Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GGD + politie komen naar u toe deze zomer

477foto-aangehecht.jpgWat nou de overheid is er niet als u ze nodig hebt? In Amsterdam kart de GGD gewoon gezellig met de mensen mee richting Salou, de Ardennen of Zuid Frankrijk. Stukje preventieve likdoorn-bestrijding naar de mensen toe, en zo'n raamambtenaar wil de beentjes ook wel eens kunnen strekken. Huidige standplaats: camping RCN Les Collines de Castellane te Castellane. Trouwens, ook de oerhollandse Piet Politie komt deze zomer samen met Franse collegae de camping inspecteren. Vergeet niet te smeren!

Reaguursels

Inloggen

Hahaha

peter koopman9605 | 31-07-10 | 13:27
Is baas!

Boer in 020 | 31-07-10 | 19:50

@peter koopman9605 | 31-07-10 | 13:27
Ben jij nou echt zo uhm... weird of heb je jezelf even moed ingedronken voordat je dit stukje neerkalkte? Ga lekker het strand aanharken ofzo en probeer het dan nog mal wieder....

Inukshuk | 31-07-10 | 17:26

+1 voor Peter Koopman.

The Hark | 31-07-10 | 16:48

Als gebruiker van deze auto wil ik even 1-malig reageren.
Allereerst vindt ik het jammer dat Mutsaers niet even het fatsoen had om te vragen of ik bij de auto op de foto wilde. Dat had ik namelijk best leuk gevonden. Mutsaers wekt de suggestie dat er gratis van de auto gebruik gemaakt wordt. Wel, hierbij kan ik hem gerust stellen. Voor de auto wordt volledige bijtelling betaald. Brandstof en verzekeringen in het buitenland zijn voor eigen rekening. Zo staat dat nu eenmaal in mijn arbeidscontract. En of ik nu naar Zuid Holland, Zuid Frankrijk of naar Zuid Afrika op vakantie ga, dat bepaal ik lekker zelf. Als dit Mutsaers tegen de borst stuit is dat jammer, het laat mij verder helemaal koud. Als mutsaers eerst gewoon even aan was komen lopen in plaats van als een kinderlijk jaloers mannetje stiekem een foto te nemen, was deze conversatie helemaal niet nodig geweest.Als Mutsaers het lef heet is hij overigens nog steeds welkom hoor, op plaats 23 op de camping. Dan kunnen we eens een interresante discussie over geenstjl.nl opzetten.
Wel beste Mutsaers, loop effe lekker 10 keer de camping op en af, dan kan je de overtollige energie een beetje kwijt. En misschien zie je nog wel iets leuks om op internet te zetten.

peter koopman9605 | 31-07-10 | 13:27

Hoe zit het met de bijtelling?
Waarschijnlijk blijft hij onder de 500 km grens.

Bataaf | 31-07-10 | 11:02

Sticker van FC St.Pauli op het raam!!
+1
wir sind zecken..... asoziale zecken!!
(voetbalcultclub uit Hamburg)

fix-it | 30-07-10 | 22:06

Tegelijkertijd hoorde ik vandaag op de radio dat als je aangifte wil doen dat ook digitaal in 3d mogelijk is..................... Want aangifte doen is namelijk te duur (35 euro) werd erbij verteld. Bovendien heeft de Overheid geen tijd voor onbenulligheden. Oftwel: ze hebben het te druk, dus gaan ze maar naar het buitenland zich daar ergens tegenaan bemoeien.
En dan vinden ze het gek dat...................... Goh, hoe zou dat nou toch komen???

kiezer | 30-07-10 | 20:22

An die ARBEIT | 30-07-10 | 15:25
Deze zin kan de juf niet goedkeuren heur! Doe us over...

La Vie En Rose | 30-07-10 | 15:42

LOL@azoturie | 30-07-10 | 15:10
Maar als tie dat uit zijn hoofd heeft geleerd, denken de Fransen en Duitsers dat hij hun taal beheerst en gaan zij vragen stellen...
Het is voor die diender te hopen dat hij niet kaal is. Wat moet hij anders met zijn handen naar toe?

La Vie En Rose | 30-07-10 | 15:40

@La Vie En Rose | 30-07-10 | 14:49
Nou, deskundigheid... Ik vertel mezelf graag dat het meeste alweer ben vergeten heur ;)

An die ARBEIT | 30-07-10 | 15:25

Die Hollandse diender heeft zich al twee maanden voordat hij in Frankrijk werd gedétacheerd de hárses gebroken over hoe hij nou de vaderlandse opvatting over 'wachten op versterking' moest uitleggen in het Duits en het Frans....

azoturie | 30-07-10 | 15:10

Het is een reclame campagne voor DE trekhaak............ iedereen is afgeleid door de stickers van de GGD......... jammer

FreuleFem | 30-07-10 | 14:54

An die ARBEIT | 30-07-10 | 14:32
Indien de nood aan de vrouw komt zal ik gaarne gebruik maken van uw deskundigheid op dit gebied.;)

La Vie En Rose | 30-07-10 | 14:49

Zeeland zit ook vol met Duitse agenten.. Daarbij komend zijn er meer Oosterburen in deze provincie dan inwoners waardoor je ook echt denkt dat je in een Duitse provincie rijd..

Daka | 30-07-10 | 14:38

@La Vie En Rose | 30-07-10 | 14:29
Daar ga ik vanuit, anders goed materiaal om een subsidieverslindende cursus mee op te zetten! Mocht je hulp nodig hebben bij het samenstellen van lesmateriaal, hoor ik het gaarne ;)

An die ARBEIT | 30-07-10 | 14:32

An die ARBEIT | 30-07-10 | 14:13
Dat klopt, hoewel ik al aardig op de hoogte ben heur. Het gaat meer op de termen die ingewijden soms gebruiken. Maar ook op een ander gebied heb ik hier wel iets opgestoken, als u begrijpt wat ik bedoel.;) Ik vraag me overigens af of die GGDers en bromsnorren -die onze in het buitenland verblijvende vakantievierders bijstand verlenen- van die termen op de hoogte zijn#lijkt me wel handig.

La Vie En Rose | 30-07-10 | 14:29

Bah bah wat een komkommernieuws.. mss mag de medewerker zijn auto vd 'zaak' mee op vekansie.. boeiend?
Ik werk weliswaar in de marktsector en heb een eigen lease wagen (zonder logo's etc) maar daar rijd ik ook heel europa mee door zowel zakelijk ALS prive. Lekker tanken met de euroshell kaart!
Anderzijds betaal ik dan ook behoorlijke 25% bijtelling.. heeft voors en tegens..

iustus | 30-07-10 | 14:22

@La Vie En Rose | 30-07-10 | 14:07
Ik denk dat je hier flink wat kan leren op het gebied geestverrruimende/geestbeperkende beperkende poeders en pillen...
Een schat aan ervaring, de gecombineerde kennis van de GS-reaguurders ;)

An die ARBEIT | 30-07-10 | 14:13

An die ARBEIT | 30-07-10 | 13:47
Dank u, weet wel waar sosa voor staat maar hoe je dat in je doos kunt stoppen dat dan weer niet.;) Fijn om dit alles te leren van medereaguurders op GS.# een prettige bijkomstigheid.;)

La Vie En Rose | 30-07-10 | 14:07

@Slim SmOkeyy | 30-07-10 | 13:51
We hebben wel het beste uniform, alleen jammer dat het niveau van de anderen vrij laag ligt....

An die ARBEIT | 30-07-10 | 13:53

Wel een mooi plaatje van die 3 agenten hoor.

Slim SmOkeyy | 30-07-10 | 13:51

Opmerkelijk beleid van die in het buitenland gecombineerde pliesies:
Het is net als in bij de dieren in het wild, als de 'prooidieren' (burgers) vertrekken naar elders trekken de 'roofdieren' (gezag) gewoon mee (op de grote savanne). Dus valt er hier ff minder te 'halen', dan checken zij uw 'cash' voor een (onvrijwillige) collecte toch gewoon in het buitenland... Wat heeft een verenigd Europa toch ongelooflijk veel voordelen, vind u niet?

afdankert | 30-07-10 | 13:49

@La Vie En Rose | 30-07-10 | 13:37
Als je coke intypet, i.p.v sosa, dat versnelt het proces waarschijnlijk ;)

An die ARBEIT | 30-07-10 | 13:47

An die ARBEIT | 30-07-10 | 13:27
Owh. Had wel een vermoeden dat het om genotsmiddelen ging maar niet van het effect van genoemd product.;) *Geen ingewijde is dus snel even goegelen gaat*

La Vie En Rose | 30-07-10 | 13:37

@joopwil | 30-07-10 | 12:53
U bent dus 69? Dan is het niet zo raar natuurlijk dat u stopt met werken, eerder logisch... Zoals het eerder geschreven stond, leekl het me alsof een man van middelbare leeftijd was, die vond " die 'ie wel genoeg had gewerkt ". Met 69 kan ik u daar geen ongelijk in geven ;)
@La Vie En Rose | 30-07-10 | 13:04
Hè bah, wat een vulgair idee :S. Mee, de stof die volgens ITEACHYOU in haar doos werd verstopt heeft namelijk een verdovend effect. Vandaar ;)

An die ARBEIT | 30-07-10 | 13:27

Uhmm leasebak ?? Prive gebruik ?? ik ga ook met de auto van de zaak op vakantie dan maak ik ook reclame voor ******************* (mijn bedrijf)

dezeookalbezet | 30-07-10 | 13:13

ITEACHYOU | 30-07-10 | 12:19
Nee dat is niet liev van u!

An die ARBEIT | 30-07-10 | 12:23
Hoe weet u dat die doos gevoelloos is? Uitgeprobeerd?:)

La Vie En Rose | 30-07-10 | 13:04

widtvoet ® | 30-07-10 | 12:13
Dat van die Rabella de Faria wist ik dan weer niet. In mijn herinnering bleven de PvdA en Groenlinks wethouders deze zaak verdedigen. Maar goed, het was en is het zoveelste voorbeeld van die volkomen losgeslagen met belastingeld smijtende knuffel-en pamperindustrie.
En daar gaat dit topic ook over. In dit geval andere diensten ten gunste van een bredere vakantievierende groep. *nergens meer van te kijken staat*

La Vie En Rose | 30-07-10 | 12:58

@joopwil | 30-07-10 | 12:41
Want door niet meer te gaan werken, draagt u bij aan de situatie, hoe.....?
Alles wat u doet is zich aansluiten bij het volk waar u zo'n hekel aan hebt...
An die ARBEIT | 30-07-10 | 12:45

Helemaal fout vriend. Ik werk al 55 jaar van af mijn 14 e.
En niet gewoon maar hard en veel. Dus ik heb al meer dan voldoende belasting betaald wat ze al jaren met scheppen vol verspillen aan zaken waar ik niet achter staat.

joopwil | 30-07-10 | 12:53

boeiend

0nt0pic | 30-07-10 | 12:52

Vakantie in Frankrijk, altijd -1

RonaldRW | 30-07-10 | 12:47

@joopwil | 30-07-10 | 12:41
Want door niet meer te gaan werken, draagt u bij aan de situatie, hoe.....?
Alles wat u doet is zich aansluiten bij het volk waar u zo'n hekel aan hebt...

An die ARBEIT | 30-07-10 | 12:45

Leasebak voor een GGD medewerker? Zij rijden natuurlijk zakelijk in Nederland honderdduizend km per jaar, begrijpelijk dus dat GGD leasebakken verstrekt aan hun medewerkers......

Exped | 30-07-10 | 12:42

Welke tyfusgek heeft dat nou weer bedacht? Ga ik daar weer aan mee betalen?
Dacht het niet, heb net ontslag genomen en werk nooit van me leven meer in dit kolere land. Eerst Geert als president dan ga ik er weer over denken.

joopwil | 30-07-10 | 12:41

En dat deze foto is genomen in Frankrijk blijkt uit...?

kopkaasknabbelaar | 30-07-10 | 12:37

@TisNieZoMoeilijk | 30-07-10 | 12:25
Cucumber, dat sowieso, daar is het cucumbertime voor.
Maar waarom zou een ambtenaar, die z'n werk goed doet en inzet toont voor de instelling waar hij/zij voor werkt, geen " secundaire beloning " mogen krijgen?

An die ARBEIT | 30-07-10 | 12:34

-weggejorist en opgerot-

boerenvla | 30-07-10 | 12:28

Een overheidsinstelling hoort enkel dienstauto's vóór de zaak te hebben. Geen auto's van de zaak. Laat dat maar over aan het bedrijfsleven, waar mensen die sterk bijdragen aan het positieve resultaat van de onderneming dit als secundaire beloning hebben. Vaak zelfs als noodzakelijke beloning omdat de betreffende persoon veel voor de zaak onderweg is.

Maarja, aangezien commissarissen, ministers, burgemeesters etc. (terecht?) een auto "van de zaak" hebben, is het niet vreemd dat het middenkader in de ambtenarij dit ook heeft. Zij hoeven hiervoor geen geld te verdienen, zij hoeven het enkel uit te geven. Of die auto "van de zaak" op zijn plaats is binnen de ambtenarij kun je ter discussie stellen. Maar aangezien het gemeengoed is, kun je een ambtenaar moeilijk verwijten dat hij, de regels in acht nemend(?), met die auto op vakantie gaat.
Een non-topic dus, of je het er nu mee eens bent of niet.

TisNieZoMoeilijk | 30-07-10 | 12:25

@ITEACHYOU | 30-07-10 | 12:19
Wat is het toch ook een gevoelloze doos hè?
* Gniffelt om grapje voor ingewijden *

An die ARBEIT | 30-07-10 | 12:23

Superior Bastard | 30-07-10 | 12:11
An die ARBEIT | 30-07-10 | 12:13

Hopelijk in een Thaise gevangenis nadat ze betrapt is met vijf gram sosa in der doos. Of is dat niet lief van me?

ITEACHYOU | 30-07-10 | 12:19

Hoewel leasebakken in de commerciele sector net zo vanzelfsprekend zijn als vakantiegeld, ben ik van mening dat dit voor de publieke sector iets anders is.
Ik vind dat het dus niet mogelijk moet zijn om publieke middelen op die manier te gebruiken. Een auto v.d. zaak in de publieke sector vind ik prima, maar dat men vervolgens een tankpasje erbij krijgt en met die bak (tig) keer per jaar duizenden km gaat rijden vind ik verwerpelijk.

Als de overheid moet gaan bezuinigen (en dat moeten ze al maanden) zouden dit soort regelingen per direct afgeschaft moeten worden.

Peatsmoke | 30-07-10 | 12:17

@Baba4oog: heel scherp. U heeft volkomen gelijk.

Roderick van Avezath | 30-07-10 | 12:16

Symmachus | 30-07-10 | 12:06
Geen idee. Maar weet u 100% zeker dat dat niet het geval is? Of kunt u uitsluiten dat er allicht een regeling is getroffen met de beste man/vrouw?

Heau even | 30-07-10 | 12:14

@Superior Bastard | 30-07-10 | 12:11
" Kunnen gebruiken " en " nodig hebben ", daar zit een wereld van verschil tussen.. Hmmm?
* Geniet nog steeds van Juriste-vrije-periode *

An die ARBEIT | 30-07-10 | 12:13

Ach, hebben die GGD-ers ook een leuke vakantie op kosten van de baas. Eh, de samenleving.

Lepanto | 30-07-10 | 12:13

@La Vie En Rose 12:02

Breek me de bek niet open. Heb er destijds (oa. mbv. LR) een punt van proberen te maken. Die idioot van een Peter van Loon moest zich hier en daar verantwoorden, er werden wat lullige berekeningetjes gemaakt, wat nietszeggende persberichtjes de wereld ingestuurd etc. maar dat was het dan wel weer. Niet heel gek overigens daar de verantwoordelijk wethouder destijds, ene Rabella de Faria (LR) totop het laatste moment basale misinformatie als zouden de kosten van die waanzinprojekten niet op de AWBZ drukken bleef hanteren (om maar eens wat te zeggen).

Nugoed, ondergetekende gaat maar weer eens een paar dagen genieten van het leven op Schouwen. Adieu.

widtvoet ® | 30-07-10 | 12:13

@Symmachus | 30-07-10 | 11:45 : I know, hebben zij dat dan niet? Het lijkt mij dat als het een wisselauto is, dat je die echt niet mee kan krijgen zomaar... Mocht het dus weer ordinair ambtenarengedrag zijn, dan geef ik u groot gelijk.

Frederik Vijf | 30-07-10 | 12:12

Waar is @juriste als je haar nodig hebt?

Superior Bastard | 30-07-10 | 12:11

De digitale tabloid van de telegraaf is weer lekker bezig. De terugkeer van die goeie ouwe NSB mentaliteit is precies wat dit landje nodig heeft. Maar ja, dat met het vingertje wijzen zit nu eenmaal in onze volksaard en een NSB mentaliteit is die guitige rakkers van de telegraaf ook niet onbekend. De spruitjeslucht spat er weer vanaf.

Trash | 30-07-10 | 12:11

@Roderick van Avezath | 30-07-10 | 12:03
u heeft een punt. een goed punt zelfs. maar . . . "liVe" ? is-ie doot dan ?

baba4oog | 30-07-10 | 12:10

Ik ben per ongeluk wel eens in Castellane verzeild geraakt in het hoogseizoen.
Er is geen Fransman meer te bekennen en er zijn uitsluitend Nederlanders. ( echt waar) Dus moet je ook niet raar opkijken als ook de nederlandse hulpdioensten daar vertegenwoordigtd zijn.e

wouter het bos in | 30-07-10 | 12:09

@lytsneeg | 30-07-10 | 11:54
2 Sinnen, 2 fauten.... Feli!

An die ARBEIT | 30-07-10 | 12:06

@Heau even | 30-07-10 | 11:55
Right. Je denkt dat de GGD die Astra's beschikbaar stelt voor privé-gebruik?

Symmachus | 30-07-10 | 12:06

Dit is gewoon een GGD'er die z'n bedrijfsauto mee heeft genomen op vakantie.

Nothing to see here, komkommer along!

An die ARBEIT | 30-07-10 | 12:05

lytsneeg | 30-07-10 | 11:54
Inligten? Lutser. Ksst, terug naar Groep 4 basisschool.

Superior Bastard | 30-07-10 | 12:04

Dat GeenStijl over zo'n non-issue een bericht maakt is al erg maar de NSB mentaliteit van de persoon die die foto maakt en opstuurt met geen ander doel dan berichtjes over "onze belastingcenten" te genereren, die snap ik dus echt niet. Get a live, sukkel.

Roderick van Avezath | 30-07-10 | 12:03

is het gek als ik zeg dat nieuwe media een heleboel andere dingen niet snappen?

dyzc | 30-07-10 | 12:03

@godsammekrake 11:22

Misschien begrijpen wij @Mutsaerts wel verkeerd maar daar twijfel ik sterk aan. Volgens mij nl. doelt hij hier welzeker (ook) op de projekten van oa. de GGD Amsterdam die bestaan uit het meereizen van een delegatie naar populaire vakantielanden om aldaar zorg te bieden aan Nederlandse vakantiegangers. Beetje jammer dat hij, mocht zulks idd. het geval zijn, niet met een linkje op de proppen is gekomen.

widtvoet ® | 30-07-10 | 12:03

widtvoet ® | 30-07-10 | 11:27
Je bent me net voor! Ik wil er nog aan toevoegen dat dit gebeurde in een tijd dat mensen die psychische hulp nodig hadden, maanden op een wachtlijst stonden.

La Vie En Rose | 30-07-10 | 12:02

-weggejorist en opgerot-

superronald | 30-07-10 | 12:00

@lytsneeg
Uw (groot)vader Zes en een kwartje zou trots op u geweest zijn.

Haragha | 30-07-10 | 12:00

Als het een leasebak is, geen probleem maar dit is geen leasebak maar een bedrijfsauto (met bovendien een D label dus nog vervuilend ook)

Maar de wagens van het ingenieursbureau van de gemeente DH en van de gemeente R kom je ook overal in het land tegen in het weekend. En steevast maandag weer inleveren met een lege tank.

4142 | 30-07-10 | 11:59

@ lytsneeg | 30-07-10 | 11:54
Met een dergelijke opmerking zou jij dat wel 's kunnen zijn.

Multiflauwekulti | 30-07-10 | 11:57

LOL! Burgers achtervolgen tot in het buitenland om de bonnen-quota te halen. Hoe triest...

DeBruineSter | 30-07-10 | 11:57

Auto met letters mogelijk dienstauto, GS ontmaskert landverrader!
*niet wachten kan op POWNED

ojédiaré | 30-07-10 | 11:55

Symmachus | 30-07-10 | 11:47
Is dat zo? Bewijs? Bankafschriften? Tankpassen? Jaaroverzicht?
Storm in een glas water.

Heau even | 30-07-10 | 11:55

wie ligt de belastingdienst in? ff checken of die zijn bijtelling wel betaald

lytsneeg | 30-07-10 | 11:54

@Sliptong | 30-07-10 | 11:47
JA, dat mag. Leuk hé, zondag ff naar bijv. Lille te rijden omdaar met het wijffie te brunchen.

Haragha | 30-07-10 | 11:53

Symmachus | 30-07-10 | 11:47
Dat is mijn vraag nou net. Het enkele feit dat deze desbetreffende auto op een camping ergens in Frankrijk zou staan zegt mij niet zo veel. Ik heb zelf geen lease-bak, heb er ook nauwelijks mee te maken, dus joe tel mie.

Achterdocht | 30-07-10 | 11:52

Bij die Franse pet valt een punthoofd niet op.

winterpeen | 30-07-10 | 11:52

@Sliptong | 30-07-10 | 11:44
U begrijpt het verschil tussen een bedrijfsauto en leaseauto?

Haragha | 30-07-10 | 11:51

Lijkt me toch een gevalletje broodroof ten opzichte van de plaatselijke dokter. En heeft de GGD wel vergunning, en de juiste diploma's, om in het buitenland medische hulp aan te bieden? Bezigheden waarvoor een buitenlander hier meteen een klacht wegens onbevoegde uitoefening van de geneeskunst aan zijn kont krijgt.

Goed, er zal wel overlegd, goedgekeurd en vergunning gevraagd zijn. Maar dan nog: Frankrijk en Spanje zijn toch geen onderontwikkelde gebieden waar je een dag op een kameel hoeft te zitten om bij een dokter te komen? Die camping heeft toch wel een verbandtrommel? En is de GGD niet juist in de zomermaanden hard nodig om de eigen vreemde toeristen bij te staan. Amsterdam is niet ongevaarlijk, met al die archeologische opgravingen en vijandige inboorlingen.

Synecdoche | 30-07-10 | 11:51

Het valt wel op dat zowel de Duitser als de Nederlander de veerring uit hun pet hebben gehaald, zoals ook zeelui dat doen.
Dit ter vermijding van die achterlijke ronde hoezee- dan wel hoera-pet, waarmee ze thuis voor Jan Lul lopen.

stolperstein | 30-07-10 | 11:51

@ Sliptong | 30-07-10 | 11:45
Hij is jaloers. Pritt is op verkansie met blote vrouwen zo ver als het oog en de stift reiken en Muts zit te kudtviolen op GS-HQ terwijl de zon lustig schijnt.
Dan krijg je dat.
@ Muts
Hey Muts, morgen kun je zomerkonten en -tieten bekijken. Gewoon in Les Pays Bas, gewoon in Roterodamum. Gratiesh Multi-tip, de rien!

Multiflauwekulti | 30-07-10 | 11:50

Oh ja, wellicht ten overvloede, maar de relevantie van dit topic ontgaat mij volledig.
*Eerste slok nipt*

Superior Bastard | 30-07-10 | 11:50

ro8in | 30-07-10 | 11:43
Dit is bij lange na niet het slechtste topic ooit. Ik heb er al een aantal over het songfestival gezien. Echt waar, zo erg is het hier soms.

lieverdeauddanreaud | 30-07-10 | 11:49

Iemand hier een idee, hoe hoog een boete voor een te kort van 10 factoren, in je zonnebrand is?

Burgerlijke ongehoor | 30-07-10 | 11:48

Ha, goed om te lezen dat er nog meer mensen zijn die nu al aan de drank gaan.
*Proost*

Superior Bastard | 30-07-10 | 11:48

@Achterdocht | 30-07-10 | 11:45
Wat hier aan de hand is, is dat meneer de GGD-ert keihard de bijtelling aan het ontlopen is.

Symmachus | 30-07-10 | 11:47

Ik heb én een leaseauto én de benzine wordt ook betaald in het buitenland én ik heb geen lelijke bedrijfsstickers én het is de kleur en uitvoering die ik mooi vind én ik betaal een boel Europese roepi per maand voor dat ding. Mag ik even?!

Sliptong | 30-07-10 | 11:47

Als jullie kunnen aantonen dat de GGD Amsterdam zijn bezine vergoed, wat een zeer kleine kans is. Dan wat is hiet het probleem?
Gaat eens naar de GGD bellen of dit een roulerende auto of zijn/haar eigen bedrijfsauto is.
Dit slaat gewoon helemaal nergens op. Ja, misschien leuk voor degene die geen bedrijfs/lease auto krijgen omdat ze een kudtbaan hebben.

Haragha | 30-07-10 | 11:47

@Frederik Vijf | 30-07-10 | 11:16

Nee, dat is dus NIET OK! Normale belastingbetalers dokken zich drie keer de tiefus aan bijtelling.

Symmachus | 30-07-10 | 11:45

Goh. Een NL auto in het buitenland. Vroeger als kind op de achterbank die platen tellen was nog wel eens sport, nu is het soms meer de kunst om de lokale variant tussen de gele te ontdekken. Is overigens al duidelijk dat er hier echt iets niet in de haak is? Maat van mij heeft vanuit zijn werk ook een forse bus met bedrijfstickers, maar voor een kampeertrip met een paar man is dat uitstekend vervoer kan ik je vertellen.

Achterdocht | 30-07-10 | 11:45

@ Mutsaerts: hoon valt u ten deel.

Sliptong | 30-07-10 | 11:45

ik mag ook kiezen welke auto ik meeneem op vakantie zolang ik de benzine maar zelf betaal. Ik pak meestal mijn eigen auto, ik vind stickertjes en andere rommel op een auto maar niks.

sufkut | 30-07-10 | 11:45

@DaVinnie | 30-07-10 | 11:39
Idd. Je betaald je tegenwoordig scheel aan een leaseauto en in dit geval krijg je er nog een lelijke kleur en gratis bestickering bij. Geef ze eens een borrel die arme drommels.

Sliptong | 30-07-10 | 11:44

"Mensen nemen de bedrijfsauto mee op vakantie, Geenstijl heeft de primeur! News at 11."

De_Sfinx | 30-07-10 | 11:44

Ik snap dit hele topic niet zo. Die foto kan net zo goed van iemand zijn oprit zijn en die andere 2 links gaan al helemaal nergens over. Dit is misschien wel het slechtste topic ooit.

ro8in | 30-07-10 | 11:43

heej geenstijl!
Ik werk bij een grote landelijke aannemer en ben vorig jaar zomaar met mijn auto van de zaak naar kroatie gereden! Het is wat he? En dan te bedenken dat een groot deel van mijn ca 7.000 collega's dat waarschijnlijk ook heeft gedaan. Weet je wat dat doet voor het milieu? Ik denk dat jullie daar maar eens een topic over moeten gaan maken.
.
(Of zou dat toch gewoon op joop.nl thuis horen.)

BYO | 30-07-10 | 11:43

@d_2k | 30-07-10 | 11:37
Het kenteken was niet interessant genoeg en de remmen zongen vals?

Sliptong | 30-07-10 | 11:43

Gelukkig hebben we GS om dit soort misstanden bloot te leggen!
Een GGD medewerker die zijn leaseauto meeneemt op vakantie... Geert, doe er wat aan!

fail | 30-07-10 | 11:42

Die Franse pet en het strakke uniform straalt toch meer gezag uit dan de Ciske de rat outfit van bromsnor.

Sliptong | 30-07-10 | 11:42

Ik zie het probleem ook niet zo. Is gewoon auto van de zaak met privégebruik. Hoeveel aannemersbusjes (met of zonder bestickering) zie je wel niet in juli en augustus op de route de soleil? Gaan we daar ook allemaal foto's van maken?

Zolang deze persoon maar netjes zijn/haar bijtelling opgeeft lijkt het mij geen nieuwswaarde hebben.

DaVinnie | 30-07-10 | 11:39

Castellane - topomgeving!

DeSlapendeInktvis | 30-07-10 | 11:37

Auto heeft meegedaan aan Holland's Got Talent en is niet door?

d_2k | 30-07-10 | 11:37

@ Marcus Porcius Cato | 30-07-10 | 11:31
Ach... en dan nog... ik heb wel 's 2 ambulancebroeders op 't aperitief gehad die in een naburig (Frans) ziekenhuis een gebroken been en schouder op moesten halen. Hebben die lui ook 's een verzetje.

Multiflauwekulti | 30-07-10 | 11:35

Lachen. Een dienstauto met een trekhaak, ook al zoiets moois.

vraagstaart | 30-07-10 | 11:34

Überbottehork | 30-07-10 | 11:28 Ook van een beetje Europese Pliesie integratie kijk ik niet op. Die Fransoos staat strak in zijn pakkie. NL 2e plaats, Duitser onderaan. Zo hoort het wel: goed uniform, netjes en niet te vergeten de pet, want daar gooien de meeste pliesies in NL mee.

Boerenlol | 30-07-10 | 11:33

moet wel een verschrikkelijke kudtvakantie zijn geweest als die je vakantiefoto's zijn

Da_JoeneZ | 30-07-10 | 11:33

@ superappelflap | 30-07-10 | 11:29
40 en nú al morsig...
Zuip 's wat minder zou ik zomaar kunnen zeggen. En dat doe ik dan ook bij deze.

Multiflauwekulti | 30-07-10 | 11:32

Auto van de zaak?

What's the officer, problem?
*hips*

Dirk Tang | 30-07-10 | 11:31

@ Mutsaerts
Wat is het punt hier precies ? Iemand werkt bij de GGD en gaat nu met zijn auto van de zaak op vakantie ? Is dat een probleem ? Dat doen mensen die bij een gewoon bedrijf werken toch ook ? Of is dit een ziekenauto ofzo ? Graag iets meer toelichting Mutsaerts....

Marcus Porcius Cato | 30-07-10 | 11:31

@ reade romke | 30-07-10 | 11:27
Ik niet. Ik ga pas in oktober. Nu is het te druk met mijn fijne medelanders die om een "pen-de-stok ee deu crosanTT" vragen bij de boellansjerie.

Multiflauwekulti | 30-07-10 | 11:30

Toch makkelijk als je een weekje op vakantie gaat. Sirene aan en gassssssss....... Alleen die sleurhut kan de boel wel eens verraden ;-)

Halfvol-glas | 30-07-10 | 11:29

@Multiflauwekulti | 30-07-10 | 11:25

gelukkig * een derde te onvoorzichtig inschenkt en wat morst in de onderbroek*

superappelflap | 30-07-10 | 11:29

@Boerenlol | 30-07-10 | 11:26
Klik eens op het 2e linkje. Die is echt in het buitenland. En hij is daar vast niet naartoe gelopen. *verder niet oordeelt*

Überbottehork | 30-07-10 | 11:28

Wat is het doel van dit bericht? Het zal om een leaseauto gaan, ik rij ook met mijn leaseauto naar Frankrijk? Betaal bijtelling, en mijn eigen benzine over de grens, dus zolang deze bestuurder ook volgens de regels doet leven zie ik het probleem niet.

Vloberto | 30-07-10 | 11:28

What's new? Soortgelijke "projekten" lopen al vele jaren. Zie bijvoorbeeld het Rif-projekt van Riagg Rijnmond: www.riagg-rnw.nl/Start/RIAGGRijnmond/V... Alleen reizen de jongens en meisjes hulpverleners nu ook steeds vaker autochtone vakantiegangers achterna.

widtvoet ® | 30-07-10 | 11:27

@ Repetitive Beats | 30-07-10 | 11:24
Dat in ieder geval. Laat gezegd zijn dat het een diensthok is en dat het strikt genomen niet hoort om 'm mee te nemen, maar die paar knikkers die het ons als gemeenschap kost... het zal me jeuken. Geen kwaad woord over de gezondheidszorg en de mensen die er in werken.

Multiflauwekulti | 30-07-10 | 11:27

Welke gek gaat er nu naar Frankrijk op vakantie?

reade romke | 30-07-10 | 11:27

GS, wat is hier het probleem?
Ik zie een foto van de achterkant van een auto, maar wat mij betreft kan die auto overal staan: Amsterdamse Bos bijvoorbeeld. Dan nog: al staat die auto ergens in Frankrijk, ik zie er de schande niet van.

Boerenlol | 30-07-10 | 11:26

@ superappelflap | 30-07-10 | 11:22
Hoezo? Ik heb altijd geleerd "als de 1 in klok zit mag er gedronken worden". Van een Fransman, dat dan weer wel.

Multiflauwekulti | 30-07-10 | 11:25

Onder het motto "fatsoen moet je doen" zouden ze best een hoop oma's in strings kunnen oppakken hiero

Zuidberg_Fan | 30-07-10 | 11:25

Verlinken altijd -1

Repetitive Beats | 30-07-10 | 11:24

@superappelflap | 30-07-10 | 11:22
Vroege borrel bestaat niet. Het is nooit te vroeg voor een borrel. Maareh *preaust*..

Überbottehork | 30-07-10 | 11:23

Ik ga maar 's informeren of de wijkagent hier met zijn Golf dienstvoertuig naar de kampong gaat of toch liever met zijn eigen truttenschudder.

Multiflauwekulti | 30-07-10 | 11:23

@Überbottehork | 30-07-10 | 11:19

En bedankt....*vroege borrel inschenkt*

superappelflap | 30-07-10 | 11:22

@Nee dus! | 30-07-10 | 11:20
Technically speaking is die auto dus écht van de "zaak".

Überbottehork | 30-07-10 | 11:22

Oud nieuws want de GGD gaat ook al jaren naarrrrr, komt ie: MAROKKO!! Om de door twee culturen verscheurde zieltjes te masseren.

godsammekrake | 30-07-10 | 11:22

Is een dienstauto - dat is toch wel even iets anders dan een auto van de zaak.

Nee dus! | 30-07-10 | 11:20

Mag dat dan ? Nee toch.

HonderdEnEen | 30-07-10 | 11:20

@superappelflap | 30-07-10 | 11:17
"en nee, ben net 40 geworden" Dat is toch ook oud?
*Gaat nu toch echt aan de arbeid*
-out-

Überbottehork | 30-07-10 | 11:19

Sinds wanneer zijn dit soort auto's een auto van de zaak dan. What's next, de vw polo's van de brandweer als auto van de zaak of gewoon lekker een dienstauto van de politie mee zodat je met zwaailichten aan door kunt rijden op de route du soleil?

chewhakbar | 30-07-10 | 11:18

@Insignificant_Cunt | 30-07-10 | 11:16
Die drie kruisjes doen mij ook aan links denken..

Überbottehork | 30-07-10 | 11:18

Ach wat leuk.
Ben al reeds 2x op deze camping geweest.
Aardige lui, nadeel is dat het een terassencamping is en dat je kuiten na een keer omhooglopen aardig verzuurd zijn...
Vraag me overigens af wat de politie op die camping doet.... het barst daar van de bejaarden...(en nee, ben net 40 geworden)

superappelflap | 30-07-10 | 11:17

Leuk ook die FC St. Pauli sticker achterop. Voor de onwetenden onder u: dit is een voetbalclub uit Hamburg, dat bekend staat om haar ultralinkse aanhang. Vat u hem, valt het kwartje? Precies, laat gelijk zien dat de linkschmensen het niet zo nauw nemen met uw belastingcenten.

Insignificant_Cunt | 30-07-10 | 11:16

De overheid wil echt alles weten. Zelfs hoe vaak en waar je neuqt. Het is gewoon een enge bende aan het worden. Controle wordt het helemaal in de 21e eeuw.
Zij weten wel wat goed voor u is zolang je maar (belasting) betaald.

kleingrutter | 30-07-10 | 11:16

ALs het een auto vd zaak is prima toch... boeiend.

Frederik Vijf | 30-07-10 | 11:16

Top die dienstverlening! Die is natuurlijk op weg naar Lloret de Mar of Callela ofzo.......... kan de jeugd van Nederland direct in het nederlands vragen hoe lang zo'n soa behandeling nou duurt..........

Tyler-Durden | 30-07-10 | 11:16

Je wil toch niet dood gevonden worden op zo'n camping die niet aan de zee of een lekker riviertje a la de Ardèche ligt?
Wat een troosteloosheid...

Linkse Zakkenvuller | 30-07-10 | 11:16

Wat een onzin. Overal zijn prima dokters. De GGD wil nu ook al alle studenten inenten omdat er in Groningen een paar mensen de bof hebben.
Heeft de GGD misschien een nieuwe PR-muts?

Bos Hout | 30-07-10 | 11:16

Ooit van leasebak van de zaak gehoord? Wel zielig overigens dat daar belettering van je bedrijf op moet...

Sydneylover | 30-07-10 | 11:15

Wij hebben dus het mooiste uniform. Yes, gewonnen!!!

Hoogst Koninklijk | 30-07-10 | 11:14

Auto van de zaak. What's he fuzz?

Sliptong | 30-07-10 | 11:14

Nou daar heb je het! Meer blauw op straat! Weliswaar niet op onze eigen straat, maar een kniesoor die daarop let.

Überbottehork | 30-07-10 | 11:14

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl