Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Neee! Nerds gaan protesteren

nerdprotes.pngHier kon je dus op wachten. WikiLeaks die geheime shit publiceert, top. Websites van tegenstanders die stukgemaakt worden, altijd leuk. Maar dat heel Linux gebruikend Nederland nu ook serieus de straat op wil om te de-mon-stre-ren voor Assange gaat toch echt te ver. Hallo, hebben jullie niet goed naar dat legertje newkids dat de voorbije dagen bij DWDD aanschoof geluisterd ofzo? Het is een Nieuwe Tijd! Revolutie! Alles Wordt Anders. We willen niet zeiken maar spandoeken passen daar niet echt bij, ofzo. Wat is eigenlijk precies de bedoeling? Poppen van Sarah Palin in de fik steken? Hysterisch dansen op MasterCard vlaggen? Jezelf vastketenen aan je portable harddisk of toch maar gezamelijk cablequotes scanderen? Mensen, doe het niet. Anders halen we die mirror ook weer gewoon offline. Actievoeren mag online en nergens anders. Die 'verzoening' met Jolo was 1, optrekken met het krakerstuig van Indymedia moeten we niet willen met z'n allen. Joehoe Mobiele Eenheid. Doe even irl FIRE FIRE FIRE.

Reaguursels

Inloggen

In diverse media is Julian Assange inmiddels tot martelaar van het vrije woord bestempeld Volkskrant 3-12-2010.

Assange kan vergeleken worden met een moderne versie van Maarten Luther of Gallileo Gallilei. Assange kaart via Wikileaks misstanden aan die zonder Wikileaks geheim zouden blijven WikiRebels -The Documentary.

Assange verklaart in WikiRebels -The Documentary een uitgesproken voorstander van de verspreiding van 'geheime' informatie te zijn. Wikileaks is actief op het gebied van het doorbreken van informatiemonopolies.

Houders van informatiemonopolies worden onder meer gekenmerkt door een gebrek aan transparantie, het afwezig zijn van externe onafhankelijke controlemechanismen en de neiging tot (zelf)censuur.

De pogingen van de Verenigde Staten om Wikileaks te stoppen, kunnen vergeleken worden met censurering zoals die in het verleden door de kerk werd toegepast om haar gezag te doen gelden en haar belangen te beschermen.

De kerk deed dit bijvoorbeeld door het op de Index librorum prohibitorum plaatsen van boeken en geschriften. Het vervolgen van de persoon Assange wordt door sommigen opgevat als een poging van de Verenigde Staten om Wikileaks te censureren. Reporters Without Borders, Wikileaks hounded? 4 December 2010

Houders van informatiemonopolies die een monopolie claimen op de waarheid kunnen autoritaire kenmerken bezitten. Soortgelijke claims op de waarheid en het bezitten van een informatiemonopolie waren cruciale factoren voor het eeuwenlange succes van de Christelijke kerk in Europa als de dominante machtsfactor. Het was niet ongebruikelijk voor de kerk om andersdenkenden te censureren en deze te vervolgen, uit te roeien (Katharen, Hugenoten) en te excommuniceren (Henri VIII) etc.

Coudenhoven | 14-12-10 | 00:07

Internet is informatieverstrekkend.?
doe je zelf ook.

Linux is gewoon een OS.die deze webhost gebruikt waarscheinlijk?
wat niks kost hebben ze zoiezo de grootste fundering FSF, Inc.

Mensheid heeft zijn vrije keuze.?

en demonstreren gebeurt steeds minder?

QUOTE: Neee! Nerds gaan protesteren.

en wat doe jij dan nu achter je schermpje met je brilletje en bakje koffie?

Waargaatditover?

vlip | 13-12-10 | 16:01

@Bakito | 11-12-10 | 15:36
Wie is er nou dom?

Che_cuevara | 12-12-10 | 04:46

Ga nou maar fijn het internet volspammen en world of warcraft doen, niemand zal heus jullie demonstratie serieus nemen

Likeitsme | 12-12-10 | 01:28

Jolo blijft een eikel. Ben ook niet echt onder de indruk van een website plat leggen. Zie weinig revelutionairs. Geheimen gegevens zijn zo oud als de mensheid en het lekken er van ook. What's new?

denoorman | 11-12-10 | 20:53

Tsja, buiten op straat protesteren is dusdanig gereguleerd tegenwoordig dat er niemand last meer van heeft en het voor mensen die zich er iets van zouden moeten trekken veel te makkelijk te negeren is.
Je zult dus inderdaad iets verder moeten gaan om in deze tijd een goed protest neer te zetten.
@Tricephalus | 11-12-10 | 16:37
Nerds get an education? Als er een bepaalde bevolkingsgroep goed opgeleid is en bakken kennis bezit zijn het wel de nerds.. of had je gewoon zin om wat stoms te roepen?

'TrauMa | 11-12-10 | 18:50

Denk dat zo'n demo vooral goed is voor media-aandacht... en zo te zien hebben ze hun doel bereikt.

Rob Banks | 11-12-10 | 17:59

Samen optrekken met Jolo dan ben je wel compleet de weg kwijt, dan ben je totaal van god los.

Boy Cot | 11-12-10 | 17:17

-weggejorist-

nonanon | 11-12-10 | 17:05

Maareh, hoe is het verlopen? Ik zie of hoor niets?

-=PyP=- | 11-12-10 | 16:51

Get a life, or rather an education, nerds. Life ain't about peace. Never was, never will be. It's all about WAR.

Tricephalus | 11-12-10 | 16:37

@ecologiste | 11-12-10 | 16:08
Inderdaad. Op dezelfde manier is er ook een verband tussen democratie en de opkomst van de telefonie.

jabier | 11-12-10 | 16:33

Er is een historische analogie. De ontwikkeling van drukpers vernietigde het gezag van de middeleeuwse kerk die een bijna-monopolie op massacommunicatie had zowel via de kansel en via haar controle van de geschreven teksten. Bijna vanaf het moment dat gedrukt materiaal beschikbaar kwam werd de kerk onder vuur genomen en kregen we de Reformatie. Waarom de orthodoxe kerkdoctrine accepteren als je een ketterpamflet of een gedrukte bijbel in eigen taal kan lezen? De kerk heeft geprobeerd de onbevoegde persen te sluiten en ketters en drukkerd werden geëxecuteerd. Maar de technologie kan uiteindelijk niet onuitgevonden worden. Aldus Stephan Morris in The Economis van deze week.
Naast wikileaks zijn er ook anderen die klaar staan om te lekken las ik in diezelfde Economist zoals Cryptome en een nog niet genoemde site die in D deze maand het net op gaat.

ecologiste | 11-12-10 | 16:08

Mutsaerts kan hoofd- en bijzaken niet uit elkaar houden. Laten we vooral niet serieus zijn en overal weer een commentaartje van maken. Misschien bang om echt naar buiten te gaan?

adriana65 | 11-12-10 | 16:04

@ Itastijl,

Jezus gast onder welke steen heb je de laatste jaren geleefd.
Het is al maanden bekend dat de Lockerbie-dader vanwege andere redenen is vrijgelaten. Naast druk vanuit Libie speelde ook BP een bedenkelijke rol daarin. En het is al jaren bekend dat (met name het Koningshuis van) Saoedi-Arabie geen sterk Iran in de regio wil en al helemaal geen Iran met nukes. Daarnaast houden Arabieren niet van Perzen en Soennieten niet van Shiiten en vice versa en schaadt Iran de oliebelangen van SA met al hun onrust in de regio. Dat jij dit blijkbaar nog niet wist zegt meer over jou dan de nieuwswaarde van de leaks.

Kortom Pressna heeft gelijk als hij stelt dat er tot nu toe geen nieuwe zaken zijn onthuld.

Mighty Mouse 9 | 11-12-10 | 15:49

Che_cuevara | 11-12-10 | 15:17
Als ze niet hacken, doen ze ook niks illegaals.

Bakito | 11-12-10 | 15:36

@Bakito | 11-12-10 | 14:59
Hacken staat tussen quotes dombo. Leer lezen en interpreteren

Che_cuevara | 11-12-10 | 15:17

Ashtrey | 11-12-10 | 14:59
Ja, maar ongrondwettig, alles om de vriendjes bij de banken maar te beschermen. Ik geloof dat de heren en dames nog maar eens goed de akte van verlating moeten gaan bestuderen.
"maer den Prince om d'ondersaten wille, sonder dewelcke hy egeen Prince en is, om deselve met recht ende redene te regeeren ende voor te staen ende lief te hebben als een vader zijne kinderen ende een herder zijne schapen, die zijn lijf ende leven set om deslve te bewaren. En so wanneer hy sulx niet en doet, maer in stede van zijne ondersaten te beschermen, deselve soeckt te verdrucken, t'overlasten, heure oude vryheyt, privilegien ende oude herkomen te benemen, ende heur te gebieden ende gebruycken als slaven, moet ghehouden worden niet als Prince, maer als een tyran ende"
Tot hier en niet verder, pleurt het gehele land maar plat, wanneer een samenleving niet de vrijheid van informatie waarborgt, wanneer zij niet haar onderdanen beschermt, maar alleen wenst uit te knijpen, te schofferen en als slaven wenst te gebruiken, heeft zij geen recht van bestaan.

repulse | 11-12-10 | 15:07

Volgens mij zouden die nerds moeten demonstreren tegen het dictatoriale Zweedse feminisme, wat sowieso een goede zaak zou zijn... De (Daily)Mailonline heeft een uitgebreid verslag van wat er nou werkelijk achter de aanklacht tegen Assange zit. Het lijkt vooral om "doodgewoon" aandachtszuigend feministisch activisme tegen een bekende Aardbewoner te gaan. Dame 1 ("Sarah", eigenlijk Anna Ardin) postte eerder een 7 stappenplan om wraak te nemen op een "ontrouwe" minnaar. Een student die naar Ardin's smaak niet hard genoeg oplette werd prompt beticht van seksuele intimidatie.

www.dailymail.co.uk/news/article-13362...
208.234.169.12/vb/printthread.php?thre...
Naomi Wolf is lekker sarcastisch op de Huffingtonpost:
www.huffingtonpost.com/naomi-wolf/inte...

AgentKrol | 11-12-10 | 15:04

Een gerichte bankrun op de Zwitserse postbank was heel wat nuttiger geweest (zie ook vorig topic) dan een DDoS aanvalletje op de interwebs, maar ja... die script-kiddies hebben geen geld, en al helemaal niet op bij de Zwitserse postbank.
Enfin: ouderwets demonstreren 1.0 op straat, met spandoeken, leuzen, borden, pamfletten en aksie-stencils, dat zal ze leren!

koerbagh ® | 11-12-10 | 15:00

repulse | 11-12-10 | 14:51
Scare tactics om een voorbeeld te stellen?

Ashtrey | 11-12-10 | 14:59

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:57
Ze hacken niet. U weet echt niet waarover u het heeft.

Bakito | 11-12-10 | 14:59

Als Linux-gebruiker zijnde, zit ik bepaald niet bij Indymedia.

EH3761 | 11-12-10 | 14:58

@Bakito | 11-12-10 | 14:45
Ten eerste: waar maakt u uit op dat ik PVV-aanhanger ben? ik heb niet op de PVV gestemd.
Ten tweede: Wat deze "hackers" doen is in wezen illegaal en dat kan en mag een politicus dus niet goedkeuren.
Ten derde: Het zou electoraal wel degelijk wat opleveren, dat is dus niet de reden. Zie punt 2
Ten vierde: Of u het een man van principes noemt moet u zelf weten maar met uw reet heb ik niks te maken.

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:57

Hey, niet willen demonstreren met indy kan ik begrijpen, maar doe eens een beetje veul druk hier opzetten!!
www.om.nl/actueel/nieuws-_en/@154595/v...
Hier even terug lezen wat er vermeld staat onder "3", dus welke gronden aanwezig moeten zijn voor een "in bewaring stelling"
"3. Er moet sprake zijn van bepaalde gronden"
Dit gaat goddomme over een 16 jarig ventje die een paar knopjes op zijn pc heeft ingedrukt. Iedere randdebiel die iemand halfdood slaat mag zonder probleem zo het politie bureau uitlopen.
Het is goddomme tijd voor een echte revolutie hier in nederland!

repulse | 11-12-10 | 14:51

@Parama Purusha | 11-12-10 | 14:40
Het zal mij een zorg zijn of het (zij) een kneus is, het gaat erom hoe ze eruit ziet.
eerst goed lezen hé

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:51

Hierbij switch ik over van PVV naar de SP.
Die Geert Wilders is in feite toch gewoon een rechtse bal met een one-trick pony obsessie voor islam.
Maar aan de echte onvrede van de nederlander doet hij niks.

Bisschop Gijsen | 11-12-10 | 14:48

@pressna | 11-12-10 | 14:17
Je snapt het. Mijn gegevens mogen openbaar.
Ik neuq 3 keer per dag en de rest naar behoefte.
Dat zijn mijn gegevens, voor de rest heb ik geen tijd

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:48

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:35
Verrassend hè. Was nog een heel gedoe om het niet uit te laten lekken.

Heeft u er inhoudelijk nog iets tegen in te brengen of houdt u het volgens PVV-traditie bij loos gekef?

Bakito | 11-12-10 | 14:45

De grootste verdienste van Jeroen is misschien wel een bloeiende belangstelling voor cybercrime. Het kan nooit lang duren voordat een nieuwe generatie hackers aan de poort gaat rammelen, dan met groffer geschut.
*workshop siekwel injeksjon voorbereiden doet*

Wedstrijdkrokodil | 11-12-10 | 14:44

Deze linux gebruikert blijft lekker achter zijn pc zitten , ik vond de release van de documenten over het vaticaan wel lollig dat ze niet mee willen werken :) Hopen dat die zogenaamde scriptkiddies paypal met rust laten zodat ik kan shoppen van het weekend :)

illegalized1 | 11-12-10 | 14:41

@Che
Noem dan eens één niet-kneus van de PP?
Ze hebben totaal geen ballen, of charmes.
Dit is gewoon een lowbudget manier om aandacht te trekken voor hun zielige partijtje.

Parama Purusha | 11-12-10 | 14:40

pressna | 11-12-10 | 14:18
Pakistan en Yemen laten Amerikanen op hun grondgebied vechten. Tot nu toe waren de landen zelf bezig met het opruimen van de troep. Nu kunnen ze dit niet meer zeggen. Yemen is an allie of the USA.
China vindt Noord Korea niks en wil de Korea laten fuseren.
Saudi Arabie wil Iran laten vernietigen. Saudi Arabie geeft nog geld aan Al Qaeda.
Iran heeft Noord Koreaanse raketten die ook tot Europa reiken.

Itastijl | 11-12-10 | 14:39

Trololol | 11-12-10 | 14:32
En bedankt, verdoemmuh.
* spannond televisie avondje met vrinden down the drain ziet gaan *

Ashtrey | 11-12-10 | 14:35

@Bakito | 11-12-10 | 14:09
Dacht al, waar blijft die aap met z'n Wilders bash?

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:35

@Kaas de Vies | 11-12-10 | 14:03
4, ik ook

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:34

@vincent uit groninge | 11-12-10 | 13:46
Nee, wel van mijn vriendin

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:34

-weggejorist-

Trololol | 11-12-10 | 14:32

@nonanon | 11-12-10 | 13:23
Ga dan naar FOK joh, gezellig daar

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:32

@Conan de Rabarber | 11-12-10 | 13:16
Tja, wat kun je verwachten van iemand met het IQ van een rabarber

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:30

@Parama Purusha | 11-12-10 | 13:11
Hangt er vanaf hoe dat kneusje naast mij eruit ziet

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:28

als nu 6 miljard mensen wat geld overmaken naar de de stichting van bradly manning of julian aasange dan is toch ook duidelijk dat het menens is.

ganzo | 11-12-10 | 14:28

@Kaas de Vies | 11-12-10 | 13:09
Als je een senseo gebruikt mag je nergens meer komen

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:27

@Einde van de Domheid | 11-12-10 | 13:09
Domheid is een muilezel, Domheid is een muilezel

Che_cuevara | 11-12-10 | 14:26

Oneens. In dit geval heiligt het doel de middelen en na Jolo kan alles wat mij betreft. Bovendien is demonstreren het enige wat de babyboomers die de macht hehben begrijpen. In hun belevingswereld is dat hét teken van enorme woede. En voorlichtingsfolders en goede informatie natuurlijk, want dat zijn ook altijd dé ultieme wapens in hun arsenaal.

Bigi Bana Boy | 11-12-10 | 14:23

pressna | 11-12-10 | 14:18
Ja hij werd vrijgelaten omdat hij ziek was. Nu is officieel bewijs dat er andere redenen achter zaten.
officieel bewijs van een instantie is wel anders dan een vermoeden/complot theorie van ene mustafa of henk of ingrid.

Itastijl | 11-12-10 | 14:20

Ach, laat ze. Leven en laten leven. Respect voor de medemens (en zijn eigenaardigheden) is wellicht een universeel principe (geldt dus zelfs voor aliens, waarom dan niet voor nerds?)

Koos Knak | 11-12-10 | 14:19

@itastijl : maar was dat schokkend? of nieuw?

pressna | 11-12-10 | 14:18

Gezien het recht op informatievoorziening dat volgens vele wikileaks aanhangers in het gedrag is wil ik graag iedereen oproepen om al zijn of haar persoonlijke gegevens openbaar te maken op GS.

Of snap ik het dan niet en is dat dan weer wat anders ? ???

pressna | 11-12-10 | 14:17

pressna | 11-12-10 | 14:13
ik heb iets over libie, lockerbie en de vrijlating van een terrorist gelezen. (war on terrorism).

Itastijl | 11-12-10 | 14:16

En wie zei er niet eerder al dat die Wikileaks aanhangers net zo debiel zijn als van die ecogekkies?

ro8in | 11-12-10 | 14:13

Nog weinig schokkends gehoord vanuit die 250.000 documenten. In ieder geval geen zaken die we nog niet wisten... Of zijn jullie geschokt doordat de RK-kerk niet mee wilde werken aan een onderzoek? Of dat Berlusconi corrupt is? etcetc?

Iemand al wel echt schokkende dingen gelezen?

pressna | 11-12-10 | 14:13

@Mutsaerts
doe is niet zo hypocriet. Alles van het oude moet gewoon kapodt online EN offline.

Bukoswski | 11-12-10 | 14:10

De vrijheid van meningsuiting is in het geding. Dat Wilders nog niks van zich heeft laten horen.... Zal electoraal wel niet interessant genoeg zijn. Dat noemt zich een man van principes. Jaja, mijn reet.

Bakito | 11-12-10 | 14:09

Kaas de Vies | 11-12-10 | 13:51

|V33

Ashtrey | 11-12-10 | 14:07

Hmm, oproepen tot een bloedbad. Siert je niet, Mussert. Als de elite het demonstreren van het nieuwe tijdperk niet snapt, dan mag het ook zo. Bruggetje vormen tusse het oude en nieuwe tijdperk, zowel de straat op als via internet. Krakers hebben geen alleenrecht op demonstreren heur.

T.Stark | 11-12-10 | 14:06

jandoppie | 11-12-10 | 13:47
Jackanders | 11-12-10 | 13:48

Thnx!

Ashtrey | 11-12-10 | 14:04

@Raceplee | 11-12-10 | 14:02
Er zijn misschien 3 mensen in Nederland die dit kunnen.

Kaas de Vies | 11-12-10 | 14:03

Als die nerds nu echt een goede protestactie willen organiseren, moeten ze achter hun toetsenbord blijven zitten en van daaruit alle verkeerslichten in de grote steden een uurtje allemaal tegelijkertijd op rood zetten. Dan werken er ineens duizenden mensen (ongewild) mee, en is het effect groter dan de gemiddelde demonstratie in parijs

Raceplee | 11-12-10 | 14:02

nl.wikipedia.org/wiki/Betoging
Eng he! de straat(taal)... wat een verbetering ... eigendom slopen mag ineens wel... (online) kraken is ineens cool geworden.

Itastijl | 11-12-10 | 14:02

Hehehe, GS aan de riem...

Bucket of Shit and P | 11-12-10 | 14:01

@Ashtrey | 11-12-10 | 13:37
Volgens mij ben jij een hacker, als ik zo naar je tijd van posten kijk.

Kaas de Vies | 11-12-10 | 13:51

Ashtrey | 11-12-10 | 13:37
Gewoon op de tegel van de betreffende reaguurder klikken.

Jackanders | 11-12-10 | 13:48

@Ashtrey | 11-12-10 | 13:37 Dubbelklikken in het bericht.

jandoppie | 11-12-10 | 13:47

heeft iemand nog een leuke webcam van het museumplein in de aanbieding?

vincent uit groninge | 11-12-10 | 13:46

@Atm0s & Parsons
OT:
Wat is er met de tool aan de hand? Nieuwe versie? Kan de statistieken niet meer vinden.

Ashtrey | 11-12-10 | 13:37

@Soy yo | 11-12-10 | 13:32
Nee maar de ME luistert alleen naar zijn baasje.

Kaas de Vies | 11-12-10 | 13:36

Kaas de Vies | 11-12-10 | 13:28
Ja precies, en u bedoelt te zeggen dat de overheid/OM ironie/sarcasme/satire zo goed kan waarderen en herkennen? LOL

Soy yo | 11-12-10 | 13:32

@Soy yo | 11-12-10 | 13:20
Nee omdat het niet serieus genomen kan worden.

Kaas de Vies | 11-12-10 | 13:28

Scandeert:
"Stop met soepen! Stop met soepen!"
(anders komen we voor je huis staan en gaan we allemaal liedjes zingen...)
OT. Lijkt me niet dat GS nu al last heeft van een rubberrug. Laat die mirrors maar gewoon staan, teneinde geen gezichtsverlies te lijden...

dosis | 11-12-10 | 13:26

Oh, dat van Indymedia wist ik nog niet. Ik trek ONMIDDELLIJK mijn steun aan Wikileaks in. Met dat soort wens ik NIETS te maken te hebben.

Neon | 11-12-10 | 13:25

-weggejorist-

nonanon | 11-12-10 | 13:23

Conan de Rabarber | 11-12-10 | 13:16
Ik denk zelf dat hij de elektrische stoel zal krijgen na zijn uitlevering aan de VS.

Bolle Wim | 11-12-10 | 13:21

De ME aanzetten tot geweld is trouwens wel geinig. Zou dat net zo strafbaar zijn als gewone burgers aanzetten tot geweld?

Soy yo | 11-12-10 | 13:20

Lekker consequent GeenStijl:

Update: Daar heb je het al. Een DEMO op de Dam. IRL FTW!
Pritt Stift | 09-12-10 | 19:50 | Link | 807 reacties

Arrnie | 11-12-10 | 13:19

Ik denk dat meer dan de helft bij z'n ouders op zolder blijft zitten.
Linux +1 overigens

Piet_Puk | 11-12-10 | 13:18

@coenkoopmans | 11-12-10 | 13:11
Door je te conformeren aan wat babyboomers van je verwachten speel je om te beginnen hun repressief-tolerante spel al mee. We hebben een nieuw spel met nieuwe regels en protesteren op een nieuwe, effectievere manier.

jabier | 11-12-10 | 13:17

Opknopen aan de hoogste mast die Assange.

Conan de Rabarber | 11-12-10 | 13:16

Ik beperk me tot cybercrime. Vele malen effectiever.

Bolle Wim | 11-12-10 | 13:16

necrosis | 11-12-10 | 13:04
Liev als in dom, naïef en totaal niet capabel?

Ashtrey | 11-12-10 | 13:15

De échte nerds komen nooit op straat dus vandaag ook niet.

Soy yo | 11-12-10 | 13:15

@wirbel010 | 11-12-10 | 13:07
Doe eens niet.

Zeeschuimer | 11-12-10 | 13:15

Over de hele wereld wil men deze demo's houden: wlcentral.org/node/554
Zo zijn ze momenteel in Hamburg aan het protesteren, maar nieuws over deze demo is er niet.. #stormglaswater

Zeeschuimer | 11-12-10 | 13:14

Als het nu georganiseerd was door een echte politieke partij voor vrijheid dan was het misschien nog wel wat geworden, met duizenden Vendetta-maskers door Amsterdam heen waggelen en dronken worden lijkt me best gezellig :P

Helaas zijn het de kneusjes van de PiratenPartij die weer eens aan het janken zijn.
Daar wil je toch niet naastlopen?

Parama Purusha | 11-12-10 | 13:11

Zucht, het mag toch wel duidelijk zijn dat de babyboomers je pas na dergelijke acties serieus nemen? Als we allen op ons gat blijven zitten wordt nooit duidelijk of het nu echt gemeend is. Voor hetzelfde geld zit die GeenStijl-techneut in z'n eentje met z'n uninetwerk te DDOSen. Oude menschen snappen het niet.

coenkoopmans | 11-12-10 | 13:11

Ik heb mijn senseo gehacked, mag ik nu ook komen?

Kaas de Vies | 11-12-10 | 13:09

'Assange is een ezel, Assange is een ezel'

Einde van de Domheid | 11-12-10 | 13:09

-weggejorist-

wirbel010 | 11-12-10 | 13:07

Demonstreren is alleen maar symboolpolitiek waar niemand wakker van ligt. Het past niet bij deze tijd.

jabier | 11-12-10 | 13:07

niet heel linux gebruikend Nederland zal er zitten want ik blijf lekker warm thuis bij de kachel ;). Dus mirror mag je laten staan :)

spekjee | 11-12-10 | 13:06

Ja, online actievoeren is te gek, maar om nu nou de straat op te gaan... nee, gewoon lekker blijven ddossen.

De Antitheist | 11-12-10 | 13:05

Nee, niet sarah palin.
Da's een lief milfje.

necrosis | 11-12-10 | 13:04

eensch.... demonstereren is op z'n best folklore en associeert de goede zaak teveel met langharig, werkschuw tuig.

jabier | 11-12-10 | 13:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken