
Wat voor snurkdiender ben je dan zeg! Bijna twintig minuten kachelt er iemand met een camfoontje achter je politiebus. En toch bega je een rits verkeersovertredingen waarvan André van der Toorn van zijn kistje af zou lazeren. De agent in nevenstaand filmpje gebruikt zijn achteruitkijkspiegel zeker alleen voor het verwijderen van slaap in zijn ogen. Achtereenvolgens presteert mijnheer het om tijdens slecht weer a) te bumperkleven (390,- boete) b) over doorgetrokken streep te rijden (180,- boete) c) de maximaal toegestane snelheid te overtreden met 38 km/h ( 258,- euro boete) en d) rechts in te halen (160,- euro boete).
* Dit alles zonder optische- en geluidssignalen. De oplettende politiebasher weet dat zulks inderdaad
niet altijd verplicht is. Maar als de dienders bijvoorbeeld vanwege een noodoproep ontzettende haast hebben, waarom rijden ze dan een file in zonder gebruik te maken van de vluchtstrook? Waarschijnlijk omdat we hier te maken hebben met ouderwetse aso-bestuurder. Zo eentje waartegen via overheidsfilmpjes wordt gewaarschuwd. En natuurlijk dezelfde bromsnor die morgen weer prenten staat uit te delen voor dezelfde vergrijpen. Welnu frusti met kentekenplaat 96-RZ-BK, morgenochtend vroeg melden bij de baas.
VIDEO!
Reaguursels
InloggenHé filmstakker!!!!!!!!
Heb jij echt niets beter te doen dan een politiebusje te achtervolgen. Wat moet jij ongelooflijk gefrustreerd zijn in je leven. Als ik jou zo inschat heb jij niets bereikt in je leven en rijdt je verveelt rond in een leasebak. Heb je nou echt niet in de gaten dat jezelf de nodige overtredingen begaat??? Wat ben je toch een zielig stakkertje. Jij ben één van die stakkers die ervoor zorgt dat de agenten straks niet eens meer te hard willen rijden. Ik hoop dan zo dat jij ergens op het asfalt ligt te janken om hulp van de politie. Dan hoop ik dat dezelfde agent zich aan de snelheid houdt zodat je nog wat langer ligt te janken.
Ik heb geen goed woord over voor stakkers zoals jij. Let jij eerst maar eens op jezelf voordat je op andere let. Het muziekje wat je gebruikt zegt ook al genoeg over jou: een verveelt uitgeblust stakkertje die een kansloos leventje leidt.
Ik kots op typetjes zoals jij..............
@ 'recht in je gezicht': kijk op 17:08, op de zijkant staat duidelijk POLITIE.
Wel een vrolijk deuntje onder het filmpje, dat dan weer wel.
a. meneer de filmer krijgt een bon aan z'n broek wegens het minstens 17 minuten vasthouden van z'n telefoon tijdens het rijden
b. iedereen die Groningen uitrijdt mag 160 km/uur. Daar heb je geen vrijstelling voor nodig. Dat is gewoon menselijk. Wie wil er nu in Groningen zijn?
Echt wat een balhaar die dit filmpje maakt.
Politie heeft vrijstelling van de verkeersregels lul.
En dat ze vaak harder rijden is om dat ze dan goed overzichtelijk kunnen surveilleren.
Als ze zachter gaan rijden moeten ze het verkeer ACHTER hun in de gaten gaan houden en dat is juist niet zo handig als voor hun...
Poephoofd
Stout hoor van de pliesie
Oke de snelheid.. maar de rest v/d de genoemde overtredingen zijn geen overtreding. Rechts inhalen mag wanneer er file is.. file is meer dan 5 rijdende auto's achterelkaar. Dus de rest in de rij reed onnodig links.,,
jebenteenZ | 21-01-11 | 09:55
Je vergeet voor het gemak even het bumperkleven waar een gewone automobilist
zwaar voor moet aftikken.
Ontslag voor die grafkloppen en ook voor de chef die hem een hand boven het hoofd houdt.
@KeurMeester | 21-01-11 | 02:26
Dat deze Hoes-klassieker welhaast de meest gedraaide plaat op GS moet zijn. tinyurl.com/65qr4xc
macht corrupeerd. Gelukkig is er GS, die de gevestigde macht onder controle houdt, met als basis de stem van het volk.
Als dat irritante kudt muziekje niet aanwezig was had ik het filmpje afgekeken.
Ja, voor dit soort filmpjes komen we naar Geenstijl! Chapeau en ga zo door!
*gaap*
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het geen politiebusje?
Volgens mij is het een Marechausseebusje.
Kijk maar naar de donkerblauwe strepen op de achter zijde en de pit op het dak. De politiebusjes die ik altijd zie hebben een balk en niet zo een losse pit??
De saucijzebroodjes bij de koffie werden anders te koud.
Deze filmer is van het ergste soort ambtenaar die te bedenken valt, roomser dan de paus dus.
Wat een goedpraters hier. Die plisieagent staat straks jou te bekeuren omdat je toevallig 3 kilometer (gecorrigeerd) te hard rijdt op een weg waar een Boeingcaptain graag een noodlanding zou maken, er weinig of geen verkeer is en ook JIJ niemand in gevaar brengt. De gedachte dat agenten zonder zwaailicht zich gewoon boven de wet mogen gedragen, doet mij griezelen over de onderhuidse NSB menetaliteit die deze gedachten voortbrengen. We leven in een rechtsstaat, nog niet in een politiestaat al doen vele reaguurders wel alle moeite om de rechtsnormen erg hard op te rekken die kant op. Deze politieagnet moet op het matje komen bij zijn baas, te horen krijgen dat ook hij zich gewoon aan de regels moet houden als er geen noodzaak is tot overtreden. En dat bij herhaling hij klaar-over mag gaan spelen bij een BLO of als parkeerwachter mag gaan werken in Utrecht-Kanaleneiland of Den Haag Schilderswijk.
De simpele zielen worden toch al op hun enkele woord geloofd als ze in hun vrije tijd en in burger een verkeersoertreding bij een ander uitlokken door hun aso weggedrag en vervolgens dit slachtoffer van hun hufterigheid nog anoniem erbij lappen. De NSB mentaliteit straalt er van af... Gewoon aan de regeltjes houden, net als als iedereen en als je dit niet aanstaat ga je maar elke ochtend om 06.00 een busje bouwvakkers rijden in plaats van een politiebusje.
Booooring
Oke de snelheid.. maar de rest v/d de genoemde overtredingen zijn geen overtreding. Rechts inhalen mag wanneer er file is.. file is meer dan 5 rijdende auto's achterelkaar. Dus de rest in de rij reed onnodig links.,,
@ojédiaré | 21-01-11 | 09:01
Hier in de regio bestaan geen trams (meer), dus die kans is te verwaarlozen.
Blijven posten dit soort filmpjes GS.
\o/
Bij het begaan van gelijke overtreding, beschikking voor laten komen en filmpje inbrengen in de zaak. Voertuig was per definitie geen voorrangsvoertuig en ook niet op weg naar melding incident, mag duidelijk zijn. Rechter zal moeten besluiten eenzelfde straf te moeten hanteren als dienstdoende agent is opgelegd. Oftewel, berisping, tik-op-de-vingers en wegwezen.
@Reinaert | 21-01-11 | 08:55
Misschien had de politieagent net een onoplettende moeder tussen de tramrails vandaan geschraapt?
@ojédiaré | 21-01-11 | 08:58
Beterschap dan maar. Zowel lichamelijk als geestelijk en tot spoedig weerziens!
( **Dat laatste uiteraard niet aan gene zijde wat mij betreft. Nog láng niet!** )
Op de A6 hoor je minstens 150 te rijden. Dat vind ik dan weer.
@Reinaert | 21-01-11 | 08:55
Niet vervelend bedoeld. Ben moe, ziek, koorts, bijna aan gene zijde *kuch, slap, flauw en lichtgeraakt. Mijn excuses daarvoor.
Ik ga weer naar bed. Doodziek van die "neemmijngevaleens" klaagnichten op de vroege morgen. Virtuele stenengooier ongezien de tyfus wenst .. truste.
@ojédiaré | 21-01-11 | 08:53
Ik ben er helemaal overheen hoor, maakt u zich vooral geen zorgen, dank voor het betoonde medeleven. Maar het is toch echt van de zotte dat iemand die daar voor opgeleid zou moeten zijn niet eens in staat is iets simpels als een PV te produceren? Mind You: meer dan een invuloefening is het anno tegenwoordig niet!
Reinaert | 21-01-11 | 08:49
Ik kan me in je betoog helemaal vinden.
Echter zie ik dit hele gedoe niet op korte of lange termijn veranderen.
Dat het catastrofaal is moge duidelijk zijn.
@Reinaert | 21-01-11 | 08:39
~~Dat laatste heb ik meerdere malen meegemaakt~~
En u bent nu weer herstellende van die verschrikkelijke gebeurtenissen in uw leven of nog steeds op woensdagmiddag praatsessies met andere slachtoffers?
@kale nel | 21-01-11 | 08:45
Welke oorlog? Ik heb nooit in een daadwerkelijke oorlog gediend. UNIFIL daargelaten, maar dat was formeel natuurlijk geen oorlogssituatie. Formeel dan.
Verder dan dat ben ik nooit gekomen. Vraag beantwoord? Dankuwel, lutser!
@Sjeng de helle | 21-01-11 | 08:42
We worden oud, we zijn te reactionair, of we zijn gewoon ouderwets, kan ook nog, maar ik voel in elk geval wel met je mee :-)
Ik kom nog maar weinig mensen tegen met "hart voor de zaak", de meesten zijn vooral geïnteresseerd in het loonstrookje en dat is het dan wel. Of ze willen zo snel mogelijk carrière maken, dat zijn er natuurlijk ook genoeg, en dan nog het liefst over de rug en ten koste van anderen. Geen scrupules.
En wat politie en andere overheden betreft: wie zelfs al niet in staat is uiterlijk gedisciplineerd gedrag te vertonen die heeft gegarandeerd geen enkele innerlijke discipline. Politieagenten met de handen in de zakken, de pet scheef op de kop, vet haar, oorbellen, gouden kettingen, the works: weg ermee!
En die dikke kondten meteen wegfileren!
Reinaert | 21-01-11 | 08:39
In de zestiger jaren duurde de Politieopleiding een jaar.
Die opleiding moest laagdrempeliger worden en uitgebreid aangepast aan de eisen van de tijd.
Destijds kregen de kandidaten nog Nederlandse les en moesten PV's met de pen geschreven worden.
Een jaar of tien geleden werd ik uitgenodigd om een opleidingsinstituut te bezoeken, prachtig gefaciliteerd maar wat een gestuntel van sommige kandidaten.
Tijdens een trainingssessie, ivm gebruik van het dienstwapen, werd de levenbedreigende situatie fout ingeschat.
Ik kon het niet laten de prutser te complimenteren met zijn inschatting en hem te feliciteren met zijn potentiële dood en die van zijn collega's in de werkelijkheid.
@Reinaert
Was jij in de o0rlog o0k fout?
Reinaert | 21-01-11 | 08:31
Ik weet niet of ik het goed zie, maar of het nu Politici zijn, bankiers, bestuurders of wat dan ook, het lijkt erop, dat de grondslag van de functie en de inhoud daarvan,naar achteren is geschoven.
In plaats daarvan wordt een gedrag ten toongesteld dat hoe dan ook alleen maar schade met zich meebrengt. De goeden niet te na gesproken, maar die krijgen het alleen maar moeilijker.
Waarschijnlijk ligt de oorzaak voor een deel bij ons allemaal omdat we gezapiger zijn geworden. Hele groepen noemen zich kritisch maar ziijn dat alles behalve.
Leugens en halve waarheden over feiten worden ons compleet aangeboden en dienen slechts, zo beleef ik dat, tot manipulatie of tot instandhouding van een illusionair beeld.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Overigens - en dat heb ik al wel vaker geroepen - vermoed ik dat het probleem voornamelijk gelegen is in de gebrekkige opleiding die de politie aanbiedt. En wellicht ook in een rammelende werving en selectie waarbij bepaalde groepen kennelijk toch iets te makkelijk tot de opleiding worden toegelaten en die vervolgens ook weten te doorlopen zonder achteraf in staat te zijn een fatsoenlijk PV te schrijven.
Dat laatste heb ik meerdere malen meegemaakt, en dat wil je toch echt niet hebben! Tenenkrommend Nederlands in een proces-verbaal, je verzint 't toch niet?
@Sjeng de helle | 21-01-11 | 08:27
Ik begrijp die politieplurken ook niet. Ze zouden toch moeten weten dat ze een nogal opvallend gedrag vertonen? Kennelijk niet dus, hetgeen te denken geeft en mij doet twijfelen aan hun geestelijke vermogens en last but not least hun opleiding.
Reinaert | 21-01-11 | 08:25
Die houding is wel goed, zo blijkt, voor de loopbaan planning.
Om iemand te quoten: "WIKI zou in aanmerking moeten komen voor de Nobelprijs voor de vrede".
Maar dat kun je niet zeggen van de sportievelingen in het busje,
@Sjeng de helle | 21-01-11 | 08:17
Ras-opportunist, en 't gaat hem verdomd goed af ook nog eens.
Niet dat ik hem ook maar één seconde vertrouw overigens, het lijkt me echt wel een man die verdomd goed weet hoe een dubbele agenda beheerd moet worden.
Reinaert | 21-01-11 | 08:16
Mogge maat,
Het is me een portret.
-weggejorist-
@drenkeling69 | 21-01-11 | 08:11
Je bent niet verplicht om te kijken hoor, we leven nog steeds in een enigszins vrij land.
@Sjeng de helle | 21-01-11 | 07:53
LOL. Achmed Laadklep, de hoer van Babylon, al ligt dat dan wel niet in Marokko.
17 minuten naar een rijdend politie-busje kijken, "breaking news" weer van GS..
@Markies de Schade | 21-01-11 | 07:47
Beetje chili erbij. Hatseflats.
www.marlerblog.com/uploads/image/Sea_C...
Nog iemand die links en rechts weet in te halen, hij wordt regelmatig geflitst en schuift ook aan bij maaltijden.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/2...
Biff Eagleburger | 21-01-11 | 07:43
A change of food whets the appetite. Alleen dat zeevoer is ook zoiets...
Che_cuevara | 21-01-11 | 07:32
Ah. De interpretatie van "anonieme klikmuisjes" zoals te verwachten wanneer je de lichtknop niet kunt vinden. Welnu, laat ik dan even uitleggen dat dit bedoeld was als een combi van 'anonieme klikspaantjes' en 'grijze muizen'; geen van beiden op mij van toepassing. Arrogantie daarentegen, dat klopt best wel.
Mogguh @ All,
De mannen in het busje hebben er wel de sloffen in.
@Markies de Schade | 21-01-11 | 07:29
Mweh, heb m'n buik nog vol van de inktivis, garnalen en zeekomkommers.
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 07:25
Da's niet goed voor het ranke, slanke lijf.
*** Koffie bij de begonia's mikt en UPH naar de koelkast slentert voor een sappie ***
@dopinie | 21-01-11 | 07:24
Je doet precies hetzelfde waar je anderen op aanspreekt.
Noemen ze ook wel arrogantie
@chevyeddy | 21-01-11 | 07:13
Nee hoor had een kaarsje branden.
Kon lichtknop niet vinden
Biff Eagleburger | 21-01-11 | 07:25
Alléén in combinatie met een goede gegrilde burger.
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 07:25
*kouwe jongen aangeven doet*
Ik ben eigenlijk alweer toe aan koud bier.
@Che
Ok. En nu?
Moggu allen, we gaan d'r weer een fijne dag van maken.
*Polenradar aanzetten doet*
Jullie vergeten de EMG a 811 euro van het CBR!!!
*plop licht aan*
U zat nog in het donker.
@dopinie | 21-01-11 | 06:42
Lees je tegeltje nog eens goed
@pennestront | 21-01-11 | 06:01
We zijn ook net Duitsers, hè?
Ook goeiemorgen.
"Studentenactie mikpunt radicalen". Dat krijg je ervan als je Roemer geen spreektijd geeft.
Ik heb overigens meer respect voor radicalen, dan voor anonieme klikmuisjes die GeenStijl gebruiken om te vingerwijzen. Ga dan bij de politie werken of zo, als je daarvan geniet. 'Frusti' Brusselmans dwingt door zo'n nachttopic nu ook niet bepaald repsect af, maar goed; hij zet er tenminste nog z'n naam onder.
Politie is tuig, allemaal....
Jahaa, zo gauw je een NL-er een uniform aantrekt en met enige macht omkleedt (kijk naar de periode van een jaar of 65 geleden....) veroorlooft deze geuniformeerde zich allerlei voorheen ondenkbare vrijheden.
Dom en vreemd is dat men - geuniformeerd en wel - niet eens in de gaten heeft dat men door dit gedrag bezig is de eigen valkuil te graven.
Toch moeten we proberen enig begrip voor deze, voor het inkomen van ons werkende NL-ers (zoals zovelen trouwens...) afhankelijke beroepsgroep op te brengen. Hun einge haalbare target, de bonnenquota, is komen te vervallen. Ik kan me zoiets voorstellen dat de gemiddelde pliesie zich inmiddels nóg nuttelozer voelt (terecht) en niet meer weet wat zo de hele dag te doen.... Burgertje klieren en schrijven vult de dag niet meer.
Sterkte jongens! Ga maar lekker auto's wassen en poetsen. Kom ik met de mijne ook even langs. Mogen jullie het geld in de fooienpot doen!
Ach, ook volgens Fox News is Nederland een anarchistische poel des verderfs. www.youtube.com/watch?v=x8bc_ZyORbM&am...
Wat een drama wordt er van gemaakt. Tijdsverspilling.
@kale nel | 21-01-11 | 05:27
Dat is de strook om vlug vooruit te komen
de vlugstro0k?
Test w00t
@Parsons | 21-01-11 | 02:18
Smoking ear test: www.youtube.com/watch?v=AsSd2nmoKNA&am...
@derbisendasm | 21-01-11 | 03:57
Volledig eens.
Linksplakkers zijn veroorzakers files #1
Vrouwen delen die plaats trouwens.
*het licht uit doet*
Wat is die filmert in z'n lease passat een zielig ventje. Ik zie de a7 terug in het filmpje, de a6 bij Emmeloord en Almere, de a27 Almere- Huizen en de A27 bij Utrecht voor Rijnsweerd. Deze man is dus echt wel iets van 1,5 uur aan het filmen geweest, en deze 17 minuten zijn daar dus al een samenvatting van.
Voor de rest vind ik het rijgedrag van het busje niet zo spannend, vind het alleen jammer dat wij er voor bekeurd worden ALS het gezien wordt. Ik rij echter altijd zo en dat met ongeveer 50.000km per jaar en ik krijg NOOIT (afkloppen) bekeuringen. Gewoon beetje opletten of je geen verdachte passats en a4's met 2 mannetjes erin ziet, half oogje in de berm en flitsservice.nl checken en je komt een heel eind.
Ook hoeft er in het busje niet per definitie een agent gezeten te hebben, het kunnen zoveel mensen zijn. Voor de rest heeft de bestuurder gewoon gelijk, al dat oeverloze linksplakken en 110km/u rijden in je bluemotion is tenenkrommend.
-weggejorist-
@Biff Eagleburger | 21-01-11 | 03:36
Moggûh
*in* is.
Goedemorgen, weer een dag zonder zorgen....
♫... la-la-la-la-la-la-la-la-la-laaaaaa...♫
*out* is
crime is low today
@prince | 21-01-11 | 01:19
Gaat ook door.
*muis alvast richting [!} schuift*
Zooo klaar met moslims!
www.gregoriusnekschot.nl/blog/index.ph...
#ZoooMoslim
En ja Nederland verwordt langzaam tot een #MoslimZooo
@Parsons | 21-01-11 | 02:59
Kom op zeg, heeft u niks beters??U staat bekend als "Goede" Links etc...
Maar er is ook goed nieuws.
www.anarchiel.com/stortplaats/toon/ier...
hetluis | 21-01-11 | 02:49
Geeft niks, ik heb de draad ook niet gecheckt.
@hetluis | 21-01-11 | 02:49
De enige die zich hoeft vast te ketenen is Rammstein zelf.. Maf.
Onder steen: een oprecht sorry, rammstein 2.03 idem, ik hoor stemmen in m'n hoofd, ga mezelf zomaar 's vastketenen
Onder een Steen | 21-01-11 | 01:02 | niet ok!
daar zeg je wat. is er ooit een betere film gemaakt dan het boek? als er al een boek was.
@ Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 02:39
Ik heb het begin gekeken, was ook best interessant, maar gewoon even niet voor nu.
I'm out.
@Sanderj5 | 21-01-11 | 02:35
Zien horen en Respecteren wat iemand Plempt... Als iemand iets Kut's Plempt is ie de lul... Meestal zijn alle plemps dus intressant om te bekijken..
trusten 2all, link van parsons deed me in slaap sukkelen.
@ prince | 21-01-11 | 02:37
Ik vind het ook wel weer genoeg geweest.
Trusten!
Wat een flutfilm. Is het boek beter ?
trusten 2 all
@Sanderj5 | 21-01-11 | 02:35
ja,ik ga zo ook maar inspiratie opdoen onder de lakens
Het is hier opeens verdacht stil.
@Sanderj5 | 21-01-11 | 02:27
Das wel mijn tafel, vriend
@ prince | 21-01-11 | 02:19
LOL @ de man op 2.22 die heel stoer op de tafel zit te slaan en daarna toch maar weer verder klapt.
@KeurMeester | 21-01-11 | 02:24
Tsja, vrouwen mannen, oliecarter peilstok.
Prof. D.A.H. Vintik | 21-01-11 | 02:24
Verklaar u nader?
* verontwaardige blik trekt *
@vraagstaart | 21-01-11 | 02:19
Dank u voor de vraag, Nee ik ben gewoon een imbeciel die in Nederland woont.. Als u het niet eens bent met mijn Comments kun u zich voegen tot de directie van geenstijl.. Uiteraard ben ik en anderen reaguurders benieuwd naar wat u gaat doen.? Wat gaat u doen ??
vraagstaart | 21-01-11 | 02:23
de rust,politie zal over u waken vannacht
prince | 21-01-11 | 02:22
Precies... het is een spel! Als zij er tegen is, valt het in de smaak bij de mannen.
@KeurMeester | 21-01-11 | 02:17
Liever Parsons-trekjes dan Keurmeester-trekjes, maar je hebt gelijk; 'I slipped up'.
vraagstaart | 21-01-11 | 02:20
Je vergat verwijt nog:-)
Maar inderdaad, bij mij weet je het nooit hoor. Vandaag ben ik aardig en lul ik een beetje mee.
@prince | 21-01-11 | 02:22
Hmm, aan mijn vrouw zien dus
/OT Benieuwd naar het staartje dat dit verhaal krijgt voor die smerige smeris.
Tijd voor strand, krant, koffie.
*out*
@Parsons | 21-01-11 | 02:18
25 minuten, Kom op man.. MAry Servaas doet het in 2.5 minuten... effe to the point please..
@KeurMeester | 21-01-11 | 02:19
Zal mijn best doen maar meestal laat ik dat soort teksten eerst aan mijn vrouw kijken en dan kijkt ze boos.
Dan weet ik dat het goed is.
Parsons | 21-01-11 | 02:18
WTF, een engelsprekende Vader Abraham
@ prince | 21-01-11 | 02:17
Met goed gelul valt het te verantwoorden. Dat het niet jouw mening is maar van mensen in je omgeving blabla.
@INH.30CL | 21-01-11 | 02:15
Omdat je nu precies datgene doet wat je anderen verwijt. Daarom.
#potketelzwart
@Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 02:15
Speel jij een beetje de joris van dienst? Met je dyslexie? of heb je gewoon nooit leren schrijven?
www.youtube.com/watch?v=9PAm_G77bQM
prince | 21-01-11 | 02:17
Ik ben wel van mening als je iets goed, je dan niet moet laten remmen door iets anders!
En afmaken waar je aan begint...
* pusht *
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:59
Omdat je het zo aardig vraagt.
www.youtube.com/watch?v=DTepA-WV_oE&am...
@Sanderj5 | 21-01-11 | 02:03
Ik kwam net binnen man! Ben blij dat ik vriend noem makker!
Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 02:02
Ik vind dit wel het topic van morgen:
'Man krijgt 1 miljoen via YouTube'
www.telegraaf.nl/buitenland/8790847/__...
Eigenlijk best wel een lutser want The American Dream is al lang niet meer om miljonair te worden maar een "fucking billionaire"
Prof. D.A.H. Vintik | 21-01-11 | 02:15
Je krijgt Parsons trekjes... JAhaaa of je het nu wilt of niet KeurMeester | 21-01-11 | 01:59
@Sanderj5 | 21-01-11 | 02:13
Voor ik het weet staat er hier een busje schuin voor mijn deur(mdi, weet je wel?)
Nee, dit soort teksten moet niet kennen maar ik ben beinvloedbaar.
@vraagstaart | 21-01-11 | 02:12
INH.30CL | 21-01-11 | 02:10
s vandag Zwitsal af.. goed bezig dus.. oftewel.. hou je bakkes of kom met iets orrigineels aub..
@INH.30CL | 21-01-11 | 02:06
Niet zó over DE zangeres, hè!
www.youtube.com/watch?v=Uw-W0Qf6p6w
vraagstaart | 21-01-11 | 02:12
Je kunt die onmogelijk tot een degelijk topic betitelen.
Zulks soort gedrag is dan ook toegestaan.
We rebelleren tegen de nalatigheid jegens de nachtploeg!
vraagstaart | 21-01-11 | 02:12
ja dat was ik, hoezo?
@Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 02:11
Schrok best wel toen ik dit de 1e keer hoorde, bij de 2e keer moest ik lachen.
Nu wacht ik op remixes.
@ vraagstaart | 21-01-11 | 02:12
Nee, die van gister had een Zwitsal.
@ prince | 21-01-11 | 02:12
Ik moest lachen.
*wachten doet op meer*
@Sanderj5 | 21-01-11 | 02:07
Zit er potentie in volgens jullie dan?
Ineens veul meer inspiratie krijgt
@INH.30CL | 21-01-11 | 02:10
Was jij niet diegene die gisteren met jan en alleman ruzie aan het zoeken was vanwege het in jouw ogen ergerlijk off topic gelul?
Lekker bezig!
INH.30CL | 21-01-11 | 02:10
Sooow... die ken hard rennen...
@prince | 21-01-11 | 02:06
U bent het met me eens dat "dit" tever gaat.. Mijn god, ik dacht dat ze alleen in Mexico was genomen..
De meest discriminerende vrouw aller tijden.. Marokanen kwamen later en die hebben al helemaal geen fluit te zeggen..
Het klopt dus toch.. PAS je aan Leer Nederlands en noem me Niet je, Vriend...
@ INH.30CL | 21-01-11 | 02:10
Naast licht ook beeld maar even uitgedaan, wat heb ik een hekel aan die Edward.
Ff mooie muziek luisteren nu we toch bezig zijn en het licht uit hebben.
www.youtube.com/watch?v=pZTIvfF4Ins
@ prince | 21-01-11 | 02:08
Hij zit inderdaad nu bij Veronica, maar tot een paar jaar geleden had hij van 12 tot 3 altijd een geweldige radioshow bij 538.
@Sanderj5 | 21-01-11 | 02:02
veronica?
ja maar radio staat nu niet aan
@ prince | 21-01-11 | 02:06
Held! Wanneer komt hij uit?
@INH.30CL | 21-01-11 | 02:01
Ik de 78 toeren plaat, die voelden veel massiever aan
prince | 21-01-11 | 02:06
ROFLOL
Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 02:04
Hmm... dacht je juist een plezier te doen!
Eigenlijk had de zangeres zonder naam oprichter van de VOC kunnen zijn en haar manschappen ter zee stuurde richting Afrika om wat hulpjes hierheen te halen. Dit moet uitgediept worden.
@Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:58
Denk dat ze in zoverre dom was dat ze alles wel zong wat de producers haar onder ogen schoven.
Das wel iets wat die tijd sierde, totaal naief zijn.
Nee, moet je nu eens durven.
Hij was maar een mocro, een echte
Zo een met een bontkraag en mes.
Die laatst van je moeder nog jatte
Want die mocro's zijn altijd de slechte.
@Sanderj5 | 21-01-11 | 02:03
Aardbeving zullen we wel weer krijgen misschien ja..
Over artiesten gesproken.... Dim het licht en sluit de ogen.
www.youtube.com/watch?v=s4_4abCWw-w
@ KeurMeester | 21-01-11 | 02:03
Inderdaad, juist wat de muziek het mooist maakt.
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:59
Het word met de minuut erger.. Onbegrijpelijk...
@ Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 02:02
Ik ga voor aardbeving/tsunami
Sanderj5 | 21-01-11 | 02:01
Joh... ;)
Mensen schrikken in eerste instantie van de tekst.
net zoals bij veel muziek ( bij echte artiesten) is het waardevol om de woorden tot je te nemen.
Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 02:02
En dat er te weinig water is om te blussen.
@ wakkere_nederlander | 21-01-11 | 02:01
Beetje late reactie voor een grap van dat niveau.
Magoed, vandaag is het Vrijdag.. Wie durft een voorspelling te doen.?? Ik voorspel dat er wederom een brand zal zijn..
@ prince | 21-01-11 | 02:00
Een nachtwaker als u zou Midden in de Nacht Rick toch moeten kennen!
@Sanderj5 | 21-01-11 | 01:42
Je hebt helemaal gelijk vriend!
prince | 21-01-11 | 01:58
Heb jarenlang gedraaid met platenspelers en tegenwoordig met de laptop, is wel e.e.a. veranderd idd. Het 45 toeren singletje, die mis ik nog het meest eigenlijk.
@ KeurMeester | 21-01-11 | 01:59
Het andere liedje is niet per se negatief, het beschrijft hoe de mensen over negerts dachten.
INH.30CL | 21-01-11 | 01:59
Inderdeed!
* iets over oud wijf mompelt *
@Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:48
De moraal van dat lied is eigenlijk: Negers zijn zielig
Maar het komt totaal niet over!
@Sanderj5 | 21-01-11 | 01:57
Zeg dat nou eens in gewoon nederlands.
www.youtube.com/watch?v=Uw-W0Qf6p6w&am...
Ze heeft ook iets positiefs voor de NegerTs gemaakt!
Parsons | 21-01-11 | 01:56
Parsons kom ook eens met een mooi oudbollig linkje, dat kan jij wel.
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:54
Als je mij bedoelt?
Ja hoor, platenspeler weer opzoeken doet.
Toen jij jonger was was het ook vast beter.
prince | 21-01-11 | 01:53
Nee, "helaas" ....
* kuchT *
@prince | 21-01-11 | 01:53
Wat een ongelooflijk Dom vrouwke was het.. Mijn hele indruk van Zangeres Zonder naam is naar de maan... Geen enkel respect.. magoed, ze is al 13 jaar dood.. dat is dan een pluspunt...
@ prince | 21-01-11 | 01:56
Was het ook geen jingle in MIDNR?
En dan klagen over het niveau.
Veel plezier met het gejijbuis en die garisstenfundi dan maar.
@Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:53
Denk ook niet dat het echt een hit is geweest maar ik ken dat liedje echt al een jaar of 3.
Verblijdt nog regelmatig mijn surinaamse collega er mee, en hij kan er hard om lachen.
@ INH.30CL | 21-01-11 | 01:53
Wat een triest figuur. Die man bedoelt het natuurlijk allemaal goed, maar maakt zichzelf verschrikkelijk belachelijk als hij voor de camera verschijnt.
nou die agent krijgt morgen een douwtzen en dan is het weer business as usual
prince | 21-01-11 | 01:53
Hier praat iemand met een heimelijk verlangen naar vroeger en met weemoed in de ogen teruggrijpt naar mooie tijden?
@prince | 21-01-11 | 01:47
Die kende ik inderdaad niet.. Wat was die "Mary Servaes" Hollands glorie .. Achterlijk...
Sanderj5 | 21-01-11 | 01:42
Wel mee eens, maar het is gewoon te grappig, die advocaat ook man!
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:52
Mary was een pionier, die maken ze niet meer,
@ KeurMeester | 21-01-11 | 01:49
Vanzelfsprekend, het terugmeppen was natuurlijk niet serieus.
prince | 21-01-11 | 01:50
Tja, tegenwoordig zou het woordje neger door "Marokkaan" vervangen kunnen worden.
( Silly Sille MDI... Zou en Kunnen... lees je mee)
@Dr.Zeldenrust | 21-01-11 | 01:45
Jij kan onopvallende politieauto's herkennen als ze op de rechter rijstrook rijden en niet wanneer ze links rijden? Ofwel zie je opvallende politieauto's niet in je binnenspiegel naderen maar je ziet ze wel wanneer ze rechts rijden?
@Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:48
Tsja, haal jij zoiets in je huis dan?
@Sanderj5 | 21-01-11 | 01:45
Makkelijk? Echt niet. Ik heb er zware geestelijke arbeid voor verricht en ben er doodmoe van geworden.
*bed induikt*
@Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 01:43
luie grap
mijn vriend
Sanderj5 | 21-01-11 | 01:44
Niet op reageren... toch? Gewoon wijs lullen... laat iedereen je met rust.
prince | 21-01-11 | 01:45
Aha, dan begrijp ik het wel.
www.youtube.com/watch?v=s9073_pmWgw
Beste geenstijl redactie.. kunnen jullie dit Hollands glorie eens aan de kaak stellen?? http://www.youtube.com/watch?v=GcA07j40dcs
En dan zeggen ze dat Geenstijl racisties is.. DAM.. het zit in onze opvoeding...
@@ INH.30CL | 21-01-11 | 01:40
wasn't me
@Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:44
Kon je die echt niet?
Draai die vaak op mijn werk om mijn surinaamse collegaa/vriend mee te verblijden.
Staat zelfs als beltoon als hij belt.
Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:45
* informeren doet naar geestelijke toestand *
-weggejorist-
@ Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 01:43
Te makkelijk, kwam toch een lichte grijns tevoorschijn.
prince | 21-01-11 | 01:41
Def P? ... Whuahaha.
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:43
Gewoon een kerstalbum hoor.
dalaidromedaris | 21-01-11 | 01:41
Ja, dan heeft iedereen inmiddels z'n gordel om, is gestopt met niet-handsfree bellen enz... lekker nagedacht weer, ga je loodgieter liever vertellen dat hij z'n werk anders moet doen!
-weggejorist-
@ KeurMeester | 21-01-11 | 01:42
Terugmeppen?
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:40
Wat the Fuck!!
@dalaidromedaris | 21-01-11 | 01:41
Jaap?
@Sanderj5 | 21-01-11 | 01:42
Dat is niet mijn comment, vriend.
KeurMeester | 21-01-11 | 01:40
Oh man, hij was maar een neger. In deze tijd zou Mary direct de MDI op haar mooie kapsel hebben gehad.
Sanderj5 | 21-01-11 | 01:40
Wat heeft je moeder je vroeger geleerd als je gepest werd?
* hopelijk niet een emotioneel verhaal aanhaalt *
@ INH.30CL | 21-01-11 | 01:40
Ben ik de enige die me dood ergert aan het feit dat overal "Dit is niet mijn ..., vriend!" bij wordt geroepen?
Ik vind de Mo-bash geweldig maar stop maar met het "Dit is niet mijn ..., vriend!"
Oja, die inhalende surveillance... Om mensen die zich gewoon aan de snelheid houden nog te kunnen controleren, echt het meest onlogische idee ooit. Ze kunnen toch ook gewoon achter een vrachtwagen hangen met 80-90 km/h en iedereen die normaal met 120 km/h voorbij komt observeren. Toch een stuk veiliger dan met 140 km/h (mensen soms zelf aan de kant drukken en) iedereen voorbij rijden...
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:37
ja door welke portie bitterballen zijn ze weggetrokken?
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:40
www.youtube.com/watch?v=RdWp4eyIY2k&am...
www.youtube.com/watch?v=ZVhA-HtngW0
Vond deze ook wel lekker... maar nooit gehoord?!
@ KeurMeester | 21-01-11 | 01:38
*Vreugdedansje doet*
Als Zwitsal ben je toch vaak de pispaal
Ik dacht dat het woord/zin "is niet mijn winkel vriend" was?
Gossamme wat heb ik gelachen vanavond, ben blij dat die gasten er weer zijn.
Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:38
Iets met negerT www.youtube.com/watch?v=GcA07j40dcs
@Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:36
En weerbaar(zie dat Parsons op de loer ligt)
Sanderj5 | 21-01-11 | 01:36
Trek het je niet aan... who the F ... ben ik nou.
Gene is al stil.
* opstandig gedrag verwachtte *
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:35
Negerts altijd +1..
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:35
Iets mompelen als ik wil niet naar rotti ruiken doet
Chapellmoor | 21-01-11 | 01:33
Als het aanslaat wordt het er gewoon 1!
Joris heeft wel begrip voor de situatie!
Een dag ervoor iets voor de nachtploeg organiseren om vervolgens de dag erna nalatig zijn om na 20:40 niks meer neer te tikken.
* zich afvraagt welke autist/auteur jarig is bij GS *
@prince | 21-01-11 | 01:34
Word ie hard van :)
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:30
ons heb a beautiful mind
@ KeurMeester | 21-01-11 | 01:34
Wil het niet doorhebben, wat moet ik anders?
Beter?
prince | 21-01-11 | 01:32
Naar noodplan B grijpen doet.
www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE
Sanderj5 | 21-01-11 | 01:32
Ghehe.. is niet een kwestie van "ons" ...
@Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:32
Je kan mensen ook beschadigen he?
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:30
wie weet .. krijg ik weer een offtopicban
is dat een woord?
prince | 21-01-11 | 01:32
Niemand specifiek... gewoon algemene vraag.
;)
KeurMeester | 21-01-11 | 01:29
Heeft goede smaak voor muziek, Snowpatrol altijd +1
@ KeurMeester | 21-01-11 | 01:30
Willen het niet doorhebben, wat moeten we anders?
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:31
Dat wordt stinken morgen.
Speciaal voor INH.30CL | 21-01-11 | 01:30
Lekker effe natrappen.. http://www.youtube.com/watch?v=Twgku_7SS6c
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:30
Aan wie vraag je dat?
prince | 21-01-11 | 01:29
Haha, die heeft het waarschijnlijk gedaan inderdaad. Ik mis mijn kleine jongen nu al eigenlijk.
Zouden sommige mensen ook daadwerkelijk doorhebben dat ze in zichzelf aan het reaguren zijn?
@Sanderj5 | 21-01-11 | 01:27
dat is ook waar.
@ DANNY3960 | 21-01-11 | 01:28
@ KeurMeester | 21-01-11 | 01:29
*WMP uitzetten doet en intunen doet op Geenstijl.FM*
Crematorium-de-Asbak | 21-01-11 | 01:27
Dank voor deze warme woorden.
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:26
En toch heb ik jou tegel gelezen dat je zou vragen om de zwitsal te kunnen behouden?
Is dat dus wat je doen moet?
Vraag en we doen het tegenovergestelde?
www.youtube.com/watch?v=jS8IZcx7tJY
Kan hier anders ook van genieten!
Door ook. Dat krijg je er van.
www.wozniackitennisacademy.dk/media/37...
Muzakje.........
www.youtube.com/watch?v=uGZeqwdWoeo
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:26
Gefeliciteerd, u bent uw Zwitsal kwijt!! Welkom bij de Club..
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:26
Ja, hallo.
Duurt 10 minuten dat filmpje, heb je geen samenvatting?
@ Chapellmoor | 21-01-11 | 01:25
Toevallig niet, maar aangezien het de megahit is was de kans redelijk aanwezig dat hij op dat moment werd gedraaid.
prince | 21-01-11 | 01:23
Ik ook hoor.
Over dronken agenten gesproken, deze is al met pensioen, maar het is een beginnetje.
www.youtube.com/watch?v=477DT3GuPcc
Sorry, was even afgeleid voor Wozniacki. #eurosport #australianopen
@Sanderj5 | 21-01-11 | 01:22
je draait live op 3fm?
@J.vS | 21-01-11 | 01:24
trusten
@ J.vS | 21-01-11 | 01:24
*zwaait*
@Sanderj5 | 21-01-11 | 01:22
Goed nr.
Hierna ga ik mijn mand opzoeken,
tot de volgende nacht.
*out en weltrusten roept
@prince | 21-01-11 | 01:23
Wat niet wel zeggen dat ik die fittie van vannacht niet gezien heb.
Maar moet kunnen.
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:22
Tuurlijk wil je geen ruzie met mij.
Ik ben liev.
@ J.vS | 21-01-11 | 01:19
Ies tijdje geleden, was toen heul stoer.
Muziekje: misschien wat voorspelbaar, maar daardoor niet minder mooi:
www.youtube.com/watch?v=oOT2-OTebx0
Er zijn trouwens toch gewoon manieren om ip-ban te omzeilen?
prince | 21-01-11 | 01:19
Prince wil geen ruzie met inh.... krav maga zegt en zich beheerst
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:14
that will be the day
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:18
Moet je jezelf toch ergens anders mee wassen.
INH.30CL | 21-01-11 | 01:18
Als je erachter komt hoe dat werkt.... licht me dan ff in.
* altijd commentaar daarop krijgt *
@Sanderj5 | 21-01-11 | 01:17
Valt me weer tegen, meedoen met de meute...
Toch fijn dat je bij je moeder nog ipban vrij bent =)
U nog mooie muziek aanraders?
KeurMeester | 21-01-11 | 01:18
Met dankbaarheid aanneemt. Veel gewerkt vanavond, dus was er wel aan toe.
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 01:14
een flinke fittie met de nachtploeg vannacht.
neemjemoederindemali | 21-01-11 | 01:14
Hee, zie het nu ook, was me nog niet opgevallen:-)
Heb vanavond ff gemaild dat het nu maar eens klaar moest zijn met het wassen. Geknipt en geschoren is nu, nu nog volwassen worden
INH.30CL | 21-01-11 | 01:14
* biertje .. toewerpt*
( jawel, vandaag mag het)
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 01:10
Nooit geprobeerd, multi-tasken laat ik aan mijn wederhelft over.
@ J.vS | 21-01-11 | 01:14
Was destijds en trend om bij elk dumpert plaatje te roepen dat het in Chicago was. Na een tijdje had Joris er denk ik genoeg van en trakteerde hij iedereen op een ipban.
Nee ik doe nog bij ouders wonen, gescheiden, om de week verhuizen, bij vader ipban, bij moeder niet.
@prince | 21-01-11 | 01:14
Nee, gelukkig niet. Getver, pvda!
+1 voor van halalstraat, trouwens nog.
@INH.30CL | 21-01-11 | 01:14
Feli, je bent van je zwitsal af, kostte dat nou?
@Sanderj5 | 21-01-11 | 01:10
U heeft Chicago belachelijk gemaakt en dat namen ze u niet in dank af? Of mis ik het punt?
En om de week verlof? Luxe hoor. Of zit hier ook weer iets anders achter?
@Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 01:11
Das toch bij het pvda kantoor?
Misschien een idee om kliklijn in het leven te roepen aangaande agentjes die de regels aan hun laars lappen? Ik wacht eigenlijk nog op het schokkende filmpje van de dronken agent die een alcoholcontrole staat te doen.
@J.vS | 21-01-11 | 01:09
goed punt.
@J.vS | 21-01-11 | 01:10
Tsja, dat wordt dan geen brood eten.
*Biefstuk bestellen doet*
@DANNY3960 | 21-01-11 | 01:10
Ben nu al chagrijnig voor morgen van dat kut muziekje.
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:09
Niet te vergeten dat er rond de borreltafel onder het genot van een zwaar sjekkie ook uitgebreid over gediscussieerd wordt.
*voelt zich klein
Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 01:10
Een opendopt voor Lewy!
@J.vS | 21-01-11 | 01:07
Lekker dan, neuk me een slag in de rondte, kost me dus een pakkie shag per dag.
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:57
Als iedereen zich zou beperken tot na de nueq dan zou het aantal slachtoffers fors afnemen. Ja, dan maak je er een luxe probleem van.
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:09
Ach, een verkapte vorm van belastingheffen, gewoon op andere belasting besparen, ies simpel.
J.vS | 21-01-11 | 01:07
Ik vink ze allemaal aan..... echter Vond ( let op de nadruk) ... ik een blowtje na het stappen ook GRUWELIJK lekker.
@prince | 21-01-11 | 01:09
Aha! Werken doe ik in de Shariasteeg, bij de Fatima Elatiksingel.
DANNY3960 | 21-01-11 | 01:10
volgehouden.....
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 01:08
Shit, heb net alles opgestuurd naar postalgold.
Vond die man er zo betrouwbaar uit zien
@ J.vS | 21-01-11 | 01:03
*luisteren doet*
Ik heb in het huis waar ik om de week ben een ip-ban (iets met chicago), dus kan 1 van de 2 weken reaguren, moet er dan wel optimaal gebruik van maken natuurlijk.
Waauuuw, ik heb het 3 minuten volgehoeden. Erg hé? Get a live.
@J.vS | 21-01-11 | 01:07
Doe het liever tijdens de neuqsex, ben je er ook sneller klaar mee.
ok@KeurMeester | 21-01-11 | 01:06
*kratje bier toewerpt*
J.vS | 21-01-11 | 01:00
Het is "easy money " ... niemand die een demonstratie gaat organiseren, petities gaat inleveren of ergens een plein of hof gaat bezetten.
Slechts een klein groepje mensen op een tendentieus weblog, midden in de nacht, die uit verveling het onderwerp maar eens aanhalen.
@Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 01:04
Ah, dan woon je vlak bij mij, in de buurt van het minarettenplein, naast de van halalstraat.
@Chapellmoor | 21-01-11 | 01:06
Met het huidige onrendabelen vervoer denk ik dat de melkkoe nog lang niet uitgemolken is, wat betreft autorijdend Nederland
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:05
Maar mijn naam is geen Bert, dat dan weer niet.
@J.vS | 21-01-11 | 01:04
Tuurlijk, u heeft betaald met baar goud?
Lodewijk Asscher doet GroenLinks-hoer en deelt dit op Twitter: twitter.com/LodewijkA/statuses/2780727... yfrog.com/h5iy5mij
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:04
Eigenlijk zijn er maar 3 lekkere peukkies. Soggens met een bakkie pleur, 's avonds na het eten en na de neuqseks.
Wat vindt u?
Het is natuurlijk wel waar; Als we massaal stoppen met roken en autorijden dan is de melkkoe die accijns heet geslacht als een gouden kip, waar dan nog menig haan naar kraait.
Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 01:04
Ok, mwa... vanavond ff niet. Heb gedronken.
@prince | 21-01-11 | 01:04
Was niet mijn idee, vriend!
Zoiets
neemjemoederindemali | 21-01-11 | 01:00
* ... Proests.. T *
Je klinkt net als Pro-rail en de NS.
Heeft jongetje Kwit net zo lang lopen zeuren en stampvoeten tot hij dit topic niet hoefde te doen? Het is toch zijn stiel, beetje pliesie bashen? Maar natuurlijk was hij inmiddels bang voor de negatieve reacties. Dit is uiteraard weer volkomen kudt, gaat weer nergens over heur. Zie niks schokkends. Next!
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 01:02
Ik durf nergens meer zeker van te zijn met ons huidig politiek landschap. We hebben het maar te accepteren.
Kan ik bij u brood afnemen mocht het ooit zover komen?
@J.vS | 21-01-11 | 00:58
Het nieuws brengt het wel zo dat de fabrikanten gaan verhogen door de aangekondigde accijnsverhogingen.
Iets met handen in onschuld wassen enzo.
@KeurMeester | 21-01-11 | 01:02
Amsterdam Centrum. Daar woon ik. Job Cohenweg 1 driehoogachter, met riant uitzicht op de koranmolen. Je weet wel, bij de Hoofddoekjesdreef naar rechts.
Chapellmoor | 21-01-11 | 00:59
's ochtends onder het genot van een bakkie pleur... hmmm
Nu met een biertje!
#genieten
@Sanderj5 | 21-01-11 | 00:57
Alleen al omdat ik op het werk de geenstijl plugin niet kan downloaden..
Vervelend discussieren dan.
Zullen we trouwens dan maar een leuk muziekje erbij opzetten?
www.youtube.com/watch?v=XatzX6WQ2ec
Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 00:57
Nee hoor. Ligt denk ik ook aan de geografische ligging van uw hut.
Hier in de stad...* kuch* viel het ons destijds gewoon op.
De kleine zelfstandige zal wellicht goed inslaan van te voren, voor zijn klantenkring.
De ketens hadden keurig alles op tijd op.
@J.vS | 21-01-11 | 01:00
U denkt dat er accijns op brood gaat komen?
*broodbakmasjienuh aanschaffen gaat*
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:52
Klopt, ik snap dat de regering de accijns wil verhogen. Maar dat de fabrikant ons , de roker, dan moet gaan inlichten schoot mij in het verkeerde, al bijna verkoolde, keelgat.
Daar komt bij dat de overheid helemaal niet wil dat we stoppen met roken, wat u ook al enigszins cynisch aangeeft. Want als wij allen zouden stoppen, zouden we voor een brood zometeen 5 euro moeten betalen of iets dergelijks.
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:58
2e keer, 1e keer was een jaar of 15 geleden, maar volgende week is definitief.
Zit net naar DWDD verwarring bij links Jan Mulder en alle linkse wentelteefjes en Remarque die het intervieuw tussen juffrouw Polak met Rutten uitleggen als een aanval op Wilders terwijl eigenlijk de vloer met Polak werd aangeveegd. Komplete verwarring bij het linkse en zich tegen links aanschurend volk.
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:57
welnee........ doe ns een hijs!
@ J.vS | 21-01-11 | 00:56
Met nadruk op concider
neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:48
Hoeveelste x is dat inmiddels?
@prince | 21-01-11 | 00:50
Ik denk niet dat de fabrikanten mee profiteren van de accijnsverhoging, of zit ik mis?
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:56
Doe niet zo raar. Bij de vorige prijsverhoging duurde het zes maanden voordat de duurder geprijsde pakjes over de toonbank gingen.
Roken wij oude shag? Dat is een groter probleem.
@ J.vS | 21-01-11 | 00:56
F5-en op een topic hoort gewoon meer bij 's nachts vind ik.
Chapellmoor | 21-01-11 | 00:55
JA, ja, jullie soort is het ergste.
#aanstellers
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:54
Concider it done
Normaal gesproken staat er op een pakje... JE GAAT DOOD of ? % EXTRA.
Maar minder voor hetzelfde geld.... of duurder? Dat hoor je aan de kassa.
Het vreemde is ook, bij invoering van de nieuwe prijs, dat veelal de sigarettenboeren alle verpakkingen met de oude prijs al kwijt zijn???????
@Sanderj5 | 21-01-11 | 00:53
Misschien dat ik ook daarom 's nachts reaguur. ;)
Jack de Vries kickt op 14 jarige Sahar.
#DWDD
@Sanderj5 | 21-01-11 | 00:50
oh toch
voor de rokers....... blij dat ik gestopt ben...... jaja...... zuer zuer
nee laat het vooral niet
@J.vS | 21-01-11 | 00:53
Je hebt er gewoon zieke mensen bij.
@J.vS | 21-01-11 | 00:52
Doe maar een hamburger dan maar.
@prince | 21-01-11 | 00:48
Nu al een overeenkomst. Gaat de goede kant op.
Ik snap sowieso niet dat iemand een berehap zo durft te verkrachten door er uitjes over te strooien.
@prince | 21-01-11 | 00:51
Alleen als Rammstein thuis blijft.
@ J.vS | 21-01-11 | 00:50
Later op de avond slaapt mijn omgeving en zoek ik vrienden op GeenStijl.
Inhoud is geen probleem, volgens mij ligt de norm 's nachts niet bijzonder hoog.
@caravaggio | 21-01-11 | 00:49
Zo hey, laat je me zover terugscrollen om 1 verkeerde t?
Jouw dag ook weer goedt.
J.vS | 21-01-11 | 00:48
Mwa, niet helemaal waar!
Het kabinet wil 200 miljoen euro binnenhalen door de accijns op sigaretten en shag te verhogen. Dus, ja....
Onder de noemer: Roken? Dat moeten we niet willen in dit land.
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:47
Als ik het er lang genoeg in laat zitten , natuurlijk!
Voor de rest bestaat de inhoud van mijn ijskast uit bevroren groenten, hamburgers, patat en een kalkoen die ik wegens omstandigheden met kerst heb moeten laten schieten, maar dat terzijde.
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:49
2 kontjes hoog zeker?
@J.vS | 21-01-11 | 00:48
Ja, niet de regering verhoogt de accijnsen, nee, de fabrikant moet het weer doen.
Walgelijk.
@Sanderj5 | 21-01-11 | 00:46
Overdag ben ik actiever. Maar mag graag laat op de avond reaguren indeed, u ook?
De productie van mijn plemps 's avonds is wel van een constant niveau, laten we het trouwens maar niet over de inhoud hebben. Een beetje zoals mijn baan..
@ Chapellmoor | 21-01-11 | 00:50
Jawel.
@J.vS | 21-01-11 | 00:48
Heeft Wilders het bedacht?
Als het licht had gezwaaid in dat mooie busje van hem, dan was dit topic lang niet zo lang.
prince | 21-01-11 | 00:13
de zwitsaLLUCHT hangt nog om de t .
@prince | 21-01-11 | 00:47
Dan ga ik wel buiten op het gras slapen.
@J.vS | 21-01-11 | 00:46
Berehap met satehsaus.
Met zonder uitjes
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:46
Ik heb het ook meegekregen vandaag. Echt om te janken.
Maar vindt u het niet vreemd dat de politiek zich niet heeft bemoeit met de kwestie tabaksverhoging, maar dat we het moesten vernemen van de fabrikanten zelf?
Vond het nogal een laffe daad
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:46
Boeit niet, stop volgende week toch.
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:45
Krijg je rammstein erbij ter begeleiding.
@J.vS | 21-01-11 | 00:45
Heb je vlammutjus?
@ J.vS | 21-01-11 | 00:44
*aanmelden bij viva, libelle en margriet doet*
Ook snachts een beetje actief?
@Chapellmoor | 21-01-11 | 00:39
Met het grootste genoegen.
PUNT
J.vS | 21-01-11 | 00:41
Ben een roker!
nos.nl/artikel/213028-sigaretten-40-to...
Maar ieder ander onderwerp is net zo lekker!
* 20ste opsteekt voor vanavond *
@J.vS | 21-01-11 | 00:44
Ik vergeef heel snel.
Iets met korte termijngeheugen.
#aa nu extra anoniem
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:40
Fleesch? Of patattekes?
@prince | 21-01-11 | 00:43
Dan mag DGM bij mij in de tent.
@J.vS | 21-01-11 | 00:44
Het = heb
Brekend nieuws, er moeten meer mensen getrokken worden bij sex cinema.
Verspilling van belastinggeld om zo'n dikke lippen bus leeg te laten rijden. Chauffeur heeft de platte pet mongolen afgezet bij het zwembad en is aan het joyrijden?
Vragen, vragen, vragen.
@prince | 21-01-11 | 00:41
Het een permaban bij de viva, als ook de libelle en de margriet..
Reden had iets te maken met zeurderige posts plaatsen ofzo. Weet het niet meer precies.
U is niet meer kwaad?
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:41
Toen ik in het leger zat hadden we dat niet.
#matras is om op te slapen
@prince | 21-01-11 | 00:40
sommigen zetten heel snel een tent op met de bedoeling dat er wordt aan gezeten.
@J.vS | 21-01-11 | 00:41
Jack de Vries zit bij DWDD.
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:34
Het tuigje van Brandon?
De belachelijk hoge bonussen in het bedrijfsleven?
De olie-prijzen?
etc etc
@prince | 21-01-11 | 00:40
Ik hoor andere geluiden.
#jaloers
@J.vS | 21-01-11 | 00:37
Als je er over wil praten?
Kom maar, is wel goed.
#viva
@ prince | 21-01-11 | 00:39
Daar ben ik een paar dagen geleden inderdaad achtergekomen.
Wat niet is kan nog komen!
@J.vS | 21-01-11 | 00:39
Slingur dan gelijk de vetput ff aan.
#hongur
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:38
Ja, en wie er dan vooral niet in jouw tent mag.
@J.vS | 21-01-11 | 00:35
U sluit het onderwerp officieel bij deze?
@Sanderj5 | 21-01-11 | 00:36
Waar borsten en billen al niet goed voor kunnen zijn. Heb me trouwens voorgenomen iets genuanceerder te gaan typen, anders is het ook zo verwarrend allemaal.
*pakt een biertje
@Sanderj5 | 21-01-11 | 00:36
De kracht is ook om zoveel mogelijk af te dwalen van het oorspronkelijke topic.
Zo zou het nu eigenlijk over kantklossen moeten gaan maar de reaguursters zijn in staking of zo.
@prince | 21-01-11 | 00:35
Ze zijn aan het vechten wie er met mij naar de Ardennen mag denk ik.
@prince | 21-01-11 | 00:33
True, enkele dagen geleden ben ik daar met genoegen achter gekomen!
Ps; ik had niks gedronken toen ik terug kwam na enkele uren.
*iets met stemmingswisselingen..
@Rebbels | 21-01-11 | 00:35
Geeft wel vaak leuke filmpjes, mits voorzien van de juiste muziek.
@Rebbels | 21-01-11 | 00:35
U heeft neuqstraf?
@ prince | 21-01-11 | 00:34
U is gelijk. Tegen de tijd dat ik ging slapen ging het allang niet meer over billen/borsten.
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:34
Iets met auto's en weggedrag en ze durven niet, #laf
Werkelijk meer dan een kwartier gefilmd????
Sterf hond!
Ze hadden jou moeten pakken voor filmen met je camera of telefoon!
Zelf doe je nooit wat verkeerd zeker, gristenhond!
Iedereen denkt dat hij maar het recht heeft om alles en iedereen te filmen en dan denken ze ook nog dat mensen hier op zitten te wachten OMFG.
Als je tegenwoordig op je bek van je fiets valt, geschept word door een auto of te water raakt staan ze al klaar met de camera maar een poot uitsteken om te helpen ho maar.
Door en door verrot.
@Chapellmoor | 21-01-11 | 00:31
Waarmee je mijn punt duidelijk maakt dat het geen enkel nut heeft om hier over te discussieren. Dan konden ze net zo goed een topic schrijven over de politiek die ook x op x faalt. Zoiets
@Sanderj5 | 21-01-11 | 00:33
Zie:prince | 21-01-11 | 00:33
In EU krijg je een prent voor een mankement aan je voertuig en mag je na accepteren 'straf' je weg vervolgen met het niet aan de wet voldoende voertuig..
@prince | 21-01-11 | 00:33
Zijn de reaguursters stappen?
Tijd voor een revolutie, mannen!
Verenigd u en laat uw stem horen.
Wat MOET kapoDT?
@ J.vS | 21-01-11 | 00:31
Het borsten/billentopic werkte goed!
@J.vS | 21-01-11 | 00:31
De beste topics zijn de reaguurders,
das de kracht van geenstijl
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:27
Als er maar iemand de vetput aanslingurt.
#Hongur #vettehap
ze mogen het niet, ze mogen het wel. blijft lastig. in dit geval moeten ze zich (terecht) eerdaags even melden bij "de baas". er zijn goeie en er zijn slechte. maak je er druk om, er verandert toch niets. de volgende boete moet je gewoon betalen. zo is het nou eenmaal. "het was niet mijn overtreding vriend". tsja
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:27
Hé. dit is niet mijn website, vriend!
M.a.w. laten we Pritt of Mutsaert of Brusselmans (ok Quid ook) van hun bed lichten om een nacht topic te schrijven. Liefst een zwaarmoedig onderwerp.
@J.vS | 21-01-11 | 00:23
niet altijd...... dat geldt bijna voor iedere groepering.
@ KeurMeester | 21-01-11 | 00:27 @
*aanschuiven doet*
prince | 21-01-11 | 00:29 Niet voederen.
@KeurMeester | 21-01-11 | 00:27
Ja, dat zijn die momenten dat je uitkijkt naar Jaap Cuperus
Dat die smeris een beetje doorrijdt omdat het kan is niks mis mee.
Wat er wel mis is is het ontbreken van het stop en volgen op de lichtbak gevolgd door de auto van de stalker binnenstebuiten keren en het bonnenquota verhogen met een niet werkend stadslicht.
Nee meneer, zonder werkend stadslicht mag u niet verder rijden.
Lange lat erover op een verlaten parkeerterrein is nog beter, maar dat mag niet in NL..
J.vS | 21-01-11 | 00:23
Precies!
Dus... waar gaan we het topic mee vervuilen.
Iets Ongefundeerd, Tendentieus of iets Nodeloos kwetsend?
* kwalijke zaak vind om met een topic van 20:37 ons de nacht in te sturen *
neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:20
Dit is niet de pliesie van neemjemoederindemali, vriend!
@Parsons | 21-01-11 | 00:09
Niet echt een pulitzer waard.
Ik weet niet wat voor zin het nog heeft om dit als nieuws te brengen, of als zoveelste voorbeeld van het disfunctioneren van de politiemacht in NL te gebruiken.
Wat kunnen we er aan doen? Het zal altijd zo blijven gaan, we weten al sinds mensenheugenis dat ambtenaren lang niet altijd zuiver op de graat zijn.
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:19
hmm, eventjes op de kop krabbelt.
@drama | 21-01-11 | 00:13
Dit is niet mijn pliesie, vriend!
@prince | 21-01-11 | 00:15
Alle krakerts zijn studenten, niet alle studenten zijn krakerts.
LOL@drama | 21-01-11 | 00:13
@Art Vandelay Ultor | 21-01-11 | 00:10
Doe net alsof ik deze tegel niet gelezen heb.
Net in het late nieuws gehoord dat er geinfiltreerd gaat worden door radicalen, woe, en poeh hey.
Zomaar studenten met krakerts gaan vergelijken.
De politie is je beste vriend, vriend.
@neemjemoederindemali | 21-01-11 | 00:09
Niet specifiek. Gewoon in het bijzonder in het algemeen eigenlijk.
@Parsons | 21-01-11 | 00:09
Ja maar het was toch al langer bekent toen dat de kamerleden al over de inhoud van fitna wisten.
Beetje oud nieuws dus.
@Parsons | 21-01-11 | 00:09
Thanks!
@prince | 21-01-11 | 00:09
Dan zou ik voor twaalven mijn bed uit moeten.
Nee dus.
Deze tegel bestaat trouwens niet, want ik was *uit!*
@Chapellmoor | 21-01-11 | 00:08
Sinds ze voor hobo worden uitgescholden, dragen politiemannen geen fluitje meer. Maar dat terzijde.
@Parsons | 20-01-11 | 23:59
Ah, Je doelde op clown JC
Kenden jullie www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Elli... al eigenlijk?
Niet?
Graag gedaan.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:59
Ga jij morgen ook demonstreren?
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:55
Ik zou zorgbestuurder worden, lekker rijk worden over de rug van vastgebonden gehandicapten. (1,5 / 2 x Balkenende)
#brandon
@Bakito | 21-01-11 | 00:03
ja om de bestuurder van eerder genoemd filmpje terug te fluiten.
Godt, wat zijn jullie saai.
*uit!*
@Chapellmoor | 20-01-11 | 23:59
Wel een fluit?
De filmer hiervan had ook weer z'n avontuurtje van de maand, kansloos figuur.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:59
Job doet zijn best.
@Bakito | 20-01-11 | 23:55
Deze vraag moet je stellen aan de opzij... daar weet ik zelf maar weinig van. Ik ben snor- en petloos.
@neemjemoederindemali | 20-01-11 | 23:54
Geen idee, je moet toch wat tegenwoordig?
Zo zijn er altijd halfmensen die alles in de draadjes serieus nemen.
Van die dingen.
@prince | 20-01-11 | 23:57
Dat zou kort dag zijn. Ik zou het wel prachtig vinden, dat wel.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:56
Denk dat de Pvda dan niet meer bestaat.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:55
Ja, nou dan ga ik dus ook niet met die vlag zwaaien.(ben niet gek)
@prince | 20-01-11 | 23:53
Ik zal dan wel veel anti-PvdA-stukjes schrijven. Omdat het kan.
@Chapellmoor | 20-01-11 | 23:51
Een beetje vent heeft na een week een snor. Scheelt bovendien een hoop gehannes op de badkamer. Wie heeft dat ooit bedacht dat iedere vent er weer als een gladde snotneus moet uitzien? De feministen?
@prince | 20-01-11 | 23:53
Misschien besluit ik wel om geweaun graaiambtenaar te worden. Of journalist, dat lijkt me ook wel cool.
Rechts Nederland kan optiefen.
@Parsons | 20-01-11 | 23:54
Tegen wat/wie?
Ik ben sowieso tegen.
Dat ook.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:48
Nee, bij jou heb ik hoop en zie ik weer een glorieus nederland opkrabbelen uit de spelonken van het graf waarin de PVDA ons begraven heeft.
En ik zal een vlag zwaaien en roepen: Hup art, doe het voor rechts, en voor mijn pensioen.
@Glas Koning | 20-01-11 | 23:41
All Cops Are Beautiful ?
@Bijthond | 20-01-11 | 23:28
@Jaap Cuperus | 20-01-11 | 23:39
Sinds jij hier ronddoolt in de panelen is het niveau idd behoorlijk gedaald.
@pius | 20-01-11 | 23:51
Nu weten we al dat je het niet meent. Zal voor weinig vuur zorgen dus.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:49
Een one-man-CDA-congres. Dat zal het zijn.
@Bakito | 20-01-11 | 23:42
Die heeft een snor, wat ik je brom.
Ik denk dat ik links ga stemmen bij de PS verkiezingen. Gewoon om wat vuur in de draadjes te brengen. Zo moeilijk is dat allemaal niet.
@Bakito | 20-01-11 | 23:49
Slechte communicatie meestal.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:46
Waar het misverstand vandaan komt dat ik linksch zou stemmen? Geen idee.
@Bakito | 20-01-11 | 23:46
- met moeite me inhoudt om maar niks te typen- aarg..
@prince | 20-01-11 | 23:46
Ik denk niet dat ze daarvan wakker liggen, maar ze zullen hun steentje wel bijdragen.
@Crematorium-de-Asbak | 20-01-11 | 23:45
Ja, en daarna gaan ze de politiek in en gaat dat zuipen en blowen gewoon door alleen dan krijgen ze nog meer betaalt.
En ik maar wachten tot een nonnetje het habijt van d'r lijf wordt gerukt, zodat ze in jarretels verder moet... Komt door het muziekje...
@Crematorium-de-Asbak | 20-01-11 | 23:45
Nee, dat zijn negers.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:44
Als ze maar voor mijn pensioen gaan zorgen straks, ben niet zo moeilijk.
@Bakito | 20-01-11 | 23:44
Jij lijkt me ook helegaar geen linksstemmende mensch.
Maar internet, hè. Blijft lastig duiden.
@Glas Koning | 20-01-11 | 23:41
Mooi hè, anoniem spuien....
@prince | 20-01-11 | 23:42
Studenten zijn dat niet die gasten die heel de dag zuipen en stoned zijn.. en er nog voor betaald krijgen ook?
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:40
Je lijkt me helemaal geen carnavalsvierder. Of doe je het in het partijbelanG?
@prince | 20-01-11 | 23:42
Lamzakken zijn het.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:40
Ja, dat was ondoordacht van mij, sorry.
Maar vlak studenten ook niet uit he!
@Chapellmoor | 20-01-11 | 23:36
Uw eerdere definitie impliceert wat anders. Ik ga er niet om strijden hoor. Als dhr. Teeven (rare naam voor een kerel) spreekt, hoor ik een oude veldwachter met pet, snor en fluitje. Stiekem hou ik er wel van.
kersenflap | 20-01-11 | 23:14
Zeker. Gelukkig is Jaap Cuperus er nog. Anders was het helemaal niet meer te doen.
A.C.A.B.
@Bakito | 20-01-11 | 23:39
Van wikipedia krijg ik geen bier, dus ik kies voor de horeca.
@prince | 20-01-11 | 23:39
Jeweetzelf.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:38
Je baas wel hoor, o wacht........
Bijthond | 20-01-11 | 23:28
... inhoudelijk slechter vind worden op GS en dan ik me erger aan al die flauwekul onder ieder topic...
--------
GS en inhoudelijk...
whahahaha!
flauwekul onder ieder topic...
whahahahahahaha!
Jij moet nog meer leren dan ik!
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:34
Volgens Wiki drie, volgens de horeca inderdaad 4 of meer.
Snurkdiender - 1, Muzakje + 1, dit dan moeten optellen voor een einduitslag - 1. Einduitslag: - 1.
@prince | 20-01-11 | 23:35
Ja, die dag tel je dan toch niet mee? Alleen de autistische zuipdagen tellen.
@Bakito | 20-01-11 | 23:32
nee dat heet een democratisch gekozen regering Bakito. Die doen dan dingen en dat lees je dan weer terug in de krant.
Hoe de verkeerd rijdende pliesiebussies in dit verhaal geplaatst moeten worden, is een ander verhaal. Ik wijs maar vast naar meneer Teeven.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:34
5 dagen, je moet ook uitrusten.
@Bakito | 20-01-11 | 23:30
4 dagen.
@Jaap Cuperus | 20-01-11 | 23:29
Gewoon in het midden rijden. Kunnen ze aan beide kanten passeren. Ze zoeken het maar uit.
@Chapellmoor | 20-01-11 | 23:22
Heet dat niet Utopia?
Wat een kneus om als een idioot achter de politie aan te rijden. Ze hadden je van de weg af moeten halen kneus. De filmer zelf houdt zich natuurlijk altijd aan alle regeltjes in het verkeer. Wees blij dat je een beetje door kan rijden sukkel.
@neemjemoederindemali | 20-01-11 | 23:27
Gewoon een constatering.
@gentle giant | 20-01-11 | 23:24
Ghehe, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het een leuk top40 nummertje vond. Wanneer ik echte muziek moet luisteren neig ik meer naar The Doors. Goed, ik ben weg.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:20
Een systeem loopt altijd achter op de werkelijkheid. Zelfs vijf minuten ervaren we als een mislukking. Terwijl het gros van de bevolking ontstaat door een handeling die vaak niet langer duurt. Enfin, binnenkort is het weer Carnaval. Is Jezus niet verwekt tijdens deze drie doldwaze dagen?
Onnodig links rijden (100 euro boete, of zoiets?) wordt hier vergeten.
Maar we wouden toch rechts? Qua polletiek? Dus zo'n beetje op alles wat 'gemeenschappelijk' is, bezuinigen?
Toch?
Dan nou ook niet gaan zeiken over het soort slecht betaalde proleten dat nog bij zoiets 'gemeenschappelijks' als de politie wil werken...
?!?!
@pius | 20-01-11 | 23:23
Klagen? Niet iedereen is inhoudelijk zo sterk dat hij op ieder topic een goede, weloverwogen, inhoudelijke dan wel dijenkletsende reactie kan plaatsen. Vandaar ook mijn geringe aantal reaguursels. Maar ik vind het de grootste onzin dat ik dan volgens jou niet zou mogen zeggen dat ik het inhoudelijk slechter vind worden op GS en dan ik me erger aan al die flauwekul onder ieder topic. Het lijkt verdorie wel een bejaardensoos. O, en ik heb ooit wel eens een hele mooie reactie geplaatst, die staat dan ook prominent in beeld bij het begin van ieder Pownews item. ;)
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:24
Vrouw kijkt nu boos naar me dus dat onderwerp laat ik nu ff rusten.
Baileys voor der inschenken gaat.
Oftopic, Zijn Geenstijl/powned weer gescheiden van Spits Nieuws?? Ik kan er niet meer reaguuren ..
pius | 20-01-11 | 23:23
Wie weet leest hij al heel lang mee.
Anyway, we zijn het er denk ik over eens dat de kwantiteit momenteel hoogtij viert wat betreft draadjes.
prince | 20-01-11 | 23:21
Tja, is zo'n lekkere nietszeggende ...
* hoopt op een mooi stukje Sjonnie werk *
@prince | 20-01-11 | 23:21
Je mist Rammstein?
@prince | 20-01-11 | 23:24
Dat zal de grap dan wel zijn
@Chapellmoor | 20-01-11 | 23:22
Ik lees anders helemaal niet in de krant wat ik wil.
ik ga dat kutfilmpje van je niet bekijken... NSB'ert die je bent !
@prince | 20-01-11 | 23:21
Ghehehe.
@Chapellmoor | 20-01-11 | 23:22
Vreemd, ik lees juist meestal dingen die ik liever niet zou lezen.
@Bijthond | 20-01-11 | 23:18, inhoudelijk off topic reaguuren is geen doodzonde, van kudtmuziek houden wel.
kersenflap | 20-01-11 | 23:14
Veel minder. Ik heb ook een inspiratietekort. Maar het is wel gezellig. Vind het alleen jammer dat types zoals Bijthond daar over klagen aangezien ik daar nog nooit iets inhoudelijks van heb gezien. Ik echter , en meerdere hier hebben een zoekmasjien vol. Voor wat het waard is uiteraard;)
@Bakito | 20-01-11 | 23:19
Democratie is dat je iedere dag in de krant kan lezen wat jij wilt.
Wat mij dan weer opvalt is dat dit een topic is dat gaat over weggedrag en alle vaste reaguursters zijn niet te bekennen.
@Bakito | 20-01-11 | 23:19
Het is een prachtig systeem. Jammer dat het wordt verpest door de deelnemers.
Een beetje zoals het OV.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:14
Mwa, zijn arrogantie is van een orde die ik wel weer kan waarderen. Zoals ik ook om ter land, ter lucht en in de zee kan glimlachen.
Overigens, wat betreft politiek. Het volk, incluis me, is nu al bezig met een optelsom van allerlei grote en kleine ellende. Milieurampen, JSF, maar ook persoonlijke frustraties als verkeersboetes. Het zittende kabinet wordt daar eerdaags toch op afgerekend. Schuldig of niet. Mooi man, democratie. ;)
Valt nog wel mee wat die pliesie allemaal doet, maar het is niet mijn pliesie, vriend!
@gentle giant | 20-01-11 | 23:09
Jup, nog bedankt voor het zoeken. ELO is het helaas niet. Is ook niet echt in de stijl van David Guetta. Ik was me er ook van bewust dat ik volledig offtopic reaguurde, en dat heb ik er ook bij vermeld.
maar de uiteindelijke conclusie is natuurlijk dat sommige mensen gewoon niet kunnen autorijden. En dan is het inderdaad jammer dat je in een opvallende auto rijdt. Zin 1 is een handicap en zin 2 een keuze.
pius | 20-01-11 | 23:10
Begin jij dan eens.
Wat vindt jij momenteel van de kwaliteit van de draadjes?
Even afgezien van je progressieve instelling.
@Bakito | 20-01-11 | 23:11
Nah, van mij hoeft het niet. Ik gun The Special One eigenlijk heel weinig.
@Crematorium-de-Asbak | 20-01-11 | 23:09
Je hebt gisteren vast wel die vader van Mo gehoord.
Arme schaap wordt uitgelachen in de moskee, ies niet noermaal, nee, zo tegen een cameraploeg tekeer gaan getuigt van intellect.
Crematorium-de-Asbak | 20-01-11 | 23:05
Handel, maat!
* over lijken gaat als het geld oplevert!*
Misschien wilt u even meekomen om de videobeelden te bekijken?
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:08
Het elftal is veel te oud. De frisse socios staan te trappelen voor een nieuwe hegemonie.
kersenflap | 20-01-11 | 23:07
Nou ja. Zijn gezeik over inhoudelijkheid zou hij weleens concreet mogen maken. Anders blaft hij alleen maar. En dat moet je niet willen. Als bijthond althans.
Zoveel fans. Geweldig om te lezen. Wat een eer.
En ik heb niet eens een pliesiepet.
@zeg maar jansen | 20-01-11 | 23:08, hondelullerij.
@prince | 20-01-11 | 23:06
onze Vriend en advocaatje gaan zware tijden tegemoed.. En terecht.. Iets met een spiegel voor houden en dan doen ze huilie huilie... Eerst denken dan doen, heeft mijn moeder me verteld... Heeft onze Vriend iets gemist in zijn opvoeding?? ai.. die is wel heel simpel intekoppen..
gentle giant | 20-01-11 | 23:07 Ook zoiets, vraag plempen en dan naar bed gaan.
@Bakito | 20-01-11 | 23:07
Het kapitaal zit in het bezit en staat op het veld.
@wakkere_nederlander | 20-01-11 | 23:06
Ik zit meer aan de kant van helemaal niks maar waar ik woon willen ze me heus wel assimileren.(nee, niet mijn vrouw)
@Bijthond | 20-01-11 | 22:58, weet je al welk plaatje je zo serieus zocht?
pius | 20-01-11 | 22:57
Ik ken hem verder niet.
Ies ook gewoon een medereaguurdert. Toch?
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 23:05
Volgens mij zit Real tot over de oren in de schuld. Dat kan wel kloppen dus.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van de mannen van het MDI.
Mea Culpa Gump | 20-01-11 | 23:05 Doen ze expres, een 'eigen signatuur' heet het dan te zijn.
@Crematorium-de-Asbak | 20-01-11 | 23:03
Volgens mij heeft hij nog niet betaalt voor die bul.
"Al met al moet jij weinig tot helemaal niks hebben van de islam"
prince | 20-01-11 | 22:56
Ik zou me ernstig druk maken over het woordje 'weinig' :-)
@KeurMeester | 20-01-11 | 23:03
Dat is niet mijn CREMATORIUM, Vriend!! wel lullig .. verder mijn mond effe probeer te houden..
@Bakito | 20-01-11 | 23:02
De leer van Realpoliticus Verhagen is populair anno 2011.
Flodder | 20-01-11 | 23:03 En dat terwijl iedere Marokkaan bij elke scooter al jarenlang roept: "Dit is niet mijn scooter, vriend!".
Wanneer gaat Pownews een stapje hoger? Het blijft een beetje amateuristisch, voor mijn gevoel..
LOL@Powned. Dit is niet mijn winkel vriend goes viral. Eerste Nederlandse echte viral bij mijn weten. Advocaat werkt lekker mee.
www.telegraaf.nl/binnenland/8794091/__...
Ohww... Nee, doe het niet!
* laatste greintje respect toont *
Die heeft zijn bul bij InHolland gekregen.. Kan niet anders...
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 22:59
Is Geenstijl overgenomen door een stel Jezuïeten of zo? Het ruikt hier zo raar...
Wat een Sesamstraat Advocaat!! LOL
@Bakito | 20-01-11 | 22:59
Dat moet ik beamen, bij hun weet je tenminste waar je aan toe bent.
prince | 20-01-11 | 22:59 Nee hoor, die leren ze een high five en dan is iedereen weer blij.
Ik voel warmte. Komt het toch nog goed met die naastenliefde.
HEERLIJK POWNEWS!!! Advocaatje is een beetje een onzeker mannetje...En dat Noemt zich advocaat.. LOL Die kan zijn TOKO ook wel sluiten!
Die advocaat gaat powned helemaal slopen zeg ik je.
@prince | 20-01-11 | 22:57
Liever deze jongens dan sommige politici.
@kersenflap | 20-01-11 | 22:53
Het feit dat er ook nog mensen zijn zoals jij, stemt me dan weer hoopvol.
Wie is die bijthond? *dogwhisperer belt*
kersenflap | 20-01-11 | 22:53
Ik ben het redelijk met je eens maar één vraag. Welke bijdrage heeft die Bijthond in vredesnaam geleverd?:)
@Bakito | 20-01-11 | 22:55
Zijn ook gewoon leuke jongens op brommers, altijd in voor een verzetje.
@wakkere_nederlander | 20-01-11 | 22:53
Jouw eindscore is: 20.
Al met al moet jij weinig tot helemaal niks hebben van de islam. De kans is overigens groot dat je ook met andere religies weinig ophebt, al zullen bepaalde gebruiken en opvattingen tussen die religies wel verschillen.
Ik ben geslaagd.
@prince | 20-01-11 | 22:54
Spijkers met koppen, niet dat ellenlange geneuzel. Aan jou heb ik tenminste wat.
@pius | 20-01-11 | 22:51
Navond.
@Bakito | 20-01-11 | 22:52
Ga Eberhard twitteren, komt goed.
@zeg maar jansen | 20-01-11 | 22:51
Dan heeft mijn plemp dus toch Succes.. Ik neem het op als compliment..
@Crematorium-de-Asbak | 20-01-11 | 22:49
Wordt lachen met die advocaat van Mo.
Stottert als Cohen.
Waar blijft dat topic over het wanstaltige AVRO programma #zooomoslim?
Dat was epische televee in de negatiefste zin van het woord!
Ze probeerden de islam neer te zetten als leuke trendy lifestyle voor nieuwe Nederlanders...
Gelukkig zijn ze TOTAAL niet in hun opzet geslaagd want van de 75% die voor aanvang van het programma positief tegenover de islam stonden waren er na afloop nog maar 50% over. Wat een FAALHAZEN bij de Avro. LOL
Bijthond | 20-01-11 | 22:43
Mensen wachten/hopen denk ik dat het kwalitatief weer wat beter zal worden.
Maar verder: het is gewoon productiewerk zonder enige consistentie geworden. Dat zie je aan het feit dat er zo nu en dan écht weleens een juweeltje van een draadje tussen zit, die genoeg aanleiding geeft tot goede discussie. Het topic stroomt vervolgens razend snel vol met reaguurders, en er ontstaat een levendige dialoog. Plusminus 20 minuten daarna, BAM! Komt Johnny Quid/Brusselmans of weet ik veel wie alweer met het volgende draadje aankakken. over een slingerend politiebusje of een waarschuwingsbord voor een hoopje zand bijvoorbeeld
@prince | 20-01-11 | 22:51
Vaak knappen zwakzinnigen zienderogen op na een ritje op zo'n stoere motor. Regel maar.
Bakito | 20-01-11 | 22:49
Ha! Goed zo;)
Crematorium-de-Asbak | 20-01-11 | 22:49 Net zo min als het hier een telefoongids is, is het hier een televisiegids. Je zou er onderhand een ban voor moeten hebben.
Dat geneuzel elke avond rond tienen.
Degene die het wil kijken weet dat heus wel hoor.
@Bakito | 20-01-11 | 22:49
Zolang ze niet op het fietspad rijden doe ik ook niet zo moeilijk, dacht meer aan het belang van Brandon.
Pownews op Ned3...
@prince | 20-01-11 | 22:46
Oh die. Zou ik niet ontruimen. Je moet er toch niet aan denken dat al die brommers de hele dag onderdeel van het verkeer zijn...
Ik heb het filmpje niet afgekeken omdat 17 min. me te veel van het goede is hiervoor. Maar ik heb er wel doorheen gefastforward en heb alle "overtredingen" die poster noemde gezien.
Ik ben het wegens het RVV op alle punten met hem oneens, behalve het bumperkleven. Dat is echt niet netjes gedaan van die agentmeneer. Voor de rest is het allemaal in dienst van zijn functie om aanwezig te zijn (preventie) en overtredingen op te sporen. En dat doe je niet efficient door een kwartier lang achter dezelfde auto te rijden "want die rijdt 120 en je mag niet harder".
Trouwens, poster gaat zelf veel harder dan hij mag en hij zit met die snelheden 17 minuten te filmen. Ik vind hem eigenlijk asocialer bezig maar zonder zijn bezigheden had ik er ook niet over kunnen zeiken. Wat een paradox.
Waarschijnlijk waren ze zwaailicht en sirene stuk... hoeveel boete staat daar op?
Bakito | 20-01-11 | 22:44 Waar ze allemaal ADHD hebben. (Alle Dagen Harley Davidson)
@Bakito | 20-01-11 | 22:44
Wenckebachweg, amsterdam.
Weet niet zeker welke dat is, kan allebei denk ik.
En toch snap ik die gasten niet die dit filmen.
Iedereen moet zich min of meer aan de regels houden, pliesie hoeft dat niet omdat zij diegene zijn die dat controleren, wil niet zeggen dat ze overal schijt aan mogen hebben maar het merendeel gedraagt zich normaal.
Gelukkig heeft ie wel winterbanden, mijn vriend, niet mijn vriend.
@prince | 20-01-11 | 22:41
Angels Place, de christelijke sekte of het hoerenkot?
Benzine, kost tegenwoordig éénzestig de liter. En dan ga je met 150 per uur achter een politiebusje rijden om te kijken wat ie allemaal verkeerd doet.
@kersenflap | 20-01-11 | 22:38
Uiteraard, maar ik had 'vroeger' het idee dat de kwaliteit van een topic enigszins in verhouding stond tot het aantal comments.
wakkere_nederlander | 20-01-11 | 22:41 Precies. En je kunt er niet eens een boete voor opleggen.
Pffff.......
Surveillancesnelheid. Niets nieuws of schokkends. Medeweggebruikert maakt zonder het zelf te weten een veul te lang filmpje over over zijn eigen complex. Doorlopen maar. Niks te zien.
100% Zeepvrij | 20-01-11 | 22:40 Post jij op Dumpert? Tjeesiz, je weet toch wat voor volk daar komt?
@Bakito | 20-01-11 | 22:37
Angels place moet nog ontruimd worden geloof ik, ook iets met tuig.
Had die filmert niet ff een complitatie van zijn achtervolgingsavontuur kunnen maken. 17 fokking minuten man! saaaahhhaaaaaaiii!
Maar goed voor filmert ook even lijstje gemaakt:
-Bumperkleven
-Stalken
-160+ km/h rijden
-GSM/filmen tijdens rijden
-Burgerlijke ongehoorzaamheid
-Tijdroof
-Kudmuziek draaien
-weggejorist-
Kan er in het vervolg bij topics die gelinkt zijn aan dumpert automatisch gedubbelpost worden?(een kopie van je post op de dumpert)
kersenflap | 20-01-11 | 22:38 Voor Parsons is het hier twitter met meer dan 140 tekens.
@kersenflap | 20-01-11 | 22:38
Waar is die naastenliefde nou?
de klaootzak is natuurlijk op weg naar zun korpssjef die ook zun eigeste naad naait met de leste wetten van Opstelten: oprotten
Man o man wat een azijngezeik weer zeg.
@ kersenflap | 20-01-11 | 22:30 - inderdaad, en de assimilatie door de Telegraaf heeft het al niet veel beter gemaakt
Bijthond | 20-01-11 | 22:34
Eens, maar dat is wél inherent aan de kwaliteit van de draadjes.
Mensen als Parsons gebruiken Geenstijl ter compensatie voor (hun gebrek aan) sociale contacten. Zulks kan alleen wortelen als de draadjes nergens over gaan.
@Bijthond | 20-01-11 | 22:34
Schop jij eens ergens tegen aan dan...
Dat is niet mijn busje ,vriend.
Busje ziet eruit als een voertuig voor logistiek gebruik. (Streepjes en een zwaailampje i.v.m. de BPM) Dikke kans dat er niet eens een echte agent reed.
@zeg maar jansen | 20-01-11 | 22:36
Ah gut. Krijg ik geen vrienden hier? Zit ik hier dan niet op Hyves?
@zeg maar jansen | 20-01-11 | 22:35
Hij lijkt me een goeie voor ontruimingen van kraakpanden.
Bijthond | 20-01-11 | 22:34 Zó krijg je ook geen vrienden hier en zul je er zelf nooit deel van uitmaken. Ik proef wat jaloezie in je plemp.
Bakito | 20-01-11 | 22:32 Ja, die Brandon, aangepaste kamer van 5 ton al in de vernieling geholpen en nu krijgt ie een aangepast woninkje van drie ton.
Nog even en hij wordt opgeleid tot politieagent.
Verder moesten ze al die reaguurders die van ieder topic een theevrouwtjeskransje maken ook -wegjorissen-. Joris mag best eens wat strenger worden en die ongein er uit filteren.
Bijthond | 20-01-11 | 22:16
Hè? Wie matst mij dan als ik te hard rij? Ik vervoer mijzelf op een fiets namelijk. Soms heb ik wind mee en trap ik hard en dan zit je zomaar aan de 30 km/u zèg!
Ook stap ik regelmatig in de trein.
@kersenflap | 20-01-11 | 22:30
Deze tegel alvast mirror van maakt.
@zeg maar jansen | 20-01-11 | 22:31
Ik ben een Brandon zonder tuig, dat weet je toch....
@kersenflap | 20-01-11 | 22:30
Heb u niks offtopics?
Bakito | 20-01-11 | 22:29 Moeilijk voor je? Je gedragen in de panelen?
Het niveau rént achteruit hier!
Het lijkt wel of er een soort quotum is voor het aantal draadjes wat een stukjes tikker hier moet produceren: "nog snel ff een youtube filmpje, en dan kan ik weer bij moeders op de bank plaatsnemen". Tip aan het bestuur van Geenstijl:
Vervang 3/4 van de huidige redactie voor mensen die er wél voor willen gaan.
tdw | 20-01-11 | 22:28 Klopt, ze hebben ook zo'n telefoonnummer. 0900-tuig.
@zeg maar jansen | 20-01-11 | 22:26
Beetje inspiratieloos onderwerp. Niet echt om te rellen.
Tutanchamon | 20-01-11 | 22:27 Ik nooit, wanneer ik wordt aangesproken op een gemaakt foutje ga ik de diender in casu niet uitlachen nee. Is onbeleefd en het komt het verdere verloop van het gesprek niet ten goede.
@Tutanchamon | 20-01-11 | 22:27
Dat maakt ze weinig uit. Als je de correcte gegevens maar opgeeft voor je proces verbaal.
Politie is tuig. Allemaal.
Oh, hallo MDI.
@Bijthond | 20-01-11 | 22:26
Dan vraag ik me af in welk deel van het land jij woont.
Hier krijg je gewoon lachend je gele papiertje, nog een fijne dag verder meneer, dat dan weer wel.
En dat tuig moet mij gaan vertellen hoe ik me moet gedragen ? Driewerf kots. 20 -30 jaar geleden had ik nog respect voor de politie. Maar tegenwoordig lach je die losers toch vierkant uit in hun gezicht !
Bakito | 20-01-11 | 22:26 *zucht*. Dat vind ik er van.
Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 22:25 Heel even, om ze tevreden te houden. Elke unieke bezoeker is er één.
@zeg maar jansen | 20-01-11 | 22:23
En wat vind je ervan?
@prince | 20-01-11 | 22:24
Ik ben zeer regelmatig op zo'n manier gematst inderdaad. En over het goede voorbeeld, ik geef je groot gelijk. Ik praat het ook niet goed, maar het is gewoon flauw en kinderachtig om zoiets te plaatsen. Ik ga toch ook geen foto insturen over een rokende longarts?
@zeg maar jansen | 20-01-11 | 22:23
Jij klikt die pliesiefilmpjes nog daadwerkelijk aan?
@Bijthond | 20-01-11 | 22:16
Ben jij op zo'n manier wel eens gematst dan?
Ik vind dat als ik een corrigerende tik op mijn portemonnee krijg dat degene die mij die tik uitdeelt dan minstens het goede voorbeeld mag geven.
Je bent wel een lul als je dat 20 minuten gaat filmen, zelf zie ik dagelijks de agenten schijt aan de regels hebben.
17 minuten kudtmuzak. 17 minuten rijden met je gsm in de hand. 17 minuten die ik niet meer terugkrijg.
Ik kijk dus maar niet langer dan die minuut die ik gekeken heb.
vergeet de administratiekosten niet!!
Bijthond | 20-01-11 | 22:16
Nah die boete raken ze wel kwijt hoor haha... Agent zijn heeft een heule hoop nadelen, maar ook een paar voor haha... Bonnetje verscheuren is er 1 van!
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 20-01-11 | 22:07
Care? Jij geeft de agent die jouw matst terwijl je te hard rijdt toch ook niet aan omdat hij zijn werk niet goed doet? Ik zie het probleem niet, als die beste man te hard rijdt zal ook hij een boete krijgen als hij geflitst oid wordt.
Sjongejonge zijn we hier nou nog niet mee klaar? kinderachtig een politieauto filmen die wat te hard rijdt... boeiend! de mongool die met 160 dit zit te filmen is 20x zo gevaarlijk bezig en moet van de weg worden gehaald. GS moet dit soort fuckinzendigen gewoon bannen.
brutus68 | 20-01-11 | 22:14
Moet je ook maar agent worden, mag je dat ook!
welnee was geen politie maar een monteur had er een nieuwe motor ingezet dus ff uit proberen,
Zeeschuimer | 20-01-11 | 22:11
Yep, dat geouwehoer van NSB-ers die politieagenten filmen is wel een beetje klaar.
@Pa Cartwright | 20-01-11 | 22:09
Valt grof geld te verdienen als je weet wat je doet. Schijnbaar.
*plop*
zooo kansloos weer, politie doet zn werk gewoon klaaaaarr!!!!!!!
Op 3FM wordt regelmatig gewaarschuwd voor flitsers/snelheidscontrole. Dit scheelt de overheid vele euro's aan inkomsten. 3FM is toch publieke omroep en daarmee ambtenaren die stelen uit de schatkist? Hoe zit dat?
@Doc Damage | 20-01-11 | 22:10
Juist, genoeg over gediscussieerd.
Zullen we dit soort nutteloze topics voortaan maar weren? Kan er toch niks aan veranderen.
"IT Ondernemer"
Pwoehahaha, fantastisch!
Man, wat is 'Human Planet', net op de bbc, indrukwekkend! www.youtube.com/watch?v=2HiUMlOz4UQ (Veul beter dan Zoomoslim)
Goh.. zeker weer zo'n hondenbegeleider? Dat is het meest asociale verkeerstuig wat er is. Die hebben werkelijk OVERAL schijt aan. Ik zal de volgende keer eens wat kentekens posten.
Bijthond | 20-01-11 | 21:55
"Ik bepaal wie boetes krijgt en zelf hoor ik daar niet bij zèg!"
Boeie.
Rijdt zoals elke weggebruikert in Nederland.
"#laters"
@ Parsons | 20-01-11 | 21:58
Moet je even drukken knul?
@Bakito | 20-01-11 | 21:57
Och sorry, mijn fout, ik las Bokito.
Lenzen schoon gaat maken.
@Art Vandelay Ultor | 20-01-11 | 21:35
Met Twitter er bij was het hilarisch, zelden zo gelachen, geh!
@drs.Nee | 20-01-11 | 21:37
Ja, gelezen. Laten we het hopen!
@Pa Cartwright | 20-01-11 | 21:38
Is er ook iets dat je wel begrijpt?
#laters
Heeft die gast niks anders te doen.... Daarbij, hoe veilig rij je met een camera in de hand.
@prince | 20-01-11 | 21:56
Ja joh, ik bijt niet.
Dat is niet mijn bus vriend
necrosis | 20-01-11 | 21:51
Waarom en hoe? Goebbels was een vakman, zijn tijd ver vooruit. Dat Zooomoslim was een sterk staaltje propaganda.
@reade romke | 20-01-11 | 21:55
Ja. Ik beschouw dat programma als een antropologische goudmijn.
@Bakito | 20-01-11 | 21:53
Wij nederlanders bekijken de wet het liefst als door een prisma kijken, het is maar net onder welke hoek het licht valt.
(kan ik alweer uit de dekking komen?)
@Bakito, heb je wegmisbruikers wel eens gezien?
Wat ben je toch een ongelofelijke lutser als je deze onzin gaat filmen. En dan ook nog eens naar een weblog gaat uploaden. Als hij nou onderweg zou zijn naar je moeder die een hartaanval had gekregen, dan had je toch gezegd dat hij nog harder moest rijden? Loop toch niet zo te zeiken over zulke kleine dingetjes en geniet van het leven. Stelletje pessimistische, mierenneukende, dashboardcammende nietsnutten.
Pliessie had gewoon haast. Man moet ook z'n werk doen. Weet je wat die gasten per uur kosten aan belastingcenten ? Zie liever een agent die een beetje de regels aan z'n laars lapt en zich met belangrijke zaken bezig houd i.p.v. zo'n dienstklopper die alles volgens de regeltjes doet.
@prince | 20-01-11 | 21:51
Goed punt. Wel typisch Nederlands, de wet ondermijnen door huilie huilie te doen over de handhavers.
Gelukkig met al die mobieltjes, dat iedereen zijn Crime of the Century kan filmen en zijn/haar frustatie kan delen over de klootzakken van de politie.
Enfin, er was iets met moslims op NL3 ?
@brutus68 | 20-01-11 | 21:49
We have a winner.....
@Bakito | 20-01-11 | 21:49
Wie zegt dan dat die busjesbestuurder een nederlander was?
(vast dekking gaat zoeken)
OFF-TOPIC: op web-log.nl staat een verkiezing voor Blogger van het decennium. Tijd voor een pollfuck?
over.web-log.nl/over/2011/01/wie-is-bl...
@necrosis | 20-01-11 | 21:49
Dat kan wel zo zijn, maar ik vind ze zo mooi. Qua lijnenspel dan.
Ow, het gaat alweer over moslims. Ja, dat Nederlanders hufters zijn in het verkeer is natuurlijk een onderwerp waar we maar liever niet over praten.
@Bakito | 20-01-11 | 21:44
Vooralsnog kosten windmolens meer dan ze aan electriciteit opwekken.
wakkere_nederlander | 20-01-11 | 21:39
Yep. Goebbels zou dit staaltje propaganda gewaardeerd hebben
Moet dat nou zo lang? Heeft de editor een vrije dag?
Automobilisten, politie en zo'n cliché-slapstickmuziekje eronder. Wat een ellende. Gelukkig zien we in het filmpje ook een fraai nestje windmolens hun ding doen. Er is nog hoop.
@ Dmitri Dmitrievitsj | 20-01-11 | 21:34
Ja ja ja, jouw analogie was me reeds duidelijk, meneer het wetenschappertje. Heb d'r 1 voor je: zou het beroep van politieagent niet evenwel klootzakken van mensen kunnen maken?
(met in achtname van het gegeven dat álle politieagenten klootzakken zijn natuurlijk maar dat was jouw preassumptie toch?)
Alleen maar mooie intelligente niet op moslim lijkende moslims op Ned.3 bij zooomoslim. Wat een walgelijke vertoning!
@ Parsons | 20-01-11 | 21:33
Knul, wat weet jij nou in hemelsnaam van Polen?! Je zit 24/7 wat van je af te zuren op je zolderkamertje.
En nu als een baasje zo trots dat zelfs twéé van jouw pathetische plempjes in een schrijven aangehaald worden? Ach ach, wát een armoe, on-be-prij-pe-lijk dat jij daar iets van zingeving aan kan ontlenen.
Al met al moet jij weinig tot helemaal niks hebben van de islam. De kans is overigens groot dat je ook met andere religies weinig ophebt, al zullen bepaalde gebruiken en opvattingen tussen die religies wel verschillen.
Ja, ik weet het, ben een lutser, ik heb meegedaan met die belachelijke test.
Ben wel blij dat ik geslaagd ben.
Wat is het probleem? Het busje haalt een keer rechts in.
Het overige verkeer heeft altijd de neiging om braver dan braaf zich aan de snelheid te houden als er een politieauto in de buurt is. Dan stroomt het niet meer lekker door op de rijbaan.
@Parsons | 20-01-11 | 21:33
Geef ze dan even door over de gehoorzaamheidsplicht...
fp.dagelijksestandaard.nl/2011/01/begi...
Yep, as ever als er weer een collegaatje over de schreef gaat, véél ambtenaren in de lucht, glimlacht
@Parsons | 20-01-11 | 21:33
Masochist ben je toch ook, hè.
@Pa Cartwright | 20-01-11 | 21:30
Politieagenten kunnen ongestraft burgers naaien, ze in elkaar slaan en zelfs doodschieten. Voor een klootzak, en die bestaan, is het dus een ideaal beroep.
Hieruit volgt de rest van mijn betoog.
Nou wat een rap... hahaha
@Pa Cartwright | 20-01-11 | 21:30
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/01/... gemist natuurlijk.
Je moet die linkse volidioten ook alles uitleggen.
#zooomoslim verder kijken doet.
@Pa Cartwright | 20-01-11 | 21:30
Dat kan ook geen motief zijn. Je bent het, of je bent het niet.
Zie het meer als een pre.
*op #zooomoslim topic wacht*
@ Dmitri Dmitrievitsj | 20-01-11 | 21:24
Gast, uitstekend dat jij een lansje breekt voor die eenzame Parsons, maar dit is werkelijk het meest stompzinnige gereutel dat ik de afgelopen week gelezen heb.
Motieven om bij die politie te gaan, zijn er waarschijnlijk velerlei, maar het zijn van een klootzak is wel érg vergezocht.
Gisteren was er ook al een multikul programma bij de AVRO
@prince, inderdaad. Ook het melden van muzikanten/artiesten die bekeerd zijn. Wat heeft dat voor nut?
Belachelijk programma, wie heeft dat kunnen verzinnen?
@PierDrie | 20-01-11 | 21:25
Meer dan de helft van de automobilisten vindt dat hij beter rijdt dan de rest.
Ik zie eigenlijk niets wat niet zou mogen. Busje rijdt gewoon lekker door.
Filmt de bestuurder nou zelf? Wat gevaarlijk!
Nederlanders met een NL rijbewijs kunnen niet rijden..
prince | 20-01-11 | 21:19
Helaas doe ik niet aan twitter, maar anders zou ik ook wel het een en ander willen melden.
@prince en die deskundige slaat alles. "Er gebeurd hier niks in Europa". Wel ik kan veel dingen opnoemen: Spanje/ Engeland aanslagen. Theo! De vreuge kreten na de aanslagen van 11 September.
Onnodig links blijven rijden kan die agent er ook nog wel bij krijgen.
@Pa Cartwright | 20-01-11 | 21:13
Er bestaan mensen die het fijn vinden om anderen te naaien, die op kickboksen gaan om in het weekend op straat iemand in elkaar te kunnen schoppen, niet voor de sport. Klootzakken kortom. Een voor de hand liggend beroep voor deze klootzakken is politieagent. Bijgevolg zullen klootzakken bij de politie oververtegenwoordigd zijn. Ergo, de kans dat een willekeurige politieman een klootzak is is groter dan de kans dat een willekeurige burger er een is. Het zelfde geldt voor uitsmijters bij schimmige discotheken en het omgekeerde voor ziekenverzorgenden. Allemaal heel logisch, hoef je geen agent persoonlijk voor te kennen.
Dit is niet mijn kenteken VRIEND
@reade romke | 20-01-11 | 21:21
Dat bedoel ik.
Wordt nog fittie, chips en bier pakt.
@prince, die ene man kon zich ook niet stil houden toen er negatieve geluiden kwamen over islam.
Ik zie straks nog gewonden vallen bij zooomoslim.
Dat programma op 3 slaat nergens op. Allemaal anti Christen en anti Geert Wilders. Dit slaat nergens op.
@Vigil | 20-01-11 | 21:17
ja, lol op de twitterberichten van oa Uberbottehork en Parsons
Heb zelf al enige malen kennisgemaakt met wangedrag van dit soort malloten. En mevr. Teer werd twee dagen achter elkaar van de weg gedrukt door dezelfde strepenkar (plus twee keer bijna). Het betrof een file vlak voor de wachtwissel. Heb het korps op de fysieke gevolgen gewezen mocht mijn vrouw iets overkomen. Kreeg uiteraard de reactie dat oom agent alles mocht, en dat ik me moest gedragen. Evengoed bleef in latere weken pliesie in kwestie wel netjes in de file wachten.
Blijven maken dit soort filmpjes, en graag ontslagbrief van politiebusjesagent pontificaal in het achtuurjournaal. Dat zal ze leren de hufters.
@ Soy yo | 20-01-11 | 21:15
PWOEHAHAHAHA.
Hi-la-risch. Om te schuddebuiken, werkelijk!
Op Nederland 3 is de AVRO bezig met islampropaganda in de vorm van een soort quiz.
Zit ik nou naar exact hetzelfde filmpje te kijken als een tijdje geleden?
#déjà vu
Waarom geen Zoomoslim-topic, GS? Eshan Jami heerste net.
Achteruitkijkspiegel ligt waarschijnlijk op het dashboard met een paar lijntjes erop.
@ Brusselmans
Laat Sjonnie vanavond maar ff dat stukje Burgers Zoo Moslims tikken!
Deze filmer heeft bewijs tegen zichzelf aangeleverd van een snelheidsovertreding. Als ik de politie was, dan zou ik de gegevens van deze bestuurder achterhalen en een bekeuring sturen. Daarnaast zou ik ook aangifte doen van stalking en het onnodig in gevaar brengen van andere weggebruikers.
@ Parsons | 20-01-11 | 20:53
Wat minder tv kijken knul. In het échte leven valt dat alleszins mee maar dat kan jij natuurlijk onmogelijk weten.
God, wat heb ik een hekel aan NSB-ers zoals deze filmert....
Politie is niet meer als tuig met een net pakje en bevoegdheid gekregen van de regering wat de grootste boeven zijn.
Respect voor de politie heb ik allang niet meer.
The Concierge | 20-01-11 | 21:04
Ja, LutserT. Maar die staan die dan niet even verderop je een bekeuring of standje te geven als jij even anticipeert tegen de regels in.
* Pfff *
Als je niks beters hebt te doen dan politiebusjes achtervolgen en filmen dan ben je toch wel een echte loser!
Dit zijn slachtofferloze misdrijven. Er overkomt niemand wat. Het verschil tussen de gewone burger en de agent is dat de agent dit relatief ongestraft kan doen en U bij dit rijgedrag een EMG aan de broek kunt krijgen van diezelfde agent..
Als de situatie het toelaat zou iedereen gewoon zo moeten kunnen rijden (dynamische snelheidslimiet >120 km/h anyone?), op dat bumperkleven na uiteraard.
Ik sluit me dan ook volledig aan bij Dmitri Dmitrievitsj | 20-01-11 | 20:47
Ennuh ff voor wat betreft de filmert, jij maakt dus precies diezelfde overtredingen + je houdt een mobiele telefoon in je handen, wat volgens de wetgeving niet is toegestaan. Jij maakt dus meer overtredingen dan oom agent.
Als er een busje voorbij komt met die snelheid en er staat bv schilders bedrijf op, dan verbaasd niemand zich hierover. (en die gasten gaan nog wel wat harder)
*eens gapen doet*
@Parsons | 20-01-11 | 20:53
Post gehad uit Leeuwarden?
Wat de neuk.. ga ik 20 minuten naar een snelweg kijken?
Nee.
zo rijden allen busjes!.... wat ze ook doen.
Zo hoort het, aanpakken. Dit is gezag.
www.youtube.com/watch?v=67gR9UuQPvM
Welke Brandon zet ff de tijden bij de overtredingen?
- weggejorist en opgerot, u MOET kiezen -
a.) te hard rijdende potlood op filmpje
b.) hypocriete bonnenstelsel
c.) Job Cohen
Vingers omhoog graag!
Lutser-award voor die strapatser die 20 minuten achter een politiebus aanrijdt.
(+ Co2 bekeuring!)
Dmitri Dmitrievitsj | 20-01-11 | 20:53
Zeker!
Zo en nu ga ik weer rukken ;)
Nee, serieus. Goed het mag niet dit. Maar tsjah.
@Parsons | 20-01-11 | 20:53
Veel wel. Is ook nog gewoon logisch te beredeneren.
Over a-sociaal gesproken, de rijdende filmert blijft onnodig lang links rijden.
En was de bestuurder zelf aan het filmen?
(MagNie)
Dit soort filmpjes stelt mij altijd gerust. Ik ben ervan verzekerd dat elke agent die een verkeerde scheet laat op GS beland. Aangezien dat zo eens in de 2 a 3 weken is en dat voor zoveel agenten in Nederland, valt het allemaal heel erg mee. Ontzettend net politieapparaat, deze uitzonderingen die helemaal leeg gemolken worden, bevestigen de regel.
14-01-2011 Van Groningen naar Zwijndrecht. Politie was op tijd bij de brand www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/01/...
@Nacho_Vidal | 20-01-11 | 20:50
Een minimale aanleiding zal altijd wel te vinden zijn.
Poep ze, wel handen wassen hè.
Pliesies zijn tuig. Allemaal!
Wynardtage | 20-01-11 | 20:39
Nee, politie doet weer wat fout .......... en het staat
op GS.
Terecht dat deze op GS staat. Aanpakken deze boomvrucht.
prima actie en voor iedereen die beweert dat er niets aan de hand is...
vertel dat maar tegen oom agent die jou aanhoudt voor hetzelfde vergrijp... betalen zul je!
@SantaX | 20-01-11 | 20:50
Dat mag de overtreder ook doen.
-weggejorist-
Dit soort zaken vind ik altijd niet zo interessant. Er wordt niemand zomaar geslagen door de politie. Of weet ik veel wat.
Misschien moest hij nodig poepen, zoals ik nu
Kudo's voor muzakje bij filmpje!
*in deuk ligt*
@Dmitri Dmitrievitsj | 20-01-11 | 20:47
Ga jij de nabestaanden inlichten?
Toch lekker dat die agent een beetje doorkachelt, kun je mooi met dezelfde snelheid aanhaken.... ideaal...
@Geppie. | 20-01-11 | 20:48
Ja, voor de verzekering.
@jean l | 20-01-11 | 20:44
Bel je ze dan ook niet op als je woning leeggestolen is door een stelletje Bulgaren?
Het is immers niet je soort.
Het ging toch goed? Dus bewezen geen gevaar voor andere weggebruikers. En het zal ongetwijfeld iets helpen bij hun werk, al is het alleen maar dat de agenten tijd winnen.
Eigenlijk zou iedere weggebruiker moeten worden toegestaan wat deze agenten deden, mits het goed gaat. Pas bij een ongeluk zou je moeten dokken als het ongeval het gevolg was van een overtreding.
-weggejorist-
zak=tak sorry!
Die begrijpt nog niet helemaal hoe zo'n bonnenquotum precies werkt.
@De Stramme Kabouter | 20-01-11 | 20:44
Lamme zak, dat filmpje is 17 minuten en dat heb jij nu al gezien? Bericht gepost om .34 en nu is het .44....
ach, ik maak dit soort overtredingen van de politie in het verkeer dagelijks mee !!
deze filmpjes zouden er legio kunnen zijn. kutpolitie!! agenten zijn hufters!!
het is niet mijn soort! vriend!!
Heer Opstelten en Teeven: ingrijpen aub!
Hier past alleen ontslag op staande voet. Wat een bespottelijke vertoning van deze "agent".
Jeuj! Gaan we weer!
*televee aanklikt*
-weggejorist-
Hij zal zich wel opgejaagd hebben gevoeld door die gast in die auto.
Gaan we weer... politie doet wat fout en het staat weer op GS.
Iemand gaat hier zijn baan verliezen!
REAGEER OOK