
Wat Edgar Davids doet, durft Bert Brussen ook gewoon. Tussen een stel haters naar een slechte filmvertoning gaan zitten kijken. Suikerfeest of niet, het InternetFenomeen uit Zuilen was aanwezig op de première van het niet moralistische of demoniserende statement genaamd
Wilders The Movie dat ook al geen politiek pamflet mag heten. Moet je wel een beetje een hekel aan jezelf hebben hoor. Op je vrije avond in zo'n bedompt zaaltje vol met moeilijke brillen, bewust diklelijke vrouwen en linkse afritsbroeken plaatsnemen. Maar Bert heeft het er graag voor over. Want die aankondiging van de VPRO beloofde nog al wat: Geert Wilders in een lift met een slet van een heroinejunk. Een anonieme bron had het zelf gezien en had zich bereid gevonden dit onherkenbaar op camera te verklaren. Enfin, u kent de geschiedenis. De VPRO
konkelde zich in alle bochten. Loog dat het gedrukt stond en paste
uiteindelijk de trailer aan. Ondertussen citeerde de Volkskrant producent Pieter van Huystee onjuist toen hij zei:
"We weten dat het zo is, maar we kunnen het niet hard maken" waarna half journalistiek Nederland zich beklaagde over de karaktermoord van de VPRO. Maar goed, een film dus. En Bert Brussen die daar een recensie over tikt.
Wilders The Movie
In een met uitsluitend blanke elitemensen gevulde filmzaal vertoonde de Vpro donderdagavond bij wijze van voorpremière de, toch al wel
veelbesproken, documentaire
Wilders The Movie. De film kwam letterlijk zo van de montagetafel rollen, vandaar ook dat de voorstelling anderhalf uur later begon dan aangekondigd. Wellicht dat documentairemaker Joost van der Valk de reeds in de pers tot schokkend gebombardeerde maar niet onderbouwde fragmenten er nog uit moest knippen.
Het meest opvallende aan Wilders the movie is de bij vlagen uiterst subjectieve en sturende commentaarstem van Van der Valk. Ondanks het feit dat de
aankondigingen "
geen politiek pamflet en ook geen moralistisch of demoniserend statement maar een portret van Geert Wilders en zijn tot nu toe onzichtbare kiezers" beloven, doet Van der Valk geen enkele moeite zijn typisch linkse Vpro-mening te verbergen. Van der Valk laat geen twijfel bestaan over door welke bril het publiek wordt geacht naar Wilders te kijken. Zo zijn de 1 miljoen moslims waarop Wilders zich focust "
vaak mensen die onze maatschappij mee hebben helpen opbouwen" en kost het "
de belastingbetaler zeker twee miljoen euro per jaar om Wilders te beveiligen". Wie zijn eigen film met dergelijke teksten becommentarieert kan natuurlijk onmogelijk volhouden een "evenwichtige" film te hebben gemaakt.
Indrukwekkend zijn de PVV-stemmers die ten tonele worden gevoerd. Zonder merkbare vooringenomen context krijgen ze alle ruimte hun verhaal te doen. Dat levert een verrassend positieve kijk op het PVV-electoraat op. De PVV-stemmer die wil laten zien hoe groot in Gouda de problemen met Marokkaanse jongeren zijn, krijgt prompt gelijk: twee "kanker" roepende Marokkaanse jongetjes trachten het filmen onmogelijk te maken. Een beter statement kun je je als PVV-stemmer niet wensen. En ook het jonge echtpaar dat op Geert Wilders zegt te stemmen vanwege "problemen in de zorg" weet hun Vpro-podium nuttig te gebruiken. Als de camera meneer volgt naar zijn werk in de thuiszorg, wordt direct duidelijk dat niet iedere PVV-stemmer het islamhatende monster is dat veel mensen voor ogen hebben. Meneer de PVV-stemmer, die zegt zijn kinderen te willen opvoeden in een land waarin ook hij is opgevoed, blijkt een betrokken hulpverlener die op ontroerend innemende wijze een agressieve demente bejaarde man tracht te verschonen. De bekende node gemiste "handen aan het bed" in de praktijk. Even later zien we hem voor de camera in tranen uitbarsten omdat de teloorgang van de zorg hem zo aan het hart gaat. Meneer stemt weliswaar PVV maar is in alles de belichaming van voorheen het socialisme, de PvdA en de Vara. Ja, daar wordt zo'n filmzaal vol wit Vpro-publiek wel even stil van.
De film zit verder vol gemiste kansen. De voortdurende mislukte pogingen van Van der Valk om Wilders te spreken te krijgen zijn weliswaar exemplarisch voor de PVV en bij vlagen hilarisch, het is niet iets waar je als kijker gelijk van uit je zetel opveert. Dat Wilders niet met linkse pers wil praten is reeds bekend. Waarom Van der Valk dan de helft van zijn film gebruikt om alleen dat te laten zien, zonder daarin uiteindelijk te slagen waardoor de kijker met een onbevredigd gevoel achterblijft, is een raadsel.
Wilders the movie blijft hangen in kennis over "de mens Wilders" die iedereen inmiddels al heeft. Er wordt niets bewezen (ook niets over de financiering van de PVV of over Wilders vermeende banden met de Mossad) en veel van de opgevoerde buitenlandse Wilders-adepten zijn te karikaturaal om van enige invloed te zijn op de ontwikkeling van het verhaal. De documentaire heeft daardoor nauwelijks meerwaarde boven de vele andere mythes over Wilders en maakt telkens net niets af.
Wilders the movie is een aardige zondagavondfilm voor Vpro-publiek maar daar blijft het ook wel bij. Zowel Wilders als de PVV zullen hun schouders over deze documentaire ophalen. Wie zich wil vergapen aan PVV-stemmers, Eurabie-samenzweringstheoretici of bezorgde moslims zit goed, maar wie meer wil dan alleen gratuit aapjes kijken kan beter een boek gaan lezen
zondagavond. Wilders the movie is prima entertainment. Over de mens Wilders en zijn partij zegt het echter niks.
Bert Brussen
Reaguursels
InloggenPaople of America at first i want to say; No mosque her,No mosque her,No mosque her, Juden raus (oeps) No mosque her,No mosque her,Juden raus,Juden Raus. Ach het zijn maar gematigde woorden toch ?
Ik denk dat vooral de reaguurders vanavond aan de buis gekluisterd zijn.
Mooi dat de "ophef" (die er niet is en als die er is, is het de opgeblazen blabla van de VPRO of de makers van de film. Wordt het misschien nog een béétje interessant) totaal aan Geert voorbij gaat. Heeft er niet op gereageerd.
verders neem ik een Wilders vrij weekend.
dus deze kijk ik later wel op gemist
de blonde verlosser wordt losser......
Damn het begint en ik heb zwaar vertraging op beelden... gvd
Als Bert Brussen nou eens met diezelfde nuance en objectieve blik alle berichtjes op GeenStijl zou recenseren.
nos.nl/video/183501-europa-praat-over-...
Filmpje van 3 dagen geleden, NOS interviewt Hans van Baalen. Ben ik nou de enige die zich dood ergert aan Chris Ostendorf (interviewer)? Kerel laat zijn mening voor een (onafhankelijk) nieuwsmedium wel heeeel erg doorschijnen, vind ik niet netjes.
Een beetje zoals Fitna dus, maar dan zonder powerpoint en met inhoud.
'Dat Wilders niet met linkse pers wil praten is reeds bekend."
Kom op zeg, dit zegt toch al genoeg over met wat voor malloot we te maken hebben...
Inderdaad. Het betere knip-en-plakwerk dus. Kijken of Kereltje Pechtold hierover een dramatisch betoog gaat houden.
Nou, de band zit al in de recorder. Leuk idee voor PowNews: "Majesteit Halsema" of "Denemarken is goed, Denemarken is slecht".
geert gaat toch alleen naar new york om zich met een lokaal ruimlijke ordeningsaangelegenheid te bemoeien teneinde zijn joodse vrienden oraal te bevredigen en daarna zijn hand weer op te houden?
Ik zag gisteren bij de zap service dat de linkse PR goed werkt er werd in New York aan mensen gevraagd of zij Geert Wilders herkenden , sommige begonnen meteen over de "fascist uit Holland" knap erg knap dat de NL linkse kerk deze leugens verspreid krijt tot zelfs over de grote plas , in verhouding tot de gemiddelde republikeinse politicus is Geert met zijn uitspraken een schoothondje .
Hier in de comments zag ik zelfs staan dat Geerte wel eens gefinancieerd kon worden door de Mossad , laten we nu eens stellen dat dit waar zou kunnen zijn Geert wordt mogelijk gefinacieerd door een bevriende westerse naties die ook het Moslim probleem zien ( israel , amerikaans joodse organisaties ) , waarom horen wij dan nooit iets over het vasstaand feit dat Nederlandse moslim organistaies worden gefinancieerd door moslim landen zoals saudi arabie , libie etc etc , het zou mij niets verbazen als er via allerlei wegen het een en ander in de linkse partij kassen wordt gedoneerd
Zondagavond kunnen mensen beter het boek 'Hiërarchie' van Alexander Brekelmans gaan lezen!
@Rammstein | 11-09-10 | 01:11
Leiden is nog steeds een last?
"Zo zijn de 1 miljoen moslims waarop Wilders zich focust "vaak mensen die onze maatschappij mee hebben helpen opbouwen""
Dat is een links dogma dat volledig is gebaseerd op bullshitgegevens. Gisteren nog berichtte het SCP dat het grootste deel van de niet-westerse allochtonen onder de armoedegrens leven. Reden zou zijn dat ze geen baan kunnen vinden OF dat "de gezondheid het niet toelaat". Als je 8x per dag je bag-o-bones naar de moskeet kunt slepen, kun je ook werken!
@necrosis | 11-09-10 | 09:26
Sorry, ik was even aan de was, moet ook gebeuren.
*postume pets uitdeelt*
Zondagavond lekker met popcorn (hé dat is een anagram cab copporn) op de banknaar Wildersfilmpje kijken. Glaasje wijn erbij. Wat kan het leven toch aangenaam zijn.
Flippo | 11-09-10 | 10:54
Ik citeer: "De film zit verder vol gemiste kansen.... zonder daarin te slagen waardoor de kijker met een onbevredigd gevoel achterblijft, is een raadsel."
daarom.
Bahlinlsekul | 11-09-10 | 10:00
Bij Kennedy en bij Pinochet kwam de kogel van rechts. Dus niet altijd links weer de schuld geven.
Bert Brussen
Als PVV-stemmers zo ruim de mogelijkheid krijgen hun visie te verwoorden, dan is dat toch juist goed? Waarom zijn de VPRO en Van der Valk dan zo fout?
Criticoaster | 11-09-10 | 10:28
lol qua programmering zitten ze niet erg veel van elkaar, valt me overigens ook op dat de SP relatief weinig afstand neemt van de (s)PVV. Je zal nog eens gelijk kunnen gaan krijgen ook!
Even ff topic.
Gisteravond de laatste 20 mins van Powned gezien, de eerste keer die avond dat ik hard gelachen heb. Ga zo door, maak het ook satirisch.
Ik had nog nooit gehoord van de naam Van der Valk als filmmakert, wel als uitbater van vreetschuren.
Mooie recensie zonder waarschijnlijk ook maar één seconde van de docu te hebben gezien. Goed geschreven, Bert!
@Psyco_ | 11-09-10 | 10:21
Uiteindelijk blijkt de sPVV gewoon een onderdeel van de SP te zijn...
Wat mij zo verbaasd is dat al de linkschmensen ook zo veel moeite nemen om GW zwart te maken. Terwijl dezelfde lieden ook gewoon goede oppositie kunnen gaan voeren en op basis van INHOUD proberen de rakker neer te halen. Al deze veramerikaniseerde media processen zijn nergens goed voor.
Als het balkenende of pechtold was geweest hadden jullie precies het omgekeerde beweerd. Waar rook is, is vuur enzo.. Maar goed, boeien waar die geert zijn leuter al dan niet insteekt..
Staat de film al op torrent? Zo niet, waarom heeft Brussen de film niet op camera opgenomen?
Koel en klinisch stukje BB, chappeau en Geert mag wel oppassen daar over de plas, want een kogelvrijvest is daar geen garantie, Kennedy werd ook vanaf 400 meter door zijn hoofd geknald. De kogel komt altijd van links Geert en de linksschmerigen zijn ten einde raad, dus gaan ze geweld overwegen en een volkert zoeken. Misschien kan je de Pausmobiel huren? (overweeg dan gelijk te vermeldden, dat wanneer je valt in de strijd als Kruisridder tegen de islam er een stoel in de Hemel gegarandeerd is.)
Wat een hoop tekst zeg... Daar moet ik even goed voor gaan zitten!
*nieuwe aanpak*
Beste Geenstijl, een nieuw topic is niet verplicht maar zou wel bijdragen aan de vreugde.
*hoopt op schouderklopje van GU*
@necrosis 9:23
Moet verkeert niet "verkeerd" zijn?
*vreescht rietje van illuvatar*
@meneer Q 9:14
Links heeft er problemen mee als ze de grootste partij niet worden tijdens de verkiezingen.
CDA is gehalveerd en PvdA mag niet meepraten over de nieuwe coalitie.
DUS..... is het de schuld van Wilders.
Een blik werpen in het eigen huishouden (waar hebben we gefaald?) is geen agendapunt voor de PvdA, ze doen tenslotte NOOIT wat verkeert......
Goed verhaal weer Bert! *topic gisteravond gemist heeft*
Wat een afgezaagde titel, veel passender zou zijn:
Weert Gilders - As the world turns
Demonisering... links kan er niet genoeg van krijgen.
Mogguh mensen
Heeft Rattus Catholicus al zijn excuses aangeboden namens het kabinet *kuch* en de gehele bevolking van Nederland aan de rest van de wereld voor de speech van Wilders die nog niet gegeven is?
Ik kan me zo'n dom excuusje herinneren n.a.v. Fitna.
Men vreesde een derde wereldoorlog terwijl Fitna een copy/ paste filmpje was van pijnpunten.
Overigens denk ik niet dat Wilders zich gaat verlagen door een soort van "smijt elke moslim Amerika uit" propaganda.
Wilders is slimmer dan dat.
Het is echter wel leuk om de NL politici te zien beven op hun rubberen kniëen.
-weggejorist-
Sjeng de helle | 11-09-10 | 08:24
Laters maat.
Ik zie dat het voor mij ook scheertijd is.
Op naar wat afspraken.
Toedels.
@ sjeng de helle
overal wordt geknipt en geplakt, maar de journaals en actualiteiten programma's in nl zijn behoolijk goed, van links tot rechts al moet ik zeggen dat traditioneel rechts als avro en tros er een potje van maken en pownews en wnl moeten nog warmlopen. bij de commercielen is het huilen met de pet op
De vraag is wat kan je er aan doen om die publieke omroep eens objectief te maken. Hebben ze bij P&W eindelijk eens een eerlijke moslim, ontkennen ze zijn mening over de islam gewoon.
Nederland is ziek; overdraagbaar syndroom van islam. Wilders is slechts een niet wetenschappelijk bewezen medicijn dat geweldig aanslaat. Beetje het medicijn coca cola van vroeger. Op termijn koop je het gewoon in de winkel omdat het lekker is.
Ik voorspel een scherpe maar genuanceerde toespraak van Wilders waarin hij in een keer schoon schip maakt. Hij zet zichzelf vandaag prominent op de kaart en legt het probleem bij de moslimgemeenschap zelf. "Zuiver jezelf en val ons niet lastig met je excessen".
Luitjes tot laters, nog een fijne dag toegewenst.
O2Consumer | 11-09-10 | 08:16
Trusten!
Deze recentie is zo mogelijk nog saaier dan de film.
ben nuchter | 11-09-10 | 08:15
Het een rechtvaardigt toch niet het ander.
Mooi voorbeeld uit mijn herrinnering:
Destijds was de ex generaal Alexander Haig Min. van Buitenlandse zaken van de VS.
Hij gaf een reactie op de machtsovername door de Turkse leger die de regering had afgezet.
Ned. Nieuws( moet quoten uit mijn herinnering) " Ik heb vetrouwen in het Turkse leger."einde citaat.
Duitse en Bellgsche uitzending: "Ik heb vertrouwen in het Turkse leger, dat ze de democratie zal herstellen!"
Dat is totaal iets anders, sindsdien bepaal ik mijn eigen mening door pro en contra zo goed mogelijk te zoeken en te vergelijken.
www.earthcam.com/search/ft_search.php?...
Misschien dat het daar nog 'live' te zien is. Dan de vraag of het te verstaan is..
*out
Sjeng de helle | 11-09-10 | 08:04
Zo is dat. Maar of die moskee er komt moet ik nog zien..
Interessant stukje (over de (niet-)financiering vanuit NL) en wat achtergrond.
religionresearch.org/martijn/2010/07/2...
Overigens een ieder fijne dag nog, ik ga mijn nest in :)
noem eens een programma van de commercielen dat "ongekleurd" nieuws brengt, als ze al tijd hebben voor nieuws tussen al die kutspelletjes.
Sjeng de helle | 11-09-10 | 08:04
Precies.
Laat ons zelf maar bepalen wat goed is en niet.
Daar hebben we de PO niet voor nodig.
Ik wil die toespraak bekijken, want geheid krijgen we weer uitgemeten versies te zien en te horen via onze "Objectieve"media.
Een mening wil ik mijzelf kunnen vormen zonder gemanipuleer.
Sjeng de helle | 11-09-10 | 07:49
CNN is een goeie
ben nuchter | 11-09-10 | 07:52
"... Speakers will include 9/11 family members, former U.S. Ambassador to the UN John Bolton (via video statement); Dutch freedom fighter Geert Wilders (LIVE!)..."
Live als in 'aanwezig', sommige anderen komen via video-stream. Misschien dat de hele blups dan ook wel gestreamd wordt.. Misschien, en anders youtube :)
atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shru...
ben nuchter | 11-09-10 | 07:52
Waarom excuus? als dat zo is dan is dat zo.
Dan is er altijd nog You tube.
Brinkman kan hem ook niet hard maken............
het wordt niet live uitgezonden, excuus maar wilders is daar absoluut niet belangrijk genoeg voor in amerika
O2Consumer | 11-09-10 | 07:47
Laten we afwachten.
Misschien dat Sjeng een punt heeft.
CNN zal hier wel bovenop duiken.
O2Consumer | 11-09-10 | 07:47
Misschien op CNN live? omdat het toch een grote demonstratie wordt en dit gebeuren wel erg leeft momenteel in de VS.
PVV-leider Geert Wilders houdt tijdens de bijeenkomst van de tegenstanders, die rond 15.00 uur (21.00 uur Nederlandse tijd) begint, een toespraak.
www.nu.nl/buitenland/2331133/voorstand...
Maar ja, of het live komt weet ik nog niet..
O2Consumer | 11-09-10 | 07:40
Geen idee.
*zoeken gaat*
Sjeng de helle | 11-09-10 | 07:32
Same here.
Sjeng de helle | 11-09-10 | 07:35
In guldens klinkt het idd helemaal angstaanjagend..
@all
Wordt de speech van Wilders eigenlijk live uitgezonden?
O2Consumer | 11-09-10 | 07:30
LOL,
Dat denk ik ook opa zou spontaan zijn omgekieperd van fl 3,80 per liter en zich een paar nieuwe schoenen kopen en te voet gaan, en nee hij was beslist geen GL aanhanger.
Teun van het Tuinpad | 11-09-10 | 07:24
Inderdaad wie weet.
Zelf heb ik totaal niets tegen moslims er zijn stromingen in die gedachtengang die ik zelfs sympathiek vind om diverse redenen, zoals de Soufi's om hun filosofie of de Alevieten die geen Iman nodig hebben en waar man en vrouw gelijk worden behandeld.
Maar die worden ook aardig vermoord,vervolgd en onder druk gezet door de Salafisten.
Moeite heb ik met fanatici en wangedragers van welk allooi dan ook .
Sjeng de helle | 11-09-10 | 07:26
Wat wil je met een accijns waar je grootvader spontaan van zou verdampen, terwijl ze in amerika voor een dubbeltje en een stuiver rijden.
O2Consumer | 11-09-10 | 07:27
Welnee, ik lag om 5 uur al wakker.
;)
Mogge.
Teun van het Tuinpad | 11-09-10 | 06:35
Sjonge jonge, jouw bioritme, daar kan geen vogeltje tegenop. En dan heb je vandaag nog uitgeslapen ;)
DANNY3960 | 11-09-10 | 07:07
Ik denk ook niet dat het aan de Polen zelf ligt, maar aan de belachelijke scheefgroei qua prijzen op de wereld (en binnen Europa notabene). En dan komt de hebberige NL'r om de hoek kijken, en zijn alle Polen uitmelkers van onze zorgstaat. Wat doe je er aan..
De Arabische olie schijnt de elitaire raderen alleen nog maar te smeren in de Westerse wereld, voor het plebs begint het smeersmiddel een steeds stroevere werking te krijgen.
Sjeng de helle | 11-09-10 | 07:22
Laten we het maar gaan bekijken vriend.
Misschien is dit voor de wereld een ogenopener.
Wie weet.
Teun van het Tuinpad
Kan het wel plaatsen waarom die hetze tegen Wilders gaande is.
De man spreekt daar vandaag op Ground Zero en heeft een wereldwijd publiek.
dat zou voor Wilders wel eens de internationale doorbraak kunnen zijn.
Zijn standpunten zouden wel eens "Salonfähig" kunnen worden. Gisteren Tony Blair die kritiek had, notabene de man die middels leugens Engeland bij de Irak oorlog betrok.
Stel dat GW een heorinehoer uitwoont. Stel dat. Dan is dat privé. We hebben in dit land zelfs een PvdA-prominent die reeds bekende junks te neuqen voor weinig. Meneer Oudkerk. Wordt daar een film over gemaakt Nee, want Oudkerk is van de linksche kerk, geen bedreiging voor graaiend linksch en warme voorstander van de islam, met alle ellende die erbij hoort.
Blijkbaar is het gedrag en verleden van GW zonder fouten en lukt het de Vrije Protestantsche Radio Omroep niet om hem te beschadigen, dus moet er maar anonieme feiten in gegooid worden.
De PVV-stemmer kapot maken hoort er ook bij.
En alles met instemming van de Tweede Kamer, want wat zijn ze stil over deze smerige TV-film.
DANNY3960 | 11-09-10 | 07:09
Succes !
DANNY3960 | 11-09-10 | 07:07
Eén ding scheelt.
Ik ken enorm veel + Polen.
Inderdaad hele gastvrije mensen.
DANNY3960 | 11-09-10 | 07:09
Ondanks zware weken, veel plezier toegewenst.
DANNY3960 | 11-09-10 | 07:07
Begrijp het ook niet, zelf woon ik in de mijnstreek en ben opgegroeid met Polen die op de mijnen werkten en hun kinderen, Nooit een probleem gehad, integendeel, alleen maar positieve ervaring.
Ondertussen in Duitsland
www.vrijspreker.nl/wp/2010/09/belangen...
Douchen gaat en richting vliegveld zoon ophalen.
Het worden 2 zware weken.
Sjeng de helle | 11-09-10 | 07:06
"ik schoffel wel maar spuit niet."
LOL
Teun van het Tuinpad | 11-09-10 | 07:00
Ik vind het heel jammer dat enkele honderden Polen het zo verzieken in Nederland voor de rest. Ik heb al 15 jaar een Poolse vriendin, zodoende kom ik jaarlijks 1 a 2 keer in Polen. Je hebt echt geen idee wat een hardwerkende en gastvrije mensen het zijn.
Teun van het Tuinpad | 11-09-10 | 06:58
Mogge maat,
Mooi! daar kan ik mee leven.
DANNY3960 | 11-09-10 | 06:58
Ook mogge maat,
Dat ook ook nog mogelijk, alleen ben ik een macrobiotische Limburgse boer, ik schoffel wel maar spuit niet.
DANNY3960 | 11-09-10 | 06:56
"Zo telde ISD De Bollenstreek vorig jaar 150 en dit jaar 350 aanmeldingen van Polen om kennis op te doen van de Nederlandse cultuur. "
Je zult daar maar wonen in die Bollenstreek.
;)
Sjeng de helle | 11-09-10 | 06:51
Geen junk erbij toevallig?
Dan wordt het een spuitende gereformeerde homosexuele hoerenloper !
Sjeng de helle | 11-09-10 | 06:51
Hooguit een latent, sexverslaafd persoon.
Meer niet.
;
Mogge vrind !
Buenos Dias.
Het volgende gaat weer voor vele blije gezichten zorgen.
www.telegraaf.nl/binnenland/7620547/__...
Mogguh @ All,
Ben gisteren naar een restaurant gegaan daar kwamen 3 hoeren binnen en er zaten twee gereformeerden een tafeltje verder twee Homeau's.
Ben ik nu een gereformeerde homosexuele hoerenloper volgens de VPRO?
11-09-10.
Dat er vandaag maar een hoop goede woorden uit Geert zijn mond moge komen.
Dus.
*licht aan doet*
Een film die niets over Geert en zijn partij zegt en die dan toch "Wilders The Movie" noemen.
Dan moet je echt links lef hebben.
Goede recentie Bert.
Mogge @ all.
Het licht voor Parsons uit doet.
Bakito | 11-09-10 | 04:59
De tekst lijkt tijdens het typen inderdaad minder volumineus dan na het posten, maar ach, beter een enkele gedetailleerde posting dan een reeks van aanvullende postings om het verhaal compleet te krijgen. Jammer dat GS geen preview-mogelijkheid kent. Nog jammerder is het gegeven dat bovenstaande gegevens in het verleden nooit tot ophef hebben geleid. Hoe zou dat toch komen?
vermetel&consorten | 11-09-10 | 04:54
Overdrijven kan ook met veel minder woorden.
FF voor alle duidelijkheid, Job Cohen is '98 interim-directeur van de VPRO geweest:
" Staatssecretarisschap
Op 2 juli 1993 werd hij staatssecretaris van Onderwijs in het Kabinet-Lubbers III, toen Jacques Wallage na de val van Elske ter Veld doorschoof naar Sociale Zaken. Een jaar later liep de termijn van dit ministerie af, en Job Cohen keerde terug op zijn post in Maastricht. Wel hield hij als lid van de Eerste Kamer voeling met het landsbestuur.
Cohen begon een sabbatsjaar op 1 januari 1998, maar nam reeds in februari van dat jaar een functie op zich: hij werd interim-directeur van de VPRO, tot 15 augustus van dat jaar. Op 3 augustus zegde hij zijn lidmaatschap van de Eerste Kamer op omdat hij staatssecretaris van Justitie werd in het Kabinet-Kok II, voornamelijk voor Vreemdelingenzaken. In die hoedanigheid was hij verantwoordelijk voor de nieuwe Vreemdelingenwet, die de toelating van vluchtelingen moest beperken tot de "echte gevallen".
Toevallig genoeg was dit tevens in de voorbereidende periode van de "26.000 gezichten" propaganda-campagne van de VARA/NPS/VPRO
"26.000 gezichten
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
26.000 gezichten is een Nederlands televisieprogramma, geproduceerd door de gelijknamige stichting en uitgezonden door de VARA op Nederland 3.
Het programma is een serie korte portretten (1 tot 5 minuten) van uitgeprocedeerde asielzoekers, die onder de "oude vreemdelingenwet" van voor 1 april 2001 vallen. Initiatiefnemer van het project 26.000 gezichten was filmmaker en psychotherapeut Joost Bosland.
Voor Z@ppelin, het kinderblok van Nederland 3, werd ook een serie portretten gemaakt van asielzoekerskinderen. Deze werd uitgezonden door NPS en VPRO.
In 2006 bracht de stichting een boek uit met foto's en verhalen van asielzoekers.
In juni 2005 bracht HP/De Tijd een artikel waarin werd gesteld dat in vier onderzochte gevallen weinig klopte van het vluchtverhaal."
(wiki)
En tja, ons krantenlandschap was van eenzelfde laken een pak....
sevenxseven.wordpress.com/2009/06/23/k...
(wiki)
De VARA/VPRO/NOS/NPS (nu TNR) maar vandaag de dag ook BNN (Bart draait zich om in zń graf) zijn stuk voor stuk propagandakanalen van de PvdA geworden. Alles wat deze zenders uitschijten dient gezien te worden als partijpolitieke propaganda. Vandaar dat de PO opgeheven dient te worden, Hilversum is namelijk niet in staat om zich van de partijpolitieke draken in haar midden te ontdoen.
@ cat22 | 11-09-10 | 03:13,
Het gaat over een documentaire waarin de geportretteerde niet met de filmer wenst te spreken. Verder komen er gewone mensen in voor en karikaturale.
Plot: op een dag zou de geportretteerde toevallig in de lift hebben gestaan met een heroïnehoer, maar degene die dat beweerde kletst wel vaker uit zijn ondertitelde nek. Bovendien stapten ze niet op dezelfde etage uit. De schokkende bewering is er door de documentairemaker op de valreep uitgeknipt.
Hij wilde die vervolgens vervangen door met de verborgen camera geschoten beelden, waarop te zien is hoe geportretteerde in een stadsbus stapt en tussen allerlei lagen van de bevolking plaatsneemt, waaronder ook minder frisse. Om het gezicht van Nederland in het buitenland te redden - wat konden anders de buren wel denken - zijn ook deze opzienbarende beelden gesneuveld.
Allemaal niet te zien op zondagavond om 20.20 in Wilders voor de fun.
Mensen waarvan ik nooit had gedacht dat zij überhaupt zouden stemmen, stemmen op de PVV. Dát zijn de PVV stemmers.
Deze recensie van GS is hetzelfde als De Telegraaf vragen iets eerlijks over de PVDA te schrijven..... Maar goed PVV is simel, de mensen zijn simpel, er moet een schuldige aangewezen worden, dus luister naar de rechtse media die het antwoord maar al te graag geven. Lekker makkelijk en simpel tegenwoordig GeenStijl, geen scherpte enkel scheprschieten! Goeie blog mannen!!!
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 03:18
Kippenvel zucht. Out.
Wat wordt het, een turquoisekabinet?
@Mindy | 11-09-10 | 03:06
Het licht uitdoen, oei. Dat is meestal pas rond 5en? Da's mij te laat. Ik ga nu mijn bed maar eens opzoeken.
Gezien de tegeldichtheid kan ik toch wel voorzichtig nu al alvast het licht op schemer zetten.
Ter afsluiting: rust in vrede slachtoffers van 9/11
www.youtube.com/watch?v=V84STSWVp3g
kan iemand mij vertellen waar dit over gaat?
AndroidLouWebber | 11-09-10 | 03:05
ik hoop voor u dat k-s nog wakker is, iknie
Parsons | 11-09-10 | 02:59
Wat zeur je dan tegen mij hihi. Ok snap 't heur, sterkte tot zondag, wie doet nu het licht uit, Art?
@k-schaaf | 10-09-10 | 20:39
No worries! Als ik het goed begrijp heb je linkse èn rechtse afritsbroeken.
@hetluis
dan heb je het nieuwsfragment niet bekeken.
In de Belgische documentaire 'De weg naar Mekka' vertelde een Turkse journaliste dat men vanuit Saoedi Arabië maandelijks betaald werd om met hoofddoek op te lopen.
Inderdaad lopen er steeds hier meer rond. Liep er vanmiddag nog tig tegen het lijf. Jonge meiden en zag ook nog een boerka voorbij struinen.
@Mindy | 11-09-10 | 02:57
Wij roken allebei en we weten hoe slecht het is. Ben te moe na al het gezever om nog iets zinnigs toe te voegen. #out
@drs.Nee | 11-09-10 | 02:52
Morgen lekker stemmen over wetgeving die door de EU wordt opgelegd m.b.t. het toekomstige lidmaatschap van Turkije (dat er niet gaat komen). Is goeie wetgeving, heur. Lekker het laïcisme van Atatürk kapoet maken en de islamisten van Gül en Erdogan vrij spel geven.
Dankoewel EU.
drs.Nee | 11-09-10 | 02:52
by the way, het zij maar weer 's gezegd: je ziet er minder hoofddoeken op straat dan hier in de stad
@ La Vie
Trusten, ga ik ook doen.
@ Parsons
Voor wie sla jij dat in dan? Ik heb 't opgegeven met stoppogingen, wil niet in zo'n vreselijk bejaardenoord eindigen.
drs.Nee | 11-09-10 | 02:52
dat de groot-europa denkers meekijken
ook out
[/PVV stemmert stereotyp mode uit]
drs.Nee | 11-09-10 | 02:16
Heb Hirshi Ali gezien. Als je die cijfers ziet en naar de verhouding kijkt, hebben de moslims hier niets te klagen. Wij daarentegen....
Parsons | 11-09-10 | 02:32
Is idd zware kost op dit tijdstip maar ik reageerde op necrosis.
Nu van leuke dingen dromen gaat.
*out*
Pff, zo'n lange recentie, laat maar, ik kijk de film wel.
*gaat PVV stemmen*
</PVV-stereotyp mode uit>
Nu op ned.2 Turken klagen over islamisering van Turkije.
voor nog meer ammunitie
Twittervriend, hoe dat zo?
drs.Nee | 11-09-10 | 02:42
tip: wordt twittervriend van francesco timmermans
@Mindy | 11-09-10 | 02:42
Ja veel, maar niet minder schadelijk. *waarom stop je dan niet mompelen doet*
Strotgrondel | 11-09-10 | 02:15
;)
verraad van links | 11-09-10 | 02:19
Helemaal mee eens!
Mijn bed roept.
Truste @all.
Weten we het nog? Guusje ter Horst riep de elite op om te ageren tegen het gewone volk.
Die andere PvdA-er Henk Kool had in juni vorig jaar ook rare opmerkingen. Hij vergeleek de 'gewone Hagenaar' met 'crapuul'.
Onbekenden hebben vrijdag het kantoor van de PvdA aan de Stationsweg in Den Haag beklad met de tekst 'Weg met Kool'. De actie heeft vermoedelijk te maken met vermeende uitlatingen van wethouder Henk Kool over de Haagse bevolking.
Nadat het PvdA-partijbureau werd beklad heeft hij excuses aangeboden. Dat dan weer wel.
Hieronder wederom enige hoogstandjes uit de uitgelekte PvdA-'oppositiestrategie':
De PvdA is geen links-liberale club (die zijn er al twee)...
Het rechtse afbraakbeleid gaat de komende jaren veel maatschappelijk verzet op het been zetten.
Oppositie voeren we daarom niet In een Haagse Isolement.
Met onze wethouders zullen die werkelijkheid blootleggen.
Zo moeten we werkenden in de (semi)publieke sector weer terug te winnen voor de PvdA.
-----------
Hiermee wordt het lage en amateuristische niveau van een partij in ontbinding bevestigd.
www.telegraaf.nl/binnenland/7610299/__...
Parsons | 11-09-10 | 02:19 La Vie eigenlijk. Ga er verder maar niet op in, too heavy.
Weeer eeensss.
Parsons | 11-09-10 | 02:34
Ohh wat ben ik dom dom, pas in Ardennen geweest, 1 uur van Lux af, zijn de peukjes daar zoveel goedkoper?
@Parsons | 11-09-10 | 02:34
Ja, geef je groot gelijk. Bovendien naai je tevens het Koninkrijk de Nederlanden. Dat is wel het allerleukste.
@drs.Nee
Ik zit die 1vandaag crap te kijken nu. Dan voor de tip.
@drs.Nee | 11-09-10 | 02:34
Haatbaarden in de publieke ruimte. Lekker dan.
@verraad van links | 11-09-10 | 02:31
Morgen voor 500 eetjes peuken en bubbels inslaan. Dat dan weer wel natuurlijk. Hoe groter de voorraad hoe kleiner de behoefte om voor haar overlijden nogmaals een zinloze filerit te maken.
plixi.com/p/43599083
@La Vie En Rose | 11-09-10 | 02:30
Zware tegel, maar plus veel.
@verraad van links | 11-09-10 | 02:31
+je
@Parsons | 11-09-10 | 02:26
Heb je kofferbak nog wel volgegooid met goedkopere drank en rokertjes?
@Mindy | 11-09-10 | 02:24
Ja, afzien tot zondag 12:00 dan gummen we terug naar de Lage Landen. Wil perse op tijd terug zijn voor de finale @ usopen. En het ergste is nog dat ik tot die tijd het linkse gelul aan moet horen en zoals beloofd niet in discussie zal gaan. Tenenkrommend. Het is dan ook vrij makkelijk links lullen als je tig meloenen op de bank hebt staan met uitzicht over de stad vanuit je luxevila @ 400 meter zeeniveau. Maar dit geheel ter zijde.
@drs.Nee | 11-09-10 | 02:27
I know. Het gaat me om de achterlijkheid van die reactie.
necrosis | 11-09-10 | 02:10
Ik snap het en wat je schrijft klopt ook. Maar Ik heb thuis het goede voorbeeld gehad, en geef dat ook weer door aan de roosjes. Verder heb ik mezelf voorgenomen om tegen die tijd dat ik te zeer afhankelijk van zorg zal worden en een verpleeghuis in het verschiet ligt, de pil van Drion of id te nemen. Niet omdat ik bang ben dat de roosjes niet naar mij om zullen kijken, integendeel zelfs, maar omdat ik hen niet wil belasten en er zelf geen zin in heb om het leven te rekken.
Als ik alleenstaand zou zijn zou ik hier hetzelfde over denken.
Mindy | 11-09-10 | 02:12
Daar zouden er idd meer van moeten komen. Zal ook wel gebeuren denk ik.
@Art
Dat was ooit geen, maar nu wel het grootste moslimland.
boeie
@verraad van links | 11-09-10 | 02:21
Dat verbaast me niks.
Parsons | 11-09-10 | 02:19 en 17.
Hoi, poeh dat je nog reaguurt na zo'n autorit en geleuter, 't hele weekend vrees ik?
Hoed afneemt, ik doe het je niet na!
Op Elsevier is een zichzelf Linkse Lul noemende reaguurder nu aan het provoceren. LOL.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/27...
@drs.Nee | 11-09-10 | 01:56
Die reacties daar zijn echt om te huilen. Wel heel mooi dat het gelijk van de schrijver meteen bewezen wordt.
Zelf moest ik toch ook wel heel hard lachen om: 'In Indonesie is meer dan 80% van de bevolking moslim, maar ik heb nog nooit klachten gehoord over de rechten/vrijheden van niet-Moslims daar. Misschien valt het allemaal wel mee?'
@hetluis | 11-09-10 | 02:22
M'n schoonmoeder weet nog van niks ;)
Parsons | 11-09-10 | 02:19
deze opmerking staat los van uw schoonmoeder 2 minuten daarvóór?
@Parsons | 11-09-10 | 02:17
Nee, het is nog steeds allemaal even kudt hiero.
@La Vie En Rose | 11-09-10 | 02:09
Tja, het is een schande dat alleen WNL een enigszins objectieve repo tot stand heeft gebracht. En dat helaas maar 1x per week prime time. Ook hartelijk dank aan de -geworden- politiekcorrecte musicalzender AVRO en 24/7 palingsoundbrenger TROS. Want zij hebben het enorm laten liggen inzake het liberaal-conservatieve geluid.
@Mindy | 11-09-10 | 02:12
Hear hear. En daarom ben ik van de vrijwilligers der hospices! Mensen die weten dat ze doodgaan helpen en begeleiden is niet vies!
Zo, vijf en een half uur in de auto gezeten in de vrijdagmiddagspits om in Luxemburg het gejammer van m'n schoonmoeder, die nu eindelijk te bedde is, aan te horen. Heb ik verder nog iets gemist vandaag?
charles de gaulle | 11-09-10 | 02:15
Natuurlijk rammelt dat verhaal, want wat moet je nou met een heroïnehoer als je al een importbruidje hebt?
@Rose
Obama onlangs in een item van het journaal bij een iftar-maaltijd in het Witte Huis waar Obama sprak over 1200 moskeeën in Amerika.
Amerika telt ruim 300 miljoen inwoners.
Ayaan Hirsi Ali 10 september 2010 in EenVandaag:
In Amerika zijn heleboel moskeeën. Ongeveer 700 moskeeën zijn gebouwd na 11 september 2001.
15e minuut www.eenvandaag.nl/
Wat een contrast.
Nederland heeft een inwonertal van 16,5 miljoen en telde vijftig jaar geleden slechts 1 moskee en in 2005 al 467 moskeeën.
La Vie En Rose | 11-09-10 | 02:05
Nou ja hoor, www.youtube.com/watch?v=barLaHrtvoM
;
necrosis | 11-09-10 | 02:10
Het mooie is natuurlijk wel dat ze betaald krijgen wat ze er aan (gebrek aan) opvoeding ingestopt hebben. Dat wordt nog een waar feest als de babyboomers straks op hun kroost zijn aangewezen.
Wat betreft het sterke verhaal over de prostituee,dit verhaal rammelt aan alle kanten.1)In een lift staan met Wilders?Iedereen die ooit de beveiliging van de man gezien heeft weet dat dit onzin is.2)Wat deden de beveiligers terwijl hij zgn. lag te wippen,moesten ze toekijken,hadden ze een eigen hoertje mee mogen nemen,moest/mochte ze meewippen?Flauwekul verhaal!
drs.Nee | 11-09-10 | 01:56
Links heeft de afgelopen 30 jaar niet geluisterd en nog steeds gaat er geen lampje
branden, en de PVV maar groeien...
Heerlijk, op iedere zender Wilders, iedere avond bij P & W, DWDD, etc. etc.! Goed zo Geert, Doorgaan!!!!!!!!!
Wat voor tegenstanders ook, maakt totaal geen indruk!!
verraad van links | 11-09-10 | 02:03
Dus alleen woensdag kijken en de tenen krommen.
La Vie En Rose | 11-09-10 | 02:01
Sorry is geheel OT, hospices moeten er meer van komen, was er liever niet op bezoek gegaan maar echt top hoe ze daar met doodzieke mensen omgaan.
zoals javier bardem nu zijn dood wordt ingereden, even minuutje janken met zn moeder
plixi.com/p/43599190
Niet aan tafel met onbekenden.
En wie gaat dat betalen... onze lieve Gerritje?
machiel-pvv.hyves.nl/blog/37211174/Sta...
@La Vie En Rose 1:41
Eenzaamheid kent vele gezichten, je zal als vrouw meerdere kinderen op de wereld hebben gezet die je in het bejaardentehuis/ verpleegtehuis nooit komen opzoeken wegens te druk met eigen kinderen/ werk.
Je had het laatst over jouw "roosjes", ik kan natuurlijk niet in jouw "keuken" kijken maar wie garandeert jou dat ze je straks komen opzoeken als je afgetakeld cq "oud" ben.
Natuurlijk weet ik niets van jou of je "roosjes" maar ik zie dagelijks hoe mensen met hun oudere familie omgaat.
De agenda wordt getrokken en.... helaas geen tijd, misschien over 3 weken.
Ikzelf mag niet zeuren, ik heb geen kinderen en die komen er niet.
Ik hoef dus nergens op te rekenen maar mensen die wél kinderen hebben hopen wellicht op iets meer.
Iets wat ze vaak niet krijgen aangezien bejaarden/ dementerenden gewoon beschouwd worden als "lastig".
Ik kan alleen hopen op een minister van volksgezondheid die mij laat sterven wanneer ik mijn eigen reedT niet meer kan afvegen.
Vandaar mijn brute linkje.....
verraad van links | 11-09-10 | 02:03
Precies, maar dààr zijn die lullen nu juist zo blind voor en maar naar anderen wijzen.#Eng hypocriet volk, dat is.
@hetluis | 11-09-10 | 01:58
Ik ben gewoon niet zo'n heel erg vrolijk type. Maar ben geen potentiële trapgathanger of flatspringer hoor.
:-)
Anders nog? | 11-09-10 | 01:54
Nee, anders niets. U heeft uw punt gemaakt.
Strotgrondel | 11-09-10 | 01:57
Nou, kom op, heb jij nog iets leuks te melden?
@La Vie En Rose | 11-09-10 | 01:53
Inderdaad, hypocrisie ten top. Ze hadden Uitgesproken VARA net zo goed en.wikipedia.org/wiki/Aktuelle_Kamera kunnen noemen. En daar rept die lul nou juist geen woord over.
Rammstein | 11-09-10 | 01:32
Beetje laat. Sleep well.
Mindy | 11-09-10 | 01:50
De tekst was sowieso moeilijk te verstaan maar dit was wat ik ervan begreep.
Tja, shit happens, maar ik vind die hospices een uitkomst. Heb er veel goede verhalen over gehoord.
verraad van links | 11-09-10 | 01:51
nu zeik ik nog éven door: hoe komt het dan dat u uit uw humeur raakt? is dat bijv. omdat u het vervelend vindt ongelijk te bekennen, toegegeven: daar wordt niemand vrolijk van, tenzij het je op andere gedachten brengt, of bijv. dat je een tijdje niet geneuqt hebt, waar je ook niet vrolijker van wordt. heeft u wellicht hulp nodig? ik vraag met de beste bedoelingen maar wat
La Vie En Rose | 11-09-10 | 01:41
Het maakt ook niet uit, als mensen zich vervelen en eigenlijk elke nacht weer dezelfde godvergeten saaie shit plempen.
Ik bedoel, dat zou maar saai zijn toch.
sargasso.nl/archief/2010/09/10/de-link...
Is dit het bedankje voor de uitspraak van Wilders dat hij Brussen nooit zou aangeven? Beetje opzichtig.
"Eurabie-samenzweringstheoretici"
Haha, prachtig Brussen.
LOL@verraad van links | 11-09-10 | 01:31
En het volgende citaat is ook leuk.
Nieuwsuur heeft neutraliteit hoog in het vaandel. Godallemachtig zeg
"Maandag begon het nieuwe tv-seizoen, zonder Goedemorgen Nederland, NOVA en Netwerk. Daarvoor in de plaats kwamen programma's als Ochtendspits, Nieuwsuur en Uitgesproken (VARA/EO/WNL). In dit laatste programma speelt opinie een belangrijke rol zodat omroepen zich beter kunnen profileren, terwijl Nieuwsuur van de ledenloze omroepen NTR en NOS juist neutraliteit hoog in het vaandel heeft."
Nieuwsuur heeft neutraliteit hoog in het vaandel. Godallemachtig zeg, dan moet je toch wel ziende blind en horende doof zijn om zoiets te durven beweren.
Die uitzending van 'Uitgesproken' met dat gemeentes ook aan ontwikkelingshulp doen, heb ik gezien. Er werden terecht kritische vragen gesteld over het waarom enz. Vragen die gewoon gesteld behoren te worden. Het tekent de schrijver dat hij die vragen als rechts bestempeld#niet goed bij zijn hoofd.
@hetluis | 11-09-10 | 01:49
Als ik uit mijn humeur ben. En dat is vrij vaak het geval.
@necrosis | 11-09-10 | 01:46
Ik heb ze wel eens live @De Kade mogen aanschouwen en vond er om eerlijk te zijn geen reedt aan, de zang leek op een kat wat levend gevilt werd. Not my cup of thee.
La Vie En Rose | 11-09-10 | 01:41
@Necrosis
Gelukkig versta ik de tekst niet (geluid laag meneer Mindy slaapt), net nog gemaild met een lotje die in hospice verblijft.
verraad van links | 11-09-10 | 01:41
wanneer niet?
@necrosis | 11-09-10 | 01:46
www.youtube.com/watch?v=poZQVBq-XSg
@Art Vandelay Ultor 1:27
Dat tijdperk was voor mij te mager, ik ken de band al sinds hun oprichting, toen ze nog Mantas heette.
*naar de naam van de gitarist van Venom*
@hetluis | 11-09-10 | 01:37
Doe ik het ook voor.
Nu dan tenminste.
necrosis | 11-09-10 | 01:19
Je moet je gewoon niet teveel afvragen. Dit soort woorden gebruik ik zonder er bij na te denken. Je roept vaak wat irritatie op, maar ik heb geen hekel aan je ofzeau.
W.b. de muziek, dat is niet echt mijn kopje thee. Van de tekst word ik een beetje treurig. Kan me voorstellen dat je zo denkt als je op je dood ligt te wachten, maar het zegt ook iets over de tijd dat dit nog niet zo was. Eenzaamheid.
@Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 01:34
Tja, meneer kon er kennelijk niet mee omgaan dat er na 25 jaar weer eens een objectieve repo op de tv verscheen.
@ Verraad
Nou nou..
@Ramm trusten, jammer dat je al gaat slapen, immer Spass.
verraad van links | 11-09-10 | 01:20
nee hoor, dat ze zich gedragen is voldoende
@Rammstein | 11-09-10 | 01:32
Je mag best blijven hoor. Het is zelfs een Befehl.
@verraad van links | 11-09-10 | 01:31
,,Uitgesproken WNL ademde woensdagavond een rechts geluid, dat stoorde me zelfs''
Haha, dat je het zo durft te laten optekenen.
www.youtube.com/watch?v=FVaQ5W8A0yI
nog eentje ramstein voor het slapen gaan
@Mindy | 11-09-10 | 01:31
Tja, en als een Duitse iets niet wil dan gebeurt het ook niet. Nu niet en 70 jaar geleden ook niet.
verraad van links | 11-09-10 | 01:25
Ik zal je een plezier doen, maar alleen vandaag hoor.
*aus*
verraad van links | 11-09-10 | 01:27
Je lijkt Teun van de ochtendpanelen wel grijnz (grinnik mag niet volgens Necrosis, dat vindt Ramm niet leuk).
@La Vie En Rose | 11-09-10 | 01:27
En de enige objectieve uitzending van Uitgesproken (die van WNL) vond onderstaand fossiel juist niet objectief.
www.depers.nl/binnenland/508556/Nieuwe...
verraad van links | 11-09-10 | 01:16
Dat mag in de krant. Overigens vind ik dat nieuwe programma 'Úitgesproken' ook helemaal niks, idem Jan Tromp.
4 eigenlijk
@necrosis | 11-09-10 | 01:19
Vind Death eigenlijk net iets té, maar www.youtube.com/watch?v=rzwRmhfMHxs blijft erg goed.
Spijtig van de zanger.
Drie op een rij.
Ik reaguur hier toch niet voor Geert lul?
@Rammstein | 11-09-10 | 01:21
Nog krommer dan het zwaard van de profeet.
@Mindy | 11-09-10 | 01:21
Nee, maar ik ontvang wel tipgeld van hem.
@Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 01:21
Tja, dat krijg je met zo'n suikerfeest he.
@ necrosis | 11-09-10 | 01:19
www.lyricsfreak.com/d/death/pull+the+p...
Aanvulling voor de zwakkeren van oor.
verraad van links | 11-09-10 | 01:18
Joris in disguise?
@verraad van links | 11-09-10 | 01:19
Dat vond ik zekf nogal van weinig respect getuigen jegens de Arabische mondhygiënisten uit de zevende eeuw. Die deden namelijk ook hun best.
Een minpuntje.
verraad van links | 11-09-10 | 01:18
Ik heb het topic gelezen. Check. De film moet ik zelf nog zien, voordat ik er iets over kan zeggen. Check.
Wilders is ook on-topic, gaat morgen naar NYC, daar kocht ik ooit een ceedee van de Duitse boyband en hey presto. On topic met een omweg.
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 01:18
Klopt.. en die alien in het oog.. het rode gezicht dat staat voor agressie.. de vliegenbaard. Hij is echt subliem. Je blijft gewoon kijken.
*toch nu echt weg is*
@hetluis | 11-09-10 | 01:19
Nou, brul dan maar iets over Marokkanen. Dat ze allemaal moeten oprotten ofzo.
La Vie En Rose | 11-09-10 | 01:13
Nieuwszuur is niet om aan te zien/horen nee, idem Uitgesproken en wat erna kwam vanavond.
@La Vie En Rose 1:02
Ik bedoelde het niet lelijk maar vroeg me af waar ik je lieve woorden aan te danken had.
Tenslotte heb ik op GS een bepaalde naam die ik uiteraard zelf gecreëerd en gevoed heb.
En wat betreft ziekenhuizen en levensloop, dit liedje geeft zo'n beetje weer waar ik IRL voor sta:
www.youtube.com/watch?v=wm9pNmBFZHw
De "muziek" zal je niet kunnen overtuigen maar de tekst (voor zover je die kan verstaan) is absoluut van wereldklasse.
verraad van links | 11-09-10 | 01:18
dan moeten we wachten tot zondagavond
@Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 01:18
Ik zijn okergele tanden.
*beddengoed knuffelen gaat*
@titsme | 11-09-10 | 01:15
'et zit 'em in de details.
Zelf vond ik de vliegenbaard erg goed.
En nou weer on topic graag. Anders zal ik moeten gaan optreden.
Bert, schrijf je ook een recensie van Joran's moordmysteries? Beetje achterlijk zoals die jongen gehyped wordt, die minstens zo gestoord is als Mohammed. Daar kun je vast wel wat mee. Ik wilde eigenlijk linktippen, maar je kunt gewoon zelf hiernaast klikken.
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 01:15
Compleet toch ? Ogen & oren. Dat het horen & zien je vergaat.
@La Vie En Rose | 11-09-10 | 01:13
Alleen die repo over de islamisering van Turkije was enigszins de moeite waard om aan te zien @ nieuwszuur.
Lewis Lewinsky | 11-09-10 | 01:04
Iedereen is gelijk, maar de ene bla bla..
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 01:13
Lol, die rode vlek op de jurk van dat meisje :P
@Rammstein | 11-09-10 | 01:14
Heh, dat hoeft dus niet perse sec voor de muziek te zijn...
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 01:12
Jazeker. Er zitten pláátjes tussen.
Ik zie ze graag.
necrosis | 11-09-10 | 00:53
Vaak lukt dat niet in een zkh, wens je een gezond leven toe.
Mindy | 11-09-10 | 01:04
Ik hoop het voor ze. Tijdstip is idd ongunstig met Nieuwszuur op 2 en aansluitend P&W op 2. Maar naar Nieuwszuur kijk ik sowieso voorlopig niet meer en bij P&W kijk ik eerst welke gasten er zijn. Ben dat gezeik en gespeculeer over Wilders helemaal zat.
@titsme | 11-09-10 | 01:07
Dat vond ik ook.
@Rammstein | 11-09-10 | 01:06
Klavier vind ik toch wel erg prettig.
verraad van links | 11-09-10 | 01:10
Nou.
Last, Leiden, usw.
@Rammstein | 11-09-10 | 01:07
Straks vindt titsme je nog te hooghartig.
de honden blaffen... | 11-09-10 | 01:00
voorlopig lukt dat nog niet, echt, ben iig blij dat mijn dooie vader dit niet meer hoeft mee te maken
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 01:04
Lol, die is briljant.
hetluis | 11-09-10 | 00:34
Heb lekker een biertje opgetrokken om het feest te vieren. Nationale suikerfeest! Wat een feest. Gelukkig valt het dit jaar op vrijdag want ik denk niet dat ik morgen kan werken! Wat een feest! En ik ben meteen een kopje suiker gaan lenen bij mijn buurvrouw.
verraad van links | 11-09-10 | 01:02
Tsja, dat toontje hè ?
@ ben nuchter | 10-09-10 | 20:37
Ach, als het resultaat van de film maker niet is zoals hij had gehoopt, kan je nog altijd zo'n opmerking als jou neer plempen. Linksch mensen weten alles naar hun hand te zetten.
Wilders bashen niet gelukt, dan is het een evenwichtige docu... Natuurlijk!?
Net de pvda, heel, heel, heel erg slechte verliezers. Je bent er een van, knuppel!
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 01:01
Ik heb er nooit zo over nagedacht, eigenlijk. Elke ceedee is één geheel, voor mij.
Geez. Ik ben niet al te kapot van hun zachtere werk.
Ot.. Net ff pownews gecheckt. Yeps... potentieel. Relax Weesie. Bijna volwaardig met een paar ('blijvende') mistakes. Hou die erin!
Korter news overzicht lijkt me logisch.
Waar te commenten behalve hier??
@titsme | 11-09-10 | 00:57
Ik heb veel respect voor moslims, maar de islam is ingeteelde achterlijke godsdienst waar de honden geen brood van lusten.
Lewis Lewinsky | 11-09-10 | 00:54
Laat Bert deze maar niet kopiëren dan..
La Vie En Rose | 11-09-10 | 00:57
Zal wel meevallen, even tijd gunnen denk ik, alleen tijdstip t.o. P&W is lastig grinnik, ik zap me suf.
@titsme | 11-09-10 | 01:02
Het zou sowieso hun mascotte moeten zijn. Onee, wat zeg ik nu!
Mo mag natuurlijk helemaal niet afgebeeld worden...
sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/h...
necrosis | 11-09-10 | 00:53
Zucht, het is ook nooit goed bij jou. En verder heb je gelijk heur, zolang je kan lopen en praten...
@Rammstein | 11-09-10 | 00:57
Hij durft niet meer na uw ruwe behandeling.
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 00:59
Hmm.. de geboortedag van Mo. Zou stichting Martijn daar niet wat mee kunnen?
@Rammstein | 11-09-10 | 01:00
Daarom top 5 of beste nummer van ieder album ;)
hetluis | 11-09-10 | 00:34
Dan kunt u er alvast aan wennen...
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 00:57
Allemaal !!
Serieus, dat wordt een tegel van een meter.
@hetluis | 11-09-10 | 00:51
Op 15 februari mogen we allemaal een ongelovige de keel doorsnijden.
LOl, van Hanegem is een stuk dommer dan de gemiddelde reaguurder.
Die bril staat 'm goed, dat dan weer wel.
verraad van links | 11-09-10 | 00:18
Maar waar is hij nu gebleven ?
@Rammstein | 11-09-10 | 00:53
Schiet me zomaar te binnen, wat zijn eigenlijke je favoriete nummers van Rammstein (top 5 of per album)?
Mindy | 11-09-10 | 00:48
Oké, maar een leuk filmpje van GS mag van mij best een keer op PN worden herhaald, als het niet al te oud nieuws is. Dat weekoverzicht kan eruit en verder kan het programma alleen nog maar groeien.
Overigens wel jammer dat de start niet goed was. Daar zijn ze een hoop potentiële kijkers mee kwijt geraakt.
Lewis Lewinsky | 11-09-10 | 00:54
Dat soort mensen vind ik dus nog lafhartiger dan iemand die gewoon expliciet bedreigt. Net als die mensen die hun zin beginnen met 'met alle respect hoor, maar..' om vervolgens iedere fatsoensnorm te laten varen.
@Mindy | 11-09-10 | 00:51
Ik vind compleet idioot dat prominenten reclame voor de islam maken, maar het gaat maar door.
En hun volkert-achtige vriendjes staan klaar. twitter.com/LuckyBabeyy/status/2414057...
"Zo zijn de 1 miljoen moslims waarop Wilders zich focust "vaak mensen die onze maatschappij mee hebben helpen opbouwen" en kost het "de belastingbetaler zeker twee miljoen euro per jaar om Wilders te beveiligen"."
oh...... hahaha.... geweldig....
Die 2 miljoen pleuro's per jaar aan beveiliging zijn nodig om Wilders tegen DIEZELFDE mensen uit de samenleving te beschermen. Heerlijke lulkoek-argumenten worden daar gebruikt zeg.
Ik stel voor dat we dit incident een pakkende naam geven: VPRO-gate
@La Vie En Rose 0:37
Lieverd?
Waar heb ik dat aan te danken?
En wat betreft "niets over te zeggen", zolang ik kan praten en lopen heb ik altijd een keus.
Eigenlijk is het elke dag suikerfeest.
Lewis Lewinsky | 11-09-10 | 00:37
Pffffff..... hoe "politiek correct"....
of u even, als u volgende maand de nieuwe agenda voor 2011 krijgt, rekening wil houden met de volgende n a t i o n a l e feestdagen
www.beleven.org/feesten/lijsten/religi...
La Vie En Rose | 11-09-10 | 00:44
Rutger is duidelijk meer camera-gewend, die herhalingen moeten ze mee kappen.
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 00:41
Lol. Stenigingsgoed.
verraad van links | 11-09-10 | 00:40
Waarom denk je dat ik mijn mega-salaris bij het Rad van Fortuin plus het uitermate prettige contact met Hans vd Togt destijds heb ingeruild? Maar goed.. het klinkt ook zo dom..'suikerfeest'.. zo kinderlijk. Alsof je alleen kan genieten van een feest als er heel veel snoepgoed is met veel glucose.
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 00:27
Oké, ik heb me daar niet zo aan gestoord, maar jij zal de enige niet zijn.
W.b. Plasterk ben ik het met je eens. Maar dat kwam ook door de fragmenten van Cohen.
Mindy | 11-09-10 | 00:30
Thx. W.b Pownews zie bovenstaande:
is er trouwens al een link van POWNEWS?
@titsme | 11-09-10 | 00:38
Dan strooien de witte pedro's niet met pepernoten, maar met kiezels. Mmmm.
@titsme | 11-09-10 | 00:38
Je was er anders niet vies van.
hetluis | 11-09-10 | 00:34
LOL. Het nationale suikerfeest. Dat is ongeveer hetzelfde wanneer ze in Trinidad en Tobago de intocht van Sinterklaas invoeren.
verraad van links | 11-09-10 | 00:35
Je had me niet hoeven zoenen hoor, die 10K kwamen niet uit mijn eigen zak.
@hetluis | 11-09-10 | 00:34
Heb je niet opgelet? We zijn allemaal islam geworden. Wouter Bos, Cohen, Balkenende, Van der Laan en nog veel meer prominenten hebben al jarenlang verteld hoe geweldig de islam is. Dus. www.ramadanfestival.co.uk/mos.htm
necrosis | 11-09-10 | 00:23
Lieverd, ik kom regelmatig in ziekenhuizen waar ik nog nooit een verpleegster met hoofddoek heb gezien, wel Turkse en Marokkaanse verpleegsters zonder hoofddoek.
Verder schreef ik dat er plannen zijn om een Islamtisch verpleeghuis te bouwen. Dat heb ik gezien in een programma van de vml Islamitische Omroep. Daarnaast kunnen verpleeghuizen een afdeling voor moslims ter beschikking stellen.
W.b. dat wassen hebben jij en ik het niet voor het zeggen. Tis of door een verpleger of verpleegster, meer keuzes zijn er niet.
En maak je maar geen zorgen: de Clairy's en de Anita's zijn nog aanwezig. Ze hebben alleen geen tijd om naar allerlei gejammer te luisteren of met jou te flirten#tis maar dat je het weet;)
@ tembacostyle | 11-09-10 | 00:27
U bent dronken aan u schrijftaal te zien. Boefje!
@titsme | 11-09-10 | 00:33
LOL. En ik was die onrendabele die laatst stond te huilen om die 10.000 euro.
titsme | 11-09-10 | 00:30
De jongeren schijnen de bioscopen te verzieken, meer dan anders.
... zit nog beetje confuus voor me uit te staren, het nationale suikerfeest, staat hier, echt, in de gids, het n a t i o n a l e suikerfeest...
verraad van links | 11-09-10 | 00:31
Ik weet niet of het met een eihoofd overhandigen van enveloppen namens de postcodeloterij in het d-segment valt. Goeeeeedennnavond! niet doorvertellen he ;-)
@titsme | 11-09-10 | 00:30
Gewoon met Canderel.
@titsme | 11-09-10 | 00:27
Van het D-segment zeker.
Rammstein | 11-09-10 | 00:27
Niks.. zat me af te vragen hoe moslims met diabetes het suikerfeest beleven.
@ La vie en rose
Snel lezend zie ik mooie tegels die heb je geschreven, eens. Over beide onderwerpen that is. Vanavond was Pow veel langer, weekoverzicht hmm dat was nou niet nodig maar Rut was sterk met die Plasterk haha.
titsme | 11-09-10 | 00:24
Wat nu weer ?
Zal u een simpel voorbeeld geven van hoe het in een Moslim-land werkt. Gewelddadige mensen spreekt het gewelddadige deel van de Koran aan.
Vredelievende Moslims het mooier eerder begin van de Koran. Veel van die moslims die ook denken WTF bij stenigen en heidenen vermoorden.
De gewelddadige fundamentalisten hebben de macht gekregen op veel plekken. Deze vredelievende mensen worden net zo goed onderdrukt. Kunt u zich nog beelden herinneren van Afghanen toen ze dachten dan de Taliban af dachten te zijn? Kunnen hun er wat aan doen dat ze met de Koran zijn opgegroeid? Christenen toch ook niet dat ze met de bijbel zijn opgegroeid.
Door ze allemaal op 1 hoop te gooien door theologie van de fundamentalistische onderdrukkers notabene te gebruiken dat alleen het latere deel van de Koran telt helpen we niemand. Moslims vroeger wisten hier namelijks niks van.
Dank u.
verraad van links | 11-09-10 | 00:25
Een bekende Nederlander.
@La Vie En Rose | 11-09-10 | 00:23
Nee, de herhaling binnen PN zelf is ook echt enorm en daardoor storend. Veel fragmenten komen binnen één week 4 of 5 keer voorbij.
Het stuk met Plasterk is trouwens wel leuk en goed. Moeten ze vaker - en langer - doen, zo met gasten. Veel meer diepgang zo.
@titsme | 11-09-10 | 00:24
En u bent?
Rammstein | 11-09-10 | 00:17
Dat toontje. Jij zou eens om een ban moeten vragen, uit zelfbehoud.
@La Vie En Rose 23:58
Zo'n moslimafdeling op een ziekenhuis lijkt mij veel te complex, immers mogen moslima's nog steeds geen mannen wassen (behalve hun eigen man).
Dus moeten mannelijke moslims gewassen worden door mannen.
Ik moet er niet aan denken dat een vent aan mijn piemol zit.
Sowieso zijn ziekenhuizen geen omgeving waar ik graag vertoef, alleen al die steriele geur doet mij peentjes zweten.
Ik zal dan ook slechts onder zware sedatie naar het ziekenhuis moeten worden gedeporteerd en zodra ik kan staan, smeer ik 'em.
Tenzij de zuster Clairy of Anita heet, maar dat spreekt vanzelf.....
Art Vandelay Ultor | 11-09-10 | 00:13
Wij hebben sommige items of filmpjes gezien. Maar mensen die nooit op GS komen niet.
Muxje | 11-09-10 | 00:01
W.b. dat onderwerp over die cursus, natuurlijk bedacht door een geitenwollensok, heb je gelijk. Dat had wel wat langer gekund. Met dat lacherige had ik in dit geval geen probleem, het was ook belachelijk, (maar eigenlijk intriest natuurlijk) Het 1e item had b.v achterwege kunnen blijven. Was al uitgebreid in het nieuws geweest en die Terry is inmiddels van gedachte veranderd. 2 x een item met Plasterk had ook niet gehoeven. Dat hij te gast was vond ik wel leuk. Er moet een keus qua items gemaakt worden, maar volgens mij pikken ze kritiek wel op. Ik vond het iig een leuke uitzending.
@Rammstein | 11-09-10 | 00:19
Nee, zeker niet.
Het commentaar op Cohens gehakkel is trouwens ook enigszins keaumisch als je beseft hoeveel moeite Fleisch met zijn woorden heeft als presentator.
verraad van links | 11-09-10 | 00:18
Dat maakt het er niet beter op.
@Rammstein | 11-09-10 | 00:17
Reaguurder donjon zo te zien.
donjon | 11-09-10 | 00:14
........... en u bent ?
..... maar wie meer wil dan alleen gratuit aapjes kijken kan beter een boek gaan lezen zondagavond.
.
____________
.
Bijvoorbeeld de koran, dan kom je veel meer te weten over Wilders' beweegredenen voor zijn huivering mbt. de islam.
.
Wel wat veel herhaling in PN, zeg. Dat zou ik toch niet doen.
Een hoop van die filmpjes heb ik nu al echt te vaak gezien.
buh veel tekst.. is Brussen dus toch lezen!
Fijn stukje!
@illuvatar 23:50
Ghehehehehe
Ik wacht, zoals velen met mij, liever op "Wilders The Musical". Endemol, kom er maar in......................
@Flodder 23:38
Eensch, verpleegsters met of zonder "kopvod" lopen hun benen uit hun lijf en krijgen niet het loon wat ze verdienen.
En dat terwijl er directeuren/ overhead van ziekenhuizen/ zorginstellingen rondlopen die als taak hebben om een ziekenhuis/ zorginstelling financieël winstgevend te maken.
Patiënten worden melkkoeien en een ziekenhuis/ zorginstelling wordt een melkfabriek.
In mijn stad worden mensen die geen (medische) 24-uurs toezicht nodig hebben in het ziekenhuis overgeplaatst naar een soort "aanleunhotel" waar niet-medisch personeel de taken moet vervullen, een soort van medische huishoudster.
Gelukkig heb ik gedurende mijn leven nog geen dag in een ziekenhuis hoeven verblijven.
+veel voor AL het verplegend personeel, al was het maar vanwege familie en vrienden die wél dagen/ weken op een zaal verbleven.
*the horror*
Rammstein | 10-09-10 | 23:47
Ik niet. Vond de eerste 3 uitzendingen niet goed. Er zat wel enige progressie in.
Die van gisteren heb ik niet gezien, maar vanavond vond ik het echt een leuke uitzending.
Muxje | 11-09-10 | 00:01
Klopt helemaal. En dat aan komen lopen en weglopen van die Rutger's en Jojanneke's slaat ook nergens op. Lijkt wel een opvoering van een toneelstuk van de basisschool.
@La Vie En Rose 23:37: Inderdaad, PowNews begint op stoom te komen lijkt het. Maar ik blijf erbij dat ze naast de joligheid de topics ook wel wat serieuzer aan mogen pakken. Bijvoorbeeld bij het topic over die cursus "hoe om te gaan met hangjongeren" (wat trouwens een leuk stukje was) mogen ze wel wat verder ingaan op bijvoorbeeld de volstrekt idioot hoge kosten. Confronteer daar een gemeenteraadslid mee of zo. Of haal een door de wol geverfde buurtagent voor de camera om uit te leggen waarom die cursus niet gaat werken. En dan niet lacherig doen, gewoon even serieus het topic uitdiepen. Dat kost wat tijd, en die kunnen ze winnen door de wat zinlozere topics te droppen zoals die demonstrante, of dat weekoverzicht.
www.youtube.com/watch?v=ck3wa-VlsZM
@ Art Vandelay Ultor | 10-09-10 | 23:46
Precies het kan niet zo zijn dat wij Liberale moslims gevlucht uit hun eigen land voor fundamentalisten in het harnas jagen. Mensen die in eigen land de Persvrijheid probeerden uit te oefenen.
Voor de dommerik die niet wil geloven dat Moslims ook grote vrijdenkers kunnen zijn verwijs ik na het verhaal van de Moslims in 1300 1400 in Iberia en de Reconquista. Zonder Moslims geleerden hadden wij nooit geweten wat grote geleerden voor de Islam en christendom dachten. De KK had dit al verdoezeld, het kwam hun "waarheden" niet uit.
Nu regeert er op veel plekken een enge kliek Moslims waar. Dan vergeten we de rest maar?
De hysterie rond Islam neemt bij GW en GS soms linkse vormen aan. Stelletje Wieven.
@Flodder | 10-09-10 | 23:55
Ik hoor vaker van mensen dat ze maar iets doms roepen over populisme en het ontduiken van regeringsverantwoordelijkheid. Niet zelden van niet-PVV-stemmers.
@hetluis | 10-09-10 | 23:51
Het Nationale Suikerfeest. Yep. Zoals je weet is het mohammedanisme de staatsgodsdienst geworden. Alle Nederlanders hebben hiermee ingestemd.
Scary ...
www.youtube.com/watch?v=YDYMC-f3Y3A&am...
Flodder | 10-09-10 | 23:38
Verpleegsters worden niet ontslagen. Dat heb ik Wilders nog nooit horen zeggen. Overigens heb ik in ziekenhuizen nog geen verpleegster met een hoofddoek gezien. Bij de Thuiszorg wel, veelal als hh en in verpleeghuizen als verzorgende (in opleiding).
Daarnaast moeten mensen als jij zich realiseren dat in Turkije het dragen van een hoofddoek in scholen en overheidsinstellingen verboden is en dus ook in ziekenhuizen.
Ook is het zo dat het voor veel moslima's verboden is om mannen te wassen.
En nog een weetje, men is allang bezig met plannen om aparte verpleeghuizen voor moslims te bouwen of afdelingen in huidige verpleeghuizen voor moslims te reserveren.
Het gaat de PVV om de kwaliteit van de zorg, net zo als de SP overigens.
hetluis | 10-09-10 | 23:51
Tegenwoordig al een "nationaal suikerfeest" Het moet niet gekker worden
Hmm. Een 'aardige zondagavondfilm voor Vpro-publiek' en 'rima entertainment voor Bert Brussen. Iedereen blij. Kap es met die lange stukken trouwens, dit is de netwerkgeneratie hoor.
Sterf Prem, Shadow out.
player.omroep.nl/?aflid=11418477 Gevonden
Art Vandelay Ultor | 10-09-10 | 23:48
Ik hoor vaker van mensen dat ze eigenlijk niet weten wat er allemaal in het pvv-programma staat. Niet zelden van pvv-stemmers. Dat er niet over nagedacht is, hoef je mij niet te vertellen. Dat hoeft een populist die geen regeringsverantwoordelijkheid wil ook helemaal niet.
@illuvatar | 10-09-10 | 23:52
Ik ook volgens mij? G.s servert van slag?
@Art Vandelay Ultor | 10-09-10 | 23:50
Ik werd er halverwege uitgejorist. Nou, dan niet.
*zojuist binnenkomt* kan iemand please even beamen dat ik, as we speak, momenteel naar de grote nationale hoaks zit te kijken op ntr: (wtfis dat nu weer?!)
@necrosis | 10-09-10 | 23:30
Zeikerd! Grammatica-nazi! Heb je niets beters te doen dan anderen op hun schrijven aan te vallen? Zoek een baan!
*zelfkastijding ten uitvoer brengt*
Kan ik al ergens de aflevering van PN terugzien? Ik was met iets anders bezig.
@La Vie En Rose | 10-09-10 | 23:46
Shadow112 | 10-09-10 | 23:46 | Reageer
Geen idee wat er met mijn post is gebeurd.
@Flodder | 10-09-10 | 23:46
Hmmm, dat stukje kende ik zo niet. Mea culpa.
Daar is niet helemaal goed over nagedacht vrees ik, maar dat is bij wel meer dingen bij de PVV. Al zijn er natuurlijk niet echt veel hoofddoekjes in de zorg.
La Vie En Rose | 10-09-10 | 23:46
Leuk. Maar ik ben bevooroordeeld.
@Shadow112 | 10-09-10 | 23:40
Huh?
Art Vandelay Ultor | 10-09-10 | 23:43
Uit het pvv-program:
Geen hoofddoekjes in de zorg, het onderwijs, het gemeentehuis of waar dan ook bij de overheid, en evenmin bij welke gesubsidieerde organisatie dan ook
Shadow112 | 10-09-10 | 23:40
Huh???
Rammstein | 10-09-10 | 23:41
Graag gedaan!;) En je hebt gelijk wat de presentatie van Weesie betreft. Het gaat stukken beter.
Wat vond jij van de uitzending?
@tembacostyle | 10-09-10 | 23:43
Is helemaal niet bedoeling. De kunst - die Wilders c.s. niet goed genoeg beheersen - is dat je met die gematigde moslims je islamkritiek deelt én hen laat weten hoe geapprecieerd ze worden in de samenleving als welwillende moslims (of mensen die zichzelf als moslim beschouwen, want in feite zijn ze dat niet met al hun kritiek op het woord van allah).
Flodder | 10-09-10 | 23:38
Alle politici beloven onhaalbare dingen. Dat is hun *kuch* vak *hoest*. Tijdens de verkiezingen zouden Femke en Mark persoonlijk wel even honderdduizenden banen scheppen. Right.
Het gaat er in Nederland alleen maar om bij welke kleurschakering je je thuisvoelt, in de praktijk zijn de marges heel smal en kan niemand toveren - behalve uw Krachtmeester uiteraard, maar die is dan ook geen politicus.
Mensen hebben veel te hoge verwachtingen van hun totempolitici in Den Haag, maar laten zich tegelijkertijd elke GR- en PS-verkiezingen te makkelijk door hun lokale bestuurders bestelen waar ze bij staan.
Een degelijke recensie. Beeldend en herkenbaar. Ik weet genoeg. Ik ga mijn tijd niet verdoen aan het kijken naar dit 'werk' dat net zo goed niet had kunnen worden gemaakt.
@Flodder | 10-09-10 | 23:38
Nergens staat dat verplegers met hoofddoek ontslagen moet worden.
@ illuvatar | 10-09-10 | 23:14
Ik zou nog de stelling in kunnen nemen. Dat Jezus de Heilige Geest God himself een drie eenheid zijn. Dat deze allen 1 zijn. De mensen die geschreven hebben waren begeesterd door de heilige Geest of ze kenden jezus en schreven zijn woorden daden op.
Ook eigenlijk allemaal uit de geest van 1 persoon eigenlijk dus.
Maar dat doe ik niet heb al spijt dat ik deze discussie weer ben begonnen. In feite ben ik het met veel dingen over de gevaren der Islam. Mijn baklava bakkende turkse buurvrouw ook, de Iraanse collega waar ik vrijdags mee borrel ook. Toch voelen zich ook aangesproken door GW met zien geoldehoert. Als dat de bedoeling niks aan de hand toch?
La Vie En Rose | 10-09-10 | 23:22
Thanx, was het bijna wéér vergeten.
@La Vie En Rose | 10-09-10 | 23:37
Volgens was al is het gestuntel theater.
reade romke | 10-09-10 | 23:21
Ik merk gewoon een tegenstrijdigheid op. 10.000 zorgmedewerkers erbij versus alle hoofddoekjes uit de zorg. Is die 10.000 erbij minus alle ontslagen hardwerkende hoofddoekjes die aan het bed staan? Of is het 10.000 erbij nadat alle hoofddoekjes zijn vervangen voor andere mensen, of de doekjes zijn afgeworpen? Het roept vragen op dat pvv-program, maar het is vermakelijk om erover te filosoferen. Misschien minder vermakelijk als je zo'n verpleegster bent met een hoofddoekje die zich kapot werkt voor een schamel loon. Dat dan wel.
blikjegrolsch | 10-09-10 | 23:25
Misschien moet Bert Brussen de boel maar aan elkaar praten.
Veel erger kan het toch al niet.
blikjegrolsch | 10-09-10 | 23:25
Ja, is dat Jan Roos? Ook leuk dat BertBrussen nog even in de herhaling kwam;)
Verder zag een enorme progressie in zo'n korte tijd. Weesie doet het stukken beter en er waren leuke items en interviews. Jammer dat het programma op de overige dagen maar 20 minuten duurt.
@ Jorizz,
-weggejorist en opgerot-
fopkots | 10-09-10 | 22:19
Zoiets had ik bij 22:17 ook al..
Sjonge jonge. Zelfs Wilders is een systeemsoftie.
De enige revolutionairen die in Nederland actief zijn staan voor de klas, iets met dierenrechten te pushen.
Woeha! Geen stijl gaat de VPRO de maat nemen omtrent journalistieke mores!
Geweldig!
Pot-Ketel-ZWART
@illuvatar 23:14
In tegenstelling MET?
Ik herinner me iets over schoolgeld........
@La Vie En Rose | 10-09-10 | 23:22
Volkomen eens. #Poenews=mooi
Ja, ik vond 't ook weer leuk, begin toch fan te worden !
La Vie En Rose | 10-09-10 | 23:22
Die verslaggever met die bril is wel goed vind ik.
PowNews gaat wel vooruit pet aflevering.
@ illuvatar | 10-09-10 | 23:14
Mee eens. Scherp hoor. Toch zijn er liberale Moslims. Wilders begeeft zich morgen op wereldpodium en alle Moslims op 1 hoop gooien is gewoon dom. Wat voor stromingen vechten in aantal Moslim-landen tegen de fundamentalisten?
Wereldpodium is wereldpolitiek. Of gaat ie daar zeggen ja wij hebben ook zo last van Mohammedaantjes?
Verrek. Ik ben het met Heleen van Rooyen eens.
@koerbagh ® | 10-09-10 | 23:20
Ook kritiek is waardevol, hoor. Als je liever stilte hoort zeg dan lekker zelf niets. Als je lieve meelopers hebt, zeg dan meeloperige dingen.
De beste uitzending tot nu toe!
@flodder... bla bla bla, ja de linkse kliek heeft niks gedaan. Zeur daar eens lekker op!
@AntiSoof | 10-09-10 | 23:19
Zeg dan niets. Zonde van de gebruikte moeite en bandbreedte.
@koerbagh ® | 10-09-10 | 23:16
Ook weer geniaal hoor, dat comment! Jezus. Daar zat ik nét op te wachten.
@Serafijn Lampion | 10-09-10 | 23:04
Of Frenk van der Linden?
* morgen alvast extra chips en bier inslaat *
hahaha geniaal rut
"U mag bij ons eigenlijk nooit wat terugzeggen".
@tembacostyle | 10-09-10 | 23:00
Twee manco's in uw betoog:
1)Christenen zijn degenen die de regels van Christus volgen, als beschreven in het Nieuwe Testament (dit is een verduidelijking op vele gestelde punten, geboden en beschrijvingen in het OT, waaronder Leviticus valt).
2)De Bijbel is geen door God letterlijk woord-voor-woord gedicteerde kopie van het boek des Hemels, maar een door mensen verzamelde en gebundelde verzameling boeken, in tegenstelling met het boek van de moslims, dat verondersteld wordt het letterlijke woord en de onwrikbare regels van Allah te bevatten.
Ja, de zorg. Daar heeft Wilders het beste mee voor. 10.000 extra zorgmedewerkers was het niet? Wel wil die eerst elke verpleegster met een hoofddoek eruit flikkeren. Hoe sociaal.
@Serafijn Lampion | 10-09-10 | 23:04
Wat vind jij van Nora Romanesco?
Nee, we zullen Rutger er op af sturen, dan krijg je wél onvooringenomen diepteinterviews, toch? - ahum -
@illuvatar | 10-09-10 | 23:02
Haha, +1 voor mijzelf, het is gelukt ik zie een of ander marokkaan met donker krulletjeshaar..... oh wacht het is Weesie.
*kijkt voor het eerst Poont*
Jojanneke heeft een ordinaire kop zeg. Lekker.
illuvatar | 10-09-10 | 23:00
Sorry Ned 3
@La Vie En Rose | 10-09-10 | 22:54
een +1 in de aanbieding voor de eerste die mij een link post naar powned!
*shit, ik word oud, het zal wel oersimpel zijn*
@illuvatar | 10-09-10 | 22:58
Doe dat. Enkel... Ik bedoelde eea overdrachtelijk. Maar dat geeft niet hoor.
"Zijn tot nu toe onzichtbare kiezers".
Ja, vind je het gek.
In dit "democratische" land ben je zomaar je baan kwijt als je zegt PVV gestemd te hebben.
Of vindt de lokale Rabobank opeens dat je je lening/hypotheek maar eens eventjes in één keer moet terugbetalen.
Geen wonder dat alleen werkloze PVV-stemmers in sociale huurwoningen hun mond opentrekken.
Conclusie kwaliteitspers: allemaal maatschappelijk geflipte tokkies.
Nou - vergeet het maar.
@La Vie En Rose | 10-09-10 | 22:54
WAT! Waar?
*driftig zoekt*
@ illuvatar | 10-09-10 | 22:39
Je hebt het niet gezien he.
Heel veel christenen in Nederland zijn ook geen goede christenen.
En wanneer een man bij een manspersoon ligt zoals men bij een vrouw ligt,
hebben beiden iets verfoeilijks gedaan. Zij dienen zonder mankeren ter dood
gebracht te worden. Hun bloed is op hen. (Leviticus 20:13)
Toch noemen ze zich zo. Zijn deze liberale Moslims goede Moslims volgens de koran? Nee, Toch zijn ze er met hele liberale gedachten. In Iran zijn er ook hele boel dat weet ik toevallig... Misschien ook de moeite om ze niet te polariseren. Weet ik het. Kom net terug van een borrel en dacht laat ik was posten. Weg met de Islam!
Persoonlijk als toch links-liberaal (VVD-stemmer al me hele leven, je kan wel links zijn maar realiteit is ook wat in dit typische land) zag ik de laatste tijd Wilders 1 wel zitten maar misschien morgen wel niet meer na zijn speech.
Alle gevaren serieus nemend en die zijn er zou ik hem wel is een intelligente toespraak over de gevaren willen horen. ipv een hersenloos gebash ISLAM=KUDT. Zoals die KUDT film van hem. Net zulke riool kwaliteit als deze film hier besproken over de beste man.
Dog eat dog.
Heb niet alle afleveringen gezien, maar deze verloopt redelijk flotjes, go powned!
zie Twits van drs.Flater ;/
Nou, ja. Eerlijk is waar, dat ook wel weer. Wilders is als een tornado in dat zakkenvullede gepeupel dat nu de zetels bezet. Maar of hij ze kan wegvagen? Én er dan hooggeleerde wijzen voor in de plaats kan zetten? Ik twijfel daaraan. Want alleen het genie kan het genie herkennen.
Goeie recensie. Slechte recensie. Wie zal het zeggen.
Herhaling ?
@AntiSoof | 10-09-10 | 22:52
Die pinguin ken ik wel, ik speelde regelmatig puinguin adventure/arctic adventure op de msx. Daarop draaide Ease, een soort voorganger van windows. Ontwikkeld door Bill Gates in samenwerking met Philips, onder MSX-DOS.
Was zijn tijd VER vooruit.
*naar zolder gaat om msx-2 computers uit het stof te halen*
www.google.nl/imgres?imgurl=http://med...
Gaat steeds beter dat POWnews.
La Vie En Rose | 10-09-10 | 22:54
ik kijk.
Wilders: De Verlosser. Binnenkort in een theater bij u in de buurt!
Off topic: Waar zijn de tempelier stickers eigenlijk te koop. Leuke tegenhanger voor de provocerende troep die je in al die auto's aan de spiegel ziet hangen.
Nu Pownews
@illuvatar | 10-09-10 | 22:48
Ja?
nl.wikipedia.org/wiki/Linux
Het gaat weer los zo......
@AntiSoof | 10-09-10 | 22:46
Linux?
Reuzelbek | 10-09-10 | 22:34
Zij weten idd alles beterder en iedereen die er een andere mening op nahoudt dan zijzelf is vanzelfsprekend een PVVer en racist.
Op de Joop kijk ik niet meer. Die zijn in staat om extreemrechtse gevoelens t.o.v. PvdAerTs en GroenlinkserTs in mij op te roepen.;)
@illuvatar | 10-09-10 | 22:32
tnx @ edit
@illuvatar | 10-09-10 | 22:39
Samenvattend kan men stellen dat een filosofie (of ideologie) niet zaligmakend hoeft te zijn. En als zo een ideologie (zoals de Islam) als 'Goddelijk' wordt gezien, dan is het niet ondenkbaar dat daar nare dingen uit voortkomen. Ja, dat weten jij en ik, maar maak dat 'gelovigen' maar eens wijs. Die zijn geconditioneerd door opvoeding, school en de maatschappij. Het is net als een computer die altijd onder Windows draait. Die zal nooit kunnen weten dat het onder Linux ook goed werken is. Snap je? Dát is het punt. De rest is bijzaak.
Reuzelbek | 10-09-10 | 22:34
Dank je wel voor de link, het verruimt je wereld dat Joop.nl.
.
Bij OmeJoop hebben ze niet in de gaten dat met een vliegtuig een gebouw invliegen en zo 3000 mensen vermoorden haat is en er over praten op die plek een gevolg is van die haat. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Voor mijn part staat ie met tien heroïnehoeren in de lift, zal me worst wezen. Wat een idiote poging de man zwart te maken. Wat een simpele zielen, er is al veel gezegd over Wilders maar dit sloeg toch wel alles. VPRO = Veel (ouwe) Provo's Onder Ons. Wat een linkse bullshit allemaal.
Over die man die wil dat zijn kinderen in hetzelfde Nederland opgroeien als hij vroeger, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik ben momenteel in Trinidad (Caribisch gebied). Hier wonen katholieken, christenen, hindoes en moslims redelijk saamhorig samen. Ze vieren elkaars feestdagen (vandaag bijv einde ramadan, een nationale feestdag) en dat schijnt allemaal wonderbaarlijk goed te gaan. Ik kan me voorstellen dat de PvdA, GroenLinks en soortgelijke partijen zoiets voor ogen hebben als ze het hebben over respect voor elkaars cultuur en overtuiging. Ik ben het absoluut mee eens dat respect er moet zijn, maar zou het niet zo prettig vinden als mijn kinderen zouden moeten opgroeien in een Nederland waar de islam zo'n zware stempel op de maatschappij drukt als hier.
Een westerse maatschappij waar op een dag als vandaag alles dicht is vanwege het suikerfeest, de kranten vol staan met advertenties (paginagroot) waarin bedrijven én overheid de mensen een Eid mubarak toewensen en je in allerlei restaurantjes begroet wordt door teksten uit de koran. Niet eens bedreigend maar onwillekeurig denk ik: zou nederland er over 15 jaar ook zo uit zien? Nu woon ik niet meer in Nederland en waar ik wel woon zie ik het niet gebeuren (ooit 1 moslim gezien hier), maar het zette mij toch aan het denken.
Ik wacht de koefnoen-versie af.
Wat zullen we vandaag kunnen verwachten in pownews? Meer beelden van die cirkel lopers misschien ?
@tembacostyle | 10-09-10 | 22:28
Liberale moslims zijn moslims die moslims zijn. Een moslim is een persoon die gelooft dat Allah letterlijk, woord voor woord een boek heeft gedicteerd aan Mo. Hierin staat wat hij of zij moet doen, hoe te leven, te kleden, recht te spreken en de aarde te heroveren op de ongelovigen en te sterven in de strijd hiervoor voor Allah als hoogste ideaal.
Dus een liberale moslim zal wel een moslim zijn die liberalen doodt in de strijd om de aarde te heroveren op ongelovigen.
@HerzenTot
ja zoiets kan wel lekker zijn
ben nuchter | 10-09-10 | 20:45
Nee, Micheal More is niet +100. Micheal More had met zijn dikke volgegreten ash in pakistan moeten zitten. Waar de christenen achter in de rij moesten staan voor hulpgoederen uit christelijke landen, waaronder Amerika. Dan had het een vent geweest. Maar ja, dan staat hij ook op de lijst van wanted by the muslims. Waarschijnlijk ben jij ook zo'n licht die zegt dat de CIA de torens zijn ingevlogen. Ja joh, ik heb al gehoord dat Pearl Harbour door de Amerikanen is geensceneerd. Ik hoop echt dat Nederland zich ook in 2-en deelt. Jouw soort mensen en mijn soort mensen. En ik ben geen amerikanen-lover maar het eenzijdige slechte verhaal over Amerikanen komt me de keel uit. Voorlopig vinden de Amerikanen dat die 'verkapte' moskee gebouwd mag worden bij ground zero. Dat is beschaving! En daar mag dus ook een Geert Wilders spreken. Dat is democratie! Hier in Nederland mag je niets zeggen wat buiten de mainstream valt. Nee dat is EUSSR!!! Dat je niet in de war bent. KK socialist.
fopkots | 10-09-10 | 22:24
Feli met jezelf heur. Probeer gewoon - los van wat je inhoudelijk (of niet) beweert - iets creatiever te zijn. Marktwainen kan iedereen, maar daar krijg je de handen hier niet voor op elkaar. Dat hoeft natuurlijk ook niet je doel te zijn, alleen: er bestaat al voldoende lelijkheid op deez' Aard. Laten we deze interwebruimte dus tot een paradijselijke letterbrij omtoveren.
blikjegrolsch | 10-09-10 | 22:16
Ik heb geen problemen met mensen die niet zo taalvaardig zijn. Maar als diezelfde mensen nog vóór zij het topic hebben gelezen als eerste met een onbegrijpelijke zin komen, zowel qua constructie en inhoud en dan in een volgend comment iets aan te merken hebben op de woordkeus of spelling van een ander, ontsteek ik in grote woede;)
Maar van mij mogen ze blijven bestaan, van Joris niet zo zag ik net.;)
@fopkots | 10-09-10 | 22:17
En gij, wat denkt gij dan wel niet over je eigen zelf, of begrijp je mijn vraag weer eens niet? Zal wel weer niet. Wat een geblêr, zeg.
@La Vie En Rose | 10-09-10 | 22:27
Toespraak van Wilders? Dat wordt helemaal geen toespraak, dat wordt een haatpreek volgens de PvdA Pravda-site. Want zij weten het beterder.
www.joop.nl/politiek/detail/artikel/de...
-weggejorist en opgerot-
fopkots | 10-09-10 | 22:19
Doei!
Het is een film over de maker en niet over het onderwerp. De maker komt naar voren als een volkse Haagse jongen ( tongval ) die zichzelf interessanter vindt dan het onderwerp. Het wordt verder in het geheel niet duidelijk wat de bedoeling van alle aan elkaar gelaste bestaande beelden is. SVJ Utrecht gok ik.
@fopkots | 10-09-10 | 22:19
Nou, heb je toch het genoegen gehad om Zwitsal-af te zijn.
Zeg Bert, wanneer komt er een (al dan niet) legale kopie van deze fantastische goudenframboosfilm op den gewaardeerde Dumpert?
Ik ben benieuwd ernaar en naar een bioscoop ga ik al wat jaren niet meer.
- Edit: de film wordt zondagavond uitgezonden op tv. -
@La Vie En Rose | 10-09-10 | 22:27
Mee eens. Goed zo.
@IWVY
Je bedoelt (on topic) je nam de hond mee naar je buitenechtelijke afspraak met een kudthour die liever jouw snorharen in haar holletje heeft dan het geklaag aanhoren van haar pvv stemmende debiteur-crediteur?
Kijk, Theo en Pim waren genieën, trouwens, Jezsus ook, maar dat terzijde. Dat stuk geblondeerd nix is dus helemaal nix en het zal nooit wat worden ook. Next.
GEMATIGDE Liberale Moslims op 2!
Moet een sprookje zijn, die bestaan niet!?
caudillo | 10-09-10 | 22:15
Die generaal majoor was idd een verademing. En ik ben ook niet tegen kritiek op Wilders, maar dat gemanipuleer met uitspraken en beelden, die grijsgedraaide grammofoonplaat, het alles uit de kast halen, zelfs oude lijken, èn het nimmer de hand in eigen boezem steken, vind ik weerzinwekkend.
Ook w.b. die toespraak van Wilders morgen in NY. We krijgen v.n.l. lelijke rechtse mannen te zien die het met Wilders eens zijn èn zielige moslims die vrede willen, maar niet snappen dat het toch wel erg respectloos is om nou net in de buurt van GZ een Islamtisch centrum en moskee te bouwen. Walgelijke journalistiek. Bah.
@jiskefet, koot en bie, draadstaal etc
ben nuchter | 10-09-10 | 21:07
Tegenpartij www.youtube.com/user/Movieking149
Ik zou bijna zeggen dat zich een complot onder leiding van Bert Brussen tegen mij keert. Gelukkig (kuch) word ik op inhoud bestookt. Doe wat meer moeite mensen. Dit is ook niks.
@illuvatar | 10-09-10 | 22:10
Suikerfeest hé, dan stijgen de misdaadcijfers... In Almere kon iemand het niet meer navertellen twitpic.com/2n3tmx
@DeDart | 10-09-10 | 20:35
Ik zou je toch aanraden dat wel te doen. We hebben het wel hier over een InternetFenomeen. Maandag heeft heel je klas het erover.
@ fopkots | 10-09-10 | 22:17
Je bijdragen in dit draadje zijn vooralsnog niets anders dan persoonlijke aanvallen op oftewel de blogger, oftewel de reaguurder.
Ga vooral zo door, dan loop je onherroepelijk tegen een permaban aan omdat je doel blijkbaar niets anders dan de discussie lopen te verzieken.
Trollen heet dat.
@Brakke Obama | 10-09-10 | 22:08
Pff, ik was al blij dat koeien niet konden vliegen.
-weggejorist en opgerot-
@lion@night | 10-09-10 | 22:15
Er is nog hoop.Hij is slechts een enkele grote misstap verwijderd van een permaban.
Net als het echte leven, al heet de Joris in het echte leven veelal Mohammed A t/m Z of Volkert.
-weggejorist-
La Vie En Rose | 10-09-10 | 22:12
Laat die fopkots toch. Gewoon een van de vele prutsers die al in de war raken van wat volzinnen. Wees blij dat die ook bestaan.
@HerzenTOOT
funny was hond aan uitpleuren
@La Vie En Rose | 10-09-10 | 21:56
Helemaal mee eens.
-
Maar zelf kijk ik soms wel, hoezeer ik me ook erger, omdat je toch moet weten hoe de vijand denkt.
En soms -surprise! surprise!- word je blij verrast. Bij Pow en UUitteman onlangs een generaal-majoor bd die heel coherent PVV-freundliche taal uitsloeg, en die nog mocht uitspreken ook. En Nebahat Albayrak kon hem niet onder tafel lullen.
-
@ fopkots | 10-09-10 | 22:07
al zwitsal af?
*hoofd schudt*
@fopkots | 10-09-10 | 22:07
Wat La vie En Rose zegt.
fopkots | 10-09-10 | 22:07
Kijk nogmaals naar je plempsels, ook deze.
Verder commentaar is overbodig.
@ La Vie En Rose | 10-09-10 | 21:56
Hear hear!
@dondermuis | 10-09-10 | 21:43
...... en hij zag dat het goed was.
@Den Ouwe Rukkert | 10-09-10 | 21:47
Ja, dat is een soort standaard-combi. Net als peper en zout, kop en schotel, Muf en fin, Pool en Wodka, Brussen en InternetFenomeen, Teun en Tuinpad, Scooter en 007kraag, Gouda en bespuwde buschauffeurs, PvdA en De Hakkelaar, Ali Baba en de 40.000 rovers, zwartwerken en subsidie, moslimterrorist en glyceroltrinitraat.
De een kan wel zonder de ander bestaan, maar in de regel is het dan incompleet.
caudillo | 10-09-10 | 22:04
Die progressieven hebben zich vroeger met man en macht afgezet tegen gristenen en dat doen ze nog maar leggen anderzijds de rode loper uit voor de Islam.#onbegrijpelijk!
In het kader van 9/11 en de migratiestop gaat Geert W. pleiten voor een vliegverbod voor moslims. Toch heel wat milder dan een ademverbod.
@basweetutwel | 10-09-10 | 22:07
Daar sluit ik mij bij aan.
@ La Vie En Rose | 10-09-10 | 22:02
Mijn zinnen zijn inderdaad kudt. Excuus. Geef anders inhoudelijk weerwoord ipv dom huisvrouwen bla bla. Sta best open voor commentaar, maar dit is ook niks.
@ La Vie En Rose | 10-09-10 | 21:56,
dikke +
-
Als het beveiligen Van GW twee miljoen per jaar kost, dan zijn dat Islamkosten, en geen Wilderskosten.
-
Ik heb het linkse tuig destijds ook horen betogen dat het Theo's eigen schuld was dat hij werd vermoord, omdat hij geitenneukers geitenneukers noemde.
-
Vroeger kon je "progressieve" mensen wel verontschuldigend horen beweren dat ze wat TV betreft, alleen naar de VPRO keken. De hoogmoed, de arrogantie van die VPRO-adepten (die ze zelf niet doorhadden) heeft bij mij altijd een zekere weerzin gewekt tegen die VPRO.
-
De lullo's van Jiskefet zijn leuk, en wat nog leuker is: echte real-life lullos vinden het GEWELDIG.
fopkots | 10-09-10 | 21:54
Nee, jij maakt lekkere zinnen en dan ook nog voor je het topic goed hebt gelezen.
En dan ook nog kritiek op een ander hebben#Hoe is het mogelijk.
@modderfokker | 10-09-10 | 21:54
Ik heb gehoord negen uur 's avonds. Maar dat kan volgens mij niet kloppen. Het is vast 5 voor 12.
Speciaal voor jou, Geert:
www.youtube.com/watch?v=kAe3NxFx44E&am...
Red Hot Chili Peppers - Fight Like A Brave
@jijkannietallesweten | 10-09-10 | 21:41
Licht alles stil nog wel. Dat is in uw hoofd een weinig anders vrees ik; geen helder ligt.
modderfokker | 10-09-10 | 21:54
Om 9 over 11.
Dank voor de recensie@Bert.
Na het kijken naar die haatzaaiende documentaire over Wilders, die Zembla net voor de verkiezingen uitzond, had ik me voorgenomen om deze keer niet meer te kijken.
Want hoe toevallig wordt ook deze film precies uitgezonden op een tijdstip dat er waarschijnlijk een rechts kabinet gevormd gaat worden met gedoogsteun van de duivel himself, zodat de nog twijfelende CDAers wellicht alsnog tegen een regeerprogramma gaan stemmen.
Daar komt nog bij dat ik kotsmisselijk word van dat avond aan avond Wilders bashen in alle actualiteiten- en praatprogramma's, met een hoofdrol voor die van de Vara als dependance van het PvdApolitbureau. M.n. die weerzinwekkende laag-bij-de-grondse manipulatie van die immer met het vingertje maar anderen wijzende moralisten vind ik dermate stuitend dat ik of helemaal niet meer kijk, of direct wegzap zodra ze over Wilders beginnen.
En ik heb als vml SPstemmerin dit keer ook op Wilders gestemd, o.a. om diezelfde reden als die hulpverlener. Het is verschrikkelijk in de ouderenzorg. m.n. in de verpleeghuizen. Zelf ben ik werkzaam in het onderwijs en daar kan ik ook een boekie over opendoen. Andere redenen zijn dat ik vind dat er een einde moet komen aan de ongebreidelde instroom van kansloze- en kansarme immigranten, er flink gesneden moet worden in de pamperindustrie, de islam een haatzaaiende religie/ideologie vind èn ik het recht op VvM hoog in het vaandel heb staan.
In elk geval weet ik na deze recensie genoeg. Ondanks dat er nu niet allerlei PVVtokkies voor de camera zijn gehaald om aan te tonen wat voor dom volk dat dat is, laat ik deze gifbeker aan mij voorbij gaan.
Ik ben even weg. Pakje affairetten kopen. Tosso!
Brussen, maak je liever mooie volzinnen of wil je een boodschap overbrengen? Maak een keuze. Dit is ook niks.
Weet iemand hoe laat de speech van Wilders morgen is? Niet te vinden op the interwebs namelijk......
Goede recensie, dit scheelt me weer een uur lang een kudtfilm kijken...
Sorry, ik zal eerst inlezen.
Ik snap de combi relatief pornomeisje slash lelijke doch zwarte ex voetbalprof niet erg. Allebei geld, doe normaal. Denk na.
dondermuis | 10-09-10 | 21:43
Ja, van lichen. Ik lich, jij licht en wij lichen. In een deuk.
Kom net van Hoog Catharijne, staat vol met pliesie en Marokkaanse jochies...
-weggejorist-
Suikerfeest? Daar word ik nu suikerziek van.
Brussen is mijn held.
Wat een stom verhaal. raakt kant nog wal.
Als die man even op vakantie is licht alles stil bij de pvv. Lekker hoor...
-weggejorist-
*wacht tot de film op CD uitkomt en dat Tim Kuyk mij ondoorspoelbaar schriftelijk gaat vertellen dat als ik de film vertoon buiten de huiselijke kring, dit een misdrijf betreft en dat ik daarvoor naar de gevangenis moet en als ik twijfels heb over de authenticiteit van de drager dat ik dan moet bellen met de BAF of met Brein.*
@dondermuis
"het feit dat GW zich blijkbaar". Misschien behoor jij tot dat deel van de Nederlandse bevolking die verder inlichtingen behoeft?
Die film deugt natuurlijk vooral niet omdat het avondvullende beeldbuistoneelstuk al jaren vele malen beter is.
Wat een internetfenomenaal verslag.
*popcornzak leeg vreet tijdens bloemlezing*
Mijn overgrootmoeder woonde in Zuilen, ze heeft het niet overleefd.
Brusselmans | 10-09-10 | 20:29
waarom zo een film recenseren, ik heb nog nooit een recensie gezien op GS, dus waarom nu wel?
Suikerfeest ? Suikerfeest ? Je zult het "Nationale Suikerfeest" bedoelen ? Want volgens de NTR althans is het inmiddels al een nationale gebeurtenis als ik de TV gids mag geloven. De joods-islamitisch-christelijke cultuur is daar mensen. Nog eerder dan gedacht.
ik hou me hart vast voor de speech van wilders morgen...
-weggejorist-
@ ben nuchter | 10-09-10 | 20:53
De VPRO steekt met kop en schouders uit boven de rest ?!? Je bedoelt boven die incestueuze inteelt media familie in Hilversum die door belastinggeld staande wordt gehouden ? Bedoel je die soms ? En hoe steken ze daar precies uit ? Positief of negatief ? Negatief neem ik aan ? Sinds het verdwijnen van Jiskefet is het helemaal niets meer. Een lege huls. Een keizer die geen kleren aanheeft. Geschikt om weggesaneerd te worden !
Who Tha Fck is Joost van der Valk?
www.imdb.com/name/nm1773618/
Kunnen we die koran niet verbranden of zo. Oh nee dat heeft niks met de wildersfilm te maken.
Goed verhaal, maakt ook duidelijk wat de kracht van Rutger is, lekker fris en open ouwehoeren met Geert en Femke.
En dan komt Gargamel voorbij ........
In alleen al de trailer heb ik 5 fake beelden gezien.
Misschien kan deze film me wel overtuigen op de pvv te stemmen.
Platform en nog eens platform. Ga zo door.
jiskefet, koot en bie, draadstaal etc
@ywi
No offense
Nee dank u. Wacht net als bij Fortuyn wel op zijn nekrografie.
*overgeven doet*
Ik word die linkse valse kutkinders zo beu he. Kunnen ze niet allemaal naar china ofzo? of noord korea ga daar maar communistje spelen
Of een avondje met Jacobse en Van Es.
Eigenlijk had de VPRO zondagavond vroeger veel weg van GS (maar dan met echte televisiemakers).
@HerzenTot
sorry voor T
Dus Jelle Brandt Corstius vond het een geweldige film, begrijp ik hieruit? Laat maar zitten dan. Ik ga wel wat anders doen zondag.
@herzenot
reeds
@ Masturwasbeer
gewonnen, ik geef het toe, waziger hoor ik ze zelden, stuurloos, richtingloos en geen inhoud. complimenten zulk vaag gelul lees ik graag
En toch ga ik kijken, voordat ik die Brussen (of wie dan ook) op z'n woord geloof moet er nog heel wat gebeuren...
Geef mij maar een VPRO avond met Sjef van Oekel.
Recensie EO.. BAH!!
www.uitzendinggemist.nl/index.php/afle...
Ik weet VPRO mannen nare vrouwonvriendelijke egocentrische haantjes zijn. Ik weet dat erbij de VPRO meer aan machtspolitiek wordt gedaan dan in welke rechtse club dan ook. De nazi's waren extreem links, ook bij de VPRO (ja dat is schrikken he). Dat vergeet men nog wel eens een keer.
VPROers zijn nare drammerige mannetjes.
We weten dat het zo is, maar we kunnen het niet hard maken"
@-Straatverlichting- ROFL haha 2.0
ben nuchter
en jij vrees het erste?
Ik hoorde op een openbaar toilet (nee niet in een fietsenstalling want daar worden pvdaérs afgewerkt) dat de rechtsekerk een documentaire over Fljop Cohen gaan maken. Geen politiek getint ding, nee hoor ech nie.
Het preciese weet ik niet, maar de titel was:
MOOi
Ik ga zondagavond de Bijbel lezen.
@ Marcus Porcius Cato
je hoeft het niet met alles eens te zijn maar de vpro steekt met kop en schouders boven het medialandschap uit
Het is toch eigenlijk ironisch dat wat ze in Maleisië proberen te doen met Anwar Ibrahim, hem beschuldigen van sodomie om zijn karakter te vermoorden, hier in de landen schaamteloos door de VPRO wordt gekopieerd ? De VPRO, de vuige leugenaars van Nederland ! "Affairettes" ?!? Wat betekent dat in vredesnaam ? Laat me niet lachen !! Ik ben in volle verwachting van het volgende deel dat de VPRO gaat uitzenden, een diep, ontroerend blik in het leven van Job Cohen. Of komt die film niet ?
@ Jeroen El Hamdaoui | 10-09-10 | 20:46
Het ergste is dat je het vermoedelijk nog meent ook, en denkt dat je gelijk hebt.
Vreselijke verjaardagen moeten dat zijn, met jou erbij.
De filmmakers hebben zeker ook niet in allerlei rechtse blogjes - maar ook in GS - gekeken naar wat de PVV-stemmers daar voor argumenten voor hun stemkeuze aanvoeren? Dat zal wel weer te veel moeite zijn geweest.
Mijn god brussen, leer eens Nederlands man.
becommentarieerD (sic!)
het echtpaar (...) hun VPROpodium
het islamhatende monster wat.
- Edit: dank voor de aanwijzingen. -
Prima recensie Bert!
@Jeroen El Hamdaoui
en jeroen , waar heb jij voor doorgeleerd. gezien taalgebruik en zinsopbouw vrees ik het erste.
Ik heb geen hekel aan moslims, echt niet. Ik heb echter wel een pleurishekel aan die stiekeme linkse betweters in dit land. Marokkanen in Nederland begrijpen die linkse lui in Nederland ook niet, maar doen er gewoon hun voordeel mee. Lekker kutten op straat dan krijg je een duur buurthuis met Playstation, pooltafels, frisdrank, activiteitenbegeleidster met beveiliging (echt waar, ga maar eens kijken) en beetje porno.
Ik had die dingen vroeger niet. Maar ja, ik ben Hollander en maakte mij slechts schuldig aan belletje trek af en toe.
Ik heb ook een hekel aan jonge linkse kutstudenten, die met mijn belastingcenten een beetje politicologie of mediamanagement gaan zitten studeren en dan lekker alles beter weten. Pleur op ! Die linkse eikels (documentaire makers, suffe studenten, Volkerts, Jobjes, ed) zouden ze het land uit moeten zetten. Stage in Afghanistan ofzo.
@ george soros
ga je dik schamen, michael more is +100. je hoeft het niet politiek met hem eens te zijn maar hij heeft een eigen, unieke en gedreven vorm van documentaire-met-mening geintroduceerd die er daarvoor niet was en heeft nog nooit een proces wegens onwaarheden aan zijn broek gehad.
Lame altijd een recensie voordat de film uit is. Ik lees dit wel maandag. We reaguren!
Overigens een goede recensie, mijns inziens. Ik hoef dus niet bang te zijn dat ik me ga zitten opfokken als ik de docu op uitzendinggemmist ga zitten kijken?
- Edit: nee. -
@ k-schaaf
en wijde pijpen kunnen ook niet meer
L. Rakker | 10-09-10 | 20:36 | niet ok
Die is goed!
Fail dus als ik het zo lees. Zielig als je micheal moore na wil doen en het je helemaal niet lukt. Micheal moore is ook -1 trouwens
wel verdikkeme, nu zijn afritsbroeken weer links
*kast uitruimen gaat*
Zondag zit ik lekker voor de buis met een zakkie chips
zeau, klinkt spannend hoor!
"vaak mensen die onze maatschappij mee hebben helpen opbouwen" en kost het "de belastingbetaler zeker twee miljoen euro per jaar om Wilders te beveiligen".
Word zo moe van bovenstaande uitspraken.
De immigratie kost ons 7 miljard, Wilders moet helaas beveiligd worden omdat de overheid faalt in het neerzetten van een veilige en stabiele maatschappij.
"...... maatschappij mee helpen opbouwen"
Ik wil nu wel eens keiharde cijfers waarmee deze stelling kan worden onderbouwd.
Vooralnsog zien we statistieken over een grote werkeloosheid onder allocthonen, grote aanwezigheid in de misdaad, een groot intolerantiegedrag, een hoop gezeur; kortom; eerder mee helpen een (respectvolle maatschappij) af te breken dan opbouwen.
leuke film, niks aan de hand, regisseur is links-kritisch, laat wel in een groot deel van de film een sociaal-invoelende pvv-er aan het woord, afgewogen film dus. WHER'S THE PROBLEM?
Dank dan maar voor dit ongekleurd betoog.
Links en rechts weinig waargenomen!
(Oja, hadden ze die Turkse man met die doek over zijn hoofd er ook uitgeknipt?)
Enorm | 10-09-10 | 20:35 | niet ok
Ja, verwarrend
-weggejorist-
Goede recensie. De 'film' is dus wel een beetje wat ik ervan had verwacht.
Nou, dat boek heb ik hiermee op vrijdagavond al gelezen, maar toch bedankt. Aardige recensie, al ging ik toch al niet kijken vanwege tv al jaren geleden het huis uit geschopt.
Powned en GeenStijl lopen een beetje door elkaar heen.
Ik gok op een versie 2.0 morgenavond..
REAGEER OOK