
De Fryske PVV-listlûker Max Aardema hat yn 2001, as plysjeman, in boeide arrestant slein. Dat wie yn Bakkefean. Likegoed wie dat foarfal dêr't Aardema doe in jildboete fan 200 euro foar krige, foar de PVV gjin oanlieding om him te wegerjen foar de list. PVV-keamerlid André Elissen jout ta dat er wist fan de
mishanneling. Krekt it feit dat Aardema dêr iepen yn wie, en it feit dat de korpslieding it by in boete liet, hat derfoar soarge dat Max Aardema listlûker wurde koe. De partij fan Wilders freget fan elk kandidaat-steatelid in VOG, in ferklearring "omtrent het gedrag". Aardema koe dy dus oerlizze, sa seit Elissen. Vertaling in het Nederlands: PVV-pipo werd in 2003 veroordeeld (200 euro boete) omdat hij in 2001 als brigadier een geboeide arrestant in zijn gezicht mepte. Desondanks kon Max Aardema een verklaring van goed gedrag tevoorschijn toveren toen Geert Wilders daar om vroeg. Gaat natuurlijk stront van komen want dit is niet het eerste gevalletje geweldpleging in de Law & Order partij bij uitstek. Aan de andere kant: ex-cops met
wapperende handjes maken snel carrière binnen de PVV. En die kudtarrestant vroeg er natuurlijk gewoon om. Iemand nog een lamskoteletje?
Reaguursels
Inloggen@Haagse-Geertje | 21-01-11 | 16:25
Links is een politieke stroming, lutser. Verder niks.
Iedereen die daar anders over denkt snapt het niet.
reade romke | 21-01-11 | 14:12
Hahaha, een uitstervend dialect leren waar je in de rest vh land niks mee kan. Dat zou iedereen moeten leren? *pinkt traantje weg*
een agent stompt een arrestant. oh noes!
/care
Praat Nederlands, halve gare.
Zinvol geweld bestaat. Met lutsers die zat zijn valt niet op een volwassen manier te praten. Gewoon neer knuppelen. +100 voor het optreden van bromsnor!!
Gewoon een kutpartij die PVV lutserts.
Mo0ie boel.
Big deal. Zal wel een irritante eikel geweest zijn.
Arrestant niet geboeid = gummi (iets met ARBO en zere handjes)
Arrestant wel geboeid = natte krant (bekennen doen ze toch niet meer)
Voorgeleiden bij de HOVJ onder het genot van een kopje koffie en een peuk (wel buiten)
Vervolgens HALT en slachtofferhulp er over heen en de maatschappij in met die gast!
Misdaad moet je bestrijden, niet uitroeien....
Tjjøngejønge.
Wat ejejn gjezeur øjver tjaal øjf djialect.
Hier hjebben wje zjelfs mjørse cjøde mjøeten djuldjen. Sjindsj ijk ejn Gjrøte Pjier sjchepen øjp hjet Ajlmajre ejntejrdejn, Hjøllanders ejn Fjriezen gjelijk, bjuit ijs bjuit, mjøet jje bjij mjij njiet ajajn bjøørd kjømen mjet gjezeur øjver øjnze Fjriese mjakkers.
Zoalang zje mjaar bjeerenbjurg bjlijven sjtøken zjal jje mjij njiet hjøren.
* bjinnensmønds "alle Hjøllanders zjijn racisten" mjømjpelt *
trøuwens, ajlle Fjriezen øjøjk....
@Haarkopje | 21-01-11 | 18:15
Retorische vraag, of wil je echt een antwoord?
en als je dat terugslacht is het natuurlijk geen halal. die wandelende bloempot merkel had gelijk met haar mislukte multiculti-schreeuw.
Dy Aardema is een swankebast fan it súverste wetter. Dizze skarlún kin syn hantsjes net thús hâlde en jouwt immen in pak op 'e bealich dy't sels gjin kant út kin. De leffert past wol hiel aardich by it soadsje dat de PVV oeral by-inoar swylet
En sok folk mient in miening te hawwen oer hoe't hja ús lan better bestjoere kin. De griize giet jin oer de grouwe...
@borderlijntje | 21-01-11 | 17:55
Bedankt voor het opzoeken, velen zullen hun mening nu bijstellen.
@ canis lupus 18:13:
Ja, het lijkt net op Nederland.
Er komen hier hele foute volksstammen naar binnen.
Hoe zou dat toch komen?
tja, de PVV, wat een club. Daar blijven maar foute lui op af komen. Hoe zou dat toch komen?
Ik vraag mij trouwens af welke situatie het rechtvaardigt om een geboeide arrestant te meppen. Praktisch nergens voor nodig. En ik kan dat als ex-marechaussee weten. Even de boeien een tikkie draaien en je hebt de arrestant waar je hem hebben wilt, zonder onnodig geweld. Hoef je geen SwartzenekkerT voor te zijn.
Het enige wat ik mij kan voor kan stellen wat Aardema dreef is frustratie. Van hemzelf dan.
Da's gewoon goed fout als pliesieman.
Bij de PVV weten we inmiddels dat het helemaal niet erg is om de wet te overtreden. Hebben ze zelf geen enkel probleem mee.
Elke opmerking over crimineel gedrag van een ander is dan makkelijk af te doen met 'boter op het hoofd'. Lijkt mij geen prettige gedachte als 'law and order' partij.
Chiant | 21-01-11 | 17:40:
Spoor jij wel?
Iedere PVV kandidaat wordt onder een vergrootglas ontleed. Je praat hier voor de Proviciale staten al gauw over honderden kandidaten en wat hebben ze zoal gevonden een milletje of 2 aan boetes. Hieruit blijkt eigenlijk het tegendeel van wat men verwoed probeert aan te tonen, de PVV is eigenlijk een hele nette club.
Voor je oordeelt, lees nou eerst even kolom twee uit dit krantenbericht: www.dekrantvantoen.nl/vw/article.do?id... . Waar hebben we het over? Juist ja, een hyperagressieve stomdronken bajesklant die een agent loopt te dissen. En een tikkie krijgt. En dan nu huilehuilie doet, evenals de rest van linksdraaiend NL.
Hebben we nog eens een diender op straat die niet met de staart tussen de benen afdruipt, dan dit weer.
Heer Aardema: DIT LAND IS TROTS OP U !!
Een draai om de oren? Kom nou! Daar heb ik er op z'n minst tientallen van gehad. Thuis, van pa en ma en op school van de meester. Zelfs zonder dat ik iets had gedaan waarvoor je gearresteerd zou kunnen worden. Bijvoorbeeld even kletsen met je buurman en pats. Of tijdens 't speelkwartietje inkpotjes half leeg maken en met water vullen en pats, pats en thuis nog 'ns pats, pats, pats.
Maar ze hebben ons dan wel met meer dan veertig jongens in de klas verdomd snel en goed rekenen en spellen geleerd en ervoor gezorgd dat we er niet aan dachten om een oud vrouwtje uit te schelden of zelfs haar tasje te roven.
@Haarkopje | 21-01-11 | 17:36
De PVV is helegaar niet rechts. Ik durf de stelling zelfs aan dat het een linkse partij is. Vanwege de gedoogsteun door de PVV krijgt dit kabinet van mij een 7 in plaats van een 9. Niet vanwege de PVV als zodanig, maar wel vanwege hun linkse inbreng.
Men kan wel makkelijk tegen PVV'ers met een smetje op hun verleden aanschoppen, maar vergeten wordt voor het gemak dat Links in Nederland een politiek klimaat heeft geschapen, waarin mensen die niet een beetje meer lef en assertiviteit dan de gemiddelde mens hebben, zich niet langer verkiesbaar durven te stellen voor een Rechtse volkspartij.
telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_ma...
@Einde van de Domheid | 21-01-11 | 17:20
N.B@ *Steen werpt*
Daar geloof ik overigens ongezien geen laars van. Ook gij, Brutus, heeft een kerfstok. Daar zullen ongetwijfeld geen schokkende feiten in gekerfd staan, maar Roomser dan de Paus (en wat zegt dat) is niemand.
stoneytony | 21-01-11 | 17:20
Ik zal het even vertalen in ABN.
Ik ben te lui of te dom om te lezen. Het mishandelen van geboeide arrestanten door een agent vind ik heel normaal omdat ik er ongezien van uitga dat het aan de arrestant lag en dan mag alles.
Graag gedan tony volgende keer zelf eens proberen normaal NL te schrijven Yeez
@Einde van de Domheid | 21-01-11 | 17:20
1. Ik ben niet vernoemd naar een Italiaanse wijn.
2. Alle ambtenaren en semi-ambtenaren treden op namens ons. Dat betreft in Nederland (helaas) zo ongeveer 30% van de beroepsbevolking. Zijn zij allemaal brandschoon?
3. Ik praat niet goed dat dit gebeurd is, maar de man heeft zijn straf gekregen. Moet je hem dit tot in lengte van dagen blijven nadragen?
4. De media blijven de kandidaat-leden voor de PVV grondig uitpluizen. Dat is goed, dat is hun taak. Maar nu wordt op iedere slak zout gelegd. Wat volgt? Een PVV'er die in 1994 ooit eens door het rode licht is gereden? Een PVV'er die toen hij in 1984 nog tiener was in een dronken bui eens een stadswacht heeft beledigd? Een PVV'er die tijdens zijn jeugd eens een winkeldiefstal van een paar rolletjes drop heeft gepleegd? Volgens mij is het zo dat er hals- en bijzaken zijn. En is het strafrecht er ook voor bedoeld om mensen na gedane boete een tweede kans te geven. Dat een moordenaar of pedoseksueel of roofovervaller niet in de politiek thuishoort is evident. Maar er zijn grenzen.
5. Ik ken nog steeds de context niet.
Je kon weer op een aanval wachten na het pijnlijk goede rapportcijfer voor het huidige kabinet met gedoogsteun van de PVV. Denken ze nu echt dat PVV-stemmers zich door dergelijk geneuzel laten weerhouden, een politieagent die een dronken rotzak een klap geeft, poeh, poeh. Maar goed, gasten die toch geen PVV stemmen en dit land nog sneller naar de kloten willen helpen kunnen weer lekker tekeergaan, de anderen kijken om zich heen, informeren zich op internet en stemmen 2 maart natuurlijk massaal op de PVV. Geen Turkije in de EU, minder van die gruwelijke islam en een strenger immigratiebeleid, wie kan, behalve NSB-ers en moslims natuurlijk, daar iets op tegen hebben? Motiveer dat eens, ik snap daar niks van.
ik ga ook nie alles lezen maar hij was agent en al was de gevange geboeit schijt aan hij zal het wel verdient hebben van oom agent.
Chiant | 21-01-11 | 17:05
*Steen werpt*
Chianti, hoe dom kun je zijn.
Een politie-ahent die optreedt namens de staat (namesn ONS) die een arrestant slaat om vervolgens de politiek in te gaan?
Als je dit niet snapt dan ben je net als die andere 1,5 miljoen tunesiers een politiestaat aan het oprichten.
1. Een arrestant meppen hoort officieel niet, maar ik ken de context niet. Ik heb ook wel eens een klap terug uitgedeeld na een aanhouding omdat ik op mijn bek geslagen was.
2. Hoe lang moet je iemand dit nadragen. Is het niet zo dat je na boetedoening ook weer een kans moet krijgen? Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen.
z=s
@Rafapaz | 21-01-11 | 16:40
Gesteld dat je gelijk zou hebben dan nog zou ik liever stemmen voor een partij die de problemen in dit land eindelijk wil oplossen. Beter dan een stel herzenlozen van links. Van mij mag een agent bovendien slaan. Ik zie daar alleen maar een duidelijk signaal van uit gan dat sommige draaideurcriminelen goed kunnen gebruiken. Signaal = respect! Dat ontbreekt er vaak nogal aan. Dus wie niet horen wil mag best voelen. Een agent slaat echt niet zomaar hoor! Dus mensen die dit weer aangrijpen om te roepen dat de PVV uit louter uit paupers en proleten bestaat zoals u zelf zegt, zijn de gefrustreerde (want geen ongelijk kunnen toegeven) herzenlozen van links.
Haarkopje | 21-01-11 | 14:13
Hilarisch, trek gewoon het boetekleed aan en zie in dat je een partij, louter bestaande uit paupers en proleten, aanhangt.
Agenten zouden vaker moeten slaan en harder. Zou een hoop ellende voor ons burgers schelen.
10 jaar geleden een agent die een zwaar dronken agressieve klootzak een tikje op de neus geeft............ voor links wellicht de reden om de PVV te verbieden en de noodtoestand uit te roepen maar voor mij hadden ze die vent wel in coma mogen peppersprayen. Als je een hufter bent mag je ook als hufter behandeld worden en dat gaat niet met bloemen en lieve woordjes. Next.
An die ARBEIT | 21-01-11 | 16:04
Zoeken naar incidenten van 10 jaar geleden om iemand te beschadigen is idd iets links, dus steek die hokjes maar lekker in je poepert
An die ARBEIT | 21-01-11 | 15:59
Eens. Maar ik vind het een mooi woord. Dat het niet meer de traditionele links-rechts verhoudingen weer geeft, dat neem ik op de koop toe.
Ik zie linksmens niet eens als een kiezer. Maar eigenlijk als 'actieve' in het proces.
Op een kieslijst of in een van die triljoen stichtingen om 'maatschappelijk sociaal' betrokken te zijn bij de maatschappij ten koste van uw en mijn belastinggeld.
Die met opgeheven vingertjes u en mij waarschuwen voor de verleidingen van dat 'rechts' of waar ze al niet tegen zijn. Zij lijken daarmee op die personen van de kerk die 4 eeuwen geleden donder en bliksem predikten om de schapen in gareel te houden, of anders dreigde inquisitie.
mokum4all | 21-01-11 | 16:02
Ik kan nog beter dan dat, één van de mede moordenaars van Pim Fortuyn zit bij D66.... zegt de naam Thom de Graaf u iets?
Na lezing van het artikel is mijn oordeel: terechte lik op stuk tegen een vuilbekkende dronkenlap.
Een dikke ++ voor Aardema.
Ik sla mijn vrouw ook altijd nadat ik haar geboeid heb.
Maar dat vind ze lekker...
Vreemd. Google translate vertaalt het niet. In Nederlands graag....
@Haagse-Geertje | 21-01-11 | 15:46
Tuurlijk, als iemand dit gedrag afkeurt, is hij automatisch links.
[] [] [] [] [] Hier, wat hokjes voor je.
Ga toch eens lekker op Hetvrijvolk leuteren ofzo, dat gezeik elke keer...
Haagse-Geertje | 21-01-11 | 15:49
Ja, ga jij eens zoeken naar een politiebrigadier die is veroordeeld voor mishandeling en daarna bij D66 op de lijst voor de Kamer mocht komen. Succes!
Ze doen wel hun best om de PVV zwart te maken zo te zien
In het gelaat spugen is klapjes krijgen..... simpel...
@Smarties | 21-01-11 | 15:55
Een deel ervan misschien, maar mijn PvdA stemmende reformeerde tante b.v behoort daar niet toe. Net zoals mijn SP stemmende neefje, skaterjochie-rockkind-vandaaltje.
Je kan gewoon geen karaktereigenschappen toeschrijven aan iemands politieke keuze, dat is m'n punt eigenlijk.
An die ARBEIT | 21-01-11 | 15:07
Linksmenschen zijn hippen en hun nazaten?
2001 is het gebeurd.
logische dat ie een VOG heeft gekregen, om een VOG te krijgen komt zo'n veroordeling alleen de eerste 5jaar naar boven. met andere woorden had meneer in 2005 een VOG aan gevraagd had ie hem waarschijnlijk niet gekregen maar in 2007 weer wel.
Insure | 21-01-11 | 15:21
Het was in 2001!!!!, ik denk als we gaan kijken bij jou linkse D66 dat er ook heel wat lijken uit de kast zullen komen van de afgelopen 10 jaar.
Zo in 2001, phoe he, phoe he,.... en kijk GS met al die hijgerige linkse Joop lusters er achter aan rennen, (wat heeft u zelf niet gedaan de afgelopen 10 jaar bent u zonder zonde?) vanavond zeker ook in Powned gepresenteerd door Kees Driehuis?
En het is wéér een blanke!
Kan die gozer niet even dat asielzoekstertje van 14 in elkaar schoppen? Woont bij hem om de hoek. Vijf zetels extra denk ik.
Gevalletje corrigerende tik met opvoedende waarde.
*mompelt iets over tuig en allemaal*
' "Tegenwoordig zou dat met een goed gesprek worden afgedaan. Maar in die tijd mocht je als politieman niks'', aldus Elissen, die zelf een lange politieloopbaan achter de rug heeft.' www.lc.nl/friesland/regio/article13013...
Kan Friesland niet een eigen land worden gewoon een grenspost bij de afsluitdijk??
Ze zijn nog erger dan #$$%% finnen *&*
Ah, ik begrijp het al. Hij heeft met zijn linkerhand geslagen. De klap kwam van links. Het is een links complot. Lucassen bijvoorbeeld draagt naar links en pist daarom ook links, is ook een links complot.
Voortaan een kopstoot geven. Dat is links noch rechts maar toch echt PVV.
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 15:15
Ja, dat is kwijt inderdaad. Dat merk je niet alleen aan de taal die men uitbraakt in Den Haag, maar ook in de discussies hier. Zodra men nuanceert of een andere mening toont, is men volgens sommige "verlichte" geesten hier automatisch links. Een gevolg van het hedendaagse hokjesdenken, dat het helemaal gaat worden in 2011.
#treurnis
@Bakito | 21-01-11 | 15:12
Vooruit dan maar, Bakido.
@Insure | 21-01-11 | 15:21
Heb jij het programma van de PVV eigenlijk wel eens gelezen?
Afgezien van hun fixatie op de islam is het een vrij linkse partij hoor
** out **
@ Che_ Cuevara
Het is helemaal geen onzin.
1. De PVV heeft invloed op het regeringsbeleid. Dus dat is veel relevanter dan wanneer er iets gebeurt bij de Partij van de Dieren
2. De PVV hamert zelf altijd op fatsoen en hard aanpakken van de criminaliteit. Dan is het logisch dat je kritisch benadert wordt.
3. De PS verkiezingen staan voor de deur. Dus liggen dit soort zaken onder een vergrootglas. Bovendien is het een lijsttrekker. Nog vrij belangrijk ook dus.
4. Al die mensen hebben een voorbeeldfunctie. Hoe zullen Friezen het vinden als ze vertegenwoordigd worden door een man die mensen slaat en daarvoor veroordeeld is? De PVV zegt dat het niet uitmaakt.
5. Verder is de PVV een grote partij geworden. Een partij die toonaangevend is. Dit lijkt op argument 1, maar dan past daar ook verantwoordelijkheid bij. Als het een beetje tegenzit gaan die mensen ons over vier jaar nog regeren. Dan kan je dit soort mensen er gewoon niet bij hebben.
Je kan ook gewoon eerlijk zeggen dat het je niet uitkomt. Dat komt dichter bij de waarheid dan bij elke scheet de schuld maar naar links en de media te schuiven. Of was de selectie commissie van de PVV ook links? Straks moet ik nog gaan geloven dat Geert Wilders eigenlijk een infiltrant is vanuit de PVDA die de PVV van binnenuit kapot wil gaan maken.
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 15:15
Hij zal wel zijn "fucking" best doen
Bakito | 21-01-11 | 15:12
Je bent er weer! Weest wellekome mijn waarde vriend! Je plempsels zal ik met nog meer interesse lezen...
@An die ARBEIT | 21-01-11 | 15:16
Er is inderdaad weinig fantasie voor nodig om de antichrist te zien in deze viespeuk.
An die ARBEIT | 21-01-11 | 15:16
Precies, als er iemand is waarvan ik zou willen zeggen dat hij recht-door-zee is dan is hij het NIET...
@zeg maar jansen | 21-01-11 | 15:12
Vaak zeggen gezichtsuitdrukkingen veel over een persoon.
Maxime is daar een schoolvoorbeeld van, een gluiperige onderkruiper die alles doet om z'n doel te bereiken.
reade romke | 21-01-11 | 14:12
Net eemelje. Niet iedereen woont in jouw provincie vriend!
@Che_cuevara | 21-01-11 | 15:11
Je denkt dat hij het wel kan bewijzen?
An die ARBEIT | 21-01-11 | 15:14
Zeker waar. Waar is die tijd gebleven dat men elkaar nog op standpunten aanviel en niet op het hele "jij bent kudt want jij bent links/rechts" verhaal?
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 15:09
Ik vind " links complot " gewoon te Hollywood, overdreven.
Maar inspanningen van links om op elke manier, hoe kinderlijk ook, dit kabinet te dwarsbomen, zelfs eigen doelen daardoor niet na strevend... Dat valt niet te ontkennen.
Oh, nog geen nieuw topic.
An die ARBEIT | 21-01-11 | 15:10 Die zogenaamde christenen dan, neem zo'n Maxime nou. Die heeft al wat streken uitgehaald hoor.
@Bakito | 21-01-11 | 15:07
t=d
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 15:06
Goedzo, al gaat het niet erg hard.
Hallo mensen, we hebben een pollfuck.
www.hartvanveghel.nl/
even allemaal op de onderste dj stemmen graag.
*Ervan uitgaat dat GS legertje voldoende is om dorpscafe poll te verneuqen*
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 15:06
euh.... ff aan INH.30CL vragen
Che_cuevara | 21-01-11 | 14:55
ervaringsdeskundige?
@Brimstich | 21-01-11 | 15:04
Zal ik u iets verklappen?
De gemiddelde linkse politicus is net zo onbetrouwbaar, leugenachtig en gefocust op eigen belang als de gemiddelde rechtse politicus.
Beiden zijn zeer doordacht bezig, dat is niet alleen voor links weggelegd. Alleen is doortrapt misschien een betere manier om het te verwoorden.
An die ARBEIT | 21-01-11 | 15:07
Weetje, die linkse complotten zijn gewoon een illusie van rechts om arme kiezertjes te lokken!
Het is een schande dat gebeurt als gebeurd wordt geschreven.
Hét teken dat Halbe wellicht toch maar niet op het onderwijs moet gaan bezuinigen.
www.vanheun.com/wp-content/uploads/od1... De fractievergadering.
Humor @ Bakito | 21-01-11 | 15:07
@Insure | 21-01-11 | 15:04
Je mag alles melden, maar dit slaat echt nergens op.
Of er geen echte problemen zijn in dit land, nee dit soort mierenneuken schijnt toch wel populair te zijn
Geert heeft gewoon zijn werk gedaan. Er is een verklaring van goed gedrag op tafel dus kan je deze keer de PVV niets verwijten. Waarschijnlijk zal dit verhaal wel loslopen omdat het een arrestant betreft. Wel vreemd dat deze zaak opeens weer aan het licht komt. Blijkbaar zijn er veel resources vrijgemaakt om de PVV te laten struikelen. Op televisie dan maar zeiken dat men geen mankracht genoeg heeft om de pedo-zaak te doen vanwege de caviapolitie. Blijkbaar hebben ze nog goede speurders in hun achterzak zitten om de PVV te laten struikelen, in naam van de koningin misschien??
@Reinaert | 21-01-11 | 15:04
De gemiddelde Roemeen kennende -tuig, ik zeg het je - zal die wel omgekat ergens in Kiev rondpanfluiten.
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 15:03
Kan heel goed kloppen.
Aangezien "de linksmens " net als " de reaguurder " gewoon niet bestaat.
De term in slechts in het leven geroepen door mensen die zelfs generaliseren wouden vereenvoudigen ;)
In ieder geval zou Rutte er verstandig aan doen om het kabinet te ontbinden. Het is een schande wat er allemaal gebeurd.
Ik zeg, spertijd voor PVV-politici. Veiligheid boven alles.
@Che_cuevara | 21-01-11 | 14:55
Kun je dat bewijzen?
neemjemoederindemali | 21-01-11 | 15:04
Done.
@An die ARBEIT | 21-01-11 | 15:04
Maar te doordacht - dus links - dus verdacht!
@ Che_cuevara
LOL. De PVV is het slachtoffer geworden van een media hetze van Geenstijl. Zullen we gewoon alle media maar afschaffen? Want als je veroordelingen van fractieleden al niet eens meer op objectieve manier mag melden dan kunnen we beter stoppen met de berichtgeving.
Als alle agenten die wel eens overbodig geweld hebben gebruikt hiervoor zouden worden veroordeeld zou er in Nederland geen bekeuring meer kunnen worden uitgedeeld.
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 15:01
Mwah, dat klinkt op zich eigenlijk niet eens zo vreemd.
Een Roemeen met een gestolen panfluit en een eveneens gestolen lama.
Dan vraag je je wel af hoe het met die lama-rijdende panfluitist is afgelopen natuurlijk.
@truus infuus | 21-01-11 | 14:48
Done, maar als u er een linkje bij plaatst gaat het makkelijker.
www.hartvanveghel.nl/
Even de poll invullen mensen, de onderste DJ ff aanklikken graag.
*Altijd gek is op een pollfuck*
@Brimstich | 21-01-11 | 15:02
Mocht u he echt gaan doen, raad ik aan de poep ergens in te verpakken en door de brievenbus te gooien.
Dat lijkt me praktischer.
Alle Friezen zijn tuig!!
An die ARBEIT | 21-01-11 | 15:01
LOL! Nou moet ik ergens bekennen dat ik eigenlijk geen een linksmens ken.
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 15:01
LOL!
PVV'ers hebben een strafblad, allemaal.
@Superior Bastard | 21-01-11 | 15:01
Ik raad het niemand aan in ieder geval.
@An die ARBEIT | 21-01-11 | 14:58
Wil me wel onderscheiden, dreig dus met door de brievenbus te poepen. Dat dat minder realistisch is zal de PVV selectiecommissie vast niet opmerken ;-)
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 15:00
Die linksmensen toch, ken je er één, ken je ze allemaal.
Het zijn net Duitsers. Tuig, allemaal!
* nieuw blik generalisaties haalt *
Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 15:00
Ik voel met je mee.
@Reinaert | 21-01-11 | 14:56
Ik zag laatst nog een Roemeen met een panfluit en een lama. Daar trapte ik dus mooi niet in hè.
@Superior Bastard | 21-01-11 | 14:59
Zes jaar middelbare school in Eindhoven.
Insure | 21-01-11 | 14:56
En zo is het. Verdomde linksmensen!
Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 14:55
En toch PVV stemmen hè? ;)
@spekpater | 21-01-11 | 14:53
Argumenten tegen wat?
Che_cuevara | 21-01-11 | 14:57
LOL! Alhoewel, u tilt humor wel naar nieuwe hoogtes
@Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 14:55
Ben jij een gelukkig mens
@Brimstich | 21-01-11 | 14:55
Denkt u er wel aan te dreigen dat u in een brievenbus gaat plassen?
Dan hoeft u het vervolgens niet daadwerkelijk te doen, maar wordt het u wel aangerekend.
Effect met minieme inspanning.
Ik denk dat ik volgenden keer maar PvdA ga stemmen.
Als iedereen dat doet zijn we van de PVV af en moet GS maar een ander slachtoffer zoeken.
* En ik heb nog nooit PvdA gestemd maar nu wel, gewoon omdat het kan*
@Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 14:51
Mooi. Bereid je maar vast voor dan! En veel plezier d'r mee hè?
*** Dorpsroemeen inclusief trekzak op de trein zet "auf nimmer wiedersehen" ***
Tja. Weer een links complot dan maar weer. De wereld in geholpen door het altijd super linksche Geenstijl? Of een hetze van links? Kijk ook eens naar Guusje Nadorst. Ik doe alvast wat voorzetten om de daden van deze charlatan weer goed te praten. Het begint zo langzamerhand structureel te worden.
Gelieve in het vervolg het beruchte palingtaaltje vermijden. Lijkt verdomme wel Arabisch.
@An die ARBEIT | 21-01-11 | 14:53
Eerst een strafblad opbouwen doet als CV, dan bij PVV solliciteren gaat!
@Che_cuevara | 21-01-11 | 14:53
Die hebben we ook al niet.
Nouja, ik kan ze op één hand tellen, denk ik.
@Causa Sui | 21-01-11 | 14:49
In de hemel is geen bier
@brutus68 | 21-01-11 | 14:52
Stop je hem in een doos? Gaatjes zijn niet nodig heb ik me laten vertellen.
@Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 14:47
Ik zou naar apie gaan, bij de aldi krijg je meteen al die finnen over je heen
Mooi zo. Door die lieden van de PvdA wordt je keihard genomen zonder dat je het in de gaten hebt.
In de VS en veel andere landen krijg je snel mep als je een grote bek hebt. Als een arrestant tegen een agent zegt dat zijn moeder een k.... hoer is dan moet je in Nederland in vijfvoud je excusses aanbieden en je kans op promotie is verkeken. Vind je het dan gek dat de polite geen respect meer heeft.
Zo'n pipo verdient een draai om zijn oren wel of niet geboeid.
Maar natuurlijk weer een makkelijk inkoppertje voor GEENSTIJL daar zijn ze goed in de laatste tijd.
@Brimstich | 21-01-11 | 14:52
Dus u gaat zich aanmelden? * flauw is *
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 14:48
Dyslectisch of gebrek aan argumenten?
foksuk.nl/content/formfield_files/form... Zó!
@An die ARBEIT | 21-01-11 | 14:50
Ja. Die kant wil ik op.
PVVers worden juist geselecteerd op hun asociale gedrag!
/kwartje vallen doet/
Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 14:51
Willen jullie er eentje hebben uit mijn dorp? Kom ik hem hoogstpersoonlijk afleveren.
@An die ARBEIT | 21-01-11 | 14:50
Duiterssss
*afpakken. Gaat goed hier gvd.
@Superior Bastard | 21-01-11 | 14:49
Ons dorp heeft geen Roemenen die muzak maken.
Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 14:49
Boeien, moet ik even in de SM kelder kijken. Ik heb geloof ik nog wel wat liggen.
@zeg maar jansen | 21-01-11 | 14:41
Dan gebeurt er misschien eindelijk eens wat in deze bananenrepubliek
@Bakito | 21-01-11 | 14:47
En Gesundheit Duits.
Waar wil je heen? Dat Duitser zo'n beleefde mensen zijn?
@Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 14:47
Mohammed Aldi? Pas maar op. Float like a butterfly, sting like a bee.
Hat Oberstürmgruppenführer Wilders schon reagiert?
Een volwassen vent die 8, nee 6, nee 5 , oh wacht 6 konden het ook wel eens zijn geweest, uppercuts geeft en het "slachtoffer" slechts een bloedneus bezorgd.
Sorry hoor, niet geloofwaardig. 40/50 bier drinken en je dan de hele avond nog voor de geest kunnen halen idem.
#alocholisten #geheugenstoornissen
En ik snap nu dat die de Bruin er van de lijst gegooid werd. Dronken achter het stuur gezeten, dat is een te licht vergrijp geweest.
Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 14:47
Moet je die Roemeens zijn accordeon (of zoals we hier zeggen : pensorgel) afpaaken. Blijf je helemaal mooi "on topic".
40 tot 50 biertjes.. en dan kan die arrestant zich nog wat herinneren? Knap. Ik zou dan al 20 biertjes in t hiernamaals zitten.
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:48
Doe je alvast boeien om, dan kom ik je op je weerloze gezicht timmeren.
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:46
Erdinger lust ik wel! Breznac zet ik nu op m'n "to-do-lijsje".
#weerietsgeleerdopGS
Oh kewl; spekpater is een HVV-fanboi. En dan tegen ons beginnen of geloofwaardigheid. LMAO.
OT: Weer zin in pollfucken? Dan even met z'n allen naar www.hartvanveghel.nl gaan en aan de rechterkant op de onderste dj stemmen. Stuk of 1000 zou mooi zijn, dan weet dat dorpscafe vast wel dat ze gef*cked zijn ;)
Arrestanten meppen mag niet, maar hamsters martelen mag wel. www.at5.nl/artikelen/56207/tinkebell-v...
Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 14:47
Ik wil wel knokken hoor.
San Paulo | 21-01-11 | 14:44
Lol@ "schrijf is gewoon nederlands".
0.5 x OT: uhm waarom wordt dit eerst in het fries verteld?
1 x OT: ik wil wel eerst weten hoe die arrestant er aan toe was (dronken/drugs/aggressieveling etc.) voordat de hel weer losbarst en de pvv weer afgebrand wordt
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 14:46
En heeft nog nooit fatsoenlijk Nederlands leren typen?
Friezen zijn kudt. Allemaal.
Maar de Friese taal is het kudtst van allemaal!
Datkanikvéélbeter! | 21-01-11 | 14:42
niet gaan overdrijven he, friezen zijn iig congruent kwa cultuur en taal in nederland. Om maar niet te spreken over die "anderen"
@Superior Bastard | 21-01-11 | 14:42
Apartheid is een Nederlands woord.
En ik heb nog nooit iemand geslagen. Ik mis zo een beetje de geestelijke aansluiting bij mijn partij.
Ik zal zo eens ruzie gaan zoeken bij de Aldi.
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 14:46
Ja, ik hoef toch niet meer te rijden vandaag. Moeders durft niet in mijn auto....
* plopt mee *
@San Paulo | 21-01-11 | 14:44
De laatste helft is toch redelijk normaal Nederlands.
Oh o, bij de gemiddelde reaguurder thuis: www.vkblog.nl/static/pub/mm/tempest/70...
An die ARBEIT | 21-01-11 | 14:45
Hertog is dan ook veruit het lekkerst van alle standaard merken. Voor een special biertje verwijs ik je door naar Erdinger Dünkel of een Breznac.
@An die ARBEIT | 21-01-11 | 14:42
Nou goed. Bier?
*plop*
Maar.. maar... als die arrestant van de PVDA is mag het toch wel??? :-)
@the coach | 21-01-11 | 14:44
U bent zeker nog nooit gearresteerd?
Je bent tegenwoordig binnen de PVV een witte raaf als je geen veroordeling achter je naam hebt staan. Maar Friese veldwachter met losse handjes -1
spekpater | 21-01-11 | 14:42
Niets is onfeilbaar. Maar ik geloof wel in rechters die oordelen op basis van bewijs. Ondanks de Puttense moordzaak en Lucia de B.
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:40
Ach, zolang ze het hier nog maar verkopen hoor je mij niet klagen.
ik heb geen zin om dit door te lezen. snap er toch geen fuk van. schrijf is gewoon nederlands man, is dit grappig bedoeld ofzo?
Deze partij trekt kennelijk als een magneet mensen aan met wapperende handjes...
@zeg maar jansen | 21-01-11 | 14:41
Overdrijf niet zo, Z.M. Jansen. Wij PVV'erts meppen alleen geboeide mensen.
Bent u geboeid door dit comment? Hier, pak aan!
De volgende keer een knuppel in zijn reet en ff op de teenjes laten lopen.dat zal ze leren die arrestanten,zeker weten dat je ze niet meer terug zal zien,behalve die er van genieten die worden dan draaideurcrimies.
Dat ik als Randstedeling dit artikel gewoon kan volgen bewijst maar weer dat Fries helemaal geen taal is maar gewoon een beetje raar dialect.
Hansi Hintenzeer | 21-01-11 | 14:17
Als je nederlands. engels en misschien een woordje duits spreekt, kun je er al gouw een touw aan vast knopen, maar dat geldt ook voor scandinavische "dialecten"?
@GeflipteVlaflap | 21-01-11 | 14:18
dat geldt alleen voor de tokkies, voor de normale mensen is het wat onnozel om mensen uit de buurprovincie te gaan "haten". Je hebt zeker ook altijd "oorlog" met het tuig van het buurdorp?
zeg maar jansen | 21-01-11 | 14:41
Daar wonen we toch al een paar jaar in, dacht ik zo.
@klutser | 21-01-11 | 14:14
En als u die arrestant bent? U zult niet de 1e onschuldige zijn die in een pliesiecel gekiepert wordt.
Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:42 Bananenrepubliek. Kent u dat woord al?
Bakito | 21-01-11 | 14:40
Alleen als het blanke kleine criminaliteit betreft uiteraard.
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 14:40
Ik ben Geert niet. Ik ben van nature blond.
zeg maar jansen | 21-01-11 | 14:41
Worden die debatten wel een stuk leuker..
@spekpater | 21-01-11 | 14:39
Nee, maar ik heb wel een aardig vertrouwen in ons rechtssysteem, die die agent tenslotte heeft beboet.
@Superior Bastard | 21-01-11 | 14:41
O dus jij gelooft nog in de onfeilbaarheid van de rechterlijke macht in Nederland?
Friezen zijn kudt. Allemaal.
Maar de Friese taal is het kudtst van allemaal!
Tegenwoordig gebruiken ze peperspray in zulke gevallen. Next.
Nee, dat gaat nog heel erg leuk worden in de tweede kamer als de PVV in de regering terechtkomt.
Interrumperen? Tegenspreken? Hier, pak aan!
Door middel van vuistslagen, kopstoten en volgezeken brievenbussen overtuigt de regering de oppositie.
Bigi Bana Boy | 21-01-11 | 14:40
De PvdA ga ik geen woorden aan vuil maken, zelfs niet in een voorbeeld.
Worstjes | 21-01-11 | 14:40
Punt voor u.
.. jammer weer. Vooral een politieman moet weten hoezeer onsche respectlozen hechten aan hun dagelijkse portie resspect.
spekpater | 21-01-11 | 14:39
De veroordeling deed de rest denk ik.
superior Bastard | 21-01-11 | 14:38
na 8 jaar kamerlidmaatschap, dat dan wel weer...
An die ARBEIT | 21-01-11 | 14:39
Maar Hertog Jan, dat wordt toch helemaal niet meer in Limburg gebrouwen?
*gniffelt om eigen grap*
Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:31
Onze belastingcentjes +1
Ik zelf had er nog iets over smerige PvdA regenten in gedaan, maar voor de rest +1-
Hoe dan ook, dankzij de uitspattingen van PVV-politici wordt de kleine criminaliteit tot een onbeduidend probleem gemarginaliseerd. Dat mag ook wel eens gezeGd worden.
@An die ARBEIT | 21-01-11 | 14:38
Hé gekkenhuis, verdedig ik je een keer, is het weer niet goed.
@ Brusselmans
Vrijmoedig stukje!
Aangezien links vandaag "vrij" is?
Mischien was die arrestant wel buiten zinnen en wat moet je dan doen,juist ff een tik met de vlakke hand en ze zijn weer aanwezig,DUS laten we niet te snel oordelen
@ Biff Eagleburger 14:38
Jij gelooft zondermeer alles wat je leest in de krant?
*trekken
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:36
En Chantal Janzen en Hertog Jan en An die ARBEIT.
Yup, zit wel snor hier...
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 14:35
Hey jij, kutmarokkaan die je bent!
Dat kan ik ook hoor, met gemak zelfs!
Alle Polen zijn tuig!
Superior Bastard | 21-01-11 | 14:37
Niet reëel, wel prettig om over te fantaseren.
Worstjes | 21-01-11 | 14:35
Maar die tekken dan ook hun conclusies en stappen op.
Rara wie ik bedoel.
@mezelf
gevoeid = geboeid
@KeurMeester | 21-01-11 | 14:35
Een man die al in de boeien zit, z'n 'verzet breken' door 'm een aantal uppercuts te geven. Ja, klinkt hartstikke logisch man. Dat ik daar niet eerder aan had gedacht. Dom dom dom.
de rechter gaat er van uit dat de arrestant de waarheid heeft gesproken omdat hij zijn eigen gewelddadige gedrag niet ontkend heeft. De politieambtenaar is kwestie geeft aan dat hij een tik heeft uitgedeeld voordat de arrestant gevoeid was. Blijft dus de vraag wat de werkelijke motieven van deze politierechter mr. H.R. Bracht waren......
www.dekrantvantoen.nl/vw/article.do?id...
Wie slaat kan een knal verwachten!
Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:33
Juist.
Biff Eagleburger | 21-01-11 | 14:35
Fuck Limburg, ze hebben Andre Rieu al.
In 2003 waren de rechters nog in de veronderstelling dat misdadigers zielig waren.
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:33
Nee joh, dan gaan die Limbo's weer zwaar over de zeik. Hebben ze eindelijk iemand, die meer dan 3 zinnen ABN kan opschrijven, jatten die kutfriezen 'm weer.
Pa Cartwright | 21-01-11 | 14:30
groenlinksers melden hun misdrijven pas na verjaring.
rara, wie kan ik bedoelen..
Ik stem op een plaat van Kozakken Boys, zij zijn niet te min om in B-mineur te schallen.... of te schillen, als crepépapier.
Biff Eagleburger | 21-01-11 | 14:31
Lezen... trut! www.dekrantvantoen.nl/vw/article.do?id...
graag normaal nederlands, zo niet creeer je eigen staat en laat nederland met rust
Moai stikje Frysk hjir! Maar waarom moet hier nu weer zo'n aandacht aan gegeven worden. De politie treed meestal veel te slap op en dan heb ik het niet over verkeerscontroles. Worden er eens criminelen aangepakt is het weer niet goed. Dit hele verhaal kwam natuurlijk ook weer van Links.
De PVV-ers kennen in ieder geval het "klappen van de zweep"
Dat kan je van PvdA-ers niet zeggen.
Superior Bastard | 21-01-11 | 14:33
Friesland onafhankelijk maken en dan de PVV daar aan het bewind. Problem solved.
@Trekbeest | 21-01-11 | 14:13
Soms moet je geweld gebruiken om vrede te bereiken ...
PVFail!
Friesland :Vergaarbak voor nationalistische, agressieve tokkies.
PVV:Vergaarbak voor nationalistische, agressieve tokkies.
Gevalletje doofpot, waarvan de deksel niet goed erop gedraaid zat.
Politie heeft geweldsmonopolie dus als het terecht is mogen ze meppen. Maar kennelijk was het bij deze pippo niet terecht want hij is veroordeeld.
Bigi Bana Boy | 21-01-11 | 14:29
Ohja, dit is geenstijl, nuanceren ist verboten. Trying again.
Dit is alweer de zoveelste laffe poging van de gevestigde linkse kerk om de volksbeweging van de PVV te stoppen. Dit zal niet gebeuren! Men is gewoon bang dat hun baantjes in het geding komen, laat de hoge heren in den Haag maar eens werken voor hun geld. Het zijn mijn belastingcenten nota bene!!!
Beter, Bigi?
@Behaard smaalkopje | 21-01-11 | 14:21
Ja mooi hè, mensen slaan die zich niet kunnen verweren.
weet iemand al wat er werkelijk is gebeurd? Weet iemand al wat de politieke kleur van politierechter mr. H.R. Bracht is (thans werkzaam te Assen)?
dit bewijst maar weer dat PVVers vaker buiten komen dan socialisten.
@ Worstjes | 21-01-11 | 14:25
Onjuiste formulering.
"Wil iedereen met een veroordeling voor mishandeling zijn hand op steken?"
@Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:18
Nuff said, toch?
@Bakito | 21-01-11 | 14:18
Ik maak me toch zorgen heur! Ik ben bang dat, met al het tuig dat we rijk waren in de kamer, de meter nu doorslaat.
Maar goed, aangezien de georganiseerde misdaad in Nederland het over het algemeen beter doet dan het bedrijfsleven en het bestuur bij elkaar, is het misschien wel positief...
I.d.d. belachelijk dat die lul maar één klap heeft gekregen,die brigadier had hem helemaal kapot moeten schuppen,dat zal ze leren,het tuig!!
Steilloos ten Onder | 21-01-11 | 14:24
Veuls te beschaafd en redelijk. En je jankt ook te weinig in je plempsel.
Prof. D.A.H. Vintik | 21-01-11 | 14:26
De krant van toen en zijn spelling.
Hahahahaha ...
(excuses voor het niet goed opletten, ik heb niks gezegd ^^)
Hij is veroordeeld voor mishandeling, maar dat is niet van belang want het is een PVVer dus dan zijn er altijd goede excuses aan te voeren. Sahar er uit en zo'n crimineel in de 1e kamer? Okay, dan snappen we elkaar weer.
@GeflipteVlaflap | 21-01-11 | 14:21
Lach er maar om.
(zie: Revo | 21-01-11 | 14:13)
@gentle giant | 21-01-11 | 14:23
Eigenlijk is het toen al begonnen. Stond je als pliezzieman ook alleen. Zal wel een D66 rechter geweest zijn die hem de boete heeft opgelegd.
btw.
wil iedereen die nog nooit een potje geknokt heeft de hand opsteken?
necrosis | 21-01-11 | 14:22
Dat lijkt me niet zo handig, ik zou namelijk moeten beginnen met het feit dat Groningen ooit een deel was van Friesland.
Uiteraard zijn er goede redenen voor waarom dit inmiddels veranderd is, maar toch ...
Dat stukje geschiedenis doet me een klein beetje pijn.
Veur de rest bist welkom. xD
@gentle giant | 21-01-11 | 14:23
Nou vooruit dan... www.google.nl/imgres?imgurl=http://i.f...
Friezen zijn de geiteneukers onder de kaaskoppen.
Bigi Bana Boy | 21-01-11 | 14:21
Representing, Bigi.
Waarschijnlijk had de arrestant een knieschot verdiend en kwam hij nog goed weg.
Voorts is het dus 10 jaar geleden, is hij ervoor gestraft en is dit dus slap geouwehoer.
Tieten graag!
@MidEvilOnYourAss | 21-01-11 | 14:19
Agenten die 40/50 bier drinken, moeten eens gaan praten met het Jellinek, me dunkt.
Mja, tot nu toe nog niets gedenkwaardigs op het Malieveld gebeurt.
*True Grit torrent verder kijken doet*
Dat was in de tijd dat de pedagogische tik nog mocht, kennelijk was ie alleen niet goed, oftwel te goed, gedoseerd.
Niks aan de hand dus, gewoon doorlopen.
@GeflipteVlaflap | 21-01-11 | 14:18
*academische studie "Grunn" bij Vlaflapje volgen wil doen*
Die Friesen willen blijkbaar allemaal niet deugen.
Het begon natuurlijk allemaal al met de moord op Bonifatius....
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/28...
Zo'n arrestant staat natuurlijk niet zó maar met boeien om, daar heeft 'ie echt wel iets voor moeten doen. En als 'ie dan ook nog onbeschoft wordt is het natuurlijk niet meer dan logisch dat je zo'n crimineeltje een pets geeft.
Zeker omdat het lekker makkelijk is (juist vanwege die handboeien).
Zijn de jankers al langs geweest die boos zijn dat GS ook de PVV aanpakt ?
Niets mis mee om een boosaardige arrestant een slag voor zijn muil te geven ... alleen jammer dat het de tonnen belastinggeld jattende pvda-hoer Evelien Herfkens niet was ... :-E
Prof. D.A.H. Vintik | 21-01-11 | 14:19
Groffe?
Hahahaha ...
Gelukkig had ik geen bord "Pas op radarcontrole" geplaatst, anders was ie van de lijst geweest, zoals in Flevoland, fiew, scheelt weer.
Ach, een corrigerend tikje. Pedagogisch uiterst verantwoord, geloop Pa maar.
*het eens is met Bakito | 21-01-11 | 14:18 *
Het is wat he een agent die een arrestant na 40/50 bier slaat. Welke fucking moron drinkt zoveel bier? De agent is een held. Dit soort imbecielen stappen in de aut oen rijden je kind dood. Dan praat je wel anders. Hulde voor deze man.
@Revo | 21-01-11 | 14:13
Een groffe schending van zijn mensenrechten.
@reade romke | 21-01-11 | 14:12
Geef eens een goede reden om Fries te leren.
Volgens mij word je er economisch niet veel wijzer van.
*liever Grunn gaat leren wegens fuckje*
An die ARBEIT | 21-01-11 | 14:17
Juist andy, niet teveel woorden aan vuil maken.
Wie zich op zaterdagavond tussen het uitgaanspubliek mengt, op zondagmiddag in een voetbalstadion of een willekeurige koopavond in december, weet dat Nederland voor een groot gedeelte uit zwakbegaafde, agressieve tokkies bestaat. De vertegenwoordiging in het parlement is helemaal naar rato dankzij de PVV.
Mij hoor je niet klagen. Wel gniffelen.
Mijn opa is half Fries ...
*huivert*
Iets waar ik me nog iedere dag voor schaam.
Als Groningse is het een principekwestie om Friezen te haten.
Zij haten ons, en wij haten hun.
Zo gaat dat al jaren.
Dat ik als Randstedeling dit artikel gewoon kan volgen bewijst maar weer dat Fries helemaal geen taal is maar gewoon een beetje raar dialect.
Ach nee het is toch niet weer bij de PVV, altijd het zelfde bij die criminelen partij.
Hij zal het wel verdiend hebben...
Die PVV'er bedoel ik, uiteraard.
* niet geboeid is * ( in tegenstelling tot .... )
Stom van die brigges dat ie zijn gummiknuppel niet gebruikte.
De Leeuwarder Courant is een Fries bolwerk!!1!1! Oh, wacht effe...
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 14:13
Tiet veur 'un pafke ...
Meppen... zouden ze vaker moeten doen.
Aah het is vrijdag de 21e PVV bash-dag.
Eindelijk een agent die van aanpakken weet zeiken we weer.... ik zeg +2 voor die agent, nu al! Arrestanten zijn tuig!! Allemaal!
Stuitend, die pogingen om alle mensen van de PVV in kwaad daglicht te krijgen. Ik vind eigenlijk dat álle politici maar eens een VOG moeten inleveren, vallen nog wel meer mensen op denk ik. Trouwens, koteletje wel halal, anders haatmeneren boos.
www.dekrantvantoen.nl/vw/article.do?id...
Partij Voor de Vrede.
Helemaal volgens het PVV-boekje:
"Elk afdingen van het gezag van de politie moet worden tegengegaan."
Sloan Pa!
Een beetje dom om de PVV hier met de beschuldigende vinger aan te wijzen terwijl men zich zou moeten afvragen hoe hij aan een verklaring van goed gedrag is gekomen. Dit stinkt naar opzet om de PVV in diskrediet te brengen.
@Kan Jees de Jager? | 21-01-11 | 14:09
Mo moet juist solidair met ons zijn en varkensvlees gaan eten om onze varkensboeren van de ondergang te redden ...
@Brusselmans
Tin zijn gezicht mepte?
atoombom | 21-01-11 | 14:08
-10000. Leer Fries! Het zou verplicht moeten zijn.
As you do
Ja ja, gaap ...
De PVV staat op instorten en alle mensjes van de PVV zouden billenkoek moeten krijgen omdat ze zo stout zijn geweest en niet naar papa hebben geluisterd!
Next..?
Ik heb een vraag voor de GS redactie. Hoeveel bier had de arrestant op?
Friezen zijn mishandelaars. Allemaal!
Dat fries lijkt ook echt helemaal nergens op. Giant who cares naar dit bericht trouwens. Gaat men andere partijen onderzoeken, zullen er ook altijd wel rotte appels tussen zitten. Maar omdat het de PVV betreft is het nieuws.
Wilders heeft echt talent. Knap toch dat hij iedere keer weer een pipo met strafblad uitzoekt.
gast dit ga ik niet lezen KATER**
Lamskoteletje? Laat het Mo niet horen!
Dank voor de vertaling. Fries praten moeten we niet willen met zijn allen. Is namelijk niet mijn taal vriend.
Hoeveelste PVV-er met een dubieus verleden is dit?
Die Brusselmans kent z'n dialecten!
REAGEER OOK