Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mooi eerbetoon Clairy Polak in Televaag

mevrouwpolakbijnova.jpgZo kan het ook. Een stukje No Hard Feelings-gebeuren in de rechtspers bij het afscheid van Clairy Polak uit de Nederlandse journalistiek. Mevrouw de journaliste van Nova en Nieuwsuur gaf gisteren groots de pijp aan Maarten van Rossem. Tijdens de uitreiking van de welverdiende Sonja Barend Award (Vara-prijs voor Vara-mensen, uitgereikt door de Vara op een Vara-evenement in het Vara-gebouw) zegde Polak de vriendschap op met haar werkgever. Want Clairy had geen zin om nog langer voor 3K bruto op de reservebank te zitten. En de Telegraaf heeft vandaag de kolommen ingeruimd voor een mooie hommage aan Clairy. Zo doe je dat als collega journalisten onder elkaar. Fijn, dat dit nog kan in dit land. Vergeten is dat gezeur over die linksdrammerige vasthoudendheid en die vanuit het PvdA-politburo geagendeerde mores van Polak. Zand erover. Dat hoorde bij het spelletje. Dus dan schrijf je daar op de Basisweg gewoon een mooi artikel voor de scheidende postergirl van de linkspropaganda. Check dat mooie eerbetoon op Pagina3 van de Televaag. Hartverwarmend. Mooi. Fijn. Respectvol. Veel mooier dan weer zo'n zuur blogje van haatoma Hanneke Groenteman, die ene Carel Kuyl (hoofdredactie Nieuwsuur-red) een vieze vuile gore male chauvinist pigvarken noemt. Het ga je goed Clairy...

Reaguursels

Inloggen

Low res NOS nu al haperen

Veldwebel | 21-10-10 | 09:37

Ja, wie is Carel Kuyl ?

lanex | 20-10-10 | 22:41

Kan ook prima zonder CP, haar niet eens gemist eigenlijk. Next!

Derzug | 20-10-10 | 21:58

@Reykjavik | 20-10-10 | 09:33
Gadverdamme... wat kunnen smaken toch verschillen...

BarneyBoner | 20-10-10 | 19:20

@Hanneke Groenteman
No comments, go figure. Iedereen, die geen comments toelaat, is bang voor de reacties en grijpt terug naar Noord Koreaanse middelen. Het is zo triest, als iemand dwars door de gaten van je verhaal kan schieten zonder ook maar een draadje logica te raken..

Tux1337 | 20-10-10 | 18:58

deraderendraaien | 20-10-10 | 10:03
Wat grappig dat uw bericht over Peter R de Vries blijft staan, terwijl ik alleen had aangegeven dat Peter R toegeeft vreemd te gaan, maar het gedachtengoed van Geert W "moreel verwerpelijk" vond?

funkyd | 20-10-10 | 17:50

Die arme necro..

Teun van het Tuinpad | 20-10-10 | 17:09


Gelukkig hebben we Jojanneke nog.

ex-prostituee | 20-10-10 | 15:39

Ben benieuwd waar deze linkse roeptoeter rechts haar zakken gaat vullen!

baanaru | 20-10-10 | 15:37

Clairy Polak was erg goed in haar radiotijd. Daarna heeft ze haar oren toch te vaak naar de linksche mode van de dag laten hangen. Een bizar dieptepunt was haar poeslieve opstelling tegenover de islamfascist Abou Jahjah in diens discussie met Filip Dewinter, die ze als een stuk stront behandelde. Het was toch niet zo moeilijk geweest om enige objectiviteit op te brengen in dit gesprek tussen twee foute mannen.

Whimpysinger | 20-10-10 | 15:06

@TM | 20-10-10 | 13:25
'Rechts' had een erudiete tegenhanger 'gekweekt': Charles Groenhuijsen. Wat heeft Reichspropagandaführer Hans Laroes ook al weer met hem gedaan? Kaltgestellt?

Niemands Knegt | 20-10-10 | 14:49

Gelukkig hoef ik die linkse pipo muil niet meer te zien.

joopwil | 20-10-10 | 14:40

"3K bruto"? Typo? Moet dat soms zijn "3 ton bruto"? Unieke personen moet je uniek belonen. #balkenendenormisvoorwatjes

appelboor | 20-10-10 | 14:11

Wanneer gaat men die carel kuyl eens onder de loep nemen?
Ik vertrouw die gast voor geen meter.

Dat is iemand die de afgelopen jaren een filter om de publieke omroep gelegd heeft waar er GEEN zaken als de isalm besproken mochten worden.

Wie is die man?

Er is verdomd weinig te vinden over deze meneer op de internets en google.
Geenstijl zoek uit

WIE IS CAREL KUYL?

solidstate | 20-10-10 | 14:09

Ik ben de linkse drammerigheid meer dan zat maar ik moet zeggen dat clairy wel een van de betere journalisten is.
Twan huys is inderdaad een niet zoveel zeggend en geen uitgesproken onderlegd iemand. Hij samen met karlhof en een paar andere linkse figuren waar hun extreem links zijn veel te diep verborgen zit maar die vooral tot uiting komt in wat ze NIET vragen.

Ik moet hanneke groeteboer wat dat betreft gelijk geven.

solidstate | 20-10-10 | 14:05

De bejaarden ontvallen ons allemaal eens. Zie aankomen dat als ze in een rusthuis zouden zitten ze nog tot vervelens toe bij de andere bewoners zit te verkondigen hoe het wél moet volgens haar eigenste mening. Dat anderen er totaal niet op zitten te wachten boeit niet.
Die opmerking "kritische grondhouding" is een goeie, beetje jammer dat ze enkel "kritisch" zeg maar doorgedraaid azijnpisserig zijn als het toevallig eens uitkomt anders gaat men het, of totaal ontkennen, verzinnen de wildste fantasieverhalen of blijven anderszins stug de werkelijkheid ontkennen en draaien en draaien om maar geen antwoord te hoeven geven.
.
Het " Deze botte grimmige tijd, waarin mensen die korte metten maken met alles wat ik goed, mooi en belangrijk vind, het hoogste woord hebben. Waar kleurloosheid en middle-of-the-road hoogtij vieren." Is ook een goeie.
Moeten we ons hierbij dingen voorstellen als bij de troonsopvolging in Mokum, de Krakersrellen en aanverwante praktijken van deze "sociaal voelende" luitjes die er vooral veel genoegen in scheppen een ander het bloed onder de nagels vandaan te halen dan wel simpelweg intimideren, bedreigen, mishandelen en geen enkel respect voor niks en niemand hebben ?
Mensen te lijf gaan met ijzeren staven en rijdieren bewerken met scheermesjes kan ik echt niet "sociaal voelend " noemen, (godwin alert) in dat geval waren figuren als il Duce ook erg "sociaal voelend". nl.wikipedia.org/wiki/Benito_Mussolini...
Men heeft het ethisch besef van een pinda.
.
Zie aankomen dat het weer eens gaat om "Cultuur". (het gesoepsdieerde gedeelte in ieder geval)
Ben zelf ook eens wezen kijken bij een dergelijke gelegenheid.
Laten we zeggen dat het hééél erg begrijpelijk was dat er geen hond verder aanwezig was.

said_fred | 20-10-10 | 13:56

Jammer dat ze Buitenhof blijft doen, ze is een goede intervieuwer maar te links, waarom wordt dat toch steeds ontkent. Zij en Twan Huis horen gewoon bij de Vara, niet bij een ledenloze omroep zoals de NPS en nu NTR. Een omroep zonder leden hoort namelijk neutraal te zijn, en dat is ook Clairy niet.

Onderbuik | 20-10-10 | 13:34

Ik vraag me toch af hoe lang iemand vooruit kan met een slogan uit de 90-ies.

'Tsja, wat zullen we eten'? Really, Groenteman?

Overigens; waarom zeiken over Polak omdat ze een beetje links is? Waarom kweekt 'rechts' dan niet gewoon tegenhangers? In plaats van Calimero te spelen? Don't get mad, get even. Zoals dat zo mooi heet.

TM | 20-10-10 | 13:25

Ik vraag me toch af hoe lang iemand vooruit kan met een slogan uit de 90-ies.

'Tsja, wat zullen we eten'? Really, Groenteman?

Overigens; waarom zeiken over Polak omdat ze een beetje links is? Waarom kweekt 'rechts' dan niet gewoon tegenhangers? In plaats van Calimero te spelen? Don't get mad, get even. Zoals dat zo mooi heet.

TM | 20-10-10 | 13:25

Haha, het leek zo mooi...
Totdat je daadwerkelijk naar het stukje moet gaan zoeken en dat weet je dat het een grote illusie is!

jesrr | 20-10-10 | 13:25

-weggejorist-

snikkelfritz | 20-10-10 | 13:09

Mystieke bruid van Max van Weezel
Uiterlijk noch ezel noch kwezel
Deed dagelijks haar werk
verliet toch voor het zingen de Linkse Kerk
Hostie bleek bittere pil
over de gracht: gesmoorde gil.

harriedeparrie | 20-10-10 | 13:08

Polak is een van de betere interviewer op de Nederlandse buis. Ik hoop dat ze een mooi programma krijgt waar ze wat langere interviews kan doen, Buitenhof-achtig. Dat gelul over dat ze links zou zijn: ze pakt iedereen aan en heeft onlangs nog een vakprijs binnengesleept voor het beste interview van het jaar. (NOVA, met DSB-dude).

Wazzzah | 20-10-10 | 12:57

ik vond nova altijd leuk om te kijken... het nieuwe programma niet... kijk ook niet meer

wisper49603115 | 20-10-10 | 12:48

@ ristretto Cynisme is erg ondergewaardeerd in deze barre tijden. Het programma Ochtendspits zou van een gezonde dosis cynisme enorm opknappen.

Joke Barendse9924 | 20-10-10 | 12:48

Misschien is "Ochtendspits" iets voor haar, wat een zouteloos non Controvercieel programma, voor een Publiek die niet gekozen heeft voor dit slappe ochtend gezwam, "Ochtendspits zou een tegenwicht zijn tegen slinks" volgens Juul Paradijs DUS niet!! Dit programma ligt meer in het verlengde van Clairy Polak, Juul Paradijs "soeteneur" van slinks, does ff wat jou leden willen!!

ONS | 20-10-10 | 12:29

Clairy heeft een mooie stem en goede dictie. Dat mag ook wel eens gezegd. Weinigen op TV of radio die er aan kunnen tippen.

Zieke Hond | 20-10-10 | 12:28

Clairy is nog een stuk jonger dan La Paay.... iets voor het kerstnummer van
Playboy misschien?

HAL 9000 | 20-10-10 | 12:24

man = mond.

Niemands Knegt | 20-10-10 | 12:19

Ik kan Hanneke nog begrijpen ook; eergisteren het clowneske optreden van de fine fleur van het linkse gedachtengoed, gisteren het opstappen van het beste van de linkse intelligentsia, kan je nagaan, en Agnes Jongerius op de tweede plaats van de 'vrouwenlijst' (mijn god als die faaldoos (AOW! leeftijd!) op twee staat, hoe hopeloos is de rest dan?). Haar hele veilige wereldbeeld stort in. Gne, gne, gne.
@ristretto | 20-10-10 | 11:47
'Als Cohen er zat hield ze haar man' Deze zin zegt alles over het 'vakmanschap' van deze dame.

Niemands Knegt | 20-10-10 | 12:17

kattenmepper | 20-10-10 | 11:50
Das waar. Zijn we het voor de helft al eens. Dat schiet op. *mept kattenmepper eens hard op de schouder*

ristretto | 20-10-10 | 12:12

@Joke Barendse9924 | 20-10-10
Goh Joke, herinner me eraan dat ik slechts kritiek mag geven op wat je heb gezegd en niet op iets waarover je je nog niet hebt uitgelaten.
Tjezus wat een fijne cynische manier van reageren. Vandaar dat je Clairy een topinterviewster vindt.

ristretto | 20-10-10 | 12:10

doeg

borderlijntje | 20-10-10 | 12:02

@ WaarDeWindWaait. Bedankt voor de toevoeging dat het interview met Gerrit Zalm gekleurd is. Over kleurtjes had ik me nog niet uitgelaten. Enkel over haar kwaliteiten als interviewer. Ook de vermelding van een ‘als die er zou hebben gezeten, dan was het wel anders geweest’, is waardevol.

Joke Barendse9924 | 20-10-10 | 12:02

In een normaal rijpingsproces gaat de kleur van groen ( onrijp ) naar rood (rijp).
Bij Clairy en Hanneke gaat het andersom. Van rood (overrijp) naar groen ( zure augurk)

ristretto | 20-10-10 | 11:51

ristretto | 20-10-10 | 11:47
Zijn we het eens op het aspect vakvrouw en oneens op partijdigheid. No problem

kattenmepper | 20-10-10 | 11:50

Citaat Pritt : ""Check dat mooie eerbetoon op Pagina3 van de Televaag. Hartverwarmend. Mooi. Fijn. Respectvol.""
LOL !!

Mazzeltov | 20-10-10 | 11:50

Goh, een heel rijtje reaguurders die Clairy niet links of gekleurd vond.
Waarom denk je dat haar beste interviews die met "rechtse"mensen waren?
Als Cohen er zat hield ze haar mond.
Grappig dat Harrie Mens erbij gehaald wordt. Ik wist niet dat hij interviews deed. Dat doet die slechtgekapte dochter van hem. En dat is bagger.
Clairy was een vakvrouw. Maar erg gekleurd.
Hanneke was een vakvrouw. Maar erg gekleurd.
Doe zelf eens kritisch wezen.

ristretto | 20-10-10 | 11:47

Trouwens, hopelijk is nu die hele linkse baanjesjagerij en dat nepotisme in de PO voorbij. Polak, dochter van Alexander Pola toch? Word je een vara-corifee omdat je wat voorstelt of omdat je binnengeloodst wordt via relaties. Brrr... allemaal mensen die elkaar de bal toespelen. Achterkamertjes. Typisch voor die linkse maffia. DDR-sfeertjes.

Serafijn Lampion | 20-10-10 | 11:42

Ach Clairy moet niet zeuren. Ze heeft heel wat linkse topmomentjes gehad op staatskosten, en heel wat normale mensen met de zo kenmerkende links-arrogante maniertjes beledigd. Bah. Ik herinner me nog niet zo lang geleden hoe ze met Rottenberg zat te slijmen, zodat iedereen kon zien hoe dikke maatjes die twee wel niet waren. Het werd tijd dat ze werd weggejorist van de PO. Met zo iemand kun je zelfs de schijn van objectiviteit niet meer ophouden.

Serafijn Lampion | 20-10-10 | 11:40

Spiegelen, projectie van Pritt. Wel grappig: dat je dan doet waar je de ander van beschuldigt.

Roer | 20-10-10 | 11:40

@Joke Barendse9924

Het intervieuw met Zalm was wel een van de gekleurdste van de laatste tijd. Had Bos daar gezeten had hij uitgebreid zijn kant van het verhaal mogen vertellen met af en toe een licht kritisch vraagje van Polak om de schijn op te houden. Aan het weerwoord van links leek het er ook vaak op dat zij voorbereid waren op de zogenaamd kritische vraag, waarschijnlijk was die met een knipoog vooraf ingefluisterd door rooie Clairy.

WaarDeWindWaait | 20-10-10 | 11:35

Ik vind Clairy een goede journaliste die respect verdient. Van het linkse kerk geroep hier wordt ik onderdehand een beetje moe. Kijk dan lekker naar Harry Mens en zwelg in je eigen gelijk. GS reaguurders waren volgens mij vroeger tegendraads met humor. Kunnen die weer terugkomen?
/serieuze modus uit/ tegendraadse modus blijft aan

kattenmepper | 20-10-10 | 11:30

Clairy was/is een van de beste interviewsters die wij in Nederland hebben.
In staat en bereid om uiterst precies en verfijnd de vinger op de zere plek te leggen tijdens haar vraaggesprekken. Links of rechts, wie bij haar aan tafel zat had wat uit te leggen. Maar mooipraten wat lelijk is, dat lukt je bij Clairy nooit.
Ben, na al dat rabiaat rechtse gezeik hier op haar, juist eens goed gaan opletten tijdens haar interviews. Weinig te merken van specifiek gekleurde sympathieën, iedereen kreeg de verdiende portie kritische vragen.
Nieuwsuur zuigt, in vergelijking met NOVA!

Clairy zal haar weg wel weer vinden. Daar maak ik mij nog het minste zorgen over.

am I insane? | 20-10-10 | 11:25

Clairy is een heel goede interviewer. Ik vind het niet erg dat ze af en toe kijkt alsof ze een bak accuzuur heeft opgedronken alvorens ze aan een interview is begonnen. Het interview dat Clairy hield met Gerrit Zalm voor Nieuwsuur was bijvoorbeeld het beste interview dat Nieuwsuur tot tot nu toe heeft uitgezonden. Zalm heeft gewoon een ontzettend slap verhaal over zijn activiteiten bij DSB en Clairy herinnert hem daar keer op keer fijntjes aan.

Joke Barendse9924 | 20-10-10 | 11:20

@Hanneke Door rechts niet als een gesprekspartner te zien de afgelopen 30 jaar hebben jullie het voor je zelf verpest. Realistische mensen als de Bolk hebben het volk laten zien dat je best voor je mening mag uitkomen. Dat doen nu dus 1,5 miljoen mensen. Eng he Hanneke! Je kunt ze niet meer bemarginaliseren en wegstoppen met je (s)linkse argumenten. Heb je nog last van een te hoge zuurgraad in je vagina?

Bezorgde vader | 20-10-10 | 11:18

Veel meer tekst is ze niet waard. Als iemand ons land heeft willen beïnvloeden met haar links gezwijmel, dan is zij het!

Democratuur | 20-10-10 | 11:09

Oh oh wat is oma groenteman zuur. Eigen schuld dikke bult, dat krijg je van je 30 jaar links-fascistische dictatuur, heel veel zuur. Het is je helemaal gegund, dom links gutmensch.

alwayslearning | 20-10-10 | 11:08

Was altijd mooi om naar te kijken...

Gijssie | 20-10-10 | 11:07

@HJDB | 20-10-10 | 11:01
Ach HjdB, dan is er duidelijk iets mis met je smaakpapillen.
Clairy en Hanneke grijnzen je gewoon aan vanuit hun augurkenpotje.

ristretto | 20-10-10 | 11:03

@Klaaswitz | 20-10-10 | 10:29 Er zijn hele goede medicijnen voor. Misschien een goed gesprek?

lijn5 | 20-10-10 | 11:03

Dat roep ik al jaren, dat van fout na de oorlog. Fijn dat ze het nu ook lijken te gaan beseffen.

NoMinister | 20-10-10 | 11:03

Ik vind het verhaal van Hanneke Groenteman niet zuur. Ik vind de Telegraaf achterlijk kort met dit bericht.

HJDB | 20-10-10 | 11:01

Dit topic gaat over missen.
De mate van waardering hangt af van hoezeer je gemist wordt als je er niet bent.
Niemand miste de Jong tegen Zweden.
Ik mis Clairy ook niet. De wereld draait door...
Clairy mist haar oude werk. Tja.
Hanneke daarentegen zou ik gaan missen. Iemand die zo goed verwoordt hoe zuur het is om niet meer je eigen gang te mogen gaan ten koste van anderen.
Ze mist haar oude werk. Tja.

ristretto | 20-10-10 | 10:57

@ Gimmy Moore

Precies, Rutger is ook kritisch, maar die zou ik ook niet neutraal willen noemen. Blijkbaar hebben linkse mensen zo'n bord voor hun kop dat zij dat van hun eigen kant niet kunnen inzien.

WaarDeWindWaait | 20-10-10 | 10:55

Ah, 'een kritische houding is tegenwoordig al verdacht'.
Wel als men alleen kritisch is als het zo uitkomt.

Gimmy Moore | 20-10-10 | 10:49

Dat is toch de vrouw van Mart Smeets?

dubbert | 20-10-10 | 10:49

@ Pritt. 3K of 300K? Voor 3K komt niemand zijn bed meer uit toch?

Angstrom | 20-10-10 | 10:46

Die Groenteman moet je in de gaten houden. Ze was al de goudsmid van linksdraaiend Nederland maar die radicaliseert in rap tempo.

Kayleighb | 20-10-10 | 10:45

Zwaar overdreven eerbetoon van de Telegraaf weer. Stuk van Hanneke sla ik over, lekker belangrijk. En na de prachttegel van Krachtmeester weet ik eigenlijk al genoeg.

Polek er uit, Tweebeeke er in. Dat gaat de goede kant op. Nu Jan Tromp nog.

Parsons | 20-10-10 | 10:44

gelukkig heeft ze wel eerst nog de Sonja Barend award gekregen oftewel de "eerste linkse zure muts" award.

wat een incestueuze vara zooi.

niet meer terug op de buis,maar gewoon achter de geraniums dat ouwe lijk.

S.Hole | 20-10-10 | 10:44

@Krachtmeester | 20-10-10 | 09:53
Als vrouwen echt wilden emanciperen zouden ze geen voorbeeld nodig hebben. Dan zouden ze zo gezegd de koe bij de horens vatten en emanciperen. Ik denk dat het gros van de vrouwen juist graag éénrichtingsemancipatie omarmt. Wel serieuzer genomen worden en meer kansen krijgen maar daar wel selectief mee omgaan. Dit is leuk, dat is me te lastig, op die fiets.

TisNieZoMoeilijk | 20-10-10 | 10:37

-weggejorist-

Rut Marke | 20-10-10 | 10:36

nu mart smeets nog opdonderen please!

KPA | 20-10-10 | 10:36

ie=y

nogeentjedan | 20-10-10 | 10:32

Powned zou z'n handen mogen dichtknijpen met iemand die zo vakkundig is als Clairie.

nogeentjedan | 20-10-10 | 10:31

lol @ sonja barend award, ik zou ook m'n ontslag indienen na het krijgen van zo'n ding.. een award krijgen die vernoemd is naar een van de meest irritante vrouwen van de nederlandse televee ooit, tsja dan weet je dat je weg moet wezen..

jan pepernoot | 20-10-10 | 10:31

@lijn5
Gek, ik begin altijd te twijfelen aan de deskundige meningen van lieden die niks als nix schrijven... heel raar, maar waar. Goh wat nu

Klaaswitz | 20-10-10 | 10:29

@Bos Hout | 20-10-10 | 10:16 LOL. Zonder advocaat in New York doe je echt nix.

lijn5 | 20-10-10 | 10:19

Claude Jacque | 20-10-10 | 10:03
Ik vind dat 'frisse rechtse briesje' dus helegaar niet zo 'heerlijk'.
Het zou goed zijn wanneer 0031 een eigentijds bestuur zou hebben, maar we hebben nu het kabinet Babyboem nr. zoveel. Niks fris aan.
En verder vrees ik dat het revanchisme bij sommige bandwagonjumpers nog treuriger vormen gaat aannemen dan het revanchisme van de achtenzestigers.
Poot stijf houden en tegengas geven in het geval van geïnstitutionaliseerde geloofswaanzin? Prima. Plucheklevend Nederland opschudden? Fine. Humor als wapen? Schitterend.
Maar dat alles graag wel zonder wraakoogmerk. Ik wil namelijk helegaar niet 'afrekenen'. Daar komt namelijk ellende van.

Krachtmeester | 20-10-10 | 10:18

Clairy is Cool.
Misschien iemand voor bij Powned?

Sir EnemA | 20-10-10 | 10:17

lijn5 | 20-10-10 | 10:11
Ik heb even de PVV-donateurslijst erbij gepakt. Daar staan wel veel juristen op, maar het zijn allemaal Amerikanen en Israëliërs, dus daar heb je in NL niks aan.
Ik zoek even door...

Bos Hout | 20-10-10 | 10:16

StinkendeRoede | 20-10-10 | 10:12

Rare opmerking, bijna Joris-fähig. Bovendien: Clairy had een niet-joodse moeder. Dus ze is helemaal niet Joods. Niet dat dat uitmaakt overigens....

De Literator | 20-10-10 | 10:16

Ik word een beetje moe van dat links-rechts gedoe. Ik vind Polak vooral een heel goede interviewster, beter dan die Tweebeeke. Jammer dat ze vertrek, ik mis Nova!

plaklul | 20-10-10 | 10:16

Aldus Haatoma Hanneke:

Deze botte grimmige tijd, waarin mensen die korte metten maken met alles wat ik goed, mooi en belangrijk vind, het hoogste woord hebben.
Het gaat ze uiteindelijk niet lukken, al lijkt het er nu wel even op. Beschaving en kwaliteit laten zich niet onderschoffelen door grote bekken en opportunisten.

Lekker zuur weer Hanneke, lekker zuur.

Ashtrey | 20-10-10 | 10:15

Waarom de CP eigenlijk afgeserveerd bij nieuwsuur? Dat is minstens zo links als Nova ooit was. En een stuk rommeliger.

jan-lul-de-behanger | 20-10-10 | 10:13

Goede morgen all.
necrosis | 20-10-10 | 09:30
Prof. D.A.H. Vintik | 20-10-10 | 09:38
Daar ben ik het toch wel mee eens.
Ik vind het toch ook wel een goede vakvrouw.
Zou wel een stunt zijn om nu ineens vakmensen te zien op Pownews....

Thickhead | 20-10-10 | 10:13

Toch wel aardig om half voor-z'n-brood schrijvend Nederland hier zo 's ochtends op GS aan te treffen. Nog even wachten en wij krijgen de GS Awards, uit te reiken door de heer Paradijs in het Telegraaf gebouw - met verslag in het Stan Huygens journaal en dresscomments van Beertje van Beers....

azoturie | 20-10-10 | 10:13

Ik ben in (of misschien beter: uit) principe antisemiet, maar voor Clairy maak ik een uitzondering. Ik zal haar bijzonder missen.

StinkendeRoede | 20-10-10 | 10:12

@Bos Hout | 20-10-10 | 10:08 In dat geval zou ik in Amsterdam er de voorkeur aan geven om "twee zionisten weten wat een bril kost" te gebruiken. Weet je nog een goede advocaat als het zo ver is?

lijn5 | 20-10-10 | 10:11

@lijn5 | 20-10-10 | 10:05
Niemand ontkomt aan de invloed van de policormaffia, ook Joris niet.
En hij kan niet alles weten.
*naar nieuw topic verhuist*

Prof. D.A.H. Vintik | 20-10-10 | 10:10

@CoffeePatch | 20-10-10 | 09:47
Zelfs met dik paars erom heen moest ik toch een tijdje zoeken...

Ehhh, das roze pancake.. +1 voor de Televaag, nog beter was geweest een kadertje met alleen "Daaag Clairy, moehahahaha!!"

Bahachustika | 20-10-10 | 10:10

@necrosis | 20-10-10 | 10:07 Dat is geen terechtwijzing, ik zou nier durven, slechts een verwijzing naar Van Dale. Het is nette uitdrukking, zo oud als de weg naar Kralingen.

lijn5 | 20-10-10 | 10:09

@Nacho_Vidal | 20-10-10 | 10:07
Ze wist het niet eens zeker want ze dacht het.

kleingrutter | 20-10-10 | 10:08

lijn5 | 20-10-10 | 10:02
Je uitleg klopt. Je mag hier moslims voor van alles en nog wat uitmaken, maar in de Nederlandse taal opgenomen uitdrukkingen zijn verboten inderdaad. Neem het ze niet kwalijk, het is geen dagelijks gebezigde uitdrukking, maar bij de rechter in Amsterdam - mits juiste advocaat - zou je wel gelijk krijgen.

Bos Hout | 20-10-10 | 10:08

@lijn5 10:02
Ga jij Joris terechtwijzen?
Dat is niet echt slim....

necrosis | 20-10-10 | 10:07

Ik wilde nog even zeggen dat ik smakelijk heb gelachen om Rutger.

'Dag meneer Prakken'
-Maar ik ben mevrouw Prakken hoor.

Nacho_Vidal | 20-10-10 | 10:07

Sliptong | 20-10-10 | 10:02
Het antwoord is: JA. Namens ons beiden.

De Literator | 20-10-10 | 10:07

@Prof. D.A.H. Vintik | 20-10-10 | 10:04 Joris is erg gevoelig, maar hij moet wel zijn klassieken kennen.

lijn5 | 20-10-10 | 10:05

@lijn5 | 20-10-10 | 10:02
Het J-woord is hier een beetje taboe. Vraag maar aan Teun.

Prof. D.A.H. Vintik | 20-10-10 | 10:04

@funkyd | 20-10-10 | 09:37
Hanneke groenteman kan het natuurlijk niet uitstaan dat er MAN in haar achternaam staat verwerkt.
Off topic. Idd gister de Nederlandse moraalridder gezien.
ik denk dat hij een open huwelijk heeft omdat meneer zo kan verbloemen dat hij zo nu en dan een illegaal hoertje toe geschoven krijgt van z'n criminele vriendjes.
deze meneer heeft het lef nooit gehad om achter criminele haat imams of op Arabische giften draaiende moskeeën af te gaan,dan moet je natuurlijk wel laten zien hoe links je bent als excuus om dit niet te hoeven/willen doen.

deraderendraaien | 20-10-10 | 10:03

Heerlijk dat frisse rechtse briesje!

Claude Jacque | 20-10-10 | 10:03

@De Literator | 20-10-10 | 09:58
Vind je dat nou prettig om in derde persoon enkelvoud uitspraken te doen? Anoniem anonieme reaguursels plempen. Dus eigenlijk schrijf je hier namens je alterego, je pseudoniem spreekt en de man achter het masker zwijgt. Diep.

Sliptong | 20-10-10 | 10:02

Op het randje.
@Sliptong 9:53

Nee hoor, er dik overheen...

necrosis | 20-10-10 | 10:02

@lijn5 | 20-10-10 | 09:15 Weggejorist, wat krijgen we nou? Gaan we jodenkoek ook al wegjorissen? Mag ik Joris r wel even op wijzen dat de uitdrukking "Twee joden weten wat een bril kost" standaard vermeld is in Van Dale woordenboek. Het betekent 'Twee gelijkgestemde mensen bedriegen elkaar moeilijk.' Leek mij wel van toepassing bij Clairy en Hanneke.

lijn5 | 20-10-10 | 10:02

Clairy vertrekt, dat is een teken des tijds. Een goede tijd waarin een prettig rechts zomerbriesje opsteekt.

Kruisvaarder | 20-10-10 | 10:01

brienenoord | 20-10-10 | 10:00
Bij Geert Dales is het altijd mooi weer. Nu helemaal. Wat een luchtzak is dat.

Bos Hout | 20-10-10 | 10:00

Ze is niet van mijn club. Maar ik vond haar een vakvrouw.

grote haas | 20-10-10 | 10:00

Denkt Na | 20-10-10 | 09:57

De content: u bent het met ons eens of u bent "fout", 24/7 per week op drie netten. Dat bedoelt u?

The Evil One | 20-10-10 | 10:00

OT: Geert Dales krijgt 1,5 jaarsalaris als afkoopsom mee.....

brienenoord | 20-10-10 | 10:00

In een zin: Clairy Polak en Sonja Barend, het woord award, en VARA. Brrrrrrrrrrrrrr, kunnen we het alsjeblieft een beetje PH-neutraal houden, Pritt?

KaiserSoza | 20-10-10 | 09:59

ttaal? totaal, that is.

Bos Hout | 20-10-10 | 09:59

Links en rechts bestaan niet meer (hoogstens als vermolmde instituten).
Polak was daar denk ik wel een voorloper in: was redelijk independent.

Denkt Na | 20-10-10 | 09:59

Denkt Na | 20-10-10 | 09:57
Of topics zonder die enorm bekrompen en ttaal nietszeggende aanduidingen 'links' en 'rechts'. Het verhult inderdaad de inhoud die veel belangrijker is. Maar goed, daar zijn weer andere webstekken voor.

Bos Hout | 20-10-10 | 09:59

Als ze Buitenhof maar blijft doen.
Googelt: 'Geert Wilders Buitenhof'.

Einde van de Domheid | 20-10-10 | 09:58

@Krachtmeester | 20-10-10 | 09:36
Scherp maar soms moet je weten waar je grenzen liggen. Hanneke en evolueren?

Sliptong | 20-10-10 | 09:58

Veel positieve berichten over Clairy hier. Dat is terecht en dat verwarmt De Literator. Ook De Literator is een groot fan van Clairy, en dat komt niet alleen omdat-ie haar vroeger goed persoonlijk gekend heeft...

De Literator | 20-10-10 | 09:58

Haar vader (Alexander Pola) had tenminste nog linkse humor. Clairy is de vleesgeworden verzuring van nieuwzuur.

kleingrutter | 20-10-10 | 09:57

@Sliptong | 20-10-10 | 09:52:

Ja, daar heb je wat aan als je kleurendoof bent hè?

Reinaert | 20-10-10 | 09:57

voldemort | 20-10-10 | 09:11

RIP

Toch vind ik het voor Haatoma erger. Die is en blijft blind en dan ook nog eens hersendood .

Moet zeggen dat die pek en kippenveertjes wel weer een briljant idee is.

hero_of_heaven | 20-10-10 | 09:57

Al dat links bla bla bla gedoe op GS begint sleets te worden.
Laten we overschakelen van de verpakking op de content.

Denkt Na | 20-10-10 | 09:57

lijn5 | 20-10-10 | 09:55

Tief toch op als je niets te melden hebt...

eerstneukendanpraten | 20-10-10 | 09:57

Prima journaliste en interviewster, behoorlijk objectief ook. Kan me overigens wel voorstellen dat er lieden zijn die haar wegzetten als product van de linkse kerk. Dat zijn dezelfde lieden die ieder genuanceerd woord of kritische toon als links wegzetten. Ik vermoed dat die lui Bolkenstein ook een linkse hond zouden noemen als ze de maatschappelijke context een paar maanden onthouden zouden worden.

Klaaswitz | 20-10-10 | 09:56

Clairy moet gewoon haar eigen programma maken

sjongejonge123 | 20-10-10 | 09:56

G.S. respect!

Mac The Ripper | 20-10-10 | 09:56

Groenteman: "Dan mag zelfs het formaat van je neus als minpunt genoemd worden! [...] (En wie een Kuyl graaft voor een ander, valt er zelf een keertje heel hard in..)"
Dat is een dreigement, Hanneke. Misschien doet die neus er inderdaad toe.

Doe ter Nietoe | 20-10-10 | 09:55

Wat een geouwehoer; what is new?. Clair is gewoon te oud en te duur, en wordt dus vervangen door een goedkopere die een lekker kontje heeft (daar houdt haar vara-baas van). Dat werkt ook zo bij de VARA, tog.

lijn5 | 20-10-10 | 09:55

Gaat GS traag edoch gestaag richting GL ?

--neus-- | 20-10-10 | 09:55

De gezichtsuitdrukkingen van Clairy bij het uitspreken van de woorden links en rechts zullen mij altijd bijblijven.
Bij het woord links een gelukzalige smachtende uitdrukking, maar bij het woord rechts trok zij steevast een vies gezicht, alsof zij bedorven vis rook.

de honden blaffen... | 20-10-10 | 09:55

Leuk, heel leuk, maar er staat ook dat de Russen met een bommenwerper boven de waddenzee vliegen.
De rechtse regering komt te laaaaaat......

Einde van de Domheid | 20-10-10 | 09:54

Het laagje vernis bij links blijkt heel dun te zijn. Wat een hufterigheid van Groenteman.

Harry Turtle | 20-10-10 | 09:54

@lijn5 | 20-10-10 | 09:15
Op het randje.

Sliptong | 20-10-10 | 09:53

TisNieZoMoeilijk | 20-10-10 | 09:49
Dat durf ik niet te zeggen. In elk geval krijgen vrouwen in 0031 niet het goede voorbeeld van éénrichtingsgeëmancipeerden zoals Groenteman.

Krachtmeester | 20-10-10 | 09:53

@Nacho_Vidal | 20-10-10 | 09:16
Je krokodillentranen wegschuren ;

Sliptong | 20-10-10 | 09:53

Ondanks haar politieke voorkeur niet de mijne is vind ik Clairy Polak een van de beste interviewers die ons land rijk is. Zonde !

Kipkleppert | 20-10-10 | 09:52

Prof. D.A.H. Vintik | 20-10-10 | 09:48
Ik kijk geen tv, maar op de radio klinkt ze inderdaad veel geyler.

Bos Hout | 20-10-10 | 09:52

@Reinaert | 20-10-10 | 09:13
En er staat nog wel een fijn roze kader omheen.

Sliptong | 20-10-10 | 09:52

Groenteman mag dan zo nu en dan het contact met de werkelijkheid wat verliezen, dat van die grote bekken en opportunisten klopt dan weer wel; die voeren redelijk de boventoon de laatste tijd.

nogeentjedan | 20-10-10 | 09:52

-weggejorist-

Tjemig | 20-10-10 | 09:51

Clairy was hartstikke goed. Ik vind dat hele Nieuwsuur niks, Nova was vreselijk links maar het ging wel ergens over. Nu staat er zo'n dame die je nog niet eens de wasmiddelenreclame zou laten doen. Tja, ze kijkt zo lief, maar wat heb je daar verder aan als dat haar enige wapenfeit is.

medusa324 | 20-10-10 | 09:49

@Krachtmeester | 20-10-10 | 09:36
Waar ik nog even OT aan toe wil voegen dat de gemiddelde vrouw helemaal niet ECHT wil emanciperen.

TisNieZoMoeilijk | 20-10-10 | 09:49

@Bos Hout | 20-10-10 | 09:44
Met een flinke bos hout voor de deur.

Prof. D.A.H. Vintik | 20-10-10 | 09:48

Zelfs met dik paars erom heen moest ik toch een tijdje zoeken...

ir.Bob | 20-10-10 | 09:48

Clairy kan toch overstappen naar de TROS, deed Bosboom ook. Die vertrok van "de kleinste arbeidersomroep naar de grootste" (uitspraak Bosboom)

CoffeePatch | 20-10-10 | 09:47

Nieuwzuur ......

Ik heb daar gisteren 's naar gekeken. Wat een prutsprogramma met een of ander neuzelend meisje die een CSU-politicus interviewde met suffe vragen en het geheel op uiterst kinderlijke wijze afsloot.

En dan dat Dracula-decor ...... gaat er opeens een grafsteen open en daar komt dan tot je schrik en "belangrijk figuur uit!
Muf zeg, die handel.

voordeoorlog | 20-10-10 | 09:45

@Krachtmeester | 20-10-10 | 09:36
Amen!

TisNieZoMoeilijk | 20-10-10 | 09:45

Necrosis, wel even je fanpage updaten hé?

clairypolakfan.hyves.nl

Insignificant_Cunt | 20-10-10 | 09:45

Prima journaliste.

Bos Hout | 20-10-10 | 09:44

@Nacho_Vidal 9:34
Luisteren mag, aankomen niet!
*jaloers is*

necrosis | 20-10-10 | 09:43

Die actualiteiten rubriek heet geen nieuwsuur, maar Nieuw Suur. Alleen is Clairy ingeruild voor een amateurse met van die vervelende schuddel handjes en gebaartjes.

klull maran | 20-10-10 | 09:43

Niet anders te verwachten van die Televaag lutsertkrant. En die opmerking over Hanneke Groenteman dat die ene Carel Kuyl maar weer eens beschuldigd een vieze vuile gore male chauvinist pigvarken te zijn is uit de geenstijl journailleduim gezogen. Mooi zo Pritt je wordt steeds ongeloofwaardiger. Man man man.

Hölzenbein | 20-10-10 | 09:42

vip33 | 20-10-10 | 09:15
Je mag op je eigen blog toch je eigen mening geven. Dus als zij het heeft over: "dingen die IK mooi vind", wat is daar dan erg aan? Heb je haar gevraagd jouw mening te vertegenwoordigen? Wat een zuurpruim ben je zeg. Zuurder dan zeg maar een uuhh. .Groenteman

deministerpresident | 20-10-10 | 09:42

@funkyd | 20-10-10 | 09:37
PRdV heeft een zogenaamde open relatie, waarin dat kan.

Fallus Erectus | 20-10-10 | 09:40

artikeltje in de Televaag had precies de lengte die nodig is om van dit non-event verslag te doen...

Rudolfinski | 20-10-10 | 09:40

Vakvrouw die het beheerste om "rechts" te zijn bij linkse gasten en "links" bij rechtse gasten.

Superior Bastard | 20-10-10 | 09:39

@Krachtmeester | 20-10-10 | 09:36
Scherpe analyse, hetzelfde verhaal geldt eigenlijk voor de Wilders-slachtoffers en andere moslims. M.a.w. Wilders zorgt waarschijnlijk juist voor een betere emancipatie van moslims, juist doordat hij ze niet betutteld maar voor vol aanziet.

Fallus Erectus | 20-10-10 | 09:38

@Reykjavik 9:33
Dat ben ik 100% met je eens!
Nu nog een pica van Clairy in een tanktopje en mijn week is weer goed.

necrosis | 20-10-10 | 09:38

Kan Clairy niet bij PowNews komen om Weesie te vervangen? Dan deel je pas ècht een goeie klap uit aan Carel Kuyl.

Prof. D.A.H. Vintik | 20-10-10 | 09:38

Nou nou, zo hatelijk is dat stukje van Groenteman toch niet? Behalve dan de laatste zin tussen haakjes, dat had niet gehoeven. Voor de rest formuleert ze gewoon haar mening. Dat mag op een blog, nota bene haar eigen blog. Expliciet staat er "ik vind" en niet "het is." Dat je het er niet mee eens bent, betekent niet dat het hatelijk is. Wat Hanneke onder meer aanstipt is dat respect voor elkaar en voor elkaars mening belangrijk is, maar dat dat steeds minder lijkt voor te komen. En het feit dat er hier zo fel op wordt gereageerd, betekent dat ze een punt heeft.

Four Eyes | 20-10-10 | 09:38

-weggejorist-

funkyd | 20-10-10 | 09:37

Dat ziekelijke opkomen van de ene mediavolwassene voor de andere - bevriende - mediavolwassene: zum kotzen. Alsof mevrouw Polak niet zelf in staat zou zijn om haar zegje te kunnen doen. "Zullie pesten m'n vriendinnetje!" (die dus zelf ontslag heeft genomen vanwege een verschil van inzicht over haar werk bij Nieuwsuur).
Dit eigen-soort-eerst beschermingsgedrag zegt veel over oud-journalistiek guttegutmenschenland, dat met recht een kaste genoemd kan worden.
Helemaal ergerlijk is het misplaatste vrouwenargument. Wat kan mij het nou schelen dat mevrouw Polak - een professionele en imo goede journaliste - een vrouw is? Mannen en vrouwen zijn toch gelijkwaardig? Waarom dan toch dat geposeer over haar sekse? Waarom dan toch om extra bescherming bedelen? Zolang vrouwen als Groenteman het hoogste woord voeren in welk vrouwendebat dan ook, zal een echte emancipatie hier nooit van de grond komen. Want vrouwen als Groenteman vinden namelijk helegaar niet dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn, nee: vrouwen zijn én beter én hebben meer recht op bescherming.
Kan iemand Hanneke Groentemans morele bubble van eergisteren doorprikken en haar zachtjes vragen met ons mee te wandelen naar de 21ste eeuw?

Krachtmeester | 20-10-10 | 09:36

"Nu is Clairy Polak eerder een heel goede kritische interviewer dan rabiaat links, maar een kritische grondhouding is tegenwoordig verdacht. Niet als je bij Powned zit, of een Brandpuntman bent, maar wel als je je wortels hebt bij een progressieve omroep. Dan mag zelfs het formaat van je neus als minpunt genoemd worden!" Einde citaat Hanneke G.

Gelukkig zijn linkserts heel netjes, en zeggen ze niks over Bruin, Hitler, Peroxide coupe, Gekke Geert, De Blonde Leider etc. etc. Zo zijn ze namelijk niet, ze zijn heel erg beschaafd.
De discussie tussen Clairy en Enait was trouwens wel mooi, een tijd geleden

sjongejonge123 | 20-10-10 | 09:34

De gilde van stalinistische zelfdecoreerders hebben het maar weer druk

Een Soort Iets | 20-10-10 | 09:34

necrosis | 20-10-10 | 09:30
Ze is gewoon leuk om naar te luisteren, beetje bijdehand.

*kriebel voelt*

Nacho_Vidal | 20-10-10 | 09:34

Oma Groenteman heeft de oorlog nog meegemaakt dus die loopt intussen tegen de tachtig. En zo schrijft ze ook.

spuitje11 | 20-10-10 | 09:33

Mevrouw Groenteman kan af en toe behoorlijk zeuren en pietlutten, maar in deze gelinkte column ( www.hannekegroenteman.nl/archive/2010/... ) heeft ze helemaal gelijk. Wat je ook moge vinden van Polak: ze is een dondersgoeie vakvrouw die haar sporen in de journalistiek beslist heeft verdiend, en die nu volkomen onterecht naar de zijlijn is gedirigeerd. Punt.

Reykjavik | 20-10-10 | 09:33

Jan Slagter (omroep MAX), kom er maar in!

Jackanders | 20-10-10 | 09:32

Er zijn tallozen van de linkse-wannabee-journalist-vrouwen die stukjes schrijven en denken intellectueel en moreel superieur te zijn. Besteed (met D) er alsjeblieft geen aandacht aan, want je broek zakt (zonder D) meters af. Ga koken of zo als je je verveelt (zonder D).

Fallus Erectus | 20-10-10 | 09:32

de reakties zijn gelukkig niet kortzichtig en zuur, dat scheelt

ohh | 20-10-10 | 09:31

@Pritt
Laat Clairy eens een topic schrijven op GS, bij voorkeur over de PO.
Ze is namelijk niet zo links als menig guurder denkt.
En waar blijft de "opklik voor groot" pica?

necrosis | 20-10-10 | 09:30

Einde aan het Polakken. Lijkt op verlakken. Misschien maar beter zo.

Petrus de Rewa | 20-10-10 | 09:27

Nou... ik vind Clairy Polak een van de beste interviewers van Nederland. Veel beter dan Twan en die vrouw die zo lief kijkt. Voor rechtse mensen is het juist veel beter om met iemand als Polak in discussie te gaan... dan zijn je standpunten beter onder de aandacht te brengen en preek je niet enkel voor eigen kerk. Wil je dat, dan schijf je gewoon aan bij Harry Mens.

Gezellig! | 20-10-10 | 09:27

-weggejorist-

Herr-Flick 2.0 | 20-10-10 | 09:27

@lijn5 | 20-10-10 | 09:12
In de trend van: ja ja ja, hier heb je hem, drankje achterover slaan en ophoepelen. Het feest kan dan pas echt beginnen.

Sliptong | 20-10-10 | 09:27

Ha ha, dat stukje op het haatblog van Hanneke... het mens wordt met de dag gekker. Wel een mooie analyse bij de Televaag. Kort en duidelijk.

Marcus Porcius Cato | 20-10-10 | 09:24

lol - lekker kort en bondig: ut werkt niet.

MalteseKnight | 20-10-10 | 09:24

Rooie Clairy zal flink gemist worden in de linkse kerk. Zoals zij rechtse politici kon afkatten durfden er weinig bij de PO die zich nog enigzins neutraal poogden voor te doen. Linkse politici kregen uiteraard alle tijd om uit te spreken, met heel af en toe voorzichtige en vooraf besproken kritiek om nog een beetje de schijn van neutraliteit op te houden. We zullen haar niet missen.

WaarDeWindWaait | 20-10-10 | 09:23

lijn5 | 20-10-10 | 09:15

Is de les uitgevallen in 3 VMBO? LutserT...

eerstneukendanpraten | 20-10-10 | 09:22

mhhh... die cougar is dus weer op de markt...

MichieldeMuiter | 20-10-10 | 09:21

100 x liever Clairy dan die nieuwzure Carola die zich bij iedere vraag die ze stelt zo nodig bewijzen moet.
*hoopt VVDaisy snel weer op het scherm te zien*

Prof. D.A.H. Vintik | 20-10-10 | 09:19

@lijn5 | 20-10-10 | 09:15:

Ga je medicijnen eens innemen, ziek figuur.

Reinaert | 20-10-10 | 09:18

BeschuldigT Prutstift....

Nilfisk | 20-10-10 | 09:16

Kort en Bondig, zoals Clairy altijd was.

mindeater | 20-10-10 | 09:16

Sliptong | 20-10-10 | 09:09
wat moet ik daarmee?

Nacho_Vidal | 20-10-10 | 09:16

'Beschuldigd' in de laatste zin moet met een 't' - maar verder een leuk stukkie! Moest erg lachen om het plaatje uit de Telegraaf.

superprincepeach | 20-10-10 | 09:16

"Deze botte grimmige tijd, waarin mensen die korte metten maken met alles wat IK IK IKKE IK IK IK IK IKKE IK IK goed, mooi en belangrijk vind, het hoogste woord hebben."
Het laatste woord hierover is nog niet gezegd, zowaar IK Hanneke Groenteknol heet!

vip33 | 20-10-10 | 09:15

-weggejorist-

lijn5 | 20-10-10 | 09:15

Pritt, je owned weer eens ziekelijk hard met je schrijfsel. Jij bent zegmaar de Polak binnen GS ofzo. Dat is positief.

slaolie.machine | 20-10-10 | 09:15

Wat is Hanneke Groenteman ook een ongekend zuur, verongelijkt en kortzichtig mens.
Brrrrr...

vagehond | 20-10-10 | 09:14

Mooie eulogie, misschien iets te vroeg.

rara | 20-10-10 | 09:13

Sjeezus, waren de chocoladeletters op, had iemand de zetkast overhoop gehaald of wat?

*** Met bril op en loep in de hand inmiddels het artikel ontdekt heeft ***

Reinaert | 20-10-10 | 09:13

Goed stukje in de Telegraaf. Vooral bondig. Ze hebben de Barenswee-prijs gegeven om er zeker van te zijn dat ze weggaat.

lijn5 | 20-10-10 | 09:12

Ik vond het bericht over het tijgertje (onopvallend op dezelfde pagina) veel zieliger.

voldemort | 20-10-10 | 09:11

@Creaguurder | 20-10-10 | 09:08
Hanneke schrijft die stukjes altijd van achter haar boekenkast met een kaarsje aan. En als je altijd vanuit een isolement aan het schrijven bent, raak je in een isolement en radicaliseer je. Zonde.

Sliptong | 20-10-10 | 09:11

Nou succes CP en laat je eens flink nemen bij het volgende diepte interview. Las ergens dat je serieus genomen moest worden, zodoende.

Parelman | 20-10-10 | 09:10

Als ik zap blijft Clairy niet langer dan 10 seconden staan. Daarna constateer ik dat er in dat actualiteiten/achtergrondenprogramma weer ellenlang gezeverd wordt over zaken die in de grond vrij simpel zijn. Dus zap ik door.

TisNieZoMoeilijk | 20-10-10 | 09:10

Zonde, de beste interviewer van de Nederlandse tv vertrekt.

Von Münchhausen | 20-10-10 | 09:10

@Nacho_Vidal | 20-10-10 | 09:04
* schuursponsje aanreikt *

Sliptong | 20-10-10 | 09:09

Die haatoma, die raakt het steeds meer kwijt hoor!
Het wordt haast gevaarlijk!!! Wie houd haar in de gaten?
_
Haatoma Anneke:

"Deze botte grimmige tijd, waarin mensen die korte metten maken met alles wat ik goed, mooi en belangrijk vind, het hoogste woord hebben.
Het gaat ze uiteindelijk niet lukken, al lijkt het er nu wel even op. Beschaving en kwaliteit laten zich niet onderschoffelen door grote bekken en opportunisten. "
_
einde citaat.

Creaguurder | 20-10-10 | 09:08

@ChillBill | 20-10-10 | 09:03
Teveel Nova gekeken.

Sliptong | 20-10-10 | 09:08

Vloog Clairy in een bommenwerper? huh?

BaardG | 20-10-10 | 09:06

ok beter zo

Karel Kruizenruiker | 20-10-10 | 09:05

BeschuldigT.

grizzler | 20-10-10 | 09:05

Wow een hele kolom .....

kleingrutter | 20-10-10 | 09:04

ChillBill | 20-10-10 | 09:03
Ja, zijn ouders waren neef en nicht

OT
Clairy, ik mis je!

*snik*

Nacho_Vidal | 20-10-10 | 09:04

bji ?

Karel Kruizenruiker | 20-10-10 | 09:04

Is mooi ja, hartverwarmend. Moest even zoeken maar dan heb je ook wat!

Kale Gast | 20-10-10 | 09:03

-weggejorist-

ChillBill | 20-10-10 | 09:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken