Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lamlul in X5 rijdt fietsers bijna dood

lamlulinX5rijdtfietsersbijnadood.jpg Geen groter tuig dan BMW X5-rijders. Of de politie dus even langs wil bij de bestuurder van het kenteken 39-GJ-KR om zijn rijbewijs af te pakken. Wegens aantoonbaar maniakaal hufterrijden in Velp. Gisteren om 13:20 op de Arnhemsestraatweg. Terwijl het ijzelt maakt het X5-klootzakje in zijn nep-SUV een inhaalmanoeuvre die twee fietsers normaal gesproken het leven kost. Een dashcam registreert feilloos hoe het duo de actie ternauwernood kan navertellen. Levenslang rijverbod graag. En oh ja, ook nog een extrahoge boete wegens verlopen APK. MONGOL!

Reaguursels

Inloggen

Ja want merken als BMW en Mercedes moeten echt stipt hun APK hebben anders vallen ze uit elkaar. Verder een mooi verhaal, hoop dat deze meneer enkel mag toekijken vanaf nu.

PauperPanda | 04-01-11 | 02:26

Nix fijner dan het jaar beginnen met wat Vehikel NSB-en nietwaar? Zo zo 39-GJ-KR he?
Vrees dat de restwaarde -voor zover die er nog uberhaubt is met zo'n lelijke auto- met zoveel publiciteit aardig richting 0,= euro gaat. Is de naam inmiddels al bekend of is het nog steeds wachten totdat de GS partizanen binnen het RDW van Kerstreces terug zijn?
Wat denken we van een aardige toeter actie: toeter als je de 39-GJ-KR ziet -om de snode eigenaar te attenderen op het fimpje op GS zeg maar. Vriendendienstje enzo.
Trouwens fietsers toeter ik altijd al naar, rijbaan of niet.

Fred Janssen | 03-01-11 | 14:25

Bij ons in het dorp komt een vrouw die zich voor veel geld laat neuken in zo'n X5 drie ons vleeswaren halen bij de slager. Dat bewijst dat het slechts om een boodschappenauto gaat. En nog voor wijven ook. Daar kun je je als man echt niet meer mee vertonen vandaag de dag.

Skyeisthelimit | 03-01-11 | 13:51

Het ergste vind ik nog wel de mensen die dit afdoen als de normaalste zaak van de wereld en wanneer ze plat waren gereden het verhaal afdoen als een tragisch ongeluk en weer verdergaan met waar ze mee bezig waren. Ik zie niet in waarom dit weggedrag minder politie-prioriteit zou moeten hebben dan straattuig of hangjongeren.

evaQ8 | 03-01-11 | 11:41

Hij rijdt er toch netjes langs???

henk janssen3714 | 03-01-11 | 11:31

Ik weet eigenlijk wel zeker dat de eigenaar van de auto net 20 jaar en 15 dagen... heeft natuurlijk een schat aan rijervaring en wil dit delen.. zijn naam is niet de vries..

BerendD | 03-01-11 | 09:08

Zal wel weer een CDA-stemmer wezen. What else?

uitgeslapen | 03-01-11 | 08:42

Mozes kriebel. Wat een hoop reacties alweer. De kans bestaat dus dat dit al is genoemd: ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer je een BMW X5 ziet rijden, de kans slechts 50% is dat de rechtmatige eigenaar achter het stuur zit. Vaak zie je gewoon een autodief in de wagen. Die geven ook niet zo veel om medeweggebruikers of algemene periodieke keuringen.

Spasshose | 02-01-11 | 23:31

@canis lupus | 02-01-11 | 16:35 liever 130 van mij part sneller op de snelweg dan binnen de bebouwde kom te snel. Dat blijkt inderdaad uit dit filmpje.

Rene Zoutketel | 02-01-11 | 20:47

De nieuwe X5 is toch wel te classificeren als prima auto.

auditor | 02-01-11 | 20:39

Suur Pruim | 02-01-11 | 09:41
Een BMW X5 rijden de aso uithangen en geen APK kunnen betalen en wel winterbanden,hahahaha.

jumbohinkie | 02-01-11 | 20:17

-weggejorist-

OmeHarry | 02-01-11 | 19:55

Kunnen er geen lokbomen neer gezet worden voor dit soort auto's? Er rijden toch allemaal klootzakken in die breie bakken dus alles over een kam scheren is prima te rechtvaardigen in dit soort gevallen.

En die lokbomen passen erg goed in de lokcultuur die er toch al is.

Vraag me trouwens wel af wat die fietsers daar op de weg te zoeken hebben. Fietspad glijbaan? Of is dat een trottoir wat er langs ligt?

Kampfhund | 02-01-11 | 17:12

Iedereen gewoon 130 km rijden overal. Dan zijn de problemen van Nederland in een mum van tijd opgelost. Ja toch?

canis lupus | 02-01-11 | 16:35

Onzin. camera heeft fisheye lens waardoor het erger lijkt dan het is. En die fietsers moeten gewoon het fietspad op.

P5ycH0 | 02-01-11 | 15:40

Ik bedoelde oprit S108 rondweg A10

doenormaal! | 02-01-11 | 14:41

Misschien gewoon eens iemand aan de deur laten bellen die over het handhaven van de openbare orde de verantwoording heeft en daar door ons gezamelijk voor wordt betaald..? Oh, nee. Is Nederland. Kan natuurlijk niet. Want... (vul zelf maar één of ander achterlijk regeltje in).

Jerry Nick | 02-01-11 | 14:25

De hoeveelheid stupide comments is weer eens ongelooflijk.
De hoeveelheid verstandige comments daarentegen, verbaast me anderszins ook.
In positive zin dan, want ik bedoel; dit is wél GeenStijl ...

En dat GeenStijl is m.i. meer debet aan het probleem dan aan de oplossing. Het probleem waar ik over praat, is dat wát je ook zegt op internet, het binnen de kortste keren een oridnaire scheld- en schreeuwpartij wordt.

Ik, als maker van het filmpje, ga me maar niet actief in deze discussie mengen.
Want 'Arguing over the internet is like running in the special olympics; even if you win, you're still retarded.'

Toedeloe.

ClaudeSac | 02-01-11 | 12:32

@OmeHarry | 02-01-11 | 04:05
Dat is al weer 70 jaar geleden... De tijd gaat snel.

In de geposte linkjes naar de andere dashboard camera's daar zitten echt sneue gevallen bij voornamelijk het rijgedrag van de camera-auto, te langzaam rijden, links blijven plakken, geen enkele vorm van hoffelijkheid als er rechts een hele trein auto's wil invoegen of je stuift er links voorbij of je laat je gas los.
Je kwakt hem niet met de zelfde slakkengang op de linkerbaan of rijdt de heleboel klem. Invoegen is al lastig genoeg als ze voor je geen snelheid maken.

voldemort | 02-01-11 | 11:50

het ging toch goed?

brabant altijd -1 | 02-01-11 | 11:41

lamlul? ja. maar in deze 2, welke wereldvreemde OEN gaat met een cameraatje rondrijden? gevalletje ik-wou-wel-maar-kon-niet? "heb je geen ambitie, ga je bij de...." en die fieters hadden -naar mijn bescheiden mening- daar sowieso nix te zoeken.

Hollander01 | 02-01-11 | 11:01

iustus | 01-01-11 | 22:50
Kwaak maar een eind heen lutser.

Bolle Wim | 02-01-11 | 10:36

het cijfer 5 in het type aanduiding is synoniem voor het aantal hersencellen van de berijder en naar alle waarschijnlijkheid ook de lengte van zijn jonheheer. Zoals reeds eerder vermeld; standrecht voor alle BMW rijders

me judice | 02-01-11 | 10:24

Ooit een normale BMWrijder gezien? Nou ik niet.

dorusje | 02-01-11 | 10:21

Ik had inderdaad een leuke topic over de lamlul die met een cameraatje rondrijdt verwacht. In plaats daarvan wordt het verhaal en stumperige filmpje van deze zure loosert "ik reed netjes 50 in mijn fokkink eco-electro-toyota" die zich klpd-er waant klakkeloos neergetoppict. Denk dat GS danig in de war is, of dat Brusselmans zich alleen per openbaar vervoer beweegt.

Verder sluit ik me aan bij postbus51 | 02-01-11 | 09:10
as die zure camerameneer nou eens ff door had gereden, had x5 die wel keurig met winterbandjes reed achter hem kunnen blijven.
X5 rulez !

Suur Pruim | 02-01-11 | 09:41

Vraagje: Waarom rijden die fietsers eigenlijk op de rijbaan van de auto's? Het fietspad ernaast is al een week sneeuwvrij? Fietsertjes levensmoe? Natuurlijk mag meneertje X5 niet zo hard rijden, foei.

Niquo | 02-01-11 | 09:33

Het is juist door dit soort acties (van de meneer met de camera!) dat er steeds meer gefrustreerde mensen rond rijden en fietsen en lopen!! Je kan tegenwoordig niets meer doen of het word gefilmd.
En als we nou eens met zijn allen wat harder(vlotter) gaan rijden dan hoeft die meneer met die bmw geen gevaarlijke inhaal acties meer te doen.

postbus51 | 02-01-11 | 09:10

@OmeHarry: idd wat een hufterig gedrag. Ben blij dat ik uit NL weg ben.

ExpatTingel | 02-01-11 | 08:18

De aktie lijkt dommer dan het is.
In een X5 ben je namelijk onkwetsbaar.
Is dus juist aangepast rijgedrag...

Hufter | 02-01-11 | 07:42

-weggejorist-

OmeHarry | 02-01-11 | 04:05

peter4871 | 02-01-11 | 00:21

Niet met z'n tweeën naast elkaar? Enig idee wat voor gevaar dat oplevert? Je kunt erop wachten dat de eerste mongole achteropkomer dat opvat als een uitnodiging om op dezelfde rijbaan in te halen als er tegenliggers zijn. Alles liever dan even gas terugnemen. Het beste wat je als fietser kunt doen is duidelijk je rijbaan opeisen. Eventueel oogcontact maken met achteropkomer en als er ruimte is (oprit, bushalte etc) dan ga je uiteraard rechts rijden om de rijbaan vrij te geven. Vriendelijk knikje of handgebaar en je krijgt een vriendelijk gebaar terug. Kwestie van laten weten dat je elkaar opmerkt en rekening met elkaar houdt.

Anders nog? | 02-01-11 | 01:23

Die fietsers schrikken niet eens maar blijven rustig keuvelend doorpeddelen. Niks aan de hand dus. En die cammert komt de SUV even later weer tegen volgens zijn eigen filmpje dus reden ze gemiddeld even hard. beetje sneu dus om een speciaal topic te maken over iemand die te laat is volgens een bureaucratisch APK-regeltje. What's next, een topic over iemand die te laat de parkeemeter bijvult?

Alezes | 02-01-11 | 00:48

Mooi om te lezen dat fietsers daar niet horen. Onze verkeerswet zegt daar echter niks over. Een ventweg is geen fietspad, artikel 5 van "Plaats op de weg" spreekt enkel over expliciete fietspaden, dus mogen deze fietsers zich daar op hoofdrijbaan bevinden.

Ik zou moskomosko op die X5-dude afsturen, gewoon omdat het kan. Poging tot doodslag

De_befkon1ng | 02-01-11 | 00:39

Die fietsers horen daar niet.
Oke het is glad, en je kan dus bijna niet op een fietspad fietsen, maar als je dan besluit om op de normale weg te gaan fietsen. ga dan niet met ze'n 2en naast elkaar.

Ja die auto zit ook fout, maar wie verwacht daar nu fietsers?

peter4871 | 02-01-11 | 00:21

In een BMW X5 rijden terwijl een medemens niets te vreten heeft...
Meneer FAPFAP
of Mevrouw SOPSOP
Ik log uit hier.
Een gelukkig 2012

Jaap Cuperus | 02-01-11 | 00:19

@weesgegroet | 01-01-11 | 23:55
Die heb ik persoonlijk nog nooit zulke extreme dingen zien doen. Vb. bijna mijn auto rammen omdat meneer per se wil invoegen waar ik toevallig sta te wachten tot ik weer verder mag rijden... Spookrijden in een woonwijk en dan groot licht opzetten en een gezicht trekken dat aangeeft dat je maar beter achteruit kan rijden want anders... Praatje houden met een vriend midden op doorgaande weg zodat er 3 km. file ontstaat (hoezo alleen op de wereld?). Mij als fietser bijna ovehoop rijden/snijden en daarbij ook nog eens veel te hard rijden midden in de stad (zwaar geagiteerd en ruzieënd achter het stuur). Heel erg hard aan komen rijden uit het niets en op het laatste moment via de verdrijvingsstrepen vlak voor mij invoegen op een plek waar twee rijbanen 1 worden. Vet ascociaal parkeren zodat ander verkeer amper doorgang heeft en dan met de dood bedreigen als je er iets van zegt. Dat was allemaal de afgelopen 3 jaar.

doenormaal! | 02-01-11 | 00:06

@doenormaal!
eigenlijk altijd allochtonen betroffen
Vlak blanke tokkies niet uit.......

weesgegroet | 01-01-11 | 23:55

BMW X Serie: De meest zinloze auto ooit. Dat trekt oneigenlijke bestuurders aan.

newrealist | 01-01-11 | 23:29

Een rijbewijs hebben is een voorrecht... als iemand zich daar niet naar gedraagt: Afnemen dat voorrecht / dat rijbewijs.
Maar ja, krijg daarvoor de handen in Nederland maar eens op elkaar... Nederlanders MOETEN en ZULLEN nou eenmaal met hun reet in een (doorgaans voor hen te dure) auto zitten, w a n t a n d e r s z i j n z e n i e t g e l u k k i g . . .
Gadverdamme. Wat mij betreft gaan die politieagenten in 'Blik op de weg' en aanverwante tv-programma's ook niet ver genoeg; een fikse overtreding? Auto in de shredder en de eigenaar dwingen toe te kijken hoe het object van 'zijn/haar liefde' vernield wordt.

Jaap Cuperus | 01-01-11 | 23:09

Ik stel voor dat we aan het rijexamen een psychologische test toevoegen. Psychoten en druggebruikers horen niet op de weg. Helaas moet ik ook hier weer constateren dat mijn ervaringen met (extreem) gevaarlijk en ascociaal rijgedrag eigenlijk altijd allochtonen betroffen (mogelijke oorzaak: hoger risico op psychotische stoornissen, hoger percentages (hard)drugsgebruik en in zijn algemeenheid blijkbaar vaker dan gemiddeld bovenmatig agressief met blijkbaar aggressief en gevaarlijk (verkeers)gedrag tot gevolg. Maandelijkse bloedproeven en rijbewijsinname bij overtredingen (alcohol, drugs) lijken mij bij types die worden gepakt op ascociaal weggedrag geen overbodige luxe. Een cursus aggressiebeheersing voor de overige groep. Op eigen kosten wel te verstaan.

doenormaal! | 01-01-11 | 23:01

volgens mij erg vertekend beeld, viel nog wel mee met deze maneuvre.

Elmauro | 01-01-11 | 22:59

@Mongoose | 01-01-11 | 21:42
---
Of je bent sociaal en deelt de weg met elkaar.
Dat noemen ze ook wel "rekening houden met elkaar".
Kan je dat begrijpen met je IQ dat je schoenmaat nauwelijks overstijgt?

Gripzz | 01-01-11 | 22:54

@Bolle Wim | 01-01-11 | 18:58
Niet alles wat je ziet is wat je ziet.. maar wellicht zijn uw verstandelijke vermogens niet capabel in het interpreteren van mogelijke andere situaties dan het gegeven in dit filmpje..

iustus | 01-01-11 | 22:50

Waar heeft Ali die auto eigenlijk van betaald??

doenormaal! | 01-01-11 | 22:43

De filmert zal Geelgoed wel geweest zijn...

Sufaoner | 01-01-11 | 22:19

Aan al de wannabe coureurs hier; dankzij jullie rijcapriolen waren de fietspaden een grote ijsbaan, de enige plek waar je veilig op de fiets kon rijden was jawel de weg.
Maar wtf doe je op zo'n k**dag op de fiets?

Tzakje | 01-01-11 | 22:17

Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-01-11 | 21:56

Hmm dat VMBO was nog wat te optimistisch.

J. van Kooten | 01-01-11 | 22:16

J. van Kooten | 01-01-11 | 21:53

Koetiekoetiekoetie!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-01-11 | 21:56

Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-01-11 | 21:46

Wel mooi dat je mijn laatste regel even hebt bevestigd.

J. van Kooten | 01-01-11 | 21:53

Wat een klapmongol zeg! Hij rijdt zeker 80, als de filmert 50 reed. Idioot! Alleen dat met "0,0 tijdwinst omdat ik me wel aan de snelheidslimiet houd" snap ik niet helemaal....

Rene Zoutketel | 01-01-11 | 21:51

J. van Kooten, misschien dat mama nog een schoon luierbroekje voor je heeft?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-01-11 | 21:46

@ gripzz
alas je met dit weer niet een losert wilt zijn die zo nodig op vde rijbaan moet fietsen vanwege een beetje sneeuw dan koop je gewoon een X5.

Mongoose | 01-01-11 | 21:42

Links Handig | 01-01-11 | 16:39

Denk het wel, het gaat alleen nog maar om de bezoekersaantallen. GeenStijl is een commerciele website waarop de kwantiteit tegenwoordig hoger in het vaandel staat dan de kwaliteit.
Een bericht over een X5 rijder is totaal niet interessant, net zoals een bericht over agenten die in de bosjes staan te pissen.
In het begin van GeenStijl lag de kwaliteit hoger in mijn optiek, nu zit het hier ook gewoon vol met VMBO-ers waar deze website altijd de spot mee drijft...

J. van Kooten | 01-01-11 | 21:32

Eigen schuld van die fietsuhrs! Beetje niet op het fietspad fietsen zèg? Alsof een fatsoenlijke wegenbelastingbetalert zonder zouttekort al niet genoeg last heeft van vrachtwagens en motorrijders en zo.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 01-01-11 | 21:14

Gripzz | 01-01-11 | 20:53
amen !!!!

wcrol | 01-01-11 | 21:07

Echter zullen de fietspaden wel te glad zijn en fietsen de fietsers op de weg, net zoals veel voetgangers op de weg lopen ivm spekgladde stoepen.
Speciale weersomstandigheden vereisen aanpassing van het gedrag in het verkeer. En om het heel simpel te zeggen... voetgangers en fietsers zijn zwakkere deelnemers,
dus moeten auto's daar te allen tijde rekening mee houden. X5 rijder is een simpele asociale tyfusmongeaul die ik een zeer slecht jaar toe wens!
Waarom hebben zoveel paupers hier het over NSB-er?
De man doet gewoon zijn burgerplicht.
Iedereen loopt te zeiken dat we minder criminaliteit willen en asfalt-aso's willen.
Nu doet iemand dat... is het weer niet goed en is deze man ineens een NSB-er.
Iemand die het niet met deze actie eens is is mijns inziens een even grote pauper als die X5-rijder.
Mensen zullen wel anders lullen als hun vriendin, vrouw, moeder, dochter, zoon of vader tussen de grille van die BMW kan plukken met een pincetje.
Er zouden meer mensen dit moeten doen en ik hoop van harte dat die BMW-rijder een flinke douw krijgt van de politie.

Gripzz | 01-01-11 | 20:53

De fietspaden waren alleen met rupsbanden te berijden (T130A1 tracks)

jeetjemijnsneetje | 01-01-11 | 20:42

BIJNA is niet helemaal. Dus geen NSB gedrag aub

zegmaarF | 01-01-11 | 20:39

@jeetjemijnsneetje | 01-01-11 | 20:26 ,Strooien ze bij jullie in het oosten niet dan?
Of hebben jullie al het zout opgesnoven?

c10 | 01-01-11 | 20:33

Het is die westerse meuk, die hier reageert over dat fietspad, misschien ontgaan dat gisteren in het oosten 2cm ijzel heeft gelegen en daardoor het fietsen of lopen nogal tegenviel.

jeetjemijnsneetje | 01-01-11 | 20:26

moet een lul zijn, want alle lullen rijden bmw, fietsers of geen fietsers, beeemwee rijders zijn impliciet zonder twijfel lullo's

RETbuzz | 01-01-11 | 20:25

Een iks5 moehahaa. Pauper mobiel generatie 1. Zo'n ontzettend, ontZettend lelijke auto. Net als dat ander gevaarte trouwens, X6 of GT? Hoe heet dat ding? Zo'n soort pitbul op wielen, zo iets van ik heb een klein lulletje maar mijn auto is grooooooot.
In ieder geval lijkt het volk wat er in rijdt in geen velden op de types uit de reclame.
Viagra dr bij?

wasooitmasturwasbeer | 01-01-11 | 20:22

@captainobvious | 01-01-11 | 20:05
@* | 01-01-11 | 20:01
LOL..... jullie kijken teveel topgear jongens.
P.S toen ik mijn nick koos wist ik geeneens dat c10 een Chevrolet was,ML heeft een prima wegligging maar is hopeloos als je ofroad gaat.

c10 | 01-01-11 | 20:14

Ojee ik heb ook een bmw....

Aart Z. | 01-01-11 | 20:13

Oja fietserts .... hier hadden jullie al naar recht gemoeten ... maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q...
Dus wat jullie doen mag ook nie ..... had dus ook kunnen koppen .... X5 rijder red leven van 2 fietsers door optijd uit te wijken .....

FapMaster | 01-01-11 | 20:10

@ c10 | 01-01-11 | 19:58

Een beetje vent scheurt in een C-10, minimaal, en zeker niet in een slechtgebouwde Amerikaanse namaak Mercedes.
Wat de ML dus is en blijft.

captainobvious | 01-01-11 | 20:05

FF voor de duidelijkheid ... de fietsers horen hier niet te fietsen ... ik kom zelf uit Velp en hier geld een fietsverbod voor fietsers, zij horen op de ventweg naast de hoofdrijbaan, dus fietsers bordjes kijken .... en X5 rijert ga ff boompje plakken op de Posbank maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q...
.... en snel terug in je reservaat te Rozendaal ......

FapMaster | 01-01-11 | 20:03

Die sukkel kan gewoon de apk niet betalen omdat hij koste wat kost in zo'n pauperbak wilt rijden.

Megavinnie | 01-01-11 | 20:03

@c10 | 01-01-11 | 19:58 die ML is ook een enorme kutbak, zo'n joekel van een wagen en dan zo'n minikofferbak. Om van de instabiele wegligging niet te spreken.
Doe mij maar een Chevy Sub, daar kun je tenminste ook niet mee inhalen op neerlands wegen (zonder de ander de berm in te duwen).

* | 01-01-11 | 20:01

Oh tof, de bereider meldt zich!
Kijk maar @Bellie

* | 01-01-11 | 19:59

x5 =voor sukkels, beetje vent scheurt in een ML
Wel veel reacties van mensen die zelf geen auto hebben.

c10 | 01-01-11 | 19:58

Camera op dashboard moet verplicht worden.
Wel tegen lagere verzekering premie.
Bij ongeval kan de schuld vraag aangetoond worden.
Komen er oneindig veel filpjes op you tube.
Bij dodelijk ongeval heeft de weduwe de beelden nog.
O, dat was wel een harde geloof ik. sorry.

joopwil | 01-01-11 | 19:56

Volgens mij zie ik wel een fietspad langs de weg lopen, maar goed.

ro8in | 01-01-11 | 19:54

Allereerst: een goede kennis van mij heeft met hard werken ook zo'n (nieuwere) bak bij elkaar gespaard en ik vind de eerste zin over BMW X5-rijders dan ook belachelijk.
Wat ook belachelijk is, is een cam op je dashboard, RDW-gegevens opvragen en zo, waarschijnlijk soort mislukte politie-agent. Anderzijds zie je bij dit soort dingen natuurlijk nooit eens politie, dus je zou het kunnen zien als het recht in eigen hand nemen.
Het toppunt blijft natuurlijk de inhaalactie; levenslang rijbewijs kwijt vind ik wat zwaar, bewaar dat maar voor drankrijders-recidivisten. Een jaar of vijf niet rijden, behalve op de fiets, lijkt me een mooie straf.

Bellie | 01-01-11 | 19:52

Ik heb niks tegen BMW's, mooie auto's, wel tegen die paupers die in een derdehands exemplaar denken dat ze de Tony Montana van hun artikel 12- gemeente zijn. Daar vallen helaas 90% van de BMW-rijders onder.

Egokiller | 01-01-11 | 19:51

Die bmw "bezitters" moeten eigenlijk allemaal het land uit. Vooral als het "ijzelt" en GLAD is! Want dan denken ze dat hun "winterbanden" wonderen verrichten en dat ze overal maar keihard kunnen gaan rijden. P.s. niet alle bmw "bezitters" zijn zo ,maar wel een hoop. Als je je beledigd dan is dat "vervelend" voor je.

Sj0erd

Sj0erd | 01-01-11 | 19:41

Sorry.
Kan niet. Nieuw beleid.
Boetes hebben geen prioriteit meer.

Met vriendelijke groet,

De pliesie

-edit | 01-01-11 | 19:40

gozahtje | 01-01-11 | 19:18

Het ligt wat mij betreft nog wel wat genuanceerder, fietsers zijn nu eenmaal niet bedoeld om plat te rijden. Dus moet je rekening houden met je mede weggebruikers en er vanuit gaan dat mensen (meestal fietsers) domme dingen doen in het verkeer (en blijkbaar niet alleen fietsers).

Dat wil echter niet zeggen dat iemand die als hobby medeweggebruikers filmt om ze vervolgens, met zn eigen "leuke" tekstjes erbij op youtube flikkeren een prettige vent is.

El Rey | 01-01-11 | 19:29

@gozahtje
kan wel zijn, dit geeft je als bestuurder nog geen rechten.
inhalen doe je alleen als het veilig kan is mij ooit geleerd.
heeft niets met nuance te maken, maar of je hersens hebt of niet

huppelkudtje | 01-01-11 | 19:26

huppelkudtje | 01-01-11 | 19:06
Het ligt iets genuanceerder, die fietsers hadden gewoon op de ventweg ernaast moeten rijden en als je dan toch zonodig op de weg moet fietsen, ga dan niet naast elkaar fietsen. Neemt niet weg dat de BMW te hard en te wild rijdt.

gozahtje | 01-01-11 | 19:18

Heel goed zo'n camera, zou iedereen moeten hebben netzo als bij de kinderopvang.

deoudererijperevrouw | 01-01-11 | 19:12

@El Rey
wat heb je nog meer nodig dan de beelden?
als er fietsers op de andere baan naast elkaar rijden haal je gewoon niet in en zeker niet met zo'n snelheid en het weer.
Gebruik je verstand man.

huppelkudtje | 01-01-11 | 19:06

Damn heeft de eigenaar zich nog niet gemeld? Dit is echt zo'n topic dat zo'n enorme boost krijgt wanneer de eigenaar reageert.

* | 01-01-11 | 19:04

Camera op je dashboard? Kentekens uitpluizen? Dan moet je wel een echte sukkel zonder leven zijn. Ga neuken ofzo, denk ik dan.

basderooy | 01-01-11 | 19:03

@zeg maar jansen
Ga 's deaud.

Lebowski Achiever | 01-01-11 | 19:01

El Rey | 01-01-11 | 18:53
Ik zie wat ik zie. En ik zie een psychopaat in een ongekeurde auto voorbij scheuren terwijl het ijzelt.

Bolle Wim | 01-01-11 | 18:58

-weggejorist-

ContaD | 01-01-11 | 18:54

Bolle Wim | 01-01-11 | 18:35

Dat mag je dan eens uitleggen. Het filmpje is wel 2 seconden onderweg als de beste man inhaalt.

Misschien was onze amateur hoernalist wel heel erg aan het slingeren omdat hij zn camera net even wilde aanzetten en wilde onze held er dus voorbij.

Jij weet ook niet wat er gebeurd is, maar nsber die dit filmpje gemonteerd heeft en op het net flikkert is voor jou blijkbaar erg betrouwbaar..

El Rey | 01-01-11 | 18:53

Bolle Wim | 01-01-11 | 18:49
Ja, want het verkeer is veel belangrijker dan alle andere problemen die dit land kent...

gozahtje | 01-01-11 | 18:51

gozahtje | 01-01-11 | 18:46
GeenStijl is dankzij dit verhaal juist weer in mijn achting gestegen.

Bolle Wim | 01-01-11 | 18:49

Wat ik misschien nog wel het ergste van dit alles vind is dat Geenstijl dit post! Hou het maar gewoon bij overvallers e.d..

gozahtje | 01-01-11 | 18:46

Het belangrijkste in het verkeer is om niks te raken. Met dat in het achterhoofd zijn er heel veel regeltjes gemaakt om de kans op een ongeluk te minimaliseren. Hopelijk worden door dit filmpje de overlevingskansen van fietsers stukken groter.

Bakito | 01-01-11 | 18:43

@beenthere | 01-01-11 | 18:32

Ik ben wel een beetje klaar met jouw stuitende domheid. Succes nog in je leven, je zal het verrot hard nodig hebben knul.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 18:41

Is de psychopaat ondertussen al van de weg gehaald mijnheer Teeven?

Bolle Wim | 01-01-11 | 18:40

@beenthere | 01-01-11 | 18:28

Zozo, een Youtube filmpje. Nou, ik ben omgeluld hoor.Zou het heel misschien komen omdat de X5 niet is uitgerust met terreinbanden? Zomaar een idee hoor.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 18:39

Zodra die fietspaden zich niet meer voordoen als het langste ijsklontje van Rotterdam fiets ik niet meer op de autorijbaan. Hier in Rotterdam fietst zelfs de olympisch kampioen bobsleeën zich een dubbele botbreuk. Voordat de dooi valt zijn er meestal al een paar dooien gevallen hier.

robterdam | 01-01-11 | 18:38

El Rey | 01-01-11 | 18:29
Als je in een x5 rijdt kun je toch wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ervan uitgaan dat de bestuurder een doorgesnoven en/of halfdronken en/of psychopaat is.

beenthere | 01-01-11 | 18:36

El Rey | 01-01-11 | 18:29
De beelden spreken voor zich. Als de psychopaat niet doorgesnoven of halfdronken is maakt het het geheel eigenlijk nog veel ernstiger. Dan moet de psychopaat een gesloten inrichting in.

Bolle Wim | 01-01-11 | 18:35

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 18:24
Heeft u de reacties van de andere reaguurders hier niet gelezen? Je rijdt voor lul in je nep suv. Of kijk nog eens naar mij post van 18:28 ...

beenthere | 01-01-11 | 18:32

@beenthere | 01-01-11 | 18:18

Daarom wint BMW ook keer op keer prijzen voor de beste motoren. Wordt Porsche nog steeds beschouwd als één van de beste all-round sportwagens en verkoopt VAG zo ongeveer de meeste wagens wereldwijd. Allemaal omdat je in een Duitser voor lul rijdt. Hoe oud ben jij? 15?

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 18:30

Bolle Wim | 01-01-11 | 18:20

Je weet helemaal niet of ie doorgesnoven en/of halfdronken en/of psychopaat is. En belangrijker nog, je hebt geen idee of er iets is voorgevallen voordat hij inhaalde. Je weet alleen maar wat je ziet in dat filmpje.

Kinderen kunnen ook platgereden worden doordat een idioot het te druk heeft met zn dash cam ipv op de weg te letten.

El Rey | 01-01-11 | 18:29

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 18:24
En nu in alle serieusheid nog een keer de vergelijking tussen een nep suv en een Jeep, zien is geloven!!!!
www.youtube.com/watch?v=CYYaVuMu8vg&am...

beenthere | 01-01-11 | 18:28

-weggejorist-

Taas | 01-01-11 | 18:28

@Zuurteregelaar | 01-01-11 | 18:17
Heb jij je ooit afgevraagd of die fietsers hetzelfde willen als automobilisten: jezelf kunnen verplaatsen zonder dat je keihard op je plaat gaat wegens het falende strooizoutbeleid?
Wees blij dat er mensen op de fiets stappen, als elke fietser in een auto stapt worden de files alleen maar langer.

necrosis | 01-01-11 | 18:25

Hey, nieuw topic !

Rammstein | 01-01-11 | 18:22

Zijn NAW al bekend? Hyves profieletje?

* | 01-01-11 | 18:22

morgen = nog

Bolle Wim | 01-01-11 | 18:21

Zo'n doorgesnoven of halfdronken psychopaat in een ongekeurde BMW X5 zal je kind maar aan flarden rijden. Belangrijkste is dat deze psychopaat van de weg gehaald zal gaan worden. Want nu komen de fietsende kinderen er morgen goed vanaf. Morgen of overmorgen liggen ze ergens in de berm of op het asfalt te sterven. Laten we hopen dat het dan onze eigen kinderen niet zullen zijn.

Bolle Wim | 01-01-11 | 18:20

necrosis | 01-01-11 | 18:16
Ik heb het net geprobeert met Slnc | 01-01-11 | 18:15
Maar heb hulp nodig denk ik ;-)

conqueror | 01-01-11 | 18:19

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 18:16
Kom op zeg beefburger, we hebben het hier over een duitse auto, uit duitsland notabene. Een nep suv. Waar hebben we het in godesnaam nog over. De gemiddelde reaguurder hier is het er toch wel over eens dat je slechts in een Prius nog meer voor lul rijdt.

beenthere | 01-01-11 | 18:18

@Slnc | 01-01-11 | 18:15
Hoi, zwitsal!
Daaaaaaag Zwitsal!

necrosis | 01-01-11 | 18:18

Die bestuurder is een gefrustreerde lul, dat zie je meteen. Maar bij die fietsers zit ook een sreekje los om dáár te gaan fietsen. Dat moet je gewoon niet doen.

Zuurteregelaar | 01-01-11 | 18:17

Mooie X5 !

Tosk | 01-01-11 | 18:17

@Slnc | 01-01-11 | 18:15
Houdoe hè.

Bedankt voor het onderschrijven van mijn punt nog.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 18:17

@conqueror | 01-01-11 | 18:08
Geloof het of niet, ik heb er plezier aan!
*extra streepje in muur kerven doet*

necrosis | 01-01-11 | 18:16

@beenthere | 01-01-11 | 18:13

Begrijpend lezen is moeilijk hè? Geeft niets, waar zou de maatschappij tenslotte zijn zonder lopende-band-medewerkers?

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 18:16

@gozahtje | 01-01-11 | 17:59
Het deed me plezier om te lezen dat ik niet de enige ben, in mijn stad heb je van die rare fietspaden die opeens ophouden en waar fietsers de weg over moeten steken.
Inderdaad heb ik die "rare gewoonte" om zeiknat geregende fietsers een seintje met mijn grootlicht te geven.
Wat auto/ asomobilisten die achter mij moeten wachten van mij denken kan ik wel raden maar tot op heden heb ik nog geen problemen gehad.
En dat ligt waarschijnlijk niet aan mijn kleine Japannertje.....

necrosis | 01-01-11 | 18:12

En doet me inderdaad nog bedenken waarom zou je in hemelsnaam in een duitse auto willen rijden?

beenthere | 01-01-11 | 18:11

@beenthere | 01-01-11 | 17:58

Dat boeit jou niet inderdaad, vandaar jouw voorliefde voor Jeep. Ik, echter, ben wel gesteld op kwaliteit en perceptie is nog altijd bijzonder persoonlijk. Mijn ervaring is trouwens dat de X5 bijzonder populair is op bij geblondeerde huismoeders met het een Hermessjaaltje. Een beetje crimineel rijdt nog altijd Benz tenslotte.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 18:10

De Duitsers pakten gewoon de fietsen af, zogenaamd om het ijzer te verwerken in allerlei wapentuig. In werkelijkheid om te kunnen doorjakkeren op de binnenwegen.

Bakito | 01-01-11 | 18:09

necrosis | 01-01-11 | 18:03
Dat was hard genoeg gemept zag ik lol

conqueror | 01-01-11 | 18:08

necrosis | 01-01-11 | 18:03

Een ware nsber zou de gegevens meteen naar de juiste instanties cq coureur sturen.

Ik was vooral verbaasd dat iemand zo'n filmpje post en dan nog niet eens de moeite neemt om zn gegevens een beetje af te schermen. Onredelijke mensen hebben nog weleens de neiging om verhaal te halen...

El Rey | 01-01-11 | 18:08

Verbaast me niks, Duitse auto's worden per definitie bestuurd door aso's. Op een paar van die hoge bejaarden- en vrouwenautootjes na dan...

ADSR | 01-01-11 | 18:08

Kijk, GS heeft zijn maatschappelijk nut voor 2011 alweer bewezen.

frickY | 01-01-11 | 18:07

Ik rij al tijden met een dashcam.... en zelfs ook op de motor(motor vind ik belangrijker)..... al is het enkel en alleen om mijn onschuld te bewijzen.Klaar niks meer niks minder..... pure wijsheid
En de verzekering zou het ook moeten verplichten vind ik,of anders drastisch minder premie..........

zebravink | 01-01-11 | 18:07

@El Rey | 01-01-11 | 17:54
Het pleit voor de filmer dat hij dit niet anoniem doet. Ik vind dat hij daarmee lef heeft. In ieder geval is het niet zo'n drollenvanger als u bent.

beenthere | 01-01-11 | 18:06

Puz Pin | 01-01-11
Wel een BMW X5 rijden de aso uithangen en geen APK kunnen betalen.Dan ben je toch een looser

jumbohinkie | 01-01-11 | 18:05

@El Rey | 01-01-11 | 18:02
Zijn NSB'ers een obsessie voor u?

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 18:03

@El Rey | 01-01-11 | 17:54
Jij durft!
Mensen duiden als NSB'ers en vervolgens beweren dat je zijn naam, werk en e-mail hebt gevonden.....
Gefeliciteerd hoor!
*op [!] mept*

necrosis | 01-01-11 | 18:03

Bolle Wim | 01-01-11 | 17:56
Werkelijk een briljante new kids imitatie hoor jochie.

Moet je nu niet even naar buiten om te kijken of er iemand misschien vergeten is om geld in de pareermeter te gooien? Als je snel bent kan je vast een paar autobezitters een mooie bon geven, is jouw 2011 vast goed begonnen iig.

El Rey | 01-01-11 | 18:02

@El Rey
ben jij die kleuter in die x5?

huppelkudtje | 01-01-11 | 18:00

@ox 17:56

Mensen die dat niet willen begrijpen zou je eigenlijk niet wijzer moeten maken.

widtvoet ® | 01-01-11 | 18:00

necrosis | 01-01-11 | 17:55
Ik kan best vlot doorrijden (ja dat is dus te hard), maar als het regent bijvoorbeeld, ben ik altijd eerder geneigd om te stoppen voor fietsers/voetgangers die zeikes nat regenen. Zoals je zegt, het verkeer is een kwestie van geven en nemen, anders stroomt het nooit door, maar helaas stikt het in Nederland van de mensen die daar heel anders over denken.

gozahtje | 01-01-11 | 17:59

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 17:55
Het boeit toch werkelijk geen ene moer of het een kwalitatief uitstekende kar is? Het is een pauperbak voor drugsrunnertjes die het aanzien niet waard is.
Blergh vreselijk, koop dan een BX uit 1985, kwalitatief ook uitstekend.

beenthere | 01-01-11 | 17:58

dat dit op de frontpage van geenstijl staat..
lekker niveau voor het begin van het jaar.

Er bestaat trouwens al zo`n nsb-ersite waar je jan en allemaal aan kunt geven.

Illegale realist | 01-01-11 | 17:58

Wel passend trouwens dat het een systeembeheerder is, ik begin al een duidelijk beeld van meneer te krijgen.

El Rey | 01-01-11 | 17:58

@mezelf
jouw......?! fucking Champagne!

ox | 01-01-11 | 17:58

@Puz Pin | 01-01-11 | 17:48
Mijn hartelijke dank voor uw tip betreffende de stichting correlatie. En inderdaad, ik vind uitbaters van groentenwinkels een lichtend voorbeeld. Wie anders is er nog te vertrouwen in een wereld waarin rolmodellen als pausen, ministers, kleuterleiders, voetbaltrainers en politici reeds lang van hun voetstuk zijn gevallen?

Magnum Force | 01-01-11 | 17:56

El Rey | 01-01-11 | 17:54
Flikker op mongol

Bolle Wim | 01-01-11 | 17:56

Steeds meer mensen bouwen een dashcam in om je eigen onschuld te bewijzen als je eens aangereden wordt door een auto met drie gasten erin die met elkaar jouw de schuld geven.... of voor het doorrijden na een aanrijding (slechts twee voorbeeldjes) Dashcam, het nieuwe rijden!

ox | 01-01-11 | 17:56

@Bakito | 01-01-11 | 16:59
De X5 heeft al vanaf het begin het imago van een drugsdealer auto, de X3 voor de junior drugsdealer. veel beroerder kan het niet worden.
Maar de fietsers rijden zonder licht op de rijweg, dat mag ook niet.

voldemort | 01-01-11 | 17:55

@gozahtje | 01-01-11 | 17:45
Daarom: een beetje geven en nemen in het verkeer, daar gaat niemand dood van, moet je mensen achter me horen toeteren wanneer ik stop voor een zebrapad om iemand te laten oversteken....

necrosis | 01-01-11 | 17:55

@beenthere | 01-01-11 | 17:49

Kwalitatief uitstekende wagens met prima wegligging voor z'n soort. En Jeep, tja daar kan je ook mee van A naar B. En, toegegeven, het ziet er kek uit, alleen een beetje jammer dat het daar wel mee ophoudt.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 17:55

-weggejorist-

El Rey | 01-01-11 | 17:54

gozahtje | 01-01-11 | 17:45
Ze mogen allemaal hun handjes dichtknijpen.

Bakito | 01-01-11 | 17:54

Hoeveel snel zou de crimineel in zijn BMW met verlopen APK eigenlijk rijden? 140 km per uur? Of sneller? Ik heb me laten vertellen dat hij ook een vuurwapen onder zijn stoel heeft zitten. Kan ook zijn dat hij zijn blaffer ondertussen thuis heeft verstopt.

Bolle Wim | 01-01-11 | 17:53

beenthere | 01-01-11 | 17:49
En die hybride van Honda. Ik weet even het type niet en ga het ook niet opzoeken want daar is ie te lelijk voor.

conqueror | 01-01-11 | 17:53

Triple posten lag aan haperende netwerverbinding. Excuses daarvoor. Was niet de bedoeling!

doenormaal! | 01-01-11 | 17:53

Dwarsstraat | 01-01-11 | 17:51
Door de combinatie van snelheid en wilde rijstijl. Logisch toch? Even los van het feit dat die fietsers daar niet horen.

gozahtje | 01-01-11 | 17:52

@Magnum Force | 01-01-11 | 17:44
Het leven in de brouwerij, dat staat er onder mijn naam op mijn kaartje.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:51

Waarom rijdt die BMW-rijder als een idioot? Je mag hier gewoon inhalen en hoe doe je moet je dat anders doen dan op deze manier? Hij heeft die fietsers niet gezien maar er is al door meerderen op gewezen dat dat niet zo raar is aangezien die fietsers op het fietspad thuishoren.

Dwarsstraat | 01-01-11 | 17:51

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 17:42
In iedere, maar dan ook werkelijk iedere kar rijd je minder voor lul dan in een x5. Nou vooruit dan, wellicht met uitzondering van een Prius.

beenthere | 01-01-11 | 17:49

@Magnum Force | 01-01-11 | 17:35
OK U wint. Onze lokale groentenwinkelt-rk heeft namelijk ook de beschikking over een landkruisert EN een 30 jaar oude Patrol om dageklijks z'n pak een bak te trekken (of indruk te maken op zn sluiertruus). En zoals u weet hebben groentewinkelt-rken het altijd bij het rechte eind aangaande duurzame rij- alsmede rEItuigen. Overigens is stichting correlatie gesloten vandaag maar kunt u morgen vanaf 9 weer bellen.

Puz Pin | 01-01-11 | 17:48

ik gok een vrouw achter het stuur

buffer` | 01-01-11 | 17:46

1. de fietsers fietsen op de weg en niet op het fietspad/ventweg ernaast
2. die verrekte mongolen rijden ook nog naast elkaar
3. de filmert is een sneue baas die kennelijk opzoek is naar wegmisbruikers, zodat hij het op dumpert kan plempen en gaat zelfs nog RWD gegevens erbij halen
4. Het o zo correcte verhaal vooraf geloof ik al helemaal niet, hij rijdt zelf volgens mij ook harder dan 50
5. de chauffeur in de BMW rijdt als een idioot, niet alleen hard, maar ook nog eens wild.
-1 voor de filmert
-2 voor de bmw rijder
-0,5 voor de fietsers die zelf aan de basis liggen van gevaarlijke verkeerssituaties door op de weg te fietsen

gozahtje | 01-01-11 | 17:45

@doenormaal! | 01-01-11 | 17:41
Tripelposten op GeenStijl is ook niet zonder risico's.....

necrosis | 01-01-11 | 17:45

@Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:40
Tsja, noem het zoals u wilt. Ontkenningsgedrag? Relativering? Realisme?
Als u op deze wijze onderwerpen "kritisch ter sprake brengt" bent u ongetwijfeld een graag geziene gast op verjaardagsfeesten en vergelijkbare sociale evenementen. Ik kan me voorstellen dat er dan het nodige te observeren valt.

Magnum Force | 01-01-11 | 17:44

doenormaal! | 01-01-11 | 17:41
doenormaal! | 01-01-11 | 17:40
doenormaal! | 01-01-11 | 17:39
doenormaal! | 01-01-11 | 17:36
.
Ho maar, u heeft uw punt gemaakt.

joopwil | 01-01-11 | 17:44

De ene wagen kan totaal andere onderdelen hebben dan een andere. Maar ze kunnen ook 100% identiek zijn. In dat geval bieden kleuren uitkomst.

Bakito | 01-01-11 | 17:43

@beenthere | 01-01-11 | 17:30

Oh, zo'n fatsoenlijke moderne Jeep. Met bladveren enzo.
*op tafel slaat en schaterlacht*

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 17:42

-weggejorist-

doenormaal! | 01-01-11 | 17:41

-weggejorist-

doenormaal! | 01-01-11 | 17:40

@atm0s | 01-01-11 | 17:36
Die smoesjes bewaar je maar voor mijn goedste vriend!
*grinnik*

necrosis | 01-01-11 | 17:40

@Magnum Force | 01-01-11 | 17:31
Ontkenningsgedrag observeer ik ook vaak wanneer ik de mensch en zijn ootoo op een kritische wijze ter sprake breng.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:40

-weggejorist-

doenormaal! | 01-01-11 | 17:39

recht = rechts

conqueror | 01-01-11 | 17:38

Hoofd commissaris A te Arnhem
Wij hebben het kenteken na getrokken.
Auto Staat op naam van Ali F.
Er is inmiddels een brief naar verdachte onderweg met een reprimande.
Foei, zo gaan we op de weg niet met elkaar om.

joopwil | 01-01-11 | 17:37

Wat een minne zeikhufter die met zo'n camera in z'n auto rond gaat rijden. En -1 voor geenstijl die eraan meewerkt...

Garz | 01-01-11 | 17:37

@Pouline | 01-01-11 | 17:27
Bevalt het, fietsen door de regen/ hagel/ sneeuw?

necrosis | 01-01-11 | 17:37

Mensen halen soms de meest ascociale en gevaarlijke manoevres uit op de weg. Wat mij betreft mag iedereen een webcam installeren op zijn dashbord om asovolk (levens)gevaarlijk rijgedrag af te leren. Zet de linksrijders ook maar op film... en de mensen die nooit richting aan geven en/of rechts inhalen ook. Het individualisme/egoïsme en ascociaal gedrag begint zelfs voor sommige (schijnbaar nette) mensen waarvaan je het niet verwacht al gewoon te worden. Mensen hebben geen boodschap meer aan beleefd en correct (volgens de verkeersregels) rijgedrag. Zou een hoop stres schelen als we wat voorkomender in het verkeer zijn. En niet alleen daar. Van mij mag 2011 het jaar van bewust en veilig verkeersgedrag worden. Ik ken wel een plek rondweg A10 oprit S106 waar je zo'n beetje alle automobilisten stuk voor stuk kan bekeuren voor rechts inhalen... Go for it!!!

doenormaal! | 01-01-11 | 17:36

Die X5 had al eerder naar recht kunnen gaan maar het lijkt erop alsof hij die fietsers even duidelijk wil maken dat ze daar niet horen.

conqueror | 01-01-11 | 17:36

@necrosis | 01-01-11 | 17:25
Kon er niets aan doen, Server Error 500

atm0s | 01-01-11 | 17:36

@Puz Pin | 01-01-11 | 17:25
Ik ben berijder en geen bereider. En wel van een serieuze 4x4 van Japanse makelij. Met voldoende vermogen om een betonmolen in een baan om de aarde te brengen. Dus ik heb geen zetje nodig van een of andere paupermobiel, dank u wel.

Magnum Force | 01-01-11 | 17:35

-weggejorist-

Jan Passant mk2 | 01-01-11 | 17:34

Wat een kansloos ventje ben je als je met camera gaat rondrijden om situaties op te zoeken. En dan denken dat je zelf alles goed doet, waarschijnlijk ook nog jaloers bent omdat je zelf in een alto rijdt, kut. Zeker ook nog huilie huilie doen als iemand ziet dat je hem filmt en een klap op je bek krijgt....

PierDrie | 01-01-11 | 17:33

ah. Een paar keer F5 en de serverterror blijkt een hoax. Maar waarom?

Jan Passant mk2 | 01-01-11 | 17:33

beenthere | 01-01-11 | 17:30

Ja, voor paal om je smaak. Maar om als halve moordenaar afgeschilderd te worden...

Dwarsstraat | 01-01-11 | 17:33

@Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:26
Om het slechte in mensen naar boven te brengen heb je geen ootoo nodig. Jaarwisseling, voetbalclub, religie en dergelijke volstaan ruimschoots.

Magnum Force | 01-01-11 | 17:31

@Haarkopje | 01-01-11 | 17:24
Jij bent van het type asomobilist die bij een bushalte nog even die grote plas regenwater meepakt?

necrosis | 01-01-11 | 17:31

widtvoet ® | 01-01-11 | 17:27
Helaas ga je volgens mij nog gelijk krijgen ook ja...

Nilfisk | 01-01-11 | 17:31

Wat zeuren sommigen hierzo nou? Als je in zo'n pruts x5 rijdt ben je sowieso een uber sukkel. Je verdient het dan om gigantisch voor paal te worden gezet.
Koop een fatsoenlijke kar, zoals bijvoorbeeld een Jeep, en niet zo'n nep pruts suvvertje / boodschappenkar.

beenthere | 01-01-11 | 17:30

@Crusher | 01-01-11 | 17:18
Nette samenvatting

Puz Pin | 01-01-11 | 17:28

En fuck die internal server errors. Aaarrgh.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 17:28

X5-rijder oppakken, auto + rijbewijs door de shredder, klaar.

Pouline | 01-01-11 | 17:27

Ootootopics op GS bewijzen mijn gelijk.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:27

@Nilfisk 17:22

Kies je voorlopig zelf nog al dan niet voor maar binnen 'n jaar of zeven zitten er in elke auto meer kamera's dan stoelen. Markeer mijn woorden.

widtvoet ® | 01-01-11 | 17:27

@Magnum Force | 01-01-11 | 17:23
Ootoos brengen het slechte in de mens naar voren, of ze nu vier of vijf wielen hebben.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:26

@Jan Passant mk2 | 01-01-11 | 17:23
Restecp.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:26

@Magnum Force | 01-01-11 | 17:12
U is drager van een ribbroek en bereider van een Landrover Defender met trekhaak voor uw paardjes. Ik geef u graag een zetje bij het invoegen zodat u niet hoeft bij te trappen per voet. U waant zich met uw starassen tevens verheven boven de pleps in onze talloze Nederlandse hooglanden en eist door mede weggebruikers zijdelings aangehaakt te worden op elk klaverblad.

Puz Pin | 01-01-11 | 17:25

Wat me verder opvalt, is dat je weinig paarden, huifkarren en landbouwvoertuigen ziet. Dat zou je toch wel verwachten in zo'n omgeving.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 17:25

plastic zakje | 01-01-11 | 17:24
Joris die maar weg

*out*

plastic zakje | 01-01-11 | 17:25

@atm0s | 01-01-11 | 17:22
Dubbelposten is OOK geel!
*moehahahaha*

necrosis | 01-01-11 | 17:25

Nilfisk | 01-01-11 | 17:22
Stil maar, alleen poepen moet. Filmen mag (van mij dan).

Jan Passant mk2 | 01-01-11 | 17:24

@necrosis | 01-01-11 | 17:17:

Als het fietspad te glad is stappen ze maar af en gaan ze maar lopen.
Geen enkele reden om ander verkeer tot overlast te zijn.
Heel bizar gedrag van de fietsers van tegenwoordig om maar midden op de autobaan te gaan fietsen.

Haarkopje | 01-01-11 | 17:24

Ah, jij ook. :) #nternalservererror

plastic zakje | 01-01-11 | 17:24

@Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:16
Een ootoo is een stuk gereedschap. Voor sommigen om zichzelf van A naar B transporteren. Voor anderen om zichzelf plus al dan niet grote, al dan niet menselijke toebehoren te vervoeren. Voor weer anderen om zware lasten door meer of minder onbegaanbaar terrein te bewegen.
Sommig gereedschap is goed afgestemd op een bepaalde taak, zoals personenvervoer. Of bedoeld voor werk in zwaar terrein, zoals een serieuze 4x4. Of slechts een oplossing op zoek naar een probleem, zoals een BMW X5.

Magnum Force | 01-01-11 | 17:23

Verder valt het me wel op dat je opvallend weinig paarden en huifkarren ziet. Zou je toch wel verwachten in zo'n rurale omgeving.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 17:23

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:19
Laat maar, ik heb dat stompzinnige armbandje weer keurig om hoor.

Jan Passant mk2 | 01-01-11 | 17:23

Jan Passant mk2 | 01-01-11 | 17:15
Wat is dit nu weer? Moet ik godverdomme ALLES gaan filmen dan tegenwoordig ofzo?

Nilfisk | 01-01-11 | 17:22

-weggejorist-

atm0s | 01-01-11 | 17:22

@Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:16
De mijne heeft er (zoals de meeste) vijf!

necrosis | 01-01-11 | 17:22

-weggejorist-

plastic zakje | 01-01-11 | 17:22

-weggejorist-

plastic zakje | 01-01-11 | 17:20

@Jan Passant mk2 | 01-01-11 | 17:15
Kom niet aan Jan Modaal en zijn ootoo en maak ook geen opmerkingen over zijn rijgedrag.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:19

Het eerste janktopic is een feit. Ik schat dat zo'n 80% van de huilers hier een Opel Astra voor de deur heeft staan en hier z'n gal komt spuien over X5 rijders, echt hilarisch. En nee, ik rijd geen X5. Stumpers.

Crusher | 01-01-11 | 17:18

@Haarkopje | 01-01-11 | 17:11
Bij mij in de stad reden tot voor kort de fietsers ook op de rijbaan ipv het fietspad omdat er wegens tekort aan strooizout niet op fietspaden werd gestrooid.
Iedereen houdt een beetje rekening met elkaar en daar is niets mis mee.
Waarschijnlijk zit er "iets" in het leidingwater van Velp e.o.

necrosis | 01-01-11 | 17:18

Pfff "die fietsers horen daar niet". Maakt dat het ok? Als er een klein kind zomaar ineens de weg oversteekt, tsja dat hoort ook niet, maar je hebt als autorijder wel een zekere verantwoordelijkheid. Gewoon een beetje vooruitkijken en niet denken dat je op een racecircuit zit. Deze pauper met zijn BMW zonder APK heeft vast ook geen verzekering of rijbewijs. Hij verdient in ieder geval geen rijbewijs.

Gaarbok | 01-01-11 | 17:18

Fietsers rule!

Behalve de breindoden die des avonds zonder verlichting rijden.

En stoepfietsers ook.

plastic zakje | 01-01-11 | 17:17

@Haarkopje | 01-01-11 | 17:11
Bij mij in de stad reden tot voor kort de fietsers ook op de rijbaan ipv het fietspad omdat er wegens tekort aan strooizout niet op fietspaden werd gestrooid.
Iedereen houdt een beetje rekening met elkaar en daar is niets mis mee.
Waarschijnlijk zit er "iets" in het leidingwater van Velp e.o.

necrosis | 01-01-11 | 17:17

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:59
Haha, da's dezelfde imbeciel als die ik bedoelde. Geelhoed heet-ie.

Generaal P. | 01-01-11 | 17:17

Waar is hier het fietspad ?

Oei Goor | 01-01-11 | 17:16

@Magnum Force | 01-01-11 | 17:12
Een ootoo heeft vier wielen en brengt je naar de plaats van bestemming.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:16

Ik ken de situatie daar. Aan de ene kant (links) heb je een ventweg en aan de andere kant een fietspad. De fietsers rijden hier gewoon op de rijbaan. Maar goed, we wachten de ingezonden brief van deze gefrustreerde weggebruiker wel af.

President Babboe Bab | 01-01-11 | 17:15

Mmm, als ik sommige comments een beetje lees dan begrijp ik dat de huidige etikette gebiedt om gevaarlijke a-socialen niet langer te filmen of aan te geven (ies verraad, NSB en foei bovendien).
Wat valt er nog meer te leren? Brutaal zijn tegen criminelen in functie is fout in den vorige oorlog? Tegenspreken van respectlozen is niet resspectvoll?

Soms denk ik dat al die linkse leraren en niet-opgevoedde ouders, die dit soort redenaties aanbrachten bij hun larfjes, standrechterlijk tegen een muur gezet moeten worden und erschossen. Soms maar hoor.

*het achterlijk resspectarmbandje van balkenende en ali b. maar weer opzoeken gaat*

Jan Passant mk2 | 01-01-11 | 17:15

cyber63 | 01-01-11 | 16:59
En OV rijders 'is' onrendabel plus fieters zijn voorzien van fietspaden.

Puz Pin | 01-01-11 | 17:13

@Puz Pin | 01-01-11 | 16:53
BMW X5 is een 4x4 voor dameskappers en vergelijkbare mietjes. Een echte 4x4 heeft een ladderchassis en mechanisch geschakelde hoog/laag met middensper.

Magnum Force | 01-01-11 | 17:12

@atm0s | 01-01-11 | 17:01
*klacht naar Parsons sturen doet*

necrosis | 01-01-11 | 17:11

Met of zonder fietsers op de rijbaan (misschien was het fietspad levensgevaarlijk glad?) hoort zo'n lam... niet op de weg. Helaas vinden veel mensen dit rijgedrag tegenwoordig "de norm".
En zo'n cam kan nog eens handige bewijslast opleveren als je zelf wordt aangereden.

BlueTec | 01-01-11 | 17:11

Die BMW rijder is een achterlijke gek maar die fietsers zijn net zo achterlijk door niet op het fietspad te gaan rijden maar notabene naast elkaar op de autobaan.

Haarkopje | 01-01-11 | 17:11

Verder hebben veruit de meeste auto-fetisjisten ongezien een bloedhekel aan gesubsidieerde kunst, alsof ze het hebben afgesproken.

Bakito | 01-01-11 | 17:11

@oplichter | 01-01-11 | 17:04
Naatsie!

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:06

@blikjegrolsch | 01-01-11 | 17:05
Een verdachte van een crimineel misdrijf.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:06

necrosis | 01-01-11 | 17:01
Nee, geen afgunst maar gewoon een hekel aan die stressfactor in het verkeer. En ik ben al een paar maanden gestopt met roken.

plastic zakje | 01-01-11 | 17:05

@Dashboardkam-/Hoedenplankkambashers dus.

widtvoet ® | 01-01-11 | 17:05

Als het waar is dat dit soort klootzakken alleen op heterdaad aan te pakken is, zou ik toch haast willen voorstellen dan maar eigen rechter te spelen. Als de overheid kennelijk niet in staat is om, ondanks hard bewijs, gevaarlijke klootzakken aan te pakken moeten we het misschien zelf maar doen. Niet dat ik dit echt ga voorstellen, maar ik twijfel er wel over. Ik vind het absurd dat dit kennelijk gewoon mag. Dat dit soort mensen gewoon hun rijbewijs mogen houden. Wat de door het volk gekozen politici niet kunnen moet het volk dan zelf maar doen. Denk ik dan, maar wie ben ik.

blikjegrolsch | 01-01-11 | 17:05

Sorry, mag het filmpje er nu af?

Ling Ping | 01-01-11 | 17:04

Het zou mij niks verbazen als deze 'linkse' fietsers SP stemmers zijn, vegetarier en Greenpeace lid. Deze hardwerkende, 24000 euri BPM betalende, VVD stemmer in zijn zuurverdiende personal truck heeft alle reden om deze potentiële milieu terroristen van de weg te vegen. Mark zal trots zijn op deze vrije markt entrepreneur die 'as we speak' iets van zijn leven aan het maken is.
Shame on you Brusselpik. Communist!

oplichter | 01-01-11 | 17:04

Wat vindt Koos er van?

neemjemoederindemali | 01-01-11 | 17:03

cyber63 | 01-01-11 | 16:59
Andere autootjerijders kunnen er anders ook van. Mijn definitie is: autootjerijder=aso

*volstrekt aan WVW houden doet en zelfs hand uitsteekt bij afslaan*

plastic zakje | 01-01-11 | 17:03

Die schijnheilige cammert met zijn braafste jongetje van de klas gebrabbel en zijn klikspaangedrag zat al kilomters lang te treuzelen.
X5 haalde in en vernielde bijna zijn auto aan twee fietsers die het nodig vonden belasting betalende weggebruikers te hinderen terwijl ze op het fietspad horen te blijven. Dat door overigens door betaald wordt door belasting betalende weggebruikers.

vetkleppert | 01-01-11 | 17:03

Rijdt Jack Spijkerman niet in een zilverkleurige X5?

blikjegrolsch | 01-01-11 | 17:02

huilie. huilie. duidelijk gevalletje 'will someone think of ze childrens'

1nfidel | 01-01-11 | 17:02

Ootoos! Gaaf man.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 17:02

Er wordt in het filmpje gesproken over 'hij', 'lamlul' en in dit topic over klootzakje, maar zou het misschien moglijk kunnen zijn dat er een vrouwtje achter het stuur zat? je hebt tegenwoordig steeds meer nashcargirls

overdrijfnietzo | 01-01-11 | 17:02

@Dashboardkam-/Hoedenplankbashers

Het is er. Het kost geen drol. Het kan je bij een eventuele aanrijding gigantisch helpen mbt. gelegde of te leggen klaims en zat jíj fout wis je de boel gewoon onmiddellijk. Maar blijf vooral lekker zonder rijden. Verschaf je de automobilisten mét een niet onaanzienlijke voorsprong wanneer de stront de ventilator raakt.

widtvoet ® | 01-01-11 | 17:02

Fietsers horen daar niet te fietsen. Verder een doodnormale inhaalmanoeuvre.

Mozambique | 01-01-11 | 17:01

@plastic zakje | 01-01-11 | 16:51
Aha, afgunst dus.
Overigens is er niets mis met een auto, je zit droog en warm, kan rustig een peukje opsteken......
Overigens rij ik geen X5.
*gniffel*

necrosis | 01-01-11 | 17:01

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:44
2x nee, maar de koppeling met m'n eerdere opm ontgaat me

SlomoErectus | 01-01-11 | 17:00

BMW rijders is tuig

cyber63 | 01-01-11 | 16:59

Als fietsers nou eens netjes op het midden van de weg gaan rijden, kan het gemotoriseerd verkeer zowel links als rechts inhalen. Dan voorkom je fatale misverstanden zoals deze. Met de jaren zijn er inmiddels flink wat SUV's op de tweedehands markt gekomen, in handen van allerlei opgefokte snotneuzen. Qua reputatie wordt het er voor deze grote auto niet beter op.

Bakito | 01-01-11 | 16:59

Rijbewijs voorgoed afnemen. Oh ja, en de X6 is net zo mooi als de Fiat Multipla........ zegt genoeg denk ik.
@Puz Pin: Wapens vergelijken met auto's! Klopt helemaal. Veel mensen beseffen dat gewoon niet.

ley007 | 01-01-11 | 16:57

Ten eerste wat een mafketel die dit filmpje maakt: dashboardcam, rdw-gegevens checken, 'als ie maar iets was gaan glijden' maar het ijzelde gewoon niet anders rij je ook geen 50.

Die inhaalmanoeuvre is niks mis mee, die fietsers mogen daar volgens mij niet rijden (fietspad zit naast de weg) en waren anders slecht zichtbaar. Bovendien raakt ie zie echt niet bijna zoals gesuggereerd wordt.

En wat heeft een verlopen APK ermee te maken? Zo kan je wel heel goedkoop worden afgeserveerd omdat je toevallig in een dikke auto rijdt.

Dwarsstraat | 01-01-11 | 16:56

Heb ooit een BMW 518 gehad, kon trappen wat ik wou maar het kreng was niet vooruit te branden :-(

tiswat | 01-01-11 | 16:56

@atm0s | 01-01-11 | 16:49
Ik zag dat je je tooltje speciaal voor mij hebt aangepast....
LOL, met umlaut!

necrosis | 01-01-11 | 16:55

moeten die kutfietsers maar op het fietspad ernaast fietsen

tevens gaat die x5 met xdrive echt niet zomaar glijden. dom filmpje

ukga | 01-01-11 | 16:54

Ik heb echt zo'n hekel aan dat tuig... dat langzaam blijft rijden

Otacs | 01-01-11 | 16:54

Dit zijn nu precies het soort aksie waar we als 'full-blown' hufterstaat trots op zouden moeten zijn. Het echte Geenstijl gevoel.
Efkens doorpakken redaktie en nu niet slap worden.

oplichter | 01-01-11 | 16:54

Actie X5 bestuurder is inderdaad niet om trots op te zijn. Ik ken de situatie ter plaatse persoonlijk niet, maar die fietsers horen naar mijn mening op het FIETSPAD te fietsen, en niet op de weg.

Snorry! | 01-01-11 | 16:54

Fietser is beschermd dus als ie ze had platgereden had ie alsnog de sigaar geweest

Ruud9343 | 01-01-11 | 16:54

Wat een mongool met z'n dashcam. En volgens mij rijdt meneer zelf ook helemaal niet netjes 50 zoals hij zegt.... En hoe kan je in godsnaam zo snel dat nummerbord lezen en opnoemen? Volgens mij kent deze man de bewuste persoon in de X5.....

Nilfisk | 01-01-11 | 16:54

@Ray Bank | 01-01-11 | 16:49

Ga eens deaudt met je 4chan.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 16:53

Niks mis met een X5, zeker niet laatste model (dus niet degene in vid), gewoon een stoere king of the road zoals een RR, ML, RX ed. Who cares if you have the money, enjoy the (met 4.4L nice) ride stel jaloerse OV gebruikerts. Dit gaat echter om de aso-bestuurder van het apparaat. Want de mongol had hetzelfde actie in een Prius ondernomen. It's not guns that kill people but the peole who pull the trigger.

Puz Pin | 01-01-11 | 16:53

NSB'er

Jean | 01-01-11 | 16:52

-weggejorist-

bierbron | 01-01-11 | 16:51

necrosis | 01-01-11 | 16:49
Ik heb geen rijbewijs en ook geen opoefiets. Wel ben ik een fietsert.

plastic zakje | 01-01-11 | 16:51

@necrosis | 01-01-11 | 16:44
Zo is dat.

atm0s | 01-01-11 | 16:49

Okay, wie heeft er toegang tot de RDW gegevens of weet anders de identiteit van deze wegpiraat te achterhalen? Ik zeg 4CHAN MANHUNT: GO!

Ray Bank | 01-01-11 | 16:49

@plastic zakje | 01-01-11 | 16:45
Jij hebt zeker geen rijbewijs maar wel een opoefiets?

necrosis | 01-01-11 | 16:49

Velp? Here's a summary about Velp. 'There are only two thing that come from Velp: queers and deers. and I don't see any deers around, do I?"

m@rkus | 01-01-11 | 16:49

Zonder twijfel een VVD hufter die iets van zijn leven aan het maken is. En de fietsers zonder twijfel linkse boomknuffelaars die er om vragen.

oplichter | 01-01-11 | 16:48

@zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:42

Right. Die gaat op d'r rug voor wat extra knaken van die X5 gozer. Aap, mouw, etc.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 16:48

@atm0s
Jij rijdt zeker ook X5?

necrosis | 01-01-11 | 16:46

Velp en Arnheim zijn altijd al broeinesten geweest van NSB-ers en psychopaten, maar dit terzijde.

brutus68 | 01-01-11 | 16:46

Waarom denken al die 4 x 4 rijders gelijk dat ze met een tank onderweg zijn?
Zijn ze onkwetsbaar of zo?
Kon dat van de week in Noord- Duitsland ook weer zien. Daar werd niet gestrooid, hoewel het de hele dag vroor en ijzelde.
Iedereen reed heel voorzichtig en hield afstand.
het 4 X 4 volk was druk aan het bumperkleven, inhalen en afsnijden.
Allemaal van die halvegaren die "zo,n hoge en zware auto zo lekker veilig vinden."
De auto,s wel, ja.
Opvallend was dan wel weer dat ze ver uit de buurt bleven van (vracht) auto,s die veel groter waren dan zijzelf..

Heiner | 01-01-11 | 16:46

-Dashboardkam: check!
-Hoedenplankkam: check!

Laat de eerste kloodtzak maar komen die zomaar achterop kleunt en vervolgens met strak gezicht verklaart dat ik plotseling zwaar op 'm rem ging staan.

widtvoet ® | 01-01-11 | 16:46

Pauperauto. O nee, da's een pleonasme.

plastic zakje | 01-01-11 | 16:45

@Generaal P. | 01-01-11 | 16:42
Het zijn wel de mannen die hun voorruit altijd goed schoon maken, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:44

@Dagobert D. | 01-01-11 | 16:36
Voor klachten over het topic moet je bij G-unite zijn, druk even een paar keer op dat [!] rechts van je comment en je wordt automatisch doorverbonden......

necrosis | 01-01-11 | 16:44

@SlomoErectus | 01-01-11 | 16:43
Heb jij een dashboardcam? Kom je uit Arnhem?

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:44

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 16:40
Ik denk niet dat hij een wijf heeft. Hij zit waarschijnlijk in z'n eentje achter z'n pc te rukken terwijl hij de beelden van de dashcam nog eens terugkijkt.

thefonz | 01-01-11 | 16:44

Ja rottig - maar gelukkig - voor die 2wielers, ja gevaarlijk, en ja goed dat ie hier wordt genageld aan het 2011e-kruis, maar jesus! Gaat nou allemaal niet de Zalige Boon uithangen! Mosus, wat een moraalschildknapen

SlomoErectus | 01-01-11 | 16:43

Altijd sneu, dit soort amateur-Blik op de Weggertjes.

Generaal P. | 01-01-11 | 16:42

@Biff Eagleburger | 01-01-11 | 16:40
Nee, laat ie niet aan z'n wijf zien. Hij rijdt met dat ding aan achter z'n wijf aan om te filmen als ze naar haar lover gaat. Dus moet ze niet weten dat ie zo'n ding heeft.

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:42

Mongolen zijn die fietserts, je mag daar niet fietsen en nog levensgevaarlijker als het "glad" is. En wat je APK daarmee te maken heeft... Volgens mij is het lidmaatschap van de NSB van deze meneer niet verlopen.

Leauden Pijp | 01-01-11 | 16:42

@zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:35

Laat-ie thuis aan z'n wijf zien.
-"Kijk schat, hier sla ik links af, en zie je die tegenligger? Die doet z'n richtingsaanwijzer veels te laat aan, mongol!"

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 16:40

@ J. van Kooten | 01-01-11 | 16:37

Wellicht ervaart GS dat niet als een gemis.

Links Handig | 01-01-11 | 16:39

-dashcam op stuur fiets monteert-

brutus68 | 01-01-11 | 16:39

Het was op dumpert al niks en nu staat dit op GS? Wat doen die fietsers op de weg, er ligt daar volgens mij gewoon een (verplicht) fietspad langs.

beerpoes | 01-01-11 | 16:38

@Dagobert D. | 01-01-11 | 16:36
En Arnhemmert, dat ook nog eens.

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:37

Als dit het niveau van 2011 is zal ik weinig bezoekjes aan GeenStijl brengen...
-edit ik voorzie een korte carrière voor je hier..-

J. van Kooten | 01-01-11 | 16:37

Hij zal wel winterbanden hebben.

reageerbuis | 01-01-11 | 16:37

-weggejorist-

Dagobert D. | 01-01-11 | 16:36

Wat een idioot. Voor je het weet heb je een kras in je deur van zo'n kutfietstuur.

aardappelninja | 01-01-11 | 16:35

Wat is dit voor non-nieuws? Als ik alle dingen moet filmen die ik iedere dag maar net goed zie gaan op de weg dan kom ik niet meer aan werken toe.

Franciscus Borchwerf | 01-01-11 | 16:35

@Biff Eagleburger | 01-01-11 | 16:33
En dan het filmpje opvragen bij die NSBert voor de bewijslast tegen de fietsers.

Zou die man elke rit die hij maakt ook thuis herbeleven?

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:35

Die fietsers horen daar níet!

Die automobilist is zich waarschijnlijk een apenhoedje geschrokken.

Gaat u, als politie-agant zijnde, langs bij de fietsers om ze hun fiets af te nemen? En thee-drinken met de pauper in de pauperbak.

Links Handig | 01-01-11 | 16:34

brutus68 | 01-01-11 | 16:34 |ja die filmert moet kapodt.

Steve1234 | 01-01-11 | 16:34

Dashboardcam ....
Wannabee K. Spee
En daar heb ik een schurfthekel aan.

complotidioot | 01-01-11 | 16:34

Ah, leuk manhunt op nieuwjaarsdag....

brutus68 | 01-01-11 | 16:34

hier openen | 01-01-11 | 16:32 |op eind van filmpje zie iemand die wel netjes op het fietspad rijdt.

Steve1234 | 01-01-11 | 16:33

En dan nog, al rijd je er overheen, voel je daar niet zoveel van in een X5. Misschien wat krasjes hier en daar, maar dat kan je mooi verhalen op die fietsers.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 16:33

@wereldatlas | 01-01-11 | 16:30
Tuurlijk is het een onbesuiste inhaalaktie maar volgens mij mogen die fietsers daar niet eens fietsen.

hier openen | 01-01-11 | 16:32

Inderdaad! Wat een mongol!

Hobbykip | 01-01-11 | 16:32

@thefonz | 01-01-11 | 16:29
En het kenteken nakijken thuis. Dat, en het cammetje op z'n dashboard geeft wel aan met wat voor minderwaardigheidscomplexje we hier te maken hebben. Een Andre van der Toorn-wannabee.

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:31

@wereldatlas | 01-01-11 | 16:30

Hij zag ze toch? Hij ging zelfs keurig aan de kant.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 16:31

@mannetje! | 01-01-11 | 16:28
Het was dan ook oudjaarsdag.

Art Vandelay Ultor | 01-01-11 | 16:31

Kom op Justitie...het nieuwe bekeuren aan de hand van digitale observaties,
gefilmd door weldenkende plichtbewuste burgers.

Plukkiehaar | 01-01-11 | 16:31

Beetje sportief rijden, niets mis mee.

Biff Eagleburger | 01-01-11 | 16:30

Zie ik daar een fietspad aan weerszijde van de weg ?'
hier openen | 01-01-11 | 16:27

Hm, ja dat is wel scherp.
Dat maakt het iets beter verdedigbaar, al had hij de fietserts alsnog moeten zien.

wereldatlas | 01-01-11 | 16:30

@hier openen | 01-01-11 | 16:27
Ja, vrijliggend fietspad.

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:30

Moet wel een tegelzetter zijn... anders rij je niet in een oude BMW...

MichieldeMuiter | 01-01-11 | 16:29

Volgens mij hebben die fietsers het niet eens door.

Faal | 01-01-11 | 16:29

Als je goed kijkt dan zijn er naast de rijbaan fietspaden.
Dus alsnog die fietsers bekeuren, voor het belemmeren van veilig inhalen door BMW bestuurder.

Steve1234 | 01-01-11 | 16:29

bmw -1

RangerJoe | 01-01-11 | 16:29

En dan ook een heel filmpje gaan maken met al die teksten. Haha, NSB-er.

thefonz | 01-01-11 | 16:29

Wat een debielen die fietsers, je gaat toch niet zomaar fietsen op nieuwjaarsdag!

mannetje! | 01-01-11 | 16:28

@widtvoet ® | 01-01-11 | 16:27
Met een kam kam je je haren. Met een cam kun je filmen.

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:28

Zie ik daar een fietspad aan weerszijde van de weg ?'

hier openen | 01-01-11 | 16:27

@zeg maar jansen 16:26

Lullo!

widtvoet ® | 01-01-11 | 16:27

Wat een randdebiel. Van mij mogen de fietsers alsnog aangifte doen.

mokum4all | 01-01-11 | 16:26

@widtvoet ® | 01-01-11 | 16:25
En dan netjes voor de dag komen, dankzij je kam.

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:26

Afschieten dit soort lui.

opzenhollands | 01-01-11 | 16:26

Iedereen een kam in z'n wagen en dan op provisiebasis de pliesie helpen met het opsporen en beboeten van wegmisbruikers?

widtvoet ® | 01-01-11 | 16:25

BMW X serie zuigt sowieso, deze bestuurder is blijkbaar op ze'n auto gaan lijken!

Sir I Shityounot | 01-01-11 | 16:24

@Canis Spurcus | 01-01-11 | 16:22
Heimwee, WW, BMW, dat is zo'n beetje de volgorde.

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:23

Geen interview met de overlevenden?

@gentle giant | 01-01-11 | 16:21
Dacht dat we eindelijk die nieuwe lay-out zouden krijgen.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/09/...

Prof. D.A.H. Vintik | 01-01-11 | 16:23

Het rijgedrag van deze BMW rijder is niet zo bijzonder, we zien dat dagelijks op de weg.
En het plaatsen van filmpjes is zo 2010.
In 2011 gaan we de BMW er volgen van de weg duwen en dan bewerken met een knuppel dit filmen en op Youtube zetten.

Steve1234 | 01-01-11 | 16:22

Laat maar een dikke boom uitzoeken, jammer voor de boom maar wel beter voor de mensheid. Dit is wel een van de dwaaste acties die ik heb gezien sinds lange tijd.

Thunderknight | 01-01-11 | 16:22

Tja BMW X5. Dat trekt nou niet bepaald autoliefhebbers of verstandig volk aan. Ik hoop dat deze hufter zich snel meldt dan wel onvrijwillig in de panelen verschijnt.

Canis Spurcus | 01-01-11 | 16:22

Wie heeft er nu een ddsashboardcam in zijn auto???

Ehmmm... | 01-01-11 | 16:21

Erwtensoep in de servert?

gentle giant | 01-01-11 | 16:21

Die mannetjes met zo'n dashcam, hadden die niet liever hun VMBO af willen maken en bij de politie willen werken? Art 5: Gevaar of hinder veroorzaken, is een heterdaadfeit. Niet achteraf te beboeten.
En die verlopen APK doet de Boa bij de rijksdienst wegverkeer wel, automatisch.

zeg maar jansen | 01-01-11 | 16:21

verrekte mongol!

glasya | 01-01-11 | 16:20

X5 -1
X6 + oneindig

Iraniër | 01-01-11 | 16:20

dat zulke mensen even van de weg worden gehaald

KingSizeBob | 01-01-11 | 16:19

Zou wel mooi vuurwerk geweest zijn...

Bitage | 01-01-11 | 16:19

Iemand andere ervaringen met X5-rijders?

wereldatlas | 01-01-11 | 16:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

Bonjour. Vrouw onthoofd, man doodgestoken en meerdere gewonden bij mesaanval in kerk in Nice