
Vraag van de dag: had het kindermisbruik in in Amsterdam (zie:
Hofnarretje, Het) mogelijk voorkomen kunnen worden? Antwoord: JA. Dat had gekund, als iedereen normaal had samengewerkt zoals dat zou
moeten. Dus de GGD, zedenpolitie, consultatiebureaus en kinderopvangkoepeltoezichtorganisaties. Maar ja, die hebben weer uit hun neus zitten vreten en lekker solo voor zichzelf gehandeld, managersego'tje hier, machtstrijdje daar, waardoor
HET MONSTER VAN RIGA onbeperkt baby's kon verkrachten, kleine kindertjes aan stukken kon trekken en vooral lekker vaak alleen werd gelaten zodat hij ongestoord filmpjes van zijn zieke daden kon maken. Maar, betekent dit nu dat al deze snurkende instanties kiezelhard worden aangepakt? Natuurlijk niet! Het is hier Nederland hè. In Nederland is niemand schuldig als iedereen schuldig is. Wel zo eerlijk: iedereen gelijk, solidariteit en het moet eerlijker in de zieke praktijk. Dus alle organisaties nu een aai over de bol, glas drinken, plasje doen, en alles weer laten zoals het was. Op naar de volgende grote misbruikzaak onder de ogen van faalinstanties die, zoals gebruikelijk, helemaal niets voorstellen als het er echt toe doet. Oh ja, Albert Drent is binnenkort ook het bokje. De betrokken ouders hebben
eindelijk hun pijlen gericht op de ex-directeur van het Hofnarretje:
"Het verschijnen van het rapport van de commissie-Gunning geeft hier alleen maar meer aanleiding toe. Het geduld van de ouders op dit front is nu op, aldus de advocaat.
PERSCO!
Reaguursels
Inloggen@kapotte_stofzuiger. Wat een bullshit dat de ouders schuldig zijn omdat ze hun kinderen wegstoppen als natte paraplus. Sinds kort hebben wij een kindje, en ik wil niks liever dan thuis blijven, maar dat is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd, ik ben geen voetbalvrouw. Maqar dan nog: wat een onzin verkondig jij. Jij vindt zeker ook dat een vrouw als ze een rok draagt maar verkracht mag worden, en iedere bejaarde op straat beroofd.... tjongejonge, het verstand van een poffertje...
Geweldig dat balkje.
Geenstijl, oud voordat t nieuw is...
zo gaat dat nu eenmaal. mensen maken fouten. meer mensen maken meer fouten.
Effe stoppen, een man(...) die zun piemol in een beebie douwt, het zal je kind maar wezen..
Deed men maar eens wat tegen het wanbeleid van Joris Demmink, want die blijft maar ongedeerd zitten waar hij zit.
Het land van Alexander en Cohen, waardoor een rechter niets ken; het land van beleid voor de uitzondering en bij excessen totale verwondering; het land waar tolerantie eigenlijk nonchalance is en daders de slachtoffers, het is echt mis. Opkijken, verrast zijn, afschuw uitspreken, volgende nieuws, we gaan weer door, de molen draait weer hard verder hoor.
@La Vie En Rose | 15-04-11 | 18:11
Ik hoorde de MO-raad ( de werkgevers in de kinderopvang) al weer piepen dat 'kwaliteit geld kost'; m.a.w. de aanbevelingen uit het rapport (zoals minstens 2 leid(st)ers op een groep) kunnen niet worden overgenomen, want daar is geen geld voor.
Complete onwil, dus.
Enige oplossing; alle ouders moeten super-alert zijn èn blijven op ieder gevoel van onbehagen.
Laura Ingalls | 15-04-11 | 14:10
Mee eens!!!
Ik wilde eigenlijk niet onder dit topic reaguren omdat ik totaal onpasselijk en verschrikkelijk kwaad word over al die faalhazen. Kinderen dienen te allen tijde door volwassenen te worden beschermd tegen ongedierte als Robert M en consorten; ongedierte dat wat mij betreft aan een hijskraan... enfin, vul zelf maar in.
Toch ben ik ook kritisch naar die ouders toe, wier baby's peuters, en kleuters door dit ongedierte en consorten zijn gepenetreerd. Dat zie je gvd toch?
Ik hoop maar dat de ouders die wel iets hebben gemerkt en daar ook aangifte of whatever van hebben gedaan, hun kinderen direct naar een ander kd hebben overgeplaatst. Maar of zij dat ook werkelijk hebben gedaan?
Ik heb zelf 2 dochters, maar ben altijd zeer allert geweest. Heb ze ook nooit naar een kd gebracht maar dit terzijde.
Verder werk ik met kinderen. Die zijn weliswaar ouder, maar dat neemt niet weg dat wij als volwassenen die met kinderen werken, net als de ouders, ook de taak hebben om kinderen te beschermen, evenals onze overheid.
Mahja, zolang er pedofiele rechters en kindermisbruikers gewoon kunnen blijven zitten en iedereen een kd kan beginnen of met kinderen kan gaan werken zonder van te voren gescreend te zijn, heb ik in onze overheid geen enkel vertrouwen.
@F. von Zeikhoven | 15-04-11 | 18:01
Ja, tuurlijk. Zinvolle samenhangloze? Que? Zin- en samenhangloze moet het zijn...
Ik weet het, tis bijna vier maanden later, maar ik lees het nu pas dankzij een link in dit topic. Dat Nrctipstegenkiddypr0n-verhaal bit.ly/eobufu van NRC-redacteur Jos Verlaan is me een partij Niburu-journalistiek, allemachtig zeg! Eén lange opsomming van complotjes, die Verlaan staaft met soms tranentrekkende domme emojournalistiek.
Ik citeer er één: onder 3. "(...)illegale markten. Het hoort bij de verspreiding van kinderporno; betalingen zijn vaak zwart(...)" Joh, Jos Verlaan. Heb jij dan weet van het bestaan van illegale markten waar ze met witte betalingen werken? Of van kinderporno die je wit betaalt en waar je dus een BTW-bonnetje van kan krijgen? Verlaan, kerel, hou je bij de feiten en controleer van onderbouwingen of het IRL wel zo werkt zoals je bedoelt te schrijven.
Nu devalueert Verlaan een behoorlijk rake waarneming en waardevolle suggestie "pliesies en OM, zoek nou eens een keer een stuk dieper op de internets" tot een zinvolle samenhangloze één-regelaar..
Einde van de Domheid | 15-04-11 | 16:37 |
Pedofielen waren er en zullen er altijd zijn. De overheid stelt in naam van ons allen regels om ervoor te zorgen dat de kans dat zij kunnen toeslaan klein is. Wie echter stelt dat de overheid alle ellende in de samenleving kan voorkomen en dat de overheid dus "schuldig" is als er iets gebeurt, en vervolgens meteen maar stelt dat er helemaal niets deugt aan de overheid, ontkent daarmee dat er in elk systeem fouten voorkomen en bedrijft demagogie.
Waar hadden we het ook al weer over; het voorkomen van misbruik? Weten ze in Goes nu ook alles van: www.telegraaf.nl/binnenland/9549125/__...
Robert M was niet door zulke maatregelen tegengehouden. Net als water naar het laagste punt stroomt vindt een pedofiel (niet de geaardheid maar de kinderverkrachter) altijd wel ergens een kind waar niet goed op gelet wordt. Ze gaan oppassen. Nemen een kind van zwakke of overleden ouders onder hun hoede. Of ze starten een weeshuis in de derde wereld.
Het is de dader die nooit meer buiten mag komen. Long stay ter bescherming van alle kinderen.
Valmona | 15-04-11 | 16:28 | + 0 -
Het is heel goed mogelijk een veroordeelde pedofiel uit de creche te houden. Het is heel goed mogelijk vuurwerkfabrieken te controleren. Het is heel goed mogelijk om cafe's op branddeuren te controleren. Het is heel goed mogelijk om gevangenissen op brandprotocollen te oefenen. Jouw defaitisme uit zich op een wel heel erg brisant punt vriend.
Einde van de Domheid | 15-04-11 | 16:16 |
Tuurlijk, mee eens: aanpassen die procedure.
Heb echter niet de illusie dat het daarna niet nog een keer voorkomt. Verder is het uitbreiden van procedures, waarmee dan bepaalde zaken voorkomen worden, wel de reden dat burgers vinden dat de overheid eindeloos veel regeltjes heeft. De overheid kan niet én voor alles verantwoordelijk zijn én terughoudend zijn.
-weggejorist-
Doen - Dan
Valmona | 15-04-11 | 16:03 | + 0 -
Beste Valmona,
Zou jij een veroordeelde pedo in een creche aannemen?
Doen zul je moeten weten dat degene een veroordeelde pedo is.
Omdat de man uit het buitenland komt is dat niet in zijn dossier opgenomen.
Dat is niet: 'Er gaat altijd wel eens wat fout'.
Dat is een verwijtbare en eenvoudig oplosbare procedurele fout. Die mag dus nooit meer voorkomen en daarvoor is een evaluatie-rapport opgesteld...
www.nrc.nl/nieuws/2011/04/15/deetman-k...
deetman-kalbfleisch-hoeft-niet-weg-uit-commissie-misbruik-r-k-kerk
Ongelofelijk. Dit kan alleen in Nederland: polderen tot er geen niets meer is om voor te polderen.
Aktivist | 15-04-11 | 15:23
Misschien had je dan niet aan kinderen moeten beginnen? Het hebben van kinderen is geen recht, het is een plicht. Als je die niet kan nakomen moet je er dus ook niet aan beginnen. Lekker makkelijk om maar kinderen te baren en dan naar de overheid te wijzen als je moeite hebt om de opvoeding te regelen (door financiele oorzaak, tijd gebrek of wat voor een reden dan ook).
Het zelfde geldt overigens voor al die jankerds die hun geld kwijt zijn aan Icesave of Ome Dirk. Je moet zelf nadenken en niet zomaar wat doen en als het dan fout gaat alles en iedereen behalve jezelf de schuld in de schoenen schuiven.
Verantwoordelijkheid nemen, dat doen maar weinig mensen, maar ja wat wil je met een overheid die zelf ook nooit verantwoording draagt voor haar falen! Zoals BertBrussen terecht stelt: In Nederland is niemand schuldig als iedereen schuldig is...
BertBrussen | 15-04-11 | 13:30 |
Daar istie weer. Lekker schoppen tegen de overheid, die grote incompetente bende waarin ons belastinggeld wordt verspild.
Er gaat vaak iets fout dus er is altijd wel iets om tegenaan te schoppen. Gek hé, in een land met 16 miljoen mensen. Feit is dat Nederland een van de best georganiseerde landen van de wereld is en wie het niet geloofd moet maar eens vaker naar "Ik vertrek" kijken. Tuurlijk, als dingen fout gaan moet je daar iets tegen doen en bij incompetentie met grote gevolgen moet stevig ingegrepen worden.
Het is net als in het verkeer, je kunt iedereen die te hard rijdt z'n rijbewijs afnemen, ongetwijfeld scheelt dat veel verkeersdoden, maar ik betwijfel of dat op de lange termijn in het belang is van land en individu.
Dat font kan nog groter!
RugOp81 | 15-04-11 | 14:52
+1 voor je nickname.
RugOp81 | 15-04-11 | 14:52 |
Bullshit! Als je geen grootouders of andere familie bij de hand hebt en/of qua salaris niet de hoofdprijs verdient, zodat je een nanny kunt kopen (niet dat dat nu zo veilig is, maar dat is weer een ander thema), zul je je kind af en toe toch naar een creche of kinderdagverblijf moeten brengen. En dat moet modelijk zijn zonder dat het kind in de handen valt van allerlei zieke pedoseksuelen, die ook nog door de directeur en door allerlei instanties de hand boven het hoofd wordt gehouden!
@NoMinister | 15-04-11 | 15:08
Nog sterker; toen deze hele ellende aan het licht kwam, had net daarvoor oudervereniging BOINK (tja...) een heel thema-nummer van hun clubblaadje besteed aan de meerwaarde van mannelijke kinderverzorgers, inclusief foto's van desbetreffende lieden.
Het is echt waar; ik verzin dit niet omdat het vrijdagmiddag is.
Albert Drent. Dat is de man die ouders afscheepte met de opmerking dat zij "dom" waren. Die zei dat met Mikelsons niets mis was en dat "hoger opgeleiden zoals hij dat wel begrepen".
.
Dit arrogante stuk vraat verdient het om het komende decennium in de bajes te zitten en daar dezelfde behandeling van zijn medegevangenen te krijgen als een pedo. Om daar dag in, dag uit als een levend, hogeropgeleid toilet gebruikt te worden.
Job Cohen, Job Cohen, Job Cohen. Waar was die toen ook alweer bezig zijn 'het moet eerlijker' te verwezenlijken? Weg - geplaveid - hel - goede propaganda/bedoelingen. Ziekmakend en er gebeurt natuurlijk niets. Sterker nog, mannelijke kinderoppassers worden vast gepromoot als nuttig voor kinderen! Let maar op! Al die vrouwen zijn slecht voor de ontwikkeling. Ik heb de zorg- en zieligheidsindustrie nog nooit iets zinnigs horen zeggen als ze daar mogelijk door moeten discrimineren. Dan zijn alle gevolgen aanvaardbaar.
@MidEvilOnYourAss | 15-04-11 | 14:57
"Volgens de openbare gegevens" wil niet altijd zeggen dat het klopt.
Mochten de ruiten sneuvelen (of erger) bij de verkeerde persoon dankzij jouw "informatie", neem jij dan je verantwoording?
@Willianus Wortelus | 15-04-11
@Laura Ingalls | 15-04-11
U bewijst dat er gelukkig nog weldenkende ouders in Nederland zijn. Chapeau!
-weggejorist-
Laura Ingalls | 15-04-11 | 14:42 | Toen die shit rond het Hofnarretje net begon hebben verschillende ouders de media opgezocht en aangegeven hun kinderen al jaaaaren geleden van het Hofnarretje te hebben gehaald en mede door hun klokkenluiden hebben tientallen ouders dat gedaan destijds. Het is en blijft onbegrijpelijk hoe alle instanties zo hard hebben kunnen falen.
Potverdomme wat waren dat mooie tijden! Er heeft een paar jaar geleden een flinke Tegel op GS gestaan waarin die tijdgeest perfect werd verwoord. Ben weken aan het zoeken geweest met de zoekmachine, ook met die van Parsons, maar heb die Tegel nooit meer gevonden.
-weggejorist en opgerot-
Tja je kan iedereen wel de schuld geven, en terecht ook. Maar ik vind dat de echte schuldige eigenlijk de ouders van die kinderen zelf zijn. Als je aan kinderen begint moet je daar ook verantwoordelijkheid voor nemen en ze gewoon lekker zelf opvoeden. En dat houdt (naar mijn idee) dus niet in dat je ze bij een kinderdump achterlaat.
@sTiRf | 15-04-11 | 14:40
... dat zei ìk niet; dat was onze willy wortel! LOL
Tsja, het CDA heeft nogal wat steekjes laten vallen in de afgelopen 8 jaren.
Zo mogen Jeugdzorg en Kinderbescherming op eigen houtje opereren, zodat misbruik onder toezicht van deze instanties mogelijk werd gemaakt.
Het CDA wilde niet dat meldingen over misbruik onderzocht werden, maar zag liever dat dergelijke zaken in de onderste buro-lade terecht kwamen.
Ik hoef niet te weten hoeveel huichelaars huilie-huilie doen als ze horen dat ergens weer een misbruik is gepleegd, maar vervolgens toch maar weer CDA stemmen.
Hey hij piept onder zijn balkje door de gluiperd
@Willianus Wortelus | 15-04-11 | 14:36
Ik vind het prima als ouders ( om wat voor reden dan ook) hun kinderen naar de opvang brengen; ieders eigen keuze! De pedagogische waarde van een kinderopvang erken ik zeker; gelukkig hadden wij een grote familie-/kennissenkring waar onze kinderen zich leerden handhaven.
Maar blijf in godsnaam alert, op iedere plek waar je je kind 'achterlaat'; dat is waar ik ouders toe oproep. En laat je niet afschepen met sussende woorden; je voorgevoel heeft meestal gelijk.
*ben ook op straat opgegroeid; mooie tijden waren dat, hè?*
@ kapotte_stofzuiger | 15-04-11 | 13:33
Maar natuurlijk, het feit dat Robertje Mikelson jarenlang fluitend naar het werk kon met een camera in de ene hand en een flinke tube vaseline in de ander om nog niet pratende kindjes te buttfucken is geheel en alleen de schuld van de ouders.
Echt waar man, ga je eens keihard schamen.
@necrosis | 15-04-11 | 14:20
Ik denk niet dat we hier in NL vaker met pedofilie te maken hebben dan elders, omdat we Martijn en de PNVD hebben/hadden. Dat laat onverlet dat beide wat mij betreft verboden zouden moeten worden als zijnde criminele organisatie.
@Laura Ingalls
Kuddedieren? We komen genetisch 94.8% overeen met de Bonono. En dat zijn geen kuddedieren.
He, is dat niet Paul McCartney?
Laura Ingalls | 15-04-11 | 14:16 | Uiteraard kan ik het alleen maar met je eens zijn. Ik ben zelf spelend op straat opgegroeid tussen de kinderen in de tijd dat er nog bijna geen auto´s rondreden en zoiets als tweeverdieners niet eens bestond.
Maar ik ben ook van mening dat jonge kinderen op moeten groeien tussen andere kinderen. We zijn tenslotte kuddedieren. Vandaar dat wij destijds bewust hebben gekozen voor een paar dagen kinderdagverblijf. Ik zie maar al te vaak om me heen, daarmee overigens niet gezegd hebbende dat jouw kind(eren) ook zo zijn, dat kinderen die in een (te) beschermde omgeving zijn opgegroeid niet de benodigde bagage hebben meegekregen om zich later in de grotenmensenwereld fatsoenlijk de kop boven water te houden.
@me,myself and IK | 15-04-11 | 14:22
De kern van het verhaal is seksueel misbruik van kinderen, de enige oorzaak die ik kan verzinnen zijn ranzige, gestoorde mannen (grotendeels dan) die met hun poten aan kleine kinnezjus zitten.
Ik vraag me af wat een dure woning te maken heeft met seksueel misbruik van kinderen.
Toch eens ff met Joris Demmink bellen, die weet wat pedo zijn is.
@De Kampsjeng | 15-04-11 | 14:19
Ik kan me nog beelden herinneren van een Roemeens weeshuis... Vermoedelijk kun je als kind nog steeds beter in NL zitten.
Laura Ingalls | 15-04-11 | 14:28
Het maakt niet uit op welk niveau ze het leggen, op beide falen ze big time!
Te veel instanties.
Te veel commissies.
Te veel vergaderen.
Te veel "managers"
Te veel naast elkaar werken.
Te veel.....
En dat is het probleem van Nederland.
Op alle gebieden.
Brrrr... kinderen....
www.youtube.com...
kapotte_stofzuiger | 15-04-11 | 13:47 | + 0 -
LOL! Point taken.
Ook zo lekker dom; CDA denkt dat een landelijke inspectie (ipv. gemeentelijke zoals nu) beter werkt om misbruik te voorkomen. www.telegraaf.nl/binnenland/9548682/__...
Eerst worden allerlei taken op gemeente-niveau gelegd, omdat dat beter zou zijn ( dichter bij de mensen, en de gemeente kent de situatie), en nu geldt dat argument ineens niet meer?
Nee meneer de CDA-oen; laat het lekker op gemeente-niveau, maar ziorg er voor dat er bij de inspectie compentente mensen zitten; daar schort het namelijk nogal aan...
Die kop wil ik niet meer zien! Dikkere balk en geen grappen!
Kwestie van lessen trekken natuurlijk.
@De Kampsjeng | 15-04-11 | 14:19
Niet als je voldoende geld in de juiste "achterzak" stopt, ook wel corruptie genoemd...
@ Willianus Wortelus | 15-04-11 | 14:12
Het is dus ook de schuld van de feministen die dachten dat de vrouw gelijk aan de man zou zijn als ze hetzelfde gingen doen als de man. Daardoor is nu de situatie ontstaan dat wonen zo duur is dat je wel beiden moet werken en als je kinderen neemt moet je ze toevertrouwen aan totale vreemden. Eigenlijk een bizarre en tegennatuurlijke situatie.
Volgens mij mis ik nog een niet onbelangrijke "speler" in dit soort drama's.
De overheid, en dan met name mensen als EHB!
Probeer je buitenlandse vrienden maar eens uit te leggen waarom er een partij bestond als de PNVD (de pedopartij) en sites als "stichting Martijn".
@Laura Ingalls | 15-04-11 | 14:16
Precies. En zo hoort het. Je neemt zelf de verantwoording op je die je hebt. Zouden meer mensen moeten doen.
@mezelf, inkomstenderving. *jezus mens, doe us rustig!*
Hoe Kan Dit??!! En waarom - ik bedoel wáárom- worden hier geen zware consequenties aan verbonden. Man man man, wat een pestland zijn we af en toe.
In Roemenie ga je voor zo'n blunder zonder pardon de lik in.
Willianus Wortelus | 15-04-11 | 14:12
En zo is het inderdaad.
@Willianus Wortelus | 15-04-11 | 14:12
En wij hebben er voor gekozen om zelf voor de kinderen te zorgen zolang ze jong zijn.
Dat is een flinke kostenderving, en betekende jaren geen vakanties, geen luxe, klein huis en een oude auto. Dat was een keuze, dus je hoort me niet klagen.
Nu gaan ze naar school en ben ik zo'n moeder die met allerlei schoolactiviteiten mee doet. Enerzijds omdat ik het leuk vind (nou ja, niet altijd), anderzijds omdat ik zo geregeld op school ben, en zie wat er onder schooltijd gebeurt, en wie er rond loopt.
Noem het belachelijk of over-bezorgd; het is mijn kind en niemand komt daar aan.
Kinderen moeten gewoon naar een opvang kunnen. Nagenoeg oneens met stofzuigert dus. Want ouders mogen ervoor kiezen om te blijven werken. Zo gaat dat in een vrij land. Of je er goed aan doet je kind vijf dagen per week te 'dumpen' is een tweede.
@Laura Ingalls | 15-04-11 | 14:10
Hear hear! Raar inderdaad dat ouders het erbij lijken te laten zitten. Maargoed, we weten uiteraard niet alles.
kapotte_stofzuiger | 15-04-11 | 13:50 | Je hebt het antwoord op mijn vraag al gegeven om 13:47.
Je kunt als ouders niet meer om kinderdagverblijven heen. De tijden dat de man genoeg verdiende om een gezin te onderhouden en de hypotheek te betalen liggen ver achter ons. Veel ouders kunnen één dag in de week aanspraak maken op de grootouders en met een beetje geluk heb je daar een setje van en zijn ze twee dagen onder de pannen.
Ik en mijn vrouw hebben na vele kinderdagverblijven te hebben bezocht héél bewust gekozen. Alleen meiden, kleinschalig (15 kids in totaal), geen stagiaires. Ok, dat kost wat. En dat moet je ook wel kunnen betalen. Maar wij beschouwen ons kroost dan ook niet als een natte paraplu.
@ mezelf: kanten, that is.
*Van kwaadheid toetsenbord te hard ramt*
@Laura Ingalls | 15-04-11 | 14:10
Inderdaad heel bizar. Ik vraag mij ook af of die mensen geen oogkleppen op hebben of teveel met zichzelf bezig zijn..
@kapotte_stofzuiger | 15-04-11 | 13:33
Beetje kort door de bocht, niet?!
Wat ik me wèl afvraag; Hoe alert zijn ouders tegenwoordig? Al eerder zijn meldingen gedaan, onderbroekjes verdwenen, etc. Waarom hebben de ouders zich laten afschepen door Drent, of politie die 'niets constateert'?
Als je iets vermoedt, dan onderneem je net zolang actie tot de onderste steen boven komt, of je haalt je kind er weg, of wat dan ook, maar DOE IETS!
.
Die aangifte tegen Drent komt m.i. ook maanden te laat; slaapfeestjes bij dit heerschap thuis????? Dit voelt toch aan alle klanten fout, of ben ik nou de enige?
@Montgomery Burns | 15-04-11 | 14:08
Juist!
Nee joh, kids moeten zo snel mogelijk vanuit het geboortekanaal naar de kinderopvang. Dan kunnen de ouders lekker weer "werken": koffie zuipen, ouwehoeren, twitteren en GS F5-en.
Ik ben het met alle comments hierboven grondig eens, ongelezen/ongezien. NL is als een terminale patient wiens keel langzamerhand wordt dichtgeknepen door regels en wetten, stikkend en verstikkend.
Ik word helemaal achterlijk over al die berichten van dat Hofnarretje. Ik wil het eigenlijk helemaal niet meer weten, al weet ik wel dat het de realiteit is. Geef die gast gewoon een gepaste straf maar al die gore details en menselijke fouten hoef ik niet te weten.
Als je die kop ziet neem je je kind toch meteen weer mee naar huis?
Gedeeltelijk eens met @kapotte_stofzuiger | 15-04-11 | 13:33 dus.
Meervoudig blunderen in deze zaak.
En wat zullen die gasten roepen van de GGD, zedenpolitie, consultatiebureaus en kinderopvangkoepeltoezichtorganisaties: "We hebben meer geld nodig".
Ik zeg: dat is belonen van slecht gedrag. Al die instanties korten!
Geef ouder maar stejes luminol.
S!ck. Bij de Nederlandse overheid zijn ze enkel expert in flitsen, belastingaanslagen versturen, foontaps en de burgerij pesten met kudt regels, verder kunnen ze HE-LE-MAAL NIETS!
@Willianus Wortelus | 15-04-11 | 13:45
Is dat relevant? Ik heb ook een mening over Ferrari's, terwijl ik geen 440 PK heb.
Dan ga je toch lekker emigreren man. Daar is het veel beter allemaal.
Hoi, ik wou even melden dat het balkje in de foto te hoog staat. Mvg, P. het Schaamluisje.
@mokum4all | 15-04-11 | 13:43
Brrrr... kinderen....
www.youtube.com/watch?v=nojWJ6-XmeQ
kapotte_stofzuiger | 15-04-11 | 13:33 | Totaal oneens maar heb niet op het min één knopje gedrukt.
Heb je zelf kinderen als ik vragen mag?
Ik zou zeggen, gooi er een paar miljard taxpoet meer tegenaan en bouw een EKD-2, EKD-3 tot aan een EKD-x. Heb je ook niks, maar wel nog meer schijven om het gebrek aan verantwoordelijkheid naar toe af te schuiven. Lang leve het failliet van NL.
kapotte_stofzuiger | 15-04-11 | 13:33 | + -5 -
Gelukkig zitten jouw kinderen nu met jou thuis opgescheept, veel beter.
* doet alsof een vrouw kinderen van kapotte_stofzuiger wil krijgen *
Maar ja de vraag is wat kopen we hiervoor.
Mosterd na de maaltijd.
Gisteren had ik 'm al op PowNews gedumpt, hierrr www.youtube.com/watch?v=3LKHD_YrRlw#t=... nog een keer. Kijk naar die kop en oordeel zelf over de slaapfeetjes bij deze meneer thuis.
Het lijkt er trouwens op dat Pedo Ad en Drent dezelfde tandarts hebben.
Gelukkig zit er een balkje voor zijn hoofd, stel je voor dat we z'n voorhoofd zien!
Het enige wat helpt is als de familie van prominente kamerleden eens wat gebeurd. Dán komen die luie varkens wel in actie.
Qua Gelegenheid maakt de Dief situaties spant ons sympatieke landje toch wel de kroon
moeilijk, he linken? asf= M$ junk.
nos.nl/nieuws/live/journaal24/
"In Nederland is niemand schuldig als iedereen schuldig is."
Ja en is iedereen schuldig als er maar één schuldig is. Zie 'Alphen a/d Rijn' waarvan gezegd wordt dat die knul zo geworden is door de maatschappij...
Typisch Nederland.
In een tijdperk waarin communicatie door technologische vooruitgang geen enkel probleem meer moet zijn, is de ambtelijke bureaucratie één van de grootste vertragende factoren in beslissingen en samenwerkingen.
Het continue maar in hokjes denken; 'nee hoor, dat behoort niet tot onze taak'
Begin eens met het opheffen van allerlei instanties en stichtingen en breng daar eens synergie aan.
Aardig stukje maar wie zijn er echt verantwoordelijk en waarom worden zij ook nu niet aangepakt? Zoek dat eens uit of doe als de rest en begin er niet over.
en wie was tijdens die jaren ook alweer burgemeester van 020? het is een beetje jammer dat van der laan hier nu op aangesproken moet worden.
Persco: livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-s...
Ouders zijn zelf schuldig; zij stoppen hun kinderen, al ware het natte paraplu's, weg.
Wat dit land mist is een heldere taakverdeling tussen een (zeer) beperkt aantal instanties en bovenal verantwoordelijkheidsbesef. Nu zijn er tig inefficiente en ineffectieve clubjes die allemaal een beetje verantwoordelijk zijn. Op de schop ermee.
lol @ balkje
Glas, Plas, en de verantwoordelijken hun nek omdraaien om z'n eigen as.
REAGEER OOK