Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gelekt: kandidaten VARA-voorzitterschap

logodepogo1.jpg Nu Pieter Broertjes hoofdredacteur van Hilversum wordt, zit de verschillige Vara met een probleempje. Broertjes was namelijk de juiste man om de vacature van Vara-voorzitter te vervullen. Een verschillige sociaaldemocraat in hart en nieren, met het juiste netwerk en een goed gevoel voor solidaire gaapprogramma's die alleen bejaarden leuk vinden. Unieke aansluiting op de doelgroep dus. Maargoed, Broertjes valt af en de huidige voorzitter, Cees Korvinus, vindt het vullen van zijn zakken als advocaat veel leuker dan voorzitter zijn. Omdat we gewoon té benieuwd waren naar de huidige voorzitterkandidatenlijst hebben wij stiekem de voicemail van Paul Witteman afgeluisterd (code: 3333, bedankt Vodafone!) en kunnen achterhalen welke verschillige iconen meedingen naar de functie van Nieuwe Marcel van Dam. Ons lijkt het overigens een goed idee de nieuwe voorzitter te kiezen via een soort van Idols zodat de Vara-leden, toch al zo berooid door het verplicht financieren van het peperdure Joop.nl, ook eens hun zegje kunnen doen. Als juryleden dachten wij aan Andries Knevel, Dominique Weensie en Don & Ad. Kandidatenlijst na de lees verder. Fatima Elatik - Gemeenschapsgeldverprutshoofddoekje uit Amsterdam-Oost. Moet daar al heel lang weg, gaat ook telkens weg maar komt dan weer terug. Heeft veel ervaring met verschillig besturen voor eigen broekzak en is aansprekend voor de Vara-doelgroep. Vrouw, allochtoon & hoofddoekje, dus absoluut de gedoodverfde winnaar in die strijd om het prestigieuze Vara-voorzitterschap. Hanneke Groenteman - Stokoud maar kranig. Lijkt uitgeblust maar kan, als het moet, veranderen in een briesende helleveeg. Duldt geen tegenspraak en ook geen onverschilligheid, wat handig is voor een verschillige omroep. Heeft potentie om van de Vara een snoeiharde gewapende actiezender te maken en heeft persoonlijk met een hete breinaald "HET MOET EERLIJKER!" in Comic Sans onder haar oksel getatoeëerd. Nadeel van Groenteman als voorzitter is dan weer wel dat er absoluut geen sprake van een fusie met BNN kan zijn. En dat mag dus niet van Roek Lips. Hans Laroes - Gouden hoofdredacteur van NOS Journaal, nu betaald met vakantie voor een maand of zeventien. Cadeautje van de zaak. Weet als geen ander om te gaan met publiek geld dat tegen de plinten opklotst en is als manager een bikkelharde maar rechtvaardige bestrijder van ongenuanceerde roeptoeterende relnichten als Jan Tromp en Astrid Joosten. Aanbevolen door @wol die over Laroes zegt: "Wisten jullie al dat Hans geabonneerd is op de EO-Visie?". Frans Timmermans - Heeft eigenlijk alles in zich om verschillige voorzitter te zijn: bestuurlijke ervaring, het vermogen het eigen gelijk overdwars door te drammen, het rotsvaste geloof in een niet meer ter zaken doende maakbaarheid, een uitgebreid netwerk onder boven u gestelden, een hekel aan het plebs en is reeds bekend in de Vara-wereld omdat hij meubilair is bij Pauw & Witteman. De roddel gaat dat Timmermans na Elatik de juiste man op de juiste plaats is. Minimale salariseis Timmermans: "ten minste zestien keer Wim Kok". Afgewezen. Felix Rottenberg - Zie Frans Timmermans maar dan meubilair bij De Wereld Draait Door. Is warempel principieel en weigert daarom het minimum vorstelijke voorzitterssalaris, tenzij hij alles in de ledenkas mag storten. Aan principiele voorzitters doen verschilligen echter niet. Principes en karakter moeten we niet willen met z'n allen. Doeidoei Felix. Jan Tromp - Te...le...vi...sie...pre...sen...ta...tor. Had...ooit...snor. Brengt...lang...zaam...maar...duidelijk...de...jaren...vijf...tig...naar...u...toe... Ide...ale...pre...sen...ta...tor...voor...Uit...ges...pro...ken...Vara. Net...zo...er...va...ren...als...Pie...ter...Broer...tjes. He...laas.....wei...nig...zelf...in...zicht...dus...te..licht...voor...voor...zit...ter...schap. Suc...ces...met...pre...sen...te...ren...Jan! Femke Halsema - Soort Fatima Elatik maar dan betrouwbaar en bekwaam. Heeft momenteel toch niks te doen en komt uit de Juiste Linkse Gelederen en Kerkbanken. Is bovendien vrouw en dat is altijd een pré bij subsidieverenigingen. Jammer dat ze geen allochtoon is. Zal het daarom waarschijnlijk moeten afleggen tegen Fatima Elatik. Bitchfight, altijd +1. We blijven het nauwlettend volgen. Aleid Wolfsen - Censurist. Klassieke verschillige regent. Plebshater. Burgeruitlacher. Ideale kandidaat dus. Als de Vara hem wil komt Utrecht hem ingepakt per gouden koets brengen. Geen voorrijkosten. Beloofd. Misschien een leuke geste om Vara-leden te laten kiezen tussen Aleid Wolfsen en Aleid Wolfsen als in een soort van referendum? Voor bestuurlijke kwaliteiten, zie ook: Elatik, Fatima. Vera Keur - Afgewezen.

Reaguursels

Inloggen

Ik ben er niet gerust op dat het Elatik NIET wordt.

lanexxx | 25-03-11 | 16:43

Elatik? Ik wed op een ander paard.

laatste_waarschuwing | 25-03-11 | 15:45

Ik kan wel huilen.

lekker wijf | 25-03-11 | 14:10

Prachtig geschreven, vooral het "publiek geld dat tegen de plinten opklotst"!

superprincepeach | 25-03-11 | 13:37

Frank Masmeijer

schwalbenkonig | 25-03-11 | 12:35

goh, die bertje zit weer op zijn stokpaardje. Een ding is zeker: als brussen zulke voorspelbare stukjes bij elkaar blijft harken, komt hij in ieder geval niet in aanmerking. Niet voor de VARA, noch bij enige andere instelling die de lezer/kijker af en toe eens wil verrassen.

pieris | 25-03-11 | 12:14

Doe madammeke Elitak maar. De Vara moet namelijk van binnenuit kapot worden gemaakt. Zij lijkt me daarvoor de juiste persoon op de juiste plaats!

Johannes9898 | 25-03-11 | 11:52

Ergo de mensen met gezond verstand zijn allang de draad kwijt.

ecologiste | 25-03-11 | 11:12

De netwerklozen, de draadlozen zijn niet aangesloten en mogen niet meedoen. Eerst leren kontkruipen en dan verder netwerken. Pas dan maak je een kans in dit maffialand. De eenzame koene ridders zijn verketterd door de aangelijnden.
Het is hiert al net zo erg als destijds in de USSR.

ecologiste | 25-03-11 | 11:11

Vara was fout tijdens de oorlog, vara is nu fout, vara zal in de toekomst fout blijven.

zeefert | 25-03-11 | 10:21

Duivendak zou het inderdaad kunnen worden, vara heeft een reputatie met voorzitters met een dubieus verleden.

zeefert | 25-03-11 | 10:13

Misschien die belhamel "Duivendak"

Hans-e-pans | 25-03-11 | 09:20

ik heb de lijst geprint en er daarna de kont mee afgeveegd.

quasiintellect | 25-03-11 | 09:18

Net een spotje op de radio van de VARA! over een verschillig programma op de tv vanavond: "the road to quantanomo". Wordt weer heerlijk America bashen volgens het aloude VA!RA concept, gewoon omdat het kan.

Onderbuik | 25-03-11 | 09:02

Harry Borghouts,
Dan kan ie die zooi daar ook naar de filistijnen helpen, net als 2 ziekenhuizen en het spaarboekje van Noord-Holland.

mothersfinest | 25-03-11 | 08:54

@deraderendraaien | 25-03-11 | 08:32
Die is al genoemd.
Zie necrosis | 24-03-11 | 22:25

necrosis | 25-03-11 | 08:53

Ja maar Felix Rottenberg ís toch al lang al voorzitter van de Vara? of ben ik nou gek?

De Ware Vrijheid | 25-03-11 | 08:49

Ik denk bij een VARA eerder aan Adolf Hitler, Stalin, Jack Spijkerman etc.

Creaguurder | 25-03-11 | 08:40

geen geschikte kandidaten, dus opheffen die soepsidieclub

Duderoo | 25-03-11 | 08:34

Paul de leeuw zoekt volgens mij nog een nieuwe baan toch?

deraderendraaien | 25-03-11 | 08:32

ik zet in op meneer Laroes. Soft spoken, juiste haarlengte voor de krakerts die nu dakloos zijn, naffers denken dat ie van hen is omdat zijn achternaam begint met La, kortom hup Hans...

HorselessRider | 25-03-11 | 08:26

De vara is een indoctrinerende omroep, eigenlijk niet meer van deze tijd.
Zo'n omroep leiden is misschien wel een karweitje voor types als Felix Rottenberg (o nee die is ziek) of Kees Driethuis, eigenlijk barst het bij die omroep van indoctrinerende types, keus zat...

Onderbuik | 25-03-11 | 08:21

Laten we hopen dat snel de bezem door de omroepen gaat, dat scheelt tientallen miljoenen. Fuseren en inkrimpen die hap. En natuurlijk al die voorzittertjes met 2 keer Balkenende een fijne oprotpremie van een paar miljoen. Minimaal. Ziellug.

deropofderonder | 25-03-11 | 08:16

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:58
Idem, ga er ook uit werk ze.
* OUT *

Sjeng de helle | 25-03-11 | 08:09

Maar nu roept de plicht weer. (verdomde plicht ook)
Tot laters.

*out*

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:58

@Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:49
Zou houden we het zeker.
En het is ook een mooi verhaal.

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:56

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:26
Moest je comment over Tijl even overdenken.
het inderdaad een mooie titel, in een waanzinnige wereld, als je de strekking van het verhaal juist beziet.
Hou het a.u.b. zo.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:49

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:41
Geweldig,
"Übung macht den Meister", zegt het Duitse spreekwoord.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:42

@Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:36
Dat doet hij nu ook al.
Dus hij is al goed ingewerkt.

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:41

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:31
LOL,
Zou zo maar kunnen nu het "Huursubsidie pand"leeg is komen te staan.
Men zal dan gaan spreken van VARA "Herfkensologie" ziten waar je wil en opvreten wat je kunt.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:36

t.e. stikel | 25-03-11 | 07:25
LOL,
Nee absoluut niet Carne Vale ( geen vlees) zegt me niets.
Anders geformuleerd heb ik er altijd tegenaan gekeken dat mensen 361 dagen met een masker opliepen en 4 dagen niet.
Che_cuevara | 25-03-11 | 07:26
Ik vind dat ook en prachtboek net als Lof der Zotheid van Erasmus of de geschriften van Socrates. En inderdaad revolte ligt mij ook niet, de enige manier van rechtvaardiging voor geweld is voor mij zelfverdediging en dat zie ik niet als een recht maar als een plicht.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:34

@Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:29
Misschien wel "sto... sto... stoter.... stotteraar.

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:31

t.e. stikel | 25-03-11 | 07:17
En wat heeft het die idioot opgeleverd?
Twee kinderen verloren, de eerst tijdens het bombardement na Lockerbie door de US en recentelijk weer een zoon, en maar doorgaan met die hetzes en zich verstoppen achter een opgehitste clanmassa die nu kan wachten dat de rest van de andere clans hun gram gaan halen, Dat zijn pas toekomstperpectieven.
We kunnen ons in elk geval verheugen op de Nieuwe VARA leider als de opvolger van o.a. "Bolske" van Dam.
Misschien komt de volgende wel snuifke of blowke te heten.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:29

@t.e. stikel | 25-03-11 | 07:25
Je moet het boek Tijl Uylenspiegel eens lezen.
Heeft weinig met carnaval te maken.
Het is in die tijd geschreven als een aanklacht tegen de toenmalige "macht hebbers" (ja, er is weinig veranderd).
En dat kon in die tijd alleen maar op deze manier, anders riskeerde je het "schavot".

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:28

@Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:17
Goh, leuk dat je Tijl Uylenspiegel noemt.
Zo werd ik vroeger, en nu soms nog, genoemd.
Was zo'n beetje mijn bijnaam geworden.
Wel leuk en ik ben er ook een beetje trots op.
Maar je hebt gelijk.
Het is pure hypocrisie en je kunt er eigenlijk alleen maar de draak mee steken.
Het enige andere alternatief is mij alsnog iets te drastisch, revolutie. Maar dat gaat me vooralsnog iets te ver.

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:26

En de enige manier, voor mij, om ermee om te kunnen gaan is de draak ermee te steken als een soort Tijl Uylenspiegel..

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:17
Ja prima,
maar dat Tijl Uylenspiegel gedoe doen jullie toch al genoeg met carnaval enzo?
(Of raak ik nu een gevoelige snaar?)

t.e. stikel | 25-03-11 | 07:25

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:12
Helaas wel.
En zoals ik reeds eerder heb geplemd, een Frans teostel met 191 paasgiers is destijd ook door de Libiërs neergeschoten.
Wat me stoort is de hypocretie die ons wordt voorgeschteld.
Of het nu burgemeester benoemingen zijn, banken, dit gelazer, of een VARA Pipo het is shit!
En de enige manier, voor mij, om ermee om te kunnen gaan is de draak ermee te steken als een soort Tijl Uylenspiegel..

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:17

Logisch.
Die dader was namelijk de opdrachtgever.
Gadaffi of zoiets.

t.e. stikel | 25-03-11 | 07:17

@Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:03
Dat is helaas maar al te waar.
En er zijn inderdaad nog wel een paar anderen die minstens net zo erg zijn.
Ik denk dat er een paar factoren meespelen hier.
Lockerbie zit "het westen" ook nog hoog en de vrijlating van de dader met alles wat er toen gebeurt is zal ook nog wel wat rancune geven.
En natuurlijk de olie.

Che_cuevara | 25-03-11 | 07:12

* plop en out *

veuve-clicquot | 25-03-11 | 07:06

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:03
Hoo eens even is een stukkie tekst weggevallen.
Onze VARA en andere critische journaille en de Piupo voorzitter in Spe', niet die......

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:05

INH.30CL | 25-03-11 | 06:56
Maak er wat van tot laters,

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:04

@INH.30CL | 25-03-11 | 06:51
We moeten toch ergens van eten ... van de multiculturaliteit valt niet echt te leven,tenzij je natuurlijk in dat wereldje zit zoals Ella Vogelaar, dat dan weer wel

veuve-clicquot | 25-03-11 | 07:03

Che_cuevara | 25-03-11 | 06:43
Mogge Che, moest even bijlezen.
t.e. stikel | 25-03-11 | 06:56
,die beruchte Koos S., Waar het mij omgaat, is dat we weer eens op een gruwelijke manier bij de neus gepakt worden, en het grootste deel van ons volk laat zich weer eens meeslepen door de propaganda machinerie, kijk maar naar de Poll.
natuurlijk is het gruwelijk wat die smeerlap van een Ghadaffi uitspookt, maar de rest is ook niet veel beter.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 07:03

@Che_cuevara | 25-03-11 | 06:52
War=Money, zo is het nu eenmaal en dat zal nooit veranderen. Ik heb er ff genoeg van en ga maar eens OUT!
prettige voortzetting allemaal.

INH.30CL | 25-03-11 | 06:56

INH.30CL | 25-03-11 | 06:47
Dat was me bekend, de Nederlandse staat heeft al een Aureool gekregen als schijnheilige.
Tijdens de Irak oorlog is er een rel geweest dat nachtzichtapperatuur was geleverd aan Sadam.
Frankrijk had het Roland afweersysteem geleverd aan Sdam maar leverde voor de aktie tevens de code aan de coalitie om dit systeem te ontwijken.
Niets nieuws, tijden de Falkland oorlag werden Engelse schepen getroffen door de Franse Exocet missile( afgevuurd via de Franse Etendar bomber), Franse adviseur zaten aan boord van Engelse schepen om als tegenweer adviseur te dienen.
Het is een pracht met elkaar.
Dat daarbij een hoop mensen dood gaan op een gruwelijke manier doet er even niet toe.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:56

Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:50
Ik wist bij God (of fucking allah) niet dat Jemen ook shiieten had.
Nou mooi dan.

"Grappig is dat Iran en Turkije verhoudingsgewijs de grootmachten in de regio zijn."

Verre van grappig is dat.
De bevolking zal er onder lijden (met lange ei).

t.e. stikel | 25-03-11 | 06:56

@INH.30CL | 25-03-11 | 06:47
Dus daarom doen we mee.
Eerst alle ouwe meuk bombarderen, kan Nederland weer nieuw spul gaan leveren.
Tja, "business as usuall"

Che_cuevara | 25-03-11 | 06:52

@veuve-clicquot | 25-03-11 | 06:49
De Nederlandse export blijft bloeien. Per hoofd van de bevolking staat Nederland nu in de top drie van wapenexporterende naties, zelfs nog boven Amerika. Dat meldt de Volkskrant op basis van cijfers van het Zweedse instituut Sipri, dat al sinds 1950 de internationale handel in wapens in kaart brengt.

Alleen de Israëliërs en de Zweden exporteren per inwoner nog meer dan wij. Nederland blijkt per inwoner bijna evenveel te exporteren als Fransen en Amerikanen samen. In Nederland zijn vooral scheepsbouwconcern Damen Shipyards met diens Vlissingse marinewerf De Schelde, en de vestiging van het Franse Thales-concern in Hengelo, dat radarapparatuur maakt, verantwoordelijk voor de hoge exportcijfers.BRON:Spitsnieuws

INH.30CL | 25-03-11 | 06:51

t.e. stikel | 25-03-11 | 06:43
Volgens El Jazeera en de Telgraaf, van gisteren, was het schip op weg naar Jemen. Jemen is het land waar de dictator van Nederland ontwikkelingsgeld ontvangt.
Ik kan alleen weergeven wat ik gelezen heb.
De wapens zouden bestemd zijn voor de Sjiitische opstandelingen in jemen. Inderdaad zijn diezelfde Sjiieten in Bahrein ook in opstand voor gelijke rechten als de Soenieten, zo luidt althans het verhaal.
Grappig is dat Iran en Turkije verhoudingsgewijs de grootmachten in de regio zijn.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:50

@INH.30CL | 25-03-11 | 06:47
Dus Bea levert toch goed werk ;-)

veuve-clicquot | 25-03-11 | 06:49

INH.30CL | 25-03-11 | 06:41 Mogge,
LOL,
Inderdaad, onze altijd critische en op de aktualiteit zittende corofeeën, hadden het te druk met Justin om het door de Slinkse rakkers ( D66 PvdA linker vleugel CDA en VVD etc.) gewenste toekomstige EU lid
critisch te volgen, geweldig.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:45

Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:38
Maar Sjeng,
vraagje: die Sjiitische opstandelingen waar je het over hebt; dat is toch Bahrein en niet Jemen?

t.e. stikel | 25-03-11 | 06:43

@Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:27
Mogge Sjeng,
Zo doe je dat dus.
Meedoen en dan denken dat je wel wat kan "regelen".
En dan willen die Turken ook nog bij de EU.

Che_cuevara | 25-03-11 | 06:43

@Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:38
Dat is te verklaren: Ze waren veel te druk met Justin Bibber vanavond

INH.30CL | 25-03-11 | 06:41

@t.e. stikel | 25-03-11 | 06:28
Dan eerst maar een espressootje om wakker te worden.

veuve-clicquot | 25-03-11 | 06:41

t.e. stikel | 25-03-11 | 06:34
Mogge te,
Joooo, we kunnen beter gaan zingen "met de Stichting onderweg halleluja ".
Dan te bedenken dat de "overbataalden"bij de VARA ook nog een ZAP service hebben. Nu hebben ze waarschijnlijk niet genoeg gezapt, in elk geval niet bij EL Jazeera en de Telegraaf.
Pipo kom er maar in.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:38

Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:27
Recep Tayip Erdogan heeft uiteindelijk maar 1 doel voor ogen (net als alle moslims in midden oosten, whether they are fucking sunnis or shiites), namelijk vernietigen van Israel en vestigen van een islamistisch kalifaat aldaar.

t.e. stikel | 25-03-11 | 06:34

veuve-clicquot | 25-03-11 | 06:26
GVD!!!
Ze bestaan nog!

t.e. stikel | 25-03-11 | 06:28

@veuve-clicquot | 25-03-11 | 06:26
Helaas kan ik dat bevestigen.... nog geen condoleanceregister openen kan.

INH.30CL | 25-03-11 | 06:28

Mogguh @ All,
Mijn voorstel is Pipo, Pipo is een bekende Nederlander en een groter circus dan het bij de VARA is kan het toch niet worden.
Het journalistiek niveau bij de P.O. is laag en bij de VARA Bagger,
Voorbeeld:
Gisteren nieuws, Turkije doet mee aan de blokkade van Libië om het wapenembargo af te dwingen. Mooi!
Gisteren ook nieuws: Een schip is opgebracht( naar ik meen Bahrein) met aan boord 16.000 wapens ter waarde van $ 4.000.000,= die van Turkije afkomstig zijn en onderweg waren naar JEMEN, De autoriteiten gaan er vanuit dat de wapens bestemd waren voor de Sjiitische opstandelingen, in elk geval niet voor de regering.
Laat het nu toch de laatste tijd zo zijn dat Erdogan uiterst vriendelijk doet tegen Ammedingeskerken van Iran en laat nu net dat Iran Sjiitisch zijn. Wat een toeval!
Dus Turkije gaat een embargo helpen handhaven en levert via de achtertdeur wapens aan opstandelingen.
En niemand van de VARA Ikonen heeft het erover gehad.
Geweldig!!!!! wat een humor.

Sjeng de helle | 25-03-11 | 06:27

moggûh,
Bestaat de Vara nog ?

veuve-clicquot | 25-03-11 | 06:26

@t.e. stikel | 25-03-11 | 06:23
Ha ha dat zal je niet gaan lukken met al die ja-knikkers hier die alles maar slikken wat de regering en haar belastingdeskundigen je door de strot douwen.

INH.30CL | 25-03-11 | 06:25

We moeten maar eens een opstand organiseren alhier.

Weg met Che!
Dictator van NL.

Ik ga de NAVO vragen om een no fly zone te introduceren in de Lage Landen.

;)

t.e. stikel | 25-03-11 | 06:23

Eerst ff koffie

Che_cuevara | 25-03-11 | 06:18

@t.e. stikel | 25-03-11 | 06:17
Dat klopt.
Is een belastingtechnische maatregel voor ze naar mij worden doorgesluisd.

Che_cuevara | 25-03-11 | 06:18

INH.30CL | 25-03-11 | 06:09
Che_cuevara | 25-03-11 | 06:08

Hoho,
de vrijgekomen gelden worden gestort op een bankrekening die gezamenlijk wordt beheerd door de PVV en de VVD.

t.e. stikel | 25-03-11 | 06:17

@INH.30CL | 25-03-11 | 06:09
Dat dan weer el.
En omdat ik ook de beroerdste niet ben valt er wel te praten over een passende vergoeding. ;)

Che_cuevara | 25-03-11 | 06:15

@Che_cuevara | 25-03-11 | 06:08
oeps, dat heb ik dan gemist.... mijn welgemeende excuses hiervoor. Dacht met iets origineels te komen. Afijn, we zijn het wel met elkaar eens blijkbaar.

INH.30CL | 25-03-11 | 06:09

@INH.30CL | 25-03-11 | 06:06
De afspraak was dat de vrijgekomen gelden naar MIJN bankrekening gingen.
Daar valt helaas niet meer over te onderhandelen.

Che_cuevara | 25-03-11 | 06:08

publieke omroep afschaffen en vrijgekomen gelden storten op mijn bankrekening aub, noem het maar schadevergoeding of smartegeld.

INH.30CL | 25-03-11 | 06:06

Che_cuevara | 25-03-11 | 05:46
OK.
:)

t.e. stikel | 25-03-11 | 05:48

@t.e. stikel | 25-03-11 | 05:45
Ik zei ook "vrees ik voor hen" ik vrees het ook niet.
Hoe sneller failliet, hoe liever het mij is.

Che_cuevara | 25-03-11 | 05:46

Che_cuevara | 25-03-11 | 05:44
Dat vrees ik niet, maar hoop ik juist...

t.e. stikel | 25-03-11 | 05:45

@Che_cuevara | 25-03-11 | 05:44
sie=die

Che_cuevara | 25-03-11 | 05:44

@t.e. stikel | 25-03-11 | 05:41
Als dat maar eens gebeurde.
Wie heeft sie publieke omroep nu nodig.
Als ze zo graag willen, gaan ze maar commercieel.
Alleen vrees ik voor hen dat ze dan gauw failliet zijn.

Che_cuevara | 25-03-11 | 05:44

Che_cuevara | 25-03-11 | 05:38
GVD!
Wegbezuinigen die publieke omroep die op ons geld teert; en wel nu meteen!!

t.e. stikel | 25-03-11 | 05:41

@t.e. stikel | 25-03-11 | 05:36
Mogge,
Het zijn allemaal namen die dezelfde lading dekken.
Maar elk apart strijkt dan wel weer de volle takspoet op aan subsidies.

Che_cuevara | 25-03-11 | 05:38

Mogge Che,
tja, VARA, NOS, PvdA, Ned1, Ned2 of Ned3, ziet iemand het verschil nog?
Ik iig niet.

t.e. stikel | 25-03-11 | 05:36

Mogge @all,
Voorzitter van de VARA.... euh.... kom... euh.... hoe heet hij.... ow.... juist Job Cohen.

Che_cuevara | 25-03-11 | 05:26

Mijn welgemeende excuses.

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 03:36

Tijd dat WillemvanderDecken EENS foutloos Nederlands gaat plempen.

t.e. stikel | 25-03-11 | 03:30

tijd dat de efteling is royalties gaat afdragen

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 03:12

Vaar in de Efteling wel en voor de wind...

drs.Nee | 25-03-11 | 03:10

@drs.Nee | 25-03-11 | 03:03 | + 0
ik ook met mn grote mond

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 03:07

@WillemvanderDecken
Gij zult varen tot in de eeuwigheid?

drs.Nee | 25-03-11 | 03:03

Dat komt me waarschijnlijk op een onvoldoende te staan. bedankt en tot ziens.

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:58

*ciao* succes met je 4000 worden. Ik zou gewoon schrijven dat ik alle mensen met beginnende alzheimer een spuitje zou geven omdat dat een stuk kostbesparender is. Sic!

Tommato | 25-03-11 | 02:56

Klopt mijn gelink niet? die tool is er niet voor oprah (chrome bleef vastlopen en firefox laadt traag)

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:56

@Tommato | 25-03-11 | 02:51 | + 0
Meer uit gemakszucht, en daar wij de enige aanwezigen zijn lijkt verwarring mij niet zo'n probleem.

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:54

@WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:48
FMI, jij hebt niet het reaguurders tooltje geinstalleerd of wel dan? Je reageert tenminste niet fatsoenlijk door te linken aan mijn vorige reactie

Tommato | 25-03-11 | 02:51

zuipen heeft op mij het omgekeerde effect trouwens.

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:48

Blij dat ik jou niet ben. succes morgen.

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:47

@WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:42
bijna hetzelfde hiero, morgen Tentamen International Business Law, ken het wel. Maar dan ga je toch zuipen en vervolgens aan jezelf twijfelen. Succes alvast. Ik ga verder dromen over private equity and social reforms. *nu echt out*

Tommato | 25-03-11 | 02:45

Is niet mijn schuld ik moet morgen een essay van 4000 woorden inleveren over hoe ik van plan ben om een cure voor Alzheimer te ontwikkelen, en hoewel ik braaf op tijd begonnen ben is de laatste nacht toch weer doorzon.

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:42

@WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:38
We zijn beide triest, welke persoon met een fatsoenlijk sociaal leven zit er nog om tien over half drie 's nachts te reaguren op een triest weplok dat vijf jaar geleden al zijn beste tijd had gehad.

Tommato | 25-03-11 | 02:39

dacht bijna dat ik triest was

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:38

@WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:36
Haha nee, ben er nog, was ff #schijten

Tommato | 25-03-11 | 02:37

Ben ik dan de last zwitsal standing?

WillemvanderDecken | 25-03-11 | 02:36

Als zelfs de neemjemoederindemali er mee op houdt dan doet dat zelfs de meeste verstokte zwitsal gaan tukken. Joris c.q hulpklaas, welterusten. *out*

Tommato | 25-03-11 | 02:33

@Tommato | 25-03-11 | 02:27

Ga ik er zo in gieten op de rand van mijn bed

neemjemoederindemali | 25-03-11 | 02:33

@drs.Nee | 25-03-11 | 01:47

Je link is kaput. *zucht*

Tommato | 25-03-11 | 02:28

@neemjemoederindemali | 25-03-11 | 02:23
Hoe zit het met de verkoudheid? Lekkere grog gehad?

Tommato | 25-03-11 | 02:27

@neemjemoederindemali | 25-03-11 | 02:23
Zekers, helaas morgen er weer *vroeg* uit, 11 uur kleaute tentamen.

Tommato | 25-03-11 | 02:25



@Tommato | 25-03-11 | 02:22
Jij bent een zwitsal, dat telt eigenlijk niet, maar lekker gezopen vanaaf?

neemjemoederindemali | 25-03-11 | 02:23

@neemjemoederindemali | 25-03-11 | 02:17
Ik ben er nog hoor. Enigzins aangeschoten dat wel.

Tommato | 25-03-11 | 02:22

@prince | 25-03-11 | 00:31
Het lijkt er wel op. Is nog niks nieuws.

Tommato | 25-03-11 | 02:21

@neemjemoederindemali | 25-03-11 | 01:13
Denk je in de kroeg, nog een beetje dronken te reaguren, houdt iedereen er mee op. Zuigt ook apeballen.

Tommato | 25-03-11 | 02:20

't Is wel heel errug rustig hier, niemand meer online of wil niemand meer reaguren?

neemjemoederindemali | 25-03-11 | 02:17

Hebben alle vrienden van Wouter al een lekkere graaibaan, anders komt Femke toch wel hard in beeld, maar dat het een vrouw wordt, liefst met hoofddoek zou eigenlijk verschillig zijn.

Slurfje | 25-03-11 | 02:07

@prince | 25-03-11 | 01:08

Denk er gerust over, hier is de hele nachtploeg iig pleituh, ik ga een dikke grog drinken om van mijn verkoudheid af te komen en nog een beetje twitteren.

neemjemoederindemali | 25-03-11 | 01:13

@hetluis | 25-03-11 | 01:10
Wacht maar op zijn shakespear-epistel, de 50 cent van weleer.

prince | 25-03-11 | 01:12

wie o wie stuurde mij dat soa alarm
ff para nu gaat worden doet

no coffee | 25-03-11 | 01:10

prince | 25-03-11 | 01:05
ik wacht idd maar even de herhaling af vóór bevooroordeelde deuren in te trappen *dat bedoel ik: ene ali geeft europese geschiedenis* *aan lippen hangt*

hetluis | 25-03-11 | 01:10

@neemjemoederindemali | 25-03-11 | 01:07
Ik zal er eens over nadenken.

prince | 25-03-11 | 01:08

@prince | 25-03-11 | 01:01

Volgens mij zit GU zelf er ook, heen idee of je op twitter ook weggejorist kunt worden.

neemjemoederindemali | 25-03-11 | 01:07

@hetluis | 25-03-11 | 01:03
Die man in uniform volgt ook alleen maar orders op.

prince | 25-03-11 | 01:05

*kanmevergissen bijnetbinnenkomst* maar íets zegt me dat as we speak er een paar zielige criminelen bij p&w een podium krijgen

hetluis | 25-03-11 | 01:03

@neemjemoederindemali | 25-03-11 | 00:59
Ook niet leuk voor joris tenslotte, weer een baan naar de klote.

prince | 25-03-11 | 01:01

48MM voor rode rakker propaganda?!!!!!!

Ppaaltjens | 25-03-11 | 01:00

@neemjemoederindemali | 25-03-11 | 00:59
Weet ik maar dan moet ik alles afmeten op 140 tekens, bah.

prince | 25-03-11 | 01:00

@prince | 25-03-11 | 00:57

Het stamcafe is heropent op twitter, retedruk daar en alle hardcore reaguurders zitten er.

neemjemoederindemali | 25-03-11 | 00:59

@prince | 25-03-11 | 00:57
Haal die t er maar af,klotebier.

prince | 25-03-11 | 00:59

@vraagstaart | 25-03-11 | 00:49
Dat verwoordt jij heel goed.

prince | 25-03-11 | 00:57

vraagstaart | 25-03-11 | 00:39
De partij die de media beheerst heeft in de feite de macht, nietwaar?

de honden blaffen... | 25-03-11 | 00:52

@prince | 25-03-11 | 00:41 Goeienacht. Heb jij ook het gevoel dat je aan de lange lege bar hangt van je vroegere altijd drukke stamcafé?

vraagstaart | 25-03-11 | 00:49

@prince | 25-03-11 | 00:37 Ja. En eigenlijk al twee maanden geleden.

vraagstaart | 25-03-11 | 00:48

@vraagstaart | 25-03-11 | 00:39
Goedemorgen trouwens.

prince | 25-03-11 | 00:41

@vraagstaart | 25-03-11 | 00:39
En zelfs aan de grootste steden.

prince | 25-03-11 | 00:40

@de honden blaffen... | 25-03-11 | 00:16 Klein, maar onevenredig veel invloed / zendtijd.

Dat klinkt als een partij die is gekrompen, maar wel onevenredig veel burgemeesters mag leveren, bijvoorbeeld zeer recent aan Hilverdorp.

Zou het een verband hebben?

vraagstaart | 25-03-11 | 00:39

Als geenstijl beursgenoteerd zou zijn dan zou ik me nu dus zorgen gaan maken.
Welterusten mijnheer de president.

prince | 25-03-11 | 00:37

Is dit trouwens het nachttopic?

prince | 25-03-11 | 00:31

de honden blaffen... | 25-03-11 | 00:07
Dat moet even bewezen worden uiteraard:

Omroep: 2009 2004

AVRO: 403.522 392.933
BNN: 303.306 216.446
EO: 439.293 476.169
KRO: 456.490 476.489
LLINK: 152.796 52.191
MAX: 238.770 65.155
NCRV: 365.909 364.823
TROS: 465.455 430.918
VARA: 360.356 419.998
VPRO 362.340 361.893

Zelfs de VPRO is groter.
Tijd voor een grote schoonmaak in Hilversum, het is tenslotte voorjaaar.

de honden blaffen... | 25-03-11 | 00:16

@no coffee | 25-03-11 | 00:11
Zou fijn zijn maar ik zie eerder 1 van jouw comments straks zomaar verdwijnen.

prince | 25-03-11 | 00:12

kan dat hele VARA niet weggejorist worden bert B. ?

no coffee | 25-03-11 | 00:11

kan dat hele VARA niet weggejorist worden bert B. ?

no coffee | 25-03-11 | 00:11

zeg maar jansen | 25-03-11 | 00:03
Toch klopt er iets niet.
De VARA is een van de kleinste omroepen qua ledental.

de honden blaffen... | 25-03-11 | 00:07

@Mevr van der Je | 25-03-11 | 00:03
Felix Rottenberg - Zie Frans Timmermans maar dan meubilair bij De Wereld Draait Door. Is warempel principieel en weigert daarom het minimum vorstelijke voorzitterssalaris, tenzij hij alles in de ledenkas mag storten. Aan principiele voorzitters doen verschilligen echter niet. Principes en karakter moeten we niet willen met z'n allen. Doeidoei Felix.

prince | 25-03-11 | 00:06

de honden blaffen... | 24-03-11 | 23:58 Helaas ja.

zeg maar jansen | 25-03-11 | 00:03

Waar is Felix R. eigenlijk gebleven? Na zijn %-optreden in DWDD, over het slöpen van Wilders, is hij niet meer gesignaleerd. Volgens het Parool is hij op reis...

Ik tip trouwens Femke Halsema, als bazin VARA. Die Korvinius moest niet voor niets opeens weg toen zij uit de kamer stapte!

Mevr van der Je | 25-03-11 | 00:03

Fleurtje Agema was vandaag weer lekker bezig tegen een raar viswijf met aidsvlekken ,Zij bij de VARA voor een frisse nieuwe wind erdoor.+2

no coffee | 24-03-11 | 23:59

Bij de weg, ik zit even te zappen, Ned 1: VARA, Ned 2: VARA Ned 3:VARA.
Is dat normaal?

de honden blaffen... | 24-03-11 | 23:58

Ik zie het net op televee, Johan cruif moet het worden.
De verlosser.
Verlos ons van de vara.

prince | 24-03-11 | 23:57

@zeg maar jansen | 24-03-11 | 23:48

Tja, klysmaatverandering hè? Het loopt je zó tussen de vingers door.

En nou niet zeggen dat GroenSlinks niet heeft gewaarschuwd!

Reinaert | 24-03-11 | 23:57

@zeg maar jansen | 24-03-11 | 23:53
Had eerder een kandidaat verwacht maar vooruit, ben de slechtste niet.
The shit hits the fan al de hele week dus klysma's word ik schijtziek van.

prince | 24-03-11 | 23:55

prince | 24-03-11 | 23:49 Met een mening? Mag dat niet?

zeg maar jansen | 24-03-11 | 23:53

@zeg maar jansen | 24-03-11 | 23:48
Ook een manier om een draadje binnen te stappen.

prince | 24-03-11 | 23:49

Reinaert | 24-03-11 | 23:33 Klismatologisch gezien was het een schijtprogramma.

zeg maar jansen | 24-03-11 | 23:48

@Gemeen Mosje | 24-03-11 | 23:44
Ik kijk zelden televee, meestal NGC of Discovery, en soms Buitenhof......

necrosis | 24-03-11 | 23:47

@ necrosis | 24-03-11 | 23:21
Maakt dat wat uit voor de Vara.?
Overigens, wil je dan wel naar Dries roelvink kijken ? brrrr

Gemeen Mosje | 24-03-11 | 23:44

@Reinaert | 24-03-11 | 23:32
Och, geeft niks, ben zelf niet zo into klysma's.

prince | 24-03-11 | 23:34

@necrosis | 24-03-11 | 23:30

Die klysmashow heb ik dus helegaar gemist. Schijnt wel de leukste televisie sinds Barend Servet c.s. geweest te zijn.

Maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.

Reinaert | 24-03-11 | 23:33

@prince | 24-03-11 | 23:23

Hûh? Ik heb waarlijk geen enkel idee hoor. Ben niet into the showbiz.

Reinaert | 24-03-11 | 23:32

@Reinaert | 24-03-11 | 23:23
Ik heb ooit het promofilmpje gezien van "Patty's fort" aka "de klysmashow".
Ik vroeg me toen al af waar de kamervragen bleven...

necrosis | 24-03-11 | 23:30

@Reinaert | 24-03-11 | 23:23
Dat was toch de vrouw van Dr. Bernard?

prince | 24-03-11 | 23:23

@necrosis | 24-03-11 | 23:21

Kennelijk heb jij genoeg naar la Brard gekeken anders had je niet meteen een teiltje nodig gehad. Toch? Of zie ik het verkeerd?

Reinaert | 24-03-11 | 23:23

Allemaal mis.
De juiste man op deze juiste plaats is Adje.
Na zijn daverende succes met het MIDI-theater in Tilburg is dit unieke persoon de enige die de schillige Vara tot grote hoogtes kan opstuwen.
Hopelijk laten ze deze kans niet lopen.
Doen, VARA, doen.

Dostranamus | 24-03-11 | 23:22

@Gemeen Mosje | 24-03-11 | 23:10
Patty Brard?
Wie kijkt daar nou naar?
*teiltje*

necrosis | 24-03-11 | 23:21

@Kapitein-Ter-Zee | 24-03-11 | 23:05

Amateurs zijn het nog steeds hoor.

Dure amateurs, dat dan weer wel, maar ere wie ere toekomt.

Reinaert | 24-03-11 | 23:19

@necrosis | 24-03-11 | 23:11
Van mij mag die hele PO worden opgeheven.
Dat kwartiertje powned kan je net zo goed via internet gouteren.

vetkleppert | 24-03-11 | 23:14

@funkyd | 24-03-11 | 22:47
Yeah. Right. Kom op!

De Regeering | 24-03-11 | 23:12

@vetkleppert | 24-03-11 | 23:03
Opheffen van de VARA is natuurlijk ook een optie.
Powned mag wat mij betreft wel wat meer zendtijd.

necrosis | 24-03-11 | 23:11

Wat te denkenen van : Adje, Patty Brard, Bassie of Adriaan, Heino, Dries Roelvink, Danny de Munk, ?

Gemeen Mosje | 24-03-11 | 23:10

PvdA = Vara = FNV = Volkskrant = duizenden subsidiesponsjes = nepocratie

ad melkert | 24-03-11 | 23:08

@Kapitein-Ter-Zee | 24-03-11 | 23:05
Is nu meer:Voor alle radicale allochtonen.

prince | 24-03-11 | 23:08

Vereniging Arbeiders Radio Amateurs; was het daar maar bij gebleven.

Kapitein-Ter-Zee | 24-03-11 | 23:05

@necrosis | 24-03-11 | 23:00
Zeker. Toch vind ik dat hij er mooi zou passen als typisch voorbeeld van meningmaffia.

vetkleppert | 24-03-11 | 23:03

@vetkleppert | 24-03-11 | 22:54
Mag ik het daar mee oneens zijn?

necrosis | 24-03-11 | 23:00

@seven | 24-03-11 | 22:54
HBO? serieus?
*ballen uit broek lachen doet*

necrosis | 24-03-11 | 22:55

Niet stemmen, geen voorzitterT heffen ze zichzelf op en zijn wij een hoop onzinnig geneuzel kwijt.

Kapitein-Ter-Zee | 24-03-11 | 22:55

Mag ik Jeroen Mirck voorstellen?

vetkleppert | 24-03-11 | 22:54

Zo komt The Sopranos welke in NL werd uitgezonden door de Vara oorspronkelijk uit de koker van de ongesubsidieerde US betaalzender/abonneezender HBO.

seven | 24-03-11 | 22:54

Jacobse & Van Es?

Terpetijnzeikert | 24-03-11 | 22:51

@seven | 24-03-11 | 22:48

Reclamevrije TV, daar zou ik een lief ding voor over hebben.

Zeker als er dan ook nog zoiets als kwaliteit geboden wordt.

Reinaert | 24-03-11 | 22:50



@necrosis | 24-03-11 | 22:47
Dat kan natuurlijk, zo luister ik niet naar radio 4.

prince | 24-03-11 | 22:49

Iedereen!, Bekijk het maar! Nu #pownews #ned3

Crematorium-de-Asbak | 24-03-11 | 22:49

Reinaert | 24-03-11 | 22:43
De NPO zorgt er middels valse concurrentie voor dat er geen ruimte meer is voor kwalitatieve abonnee-tv of betere commerciële tv.
In de US is er door vrijwel ontbreken NPO, wel ruimte voor reclamevrije kwalitatieve abonnee tv, wat qua kwaliteit de VPRO verslaat.

seven | 24-03-11 | 22:48

patrick lodiers vara en bnn gaan samen.

dolffie | 24-03-11 | 22:48

@necrosis | 24-03-11 | 22:44
Verdomme, waarom visualiseer ik dingen altijd zo?

prince | 24-03-11 | 22:48

Wat is er mis met Koos Postema?

Dr. Mabuse | 24-03-11 | 22:48

@prince | 24-03-11 | 22:43
Ik doe niet aan Twitter!

necrosis | 24-03-11 | 22:47

Err, en A.H. von Jole dan?

funkyd | 24-03-11 | 22:47



@seven | 24-03-11 | 22:43
Eens, ging mij ook om het feit of er na moest worden gedacht over een fusie tussen BNN/Powned of BNN/Vara.
Beiden onzinnig en niet meer van deze tijd.

prince | 24-03-11 | 22:46

@prince | 24-03-11 | 22:27
Dat ligt teveel voor de hand, bovendien is Clairy, in tegenstelling tot eerder genoemde "kandidaten" een gedegen vakvrouw.
Wat mij betreft is de rest nog te min om haar hoge hakken te mogen schoonlikken.

necrosis | 24-03-11 | 22:44

@seven | 24-03-11 | 22:38

Klinkt als een pleidooi voor nóg meer commerciële Scheisse. Moeten we niet willen met z'n allen. Dan maar een paar centen er tegenaan maar alles beter dan grenzenloze ledigheid.

Geld hebben we genoeg. We zetten het alleen verkeerd in.

Reinaert | 24-03-11 | 22:43

@necrosis | 24-03-11 | 22:37
Moet je hem eens op de twitter volgen, pamper-alert.

prince | 24-03-11 | 22:43

prince | 24-03-11 | 22:34
Iedereen kan wel gaan flyeren voor leden, maar waarom geeft dat recht op subsidie en zelfstandige zendtijd?
Omroepen zijn al decennia achterhaald. Het gaat om de programma's zelf en daarnaast de zender. De omroep is overbodige ballast.

seven | 24-03-11 | 22:43

@seven | 24-03-11 | 22:38
Moet inderdaad gewoon afgeschaft worden, puur propaganda.

prince | 24-03-11 | 22:42

Waarom bestaat er nog een gesubsidieerde omroep. Zijn politici zo bang voor negatieve publiciteit van diezelfde omroep als ze het infuus doorknipt?
Het allerbeste vd NPO kan imho gewoon door als abonnee-tv. Het vehikel (de omroepvereniging zelf) om abbo-gelden en meer leden te werven bestaat ook al.

seven | 24-03-11 | 22:38

@HonderdEnEen | 24-03-11 | 22:31
Ik las laatst de opmerking: Francisco van Jole, inbelmodeminternetdeskundige!
Ik piste zowat in mijn broek van het lachen....

necrosis | 24-03-11 | 22:37

Ik heb net het antwoordapparaat van de VARA (666) gebeld.
Het wordt Mohammed Faizel Ali Enait.
(Hij schreef het beste beleidsplan!)

Einde van de Domheid | 24-03-11 | 22:37

@seven | 24-03-11 | 22:30
Die Weesie moet gewoon wat meer flyeren om meer leden te krijgen, hoeven ze ook niet te fuseren.

prince | 24-03-11 | 22:34

@seven | 24-03-11 | 22:23
Als H'sum een "kaak" was, zou een beetje tandarts alles eruit trekken en een kunstgebit plaatsen!

necrosis | 24-03-11 | 22:32

Fransisco Jole- zie Felix Rottenberg ook meubilair maar dan bij Joop.nl. Is tevens zelf benoemd internet-kenner. Dus is een pré bij interactieve toepassingen van de omroep.
Is al decenia het spoor bijster, zal zich daarom met elk aannemelijk bedrag laten betalen. Doet tevens cameo's op TV om zijn verschilligheid te laten merken op de samenhang van het nieuws van minimaal een jaar geleden. Houd van mosterd, Fatima Elatik niet, en zal hem daarom verslaan.

HonderdEnEen | 24-03-11 | 22:31

Klerie Polak en van dam in de raad van toezicht exoterisch stelletje

Kalaforni | 24-03-11 | 22:30

De voorgenomen fusie tussen de Vara & BNN is voor de Vara /PvdA een slimme manier om een jongere doelgroep via BNN te indoctrineren. Voor NL is het op termijn wel wat minder. Qua stijl ligt een fusie tussen BNN en PowNed wellicht meer voor de hand. PowNed zelf vindt dat natuurlijk niks, maar landsbelang hè. Lie back and think of England;)

seven | 24-03-11 | 22:30

@necrosis | 24-03-11 | 22:25
Dat jij nou juist Clairy Polak niet voorstelt.

prince | 24-03-11 | 22:27

Ik stel heel bescheiden Paul de Leeuw voor, zijn populariteit is tanende, zijn kijkcijfers dramatisch en zijn graaien kent geen grenzen.
Voordeel: hij kan geen nieuwe programma's meer maken!
Ik zeg doen.

necrosis | 24-03-11 | 22:25

Femke Halsema "betrouwbaar en bekwaam" ? Sorry ? Neem mij niet kwalijk ? Je bedoelt waarschijnlijk heel betrouwbaar onbekwaam. Nou ja, o.k., als voorzitter van de Vereeniging van Arbeiders ( ! ) Radio Amateurs, komt ze zeker in aanmerking. Wie anders dan Femke kan het proletatiaat en de gewone arbeider beter vertegenwoordigen ? Ze is toch altijd zo gewoon gebleven. Ja, op Femke kunnen we zeker vertrouwen. Poeaaaah.

Marcus Porcius Cato | 24-03-11 | 22:24

Een beetje journalist (Rut, Jo, Daan) kan op het mediapark qua nepotisme en schimmige constructies om maar subsidies (belastinggeld) privé te cashen elke dag een scoop halen. Of is Powned bezig met het NPO infiltratietraject, ala wordt zelf net als je onderwerp;), doe zelf net zo hard mee (of nog harder in extremo omdat het kan en de verrotting in H'sum aan de kaak te stellen op soort van sarcastische wijze) en nu maar wachten op die docu. (en wachten, en wachten;). 'Hè H'sum we gaan jullie slopen.')

seven | 24-03-11 | 22:23

Ik ga voor Geert Wilders. Als er één iemand populair is in Vara-kringen is hij het wel.

spanarchist | 24-03-11 | 22:22

Harrie Borghout,schijnt ook nog al wat tijd over te hebben sind hij overal weggetrapt is,de ideale kandidaat om de vara te mollen.

K.Zwellever | 24-03-11 | 22:21

@pajans | 24-03-11 | 22:12
Maar dan krijgen we nog meer van die ontwikkelingshulp-programma's.

prince | 24-03-11 | 22:14

Mo Rabbae ?

voldoet aan alle eisen:

* Linksch check
* hypocriet check
* dom dan wel max. 2 hersencellen in gebruik check
* praat peop in brabbel-uitvoering check
* woont in Ivoren Toren check
* nog nooit in een echt bedrijf gewerkt, alleen maar op kosten van belastingbetalers geleefd check
* lelijke kop check
* orthodox-gelovige van den Linkschen Kerk check

FW Ta-183 Huckebein | 24-03-11 | 22:13

Jan Pronk, ouwe zuipschuit en heel veel ervaring in geld wegdonken.

pajans | 24-03-11 | 22:12

Waarom niet gewoon Wouter Bos?

prince | 24-03-11 | 22:09

Een duovoorzitterschap van Peter Breedveld en Hassnae Bouazza. Zij hebben de expertise om website Joop nog scherper te profileren.

Moos Lambiek | 24-03-11 | 22:06

Omroepverenigingen ala de Vara zijn zo ondemocratisch als de neten. Ja PowNed is wat dat betreft als het om de echte keuze voor bestuurders en beleid gaat echt niet veel beter (vraag maar aan GL mol Rietveld). Het lijkt qua interne democratie de PVV wel.

seven | 24-03-11 | 21:46

@Raad_maar_raak! | 24-03-11 | 21:38
graag gedaan ... BBQ is out dus ook voor VC
* plop en out *

veuve-clicquot | 24-03-11 | 21:42

@veuve-clicquot | 24-03-11 | 20:33
Whahaha heerlijk!

Raad_maar_raak! | 24-03-11 | 21:38

Lijkt me wel wat voor Hero Drinkman. Het mediapark zal op z'n fundamenten schudden van de verschilligheid.

Zware Majesteit | 24-03-11 | 21:36

Hinzy | 24-03-11 | 21:30
In Hanneke's handschrift is het 'Commies' Sans.
Comic Sans maar dan verschillig.

Smarties | 24-03-11 | 21:35

Ik mis Wim Cornelissen,

ordnungspolizei | 24-03-11 | 21:33

songfestivallied

Einde van de Domheid | 24-03-11 | 21:31

Ik dacht eerder aan Muhammed Saeed al-Sahaf. Is ook de betrouwbaarste van het hele stel.

Smarties | 24-03-11 | 21:30

Het is in ComiC Sans Brussenmans... of heeft die Groentevrouw een nieuw lettertype uitgevonden?

Hinzy | 24-03-11 | 21:30

Dat is nou triest.
Diep triest.
De nieuwe loot aan het omroepbestel wil ook 'een soort Idols'.
Ik kan het wel begrijpen.
Waarom een goed songdestivallies, waarom een mooie znger, danser, waarom een leuke band?
Niets is immers leukr dan vette Audi's voor de hele familie dankzij de SMS inkomsten van vergrijzingsbetalers!
GS/Powned, ik EIS een beter plan van jullie.
*Boudewijn de Groot voorstelt als voorzitter voor de Vara.*
Dood aan de volksjury's/SMS slurpers!!!!
Leve de vakjury!
PS 3J's wordt een e-nor-me afgang en Ben Saunders gaat weinig verkopen!

Einde van de Domheid | 24-03-11 | 21:29

Kunnen ze niet postuum Karl Marx nemen als voorzitter. Die kerel wist waar hij het over had, al raakte hij het aan de einde van rit het een beetje kwijt.

Tommato | 24-03-11 | 21:28

Waar is Job als je em nodig hebt?

Pierre Lebon | 24-03-11 | 21:27

-weggejorist-

harob | 24-03-11 | 21:25

gretta duisenbeg

harob | 24-03-11 | 21:25

kabouter wesley?

veuve-clicquot | 24-03-11 | 21:22

Paul de Leeuw wellicht? Heel verschillig heel veel geld in zijn zak steken kan hij ook en hij wordt verder door iedereen uitgekotst. Dacht trouwens dat Job Cohen al gekozen was, of weet die nog steeds niet dat ie op zoek is naar een andere baan?

triasenergetica | 24-03-11 | 21:18

Louis van Gaal

25 cm | 24-03-11 | 21:16

Femke zou dat best kunnen, met twee vingers in Rut's neus.

Jackanders | 24-03-11 | 21:12

Of Youp Gates? Die weet alles namelijk altijd heel goed. Heel sociaal en toch steenrijk. Superverschillig. Bijkomend voordeel is dat hij dan geen shows meer maakt.

MrMoustache | 24-03-11 | 21:12

@fuckje | 24-03-11 | 21:06

Zet die fles eens terug in de kast. Dat spul valt verkeerd!

Reinaert | 24-03-11 | 21:11

Mathijs van Nieuwkerk...

MichieldeMuiter | 24-03-11 | 21:10

Of is hij al deaud?

MrMoustache | 24-03-11 | 21:06

Tofik Dibi, heel geschikt, vooral buiten beeld.
Met Ali B. als vicevoorzittert.

fuckje | 24-03-11 | 21:06

Misschien een gek idee hoor. Maar kan Freek de Jonge niet worden benaderd? Persoonlijk lijkt mij dat een i-de-a-le kandidaat.

MrMoustache | 24-03-11 | 21:06

Rob Oudkerk, ook zeer capabel!

popstar | 24-03-11 | 21:03

Marcel van Dam..... voor een pallet huiswijn doet ie alles...

MichieldeMuiter | 24-03-11 | 21:02

Ow. Wacht. Herstel. Dat moet zijn Simon Rozendaal en opgegeten.

Lewis Lewinsky | 24-03-11 | 21:01

Misschien dat ze de 'Damschreeuwer' kunnen strikken.

Gemeen Mosje | 24-03-11 | 21:01

Hier in Amsterdam gaat het gerucht dat Fatima Elatik een radioactieve banaan heeft ingeademd.

Lewis Lewinsky | 24-03-11 | 21:00

Duyvendack, wie anders!

fuckje | 24-03-11 | 20:59

Joris. Hallo? Ik bedenk me. Wil je mijn fipo wegpoetsen? Geen slapende internet-Che GueVara(!) wakker maken. Sorry.

De Regeering | 24-03-11 | 20:58

Je moet toch minimaal lid van de RARA zijn geweest wil je een kans op het voorzitterschap maken...

MichieldeMuiter | 24-03-11 | 20:57

Wat raar eigenlijk dat Marianne Thieme zich geen kandidaat stelde... maar dat moge zo zijn.

Aleid Wolfse is dé perfecte man om te zorgen dat de VARA echt naar de klote gaat... Referendum dan maar?

Bontheimer | 24-03-11 | 20:55

Adri Duivesteijn zou ook een mogelijkheid zijn.

Dorst | 24-03-11 | 20:54

Kan mij die Vara schelen...

*Mikro Gids openslaat*

MichieldeMuiter | 24-03-11 | 20:52

100% Wolfsen! Maar ik woon dan ook in Utrecht, zijn wij hem kwijt tenminste...

hoevenpe | 24-03-11 | 20:46

@cooleman | 24-03-11 | 20:44

Leeft die nog dan? En zo ja voor hoeveel procent?

Reinaert | 24-03-11 | 20:46

Fatima Elastiek kunnen ze bij de omroep helegaar niet betalen. Die ragt er per maand méér geld doorheen dan Hans Hillen in een jaar. Met als enige en opvallende overeenkomst dat ze vervolgens allebei geen enkel idee hebben waar dat geld eigenlijk gebleven is.

Reinaert | 24-03-11 | 20:45

bram stemerdink??
ouwhoert goed en mega socialist

cooleman | 24-03-11 | 20:44

Ik vind dit wel een job voor Paul Witteman.
Kn hij eindelijk eens volledig uit de kast komen met zijn door en door rode opvattingen en mentaliteit!

kersenflap | 24-03-11 | 20:44

Sonja ?

veuve-clicquot | 24-03-11 | 20:43

Het wordt minister Donner. Is op dit moment bezig het kabinet op te blazen, maar zal zelf het slachtoffer worden van deze idiote actie en heeft dan tijd zat voor het vara-voorzitterschap. Is van nature radio-amateur, trouwens.

Lewis Lewinsky | 24-03-11 | 20:43

VARA en Volkskrant. Iconen uit de hel.

NoMinister | 24-03-11 | 20:42

Die neus van Fatima Elatik past niet op een 102 cm LED TV, dus die valt af.

eye | 24-03-11 | 20:42

Het zijn weer 'the usual suspects'. Kom eens met wat origineels, Brussen.

Schwalbewald | 24-03-11 | 20:42

Francois Boulanger!

Vic Mackey | 24-03-11 | 20:41

Ik hoop op fatima. Omdat ik hou van lachen om excuus-allochtonen. Het zou nog mooier zijn als ze partij voorzitter van de pvda werd, maar ergens moet je beginnen.

Harigeharrie | 24-03-11 | 20:40

Brussen weer een 10 voor je post.
Geweldig !!!!!!

hansvanvoren | 24-03-11 | 20:38

Zouden ze ook voorzitter willen worden tegen een modaal- of minimumloon?

veuve-clicquot | 24-03-11 | 20:38

@Dakpanmaker | 24-03-11 | 20:34
twee keer stemmen in illegaal

veuve-clicquot | 24-03-11 | 20:37

Elatik zou wel wat zijn, maar ze krijgt die baan zoiezo niet ofc... "Is het omdat ik zwart ben?" Ja...

Falie | 24-03-11 | 20:36

Sorry Joris, ik heb blijkbaar gedubbelplemdt.

Dakpanmaker | 24-03-11 | 20:35

Powned directeur zou Drs. G. Flater moeten worden.

Koekfabriek | 24-03-11 | 20:35

-weggejorist-

Dakpanmaker | 24-03-11 | 20:34

Ik stem op Aleid Wolfsen, ook al ben ik geen Vara-lid.

OT: Lekker boeiend wie VARA-Directeur word, vond het wel leuker als dit voor een nieuwe Powned-directeur werd gedaan.

Dakpanmaker | 24-03-11 | 20:34

Ik ga voor Aleid. Opgerot staat netjes. Bij de VARA kan je toch niet meer schade berokkenen dan er al is.

Link is een Hoax | 24-03-11 | 20:34

Onder Femke zou een Zembla over Wilders niet gemaakt zijn. Die over Ayaan misschien wel, dus lijkt me nog rampzalig.

mrska | 24-03-11 | 20:33

Maar Femke staat wel in-oorlogs-code op de voice-mail van Rutte: "Mark, de poes heeft melk nodig, Femke"

veuve-clicquot | 24-03-11 | 20:33

Francis v Jolijt?

De Regeering | 24-03-11 | 20:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken