Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE! Arie Slob verklaart oorlog aan Mekka

arierslob100.jpgLandgenooten! Mannenbroeders! GristenUnionisten! Bevrinde Biblebelters! ONTWAAKT! Jarenlang hebben wij geleden onder het juk van die aardige maar veels te slappe André "dhimmi" Rouvoet, die weke huizenverdubbelaar uit Woerden, met z'n zalvende linkspraatjes richting de collega-fundi's uit het Oosten. Dat nooit meer. Tijd voor een Ethisch Reveil in onze geliefde partij. De befaamde Ruk naar Rechts. Tijd om de hakken in Gods akkers te steken en een vuist te maken tegen Die Andere Baarden, die reedsch voorbij de Poorten van Wenen zijn geraakt en inmiddels met hun fikken aan onze roomblanke dochters zitten. Haalt allen prinsenvlaggen, marcheerlaarzen en den bloksnorren van zolder en komt massaal naar het Zeppelinveld in Ede voor mijn hagespraak, inzake de nieuwe koers van de ChristenUnie. Met dank aan oude kameraden bij de NOS die deze historische landdag voor hardlinende relimensen gaan uitzenden. Vanaf 14:00 uur LIVE op Godsdienstoorlog24. Ik val aan, volg mij. Was getekend, Arie Slob. Kruisvaarder.

Reaguursels

Inloggen

Molly Bolly schaamhaar kun je scheren, van een rotkop is het ingewikkeld af te komen

globetrotter65 | 16-05-11 | 09:29

-weggejorist-

Geheimrat Schultz | 15-05-11 | 08:57

Hij ziet er op de fotomontage een stuk beter uit dan in het echt (sorry Job).

cisca1953 | 15-05-11 | 08:54

Het is mooi geweest met de Baardmannen stuur ze terug naar waar ze van daan komen! De hel!

Smalhout | 14-05-11 | 23:48

Islam en Christendom zijn onverenigbaar en het is een kolossale fout geweest van de CU om te proberen het essentiele verschil te bagatelliseren.
Uiteindelijk is enkel een oorlog mogelijk.

du Roi Soleil | 14-05-11 | 22:15

Eindelijk worden de christenen ook wakker. De linkse zure naieve dromer Rouvout gaat af door de zijdeur. Christenen beseffen eindelijk dat tolerant zijn tegen de intoleranten niet werkt. De moslims lachen zich slap om hun instelling. Kom op voor je eigen cultuur christenen. Neem een voorbeeld aan jullie voorvaderen. Op naar het heilige land!!

denoorman | 14-05-11 | 19:39

-weggejorist en opgerot-

sarkaasticus | 14-05-11 | 18:47

De discussie tussen de twee hoogbegaafde reaguurders "necrosis" en "schoorsteenveger" over actief en passief kiesrecht zegt mij alweer genoeg hier.
*haakt hoofdschuddend af*

IWAB | 14-05-11 | 18:31

Ik denk dat deze topic meer waarheid bevat dan ons lief is. Als ons binnenlands beleid niet drastisch omgaat, voorzie ik inderdaad een cultuurclash, waarbij de Amerikaanse burgeroorlog nog maar een onschuldig toneelstukje was. Waarbij de hele concentratiekampkultur nog maar een tienerkwajongenstreek lijkt.
Want het is inderdaad een voor twaalf voordat de islam onze westerse, op de bijbel en thora gebaseerde samenleving door ons eigen slapheid overneemt.
'Keert uw linkerwang toe als uw op uw rechter wordt geslagen", wordt in de islam beantwoord met hoongelach en een kop afslaan van de lafaard.
Tijd voor ons om minder naief te worden en wakker te worden tegem de fascistische tak van de islam.

blaster | 14-05-11 | 18:06

Wat was er mis met de Crusaders?

Birgit Hogefeld | 14-05-11 | 17:01

necrosis | 14-05-11 | 16:36
Zo leer je nog eens wat::-)
Het is ook moeilijk voor te stellen dat bij de SGP de vrouwtjes niet passief mogen zijn...

Schoorsteenveger | 14-05-11 | 16:46

Kudt, hij lijkt Job Cohen wel.
Solliciteert Arie nou ook al bij de PVV?

copywriter | 14-05-11 | 16:41

@Schoorsteenveger | 14-05-11 | 16:32
Even nagezocht, je hebt hebt gelijk!

necrosis | 14-05-11 | 16:36

Tanz fundentalismus!

Einde van de Domheid | 14-05-11 | 16:36

necrosis | 14-05-11 | 16:28
Nee hoor.
passief kiesrecht = het recht om gekozen te worden
actief kiesrecht = het recht om je stem uit te brengen

Schoorsteenveger | 14-05-11 | 16:32

@Schoorsteenveger | 14-05-11 | 16:20
Ik weet het zeker.
Passief kiesrecht = mogen stemmen
Actief kiesrecht = gekozen mogen worden.

necrosis | 14-05-11 | 16:28

Als fractievoorzitter heb je ´believers´ nodig. Dat is het begin van iedere politieke partij. Maar als minister kan je geen ´believer´ zijn, dan is enig sceptisme en realiteitsbesef omtrent budget´strategieen´ een absolute voorwaarde. Helaas heeft dhr. Rouvoet dat tijdens het vorige kabinet niet goed begrepen.

hawie | 14-05-11 | 16:14

@Schoorsteenveger | 14-05-11 | 16:07
Als je passief kiesrecht vervangt voor actief kiesrecht, klopt je epistel weer.

necrosis | 14-05-11 | 16:11

En nu is er weer zo'n gristelijk indoctrinatiemuziekje.. Heerlijk.

Mea Culpa Gump | 14-05-11 | 16:08

necrosis | 14-05-11 | 15:54
Als we nou eens beginnen met het principe van 'gelijke monniken, gelijke kappen' toe te passen, zoals het hoort. Wet is wet, ook als het religekkies betreft. Die SGP hadden ze al lang aan moeten pakken.
Ik snap de eis van die SGP ook niet, de eis dat ze officiëel moeten mogen discrimineren en letterlijk in hun statuten moeten mogen zetten dat vrouwen er geen passief kiesrecht hebben. Kijk, dat hun God hen van alles gebiedt en verbiedt zal mij worst wezen en zal de rechter ook worst wezen. Dan regelen ze het ook maar onderling, dan laten ze de dominee maar van de kansel preken dat het niet kan en mag, dan gaan ze bij alle vrouwen op bezoek om hen ervan te doordringen dat God niet wil dat ze op een SGP kieslijst komen te staan, enzovoorts. Kortom, als het geloof sterk genoeg is, dan zal geen vrouw het wagen om tegen de Wil van God in te gaan en zich verkiesbaar te stellen. Waarom moet de wetgever dan nog eens toestaan dat deze vorm van discriminatie openlijk wordt afgedrukt in het SGP partijprogramma?
Tja, eigenlijk snap ik ze wel. Ze vinden dat ze boven de wet staan en willen dat de wetgever dat bekrachtigt en onderstreept.

Schoorsteenveger | 14-05-11 | 16:07

xzaz2 | 14-05-11 | 15:31

Inderdaad.

pius | 14-05-11 | 16:04

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:37

ghe ghe;) Ik mag u zeker niet vragen wie u was. Want wij kennen elkaar virtueel. dat is zeker.

pius | 14-05-11 | 16:04

@Eurotokkie | 14-05-11 | 15:59
Hoog tijd dat god ook eens gaat dokken voor een internetaansluiting.
Enne... betaald hij wel maandelijks de huur voor zijn hemel.
*FIOD bellen doet en grinnikt*

necrosis | 14-05-11 | 16:03

Davidson | 14-05-11 | 15:57 |

idd , heeft God dan ook een internet aansluiting .

Eurotokkie | 14-05-11 | 15:59

@Eurotokkie | 14-05-11 | 15:51
Het wordt hoog tijd dat het vaticaan eens belasting gaat betalen, ze hebben poen zat.
Anders komt die maffiakliek van Berlusconi straks zanikken om EU steun.

necrosis | 14-05-11 | 15:59

@Parsons | 14-05-11 | 15:54 |

Gebeurt het uit naam van een virtueel vriendje? Sla je niet een beetje door...

Davidson | 14-05-11 | 15:57

Ik vind dat altijd wel een mooie drogredenering.

Omdat niet religieuzen ook kinderen misbruiken is het niet erg als het gebeurt uit naam van een virtueel vriendje.

Of zo iets.

Parsons | 14-05-11 | 15:54

@camoflage01 | 14-05-11 | 15:45
De SGP had op basis van de Nl. grondwet verboden moeten worden.
Helaas zijn bepaalde wetten gevoelig voor religieuze uitingen.
Daarom mogen de SGP én de islam vrouwen uitsluiten/ als minderwaardig behandelen.
Wat mij betreft komt er direct een verbod op actief uitoefenen van religie.
Dat zijn M.I. zaken die je gewoon achter je eigen voordeur moet uitoefenen.
In ieder geval niet in het openbaar leven.

necrosis | 14-05-11 | 15:54

*mompelt iets over gescheiden kerk en staat*

Mea Culpa Gump | 14-05-11 | 15:52

necrosis | 14-05-11 | 15:45 |
Geen belasting , gaan echter wel gebukt onder het goud wat ze aan hun vingers dragen.

Eurotokkie | 14-05-11 | 15:51

camoflage01 | 14-05-11 |
Ja goed maar ze lezen toch allemaal uit het zelfde sprookjesboek of zit ik nu weer fout.

Eurotokkie | 14-05-11 | 15:48

Waarom overal die hitlersnorren bij? Is dat grappig?

Jorrie | 14-05-11 | 15:46

@xzaz2 | 14-05-11 | 15:24
Insteek.

Mooie woordkeuze.

Parsons | 14-05-11 | 15:46

@Eurotokkie | 14-05-11 | 15:35
Een hele rijke, grote grap.
Ik vraag me af of de paus belasting betaald.

necrosis | 14-05-11 | 15:45

Nuttigere dingen gaat doen, dan discussiëren met kansenchristen.

repulse | 14-05-11 | 15:45

@Draque6210 bash mij, ik ben anti-theïst : godsdienst = menslastering

dubbert | 14-05-11 | 15:45

Foutje van Eurotokkie.
In het Vaticaan zitten Katholieken.
Die jongens (want de meiden staan achter het aanrecht) uit de Biblebelt moeten absolut niks hebben van die jongens uit Rome.
Daarom zijn de Refoboys, pak en beet 200 jaar geleden, ook een eigen clubje begonnen. Dat clubje hebben ze intussen ook weer opgesplitst in ongeveer 50 deelclubjes die allemaal het "ware geloof" prediken....
Waarom we dit soort uitwassen (de SGP) nog toestaan in Nederland is mij een raadsel, gelukkig zullen ze vanzelf wel uitsterven omdat de Refo jeugd zich niet meer laat voorliegen door iemand die Ds. voor zijn naam heeft staan. Gelukkig!!

camoflage01 | 14-05-11 | 15:45

Arie Slob voorzien van een hitlersnor is zoo Joop!
GS is langzaam aan het verJopen, infiltranten in de redactie? Is PrittStiff van de roode Haan?

prof.essers | 14-05-11 | 15:44

Draque6210 | 14-05-11 | 15:12
Inderdaad, overal daar waar de wereldgodsdiensten zich flexibel tonen, verliezen ze ook meteen macht. En overal daar waar ze hun claims op de waarheid laten varen zijn ze hun macht stante pede kwijt.

Schoorsteenveger | 14-05-11 | 15:43

Draque6210 | 14-05-11 | 15:34
Steeds verder dalend, steeds meer mensen die zichzelf bevrijden van de ketenen die het geloof op de vrije mens legt.
Ik zal waarschijnlijk geen religie vrije wereld mee maken, wel weet ik zeker dat die wereld er wel zal komen.
Godzijdank.
www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id...

repulse | 14-05-11 | 15:42

@Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 15:31
Dank!
/kijkt om zich heen en voelt zich, vreemd genoeg, al helemaal thuis.
Overigens, geen familiezwaard, dus niet van adel, of keihard plebs? Is ok hoor, mijn beste relaties van de ruiterij zijn plebs!

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:42

gloeiendegloeiende:
( naar boven gooit!

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:38

@pius | 14-05-11 | 15:27
lol... vreemd genoeg klopttie wel Is niet in je voordeel trouwens)

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:37

Wat een gekwijl en hoog prijzen van zichzelf man man...

Methylfenidaat | 14-05-11 | 15:36

xzaz2 | 14-05-11 | 15:31 |

Het Vaticaan is toch 1 grote grap , dus dit is altijd lachen.

Eurotokkie | 14-05-11 | 15:35

repulse | 14-05-11 | 15:29 | + 0 -
Niet alleen ik wil dat, het is misschien best kut voor je om te accepteren dat er altijd gelovigen zullen zijn.
Ik snap dat je een gefrustreerd mens bent , waarschijnlijk hebben veel Christenen jouw zo zuur gemaakt of je bent gewoon zo opgevoed.
Desalniettemin respecteer ik ook mensen met een anti religie standpunt.

Draque6210 | 14-05-11 | 15:34

@F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 15:23
Ik moest ontzettend nodig plassen.....
*hoopt op genade bij de wildplasbekeurders*

necrosis | 14-05-11 | 15:33

CU mensen zijn soepkippen.

Kaan78 | 14-05-11 | 15:32

@Eurotokkie
Hahhaha die kon ik al, Grappig maar niet onderbouwd en het klopt niet, als je je niet aan de tien geboden houdt ga je niet gelijk naar de hel, misschien moet deze man zich eerst eens wat beter inlezen voordat hij grappig gaat doen.
@pius
huh, wat zeg je nou? Jij kent alle Christenen? Wut?

xzaz2 | 14-05-11 | 15:31

@GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:29
Veel plezier met nieuw zijn dan ;)

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 15:31

Daar heeft Nederland de SGP toch voor...

da wizard | 14-05-11 | 15:30

@Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 15:18
Nee geen innuendo, alhoewel dat zwaard ook regelmatig en goed 'gepoetst' moet worden. Alleen raad ik je daar geen zilverpoets voor aan, tenzij je op zoek bent naar een Golddigger natuurlijk.

/mompelt verder nog iets over nieuw hier zijn en zwitsal enzo ;)

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:29

Draque6210 | 14-05-11 | 15:22
Ja heur, jij wil dat religie een blijvende functie heeft in het openbare leven, ik wil dat religie uit ieder aspect van het openbare leven verdwijnt.

Ik wil best respect voor je hebben als mens, niet omdat je een achterlijk systeem aanhangt wat als enige doel heeft de eigen verantwoording af te schuiven op een goddelijk wezen. Religieus gehandicapten hebben eigenlijk allemaal gewoon een grote fobie voor de deaud. Proberen door zichzelf wijs te maken dat er een leven na de deaud is om maar niet na te hoeven denken over hun eigen nietigheid.

Best, goed, je bent een mens en zolang je die onzin in je eigen huis houd vind ik het best, maar geen inperkingen op mijn leven vanwege jouw absurde fantasie vrindje.

repulse | 14-05-11 | 15:29

xzaz2 | 14-05-11 | 15:25

En onder wie sta jij zo bekend dan? Want ik ken je niet. En als ik je niet ken dan ben je geen christen.

pius | 14-05-11 | 15:27

@Eurotokkie
Als je weet dat de waarheid niet leuk is waarom geloof je dan nog steeds in een boem?
@pius
Ik sta hier wel bekend als Christen hoor ik weet niet waar jij vandaan komt?

xzaz2 | 14-05-11 | 15:25

@Parsons
Zullen we is de cijfers naast elkaar zetten van Mensen die niet geloven en kinderen misbruiken VS de mensen die wel geloven en kinderen misbruiken?
Wat is je insteek van je reaguursel?

xzaz2 | 14-05-11 | 15:24

xzaz2 | 14-05-11 | 15:22

En wie ben jij als ik vragen mag? De Nick des oordeels of zo.

pius | 14-05-11 | 15:24

xzaz2 | 14-05-11 | 15:22 |

Ja de waarheid is niet leuk , ik weet het.

Eurotokkie | 14-05-11 | 15:24

@Draque6210 | 14-05-11 | 15:12
En gelukkig maar.

Scheelt een hoop kleine jongetjes met uitgescheurde anussen.

Parsons | 14-05-11 | 15:23

Nah, God was toch niet zeau boos op die Zevenbergse palletboer. Rook is zo goed als niet meer te zien, zal wel uit zijn onderhand dan, die fik...

F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 15:23

Als de CU de kruistochten begint, dan zullen er vast veel aanhangers zijn. (Meer dan CU stemmerts.)

funkyd | 14-05-11 | 15:23

Zo dat was het weer voor vandaag.

*tijd voor bier*

*out*

Che_cuevara | 14-05-11 | 15:22

@Eurotokkie
Kom met betere argumenten of met links, wat je nu loopt te lullen slaat kant nog wal.

xzaz2 | 14-05-11 | 15:22

trouwens, @redactie, wat een geweldige bloksnorren!
Wanneer gaan jullie die op handzaam sticker-formaat in de handel brengen? Graag in stijlloos roze.

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:22

Damn irritant dat geklap zo dicht by de mic

Methylfenidaat | 14-05-11 | 15:22

repulse | 14-05-11 | 15:19 | + 0 -
Volgens mij snap jij mijn reactie niet helemaal.

Draque6210 | 14-05-11 | 15:22

@ Draque6210 | 14-05-11 | 15:20
Geld, macht EN kleine jongetjes.

* Il Principe * | 14-05-11 | 15:22

*CU stemmen gaat*
Liever christengekkies dan haatbaarden

Illegale realist | 14-05-11 | 15:21

necrosis | 14-05-11 | 15:17

Aha ja het Vaticaan , die kunnen toch in 1 keer de hongersnood oplossen in Afrika ,maar ze doen dit niet anders zijn ze hun macht kwijt.

Eurotokkie | 14-05-11 | 15:21

necrosis | 14-05-11 | 15:17 | + 0 -
Ooit gehoord van het Vaticaan?
Die zijn net zo flexibel en dynamisch als betonnen heipalen.
-
Klopt helemaal, maar niet iedereen luistert naar de paus en het Vaticaan. Het is een instelling die om geld draait en macht, niet om geloof.

Draque6210 | 14-05-11 | 15:20

@necrosis
Het Vaticaan vertegenwoordigd niet de gehele Christendom hoor.

xzaz2 | 14-05-11 | 15:20

@necrosis | 14-05-11 | 15:13
Excuus is aanvaard zegt ze.
Kusje is ze nog over aan het denken.

Che_cuevara | 14-05-11 | 15:19

Draque6210 | 14-05-11 | 15:14
"Goed van de CU, tegen de islamisering trappen op een christelijke manier! Nu nog de atheisten en de rest aanpakken"

Moeilijk onthouden wat je een half uur geleden heb geschreven hé?
Maakt me trouwens niet uit dat je het schrijft, maar ga niet met een moralistisch vingertje lopen zwaaien.

repulse | 14-05-11 | 15:19

Eurotokkie | 14-05-11 | 15:17

Volgens (met alle respect) jou ja. Maar dat zegt ook niet al te veel;)

pius | 14-05-11 | 15:19

@GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:15
We hebben geen familiezwaard. Of is dat een zeker innuendo?

Wat ik denk? Vooral wat je vorige nick hier was ;)

(Met het kruis, trouwens.)

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 15:18

Wat een verrasing, Rouvoet is toch homo.. of is het gewoon een heel lelijke vrouw dat ie heeft..??

Crematorium-de-Asbak | 14-05-11 | 15:17

pius | 14-05-11 | 15:16 |

Volgens mij vertel je niet de waarheid.

Eurotokkie | 14-05-11 | 15:17

@Draque6210 | 14-05-11 | 15:12
Ooit gehoord van het Vaticaan?
Die zijn net zo flexibel en dynamisch als betonnen heipalen.

necrosis | 14-05-11 | 15:17

Die waarheid heeft overigens niet met religie te maken noch met atheisme. Het denken heeft er sowieso niets mee te maken.

Eigenlijk zijn jullie maar een stelletje dwaallichten hier.

pius | 14-05-11 | 15:16

@Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 15:02
Ik raad je aan om gewoon het familiezwaard te gaan poetsen, erg therapeutisch! En ook nog erg nutting met de aanstaande vuurstorm, höchstpersönlich aan gestoken door de heer Slob. Wat denk je, de donkerrode nieuwe cape, of de scharlaken met het grote witte kruis?

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:15

repulse | 14-05-11 | 15:11 | + 0 -
"Respect is goed op basis van mens zijn, ieder mens zijn eigen ding, jouw ding is religie, goed maar val mij er niet mee lastig."n

Daar ben ik het gewoon mee eens hoor, ik heb in mijn leven nog nooit iemand het geloof aangedrongen.
Ik bash geen atheisten, dus waar heb je het over.

Draque6210 | 14-05-11 | 15:14

@Pasta-saus
6 Zetels + SGP = 8 zetels, lijkt mij niet achterhaald.

xzaz2 | 14-05-11 | 15:13

@Che_cuevara | 14-05-11 | 15:08
Excuses aan mevr. Che.
*met vingertop plusje aaien doet*

necrosis | 14-05-11 | 15:13

Schoorsteenveger | 14-05-11 | 15:09 | + 0 -
Wat een onzin, veelste logge geloofssystemen? Man, de Christelijke kerk is tegenwoordig veel flexibeler en dynamischer dan 200 jaar terug, en heeft duidelijk minder macht dan dat het ooit had.

Draque6210 | 14-05-11 | 15:12

Er is wel een waarheid maar die ga ik hier natuurlijk niet debiteren. Dat zou wat al te makkelijk zijn.

pius | 14-05-11 | 15:12

volgens mij is dit al in 1 week het 10de plaatje bij een topic waar een zwart snorretje is ingetekend.
Dit is de laatste lijkt mij?

pipo de c. | 14-05-11 | 15:12

Draque6210 | 14-05-11 | 14:55
LOOOL!
Nitwit, religieus beperkten respecteren op basis van die religie, hoe verzin je het!
Religieuze dwaallichten zullen/ mogen gaan begrijpen dat hun religie alleen getolereerd wordt, die tolerantie is er zolang die religie bij hun zelf blijft, wanneer die religie op welke manier dan ook wordt opgelegd aan non religieuzen kunnen ze ongezien de tyfus krijgen.

Respect is goed op basis van mens zijn, ieder mens zijn eigen ding, jouw ding is religie, goed maar val mij er niet mee lastig.

repulse | 14-05-11 | 15:11

@winterpeen | 14-05-11 | 15:01
Zolang je hoofd maar boven het plaatzand uitsteekt.
*safety first*

necrosis | 14-05-11 | 15:11

Draque6210 | 14-05-11 | 14:55
Religie zal er altijd zijn? Misschien wel ja. Maar uiteindelijk zullen de wereldgodsdiensten hun claim op de enige waarheid en hun claim de enige bron van moraal te zijn op moeten geven. Met andere woorden, ze zullen hun wurggreep op de mensheid moeten laten varen. Dat mensen geloven is het punt niet, het punt is dat er veel te grote, veel te logge geloofssystemen zijn ontstaan die deze gelovige mensen in een morele dwangbuis hebben gedwongen.

Schoorsteenveger | 14-05-11 | 15:09

Jammer dat Quid geen podcast heeft, ik zou dit bericht graag voorgedragen horen met een polygoonstem.

Petrus de Rewa | 14-05-11 | 15:08

@necrosis | 14-05-11 | 15:07
9,4
Mijn vrouw lazerde uit de bank, de hond vloog onder de kast en de poes erop.
Moet zo naar de Blokker voor nieuw servies.

In het vervolg ietsje minder hard aub

Che_cuevara | 14-05-11 | 15:08

Che_cuevara | 14-05-11 | 15:04 | + 0 -
Dat klinkt heel verantwoordelijk, zo hoort het inderdaad. Ik los mijn problemen ook zelf op hoor.
Onze maatschappij is deels gebaseerd op een christelijke kijk op de wereld, als je wel eens in een ander land hebt gewoond buiten Europa/USA zal je het snel merken.
Hoe dan ook ben jij een product van deze cultuur en daardoor accepteer jij bepaalde dingen nou eenmaal, of je dat nou ontkent of niet.

Draque6210 | 14-05-11 | 15:08

@Che_cuevara | 14-05-11 | 14:58
Wat was mijn score op de schaal van Richter?

necrosis | 14-05-11 | 15:07

Arie zit al langer in het slob dan zijn partij.

Maar belangrijker nog. Welke blasfemische hersengetroubleerde mentaal verwarde rationeel gehandicapte infantiele misduider doe elke keer Art Vandelay Ultor min kuddo's geven?

Die mag van mij een enkeltje naar het tegenovergestelde van Arie's mooiste plekje krijgen. Gratis ook nog trouwens. Maar dat is logisch.

pius | 14-05-11 | 15:06

Islam is de antichrist, weet ook de zeer geleerde drs. L.P. Dorenbos: bit.ly/m6oHg7

Prof. D.A.H. Vintik | 14-05-11 | 15:05

Dus door weer eens Christenen te bashen, lossen wij alle problemen met de religie van de vrede wel even op... Ik ben zelf seculier maar we hebben ook best wat positieve zaken te danken aan de 'gristenen'. Zelfs Dawkins kan meer sympathie opbrengen voor Christenen dan voor de aanhangers van de 'religie van de vrede'.
Ik ben blij dat ze eindelijk eens stelling nemen...
Voor jezelf en je naasten opkomen is in dit geval niet 'rechts', maar gewoon normaal.

Davidson | 14-05-11 | 15:04

@Draque6210 | 14-05-11 | 15:00
Wat ik wel of niet accepteer bepaald een religie in ieder geval niet.
En nee, ik heb echt geen enkel probleem. Sterker, ik voel mij heel "happy".
En problemen los ik gewoon op, die schuif ik niet door naar een of ander "opperwezen" die eer vervolgens ook niks mee doet.
Simpel, omdat die er niet is.

Che_cuevara | 14-05-11 | 15:04

@GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:01
Ik denk dat mijn stalker dat zo heeft gedaan.

De smeerlap.

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 15:02

Prinsenvlaggen zijn niet rechts en probeer dat er a.u.b. ook niet van te maken.
Verf maar een mooi hakenkruis op een vlag ofzo. Lutser.

Da was ik nie... | 14-05-11 | 15:01

@winterpeen | 14-05-11 | 14:50
PVV heeft een eigen site:
www.pvv.nl...
En ik heb volledig begrip voor de problemen van een winterpeen gedurende de lente....
necrosis | 14-05-11 | 14:54 | + 0 -
Ik sta in een emmer nat plaatzand.
Dus het valt wel mee.

winterpeen | 14-05-11 | 15:01

@Maodurodam | 14-05-11 | 14:56
Over 300 jaar zullen de meeste dinobotten er nog steeds zijn, sterker nog, er zijn er dan nog veel meer dankzij huidige/ toekomstige opgravingen.
Het antwoord van de geleuvigen zal echter hetzelfde zijn: het zijn oude koeiebotten!
Als ik vraag waarom die botten zoveel groter zijn dan die van de huidige koe: toen waren er grotere koeien!
En in het ergste geval: ik weet het niet, dat moet je aan god vragen.
Need I say more?

necrosis | 14-05-11 | 15:01

@Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:55
er is om duistere redenen iets van mijn post afgelazerd. Ik had willen zeggen:
"Nee joh, dat zit in je hoofd!
/linksmodus off
/ondertussen furieus verder gaat met het poetsen van het familie-kruisvaarderszwaard der von Entenschnabels"

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 15:01

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:57 | + 0 -
Dat is dan een probleem voor jou, ik hoef je goede redenen ook niet te horen.
Accepteren zul je het iig wel moeten doen, gezien de maatschappij waarin je leeft.

Draque6210 | 14-05-11 | 15:00

@necrosis | 14-05-11 | 14:41
Precies wat je zegt.
De oplossing van zwakkelingen.
In plaats van problemen gewoon aan te pakken en op te lossen.

Che_cuevara | 14-05-11 | 15:00

@Draque6210 | 14-05-11 | 14:55
Ik heb geen restecp voor achterlijkheid.

Nu niet, nooit niet.

Parsons | 14-05-11 | 14:59

@necrosis | 14-05-11 | 14:56
Ik voelde hem hier :)

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:58

Christus te paard, wat een ophef omtrent dat bijbelgenootschap.

Vic Mackey | 14-05-11 | 14:58

@Draque6210 | 14-05-11 | 14:55
Ik respecteer geen gelovigen.
En daar heb ik goede redenen voor.
Maar vraag me daar niet naar want GS is daar niet het medium voor.

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:57

@lion@night | 14-05-11 | 14:38
www.elsevier.nl...

'Cohen: Migranten niet meteen alle burgerrechten geven'

Als Geert Wilders dit had gezegd was de wereld (van Joop) te klein.

De hypocrisie zit vooral op links, ik blijf het zeggen.
Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:49 | + 0 -
I.d.d.

winterpeen | 14-05-11 | 14:57

@Che_cuevara | 14-05-11 | 14:52
* +knopje enorme dreun geven doet*

necrosis | 14-05-11 | 14:56

necrosis | 14-05-11 | 14:41 |
Daar was ik eigenlijk al bang voor.
Zelfs als we bewijzen hebben dat de sprookjes onzin zijn zoals de gevonden botten van een dinosaurus, zeggen ze gewoon dat het een test is van God.
Misschien dat we er over 300 jaar beter voor staan.

Maodurodam | 14-05-11 | 14:56

@winterpeen | 14-05-11 | 14:50
Geenstijl is ten eerste een liberale site (algemeen genomen dan).
Daarna zijn andersdenkenden ook welkom. Socialisten (PvdA&SP) kunnen feitelijke kritiek verwachten, maar dat doen ze zelf.

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:55

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:52 | + 0 -
met zo'n instelling komt er nooit een normale maatschappij dus.. religie zal er altijd zijn. Beter respecteer jij dat net zoals religieuzen moeten respecteren dat er andere gelovigen en niet gelovigen zijn. Als we dat doen, zijn we een stuk verder.

Draque6210 | 14-05-11 | 14:55

@GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 14:54
Inderdaad.

Dat is de plek waar ik over zulke dingen nadenk en mijn observaties doe. Heel goed.

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:55

@Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:49
Nee joh, dat zit in je hoofd!
/ <<<modus off
/ondertussen druk verder gaat met het poetsen van het familie-kruisvaarderszwaard der Von Entenschabels

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 14:54

@winterpeen | 14-05-11 | 14:50
PVV heeft een eigen site:
www.pvv.nl/
En ik heb volledig begrip voor de problemen van een winterpeen gedurende de lente....

necrosis | 14-05-11 | 14:54

necrosis | 14-05-11 | 14:50 | + -1 -
Ik heb niet zoveel met de SGP, zijn beetje te conservatief. Toch bedankt.

Draque6210 | 14-05-11 | 14:53

@Zeeschuimer | 14-05-11 | 14:53
*geen fan.

Zeeschuimer | 14-05-11 | 14:53

@necrosis | 14-05-11 | 14:18
Ik kwootte Arie even, necro, ik ben ook fan van religie.

Zeeschuimer | 14-05-11 | 14:53

@Draque6210 | 14-05-11 | 14:43
We krijgen pas een normale maatschappij als alle religie's de wereld uit zijn.

Niet eerder.

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:52

*Flashback van CDA congres krijgt door die stembordjes*

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:51

de PVV doet toch niets tegen de islamisering van Nederland, dus het is een goede zaak.
Voorderest jammer van het reli bashen enzo, maar dat zijn we hier wel gewend.

Draque6210 | 14-05-11 | 14:51

@Draque6210 | 14-05-11 | 14:43
Hé zwitsal, je hoeft hier niet te zijn.
De SGP heeft namelijk ook een website waar je alles kan vinden wat je geïndoctrineerde hersentjes moeten weten.

necrosis | 14-05-11 | 14:50

@sarkaasticus | 14-05-11 | 14:29
Sinds wanneer is GeenStijl een PVV site?
Doe eens snel excuses maken richting opperhoofd Pritt!
necrosis | 14-05-11 | 14:36 | + 1 -
Tijd dat de PVV een eigen site gaat opstarten.
PS.
Blijft er van Geen Stijl dan nog wat over?
Of van de rest.

winterpeen | 14-05-11 | 14:50

@lion@night | 14-05-11 | 14:38
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laatste-24-...

'Cohen: Migranten niet meteen alle burgerrechten geven'

Als Geert Wilders dit had gezegd was de wereld (van Joop) te klein.

De hypocrisie zit vooral op links, ik blijf het zeggen.

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:49

@Che_cuevara | 14-05-11 | 14:49
"g" naar boven schopt.

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:49

@F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:41
Dat wordt dan weer vlagen verbranden in m.o.

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:49

@F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:39
Denk eerder aan de A17/A58

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:48

Rauwkost is net de deur uit en die Arie Schobbelaar begint gelijk weer over de Vrijheid van Godsdienst,.... pleur toch op ga ramen zemen of de hond een beurt geven.

Grafdelver. | 14-05-11 | 14:47

@necrosis | 14-05-11 | 14:36
Hij is "sarkaastisch" en leuk.

Denkt hij.

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:46

Het wordt steeds leuker. Die Gristenen die altijd naastenliefde prediken en verdraagzaamheid kunnen zich bijna niet meer beheersen, omdat ze voelen dat ze nu wel eens écht in de verdrukking zouden kunnen komen. "De orthodox-christelijke CU-stemmer hoort geen duidelijk islamstandpunt, terwijl binnen de achterban een behoorlijke aversie leeft tegen de islam." Waarom die aversie, als de islam eveneens naastenliefde en verdraagzaamheid predikt (ik heb het even niet over de 'uitwassen' van de Islam, maar over de zuivere leer)? Waarom niet gebroederlijk optrekken tegen die vermaledijde seculieren en atheïsten?
Omdat die Gristenen enkel hun eigen verdraagzaamheid en hun eigen naastenliefde willen zien, en niet de verdraagzaamheid en naastenliefde van een andere religie, omdat ze enkel hún moraal geaccepteerd willen hebben, niet de moraal van een ander, ook al is die gelijkend of zelfs identiek. Kortom, omdat ze hun eigen God op de troon willen houden. De verdraagzaamheid van fundi's is gebouwd op onverdraagzaamheid.
www.youtube.com/watch?v=7adi7OMaWnA

Schoorsteenveger | 14-05-11 | 14:45

En bedankt voor hij of zij die het werk van de stalkerT weer teniet heeft gedaan.

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:45

@F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:35
Vannacht rond 0:30 zou er al een brande geweest zijn in Zevenbergen. In een houtopslgplaats/pallethandel.
Weet niet of dit nog dezelfde brand is.

www.bndestem.nl/regio/moerdijk/8694665...

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:45

@F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:41, zou je desnoods dan mogen pissen om het vuur uit te krijgen? Vragen, vragen, vragen ...

gentle giant | 14-05-11 | 14:44

Niet alle religies zijn gelijkwaardig, ook al klinkt dat nog zo leuk op de soosjale akademie. Ook de volstrekte willekeur om de ene ideologie wél als religie te erkennen (met alle overbodige voordelen) en andere (vaak veel minder schadelijke) ideologieën niet is mij een doornenkrans in de reedt.

Egerius | 14-05-11 | 14:44

Goed van de CU, tegen de islamisering trappen op een christelijke manier! Nu nog de atheisten en de rest aanpakken en hopelijk gaan we weer terug naar een normale maatschappij.

Draque6210 | 14-05-11 | 14:43

@lion@night | 14-05-11 | 14:38
Als je de hete adem van zetelverlies in je nek voelt maak je rare sprongen.

Maar je laatste opmerking zou zo maar eens kunnen uitkomen.

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:43

@Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:31
Ja, hij is weer sterk :)

Parsons | 14-05-11 | 14:42

Hey, ik heb een stalkerT. Cool. *zwaaien doet*

Is dat omdat Andie hier niet meer zo vaak komt?

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:41

Oh wacht, komt hier net een bericht binnen dat bij die palletboer in Zevenbergen een grote partij Koran's lagen opgeslagen in een hal...

F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:41

@F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:39, zal kloppen.
www.wihamij.com/

gentle giant | 14-05-11 | 14:41

@Dmitri Dmitrievitsj | 14-05-11 | 14:38
Volledig eens.
niet voor niks wordt er gezegd: Kennis is macht

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:41

@Maodurodam | 14-05-11 | 14:35
Dat zullen ze nooit doen.
Hun opperwezen is tenslotte het beste excuus op vragen waar ze geen antwoord op hebben.
*het was de wil van/ [opperwezen] heeft ... tot zich geroepen, etc.

necrosis | 14-05-11 | 14:41

@necrosis | 14-05-11 | 14:18
Zo is maar net :) +10

DeepDownUnderGrunn | 14-05-11 | 14:40

En natuurlijk is het weer bij een houtverwerker: palletbedrijf Wihamij BV. Oorzaak is dan weer broei in het zaagsel. Het zaagsel is nauwelijks te blussen, dus dat vult de rest van deze zaterdagnamiddag wel weer. A16 afsluiten vanwege de rook zit er misschien in. www.google.nl/search?q=Koekoeksedijk+1...

F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:39

Te Wapen! Voor de Glorie van de Almachtige Heer!
/Naar zolder sprint en furieus overoveroverovergrootopa's Kruisvaardersharnas en uber-zwaard gaat zilverboenen, kaarten van Jeruzalem en Wenen aan de muur plakt, croissants en hummus inslaat, knol extra hooi en wortels geeft, en alvast oefenen doet: Bekeer, of sterf....

GrafvonEntenschnabel | 14-05-11 | 14:38

@Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:23
Ik lees het net op de Telegraaf van Cohen.
"We zijn niet goed omgesprongen met migratie"

Wel weer een typisch wijze van politiek bedrijven bij de Pvda; net als z'n voorganger -> draaikonterij.

Job Cohen is Job Windvaan geworden.

Maar let wel; eenmaal in de coalitie neemt Job uiteraard zijn uitspraken terug hieromtrent.

*mompelt iets van 'met de kennis van nu...'*

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:38

nou dat congres komt ook net op tijd, volgende weekend is de rapture al.

cumshaft | 14-05-11 | 14:38

@Che_cuevara | 14-05-11 | 14:30
Er zijn veel legitieme redenen om dingen niet te weten. Niettemin: hoe meer kennis des te beter.

Wa-llahu a'lam, maar God weet meer.

Dmitri Dmitrievitsj | 14-05-11 | 14:38

Goede zaak. Hoe meer geluid er tegen de islamisering hoorbaar is, hoe beter. Of het nu gristenen, bomenknuffelaars, atheïsten of ouderen zijn die het lef hebben om kritiek op de islam te uiten.

Tegenspraak | 14-05-11 | 14:37

@sarkaasticus | 14-05-11 | 14:29
Sinds wanneer is GeenStijl een PVV site?
Doe eens snel excuses maken richting opperhoofd Pritt!

necrosis | 14-05-11 | 14:36

@F. von Zeikhoven, zunne grote binnenbrand jonguh!

gentle giant | 14-05-11 | 14:35

@Che_cuevara | 14-05-11 | 14:32
In een pallethandel in de gemeente #Moerdijk woedt momenteel een grote brand. Koekoeksedijk.
Valt het niemand de laatste tijd op dat er behoorlijk wat grote branden zijn in de Randstad?

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:35

@ Che_cuevara | 14-05-11 | 14:32 |
Ja, ik zie het. Maar de gemeentegrens tussen Moerdijk en Zevenbergen loopt over het industrieterrein. Misschien is dat op zich ook al niet zo handig voor een éénduidig veiligheidsbeheer...

F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:35

Dat gezeik altijd met religies, wanneer geven mensen hun sprookjes nou eens op in de 21ste eeuw?

Maodurodam | 14-05-11 | 14:35

Alle god diensten verbieden in de politiek
Wat zullen we dan een rust krijgen.

DeepDownUnderGrunn | 14-05-11 | 14:34

@sarkaasticus | 14-05-11 | 14:29
Waar?

Parsons | 14-05-11 | 14:34

@Che_cuevara | 14-05-11 | 14:32, grijze rook, dus iets minder muterend.

gentle giant | 14-05-11 | 14:34

@winterpeen | 14-05-11 | 14:31
Zeker als ze ook nog gaan zingen. ppfffff

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:33

@prit stift.
.
het is een congres van de CU, geen vage pvv-stemmers bijeenkomst.

MathijsXXL | 14-05-11 | 14:33

@F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:23
Zevenbergen, een palletbedrijf.

Parsons | 14-05-11 | 14:33

-weggejorist-

F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:33

@F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:23
Is een bedrijf in Zevenbergen. Vlak bij Moerdijk.

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:32

Nogal vermoeiend en slaapverwekkend die congressen.

winterpeen | 14-05-11 | 14:31

@Parsons | 14-05-11 | 14:25
Beste stuk: ‘God’s overdreven reactie om het menselijk ras in zijn geheel en voor eeuwig te straffen voor de zonde van Adam en Eva duidt op onzekerheid van Gods kant. En onzekerheid duidt op imperfectie. En imperfectie en God gaan niet samen. Dus als God zou bestaan, is hij een bedrieger!’

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:31

Goed dat de CU zich inzet voor gelijke rechten voor iedereen!!! Dat is ook wel eens anders geweest.
En dat ze zich kritisch gaan uitlaten over de Islam is natuurlijk helemaal een stap in de goed richting!!

Tjilp | 14-05-11 | 14:31

Iedere partij maakt een ruk naar rechts, en dat is ook niet meer dan normaal gezien de zorgelijke toestanden in Nederland.
Zelfs haatbaard-pijpert Cohen heeft het licht gezien, en bekent nu dat we zijn niet goed omgesprongen met migratie, en meent dat immigranten beperkte burgerrechten zouden moeten krijgen (bijeenkomst van sociaal-democraten in Oslo).
Als zelfs Job het zinkend PvdA-schip verlaat moet het wel heel erg zijn binnen dat partij.

export-kenteken | 14-05-11 | 14:31

Ja ja naar Mekka maar ondertussen wel naar de heilige graal gaan zoeken .

Eurotokkie | 14-05-11 | 14:31

gentle giant | 14-05-11 | 14:27 |
Ja, weer in de haven. Kan geen ongeluk op de A16 zijn of op het spoor, daar is de rookwolk veelste groot voor... Ik rij zo wel even naar Sas, even wat beelden maken...

F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:30

@Dmitri Dmitrievitsj | 14-05-11 | 14:25
Mijn dank.
Wist ik niet, maar ik ben nog nooit met een moslima naar bed geweest.
Is dat een excuus voor mijn onwetendheid?

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:30

eens even kijken, een PVV site die Arie Slob als Hitler afbeeldt.... best een gotspe.

sarkaasticus | 14-05-11 | 14:29

Ze moeten die brandweerinspectie van Moerdijk gewoon éérst op het vuur pleuren, als het dan uitgaat waren ze toch wel vaklui, fikt het echter harder door, dan zijn die mongeaulen waar ze horen. En het industrieterrein moet dicht! Veulste gevaarlijk...

F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:27

Bombardement op Moerdijk?

gentle giant | 14-05-11 | 14:27

@F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:23, is het de Moerdijk? Hiervandaan lijkt het er wel op.

gentle giant | 14-05-11 | 14:26

@Dr.Prof. Kruiddamp | 14-05-11 | 14:21
Ik heb sowieso liever Chinezen. Weinig allochtonen gezien die ondernemender zijn dan dit volk. De restaurants en patatzaken zijn mijn getuigen.

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:25

De rookwolk is deze keer nog groter dan van Chemie-Pack. Maar dat kan ook door de wind komen, die staat westzuidwest nu...

F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:25

Mijn zegen heeft hij.

Service | 14-05-11 | 14:23

Er staat weeer wat in de hens op Moerdijk...

F. von Zeikhoven | 14-05-11 | 14:23

Slob en Cohen zijn de nieuwe fascisten, zoveel is vandaag trouwens duidelijk geworden.

De echte bruinhemden zijn ontmaskerd!

Systeemhatende, vuilspuwende onderbuikracisten.

Bah!

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:23

@Dmitri Dmitrievitsj | 14-05-11 | 14:19
Bron?

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:22

Wat is er opeens aan de hand? CU en ook Cohen gaan allemaal op de Wilders toer. Vanwaar die ommezwaai? Is er iemand in elkaar geslagen? Osama is dood en nu durven ze opeens? Valt er toch geen geld te verdienen aan die moslims en hebben we liever chinesen en polen? Nou dat zal schrikken zijn daar op joop.nl HQ!

Dr.Prof. Kruiddamp | 14-05-11 | 14:21

@Goldway | 14-05-11 | 14:12
Ja, maar niet vandaag.
Moet zo nog naar de kroeg.

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:21

@solidstate | 14-05-11 | 14:14
True! Maar gelukkig is Osama wel in het gezicht geschoten, dat zou Jezus niet gedaan hebben!

Widukinn | 14-05-11 | 14:21

Enorme rookwolk richting Moerdijk.
Gezien vanuit Oud Beijerland.
No drill!!

gentle giant | 14-05-11 | 14:20

Vanaf 14.30.

winterpeen | 14-05-11 | 14:19

@Molly-Bolly | 14-05-11 | 13:58
Moslima's zijn kaal van onderen.

Dmitri Dmitrievitsj | 14-05-11 | 14:19

@applaus voor de paus | 14-05-11 | 14:13
Ik ben niet Christelijk maar ik heb weinig problemen met Christenen dan wel de Christenunie, zolang ze maar liberaal zijn en niet orthodox (SGP).
Desondanks kan ik de lijsttrekker van de SGP af en toe best een schouderklopje geven voor consistentie en eerlijk is eerlijk goeie politiek. En dan ben ik het niet eens met de meeste van hun opvattingen.
De Christenunie is wat dat betreft vrijer qua andermans vrijheden dan sommige andere partijen.
Gezegd hebbende wat ik wilde zeggen, vind ik dat Rouvoet best wel een goeie was. (Kiezend uit de andere oppositie-partijen)

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:19

@Zeeschuimer | 14-05-11 | 14:06
Spreek voor jezelf, ik ben tegen welke godsdienst dan ook.
Er is geen god of opperwezen die de mensheid heeft geschapen, het waren mensen die uit onwetendheid een god/ opperwezen hebben geschapen.

necrosis | 14-05-11 | 14:18

Wederom bewijs dat een stem op de PVV wél iets kan betekenen.

Als de PVV een margepartij was, of zelfs niet bestond, dan zou de CU nu nog bestaan uit islamlikkende schaartellerTs.

Iets met een signaalfunctie.

Art Vandelay Ultor | 14-05-11 | 14:18

Keren we nu weer terug naar de donkere middeleeuwen met een nieuwe godsdienstoorlog?

(Mijzelf zo nog een kop koffie inschenken doet, in gedachten verzonken.)

strikdewepstroper01 | 14-05-11 | 14:17

arie slob

paardenponyfanjasper | 14-05-11 | 14:16

Goh, waar de PVV al niet goed voor is.

Che_cuevara | 14-05-11 | 14:16

Hebben die figuren zelf niet door hoe achterlijk ze overkomen, ik heb in 5 minuten al tig keer het woord god gehoord, krijg er bijna plaatsvervangende schaamte van als ik hoor wat die door hun strot krijgen.

Pantheist | 14-05-11 | 14:15

@ Widukinn | 14-05-11 | 14:07

Daarom moet men af van de mythe dat Jezus pleitte voor pacifisme toen hij het over de andere wang had.
Er is maar een keer sprake van een andere wang. De derde klap zal op dezelfde wang terecht komen als de eerste klap. Dus GEEN andere wang meer.

Het enige waarvoor hij pleitte was terughoudenheid en niet reageren in een impuls want dat kan rampzalige gevolgen hebben.

solidstate | 14-05-11 | 14:14

Pff wat een braverikken zeg: "wat goed is, noemen we goed. Wat slecht is noemen we slecht". Joh! Is dit de nieuwe koers? Deed je voorheen iets anders dan?

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:14

@Raad_maar_raak! | 14-05-11 | 14:08

Ja, Christendom is een ideologie gericht op het beperken van de vrijheid van anderen. Goed dat de pers een oogje in het zeil houdt.

applaus voor de paus | 14-05-11 | 14:13

Fundi-christenen halen het nog niet half bij een doorsnee burger qua daadkracht en woede, en dat is al niet veel. Ze gaan nog uit van het goede in mensen, en dat werkt niet meer in Nederland. Dan krijg je subsidieprojecten van een miljard en een gesubsidieerde taalcursus in alle talen behalve Nederlands. Mietjes zijn het, allemaal...

Tommygunner | 14-05-11 | 14:13

Gaan we eindelijk Mekka aanvallen?!

Goldway | 14-05-11 | 14:12

Wat voor schokkend nieuws zou er te zien zijn bij een Christen bijeenkomst?

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:08

De doctrine van JC is niet echt geschikt om strijd aan te gaan! Vraag maar aan de Kopten. Een contant onder vuur liggende sterfhuisconstructie is het meest positieve scenario!

Widukinn | 14-05-11 | 14:07

@solidstate | 14-05-11 | 14:02

Ja, je hebt er verder niks aan maar ik dacht: "Kom, ik doe ff slim".

applaus voor de paus | 14-05-11 | 14:06

Wij staan voor vrijheid van godsdienst, maar sommige godsdiensten zijn superieur..

Zeeschuimer | 14-05-11 | 14:06

Goede keuze van de CU.
Niet alle culturen of ideologieën zijn verenigbaar, eindelijk nog een partij die ontwaakt uit de idealistische groene droomwereld en de ogen opent voor de realiteit.

Rest In Privacy | 14-05-11 | 14:06

@Awan Afuqya | 14-05-11 | 14:01
U voelt zich onheus bejegend, nodeloos gekwetst en tendentieus te grazen genomen door enkele pixeltjes? Zouden er niet belangrijkere zaken zijn dan de overgevoeligheid voor het aanschouwen van andermans digitale gezichtshaar?

SvennusMax | 14-05-11 | 14:04

@ applaus voor de paus | 14-05-11 | 14:00
Spicies hahaha.

Even niet opgelet. Zucht.

solidstate | 14-05-11 | 14:02

GS is me heel wat waard en inmiddels van Landsbelang, maar stop alsjeblieft met die snorretjes.

Awan Afuqya | 14-05-11 | 14:01

Nou, dan kunnen ze in Ede gelijk beginnen met de Rietkampen, Veldhuizen en de Maandereng. Daar stonden ook die mannetjes te dansen bij 9/11. Ik zeg; DOEN! Altijd lachen; wie er ook meer slachtoffers maakt bij de ander, ík heb altijd het gevoel dat ik aan het winnen ben.

SvennusMax | 14-05-11 | 14:01

Het is live vanaf 14.30uur.

Zeeschuimer | 14-05-11 | 14:01

@solidstate | 14-05-11 | 13:59

"The Origin of Species"

"Spices" komen juist weer vaak uit Islamitische landen

applaus voor de paus | 14-05-11 | 14:00

Een varken aan het spit.
Een paar kruisvaarders vlaggen laten wapperen.
Bijbels, the origin of spicies of mohammed cartoons uitdelen aan mohammedanen.

Dat is wat nodig is om mohammedanen te laten zien waar wij voor staan.

Dat is weer genoeg voor een paar fatwa's van de haatbaarden.

solidstate | 14-05-11 | 13:59

Moslims hebben nog nooit de koopzondag verboden.

applaus voor de paus | 14-05-11 | 13:58

Te paard!

SODEP | 14-05-11 | 13:58

Terecht, moslima's hebben vaak veel te veel schaamhaar!

Molly-Bolly | 14-05-11 | 13:58

Wat mij betreft mag de nieuwe koers direct opheffing betekenen. Achterhaalde christenclub.

Pasta-saus | 14-05-11 | 13:56

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl