Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CDA'er: "homo's zijn vies bah"

oudecdameneermetbril.jpgVoor de kleinste geesten in de polletiek moet je bij het CDA zijn. Duiken we vandaag de lokale afdeling in voor Nico Stoevelaar. Raadslid te Eindhoven en nonchalant chokerdrager. Kijk die rode koontjes dan! Komt niet door schaamte over partijgenoot Hirsch Ballin of die gênante vertoning rond de kabinetsonderhandeling. En nee, dat schaamrood heeft ook niks te maken met misbruik in de kerk. Mag je als partij wel half katholiek zijn, als het zo uitkomt kijk je gewoon de andere kant op. Wat ‘t wel is? Meneer krijgt het een beetje warm van al dat gekontebonk in zijn mooie gemeente. Kom d’r maar in - en dan liever niet aan de achterkant - moraalridder Stoevelaar: “Ik vind homofilie absoluut onnatuurlijk en we moeten dat niet promoten”. Als enige raadslid stemde hij dus tegen het organiseren van een Roze Zaterdag in Eindhoven de gekste. Carnaval ok, maar na afloop is het nog altijd wel de bakkerszoon die de slagersvrouw een beurt geeft. En dat moet zo blijven. Redenering met samengeknepen billetjes: "Homofilie bestaat, maar je hoeft het niet te bevorderen. Voordat je het weet zitten we hier met zo'n parade als in Amsterdam". En daar moet je toch niet aan denken, die hele rimram in de stad. Positief puntje: blijkbaar liggen CDA en PVV toch niet zo ver uit elkaar. Nico Stoevelaar & Paul Belien. Kruisridders tegen het moreel verval! Op naar de 5 zetels!

Reaguursels

Inloggen

Fijn, met de verhoging van de pensioenleeftijd ziten we nog langer met hem opgescheept!!!

stoffel1 | 25-09-10 | 10:35

Ben het met de man eens dat je niet voor dit soort geaardheid een speciale dag moet organiseren, want dat doet men voor de hetero's ook niet.
Ga er maar van uit dat het een commercieel gebeuren is.
Verder vindt ik dat dit soort evenementen ervoor zorgen dat buitenstaanders kunnen gaan denken dat dit soort volk een apartheid is, u weet wel het in hokjes plaatsen van..
Misschien is over vijf jaar een homo een kermisattractie en kunnen we prijsschieten.

Tante Japke | 24-09-10 | 08:04

Die ouwerd is vast zelf een beetje homo en heel erg gefrustreerd. Ga toch lekker mee dansen... gaat ie weer eens van bil , de zondvloed is ook wel heel erg lang geleden hè...

Of misschien heeft ie bezwaar omdat er alleen maar meerderjarigen meelopen.

Dubbele Halve Zool | 23-09-10 | 23:26

Silverhunk, je reactie is niet helemaal fris.

Ten eerste kan je er niet voor kiezen om homo te worden, als homo wordt je geboren.

Als je op wilt gaan in het grote geheel en geaccepteerd wil worden kan je beter jezelf niet apart wegzetten. En bijvoorbeeld een gay krant en de naam benadrukt het nog maar eens, een krant van en voor homo's.
Ik kan geen hetero krant, met nadruk op "hetero-krant"

Er zijn Gay-Games maar geen Hetero Games.

Er zijn Gay Bars, maar geen Hetero Bars met de nadruk op Hetero.

En de woorden vies en goor die je in verband brengt met homo,s, daarmee leg jezelf weer de nadruk op die aparte groep en is geheel onnodig en het feit dat je nog eens extra vermeld dat je homosexuele zoon het licht in je ogen is, daarmee zeg je dat je op unieke wijze geboft hebt met je zoon en dat hij zo speciaal is en dus anders als de rest. En het door jou aangehaalde kontje neuken bij vrouwen breng je als een verwijt aan hetero's en is voor jou een excuus om een homosexueel kontje neukende zoon te hebben.
Dus als er een is die het hele gebeuren vies en goor maakt ben jij het wel.
Wat homo's doen en voor kiezen moeten ze zelf weten, maar als er homo,s zijn en ouders van homo,s zoals jij die alles nog eens extra moeten benadrukken dan wordt het pas echt vies en goor en moet je verder ook niet janken en zal je ook nimmer als normaal worden gezien.

Een krant, olympische spelen, parades,bars etc. moet voor iedereen zijn en niet gekoppeld worden aan de sexuele geaardheid van iemand.

herodus | 23-09-10 | 20:43

SinkeLoep | 23-09-10 | 17:42
Dan heb jij je huiswerk toch echt niet goed gemaakt.
De wetenschap is qua seksuele voorkeur verder dan dat wat jij beweert.
En dan zal ik de psychische kant maar vergeten, want in hoeverre zijn persoonlijke interesses belangrijk voor jou of voor een ander en is dat wel een redelijke denkwijze.
Ik heb de complete heisa omtrent seksuele voorkeur nooit begrepen.
Het interesseert mij totaal niet wat een ander van mijn interesses vind net zoals de interesses van een ander me niet boeien.
Daarnaast laat ik iedereen in hun waarde, wie ben ik om iets van een ander te moeten vinden.
Maar goed, onderzocht is of seksuele voorkeur is aangeboren en of dit genetisch wordt bepaald.
Het antwoord ligt voor de hand, het is zelfs duidelijk geworden dat homoseksualiteit samenhangt met de hoeveel kinderen van hetzelfde geslacht welke uit dezelfde moeder voortkomen.
Dus als jij als eerste bent geboren dan heeft jouw jongere broertje of zusje eerder kans om op hetzelfde geslacht te vallen.
De meeste homosezksuelen hebben ook inderdaad een oudere broer(s) of in het lesbische geval een zus(sen).
Voorkeuren hebben daarnaast alleen maar te maken met bepaalde gebieden in de hersenen en of hoe ze reageren op bepaalde prikkels van buitenaf.
Dat is met muziek of bijvoorbeeld eten van hetzelfde, waar de één een goed gevoel bij krijgt ervaart de ander het tegenovergestelde.
Dus of je nu een penis of een vagina hebt, als de gebieden in jouw hersenen reageren op je aangeboren voorkeur reageert je lichaam hierop, kwestie van chemie...
Hersenen zijn ook voor de geslachtsvorming gevormd, vandaar dat niet ieder kind als standaard optie de 'gewenste' seksuele voorkeur kan hebben.
Seksuele voorkeur is dus net zo natuurlijk als de kleur van je ogen en de grootte van je dikke teen.
Thans blijkt ook wel uit de hordes homoseksuelen die zich in de het dierenrijk bevinden...
Mensen willen er alleen weer zo graag een ellenlange discussie van maken en er een eigen draai aan geven, maar dat is mens eigen, zich bezig houden met anderen en tot in het uiterste doorgaan om het gelijk te claimen...

Modder Neetjer | 23-09-10 | 20:16

"Voordat je het weet zitten we hier met zo'n parade als in Amsterdam." Dat moet je inderdaad niet willen.

Hoogachtend | 23-09-10 | 19:49

Lid zijn van het CDA is pas eng. Ze zakken steeds dieper en dieper weg in het moeras.

snap_shootert | 23-09-10 | 18:41

Is deze man met zijn outingsproces bezig?

GeertT | 23-09-10 | 18:08

De wetenschap is er nog steeds niet uit of homosexualiteit ontstaat door "nature" of "nurture".
Persoonlijk denk ik "nature", maar dat is meer omdat ik me absoluut niet kan herinneren ooit bewust een keus voor het heteroschap te hebben gemaakt.
Ik ben er ook door niemand toe gedwongen, ik was/ben het gewoon.
Ik neem daarom voor het gemak aan dat homosexualiteit ook geen keuze is, maar eerder een vaststelling of ontdekking.
Veel belangrijker dan de vaststelling of homosexualiteit nu wel of niet natuurlijk of "normaal" is, is de vraag of het ook maar iets uitmaakt of iemand he/ho/bi of trans is.
Daar is volgens mij maar één antwoord op mogelijk, namelijk "NEE"

SinkeLoep | 23-09-10 | 17:42

Er moet gewoon meer geneuqt worden. Maar dan wel zonder pillen en plastic erom, enzo.

HP | 23-09-10 | 17:07
Sommige hebbn toch een pilletje nodig om te neuqen, hoor! Een blauwe.

psycho_3 | 23-09-10 | 17:17

Gemene Deler | 23-09-10 | 13:18,
Appels en peren.
.
Laat ik uw gevalletje erbij nemen en appels met appels vergelijken. Het is namelijk wel degelijk een insteressant onderwerp dat u aanhaalt. U doet er echter niets interessants mee.
.
Stel nou dat u ALTIJD en uw hele leven lang blijft neuqen met bescherming om maar geen zwangerschap te veroorzaken, in plaats van enkel soms. Als u dat altijd en uw hele leven lang doet, dan bent u even onnatuurlijk bezig als een homo.
.
In dat geval namelijk, krijgt u nimmer kinderen en dan houdt uw bloedlijn dus op bij uzelf. En dat is een soort van generatie-zelfmoord. Onnatuurlijk.
.
En dit is een groter probleem dan die 5% homo's, als dit op grote schaal gebeurt onder hetero's. Op grote schaal toegepast, betekent dit gedrag namelijk dat er in NL een geboortecijfer is van ver onder de 2.1 (niet lang geleden was het zelfs 1.6!).
.
En dat lage geboortecijfer krijg je natuurlijk niet vanwege een paar procent praktizerende homo's. Nee. Dat probleem is veel groter. Met een geboortecijfer onder de 1.6 is NL als geheel cultureel zelfmoord aan het plegen. En dat is ook zeer onnatuurlijk.
.
Er moet gewoon meer geneuqt worden. Maar dan wel zonder pillen en plastic erom, enzo.

HP-premium | 23-09-10 | 17:07

als alle mannen homo zouden zijn, is het menselijk ras over 60 exit.
Dus inderdaad, homo = onnatuurlijk.
Neemt natuurlijk niet weg dat deze mensen niet minder zijn dan niet-homo's.
Maar waarom moeten homo's zich nu zo extravagant etaleren? Mijn kinderen wil ik dit niet aandoen,
kunnen we nu niet "normaal" ons etaleren, net als gewone mensen?
En wat je verder met elkaar wilt doen, doe dat in je eigen slaapkamer, dan heeft niemand anders er last van.
En die optocht? Heeft Eindhoven geld teveel? Verlaag dan de onroerende zaak belasting snel!

realisticus dutch | 23-09-10 | 16:56

En als een Moslim dit had geroepen was hij allang niet meer jarig!! waren er meer dan 1000den reactie's op geenstijl. Zucht en gelijk heeft deze man.

doenormaal | 23-09-10 | 16:53

Ja jammer dan hoor, maar als ik ergens toch zo de pest aan heb gekregen zijn het wel die homo optochten. Deze man heeft groot gelijk en dat heeft niets te maken met gristelijk of niet. Wanneer integreren de homo's eens?
Der is toch gvd ook geen speciale hetero optocht ofzo?
Als we met zijn allen gewoon moeten doen, wanneer doen deze homo's dan eens gewoon?..
Wanneer is het nu eindelijk zo dat het ge-accepteerd is?.. Ze accepteren zichzelf niet eens. Moeten konstant extra aandacht hebben en spelen altijd maar de homo kaart. Ik wil het niet eens meer weten..
Achterlijk tuig.

dutch-jack | 23-09-10 | 16:22

Skidmark_015 | 23-09-10 | 15:50
Klopt en ze hadden 2 zonen en hoe gaat nu de evolutie verder dan????

psycho_3 | 23-09-10 | 16:11

@Silverhunk
Je zit er echt heel erg mee he?

Spikkel | 23-09-10 | 16:06

Eindelijk een cda-er die gewoon uit de kast durft te komen met zijn mening. We leven in een democratie. Wilders moet ook kunnen zeggen wat hij vindt. Ik hoor dit nog liever dan al die andere cda-ers die bliksems goed weten dat God het niet zo heeft op kerels die de achteruitgang van de buurman gebruiken om binnen te kruipen maar ze durven dat gewoon niet meer toe te geven. Nee, als het cda binnenkort op nul zetels komt, dan vooral omdat die hele partij bestaat uit slappe lullen die nergens meer voor uitkomen. Omdat ze lauw zijn worden ze uitgespuugd. Bah.
En ook als je dus op zich niks tegen heameausz hebt, mag je desondanks blij zijn als roze zaterdag aan je stad voorbijgaat. Als het in Eindhoven is, en ik zou daar wonen, boekte ik een weekend centerparcs op de veluwe of zo. Heaumeaux zijn zó vreselijk lawaaig en irritant seksueel aanwezig als ze ergens een manifestatie hebben. Ik vind seks geen probleem, maar wel om het als een uithangbord de hele dag buiten te hangen. Ik denk heel vaak: doe ff normaal, mannen, je hoeft geen hetero te zijn om je gewoon als hetero te gedragen. Gewóón. Dat gemiep altijd, daar moesten ze eens mee ophouden.

Serafijn Lampion | 23-09-10 | 16:02

Rimram :-) Mooi gesproken!
God created Adam and Eve, not Adam and Steve....
Of ben ik nu iets te conservatief??

Skidmark_015 | 23-09-10 | 15:50

SILVERHUNK | 23-09-10 | 15:28
Rustig, rustig, denk aan je bloeddruk, maar je hebt helemaal gelijk, hoor!

psycho_3 | 23-09-10 | 15:44

Had iemand al gezegd dat gristenen vies zijn..? Dat vind ik namelijk ook!

Doc Damage | 23-09-10 | 15:42

Het is volkomen natuurlijk, in het dierenrijk gebeurd het ook. Maar er zit natuurlijk wel iets verkeerd in de hersenen van een homosexueel. En dit is niet te genezen maar goed mee te leven. Zeker hier in Nederland.

prived pile | 23-09-10 | 15:39

-weggejorist-

SILVERHUNK | 23-09-10 | 15:28

Veel Homo's maar gelukkig niet allemaal zijn verknipt.

Met het organiseren van roze zaterdag, kermis of gay games etc. bewijzen ze zichzelf een slechte dienst. Uiteindelijk bevestigen ze zo naar buiten toe dat ze anders zijn als de rest, en profileren ze zichzelf als aparte groep.

Persoonlijk vind ik indien homo's behoefte hebben aan dergelijke festiviteiten moeten ze het vooral doen, echter ben ik van mening dat ze hiermee hun doel voorbij schieten.

Carl Lewis won ooit 7 gouden medailles op de Olympische Spelen, daarna las ik dat hij Homo was. Dit vond ik knap van hem, niks Gay Games gewoon de Hetero's te kakken zetten bij de grote Olympische Spelen.

herodus | 23-09-10 | 15:14

Ik vind geloof absoluut onnatuurlijk en we moeten dat niet promoten

Henk Houthakker | 23-09-10 | 15:10

Ben het gedeeltelijk met hem eens; het hoeft niet gepromoot te worden inderdaad. Promotie lijdt alleen maar tot segregatie .. oftewel positieve discriminatie is ook discriminatie.

increment | 23-09-10 | 15:00

Waarschijnlijke is hij zelf ook homo.

Anoniem_0_0 | 23-09-10 | 14:52

Aan homophilie valt niets te promoten. Dat ben/heb je of je bent/hebt het niet. Het is de aard. Niets aan te doen. Er zijn echt geen mensen die van voorlichting gaan denken: "laat ik voor de verandering eens homo worden", net zo min als "laat ik voor de verandering eens hetero worden". Godsdienst of lid worden van het CDA is een keuze. Homophilie niet.

AlfredvonSchlieffen | 23-09-10 | 14:21

@burgerservicenummer | 23-09-10 | 11:47
Jouw definitie van natuurlijk is kennelijk: alles wat ik geen afwijking noem.
Heel overtuigend.

rambijambi | 23-09-10 | 14:13

Stoevelaar,...
Met zo'n naam helpt rim voor ram ook niet meer.
Het zal pijn blijven doen.
Dus logisch dat hij tegen is.

donjon | 23-09-10 | 13:24

"Homofilie is onnatuurlijk, in dat het niet op voortplanting gericht is. "

Ik doe (op gezette tijden) graag aan heterosex. Zelden wil ik de deelnemende dame dan bezwangeren. Is dat ook onnatuurlijk?

Gemene Deler | 23-09-10 | 13:18

leuk artikel over CDA-fossiel.. nice dat we het weten.. Maar waarom PVV er mee linken? PVV is duidelijk homo-vriendelijk...

iustus | 23-09-10 | 13:17

ga toch daut fossiel

alex.66 | 23-09-10 | 13:10

deze gast ziet er in ieder geval uit als een flikker

notalien | 23-09-10 | 13:00

Pfff, lekker belangrijk. Als je homo's accepteerd, moet je ook Anti-Homo's accepteren.

Spikkel | 23-09-10 | 12:56

godbestaat | 23-09-10 | 11:29

God bestaat niet totdat het tegendeel bewezen is.,
Daarnaast is de bijbel door mensen vervaardigd, of heeft God de mensen een e-mail vanuit de hemel verstuurd waarin hij heeft gezegd dat je de baby's die hij homoseksueel ter wereld laat komen maar moet vertellen dat ze geen liefde mogen ervaren en anders na hun dood in een oven terecht komen?
God heeft toch overal een bedoeling mee?
En homo's worden dan per ongeluk zo geboren zeker...
gelovigen vergeten het aandeel van de mens bij het ontstaan van de bijbel.
ja de mensen die de bijbel hebben gemaakt zijn door de Heilige geest ingegeven, maar de duivel dan?
die bestaat toch ook?
Gelovigen moeten niet menen dat ze alles maar even aan de hand van een eeuwenoud boek kunnen en mogen verklaren.
de bijbel bestaat uit eeuwenoude verhalen die je niet op de moderne tijd mag en kan toepassen.
de informatie uit de bijbel is onvolledig, kan niet worden bewezen en bovenal wetenschappelijk gezien zeer slecht onderbouwd.
je moet je als mens kapodtschamen dat je andere mensen wil doen laten geloven dat dit de enige waarheid is.
ik denk dat de duivel meer aandeel heeft binnen het ontstaan van religie dan dat menig gelovige durft te denken.
waarom is God als wrede onnadenkende tiran omschreven terwijl dat niet zo zou moeten zijn, hij is immers alwetend en zeer intelligent.
Hij zou toch als beste van alles en iedereen redelijke besluitvormingen moeten kunnen nemen?
God is liefde maar daar zie ik helaas vrijwel niks van terug als ik de bijbel lees en zijn 'volgelingen' bekijk...
PS: ben jij een zogenaamde hulpSinterklaas van God ofzo?

Modder Neetjer | 23-09-10 | 12:45

Het is toch ook smerig. Wie daar niet van walgt moet zelf maar uit de kast komen.
En al die overdreven reclame is onnodig.

Woudloper | 23-09-10 | 12:41

-weggejorist-

cees7415 | 23-09-10 | 12:29

@Johann S. | 23-09-10
Je schreeuwt maar over domheid van anderen maar op een houtsnijdend argument was je nog niet te betrappen. Goed lezen is ook niet bepaald je forte. Azijnlutser!

Reaguurbuisje | 23-09-10 | 12:26

en daarom zal je religie uit de politiek moeten halen, dat gaat ook gebeuren en is enkel een kwestie van tijd.
een land regeren doe je met gezond verstand en daar ontbreekt het bij gelovigen helaas aan.
alleen het feit al dat je volledig in iets gelooft waarvan geen bewijs is zegt al genoeg over iemands verstandelijk vermogen...
daarnaast heeft deze meneer zijn huiswerk niet gedaan, dat blijkt thans ook wel uit het woord homofilie, wat immers geen ABN is maar een eeuwenoude verbastering is voor iemand die een wat minder veel voorkomend seksuele voorkeur erop nahoudt...
het is maar net wat er in een kudde veelvuldig voorkomt voordat het wordt geaccepteerd, heel menselijk...
wat ook een verstand, je zo bezighouden met iemand anders zijn of haar voorkeuren en interesses.
het is natuurlijk prima dat je niks met homoseksualiteit hebt, dat is logisch als je hetero bent maar laat iemand die dat wel heeft gewoon lekker met rust net zoals hij of zij ook doet.
religie is eenmaal de grootste oorzaak van alle intolerantie op deze wereld en blijven we daar ook nog wel even mee zitten...
en dan vinden ze het gek dat mensen stoppen met geloven...

Modder Neetjer | 23-09-10 | 12:23

@Le Magic Prout | 23-09-10 | 12:10
Mijn punt is dat het dus niet nodig is om dan NOG zo'n hypocriet 'volksfeest' dat van zuipen, platvloersheid & infantiele lol aan elkaar hangt te organiseren speciaal voor een groepje mannen die elkaar van achteren nemen. (zie de platte homoparade op bootjes in Amsterdam.) Als voormalig inwoner van een carnavalsstad en huidige inwoner van Amsterdam zie ik het verschil namelijk niet. Zelfde niveau.

Warren G. Harding | 23-09-10 | 12:21

Hulde voor deze man. Hij formuleert zijn mening keurig en handelt vanuit zijn eigen overtuiging zonder anderen schade toe te brengen. Hoewel ik geen moeite heb met homo's, ben ik geen fan van die over-the-top-heaumeau-festiviteiten.

Word er zo moe van.. | 23-09-10 | 12:18

Zeaumaar iemand | 23-09-10 | 12:12,
?! De grootste moraalridder vandaag de dag is toch Alexander Pechtold?

HP-premium | 23-09-10 | 12:16

Hij is viiiiiieees, Patrick!

smurfjepurfje | 23-09-10 | 12:14

deministerpresident | 23-09-10 | 11:54,
Heel weinig marokkanen hier in Melbourne. Dus die kans is klein. En als 1 van mijn kinderen homo bljkt dan heb ik daar niet veel moeite mee. Vanwaar krijgt u het idee dat zoiets voor mij een geweldig probleem zou zijn?
.
Ik zeg enkel dat het tegennatuurlijk is - en dat is het natuurlijk. En dat het inderdaad niet gepromoot hoeft te worden. Ontkennen dat het bestaat, doe ik zeker niet.

HP-premium | 23-09-10 | 12:12

Vrouwen anaal is niet vies maar andersom kan niet in de ogen van deze CDANUSER.... Vreemd volk die cda´ers....

Miss.Koekblik | 23-09-10 | 12:11

Ja, dat deze man er niets van moet hebben (overigens die het hardste piepen, doen er zelf aan, stiekem. Maar je moet wel hard roepen, om de schijn op te houden) is één ding. Maar hij zit toch niet voor zichzelf. Of ben ik nu zo slim?

EffeSerieus | 23-09-10 | 12:10

"... met de rest van de lokale samenleving."
Warren G. Harding | 23-09-10 | 11:39:

schei toch uit dude. De meeste inwoners van Eindhoven (of van welke andere carnavalsstad ook) hebben een spuughekel aan dat hypocriete 'volksfeest' dat van zuipen, platvloersheid & infantiele lol aan elkaar hangt.

Le Magic Prout | 23-09-10 | 12:10

Johann S. | 23-09-10 | 11:54,
U wordt nu zuur en naar.

HP-premium | 23-09-10 | 12:09

-weggejorist-

natte hen | 23-09-10 | 12:04

Maar wel vrouwlief bij elke gelegenheid kontebonken...

Eagle_Eye | 23-09-10 | 12:02

Hoomoos en heteroos allemaal vies. neger en hoomoo wie zegt dat dat nu weer dubbel vies is? Allemaal superdom gezeik.

jadoei | 23-09-10 | 11:55

HP | 23-09-10 | 11:50
En stel dat er later een van je zoons homo blijkt te zijn? En de ander er met een marokkaanse vandoor gaat. Ai

deministerpresident | 23-09-10 | 11:54

HP | 23-09-10 | 11:50
Je zult maar papa moeten zeggen tegen een hoofd waar haat de plaats van hersenen heeft ingenomen.
Ik ben weer weg, want voor de verwerking van zoveel domheid ben ik niet slim genoeg.

Johann S. | 23-09-10 | 11:54

@Karel Kruizenruiker | 23-09-10 | 11:09:

100 %!

Le Magic Prout | 23-09-10 | 11:52

Johann S. | 23-09-10 | 11:48,
Twee zoontjes.
.
Dank u. Uw tolerantie maakt u tot voorbeeld voor heel links-progressief nederland.

HP-premium | 23-09-10 | 11:50

Ga zeau door CDA, ik zie de 0 zetels al in zicht komen...

Zeaumaar iemand | 23-09-10 | 11:50

Of men nu als homofiel wordt geboren of niet is onzeker. Wat wel zeker is dat niemand als gristen wordt geboren en zeker niet met een bril op.

Gavrilo | 23-09-10 | 11:49

HP | 23-09-10 | 11:40
Zalig, zoveel domheid in zo weinig woorden. Het is te hopen dat jij homo bent of anderszins nooit een vrouw bevrucht, want dat zou pas een aberratie zijn.

Johann S. | 23-09-10 | 11:48

deministerpresident | 23-09-10 | 11:39
Dat dieren het ook doen maakt het niet *natuurlijk*. Bij dieren is het ook een afwijking.

burgerservicenummer | 23-09-10 | 11:47

Warren G. Harding | 23-09-10 | 11:39,
Precies.
.
En dat constante gejammer over een homohuwelijk. Sjongjonge.
.
Het gaat om de administratieve afhandeling (!) van de relatie van hooguit 5 - 10% van de bevolking. Let wel: er staat ze niets in de weg om hun leven in te richten zoals zij dat wensen. Het gaat alleen om hetgeen erover op papier staat.
.
Als je de commentaren serieus moet nemen, dan hebben we het echter over een maatstaaf voor beschaving...
.
Hysterisch gedoe.

HP-premium | 23-09-10 | 11:46

@HP | 23-09-10 | 11:40
Je wilt niet weten hoeveel hetero's dingen met hun wederhelft doen die niet op voortplanting gericht zijn.

Prof. D.A.H. Vintik | 23-09-10 | 11:46

Johann S. | 23-09-10 | 11:35,
*zucht*
.
Weer zo'n betweter. Maar goed, ik mag tenminste nog bestaan - in een bescheidener versie, dan.
.
Jammer. Gaan we niet doen.
.
Homofilie is onnatuurlijk, in dat het niet op voortplanting gericht is. Het is een aberratie, ca. 5 - 10% van de bevolking.
.
En helaas wordt er veel te veel aandacht aan besteed.

HP-premium | 23-09-10 | 11:40

@HP | 23-09-10 | 11:25
Waarom moeten homo's uberhaupt per se weer een speciale dag hebben om zichzelf in de meest belachelijke outfits te heisen en op een boot gaan hossen ?
-
Dat kunnen ze in Eindhoven trouwens ook gewoon met Carnaval doen en dan niet één dag zoals in Amsterdam, maar 4 dagen achter mekaar en dan gewoon gezellig met de rest van de lokale samenleving.

Warren G. Harding | 23-09-10 | 11:39

burgerservicenummer | 23-09-10 | 11:37
De constatering dat het onnatuurlijk is kan niet mis zijn. Het gebeurt. Zonder toevoeging van extra chemicalien. Mensen doen het uit vrije wil --> natuurlijk. Het gebeurt al sinds het ontstaan van de mens. Dieren doen het ook --> natuurlijk.

deministerpresident | 23-09-10 | 11:39

En het grappige is dat vaak blijkt dat de grootste schreeuwers over het feit dat homo's onnatuurlijk, vies en goddeloos zijn, vaak zelf een latente nicht zijn (de hele katholieke kerk bijvoorbeeld)

deministerpresident | 23-09-10 | 11:37

En wat is er mis met de constatering dat homofilie onnatuurlijk is? Dat deze lieden en liedinnen geaccepteerd worden (door de meeste in de samenleving) is een ding, dat het onnatuurlijk is, daar kan geen misverstand over zijn.
Ok, kom d'r maar in professor Swaab.

burgerservicenummer | 23-09-10 | 11:37

@ HP | 23-09-10 | 11:25
De mens is van nature biseksueel; lees Kinsey.
Ik heb er geen problemen mee dat jij als dom mens bestaat, als je je maar in het vervolg bescheiden opstelt.

Johann S. | 23-09-10 | 11:35

Die GS toch ... net zo politiek korrekt als de eerste beste linkse babyboomer.
Begrijp ik het goed dat rechts vrijdenken betekent dat je min of meer dezelfde mening als jullie moet hebben ?

Bigi Bana Boy | 23-09-10 | 11:34

De man geeft n mening.... moet kunnen.
Vraag: Waarom moet er, op basis van sexuele voorkeur, een speciaal feest voor mensen komen?
Komt er de week erna een optocht voor heteros met (half) naakte aldannietvrijende stelletjes?
De wagen daarachter voor de CDA-ers onder ons, maar dan met gordijntjes dicht en de praalwagen met de bischop en wat leuke jonge jochies?
Speciaal voor de moslims een wagen met leuke dames met boerka en 72 maagden, met voor de extremisten onder hen een speciale boerenkar met wat geiten erop.
Dan komt paard en wagen met vioolmuziek waarop de mensen hun"verloren voorwerpen" terug kunnen vinden al dansende tussen de gezellige roma's.
Uiteraard met Job als prins van de stoet.
Strak feestje wordt dat.

Thickhead | 23-09-10 | 11:34

Sukkelig geneuzel is het. Niet te begrijpen onvolwassen flauwekul van een gepriviligeerde die monopolie heeft op macht en daarom ook denkt dat hij souverein is op het gebied van op het goede. Gedateerde lullo's die maar niet deaud willen gaan omdat ze roestvast in de CDA-netwerken zitten ver(k)ankerd en daar -in het geniep natuurlijk- (leest u ook mee lokale fractie- tevens kerkgenootschapvoorzitters?) veel bijval krijgen van andere ver(k)ankerde gedateerde lullo's die hun best doen om positieve ontwikkelingen af te remmen door prjecten af te schieten en eventueel kritische ambtenaren via hun juridische netwerken op verdekt fascistische wijze te lozen.

ecologiste | 23-09-10 | 11:33

Homo's: CDA is vies bah!

Pooh_Nannie | 23-09-10 | 11:32

Het toppunt van democratisch denken: IK wil iets niet, en dus moeten WE dat niet promoten.

What's wrong with this picture??

Truttebol | 23-09-10 | 11:31

godbestaat | 23-09-10 | 11:29

Ik ben blij dat ik geen Christenheaumeau ben...

Inspektor Gurkenfick | 23-09-10 | 11:31

De PVV wordt steeds meer een partij van dwazen. Een punt dat Wilders altijd maakt is dat moslims intolerant tegen homo's zijn. Vervolgens neem je een persoon als 1e adviseur aan die zowat nog extremere opvattingen heeft over homo's dan een islamietje. Waarschijnlijk wordt Wilders door zijn Amerikaanse geldschieters gedwongen om met dit soort figuren te werken. Maar eigenlijk vinden veel PVV-aanhangers eigenlijk hetzelfde. Homo's zijn vies, bah, onnatuurlijk, want het is vreemd.. net als allochtonen. Kijk maar naar de reacties hierboven. Nee... Nederland is verworden tot een naar, intolerant land met aartsconservatieve extremistische xeno/homofoben. Zelfs de SGP krijgt iets voor het zeggen. Ik schaam me in ieder geval diep!!

deministerpresident | 23-09-10 | 11:31

Inspektor Gurkenfick | 23-09-10 | 11:27
wikipedia

godbestaat | 23-09-10 | 11:30

Inspektor Gurkenfick | 23-09-10 | 11:14
God verbied het wel ja, dat is juist ook zo`n moeilijk onderwerp onder christenen, omdat daar uiteraard ook homofilie bestaat, maar dat houd niet in dat god ons geen eigen verantwoordelijkheid geeft. We kunnen niet alles op god afschuiven, zou wel erg makkelijk zijn, leef maar raak, als het fout gaat geven we god de schuld.

godbestaat | 23-09-10 | 11:29

Dwaas. In schandbord op een plein tentoonstellen. Je wilt toch terug naar de Middeleeuwen, Stoethaspel?!

En-el Hak | 23-09-10 | 11:28

Prof. D.A.H. Vintik | 23-09-10 | 11:27

En hij was net UIT de kast... Ik snap er niets meer van!!!

Inspektor Gurkenfick | 23-09-10 | 11:28

godbestaat | 23-09-10 | 11:08

Belgische arts, Kongo, apenvirus, medisch experiment, op mensen getest....???
Volgens mij weet jij meer...

Inspektor Gurkenfick | 23-09-10 | 11:27

Die mond van de heer Stoevelaar staat wel echt anti homo, zo van, "die komt er bij mij niet in"

fritsspits | 23-09-10 | 11:26

Dus dit is waar het om gaat? Een CDA meneer zegt:
.
“Ik vind homofilie absoluut onnatuurlijk en we moeten dat niet promoten” en "Homofilie bestaat, maar je hoeft het niet te bevorderen. Voordat je het weet zitten we hier met zo'n parade als in Amsterdam"
.
En daar is iedereen van over de zeik? Tamelijk sneu.
.
Ten eerste heeft de man gewoon gelijk: het is onnatuurlijk. En als hij het liever niet gepromoot ziet, dan is dat zijn goed recht.
.
En is men nou echt verbaasd dat niet iedereen Amsterdam als een paradijselijk iets ziet. Ik zie het meer als de anus van de wereld.

HP-premium | 23-09-10 | 11:25

godbestaat | 23-09-10 | 11:08
En die manier van denken is wel natuurlijk?

Superior Bastard | 23-09-10 | 11:23

@godbestaat | 23-09-10 | 11:08
Verder alles goed?

Prof. D.A.H. Vintik | 23-09-10 | 11:21

Een latente nicht. Zeker weten.

Zaratutstra | 23-09-10 | 11:21

Laat de VVV dat lekker uitmaken, het is gewoon (endeldarm) touristme.

Tjemig | 23-09-10 | 11:21

@Speertjespunt | 23-09-10 | 11:19
U bedoelt dingen als : vergeven, oordeelt niet want met de maatstaf waarmee gij oordeelt zult u geoordeeld worden, heb uw naaste lief als uzelf?

illuvatar | 23-09-10 | 11:20

Waar is Tofik? Krijgen we nog kamervragen?

Inspektor Gurkenfick | 23-09-10 | 11:20

In een wereld zonder homo's hadden we een nog grotere overbevolking dan nu al het geval is...

brienenoord | 23-09-10 | 11:19

Op basis van zijn geloof heeft ie gewoon gelijk. Nooit begrepen hoe christelijke partijen voor homo's kunnen zijn, terwijl hun God toch duidelijke taal erover heeft gesproken.

Speertjespunt | 23-09-10 | 11:19

En terecht... Aan de ene kant gillen om heaumeau emancipatie en aan de andere kant de verschillen benadrukken... Als je ophoud er over te lullen dan krijg je pas echte emancipatie. Doet me een beetje hier aan denken: www.dumpert.nl/mediabase/1042341/d8f0f...

synchronicity | 23-09-10 | 11:18

Trilhomo, kom er maar in jongen...

Inspektor Gurkenfick | 23-09-10 | 11:17

Kunnen die homo's nou niet gewoon integreren in de samenleving, er zijn sterk groeiende groeperingen in onze samenleving die zij met hun gedrag tegen de haram instrijken. Dus, pas je aan of onderga de concequenties.

illuvatar | 23-09-10 | 11:17

'Moderne' spreekwoorden: Je kunt beter achter homo's staan, dan ervoor.

Brakke Obama | 23-09-10 | 11:16

@An die ARBEIT | 23-09-10 | 11:10
Ik denk ik begin simpel voor tafkaFM.

giardinosentiero | 23-09-10 | 11:15

Hei-kneuter | 23-09-10 | 11:08
Ik kan niet zeggen dat ik bij de oude garde hoor, maar ik weet dat Flooks vaarwel heeft gezegd. Het was (voorlopig) genoeg voor hem.

Zeeschuimer | 23-09-10 | 11:15

godbestaat | 23-09-10 | 11:08

Waarom deed God dat dan? Heeft hij een hekel aan kontenbonkerTs? Lijkt me obvious btw...

Inspektor Gurkenfick | 23-09-10 | 11:14

Hei-kneuter | 23-09-10 | 11:08
Die trekt nu, middeleeuwse pöezie reciterend, door de Oeral.

Superior Bastard | 23-09-10 | 11:14

@nu even niet | 23-09-10 | 11:03
Je bent geen econoom? Het zou verdomd handig zijn als we eens stoppen met kinderen krijgen. Mijn generatie werkt zich al uit het zweet voor de oude dag voorziening van het explosief toenemend aantal grijzen. Als we zo door blijven krikken zullen we hier ook Chinese maatregelen moeten gaan treffen; kijken hoe vrij Nederland dan nog wordt gevonden...

giardinosentiero | 23-09-10 | 11:14

gaat Geenstijl bepalen dat ik homofilie verwerpelijk vind?
nee toch hopelijk GS! Of zijn jullie toch stiekum onderdeel van D666 ?

rijdend te zien | 23-09-10 | 11:13

@ An die ARBEIT | 23-09-10 | 11:04

Ik deel je mening ten aanzien van het verstandig uiten van je mening in de politiek. Echter, staat het iedereen vrij om zijn mening te uiten op welk platform aangeboden dan ook. Ik heb daarnaast niet bedoeld om reaguren op GS te vergelijken met deelnemen aan de politiek, maar ben van mening dat je mening uiten overal kan en mag. Daarom zal wanneer een overgroot deel van de Nederlanders of in dit geval Eindhovenaren bij nieuwe verkiezingen aan de hand van zijn geuite mening een nieuwe keuze maken.

Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 11:11

@giardinosentiero | 23-09-10 | 11:08
De Spartanen? Wat dacht je van alle Grieken? En Romeinen?

An die ARBEIT | 23-09-10 | 11:10

Zo'n "feest" als in Amsterdam kan toch niet. Ze hebben geen grachten in Tilburg. Trouwens ze hebben al een speciale kermis in Tilburg dus Brabant doet al genoeg.

Boomschade | 23-09-10 | 11:10

Paul Belien lijkt me een aardige vent.
Mits je natuurlijk niet matched aan één van zijn haat campagne dingen

johan902 | 23-09-10 | 11:10

oppositie, natuurlijk

Brakke Obama | 23-09-10 | 11:09

Als je je anno 2010 nog druk maakt om iemands geaardheid, dan heb je het leven niet helemaal begrepen.

Karel Kruizenruiker | 23-09-10 | 11:09

An die ARBEIT | 23-09-10 | 11:06
Merci bien et oui, bien sure.
;)

*Pleaup

Napeauleon | 23-09-10 | 11:09

illuvatar | 23-09-10 | 10:34

Shine on you crazy illuvatar...

You seer of visions | 23-09-10 | 11:08

-weggejorist-

godbestaat | 23-09-10 | 11:08

@tafkaFM | 23-09-10 | 10:57
De overheid heeft als taak een prettige leefomgeving te creëren voor de mensen uit onze maatschappij. Een aanzienlijk deel van die mensen is homo (bij mannen alleen al 5 tot 10% meen ik), maar er lopen nog veel homofoben rond zoals jij waardoor die mensen zich niet prettig voelen. Dus de acceptatie moet worden bevorderd en dat probeert men o.a. met een Roze Zaterdag (of jij dat nou effectief vindt of niet).
Dan hoor ik nog graag van je waarom je homoseksualiteit onnatuurlijk vindt, en waar die miljoenen homo's die momenteel op deze aarde rondlopen ineens vandaan komen. Kom niet met 'vroeger...', en denk daarbij bijvoorbeeld aan de Spartanen.

giardinosentiero | 23-09-10 | 11:08

Waarom CDA bashen, terwijl Cohen zichzelf wederom belachelijk maakt:
nieuwsuur.nl/onderwerp/186589-cohen-we...
Op 04.45 zegt de grijze opposietie'leider': "dat we de komende tijd iedereen die nog niet grijs is echt nodig hebben".

Brakke Obama | 23-09-10 | 11:08

Vraagje aan 'oude' reaguurders: waar is de geen stijl homo 'Flauxe' eigenlijk gebleven.

Hei-kneuter | 23-09-10 | 11:08

Napeauleon | 23-09-10 | 10:53
Sterk xD

Thickhead | 23-09-10 | 11:07

@Napeauleon | 23-09-10 | 11:05
Bon apetit! French toast zeker, hmmm?

An die ARBEIT | 23-09-10 | 11:06

Dat is zo'n type dat z'n eigen plassertje nog nooit gezien heeft en met de ogen dicht vastpakt tussen duim en wijsvinger.

jonneke | 23-09-10 | 11:06

@tafkaFM | 23-09-10 | 10:57
Ik raad u aan de schoolbanken weer in te gaan voordat u hier weer reageert. Homofilie is namelijk iets natuurlijks. Bij elke diersoort op deze planeet is er een percentage homofiel. En dit percentage komt met elkaar overeen. Maar misschien mis ik iets en kunt u mij vertellen hoe dit kan?

Michael | 23-09-10 | 11:05

Als DIE middeleeuws is....

An die ARBEIT | 23-09-10 | 11:05

breiz | 23-09-10 | 11:00
Joh, ze zijn gekozen en dat houdt vanzelf een keer op - dat gekozen worden. Vandaar mijn eerste comment. Wees blij dat je opponent domme dingen roept.
Marie roept me, 't ontbijt staat klaar.
Toedels.

Napeauleon | 23-09-10 | 11:05

@Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 11:01
Ja, maar als publiek figuur zijnde, moet je wel een beetje verstandig zijn met het uiten van die mening, helemaal als middeleeuws is en zo krom als een hoepel.
Je vergelijkt reaguren op GS met deelnemen aan de politiek...

An die ARBEIT | 23-09-10 | 11:04

Stoevelaars zijn ook vies en bah

DrVandy | 23-09-10 | 11:04

Da

jonneke | 23-09-10 | 11:04

Het schijnt dat hij tegen een feestelijke autoroute heeft gestemd waarbij met behulp van roze spaarlampen de duurzaamheid van homo's werd gepromoot.

De Nichtjesroute

Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 11:04

gelijk heeft ie. geen probleem met homo's, je hoeft er alleen geen reclame voor te maken. Iedereen die een beetje afwijkt van de norm (ja, ik vind man/vrouw nog steeds de norm, is hartstikke handig met de voortplanting) moet zo nodig geknuffeld en in het middelpunt van de belangstelling. Doe gewoon!

nu even niet | 23-09-10 | 11:03

Mag het nichtencircus wel in eindhoven optreden?

Terpetijnzeikert | 23-09-10 | 11:02

Die man heeft wat mij betreft gewoon gelijk. Bovendien heeft hij recht op deze mening, zolang hij maar niet oproept tot geweld tegen heaumeaux.

annefleur canteclaer | 23-09-10 | 11:01

Veel commentaar voor een oude man, met oude gewoontes en een oud gedachtegoed. Hij heeft zijn mening en die mag hij hebben. Net zoals wij allemaal onze mening mogen hebben en ventileren o.a. hier GS.

Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 11:01

tafkaFM | 23-09-10 | 10:57
Ik probeer me voor te stellen hoe dom jij bent, maar daar ben ik niet slim genoeg voor.

Johann S. | 23-09-10 | 11:01

Die Paul Belien is trouwens ook niet vies van een nazvriendje hier of daar.

Biff Eagleburger | 23-09-10 | 11:01

Ik zou eigenlijk wel het optreden van Pink Sabbath willen zien, op gepaste afstand dan natuurlijk.

illuvatar | 23-09-10 | 11:01

@Napeauleon
Zolang dit soort achterlijken nog politieke macht hebben, blijf ik er wat van zeggen. Het gaat namelijk wel erg ver met positieve discriminatie als we dit soort geesteszieken politieke macht laten uitoefenen.

breiz | 23-09-10 | 11:00

@Brakke Obama | 23-09-10 | 10:55
Het schokkende is waarschijnlijk toch het Sodom en Gormorra van Amsterdam, je kunt het namelijk ook vervangen door bananen. De gemeenschappelijke horror blijft Amsterdam, dat wil je gewoon niemand aandoen.
“Ik vind bananen absoluut onnatuurlijk en we moeten die niet promoten”.
Bananen bestaan, maar je hoeft het gebruik ervan niet te bevorderen. Voordat je het weet zitten we hier met zo'n bar als in Amsterdam".

illuvatar | 23-09-10 | 10:59

Gristenen zijn pas fies bah.

Linke Joop | 23-09-10 | 10:59

Excuus. gewoon

Dokter Wie? | 23-09-10 | 10:58

Daar zit wat in. Moet kunnen, want vrijheid van meningsuiting.

Tocqueville Esque | 23-09-10 | 10:58

Zo'n gay of canal pride is inderdaad echt DE manier om te laten zien hoe hewoon je bent.

Dokter Wie? | 23-09-10 | 10:58

Klopt niet. Mens is van nature biseksueel, minderheid valt op 1 geslacht. Tuig is wel vaker dom, zo ook hier.

Johann S. | 23-09-10 | 10:58

Tegen abortus, tegen euthanasie, die Paul Belien is een waar SGP-er.

Zeeschuimer | 23-09-10 | 10:58

Tsja, meneer heeft volkomen gelijk.
Ten eerste, is het vanuit de gemeente promoten van homosexualiteit, net zo debiel als het promoten van sportvissen. Daar heeft de overheid geen rol in.
Ten tweede, is het de man's goed recht. Alhoewel ik vrees dat hij weer de nodige (hostie)relnichten achter zich aan zal krijgen.
Ten derde, is het gewoon onnatuurlijk.

Overigens vind ik dit onderwerp te sneu voor woorden en deel ik de mening van Napeauleon | 23-09-10 | 10:53

tafkaFM | 23-09-10 | 10:57

Homofilie bestaat, in tegenstelling tot zijn denkbeeldige vriendje. Maar eh, gaypride in Eindhoven, dat is echt heel sneu.

Zoutige | 23-09-10 | 10:57

Ik vind dat homo's serieus genomen moeten worden...

hehehe

Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 10:57

Zolang er nog van dit soort droeftoeters bestaan, kunnen we niet genoeg gayprides en roze zaterdagen hebben.
Ik zal ze niet missen als ze zich een hartaanval ergeren.

vetkleppert | 23-09-10 | 10:56

Bij het CDA zitten toch ook praktiserende kontenbonkerTs en befferTs? Denk maar aan ome Joop Wijn en tante Pot Verburg. Moet toch kunnen? God houdt toch van iederen en verder: wie vrij van zonde is werpe den eersten steen, zeide Je Zus.

Inspektor Gurkenfick | 23-09-10 | 10:55

“Ik vind Islamisering absoluut onnatuurlijk en we moeten dat niet promoten”.
"Islamisering bestaat, maar je hoeft het niet te bevorderen. Voordat je het weet zitten we hier met zo'n parade als in Amsterdam".
Zo'n schokkende uitspraken zijn het toch niet?

Brakke Obama | 23-09-10 | 10:55

/OT
Dit lezende mis ik "GS-redacteur" in de Poll rechtsboven.

Napeauleon | 23-09-10 | 10:53

breiz | 23-09-10 | 10:51
.. doe dan!

Napeauleon | 23-09-10 | 10:52

Paul Belien: 'Als iemand zijn huis niet wil verkopen aan een homopaar, dan moet hij dat recht hebben'. Doet me denken aan neonazi Patrick de Bruin die onlangs in het nieuws was omdat hij zijn zaad bij de spermabank alleen beschikbaar wilde stellen aan blanken, om het arische ras te bevorderen.
Dat is krom denken. Als je je huis verkoopt is het jouw huis niet meer, en als je je zaad weggeeft doe je daar bewust afstand van. Hoe zit het dan met je oude bierflesjes die je in de glasbak gooit? Dat glas wordt gerecycled en daar kan weer uit gedronken worden door een homo of een negert. Of wat te denken van je oude kleren die met de zak van Max naar ontwikkelingslanden worden gestuurd? In Afrika zijn ook homo's, om nog niet te spreken van de enorme hoeveelheden negers daar. Vast en zeker dat er een jouw oude shirt aantrekt.
En ga zo maar door. Het is soms verstandig dingen eens los te laten. Je mag wat mij betreft idealen over een wereld met alleen maar heteroseksuele ariërs hebben, maar bezig ze alsjeblieft wat minder opzichtig wat ze zijn net zo onrealistisch als linkse mensen die een pand kraken met als doel een woonruimte voor iedereen.

giardinosentiero | 23-09-10 | 10:52

Deze man heeft vast en zeker vroeger op een kathoieke school gezeten en heeft daar 'ervaring' opgedaan !

willemvanmourik | 23-09-10 | 10:52

Superior Bastard | 23-09-10 | 10:47
Iedereen wil toch èrgens bijhoren.
Vanavond de premiere van het Nichtencircus. Wat ik je brom. Die artiesten willen helemaal niet op één hoop met middelmatig Nederland. Volgt inderdaad uit dat men tot een minderheid blijft behoren en, ja - nu ik 't mezelf zie typen - Dat wordt dus nooit wat.
Ook goed.

Napeauleon | 23-09-10 | 10:52

Gewoon een hetero dag organiseren. Lekker op carnavalswagens de hele tijd beffen en copuleren. Dat vinden heaumeaux ook jassegatsie.

Willem VanDer Decken | 23-09-10 | 10:51

Geloof is aangeleerd en onnatuurlijk. Wordt tijd dat dit soort figuren gewoon genegeerd gaan worden.

breiz | 23-09-10 | 10:51

Ik vind trouwens alle Eindhovenaren heaumeaux.
*armen over elkaar doet*

Biff Eagleburger | 23-09-10 | 10:50

@ Austria Calling | 23-09-10 | 10:49

Hahaha in de context van het artikel "achterkamertjespoliticus"

Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 10:50

@kleingrutter | 23-09-10 | 10:47
Je moet toch ergens in geloven, een big-bang, God, Allah, Groen-Links, De Hakkelaar.
Ik ken zelfs mensen die in zichzelf blijven geloven terwijl de rest dat allang lachend heeft afgedaan.

illuvatar | 23-09-10 | 10:50

Homo's hebben 1 voordeel.. Ze mogen ongestraft buiten neuken.. Maar verder niks tegen homo's... CDA heeft voornamelijk nadelen... en geen voordelen...

Hitsig Paard | 23-09-10 | 10:49

-weggejorist-

geertjan | 23-09-10 | 10:49

ShagzModo | 23-09-10 | 10:35
Hé, er gebeuren gekkere dingen.
Als jij je d'r niet op focust, kan een ander lekker zijn gang gaan.
Je hóeft het jezelf niet in te beelden.

Napeauleon | 23-09-10 | 10:49

Laten we maar zeggen: vrijheid van meningsuiting. Dat is democratie. Je kunt zeggen wat je wilt GeenStijl maar zo is het maar net. Gelukkig is hij de enige die er zo over denkt. Dat is dus niet shockerend. Nogmaals het is zijn recht om zo te stemmen. Daar kun je het mee oneens zijn en dat ben ik ook, maar zo'n ohef verdient deze achterkamertjespoliticus in geen geval. Laat de man zich maar verder bezig houden met de commissie Ruimte en Vastgoed en zijn Brunswijck.

Austria Calling | 23-09-10 | 10:49

@illuvatar | 23-09-10 | 10:44

Nou homo, homo is een zwaar woord. Laten we het erop houden dat ik inwoon in het zuidelijk deel van Nederland, waar menig maal mijn zuidelijkste deel is uitgewoond. Hetzij per abuis of gedwongen, maar dat ligt aan de verplichte Rooms Katholieke zondagsschool, die ik letterlijk heb moeten ondergaan.

Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 10:48

Heb niks tegen homo's maar ik begrijp ook niet waarom ze het homo zijn zo moeten etaleren. 1x per jaar gay parade in Adam is toch wel voldoende.

Hei-kneuter | 23-09-10 | 10:48

Zolang homo's dmv speciale aandachtstrekkerijen als een gay parade en roze zaterdagen zelf graag willen aantonen dat zij "anders" zijn wordt het nooit wat met de homoacceptatie/emancipatie.

Superior Bastard | 23-09-10 | 10:47

Eucalyptas | 23-09-10 | 10:44
Verder alles goed?

godbestaat | 23-09-10 | 10:47

Maar het werkelijk geloven in het bestaan van een sprookjesfiguur is niet onnatuurlijk?

kleingrutter | 23-09-10 | 10:47

Ik vind Nico Stoevelaar absoluut onnatuurlijk en we moeten dat niet promoten !

Creaguurder | 23-09-10 | 10:47

Echt zo'n type die zijn vrouw om 10 uur naar bed stuurt (ik kom er zo aan schatje) en vervolgens met de afstandsbediening langs alle zenders zapt om te zien of er nog (half)naakte vrouwtjes in beeld zijn. Ruk-ezel!

Klokkie | 23-09-10 | 10:46

CDA is zooooo vorige eeuw...

Alexander de Kleine | 23-09-10 | 10:45

@ShagzModo | 23-09-10 | 10:35
Nee, in zo'n ranzige kudt, da's lekker.

Eucalyptas | 23-09-10 | 10:44

@Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 10:42
Aan uw typwerk begrijp ik dat uw wiegje in het Brabantse land heeft gestaan? U bent homo?

illuvatar | 23-09-10 | 10:44

In zekere zin zijn homo's ook vies, maar dat moeten ze voor zichzelf weten.

joostweethetniet | 23-09-10 | 10:44

Lol @ "Rimram" in deze context

panadol | 23-09-10 | 10:43

Gaat dit over kringspiermusketiers?

brienenoord | 23-09-10 | 10:43

Ik vind praten met een zachte 'CH' absoluut onnatuurlijk en we moeten dat niet promoten.
Het begint met taal. Integreer subsidieverdampende paupers!

illuvatar | 23-09-10 | 10:43

He said rimram...
/Beavis

Biff Eagleburger | 23-09-10 | 10:43

Ik ben alleen hetero voor de sex.

zovoklets | 23-09-10 | 10:42

Bezorgde vader | 23-09-10 | 10:39
Er zit volgens mij een jongetje van 5 aan z'n worstje.

gozahtje | 23-09-10 | 10:42

@illuvatar | 23-09-10 | 10:40

Hehehe, hoezo is die CDA mens nou allemal raar aant doen?

In braobant komde toch gewoon achterom?????

Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 10:42

Die Paul Belien is een hele enge kerel met walgelijke opvattingen. Daarbij vallen de ideeen van die cda-er in het niet.

Bono | 23-09-10 | 10:42

Hela, deze morgen!
Beetje vrolijker mag ook wel hoor.
Als je tegenstanders domme mensen blijken die rare dingen roepen is dat goed voor de zaak.

Napeauleon | 23-09-10 | 10:42

Het geloven in een denkbeeldig mens is ook absoluut onnatuurlijk en dat moeten wij vooral niet promoten.

Zeeschuimer | 23-09-10 | 10:41

CDA'ers zijn ook vies-bah

Chicka | 23-09-10 | 10:40

Noord-Brabant, het siberië van Nederland.
Roze zaterdag is natuurlijk ontzettend stom, laten we vooral gek doen en laten zien dat we allemaal onaangepast gedrag vertonen. Doe dat tijdens de canaval of zo.

illuvatar | 23-09-10 | 10:40

Meneer kijkt alsof er net een komkommerworst zn anus is uitgefietst. Zo blij.

Bezorgde vader | 23-09-10 | 10:39

CDA'er zijn is pas bah!

gozahtje | 23-09-10 | 10:38

Nederland is een vrij land, dus hij mag dat vinden. Ik vind het ook verschrikkelijk ranzig, maar iedereen zijn ding. Je moet het wel respecteren.

De Raggende Rat | 23-09-10 | 10:37

Hij ziet er zelf nogal homosueel uit.

weesgegroet | 23-09-10 | 10:37

Homofilie is dood.

zovoklets | 23-09-10 | 10:37

Homo's zijn ook vreselijk smerig, lekker rauwdouwen......
Maar cda is erger >.<

Mektheb | 23-09-10 | 10:36

Het CDA bestaat, maar je hoeft het niet te bevorderen.

très cool | 23-09-10 | 10:36

CDAnus de nieuwe partij voor Eindhoven en omgeving

Schlomo De Peaumeaux | 23-09-10 | 10:35

CDA-ers zijn zooo onnatuurlijk.

drentie | 23-09-10 | 10:35

idd erg vies, nooit gesnapt waarom je nou zonodig een andere gozer in zijn achterwerk zou willen porren... beetje vreemd allemaal.

ShagzModo | 23-09-10 | 10:35

CDA. Dat is toch verleden tijd?

zeerspraakzaam | 23-09-10 | 10:34

Homo's zijn ook viez en bah!
Het is een vrij land, je mag dat vinden, je mag ze alleen niet slaan.
Hetero's zijn trouwens ook vies en bah.

illuvatar | 23-09-10 | 10:34

CDA naar 0 zetels, wat zeg je daar van?

uitgeslapen | 23-09-10 | 10:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken