04-06-11 | 01:25

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:24 Ja hoor, je vult het maar in voor me.

Het zal wel uit je eigen onderbewuste komen dat je daar 'vieze vent' aan moet verbinden.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:25

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:22 |
Kan die hond moeilijk -als ik aan het werk ben - de gehele dag alleen laten, zielig. Anders had ik er zeker al één genomen.

Ashtrey | 04-06-11 | 01:25

@jansen

En wat vindt jouw vrouw er van dat je 'een keer bij Rammstein in de buurt wil rijden om die one-womanshow te zien'?

Vieze vent dat je bent.

Trouwens. Trouwen is houwen. En zo huisje, boompje, beestje ben ik nog niet.

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:24

Rammstein | 04-06-11 | 01:21
You too. Bye.

Ashtrey | 04-06-11 | 01:23

Ashtrey | 04-06-11 | 01:21 Neem dan toch maar een hond.

Wat je tegen kunt komen tijdens het wandelen met een hond is al een pré.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:22

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:12 |
Viel naar mijn weten wel mee heur.
Lag misschien eauk wel aan mezelf, eigenlijk stond ik er toendertijd niet echt open voor. Terwijl er genoeg animo was qua reacties op mijn profiel. Altijd weer die boot afhouden, chicken zijn so to speak.

Ashtrey | 04-06-11 | 01:21

Ashtrey | 04-06-11 | 01:18 |
Het mooiste vind ik, om midden in de nacht naar Berlijn te rijden. Hèèrlijk.

Ik moet zo weer op. Ik wens jullie een prettige nacht.
*aus*

Rammstein | 04-06-11 | 01:21

Sorry for the off topic, G-Unite.

* artikel lees en filmpje kijken doet *

nicks nuttig | 04-06-11 | 01:21

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:18 "Je moest eens weten"?

Wat vindt jouw vrouw er van dat zodra jij ergens 'Lekker ding' leest om een nummer begint te zeuren?

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:20

bijtertje | 04-06-11 | 01:17 Misschien moet jij je tekst nog eens lezen voor je op post drukt.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:18

@zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:10

Jansen toch, je moest eens weten...

Wat vindt ze er eigenlijk van? Dat jij hier zo dag en nacht zit te reaguren. Zal ze vast spannond vinden.

Grapjas.

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:18

Rammstein | 04-06-11 | 01:10 |
Rij op de doordeweekse dagen altijd de stad uit en dus weinig verkeer en aan het einde van de werkdag vice versa.
Pak een klein stukje snelweg mee en dan ben ik al bijna op de zaak. Ideaal. Moet alleen nu vaak één keer in de week naar een plaatsje dichtbij Eindhoven, vanaf Rotjeknor nog best een stukje rijden, misschien wel goed voor mijn auto, eindelijk wat 'langere' stukken.
Heb de auto nu bijna twee jaar en er staat slechts zo'n 37.000 op de teller.

Ashtrey | 04-06-11 | 01:18

@zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:10

Jansen toch, je moest eens weten...

Wat vindt ze er eigenlijk van? Dat jij hier zo dag en nacht zit te reaguren. Zal ze vast spannond vinden.

Grapjas.

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:17

In de serie "de politie op je hielen"op Net 5, elke avond om 19.00 uur zie dat regelmatig door de personen die worden ondervaagd geeist wordt dat ze niet gefilmd willen worden. Sttevast zegt elke politieagent dat het filmen op de openbare weg plaats vindt en wordt geen gehoor gegeven aan de eis van de ondervaagden Misscien voor onze plesie om dar eens naar te kijken !!!!!

bijtertje | 04-06-11 | 01:17

@ wel/niet

Cheers.

nicks nuttig | 04-06-11 | 01:17

-weggejorist-

famous cunt | 04-06-11 | 01:16

Ashtrey | 04-06-11 | 01:11 De meesten van die vrouwen op zo'n site bestaan niet eens.

En je geld komt bij die PVV-ert terecht. Je weet wel.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:12

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:02 |
Ooit eens gedaan, abonnement van een maand (dacht ik), tot er door de desbetreffende amoureuze instantie vervolgens nog een maand werd afgeboekt. Zag het vrij laat, gelukkig nog wel kunnen storneren. Nergens op die site kunnen vinden waar ik direct contact kon opnemen naast mailcontact, waar uiteraard niet op gereageerd werd. En eauk nog es geen vriendin aan overgehouden. Na veel pijn en moeite toch op de site zelf een afmeldprocedure gevonden. Stelletje geldwolven.

Ashtrey | 04-06-11 | 01:11

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:01 |
Nee, daar zijn ze meestal te boos voor.

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:00 |
Gelukkig (!) getrouwd, is ze.

Ashtrey | 04-06-11 | 00:59 |
Ik zag ooit een bumpersticker "wie langzaam rijdt, komt nooit op tijd" maar dan op zijn Achterhoeks. Die vond ik wel leuk.
Ik heb nooit haast. Gewoon, op tijd weggaan. Zit het tegen, dan is dat jammer. Niet dat ik graag in de file sta, maar je woont nu eenmaal in Nederland.
Behalve onderweg naar een concert, dan sloop ik de binnenkant van mijn auto als ik vast kom te staan.

Rammstein | 04-06-11 | 01:10

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:05 Hoofdpijn of niet, zie jij eerst maar eens aan een vrouw te komen.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:10

nicks nuttig | 04-06-11 | 01:03

*plop....... ik neem d'r ook nog 1*

wel/niet | 04-06-11 | 01:05

@zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:02

Doe's je wederhelft plezieren.

Of heeft ze weer hoofdpijn?

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:05

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:00 |
Oh, dat gaat allemaal heel rustig hoor. Effectief & duidelijk, maar niet hysterisch en zo.
Dat heeft het meeste effect. En "rukker", dat kan iedereen wel liplezen.
Ik rijd graag auto, muziek aan, heerlijk.

Rammstein | 04-06-11 | 01:04

Zat net in de puik vet coole GeenStijl Reaguurders Zoekmachine te snuffelen (naar mijzelf, ja echt waar), zie ik opeens dit:

'Oh gossie, hebben ze een glossy. Al-Qaida verwesterd!

P.S. Hoe zou het eigenlijk met onze grote vriend Osama zijn? Long time no see.'
(www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/04/...)

Eindelijk iets nuttigs gezegd! Mag ik dat zeggen? Nee, dat mag ik niet zeggen. Te laat! :D

/Narcisme off

nicks nuttig | 04-06-11 | 01:03

Ashtrey | 04-06-11 | 00:57
Het is 'bejegent'. Waarom zou ik mensen als jij au serieux nemen? Veel te vermoeiend.

De Dansende Kater ® | 04-06-11 | 01:03

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:00 Doe's datingsite aanmelden.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:02

Rammstein | 04-06-11 | 00:58 Dat rukgebaar, komen ze nooit informeren wat dat nou kost?

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:01

@Rammstein | 04-06-11 | 00:53

Echt?

Doe's nummer geven.

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 01:00

Rammstein | 04-06-11 | 00:58 Ik wil een keer bij jou in de buurt rijden om die one-womanshow te zien.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 01:00

Rammstein | 04-06-11 | 00:55 |
Nee, maar had een afspraak waar ik absoluut op tijd wilde voor wilde zijn. Daarnaast ben ik meer een passieve-rijder. Eigenlijk haal ik bijna nooit halsbrekende toeren uit, op een enkele uitzondering na, bewijst dit voorval eens te meer.

Ashtrey | 04-06-11 | 00:59

necrosis | 04-06-11 | 00:56 |
Het ruk-gebaar (vuist maken en heen en weer halen), of duim en wijsvinger dicht bij elkaar a.k.a. klein pikkie zeker. Of hand over je hoofd halen, als de chauffeur in kwestie kaal of kalende is.Ben er wel eens voor afgesneden.
Ach.

Rammstein | 04-06-11 | 00:58

Komdan | 04-06-11 | 00:52 Nou, ik laat ook het gas los wanneer ik zie dat het verderop tot stoppen gaat komen.

En als mensen voor me aansluiten voor een verkeerslicht en er een gaatje valt, dan valt dat gaatje maar.

Ik ga namelijk geen gas geven om nergens naar toe te gaan.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 00:58

De Dansende Kater ® | 04-06-11 | 00:53
De auto die ik inhaalde reed maximaal 60 waar je 80 mag, en toevallig had ik haast. Daarnaast hou ik er al helemaal niet van als iemand tegen me zegt: ik ken dat soort figuren als jij wel. Dus waarom probeer ik mezelf eigenlijk nog te verdedigen tegen over iemand die mij zo bejegend. Goedenavond.

Ashtrey | 04-06-11 | 00:57

@Rammstein | 04-06-11 | 00:41
+1 voor je comment (meer kan ik helaas niet uitdelen).
En ik ben nieuwsgierig naar je "andere gebaren".
Wat betreft beharing zijn vrouwen niet eensgezind, ik had ooit een 'dinnetje die me zou verlaten als ik mijn borsthaar zou afscheren.

necrosis | 04-06-11 | 00:56

Ashtrey | 04-06-11 | 00:45 We zien je wel een keer op tv, en daarna gaat die kabouter aan Koos vragen of ie het goed gezien had. En wat jij nou helemaal fout deed.

En Koos zal zeggen dat ut heul gefaahlûk was wat jij deed.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 00:55

Ashtrey | 04-06-11 | 00:45 |
Was je onderweg naar een hart-operatie, of had je een donor-nier bij je ?

Rammstein | 04-06-11 | 00:55

Komdan | 04-06-11 | 00:52 |
Voor mijn gevoel viel het allemaal wel mee, klaarblijkelijk niet gezien het wel flipping Ashtrey off -day leek.

Ashtrey | 04-06-11 | 00:54

Komdan | 04-06-11 | 00:52 |
..... en dan rustig door rood kachelt.

Rammstein | 04-06-11 | 00:53

Ashtrey | 04-06-11 | 00:45
Ik ken dat soort figuren als jij wel. Besef je wel dat het gevaarlijk is wat je doet?

De Dansende Kater ® | 04-06-11 | 00:53

Mongoose | 04-06-11 | 00:48 |
Vriendin van mij is politie agent en een ontzettend lekker wijf.

Rammstein | 04-06-11 | 00:53

@Ashtrey
Ach je leeft nog, liever een beetje extra risico als zo'n oud wijf die 500 meter voor de stoplichten al begint met remmen.

Komdan | 04-06-11 | 00:52

Mongoose | 04-06-11 | 00:48 |
Reminds you of somebody particular?
Dat idee krijg ik namelijk een beetje.

Ashtrey | 04-06-11 | 00:51

Dit filmpje en item gaan weer helemaal nergens over. Lekker makkelijk politie afzeiken. Geen stijl schaam je en ga eens echte items maken!

jebenteenZ | 04-06-11 | 00:49

@Parsons
Gaf ik een verkeerd antwoord ?

Rammstein | 04-06-11 | 00:48

Waarom zijn die politiewijfen altijd zo godverdommes lelijk? Dit geval bewijst het weer eens: geen tieiten, dikke kont, haar in "hakuh"-stijl en een zonnebril van de Hans Anders.Geen wonder dat je dan niet gefilmd wil worden...

Mongoose | 04-06-11 | 00:48

necrosis | 04-06-11 | 00:37 |
Toevallig een paar dagen geleden kreeg ik van twee verschillende automobilisten the finger. Haalde er eentje in op een provinciale N-weg, maar er kwam eauk een tegenligger aan, die ik - naar mijn idee - nog met voldoende ruimte overliet om normale snelheid door te blijven rijden, toen ik weer op mijn weghelft kwam. Blijkbaar niet wat de vinger stond strak tegen de voorruit. Later stond de automobilist die ik had ingehaald naast me bij het stoplicht en die zwaaide eauk nog es vriendelijk met zijn middelvinger.
Maar ik ben dan eauk 5 keer gezakt veur mijn praktijk, moest zelfs nog een keer mijn theorie halen omdat die verlopen was na een jaar.

Ashtrey | 04-06-11 | 00:45

Waar ik absoluut niet tegen kan, zijn vrouwen die niet kunnen autorijden, en mannen met compensatie autorijdgedrag.

Rammstein | 04-06-11 | 00:44

necrosis | 04-06-11 | 00:32 |
Zolang een man geen haar op zijn rug heeft, vind ik alles best, eigenlijk. Maar een geschoren kruis zuigt absoluut prettiger.
Dus vice versa kan ik me wel voorstellen, dat een man graag een vrouw met een korte coup heeft, down under.
Beetje landscaping zeg maar.

necrosis | 04-06-11 | 00:37 |
Ik probeer niet agressief te zijn in het verkeer, maar af en toe, moet je wel eens duidelijk maken, dat iemand een eikel is. Maar ik heb meer gebaren dan de middelvinger, die is zo jaren tachtig.

Rammstein | 04-06-11 | 00:41

Gister m'n laptop gejat uit mijn auto, lag op de bijrijdersstoel. Boete gehad wegens uitlokking...

Komdan | 04-06-11 | 00:39

@Rammstein | 04-06-11 | 00:17
Gewetensvraag: steek jij je middelvinger wel eens op naar andere automobilisten (M/V) tijdens het autorijden?
*hoopt op een weloverwogen "ja"*

necrosis | 04-06-11 | 00:37

NFC | 04-06-11 | 00:35 |
Alweer een paar toppiks geleden heur ...

Ashtrey | 04-06-11 | 00:36

-weggejorist-

NFC | 04-06-11 | 00:35

@Rammstein | 04-06-11 | 00:23
Het zal je misschien verbazen maar ik vraag me af wanneer wetenschappers een pil uitvinden waardoor ik me nooit meer hoef te scheren, ik vind het nogal een saaie bezigheid en om de paar dagen moet ik weer.
Ik wil zelfs geen ringbaardje.

necrosis | 04-06-11 | 00:32

necrosis | 04-06-11 | 00:24 |
Minder. All for the best, zou ik dan denken.

Ashtrey | 04-06-11 | 00:28

@Ashtrey | 04-06-11 | 00:10
Geen idee, ik heb hem al een tijd niet meer gezien maar meneer meende een dreigbrief in mijn brievenbus te moeten gooien, ik was overigens niet de enige die zo'n brief ontving.
De pliessies hebben me overtuigd dat dit geen serieuze "issue" was, iets wat later dus klopte.
Waar hij zich nu ophoudt weet ik niet.
Ik heb hem destijds aangeboden om een tijdje bij mij in te trekken, iets wat hij weigerde.
En wat hij nu doet/ waar hij woont, kraakt of
pist, zal mij een rotzorg zijn.

necrosis | 04-06-11 | 00:24

necrosis | 03-06-11 | 23:57 |
Dat mag je helemaal zelf weten, tenslotte.

Rammstein | 04-06-11 | 00:23

@zeg maar jansen | 04-06-11 | 00:12

Als jij het zegt, zal het wel zo zijn.

Toch?

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 00:19

Parsons | 03-06-11 | 23:56 |
Ik heb van een aantal mannen gehoord, dat ik "auto rijd als een vent".
Ik geloof dat dat een compliment is.

Rammstein | 04-06-11 | 00:17

@Canis Spurcus | 03-06-11 | 23:59
I approve of this message. Het is m.i. waar wat je hier neerplempt. En hoewel ik een groot voorstander ben van het in de gaten mogen/kunnen houden van onze politiemacht d.m.v. beelden, sta ik ook voor hardhandige aanpak van echte criminelen in plaats van de huidige immorele regeltjes melkkoe genaamd boetes voor nutteloze overtredingen. Beter gaan ze zich met nuttigere zaken bezig houden, in plaats van de jaarrekening rondwerken.

Gaarbok | 04-06-11 | 00:13

necrosis | 04-06-11 | 00:09
Ah, je hebt het verhaal twee keer verteld.
Moet wel indruk hebben gemaakt, wat ik me dan weer heul goed kan voorstellen. Bah. ;)

Ashtrey | 04-06-11 | 00:12

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 00:09 Als het zo uitkomt. Maar ook best wel eens bier.

Jij begon over okselhaar en je sprong ineens over naar wijn drinkende Belgische deernes. Vandaar mijn gedachte dat jij denkt dat het een met het ander te maken heeft.

Ik kan je voorlichten, dat is niet zo. Het heeft niets met elkaar te maken.

zeg maar jansen | 04-06-11 | 00:12

Rammstein | 03-06-11 | 23:44
Ik vertoef nu en dan in Zuid-Europa en je hebt gelijk; de dames hebben tien keer meer stijl dan hier.
De mannetjes zijn een stuk lelijker dan de hollanders, dat dan weer wel.

De Dansende Kater ® | 04-06-11 | 00:12

Toch niet zeau lang geleden, een gedeelte van het desbetreffende reaguursel:

Zelf heb ik een maat gehad die ontspoorde en ging kraken, hij vertelde iedereen lachend dat hij een enorm huis bewoonde (klopt!), ik ben er één keer geweest, het was een bouwval dat met ducttape bij elkaar gehouden werd en zonder stromend water.
En dat laatste werd pijnlijk duidelijk toen ik even moest pissen, de stank van urine was niet te harden en poepen deed 'ie op een emmer met een zakje erin.....
Ik geef de voorkeur aan anti-kraak.
necrosis | 03-10-10 | 02:21 | + 0 -

Nou? Woont 'ie wat beter? Stromend water enzo ...

Ashtrey | 04-06-11 | 00:10

@mezelf

u = uw

Sukkol.

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 00:10

@zeg maar jansen | 04-06-11 | 00:06

Geen idee.

Drinkt u wederhelft wijn dan?

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 00:09

@Ashtrey | 03-06-11 | 23:57
Bedoel je deze soms:

@Nacho_Vidal 23:02
Ik ken daar een goed voorbeeld van, een "vriend" van mij had een hele oude boerderij "gekraakt" (dat pand stortte zowat letterlijk in).
pissen deed hij op een plee waar geen water meer uitkwam (stel je de pisgeur eens voor...)
En poepen deed hij op een emmer met een plastic zak erin, na de grote booschap zak eruit, dichtknopen en in de kliko.....
necrosis | 23-04-10 | 23:18 |

necrosis | 04-06-11 | 00:09

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 00:04 En van wijn krijg je geen okselhaar?

zeg maar jansen | 04-06-11 | 00:06

@Ash

Ik ben regelmatig in Belgie uit geweest. En ik zeg je, qua klasse en stijl overstijgen ze de Nederlandse dames zonder moeite.

Nederlandse vrouwen drinken bier. Belgische vrouwen wijn.

Dat zegt alles.

CarlitoBrigante | 04-06-11 | 00:04

CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:55 |
Hoe toepasselijk he?
Verder onderschrijf de bewering over belgisch/vlaamsche dames. Zeau charmant vaak!

Ashtrey | 04-06-11 | 00:00

"Jij mag mij niet filmen".

Je mag een agent ALTIJD filmen tijdens zijn werk mits je niet binnen afzetlinten loopt. Je hebt ook GEEN perskaart nodig. Loop ze alleen niet voor de voeten. Dit moet je heel letterlijk nemen. Als ze jou opzoeken: niet aan de kant gaan.

Pas na publicatie kan een agent bezwaar maken tegen rechtmatig gefilmd worden maar omdat het een agent betreft is beroep op bv portretrecht vrijwel kansloos.

Het staat de politie 'vrij' te bluffen en intimiderend over te komen maar blijf door filmen en wijs ze op jouw rechten van vrije nieuwsgaring. Wis niks. Geef niks af.

Politie heeft niet meer rechten dan Jan lul de Behanger op zo'n moment. Gaan ze te ver, stap naar een advocaat die je de weg naar de klachtenprocedure over politieoptreden haarfijn kan uitleggen.

Canis Spurcus | 03-06-11 | 23:59

necrosis | 03-06-11 | 23:55 |
Zeker wel een jaartje of 2 geleden, time flies, right.
Zal eens een poging wagen, maar garandeer niks.

Ashtrey | 03-06-11 | 23:57

@Rammstein | 03-06-11 | 23:50
Ik hanteer liever een scheermes en een busje schuim, if you don't mind......

necrosis | 03-06-11 | 23:57

@Rammstein
Kun jij wel normaal autorijden eigenlijk?

Parsons | 03-06-11 | 23:56

@Ash

Potjandeurie zeg!

En zo met die arm in de lucht. Alsof ze willen zeggen: 'Carlito, kiek us! Iek ep keen oqsulhaar!

Waw.

CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:55

@Ashtrey | 03-06-11 | 23:40
I remember, maar ik neem geen enkel risico totdat jij me wijst op hetgeen ik indertijd heb geschreven.
Dus doe je best (atm0s' tooltje) en je ik garandeer je een antwoord!
Deal?

necrosis | 03-06-11 | 23:55

@zeg maar jansen | 03-06-11 | 23:49
Precies. Dat is ook het punt dat ik wilde maken tegenover "soepmetballenjongen". We're on the same side here.

Gaarbok | 03-06-11 | 23:54

CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:48 |
Not so much.
I wax.

Rammstein | 03-06-11 | 23:50

Gaarbok | 03-06-11 | 23:46 En dát is pas na publicatie én de persoon in kwestie moet zwaarwegende argumenten aanvoeren waarom het niet gepubliceerd zou mogen worden.

Filmen en fotograferen is op de openbare weg niet verboden.

zeg maar jansen | 03-06-11 | 23:49

@Rammstein | 03-06-11 | 23:44

Als je van okselhaar en shag tussen de tanden houdt.

Franse vrouwen. Nee, dank u.

Doe mij maar Belgische madamekes.

CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:48

@Markies de Schade | 03-06-11 | 23:42

Ik zal ze op de lijst zetten.

CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:46

Daarom is het per definitie niet verboden/strafbaar. Alleen als de omstandigheden zo zijn dat de rechter bepaald dat er schending van het portretrecht plaats heeft gevonden.

Gaarbok | 03-06-11 | 23:46

zeg maar jansen | 03-06-11 | 23:43 |
Er zijn uiteraard uitzonderingen op de regel, dat Fransen zwaar kut zijn. De vrouwen daar zijn zo over het algemeen très belle.

Rammstein | 03-06-11 | 23:44

necrosis | 03-06-11 | 23:39 Ja vast. Maar wel in Parijs afgeleverd.

zeg maar jansen | 03-06-11 | 23:43

@soepmetballenjongen | 03-06-11 | 23:25
Je mag altijd zeggen dat je niet in beeld gebracht wilt worden. Dat is niet de kwestie, want vrijheid van meningsuiting. Dat wil nog niet zeggen dat je dan automatisch volgens het _recht_ gelijk hebt. Een subtiel verschil tussen jouw voorbeeld van "de Majesteit" en dit geval is dat deze mevrouw een publieke functie verricht, op een publieke plaats. Je draagt aan als argument dat het in dit geval om een een negatieve beeldvorming gaat. Ik bestrijd dat. Alleen de rechter kan dat bepalen mocht het tot een rechtzaak komen. Ook je bewering dat dat 100% tot een veroordeling leidt is compleet uit de lucht gegrepen.

Gaarbok | 03-06-11 | 23:42

@CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:37
En ik vond Caché errug goed. Evenals Entre les Murs.

Markies de Schade | 03-06-11 | 23:42

necrosis | 03-06-11 | 23:37 |
Heeft die vriend van je ondertussen alweer een goedwerkend toilet? Is alweer heul lang geleden, maar je vertelde dat hij steeds met een emmer in de weer was.
Remember?

Ashtrey | 03-06-11 | 23:40

@zeg maar jansen | 03-06-11 | 23:27
Eh.... van de ooievaar?

necrosis | 03-06-11 | 23:39

@Ashtrey | 03-06-11 | 23:26
Uniek is het zeker niet.
Ik heb ooit een collega gehad uit Iran of Irak (boeiend), die gebruikte de standaard NL plee op dezelfde manier.
Hij ging met zijn schoenen op de pleebril staan en deed (gehurkt) zijn behoeften.
En nee, ik heb er niet bijgestaan, de afdrukken van zijn schoenzolen op de bril spraken boekdelen.
Maar je zal me niet horen zeggen dat ze minder erg zijn dan de openbare plee's van jaren geleden in Den Haag/ Amsterdam, je weet wel, een betonnen ovaaltje, met twee aparte plasruimtes voor mannen, de stank was doorgaans niet te harden.
Volgens mij bestaan ze ook niet meer.

necrosis | 03-06-11 | 23:37

@vetkleppert | 03-06-11 | 23:29

en

@Markies de Schade | 03-06-11 | 23:29

Léon (officieel een Franse film ondanks amerikaanse acteurs) en Le fabuleux destin d'Amelie Poutain.

CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:37

Parsons | 03-06-11 | 23:33 Als je vrouw meeleest wordt dat het schuurtje voor jou vannacht.

zeg maar jansen | 03-06-11 | 23:35

Vrouw achter het stuur dus.

Stating the obvious.

Parsons | 03-06-11 | 23:33

@CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:20
Dude, je vergeet die Taxi-films. Die waren geinig. Bienvenue chez le Ch'Tis was ook leuk.

Markies de Schade | 03-06-11 | 23:29

@CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:20
Heb je toevallig nog meer Franse filmtips?

vetkleppert | 03-06-11 | 23:29

necrosis | 03-06-11 | 23:00 Je weet toch wel waar mijn vrouw vandaan komt?

zeg maar jansen | 03-06-11 | 23:27

@CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:20
Dat is een kwestie van smaak.
Ik vind Mad Max II (the road warrior), Shawshank Redemption, The Green Mile en Hostel waanzinnig goede films.

necrosis | 03-06-11 | 23:26

necrosis | 03-06-11 | 23:11 |
Of het uniek is valt te betwijfelen, maar typisch frans mag het gerust genoemd worden. Het hurktoilet:

voorzieners.web-log.nl/voorziener/2009...

Hoezo zitten, gewoon hurken en gaan! Of is dit een slecht argument? Oh crap!

Ashtrey | 03-06-11 | 23:26

Gaarbok | 03-06-11 | 23:10
Als jij er echt in word betrokken zoals deze vrouw het geval is. En het iets negatiefs is wat in deze situatie het geval is. Mag jij als persoon zeggen dat je niet in beeld wil worden gebracht. En als je dat toch gebeurd kan je een rechtszaak beginnen en dat je die rechtszaak wint is in dit geval 100% dus dan krijgt de vrouw een schade vergoeding (omdat het verspreiden al is gebeurd) en word in dit geval GeenStijl gedwongen (netzoals mevrouw die zich Majesteit noemde) het filmpje te verwijderen.

soepmetballenjongen | 03-06-11 | 23:25

@Ashtrey | 03-06-11 | 23:16
Ik zal je helpen:
Frankrijk ligt noordelijker dan Spanje, maar zuidelijker dan België.
*feit*

necrosis | 03-06-11 | 23:22

@necrosis | 03-06-11 | 22:57

Fransen zijn kudt.

Maar qua films zijn ze zeker niet slecht. Un Prophete was super.

Maar La Haine is fenomenaal.

Dus.

CarlitoBrigante | 03-06-11 | 23:20

@Überbottehork | 03-06-11 | 23:06
Ik presenteer mijn mening, een mening is zelden tot nooit een feit.
Voor feiten moet je bij @seven zijn.

necrosis | 03-06-11 | 23:20

@Ashtrey | 03-06-11 | 23:16
Arrogantie?

dantochmaar | 03-06-11 | 23:19

necrosis | 03-06-11 | 23:11 |
Zit iets unieks aan Frankrijk te verzinnen wat per definitie niet te betwisten valt. Misschien kom ik er zeau nog wel op. * overpeinzen doet *

Ashtrey | 03-06-11 | 23:16

@Ashtrey | 03-06-11 | 23:00
Daarvoor hoef ik niet naar Frankrijk, die lopen hier in Nederland genoeg rond, zelfs in politie uniform.

necrosis | 03-06-11 | 23:11

@soepmetballenjongen | 03-06-11 | 23:01
Die schade moet eerst aangetoond worden. Het publiceren is in principe niet strafbaar. Als elke publicatie van beelden uit het openbaar per definitie strafbaar waren want persoonsrecht zou er maar bar weinig overbliven is het niet. This is not communist China.

Gaarbok | 03-06-11 | 23:10

Ik snap het werkelijk niet : waarom laten ze al die wijven met dikke reten toe bij de politie? Politie stelt trouwens toch niks meer voor. Het zijn boeven en leugenaars.

Retep Neknarf | 03-06-11 | 23:06

necrosis | 03-06-11 | 23:03 | + 0 -
Presenteer het dan niet als een feit.

Überbottehork | 03-06-11 | 23:06

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 23:01 |
LOL! Lekker belangrijk, ik weet precies waar je op doelt.

Ashtrey | 03-06-11 | 23:05

@Überbottehork | 03-06-11 | 22:59
Ik praat over mijn eigen smaak en mening.
Bovendien drink ik zelden wijn, ik hou het liever op tripels, en dan kom ik toch bij de noorderburen uit, België!

necrosis | 03-06-11 | 23:03

@gentle giant | 03-06-11 | 22:50
Ik heb nog even mijn best gedaan om na te gaan waarom er zoveel nadruk wordt gelegd op de Afghaanse afkomst maar heb het niet kunnen vinden. Ik ga er dus maar van uit dat het inderdaad asielzoekers zijn, want anders zou het niet uitmaken.
Dus inderdaad, ik snap dit soort dingen niet. Ik ga steeds meer voor de 4 weken procedure. Binnen 4 weken duidelijk maken wie je bent en waarvoor je asiel zoekt en anders terug naar het land waar je vandaan komt. Is niet duidelijk waar je vandaan komt dan is het jammer maar sta je toch buiten.

dantochmaar | 03-06-11 | 23:02

@Ashtrey | 03-06-11 | 22:50
Dat individualistische hoort ook een beetje bij het stadse leven. Het is meestal wel prettig. Afstand geeft vrijheid. Als ik me deel voel van een collectief kan ik niet mijn ding doen.
(Mijn ding? Werkelijk? Sorry voor deze armoedige uitdrukking, lieve medereaguurders)

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 23:01

Ashtrey | 03-06-11 | 23:00
Ach, waar niet Ash, waar niet. * zucht *

Ashtrey | 03-06-11 | 23:01

Internal server error dubbel :L

soepmetballenjongen | 03-06-11 | 23:01

-weggejorist-

soepmetballenjongen | 03-06-11 | 23:01

Mutsaerts je update klopt ongeveer.
Ze mag wel zeggen dat ze niet herkenbaar in beeld worden gebracht. Je mag filmen maar als je het online zet moet je haar gezicht onherkenbaar maken.
Want dit kan haar schade opbrengen en dan heeft het persoonsrecht voorrang op filmen in het openbaar.

soepmetballenjongen | 03-06-11 | 23:01

@Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:55
Dat was een voorbeeld, mijn ervaringen zijn echter niet beperkt tot douaniers.
*Fransen zijn hufters, allemaal*

necrosis | 03-06-11 | 23:00

necrosis | 03-06-11 | 22:57
Jij als liefhebber pur sang van vrouwelijk schoon moet het toch wel met me eens zijn dat er prachtige vrouwen rond paraderen?

Ashtrey | 03-06-11 | 23:00

necrosis | 03-06-11 | 22:57 | + 0 -
Chileense en Zuid-Afrikaanse wijnen beter dan de Franse Groten? OLO!!

Überbottehork | 03-06-11 | 22:59

Gaarbok | 03-06-11 | 22:23 Nogal een schade, de hele wereld was omgevallen.
zeg maar jansen | 03-06-11 | 22:38

Maakt het uit Mr. Jansen? Wat doet het af aan mijn argument dat er vaststelling is van de situatie via beeldmateriaal, of het nu uitdeuken zonder spuiten is of een nieuwe bumper? Ik denk dat je je prioriteiten moet stellen. Als iemand schade toebrengt aan jouw bezittingen wil je toch ook dat dat verhaalt kan worden neem ik aan?

Gaarbok | 03-06-11 | 22:57

@Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:40
De Franse keuken is een wereldstandaard?
De Duitse keuken is beter!
De beste wijn komt uit Frankrijk?
Ooit Chileense of Zuid-Afrikaanse wijn gedronken?
Het klimaat is aangenaam?
Ik verkies een koeler klimaat!
De mensen kleden zich goed?
Al draagt een aap "haute couture", het blijft een aap!
Er worden mooie films gemaakt?
Ik heb nog nooit een Franse film gezien die mij kon boeien!
De taal is prachtig?
Frans is geen taal maar een wijdverspreid dialect!
Parijs is een prachtige stad?
Zeker nooit in de Banlieus geweest?
Muziek uit Frankrijk?
Moehahahahaha!
Verder nog iets?

necrosis | 03-06-11 | 22:57

@necrosis | 03-06-11 | 22:41
Aha. Maar dat waren douaniers, die zijn beroepshalve onvriendelijk. Op grond van ervaringen met beroepsklootzakken zou ik geen conclusies trekken over een heel land.
Engelsen spreken zelden een woord over de grens, maar dat terzijde.

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:55

Überbottehork | 03-06-11 | 22:53 |
Leuk initiatief heur die nieuw gelanceerde site
(dereaguurder), net even aandachtig doorgenomen. Helemaal goed, staat geboekmerkt.

Ashtrey | 03-06-11 | 22:55

Ashtrey | 03-06-11 | 22:50 | + 0 -
Massahysterie is de enige manier waarop men nog lekker weet te gedijen in groepsverband. Gezamelijk schreeuwen, uit vreugde of woede doet er dan even nie zo toe, als we maar met zijn allen schreeuwen.

Überbottehork | 03-06-11 | 22:53

@dantochmaar | 03-06-11 | 22:37, zorgvermijder wordt je ervan.

gentle giant | 03-06-11 | 22:50

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:45 |
Onze samenleving is in dat opzicht meer en meer aan het individualiseren en uiteenvallen. Een collectief bestaat slechts bij de gratie van een ernstige gebeurtenis, een belangrijke voetbalwedstrijd en meer van zulke clichés.
Begrijpelijk wel, maar het maakt de algehele tendens
- in mijn beleving - wel wat kil en nors, vaak.

Ashtrey | 03-06-11 | 22:50

@Ashtrey | 03-06-11 | 22:43
Ze hebben vier voeten, vergis je niet.

Bakito | 03-06-11 | 22:45

@Ashtrey | 03-06-11 | 22:34
Wij hebben in Nederland inderdaad weinig reden tot klagen. Het is een goed land om in te wonen, maar er zijn weinig individuele Nederlanders die dat als hun eigen verdienste mogen beschouwen.

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:45

@necrosis | 03-06-11 | 22:41
Toen je werd gevisiteerd, moest er toch wel een belletje gaan rinkelen of niet?

Bakito | 03-06-11 | 22:43

Bakito | 03-06-11 | 22:37
Zou graag een hond willen, echter heb ik gewoon geen tijd veur een trouwe viervoeter. Zo'n beestje verdient in mijn ogen maximale aandacht die ik helaas momenteel gewoon niet kan geven. Als vrijgezel in een te groot appartement zou het een welkome aanvulling zijn, honest.

Ashtrey | 03-06-11 | 22:43

Bakito | 03-06-11 | 21:58 |
Het is wel mooi, maar de mensen hè ...

Rammstein | 03-06-11 | 22:42

@Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:22
Ik was ooit op doorreis naar Dover, via Calais.
Toen was er nog grenscontrole en ik werd uitermate onbeschoft behandeld (verdenking van drugsbezit), nog los van het feit dat die ge-uniformeerde kleatzakken geen andere taal spraken dan hun eigen taal, ik moest dus maar raden waar het over ging.
Toen ik eenmaal in hartje Londen zat, heb ik me uitstekend vermaakt met een stel onvervalste "cockney's" die mij duidelijk maakten dat ze een typhushekel hadden aan Fransen en Duitsers, maar goede ervaringen hadden met "the Dutch".
Onnodig te zeggen dat ik daar tot in de kleine uurtjes aan de tap gehangen heb.
*al walg ik van "Pork Chops", minpuntje*

necrosis | 03-06-11 | 22:41

Bakito | 03-06-11 | 22:37
Ja, in dat opzicht blijven wij toch sentimentele wezens die het land van herkomst altijd op een speciaal plekje in het hart herbergen. Mooi wel.

Ashtrey | 03-06-11 | 22:40

@necrosis | 03-06-11 | 22:28
De Franse keuken is een wereldstandaard. De beste wijn komt uit Frankrijk. Het klimaat is aangenaam, de mensen kleden zich goed, er worden mooie films gemaakt. De taal is prachtig, Parijs is een prachtige stad. Weinig landen hebben meer bijgedragen aan literatuur, beeldende kunst, muziek. De revolutie van 1789 is een van de belangrijkste politieke gebeurtenissen in de geschiedenis van Europa en het ideaal van vrijheid, gelijkheid en broederschap inspireert nog steeds. Franse mooie meisjes doen in niets onder voor Nederlandse mooie meisjes -die ook heel mooi zijn.
Wat nou grootheidswaan?

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:40

@zeg maar jansen | 03-06-11 | 22:37
Aha, een gangsterapper.

Bakito | 03-06-11 | 22:38

Gaarbok | 03-06-11 | 22:23 Nogal een schade, de hele wereld was omgevallen.

zeg maar jansen | 03-06-11 | 22:38

@gentle giant | 03-06-11 | 22:00
Jouw observatie was inderdaad helemaal OT maar ik snap je punt.
De familie vlucht uit een land omdat het te gevaarlijk is en ze daar niet meer veilig kunnen leven. Vervolgens keert de familie tijdelijk (door wie gefinancierd?) terug om een dochter te begraven die op een zeiltochtje (het toppunt van vredig vermaak) is overleden.
Heb ik het zo goed samengevat?
Ik snap dit soort dingen namelijk ook niet.

dantochmaar | 03-06-11 | 22:37

@Ashtrey | 03-06-11 | 22:35
Is de hond lastig?

Bakito | 03-06-11 | 22:37

Is dat mode? Je cammie op z'n kant houden? Het begon met van die gangstah's in de film die hun pistool op z'n kant hielden, daar maakte het niet uit. Met een camera wel.

zeg maar jansen | 03-06-11 | 22:37

@Ashtrey | 03-06-11 | 22:31
Weet je, door de luchtvaart is de wereld een beetje een duiventil geworden. Terwijl iedereen uiteindelijk verlangt naar de geur van het eigen nest.

Bakito | 03-06-11 | 22:37

Ashtrey | 03-06-11 | 22:34 |
*blijf

Ashtrey | 03-06-11 | 22:35

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:27
Ben ik met je eens. Maar veel dingen die een mens kan bereiken in zijn/haar leven heeft toch eauk te maken met de kansen die in het bepaalde land liggen.
Hier kan je heul veul bereiken met de juiste mentaliteit, discipline en doorzettingsvermogen.
Het kan als je eauk echt wilt, daar blijft ik van overtuigd!

Ashtrey | 03-06-11 | 22:34

@necrosis | 03-06-11 | 22:28
Iedereen denkt dat ie het middelpunt is. Vanuit spiritueel oogpunt is dat ook zo.

Bakito | 03-06-11 | 22:34

Bakito | 03-06-11 | 22:25 |
Precies, er is zoveel waar wij trots op kunnen zijn.
Tuurlijk moet er ruimte te blijven om te klagen, zaken die je niet aanstaan te bespreken, maar dat kan hier, genoeg landen waar dat simpelweg not done is. Alleen daarom al zeg ik, met 'gepaste' trots (tja, je blijft toch Nederlander): Nederland is mooi!

Ashtrey | 03-06-11 | 22:31

@Bakito | 03-06-11 | 22:21
Of je nou wel of geen Frans spreekt, veel Fransen denken nog steeds dat Frankrijk het middelpunt van de wereld is.
Nog los van het feit dat ze last hebben van grootheidswaanzin, drijft het land ook nog eens op EU (landbouw) subsidies, vraag maar aan Cees van der Veer.

necrosis | 03-06-11 | 22:28

@Ashtrey | 03-06-11 | 22:23
Het enige wat mogelijk mis is met chauvinisme is dat het trots is op iets wat geen eigen verdienste is. Trots ben ik op mijn zwemdiploma, op het werk dat ik doe, op mijn kookkunsten. Pas als ik niets van mezelf zou hebben om trots op te zijn zou ik trots zijn op iets als het land waar ik toevallig geboren ben.

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:27

@Ashtrey | 03-06-11 | 22:23
Welnee, van alle landen vind ik Nederland veruit één van de mooiste!

Bakito | 03-06-11 | 22:25

@Lewis Lewinsky | 03-06-11 | 22:20
Wat zou ik me verkneukelen als ik dan op "send" zou klikken!

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:25

@necrosis | 03-06-11 | 22:21
Ook van jou. Uiteindelijk is liefde de oplossing.

Bakito | 03-06-11 | 22:24

Bakito | 03-06-11 | 22:10 |
Eigenlijk is chauvinisme niks om je veur te schamen.

Nee, als je hier fier een Nederlandse vlag laat wapperen in je voortuin of aan je huis bestaat de kans dat sommigen je zien als een fascist, racist, nationaal-extremist en wat al niet meer, raar eigenlijk.

Als een toenmalige premier deze vaderlandsliefde en volop geprezen handelgeest als bakend voorbeeld wil tentoonspreiden, weet men niet hoe snel er weer een negatieve belading aan het geheel moet worden gegeven.

Als een welbekende politica een partij opricht die zij vol trots TON noemt, blijkt ineens niemand er meerbrood in te zien. Ok, misschien te makkelijk (er waren genoeg redenen), maar in plaats van altijd weer strondt naar boven te scheppen mogen we ergens toch eauk gewoon - net als de fransen - trots zijn?

Zeau slecht hebben we het eigenlijk helemaal niet, althans in vergelijking met een hoop landen.

Ashtrey | 03-06-11 | 22:23

@Lewis Lewinsky | 03-06-11 | 22:14
Oneens over "misdrijf". Mogelijk eens over "iets dat u niet vertrouwd". In alle eerlijkheid is het echter gewoon een schade kwestie waarvoor deze beelden goed gebruikt kunnen worden voor de afhandeling van de aansprakelijkheid. Ook eens dat het enigszins ironisch is dat de politie oproept om beelden te maken in geval van twijfel en dat deze agente dan roept dat het niet mag om de simpele reden dat ze gewoon niet graag op beeld staat.

Gaarbok | 03-06-11 | 22:23

@necrosis | 03-06-11 | 22:18
Tja. Ik heb daarentegen heel goede ervaringen met Fransen, maar ik geef onmiddellijk toe dat dat geen representatieve steekproef was.
Geef ze nog een kans, ook al verdienen ze dat niet!
Overigens kan ook van Nederland gezegd worden dat het zo'n mooi land is maar dat het zo jammer is etc.

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:22

@Bakito | 03-06-11 | 22:10
Je houdt van iedereen?
Geloof ik niet!
Je houdt dus ook van mij?
*naar voorhoofd wijzen doet*

necrosis | 03-06-11 | 22:21

@necrosis | 03-06-11 | 22:18
Het lukte niet om contact te maken? Jij?

Bakito | 03-06-11 | 22:21

@Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:15
Dat uploaden kan trouwens nog steeds. *Met uw beeldmateriaal helpt u de politie daders op te sporen*.

Lewis Lewinsky | 03-06-11 | 22:20

Het enige nadeel van Fransen is dat ik geen Frans spreek.

vetkleppert | 03-06-11 | 22:20

necrosis | 03-06-11 | 22:16 | + 0 -
Ja, duidelijk. Maar daar gaat mijn tegel niet over. Lewis wees op de CCTV overal in Amsterdam, beelden waarvan ik denk dat de pliesie zich er niet druk om maakt, omdat ze geen bedreiging vormen. Particulier beeldmateriaal echter wel, daarom trekken ze, bij zo overduidelijk eigen falen, zo hard van leer tegen de filmer. Een beetje intimidatie doet wonderen. Weg beelden.

Überbottehork | 03-06-11 | 22:19

@Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:13
Ik vind Fransozen een arrogant kutvolkje, ik spreek uit eigen ervaring!

necrosis | 03-06-11 | 22:18

@Überbottehork | 03-06-11 | 22:10
Daarom moet je ze op DumperT zetten, je moet wel heel goede argumenten hebben (of je naam is EHB) om daar een filmpje van af te krijgen.

necrosis | 03-06-11 | 22:16

@Lewis Lewinsky | 03-06-11 | 22:14
Ha! dat had-ie moeten zeggen. Maar nee, meneer was geïntimideerd.

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:15

Ironisch genoeg deed de filmer precies waartoe de politie oproept:
*Bent u getuige van een misdrijf of ziet u iets dat u niet vertrouwt? Maak dan een foto of filmpje*.
En: *» Upload uw foto of filmpje naar de politie*.
www.politie-amsterdam-amstelland.nl/ge...

Lewis Lewinsky | 03-06-11 | 22:14

banale ook

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:13

@necrosis | 03-06-11 | 22:08
Aah, iemand die het platgetreden pad, de versleten gemeenplaats en het banala cliché niet schuwt.

Dmitri Dmitrievitsj | 03-06-11 | 22:13

@necrosis | 03-06-11 | 22:08
Persoonlijk hou ik wel van ze, maar ja, ik hou van iedereen.

Bakito | 03-06-11 | 22:10

Lewis Lewinsky | 03-06-11 | 22:06 | + 0 -
Merk wel het verschil op tussen degenen die de filmpjes in handen hebben. Filmpjes van mobiele telefoons belanden nog wel eens waar de pliesie ze niet wil hebben, hier bijvoorbeeld, die van 020CCTV gaan netjes de doofpot in, als dat nodig is. Am I right?

Überbottehork | 03-06-11 | 22:10

@Bakito | 03-06-11 | 22:04, pas op voor "zorgmijders".

gentle giant | 03-06-11 | 22:09

@Bakito | 03-06-11 | 21:58
Frankrijk is een prachtig land, het is alleen jammer dat er zoveel Fransen wonen......

necrosis | 03-06-11 | 22:08

Heel Amsterdam hangt vol met camera's. En dan zijn er toch nog politiemensen die dat nog nooit hebben opgemerkt. Grappig.

Lewis Lewinsky | 03-06-11 | 22:06

Typische 0-0 discussie dit.

Bakito | 03-06-11 | 22:04

Bakito | 03-06-11 | 22:00 | + 0 -
Linksding. #MeiLi

Überbottehork | 03-06-11 | 22:01

Hustler | 03-06-11 | 21:53
Zie het als een taak om zelf eens - in jouw ogen - met iets verrassend te komen. Tuurlijk bestaat er het gevaar van zijdelings draadje waarin hetgeen besproken, niets met het toppik zelf van doen heeft. Maar het kan en wordt in sommige gevallen oogluikend toegestaan.
Dus vertel, wat gaf jou nou dat 'gruwelijk'-momentje bezien in de dagelijkse actualiteiten?

Ashtrey | 03-06-11 | 22:00

@gentle giant | 03-06-11 | 21:59
Nee, ik wordt niet begraven.

Bakito | 03-06-11 | 22:00

@Überbottehork | 03-06-11 | 21:55
Die gaan we erin houden.

Art Vandelay Ultor | 03-06-11 | 22:00

Of dood gevonden?

gentle giant | 03-06-11 | 22:00

@Überbottehork | 03-06-11 | 21:55
Blingblinks.

Bakito | 03-06-11 | 22:00

@Bakito | 03-06-11 | 21:58, zou je er begraven willen worden?

gentle giant | 03-06-11 | 21:59

@Rammstein | 03-06-11 | 21:55
Ik vind Frankrijk een prachtig land. Mag ook wel eens worden gezegd.

Bakito | 03-06-11 | 21:58

Bakito | 03-06-11 | 21:53 | + 0 -
Durfde er nog niet blindelings vanuit te gaan..
OT Mooi woord wel, blindelings. Blindelinks.

Überbottehork | 03-06-11 | 21:55

Bakito | 03-06-11 | 21:53 |
Je náime pas la France, of zoiets.

Rammstein | 03-06-11 | 21:55

@Hustler | 03-06-11 | 21:53
Nee, dit met ons delen op een vrijdagavond.

Ik vond mezelf al sneu dat ik hier zat op een vrijdagavond, maar nu voel ik me weer iets beter. In vergelijking.

Art Vandelay Ultor | 03-06-11 | 21:54

@Überbottehork | 03-06-11 | 21:49
Je weet hoe naïef ik inmiddels ben.

Bakito | 03-06-11 | 21:53

-weggejorist-

Hustler | 03-06-11 | 21:53

@Rammstein | 03-06-11 | 21:52
Nou ja zeg, in Frankrijk heb je ook hele leuke grotjes.

Bakito | 03-06-11 | 21:53

@Rammstein | 03-06-11 | 21:46, niet gezien, ga ik opzoeken, wanneer Sahar ene Sjaak trouwt en Gristen wordt, ga ik voor haar buigen.
Ik denk dat het niet gaat gebeuren.

gentle giant | 03-06-11 | 21:52

Bakito | 03-06-11 | 21:50 |
Wat denk je, dat ik vanuit een grot in Bora Bora zit te reaguren, met een tulband op mijn hoofd ?

Rammstein | 03-06-11 | 21:52

hanz71 | 03-06-11 | 21:36 | + -2 -
Probeer jij op je werk maar eens een kleinigheidje te vergeten, met een paar honderd euro schade toe. Kijken of je werkgever net zo laconiek reageert.

Überbottehork | 03-06-11 | 21:51

@Rammstein | 03-06-11 | 21:46
Je weet dat we een ander kabinet hebben hè, voordat die oude grammofoonplaat weer afgespeeld wordt....

Bakito | 03-06-11 | 21:50

Bakito | 03-06-11 | 21:47 |
Zou je het geloven dan? *kuch*

Überbottehork | 03-06-11 | 21:49

@gentle giant | 03-06-11 | 21:42
Je gaat me toch niet wijsmaken dat we in een compleet absurde wereld leven hè?

Bakito | 03-06-11 | 21:47

gentle giant | 03-06-11 | 21:42 |
Ga je niet een tikkie kort door de bocht ? Heb je net dat stuk op Staatsteevee twee gezien ?

Rammstein | 03-06-11 | 21:46

Als dat nou eens het enige was dat er misging bij eenstrepers.. Het gehele onderwijs, dus ook de pliesie-academie stelt niets, maar dan ook niets voor, als het aankomt op de praktijk. Oh, en kap nou eens met die bonnenquota, lutsers, daar wordt het niet beter van. Over een jaar of wat zitten we opgescheept met duizenden good-for-nothing veldwachters met bonnenboekjes.

Überbottehork | 03-06-11 | 21:45

@Bakito | 03-06-11 | 21:35, neen, ik loop kwijlend door de Rijnmond, want ik ben het spoor bijster.
Je bent hier en doet mee, (respect, welkom), of je hoort er niet bij en wordt begraven in je godvergeten geboorte land waar Nederlanders aan bonken worden geschoten omdat ze proberen een of ander corrupt regime op poten te houden.

gentle giant | 03-06-11 | 21:42

de handrem niet gebruiken... poeh hé, wat een fail. Het filmen en het op internet gooien omdat het politie ie (zo hé) is pas een fail. En een grote mond hebben, het filmen en meteen de camera uitzetten, dat is het pas een echte fail. Stoer man

hanz71 | 03-06-11 | 21:36

@gentle giant | 03-06-11 | 21:31
Jij pleit dus voor een handrem op het uitzettingsbeleid of wah?

Bakito | 03-06-11 | 21:35

@ gentle giant | 03-06-11 | 21:31 :
Wil je nu extra super gentle overkomen? ;)

De Opste | 03-06-11 | 21:34

alle agenten die worden gefilmd door trieste figuren mogen wat mij betreft geweld gebruiken en de gsm kapot op de grond gooien... kansloze bedoeling weer dit!

Fapulouse | 03-06-11 | 21:32

OK, mijn punt: Afghanistan is voor meisjes niet fijn.
Daar gaan we het over eens worden.
www.omroepgelderland.nl/web/nieuwsarti...
Iedereen vecht om Afghaanse meisjes hier te houden, maar als meisjes doodgaan worden ze heel snel uitgevlogen naar Afghanistan om daar begraven te worden door familie die haar anders zou stenigen, dat snap ik niet.

gentle giant | 03-06-11 | 21:31

Of beter nog:
Instant update: Herhaalde oproep aan alle agenten om alle filmerts met kekke schoentjes en een grote mond de camera af te pakken en een tik uit te delen ook al zegt GeenStijl dat het niet mag!

sjoerdploert | 03-06-11 | 21:26

Nou dat wordt dan weer heel veel extra bonnetjes uitschrijven om binnen de begroting te blijven. U is gewaarschuwd!

Inukshuk | 03-06-11 | 21:24

Waar worden dit soort mensen gemaakt, het kan gewoon niet van hier zijn. Wat gaat er in godnaam door het hoofd van zo'n agente?

toetanchamon | 03-06-11 | 21:23

@ Instant update: Herhaalde oproep aan alle cameramannen
: GS of anderen: hebben jullie een tekst waarmee ik kan wapperen als Oom Agent zegt dat ik hen niet mag filmen?

Willem4246 | 03-06-11 | 21:20

@thomMmer | 03-06-11 | 21:17
Daar ga je vanzelf anders over denksn als je ooit een ongelukje te veroorzaakt, je kent dat wel: een paar duizend euro zelf te betalen schade, en je krijgt er van dit soort met-moeite-mavo-types nog een bekeuring bij wegens geen voorrang geven.

vetkleppert | 03-06-11 | 21:20

jammer dat hier zo veel aandacht aan wordt besteed, een fail is leuk, maar hoeft niet zo uitvergroot te worden

thomMmer | 03-06-11 | 21:17

Typerend. Mensen voor wie een handrem een mentale uitdaging vormt krijgen de bevoegdheid zich met andermans zaken te bemoeien.

vetkleppert | 03-06-11 | 21:13

@R@yMan | 03-06-11 | 21:09
Ik vind dat er sinds járen weer eens een positieve tendens is aangaande de aantrekkelijkheid van agentes. Helaas heeft de actualiteit last van negatieve beeldvorming. Toch jammer, want er lopen echt mooie vrouwen rond bij de politie.

Bakito | 03-06-11 | 21:13

Politiemensen zijn wonderbaarlijke burgers die zodra ze in een uniform lopen, ineens het recht hebben om andere burgers geweld aan te doen.

Balkeneinde | 03-06-11 | 21:12

Fris meisje??? Ik weet niet of je de gemiddelde politieagente wel eens goed bekeken hebt, maar mooi...?
Misschien is het de kleding. Misschien is er een genetisch verband tussen het uiterlijk van een vrouw en haar beroepskeuze, ik weet het niet maar de meeste politieagentes vindt ik wanstaltige verschijningen.
Zo ook deze mevrouw.

R@yMan | 03-06-11 | 21:09

Je kan iedereen filmen, behalve opgefokte culturelen. Die gebruiken geweld en dat is een heldere vorm van "magniet".

Jan Passant mk2 | 03-06-11 | 21:09

Dank jullie voor je hulp.

gentle giant | 03-06-11 | 21:07

@Bakito | 03-06-11 | 21:04

Ja, of zo'n homo op zo'n motorfiets, dat zijn de ergsten. Dan maar liever een prent van zo'n meiske als ik dan toch wat misdaan heb.

brutus68 | 03-06-11 | 21:06

Toch krijg ik liever een bon van een fris meisje, dan van zo'n rechtse dienstklopper met snor. Zal wel komen omdat ik hetero ben.

Bakito | 03-06-11 | 21:04

@Petrus de Rewa | 03-06-11 | 21:02
Er staat niet in de wet dat je niet mag filmen op straat. Dus mag het.
Maar zo'n linkje als jij wil is niet mogelijk. Want je kunt niet linken naar iets onbestaands.

Lewis Lewinsky | 03-06-11 | 21:04

What seems to be the officer problem?

Ashtrey | 03-06-11 | 21:04

@gentle giant | 03-06-11 | 20:48
Ik begrijp niet wat je niet kunt beredeneren.
De zin van dit topic snap ik ook niet helemaal. Probeert de redactie ons nu duidelijk te maken dat we mogen filmen op de openbare weg? Prima, maar dan zie ik ook graag een linkje naar een wet of regel waarin dat is vastgelegd.

Petrus de Rewa | 03-06-11 | 21:02

Vans schoenen, sowieso -1.

De Opste | 03-06-11 | 21:02

@ZDEV | 03-06-11 | 21:01
... tijd voor sharia?

Art Vandelay Ultor | 03-06-11 | 21:02

Eerst steken ze hun middelvinger naar de burgers toe en vervolgens rijden ze andere auto's in de prak.
Ze doen er echt alles aan om geen boeven te hoeven vangen.

Maodurodam | 03-06-11 | 21:01

Vrouw achter het stuur...

Wie maakt em af?

ZDEV | 03-06-11 | 21:01

Agentes gezocht ivm met wettelijke norm man/vrouw verhoudingen. Blond en paardestaart verplicht.

Nu is de mevrouw in het filmpje niet blond lijkt het. Dus wat is hier aan de hand?

Zie de laatste tijd wel een stel mooie agentes op straat lopen. Ik denk dat ik me ook maar ga aanmelden.

Santac | 03-06-11 | 21:00

@brutus68 | 03-06-11 | 20:58
Heel gedwee ging het mobieltje uit toen Mevrouw Pliesie dat sommeerde.

Art Vandelay Ultor | 03-06-11 | 21:00

Als die nep-Spielberg trouwens echt ballen had gehad, had hij d'r ook "teef" moet noemen waar ze bij was.

brutus68 | 03-06-11 | 20:58

Goed, dan krijg je een prent. Kan ik me voortsellen dat je pissed bent, en dus de #fail van de pliesie gaat filmen.
Maar dan op bevel stoppen met filmen? Dan ben je toch echt een lutser. Dan zal die prent ook wel verdiend zijn.

ZKH EénOog | 03-06-11 | 20:57

Waarom zijn die 1-streep agentes altijd zo lelijk? #vraagtzichaf

brutus68 | 03-06-11 | 20:52

JamesD | 03-06-11 | 20:45 | + -1 -
In de Engelse taal wordt zo afgekort.
Ik gebruik het zelfs steeds vaker want een streepje - dat is pas daft.

Einde van de Domheid | 03-06-11 | 20:51

@gentle giant | 03-06-11 | 20:48

Waar wordt je boos over als ik vermag te vragen?

brutus68 | 03-06-11 | 20:50

Pauper politie hier. Laagste wat je kan zijn, is agent. Juist door dit soort kansloze dingen, burgertje pesten, en zelf weer falen. Respect moet je verdienen.

Smokum | 03-06-11 | 20:48

Verdronken zeilster in Afghanistan begraven
ARNHEM - De 24-jarige Hele Temar uit Arnhem, die vorige week in het Friese Slotermeer is verdronken, wordt in Afghanistan begraven. Dat heeft een vriend van de familie laten weten.

Na de vermissing werd een grote zoekactie gestart Na de vermissing werd een grote zoekactie gestart
De politie heeft het lichaam van de scholier vrijdagmorgen vrijgegegeven. Ze gaat zo snel mogelijk naar Afghanistan toe. Daar wordt met familie en bekenden afscheid genomen van Hele.

Donderdag werd de Afghaanse na een dagen lange zoektocht op het Slotermeer gevonden. De scholier was met veertig medestudenten en begeleiders gaan zeilen in Friesland. Door harde rukwinden en regen sloeg de boot om. De vier andere scholieren met wie ze de boot deelde, wisten zich in veiligheid te brengen. Zij maken het naar omstandigheden goed, schrijft Omroep Gelderland"
Ik wordt boos en kan het niet beredeneren, help?

gentle giant | 03-06-11 | 20:48

Zo is het linkse activisme dus ooit ook begonnen. Beetje de politie pesten met gedrag dat op het randje is.
Stelletje na-apers!

Bakito | 03-06-11 | 20:46

Briefje op alle politiebureaus ophangen: *Iedereen mag op straat alles filmen*.

Lewis Lewinsky | 03-06-11 | 20:46

@Jeroen Dop | 03-06-11 | 20:43
Ja, het moet gezegd: dit is niet echt topic waardig.

Enfin, we'll make do

Art Vandelay Ultor | 03-06-11 | 20:46

en op de blogacademie hadden ze jullie moeten onderwijzen over foutief spatiegebruik, zoals bij politie academie (sic)

JamesD | 03-06-11 | 20:45

Het wordt toch tijd dat ze op de politieacademie aandacht gaan besteden aan wanneer er wel gefilmd mag worden en dat je daar als agent niet over moet zeuren.

spycholoog | 03-06-11 | 20:44

ppfff, wat een kudtfilmpje. Maar ja, het MOET geplaatst he.

Jeroen Dop | 03-06-11 | 20:43

Snelle update.

DreqNeqSchot | 03-06-11 | 20:43

Vrouwen en parkeren is als Islam en vrede.

DeGezalfde | 03-06-11 | 20:43

Wat een kut reportage...

Doggystyle.nl | 03-06-11 | 20:42

Problem, officer? [trollface.jpg]

Bitage | 03-06-11 | 20:41

Ok..... huh??

Indates | 03-06-11 | 20:41

Monitor kantelen!

1teen | 03-06-11 | 20:41

Hou die camera eens recht.

Indicator | 03-06-11 | 20:38

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl