Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ruimhartig! NCRV baas levert deel salaris in

roflbot-KGdK.jpgEn we gaan weer eigen initiatief tonen met de Nederlandse Publieke Omroep! Dit extreem dynamische bedrijf snapt als geen ander dat er bezuinigd moet worden en presenteert daarom de ene na de andere vrijwillige maatregel. Puur omdat het moet, gewoon 'n stukje eigen initiatief naar de belastingbetaler toe. Want de omroepbaasjes snappen heus wel dat het ooit een keer afgelopen moet zijn met het ongegeneerd fêteren van jezelf op kosten van de rest van Nederland. Oké, dat dikke onbenul van de VARA verdient nog gewoon 650k maar voor de rest is het broekriem hier en broekriem daar in het Hilversumse. Ook bij NCRV directeur Coen Abbenhuis. Dit gristenhoofd heeft het zo goed voor met het algemeen belang dat hij zomaar 10% van zijn inkomen inlevert. "We zullen offers moeten brengen. Met deze maatregel zet ik de eerste stap. (...) Ik loop vooruit op die maatregelen en neem mijn verantwoordelijkheid" aldus Coen. Kijken we even naar de cijfers. Coenie verdiende 250k en gaat nu dus naar 220 'exclusief auto en pensioenbijdrage' wat dat ook precies moge betekenen. Daarmee zit de duurste omroepbestuurder van het land dus weer op zijn oude niveau ut 2009. FYI: de Balkenendenorm die geldt voor nieuwe omroepmedewerkers is nog gewoon 187k. Coen zit daar dus 33k boven. Maar daar krijg je ook wat voor terug!

Reaguursels

Inloggen

Oh ja, "Cheers".
Geweldige show. "Norm!". Lachuh!
Ook blij met de NCRV.

rieschert | 27-01-11 | 13:13

En wiens naam staat er prominent bovenaan de lijst van ondertekenaars van Benoemen en Bouwen? Eén keer raden. Juist. www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1...

Het zijn ook altijd dezelfden. Links lullen, rechts zakkenvullen.

Ivoren Toren | 27-01-11 | 08:48

Vergeten wordt, dat directeur Jan Slagter van omroep MAX, wel zèlf meewerkt aan het programma 'MAX maakt mogelijk' waarbij 'arme' mensen, tot in het Oostblok aan toe, 'geholpen' worden. Mag zo iemand dan even ongeveer gezellie op de Balkenendenorm zitton van mijn belastingcenton? Met nog een flink bedrag erbij voor een mooie auto en een onbezorgd pensioen?
Sorry, ik moet kotson.

Jaap Cuperus | 27-01-11 | 01:50

Voor P.de Leeuw geldt als verzwarende omstandigheid dat hij ook nog letterlijk beweert dat hij die 650k plus, meer dan waard is vanwege zijn unieke talent. En nog erger, hij werd daarin stevig bijgevallen door zijn VARA-baas.
Hoe belachelijk kun je je maken? Meer dan Paultje in samenspel met de Vara nauwelijks.

WirMachenMusik | 27-01-11 | 00:23

@gozahtje | 26-01-11 | 18:09
Waarom wordt er dan over gejankt? Doet de NCRV iets goeds...

Wazzzah | 26-01-11 | 20:45

Publieke omroep weg betekent 100% van de nederlandse zenders alleen nog maar 'The Voice of Holland 1234234' en de '20 meest expliciete ransmomenten op tv'. Ik kan niet echt zeggen dat commerciele zenders nou zo'n geweldig aanbod hebben.

willes | 26-01-11 | 20:35

Ach bij Feyenoord verdient Mario Been 5 x zoveel, en dat wordt ook door de overheid vuistdiep gesubsidieerd, en voeren ze nog wanbeleid ook

overdrijfnietzo | 26-01-11 | 18:30

Wazzzah | 26-01-11 | 18:04
Volgens mij hebben ze dat ooit eens in een GS (of Powned) filmpje zelf gewoon al gezegd dat ze dat zouden doen, want als de rest het kan/mag, dan Powned vooral ook!

gozahtje | 26-01-11 | 18:09

@gozahtje | 26-01-11 | 17:21
Ik ben benieuwd naar het jaarverslag van de publieke omroep, hij heeft immers twee functies ;) als hij ook nog z'n eigen productiebedrijf inzet voor Pownews, dan is het helemaal af.

Wazzzah | 26-01-11 | 18:04

-weggejorist-

wim6880 | 26-01-11 | 17:49

13,6% loonstijging in tjid van algemene crisis vind ik wel een beetje absurd. Sterker nog, het gewone gepeupel zou willen dat ie er 3,6% bij gekregen had... Hoelang zou jan-modaal er voor moeten werken, om er 30k op vooruit te gaan? 10 jaar? 20 jaar?

PisFinger | 26-01-11 | 17:48

Wazzzah | 26-01-11 | 17:04
Die zit waarschijnlijk in de buiten categorie. Buiten als in hou je er buiten!

gozahtje | 26-01-11 | 17:21

wat verdient Weesie als presentator en bobo?

Wazzzah | 26-01-11 | 17:04

Fonx | 26-01-11 | 16:55
10% van 250k is 25k volgens mij.

Schoorsteenveger | 26-01-11 | 17:02

Hij levert helemaal geen 10% in als z'n salaris van 250k naar 220k gaat. Ik scrollde even door de reaguursels en zag er niets van terug.

10% van 250k is 50k. Of die 10% klopt niet of die 220k klopt niet. Of die 250k natuurlijk.

Desalniettemin prima initiatief van 'm. Gun die baas van harte z'n salaris.

Fonx | 26-01-11 | 16:55

Cuyahoga | 26-01-11 | 16:16
Wij hadden dat soort problemen ook niet. Wij hadden les, en huswerk, en straf. Wij stonden niet de hele week slingers op te hangen, toneelstukjes op te voeren, te koken en te bakken of ruzie te maken met docenten.

Schoorsteenveger | 26-01-11 | 16:53

nou nou meneer Abbenhuis. van 250000 naar 220000... Dat wordt de voedselbank, jongen...

vincent S. | 26-01-11 | 16:46

En wie gaat er nu wat aan doen?

Aart Z. | 26-01-11 | 16:44

Ik ken geen enkel van deze programma's.

faz | 26-01-11 | 16:34

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 16:27
Nee daar heeft u gelijk in. Daar is het pas crisis als je bonnetjes zoek geraakt zijn...

gozahtje | 26-01-11 | 16:33

Wat een kloteprogramma's ook. Behalve man bijt hond dan.

Henk Houthakker | 26-01-11 | 16:31

gozahtje | 26-01-11 | 16:25

Zij die het geld opstrijken van wat de rendabelen voor ze opbrengen kennen toch geen crisis...

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 16:27

Grappig ook dat de prius zijn accu oplaat met benzine.

seven | 26-01-11 | 16:27

Superior Bastard | 26-01-11 | 16:17

Maar die waren anders best wel goed. Nog geneuqt van Binsbergen? Nou geneuqt, geneuqt, heb het koppie er wat lafjes tegenaangehouden...
LOL. En ik rij zelf in een benzineslurperT. 1 op 9,5 gemiddeld

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 16:26

seven | 26-01-11 | 16:14
Oke, maar ja dan nog, hij zat in 2009 al (zonder pensioen ed) op 220K en is in 2010 dus naar 250K gegaan (ook exclusief), dus hij heeft in 2010 ten opzichte van 2009 een loonsverhoging van 13% gehad, das erg vreemd aangezien er toen al sprake was van een crisis.

gozahtje | 26-01-11 | 16:25

VanDattum | 26-01-11 | 16:19

Je krijgt nu zometeen een uitbrander van Zeeschuimer...

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 16:22

"Dat is niet mijn salaris, vriend!"

VanDattum | 26-01-11 | 16:19

@Lewis | 26-01-11 | 16:15
Natuurlijk, maar met dit soort nuanceringen wordt het erg saai op Geenstijl.

Bakito | 26-01-11 | 16:17

Pa Cartwright | 26-01-11 | 16:09
Dezelfde lui die Jiskefet nu nog steeds geweldig vinden.

Superior Bastard | 26-01-11 | 16:17

@Pa Cartwright | 26-01-11 | 16:09
Op elk opleidingsniveau zijn verlichte denkers en verduisterde dwalers te vinden.

Generaliseren heeft in deze dus weinig nut.

An die ARBEIT | 26-01-11 | 16:16

Schoorsteenveger | 26-01-11 | 16:04
Ik kijk het altijd op zondagochtend altijd als ik in mijn pyama nog wat na lig te walmen van de Leffe van zaterdagavond.
Werkelijk geen idee wat nou de bedoeling is van al die twintigers die pubers spelen, maar op mijn middelbare school hadden we dat soort problemen gelukkig niet.

Cuyahoga | 26-01-11 | 16:16

@Bakito
Logische en terecht. Maar gelukkig waren en zijn er ook zat christenen die veel goeds doen. (Even los van deze meneer, ik kan niet in zijn hart kijken.)

Lewis | 26-01-11 | 16:15

@XaaD666 | 26-01-11 | 16:09
Volgens mij ben jij gewoon een zeikerd die een fittie zoekt.

Onder twee topics tegelijk en op kinderlijk simpele wijze nog wel. #treurnis

An die ARBEIT | 26-01-11 | 16:15

gozahtje | 26-01-11 | 16:04
Wopt kolom is wellicht incl pensioenpremie.

seven | 26-01-11 | 16:14

@Lewis | 26-01-11 | 16:05
Sorry, 2000 jaar kerkelijke misstanden zijn me niet in de koude kleren gaan zitten.

Bakito | 26-01-11 | 16:11

An die ARBEIT | 26-01-11 | 15:41
Volgens mij snap je he echt niet he.

XaaD666 | 26-01-11 | 16:09

@ An die ARBEIT | 26-01-11 | 15:55
Precies. Zo ben ik, bijvoorbeeld, tijdens mijn studies ook legio zwakzinnigen tegengekomen.

Doorlopend en járen aaneen Hans Teeuwen, Jiskefet et cetera citeren. "Goeie smorrègusss", ik kan d'r spontaan weer onwel van worden.

Pa Cartwright | 26-01-11 | 16:09

Doe het salaris van die Humanitas gast maar. Volgens mij heeft hij per uur gerekend het hoogste salaris van allemaal! En hoeveel geld zou de EO en NCRV directeur op de dag des Heeren in den collectenbus in den kerke doneren?

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 16:08

Ik ken ut geweun nie geleuve!

streknek | 26-01-11 | 16:06

@Bakito
Probeer die fundamentalistische bril toch af te zetten, joh, je krijgt er zo'n vervormd beeld van.

Lewis | 26-01-11 | 16:05

Superior Bastard | 26-01-11 | 16:01

Stokpaardjes zijn er nu eenmaal om bereden te worden en tegen heilige huisjes dient geweaun geschopt te worden...

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 16:05

Bakito | 26-01-11 | 15:47
Juist. Ik waag te betwijfelen of hij hetzelfde gedaan zou hebben als zijn salaris ergens in de middenmoot zat.

Schoorsteenveger | 26-01-11 | 16:05

Waarom stijgen die salarissen sinds 2009 zo, of interpreteer ik dat Elsevier overzichtje dan verkeerd?

gozahtje | 26-01-11 | 16:04

Cuyahoga | 26-01-11 | 15:24
Geweldige serie, Spangas. Daarin worden alle gewetensvragen waar die gristenachterban van de NCRV mee zit uitvergroot tot monstrueuze proporties en vervolgens geprojecteerd op arme, groene, zoekende pubertjes. "Hoe moet ik me als biseksuele jonen gedragen ten opzichte van een zojuist uit de kast gekropen lesbo, als ik weet dat die lesbo eigenlijk verliefd is op een heterofiel meisje dat zich afvraagt of haar vriendje homo is omdat hij nogal intiem om lijkt te gaan met een jongen van wie vaststaat dat hij homo is, hoewel hij blijft volhouden helemaal holderdebolder te zijn van dat ene meisje in de klas dat zegt liever een jongen te zijn?" Dat soort vragen.

Schoorsteenveger | 26-01-11 | 16:04

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:46
Gewoon omdat het kan, uiteraard.

Superior Bastard | 26-01-11 | 16:01

Ach gewoon wat spelletjes en stomme shows waar wereldsterren(?) worden ontdekt erin gooien, en cashen maar (ook bij de KPN en consorten) met SMS'jes van iedereen (sp.) die toch blijkbaar geld teveel en tijd overheeft.

IJzer70 | 26-01-11 | 15:59

Wat pakken de bestuurdersvoorzitters van de aspirantomroepen WNL & PowNed eigenlijk? Meer of minder dan bij de veel grotere VPRO?

seven | 26-01-11 | 15:58

@Lewis | 26-01-11 | 15:54
Christenen die schijnbaar iets goed doen, zijn automatisch verdacht. Zie hiervoor de laatste 2000 jaar.

Bakito | 26-01-11 | 15:56

@Korreltje Zout | 26-01-11 | 15:4
Inderdaad duidelijk het werk van simpele geesten, maar geenszins een garantie dat deze lieden VMBO'ers zijn.

An die ARBEIT | 26-01-11 | 15:55

Toch raar, zowel van Mutsaerts als van veel reaguurders, om uitgerekend degene aan te pakken die wél iets doet (en dat blijkbaar puur uit eigen beweging)!
*op hoofd krabt*

Lewis | 26-01-11 | 15:54

Wat een hoop kut programma's bij elkaar..

queker | 26-01-11 | 15:54

@ Korreltje Zout | 26-01-11 | 15:43
"Gewoon omdat het kan" ben ik overigens ook al circa twee jaar zo beu als koude pap.

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:53

Al die omroepverenigingen hebben toch leden? Liggen die allemaal in coma, of vinden die het allemaal wel best zo!? Een christelijke en vermeend socialistische laag bestuurders naait de ideologie keer op keer, zonder glijmiddel, in de reedt. En de leden vinden het allemaal wel best. Wtf zijn dat voor mensen???

De Kampsjeng | 26-01-11 | 15:52

Hopenlijk is de norm voor kleine & aspirant omroepen nog wat strakker, want een a omroep leiden is wel wat anders dat een c omroepje. ps VPRO, kwalitatief de beste grote omroep, toch laagste salaris bestuursvz.

seven | 26-01-11 | 15:51

650K per jaar voor de socialistische opperoetlul van de Vara ... hoeveel jaar zou de echte socialistische fabrieksarbeider daarvoor moeten werken ? .... uh een jaar of 25 !!!

veuve-clicquot | 26-01-11 | 15:50

Tjesus, daar zit 1 wel aardig programma bij, de rest is allemaal compleet kut

Hammer | 26-01-11 | 15:47

@Schoorsteenveger | 26-01-11 | 15:46
Beter half ei, dan lege dop.

Bakito | 26-01-11 | 15:47

Superior Bastard | 26-01-11 | 15:42

Wat de meeste mensen op zo'n positie meestentijds doen: overleggen tot ze een ons wegen...

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 15:47

De man offert niks op natuurlijk. Hij snapt dat er straks gemaaid en geschoffeld gaat worden en dat zijn kop dan niet boven het maaiveld uit moet steken wil hij mét de NCRV niet extra gepakt worden. Het is strategisch positie kiezen, het camouflagepak aantrekken en vooral niet op de verkeerde manier opvallen.

Schoorsteenveger | 26-01-11 | 15:46

@ Superior Bastard | 26-01-11 | 15:42
Overmatig onaneren en smerige recepten op smulweb.nl plempen.

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:46

Wat je er ook voor terug krijgt: rerun 6056 van Cheers (1982-1993)

Ad Fundum | 26-01-11 | 15:44

@ overVecht | 26-01-11 | 15:21
VMBOerts kunnen zich aan de eloquente, stijlloze, hoogopgeleide premiumreaguurders optrekken maar uiteindelijk verraden ze zich toch. Haatmeneergrapjes en 'RIP' posts (bij een dooie) zijn overduidelijk het werk van arme geesten.

Korreltje Zout | 26-01-11 | 15:43

Beetje zuur topic, dit zie ik Weesie niet doen... Hell, ik zou het zelf ook niet doen!

KabbelendKontwater | 26-01-11 | 15:42

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 15:37
Juist.

Wat ik me altijd afvraag. Waar zou deze man zijn dagen mee vullen voor dat redelijk riante salaris?

Superior Bastard | 26-01-11 | 15:42

Jawel, maar je moet je ook niet vergissen in de verantwoordelijkheden die de CEO van de NCRV heeft. Dat liegt er niet om hoor. Nou ja, ik kan er niet meteen één opnoemen. Oh ja, Kerkepad geloof ik, dat was toch "ook NCRV" ? En Kwistig met Muziek ? De Weekend Kwis ? Wat is er eigenlijk gebeurd met Spel zonder grenzen ? Bestaat dat nog ? Geweldige Televisie.

Marcus Porcius Cato | 26-01-11 | 15:42

@Bakito | 26-01-11 | 15:39
Een babyboomer... Met Uggs... Die aan Nordic walking doet....

Gelukkig zijn Pa en ik verenigd in onze relatie met BB, anders zou het vast knokken worden.

An die ARBEIT | 26-01-11 | 15:41

Bakito | 26-01-11 | 15:30

Je hebt gelijk! Maar dan moet hij ook op vakantie naar de Huttenheugte...

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 15:40

@Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:39
Ik schat 58.

Bakito | 26-01-11 | 15:39

@ Bakito | 26-01-11 | 15:37
Nu ben ik ook bést oud.

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:39

@cumshaft | 26-01-11 | 15:35

Volgens mij mag je als Gristen gewoon geld hebben hoor. Dus schuldgevoelens zijn volstrekt onnodig. Zolang je af-en-toe maar een kwartje in de één of andere collectebus mikt. Want medelijden en mededogen hoort er natuurlijk wel bij hè.

*** Eigen geld nog maar eens even natelt.... en meteen ook alweer klaar is. ***

Reinaert | 26-01-11 | 15:38

Ik zeg nix nu de Taxwin is ingevoerd!

eerstneukendanpraten | 26-01-11 | 15:37

@Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:30
Zo! Die is oud...
#sethpapegaaikema

Bakito | 26-01-11 | 15:37

@ Rosbief | 26-01-11 | 15:34
Ik vind Man Bijt Hond ook best leuk programma hoor. Zo zie je maar: het kan de beste overkomen wel eens naar de NCRV te kijken.

Wim-Lex | 26-01-11 | 15:36

Wim-Lex | 26-01-11 | 15:35
Ik vond de Heren van de Bruyne ster beter.

vetkleppert | 26-01-11 | 15:36

Lever dan de helft in, slappe zak. Heb je nog steeds 3 x meer dan ik per jaar verdien. Waarom heb ik in godsnaam wél een vak geleerd! Lul dat ik ben...

Billy Odol | 26-01-11 | 15:36

@overVecht | 26-01-11 | 15:27
Seth was sterk heur!

Niet zo sterk als de koffie van Jarno Hams, maar goed....

/Seth uit

An die ARBEIT | 26-01-11 | 15:35

die ncrv-man mag gewoon zijn zakken vullen zolang hij elke zondag maar in de kerk zit. ies essentie van het gristengeloof: zakken vullen mag, zolang je je schuldgevoelens maar tempert door een bezoek aan de kerk.

cumshaft | 26-01-11 | 15:35

Ik ken alleen Man bijt hond en één tegen 100.. en zelfs daar schaam ik me een beetje voor

Rosbief | 26-01-11 | 15:34

@Che_cuevara | 26-01-11 | 15:16

Wat mij betreft gaat Wim Kok himself richting Afghanistan. Dat mag aan één stuk maar het mag ook in vier kwartjes. En dan mag 'ie Lodewijk wat mij betreft meenemen als adjudant.

Gewoon om ze - indachtig onze instructiemissie - in Afghanistan eens even precies te vertellen hoe dat nou werkt, corruptie, nepotisme en kiezersbedrog.

Alhoewel Karzai volgens mij geen beginneling meer is op dat gebied. Dat scheelt. Maar de fijne kneepjes moet 'ie vast nog leren.

Reinaert | 26-01-11 | 15:33

@Ratzing. | 26-01-11 | 15:30

Bakellendenorm is de norm van hoeveel je meer mag verdienen dan de gemiddelde kantoorslaaf..

overVecht | 26-01-11 | 15:32

Gaarne per omgaande stekker uit publieke omroepbestel.

Denkt Na | 26-01-11 | 15:31

roflol @ Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:30

overVecht | 26-01-11 | 15:31

Balkenendenorm , Wa'stat nou weer ???
Klinkt als blindedarmontsteking. 2 vingers !
Gristelijk vertier. Mag wat kosten.Als ie toch aan het inleveren is :
Doe je gezichtsbeperkende geloof er bij .

Ratzing. | 26-01-11 | 15:30

@ overVecht | 26-01-11 | 15:27
'Quelle Gaaikema?’

‘Cette Gaaikema’

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:30

Als je de PO opheft, bespaar je 100% van zijn loon. Dat is toch een veel mooier offer?

tipo | 26-01-11 | 15:30

Dat geld wordt door die man ook weer uitgegeven. Zo'n salaris is goed voor de economie. Dat snap ik zelfs.

Bakito | 26-01-11 | 15:30

Weet je hoeveel pakjes shag je kunt kopen voor 220K per jaar!

overVecht | 26-01-11 | 15:29

Uiteraard zijn die salarissen exorbitant hoog. Dat riekt naar exhibitionistische zelf verrijking om met de woorden van de zakkenvuller van de PVDA ( jawel KOK) te spreken. Ongelooflijk overigens dat die varaclown De Leeuw zo'n gigantisch salaris ontvangt voor die rare programma's waar alleen nog de minder begaafden van onze maatschappij naar kijken!!

hertog1 | 26-01-11 | 15:29

Zou interessant zijn te weten wat de man hier voor moet doen.
Wat brengt die functie mee?
Koffie & overleg, 9-17
Of zou er toch een 7:00-23:00 schema met door onafhankelijke commissarissen opgelegde output zijn?
*kijkcijfers
*programmabeleid
*programmawaardering
*voorbereiding tov concurrerende media zoals daar zijn Internets-web-digitaal
*kostenbesparing, dan wel sanering

hfakker | 26-01-11 | 15:29

@Che_cuevara | 26-01-11 | 15:26 @Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:24

Seth Gaaikema schijnt ook nog steeds een held te zijn onder bepaalde reaguurders.... Vriend!

overVecht | 26-01-11 | 15:27

Maar 4 vrouwelijke bestuurders van de 26, PVDA DOE ER WAT AAN

Semmo | 26-01-11 | 15:27

overVecht | 26-01-11 | 15:24
Nee, de graaf werkt niet meer. Maar ik zeg het nog wel elke morgen tegen de gravin: "goeieeesmmooorguhs, hoe was uw nacht?"

Graaf van Egmont | 26-01-11 | 15:26

@ overVecht | 26-01-11 | 15:23
Dat doe ik al circa een week stelselmatig. Helpt geen klap.

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:26

Ik ga in ieder geval nooit meer op de NCRV stemmen!

overVecht | 26-01-11 | 15:26

@Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:24
Ja, ik rol over de vloer hier.

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:26

Mooie christelijke gedachte ook van hem...

Heb je naasten lief.... ik 220K en hullie modaal inkomen...

overVecht | 26-01-11 | 15:25

Uh, Coen, we willen volgende week bij Spangas, Kimberly Klaver (25) voor het eerst ongesteld laten worden en dat alle andere volwassen acteurs die tieners spelen haar uitlachen en dat dan één van de knuffelmarokkanen gaat zeggen dat uitlachen stom is en dat hijzelf ook uitgelachen wordt omdat hij homo is, en dat ze dan in de vegetarische snackbar een broodje couscous met raapstelen gaan eten met een glaasje wortelsap erbij.
En nou is onze vraag Coen, is het goed dat we wat extra wortelsap kopen voor in de kantine?
Tja, als je dat soort beslissingen dagelijks moet nemen is een salaris van een kleine 3 ton wel gerechtvaardigd.

Cuyahoga | 26-01-11 | 15:24

@ Che_cuevara | 26-01-11 | 15:21
Kan ik me nauwelijks voorstellen.

Vriend. Pwoehahahaha, om te schuddebuiken toch?!

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:24

@vetkleppert | 26-01-11 | 15:23
Das de norm van "normen en waarden"

"proest"

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:24

@Graaf van Egmont | 26-01-11 | 15:22

"uw melding is ontvangen"

Jij komt ook nog dagelijks het kantoor binnen banjeren met "goeiemoggel"... of "goeieeesmmooorguhs"

overVecht | 26-01-11 | 15:24

Ongelofelijk jammer trouwens dat bij ieder graaigeval de woorden "Balkenende" en "norm" vallen.

vetkleppert | 26-01-11 | 15:23

@Graaf van Egmont | 26-01-11 | 15:22
Neeu, als graaf zijnde is dit maar een schijntje natuurlijk

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:23

@Che_cuevara | 26-01-11 | 15:21

Ja ik ga vanaf nu echt elke keer op [!] drukken...

overVecht | 26-01-11 | 15:23

-weggejorist-

Graaf van Egmont | 26-01-11 | 15:22

@overVecht | 26-01-11 | 15:22
Ik zeg niet dat hij het VERDIENT, maar hij krijgt het wel

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:22

0,5 Balkenende lijkt mij meer dan genoeg. Wil je meer? Ga dan naar een commerciele zender. Totaal absurd die PO salarissen.

Gezellig! | 26-01-11 | 15:22

@Che_cuevara | 26-01-11 | 15:20

Je kan mij niet wijsmaken dat hij het hele bedrag VERDIENT door te werken....

overVecht | 26-01-11 | 15:22

@overVecht | 26-01-11 | 15:21
Mijn stem heb je

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:21

Toch een mooi gebaar van Koen. Als gebaar dan hè

Graaf van Egmont | 26-01-11 | 15:21

@Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:20
Echt hoor, we kenden hem al

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:21

Kunnen al die kudt vmbo'erts, die ala Andre van Duin denken na honderd jaar nog steeds grappig te zijn met "Niet mijn vriend" 'grapje' keihard naar Fok! getrapt worden? ...

dank alvast...

overVecht | 26-01-11 | 15:21

@ Che_cuevara | 26-01-11 | 15:17
Joh!

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:20

@overVecht | 26-01-11 | 15:19
Maar wil je er ook voor werken?

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:20

Voor dat salaris kom ik mijn nest ook wel uit om te reaguuren...

overVecht | 26-01-11 | 15:19

Veel geld, echter marktconform. Dus dit NCRV-baasje moet bij de commerciëlen gaan solliciteren. Het salaris van Paul de Leeuw is ernstig te hoog. Het zij de beste man gegund, maar niet in tijden van bezuinigingen. Voor dat geld kun je godmiljaar 15 verpleegsters op jaarbasis aannemen. Tssss

De Kampsjeng | 26-01-11 | 15:19

En maar stug doorgaan met die fiftiesverzuilde droeftoeterij waar je zelfs met veertig graden koorts niet naar kan kijken. Uitsluitend in de smaken links, extreemlinks en religieus gestoord.
Opdoeken die publieke omroep.

vetkleppert | 26-01-11 | 15:18

Gaarne een ban voor iedere reaguurder die nog leuk denkt te zijn met een variant op de haatmeneer quote.

Korreltje Zout | 26-01-11 | 15:17

@Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:15
Die kenden we al

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:17

@Reinaert | 26-01-11 | 15:14
Wim Kok wil eigenlijk een kwartje naar Afghanistan sturen en lodewijk is volledig de kluts kwijt maar das dan weer normaal

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:16

Man bijt hond, Joris' Showroom, Praatjesmakers, De Rijdende Rechter en Recht in de Regio leveren toch zeer vermakelijke televisie en maken een hoop goed voor zijn salaris!

Adriaan.van.Dis | 26-01-11 | 15:16

Hij kan het ook niet doen... Ik vind het wel netjes; levert zomaar riant een maand in...

Sabbey | 26-01-11 | 15:15

-weggejorist-

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:15

@Wim-Lex | 26-01-11 | 15:10
Die hebben we al Teeth | 26-01-11 | 15:09

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:14

@ ir.Relevant | 26-01-11 | 15:13
En een rondleiding door het NCRV gebouw.

Wim-Lex | 26-01-11 | 15:14

Blijft de vraag staan wat Wim Kok en Lodewijk de Waal hier nou eigenlijk van vinden.

Als bezuinigingsautoriteiten bedoel ik dan hè. Als mannen die moreel-ethische dilemma's laten verdwijnen als sneeuw voor de zon. Richting eigen portefeuille. Dat dan weer wel.

Maar dat hou je toch in een land waar de VOC-mentaliteit nou eenmaal grote tijd roeleert.

Reinaert | 26-01-11 | 15:14

Ja, ik zit naar die dorpsidioot van een Brinkman te luisteren, die NCRV kan ik nu niet bijhebben hoor.

Pa Cartwright | 26-01-11 | 15:14

Wim-Lex | 26-01-11 | 15:12
Krijgt hij wel alsnog de luchtgitaar?

ir.Relevant | 26-01-11 | 15:13

Waarom wordt die Balkenendenorm niet keihard doorgevoerd, dus met schijt aan de huidige veel te hoge salarii? Geen enkele ambtenaar (sensu lato) is meer waard dan 187K.

Korreltje Zout | 26-01-11 | 15:12

Oh ik was te laat.... Teeth heeft "het grapje" al gemaakt...

Wim-Lex | 26-01-11 | 15:12

@Teeth | 26-01-11 | 15:09
Origineel.
Zelf bedacht?

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:11

Een grof schandaal, deze man zou direct op nonactief moeten worden gezet. Geeft temeer aan dat het omroepbestel zo snel mogelijk op de schop moet.

maraboe | 26-01-11 | 15:11

Goede actie van Coen Abbenhuis!. Inderdaad beter dan degenen die zeggen dat ze € 650.000 van de belastingbetaler willen hebben en te beroerd zijn om voor de commercielen te gaan werken.

Willem4246 | 26-01-11 | 15:11

Tuurlijk heeft Coen schijt aan ons. Hij heeft een contract waarin staat waar hij "recht" op heeft. Wat krijgt die Weesie eigenlijk voor die dagelijkse wanvertoning van hem?
.
OT: De eerste die hieronder een "dit is niet mijn …. vriend" grap maakt wint een luchtgitaar en de officiële titel "Loser van dit Topic"!

Wim-Lex | 26-01-11 | 15:10

-weggejorist-

Teeth | 26-01-11 | 15:09

Wat een bedragen.... Echt belachelijk

IWRESTLEDABEARONCE | 26-01-11 | 15:09

Ach 250K 0f 220K.
Zou hij er echt onder lijden?

Che_cuevara | 26-01-11 | 15:08

Schandalig

Stoppenkast | 26-01-11 | 15:08

220k per jaar om de garisstenidioot uit te hangen?

't Is allemaal wat.

Parsons | 26-01-11 | 15:07

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl