Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA schopt partijcabaretier de laan uit

freekie100pixie.pngSjaak Bral, Raoul Heertje, Joep Onderdelinden, Henry van Loon, Owen Schumacher, Kamps & Kamps, Najib Amhali, Jim Speelmans, Ruben van der Meer, Paul Groot, Klaas van der Eerden, Marcel Verreck, Jeroen Mirck, Kees Driehuis, Vincent Bijlo, Micha Wertheim, Justus van Oel, Jaap Bressers, Jeroen van Merwijk, Peter Heerschop, Jochem Myer, Harry Jekkers, Dolf Jansen, Peter Pannekoek, Arnoud Boer, Arie Koomen, Johan Hoogenboom, Jack Spijkerman, Berry Lussenburg, Tijl Beckand, Sander van Opzeeland, Veldhuis en Kemper, Theo Maassen, Erik van Muiswinkel, Carel Kuyl, Thomas Acda, Diederik van Vleuten, Alex Klaassen, Kees Torn, Eric van Sauers, Mike Boddé, Rob Spiegelenberg.

Reaguursels

Inloggen

Maar was het spreekwoord niet: 'Links lullen, rechts fors de zakken vullen?"

blaster | 25-11-10 | 12:43

Al die zogenaamde 'linkse' cabaretiers zijn voor publiek zo links als Mao, maar tot je hun honoraria ziet. Dan zijn ze ineens zo rechts als Ronald Reagan.

blaster | 25-11-10 | 12:43

Kunnen ze paul de leeuw niet de laan uit sturen. Waar die kwal allemaal mee wegkomt....

bitterpete | 24-11-10 | 19:40

Theo Maassen ??

.
Het is toch Theo Voorvocht Maassen !
.

donjon | 24-11-10 | 15:16

Snap het niet, Links is al aan het uitsterven. Kwestie van tijd.

joopwil | 24-11-10 | 13:33

Het linkse vergrijzing verhaal, daar geef ik ook geen stuiver meer voor.
China is met zijn 1 kind politiek al decenia het meest vergrijzende land van de wereld.
Ook is China al een paar jaar het meest vooruitstrevende land op deze aardbol en tot overmaat van ramp, ook nog het land met de grootste economische groei.
Ben ik nu gek of ben ik een vliegtuig?

Mantisomantis | 24-11-10 | 12:51

Bij mijn geboorte woonden in mijn gemeente 5000 personen. Nu kriejoelen 30.000 personen door onze straten. De aangekondigde, maar niet waargenomen, krimp is een zegen voor mijn kinderen, plaatsgenoten en alle inwoners van dit overbevolkte land.
Alstublieft geen uitkeringsgerechtigde import uit verre bergen meer.

Mantisomantis | 24-11-10 | 12:41

stekker uit de pvda trekken.
het is niets meer dan alleen maar problemen, en om de feiten heen draaien.
als ze nou nog het lef hadden om overal eerlijk in te zijn, en zeggen waar het op staat. maar ja dat zal wel niet haalbaar zijn bij de partij van de allochtoon.

klasseman | 24-11-10 | 11:03

WF Hermans en de katholieken. zelfde statistische gegevens en zelfde roodaangelopen verontwaardigde linkse kerkbedienaren. normaal gesproken neemt de omvang van de gezinnen af bij de derde generatie immigranten, mits deze opgenomen worden in de ontvangende samenleving. in de eigen zuil opgesloten wordt er uiteraard ongelimiteerd doorgefokt en eindig je met een verdeelde samenleving. PvdA wil niet eens meer naar haar eigen wetenschappers luisteren. Je kan Paul Scheffer of Carel Brendel toch moeilijk ideologische vreemdelingen noemen. Het CDA is nog steeds het grootste obstakel naar een nieuwe samenleving en de PvdA doet hier met verve aan mee uit plat geldgewin en eigen belang.

minimá-armezusvan.. | 24-11-10 | 10:19

Dus feitelijkheden poneren mag ook niet meer begrijp ik...

ledzeppelin | 24-11-10 | 10:05

Chiant | 23-11-10 | 21:00
Bedankt voor de link.
www.uitkijk.net/chaos.php?subaction=sh...
''Crimineel gedrag van Roma vloeit voort uit een ander normen- en waardenpatroon, legt Kruszynski uit.
Een Roma-vader die voor zijn zoon een mountainbike 'organiseert', geniet in eigen kring aanzien omdat hij dit voor zijn gezin over heeft.
En valsemunterij wordt niet gezien als oplichting, maar als een spelletje.
In het stadhuis van Ede waagt wethouder Spiegelenberg zich niet aan een oordeel.
"Het is niet de meest gemakkelijke bevolkingsgroep", is het enige dat hij zegt.''
Die Zigeuners, het lijken wel finnen.

Ella | 24-11-10 | 10:05

Chiant | 23-11-10 | 21:00
Bedankt voor de link.
''Het mislukken van de integratie heeft volgens Spiegelenberg alles te maken met de cultuur van de Roma, die te veel "intern is gericht".
Op een A-viertje, waarop de geschiedenis van 25 jaar Roma in Ede is samengevat, staan de belangrijkste culturele verschillen puntsgewijs vermeld.
Zo botst het standpunt van de Roma dat 'scholing overbodig is' met de Nederlandse leerplicht en is 'geen bereidheid tot werken' strijdig met de arbeidsplicht.
Hierover discussiëren is lastig, zegt Spiegelenberg, want voor Roma tellen geen argumenten maar slechts de emotie.''

Ella | 24-11-10 | 10:02

Dat is geen humor maar absolute dommigheeid, die wil je niet als lijsttrekker, dat snap ik ook nog wel. Maar hoe komt zo'n vent op zo'n plek te staan dan?

Jolly Jumper | 24-11-10 | 09:35

Bestaan er uberhaupt wel PVDA'ers met verstand?

kippeNeukert | 24-11-10 | 09:35

Shit, aan wie moet ik mij nu weer de pleuris gaan ergeren.......
(1/2 Neerlands hoop = geen hoop = hopeloos....).

ikvindwassenaar | 24-11-10 | 09:27

PvdA'ers zijn net Belgen, als je erover nadenkt.

Frdnnd | 24-11-10 | 09:21

Typische PVDA reactie: *het is vijf voor twaalf*

spooky | 24-11-10 | 09:12

Dus als we de grenzen open gooien blijven de fokkende emigranten weg, volgens de PvdA, fijne partij

dennisdemennis | 24-11-10 | 08:58

Kan zo aanschuiven bij het PVV gedoogtheater.

Four Eyes | 24-11-10 | 08:33

veel turkse kinderen zijn veelste dik ...
is dat kwetsend als ik dat zeg?

boerepatat | 24-11-10 | 06:12

en wat doen nu al die andere namen bij dit 'artikel'

nance | 24-11-10 | 05:54

Potver, is er eindelijk eens een pvda'er met kloten, moet ie weg.
Maar tis al oud nieuws, ze doen daar liever aan knuffelgangbangs met de Elatikken van deze wereld.

Auspoetser | 24-11-10 | 02:20

Schrok me kapot. Dacht werkelijk dat die De Jonge loser bedoeld werd...

stekelige | 24-11-10 | 01:48

-weggejorist-

Rene Zoutketel | 23-11-10 | 23:05

De humor komt van links, rechts heeft geen humor, hoewel ik moet toegeven dat dit kabinet met ons aller gedoger wat dat betreft veel goed maakt.

Groucho Marx | 23-11-10 | 22:55

-weggejorist-

Rene Zoutketel | 23-11-10 | 22:47

-weggejorist-

Rene Zoutketel | 23-11-10 | 22:46

-weggejorist-

Rene Zoutketel | 23-11-10 | 22:46

ahhhhh ahhhh wel ziellug hoor dat Freek De JONGE niet bij naam en toenaam wordt genoemd terwijl zijn PICA wel wordt getoond ahhhhh ik heb zo ongelooflijk veel medelij / mededogen met hem!

Rene Zoutketel | 23-11-10 | 22:45

@Domheid je valt wel lekker op zo met je min -t

Rene Zoutketel | 23-11-10 | 22:42

@ Chiant
Ik ken deze man op persoonlijk en zakelijk vlak (jammer genoeg) maar al te goed

halalgehaktbal | 23-11-10 | 22:30

Nog steeds bestaat die PVDA hè ! Ongelofelijk, hoe lang nog?

Creaguurder | 23-11-10 | 22:27

@halalgehaktbal | 23-11-10 | 21:57
Yep. We hebben het over dezelfde regent.

Chiant | 23-11-10 | 22:25

Afgezien van het feit dat Spielenbergs oplossing na de eerste generatie is uitgewerkt en - behalve op de pluchebezettingsgraad van de PvdA - geen positief neveneffect zal hebben, heeft de PvdA de maatschappelijke thermometer ook in Gelderland verkeerd ingebracht: 'Met zo iemand moeten wij de verkiezingen ingaan, laat staan winnen?' LOL!

DiagnosisTyphus | 23-11-10 | 22:21

dit waren trouwens alleen de dingen die me snel te binnen schoten, ik weet zeker dat er na wat google werk nog veel meer te vinden in van deze volledig in incompetente plofkop

halalgehaktbal | 23-11-10 | 21:57

Ik, als inwoner van ede, som hier even wat dingen op die de heer spiegelenberg op zijn naam heeft staan:
Het praktisch gratis laten wonen van zijn dochter in de leegstaande boerderij die bij het bedrijf zit waar meneer directeur is, hiervoor heeft een klusjesman die er daarvoor woonde het veld moeten ruimen.
Het voor 120 euro per maand geabonneerd zijn op een sms-service met voetbaluitslagen, dit viel tenslotte binnen het budget van 500(!) euro dat meneer per maand op mocht bellen op zijn zakelijke toestel.
Het erdoor drukken van een nieuwe wijk die er moest komen maar waar 10 jaar na dato nog steeds alleen maar wat infrastructuur ligt omdat de Edese woningmarkt compleet verzadigt is met dit soort vinexwijken.
Dit laatste was ook de reden waarom hij het veld moest ruimen als wethouder en toen maar bij directeur moest worden bij de permar waar hij nu vrolijk elke maand 9000 euro netto binnenharkt.
Verder is het gewoon een van de meest nare zelfingenomen mensfiguren die ik ooit ontmoet heb.
BAH!

halalgehaktbal | 23-11-10 | 21:55

Zou "fokkende katholieken" dezelfde gevolgen hebben gehad?
Ik wed van niet.
PvdA-ers zijn hyperracistisch --- en ze zien het niet.

Merlot | 23-11-10 | 21:43

Lekker oprutte

John Doorzon | 23-11-10 | 21:41

@Chiant | 23-11-10 | 21:00
haha voor ik je linkje opende wist ik al wat er komen zou.

deraderendraaien | 23-11-10 | 21:06

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:59
Daar achter het station werkt dus de voortgeschreden beschaving in optima forma. Een kleine oase in een woestijn van middeleeuwisering.

Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 21:05

Hier nog een fraai stukje CV van de heer Spiegelenberg waar de daadkracht vanaf spat: www.uitkijk.net/chaos.php?subaction=sh...
En ook die lui fokken graag hoor Rob! Is het niet binnen de familie, dan is het in overdrachtelijke zin wel met de pliesie, school, winkeliers of de buren.

Chiant | 23-11-10 | 21:00

Dus: Jan Jaap van der Wal is nooit leuk geweest.
Maar: wat is hij dan wel?

ojédiaré | 23-11-10 | 21:00

@Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 20:56

Achter het Centraal 5 euro heb ik gehoord, schijnt heel snel te gaan en bloed komt er niet aan te pas.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:59

@Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 20:56
Voortplantend inzicht.

Sliptong | 23-11-10 | 20:58

Ow jee, de jankerts zijn weer bezig op televee 2

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:57

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:55
Als het niet al te geldverslindend, tijdrovend en bloederig is, wel ja.

Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 20:56

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:54
Ghehe. D'r af met die kaak!

Sliptong | 23-11-10 | 20:55

@Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 20:53

Maar je wilt nog wel neuqen?

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:55

@Sliptong | 23-11-10 | 20:50

Misschien hadden ze wel een Nataleetje gedaan, ook niet echt fout.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:54

Voortplanting is een tijdrovende, geldverslindende, bloederige affaire. Middeleeuws, welbeschouwd. Dat het überhaupt nog bestaat in Nederland anno 2010 is een gotspe. We zijn vooruitstrevend, maar de club van 10 miljoen heeft nog lang geen tien miljoen leden en de Middeleeuwse toestanden worden gewoon geïmporteerd waar je bij staat.

Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 20:53

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:50
RIBBIB.

Sliptong | 23-11-10 | 20:51

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:49
En gepekeld! Vergeet het pekelen niet!

Sliptong | 23-11-10 | 20:50

@Sliptong | 23-11-10 | 20:42

Ah, dat zal dan vanwege zijn achternaam zijn, hij zal zich wel verbonden voelen met een vette pad.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:50

Sliptong | 23-11-10 | 20:46
Ja. Het heeft een hoge "nu weten we het wel" factor.

Rammstein | 23-11-10 | 20:49

@Einde van de Domheid | 23-11-10 | 20:46
Zoiets. Zou het zelf geen inaugurele rede noemen maar thnx. De stijlloze professor. Kewl.

Sliptong | 23-11-10 | 20:49

@Einde van de Domheid | 23-11-10 | 20:43

Ik zie de humor echt niet maar ik geloof graag dat dat aan mij ligt en mijn slechte gevoel voor humor.

Sowieso kan niemand zeggen dat Balkie geen lef heeft, gewoon een dikke middelvinger opsteken tegen een heel volk en de soevereiniteit van 17 miljoen Nederlanders weggeven noem ik lef en durf hebben, de ware VOC mentaliteit zeg maar. In 1600 hadden ze hem gekielhaald.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:49

Prrrritttt! Heb je haast? Geen inspiratie? Ben je stonie tonie?
Het topic is wel aardig.... (hoor de 'maarrrrr' aankomen!)

Maarrrr, dat opsommen om d'r maar vanaf te zijn is zoooooo jammer! Niet meer doen! Geldt ook voor Brusselmans, Mutsaerts, VanKoetsveld, Johnny Quid en Bert Brussen...

P.S. @ ZDEV | 23-11-10 | 19:27 Mooi tegeltje!

Pastor Sippenhaft | 23-11-10 | 20:47

@Rammstein | 23-11-10 | 20:33
De pedoplaat blijft hangen.

Sliptong | 23-11-10 | 20:46

Sliptong | 23-11-10 | 20:44
Met zo weinig ritme en melodie in je oraties toch nog best een aerdige begeleiding!?

Einde van de Domheid | 23-11-10 | 20:46

azoturie | 23-11-10 | 20:36
fuk, waar moeten dan in vredesnaam overheen braken?!?

Snerpe Schede | 23-11-10 | 20:45

@Einde van de Domheid | 23-11-10 | 20:43
Vond het wel een beetje D-mineur.

Sliptong | 23-11-10 | 20:44

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:42
Let even op die akkoordjes onder: 'Maar dat durft u niet' hahahaha....

Einde van de Domheid | 23-11-10 | 20:43

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:40
De partij voor de dieren natuurlijk, Tsss.

Sliptong | 23-11-10 | 20:42

@Einde van de Domheid | 23-11-10 | 20:37
LOL. De waarheid begeleidt door een piano. Prachtig.

Sliptong | 23-11-10 | 20:42

@Einde van de Domheid | 23-11-10 | 20:37

Ik geloof niet dat ik jouw gevoel voor humor deel.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:42

Ja, dat heerschap kan ik mij nog goed herinneren. Jarenlang wethoudert geweest in 0318 en verantwoordelijk voor het fenomeen dat de WOZ-waarde inmiddels mijlen boven de werkelijke marktwaarde ligt. Want OZB. Want linkse hobby's. In een "welvarende en kleurrijke gemeente", dat is. (U weet wel, die van het op auto's dansen op 11-09-2001). Dat van die welvarendheid dat kan wel kloppen ja. Als je de gemeente tenminste als instituut beschouwd en niet als gemeenschap.
Jammer dat pdf'jes op de PvdA-sectie van de gemeente weggejorist zijn en we het nu moeten doen met Google-cache: webcache.googleusercontent.com/search?...

Chiant | 23-11-10 | 20:41

@Herr Boenkerbouwer | 23-11-10 | 20:37

In welke gemeenteraad zit Paul de L. dan en voor welke partij?

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:40

@azoturie | 23-11-10 | 20:36

Laten we broeder Spiegelenberg opnemen in onze warme schoot, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald moeten we maar denken en laten we vergevingsgezind zijn.

*mompelt, als er 1 schaap over de dam is*

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:39

-t

Einde van de Domheid | 23-11-10 | 20:39

Cabaret, Turken Marokkanen, nog een keer deze link (Geert Wilders begeleidt door cultuurpianist: www.youtube.com/watch?v=dS-7IUZml-0&am... (Duurt een halve minuut is echt erg leuk en bij herhaling nog leuker...)

Einde van de Domheid | 23-11-10 | 20:37

Ze hadden beter Paul de Leeuw eruit kunnen tiefen: die wil opoe Veerkamp weer opgraven!!

Herr Boenkerbouwer | 23-11-10 | 20:37

Nooit geweten dat niet alleen journalisten maar ook toute cabaretierland linksmensen waren. Maar ja van subsidiesponsen moet je dat eigenlijk wel verwachten.

knight03 | 23-11-10 | 20:36

Zie je eindelijk het licht - wordt je geëxcommuniceerd! Tsja, veel verschil is er niet tussen de kerk van Rome en de kerk van links, als het gaat om wat je wél en wat je niet mag zeggen...
-
Nog héél even en de PvdA bestaat niet meer...

azoturie | 23-11-10 | 20:36

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:24
Wordt dat niet een beetje vervelend ondertussen ?

Rammstein | 23-11-10 | 20:33

Er is er weer een wakker geworden. Hulde aan die man die een gesubsidieerde baan opgeeft en een echte baan moet gaan zoeken. * dialoog tussen Neo en Morpheus voor zicht ziet aangaande de "real world" *

Sliptong | 23-11-10 | 20:31

Een hoog geboortecijfer is primitief en achterlijk, dat moeten we niet willen met z'n allen.

Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 20:30

Als we nou zorgen dat het land weer 'leuk' wordt, gaat misschien iedereen weer eens een keertje flink fokken!

DijenkletserT | 23-11-10 | 20:27

Wat had hij dan moet zeggen? Tokkende Furken of Fukkende Torken.
Ik woon zelf in een moslimwijk. Eergisteren liepen hier 300 islamietjes, vandaag 600 en ik weet zeker dat er morgen 1200 islamitische kinderen in de buurt lopen schreeuwen.
Baby's uitpoepende Turken is correct. Opdracht van Allah toch?

grote haas | 23-11-10 | 20:26

@seven | 23-11-10 | 20:23

Mohammed had al sex met een 9 jarige schijnt.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 20:24

Het geboortecijfer zegt trouwens nog lang niet alles, ook de gemiddelde leeftijd waarop de kinderen geboren worden speelt een grote rol. Als je al kinderen hebt op je 20e ipv op je 32e en die nieuwe mensen ook weer rond die leeftijden zal het groeicijfer van groep A aardig doen verschillen met groep B.

seven | 23-11-10 | 20:23

Wat is dit? Wie hoort in het rijtje niet thuis? Sjaak Bral dan, die is van GL en de enige die volle zalen trekt.

dubbert | 23-11-10 | 20:18

euheh euh oppakken en allemaar terug naar hun eigen land die pvda'ers

Slurfje | 23-11-10 | 20:13

Eurotokkie | 23-11-10 | 19:15
Ik ben niet snel beledigd maar dit!
;)

ZDEV | 23-11-10 | 20:10

@seven | 23-11-10 | 19:55
Ja, daar was ik al bang voor. Ok. Tx.

Parsons | 23-11-10 | 20:10

ook typisch trouwens dat er over het in opspraak geraakte SPD-lid Thillo Sarrazin nergens een link werd gelegd naar zijn SOCIAAL-DEMOCRATISCHE achtergrond in de VOLKSKRANT, maar 6 nieuwsberichten later stond helemaal onderin snel nog even vermeld dat het een SPD lid was.

Rene Zoutketel | 23-11-10 | 20:06

El Rey | 23-11-10 | 19:55
De problemen van lokale krip worden overdreven. Ja buurtscholen zullen moeten fuseren en wellicht fuseert de super ook, maar terug naar iets minder overvolle aantallen inwoners is geen ramp. Minder druk op og prijzen, wellicht vaker 2e huisje in zo'n dorp voor stedelingen. Groei in inwonertal is leuk voor totaalcijfers, maar als de opbrengst van de lokale economie gedeeld moet worden met meer inwoners is het pp toch minder.

seven | 23-11-10 | 20:06

Dus men moge geen grapjes maken over het Turkse 'ras' en het Mocro'ras'?
Het was ook geen grap.... het is de bittere waarheid...... en als iets WAAR is, dan kan het bij de PvdA wel degelijk STRAFBAAR zijn.

illuvatar | 23-11-10 | 20:05

Een sociaal democraat met realisme is gedoemd uit de partij gezet te worden. Net zoals de sociaal-democraat Thillo Sarrazin van de SPD , de PVDA van Duitsland.

Rene Zoutketel | 23-11-10 | 20:04

Wat heeft de hoofdpiet te zoeken in dat rijtje namen?

illuvatar | 23-11-10 | 20:01

@Ivoren Toren | 23-11-10 | 19:52

Niet slecht gedaan? Die kleaudtzak hadden ze in andere tijden tegen de muur gezet wegens hoogverraad. De Uberlul heeft onze soevereiniteit gratis weggeven terwijl 70% vd bevolking hem heeft verteld dat niet te doen. Niet alleen heeft hij de democratie volledig aan zijn laars gelapt, hij heeft gewoon een dikke middelvinger naar ons opgestoken.

De idieaut zal de geschiedenis ingaan als degene die Nederland voorgoed naar de kloten heeft geholpen met zijn hulp sinterklaas en staatsschuld verdubbelaar Wouter B.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 19:59

"fokkende Turken wordt PvdA fataal.
Ik denk dat het NL fataal wordt.

max_laadvermogen | 23-11-10 | 19:59

Ahum, ik mis alleen nog Jan Joop van der Gwahlle, Wagge, ofzoiets met een konijnenlook uitgesproken maar dan een stuk duidelijker dan konijnen doorgaans communiceren dus.
Dat mannetje is helemaal niet leuk, maar zijn melodramatische non act maakt je dermate zenuwachtig wordt dat je zomaar ineens in een hysterische en gillende lachbui narochelend op de vloer ligt na te hijgen.

The eimer | 23-11-10 | 19:58

daarom ook kinderbijslag afschaffen na drie kids.

Abugreip | 23-11-10 | 19:58

Dus.. Iemand stapt uit een partij voor het zeggen van de waarheid? *het niet begrijpen doet* Iedereen 'fokt'.. Of niet soms?

Mea Culpa Gump | 23-11-10 | 19:57

Parsons | 23-11-10 | 19:51
Die piek omhoog na hun 50e levensjaar is dan wel weer frappant.

of zo | 23-11-10 | 19:56

@[email protected]

Ik denk dat we iig beide concluderen dat dit snode plan tot een toename van onrendabelen zal leiden.

Maar "wat mij betreft nog erger" dat dit plan geen oplossing is voor het probleem van bevolkingkrimp op het platteland, omdat de betreffende groep liever in een stad zal wonen dan in Heerde.

Deze meneer is dus van het soort dat zowieso als antwoord geeft dat we de multiculturele samenleving moeten omarmen, ongeacht welke vraag er gesteld wordt.

El Rey | 23-11-10 | 19:55

Parsons | 23-11-10 | 19:51
Oh, je reageert op 19:29, gewist zo lijkt het.

seven | 23-11-10 | 19:55

@ neemjemoederindemali | 23-11-10 | 19:38
Kom kom. Balkie heeft het het grootste deel van de tijd helemaal niet slecht gedaan. Alleen dat laatste kabinet met de PvdA was een drama, maar dat beseffen ze bij het CDA inmiddels ook wel.

Ivoren Toren | 23-11-10 | 19:52

@seven | 23-11-10 | 19:29
Hey, dat is ook toevallig, die zocht ik van de week. Weet jij waar het origineel is gebleven?

Parsons | 23-11-10 | 19:51

@ZDEV | 23-11-10 | 19:27
Wat een pareltje! *lijst kopen gaat*

Parsons | 23-11-10 | 19:50

"We weten dat die flink kunnen fokken." Wilders is er een intellectueel bij.

Ivoren Toren | 23-11-10 | 19:50

@seven | 23-11-10 | 19:44
zijn er geen actuele cijfers?
14 jaar geleden...

Leeft Hans Sibbel nog?

FirstAnnual | 23-11-10 | 19:45

@ ZDEV | 23-11-10 | 19:27

Je heet toevallig geen van Zuydewijn ? Als je zo goed bent schei dan uit te mekkeren en ga ik de politiek jij bent de GOD waar wij opwachten.
domme doos dat je er bent.

Herr-Flick 2.0 | 23-11-10 | 19:44

Rob heeft wel gelijk

menderes | 23-11-10 | 19:41

... en mijn tafelheer is Jan Mulder, dit is De Wereld Draait Door!

De Rechtse Baron | 23-11-10 | 19:40

ZDEV | 23-11-10 | 19:27

Waarde vriend, ik omarm je anti-belastingdienst-gevoelens. Godverdomme, als ik uitreken wat moederdemilf en ondergetekende per maand aan belasting moeten betalen word ik helemaal gek. En slechts een hypotheekje van een kleine
60K (vroegah kostten de huizen bijna nix), dus veel renteaftrek heb ik niet.
*snel naar de slijter rijdt, voetjebal zonder bier is als prins Bernhard zonder minnares*

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 19:38

@G-unite | 23-11-10 | 19:30

Op oudejaars avond rol ik om 19.00 uur dronken mijn bed in om er rond 24.00 uur weer uit te rollen om verder te zuipen, zou je ook moeten doen.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 19:37

@El Rey | 23-11-10 | 19:24
Wellicht heb ik het anders gelezen dan jij bedoeld had, zou kunnen.

G-unite | 23-11-10 | 19:30
Juist, Guido Weijers schopt kont.

Cuyahoga | 23-11-10 | 19:35

@Parsons | 23-11-10 | 19:26

Yep, stond er zelf van te kijken moet ik zeggen, toch niet zo'n grote digibeet dan ik gedacht had.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 19:33

Inderdaad ja, directeur van weer een subsidieclub. Krijg je dat soort functies automatisch als je bij de Pvda gaat of zo?

of zo | 23-11-10 | 19:33

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 19:30
Jullie ook allemaal!
Pas jij wel op met snuiven? Die as is niet goed voor je ;)

ZDEV | 23-11-10 | 19:33

Prof. D.A.H. Vintik | 23-11-10 | 19:19
Nee, die mochten niet meedoen.
Claudia is wel tegen discriminatie en zo, maar een negert als potentiële donorvader, dat gaat dan weer te ver. Je moet ook nog naar de buitenschoolse opvang met dat jong hé.

Cuyahoga | 23-11-10 | 19:31

@ZDEV | 23-11-10 | 19:27
Pff, ik, ik, ik... met de neus in de poedersuiker gezeten??

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 19:30

Naast het feit dat zijn opmerking over het geboortecijfer juist is blijft het jammer dat de PvdA het importeren van Marokkanen en Turken blijkbaar als oplossing voor grijze druk of lokale krimp door vergrijzing en ontgroening ziet. Dat is letterlijk een piramidespel. Zie webcache.googleusercontent.com/search?...

seven | 23-11-10 | 19:29

Freek is de ultieme belichaming van het Linkse Elitaire Establishment en vervuld dus, als zodanig [/Onkel X], een symbolische doch belangrijke functie. Dus nog niet met pensioen gaan, Freek!
Overigens, wel een meesterperformer, hoor. Altijd geweest. Nu een beetje een kribbige oude man geworden maar swa, dat zou ik ook zijn op die leeftijd.

Ales | 23-11-10 | 19:28

Dit is een aanklacht. Ik word zeer gediscrimineerd door onze overheid, in het bijzonder de PvdA.

Geboren in een rood arbeidersgezin in een rode omgeving. Geen geld. Geen uitkering. Onrendabele.

Dankzij (met enige bescheidenheid) enige hersens, motivatie, doorzettingsvermogen en keihard knokken lukte het me deze onderklasse ontstegen.

Ik ben een rendabele geworden. En hoe. Hoezee! Ik voed vele monden. Ik creëer werkgelegenheid. Ik exporteer bovendien veel dus ben pure winst voor de Nederlanden. Ik trek keiharde euro's dit land binnen. Ik investeer in groei, in innovatie. Ik geef geld uit aan vele luxe artikelen. Elke euro wordt HIER besteed.

Maar nu word ik dus gediscrimineerd. Op sociale klasse. Op inkomen. Dus ook op motivatie, inzet, IQ. Daarnaast heb ik ook nog eens de pech een gezonde Hollandse jongeman te zijn. Paria in eigen land. Was ik maar lesbisch (sowieso ;). Was ik maar een negerin. Geloofde ik maar in rare sprookjes. Had ik maar een zielige aandoening. Dan kreeg ik subsidie. Hield ik maar van politiek-correcte culturele hobby's zoals eksperimenteel teater. Maar ik hou meer van auto's, schieten en punkmuziek.

Mijn hobby's zijn extra belast in plaats van extra gesubsidieerd. Mijn leven wordt niet gesubsidieerd. Geen huursubsidie. Geen bijslagen. Geen belastingkortingen. Integendeel. Ik word gedwongen meer belasting te betalen dan een ander. Vlaktaks is geen discriminatie. Betalen naar ratio wel. Alsof je wordt getaxeerd op je huidskleur. Want per saldo moet ik meer bijdragen dan een ander. Sterker nog, ik word niet alleen gedwongen belasting te betalen naar ratio van inkomen, ik moet extra dubbelop gaan betalen door ons 'progressieve' belastingstelsel. Een typisch linkse vinding, maar evenzo misbruikt door rechts.

Discriminatie op basis van sociale klasse dus. Ik ga maar eens aangifte doen bij het MDI. Wedden dat ze me uitlachen? Me niet serieus nemen? Stel je voor dat een lesbienne aanklopte. Of een neger. Of een zwakzinnige. Zou deze ook door het MDI worden uitgelachen? Discriminatie dus. Ook daar. Eenzijdige discriminatiebestrijding.

ZDEV | 23-11-10 | 19:27

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 19:19
Ah ok, gelukt dus?

Parsons | 23-11-10 | 19:26

@[email protected]

Ik dacht dat ik dat impliciet wel gezegd had.

El Rey | 23-11-10 | 19:24

Het is ook trouwens onzin. Naarmate de grotere steden steeds meer bevolkt zullen worden door onze middeleeuwse kolonisator (en dat gebeurd ook zonder massa immigratie doordat ze zo ongeloofelijk fokken) zullen de smerige ongelovige autochtone untermenschen vanzelf verdreven worden naar het platteland hoor....
Bevolkingskrimp opgelost. En geheel in PvdAllah-stijl!

Ales | 23-11-10 | 19:24

Nou Freek nog, die had 25 jaar geleden al moeten stoppen. Hoe erg over de datum kun je zijn. Alleen als Hella viool gaat spelen dan lijkt het nog wat want dat is vier keer erger. Doehoeg!

Roofje | 23-11-10 | 19:23

Laat hem maar schreeuwen om subsidie.

Waaligator | 23-11-10 | 19:23

Wát fokken die Turken trouwens? Kamelen? Drommen darissen? Gerbils? We hebben n.b. een staatssecretaris die paarden fokt, moet hij daarom nu alweer opstappen?

wil van reem-talma | 23-11-10 | 19:22

@Eurotokkie | 23-11-10 | 19:18
Missen als kiespijn.. Linkse hobbykip.. Freek heeft al teveel podium gehad..

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 19:21

@Causa Sui | 23-11-10 | 19:19

Griffo's moeten verplicht fokken.
"Gaat heen en vermenigvuldig U"

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 19:21

De meeste "belegen' reaguurders kennen wij nog als: eerstfokkendanpraten...
Maar wtf deed de man nu fout? Ies die waarhaid...

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 19:21

@El Rey | 23-11-10 | 19:13
Je vergeet één belangrijk detail; wat is de toegevoegde waarde van Turken en Marokkanen uit de meest onherbergzame binnenlanden met een opleidingsniveau van 0 en een dito aanpassingsvermogen?
Juist, niets. Behalve dat er weer honderdduizenden uitkeringstrekkers bij komen in Nederland.
Laat het volk lekker krimpen; alleen maar voordelen. Minder files, korte wachtlijsten, minder huisvestingsnood, goedkopere medische voorzieningen, meer ruimte, minder milieuvervuiling.

@Parsons | 23-11-10 | 19:13

Tnx, had het inmiddels zelf bedacht. Zit nog ff op kantoor de zooi weg te werken die in mijn vakantie is ontstaan en de pc waar ik achter zit is net nieuw.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 19:19

Ze fokken toch, zoals iedereen? Het is pas racistisch als je zegt dat Turken niet mogen fokken.

Causa Sui | 23-11-10 | 19:19

@PvdA, maak je niet zo druk om een mol binnen de geledingen, doet de PVV toch ook niet.
Hoi Hero!

[email protected] | 23-11-10 | 19:11
Dan zijn ze Jörgen Raymann en Prem Radhakishun vergeten te vermelden.

Prof. D.A.H. Vintik | 23-11-10 | 19:19

kommabijmebinnen | 23-11-10 | 19:14

Ja goed ik ben ook geen fan van Freek , maar mensen gaan hem echt missen al is die een verzuurde ouwe linkse gek.

Eurotokkie | 23-11-10 | 19:18

-weggejorist-

Herr-Flick 2.0 | 23-11-10 | 19:16

Ik wil ook fokken als konijnen.

rsd87-- | 23-11-10 | 19:16

ZDEV | 23-11-10 | 19:12

U bent ambtenaar .

Eurotokkie | 23-11-10 | 19:15

Maar hij behoudt zijn PVDA regentenbaantje:
"Spiegelenberg is directeur van de werkvoorziening Permar in Ede"
*ZUCHT*

De Literator | 23-11-10 | 19:14

Eurotokkie | 23-11-10 | 19:09

Zonder Freek wordt het pas echt leuk in Nederland!
Ik hoef die verzuurde ouwe linkse gek in ieder geval nooit weer te zien.

kommabijmebinnen | 23-11-10 | 19:14

Het is wel een echte PVDAer want zijn oplossing gaat weer volgens de oude paden en is volledig onwaar.

Het eerste wat die turken en marokkanen namelijk zullen doen is verhuizen naar een echte stad. Dan is de bevolkingskrimp dus nog steeds niet opgelost en zijn de problemen elders weer toegenomen oftewel de problemen zijn weer groter geworden.

El Rey | 23-11-10 | 19:13

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 19:10
Uit het vorige topic: Open met > Firefox

En voor de rest wens ik al die cultuurjankers ongezien de tiefus, inclusief Rob Spiegelenberg, want die ken ik ken ik niet en dat wil ik graag zo houden.

Parsons | 23-11-10 | 19:13

Ik maak me meer zorgen over fokkende PvdA-ers.
De arbeidersklasse kent geen rem!

ZDEV | 23-11-10 | 19:12

Niet mijn ideale plan als de voor krimpregio's, maar het klopt wel. Wat die politiek correcte mensjes ook zeggen.

Diny in Bikini | 23-11-10 | 19:12

Waren op 20 september 2007 allemaal bij de Claudia de Breij-gangbang?

Cuyahoga | 23-11-10 | 19:11

Een Pvda die de waarheid spreekt, logisch dat ze hem er uittrappen, stel je voor zeg, voor je het weet gaat Verhagen nog vertellen godt niet bestaat.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 19:10

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 19:05

Zonder Freek wordt het veel te saai in Nederland.

Eurotokkie | 23-11-10 | 19:09

Is Peer Terpels soms partijvoorzitter geworden?

Art Vandelay Ultor | 23-11-10 | 19:08

Officiële reactie PvdA:
liegen, draaien en volledig ontkennen.

Kale Gast | 23-11-10 | 19:07

Cultuurbarbaren zijn het.

Eurotokkie | 23-11-10 | 19:06

PvdA is het nieuwe 'smoel-houden-in-de-pas-lopen-of-oprotten-partij'. Alle vrijheid venijnig vermoord omwille van gehoorzaamheid in overtuiging. Sterf PvdA sterf!

Stroopdoos | 23-11-10 | 19:06

Ik heb het helemaal gehad met die "Freek".. Ga eens met pensioen!!

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 19:05

De waarheid en niets dan de waarheid. Maar bij de PvdA mag de echte waarheid niet worden verteld, want dan discrimineer je en vlieg je eruit.
Positieve discriminatie mag dan wel weer, he Job?

jasser | 23-11-10 | 19:05

LOL @ typische PvdA-pavlovreactie

'Racisme!!!'

Art Vandelay Ultor | 23-11-10 | 19:04

Claimt de PvdA cabaratiers?

nokkenaskettingklem | 23-11-10 | 19:03

Iets voor FOK !?

schizoïde | 23-11-10 | 19:03

Nee, een PvdA-er die de waarheid spreekt! En hij schrikt er zo van dat ie zelf maar terugtreedt.

Dagelijkse Dosis | 23-11-10 | 19:03

PvdA'r met visie.

reageerbuis | 23-11-10 | 19:02

Zijn volgend jaar allemaal zwarte Piet in het Sinterklaasjournaal. Dat is toch een vergaarbak van gesjeesde cabaretiers.

Djilleke Spoker | 23-11-10 | 19:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken