Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Foto des Tages. Damzwijgen met Geert Wilders

wildersduif534.jpgAmsterdam vanavond, Dam, even voor achten. Dieper kunnen we het niet maken: De Meeuw & De Duif. Symboliek man! Enfin, nu allemaal slapen en straks gezond weer op. Want morgen ies feest! Foto: ©.

Reaguursels

Inloggen

Jammer dat ie niet poept op die hypocriet ;)

martijnberendsen | 06-05-11 | 11:29

pielewaaier | 05-05-11 | 11:58
Zullen we Wilders inruilen voor Van Bommel dan???

lanexxx | 06-05-11 | 09:54

En niet één beveiliger die achterom kijkt. Voor de liefhebbers! ;-)

Bull Dozer | 05-05-11 | 20:41

Wilders = ''Damzwijgerdt''

pielewaaier | 05-05-11 | 18:23

Vinden jullie ook niet dat Geert zich als een zeurderige homo gedraagt?? (helemaal in de stijl, van geen stijl)

Fatbirdsdontfly | 05-05-11 | 14:52

-weggejorist-

insemismeer | 05-05-11 | 13:50

En naast GW staat de man van de SGP die de PVV in het zadel houdt. Gebroederlijk staan ze daar te zwijgen.
Brrrrr.....

borderliner | 05-05-11 | 13:26

Top Die Kop!

yamahaha | 05-05-11 | 12:36

Zou die van der Staay van de SGP een centje bij willen verdienen als bewaker van vriendje Wilders?
En al die beveiliging van Wilders is m.i. ook maar dikke flauwekul en maakt kennelijk ook deel uit van het ''aandachtscircus''...
Wie zou zich nu geroepen voelen om zo'n hol vat iets aan te doen?Zelfs een taart heeft hij nog niet eens in z'n gezicht gehad... zo'n lul valt toch weinig eer aan te behalen,daar ga je toch niet allerlei risico's voor lopen.

pielewaaier | 05-05-11 | 11:58

Die aandachtsgeilheid van Wilders is zo groot,dat hij die zelfs wil halen over de ruggen van de oorlogsslachtoffers.
Dergelijke herdenkingen worden dus nu ook al verkracht door aandachtsgeile politici,die verder niets zinnigs te zeggen hebben.
Aan de herdenkers zou ik willen adviseren stop er maar mee en ga herdenken in kleine kring;dan kan uw herdenking tenminste niet meer gekaapt worden door figuren als Wilders.

pielewaaier | 05-05-11 | 11:52

Gezellig naast holmaatje en mede-abortushater Van der Staaij.

Bulloch | 05-05-11 | 11:37

erg fijn dat je 3-4 voormalige commandos om je heen hebt staan... maar als je hoofd zo boven de menigte uitsteekt.........

tomrayder | 05-05-11 | 11:18

@Hölzenbein | 05-05-11 | 10:17
-
Aardig gewikid.
-
Vertelt u nu eens even of Wilders nationaalsocialistische ideeën of symbolen verspreid - of dat u huilt met de wolven in het bos: het mede- verspreiden van het onophoudelijke, niet-aflatende riedeltje dat Wilders op één lijn te stellen zou zijn met een Hitler of een Goebbels.
-
Want - wat er ook tegen de PVV kan worden ingebracht- dát is nu nét een riedeltje waar ik inmiddels wat moe van wordt - wij hebben bij Fortuin gezien waartoe zwakke geesten zich bij dergelijke riedeltjes toe kunnen laten verleiden, dus káp met dat 'gehetze'.

azoturie | 05-05-11 | 11:16

vodje | 05-05-11 | 10:50 | + 0 -
Wat denk je zelf?

Einde van de Domheid | 05-05-11 | 11:04

Bertus Brulbroek | 05-05-11 | 10:55 | + 0 -
Moehahaha!

Einde van de Domheid | 05-05-11 | 11:01

De dodenherdenking op de dam is in het leven geroepen om speciaal de Nederlandse slachtoffers van de tweede wereldoorlog te gedenken.
Slachtoffers van andere oorlogen en rampen, zoals daar zijn de genocide op de Armeniers door de Turken, de moordpartijen van koning Tsjaka in Natal op zijn onderdanen en de bomaanslagen van shiiten op soenieten in Bagdad,worden op andere plaatsen herdacht.

Mantisomantis | 05-05-11 | 11:00

-weggejorist-

vodje | 05-05-11 | 10:50

Een cursus Ornithologie voor de heer Burema is geen overbodige luxe.

inquisitor | 05-05-11 | 10:45

@Noord.in | 05-05-11 | 10:38
Doel je op die foto waar Wilders nog rondloopt met een joint in zijn smoel?

Hölzenbein | 05-05-11 | 10:41

@Flodder | 05-05-11 | 01:19

Hoe kom je erbij dat Wilders zwart haar heeft?
Hij heeft lichtbruin haar gehad (komt in de buurt of het lijkt een beetje op donkerblond) Kijk maar naar een oude foto van hem op het net....
Iemand met een Indo afkomst heeft niet meteen zwart haar. Een Indo is een halfbloed of een mengeling(daar stamt hij van af) en die hebben niet altijd zwart of donker haar, dat kan ook licht of blond,rood en bruin haar zijn.

Noord.in | 05-05-11 | 10:38

Waarom geen snorretje op wilders?

Rejer | 05-05-11 | 10:37

Mooie foto, ik zou willen dat ik de maker er van was :(

Rest In Privacy | 05-05-11 | 10:32

@deraderendraaien: Het verzet streed voor vrijheid, Wilders strijd voor beperking van vrijheid voor een groep mensen op basis van geloof. Die twee op 1 lijn trekken is ronduit misselijkmakend en een belediging voor de geschiedenis. Geert hoort daar niet te staan met zijn haat tegen moslims. Noem 1 voorbeeld in de geschiedenis waar bij haat jegens 1 geloof of een groep mensen tot iets goeds heeft geleid. Noem 1 voorbeeld! Ik kan er talloze opnoemen waar bij het in tranen is geëindigd. En 1 daarvan herdenken we op 4 Mei...

42 | 05-05-11 | 10:26

@minimá-armezusvan.. | 05-05-11 | 09:48
En komt er nog een antwoord op mijn vraag?

Hölzenbein | 05-05-11 | 10:20

@azoturie | 05-05-11 | 10:12
Volksverhetzung (letterlijk: ophitsen tegen een volk) is een Duitse term[1] die meestal in strafprocessen tegen holocaustontkenning toegepast wordt. Terwijl vrijheid van meningsuiting wordt gewaarborgd door de Duitse grondwet in artikel 5[2], werden er in 1960 strafrechtelijke grenzen gesteld aan die vrijheid.

Onder Volksverhetzung wordt ook het verspreiden van nationaalsocialistische ideeën en symbolen strafbaar gesteld, tenzij dit voor kunst, wetenschap of onderwijs gebeurt. Volksverhetzung kan tot vijf jaar gevangenisstraf leiden en is zelfs strafbaar als de Volksverhetzung in het buitenland en/of door anderen dan Duitse staatsburgers werd gepleegd (een voorbeeld van extranationale wetgeving die ook voor anderen dan de ingezetenen/inwoners van een staat geldt).

Hölzenbein | 05-05-11 | 10:17

'Volksverhetzer'(nog even afgezien van het jammerlijke Nederlands, maar uw nick doet mij vermoeden dat uw Duits niet slecht zal zijn) is mij nét even iets te sterk aangezet.
-
'Volksverhetzung' is in het Duits een Oostenrijkse strafrecht een niet gering misdrijf, waarop waarlijk niet geringe straffen staan.
-
Wilders hitst niet op; Wilders buit op handige wijze onvrede en angstgevoelens uit. Daar is niets 'verhetzerigs' aan - die angst en onvrede was er ook al toen nog niemand van Wilders had gehoord.
-
Als u de échte 'Volksverhetzung' aan het werk wilt zien, dan zult u hier in de buurt toch echt naar sommige politieke bijeenkomsten in Hongarije (Fidesz) Italië (Lega Norte) of Frankrijk (Front National) moeten komen. landen waar wij allemaal vrolijk op vakantie gaan met politieke partijen waarbij de PVV een héél braaf en aangepast burgerlijk partijtje is.

azoturie | 05-05-11 | 10:12

Ik ben er vrij zeker van dat dit een photoshop is, een profesionele fotograaf krijgt echt geen korrels in z'n foto - terwijl dit met photoshop juist vaak gebruikt wordt om te verbergen dat het een photoshop is.

Jackmancer | 05-05-11 | 10:05

@42 | 05-05-11 | 09:52
Op 4 mei herdenken we de Joodse (omdat zij de meerderheid van de slachtoffers waren) en de rest van de slachtoffers van de holocaust, zoals zigeuners, homo's en verzetsmensen die omkwamen.
En welk geloof heeft nu de grootste tering hekel aan Joden en homo's?
Geert Wilders heeft dus alle recht om daar te staan, hij vertegenwoordigt daar het hedendaags verzet.

deraderendraaien | 05-05-11 | 10:05

Nu Wilders er ook bij de dodenherdenking was heeft hij ook de vele Nederlandse Moslims uit Marokko, Turkije , Suriname, Indonesië,herdacht die voor Nederland zijn gesneuveld in oorlogen in: Indonesië, Korea, Afghanistan, Sudan en natuurlijk ook in WOII. Wilders heeft hiermee een handreiking gedaan naar de moslimbroers in NL. Zijn film Fitna 2 zal zeker ook gaan over de gesneuvelde moslim voor ons Koningshuis.

Drs.Ing. Leen Callender
(politiek-analist)

Leen Callender2586 | 05-05-11 | 09:58

@minimá-armezusvan.. | 05-05-11 | 09:48
Zou je standpunt hetzelfde blijven als Wilders tegen de Joden zou zijn? Ben benieuwd naar je antwoord.

Hölzenbein | 05-05-11 | 09:58

@minimá-armezusvan..:
Op 4 mei herdenken we de slachtoffers van oorlog. Punt. En iemand die voortdurend een complete groep mensen op basis van hun religie wil dwarsbomen heeft daar niets te zoeken...

42 | 05-05-11 | 09:52

op 4 mei herdenken we de slachtoffers van totalitaire waanzin. dictatoriale regimes die individualiteit ontkennen en waar absolute machthebbers het voor het zeggen hebben. ik vind dat iemand die tegen islamisering is, met alle recht op een dergelijke herdenking aanwezig kan zijn.

minimá-armezusvan.. | 05-05-11 | 09:48

Het is een huichelachtige vertoning op de Dam op die paar echte veteranen na. Maar zitten er ook KNIL jongens bij ?

Godisvoordedomme | 05-05-11 | 09:39

Wanneer herdenken we OOK de American Holocaust. 150 millioen echte Amerikanen weet u nog ?

Nou ja het is natuurlijk niet belangrijk.....

Typisch ook waarom onze koning is behangen met medals. Heeft hij ooit een heldendaad gedaan die te verdienen net als onze stoere Wilhelmina met een Wilemsorde.... hoe verdien je zoiets als je in Engeland zit en de oorlog in Nederland was ?

Godisvoordedomme | 05-05-11 | 09:37

@doskabouter | 05-05-11 | 09:28
Hij is een volksverhetzer (ook al speelt ie het slim om alleen tegen de Islam, een geloof, iets te zeggen), dus moet ie niet opkijken dat als ie de bal kaatst dat ie hem dan ook kan verwachten. Niet dat ik het goedkeur, integendeel, maar men moet hem niet in een slachtofferrol zetten omdat er toevallig ook andere mensen zijn, die anders denken.

Hölzenbein | 05-05-11 | 09:35

Patatkip spot spot iets te eten in mayonnaise-kleurige pruik Wilders.

De Treinende Rechter | 05-05-11 | 09:34

Maar omdat een bepaalde groep mensen een kort lontje heeft moet hij zijn mond maar houden? Zo werkte het nooit in dit land.
doskabouter

Dat klopt. Zo'n 60 jaar geleden kon je tenminste zonder problemen zeggen wat je van een bepaalde gehaatte religie vond...

42 | 05-05-11 | 09:32

Hölzenbein | 05-05-11 | 09:19

Tuurlijk, het is ook mijn eigen schuld dat mijn autoradio is gejat want ik moest er zo nodig één hebben.

Maar omdat een bepaalde groep mensen een kort lontje heeft moet hij zijn mond maar houden? Zo werkte het nooit in dit land.

doskabouter | 05-05-11 | 09:28

HAND IN HAND met die knakker van de SGP maakt het nog bedenkelijker

istawa | 05-05-11 | 09:20

@zeg maar jansen | 05-05-11 | 09:10
Kssst, terug in je grot jij.

Hölzenbein | 05-05-11 | 09:20

@doskabouter | 05-05-11 | 09:13
Heeft ie toch echt deels aan zich zelf te danken hoor. Denk dat er ook nog anderen met beveiliging rondlopen.

Hölzenbein | 05-05-11 | 09:19

Hij staat er gewoon. Ondanks dat hij 5 beveiligers moet meenemen om te blijven leven. Zo vrij is Nederland vandaag. Foute man he?

doskabouter | 05-05-11 | 09:13

pielewaaier & Hölzenbein,

Get a room!

zeg maar jansen | 05-05-11 | 09:10

Als je de rest van de tijd aanstuurt op een conflict met moslims, ga dan niet die twee minuten per jaar stil zijn alsof het je iets kan schelen Geert. Je hebt geen zak geleerd van hetgeen we op dat moment herdenken...

42 | 05-05-11 | 09:10

@huppeltrutje | 05-05-11 | 09:03
Wie bedoel je die Louis de Funes die naast hem staat op die doorgesnoven bakito die achter hem staat?

Hölzenbein | 05-05-11 | 09:08

pielewaaier | 05-05-11 | 09:02 Oh ja joh? Goh, dat jij dat nou moet schrijven.

*wijst naar vorig topic*

zeg maar jansen | 05-05-11 | 09:08

@pielewaaier | 05-05-11 | 09:03
Ja, Wilders is die von der Staaij (SGP nazi) van te voren in zijn kont gekropen voor die ene zetel.

Hölzenbein | 05-05-11 | 09:06

Staat er naast hem niet dat SGP-mannetje.. ook al zo'n gedoog-vriendje.

pielewaaier | 05-05-11 | 09:03

Geert is nu juist het voorbeeld van Geen vrijheid meer hebben met al die beveiligers om hem heen.Trots dat hij er toch was.

huppeltrutje | 05-05-11 | 09:03

Dat zwijgen staat Wilders goed... moest hij maar eens vaker doen...'t liefst permanent.... maar hij zal zijn gebral binnenkort wel weer opstarten.

pielewaaier | 05-05-11 | 09:02

@Hölzenbein | 05-05-11 | 08:53
Waar?
Stond je net voor de spiegel?
*grinnik*

necrosis | 05-05-11 | 08:59

Wat een lelijk overhemd

henkstubbe | 05-05-11 | 08:56

@zeg maar jansen | 05-05-11 | 08:48

Elke maand is Mei maand. Elke dag, elk uur. Niet weg te slaan uit mijn gedachten!
*Jellinek belt*

Biff Eagleburger | 05-05-11 | 08:55

Ben gewoon sprakeloos. Zelden zo'n mooie bloksnor gezien.

Hölzenbein | 05-05-11 | 08:53

foto uitvergroot op A0 , mensen weggepoets en geblurred, wat een mooie plaat , die komt op zolder te hangen over de hele muur.

Creaguurder | 05-05-11 | 08:52

apparatjik | 05-05-11 | 08:44 Dit is haar maand. 4-Mei Li, 5-Mei Li en het houdt nog aan tot en met de 31ste

zeg maar jansen | 05-05-11 | 08:48

Gelukkig kunnen koeien niet vliegen.

zeg maar jansen | 05-05-11 | 08:46

Luitjes tot laters, bedankt ik heb weer genoten, nog een fijne dag. OUT!

Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:45

4 mei : dodenherdenking
5 mei : bevrijdingsdag
6 mei : pim fortuyn vermoord (is iedereen al bijna helemaal vergeten)
de rest van mei : Mei Li Vos aandachtsweken. Sinds ze uitgerangeerd is als polica zoekt ze op andere maieren aandacht. Zelfs Rob Oudkerk vindt haar nu te oud;)

apparatjik | 05-05-11 | 08:44

Einde van de Domheid | 05-05-11 | 08:39
LOL,
Hij komt beslist in aanmerking voor de Gouden Camera of Koperen Photoshop.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:42

Als de duif erin is gephotoshopt dan kan wat mij betreft die Maarten Brante zijn camera aan de wilgen hangen. Dat doet echt denken aan Sovjet propagandatechnieken. Maar dan eigenlijk nog erger.
i.imgur.com/OdRUY.jpg

Einde van de Domheid | 05-05-11 | 08:39

-weggejorist-

hetzwijns | 05-05-11 | 08:38

Reinaert | 05-05-11 | 08:30
Die Dolf was ook een kleaute trainer, toen die niet kon winnen nam hij vergif en voor de veiligheid schoot hij zich ook nog door zijn kop.
Zouden meer trainers van dat kaliber moeten doen, voor de wedstrijd dan.
Dt zou een hoop frustratie besparen bij de supporters.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:34

Twee mannen op een foto die van mij wel wat vaker stil mogen zijn: Greet en Gristentokkie

Chicka | 05-05-11 | 08:33

@knight03 | 05-05-11
Wel eens van een telelens gehoord. Valt geen zinnig woord over de locatie van die aves tov Greet te zeggen, waarschijnlijk waren de twee meer dan honderd meter van elkaar verwijderd en had je elke politicus die aanwezig was samen met dit beest op de gevoelige plaat kunnen vastleggen.

de Bree | 05-05-11 | 08:32

Reinaert | 05-05-11 | 08:29
Nu wordt het toch griezelig, we zijn het weer eens.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:31

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:29

En toch is de trainer destijds op staande voet ontslagen!

Reinaert | 05-05-11 | 08:30

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:27

Tja, de speciale kwast hè, daar is rijkelijk mee rondgezwaaid door de eeuwen heen. En dat moeten we net willen in deze moderne tijden.

Net zoals we andere uitingen van "geloof" niet moeten willen. Sharia-waanzin voorop. Maar dat moge duidelijk zijn.

Reinaert | 05-05-11 | 08:29

Reinaert | 05-05-11 | 08:24 |
Maar ze zijn wel "Vice Meister" geworden bij de wedstrijd 40/45.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:29

Zou het louter symbolisch zijn dat de vogel wegvliegt van de Grote Leider?

knight03 | 05-05-11 | 08:28

Reinaert | 05-05-11 | 08:22
Helemaal mee eens.
In limbabwe hebben we de laatste paar jaar te horen gekregen dat er pedo pecessies zijn geweest en dat er met een andere kwispel is gezegend dan die uit het wijwatervat.
Dat heeft de boel hier aardig onder druk gezet, behalve voor hen die niet willen horen en zien, dan maar voelen denk ik zo.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:27

@Bill le Koek | 05-05-11 | 08:23

Nou, die Nazi's waren anders ook geen lieverdjes hoor!

(Vrij naar...)

Reinaert | 05-05-11 | 08:24

@de Bree | 05-05-11 | 08:19

Ik heb begrepen dat Job Cohen de aftrap verricht dus ik zou zeggen kijk even in Job's agenda en je weet 't.

Reinaert | 05-05-11 | 08:23

Dat Geert daar met zoveel beveiliging staat geeft alleen maar aan dat we inmiddels weer toe zijn aan een nieuwe bevreiding. Ditmaal van een groep die nog erger is dan die waar we reeds van zijn bevrijd...

Bill le Koek | 05-05-11 | 08:23

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:13

Ook dat nog, helaas. Ik heb het al zo vaak betoogd en ik doe het nog maar eens: iedereen mag van mij geloven wat hij/zij wil maar dan wel achter gesloten deuren en zeer zeker niet in de openbare ruimte.

Wat mij betreft dus ook geen Katholieke processies (behalve in Limburg want daar weten ze niet beter) en al helemaal geen Jehova's aan de voordeur. Gelijke monniken gelijke kappen, al zullen onze Arabierische Heerschers daar wel weer héél anders over denken.

Een overdosis geloof hoort in een moderne samenleving al lang niet meer thuis, laat staan bekeringsdrift, dat is waarlijk middeleeuws. Ik haal m'n wijsheid wel van de interwebs, daar heb ik geen Jehova op de stoep voor nodig.

Reinaert | 05-05-11 | 08:22

de Bree | 05-05-11 | 08:19
LOL,
Het gaat toch om de Wisselbeker?
Dan ligt nog alles open.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:21

Weet iemand waar vandaag de halve finales en de eindstrijd zijn van het NK kransenvoetbal?

de Bree | 05-05-11 | 08:19

Reinaert | 05-05-11 | 08:06
Juist!
En zolang we maar blijven goedvinden dat de oogkassen van onze kinderen ingetrapt kunnen worden, en er bekeerd mag worden tot het ware geloof als lui stervend op de grond liggen.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:13

@de Bree | 05-05-11 | 08:02

Zolang de uitkeringen netjes op tijd uitbetaald worden en de nieuwe moskeeën als paddenstoelen uit de grond blijven rijzen hoeven wij niets te vrezen van onze Nieuwe Heerschers.

Want Islam ies vrede, toch? Nou ja, héél soms dan.

Reinaert | 05-05-11 | 08:06

Dat het maar vrede mag blijven in het land waar de PvdA al een nieuwe bezetter heeft binnengehaald.

de Bree | 05-05-11 | 08:02

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:58
Maat dat doe ik ook niet, daarvoor vind ik die materie te facinerend.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 08:00

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:52
Doorgaan zou ik zeggen.
Nooit opgeven eens valt het kwartje.

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:58

Dmitri Dmitrievitsj | 05-05-11 | 07:53
LOL,
Dat hoeft niet, ik wacht ze op aan de stadsrand, die ratten komen toch uit hun holen/nesten gevlogen om het platteland te plunderen.
In de stad lopen/vliegen teveel Blauwe Valken rond bij evenementen( nieuw soort)

Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:57

Fotosoep gaat nog eens heel groot worden.
Bin en Geert in de soep gelopen deze week.

Einde van de Domheid | 05-05-11 | 07:55

Daar staat die dan .... onze stadhouder van limburg....

Herrie Montana | 05-05-11 | 07:55

ojédiaré | 05-05-11 | 07:48
ROFLOL,
Koffie over klopplank!!!!

Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:53

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:48
Zo beschreven krijg ik er ernstig honger van. Ik zou wel een goed filterend mondkapje dragen bij het plukken van die stadsduif.
Kun je in de stad met een hagelgeweer schieten?
Kut, mijn pannekoek verbrandt.
*out*

Dmitri Dmitrievitsj | 05-05-11 | 07:53

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:46
Was dat maar waar een paar nachten.
De afgelopen 2,5 jaar ben ik daar elke nacht mee bezig geweest,met ongeveer dertig jaar voorbereiding( maar niet elke nacht) nota bene als hobby, maar er bestaat goede hoop en ik heb tot nu toe wel aanduidingen gevonden die hoopvol stemmen.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:52

@Dmitri Dmitrievitsj | 05-05-11 | 07:41
Dan moet je maar geen duiven neuqen.

ojédiaré | 05-05-11 | 07:48

Dmitri Dmitrievitsj | 05-05-11 | 07:41
Geweldig,
Stadsduiven zijn altijd al moeilijker te verteren geweest.
Gewoon plukken, uitnemen, uitwassen een nacht in zoutwater dan een paar dagen invriezen, koken(bouillon) dan pas door de vleesmolen ingedienten erbij en in de Pasteivorm, anders zijn die stadsdingen niet te kanen.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:48

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:43
Einstein heeft zijn theorieën ook niet op 1 dag bewezen.
En dan moet jij dat zeker op een paar nachten kunnen.

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:46

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:39
Helaas voorlopig nog niet te bewijzen, doe wel metingen in die richting( elke nacht) maar kan het helaas voorlopig nog niet onderbouwen omdat ik geen objectief criterium kan vinden als eikpunt.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:43

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:38
Truffels maken alles lekker. Overigens niets mis met duivenpastei, maar liever van een houtduif van het platteland dan van zo'n ranzige stadsduif. Die laatste veroorzaken ook papegaaienziekte, dat is een soort Chlamydia.

Dmitri Dmitrievitsj | 05-05-11 | 07:41

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:34
Die Sjenge Theorie moet je toch eens dieper uitwerken.
Het lijkt mij veelbelovend.

*Nobel prijs comité inlichten doet*

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:39

Einde van de Domheid | 05-05-11 | 07:32
LOL,
Daarom ga ik ook vanmiddag op jacht, die beesten schijten alles onder.
Maar het eindprodukt is paté met truffels, niet verkeerd.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:38

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:26
Gretta heeft ook recht op verzorging net zoals elke dementerende.
En als de correctie in tijd en ruimte op het continuüm zou kunnen, worden bewerksteligd dan is het niet meer zo vreemd dat Geert en Job gebroederlijk naast elkaar kunnen staan, maar dit is een "Sjengse Theorie" in het kader van Metafysische filosofie.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:34

Duiven worden in Amsterdam gezien als vliegende ratten. De symboliek van de duif als teken van de Heilige Geest lijkt hier niet zo van toepassing omdat Geert nou niet direct een toonbeeld van liefde is. Dat kan en dat mag maar bovenstaande suggestie wordt daarmee dan ook propostereus.

Einde van de Domheid | 05-05-11 | 07:32

Hij laat zich niet wegjagen. Dat verdient repsect.

@NoXxa | 05-05-11 | 07:18

ojédiaré | 05-05-11 | 07:29

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:17
Ja, Geert naast Job is al speciaal.
En die "Greta Palestina" kan niet genoeg uit een restaurant gezet worden.
Dat die restaurants dat mens nog te vreten willen geven.
Einstein heeft altijd gelijk. Zo simpel is dat.

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:26

Het is een aanslag!! Snel Greet ga maar ergens huilie huilie doen.

NoXxa | 05-05-11 | 07:18

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:12
Als je dat maar weet. Ik maak er Patë van.
Het was gisteren wel een vruchtbare dag:
Geert naast Job, Gretta uit een retaurant, en de theorie van Albert Einstein betreffende de verstoring door de aarde van het ruimte tijd continuüm is bewezen.
NASA heeft door specifieke metingen aangetoond dat het bij het rechte eind had en Newton niet, geweldig.
Mijn dag kan niet meer stuk.
nl.wikipedia.org/wiki/Ruimtetijd

Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:17

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:09
Mits goed bereidt is duif zeer eetbaar.

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:12

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:07 |
Mogge Che, maar het was een plaatje die twee zo gebroederlijk naast elkaar in die kerk.
Overigens heb ik vanmiddag een duivenjacht op het programma staan.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 07:09

@Sjeng de helle | 05-05-11 | 06:50
Mogge Sjeng,
Geert probeerde Job te bekeren maar dat is onbegonnen werk.
Zelfs die heilige gee... euh duif kon daar niets aan veranderen.
Met een olifantenhuid als Job komt er echt niks door.
Daarbij komt ook nog die enorme plaat voor zijn kop natuurlijk.

Che_cuevara | 05-05-11 | 07:07

Ow... wacht, het is een duif op de foto.

Che_cuevara | 05-05-11 | 06:58

Mogge all,
Het is wel vreemd dat in het logo van de PVV de meeuw naar je toe vliegt en op deze foto vliegt ze van je weg.
Zou dat iets te betekenen hebben?

Het is wel symbolisch.

Che_cuevara | 05-05-11 | 06:57

Geert zat wel fijn naast Job in de kerk, dat wel weer.
Kwam zeker door de heilige geest in de vorm van die duif.

Sjeng de helle | 05-05-11 | 06:50

-weggejorist-

vvt349 | 05-05-11 | 06:41

-weggejorist-

DrsBukkake | 05-05-11 | 06:31

Ik ga er volgend jaar tussen staan in een oranje leeuwenpak.

Biff Eagleburger | 05-05-11 | 06:28

Zo, hèhè, dat stomme herdenken hebben we weer voor een jaar gehad. Wanneer gaan we dat eens afschaffen?
Môge overigens.

Dmitri Dmitrievitsj | 05-05-11 | 06:28

-weggejorist-

DrsBukkake | 05-05-11 | 06:27

Ik vind de herdenking op de Waalsdorpervlakte stemmiger. Minder politiek, ook. Daar gaat het echt alleen over de herdenking van de doden en worden er geen actuele partijpolitieke vetes uitgevochten.
Fraaie compositie trouwens, die foto. Het doet me denken aan de ietwat strenge en houterige schuttersstukken uit de 17e eeuw. Ook aardig is dat de lijn van petten wordt onderbroken door die roodharige jongen rechts.

Petrus de Rewa | 05-05-11 | 05:58

baas-ste foto ooit gezien!

Angrygermankid | 05-05-11 | 05:14

Dat ze die NSB-meeuw uitgenodigd hebben is toch wel een beetje respectloos tegenover de nabestaanden.

Doldwaas | 05-05-11 | 05:11

@Parsons | 05-05-11 | 03:41
Mike Tyson.

koerbagh | 05-05-11 | 04:27

*ik
Maar goed, overdrijving mag ik dus niet met overdrijving bestrijden ;)

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 04:25

@Parsons | 05-05-11 | 03:35 |
Soms zei ik. Dat heb ik proberen uit te leggen. Als jij dat niet begrijpt en ziet als n00bism is dat jou probleem/tekortkoming, achterlijke lutser. Zegt toch genoeg als alleen maar betoog om niet elke linksmens met een massamoorder als Hitler of Mao gelijk te stellen gelijk die min-knop wordt geklikt.

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 04:15

Die meeuw heeft wel goed op Wilders zijn kop gescheten zeg. Helemaal wit!

monaco | 05-05-11 | 04:06

De "laatste tien minuten" ook LOL. Alsjeblieft! Al was het gezien m'n nick ook niet echt een slimme vraag!

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 04:00

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:47

Jij bent de grootste sexkiller die ik in de laatste tien minuten ben tegengekomen. Bedankt!

boeglul | 05-05-11 | 03:54

@boeglul | 05-05-11 | 03:35 |
ik ben hetero en ik heb al de beste vriendin ter wereld :) dus zelfs al was je kandidaat: weinig kans, sorry

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:47

Blondie?

prekert | 05-05-11 | 03:45

Parsons | 05-05-11 | 03:41

Bea?

boeglul | 05-05-11 | 03:44

Weet je wie ook van duiven hield?

Parsons | 05-05-11 | 03:41

@insemismeer | 05-05-11 | 03:37 |
lekker dooddoeners weer - nou, ga jij maar deaud dan.

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:38

@Parsons | 05-05-11 | 03:31 |
laat het lekker, als het nu nog niet duidelijk is; ik kan het niet anders verwoorden, sorry, en anders val ik slechts in herhaling

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:37

@ mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:30

Zit niet te jankmuilen.
Dat heet iets met "bal" en "kaatsen".
Je vindt het niet lekker dus, mooi!
En ga nu maar weer uitjanken bij Joop.

En nu ga ik echt slapen, *AUS*.

insemismeer | 05-05-11 | 03:37

@mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:30
Ik weet niet waar jij het achterlijke idee vandaan hebt gehaald dat het hier een Wildersfanclub zou zijn, maar wat ik wel weet is dat je in al je n00bism nog te dom bent om een huistroll te duiden.

Parsons | 05-05-11 | 03:35

@mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:12
Sorry,
De drank in mijn brein zorgde voor verwarring. Ik neem aan dat ik nu niet meer als huwelijkskandidaat in aanmerking kom? Was u een vrouw trouwens? Sorry, nogmaals.

boeglul | 05-05-11 | 03:35

@mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:10
En je punt is...?

Parsons | 05-05-11 | 03:31

Jammer dat het hier soms verworden is tot een Wildersfanclub. En dat ligt niet aan de blogs maar enkel aan de reaguurders. En hoe simpel ook: alles van links is slecht en moet met de meest afgrijselijke figuren en ideologieën uit de geschiedenis ge-Godwin'd worden - linkschmenschen hebben zelfs geen recht om bij de 4 mei herdenking aanwezig te zijn. Dan is het opeens maar een mening. Maar zodra er ook maar enige foute historische parallel met Geert wordt getrokken dan is het huis te klein.
En dan ben ik "moffenhoer".
Whatever.
Simpele zielen.
*teleurgesteld*

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:30

Bij het uitbreken van WOII stonden Nederlandse soldaten met houten geweertjes nèt te doen alsof ze bewapend waren. De (Linkse) politiek uit die tijd vonden wapens verkeerd en achterhaald en bovendien leverde het mooie bezuinigingen op. De Britten en Amerikanen zagen de bui al hangen en begonnen een herbewapingsprogramma maar minister Gerbrandy (Ned.) was druk doende de monargie om zeep te helpen en geld was er al helemaal niet.
We zijn nu 70 jaar verder en er is Overal geld voor, behalve voor een fatsoenlijke defentie, waar praten we over en wat is er nu anders? NIETS! Het suffe rechts van Rutte heeft de bezuinigingssymboliek van Links gewoon overgenomen; de Landmacht wordt opgeheven, Marine hadden we al niet meer en wat rest zijn ongeveer 50 F-16 's.
Het werd ook gezegd: Als er een probleem is doen we een beroep op onze buurlanden. Dat is wel duidelijk.
In eigen land is orde op zaken houden al onmogelijk, laat staan dat we anderen helpen met orde op hun zaken. Maar gelukkig hebben we nog één demo F-16 die mooie dingen laat zien op de Open Dagen van de KLU.
Dat dan weer wel.

Kapitein-Ter-Zee | 05-05-11 | 03:28

Alsof Hero himself met zijn benevelde kop achter de pc is gekropen na een dronkemansrit om de politie te ontwijken.

Supermatthijs | 05-05-11 | 03:19

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:12

Idd. een reactie een PVV-er waardig.

Supermatthijs | 05-05-11 | 03:18

@mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:12
Ja, @boeglul is de huis-interlektjuweel op de GeenStijl. Pas maar op.

koerbagh | 05-05-11 | 03:18

boeglul | 05-05-11 | 02:59 |
Kijk eens, een nog intelligentere inhoudelijke bijdrage!

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:12

@Parsons | 05-05-11 | 02:43 |
Aha... Dank. Hm... Nou ik denk dat in aantal het allemaal elkaar niet veel zal ontlopen. Doet er ook allemaal zeer weinig toe, hoeveel dooien alle militaire junta's, communisten, Lenin, Stalin, Mao, nazi's, KKK'ers en katholieken op hun geweten hebben, voor huidige politici om wel of niet het recht te hebben de oorlogsslachtoffers te mogen herdenken. Ik pas er alleen voor dat Wildersfanboys hier huidige politici zulke massamoorden in de schoenen schuiven. Het is de laatste tijd hiero nogal bon ton onder Geertfanboys om alle politici links van de VVD (behalve de PVV zelf natuurlijk) te verbinden aan massamoordenaars als Stalin en Mao dan wel te betitelen als "erger dan het communisme en nationaal-socialisme van Hitler bij elkaar". Wat natuurlijk meer zegt over lutsers die zoiets plempen. Edoch kan ik het niet laten om degenen te vragen wat meer hersencellen te laten werken voordat ze zoiets achterlijks plempen.

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 03:10

Maar ik ga snorren, het was goed vandaag.
Morgen parteh !!
Slaapse mensen en het handje vol linkse infiltranten.

insemismeer | 05-05-11 | 03:09

Er zijn nu dus weer vacatures voor beveiligers.

Whipping Post | 05-05-11 | 03:08

@mygfisbrazilian | 05-05-11 | 02:39
Voor het antwoord verwijs ik naar:
Parsons | 05-05-11 | 02:43.

La Vie En Rose | 05-05-11 | 03:04

Laat Geert nou eens lekker met rust, hij staat er wel!

insemismeer | 05-05-11 | 03:02

@Flodder | 05-05-11 | 01:05
Mooi artikel van Brendel hierover: tinyurl.com/3k7l3dn

Prof. D.A.H. Vintik | 05-05-11 | 02:59

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 02:39

Jij bent hier de grootste moffenhoer. Ik geef je alvast een klein plusje en feliciteer je met de verbintenis met Parsons. Ik hoop dat hij goed voor zijn centen is.

boeglul | 05-05-11 | 02:59

PVV en Geert; altijd +1000

export-kenteken | 05-05-11 | 02:55

@mygfisbrazilian | 05-05-11 | 02:39
Ik weet niet precies waar jij het over hebt, maar ik denk dat de dames doelen op de 270 miljoen doden die de pedo-ideologie op z'n geweten heeft.

xandernieuws.punt.nl/?id=610012&r=...

Wat mij betreft mag iedereen aanwezig zijn bij deze happening trouwens.

Zolang ik er zelf niet tussen hoef te staan vind ik het allemaal best.

Parsons | 05-05-11 | 02:43

@mijn zus / la vie en rose
Waarom zou Geert Wilders een van de weinige hoogwaardigheidsbekleders die het RECHT hebben bij deze herdenking te zijn?? Waarom zijn "alle anderen landverraders en te laf zich te verzetten tegen een ideologie die vele malen gruwelijker zal uitpakken dan het communisme en het nationaal-socialisme bij elkaar." "Alle anderen" zijn te laf zich te verzetten? En dan mogen ze de holocaust niet herdenken? Verzetten tegen welke ideologie trouwens? En die betreffende ideologie zal meer dan 100 miljoen dooien op z'n geweten hebben?!?
-
Hoe deprimerend zwaar is het leven dan als je als Wildersfanboys zo'n steek los hebt zitten dat je meent de geschiedenis, politieke ideologieën en de herdenking van de de holocaust en oorlogsslachtoffers zo buitenproportioneel aanstellerig meent te moeten misbruiken dan wel te verkrachten en "alle anderen" van daaruit het recht ontzegt te herdenken?

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 02:39

@drs.Nee | 05-05-11 | 02:05
Dat ga ik eens bekijken. Dank voor de tip.

Parsons | 05-05-11 | 02:33

hoe dan ook, die meeuw is erin gefotoshopt, dat is duidelijk

Varese | 05-05-11 | 02:28

koerbagh | 05-05-11 | 01:23
Geweldig!!!
Ook Hölzenbein is sprakeloos!;)

La Vie En Rose | 05-05-11 | 02:22

mijn zus | 05-05-11 | 00:14
Ik ben het volkomen met u eens!!!

La Vie En Rose | 05-05-11 | 02:19

La Vie En Rose | 05-05-11 | 02:14

En al die vogels worden door moslims te eten gegeven, want die mogen geen voedsel weg gooien en verder is alles altijd de schuld van links en vooral de PVDA want die hebben als die vogels voedende moslims hier naartoe laten komen tegen de wil van VVD en CDA in.

Supermatthijs | 05-05-11 | 02:18

La Vie En Rose | 05-05-11 | 02:14
Correctie: doe er ook maar spreeuwen bij, die kenne ook goed schijten. Ik hoop vurig op de schedel van mn Supermathijs!

La Vie En Rose | 05-05-11 | 02:18

Al die Jeauleaulullo's die hier weer in grote getale aanwezig zijn hebben met zijn allen nog niet zveel lef als de heer Wilders in zijn pink heeft.

Dat er maar veel meeuwen en duiven hun uitwerpselen op hunne hoofden doen nederdalen. Doe er ook maar spreeuwen bij, die kenne ook goed schijten!

La Vie En Rose | 05-05-11 | 02:14

@mijn zus | 05-05-11 | 01:25 |
Tuurlijk, maar daarom kan jouw mening nog wel totale ridicule aanstellerige onzin zijn en door 'm te uiten laten blijken dat je niet weet waar je het over hebt, weinig hersencellen hebt dan wel niet verder dan de basisschool bent gekomen.

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 02:11

La Vie En Rose | 05-05-11 | 02:08

Geloof je het zelf, zoveel domme idioten zijn er gelukkig niet in dit land.

Supermatthijs | 05-05-11 | 02:11

Daar is van der Staai naast Geert, de held die Gretta live op haar nummertje heeft gezet vorig jaar (of dat jaar ervoor). Dit kan allemaal geen toeval zijn

Inferi0r | 05-05-11 | 02:10

@Gravin v Kippenbouth | 05-05-11 | 01:33
Sterker nog: daar sta je dan als lijsttrekkerT van de Partij Van de Vrijheid, beschermd ddor jan en alleman...

Joost Maghetweten | 05-05-11 | 02:10

Mooie pica van onze toekomstige minister president.

La Vie En Rose | 05-05-11 | 02:08

@drs.Nee | 05-05-11 | 01:48
Ik snap de strekking, maar ik heb toch niet het gevoel dat ik heel hard aan het vechten ben. Sorry.

Joost Maghetweten | 05-05-11 | 02:08

pvv mascotte?

owjah | 05-05-11 | 02:00

Ik zie zowaar een semiet!

boeglul | 05-05-11 | 01:54

'Vrijheid komt niet uit de hemel vallen, daar moet je voor vechten, elke dag weer' - oorlogsslachtoffer/ nazi-jager Simon Wiesenthal.

drs.Nee | 05-05-11 | 01:48

@Meth DFO | 05-05-11 | 01:30
Waardeloos gediggie.
Zelfverzonnen zeker?

Lets Kuttekrap | 05-05-11 | 01:45

@ a1271 | 05-05-11 | 00:37 |
Die duif was ook wel erg groot he? :-)

Gravin v Kippenbouth | 05-05-11 | 01:40

Daar sta je dan als politicus met een stuk of acht lijfwachten én een half politiekorps om je heen.


Dodenherdenking op 4 mei is prima. Laat 5 mei maar zitten want vrijheid bestaat niet. Het is slechts een illusie.
Zelfs de wegvliegende duif heeft het begrepen.
Nu de rest nog.

Gravin v Kippenbouth | 05-05-11 | 01:33

Meth DFO | 05-05-11 | 01:30

Uit de bundel: Hé kijk, een volksmenner in het openbaar, zeker ?

Supermatthijs | 05-05-11 | 01:33

Ik snap dat ze het pittig gehad hebben maar als ik kijk naar tv gaat het alleen maar om de joden, waar zijn de mensen die gesneuveld zijn in het voormalig Joegoslavië? Afganistan? zij hebben ook de aandacht verdiend.
reppert | 05-05-11 | 01:06 |
Deze post alleen al maakt duidelijk dat de nadruk bij de dodenherdenking veel meer op de holocaust en de onvoorstelbare verschrikkingen door het nazi-regime moeten liggen. 'pittig gehad hebben' *schudt hoofd en gaat slapen* Morgen 5 mei.

Flodder | 05-05-11 | 01:32

Op de hoek van het plein
Staat een Farizeeër
T’is geen mens en geen dier
T’is een PVVer

Op die hoek daar staat Geert
Schoffeert buitenlanders.
(Met zachte G) Rot op naar je eigen land
Of ga naar ergens anders

Meth DFO | 05-05-11 | 01:30

maar is die vogel er nou ín of úitgesoept? *verwarring heerst* dat wordt nog wat met die kop van osama straks

hetluis | 05-05-11 | 01:28

@ koerbagh
Lol. Prijsloos.

nicks nuttig | 05-05-11 | 01:27

Hölzenbein | 05-05-11 | 01:03
Die werd grijs, inmiddels, dus is die overgeslagen. Qua kleuren palet had het gekund. Dat dan weer wel.

Markies de Schade | 05-05-11 | 01:26

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 01:03 - het is gewoon mijn mening en dat mag.

mijn zus | 05-05-11 | 01:25

Flodder | 05-05-11 | 01:19

Of wil hij er mee zeggen, kijk marokkanen, ik pas mij wel aan en heb met perioxide mijn haar blond gemaakt ? Je weet het niet.

Supermatthijs | 05-05-11 | 01:24

Supermatthijs | 05-05-11 | 00:59 | +
Neem aan dat je post ironisch is. Maar dat hij zijn zwarte haren niks vindt, is duidelijk. Toch een onbewuste poging om zijn indo-afkomst te verhullen? In dat kader: www.kunstbeeld.nl/upload/nieuws/kb/11-... Wilders als Maroc.

Flodder | 05-05-11 | 01:19

Flodder | 05-05-11 | 01:05

Ik heb daar geen probleem mee maar het gaat allen maar over WOII er is meer.

reppert | 05-05-11 | 01:17

drs.Nee | 05-05-11 | 01:11
Nee, Leia & Luke.

Krachtmeester | 05-05-11 | 01:13

@Krachtmeester 01:10
Mei en Li?

drs.Nee | 05-05-11 | 01:11

titsme | 05-05-11 | 00:59

Ik snap dat ze het pittig gehad hebben maar als ik kijk naar tv gaat het alleen maar om de joden, waar zijn de mensen die gesneuveld zijn in het voormalig Joegoslavië? Afganistan? zij hebben ook de aandacht verdiend.

reppert | 05-05-11 | 01:06

reppert | 05-05-11 | 00:35 |
Er is niet alléén aandacht voor de gedode joden in WOII. Maar stilstaan bij de fabrieksmatige uitroeiing van de joden, zigeuners, gehandicapten en politiek tegenstanders door de nazi's lijkt mij het belangrijkste van de dodenherdenking op 4 mei. Dat moet herinnerd worden.
Wat is je probleem daarbij? Ik stoor me juist dat alles er maar bij gehaald wordt tegenwoordig. Het herdenken wordt dan te diffuus en verliest in waarde. Zeker voor Nederland lijkt het me zinnig om de holocaust te herdenken.

Flodder | 05-05-11 | 01:05

Ik mis die bloksnor.

Hölzenbein | 05-05-11 | 01:03

mijn zus | 05-05-11 | 00:14 |
Wat praat jij een treurige overdreven aanstellerige poep zeg: "Wilders is een van de weinige hoogwaardigheidsbekleders die het recht hebben bij deze herdenking te zijn, alle anderen zijn landverraders en te laf zich te verzetten tegen een ideologie die vele malen gruwelijker zal uitpakken dan het communisme en het nationaal-socialisme bij elkaar"? Waar ben jij gebrainwasht? In Zuid-Europa ten tijde van een van de rechtse junta's?

mygfisbrazilian | 05-05-11 | 01:03

Hij blijft lekker in de buurt van Bertjuh Koenders, dan is ie veilig voor Hakbars.

Roeieber | 05-05-11 | 01:01

reppert | 05-05-11 | 00:54
Gassssssssssssst, natuurlijk gaat het niet enkel om de Joden. Maar je moet toch toegeven dat het een bevolkingsgroep is geweest die het best pittig heeft gehad destijds. Ik zie je punt niet zo.

titsme | 05-05-11 | 00:59

Flodder | 05-05-11 | 00:54

Zeker, ik denk vaak, wat wil je hier nu mee zeggen Geert ? Dat blond beter is dan donker haar ? Of is dit een indirecte belediging van moslims of een verwijzing naar bepaalde arische ideën van iemand met een snor die in de 40er jaren de macht had in ons buurland.

Supermatthijs | 05-05-11 | 00:59

Hij staat er goed op.

T.Stark | 05-05-11 | 00:56

Waarom kijkt iedereen een andere kant op?
Is de voorstelling klaar en moeten ze allemaal plassen?

Hapax | 05-05-11 | 00:54

titsme | 05-05-11 | 00:52

Doe maar praten dan.

reppert | 05-05-11 | 00:54

Ik blijf die geblondeerde coupe intrigerend vinden. Ik zal het wel teveel psychologiseren, maar hebben meer mensen dit?

Flodder | 05-05-11 | 00:54

reppert | 05-05-11 | 00:43
Onzin. Het gaat om Adolf Hiemlaar die de joden hep vegast. May the 4th be with you.

titsme | 05-05-11 | 00:52

Is het zo speciaal dat er een vliegende duif samen met Wilders op een foto staat, op de Dam? En het is symbolisch omdat ... een duif bijna een meeuw is? Als er iemand is die dit bijzonder vindt moet hij/zij het maar even uitleggen.

Korreltje Zout | 05-05-11 | 00:47

@a1271 | 05-05-11 | 00:37
Ha!

Zeeschuimer | 05-05-11 | 00:44

Is dat beest uit het PVV logo ontsnapt?

azoturie | 05-05-11 | 00:44

Geert wil controles bij de grenzen. Kan hij mooi het personeel leveren, heeft blijkbaar zat security.

Kringspiertyfus | 05-05-11 | 00:43

@a1271 0:37
Nadat 'ie wegvloog..?

drs.Nee | 05-05-11 | 00:41

@a1271 | 05-05-11 | 00:37
Ha, een soort mindf*ck dus. Ik mis alleen nog 'n dode Osama, maar die kunnen we ook vast nog wel ergens tussen frommelen....

prekert | 05-05-11 | 00:40

reppert | 05-05-11 | 00:38
Vollegens mij hep het wel wat me die tweede oorlog te moaken moar pin me de nie op vast.

titsme | 05-05-11 | 00:40

titsme | 05-05-11 | 00:37

Daar is de dodenherdenking niet voor bedoeld of zit ik fout ???

reppert | 05-05-11 | 00:38

Een schiet- en steekpartij?
In Amsterdam?
In Nederland?
Ga weg

Cousin Eddie | 05-05-11 | 00:37

Mooie soep heeft die jongen gemaakt..
 
Hier het origineel: i.imgur.com/OdRUY.jpg

a1271 | 05-05-11 | 00:37

reppert | 05-05-11 | 00:35
Nou, omdat het vooral de Joden waren die in WO2 zijn vermoord.

titsme | 05-05-11 | 00:37

Eej, mag clowntje Wilders wel duifies voeren? Mag toch nie van de PVVolksverhetzers.

Hölzenbein | 05-05-11 | 00:36

Heel erg wat er gebeurt is in '40 '45 maar het is nationale dodenherdenking en niet nationale jodenherdenking waarom alleen maar aandacht voor de joden?

reppert | 05-05-11 | 00:35

Ach ja, Hitler had een zwarte adelaar als symbool en Wilders een grijze duif.

leo de pejo | 05-05-11 | 00:35

Krachtmeester | 05-05-11
Heb je daar lang over moeten nadenken? Kostelijk hoor!

titsme | 05-05-11 | 00:34

Supermatthijs | 05-05-11 | 00:17 - jij jou mening, ik de mijne. Dat moet mogen toch op een avond als deze?

mijn zus | 05-05-11 | 00:34

In de rest van de wereld is 4 mei Star Wars day.
io9.com/#!5798397/happy-star-wars-day-...
Misschien een idee om volgend jaar als Darth Vader naar de Dam te gaan. In elk geval ben je dan stemmig zwart gekleed.

koerbagh | 05-05-11 | 00:32

daar links zit ook nog de spindoctor van rutte, werd hier onderhandeld over een nieuw gedoogakkoord?

cumshaft | 05-05-11 | 00:29

Meeuw, duif, symboliek, diep? Leg een suit.

Rest In Privacy | 05-05-11 | 00:29

Volgens mij is Geert er gewoon in geshopt..

Zeeschuimer | 05-05-11 | 00:28

Wow! Kees van der Staaij is gewoon parttime beveiliger.

Flodder | 05-05-11 | 00:28

Onderschrift in de kranten: "opdat wij nooit vergeerten!"

Krachtmeester | 05-05-11 | 00:27

beter een overvliegende duif dan een waxinelichthouder

Bamzaaiert | 05-05-11 | 00:25

Fotosoeps met "bombs away" tag voorspelt

Raad_maar_raak! | 05-05-11 | 00:23

De SGP staat achter 'm...
En God zag dat het goed was.
Amen.

prekert | 05-05-11 | 00:23

Is gewoon het logo van de PVV dat daar rondvliegt op zoek naar nieuwe leden.

reageerbuis | 05-05-11 | 00:22

vogel = meaueaui ...

FredFlinstone | 05-05-11 | 00:22

Duiven=vliegende ratten Geert=Held.

daniel78 | 05-05-11 | 00:19

Geert Wilders. Kost een paar centen, maar dan heb je ook niks.

nicks nuttig | 05-05-11 | 00:17

mijn zus | 05-05-11 | 00:14

Gaat vervelen hoor, steeds hetzelfde islamofobe praatje. Ga eens hulp zoeken.

Supermatthijs | 05-05-11 | 00:17

Was Mei-li Diktiet er eauk?

Respectloos dan.

Kingeef1975 | 05-05-11 | 00:16

Tel het aantal beveiligers.

ThomasKing | 05-05-11 | 00:14

Wat is Geert Wilders een dappere man, klasse dat hij er bij is. Maar eigenlijk is GW ook een van de weinige hoogwaardigheidbekleders die het recht hebben bij deze herdenking te zijn, alle anderen zijn landverraders en te laf zich te verzetten tegen een ideologie die vele malen gruwelijker zal uitpakken dan het communisme en het nationaal-socialisme bij elkaar.

mijn zus | 05-05-11 | 00:14

Meeuw, duif, vliegende rat...
Niemand die die bedreigde kaketoe (middenonder) ziet?

Prof. D.A.H. Vintik | 05-05-11 | 00:14

Met zo'n vogelnestje op je kop trek je het natuurlijk ook wel een beetje aan.

titsme | 05-05-11 | 00:12

Is dat die engerd van de SGP niet naast hem?

DeFilosoof | 05-05-11 | 00:12

Wat is de bedoeling van deze topic, iets over Wilders raaskallen misschien.
Hij staat er prima op trouwens.

lanexxx | 05-05-11 | 00:11

Ik trap er niet in... of wel?

doenormaal! | 05-05-11 | 00:10

@multifunctioneel | 05-05-11 | 00:06

Weet zo'n beest veel, om zijn reet aan de majesteit te laten zien...

brutus68 | 05-05-11 | 00:09

Respectloos, de majesteit je staart toekeren

multifunctioneel | 05-05-11 | 00:06

Da's een stijgende kopmeeuw op zoek naar Mei en Li en niet zie(t).

drs.Nee | 05-05-11 | 00:05

Geen maretak?

Jodelahiti | 05-05-11 | 00:05

Mooi mei li is echt jaloers nou

Kalaforni | 05-05-11 | 00:05

Had die persoon die de foto heeft gemaakt daar ook kunnen staan met een long distance rifle?

neemjemoederindemali | 05-05-11 | 00:05

Daar mag Amadeus blij mee zijn.

Mavro | 05-05-11 | 00:04

Tsja, wat kan je zeggen: grote steden en vogeloverlast gaan nou eenmaal samen.

ZKH EénOog | 05-05-11 | 00:03

De nieuwe Unmanned Aerial Vehicle van Defensie,

Akkefietje | 05-05-11 | 00:03

mooie foto, een vliegende rat, need I say more? Btw, wat ben je nog laat ah werk Pritt

neemjemoederindemali | 05-05-11 | 00:03

Hahahaha! Niet te gleuven!

DeBruineSter | 05-05-11 | 00:03

Kan natuurlijk ook een getrainde vogel zijn van D66.

reageerbuis | 05-05-11 | 00:02

Hij was toch net iets dieper als ie z'n bombs dropte.

Bluebook | 05-05-11 | 00:02

En een seconde later scheet de duif die Rooie in z'n gezicht.

Jammer dat Maarten dat gemist heeft.

Parsons | 04-05-11 | 23:58

Ies mooie foto...

brutus68 | 04-05-11 | 23:58

Wereldfoto.

reageerbuis | 04-05-11 | 23:57

Best aardig, die meeuw.

Nederlandt | 04-05-11 | 23:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken