Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Man uit Saudi-Arabierië toont titanium ballen

whereiskhaled.jpg Even voorstellen: Khaled uit Saudi-Arabierië. Westers T-shirt. Suave bakkebaarden. Coole Rayban. Fijne Ford Mustang onder de kont. Vader van een autistisch kindje. Khaled is het theocratische haatregime in zijn land beu. En wil daar op een plein in Ryaad vol politie en geheim agenten best openlijk over praten voor een BBC-camera. Want zo is Khaled. Die zegt gewoon wat ie wil. Alleen nu even niet meer. Want Khaled zit opgesloten in een donkere kerker. Joehoe, Sheikstengels van SA: WHERE IS KHALED?

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

PVV Kamerlid | 20-05-11 | 13:21

@Der Icebear | 19-05-11 | 09:33
Bijna geen enkele moslim is tevreden met de door de VS in het zadel gehouden Kon. Jorissen van SA (was ook één van OBL's speerpunten btw).

mygfisbrazilian | 19-05-11 | 13:39

En die moslims in de rest van de wereld maar jammeren hoe het met de Palestijnen in Israel is gesteld.

Der Icebear | 19-05-11 | 09:33

dit verdiend een nobel prijs

zegknie | 19-05-11 | 02:12

Grappig.. als ik op 't filmpje klik zegt Google: Server Error!

nikjenikje | 19-05-11 | 00:24

Zag hem lopen tijdens die gescheiden demonstratie op de dam.

Benderistic | 19-05-11 | 00:17

Als hij geen toneelspeler is dan is hij een echte held en verdient hij alle steun en geen slappe media verklaringen van de vrienden van het kwaadaardige regime.Dat regime is volledig anti-democratisch, autoritair en denkt en handelt alsof het nog steeds 1811 is.

nadenkeniseenkunst | 18-05-11 | 22:58

mail / sms/facebooked dit door..... Where is Khaled ?

de aarde | 18-05-11 | 21:53

witte jurk, rode theedoek, zonnebril, net de matrix

fail | 18-05-11 | 21:03

Als ze eerst hun vrouwen niet onderdrukken en verplicht met een burqah over straat laten gaan, mogen ze van mij alle vrijheid die ze willen.

MekQroquet | 18-05-11 | 18:25

Volgens mij kijken we hier naar een dooie held.

Amnesty, ga deze meneer eens heel actief volgen!

Slappehap | 18-05-11 | 18:06

Ik vind het zo triest voor die volken, helaas de achterlijke islam heeft hen landen al 1400 jaar gegijzeld, als ze echte vrijheid willen, dan moeten ze eerst afstand nemen van hen achterlijke islam, anders is vrijheid onmogelijk, want islam en vrijheid kunnen helaas niet samen.

Goldway | 18-05-11 | 18:02

Heel goed dat jullie hier aandacht aan schenken, maar het maakt toch geen zak uit want ik heb ook niks meer gehoord van die vrouw van pas in Libië. Deze bedoel ik: nos.nl/audio/228966-libische-vrouw-ik-...

Carboneum | 18-05-11 | 17:56

+1
Zeer veel respect voor deze man.

De Vijfde Colonne | 18-05-11 | 17:33

We've got a turd in the punchbowl

Ben_de_Spuiter | 18-05-11 | 17:09

Deze kerel was het aardig zat en uiten dat dan ook.

of het slim is. Natuurlijk niet als je bepaalde opmerking in nederland op school of op je werk maakt kun je geschorst, verwijderd of ontslagen worden.

jprijntjes | 18-05-11 | 16:36

@Art Vandelay Ultor
Je bent gek op muziek hé, ik heb een plaatje voor je opgezocht waarvan ik vind dat het op jou van toepassing is, alleen de titel al. :) Ik heb me portie lol weer gehad en sluit af met: Je moet niet klooie met een dooie.
http://www.youtube.com/watch?v=h-S90Uch2as&feature=related

Laters!

toetanchamon | 18-05-11 | 16:27

Eigenlijk willen de Arabieren leven zoals Europeanen leven. En al die nuttige idioten hier maar vreemde culturen respecteren, culturen waar die lui zelf een intense hekel aan hebben. Hoe maf kun je het krijgen.

Het CDA | 18-05-11 | 16:15

- telt zijn zegeningen -

McNulty | 18-05-11 | 16:02

@Parsons | 18-05-11 | 13:58
Islamofoobgekkie roept bij gristengekkies dat islamgekkies een bedreiging zijn. Gekker moet het niet worden.

Hölzenbein | 18-05-11 | 15:54

Parsons | 18-05-11 | 15:27
Ja ho eens, als de olie op is staat de hele wereld toch al op z'n kop. Hoe de zaken er dan voorstaan is nu nog niet te voorspellen.

Bigi Bana Boy | 18-05-11 | 15:47

Perun | 18-05-11 | 14:58 |
Ja inderdaad, zo is hij geboren, net als ongeveer 1 miljard andere mannen, vrouwen, kinderen. Is in SA ook niet echt een optie om je te bekeren trouwens. Maar volgens jou moeten we de inwoners van alle overwegen Islamitische landen endlösen? Je bent een volstrekte idioot die te zwakbegaafd is om burgerrechten te mogen uitoefenen.

niet_myn_nick_vriend | 18-05-11 | 15:40

Perun | 18-05-11 | 14:58 | + -7 -
Misschien is het lastig te bevatten maar er zijn mensen die ook objectief denken.

Tortasi | 18-05-11 | 15:37

Beter liken jullie allemaal ff deze FB-page: on.fb.me/kMS5B8

Alfest | 18-05-11 | 15:34

@Bigi Bana Boy | 18-05-11 | 15:03
Onzin, zodra de olie is opgepompt verscheuren de VS die schuldpapieren.

Of denk jij dat de VS bang zijn voor een paar zandapen die vinden dat ze recht hebben op terugbetaling?

Vergeet niet dat die woestijnvolkeren minder dan niks kunnen.

Parsons | 18-05-11 | 15:27

Even een paar lui op het matje roepen lijkt mij.

Hölzenbein | 18-05-11 | 15:24

Petje af voor deze man. Machthebbers in SA: SCHAAM JE!!!!!!!

Posselmetzuremossel | 18-05-11 | 15:24

@Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 15:10
Ik ruik het al weken... Tevens nog maar even afwachten of de gemiddelde Egyptenaar straks zo blij is met de radicaal islamitische MB aan de macht.

Sliptong | 18-05-11 | 15:14

Wat heb je aan titanium ballen als de rest van je lichaam dood is, en je autistische kind het leven verder moet slijten zonder vader?

Lampelul | 18-05-11 | 15:13

@Bigi Bana Boy | 18-05-11 | 15:03
Verlies? Daar doelde ik niet op.

Mocht de peop daar in de regio een keer de ventilator raken, dan biedt dat de Amerikanen een uitgelezen mogelijkheid om een nieuwe partner te kiezen de touwtjes in handen krijgt, dat bedoelde ik.

En ik verwacht niet dat de peop zo ver weg is.

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 15:10

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:43
De vele banden tussen SA en VS zijn nog altijd dermate hecht dat SA de bevolking kan onderdrukken zoveel het wil zonder dat de VS enige aanstalten zal maken in te grijpen. SA levert olie voor (voor de VS gratis) dollars, koopt van miljarden dollars Amerikaans wapentuig terug, investeert de oliedollars volop in de VS en dan vooral, en dit is de sleutel van dit verhaal, in Amerikaanse schuldpapieren en staat tot slot toe dat VS legerbases onderhouden in hun land.

Het verlies van SA als partner zal voor de VS werkelijk desastreus zijn en voor SA vice versa. Dat gaat dus nooit gebeuren. In Libië lagen de zaken voor de VS volsterkt anders, net als in Syrië.

Bigi Bana Boy | 18-05-11 | 15:03

@Perun | 18-05-11 | 14:58
Als ik heel hard in jouw oor schreeuw echo't het vast erg mooi.

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 15:03

-weggejorist-

Perun | 18-05-11 | 14:58

@repulse | 18-05-11 | 14:50
Dat zou zomaar kunnen, maar de vragen van Niemöller stuurden niet richting deze analyse. Ik denk niet dat Ellian het met je oneens zou zijn.

Maar zijn punt was - en dat deel ik - dat het vertoog van het Westen en de Joden als 'de vijand' zwaarder weegt dan de onderlingen vijandigheid tussen soennieten en sji'ieten. Zeker op het moment.

Eerst de ummah wat uitbreiden en als de kafir op zijn kunnen we altijd nog elkaar de strot doorsnijden en elkaars geiten en dochters neuken. Zoiets.

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:57

@vraagstaart | 18-05-11 | 14:47
Geef het een paar jaar dus.

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:53

Die zit nu in het gevang. En daar krijgt hij iets waarvoor je in dat land normaal gesproken van het dak van een gebouw wordt gegooid.
Mooie worden, nutteloze daad. Want we wisten dit al.
Maar is hierdoor wel een martelaar geworden.

stephan66 | 18-05-11 | 14:51

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:28
Niet helemaal met hem eens, ik denk dat hij de problemen tussen soennieten en sjiieten onderschat. Op dit moment kun je steeds duidelijkere scheidslijnen herkennen tussen sjiitisch en soennitisch, die zullen of door middel van interne strijd moeten worden beslecht of door middel van externe druk(israel/vs).

Zoals ik het inschat krijgen we die interne strijd, ondertussen inval in pakistan door de vs/ nato omwille van de kernwapens. Dan een Israëlische aanval op de kerncentrales, door die aanval zal die interne strijd leiden tot de ummah en een oorlog met het westen.

repulse | 18-05-11 | 14:50

@ Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:43: Dat zou bijna impliceren dat de VS nu niets doet; zij hebben die pseudo-aristocratisch klasse daar geïnstalleerd. Obama, euh Osama was niet voor niets zo pissed off op de VS.

_ILT_ | 18-05-11 | 14:50

khaled is een held. In Moslimtermen een martelaar...

doenormaal! | 18-05-11 | 14:49

Aisha, Aisha, etoute-moi.

Een paard | 18-05-11 | 14:48

@Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:43 Wordt lastig als de belangen van de families Saud en Bin Laden zo nauw verweven zijn met die van de families Bush en Cheney...

vraagstaart | 18-05-11 | 14:47

Wel een soort 'suicide by cops' zo'n actie in SA.

doenormaal! | 18-05-11 | 14:46

Niet alleen GS moet hierover berichten maar alle media wereldwijd net zo lang tot deze man terecht is. Amnestie waar zijn jullie? VN waar zijn jullie?

doenormaal! | 18-05-11 | 14:46

@Bigi Bana Boy | 18-05-11 | 14:37
In feite kunnen we de jaren aftellen totdat of de bom in SA barst en Amerika in gaat grijpen om de olie veilig te stellen, of Amerika zelf een 'geldige' reden verzint om binnen te vallen om de olie veilig te stellen.

Chaos in die regio gaat er sowieso komen (dankzij Iran). De vraag is hoe lang de Yanks wachten met het verdedigen van hun belangen.

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:43

'Titanium' is het woord van de dag. Wat een held!

_Fly66_ | 18-05-11 | 14:41

DJ Khaled?

sjaak vaak | 18-05-11 | 14:41

@paultjefiederaltje

Lol!

Hirsch Ballast | 18-05-11 | 14:39

Saudi-Arabië en de VS zitten in een ongezonde symbiotische relatie gevangen. Dat betekent dat ze min of meer van elkaar afhankelijk zijn. En zolang dat zo is blijven die dictatoriale uitvreters van het Saudische koningshuis zijn, zitten waar ze zitten. Want voor grote landen is de ene onderdrukker is de andere niet. Dus hoe hard het leger ook inbeukt op de eigen bevolking of hoe wreed de geheime dienst ook martelen, de VS zal ze hun gang laten gaan. De geopolitieke en economische belangen zijn eenvoudigweg te groot. Dus sorry Khaled, met je gezeur om democratie en rechten.

Bigi Bana Boy | 18-05-11 | 14:37

Wie betaalt, die bepaalt :D

dreamalert | 18-05-11 | 14:35

Ik stel een gevangenenruil voor, wij Khaled en zij volkert van der graaf of benno de la rue.
Allebei mag ook.

Slipsnifter | 18-05-11 | 14:34

@Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:33
@Detlev Tarnowitz | 18-05-11 | 14:29

Goed punt.

overVecht | 18-05-11 | 14:34

@Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:29 En dat is dus vrijwel exact wat Wilders in de USA zei (link Parsons | 18-05-11 | 13:58) over dat cultuurrelativisme van "ons".

Omdat wij niet staan voor wat we hebben bereikt, neemt de achterlijkheid van de islam Europa over. Met actieve steun van de media.

vraagstaart | 18-05-11 | 14:34

+1000 voor deze dappere man!

MidEvilOnYourAss | 18-05-11 | 14:33

@Detlev Tarnowitz | 18-05-11 | 14:29
Hoe wrang gelijk kan zijn.

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:33

@Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:24
Dank.

Parsons | 18-05-11 | 14:33

Die zien we nooit meer...

Rest In Privacy | 18-05-11 | 14:33

@repulse | 18-05-11 | 14:31
No problem.

Ik had ook niet gezegd wat erin stond, dus dat kon je ook niet weten.

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:32

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:28
Oh sorry, niet gezien.

repulse | 18-05-11 | 14:31

Wat een held!

Zal ik even een godwin doen... mag ik dat doen... ja dat mag ik doen...

In Nederland hadden we TIJDENS de oorlog een handjevol verzetsmensen... na de oorlog had ineens iedereen erin gezeten.... Khaled is een verzetsheld en een zeldzaam geval waar niets meer dan respect naar uit kan gaan. Helaas heb je er ECHT titanen ballen voor nodig om dit te doen en zijn er maar weinig medestanders cq verzetsmensen die Khaled hierin openlijk durven te steunen in zijn eigen land...

Misschien door media aandacht, hulde GS, kan het uiteindelijk toch wat opleveren en stel dát, dat gebeurt zal Khaled voor altijd in het rijtje van de grotere verzetsmeneren in het verleden behoren en dat gun ik hem van harte.

overVecht | 18-05-11 | 14:30

Ja geef de islam maar de schuld van Khaleds verdwijning. Lekker hypocriet terwijl je naar je werk gaat met de auto, die rijdt op zijn bloed.

Detlev Tarnowitz | 18-05-11 | 14:29

Khaled aka De opperbaas met een dikke Ford Mustang! +veul

harry poster | 18-05-11 | 14:29

Parsons | 18-05-11 | 14:27
Nope, niet minder zorgen maken, alleen wat later, de jsf zou precies op tijd klaar moeten zijn..
Had ik al gezegd dat ik er graag 100 wil met een rood strikje?

repulse | 18-05-11 | 14:29

@vraagstaart | 18-05-11 | 14:15
'-Maar dan moet Europa wel een overtuiging hebben die valt uit te dragen. Daar begint het probleem al, want Europa gaat ten onder aan de zelfrelativering.

“Zeker. Dan komen al die analisten in het NRC Handelsblad in opstand. Want de Europese idealen van vrijheid uitdragen in de Arabische wereld, dat mag natuurlijk niet.”'

Ghehehe. #sneer

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:29

@repulse | 18-05-11 | 14:21
Lees de link die ik hierboven plaatste naar het laatste deel van het interview van Niemöller met Ellian.

Gaat precies hierover (Iran en soennieten versys sji'ieten)

Art Vandelay Ultor | 18-05-11 | 14:28

kijk, Islam, dán ben je pas een martelaar.

clickspaen | 18-05-11 | 14:27

@repulse | 18-05-11 | 14:21
Ik hoop het; zolang ze elkaar daar de tent uitvechten hoeven we ons hier een klein beetje minder zorgen te maken.

Parsons | 18-05-11 | 14:27

Parsons | 18-05-11 | 14:23
Ik zit het al te lezen (dan maar uurtje doorwerken vanavond)

Drs. D. | 18-05-11 | 14:24

Denkt Na | 18-05-11 | 14:14
Prince heeft het al druk genoeg met het privélegertje wat hij moet trainen voor abu dhabi.

repulse | 18-05-11 | 14:23

Khaled moet niet zeuren. Want ik wil benzine.

Detlev Tarnowitz | 18-05-11 | 14:23

@Drs. D. | 18-05-11 | 14:21
Bookmark voor later zou ik zeggen. De man zegt zinnige dingen over complexe zaken.

Parsons | 18-05-11 | 14:23

Parsons | 18-05-11 | 14:12
De leiders in bahrein zijn soennieten, de lagere klasses zijn grotendeels sjiieten. Daarom loopt iran wel te zaniken over bahrein en yemen(daar is een bijna de helft sjiitisch) en niet over syrie aangezien alevieten weer een meer sjiitische stroming is.

Reken er maar op dat eerst die twee stromingen een tijdje gaan ruzie maken.

repulse | 18-05-11 | 14:21

@vraagstaart | 18-05-11 | 14:15
Eens qua Ellian, alhoewel ik het niet 100% met hem eens ben in dat interview, maar het blijft altijd zeer interessant om te lezen wat zijn visie is.

Ellian is meer Nederlander dan Asscher en Cohen tezamen.

Parsons | 18-05-11 | 14:21

Parsons | 18-05-11
Ik snap het, maar daar heb ik nu echt even geen tijd voor, vandaar...

Drs. D. | 18-05-11 | 14:21

@Drs. D. | 18-05-11 | 14:15
Nee. Lees en je begrijpt waarom niet.

Parsons | 18-05-11 | 14:20

vraagstaart | 18-05-11 | 14:13
13, hoog uit....

Drs. D. | 18-05-11 | 14:17

De ideale plek dus voor een dergelijk protest.
Khaled is niet gek!

Widukinn | 18-05-11 | 14:16

@Parsons | 18-05-11 | 14:12
"“’Ach ja, Assad gaat een paar duizend mensen doden, in Bahrein gaan duizenden mensen gedood worden, ach ja.’ Dat is het gevoel nu bij links. En dat is belangrijk, want dat stuurt ook de media aan."

Dat bedoel ik dus. Die Elian moest niet voor niets vertrekken bij het NRC. Eindbaas.

vraagstaart | 18-05-11 | 14:15

Parsons | 18-05-11
Kun je die 3 linken ook en één zin samenvatten...

Drs. D. | 18-05-11 | 14:15

@Barbarous_Relic | 18-05-11 | 14:08
Uit de Engelse Wikipedia; An ombudsman (conventional English plural: ombudsmen) is a person who acts as a trusted intermediary between an organization and some internal or external constituency while representing not only but mostly the broad scope of constituent interests. An indigenous Danish, Norwegian, and Swedish term, Ombudsman is etymologically rooted in the Old Norse word umboðsmaðr, essentially meaning "representative". An ombudsman is an official, usually appointed by the government or by parliament, who is charged with representing the interests of the public by investigating and addressing complaints reported by individual citizens.

Widukinn | 18-05-11 | 14:14

Moet je aan die lievertjes van Xe vragen.
Die doen alles voor geld.
Gereformeerde nederlandse roots die Eric Prince.
Succes verzekerd (qua moreel besef ten 'grootte' van Jack de Vries).

Denkt Na | 18-05-11 | 14:14

@brutus68 | 18-05-11 | 14:00
Probleem is dat je dit niet 'slim' kunt doen, als je een 'goed verhaal' houdt, ben je 100% zeker dezelfde dag dood, met zoiets als dit komt hij wellicht ooit nog een vrij, over 17 jaar ofzo.
En als mensen eeuwig hun mond houden omdat ze denken het op die manier 'slim' aan te pakken, verandert er nooit wat.
En dan eindig je zoals hij het zei; Nothing to lose.
Dan valt er alleen nog te winnen, ook al kost het je, dan als waardeloos ervaren, leven.

Causa Sui | 18-05-11 | 14:13

@Drs. D. | 18-05-11 | 14:08 Maak daar 17 van en ik zeg ja :-)

vraagstaart | 18-05-11 | 14:13

@vraagstaart | 18-05-11 | 14:04
Ja ik weet; qua Bahrein dat is.

Maar ik las/zag/hoorde gisteren toevallig ergens (op BNR? weet niet meer) dat Bahrein feitelijk onderdeel van SA is geworden - zoals je al zei; het SA leger loopt er gewoon over straat.

Om aan te geven hoe groot de invloed van dat apenland is.

Parsons | 18-05-11 | 14:10

@Den Meester | 18-05-11 | 13:48 |
Ik moest lachen en dat is al heel wat op deze woensdagmiddag!!

Kobus Kloothamer | 18-05-11 | 14:10


Dit moet de eerste PVV arabier zijn die ik ken, zomaar een beetje op straat gaan lopen roepen dat je vrij wil zijn.
In de tussentijd vrees ik het ergste voor Khaled, luidt die achterlijke moslim sharia moet zijn hoofd er met een zwaard worden afgehakt.

Kees Klinker | 18-05-11 | 14:09

vraagstaart | 18-05-11 | 14:06
Vind je het gek, die Indonesische vrouwen hebben allemaal een lichaam als een kind van 12.

Drs. D. | 18-05-11 | 14:08

@ 041 sec

Barbarous_Relic | 18-05-11 | 14:08

Engelse ondertiteling door Nederlander met gebrek aan engelse kennis gedaan ?
Office of the Ombudsman..........

Barbarous_Relic | 18-05-11 | 14:08

@Dop | 18-05-11 | 14:07
I know :)

Che_cuevara | 18-05-11 | 14:08

@vraagstaart | 18-05-11 | 14:04 HUh? "eenzeflstandig koninkriojk"?

"een zelfstandig koninkrijk"

*Powerline zooi deur uitmieteren doet*

vraagstaart | 18-05-11 | 14:08

Khaled is bij Allah!

Kobus Kloothamer | 18-05-11 | 14:07

It only takes one person to start a revolution.

Dop | 18-05-11 | 14:07

@ed.. | 18-05-11 | 13:56 Ja gaaf toch? En eens in de maand naar Thailand of (vooral) Indonesië om daar alles te doen wat Allah verboden heeft.

Een Saudi vertelde me dat een Indonesische die vijf kinderen heeft gehad nog steeds nauwer is dan een Saudische maagd - maar nu ga ik geloof ik een beetje off topic.

Sorry joris.

vraagstaart | 18-05-11 | 14:06

Zeer veel respect!

Bardamu | 18-05-11 | 14:05

Geenstijl doe eens niet onze regering op ideeën brengen

cda vvd pvda cu d66 en pvv kijken hier kwijlend na dit willen wij ook!

Tim Grimbek | 18-05-11 | 14:04

@Parsons | 18-05-11 | 13:58 Formeel is Bahrein eenzeflstandig koninkriojk, de Al-Khalifa's zijn daar de baas. maar ze hangen wel dicht tegen SA en dankzij de Saudi Causeway (gebouwd door ballast nedam! Ha!) is die verbinding erg.... uhm... hecht.

Dat was het woord. Hecht.

Bedankt voor de link - geweldig verhaal dat helaas in Nederland niet verteld kan worden. En uiteraard het nieuws niet haalt.

vraagstaart | 18-05-11 | 14:04

Treurig...

Rikketiktik | 18-05-11 | 14:04

Mea Culpa Gump | 18-05-11 | 13:56
Nee joh, ik vond hem alleen zo goed(/flauw) gevonden van mezelf dat ik gewoon wilde dat iedereen hem zag...

Drs. D. | 18-05-11 | 14:02

In S-A krijg je voor minder al een wrede dood. Ben bang dat Khaled inmiddels al tussen 6 plankies ligt.
Wat een heerlijke vredelievende religie is die Islam toch.

Capy | 18-05-11 | 14:02

Kale D ligt in een plas van zijn eigen bloed, pis en ontlasting te genieten van de voorzieningen van de Staat.
*/game over

GrafvonEntenschnabel | 18-05-11 | 14:01

@Pa Cartwright
joris is wat te ijverig....

Satria | 18-05-11 | 14:00

Khaled is een held, maar niet een hele slimme of nu wellicht dode held...

brutus68 | 18-05-11 | 14:00

De Islam is vrede, andere meningen worden keihard gestraft. Waarom is de Islam in nederland nog steeds niet verboden? Het is een gevaarlijke sekte, geen geloof.

DanDatDus | 18-05-11 | 13:58

@vraagstaart
de saudi's zouden zelluf ook wel gekomen zijn, elke donderdag middag is het bal op de onderstaande link, hordes saudi's komen dan hun weekend vieren in manamah, tesamen met honderden, in allerijl ingevlogen dames van...
en.wikipedia.org/wiki/King_Fahd_Causew...

ed.. | 18-05-11 | 13:56

Khaled zit op dit moment in cel 43 in de Hayed gevangenis, wordt met stokken op zijn voetzolen geslagen en schreeuwt; FREEEEEDOOOOOOOMMMMMM!
*free khaled now*

Widukinn | 18-05-11 | 13:56

@ Satria | 18-05-11 | 13:54
?

Pa Cartwright | 18-05-11 | 13:56

@Drs. D. | 18-05-11 | 13:48
Trolling..

Mea Culpa Gump | 18-05-11 | 13:56

Khaled is deaud... De Islam en het vrije woord wat was hij denkende! Waar religie heerst is vrijheid ver te zoeken.

StijlvolRechts | 18-05-11 | 13:56

Wat een ongelooflijke held zeg!

helemaalnicks | 18-05-11 | 13:54

moeilijk he... satire.... en verwijzingen naar comedy.... damn.... is zeker alleen voorbehouden als gs ze maakt of ze snapt.

Satria | 18-05-11 | 13:54

@vraagstaart | 18-05-11 | 13:50
Internationaal recht is een lachertje en wordt als een politieke speelbal gebruikt. Te pas en te onpas.

Sliptong | 18-05-11 | 13:52

Tja... opvallende radiostilte overigens over Bahrein in de Staatsmedia.

Bahrein? Ja, dat land waar op aanvraag van de lokale baas het Saudische leger is komen helpen bij het vermoorden van de eigen bevolking.

Ik heb zo'n idee dat we de Navo die zo stond te trappelen om op te treden in Libië, daar niet gaan zien.

Krijgen jullie ook zo de slappe lach als er weer een politicus over "mensenrechten" begint?

vraagstaart | 18-05-11 | 13:50

Den Meester | 18-05-11 | 13:48
Humor!

Superior Bastard | 18-05-11 | 13:50

Nederland over 50 jaar zal niet veel anders zijn.

Geen01 | 18-05-11 | 13:50

Het zou mooi geweest zijn als hij inhoudelijk ook nog een goed verhaal had. Dit was volgens mij alleen maar dom. Wel dapper, maar dom.

Eloquent | 18-05-11 | 13:49

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat als er (veel) meer mensen in het Midden-Oosten zo dachten als deze meneer, de wereld een stukje minder lelijk zou zijn. Een held, maar ik ben bang dat het wel een dode held is.

Kommaneukertje | 18-05-11 | 13:48

vooral dat "jaws" achtige muziekje eronder... rillingen lopen je over de harige rug.bij wijze van spreken, ik heb geen rug.

irma zonderboezem | 18-05-11 | 13:47

Khaled is nu de vloeibare toestand van Keihardium.

Sliptong | 18-05-11 | 13:46

Wim-Lex | 18-05-11 | 13:41
In praktijk is de USA één van de Emiraten.

Superior Bastard | 18-05-11 | 13:46

Khaled heeft dikke vette pech. De ethisch morele horizon van de NAVO, de US, de EU en de UN houdt al jaren op aan de grenzen van Saoudi Arabierie. You're on your own, Khaled. Oliebelangetjes man, weettog?!

CoJoNes | 18-05-11 | 13:45

Suicide by cop.

Superior Bastard | 18-05-11 | 13:45

Politieke vrijheid -vind ik- is belangrijker dan economische vrijheid. Hij heeft dan een leuk autootje onder z'n reedt, zeggen wat je denkt en wilt is belangrijker.

Mea Culpa Gump | 18-05-11 | 13:43

had die maar titanium hersens ... hoe haal je het in je hoofd om je zo dom te gedragen.

iter | 18-05-11 | 13:43

Vrijheid?

Die Khaled is een idioot, free speech, wat denkt die mafketel wel niet?

Houdt allah niet van.

Parsons | 18-05-11 | 13:42

Oh en volgens mij wil hij z'n eigen achtergrond helemaal niet lodewijk.

lidlbier | 18-05-11 | 13:42

die ligt nu ergens een geplanked...

piddy | 18-05-11 | 13:42

SA is heel anders dan bv Egypte, waar de oliedollars niet rijkelijk aan de bomen groeien. Ik vraag me af of de mensen daar massaal de straat op gaan.

Wim-Lex | 18-05-11 | 13:41

Zeker veel respect voor Khaled. Maar of hij nog ooit op straat te zien zal zijn valt te betwijfelen.
Toch denk ik dat er steeds meer Khaled's zullen opstaan.

Che_cuevara | 18-05-11 | 13:41

Ho HO rustig aan geen overhaaste conclusies trekken 1.66 per liter is meer dan genoeg.

lidlbier | 18-05-11 | 13:40

En hij weet het ook gewoon. Hij zegt het zelf. 'Ik kan niet eens naar huis, ze zullen op me wachten.' Restecp.

Mea Culpa Gump | 18-05-11 | 13:40

R.E.P.S.E.C.T.!

Je kunt het ook --cynisch-- een Darwin award noemen (ik ga er niet vanuit dat Khaled nog leeft), maar moreel heeft ie uiteraard volledig gelijk.

Balsaq | 18-05-11 | 13:39

Khaled is een held, maar niet echt slim.
Misschien is dat waarom helden held zijn?

captainobvious | 18-05-11 | 13:39

@Mea Culpa Gump | 18-05-11 | 13:34
Bea is selectief doof.

Che_cuevara | 18-05-11 | 13:39

Ik zal aan Khaled denken als ik straks mijn tank vol gooi.

Grote Nerd | 18-05-11 | 13:38

Wat een held, veel respect voor mensen als Khaled. En nu maar hopen dat hij ooit nog in echte vrijheid mag leven.

Lucky Duc | 18-05-11 | 13:38

typisch een land waar iemands achtergrond weer iemands achtergrond is

paultjefiederaltje | 18-05-11 | 13:38

-weggejorist-

Satria | 18-05-11 | 13:37

En zo was en bleef democratie een abstract begrip voor Khaled.

netniet | 18-05-11 | 13:36

Held. Maar niet verstandig in een land waar vol-idiote godsdienstgestoorden de macht hebben.

Fijnstoffer | 18-05-11 | 13:36

Lijkt me een goeie vent, maar of het slim van hem was om zijn verhaal te doen voor de camera, ben bang van niet.

Slipsnifter | 18-05-11 | 13:35

Heel veel respect voor deze man, hopelijk komt het goed met hem. Zulke mensen hebben deze landen nodig!

Koekfabriek | 18-05-11 | 13:35

Dat is wel lef hebben, met zo'n stel monsters als regering... brrrr.

Requiescat in pace | 18-05-11 | 13:35

'There is no free media under a monarchy state'
-
Hoor je dat, Bea?

Mea Culpa Gump | 18-05-11 | 13:34

ik was zo'n twee mand geleden in riyad, en op echt elke straathoek alleen maar politie.. zelf mijn saudi gastheren vertelden me dat ze dit nog nooit gezien hadden... moet er wel bij zeggen dat alles, maar dan ook alles per auto wordt gedaan daaro, dus als je een paar mensen op straat ziet, is het al een unicum

ed.. | 18-05-11 | 13:34

In de kroeg zit ie!

Pa Cartwright | 18-05-11 | 13:34

Ik stel mijzelf altijd de vraag in mijn hoofd, zou ik zoiets doen & durven, elke keer zeg ik weer nee. Dapper van die man, slim nee.

Kaas de Vies | 18-05-11 | 13:33

Baas.
-
Is vast een /b/tard.

Mea Culpa Gump | 18-05-11 | 13:33

Hij rijdt wel in een F-Mustang.... Kan het nog meer Amerikaans....

Drs. D. | 18-05-11 | 13:33

Zolang de olieprijzen maar hoog genoeg zijn, doet SA wat het wil. En als Saudi-Arabië even hoest, is Amerika verkouden. Deze man heeft dus pure pech. Wel een dappere man, maar nu dus gevangen.

cultheld | 18-05-11 | 13:32

Ik zeg het niet snel, eigenlijk voor het eerst, maar +1 voor Khaled....

Drs. D. | 18-05-11 | 13:31

Where is Khaled?

prominentScience | 18-05-11 | 13:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken