Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KLPD ontkent ongeluk arrestatieteam

segwayfreezemofos.jpg Bizarre gang van zaken op de A58 bij Breda vannacht. Een auto met daarin een arrestatieteam van wat lijkt de Dienst Speciale Interventies (DSI) zou tijdens het klemrijden van een andere auto vol op de vangrail zijn geklapt. Resultaat: Meerderde gewonden. Vier ambulances. Traumahelikopter aanwezig. Snelweg halve nacht afgezet. Maar dan blijkt het verhaal anders in elkaar te zitten. Volgens de dienstdoende woordvoerder zou de de auto een aanrijding hebben gehad waardoor de vangrail niet meer te ontwijken zou zijn geweest. Ook zou het niet om een DSI-team gaan, maar om een 'gewoon' arrestatieteam, waarschijnlijk IAT Zuid. Omstanders melden de aanwezigheid van iemand van het landelijk parket op de vluchtstrook, alsmede twee geboeide en bebloede arrestanten. Vandaag laat het KLPD echter weten dat er GEEN arrestatieteam en/of politiemensen bij het ongeluk betrokken zijn geweest. Ook zou de aanleiding een vrachtwagen zijn geweest. Er zijn door lokale nieuwsjunks veel foto's van het ongeval gemaakt. Vraag blijft dus wat er achter de mysterieuze crash schuil gaat. Een coverup rond twee op de achterbank rellende boefjes die de getrainde chauffeur afgeleid hebben? Top secret high risk terroristen die in een geblindeerde bus zonder kenteken naar de EBI in Vught zijn getransporteerd? Joyriding bij de KLPD? Of spreekt de politie gewoon de waarheid en moeten we doorlopen omdat er niks valt te zien? Dit zaakje STINKT! UPDATE: En we hebben een verklaring: Wel een achtervolging dus. Gestolen Audi A8 met buitenlandse boefjes (waarvan een inmiddels dood) ging er plots vandoor (reden volgens KLPD onbekend) en knalde vervolgens op vrachtwagen. AT verloor de duo uit het zicht en was ter plaatse nadat ze melding van ongeluk kregen. Allemaal wel heel toevallig met verdachten in een rechercheonderzoek... UPDATE 11/02/11: Bestuurders waren een Colombiaan en Venezolaan die een coketransport (145 kilo) uit Peru moesten begeleiden.

Reaguursels

Inloggen

@ Miikeey

Dus jij hebt inside information. Wat is de eerste letter van de onderzoeksnaam....

Ik wacht op antwoord

SixBravo | 10-02-11 | 19:58

Lichtgetint ?

Neerlandsbloed | 10-02-11 | 10:43

ja da geloof ik meteen dat de Audi eerst rondgetold is en met zijn achterkant de bumper van vrachtwagen heeft geraakt. Dat kun je ook zien op de foto's aan de rondraaiende slipsporen op het asfalt.

treser.info | 10-02-11 | 00:34

@ treser.info
Ik kan het echt niet maken om tijdens het onderzoek al dingen naar buiten te laten komen. Zou het graag willen, maar in het belang van het onderzoek is dat nu echt te vroeg. (Nee ik ben zelf niet van een instantie die zich hiermee bezig houd)
Eén ding kan ik wel zeggen omdat het geen gevoelig onderwerp is.
De Audi is al in de slip geraakt voordat hij de vrachtwagen raakte. De audi heeft namelijk met zijn achterkant de stootbalk op de vrachtwagen geraakt.

MEER KAN IK ECHT NIET ZEGGEN. OOK AL BEN IK HIER ANONIEM, VERDER DOORVRAGEN HEET NU ECHT GEEN ENKELE ZIN.

Miikeey | 09-02-11 | 23:50

tja Miikeey wat heb je er dan aan als ze uitsluitend worden gebruikt om Bea te vervoeren of andere hoogwaardigheidsbekleders te transporteren.
Als je indruk wil maken op het schaapachtige volk zul je als pliesie toch met een A6 of A8 op de proppen moeten komen.
Het snelste wat ik tot dusver op de openbare weg gezien heb, als undercover achtervolgingsvoertuig, was een VW Pasat met dubbele uitlaat. Niet echt iets waar je respect mee afdwingt.

Btw als je zoveel meer weet van deze zaak waarom vertel je het ons dan niet?
Sorry hoor maar als je ons niets verteld is je opmerking gewoon gelogen. Er is namelijk geen reden voor jezelf te verzinnen om ons deze info te onthouden. Je bent toch net als de rest gewoon annoniem onder je synoniem Miikeey, dus wat laat je ons ook volledig in te lichten... wie weet kunnen we nog wat leren.

treser.info | 09-02-11 | 22:45

@ treser.info | 09-02-11 | 17:33
Het KLPD heeft wel degelijk auto's zoals de Audi a8/a6. (Dit is te vinden op het hele web). Alleen worden deze niet gebruikt voor doeleinden als verkeerscontroles en/of achtervolgingen.

Miikeey | 09-02-11 | 22:25

@ captainobvious | 09-02-11 | 16:09
Ik heb 2 leuke woorden voor je : "Inside Information" :P Ik weet meer als van deze zaak dan jij ook maar zou durven dromen. (Of jij moet ook toevallig inside information hebben, dan neem ik het zojuist gezegde terug) Maar als jij het niet wil geloven.... Ja das dan jouw goedrecht ;)

Miikeey | 09-02-11 | 22:17

Creaguurder maar de schade aan de achterzijde van de vrachtwagen is zeker niet veroorzaakt door een 200km impact, max 80 of zo..
Volgens mij is er meer gebeurd met die 2e gast die later is overleden in et ziekenhuis. Evt had hij al een zwak hart of andere complicaties of is hij vlak voor de de crash geraakt door een kogel van links.

treser.info | 09-02-11 | 20:02

@treser.info | 09-02-11 | 17:33

200 + rijden doet de trick, daar helpt geen nCap, Tüv of 8 dubbele airbag tegen.

Creaguurder | 09-02-11 | 19:32

is mij een groot raadsel hoe 1 gast het ongeluk niet meer kan navertellen.
Als er één veilige auto bestaat is het wel een Audi A8 met 5 sterren crashprotectie voor beide voorpassagiers.
En daarbij zijn ze achter op die vrachtwagen ingereden en is de schade aan de vrachtwagen ook niet echt extreem.
Vervolgens lijkt de gecrashte Audi in de lengste verte niet op een A8 als ik uit ga van de foto die is geschoten van de voorzijde.
Evt een zwarte TT of een A6.
Snel wegrijden van een achtervolging is altijd extreem gevaarlijk. Je zit meer in je achteruitkijkspiegel te kijken om te echecken of je achtervolgers nog wel kunnen volgen en ziet ondertussen niet meer wat er in een splitsecond voor je wagen opduikt.

En voor de conspiracy denkers onder jullie dit was geen doofpotverhaal van undercoveragenten. De NL pliesie rijdt absoluut geen Audi A8 of hoger...
Denk maar echt niet dat vadertje staat gaat betalen voor een 100% aluminium bolide.
Alhoewel als ze eindelijk weer eens slim worden in +31 investeren ze beter in wat Audi's goud ter vervanging van die vroegere respect afdwingende 911.

treser.info | 09-02-11 | 17:33

Wauw... Brandweer met crashwagen en ambulances waren eerder ter plekke dan het achtervolgende AT team.. Hoe gaan die AT teams dan? Met paard en wagen nog soms? Als een wagen achtervolgt wordt, die gesignaleerd staat en er staat een speciaal AT team op om de wagen te achtervolgen in plaats van de normale KLPD, zou je zo zeggen dat het AT toch enigszins in de buurt zou moeten zijn (of te zijn worden geacht) Want dat de Brandweer snel is in Breda weten we en dat ik elke avond en dag de ambulances met gillende sirenes hun garage hoor verlaten, is ook zeker. Maar dat ze vanaf de garage eerst naar de A16 moeten komen en dan zeker 4 kilometer verder op na de afslag Tilburg moeten zijn en vervolgens nog vijf kilometer verder richting Tilburg binnen de tijd die een achtervolgend AT team nodig heeft om de achtervolgde te bereiken, doet twee vragen rijzen:
a Worden de ambulances en brandweerwagens tegenwoordig door Formule 1 coureurs bestuurd? Misschien opgeleid door Michael Schumacher als zijn nieuwe bijverdienste?
b Of is er meer aan de hand en is de doofpot al geopend?

blaster | 09-02-11 | 16:25

@winterpeen | 09-02-11 | 11:22
Dat loopt een beetje in elkaar over, ze pakken in ieder geval wel terroristen en zwaardere criminelen op en zijn voorbereid op fikse gevechten.
het zijn vooral oud commando's en mariniers maar als gewone agent kan je er na heel wat training ook bij,

inktpot | 09-02-11 | 16:17

@ Miikeey | 09-02-11 | 15:00

Je bent ongeveer de laatste in Nederland die weet wat er gebeurt is, zwitsal.

captainobvious | 09-02-11 | 16:09

Wat zou er 'toevallig' zijn als wat boefjes met hoge snelheid willen wegrijden en een ongeluk krijgen?

kunnen die boefjes kennelijk niet zelf gewoon te dom zijn om hun auto onder controle te houden bij hoge snelheid en is het ongeluk niet gewoon waarschijnlijk hún eige dikke schuld?

In dit geval is er volgens mij niks te miepen over de politie, die proberen hun werk te doen en in dit geval was daaraan weinig mis (hooguit wel een gelukje dat die criminelios uiteindelijk zichzelf opgeruimd hebben, omdat ze anders misschien ontkomen waren)

RM-rf | 09-02-11 | 16:09

Nou, dan maar een biertje zo. Je krijgt er gewoon dorst van.

Kamervraag | 09-02-11 | 15:36

Hee door die lokale nieuws"junks" hebben jullie wel mooi een linkje naar foto's.

brandweermeisje | 09-02-11 | 15:25

-weggejorist-

Miikeey | 09-02-11 | 15:02

"de duo" ?

Wat ik zeg. | 09-02-11 | 15:02

-weggejorist-

Miikeey | 09-02-11 | 15:02

-weggejorist-

Miikeey | 09-02-11 | 15:00

@ Blussert, @ Iedereen
Pliesie, Landelek Pakket, Arestasie teem, idd +1
Nederlanders roepen om hardere aanpak echte criminelen, en hier is gehoor aan gegeven. (Er werd toch niet geflitst door KLPD ter plaatse? Nou dan.)

UPDATE:
Vervelio's in Audi dachten dat het een RIP-Deal was. Dat was ook zo, maar het bleek een R.I.P. deal.
AT's moeten zich aan veel regels houden en hoeven helemaal niet herkenbaar op foto/film gezet worden.

Conclusie: If you are not prepared to do the time/eternity, don't commit the crime.

Excalibur Holding | 09-02-11 | 14:53

Pliesie +1!
Het hoe en waarom interesseert me niet, buitenlandse boef in gestolen auto RIP = +1

Voortaan mag de pliesie wel gewoon zeggen dat ze wel betrokken waren hoor.

blussert | 09-02-11 | 14:27

Prima actie van de KLPD; buitenlanders -zelf invullen; Polen, Litauers, Letten e.t.c. - opjagen en zich te pletter laten rijden met de dood tot gevolg van deze criminelen, kan alleen maar toegejuigd worden.

Leeuwarder | 09-02-11 | 14:21

Twee criminelen rijden zich op de vlucht dood, respectievelijk bijna dood en vervolgens doen jullie allerlei onzinnige verdachtmakingen richting dat arrestatieteam.

Hebben jullie niets beters te doen of zo? Komkommertijd is toch pas in de zomer. Wat een tendentieus gereutel allemaal...

grizzler | 09-02-11 | 14:19

Vreemd dat het AT de Audi volgt, de Audi een ongeluk krijgt en vervolgens de brandweer en ambulance eerder ter plaatse zijn dan het volgende AT.
Ook vreemd m.b.t. de veiligheid van de brandweer en ambulance-broeders, de Audi werd niet voor niets door een gewapend team achtervolgd.

Steve7490 | 09-02-11 | 14:13

Kleipiet | 09-02-11 | 13:42 Maar dan wel heel erg langzaam, de Audi kon ondertussen een ongeluk krijgen/veroorzaken en de ambulance en het reddingsteam van de brandweer waren aanwezig toen het arrestatieteam op de plaats van het ongeval aankwamen. Aldus de update.
Hoe langzaam zijn die arrestatieteamers dan wel niet geweest? De ambulance en de brandweer gaan pas vertrekken van de kazerne wanneer ze daartoe opgeroepen worden. En dan nog zijn ze er eerder dan het arrestatieteam dat al achter de Audi aan reed. Ik vind dat op z'n minst heel erg opmerkelijk.

zeg maar jansen | 09-02-11 | 14:07

hé Brusselsmans, doe je getijpte stukjes nog eens laten doorlezen door een ander. Een spellingchecker is ook niet zaligmakend, maar het scheelt wel als je 'm gebruikt.

FrankVeer | 09-02-11 | 13:52

toch een dode, en toch een AT aanwezig. Het hele verhaal: bit.ly/h8ijh2

Erik5112 | 09-02-11 | 13:47

Vrachtauto; gevalletje van doorrijden??

mierus | 09-02-11 | 13:43

Zeg Moedersmooiste toevallig ook bij Ze op de loonlijst?

mierus | 09-02-11 | 13:38

Daar hebben ze even over nagedacht en ging van shit staan op foto is niet te ontkennen, dan maar vertellen dat we toevallig net in de buurt waren.
Waarom eerst met klem ontkennen om dan later te verklaren we waren er toevallig... is mij een raadsel.

Kleipiet | 09-02-11 | 13:35

Wat een lutsers die lokale mediajunks ,fotootjes netjes vanachter de vangrail van een AFGESLOTEN snelweg maken,waarop niets te zien is. Doen die paparaziejochies het in 020 toch een stuk beter...

mierus | 09-02-11 | 13:35

Zal wel weer een gevalletje drugs en verboden wapenbezit zijn.

TekNak | 09-02-11 | 13:21

Tja gelukkig hoeven we niet alles te weten, en houden deze jongens (in mijn ogen helden) ons vrij van echt link tuig.

mothersfinest | 09-02-11 | 13:12

welterustennederland | 09-02-11 | 12:59
Ben ik weer helemaal gerustgesteld! Maar wat als ik op A10 ringweg 020 de vangrail kus? Mag tie dan niet opstijgen...'k Weet wel dat er in NL zat zijn die een hekel aan 020 hebben, maar om het zover te drijven.....

blaster | 09-02-11 | 13:06

Er zijn wat mensen hier die van alles roepen zonder kennis van zaken.
Het opstijgverbod voor Lifeliners is alleen vanaf UMCG en VUMC Amsterdam.
Nijmegen vliegt al 's nachts (LL3) en is hier dus t.p. geweest.
Binnenkort vliegt ook LL2 Rotterdam 's nachts.

welterustennederland | 09-02-11 | 12:59

Maarre, de nachtvluchtvergunningen voor traumahelis waren toch ingetrokken wegens 'doorslaand geluidsoverlast' bij het opstijgen en landen? Om maar niet te spreken over de geluiden die het schaars overvliegen tot een decibele hel in NL maken (proest)
Maar als IK of een van mijn dierbaren nu in de kreukels kom te liggen, wordt er dan ook zo snel met de traumaheli uitgevlogen als nu gebeurd is? Als het antwoord 'nee' is, denk ik dat bij ernstige verwondingen of dood een goede advocaat gehaktdag van dit verbod maakt. Gelet op de blijkbaar uitzonderingspositie van criminelen en/of opjagertjes.

blaster | 09-02-11 | 12:52

Lekker boeiend, dit is nieuws maken van iets wat helemaal geen nieuws is.
Sommige dingen hoeft niet elke Jan Kaas te weten lijkt mij, en dit is één van die dingen.
Heeft niks met doofpot ofzo te maken maar gewoon omwille van de werkzaamheden.

welterustennederland | 09-02-11 | 12:44

@Creaguurder | 09-02-11 | 12:38
Ik had het niet over de gebeurtenis, ik had het over het feit dat bij een gecrashed politievoertuig jouw eerste gedachte: " Aanslag op Wilders " is.

Dat vind ik een beetje eng, die gedachtengang...

An die ARBEIT | 09-02-11 | 12:43

Er gebeuren wel meer dingen in donker die de man in de straat niet te weten komt. Ik denk dat dit zeker een 'stille actie' had moeten blijven, maar dat de chauffeur in kwestie niet de verplicvhte herhalingscursus " Rijden en Snijden voor Gevorderden' heeft gevolgd. Zal wel iets te maken hebben met 'werkdruk' of iets dergelijks. Ongeveer dezelfde werkdruk als waardoor bonnenverzamelaars geen tijd meer hebben om de verplichte schietvaardigheidstrainingen bij te blijven wonen...(mompelt iets van prioriteiten of iets dergelijks)
Of Janus de Smokkelaar reed net ietsie harder en gemener dan Bromsnor. Gelet op de omgeving (Brabant ten zuiden van Breda) is dit in de afgelopen honderd jaar niks nieuws.... He, 't Heike?

blaster | 09-02-11 | 12:42

@veuve-clicquot | 09-02-11 | 12:36
Copy Cats! En het is de ee-tiem ja, spreek je moerstaal!

An die ARBEIT | 09-02-11 | 12:41

@An die ARBEIT | 09-02-11 | 12:15
Dat is ook eng, maar ik sta werkelijk nergens meer van te kijken in dit land helaas.
En katten in het nauw maken rare sprongen.

Creaguurder | 09-02-11 | 12:38

-weggejorist-

ut melkboerke | 09-02-11 | 12:36

@sadfkasdhfd | 09-02-11 | 12:24
The A-Team (minus George Peppard)

veuve-clicquot | 09-02-11 | 12:36

Wasn't me. Blijven ontkennen, al is het een heterdaadje.

Biff Eagleburger | 09-02-11 | 12:33

@ Jerry Nick | 09-02-11 | 11:37
Doelt u hierbij op lesbo's, die stoppen met reauken ?

baba4oog | 09-02-11 | 12:26

Dit zaakje STINKT inderdaad.
Milieupliesie inmiddels onderweegs

Pjotrans | 09-02-11 | 12:25

Ik vermoed dat ze Afghaans VWO meisje Sahar bij België over de grens wilden zetten. Nederlandse studenten in België falen namelijk grotendeels, misschien wilden ze kijken of Sahar er daar iets van bakt. Kennelijk heeft ze zich kranig verzet.

Spasshose | 09-02-11 | 12:24

The a-team!

sadfkasdhfd | 09-02-11 | 12:24

@Che_cuevara | 09-02-11 | 12:03: Inderdaad. Eigenlijk is de Duitse politie het beste. Superrelaxed en vriendelijk, altijd. Maar als je ze verneukt kun je maar beter héél snel wegwezen. Weet je - jaren terug- dat een TBS'er een meisje ontvoerd en in zijn auto had? Nederlands arrestatieteam heeft er twee uur achter gehangen. Hij was de Duitse grens nog niet over en binnen 5 minuten; banden lekgeschoten, afgevoerd en het meisje in een heli. Zo kan het dus ook.
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 12:04: Dan is het feest ook snel bekeken.

De Kampsjeng | 09-02-11 | 12:22

Bijstand verlenen bij ongeval wil niet zeggen dat ze betrokken zijn. Een beetje duiding.

keerf | 09-02-11 | 12:20

Als z'n voordeur fotograag Roovers lief is, doet-ie die vannacht niet te zwaar op slot. Scheelt schade als het swatteam 'm van z'n bed komt lichten.

baba4oog | 09-02-11 | 12:19

Vage shit, geen zuivere koffie... Wacht met smart op de update!

Dionysos | 09-02-11 | 12:19

Acht Cola, Acht Bier ... en chips pakt.

veuve-clicquot | 09-02-11 | 12:17

@Creaguurder | 09-02-11 | 12:08
Waar het hart van vol is.... Beetje eng.

An die ARBEIT | 09-02-11 | 12:15

Of pantser :P

An die ARBEIT | 09-02-11 | 12:14

Volgens mij was het gewoon de ee-tiem. Geen wonder dat ze alweer verdwenen zijn, die jongens hou je gewoon niet vast.

Geef ze een dode kat, een fles Exota en een paperclip, BAM!. Panstervoertuig.

An die ARBEIT | 09-02-11 | 12:13

Creaguurder | 09-02-11 | 12:08

Dan hadden ze beter gewoon die gast kunnen nemen die verantwoordelijk is voor de dood van Maarten van Traa. Of is die al gestopt met reauken...?

eerstneukendanpraten | 09-02-11 | 12:10

Speculaties zijn overbodig, het waren dronken Polen...

eerstneukendanpraten | 09-02-11 | 12:09

Een oefen-aanslag op Geert Wilders door voornamelijk enkele PVDA politiecommisarissen, die door willen gaan met hun verrijkende boetequota's.

Creaguurder | 09-02-11 | 12:08

@De Kampsjeng | 09-02-11 | 11:59
Ze hebben ook van de mooie matten die ze uitrollen .... dan heb je wel gelijk vier lekke banden :-)

veuve-clicquot | 09-02-11 | 12:04

@De Kampsjeng | 09-02-11 | 11:59
Klopt, Je moet er echt niet tegen tekeer gaan, als je een bekeuring krijgt, nog netjes dankuwel zeggen.
Zeker als het de Rijkswacht is.
In België is een gezegde. Als je bij de rijkswacht wil moet je eerst je vader en moeder hebben vermoord. Echt geel lieverdjes

Che_cuevara | 09-02-11 | 12:03

@Che_cuevara | 09-02-11 | 11:53: De Belgische politie is echt heftig.
Woon bij de Waalse grens, waar veel last van drugsrunners is. De Nederlandse politie drijft ze steevast de Belgische grens op. Staan er bij de grens ineens acht Belgische agenten met mitrailleurs om hun nek. Maakt nét iets meer indruk dan een busje pepperspray.

De Kampsjeng | 09-02-11 | 11:59

@Che_cuevara | 09-02-11 | 11:53
de pliesie versie van @eerstneukenendanpraten ?

veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:57

@veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:51
In België is het eerst slaan en dan vragen.
Daar moet je echt niet met de politie proberen te sollen dat leer je gauw af.

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:53

Die vrachtwagen stond er wel alleen stuk verderop : bit.ly/g9Ppau Verder was het offcieele verhaal zo wazig als de neten en werd er een toneelstukje opgevoerd. Dat was wel duidelijk.

IgNOraNcE | 09-02-11 | 11:53

@Chapellmoor | 09-02-11 | 11:45
nergens graag te vinden in de velden maar dat terzijde ...

veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:52

Waar is Regilio als je hem nodig hebt?

Terpetijnzeikert | 09-02-11 | 11:52

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:36
nee, het blijkt van een eerder ongeluk n.a.v. achtervolging te zijn. Zie reactie Michaeltje.

polt | 09-02-11 | 11:51

@Che_cuevara | 09-02-11 | 11:37
Nou dan gaat het wel berg afwaarts ... alhoewel ze wel kunnen leren van de pliesie in Walonie ... die flitsen bijna niet :-)

veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:51

Zijn jullie blind of zo: ik zie duidelijk een vrachtwagen.
Rood met wit en om extra aandacht te krijgen nog lampen op zijn dak ook.

Eigenaar_IJsland | 09-02-11 | 11:50

Dit was een divisie van de Interparlementaire Werkgroep Satire.
Benieuwd wat Nekschot nu weer geschetst heeft.

De Kampsjeng | 09-02-11 | 11:49

Nou kom maar op met die kamervragen!

Chicka | 09-02-11 | 11:48

Nou, we zijn eruit! Het was dus een bus dronken polen op weg naar carnaval.

KaiserSoza | 09-02-11 | 11:47

@Che_cuevara | 09-02-11 | 11:35
sweet dreams ...

veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:46

Op zich niet zo raar dat de politie hier niets over kwijt wil.

Stel dat het echt om 2 gevaarlijke criminelen gaat..

*belt Coos Spee*

Nacho_Vidal | 09-02-11 | 11:46

An die ARBEIT | 09-02-11 | 11:44 Als er maar twee van zijn dan. Per persoon, dat is.

zeg maar jansen | 09-02-11 | 11:45

veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:24
Ja, maar die waren druk met graancirkels.

Chapellmoor | 09-02-11 | 11:45

Is vast een uit de hand gelopen studentengrap.

Mike Gaatjeniksaan | 09-02-11 | 11:44

@zeg maar jansen | 09-02-11 | 11:42
We zijn bijna allemaal fan van een dubbel-de, dat dan weer wel.

An die ARBEIT | 09-02-11 | 11:44

An die ARBEIT | 09-02-11 | 11:40 Een Maarten van Traa-tje.

zeg maar jansen | 09-02-11 | 11:42

De-de-doofpot.

Brusselmans, er zijn cursussen om het stotteren af te leren!

An die ARBEIT | 09-02-11 | 11:40

Oh nee, ik zie het al. Het is niet de nachtploeg van Bureau Nassauweg uit Dordt die door de nacht scheurt, maar die van Breda zelf. Die vonden die race Dordt-Parijs-Dordt maar voor mietjes en zijn keileuk een straatracecircuit aan het uittesten rondom Oeteldonk! Check dan dit bericht bit.ly/exOOjy van afgelopen zondag op de site van ongelukkenfotograaf Rob de Haas: "Gestolen BMW ramt KLPD Volvo op A27 bij Breda"

F. von Zeikhoven | 09-02-11 | 11:40

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:34
Dat is correct.

Heau even | 09-02-11 | 11:37

De vrachtwagen zat waarschijnlijk vol koper en is tijdens het afzetten van de weg gestolen.

defjem | 09-02-11 | 11:37

normaal kun je onder elk politie-item 'ga boeven vangen' zeggen. nu sta ik met mn mond vol tanden eerlijk gezegd.

B-100 | 09-02-11 | 11:37

maar, waren er kernwapens aan boord?

hetluis | 09-02-11 | 11:37

Doofpotten stinken altijd.

Jerry Nick | 09-02-11 | 11:37

@nance | 09-02-11 | 11:33
Die leiden de Nederlandse op

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:37

@polt | 09-02-11 | 11:28
Photosoep?

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:36

hallo !!! arrestatieteam mensen zijn anoniem te houden ivm de boeven

gider | 09-02-11 | 11:36

Denk ook dat we niet alles moeten willen weten.
Als u niet alles weet slaapt u een stuk rustiger.

1%biker | 09-02-11 | 11:36

@veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:24
Dat waren de schoonmakers

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:35

Michaeltje | 09-02-11 | 11:30
ah thanks voor de info. (blijkt maar weer dat je niet alles moet geloven wat je op twitter tegenkomt ;) )

polt | 09-02-11 | 11:35

@Heau even | 09-02-11 | 11:22
Alleen als je sterft

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:34

Het waren dronken Polen. Polen zijn namenlijk altijd dronken, allemaal!!!

eerstneukendanpraten | 09-02-11 | 11:33

en wat moest de belgische politie er bij?

nance | 09-02-11 | 11:33

Geen mannen in witte pakken ...?Nou dan is er helemaal niets aandehand.

Braakbal | 09-02-11 | 11:31

@polt, dat was een eerder ongeval vandeweek toen ze een bmw achterna zaten die gestolen was vanuit utrecht op 06-02-2011 www.brandweerspotters.nl/nieuws/62402

Michaeltje | 09-02-11 | 11:30

Is er nu wel of niet 130 gereden op het moment van het incident? Want daar gaat het om.

zeurwilg | 09-02-11 | 11:30

Het is maar goed dat pinokkio geen persvoorlichter is.

Real Opperprutser | 09-02-11 | 11:29

Niks aan de hand mensen. Gewoon een oefening, deze auto is geen auto en de hulpdiensten zjn figuranten, de slachtoffers hebben ook geen identiteit, dus niets aan de hand, er is niets gebeurd.

zedenmeester | 09-02-11 | 11:28

Helk | 09-02-11 | 11:27
Er zijn uberhaupt geen criminelen in Nederland. Enkel mensen die te hard rijden en teweinig betalen.

gozahtje | 09-02-11 | 11:28

Er valt ook niks te zien... Er zijn geen terroristen in Nederland... Wij kennen hier geen arrestatieteams...

Helk | 09-02-11 | 11:27

geremd voor een flitspaal ?

veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:26

waren er dan geen mannen in witte overalls ?

veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:24

De plisie spreekt altijd de waarheid. *kuch*

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:24

Volgens mij zat Koos Spee gewoon te smsen achter het stuur waardoor hij een ongeluk veroorzaakte en dit dus in de doofpot gestoken moest worden. Anders verliest wegmisbruikers natuurlijk z'n kracht en invloed op de publieke opinie en gaat dit ten koste van het gecreeerde beeld dat de automobilist de grote vijand is...

gozahtje | 09-02-11 | 11:24

RAAR dat veel mensen alles aangrijpen om op Brabant te kunnen afgeven.
Dat begrijp ik niet.
En de politie spreekt altijd de waarheid.

1%biker | 09-02-11 | 11:23

Kan eauk een zich vervelende surveillant van de pliesie Zuid-Holland-Zuid zijn, die deze keer 'ns niet binnen één nachtdienst Dordt-Parijs-Dordt wilde doen met de dienstoto, maar Dordt-Bonn-Dordt?

F. von Zeikhoven | 09-02-11 | 11:23

Gaat het hierbij om een gewone politie training of worden ze ook voor militaire doeleinden getraind.

winterpeen | 09-02-11 | 11:22

Gaan we nu wél deaudt dan?

Heau even | 09-02-11 | 11:22

Een uit de hand gelopen oefening. Meer niet.

rara | 09-02-11 | 11:21

Een jaar of wat terug vielen ze met de verkeerde voordeur in huis in Dordt, eauk zo'n arrestatieteam. Overigens, qua op de vangrail klappen, kwist niet dat WimLex d'rbij zat?

F. von Zeikhoven | 09-02-11 | 11:21

hmm, Brabant, iets met een grens en drugkoeriers next!

kut kakker | 09-02-11 | 11:19

Het zal eens niet stinken in Braboland

Telegraafhoerrr | 09-02-11 | 11:18

Stinkt...

Poetin | 09-02-11 | 11:18

*hoedje van alufolie vouwt*

Sneeuwblauwtje | 09-02-11 | 11:17

C'mon Jack Bauer!

Yannick | 09-02-11 | 11:16

"preekt de politie gewoon de waarheid"
-
Gok eens, ik denk het niet

Pasta-saus | 09-02-11 | 11:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken