Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Help. Joke Kaviaar radicaliseert

jokekaviaarleestvooruiteigenwerk.jpgHet is alweer een tijdje terug, maar daar is ze weer! Joke Kaviaar. Officieel kierewiet anarcho-syndicalistisch dichteres. Vrouw met wapperend okselhaar en herdershond voor wie actievoeren een manier van leven is. Allemaal reuze onschuldig en daarmee een dankbaar leverancier voor menig LOL-topic. Alleen blijkt Joke nu aan het radicaliseren geslagen. Zorgwekkend. Helemaal de kluts kwijt in deze bange wereld vol kapitalistische onderdrukking. Op kwaliteitsblog Indymedia krijgt Kaviaar alle ruimte haar verhaal te doen. Betoog gaat over Rara-terrorist Roemersma die in de jaren '80 een spoor van GEWELD achterliet. Huis van staatssecretaris Kosto in de fik. Makro-filialen in de as wegens activiteiten in Zuid-Afrika. Maar mw. de radicaaldichteres plaatst de terreur graag voor u in de juiste context: "Is het in de fik steken van een bedrijf dat geld verdient aan apartheid eigenlijk wel geweld? Volgens mij niet (...) Een affikkend bedrijfspand is geen geweld, het is het begin van gerechtigheid". Hele actiebetoog hier. AIVD-boys, lezen jullie even mee. Komt Joke nog een keer: "Hoe dan ook: tijd voor een nieuwe generatie om op te staan en de fakkel van Rara over te nemen!". Dus gaarne dit MUGSHOT goed in u opnemen. Gelieve niet zelf in te grijpen. Verdachte kan onverwacht gaan dichten.

Reaguursels

Inloggen

@ campion | 24-11-10 | 21:47
"Klopt, maar wat is er met jou mis dat je je er zo druk over maakt eigenlijk?"
Ik reaguur dus ook enkel op een reaguursel. Ik bleek een gevoelige snaar te hebben geraakt.
U wilt een antwoord, u krijgt een antwoord. Een onderbouwde nog wel, Jawel.
.
"Wat ik zeg is dat Joke al jaren vooral zichzelf ermee heeft."
Dat gaat het betekenen, ook volgens mijn indruk.
.
"En dat allerlei externe agressie zoals jij dacht dat wel heilzaam zou zijn daar dus nooit iets aan heeft veranderd."
Ik probeerde dus en hoopte dat ik duidelijk uitdrukte wat ik bedoelde. Actie=reactie.
Wat u niet wilt wat u geschied zo doe dat ook een ander niet.
Goed proberen te praten wat duidelijk totaal verkeerd is valt daar ook onder.
Als men voorbij genoemde socialisatieperiode is en men heeft zichzelf overtuigd dat dit inderdaad de juiste weg is en men neemt helemaal niets meer in consideratie want we meten ons maar gewoon een houding aan van de waarheid in pacht te hebben en richten de eigen agressie, onlustgevoelens naar buiten naar een ieder met een onwelgevallig uiterlijk/mening dan ben je niet enkel bezig om een ander het leven te verzieken maar dus ook bezig je eigen leven te verzieken. Kan inderdaad zijn dat dit besef nu langzaam inzinkt maar we gaan maar gewoon door want anders lijkt alles wat we hebben gedaan zinloos.
Maar dit is het ook en daar gaat echt niets aan veranderen Joke.
.
Welke last heb ik van Joke. Ik woon dus niet in een open inrichting als een Amsterdam dus persoonlijk heb ik ook niets met Jokes te maken.
Negatieve, "sociale" lasterende schlemielen heb je wel overal.
Het ging dan ook niet om Joke herself mocht je dit gedacht hebben, het gaat om hele verschijnsel waar onze Duyvendak, van der Graaf en de rest ook deel van uitmaken
En dan praten we dus niet over verkeersovertredingen.
Ik moet btw dan ook eerlijk bekennen dat ik ook wel eens 5 km te hard rijdt. Maar ik zit niet in de 2e kamer dus maakt het niet uit.

said_fred | 25-11-10 | 14:51

Klopt, maar wat is er met jou mis dat je je er zo druk over maakt eigenlijk? Wat ik zeg is dat Joke al jaren vooral zichzelf ermee heeft. En dat allerlei externe agressie zoals jij dacht dat wel heilzaam zou zijn daar dus nooit iets aan heeft veranderd.
Maar heb jij LAST van Joke? Dan spoor je zelf niet helemaal.

campion | 24-11-10 | 21:47

Ze heeft dan tig keer een taart in het gezicht en tevens ruitjes ingetikt gehad ?
Maar goed, Joke is stoer en ech nie bang hoor.
.
Uit je relaas is ook uit te concluderen (als het allemaal dus niet uit de bekende dikke duim is gezogen) dat ze er wel goed in is geslaagd om een redelijk aantal mensen dusdanig over de zeik te jagen dat men dit soort persoonlijke aanvallen gaat doen.
Waar ik op doelde is meer het feit dat als een kind nog in de socialisatiefase is men duidelijke grenzen moet stellen en deze bewaken.
Rust,regelmaat en reinheid zoals het ook wel heette; www.nko.nl/ned/opvoeding/rust_reinheid...
.
Je zegt dat ze volledig alleen staat. Moet ik het ook zo begrijpen dat ze geen man en kinderen heeft ?
Het plaatje wordt dan nog een paar graadjes triester. Wat gaat Joke later doen als ze groot is ?
In een bejaardentehuis zitten en de medebewoners en personeel het bloed onder de nagels vandaan halen en verder zitten in haar bijna lege kamertje waar ze never bezoek krijgt ?
Zelfmoord plegen onder het mom,; die young stay pritty ? gaat moeilijk worden om voor de hand liggende redenen.
.
"En de immense haat en aggressie die ze oproept in alle vormen, zie alleen al hier van mensen die geen flauw benul hebben van persoon en karakter, erachter, en voor lief neemt, rechtvaardig alles wat ze zegt en doet, wat dat ook is, imo. "
Lijkt mij ook dat onze lieve Joke vooral ook door deze negatieve emoties wordt geplaagd en geleefd zeg maar.
Onze stoere Joke die brandstichting, inbraakjes etc etc (noem het wetboek van strafrecht maar op) wil goedpraten.
De reacties hier zijn dan ook simpelweg actie = reactie.
Als je dan ook nog eens iets gaat beweren als "Democratie is het recht van de sterkste" verwar je Democratie met Anarchisme wat precies het tegenovergestelde is en als ze dit dus ook nog eens serieus meent en dus haar krabbeltjes serieus bedoelt weet ze niet waar ze over praat en is ook tamelijk de weg kwijt.
Democratie is ons hele hebben en houden, power to the people zoals het heette. De trias politica en de rest.
Agressieve pschopaten die menen boven de wet te staan zijn in direct conflict met de rechtstaat en met haar uitspraak toont ze een totaal disrespect voor een ander, diens mening, diens rechten en diens bezittingen.
Er is een bibliotheek over volgeschreven;
"Democratie en het rechtsbeginsel" Zie ook kop "52" in onderstaande link en de rest.
books.google.nl/books?id=X4ooWBUTz1gC&...
www.google.nl/search?source=ig&hl=...
Daarom zit onze "sociale" Joke een beetje compleet totaal verkeerd en is tamelijk de weg kwijt.

said_fred | 24-11-10 | 21:17

Apartheid, Weer zo'n Nederlands woord wat onze V.O.C. vaderen hebben bedacht, en welk woord had balkellende bedacht "multiculturele samenleving" geef mij maar de V.O.C. tijd terug

turncoat | 24-11-10 | 15:38

Gestoord, een ander woord schiet mij niet te binnen.

Angelica | 24-11-10 | 14:28

haar huis in de fik zetten is dus geen geweld ...

cocas | 24-11-10 | 14:04

wat een zuur wijf... en ze stikt!!! dit soort figuren hebben we niet nodig

beest033nl | 24-11-10 | 13:41

@said fred: Gedaan? Je kunt toch lezen? Gehad, stond er.
Je schreef hoe je haar graag tot de orde zou willen roepen en dat als ze een keer getaart zou worden of erger het er wel af zou zijn. Nou, ik merkte alleen op, dat is geen orginele gedachte, honderden gingen je door de jaren voor die dachten Joke wel es effe in het gareel te krijgen door haar te bedreigen, rotzooi naar haar te gooien, te beschimpen, in elkaar te slaan, te schoppen, vast te zetten, haar huis binnen te vallen, aan te rijden, enz enz enz. Joke is geen vriendin van me, maar ik heb wel bewondering voor het feit dat ze zich nooit door wat dan ook uit het veld heeft laten (letterlijk) slaan. Dat ze niet klein te krijgen is. En ja, ze is de personificatie van het woord 'schreeuwlelijk', maar dat ze ws ook wel laf en kleinzerig zou zijn, dát is haar effe aanwijsbaar nou net niet te verwijten. Ze staat volledig alleen (want is allang geen onderdeel of representant van iets) maar volhardt in wat ze doet. En de immense haat en aggressie die ze oproept in alle vormen, zie alleen al hier van mensen die geen flauw benul hebben van persoon en karakter, erachter, en voor lief neemt, rechtvaardig alles wat ze zegt en doet, wat dat ook is, imo.

campion | 24-11-10 | 13:25

... en weer zet Joke Kaviaar aan tot radicaal links terroristische daden...

Death Clutch | 24-11-10 | 12:36

Weinig fouten in haar relaas, dat dan weer wel.

Theodoros | 24-11-10 | 09:16

Wat een plofkop

Koning Blerf | 24-11-10 | 04:39

Helemaal de weg kwijt dat gekke mens. Waarschijnlijk tijdens haar tienertijd ten prooi gevallen aan de linkse doctrine en nooit meer de oude geworden. Zou Nederland een rode leger fractie hebben gehad - dan zat zij er geheid bij.
Deze vrouw verdient aandacht, graag een serieus interview.

michello | 23-11-10 | 23:18

Heeft al net zo'n domme bolle harses als Rene Danen. Is het allemaal incest daar?

lekker wijf | 23-11-10 | 22:53

@ campion | 23-11-10 | 18:52
Ik bedoelde dus een Duyvendak met m'n voorbeeld.
Wat heeft ze dan al tig keer gedaan ?
De bovenstaande genoemde redenering geeft enkel blijk van een ethisch besef van een pinda, crimineel mensverachtend gedachtegoed.
Voorgesteld opvoedkundig tikje zou dan wel eens geen overbodige luxe zijn, noem het een reality check, Wake up and smell the coffee.
Sociale wereldverbeteraar als ik ben wil ik haar als vrijwilliger in dezen graag van dienst zijn.
.
Joke is dan ook voorstander van het collectivisme/het zwarte blok.
Een titel is dan ook; "Het recht van de sterkste" www.jokekaviaar.nl/
.
"Democratie is het recht van de sterkste." beetje erg triest allemaal.
Beetje erg in de richting van een SED / (N) SDAP.

said_fred | 23-11-10 | 22:39

De mening van deze trut is de mijne niet. Sterker nog, ik geloof dat dit slecht is voor de samenleving.
Als de tekst van deze mevrouw klopt mag ik nu haar huis platbranden en haar met een ijzeren staaf bewerken toch?

Fietstas | 23-11-10 | 21:48

das toch die anarchistischezuretrut die hier alles volspammd wanneer je het maar durft iets nadeligs van wijnandjereneetjerararaf te zeggen

Slurfje | 23-11-10 | 20:18

Met zo een grafkop zou ik ook linksradicaal worden.

Meister Jäger | 23-11-10 | 20:06

Nee, ik zou d'r niet doen en dat zegt wat want ik ben vrij wanhopig.....

Ales | 23-11-10 | 19:47

Ik dacht dat er niets onschuldiger, mooier en liever bestond als een meisje dat gedichtjes schreef. Ik ben nu helemaal in de war.

KrakerJack | 23-11-10 | 19:47

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 16:34
Late reaktie, maar toch .... ik ben helemaal met je eens dat geweld binnen de Nederlandse context absurd en verwerpelijk is. Tot nu toe althans want de maatschappij verandert snel en wie weet wat er straks nodig is om het hoofd boven water te houden.

Bigi Bana Boy | 23-11-10 | 19:25

@denoorman

*zucht*

niegosnix | 23-11-10 | 19:19

GS even waarschuwen, kreeg bijna een hartverzakking toen ik op de foto klikte. Tjezus wat een ellende. De wereld zou er zoveel mooier op worden zonder Joke. Kunnen we haar niet exporteren naar het midden oosten of zo. Wellicht kan ze gebruikt worden ipv de gebruikelijke ezel of kameel.

denoorman | 23-11-10 | 19:15

@Martin Lamboo6397

HaHaHa
*Allicht moet u eens een tijdje de familiefeestjes laten voor wat ze zijn*

niegosnix | 23-11-10 | 19:14

MUGSHOT: de vrouwelijke René Danen.
Nou ja, 'vrouwelijk'...

Martin Lamboo6397 | 23-11-10 | 19:11

@hoffrevisited c.s.

Gezien het aantal gewelddadige verwensingen aan het adres van mevr. Kaviaar kan ik niet anders dan concluderen dan dat de meesten akkoord gaan met haar centrale these: dat gericht geweld acceptabel kan zijn om bepaalde doeleinden te bereiken, ook als dat tegen de beginselen van de rechtstaat indruist. Op zich zelf geen vreemde gedachte gang en ook eentje die in min of meerdere mate legitimering gevonden heeft in de uitwerking van de Neurenberg processen: soms is actief (gewelddadig) verzet gelegitimeerd als de menselijke waardigheid in het geding is. Ook als dat strijdig is met de op dat moment geldende wetten, kortom de verantwoordelijkheid dragen voor een individuele morele afweging. Persoonlijk vind ik het plegen van economisch geweld (want niet gericht tegen personen) tegen een multinational met belangen in een institutioneel racistische staat beter te rechtvaardigen dan "Ik zou mijn mijn hockeystick op die debiele kop in tweeen splijten" omdat een bepaalde mening je niet aanstaat. maar ja, ik heb dan ook nooit op hockey gezeten..

niegosnix | 23-11-10 | 19:01

@Said Fred: Dat heeft ze allemaal al tig keer gehad door de jaren heen, maar Joke is geen bangerik. In tegenstelling tot al die zolderkamerhyena's hier.

campion | 23-11-10 | 18:52

Ik ken dat wijf verder niet. Ik heb haar wel eens een Nederlands vlaggetje
zien verbranden. Zegt genoeg over de persoon.
"Weg met ons" (Behalve weg met zichzelf.)

strikdewepstroper01 | 23-11-10 | 18:43

Ik zou mijn mijn hockeystick op die debiele kop in tweeen splijten.

hoffrevisited | 23-11-10 | 18:37

We mogen geen haat zaaien, maar we mogen wel oproepen om alles in de fik te steken. Ik hoop dat de eerste fakkel bij die debiele trut door de brievenbus gat.

Geitekeutel | 23-11-10 | 17:59

@Han Molenwijk | 23-11-10

Zou jij echt de bak in gaan om een achterlijk linksmens ?

Anarki | 23-11-10 | 17:43

Was zij niet aan het daten met Harry Christus? Ja toch? Niet dan?

ElMundoKapotio | 23-11-10 | 17:40

Joke 'is aan het radicaliseren'? 'AIVD lees je mee'. Tjonge jonge. Oh, clueless geen stijl. Grappig om weer es te zien wat Joke uitspookt en te kunnen constateren dat ze een stuk gematigder geworden is met de jaren.

campion | 23-11-10 | 17:36

verraad van links | 23-11-10 | 16:56 Itte bie Joke, dan hoefde tuus nie te koke.

zeg maar jansen | 23-11-10 | 17:34

Kom op Joke, je naam verraad het al een beetje... hahaha... grappenmakerT!

Pastor Sippenhaft | 23-11-10 | 17:30

Ik zeg: schoenmaatje 45 in die lelijke tostikut, misselijkmakende linxhoer.
Op het moment dat ik haar om mijn bedrijfspandje zie scharrelen, kan ze er op rekenen dat ze de komende weken de hockeysticksplinters uit haar nek kan peuteren.

Han Molenwijk | 23-11-10 | 17:21

Joke gaf mij nou eens een briljant idee, kraakpanden affikken ! Na een brandje of 4-5 zullen ze het wel laten om te kraken !

Anarki | 23-11-10 | 17:17

*nie vir Joke borden bestellen gaat*

verraad van links | 23-11-10 | 16:56

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:53
Die reputatie, die u had, is nu wel erg gedaald. Ik zou zeggen, ga naar uw hockey club knuffel de dames desnood verwen ze effe lekker, zet het op dumpert en alles is weer goed en het zij u vergeven, dat u die gedachte geopperd hebt. Brrrrrrr!!!!

psycho_3 | 23-11-10 | 16:56

hadden haar ouders maar besloten de eicellen in te vriezen en nooit te laten ontdooien. wat een stuk verdriet.

Terpetijnzeikert | 23-11-10 | 16:55

Bedplassert | 23-11-10 | 16:47

En Golden Shower voor plassex, maar dat weet jij natuurlijk alles van!

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:54

illuvatar | 23-11-10 | 16:32

Maar jij hebt me zelfs aangemoedigd! And I have to think of my reputation...

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:53

Ik zou het mijn burgerplicht achten om iemand als Joke bij het constateren van één van bovenstaande feiten bij mijn eigen have en goed om haar een knuppel in de nek te leggen.
Is geen misdaad volgens Joke zelf dus wat maakt het uit.
Alles in de naam van het streven naar een betere wereld, zonder agressieve gestoorde randdebielen als Joke dat is.
Zie ook wel aankomen dat als Joke zelf eens een taart in het gezicht krijgt of een paar onschuldige kiezels van een halve kilo door heur vensterraam ze ineens een geweten krijgt.
Schop de mens tot ze een geweten krijgen is hun adagio, bij deze dan Joke.

said_fred | 23-11-10 | 16:51

Zo zie je maar, inteelt komt in de beste families voor.

Fukjoe | 23-11-10 | 16:49

In de porno industrie staat kaviaar voor stront, past goed bij deze vrouw!

Bedplassert | 23-11-10 | 16:47

illuvatar | 23-11-10 | 16:32
ROFLOL

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 16:47

@F. von Zeikhoven | 23-11-10 | 16:43
"Males that predominantly performed sneak matings were less ornamented but had faster swimming sperm than those that predominantly used courtship."

Hahaha, zou Kaviaar dat weten?

Parsons | 23-11-10 | 16:47

Joke probeert recht te kletsen wat krom is. Hoe dan ook; iemands bezittingen verwoesten om op geheel democratische wijze je zin door te drukken is terrorisme.
Dat geldt voor de Vegan Stripper die graag wil dat nertsen loslopen en overreden worden, of RaRa die het niet eens zijn met een regime in Zuid-Afrika. Als je iets wilt veranderen, dan zorg je dat je daar een electorale meerderheid voor krijgt, zo werkt dat.

Dagelijkse Dosis | 23-11-10 | 16:47

Ha ha,

Joke bewijst maar weer eens dat je, om Linksche politiek te kunnen begrijpen, slechts in de Dikke van Dale hoeft te kijken, onder de H van Hypocrisie..

Joke vindt, net als de gemiddelde Linkschmens en Linkschpoliticus, dat wetten voor iedereen gelden, maar als ze vanuit den Ivoren Toren van het Morele Gelijk van Linksch vindt dat ze een goede reden heeft dan geldt die wet niet voor hun.
Wel wordt er dan vaak een symphatiek klinkend bijvoegelijk naamwoord voor gezet: een illegaal klinkt zo negatief dus een Witte Illegaal bekt al beter en die is dan eigenlijk helemaal niet meer illegaal, toch? Discriminatie mag niet, tenzij Linksch vindt dat men een een goede reden heeft om het wel te doen, dat wordt dan positieve discriminatie. Maar ja, zoals een blauwe pen een pen is, en een houten tafel een tafel, zo is positieve discriminatie toch echt gewoon een vorm van discriminatie. Linksch, en Joke, zegt dus: iets mag niet (geweld, brandstichting, discriminatie, bommen) maar als wij vinden dat we een goede reden hebben mag het wel. Welnu Joke en alle Linkschmenschen: zeur dan de volgende keer ook niet als Geert Wilders vindt dat ie een goede reden heeft !

en vanKoetsveld: die aanslag op 't huis van staatssecretaris Kosto was niet een kwestie van 'in de fik steken' , dat was een echte bomaanslag....

FW Ta-183 Huckebein | 23-11-10 | 16:46

@ Parsons | 23-11-10 | 16:22
Da's nou ook toevallig! In de nieuwe Wetenschap in Beeld die vandaag in het Von ZeikhovenSanatorium op de mat viel, staat op pag 11 het belangwekkende nieuws dat lelijke guppen meer nakomelingen krijgen. Nou ja, nieuws... Volgens de internets gaat het over een wetenschappelijk onderzoek van mei 2010. Hiero rspb.royalsocietypublishing.org/conten... staat het. Maar niet minder intrigerend! "Quantitative genetic evidence that males trade attractiveness for ejaculate quality in guppies"

F. von Zeikhoven | 23-11-10 | 16:43

Zou het de zus van Rene Danen zijn?
Ze hebben het zelfde schapenhaar en paardegebit.

Haarkopje | 23-11-10 | 16:41

Joke is een wandelend fossiel uit een voorbij tijdperk.

Ivoren Toren | 23-11-10 | 16:41

Je zou haar voor de grap 'snachts moeten droppen in een buitenwijk van Johannesburg en dan kijken wat er gebeurt..... hihihi

watsinneneem | 23-11-10 | 16:41

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 16:38
Huh? Zoek even zelf joh, luie donder! Kom van je subsidiereedt af en zoek even door de topics heen. Mijn hemel, onderneem zelf iets, in plaats van een beetje op je linkse afwachtreedt te blijven zitten en te wachten tot anderen het je komen aandragen.

illuvatar | 23-11-10 | 16:41

Joke radicaliseert helemaal niet. Joke heeft er altijd zo over gedacht. Joke weet het beter. Joke's moraal is beter en hoger dan de moraal van onze rechtsstaat. Joke's moraal is ook een absolute, onwrikbare, onbetwijfelbare, onbediscussieerbare en onvoorwaardelijke waarheid. Joke heeft dan ook het volste recht om die moraal naar eigen goeddunken dwingend op te leggen, zonder last of ruggespraak. Joke heeft de waarheid in pacht. En wil die rechtsstaat die waarheid niet zonder slag of stoot accepteren, tsja, dan vraagt die rechtsstaat gewoon om geweld.

Schoorsteenveger | 23-11-10 | 16:38

heeft iemand ff de link voor de download vd GS extensie voor me?

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 16:38

Ja sorry hoor, kwee nie maar,
Deze gasten hebben toch wel ijzersterke argumenten.
Er is veel mis in Africa dus steek ik jouw bedrijf in de fik.
Op den duur moet er dan toch wel iets veranderen.

joopwil | 23-11-10 | 16:37

Mugshot: Dat is er weer één in de categorie van:
"Ze noemen me haas omdat ik zo snel ben".

Tinus VlugOpDeKut | 23-11-10 | 16:37

Nogal logisch dat die duivenbak nu kwijt wil dat het niet goed is om te zeggen "uw rechtsorde is de onze niet ofzea" dat was toen. Nu, is een ander verhaal. Het is nu zijn rechtsorde daar hebben zij hard voor gewerkt (lees vernield) de orde van de linkse kerk waar wij allen onder zuchten.
Nu is het de rechterkant die zoiets vind, alleen veranderen zij dat op democratische wijze. Dat neemt links hen niet in dank af, sterker dat laten zij via alweer agressie niet toe.
Het zijn net moslims als zij iets hebben veroverd geven ze het nooooooooooit meer terug

boost | 23-11-10 | 16:36

-weggejorist-

snikkelfritz | 23-11-10 | 16:36

@illuvatar | 23-11-10 | 16:29 Helaas neen. Lucassen heeft tot mijn spijt slechts gedreigd volgens enkele buren en twintig jaar geleden een schoen gooien voldoet niet aan onze minimum-criteria. ik dacht eerder aan het groepsgewijs in elkaar trappen van weerloze mensen. Datgene waar Thomas von der Dunk zeer onlangs zo mooi objectief verslag van deed, dat soort gedrag van de PVV-weerkorpsen.

Hoort de spijkerlaarzen marcheren! Hoort de vuige PVV-liederen door onze straten schallen! Hoort het spook van de democratie... o wacht, die laatste zin klopt niet helemaal.

vraagstaart | 23-11-10 | 16:35

Bigi Bana Boy | 23-11-10 | 16:20
Het gaat mij idd over Nederland. Geweld tegen landen of personen kan soms een optie zijn, maar alleen als andere middelen gefaald hebben. In NL hebben wij gelukkig nog steeds andere manieren om onze problemen met mensen kenbaar te maken.
Moet je dan net als Kaviaar geweld op een minister als Kosto of Albayrak (ik lees tussen haar regels door, in mijn ogen roept zij op tot geweld dan wel keurt zij geweld goed tegen Albayrak) goedkeuren omdat het jouw goede zaak dient?
Nee, ik vindt dat Kaviaar haar mening mag uiten, maar als een of andere vieze kraker het in zijn gore hoofd haalt om wraak te nemen op Albayrak, die per slot van rekening op haar plek zat en beleid uitvoerde omdat de meeste Nederlanders het daar mee eens waren, dan ben ik best bereid om diezelfde kraker morsdood te slaan. Of Joke Kaviaar zelf.

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 16:34

@ eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:29
Gatverdamme man, de gedachte alleen al; besef je wel wat je zegt?

Tobi | 23-11-10 | 16:33

Herr Boenkerbouwer | 23-11-10

Ga gerust je gang, ik hou je niet tegen, kunnen wel le-lijk-e kindjes van komen die waarschijnlijk nog linkser worden dan mammie. Achteraf niet bij mij komen klagen, ik heb je gewaarschuwd.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 16:33

Inderdaad net danen met een oorringetje

vanlinknaarrecht | 23-11-10 | 16:33

@eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:29
Niet op die vervelio reageren, heb je zijn stats al gezien? Dat wordt geen blijvertje.

illuvatar | 23-11-10 | 16:32

Aanzetten tot geweld, staat daar niet een straf op in dit apenland?

Toontje Larger | 23-11-10 | 16:31

Verheerlijking van geweld, aanzetten tot geweld, dat is toch gewoon strafbaar?

nance | 23-11-10 | 16:30

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 16:14

Moskeeen mag je niet in de fik steken, omshovelen van kerken, moskeeen en synagogen is veul beter.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 16:29

@vraagstaart | 23-11-10 | 16:28
U bedoelt de heren Lucassen en Sharpe?

illuvatar | 23-11-10 | 16:29

Herr Boenkerbouwer | 23-11-10 | 16:26

Nou vooruit dan: ik zou haar wel doen dan... Gewoon omdat het kan!

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:29

Ze heeft gelijk. Terreur is altijd rechts. Linkse aktivisten zijn altijd ludiek.
De PVV-horden die onze straten terroriseren, homo's, joden en vrouwen mishandelen, zeg dáár eens wat van GS.

vraagstaart | 23-11-10 | 16:28

Echt helemaal niemand die haar zou doen hier?

Herr Boenkerbouwer | 23-11-10 | 16:26

'Tja, ik ben het niet met je zienswijze eens dus jij verliest al je rechten. Ik steek je auto in de fik.' En ook gewoon overtuigd blijven van je morele gelijk. Dit soort enge types heeft net zo min iets te maken met het vrije westen als de meest achterlijke Afghaanse analfabeet....

Ales | 23-11-10 | 16:26

@ Bigi Bana Boy | 23-11-10 | 16:20
Bijna goed. Uw redenering gaat echter mank aan het volgende, ook al hoop ik dat je het over reactief geweld hebt, dus geweld als reactie op geweld. Reaguur 'ns op deze stelling: (...) maar in de echte wereld is psychiatrie soms het enige middel...

F. von Zeikhoven | 23-11-10 | 16:25

Mugshot = NSFW! Mijn collega wordt nu gereanimeerd. Terreur!

Sliptong | 23-11-10 | 16:24

Van links zijn word je lelijk.

Parsons | 23-11-10 | 16:22

Domme mensen met een mening, blijft altijd verfrissend. Jezus wat is dat mens retro, kan ze geen programma met Ad Visser beginnen?

Zoutige | 23-11-10 | 16:22

Schijnt dat Kaviaar een stiekeme relatie heeft met ene burgemeester Van den Bosch heeft...

F. von Zeikhoven | 23-11-10 | 16:20

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 16:06
Wat een ontzettende Nederlandse denkwijze. Ik wil het niet belachelijk maken want het is zeer bewonderenswaardig maar de wereld is even iets harder en rauwer dan de gang van zaken hier in ons poppenlandje. Je kan ingezonden brieven sturen tot je een ons weegt want regime's in Irak en Noord-Korea gaan daar echt niet om weg. En de grens is altijd arbitrair maar in de echte wereld is geweld soms het enige middel.

Bigi Bana Boy | 23-11-10 | 16:20

Zou ze kunnen koken?

illuvatar | 23-11-10 | 16:20

@bvdbos2004 | 23-11-10 | 16:00
Helaas is de maatschappelijke verontwaardiging altijd heerlijk hypocriet: met dezelfde logica kan je ook Martinair kantoren in de fik stelen, die verdienen geld over de ruggen van de Cubanen, die nog steeds geknecht worden in een socialistische heilstaat. De misdaden onder het communisme zijn onvergelijkbaar groter dan onder de apartheid, toch hopten al die linksdraaiende fellow-travellers vrolijk naar Cuba, China, Sovjet-Unie, Nicaragua, etc..

Zware Guy | 23-11-10 | 16:19

En tochy zal het ook Wilders niet lukken om aan alle linkse hobbyclubjes de subsidies in te trekken. Niemand weet waarom, maar lukken doet dat nooit. Sterker ik voorspel dat aan het einde van de kabinetsperiode de linkse subsidie industrie weer op +1 miljard uit zal komen. Joke Kaviaar wint hier dus hands down.

rannie | 23-11-10 | 16:19

Hé Joke, wat ben je lelijk van dichtbij.

K. Lootviool | 23-11-10 | 16:19

bvdbos2004 | 23-11-10 | 16:00

Tuurlijk hebben ze gelijk maar dat wil niet zeggen dat je dan maar bedrijven in de fik mag steken en huizen mag opblazen. Dat is dus gewoon terrorisme, niet meer en niet minder.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 16:18

Tja terroristjes hebben hun zin gehad, appartheid afgeschaft in ZA maarrrrrr is het daar nu dan zo veel beter? Nopes, is een groot shithol aan het worden, mensen verhongeren etc... Wordt daar nu ook op terug gekeken? Of ging het alleen om het morele gelijk halen?

Chatslet | 23-11-10 | 16:17

Roofje | 23-11-10 | 16:13
En al die in de fik staat, mag je haar in het gezicht spugen.

psycho_3 | 23-11-10 | 16:16

@eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:12
Gelul! U zou uw hom nog in een levende steur planten als u de kans kreeg.

illuvatar | 23-11-10 | 16:16

Ivo zegt dat je met gepast geweld mag reageren. Dus als Eucalypta brand gaat stichten in mijn bedrijfspand... dan mag ze wel uitkijken met die Mien Dobbelsteen-pruik van 'r.
*aansteker bijvullen doet*

Multiflauwekulti | 23-11-10 | 16:15

Melvin Sauceman | 23-11-10 | 16:02
Ik ben boos omdat homo's en vrouwen onderdrukt worden in de Islamitische wereld. Ik ga nu een moskee in de fik steken. Ga je nu ook voor mij applaudisseren?
Wat ben je toch een simpel figuur.

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 16:14

Jeblijftjeverbazen | 23-11-10 | 16:12
Ja, maar een grot kun je niet in de fik steken.

psycho_3 | 23-11-10 | 16:13

Die is behoorlijk van het padje af. Wel fijn dat haar die snor zo goed staat.

Roofje | 23-11-10 | 16:13

@ Expert Homo | 23-11-10 | 16:10
De Telegraaf is slechts op krantenpapier gedrukt
en dat telt niet

Tobi | 23-11-10 | 16:13

Mag ik zeggen dat deze mevrouw en haar strijdkameraden hebben geholpen om het ene discriminerende regime in Zuid Afrika te vervangen met het andere discriminerende regime in Zuid Afrika ? Kunnen we deze mevrouw en haar strijdkameraden een halt toeroepen voordat ze Nederland op dezelfde wijze helpen ?

Bella puella | 23-11-10 | 16:13

Tobi | 23-11-10 | 16:10

In tegenstelling tot mijn nick zou ik haar ook niet doen...

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:12

Zo oud en nog steeds geen greintje verstand, it's a Joke.

baba4oog | 23-11-10 | 16:12

@eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:05
En brachten welvaart en social awareness en het einde van de Apartheid... Toch?

Shell en Makro? Welvaart voor de blanken, dat wel en geen social awareness... Einde van de Apartheid? Lees je nog eens in zou ik zeggen... Het ANC en bijvoorbeeld in Nederland het Comite Zuidelijk Afrika werd door veel groepen gesteund maar niet door de multinationals. Pas toen de discussie rond apartheid en de steun van Nederlandse bedrijven eraan op gang was gebracht, toen werd de druk op de regering daar opgevoerd.

bvdbos2004 | 23-11-10 | 16:12

Man, man, hebben we niets beters te doen? Indymedia + Joke Kaviaar. Aantal hits normaal gesproken +/- 500 waarvan de helft verdwaasd of kraker.

Aandacht op GL: Aantal hits ineens naar 10.000.

Indymedia is een soort van torabora grot voor links radicale verdwaasden, laat ze toch lekker in die grot zitten en vestig er vooral geen aandacht op.

Jeblijftjeverbazen | 23-11-10 | 16:12

Mijn god, ze is nog aartslelijk ook. Nog een geluk dat geuren zich nog niet digitaal laten verspreiden...

Yoman | 23-11-10 | 16:11

Is mevrouw Kaviaar in de fik steken wel geweld? Laten we alles wat iets te maken heeft met iets waar we het niet mee eens zijn in de fik steken! Jaa!

Sarcasper | 23-11-10 | 16:10

FFS, ff een waarschuwing voor die mugshot had wel gemogen hoor.

Ongenaakbaar | 23-11-10 | 16:10

@funkyd | 23-11-10 | 16:06
huisdieren kennen ook een soort stockholm-syndroom

uninvited guest | 23-11-10 | 16:10

Wie haar zou willen doen krijgt een ban ofzeau

Tobi | 23-11-10 | 16:10

Waarom staat De Telegraaf niet in de poll??`

Expert Homo | 23-11-10 | 16:10

Wie luistert er nu in vredesnaam naar zo'n onbevrucht eitje..........!!!

psycho_3 | 23-11-10 | 16:09

LOL @ de laatste zin. Leuk stukje VanKoetsveld

TisNieZoMoeilijk | 23-11-10 | 16:07

Ik ruik de zure lucht hier al. Sommige vrouwen zijn zo lelijk dat je je zelfs afvraagt: "Hoe kan het dat die herdershond niet op de vlucht slaat."

funkyd | 23-11-10 | 16:06

Bigi Bana Boy | 23-11-10 | 15:59
Zolang je overal (kranten, internet) ingezonden brieven kunt sturen waarin je jouw mening kunt verspreiden, is er niets aan de hand. Als je boos wordt omdat andere mensen je mening wel lezen maar hem achterlijk vinden, kun je twee dingen doen. Je kunt voortaan je bek houden en nadenken of je mening misschien vrij achterlijk is of je kunt met (fysiek of andere vormen van) geweld proberen mensen tot een andere (lees: de jouwe) mening te dwingen. Kaviaar kiest voor de tweede oplossing, ik ben meer van de eerste.

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 16:06

Misschien moet bigi bana boy zijn bigi bana maar eens in die bigi poeni van kaviaar stoppen?

Graftak | 23-11-10 | 16:06

Ze kunnen zich nu prima gaan inzetten voor de onderdrukte vrouwen in al die Islamitische landen. Oh, nee, dat maar niet, want dan word je zelf bedreigd...

Kirth Gersen | 23-11-10 | 16:05

bvdbos2004 | 23-11-10 | 16:00

En brachten welvaart en social awareness en het einde van de Apartheid... Toch?

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:05

Godverdomme, die MUGSCHOT pica, zeg dan dat dit NSFW is...

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 16:03

Bigi Bana Boy | 23-11-10 | 15:59

Hulde!

Melvin Sauceman | 23-11-10 | 16:02

Ofwel, wat Bigi Bana Boy stelt.

bvdbos2004 | 23-11-10 | 16:01

Grappig mens, heeft een beetje het bekkie van een ottertje.
Alleen ottertjes zijn leuker.

G, Ucky | 23-11-10 | 16:01

zeg maar jansen | 23-11-10 | 15:54
En welk een expressie ook! Vooral het vroeg-middeleeuwse gebrek aan perspectief noopt tot nadenken over de inhoud van dit kunstwerk. Zonde dat er geen mooi gedigt bij zat. Wat een topwijf is het toch!

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 16:01

Dat geweld daar kan ik nog wel mee leven, maar die kop..

de veteraan | 23-11-10 | 16:01

Hoewel misschien wat ongelukkig geformuleerd (er is wel sprake van een vorm van geweld) heeft ze in principe wel gelijk>? Shell en Makro verdienden geld over de ruggen (letterlijk) van zwarten in Zuid-Afrika en hielden daarmee het apartheids-systeem in het zadel.

bvdbos2004 | 23-11-10 | 16:00

Tsja, nu ben ik van mening dat geweld soms inderdaad een oplossing kan zijn. Sommige regime's, hetzij links danwel rechts zijn dermate abjekt en halsstarig dat die alleen maar geweld te verwijderen zijn. Ik noem Hitler Duitsland, Irak, Birma, de kolonels in Argentinië, Pinokkio in Chili en ga zo maar door. Zuid-Afrika was onder de apartheid ook hardleers en abjekt. Waar de grens ligt zou ik ook niet kunnen zeggen maar de afwijzing van geweld hier vind ik nogal willekeurig en enigzins hypocriet. Waarom zou het ene type geweld wél kunnen en het andere niet ? Ik ben niet zo'n pacifist.

Bigi Bana Boy | 23-11-10 | 15:59

Zou het dan toch kloppen: "Als het er van buiten raar uitziet zal het van binnen ook wel een zootje zijn."

No Life | 23-11-10 | 15:58

Wat zou Nelson Mandela ervan vinden? Hij moet mediator zijn, of we stellen zelf een waarheidscommissie in om af te rekenen met het rara-verleden.

Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 15:57

Gadverdamme wat een enge kop zeg. Brrrr!

MrJ | 23-11-10 | 15:57

Joke Kaviaar, Rene Danen en de rest van dat linkstuig geboeid in een boot zetten en afduwen richting Cuba.

Prins_Bernhard | 23-11-10 | 15:57

Aan het straatbeeld te zien werkt de Arafat sjalen (worden die dingen eigenlijk in Gaza gemaakt uberhaupt?) fabriek in ieder geval nog en het onderwijs wil volgens Peer alleen mensen met een bepaalde mening afleveren, dus dat zit helaas wel goed qua aktievistiese aanwas.

The Evil One | 23-11-10 | 15:56

Ik snap nog steeds niet waarom dat terroristenclubje er destijds met mijn naam vandoor is gegaan. Toch maar eens vragen aan Rene of Wijnand.

rara | 23-11-10 | 15:54

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 15:50 Een pentekening. Een BICpentekening zelfs.

zeg maar jansen | 23-11-10 | 15:54

Wat doet Danen op dat mugshot?

Harry Turtle | 23-11-10 | 15:54

Ik ben veel te lui om op te staan.

Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 15:53

Paspoort afpakken en terugsturen naar cuba of noordkorea!

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 15:52

Nou laat haar dat eens in onze straat zeggen, dan passen we ook "geen geweld toe, want het is dan geen geweld" ...

Creaguurder | 23-11-10 | 15:52

+1 voor het 'wapperend okselhaar'

Nyota | 23-11-10 | 15:50

Wat een mooie tekening!

sjaakdeslinksesul | 23-11-10 | 15:50

Alleen die kop valt voor mij al onder terreur!

Viezevoozert | 23-11-10 | 15:50

Als je jong bent en socialist ben een idealist.
Als je ouder bent en socialist ben je gewoon dom.

Biebel | 23-11-10 | 15:49

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken