Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

OMG! "Voorbedrukte verkiezingsborden" in Amsterdam

omgwtfbbq100.jpgZeg dat het niet zo is! Maar het is wel zo. Dit gaat u niet geloven, maar het moet. Want het is waar. Kapotlol. Geluid van snoeihard brekende klompen. Een miljoen miljard afzakkende broeken, die ook nog eens zeiknat van de lolpies zijn. Mensen die luidroffelend over de vloeren rollen, zonder kont, want die hebben ze eraf gelachen. Dit geloof je niet. Maar het moet. Want het is zo. De gemeente Amsterdam heeft in de eens zo vrijzinnige liberale gekke losgeslagen allesmag kraakfeestende totaaltolerante iedereeniswelkom maffe rare kleurrijke dronken afzeikende humoromtelachten smeltpot gay capital turkse groenteboer afhaalroti penose coffeeshop hoerenhoofdstad van Nederland VOORBEDRUKTE VERKIEZINGSBORDEN laten plaatsen. Keurig. Netjes. Binnen de lijntjes. Ambtenaren van 020, gefeliciteerd. Jullie hebben gewonnen. De vertrutting van 020 is compleet. Fukking "voorbedrukte verkiezingsborden". Jullie kunnen ons wegdragen. Stem dan voortaan ook maar zelf. De mazzel, Mokum.

Reaguursels

Inloggen

@krem nog makkelijker zou zijn als we niet hoefden te stemmen. Of nog beter, gewoon eeuwen lang dezelfde griezel aan het stuur.

Elke restaurateur kan jou vertellen dat bepaalde tafels populairder zijn dan andere. Zo ook locaties op het plakbord. Wellicht vind je dit slechts een kleine beperking in de vrijheden van de politieke partijen om zich te profileren, maar elke is er 1 teveel IMHO.

meestergeus | 09-02-11 | 11:45

Amsterdam heeft al openlijk toegegeven dat zij een hekel hebben aan mensen met een betaalde baan, auto, die autochtoon zijn en anders geloven dan 1 van de drie gevaarlijke sekten.

DanDatDus | 09-02-11 | 11:25

Mijn zegen hebben ze, vooral als het zo goedkoper is. Dat scheelt weer.
Maarreh... doorzichtig hoor, om de PVV onder in de hoek te plakken. Lekker makkelijk bekladden daar. De PVV had natuurlijk een betere plaats verdient en zo valt de gemeente toch altijd weer door de mand!

lekker wijf | 09-02-11 | 11:01

Hoewel het vast ongelooflijk veel taxpoet heeft gekost, het een uiterste uiting van betutteling is en er uren gediscussieerd kan worden over de plaats van de affiches op de borden ben ik voor!! Beetje orde in dat toeristische centrum...

Flow82 | 09-02-11 | 11:01

was is hier mis mee ? lijk me erg handig, geen gezeul meer met lijm en posters door de hele stad, alles in 1 keer klaar..

krem | 09-02-11 | 11:01

WirMachenMusik | 09-02-11 | 02:01
Helemaal waar. Zou me niets verbazen als die 020 ambtenaren er eerst een duur betaald onderzoek naar hebben laten doen. PvdA zit niet voor niets bovenaan op dat bord. Onmiddellijk overplakken dat bord!!!

medusa324 | 09-02-11 | 10:30

Slechts die politieke partijen die de goedkeuring van het ambtelijk apparaat kunnen wegdragen, mogen een verzoek indienen tot opneming van de verkiezingsposter op de door de Dienst Publieke Zaken beheerde annonce borden. Leges deze dienen direct met de aanvraag tot opname te worden voldaan.

Fred Janssen | 09-02-11 | 10:30

Linkerbenedenhoek, kleinste fixatiekans. Slechtste plek. Blijkt uit blikregistratie/onderzoek. En precies daar hebben ze de PVV geplempt.
Niet dat dit van echt groot belang. Maar waarschijnlijk hebben de A´damse ambtenaren dat wel gedacht.

WirMachenMusik | 09-02-11 | 02:01

Jammer ben ook wel eens mee wezen plakken ... een ware strijd was het hahhaah
Natte posters eraf halen en zo... zetten ze trespa borden neer nou met een beetje regen ging de boel er al af :)

Jaapioooo | 09-02-11 | 01:23

Ik heb zelf al aardig wat posters moeten plakken en ik vind dit gewoon handig. En eerlijk! Dus waar lul je over?

Boudt | 08-02-11 | 23:23

@ The eimer | 08-02-11 | 22:28
Job Cohen zou eens moeten leren om wat meer te lachen om zijn eigen tekortkomingen. Dat doet de rest van Nederland tenslotte ook.

Ivoren Toren | 08-02-11 | 22:54

Hekwerk; dat is wat ik mis bij deze verkiezingsborden.
Bij elke verkiezingen zijn er immers tienduizenden die, aan de hand van die borden, eindeloos afwegen op welke partij ze zullen gaan stemmen.
Hier, in de grote stad xxxxxx, staan elke dag honderden mensen opeengepakt voor die borden waarbij ze de verkeersdoorstroming ernstig hinderen.

No guts no glory | 08-02-11 | 22:33

@ Ivoren Toren 22:15:

Ze hebben Job in het Vondepark achter een troep eenden zien hollen.
Omstanders hoorden hem roepen: jongens, delen dat brood! en blijf bijelkaar!
Hij probeerde tevergeefs die eenden bijelkaar te houden, de stakker.

The eimer | 08-02-11 | 22:28

En wat kost dit de belastingbetaler weer? Bovendien: weer een stukje folkloristische nostalgie (het aloude en oergezellige over elkaar heen plakken der partijposters) naar de knoppen. Dit land glijdt steeds verder af in totale treurigheid...

Knulleke | 08-02-11 | 22:25

@ afdankert 21:51:

O, vul maar in, voorbedrukt belastingformulier (hebben we al), voorbedrukt trouwboekje, arbeidscontract, huur of koopcontract, begrafenispolis, brandpolis, autoverzekeringspolis, scheidingspapieren, voorbedrukte stembiljetten, voorbedrukte grafsteen of urn, Donners voorbedrukte staatsformulier waarop staat dat het gansche politiekorps voortaan doodgevild halalvreten dient te nuttigen, voorbedrukte formulieren om NLse staatsburgerschap te krijgen, voorbedrukte formulieren om je kinderen verplicht naar zwarte scholen te sturen, voorbedrukte formulieren als je daar niet mee eens ben of een andere zwarte school wil, vacantie aanvraag formulier, vergunning voor het bouwen van een schuur of dakkapel, vergunning voor het afbreken van een dakkapel of schuur en ga maar door.
De mogelijkheden zijn dus eindeloos en we zijn pas bij het begin.

The eimer | 08-02-11 | 22:22

@ The eimer | 08-02-11 | 21:02
Yep, de PvdA is alle contact met de straat kwijt, figuurlijk en nu ook letterlijk. De wereldvreemde Job Cohen is daar het ultieme voorbeeld van.

Ivoren Toren | 08-02-11 | 22:15

dat dit niet 20 jaar eerder is verzonnen snap ik echt niet! net als suiker uit een schenkpak, ook zo'n uitvinding van de laatste tijd waarbij je denkt: waarom nu pas?

petethemeat1 | 08-02-11 | 21:57

Voorbedrukte verkiezingen: Wat wil je in een land met 'voorbedrukte meningen' en beleid dat door de elite in grote lijnen al lang bepaald en geaccordeerd is.
Politici zijn slechts degenen die dit onder het volk moeten brengen en mengen...
Deze democratie is een poppenkast.
Het wachten is op het voorbedrukte stembiljet.

afdankert | 08-02-11 | 21:51

Bewijst maar weer eens hoezeer mensen niet tegen verandering kunnen. Ik bedoel als je híer al hyper van wordt c.q. je druk om maakt! Mensen waar gaat het over!?

doenormaal! | 08-02-11 | 21:48

Ik weet niet wat jullie daar moeilijk over doen, in Soest doen ze dat ook al jaren. Kan je netjes de juiste hoeveelheid posters inleveren bij de balie en een ambtenaar mag ze vastlijmen en de complete borden plaatsen. Wel zo makkelijk eigenlijk. Gaat wel weer een stukje koeltoer verloren, dat dan weer wel.

Robin Hood | 08-02-11 | 21:39

Regio 050 staan er ook enkele.

Slappehap | 08-02-11 | 21:38

Een hele vooruitgang dit, ipv die lelijk over elkaar geplakte posters

auditor | 08-02-11 | 21:12

Goed initiatief! Het werd sowieso eens tijd om een einde te maken aan het SP plakterreur. Nu de rest van Nederland nog vertrutting of niet.

vrijheid-van-spreken | 08-02-11 | 21:03

@ Ivoren Toren 20:54:

Ach, je weet hoe dat gaat bij de pvda.
Die vrijwilligers hebben allemaal goudgerande gesubsidieerde jobs gekregen en zijn nu helemaal niet meer te porren voor het buitenwerk.
Heel Nederland stemt op Wilders en in A.dam voeren ze de sharia in en zieken ze alles wat Nederlander is de stad uit.

The eimer | 08-02-11 | 21:02

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van vorig jaar vroeg de PvdA om uitstel, omdat hun vrijwilligers het te koud vonden om de straat op te gaan. Nu weten we dus hoe ze dat hebben opgelost.

Ivoren Toren | 08-02-11 | 20:54

Wat ik afvraag is als we een hek om dit links/ islamitisch openluchtinrichting bouwen zouden ze dan ook tunnels graven om subsidierooftochten te houden?
En ook nog, waarom houden ze daar nog verkiezingen?
Geen islamiet stemt daar op Wilders.
Nutteloze kwoot.

The eimer | 08-02-11 | 20:50

ook dat wil de overheid voor u regelen... de overheid wil ALLES voor u regelen (en bepalen!). Het is geen toeval dat dit onder een Llinksche, op hol geslagen gemeentelijke overheid als die van Amsterdam gebeurt.

Rest In Privacy | 08-02-11 | 20:48

Maar een voorbedrukt bord is ook prima oversmeerbaar he.
Bovendien plakt je pamflet goedkoper(met minder lijm) op papier dan op waaibomenhout.
Die voorbedrukking zie ik als het bouw behang dat in nieuwbouw bulkwoningen wordt meegeleverd als ondergrond voor de gebruikers om hun eigen smaak overheen te plamuren.

Beëlzebul | 08-02-11 | 20:36

Wat een ontzettend goed idee!! Moet meteen worden overgenomen door de rest van Nederland!

Karel de Eerste7456 | 08-02-11 | 20:13

Verkiezingsborden hebben uberhaupt geen nut.

KPC de Bazel | 08-02-11 | 19:27


Hm, eigenlijk wel een oké idee; als 't maar geen tonnen weer kost.

RusMor | 08-02-11 | 19:22

Bekijkt iemand die borden dan nog? Verkiezingsborden zijn net zoals reclamelinks op het internet, daar kijkt toch niemand naar

-TJ- | 08-02-11 | 19:11

@PG4161 | 08-02-11 | 19:04
Heel makkelijk.
De poster van de PvV word mooier van al dat geklieder en de PvdA poster is het bekliederen niet waard! #Jeweetzelftog?

afvaller | 08-02-11 | 19:07

Waarom kan ik die PVV-affiche wél makkelijk bekladden en die van de PvdA niet? Doortrapt zooitje.

PG4161 | 08-02-11 | 19:04

[spam /on] D66 ftw [spam /off]

afvaller | 08-02-11 | 19:01

Hee Pritt, Mokum zuigt grote tijd, weet tog!

gigi gorgonzola | 08-02-11 | 18:57

Bij de volgende verkiezingen worden ook de stembiljetten alvast ingevuld.

de honden blaffen... | 08-02-11 | 18:57

Maar uh...

Krijgen we nu dan geen Pvda-posters meer in het Turks of Arabisch?

basweetutwel | 08-02-11 | 18:38

Prima idee! Netheid, geen 'plakoorlog', iedereen een gelijke ruimte.

Koops | 08-02-11 | 18:34

Ik zie het probleem niet. Lijkt me een prima idee. Mogen ze ook in Utrecht doen.

borderliner | 08-02-11 | 18:27

Hel erg slim, vooringedeelde verkiezingsborden.
Einde van de plakoorlogen.
Amsterdam +2

Einde van de Domheid | 08-02-11 | 18:20

Ziet er op zich keurig uit. Maar wat heeft de PvdA drukker hier wel niet voor gekregen ????!!!

knight03 | 08-02-11 | 18:19

Verkiezingsborden moet OORLOG zijn, lekker over elkaar heen plakken schots en scheef. Dit is zielloos en steriel en verlaagt de participatie van burgers in de politiek nog verder. Ga dan inderdaad ook maar zelf stemmen, gewoon een paar formules op loslaten ofzeau.

panadol | 08-02-11 | 18:19

Mooi, zo'n leeg Rembrandtplein.

AlfredvonSchlieffen | 08-02-11 | 18:13

@Multiflauwekulti | 08-02-11 | 18:05
Je bent écht fan van auto's wassen, he?

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 18:06

@ Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 18:01
Joh... die chick heeft een lichaam... die heeft aan 5 minuutjes fitness genoeg. Per maand. Dat merk je aan alles. Derhalve is ze zo weer terug om dit te lezen en om mij alles te vergeven en me voor altijd in heur hart te sluiten.

*wiedergutmachungs-zin nog 's naleest en goedkeurend knikt*

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 18:05

ehh, ... eauk ik heb zo een voorgedrukt bordje met de ldonkerblauwe letters van de MAFFIA erop met voorgedrukte kogelgaten ...

Centauri | 08-02-11 | 18:05

@De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:58
Geef jij het even door aan Multi?
@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:57
Niet meer te redden ;)

An die ARBEIT | 08-02-11 | 18:01

@Multiflauwekulti | 08-02-11 | 18:00
Dit doe je wel slim. Om dit te zeggen nét nu DGM weg is.

Nice.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 18:01

@ Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:55
Toevallig is dat iets dat ik écht goed kan.
En ook nog leuk vind om te doen.
Maar zeg dat maar tegen niemand buiten iedereen hier op de interwebs. Anders weet straks iedereen het.

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 18:00

@ De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:54
Nounounou... neuqen op je 50e... laten we het wel een beetje netjes houden, graag. Ik heb nogal snel beeld namelijk.

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:58

@An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:55
Als het een molton is mag jij 'm hebben. Helemaal.

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:58

@An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:56
Blowt duidelijk te veel.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:57

Goed. Ten behoeve van mijn fysieke conservatie en ter preventie van flauwekulti's die echt BAR SLECHT zijn in het digitaal leeftijd schatten, ga ik maar even *out*.
#seniorenfitness

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:57

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:55
Ja, die Andie. Wat een figuur.

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:56

@De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:52
Het ontzettend dure wiedergutmachcadeautje dat Multi nu voor je aan het bestellen is....

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:55

@An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:54
Nee... dat wilde ik dan ook niet echt duidelijk maken. Rare geest.

Maar het is een tip aan Multiflauwekulti.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:55

@Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:47
Je dééd het erom!
"Oh, ben je 30? Ik dacht dat je 50 was. Sorry. Neuqen?"

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:54

Multiflauwekulti
Excuus

andalucia | 08-02-11 | 17:54

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:49
Je kan me van alles op de mouw spelden Art, maar ik geloof niet dat DGM je moeder is! ;)

@Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:50
most-expensive.net/sheets

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:54

@ andalucia | 08-02-11 | 17:52
Nee, Andie is short voor An die ARBEIT.
Maar dat komt zo schreeuwerig over, ook. En Duitsch.

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:53

@An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:47
Wat wil je verkopen?

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:52

@ Multi
Ben ik nou paranoide of vertaal ik Andie terecht tot mijn nick?

andalucia | 08-02-11 | 17:52

@ An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:43
Duur cadeau? Wat geef je cadeau aan een matras... een extra dikke molton?
*hoofdschuddend Andie-tips leest*

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:50

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:48
Jij sowieso altijd. Want zo rol ik.

Überbottehork | 08-02-11 | 17:49

@andalucia | 08-02-11 | 17:46
Ik en mijn bankrekening prefereren dan ook de eerste optie.

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:49

@Überbottehork | 08-02-11 | 17:45
Maar zou ik dan op je stem kunnen rekenen?

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:48

@ De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:44
Vervelend dat je je aan mijn opmerking moest storen. Neuqen?

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:47

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:44
Dat werkt denk ik alleen bij je moeder Arty... Verder sssst! Ik probeer een cadeau los te peuteren!

@ DGM

Verkopen op de iebee, 60/40 split?

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:47

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:43
Niet mee eensch... Goede seks scoort beter, cadeaus kopen we wel voor onszelf, hoeft er tenminste niet geruild te worden.

andalucia | 08-02-11 | 17:46

@De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:34
Ik twijfel nog.. word wel al langzaam grijs, dus het zou zomaar kunnen..

Überbottehork | 08-02-11 | 17:46

@andalucia | 08-02-11 | 17:37
@Art
Was er weer te laat bij, jullie hebben het wel gezegd.

Überbottehork | 08-02-11 | 17:45

@An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:43
De auto wassen kan eventueel ook.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:44

nu even niet | 08-02-11 | 17:43
Nee, de borden dragen hun boodschap 24/7 uit, dus ook op zondag.

andalucia | 08-02-11 | 17:44

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:42
Het scheelt weinig, want ik ben bij nader inzien toch ernstig van mijn à propos.

@Multiflauwekulti
Ja? Waar blijft je goedmaak-zin?

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:44

geen sgp?

nu even niet | 08-02-11 | 17:43

@Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:39
Wanneer de man moet zoeken naar een "goedmaak-zin", is er bij de vrouw vaak al onherstelbaar leed veroorzaakt. Goede seks of een duur cadeau zijn nu nog je enige redmiddelen vrind, ik zou vanuit een praktisch oogpunt voor het tweede gaan.

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:43

@andalucia | 08-02-11 | 17:36
Check.

@Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:39
Ghehe. Check.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:42

@De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:39
Gelukkig waag je je nog wel aan GS. Ondanks dergelijke grove beledigingen.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:42

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:37
Ook niet.

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:39

@ Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:37
Alles onder de 24: muil toe.
Ik zit net te broeden op een goedmaak-zin. Kost al moeite genoeg zonder jouw bemoeienis.

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:39

rsk | 08-02-11 | 17:38
Verrek ja! Dat was het topic...

andalucia | 08-02-11 | 17:39

De kapper van Geert: deverwardeman.wordpress.com/2010/03/20...

Geert Wilders heeft denktank in kapsalon

'Körver en zijn klanten nemen hun rol als denktank van Geert Wilders zeer serieus. “Wij zijn zeg maar de ogen en oren van Geert. We weten wat er gebeurt op straat. Zelf kan hij zich in het openbaar niet meer vrij bewegen.” Toch houden ze er ook van om af en toe een geintje uit te halen met de PVV-leider. “Die kopvoddentax bijvoorbeeld. Dat was een ideetje van Frits, de fietsenmaker van hier om de hoek. God, wat hebben we daarom gelachen. En dan brengt Geert het met zo’n uitgestreken, serieuze kop in de Tweede Kamer. Machtig mooi!”'

Jaaajaaa. Politiek van de gewone man.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:39

Is toch prima dit, zo weet iedereen tenslotte precies welke politieke partijen je op kan stemmen.

rsk | 08-02-11 | 17:38

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:35
Da's ook weer waar.

andalucia | 08-02-11 | 17:37

@De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:35
En geschat worden op 50 wel?

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:37

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:34
Helaas, maar terecht, mag ik vanwege mijn woonplaats niet stemmen voor de PS verkiezingen, maar ik blijf het volgen hoor! Gelukkig heb ik voldoende tijd over om alle goede ideëen van de PVV ruim tot me te nemen, te herkauwen en ... ach, je snapt me wel ;-)

andalucia | 08-02-11 | 17:36

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:30
Na die uitkomst van de Gemeente Almere waag ik me er niet meer aan. Is niet goed voor mijn identiteitsbeleving.

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:35

@andalucia | 08-02-11 | 17:34
Wel voor de rest.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:35

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:32
Dan zijn het geen demerit-goederen meer...

andalucia | 08-02-11 | 17:34

@Überbottehork | 08-02-11 | 17:28
Ouderenpartij dan iets voor jou?

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:34

De politiek heeft er de laatste decennia een flinke puinhoop van gemaakt. Werkloosheid, tekorten en ontevreden burgers zijn aan de orde van de dag. Toch laten we ons iedere verkiezing weer in de luren leggen door buikspreekpoppen zonder eigen mening. Het gaat politici alleen maar om een plekje in het parlement of regering, om zo een bepaald beleid uit te voeren.

Uit protest tegen deze gang van zaken zouden we allemaal blanco moeten stemmen, net zolang tot ze luisteren naar de burger!

Bakito | 08-02-11 | 17:34

@andalucia | 08-02-11 | 17:32
Het wetenschappelijk bureau van de PVV is deze panelen. Ies gratis!

Soms heeft de kapper van Geert ook nog een briljant idee. Nemen ze ook mee.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:34

@Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:28
Hmmm. Ik ben ernstig in dubio of ik dit nu als positief of negatief moet labelen.

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:33

@Überbottehork | 08-02-11 | 17:28
Wat als ik een partij opricht die accijns op demerit-goederen kwijtscheldt voor slijters?

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:32

koerbagh | 08-02-11 | 17:28
Ter aanvulling: Partijsubsidies worden doorgaans aangewend ten behoeve van het wetenschappelijk bureau dat een aantal partijen als onderdeel van de organisatie hebben. Ideologische DENKtank dus. Nu weet ik echt wel dat ik geen direct causaal verband aanduid, maar PVV & wetenschappelijk bureau. Geen subsidie. Anyway, do the math...

andalucia | 08-02-11 | 17:32

@De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:28
Hahaha. Ja, ik weet het. Heb de reaguurders een plezier gedaan: Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:27

Maar zou je eigenlijk eens een keer moeten die, die StemWijzer en KiesKompas. Is altijd toch wel interessant.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:30

Dit is inderdaad de bekende druppel... gedverdemme, stel burgertrutten. Ik ga naar Iran....

tintintin enz | 08-02-11 | 17:29

Bakito | 08-02-11 | 17:25
Joh! Ik ken zelfs mensen die stemen voor een bepaalde ideologische gedachte, liberaal of sociaal-democratisch. Zonder rekening te houden met hun eigen portemonnee of belangen, maar gewoon uit (bah, eng woord) overtuiging & idealisme.

andalucia | 08-02-11 | 17:29

@joopwil | 08-02-11 | 17:21
Naïeveling. De PVV weigert de partijsubsidie waar ze recht op hebben, maar krijgt wel gewoon fractievergoedingen en die zijn een veelvoud van de werkelijke kosten van een fractie.

koerbagh | 08-02-11 | 17:28

@ De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:24
Inderdaad; verrassend. Ik had je namelijk rond die leeftijd ingeschat.
Mijn welgevormde excuses en dingen.

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:28

@De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:26
Het is in de buurt, maar klinkt als net-niet-mijn-partij. *zoekt verder*

Überbottehork | 08-02-11 | 17:28

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:25
Nee. Ik was even gemakzuchtig en ging uit van de resultaten van een half jaar geleden. Het zou nu best anders kunnen zijn. D66, bijvoorbeeld. Die hebben van die pakkende slogans die me diep in mijn ziel raken.

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:28

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:24

Heb nog niet 1 keer gestemwijzerdT. Wordt wel eens tijd idd...

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:26

OMFG.... The horror!

eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 17:28

Ik zie het probleem niet en vind het zelfs wel een goed idee, ziet er veel netter uit!

Clarksonius | 08-02-11 | 17:28

@La Vie En Rose | 08-02-11 | 17:20
Ik vertrouw politici van 'die partij' sowieso niet.

Of ze moeten dat vertrouwen winnen, maar dat heeft hij nog niet gedaan.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:26

@ eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 17:23
Dus: ja. Volstrekt biologies.

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:26

@Überbottehork | 08-02-11 | 17:23
Zeuren, pleiten voor volledige vergoeding van ouderdomsondersteunende hulpmiddelen, afdwingen van gratis voorzieningen als OV en entree voor cultuurliefhebbers, etc, etc.

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:26

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:19
Ghehe. :)

La Vie En Rose | 08-02-11 | 17:26

@ eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 17:23
Sommigen deden het zelfs met goed geconserveerd en zelf uit "de bossen" geoogste zaadcellen van hun mannelijke kameraden door wie ze zich, dronken van de zurige, zelf verbouwde rode wijn, lieten volblaffen na vegetarische bbq's.

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:26

Het is toch ook van de zotte dat je op afkortingen en kleuren stemt. Vroeger stemde je tenminste nog op personen/gezichten. Hellend vlak.

Bakito | 08-02-11 | 17:25

@De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:21
Kom je daar bij de StemWijzer en het KiesKompas bij deze verkiezingen nu ook weer bij uit?

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:25

50+ heeft de toekomst! *zucht*

Morkovich | 08-02-11 | 17:25

@eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 17:22
Geen idee.
Kwam jij bij de Almeerder-stemwijzer (ooit een topic aan gewijd hier op GS) ook uit op de seniorenpartij als 'beste match'? Saillant detail: ik ben bij lange na nog geen 50. Hoe verrassend kan het leven soms toch zijn.

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:24

@Überbottehork | 08-02-11 | 17:19
Ach, een Hagenaar kun je sowieso alles wijsmaken ;)

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:24

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:22

Wel met biologies afbreekbare linksomdraaiende plakselprut, naar ik hoop?

eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 17:23

@De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:21
Jubelstemming onder invloed van de Seroxat? ;)
Heb geconstateerd dat het nog geen rokjesdag was vandaag, dus mijn lente-manie laat nog even op zich wachten. En om on-topic te blijven: Wat doet die 50Plus-partij eigenlijk, behalve oud zijn en grijs (grijzer) worden?

Überbottehork | 08-02-11 | 17:23

idd vertrutting. +1

LadyStyle | 08-02-11 | 17:23

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:21

Je was me net een slag voor, wie volgt?

eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 17:22

Het voorkomt in ieder geval dat een sukkelende welwillende part-time doe-moeder samen met heur "beste vriendin" de poster van GroenLinks scheef perfaxt.

Multiflauwekulti | 08-02-11 | 17:22

Maar wie stemt nu eigenlijk op de 50+ partij? Niet allemaal tegelijk aub...

eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 17:21

koerbagh | 08-02-11 | 17:03
Behalve van de PVV.
Die weigeren subsidie van af het begin.
Daarom ontvangen ze giften uit USA.

joopwil | 08-02-11 | 17:21

Mooi, ik zie dat mijn partij ook weer van de partij is.
*50 plus olé, olé, olé!*

De Gooise Matras | 08-02-11 | 17:21

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:12
Evet, o daha hatirliyorum. (i zonder puntjes)
Overigens heeft die Asher hele enge ogen.
*voor geen cent vertrouwen doet*

La Vie En Rose | 08-02-11 | 17:20

@An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:17
Het doet me deugd op een positieve manier een bijdrage te hebben kunnen leveren aan uw dag ;-) En dank voor de correctie. *Al doende leert Uberbottehork*

Überbottehork | 08-02-11 | 17:19

Goede zaak! Die verkiezingsborden zij een artefact uit een vervlogen verleden. Net zoals het hele systeem van politieke partijen. Eigenlijk mag wat mij betreft die hele democratie aan de straat worden gezet.

Leve Moebarak!

(of Mubarak. Whatever)

Bakito | 08-02-11 | 17:19

@La Vie En Rose | 08-02-11 | 17:12
Hoho, niet teveel veren in die jongen z'n bips proppen. Straks stopt 'ie met zich ontwikkelen en wie moet dan ons land redden als Greet van het toneel verdwijnt?

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:19

What's next? Automatisch ingevulde plempsels, zodat we alleen nog maar op 'Post' hoeven te klikken?

Veenkolonie | 08-02-11 | 17:18

@Pa Cartwright
Wat kun jij toch zeuren af en toe, over helemaal niks.

Steilloos ten Onder | 08-02-11 | 17:17

@Chapellmoor | 08-02-11 | 17:10
Gut ja, een memorabel moment....
@Überbottehork | 08-02-11 | 17:12
Etaleren, schrijfjeukte etaleert men.

Maar wel een prachtig woord, ik ging van * mouha*!

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:17

Wellicht zo'n slecht idee nog niet als je ziet hoe sommige lokale plakkerts schaamteloos als laatste komen aankakken en vervolgens het halve bord overplakken.

McNulty | 08-02-11 | 17:15

koerbagh | 08-02-11 | 17:03
SpijkerT-Kop-Raak!

La Vie En Rose | 08-02-11 | 17:15

Bij ons hangt de PvdD als enige nog maar. Ik liep er langs, en vond 3 meter verderop op een verkeersbord een "stop de groene leugen" sticker (een erfenisje van Balkenende met zijn Zeeuwse polders ontpolderen) dus ik die sticker maar op de Partij voor de Dieren poster geplakt. Vond ik wel ironies.

Er stond trouwens "stop de jacht" op die poster. Dus niet alleen de Willem-Alexander en een blind paard kunnen de zwijnen raken zo makkelijk jacht, maar alle jacht. Nederland straks vol, met herten met 100 bij 100 vierkante meter teritorium. Echte denkers Dierenpoes en co.

The Evil One | 08-02-11 | 17:13

Pa Cartwright | 08-02-11 | 17:01
Je wordt een beetje een zeikerd Pa. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Handen af van Art, grootste politieke talent van GS!

La Vie En Rose | 08-02-11 | 17:12

Komen er nu ook voorgedrukte stembiljetten?

defjem | 08-02-11 | 17:12

Ik krab me eerlijk gezegd een beetje achter de oren ivm de financiering. Voor de rest totaal niet boeiend. Schrap maar een onsje subsidie per partij, nette borden plaatsen, daarna recyclen. Klaar.

Achterdocht | 08-02-11 | 17:12

@Haagse-Geertje | 08-02-11 | 17:02
Kun je je schrijfjeukte niet ergens anders gaan manifesteren? Op Fok ofzeau.

Überbottehork | 08-02-11 | 17:12

@Pa Cartwright | 08-02-11 | 17:01

Art zorgt in ieder geval voor heel wat interessanter vermaeck dan zo'n oude 020-kojboj.

Cabaret Voltaire | 08-02-11 | 17:11

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:09
2003 goudengids divisie.

Chapellmoor | 08-02-11 | 17:10

Schoorsteenveger | 08-02-11 | 17:01
Neuh, dat doen ze niet omdat er dan weer een storm van kritiek los zal barsten.

Ze gaan stiekem hun eigen vertaalde posters plakken en folders uitdelen bij moskeeën, winkeliers, stemlokalen etc. In 010 wordt dit al jaren gedaan.

La Vie En Rose | 08-02-11 | 17:09

@Haagse-Geertje | 08-02-11 | 17:02
Welke clubs voetballen er in Den Haag?

En wanneer haalde één van die clubs voor het laatst een titel? Welke titel dan ook?

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:09

Nog even dan plakt Albert Heijn de foebelplaatjes ook zelf in het boek. Dan is daar ook niks meer aan. Dat wil ik goffer zelf doen! Zou nu wel een panini lusten nu ik er over nadenk.

Chapellmoor | 08-02-11 | 17:08

Wel zo eerlijk dat ze de PVV er ook op hebben gezet.
Valt me weer mee van die semi-communistische heilstaat binnen onze landsgrenzen.

Sr. Martinez | 08-02-11 | 17:08

Besluit: pdf www.centrum.amsterdam.nl...

seven | 08-02-11 | 17:01

Dank. Helder & ruime keus om wel of niet mee te doen voor de partijen.

andalucia | 08-02-11 | 17:05

@An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:02
Blijven krassen!

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:04

Niets is meer zo provinciaals als Amsterdam

TheStef | 08-02-11 | 17:04

Die schijtpvda bovenaan natuurlijk... wat een butstad is het ook

Slipsnifter | 08-02-11 | 17:03

@rara | 08-02-11 | 16:39
En wat is de bron van de partijkas, denk je? 90% van de partijkas bestaat uit subsidies. Hoe groter de partij in een vertegenwoordigend lichaam, hoe meer poen er aan subsidie binnenkomt. Contributie van leden is te verwaarlozen.
Daarbij moeten gemeenten die borden maken, onderhouden en plaatsen. Dat kost ook allemaal gemeenschapsgeld.
Als jij denkt dat het allemaal particulier wordt opgebracht heb je het mis. De campagnekas van een partij is bijna helemaal subsidie.

koerbagh | 08-02-11 | 17:03

020 is een pauper stad met pauper ambtenaren, een match made in heaven LOL (en voetballen kunnen ze ook niet)

Haagse-Geertje | 08-02-11 | 17:02

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:58
Joe seddit.

Ik ben nu al aan het krassen sinds dit topic er staat, ondertussen staat er
" Iemke ", toevallig de naam van mijn eerste ex. Die verliet me voor een blinde schilder.

Het wordt er niet beter op.

An die ARBEIT | 08-02-11 | 17:02

@Pa Cartwright | 08-02-11 | 17:01
Graag gedaan.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 17:01

Over een paar dagen is het toch zoiets. What's the use, we hebben toch de interwebs voor die campagne ongein?
<img src="http://i.imgur.com/nbkv2.jpg" alt="" title="Hosted by imgur.com" />

Überbottehork | 08-02-11 | 17:01

La Vie En Rose | 08-02-11 | 16:54
Als je gelijk hebt, dan zou je verwachten dat er ook voorgeprogrammeerde borden in het arabisch zouden zijn, op kansrijke plekken neergezet. Of zouden ze stilletjes op die plekken enkel hun eigen vertaalde posters gaan plakken?

Schoorsteenveger | 08-02-11 | 17:01

@ Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:47
En maar schreeuwen&schoppen. Mooi man. Niet genoeg spreektijd aan tafel gekregen. Om dan ook maar een pedagogisch dingetje in jouw zakje te doen.
Ergo, jouw motieven om hier te komen, ken ik niet – en ze zullen mij ook gierend jeuken. Ik kom hier louter ter vermaeck, en daar draag jij momenteel aan bij.
Waarvoor dank – jaaaa, zo ben ik dan ook wel weer hè.

Pa Cartwright | 08-02-11 | 17:01

Wel lekker overzichtelijk, 12 partijen, iedereen even groot. Ach, waarom ook niet... Is de romantiek van een plakoorlog zo onmisbaar dan?

andalucia | 08-02-11 | 17:00

En de eerste de beste die het waagt aan dat bord te komen moet verplicht 14 dagen bukken voor Bubba...

eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 16:59

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:23
'En lol @ de D66-poster. Net zo nietszeggend als de partij zelf."

ghehehe

De boodschap is: stem D66 want D66! LOL

wakkere_nederlander | 08-02-11 | 16:59

Ik zag ze gister al op de Dam ingeladen worden, het zijn behoorlijk hoge dingen op betonnen poten. De PVV poster is 'toevallig' op straatniveau geplaatst zodat deze snel gevandaliseerd kan worden. De PvdA poster zit natuurlijk wel weer ver buiten het bereik bovenaan..

fietskettingslot | 08-02-11 | 16:58

Vonden jullie die Femke nou echt lekker? Geen HDTV zeker. Mens heeft een kop als een hagedis.

Randy McRanderson | 08-02-11 | 16:58

@La Vie En Rose | 08-02-11 | 16:55
Het past in die zin wel prachtig in deze tijd van loze beloftes, schijnoplossingen en symboolpolitiek. Ze zijn wel grondig, op dat gebied.

An die ARBEIT | 08-02-11 | 16:58

Die fiets ernaast is er al bij gaan liggen.

italian bastard | 08-02-11 | 16:58

@An die ARBEIT | 08-02-11 | 16:56
Had je die maar geplakt, hè? Beetje zoals de posters.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:58

oh gezellig, hier is plek genoeg.

sufkut | 08-02-11 | 16:58

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:53
Ja, ze beweren dan wel constant anders, op de televee en de twitteren...

Maar ze geven helemaal NIKS om Andie, daar in Den Haag. * Krast in Femke-tattoo*

An die ARBEIT | 08-02-11 | 16:56

An die ARBEIT | 08-02-11 | 16:52
Tuurlijk gaan ze dat doen.#waternaarzeedragen, dit.

La Vie En Rose | 08-02-11 | 16:55

zaqje | 08-02-11 | 16:52
Inderdaad. Wellicht scheelt het ook nog eens wat geld aan plakkers die de hele stad door moesten rijden.

gozahtje | 08-02-11 | 16:54

Alsof die verkiezingsborden ooit zin hebben gehad. Het is tenslotte geen geen 1938 meer...

FreshClash | 08-02-11 | 16:54

Verder lijkt mij deze kant-en klare verkiezingsborden een initiatief van de PvdA.
Die zijn er erg goed in om voor de burgerT te denken en elk initiatief bij de burgerT weg te halen, m.n. bij de nieuwkomers. Behalve als het op wat moeilijkere zaken aankomt, zoals problemen in de wijken. Die worden met het grootste gemak op het bordje van die zeurende en discriminerende burgerts gelegd.

Ennuh, wie draait op voor de kosten van dit initiatief. Politieke partijen krijgen een bijdrage voor o.a. verkiezingscampagnes. Of hebben ze allemaal een bijdrage in de gemeentekas gestort. Vragen...

La Vie En Rose | 08-02-11 | 16:54

MHS | 08-02-11 | 16:50
Wie bepaalt de plek, de kieslijst zeker, maar dan kan je door de afmetingen (4x5, of 5x4?) en plaatsing borden te beïnvloeden alsnog je eigen poster in het beste blikveld plaatsen.

seven | 08-02-11 | 16:53

@An die ARBEIT | 08-02-11 | 16:50
Het stoppen als politiek leider was een enorm egoïstisch besluit van haar, inderdaad.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:53

@MHS | 08-02-11 | 16:50
Want nu gaan ze niet alsnog wie gekken er overheen plakken denk je?

An die ARBEIT | 08-02-11 | 16:52

Ik zie het probleem ook niet?
Alle partijen zijn vertegenwoordigd, geen plakoorlog.
Makkelijk zat.

zaqje | 08-02-11 | 16:52

wel logisch dat men niet meer wil plakken voor een baantje maar schaf het dan helemaal af en doe wat anders

Simon_GS | 08-02-11 | 16:51

Ja Jesus, zo weet ik het helemaal niet meer.
PVV dan maar?

Dan beleef je nog eens wat.

joopwil | 08-02-11 | 16:51

Ik zie het probleem niet. Scheelt een hoop lijm en rotzooi.

MHS | 08-02-11 | 16:50

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:48
Ik tekende altijd smiley faces op Femke, omdat ik zo gelukkig werd van dat guitige snuitje van d'r.

Weer een stukje jeugdsentiment dat is doodgetrapt...

An die ARBEIT | 08-02-11 | 16:50

De PvdA geeft dus toe dat hun beleid voorheen puur oneerlijk was? De PvdA met z'n 5e colonne in het ambtenarenapparaat is gewoon al heel lang aan de macht, daar doen die 3 nog geen maanden dat Rutte1 er is niks aan af. En zeker in A'dam en NH zijn ze nog steeds de macht.

seven | 08-02-11 | 16:49

@La Vie En Rose | 08-02-11 | 16:45
En verkeerd om getekende hakenkruizen natuurlijk.

Zo rollen linkse zuurpruimpjes.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:48

@Pa Cartwright | 08-02-11 | 16:45
Meer mensen dan alleen jij en ik kunnen meelezen natuurlijk.

Ik vind het wel leuk om te zien dat je je met niets kunt vermaken trouwens. Dat is een onderschatte eigenschap, waar bijvoorbeeld heel wat verwende kindertjes iets van kunnen leren.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:47

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:23
Daar is over nagedacht, die PVVposter op die plek. Daar MOET juist op worden getekend. Snorretjes, je weet tog?

La Vie En Rose | 08-02-11 | 16:45

gozahtje | 08-02-11 | 16:43

Mee eens, vind het eerder zielig en kleinburgerlijk dan humoristisch...

eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 16:45

@ Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:41
"ons"? Proest. Last van autoritaire constipatie knul? Ghehe.

Pa Cartwright | 08-02-11 | 16:45

Wat heeft dit met vertrutting te maken? Net alsof het hardcore was om met een poster van die Job onder de snelbinders het dorp rond te trappen.

Randy McRanderson | 08-02-11 | 16:44

Dat de overheid überhaupt de reclame-overlast van politieke partijen betaald.

seven | 08-02-11 | 16:44

Ik zie het probleem niet in, beter dan die lelijke borden waarbij ze elkaar proberen te verneuken door over elkaar heen te plakken. Lekker overzichtelijk zo! Niet boeiend topic dus en zeker niet het in m'n broek pissen van het lachen waard! -1

gozahtje | 08-02-11 | 16:43

12 inch Cock | 08-02-11 | 16:39

12 * 25.6 mm = 307,2 mm. OMFG. Heb je een vriend of een vrouw....?

eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 16:43

Posters = papier = bomen?

Meer Natuur, sure thing PvdD

is evident | 08-02-11 | 16:43

@Bos Hout | 08-02-11 | 16:39
Oh-oh. Maar in welke Amsterdamse grot met automagische schuifdeuren schuilen ze dan?

rara | 08-02-11 | 16:42

Wel lullig voor de vrouwen van al die vrijwilligers die nu niks meer te doen hebben.

Peter Steelband | 08-02-11 | 16:42

Ik dacht al: waarom wordt er een doos aluminium afgeleverd bij GeenStijl?

waarisdelol | 08-02-11 | 16:41

@Pa Cartwright | 08-02-11 | 16:39
Joh. Nuttig dat je dat met ons deelt op de internets.

Man man, haha. Tof voor je.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:41

LOL
Rechtse partijen links en linkse partijen rechts op het bord...

da wizard | 08-02-11 | 16:41

Wel zo goed voor het miljeu toch? Voorbedrukte verkiezingsborden, het mag wat kosten, maar dan heb je ook nix...

eerstneukendanpraten | 08-02-11 | 16:41

Ideaal om ordinaire overplakwedstrijden te voorkomen, voornamelijk van links!

michael8161 | 08-02-11 | 16:40

@plaklul | 08-02-11 | 16:38
En wat heeft dat verhaal te maken met voorbedrukte verkiezingsposters?

rara | 08-02-11 | 16:40

@ Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:36
Jij bent helemaal niets. Voor mij althans.

Pa Cartwright | 08-02-11 | 16:39

rara | 08-02-11 | 16:36
Alles is een complot van Ali Baba en zijn 40 rovers. Ook de verkiezingsborden in Amsterdam.

Bos Hout | 08-02-11 | 16:39

@koerbagh | 08-02-11 | 16:37
Posters e.d. worden uit de partijkas betaald, voor zover ik weet. Niet door de overheid.

En dat ze achterhaald zijn is een feit.

rara | 08-02-11 | 16:39

Partij van de Afgunst: Het moet eerlijker.
Zelfs de D66 kan niet aan die slogan tippen

12 inch Cock | 08-02-11 | 16:39

Eerst een lullige brandweeroefening en nu willen jullie verhuizen omdat precies dezelfde verkiezingsborden op een minder rock n rolle manier worden gemaakt? It's been a long time sinds de Chileen en consorten, geenstijl.

John Muts | 08-02-11 | 16:39

Die borden zijn sowieso een achterhaalde zaak. Een overblijfsel uit de tijd dat weinigen een krant hadden. Toen had het een informatieve functie, maar dat is allang niet meer zo. Kappen met die onzin. Kost veel te veel geld.

koerbagh | 08-02-11 | 16:37

@plaklul | 08-02-11 | 16:33
En wat hebben die verkiezingsposters dan 'allemaal te maken met de multiculturalistische elites', en Eurabie? Welk verband probeer je te leggen tussen voorgedrukte posters en een islamitisch Europa?

rara | 08-02-11 | 16:36

En als ik nu mijn traditionele overplakcampagne wil beginnen? Moet ik dan eerst mijn overplakontwerp in Quarkxpress naar het Partijkantoor faxen?

Bos Hout | 08-02-11 | 16:36

@Pa Cartwright | 08-02-11 | 16:34
Plaat, je blijft steken. Ik mag dat zeggen, want ik ben een autoriteit op dat gebied.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:36

mooie hangplek !

Kabouterwipneus | 08-02-11 | 16:36

ja, joh. echt stom..

Vicksblauw | 08-02-11 | 16:35

Best goed idee eigenlijk

loonslaaf_69 | 08-02-11 | 16:35

terecht, politici die elkaar met plakkers af proberen te troeven neem je niet serieus.

Geile Markeerstift | 08-02-11 | 16:35

Tja GS, "sorry hoor", eindelijk is de PVV gewoon zichtbaar. "sorry hoor".

Kamervraag | 08-02-11 | 16:35

Wordt er eindelijk efficient gewerkt, is het weer niet goed.

Dit systeem;
- voorkomt dat enthousiaste partijplakkers dubbele,scheve en slecht beplakte posters aanbrengen.
-wordt centraal beplakt, bespaart dus arbeids-en benzinekosten van allerlei partijplakkers
-maakt gewoon een goed uitziend plakbord.

Waar heb je het over Stiffie?

Tijs | 08-02-11 | 16:35

waar ik echt op zit te wachten is de mogelijkheid om te stemmen via internet, maak me dan maar weer wakker

lourilex | 08-02-11 | 16:34

Als je ooit 's avonds in de stromende regen bij 2 graden boven nul verkiezingsposters hebt lopen plakken in de polder bij Schubbekutteveen dan vindt je dit ook een goed idee. Scheelt een hoop werk.

rara | 08-02-11 | 16:34

@ Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:28
Less is more. Soms. De payoff van die pvv van jou geeft, bijvoorbeeld, geen énkele inhoudelijke duiding.

Pa Cartwright | 08-02-11 | 16:34

Ik detecteer een enorme schizofrenie in bovenstaand stukje.
Vertrutting versus liberale menselijkheid, kleinprovinciale bedilzucht versus vaart der volkeren, proctische organisatie versus polderesque 'iedere partij moet zijn meters trekken' enzo...

Einde van de Domheid | 08-02-11 | 16:33

Kan je zien dat 020 weer eens hopeloos achter de feiten aanloopt. Die voorbedrukte borden: die hadden we vorig jaar al in 070. En nu weer keihard afgeschaft want saai.

020, da's waar de provincie begint.

stuyterkuycken | 08-02-11 | 16:33

Ook dit heeft allemaal te maken met de multiculturalistische elites die een totale oorlog uitvechten tegen hun bevolkingen. Met als inzet de voortzetting van de massa-immigratie en de islamisering, uiteindelijk resulterend in een islamitisch Europa – een Europa zonder vrijheid: Eurabië.

plaklul | 08-02-11 | 16:33

Dan is het nu wachten op computergestuurde verkiezingsborden.

Annet Pretpakket | 08-02-11 | 16:32

Prima zo. Ziet er beter uit dan die scheef opgeplakte vodjes...

Tiepfout | 08-02-11 | 16:32

Nu kunnen vrijwillige plakkers echt werk doen. En als het geen vrijwilligers waren scheelt het taxpoet.

Henk Houthakker | 08-02-11 | 16:32

Dit is de ultieme versapping van de politiek. We hoeven enkel nog te kiezen en te applauduseren, verder is alles voor ons pico bello geregeld.

Schoorsteenveger | 08-02-11 | 16:32

Joh, het maakt allemaal geen moer uit. Ze hadden er ook een poster van Bassie & Adriaan kunnen hangen. Het is allemaal maar theater.

Bos Hout | 08-02-11 | 16:31

echt nog niet zo gek. het geeft eenieder gelijke kansen. maar svp wel meer natuur!!

jean l | 08-02-11 | 16:31

-weggejorist-

gijssie!! | 08-02-11 | 16:31

Prima initiatief, niks meer aan doen.

SilvioD | 08-02-11 | 16:30

Dat ziet er toch keurig netjes uit?
Ik vind het best zo, dat mogen ze hier in Heerlen ook doen van mij.

[x[Geschikt!

[x] Ongeschikt | 08-02-11 | 16:30

Kom er maar in Maurice met je voorgedrukte verkiezingpoll...

Chapellmoor | 08-02-11 | 16:30

Leuke tuintafel

goodray | 08-02-11 | 16:29

@dwalmpje | 08-02-11 | 16:28
LOL!

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:29

Ze zijn bij D66 A en B vergeten erbij te zetten.

dwalmpje | 08-02-11 | 16:28

Het is overigens best handig; maar ook volstrekt passieloos natuurlijk. Ik heb gewoon lekker met de kwast in de hand en de leuter uit de broek postertjes opgehangen.

spampers | 08-02-11 | 16:28

@spampers | 08-02-11 | 16:27
D66 heeft niet eens de inhoud om een pakkende oneliner uit te destilleren.

Of het moet zijn: 'PVV: nee'

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:28

@mokum | 08-02-11 | 16:2
Telescope of microscope?

An die ARBEIT | 08-02-11 | 16:27

Wij houden het gewoon graag een beetje netjes hier. Betaal ik graag een centje extra voor hoor.

Pa Cartwright | 08-02-11 | 16:27

@Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:23

Laten we eerlijk zijn, de andere posters zijn even nietszeggend. Of je er nou een onbekende kop op zet of een kekke (maar irrelevante) one-liner op zet.

spampers | 08-02-11 | 16:27

Handig toch?

Zo bespaar je een hoop gedoe en gelijm

Nacho_Vidal | 08-02-11 | 16:26

Goed initiatief. Hulde.

Superior Bastard | 08-02-11 | 16:25

Wel superatent van het CDA om de Amsterdammer er op te wijzen dat hun stad in Noord-Holland ligt. Al mogen ze het van mij ook afsteken en afduwen,

koenradius | 08-02-11 | 16:25

Kom maar hier chillen Pritt. Weg van de gekte.

@LittleBrutality | 08-02-11 | 16:24
Optie 1: Tief lekker op
Optie 2: Sterf

An die ARBEIT | 08-02-11 | 16:25

Who cares.

manicmark | 08-02-11 | 16:25

Ach gut, VVD ingeklemd tussen PvdA, D666 en Groenlinks.Wie bepaalt welke partij op welke plek komt, om maar eens een ongelooflijk relevante vraag te stellen?

Überbottehork | 08-02-11 | 16:25

Zau, dat is nogeens een scope!
Bijna net zo hot en spicy als de ontruiming van het vorige topic. Dan lees ik nog liever een fietshok verhaaltje...

mokum | 08-02-11 | 16:24

-weggejorist en opgerot-

LittleBrutality | 08-02-11 | 16:24

joh die staat ook al een week in Groningen... en echt niemand kijkt ernaar

lourilex | 08-02-11 | 16:24

laten ze daar eerst maar eens het vuil gescheiden gaan ophalen. kunnen de posters bij het oudpapier.

9-buts | 08-02-11 | 16:24

D66
D66
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

[[[Mad.doC]]] | 08-02-11 | 16:24

Scheelt weer een "plak oorlog"...

Misgeslagen Plank | 08-02-11 | 16:24

VVD en PVV zijn aan de linkerkant van het bord geplaatst. Alle lefties en GU en Dierenpartij zitten midden en rechts. LOL!

Pino143 | 08-02-11 | 16:24

Volgende stap: voor-ingevuld stembiljet

Speleding | 08-02-11 | 16:24

wat is het probleem?

chew | 08-02-11 | 16:23

PVV zeer praktisch onderaan. Zo kun je er goed bij om snorretjes te tekenen.

Teruggejorist | 08-02-11 | 16:23

Ik vind dit wel iets hebben...

Alleen hadden ze de PVV-poster ergens bovenin moeten afdrukken, want er zijn nogal wat lieden die daar graag op tekenen etc.

En lol @ de D66-poster. Net zo nietszeggend als de partij zelf.

Art Vandelay Ultor | 08-02-11 | 16:23

Ach, waar is de tijd van de emmer Perfax-met-klonten gebleven...

Nogood Boyo | 08-02-11 | 16:22

Voor de SP wel gunstig, die plakken namelijk altijd als eerste. Resultaat: iedereen plakt er overheen; geheel terecht, daar niet van

Pasta-saus | 08-02-11 | 16:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken