Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jan Nagel gaat NOS slopen

ouwelulmetrollator.jpg We hadden nog zo gewaarschuwd: dont fuck with Jan "babyboomereindbaas" Nagel. 50 plussers zijn geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken, ook al moet je soms wel iets harder schreeuwen en gaan ze wat langzamer met hun rollator. Vandaag is Jan Nagel boos op de NOS, want niet alleen het Kieskompas discrimineert de zetelkanonnenpartij 50Plus maar ook onze staatsomroep lijkt te doen alsof babyboomers geen stemrecht hebben. Ga maar na: in alle volstrekt zinloze, waardeloze, hilarische fopverkiezingsdebatten van de afgelopen dagen zijn de powerbejaarden van Jan Nagel geen één keer uitgenodigd. Nog geen incontinentieslip is in de debatten voorbijgekomen. "Dat is ongelijke behandeling! Discriminatie! De NOS wordt betaald van onze AOW-centen en moet alle groepen in de samenleving vertegenwoordigen!", aldus een briesende Jan Nagel via een telegram. Heeft ie wel een punt natuurlijk. Aangezien publieke omroepen ook verplicht 11% allochtonen in beeld moeten zetten, zou de NOS toch zeker 43% van de tijd Marcel van Dams en Hanneke Groentemans moeten laten zien. Oh wacht... Wat nu, Jan Nagel? Oh sorry..WAT NU, JAN NAGEL? "We gaan Kamervoorzitter Verbeet vragen te bemiddelen (lolwut?). Helpt dat niet dan maken we die hele NOS kapot voor de rechter. Die arrogante machthebbers van de NOS vragen er gewoon om!". Okee, wil het bezoek dan nu afscheid nemen? De 50Plussers moeten even rusten en hun kunstgebit op bruiswater zetten. JA MENEER KROL U WORDT ZO VERSCHOOND!

Reaguursels

Inloggen

Ik word een beetje moe van dat verongelijkte gejank van dat jaren-60 volk.

Tiberius | 18-02-11 | 13:37

Hé Brusse wacht maar tot je zelf met een stoma ( is: portabele stront en piszak) in de rondte moet pikkemoos want voor je het weet is het zo ver, tenminste........ ALS je het haalt natuurlijk want met jouw bloeddruk wordt dat eerder kwijlen uit de mondhoekjes...... eikel!................. het enigste waar je gelijk in hebt is het feit dat zo'n "ouwe lullen en trutten" partij ook echt onzin is maar dat ter zijde.

swebe | 18-02-11 | 11:34

jan nagel en een telegram ???
komt dit bericht uit 1972?

seird | 18-02-11 | 11:02

Wanneer krijgen we de partij voor de allochtonen, partij voor de moslims, partij vooor de gehandicapten??? Wat een onzin al die partijen voor maar één doelgroep Krijg je alleen maar een nog verdeeldere maatschappij van

Reurink | 18-02-11 | 11:00

Al die blufpraat over babyboomers: geldt dat ook voor jullie vaders en moeders? Oprotten, afvoeren, pil van Drion, uitbenen, pensioen afpakken? En dat ABP-vermogen. Door wie is dat eigenlijk opgebracht? En ga eens kijken bij duurlopen, halve en hele marathons. toch verdomd veel 50-plussers zonder rollator. Nee, we zijn een stuk beter af als die babyboomers allemaal hun huis verkopen, in Zuid Spanje gaan wonen en hun pensioen laten overmaken naar de Banco Santander.

laatste_waarschuwing | 17-02-11 | 18:52

seven | 17-02-11 | 15:53
Ach, miljoenen kinderen van babyboomers die op hun tellen hebben gepast, gaan binnenkort - naast betere opleidingskansen dan welke generatie ook - ook nog eens erven op een schaal die voorheen alleen gekend was door de kinderen van hereboeren.

WirMachenMusik | 17-02-11 | 17:12

Er zijn nauwelijks vijftig-plussers die Nagel nog serieus nemen. Hij mag blij zijn dat er blijkbaar nog mensen zijn die nog niet weten dat Nagel de man achter 50+ is.

WirMachenMusik | 17-02-11 | 17:04

Geef ze allemaal een pil van Drion en laat hun plaats innemen door hardwerkende, jodenminnende modelmoslims die anders in een ver buitenland vervolgd zouden worden door bloeddorstige Koptische Christenen...

threewing | 17-02-11 | 17:03

Over een luttele acht jaar is Mark Rutte ook rollatorproof. ( volgens de Brus )

dubbert | 17-02-11 | 17:02

Jan Nagel=vriend van Marcel kots van Dam=vriend van slang Witteman=vriend van Flop Cohen=beschermheer van Felixje van Rottenberg=vriend van Matthijs oortje van Nieuwsskerk=linkscheliteclubje=gewoon vies maar Maurice de Hond peilt het wel even dus Nos wordt gesloopt, ik pak een welverdiend biertje na een dag hard en eerlijk werken, waar deze club nog nooit van gehoord heeft

Slurfje | 17-02-11 | 16:57

@Reinaert | 17-02-11 | 16:25

I stand corrected. Niks gezegd. Niet dat ik Trojans voorbij zie waaien maar ik keek even naar het voorlaatste in plaats van het laatste plempsel.

Reinaert | 17-02-11 | 16:26

@Soy yo | 17-02-11 | 16:04

Huh? Trojans cadeau bij de Azijnbode? Het moet niet gekker worden!

Reinaert | 17-02-11 | 16:25

seven | 17-02-11 | 15:53
Die laatste link brengt de nietsvermoedende klikker een Trojan!!!

Soy yo | 17-02-11 | 16:04

"Wij nemen voor het gemak even aan dat u rond de 40 bent met een gemiddeld salaris. Dan zijn er twee dingen van belang.

Ten eerste, met uw premies zou u onder normale omstandigheden een vermogen hebben opgebouwd van 1,6 miljoen euri op uw 65ste. Die krijgt u dan natuurlijk niet handje contantje uitgekeerd maar in de vorm van een levenslange uitkering.

Ten tweede, het ABP vermogen, inclusief uw eigen centjes, is aan uw oudere collega’s uitgekeerd (www.cardano.com/cms/upload/File/100501... pdf leest! pensioen blijkt een piramidespel ) op het moment dat u zelf met pensioen had willen gaan.
Nu denkt u misschien dat u bestolen wordt voor een slordige anderhalf miljoen. Dat is fout! U bent solidair! Als u er zo over denkt is het al meteen een stuk minder erg, toch? En als u dan ook overpeinst hoe uw oudere collega’s genoten zullen hebben van uw solidariteitsbijdrage tijdens hun trektochtjes in hun campertje door Kenia, vanaf hun 55ste, dan begrijpt u wel dat u eigenlijk een heel goede daad hebt gedaan."http://www.avv.nu/component/content/article/357-Column-die-het-ABP-bestuur-had-kunnen-schrijven.html

seven | 17-02-11 | 15:53

De Kampsjeng | 17-02-11 | 15:18
voor het probleemloos oppakken van het punt dat ik probeer te maken....

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 15:37

seven | 17-02-11 | 15:27
Amen. Oftewel: na ons de zondvloed. Geen babyboomert die nu zegt: pak maar wat van mijn pensioen/AOW af, dat kan de jeugd straks goed gebruiken. Dus je weet al waar dit op uitdraait.

Soy yo | 17-02-11 | 15:36

In GB leiden de te grote uitgaven en het niet sparen voor de AOW (omslagstelsel) en grote delen van andere regelingen op termijn tot een extra belasting van 30% voor toekomstige generaties www.independent.co.uk/news/uk/politics... , in NL volgens berekeningen uit 2005(pre kredietcrisis dus) zal de extra belasting 25% tot 50% zijn.

“Als er niet wordt ingegrepen, stijgen de kosten van de vergrijzing sterk. Bij ongewijzigd beleid berekent het Centraal Planbureau (CPB) dat de belastingen voor toekomstige generaties gedurende hun leven 25 procent hoger zijn dan voor huidige generaties. Dit zou wel eens kunnen oplopen tot 50 procent als rekening wordt gehouden met genoemde tegenvallers. Met andere woorden, de belastingen nemen toe van 40 procent nu tot zo’n 50 a 60 procent van ons inkomen in 2040. De vergrijzing is daarmee een reëel probleem en splijtstof voor een generatieconflict.
De babyboomers kunnen individueel niets doen aan de vergrijzing, net zo min als de jongeren, maar door de macht van hun grote getal kunnen ze wel alle politieke besluitvorming naar hun hand zetten. IJzeren politieke logica impliceert dat geen enkele politicus of vakbondsleider de babyboomers kan negeren, op straffe van electoraal of ledenverlies. Bovendien zijn de jongeren en de niet-geborenen politiek slecht of nog niet vertegenwoordigd. Een aantal recente voorbeelden maakt duidelijk dat de rekening van de vergrijzing eenvoudig wordt doorgeschoven. Bas Jacobs, ( prof. Economie en Openbare Financiën @EUR daarvoor UvA UT en CPB www.xs4all.nl/~jacobs73/) www.volkskrant.nl/archief_gratis/artic...

seven | 17-02-11 | 15:27

@Che_cuevara | 17-02-11 | 15:18
Aangenomen!
Wél even een VoG'tje overleggen, natuurlijk....

necrosis | 17-02-11 | 15:24

@seven | 17-02-11 | 15:18

Klopt, maar dat heeft meerdere oorzaken. Je zou er een grafiekje over gemiddelde gezinsgrootte tegenover moeten zetten en dan zou je meteen zien dat gezinnen opeens een stuk groter werden en er ook steeds meer kinderloze gezinnen tegenover stonden. Opportunistisch denken dus, destijds.

Ik ga even graven want die grafiekjes zijn er - alleen weet ik niet of ze ook online staan.

Reinaert | 17-02-11 | 15:24

Voor je het weet trekt hij zo maar zijn stoma open binnen het NOS gebouw.
Of gaat hij met zijn kunstgebit gooien, je weet het niet.

Via een telegram, lachstuip.

Mindy | 17-02-11 | 15:22

Elke andere partij die zegt: "Pak niet van de rijken om het aan de armen te geven" is in feite al een babyboom partij, want zij ZIJN de rijken. Klaar.

Soy yo | 17-02-11 | 15:21

@seven | 17-02-11 | 15:14

Babyboomers zijn wat mij betreft inderdaad geboren tussen 1945 en 1955. En daar houdt het dan toch ook wel zo ongeveer op. Rek je die definitie op naar 1965 dan behelst die opeens ook lieden die rond 1985 richting universiteit vertrokken en rond 1990 op de arbeidsmarkt terecht kwamen.

En rond 1990 (of eigenlijk al sinds 1985) was de situatie voor hen al bepaald niet rooskleurig meer. Jeugd in relatieve welvaart? Ja. Arbeidzaam leven echter in een beduidend minder florissante periode. Zoek de verschillen!

Reinaert | 17-02-11 | 15:19

Jan wie..?

McNulty | 17-02-11 | 15:19

Reinaert | 17-02-11 | 15:07
Wat ook opvalt in die grafiek nl.wikipedia.org/wiki/Babyboom_(term) is dat tijdens de oorlog het aantal geboortes geen dip kent, sterker gewoon doorgroeit en sneller dan voor 1940.

seven | 17-02-11 | 15:18

@necrosis | 17-02-11 | 15:15
Bedriegen. Jatten. Liegen. De boel belazeren.
Zelfverrijking. Ontkennen.
En nog wel wat in dezelfde categorie

Che_cuevara | 17-02-11 | 15:18

@Einde van de Domheid | 17-02-11 | 15:08: Weet je, op zich zijn de zaken die je omschrijft fantastisch. Geluk willen we allemaal. Maar daar gaat de politiek toch niet over? Als je dat echt denkt zwem je in de vijver waar Jan in vist. Geluk enz maak je echt zelf, hoewel de omstandigheden soms meehelpen.

De Kampsjeng | 17-02-11 | 15:18

-weggejorist-

Pa Cartwright | 17-02-11 | 15:02
?

Pa Cartwright | 17-02-11 | 15:17

Haha, weer zo'n prachtig stukje van BERTBRUSSEN over dhr. J. Nagel.

grote haas | 17-02-11 | 15:15

@Che_cuevara | 17-02-11 | 15:02
Waar ben jij goed in?

necrosis | 17-02-11 | 15:15

@necrosis | 17-02-11 | 15:08

De SGP zou de scherpe kantjes er af moeten halen, maar dat gaat niet gebeuren.

Liever impopulair en standvastig dan populair en draaikontend lijkt het adagium. Op zich een loffelijk streven alleen inderdaad een anachronisme in onze huidige vierentwintiguurs-economie.

Reinaert | 17-02-11 | 15:15

Reinaert | 17-02-11 | 15:07
"De mensen die geboren zijn tussen (grofweg) 1945 en 1955 worden doorgaans aangeduid als Babyboomers. Deze generatie heeft een aantal gemeenschappelijke ervaringen. Ze maakte kennis met de stijgende naoorlogse welvaart, en ging studeren in de woelige periode tussen 1965 en 1975.
Mensen die geboren zijn tussen 1955 en 1965 worden ook wel tot de babyboom-generatie gerekend, omdat rond 1965 een duidelijk omslagpunt werd bereikt in het aantal levendgeborenen (zie figuur). Ook zij groeiden op een periode van relatieve welvaart, tot in de eerste helft van de jaren tachtig politiek sterk werd ingezet op bezuinigingen in de publieke sector. "http://nl.wikipedia.org/wiki/Babyboom_(term)
Ps www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...

seven | 17-02-11 | 15:14

@Lesbiman | 17-02-11 | 15:01
Zit jij in de politiek?
Zo ja, dan stem ik nimmer op jou.

necrosis | 17-02-11 | 15:13

@Causa Sui | 17-02-11 | 15:11
Dan is de NOS ook een babyboomer.
* alles plots begrijpt*

Che_cuevara | 17-02-11 | 15:12

@Pa Cartwright | 17-02-11 | 15:10
Dat maak ik er ook uit op.
Wat dat er mee te maken heeft moet Lesbiman maar even uitleggen.

Che_cuevara | 17-02-11 | 15:11

1947: NRU ,geboorte van de NOS in feite, dus.. nog een jaartje te gaan en ook de NOS is bejaard.

Causa Sui | 17-02-11 | 15:11

@ Lesbiman | 17-02-11 | 15:05
Dus als ik het juist duid, bestaat de partij van Jan Nagel uit Holocaustontkennende Jodenvergassers?

Pa Cartwright | 17-02-11 | 15:10

Stemrecht iig qua financiën naar rato voor wat mensen netto bij de staat inleggen oa via tax. Dan komt het zwaartepunt iig weer bij het werkende deel te liggen. Of ouders van minderjarige kinderen extra stemrecht geven, zij stemmen dan (in samenspraak) ook namens hun kinderen. Een groep die wel alles mag betalen zonder inspraak. Dan komt het democratische zwartepunt toch meer in evenwicht.

seven | 17-02-11 | 15:10

De Kampsjeng | 17-02-11 | 14:58
PvLVWG moet het eigelijk zijn ('Welvaart' vergeten...)
Maar 'Pak De BabyBoomers' wordt het!

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 15:08

@eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 15:05
Uiteraard.
En die moeten dan verplicht neuqen met de leden van de partij.
Mits ze jonger dan 35 en ouder dan 18 zijn, en een "representatief" voorkomen hebben

Che_cuevara | 17-02-11 | 15:08

rara | 17-02-11 | 14:55

Allebei even erg, maar over een paar jaar zijn ze toch gestopt met reauken...

eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 15:08

@Reinaert | 17-02-11 | 14:54
Daar plemp je een paar rake woorden, helaas word je niet erg populair als je alles "dichtgooit" op Zondag vanwege je eigen mening, sommige mensen hebben namelijk niets met geloof en sommige mensen werken nu eenmaal buiten de geijkte paden van "Ma - vrij, 09:00 - 05:00".
Maar een eerder initiatief (de ouderenpartij) ging ook flink de mist in.
Zij gaven aan zich in te zetten voor de ouderen maar zouden bij alle non-ouderen issues "blanco" stemmen.
Met dat soort statements voel ik me bij dergelijke partijen niet thuis.

necrosis | 17-02-11 | 15:08

@seven | 17-02-11 | 15:01

Jouw definitie van 'babyboomer' is wel heel erg ruim. Geboren tussen 1945 en 1965?

Sjeezus! Dát zijn er nogal wat! En dat is inclusief iedereen die in 1945 werd geboren ten Noorden van de grote rivieren? Dat zijn NSB-kinderen of ongelukjes namelijk, geen weldenkend mens zette destijds een kind op de wereld!

Dáár niet. In Brabant en Limburg zijn vanaf september 1944 natuurlijk wel de eerste echte babyboomertjes verwekt, da's correct, en dat zijn er ook niet zo weinig ook. Vaak met extragraties Canadese, Engelse of andere genenpakketjes.

Reinaert | 17-02-11 | 15:07

@Reinaert | 17-02-11 | 14:58
Gezien zijn nick kan hij niet verder terugdenken dan,,pak em beet, de voorlaatste verkiezingen

Che_cuevara | 17-02-11 | 15:06

Che_cuevara | 17-02-11 | 15:03

Ik gok op veel vrouwelijke kiezers...

eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 15:05

-weggejorist-

Lesbiman | 17-02-11 | 15:05

"... aldus een briesende Jan Nagel via een telegram."

Priceless.

An die ARBEIT | 17-02-11 | 15:03

@eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 14:52
Ow.... wacht.
De nuekpartij.
*Ik wil meedoen roept*

Che_cuevara | 17-02-11 | 15:03

@necrosis | 17-02-11 | 14:51
Mijn stem heb je.

*nog leden nodig?*

Che_cuevara | 17-02-11 | 15:02

-weggejorist-

Pa Cartwright | 17-02-11 | 15:02

De PvdA ((ooit) babyboomerspartij bij uitstek) was er toch? Er is geen groep die
(oa door hun omvang) meer politieke macht heeft dan de babyboomers (1945 - 1960/'65). Iedere sociale regeling en club en vakbond en pensioenregeling en vut, wao, ww, lerarensalarissen, etc verwent en ontziet deze groep babyboomers ten koste van alle andere generaties.

seven | 17-02-11 | 15:01

-weggejorist-

Lesbiman | 17-02-11 | 15:01

@Einde van de Domheid | 17-02-11 | 14:56

Ik word te oud voor deze shit..... Jan Nagel is helegaar geen babyboomer namelijk!

Jan Nagel heeft de hele oorlog namelijk gewoon nog meegemaakt. Lastig hè?

Reinaert | 17-02-11 | 14:58

Reinaert | 17-02-11 | 14:56

Precies. Karbonades en een mud aardappelen voor de winnaar.

zovoklets | 17-02-11 | 14:58

@Einde van de Domheid | 17-02-11 | 14:56: PvLVG!? Gebruikt u drugs?

De Kampsjeng | 17-02-11 | 14:58

Uitgelezen kans voor POWNED!
OK, de doelgroep is een andere maar onze King of the Rollator komt wel mooi op telleviesie...

paost712 | 17-02-11 | 14:57

@Einde van de Domheid | 17-02-11 | 14:56
Pas maar op dat Jan dit niet leest, en er met jouw idee vandoor gaat.

rara | 17-02-11 | 14:57

@ Art Vandelay Ultor | 17-02-11 | 14:25
Dat is nog minder dan de Partij voor de Dieren of de SGP. Jan Nagel blaast wel erg hoog van de toren met zo'n zeer bescheiden achterban.

Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 14:56

@zovoklets | 17-02-11 | 14:52

Yup. Een klaverjasavond. En dan alles gewoon in één keer afkaarten. Dat is het!

Reinaert | 17-02-11 | 14:56

Er moet een nieuwe partij opkomen.
Maar een positieve definitie is helemaal uit.
(Partij voor liefde, vooruitgang en geluk (PvLVG) zou dus niets worden....)
Daarom richten we de jongerenpartij 'PDBB' op (Pak de BabyBoomers)
Geheel de tijdsgeest kapitaliserend.

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 14:56

@eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 14:49
Wat is erger, een falende politiek commentator, of een politicus die de politiek verziekt door elke keer weer een splinterpartij te beginnen?

rara | 17-02-11 | 14:55

@necrosis | 17-02-11 | 14:49

Het probleem van de SGP is in eerste aanleg niet die religie zelf maar de rigide wijze waarop die religie wordt beleefd. Men leeft naar de letter en laat hoegenaamd geen ruimte voor afwijkende interpretaties. En daar wringt de schoen.

Ik ben er van overtuigd dat een minder rigide houding ten aanzien van een aantal dossiers de SGP al een leuk aantal zetels zou opleveren. Helaas gaat dat inderdaad niet gebeuren want men is niet zo van de moderniteiten en interesseert zich ook niet voor zetels.

Twee zetels schijnt voldoende te zijn om God adequaat te vertegenwoordigen.

Reinaert | 17-02-11 | 14:54

Ik zie een item 'De Babyboomer, omdat het moet' aankomen in PowNews.

John Toroflex | 17-02-11 | 14:53

necrosis | 17-02-11 | 14:51

Dan richt ik ook een eigen partij op!

eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 14:52

Reinaert | 17-02-11 | 14:44

Dan rond ik het af.
Zolang ouderen democratisch voor zichzelf opkomen of anderen daartoe aanzetten is het goed en wordt het een kwestie van afkaarten tijdens onderhandelingen aan de centrale tafel in het buurthuis der democratie.

zovoklets | 17-02-11 | 14:52

Bigi Bana Boy | 17-02-11 | 14:42
Lol! Leefbaar Luierland.

Superior Bastard | 17-02-11 | 14:52

PJP de II | 17-02-11 | 14:32

De Heer Almachtig hebbe zijn ziel idd... RIP ouwe!

eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 14:52

@Che_cuevara | 17-02-11 | 14:46
Revolutie is prima, maar vertel me eens welke partij we dan wél moeten ondersteunen om ons gelijk te krijgen.
*necrosis-partij weer nieuw leven inblaast*

necrosis | 17-02-11 | 14:51

@de rechtsbuiten | 17-02-11 | 14:47: Dude, kijk je geen PowNews ofzo?
#DNOHM

De Kampsjeng | 17-02-11 | 14:51

Che_cuevara | 17-02-11 | 14:46

Je mag meedemonsteren in Libië, maar vergeet je kogelwerend vest en je helm niet...

eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 14:51

@rara | 17-02-11 | 14:33
Mooi overzicht, ik had het niet beter kunnen doen!
Dank :-)

afdankert | 17-02-11 | 14:50

rara | 17-02-11 | 14:17

Van Dam is veeeeeeeeel erger, zie mijn vorige tegel hierboven...

eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 14:49

@Reinaert | 17-02-11 | 14:36
Als de SGP zich in rap tempo zou vernieuwen richting 2011, zou ik er zeker op stemmen.
Ik ben alleen bang dat een dergelijke vernieuwing er niet inzit voor de komende 200 jaar.
Ze kunnen het wél, maar ze hebben last van een hardnekkig probleem: religie!

necrosis | 17-02-11 | 14:49

Godverdomme redactie, u had wel even kunnen waarschuwen dat dhr. M.v.D. weer te berde zou worden gebracht. Nu zit mijn hele beeldscherm en toetsenbord onder de kots! Nou bedankt!!!!

eerstneukendanpraten | 17-02-11 | 14:49

"Aangezien publieke omroepen ook verplicht 11% allochtonen in beeld moeten zetten"

Deze heb ik gemist, heeft iemand een linkje? Altijd leuk om de NOS te kunnen verketteren!

de rechtsbuiten | 17-02-11 | 14:47

@necrosis | 17-02-11 | 14:43
Gatverdemme, ik word zowat financieel uitgekleed.
Daar verdwijnen dus al mijn zuurverdiende centen naar.
*Toch aan revolutie gaat denken.*

Che_cuevara | 17-02-11 | 14:46

Elke minderheid moet altijd maar overal vertegenwoordigd worden. Laten we nou eens gewoon met elkaar afspreken dat jonge blanke mannen superieur zijn en overgaan tot de orde van de dag. Dadelijk kan het verbond van hindoestaanse korfballers zich weer niet herkennen in het programma aanbod van de publieke omroepen en zo kun je wel aan de gang blijven.

Randy McRanderson | 17-02-11 | 14:46

Nagel is een gefrusteerde nare oude man die altijd op zoek is naar ruzie en daarop kickt. Is er toevallig even geen ruzie voorradig, dan sticht meneer er wel eentje. Nagel was in zijn VARA-tijd al een notoire onruststokert, vandaar dat bepaalde kringen binnen de PO nog altijd zijn bloed kunnen drinken. Nagel heeft, net zoals zijn voormalige compaan Marcel van Dam, de vervelende gewoonte in dit soort conflicten erg op de man en de vrouw te spelen en gaat daarbij desnoods over spreekwoordelijke lijken. Vergeet niet, Nagel is een niet onverdienstelijk schaker. De man is dol op intriges...

brutus68 | 17-02-11 | 14:45

@Bigi Bana Boy | 17-02-11 | 14:42

Dat vind ik een slag in het gezicht van alle hardwerkende, goedwillende mantelzorgers.

Ga je schamen!

Reinaert | 17-02-11 | 14:45

@Implant | 17-02-11 | 14:22
Met zulke comments heb je straks genoeg tijd om de eendjes in het park te gaan voederen.
*grijns*

necrosis | 17-02-11 | 14:44

@zovoklets | 17-02-11 | 14:41

Vanavond gaat je echt niet meer lukken. Die oudjes krijg je nog wel op tijd op het station maar dan loop je dus tegen het veelkoppige monster dat NS heet op.

En die zijn echt niet in staat om binnen vierentwintig uur iets te regelen. No way!

Het is een risico, da's waar, maar leben ist immer lebensgefährlich.

Reinaert | 17-02-11 | 14:44

@Che_cuevara | 17-02-11 | 14:35
[fluistermodus]
Je betaalt ook voor de kinderen van anderen, CvK's en andere dure hobbies, zoals commissariaten.
[/fluistermodus]

necrosis | 17-02-11 | 14:43

Jan richt vaker een nieuwe partij op dan dat de gemiddelde bejaarde in Nederland vers^choond wordt.

Bigi Bana Boy | 17-02-11 | 14:42

Reinaert | 17-02-11 | 14:38

Morgen is het misschien te laat.

zovoklets | 17-02-11 | 14:41

Che_cuevara | 17-02-11 | 14:36

Zullen we een compromisje doen?

zovoklets | 17-02-11 | 14:38

@zovoklets | 17-02-11 | 14:34

Tachtigplussers deporteren naar het land van herkomst? Mee eensch. Morgen doen!

Een boemeltje vol oudjes naar Friesland, ééntje naar Limburg, nog één richting de Oostelijke wingewesten en dan hebben we dat binnen een dag geklaard. No problemo!

Reinaert | 17-02-11 | 14:38

vetkleppert | 17-02-11 | 14:36
Het tempo van grijsaards valt niet bij te houden. Dus.

vetkleppert | 17-02-11 | 14:38

@zovoklets | 17-02-11 | 14:34
Heu, dat land is misschien wel Nederland.
Hoe lossen we dat op?

Che_cuevara | 17-02-11 | 14:36

We moeten ook geen grijsaerds willen op TV, want hun tempo is valt bij te houden. Los daarvan hebben we altijd al naar hun geneuzel en gepruttel moeten luisteren. Dat kennen we al uit ons hoofd. Het hele repertoir.Nu zijn wij een keer aan de beurt.

vetkleppert | 17-02-11 | 14:36

@necrosis | 17-02-11 | 14:31

Ook ik ben het niet eens met een groot deel van het SGP-programma, dat is inderdaad niet meer van deze tijd. Maar integer zijn ze, tot op het bot! En stabiel ook, en dat geldt zeker ook voor de achterban.

Het toonbeeld van beschaving en kampioen normen-en-waarden (niet zijnde gebakken lucht zoals die door CDA en omstreken als normen-en-waarden wordt verkocht).

Je zou stiekem wensen dat een dergelijke partij zich eens zou moderniseren.

Reinaert | 17-02-11 | 14:36

vetkleppert | 17-02-11 | 14:33

Het blijft een mooi land. Die puinhopen zie ik niet zo.

zovoklets | 17-02-11 | 14:35

@necrosis | 17-02-11 | 14:34
Dus ik betaal dubbel.
Da's discriminatie

Che_cuevara | 17-02-11 | 14:35

Jan heeft best een paar goede punten. Zelf spreekt ie over speerpunten, maar dat doet zo militant aan. Ah fuck it, ik stem op Jan's dingetje. Die Cees Steendam Visser lijkt me wel wat.

Pa Cartwright | 17-02-11 | 14:35

deze ras-pvda'er heeft al eens getracht Pim Fortuyn te slopen en het lukte hem toen een splitsing voor elkaar te krijgen in de LPF, maar Pim moest toen op eigen benen dat dan weer wel, dus het liep niet zoals de pvda spindoctors hadden gedacht en nu zal Nageltje een nagel aan de doodskist van Geert willen zijn, want links komt van alle kanten tegenwoordig, als ze maar stemmen bij rechts weg kunnen halen met wat voor middel dan ook, dat moet je ze nageven, want ze zijn nog erger dan Onkruit

Slurfje | 17-02-11 | 14:34

@Che_cuevara | 17-02-11 | 14:31
Je hebt bijna gelijk.
Zij betalen de NOS, wij betalen AOW plus NOS.
*vooropgesteld dat jij geen 50+ bent*

necrosis | 17-02-11 | 14:34

Reinaert | 17-02-11 | 14:31

Dan maak je het nodeloos ingewikkeld en moeten kiezers intermenselijke compromissen sluiten.

Paspoort afnemen en die ouderen naar het land van herkomst sturen. Allemaal!

zovoklets | 17-02-11 | 14:34

Als er een groep zijn stemrecht definitief heeft verspeeld, zijn het de babyboomers wel, gezien de ongelofelijke rokende puinhoop om ons heen.

vetkleppert | 17-02-11 | 14:33

@afdankert | 17-02-11 | 14:25
Jantje is de man van de falende partijen.

tot 1993 : PvdA
1993 Leefbaar hilversum
2001 Leefbaar Nederland
2005 PRDV (Peter Rrr. de Vries)
2009 OOkU (hypotheekrenteaftrekafschafpartijtje)
2010 Gerontologische partij.

rara | 17-02-11 | 14:33

Godverdegodver.
Ik begin die ouwe Buiswater nu al te missen. Die had hier wel raad mee geweten!

PJP de II | 17-02-11 | 14:32

@Che_cuevara | 17-02-11 | 14:29
Het is een heel comfortabele zetel, ja.

Voor de ouderen van dagen.

Art Vandelay Ultor | 17-02-11 | 14:32

NOS, PVV, Syp Wynia, PvdA, VVD, VARA, Peter Verhaag, Jan Nagel.
O wat doen ze alsof ze om de macht strijden en O wat een lekker boomertheekransje is het toch

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 14:32

Zijn er plannen voor provinciale oprollatorcenten dan?

zovoklets | 17-02-11 | 14:31

Jan Nagel en babyboomers bashen is makkelijk, goedkoop en kwetsend. Graag meer van dit soort topics plus een tandje erbij. Jan Nagel, dat is de Harry Mens van de politiek. Partijtje oprichten, vissen in de meest gunstige vijver en de bijverdiensten zijn weer binnen. Jan Nagel staat tot politiek als McDonalds staat tot exclusief dineren. Natuurlijk had hij een uitnodiging van de NOS moeten ontvangen. Maar damn, ken je plaats Nagel.

De Kampsjeng | 17-02-11 | 14:31

@Art Vandelay Ultor | 17-02-11 | 14:29

Tja, one-issue-partij hè. Net als de PvdA, die staan ook uitsluitend voor verdere islamisering van dit land. En inderdaad net zoals de zevendedags-dierenpoespartij.

Het zou verboden moeten worden! Minstens twee issues voor iedere partij!

Reinaert | 17-02-11 | 14:31

@Reinaert | 17-02-11 | 14:19
Alhoewel ik het niet eens ben met zo'n beetje alle standpunten van de SGP moet ik eerlijk toegeven dat GSP zo'n beetje de meest solide politieke partij van NL is.
Ze hebben, in mijn optiek, geen last van "windvaanderigheid".

necrosis | 17-02-11 | 14:31

@necrosis | 17-02-11 | 14:27
Jij betaald de AOW dus zij betalen de NOS.
Of is dit te simpel.

*Nadenken gaat*

Che_cuevara | 17-02-11 | 14:31

@Art Vandelay Ultor | 17-02-11 | 14:25
Toch wel met armleuningen?

Che_cuevara | 17-02-11 | 14:29

Het is overigens niet meer dan logisch dat alleen partijen die al in de EK zijn vertegenwoordigd, of die overduidelijk zetels gaan krijgen, bij de debatten worden uitgenodigd.

Volgens mij staat 50plus alleen in de TK-peiling van De Hond op een schamele enkele zetel, dus er is geen enkele reden om ze te laten deelnemen.

Bovendien is het een belachelijke partij. Vergelijkbaar met de PvdD.

Art Vandelay Ultor | 17-02-11 | 14:29

@Implant | 17-02-11 | 14:26

Kom jij eigenlijk wel eens buiten?

Kennelijk niet anders zou je wel weten dat rollators echt niet voorbehouden zijn aan de alleroudsten. Je maakt zelf de fout die je een ander verwijt, dat moge duidelijk zijn.

Reinaert | 17-02-11 | 14:28

@JanNagel
Kijk nou maar uit, voor je het weet gaat de NOS je demoniseren.

Prof. D.A.H. Vintik | 17-02-11 | 14:27

"De NOS wordt betaald van onze AOW-centen en moet alle groepen in de samenleving vertegenwoordigen!"
Ahum, volgens mij betaalt elke werkende Nl'er mee aan de NOS, dus ook werkenden van 50-.

necrosis | 17-02-11 | 14:27

@Reinaert | 17-02-11
Maak er dan gelijk 80+ van dan ben je nog geloofwaardig ook.

Implant | 17-02-11 | 14:26

@Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 14:24
Ze staan op 1 zetel.

Art Vandelay Ultor | 17-02-11 | 14:25

Jan Nagel heeft zijn kans al gehad bij de 'leefbaren', dat is o.a. door eigen toedoen mislukt, nu wil hij ook nog de 'dooien' tot een partij vormen. FAALHAAS!

afdankert | 17-02-11 | 14:25

Misschien is een intelligente vraag of ze al zichtbaar zijn in een opinie peiling. Ik krijg namelijk bapaald niet de indruk dat er een stormloop op deze partij is.

Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 14:24

Zoals ik al zei in een verwant topic:
De 50Plus partij is een belachelijke partij aangezien elke huidige politieke partij vooral bezig is diezelfde 50 plussers blij te houden aangezien dat het gros van het stemvolk is.

Devlonir | 17-02-11 | 14:23

@Implant | 17-02-11 | 14:22

Er zijn anders genoeg vijftigplussers van rond de tachtig die zo'n rollator in huis hebben hoor. En er ook nog verdomd aardig mee om weten te gaan ook! Echt waar!

Reinaert | 17-02-11 | 14:23

50 plussers en dan al achter de rollator, kom je nog wel 's buiten Brussen, of krijg je al uitslag van een boom? I

Implant | 17-02-11 | 14:22

Ach zolang de (integere!) bejaardenpartij SGP niet aan de debatten deelneemt heeft Jan 'draaikont' Nagel geen enkel recht van spreken. Jan luistert te graag naar z'n eigen gezeik en - en da's het hele probleem - denkt dat ook anderen dat graag doen.

Narcistische aandachtshoerrrr, die Jan. Voor welke partij 'ie op enig moment ook spreekt.

Reinaert | 17-02-11 | 14:19

Zo begon het met de dierenpoes partij ook... ongeveer

Spinaziee | 17-02-11 | 14:18

Waarom moet ik aan verplichte euthanasie denken als het over Jan Nagel gaat?

rara | 17-02-11 | 14:17

Die man wordt de nagel aan de doodskist van de NOS..

Canarie | 17-02-11 | 14:17

Dier en Poes mag toch ook niet meedoen.
En andere 2 zetel partijen als de SGP worden ook niet uitgenodigd...

da wizard | 17-02-11 | 14:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken