Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Militair stripboek: hoe verlink je een homo?

hotuniform.jpgIn de United Stupid of America zijn ze retetrots op hun armyboys en -girls. Dappere strijders die het recht op vrijheid, democratie en fastfood in heel de wereld verdedigen. En daar mag geen verdwaalde homo in terecht komen! Homosoldaten zijn namelijk funest voor het groepsproces, het teamgevoel en de veiligheid van de eenheid. Dat schreef Jezus al in de Bijbel en dus is het waar. Om het hou-je-bek-beleid uit te leggen aan de neanderthalers in het Amerikaanse leger, is een stripboek ontwikkeld. Een M16 in elkaar puzzelen lukt mariniers binnen een minuut, maar een protocol begrijpen ze pas als er plaatjes bij staan. De onlangs ontdekte "Suske en Wiske en de Evenwijdige Endeldarm" kun je hierrr (mirror) lekker op je gemak doorbladeren. Geheel politiek correct komen er vrouwen, spleetogen, negers en Latino's en roodhuiden voorbij. Niemand hoeft zich uitgesloten te voelen als Private Lickadick (blank) het leger uit gebasht moet worden. Dat zou discriminatie zijn en dat mag niet van Uncle Sam. Check die fair & balanced Fox News reaguurders dan. Hallo Amerika, homo's geven niet af. En ook een homoseksuele SEAL kan een moslimfundamentalist naar de andere wereld knallen.

Reaguursels

Inloggen

eigenlijk kunnen we stellen dat de potentiele bron van problemen niet de homo's zijn, als wel de redneck Joes die daar niet op normale wijze mee kunnen dealen en aangezien die een aanzienlijk percentage van het leger uitmaken, voelde de korpsleiding zich in het verleden genoodzaakt om aan de Joes toe te geven omdat zij anders de pleuris lieten uitbreken, maar ja, beter een paar flikkers uit je unit zetten dan de helft van je peleton aan sociaal gehandicapte Joes kwijt raken, want anders raak je wel erg snel door je kanonnenvlees heen.

Bamzaaiert | 17-07-10 | 19:43

Heu, en wat te denken van Alexander de Grote, in dit licht vraag je je toch af waar hij de bijnaam "Grote" aan te danken had.

Bamzaaiert | 16-07-10 | 13:52

Over homo's in het leger:

Bij de beste krijgers en het meest gedisciplineerde leger wat ooit heeft bestaan, het Spartaanse leger, was het niet ongewoon dat er homoseksuele relaties ontstonden. Hoewel deze mannen doorgaans getrouwd waren met een vrouw, hadden velen een mannelijke partner binnen hun groep. De geschiedenis heeft nooit uitgewezen dat dit het Spartaanse leger heeft verzwakt of versterkt. Feit blijft wel dat er geen onderscheid werd gemaakt tussen de kunde van hetero of homo in die tijd; als je maar kon knokken en gedisciplineerd was.

Gemene Deler | 16-07-10 | 12:17

@xzaz2 | 16-07-10 | 08:43
De geloofwaardigheid van een bron, is vast te stellen op meerdere manieren. De Bijbel als voorbeeld genomen, kunnen we vaststellen dat al deze wonderbaarlijke gebeurtenissen die er in staan beschreven, door GEEN ENKELE geschiedsschrijver uit die tijd en streek zijn opgetekend. De Bijbel en zijn schrijvers zijn dus de enigen die deze gebeurtenissen vast hebben gelegd..

Een bron die maar vanuit 1 punt wordt bevestigd, is niet bepaald betrouwbaar, helemaal niet als de bron doorspekt is met makkelijk weerlegbare feiten.

An die ARBEIT | 16-07-10 | 11:08

@ratseflats | 16-07-10 | 01:12
Gelukkig wist in ondanks mijn beschonken toestand nog PRECIES waar ik het over had, namelijk een Zwitsal met een onsamenhangend en crypisch geschreven plempsel, die zich door mij een Limbo te noemen al meteen in de catagorie " weet niks " plaatste...

An die ARBEIT | 16-07-10 | 11:02

aan 't gerief

Adalgar | 16-07-10 | 10:59

@ vanhetgoor | 16-07-10 | 09:32

In het leger moet je niet gek opkijken wanneer je iets fysieks doet wat een ander niet bevalt, dat je dan geen 'por' krijgt van een 'dienstmakker', maar dat je de tyfus wordt geslagen. Veel mannen houden er niet zo van als hun lichamelijke integriteit wordt geschonden. De meeste vrouwen ook niet trouwens.

En mekaars rug inzepen en elkaar even aftrekken voor de gezelligheid onder de douche na het 'trainen', tja haha, ik vrees toch dat je voor die seksuele fantasie van je weinig militaire respons zult ontmoeten.

Nee, sla dat leger nog maar even over en word eerst eens lid van een willekeurige volleybalclub, willekeurige korfbalclub mag ook, en ontdek hoe het er daar in de gelederen aan toegaat. Gaat het er wat tam aan toe, stel dan voor elkaar de rug in te zepen, af te trekken of anderszins tot gerief te komen. Succes ermee!

Adalgar | 16-07-10 | 10:34

Grappig dat gesprekken met een "geestelijk verzorger" wel vertrouwelijk zijn en gesprekken met een psycholoog/psychiater niet (p17). Zo willen ze de schaapjes terug in het huis van god duwen.

F'Shizzle | 16-07-10 | 10:29

Zien dr allemaal uit als een stelletje gaylords.

Flowers | 16-07-10 | 09:56

Whaha! Het moest in stripboekvorm, anders kregen ze het blad niet gelezen! Waarom niet gewoon in keiharde militaire taal geschreven?!

Baugnez | 16-07-10 | 09:55

Die voorste student op plaatje vier, op dat silhouet, die is homo hè...

Wowzers | 16-07-10 | 09:55

In het leger leef je vaak fysiek heel dicht op elkaar en dan maakt het wel degelijk verschil of iemand homo is.

Fietstas | 16-07-10 | 09:41

stukje history: de grootste bikkels in de militaire geschiedenis (Spartanen) waren weliswaar getrouwd, maar hadden er altijd een jonge apprentice/lover bij (mannelijk) om stuk te scheuren.
De Spartanen zijn uiteindelijk verslagen door de Thebanen. 150 stelletjes (=300 handtasjes). Zeg maar een gay crackforce :-) Dit zijn de enigen geweest die een volledig Spartaans veldleger hebben weten te verslaan. De logica was dat een stel harder zou vechten om hun lover te beschermen.
Dus maak een handtasje niet boos, want dan kan die aardig knokken.

diver | 16-07-10 | 09:41

Het enige dat halfslachtig is dat is het Amerikaanse beleid. Omdat men angst heeft, de Amerikaanse soldaat dus om bij verrassing in de kont geneukt te worden door een andere militair, daarom wil men geen homo's in het leger. Maar hoe bang zouden vrouwen moeten zijn om niet geneukt te worden in het Amerikaanse leger? Het is toch onzin! Ik denk niet dat er soldaten zijn die onbedwingbare lusten willen botvieren op andere soldaten die er niet van gediend zijn. Daarom denk ik dat de legerleiding bang is dat zulke situaties zullen voorkomen uit vrije wil en dat men het achteraf nog leuk vond ook.
Het Amerikaanse leger heeft gewoon kerels nodig die er voor uit komen dat ze het wel lekker vinden, of niet natuurlijk, daar moet men vrij in zijn. En het zou heel goed zijn als er meer homo's het leger in zouden gaan. Daar zijn twee redenen voor. In het leger vind je doorgaan goed getrainde lijven, en wat is er nou fijner dan naakt onder de douche te staan met 20 andere jonge gasten die er ook allemaal lekker uit zien? De andere reden dat het goed is dat homo's het leger in gaan en niet ergens anders is dat alle soldaten in het leger zich goed kunnen verdedigen, als iemand iets wil wat de ander onprettig vind dan krijgt die ene wel een por van zijn dienstmakker, het zijn geen zielige mongolen in het leger die zich niet kunnen verdedigen. Maar doordat de Amerikanen zich zo kwetsbaar opstellen weet ik niet wat ik moet denken van het Amerikaanse leger, kennelijk zit er toch nog steeds iets fout met het zelfvertrouwen van de Amerikanen. Ik denk dat de Amerikanen nog heel wat kunnen opsteken, ik denk dat het heel erg goed is voor het moreel en de kameraadschap in het leger als men in het leger niet alleen samen traint en na afloop samen onder de douche gaat, elkaar de ruggen inzeep en elkaar effe aftrekt. Gewoon als hetero's natuurlijk! Er is niets mis mee om dat gezellig samen te doen, het breekt de spanning en het is wel plezierig. Maar men moet er niet zo houterig over doen.
Is het de mensen in Nederland bekend wat het betekent om iemand burgemeester te maken? Vraag dat maar eens aan oudere mannen die in het leger hebben gediend, kun je lachen!

vanhetgoor | 16-07-10 | 09:32

"if someone is accused of being homosexual..."

Brrrrr...

Iran, Saudi Arabië en Singapore zijn er niks bij

Claude Jacques | 16-07-10 | 09:30

@Johnny Quid | 15-07-10 | 20:31
Heb je je wel eens afgevraagd hoe het zit met homo's in het NLleger? Schrijf daar maar eerst over en dan pas zeiken over andere landen.

killermiller | 16-07-10 | 09:27

'En ook een homoseksuele SEAL kan een moslimfundamentalist naar de andere wereld knallen.' - Tuurlijk, al heb ik liever een homo als vijand in een vuurgevecht dan een hetero. Iets met hormonen. Maar goed, als homo's zich voor god en vaderland aan gort willen laten schieten moet je dat niet in de weg willen staan.

beerpoes | 16-07-10 | 09:24

Jee, wat zijn Amerikanen toch dom. Zieke lui daar.

Amstel | 16-07-10 | 09:14

bijbel=gebrabbel

Beffklepper | 16-07-10 | 09:10

you flaming homosexuals!

jan1000000 | 16-07-10 | 09:05

@xzaz2 8:43
De bijbel (zonder hoofdletter,ja) betrouwbaar?
Ga eensch naar een dokter, je praat onzin.

necrosis | 16-07-10 | 08:58

xzaz2 | 16-07-10 | 08:43 Moet jij niet met je Fiatje alle hotels langs om de bijbels aan te vullen?

zeg maar jansen | 16-07-10 | 08:56

xzaz2 | 16-07-10 | 08:43
ben je echt zo naief?
betrouwbaarheid = controleerbaarheid.
iemand wordt niet betrouwbaar omdat 200 andere mensen zeggen dat het ook zo is..

wtfgebeurdhierdan | 16-07-10 | 08:55

@zeg maar jansen
Zal ik je maar uit de brand helpen dan, Jezus Christen, God en de Heilige geest, je kent ze wel die 3. Dat is God, de Bijbel is geschreven door mensen maar omdat God het wou.
.
En als het boek alleen maar door God zou worden geschreven was het heel erg onbetrouwbaar geweest. De Bijbel is een verslag van verschillende personen van de zelfde gebeurtenissen. Betrouwbaarder kan volgens mij niet.

xzaz2 | 16-07-10 | 08:43

zeg maar jansen | 16-07-10 | 08:31
Hij was ook heel vergeetachtig.
"Jezus, je bent dood man!"
"Huh?"

Bos Hout | 16-07-10 | 08:39

@necrosis
Heb nooit xzaz tot xzaz1 geregistreerd, xzaz2 was me eerste. En dit is geen sarcasme, dit is gewoon nutteloos en wat nergens op gebaseerd is. Maar ja ik geef Johnny Quid nog even de tijd, hij is jong en nieuw en wil ook wat, en moet zich nog bewijzen onder het personeel.

xzaz2 | 16-07-10 | 08:38

@xzaz2 8:10
Ooit gehoordt van sarcasme?
*tip: registreer xzaz3 tm xzaz10 alvast*

necrosis | 16-07-10 | 08:32

Bos Hout | 16-07-10 | 08:27 Volgens mij kon die niet schrijven. Hij kon over water lopen, mensen genezen en zelfs op laten staan uit de dood maar niet schrijven. Nergens in de historie vermeldt er ook maar één volgeling dat Jezus iets heeft opgeschreven.

zeg maar jansen | 16-07-10 | 08:31

Hàd Jezus maar een bijbel geschreven, in plaats van die sprookjesvertellers.

Bos Hout | 16-07-10 | 08:27

@Stir Glenfarclas II
Blijkbaar, het is wel leuk dat Geenstijl altijd zo tegen het bond van het vloeken is, maar kritiek op hun zelf is niet gewenst dan komt de voorzitter van de bond tegen het vloeken snel om de hoek zetten; Joris.

xzaz2 | 16-07-10 | 08:17

Training the ABC for U.S. Military:

Alfa
Bravo
Charlie
Delta
Echo
Foxtrot
Gay.. Gay???

Halfvol-glas | 16-07-10 | 08:15

Ik ben blij dat die Amerikanen hier een leuk eindje vandaan wonen.
En hun leger dat steken ze maar in hun reet.

Beëlzebul | 16-07-10 | 08:14

@xzaz2 | 16-07-10 | 08:10
op uw zus?

Stir Glenfarclas II | 16-07-10 | 08:14

"Dat schreef Jezus al in de Bijbel en dus is het waar."
Waar slaat dit op? Of wordt dit ook weggejorist?

xzaz2 | 16-07-10 | 08:10

necrosis | 16-07-10 | 07:20
Misschien zaten alle reaguurders te schijten.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-07-10 | 07:23

ServerT stuk?
Ruim een uur geen comments!

necrosis | 16-07-10 | 07:20

@Teun van het Tuinpad | 16-07-10 | 05:40
Lol! Een goede inspiratie voor een strip: leuke stripfiguren.

Zeeschuimer | 16-07-10 | 05:44

Overigens ken ik zat homo's die afgeven.
Op de overheid en haar beleid, op het weer, op rare jongetjes op scooters die er latent uitzien..

Teun van het Tuinpad | 16-07-10 | 05:32

-r Teun.
Mogge moet het zijn.

Teun van het Tuinpad | 16-07-10 | 05:25

De afkorting A.K '67 doet me nu iets anders vermoeden.
Mogger @ all.

Teun van het Tuinpad | 16-07-10 | 05:19

Een geoliede manmachine is homogeen, dat dan weer wel.

Adalgar | 16-07-10 | 04:50

a. er wordt duidelijk gemeldt dat er niet kan worden bevestigd dat dit daadwerkelijk van het leger af komt.

b. ziet er uit als een heel oud boekje aan de tekenstijl te zien.

Vind deze berichtgeving meer Amerika bashen dan enige inhoud hebben.

Sjattuh | 16-07-10 | 02:44

De opperbaas van 't leger zal zeker homo zijn... Waanzinnige oorlogsstrategie weer van die Amerikanen.

Quincy Jones | 16-07-10 | 02:27

En waarom wordt de was schoon met warm en niet met koud water?

Parsons | 16-07-10 | 02:16

@zeg maar jansen | 16-07-10 | 01:54
Maar het was wel nodeloos kwetsend en ongefundeerd!

@La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:54
Ciao!

Parsons | 16-07-10 | 02:01

Parsons | 16-07-10 | 01:48
Nou, ik ben inmiddels wel moe en ga lekker naar bed.
[email protected]

La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:54

Parsons | 16-07-10 | 01:53 Volgens mij bedoelden ze dat niet.

zeg maar jansen | 16-07-10 | 01:54

@zeg maar jansen | 16-07-10 | 01:49
En dat ben je pas als je een roede in de anus hebt gehad?

Parsons | 16-07-10 | 01:53

Parsons | 16-07-10 | 01:47 Maar wat is er dan gebeurt met het leger? Ze zeiden altijd dat ze daar wel een echte vent van je konden maken.

zeg maar jansen | 16-07-10 | 01:49

@La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:31
Moe zijn helpt zeker niet nee. Te veel drank ook niet, maar daar heb ik zelden of nooit last van. Hooguit de volgende dag als ik eea teruglees.

Parsons | 16-07-10 | 01:48

@Graaf van Egmont | 16-07-10 | 01:38
Ja maar wat de neuq kan mij het schelen wat Amerikanen met hun heaumeaus in hun heaumeauleger doen? We kunnen onze eigen heaumeau's nog niet eens aan en terwijl wij ze met Achmed en Mo uit de steden proberen te verjagen moeten we ons opeens druk gaan maken over de gang van zaken in dat kudtleger?

Parsons | 16-07-10 | 01:47

@ koerbagh ® | 16-07-10 | 01:31

Ai, dan ligt daar direct de taak voor de sodomieten binnenskamers orde op zaken te stellen om voor eens en altijd de legerhumor af te straffen en hun reputatie te vestigen.

Adalgar | 16-07-10 | 01:46

La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:31
-dan laatste zin. (dit soort fouten gebeuren als je een zin verandert en te snel plempt)

La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:44

Trouwens: dit stripje doet me een beetje denken aan de IQ test die Amerikaanse soldaten moesten ondergaan om te kijken of ze tijdens WWI wel intelligent genoeg waren om zich in Frankrijk te laten afslachten. Een beetje kind op de huidige basisschool zou al als een Einstein uit de test gekomen zijn

Graaf van Egmont | 16-07-10 | 01:44

Bos Hout | 16-07-10 | 01:24
Mooi zo.;) Kunt u wellicht een tipje van de sluier oplichten over wat die prijs zoal behelst? Oisterwijk ligt nl niet naast de deur.

La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:39

Parsons | 16-07-10 | 01:32
Toch een mooi struisvogelplan van die Yanks. Als niemand het ziet is het er ook niet. Althans volgens het stripverhaal. Ik vrees dat de werkelijkheid er toch ietsjes anders uit gaat zien.

Graaf van Egmont | 16-07-10 | 01:38

graaf
breek mij de bek niet open over hulpverleners
ik sta aan een iets andere kant
niet discutabel hier
en parsons: libo's zijn limbo's met een typo
het excuus was het over een kam scheren van de goede limbo's die ik onder me gehad heb. neukjes dus.(shit geen hoofdletters etc gebruikt)

ratseflats | 16-07-10 | 01:38

@ratseflats | 16-07-10 | 01:24
Excuus? Voor wat dan? En wat zijn libo's?

@Bos Hout | 16-07-10 | 01:25
Ik ben zelden kritisch over de topics, maar hier wordt wel heel hard om een reactie geroepen. En verder uiteraard ongezien de tiefus @ heaumeaus in het leger.

Parsons | 16-07-10 | 01:32

Parsons | 16-07-10 | 01:22
Jij schrijft goed hoor. Helemaal niets mis mee. En je zal het met mij eens zijn dat je sneller fouten maakt als je moe bent of te snel plempt. Verder vind ik dit ook een slecht geschreven stukkie. Denk dan dat Quad een beginner is.

La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:31

@Adalgar | 16-07-10 | 01:19
Welnee... Dat noem je in het Nederlands leger dan "De Bruine Rijders", of "De Huzaren van Achterdeel", "Stoottroepen Gerard Reve", "de Brigade van Jos Brink", of zoiets.

koerbagh ® | 16-07-10 | 01:31

ratseflats | 16-07-10 | 01:28
nou ik niet. Zou een mooie zaak wezen als hulpverleners de hele dag liepen te kotsen. Dan kwam je niet aan werken toe.

Graaf van Egmont | 16-07-10 | 01:30

Ach graaf
Laat ik niet op dit medium in details treden maar iedereen kotst als je +- 500 lijken van een paar maanden oud ruikt.
nuff said.

ratseflats | 16-07-10 | 01:28

Wat een dom verhaal zeg.
Het niveau van de topics is af en toe om te huilen.
Johnny Quid, doe eens iets lezen over de geschiedenis van de situatie voordat je een grote bekt hebt.

makreelvanger | 16-07-10 | 01:25

Parsons | 16-07-10 | 01:22
Het blijft toch gewoon een gratis krant hier. Dan moet je niet te kritisch zijn.

Bos Hout | 16-07-10 | 01:25

@Parsons | 16-07-10 | 01:19
Helemaal ok, echt.
Excuses : libo's zijn liev en vinden dat ook van mij kan ik U uit eerste hand verkondigen.
Zucht: hoe kan ik dit ooit goedmaken?

ratseflats | 16-07-10 | 01:24

ratseflats | 16-07-10 | 01:20
puken lucht weliswaar op, maar het is geen gezicht naar je maten toe.

Graaf van Egmont | 16-07-10 | 01:24

La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:22
Gefeliciteerd. U kunt uw prijs ophalen bij de Meubelfabriek Oisterwijk.

Bos Hout | 16-07-10 | 01:24

@La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:17
Stukjes schrijven is best lastig ja. Je moet er even voor gaan zitten en in het bezit zijn van enige vorm van talent/aanleg. Ik ontbeer beiden, maar ik pretendeer dan ook niets op taal- en schrijfgebied (of was dat met dt?). Ik ben al tevreden als ik er een tegel uit kan krijgen zonder al te veel taalfouten. Enfin, ik vind het een zeldzaam slecht geschreven topic. Zelfs Geenstijl onwaardig.

En dan heb ik het nog niet eens over de inhoud.

Parsons | 16-07-10 | 01:22

Bos Hout | 16-07-10 | 01:12
José!

La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:22

Graaf van Egmont | 16-07-10 | 01:19
Leek me ook de instinker ja.

Bos Hout | 16-07-10 | 01:21

Graafje
Andere generatie hier, net als dat arbeit gevalletje.
Kijken hoe ze reageren bij een echte actie
been there, seen that, smelled it, puked

ratseflats | 16-07-10 | 01:20

Een aparte legereenheid lijkt toch niet zo gek.

De Sodomieten.

De inglourious basterds van de armee.

Adalgar | 16-07-10 | 01:19

Bos Hout | 16-07-10 | 01:13
Ik denk die linkse in dat matrozenpakje.

Graaf van Egmont | 16-07-10 | 01:19

@ratseflats | 16-07-10 | 01:12
Juistem, maar het is verder wel allemaal goed gekomen?

Parsons | 16-07-10 | 01:19

Ach ja, zo heeft elk land zijn gebrek, ook Nederland.

Rentboy | 16-07-10 | 01:18

@Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:51
"Hij komt daarmee wel in het rijtje "Eimert van Middelkoop" - "Frank de Grave" - "Ad Melkert" te staan.... en dan ben je ook mooi in de aap gelogeerd."

Au! Maar goed, die gingen bij Defensie werken terwijl ze zelf nooit in het leger gezeten hebben. Da's dus helemaal vaudt. Was ik dus ook echt niet van plan. Als je ergens de leiding over hebt dan hoor je er verstand van te hebben en affiniteit mee te hebben, anders heb je er niks te zoeken.

Dat laat onverlet dat ik echt geen zin had om het leger in te gaan. Op mensen gaan lopen schieten omdat iemand zegt dat dat moet? Echt niet dus...

Ik heb trouwens nooit opgezocht of dat verhaal (speciale units voor homo's) echt waar was, het klinkt eigenlijk nogal onwaarschijnlijk. Maar wel erg genoeg om mij er toen vanaf te brengen om het zo te proberen.

Specy | 16-07-10 | 01:17

ratseflats | 16-07-10 | 01:12
Is inderdaad lang geleden dus. Ploppers de zee uitblazen deden we nog in mijn tijd.

Graaf van Egmont | 16-07-10 | 01:17

Parsons | 16-07-10 | 00:56
Die schrijft idd nogal wisselvallig. Stukkies schrijven lijkt gemakkelijk, maar is dat niet. Ik denk dat Quid een beginner is, wat denk jij?

La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:17

Parsons | 16-07-10 | 01:06
Leden van de geheime groep zijn uitgesloten van het verbod.

Bos Hout | 16-07-10 | 01:13

@Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:48
Platvoeten?

Nee, ik heb geen platvoeten. Daarom ben ik afgekeurd op x-voeten.

(Dat is dus zoiets als x-benen, maar dan in je voeten.)

Specy | 16-07-10 | 01:12

@Graaf van Egmont | 16-07-10 | 00:47
Eeehm aro........ denken . denken, lang geleden
ik weet echt de officiele term niet meer behalve dat Flats gevraagd werd wat hij wou worden en Flats antwoorde:
boordschutter uit een heli: ploppers uit de bomen schieten.
Antwoord - met lach- Zoon: dat doen we al jaren niet meer.........

En afgezien daarvan 'an der arbeit' lutser: als je niet weet waar je het over hebt: hou gewoon je muil ja.
Dank U.
Kut limbo's

ratseflats | 16-07-10 | 01:12

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:53
Dat kan zo zijn en fouten zijn mij ook een doorn in het oog maar als ik moe ben maak ik ze ook. Plemp soms te snel of kijk er over heen. Later zie ik het meestal wel. Maar goed, we zijn niet allemaal hetzelfde en ook niet allemaal even taalvaardig. Ik vond je wat schoolmeesterachtig doen en ik schoot even in een ietwat pinnige schooljufreflex. kusje;)

La Vie En Rose | 16-07-10 | 01:10

Ik zie dat het zomerreaguurverbod weer van kracht is?

Parsons | 16-07-10 | 01:06

@La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:51
Dan mag je Quid ook wel eens wat taalvaardigheid bijbrengen.

Parsons | 16-07-10 | 00:56

@La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:37
Meerdere fouten in een reaguursel van 1 regel zijn mij wel een doorn in het oog. En dergelijke fouten zijn amper typo's meer te noemen.

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:53

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:40
Ben in het eggie o.a. juf die ook weleens fouten maakt, er overheen kijkt, te snel plempt etc. Later zie ik (meestal) de fouten wel en corrigeer die alsnog.
Trusten.

La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:51

@ratseflats | 16-07-10 | 00:45
Mijn god, wat bazelt u nou allemaal? Beter richt u zich hier:

www.stichtingkorrelatie.nl/

Nogmaals, welterusten allen!

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:47

ratseflats | 16-07-10 | 00:45
Ook ARO geweest?

Graaf van Egmont | 16-07-10 | 00:47

@La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:41
Toch maar een kusje terug, het is al erg genoeg zoals het is ;)

Weltruste allen!

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:46

Ach wat lief, dienstplicht.
Flats hoefde niet.
Flats was 'nationaal belang' .
Omdat Flats op de zeevaartschool zat en ja nederlanders horen ook te vreten, toch? Flats mocht wel officier worden: fuck off weer 6 maanden erbij.
Alleen die stress totdat Flats 27 werd en niet meer opgeroepen kon en wilde worden.
Homo's!

ratseflats | 16-07-10 | 00:45

Wat hebben die Yanks toch weer een probleem met sexualiteit. Mag ik zeggen dat ik dit weer een typisch staaltje vind van krampachtigheid? Ja dat mag ik gerust zeggen........... toch?

Graaf van Egmont | 16-07-10 | 00:44

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:39
Kusje voor het woordje mups. Was ik vergeten net ;)

La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:41

@La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:37
Wat lief dat u voor me in de bres springt, juf ;) Fijn u hier nog wel even gehoord te hebben...

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:40

Oeps schoolmeesterachtig ;)

La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:39

@koerbagh ® | 16-07-10 | 00:37
Zit er niet ver vanaf,,,

En het enige negatieve effect dat de drank heeft is het feit dat ik sneller typ, en minder zin heb m'n plempsels na te lezen voor de post knop in te drukken...

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:39

Heads or Tails | 16-07-10 | 00:29
kusjuh terug en sleep well!

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:32
Doe is niet zo schoolmeesterig. We maken allemaal weleens een typo, spel- of grammaticale fout in de haast, door de drank, vermoeidheid enz. toch?

La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:37

@An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:33
Een reden die geen hout snijdt is geen reden. Teveel gezopen en niet meer in staat tot fatsoenlijke communicatie? Rust uw hoofd, ga liggen en we spreken elkaar over 12 uur wel weer eens.

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:37

@koerbagh ® | 16-07-10 | 00:32
Geen excuus, wel een reden....

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:33

@Heads or Tails | 16-07-10 | 00:31
Met oog op uw nick en verdere plempsels vind ik schizofrenie een goede verklaring... Voor alles...

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:33

@An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:29
Da's geen reden om beroerd te spellen. Dronkenmansgelal is zelden serieus te nemen. Zelfs met een paar liter drank in je mik is het geen excuus om slecht te spellen of niet goed te articuleren.

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:32

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:21
Moeilijk uitleggie doen. Kijk maar wat er bij is. Op een gegeven moment heb je wel een beeld van mij (en wie dan ook).

Ik hou van anale seks met geyle hoeren en hou van Bach. Ja, dat kreeg ik m'n moeder ook niet uitgelegd.

Heads or Tails | 16-07-10 | 00:31

De heer Quid heft in een overspannen stijl het beruchte Nederlandse vingertje tegen de Verenigde Staten van Noord-Amerika. Alwaar men nog nooit van de heer Quid, en waarschijnlijk ook nooit van Nederland heeft gehoord. "Wij waarschuwen China voor de laatste maal." Kromme tenen krijg je ervan. U lijkt Freek de Jonge wel.

Whimpysinger | 16-07-10 | 00:31

@koerbagh ® | 16-07-10 | 00:27
GVD Bastards en manners. Het is laat en bebierd jah...

* Reikt een mier aan om te neuken *

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:29

La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:23
Kuzzjuh voor de nacht. Ik ga nog even roken en mezcal zuipen. Todos contentos y yo tambien.

Heads or Tails | 16-07-10 | 00:29

@An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:22
Wat heeft suiker met landhuizen te maken?
koerbagh ® | 16-07-10 | 00:26

Of met vrouwtjeshonden, for that matter?

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:27

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:14
Geh, ik was even aan 't roken. Nee, dat heeft er verder niets mee te maken, maar als ik 'omdat' zou schrijven ipv 'om dat', zou ik dat ook corrigeren. Niet altijd, want ik kijk meer naar de messaaschuh dan naar het taalgebruik.

Ik ga maar eens m'n worm opzoeken. Kijk nog even naar de maan, roep Isis aan en de dag is weer wel besteed.

Heads or Tails | 16-07-10 | 00:27

@ Kruiddamp | 15-07-10 | 21:08

Helemaal waar. Enig idee trouwens hoe het gaat met homosexualiteit in het Chinese leger? Wat is het, 2 of waren het nou 4, miljoen 'hetero' soldaten?

Veel mensen zijn ernstig de weg kwijt en weten niet wie hun belangen beschermt!

DebraCadabra | 16-07-10 | 00:26

@An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:22
Wat heeft suiker met landhuizen te maken?

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:26

Heads or Tails | 16-07-10 | 00:15
Mijn internetverbinding hapert. En zeg jij nou maar niets over 25 minuten reactietijd, als jij tussendoor gaat roken en zuipen duurt het ook wel even voor je een reactie geeft.
Wb dat nevenschikken heb je wel gelijk. Je hebt een speciaal plekje in mijn hertje omdat je zo goed kan schrijven, maar dit terzijde.

La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:23

@Heads or Tails | 16-07-10 | 00:15
Basterd? Manors! U bedoelt teef of bitch...

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:22

@Heads or Tails | 16-07-10 | 00:08
Ik ben in de war, u haat positivo's, maar bent positivo?

* Is de draad even kwijt *

Maar goed, die gekke yanks

www.youtube.com/watch?v=Zqh6Ap9ldTs

An die ARBEIT | 16-07-10 | 00:21

@Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:17
Vroeger misschien, tegenwoordig gaat dat heel anders.

Parsons | 16-07-10 | 00:20

@La Vie En Rose 0:10
Liev? ik?
*gloeit tot in haarwortels*

necrosis | 16-07-10 | 00:19

Parsons | 16-07-10 | 00:16
Katholieken stenigen niet, maar verbranden, naar goede Roomsche traditie.

Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:17

@Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:08
Er werd onvoldoende recht gedaan aan de heiligheid van de eucharistie?

Een dergelijke uitspraak zou mijns inziens een reden moeten zijn voor steniging ter plaatse. Conform mohammedaans gebruik, dat dan weer wel.

Parsons | 16-07-10 | 00:16

La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:10
Je moet niet op iedereen reageren, kost veel te veel tijd. Wat dacht je, dat ik 25 minuten een normale reactietijd vind?

Komt bij dat ik het heel vervelend vind om in een comment te worden nevengeschikt. Val lekker doodt, da's zo ongeveer m'n eerste reactie. Nu niet, omdat jij een meisje bent van de vrouwelijke kunne en daar heb ik nu eenmaal een zwak voor. You lucky bastard!

Heads or Tails | 16-07-10 | 00:15

@Heads or Tails | 16-07-10 | 00:11
Dat hoef je niet te herhalen.

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:14

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:07
't Was mij idd opgevallen. Toch goedt dat je het recht zet.

Heads or Tails | 16-07-10 | 00:11

verraad van links | 16-07-10 | 00:04
Laten we eens zo'n oud biljetje van 1000 Gulden, met daarop Willem de Zwijger weken in oranjebitter. Ben benieuwd wat daaronder zal verschijnen....

Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:11

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:07
't Was mij idd opgevallen. Toch goedt dat je het recht zet.

Heads or Tails | 16-07-10 | 00:11

LiebeMan | 15-07-10 | 23:37
Ja, en jij moet nog ruim 3 maanden wachten. Een schrale troost is dat je tegen die tijd het reaguurselsrecord hebt verbroken. Is dat niet fijn?

necrosis | 15-07-10 | 23:38
Liev ;)

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:39
Dat zijn wel lekkere oude wijven!

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:40
Ik heb last van hetzelfde euvel Andie, kweet niet hoe het kompt.

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:46
Nee, ben er emotioneel zeer door geraakt, zal'k maar zeggen.

Parsons | 15-07-10 | 23:46
Kusje terug!

Zo ik heb mijn portie aandacht weer gehad voor vandaag. Mijn dank is groot.
*biertjes, wijntjes en een mezcal naar boven gooit*


La Vie En Rose | 16-07-10 | 00:10

Parsons | 16-07-10 | 00:04
Ik niet, maar een Eerwaerde collega. En goh, in Rome konden ze er best mee lachen. Bovendien gaat Kardinaal Simonis uit zijn bol op Lady Gaga, en daar wordt niks van gezegd. Stelt u zich Zijne Eminentie eens voor die luidop begint te zingen als hij denkt dat niemand hem ziet. Dat grenst aan het godslasterlijke zeg ik u. (Maar dat heeft u niet van mij)

Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:08

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:55
Ja, zoals die Amerikanen vaak zeggen: What you focus on expands.

Maar al te waar. Kan zeer positief werken, en uiteraard ook negatief. Daarom ben ik in wezen ook een ongelooflijke positivo. M'n vrouw wordt d'r soms gek van. Nou ja, denk ik dan, ben ik niet de enige.

Kijk, dat is nu de kracht van positief denken. Wist je trouwens dat de hetero's in elk willekeurig leger geen aardiger tijdverdrijf kennen dan elkaar af te rukken? Wonderlijk ja, maar verveling kent geen tijd - zoals de grote volksschrijverT al eens schreef.

Zie je dus een soldaat lopen, dan is het tien tegen één dat hij al eens andermans pielemuis heeft beroerd. Rare jongens ja, vind ik ook.

Heads or Tails | 16-07-10 | 00:08

@ 00:05
"omdat" moet natuurlijk zijn: "om [spatie] dat". Maar goed... kniesoor en dergelijke.

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:07

@Specy 23:47
Knap dat je een succesvolle "reden" heb gevonden.
Mag ik vragen wat je sleutel tot succes was?
Overigens ben ik zelf ook nooit "onder de wapenen" geweest, ik werd er tijdens de keuring uitgegooid omdat ik toornde aan de "meederen".
En verder vraag ik me af of ik de enige ben die mijn toenmalige 'dinnetje had meegenomen naar die veehal (Delft).

necrosis | 16-07-10 | 00:07

@Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:04
Is daar in de Balkan nog een plekje vrij voor Pronk?

verraad van links | 16-07-10 | 00:06

@necrosis | 15-07-10 | 23:51
Vandaar dat het een compleet stompzinnig idee was onder druk van christenidioten hier te lande (die overigens net zoveel invloed hebben als de rode horden en ook geëlimineerd zouden moeten worden, afgezonken in een diep water naar keuze, maar de Marianentrog lijkt mij persoonlijk nog niet diep genoeg), omdat ook op de euro te graveren. Het heeft geen nut en de tekst is krankzinnig. En het maakt munten slaan onnodig veel duurder.
(Ja lieve reaguurdertjes, niet alleen geld lenen, maar geld maken kost óók geld. Leer er alles over in het Muntmuseum te Utrecht.)

koerbagh ® | 16-07-10 | 00:05

@Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:01
Bij mij komt de echte Raspoetin tevoorschijn.

verraad van links | 16-07-10 | 00:04

@Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:01
U is geschorst? #latejournaal

Parsons | 16-07-10 | 00:04

verraad van links | 16-07-10 | 00:00
En zelfs dat mag hij nu niet meer op de reünies van Defensie, nu Jantje Pronk nogmaals zijn blazoen bevuilt. Karremans mag weer komen opdraven om in het beklaagdenbankje plaats te nemen.

Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:04

Die Renshaw mag dan geen heaumeau zijn, maar hij is absoluut ziek in z'n hoofd.

Parsons | 16-07-10 | 00:02

verraad van links | 15-07-10 | 23:55
Over apart gesproken.... als je een postzegel uit de tijd van Juliana te weken legt in zilverchloride komt er na een paar uurtjes wachten Greet Hofmans tevoorschijn!
LiebeMan | 15-07-10 | 23:56
In de jaren '70 meegegeven aan het grof vuil.

Mijnheer Pastoor | 16-07-10 | 00:01

@Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:59
LOL. En hij was bovendien een begenadigd pianospeler...

verraad van links | 16-07-10 | 00:00

verraad van links | 15-07-10 | 23:54
Die wist anders toch maar mooi levend terug te komen, met op de koop toe een mooie schemerlamp! Nou, en dan ben je toch een geslaagd veldheer naar tegenwoordige maatstaven. De Ruyter bracht een Brits vlaggenschip mee terug, Piet Heyn kwam terug met een Spaansche zilvervloot, maar Karremans triomfeerde met de schemerlamp!

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:59

@Specy | 15-07-10 | 23:47
Waar is dat patriottisme gebleven?

LiebeMan | 15-07-10 | 23:56

@Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:54
Ik mag hopen die uit de periode van de apartheid.

verraad van links | 15-07-10 | 23:55

La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:51
Ik zie het als mijn kleine taak om het droeve lot dat veel mensen treft enigszins te verlichten. Verder maar zwijgen over de dingen waarover men niet spreken kan (da's van Humberto Tan, een groot wijsgeer, vergelijkbaar met Cruyff, ook al zo'n overschatte raaskallende imbeciel).

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:55

@Johnny, ben jij niet ook stiekem heaumeau?

LiebeMan | 15-07-10 | 23:55

@Heads or Tails | 15-07-10 | 23:50
Pfff ik zou niet anders weten. Zonder positief te denken word je krankjorum, zoals u kunt beamen ;). Ik zeg niet dat de wereld geen verdorven plek is, ik richt mijn leven gewoon zo in dat ik er weinig last van heb. Leuke mensen om me heen, vervelende mensen hard afstoten, zodat ik geen last heb van hun vervelendheid. Zo weinig mogelijk dingen doen die ik niet WIL doen. En verder niet teveel het nieuws kijken, dan is het niet zo moeilijk ( en vreemd ) meer om positief te zijn. En niet in de randstad wonen maakt het ook een stuk makkelijker.

Negatief denken leidt tot negatief handelen.

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:55

@Quuick & Dirty | 15-07-10 | 23:49
Tegen rode hond moet je vaccineren. Anders krijg je allemaal blinde zangeressen van pseudo-adel.

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:54

@Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:51
Ja, een walgelijk rijtje. Nog slapper dan Karremans.

verraad van links | 15-07-10 | 23:54

necrosis | 15-07-10 | 23:51
Geef mij de Krugerrand maar.

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:54

verraad van links | 15-07-10 | 23:48
Hij komt daarmee wel in het rijtje "Eimert van Middelkoop" - "Frank de Grave" - "Ad Melkert" te staan.... en dan ben je ook mooi in de aap gelogeerd.

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:51

@koerbagh ® 23:34
Godsammekrake..... is er iets wat je NIET weet?
Je antwoord was 100% correct, wil ik overigens aan toevoegen dat die tekst inmiddels niet meer "geslagen" hoeft te worden omdat de laatste Guldens en de huidige Euromunten qua metaalwaarde minder waard zijn dan de valutawaarde.
*zich nog iets herinnert over intrinsieke waarde, ofziets*
*diep buigt maar niet bukt, ontopic enzo...*

necrosis | 15-07-10 | 23:51

Specy | 15-07-10 | 23:47
NSB-er!

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:51

Mijn internetverbinding is door dit nieuws ook enigszins van slag.

caravaggio | 15-07-10 | 23:32
Ik ben tegen vrouwen in het leger ennuh voel me idd wat eenzaam zonder zwitsal.

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:32
Je warme woorden hebben enige ontroering teweeg gebracht, dat wel!

zeg maar jansen | 15-07-10 | 23:34
Allemaal aandachttrekkerTs die wijven;)

La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:51

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:26
Je kunt denk ik maar beter dood zijn dan een positief persoontje. Ik haat positieve persoontjes, niet omdat ik negatief zou zijn (als dat al wat betekent), maar omdat het zo lullig en wereldvreemd is.

Terwijl ik deze letters tiep sterven er tientallen mensen, liggen er duizenden te neuken en dat gaat allemaal maar door. Ain't that weird?

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:50

@Specy | 15-07-10 | 23:47
Geestelijke stoornis? Ik vind dat u het geloofwaardig brengt...

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:49

Koerbagh weet vast nog wel wie aanraadde Rode Honden te klieven.

Waarom dat beter is weet ik niet

Quuick & Dirty | 15-07-10 | 23:49

@Specy | 15-07-10 | 23:47
Je bent gewoon een slappe lul dat je je hebt laten afkeuren.

verraad van links | 15-07-10 | 23:48

Specy | 15-07-10 | 23:47
Platvoeten?

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:48

Over "In de Heere" zijn en "godslastering" gesproken.... waar is de Reborn Christian Fleauxe op zo'n moment?

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:48

Fuck hee. Dit lijken wel moslims!

Trouwens, toen ik voor militaire dienst gekeurd moest worden wilde ik zeggen dat ik homo was om afgekeurd te worden. Tot ik hoorde dat dat geen reden is om afgekeurd te worden, en dat je dan in een unit met allemaal homo's geplaatst wordt. Toen toch maar gauw een andere reden gezocht (en gevonden) :-)

Specy | 15-07-10 | 23:47

@La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24
Kusje dan maar. Vooral niet te uitbundig, ben tenslotte geen heaumeau.

Parsons | 15-07-10 | 23:46

La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24
Hee popje, al bekomen van alle liefdesbetuigingen?

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:46

@An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:40
Ik hoop maar van niet.

LiebeMan | 15-07-10 | 23:45

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:36
Twitter ja. K bn r m pghdn, mdt ht z rmzlg s. Cht ts vr ltsrs.

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:44

@LiebeMan | 15-07-10 | 23:37
Ik denk dat u nog lang kan wachten...

@La Mups
Kan jij het me uitleggen? Telkens als de nick hier boven zie, voel ik de drang iets gemeens, cynisch, of kwetsend te schrijven...

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:40

@La Vie En Rose 23:24
Sorry, ik had het nog niet gezien, ben pas twee uur thuis.
*bloemetjes uit plaatselijk park plukt en door ADSL kabel propt richting LVER*

necrosis | 15-07-10 | 23:38

La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24
Ben erg telerurgesteld dus, dat is iets anders dan teleurgesteld.

verraad van links | 15-07-10 | 23:25
Teveel moeite, het kan ook zo...
www.pretboeket.nl/

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:27
Daar heb je wel gelijk in. Ouwe wijven dan hè?

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:27
Lol, doe maar een glas;)

La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:37

@La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24
*Tandenknarsen van jaloezie doet*

Gefeliciteerd!

LiebeMan | 15-07-10 | 23:37

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:34
Nederlanders hebben nooit zoveel opgehad met God, maar des te meer met geld.

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:37

@Heads or Tails | 15-07-10 | 23:31
Hij volgt me sinds kort op twitter, dus hij zal nog wel leven. Niet dat er veel te volgen is, want twitter natuurlijk vrij kudt en ik gebruik het bijna nooit.
140 karakters... kom op, dat is toch veel te kort?
Maar goed, dat terzijde.

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:36

La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24 Hee, naar de kapper geweest?
(vinden vrouwen altijd leuk als het je opvalt, dat blijkt maar weer)

zeg maar jansen | 15-07-10 | 23:34

@necrosis | 15-07-10 | 23:29
Het staat in de wet. De oorspronkelijke bedoeling van het randschrift is om fraude te voorkomen toen munten nog van echt zilver en goud waren. Het moest voorkomen dat mensen het goud en zilver van de randen zouden vijlen en zo een aardige nevenverdienste opbouwden met steeds kleiner wordende muntjes.
Maar er had natuurlijk beter "Ongezien de tyfus aan u allen" kunnen staan, hetgeen het geheime motto van de familie De Ranitz-Von Waldeck Pyrmont natuurlijk is.
(Waarmee ik geenszins een verband tussen GS en die Haagsche familie wil suggereren)

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:34

@Heads or Tails | 15-07-10 | 23:31
Ik lees graag uw plempsels, dan voel ik me zo lekker burgerlijk en "normaal". What ever that means..

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:33

La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24

Het uiten van de woorden: "ik ben mijn zwitsal kwijt "moet u in het leger maar laten heur.
jammer, gecondoleerd met dit verlies.

caravaggio | 15-07-10 | 23:32

La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24
't Was mij ook ontgaan. Maar... elke kuthoer is welkom.

Sjeez, ik moet in een romantische bui zijn, denk je niet?

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:32

@necrosis | 15-07-10 | 23:29
* Kijkt nagel bijtend toe *

Gebruik je hulplijn!!

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:31

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:25
Jij hebt hem nog meegemaakt, dat kan niet anders. Waarschijnlijk langer dan ik. Ik vond z'n comments, waar ook, vaak wel de moeite waard.

Verder verpest paranoia nogal veel. Vraag me af of hij nog in leven is - ik zou daar dan niet zo'n zin meer in hebben. Godzijdank heb ik alleen maar last van een multiple personality disorder. 't Schijnt dat je daar erg oud mee kunt worden.

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:31

Pst, niet te zeer uitweiden over het Markermeer. Dat wil nog wel eens een ban opleveren.
Heads or Tails | 15-07-10 | 23:26
Het had zo mooi kunnen zijn.... uitgestrekte landerijen, afgewisseld door hier en daar een smulbos..... *mijmert*
Daarbij was de economie van Volendam helemaal ingestort, was het nooit zover gekomen met die vervloekte Palingsound van Jantje Keyser en aanverwanten!

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:30

@koerbagh ® 23:20
Ik durf je uit te dagen: weet je waarom destijds de tekst "god zij met ons" in de rand van guldens en rijksdaalders werd geslagen?
En niet spieken op Google.
*antwoord weet maar rustig op reactie koerbagh wacht*

necrosis | 15-07-10 | 23:29

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:23
Zolang ze ze maar niet gebruiken om de diepe waters tussen de Paarsch+ partijen te overbruggen. En ik heb ook liever niet dat ze ze in die boorputten in Amsterdam gooien om de boel te dempen. Flikker ze dan maar gewoon in Zeeland in een geul. Die nieuwe Deltawerken gaan nog eens heel groot worden op die manier!

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:28

@La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24
Ik zal u maar begroeten zoals ik werd begroet, vond ik wel leuk:

Gristus te paard, u bent uw Zwitsal kwijt!

* Trekt flesje Prosecco open *

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:27

@La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24
Bijna alle reaguurders zijn toch wijven?

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:27

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:20
Pst, niet te zeer uitweiden over het Markermeer. Dat wil nog wel eens een ban opleveren.

Op GS kun je maar het beste citeren, zoals Ratzinger deed toen hij het over de verderfelijke islam had. Intussen is het natuurlijk duidelijk wat de planologische bestemming van het Markermeer moet zijn. Zo ongeveer heel Elatikistan kan daarin verdwijnen, met uitzondering van een paar architectonisch interessante wijken (daar woon ik dan toevallig - we blijven wel pragmatisch).

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:26

@kop of munt
Ben overigens wel een positief persoontje hor, heb helaas de laatste dagen moeite met dat te uiten,,,,

* Geeft knipoog aan iemand.. *

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:26

@La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24
Brb.
*naar benzinepomp sjeest*

verraad van links | 15-07-10 | 23:25

necrosis | 15-07-10 | 23:20
Het gerucht gaat dat Merlot de Steen Der Wijzen heeft gevonden, en ons lutschers keihard zit uit te lachen. -Maar dat is maar een gerucht.

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:25

Hé geen enkele reaguurster op deze draad. Of wel, je weet het niet hè?
Van mij mogen homo's in het leger heur en ook bij de pelisie. Maar niet van die watjes natuurlijk en ook niet van die figuren met lederen broeken waar met voorbedachte rade een gat uit de achterzijde is geknipt zodat nietsvermoedende jonge soldaten of jongens met latente homoseksuele gevoelens met uitdagende bilpartijen worden geconfronteerd.
.
Verder is mij opgevallen dat het niemand is opgevallen dat ik sinds gisteravond mijn zwitsal kwijt ben. (Zag het zelf ook net) Normaliter volgen dan felicitaties en bloemen van de vaste reaguurders, maar bij niets van dit al.
*een beetje telerurgesteld is*

La Vie En Rose | 15-07-10 | 23:24

@Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:13
Criminelen behoren altijd voor het gerecht worden gesleept (... en pas na veroordeling te worden afgezonken in een diep water naar keuze).

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:23

@Heads or Tails | 15-07-10 | 23:03
U liegt dat het gedrukt staat, ouwe belhamel ;) Over die Mohammedanen, ik denk dat we sowieso weinig aan ons leger hebben. Mocht er ooit een echte oorlog uitbreken, is dat met een enorm machtig land en dan gaat ons zielige legertje daar toch niks aan kunnen doen. We zullen het in dat geval toch van onze bondgenoten moeten hebben.

En ja, onder het volk dat ik zich graag aan zou zien sluiten bij de troups zijn ook Mohammedanen, net als Christenen, Joden, Mormonen ( alle mormonen!! ), atheïsten en agnosten. Zegt u eerlijk, het merendeel van de mensen op deze aardkloot, en daarmee ons land, is toch de lucht die ze inademen niet waard?

Maar dat is dat m'n narcistische zelf die u hier meemaakt...

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:23

@necrosis | 15-07-10 | 23:20
Slijm niet zo.

verraad van links | 15-07-10 | 23:23

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:20
Correct mijn waarde. De Stichtende Vaders van de JoeEsOfEeej mochten graag wat vrijmetselen.

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:22

-weggejorist-

banneniszeauu2009 | 15-07-10 | 23:22

Vier op een rij, da's dan weer kudt.

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:21

Offtopic: kan iemand mij vertellen waar Merlot gebleven is?
Mijn beoogde MP voor het nog te vormen nieuwe kabinet is al een tijdje spoorloos.

necrosis | 15-07-10 | 23:20

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:16
We zouden zowaar dat plan voor Markerwaard uit de koelkast kunnen halen als we daarmee beginnen!

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:20

@necrosis | 15-07-10 | 23:05
Goed onthouden: De VS is nooit opgericht als een christelijke natie. Integendeel. Religie komt maar 1 keer voor in de grondwet, en dat is in een negatieve zin. De overheid zal nooit de ene religie boven een andere verkiezen, er in gezet door de founding fathers om één christelijke sekte (baptists) van Danbury Connecticut te beschermen tegen een andere sekte (congregationalists) in dezelfde stad.
www.examiner.com/x-24595-Tulsa-Freetho...
www.stephenjaygould.org/ctrl/buckner_n...
En dan is er ook nog het verdrag van Tripoli.
www.stephenjaygould.org/ctrl/buckner_t...
Enfin, christelijke rednecks en andere idioten in de states mogen geloven dat ze in een christelijk land wonen: dat doen ze niet, ook niet sinds de symboolpolitiek van de jaren '50 door de pledge of allegiance te verminken en de woordjes "in god we trust" op bankbiljetten te drukken (die er oorspronkelijk ook niet op stonden). Grondwettelijk is de VS een volledig seculiere natie. De enige in de wereld die het zo duidelijk in de grondwet heeft staan. De founding fathers waren een slimme gozers, 1.000.000x slimmer dan het volk dat de natie die zij hebben opgericht thans bewoont.

koerbagh ® | 15-07-10 | 23:20

Hee, daarnet drie op een rij. Ik ga maar eens een staatslot kopen.

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:19

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:15
Vrees dat ik je punt niet begrijp. Mocht je bedoelen dat het tijd wordt voor een serieuze kruistocht, dan ben ik het met je eens.
Op naar Jeruzalem! Turkije platwalsen, Iran, Irak, Golfstaten en SA overnemen - het plan voor de toekomst! De inwoners tot slavernij dwingen, maar natuurlijk. Leren ze eens wat werken is.

Die nuances, waar vindt u die nog, meneer?

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:19

Zei ik Markermeer? Ik bedoelde natuurlijk de Doggersbank. Sorry.

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:16

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:13
Koerbagh beweert ook niet het tegendeel. 't Zou een goeie zaak zijn als alle rooie honden zouden worden verzopen in het Markermeer - bon, koerbagh reaguurt zelf wel.

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:15

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:12
Van mij mogen ze er gerust bij, zolang ze maar die gezegende banieren en hun schilden met kruisen erop dragen.

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:15

zeg maar jansen | 15-07-10 | 23:07
Maria M is een excuus voor het heteroseksuele smaldeel van de kerk dat zich zorgen begon te maken over de geaardheid van de waterwandelkampioen.

Eddy Kleingeld | 15-07-10 | 23:13

Dat "under god" is er in jaren 50 door hyperchristelijke nutcases en McCarthyisten aan toegevoegd. Oorspronkelijk stond het het er niet in.
koerbagh ® | 15-07-10 | 22:49
En toch zou Nederland best een McCarthy commissie kunnen gebruiken als het aan komt op het uitmesten van de Rooie Augeasstallen die gemeenteraden van de Grote Steden heten.

Mijnheer Pastoor | 15-07-10 | 23:13

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:51
Bedoel je mohammedanen? Ik ben mordicus tegen mohammedanen in het NL-leger. Niet omdat ze niet zouden kunnen schieten, maar omdat ze geestesziek zijn.

Wij hebben niets aan een leger met geesteszieken.

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:12

@Lord Dude | 15-07-10 | 23:04
Goed plan!

Parsons | 15-07-10 | 23:11

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:02
Ah, staat flikker ook al op de verboden lijst? Ik zal er een notitie van maken.

Eddy Kleingeld | 15-07-10 | 23:08

Eddy Kleingeld | 15-07-10 | 22:58 Er was ook nog een Maria Magdalena. Volgens Leonardo da Vinci dan.

zeg maar jansen | 15-07-10 | 23:07

Zo, nu dan 110% on topic and more met behulp van een jaren 90 tekenfilm:
www.cartoonlair.com/cow-and-chicken/30...
.
"A real marine is not afraid to play with sissy dolls"
.
Oh, PvdA, LETTEN WE EVEN OP vooral u mijnheer Van der Laan en ook u mijnheer Cohen, luister goed naar een toen reeds vooruitstrevende wijsheid: check de GEWELDIGE quote op 1:00 ! Een MUST.

illuvatar | 15-07-10 | 23:07

@koerbagh ® 22:49
Dat wist ik niet maar dankzij uw persoontje en seven word ik elke dag weer een beetje slimmer.
*geen sarcasme*

necrosis | 15-07-10 | 23:05

@An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:48
Potjandorie. Je hebt me ontdekt!

LiebeMan | 15-07-10 | 23:05

@Parsons | 15-07-10 | 23:02
Nee kinderen.In de islamitische wereld al een groot succes.

Lord Dude | 15-07-10 | 23:04

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:57
Je moet een opgewekt typje zijn. Oorlog is nooit ver weg, dat vergeten mensen wel eens. De 20e eeuw zal nog verbleken bij de 21e, zeker als de belangrijkste hulpstoffen schaarser worden (en dat worden ze) en de populatie toeneemt.

Godzijdank ben ik net 98 geworden, dus het zal mijn tijd wel duren. Wel fijn dat ik nog steeds zo kras ben, vind je niet?

Heads or Tails | 15-07-10 | 23:03

Heaumeau's in het leger, what's next? Vrouwen?

Parsons | 15-07-10 | 23:02

@Eddy Kleingeld | 15-07-10 | 22:58
Nuhun, uw woordkeus en boodschap staven echt met de zin "Not that there's anything wrong with it"...

Foob...

An die ARBEIT | 15-07-10 | 23:02

necrosis | 15-07-10 | 22:33
Koerbagh reaguurt op dat soort dingen, zie 22:49, op voortreffelijke wijze. Weinig aan toe te voegen.

Uiteraard is er verschil tussen de boerenstaten en de verstedelijkte staten. Te vergelijken met het verschil NL en Bulgarije, zoiets.

Heads or Tails | 15-07-10 | 22:58

Jezus was zelf een flikker met zijn twaalf apostelen. (Not that there's anything wrong with it, maar een beetje messias verzamelt een paar lekkere wijven om zich heen.

Eddy Kleingeld | 15-07-10 | 22:58

@Heads or Tails | 15-07-10 | 22:50
Middeleeuwse opvattingen hier. Ik heb eerder vandaag al een geplempt dat we wat mij betreft beter het hele systeem kunnen afbreken, en weer terug de bossen in te trekken om te leven onder het principe "het recht van de sterkste " en weer puur op ruilhandel over te gaan. Peniskokers voor degenen die er zin in hebben included. Maar om even realistisch te blijven kan ik dat maar beter vergeten, net zo goed als dat u maar beter kan vergeten dat we ooit nog een staatsvorm in Europa gaan zien, waar " op leven en dood gevochten wordt om de macht "...

Het is een kwestie van leven met de minste kwaden... En daar zitten we in Nederland ( nog ) wel goed mee.

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:57

@Heads or Tails | 15-07-10 | 22:46
Misschien kunnen ze voortaan bepaalde Nederlandse staatsburgers ronselen. Ik denk dat we er wel een paar kunnen missen...

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:51

As we speak is Jack "the marriage terminator" de Vries ingezet als militaire LOK-heaumeau.
Tot nu toe is er 1 KNILVA tegen zijn lamp gelopen.

ojédiaré | 15-07-10 | 22:50

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:44
Politiek? Niet met mijn inkomen. Komt bij dat ik niet van compromissen hou en gewoon domweg de baas wil zijn.
Da's gelijk ook de makke van de democratie. Het brengt het slapste van het slapste naar boven. Een waardeloze staatsvorm. Een staat waarin niet op leven en dood gevochten wordt om de macht is een staat die op sterven ligt.

Zo, wel weer mooi bij elkaar getiept zullen we maar zeggen.

Heads or Tails | 15-07-10 | 22:50

@necrosis | 15-07-10 | 22:33
Het is niet eens een divided nation under god.
www.youtube.com/watch?v=DI6C5JtoKms
Dat "under god" is er in jaren 50 door hyperchristelijke nutcases en McCarthyisten aan toegevoegd. Oorspronkelijk stond het het er niet in.

koerbagh ® | 15-07-10 | 22:49

@Liebeman
Als u zich af vraagt hoe ik daar bij kom: Dat is volgens mij namelijk ook best een intelligent persoon, die vaak domme, rare dingen zegt, en sowieso veel te veel praat...

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:48

Dat men trouwens homoseksjuwelen toelaat in het Amerikaanse leger is natuurlijk omdat men zo onderhand door de negers en andere werklozen heen is.

Wat u zegt, een fijnbesnaard publiek daar.

Heads or Tails | 15-07-10 | 22:46

@LiebeMan | 15-07-10 | 22:42
Bent u niet Bas van der Vlies?

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:45

@Heads or Tails | 15-07-10 | 22:39
Ach goed, het wijs man die weet, dat hij niks weet. Ik denk dat voor krankzinnigheid het zelfde telt. Het is een helder mens, die weet dat hij gek is. Dat hou ik mezelf tenminste voor.

Maar ik ben gerust gesteld, u doet als ontwikkelingshulp en dat vind ik een bewonderenswaardig initiatief... Misschien zou u de politiek in moeten gaan ;)

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:44

Kom d'r maar in SGP.

LiebeMan | 15-07-10 | 22:42

titsme | 15-07-10 | 22:37
Topcomment!

Heads or Tails | 15-07-10 | 22:42

Lol. Een voorlichtingsstrip. Dat principe is bijna net zo heaumeau als de doelgroep.

LiebeMan | 15-07-10 | 22:41

@Bass Trouble | 15-07-10 | 22:38
China is zich ook aan het "ontwikkelen"... Het woord is gewoon relatief.

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:40

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:30
Ik ben in het geheim een goehroeh en de dingen die ik schrijf worden gelezen. Ik probeer mijn mededelingen zo leesbaar mogelijk te houden zodat het ook voor anencephalen begrijpelijk is.

Praten over bier, kut en voetballen - veel meer doe ik eigenlijk niet, maar dan op een iets hoger niveau. Beter: op een ander niveau, niet persé hoger.

Belangrijkste is dat GS redelijk druk gelezen wordt en het dondert mij niet op welke site ik aan het tiepen ben, maar ik vind het nogal zinloos om m'n tijd te verdoen op sites waar geen hondt komt.

De woorden van Jezus indachtig: Als je één persoon redt, red je de hele wereld. Neuh, niet dat dit ergens op slaat, maar ik vind het wel fijn als de naam van onze Verlosser tenminste eenmaal valt, zeker als het donderdag is.

Kortom, krankzinnigheid zover het oog reikt.

Heads or Tails | 15-07-10 | 22:39

-weggejorist-

Bass Trouble | 15-07-10 | 22:38

Homo's kunnen de vijand natuurlijk wel lafjes in de rug aanvallen.

titsme | 15-07-10 | 22:37

@Heads or Tails 22:15
Jij vindt het een slap kutverhaal, ik laat mijn gedachten er gewoon eens over gaan.
De VS is überhaupt géén "one nation under god", de tegenstellingen tussen de verschillende staten is enorm!
Vergelijk Utah, New York en Californië eens, het zijn totaal verschillende werelden.
En dat moet samen in een schuttersputje?
En nee, Nederland is óók het paradijs niet.
Gelukkig heeft NL iets wat de Yanks niet hebben, Geenstijl!
*verwacht -edit: slijmbal- *

necrosis | 15-07-10 | 22:33

Overigens ben ik van mening dat zo snel mogelijk met de afbraak van de verzorgingsstaat moet worden begonnen. Dat type staat baart alleen maar slachtoffers en jankers.

*Stokpaardje maar van stal halen doet en zwaar on topic blijven doet*

Heads or Tails | 15-07-10 | 22:32

Gaaf, bij het ophalen van je kleren, krijg je een stripboek erbij.
*zich gaat aanmelden voor het amerikaanse leger*

FlesjeFanta | 15-07-10 | 22:31

@An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:30 |
Boeien U niet, excuses

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:31

@Heads or Tails | 15-07-10 | 22:22
1 Ding wat ik niet snap ( buiten het feit dat u het er over heeft dat een godsdienst makkelijker af te leren is als een politiek denkbeeld ), is dat als het gros wat hier reaguurt de moeite van het typen zelf nog eens waard is in uw opvatting, wat dan het nut voor u is om hier te reaguren?
Degenen die het lezen boeien niet, en wat u plempt wordt dan waarschijnlijk door het gros niet eens begrepen...
No offence...

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:30

@ekimov | 15-07-10 | 22:20
Uitstekende analyse: "Denk vooral niet zelf, wij denken voor u".

Arend Jan B. | 15-07-10 | 22:28

Don't ask don't tell is en blijft nog steeds de beste oplossing. In het leger zitten een hele hoop homohatende rednecks, en die krijg je echt niet om met een stripboekje. Watheet, die zal je juist sneller in het harnas jagen.

Wasabisnuiver | 15-07-10 | 22:24

omg.. hoe achterhaald is dat stripje dan zeg...

Malakai | 15-07-10 | 22:24

@aight.. | 15-07-10 | 22:19
Toen ze er mee begon was? Het is 2010 vriend. Vast een babyboomer...

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:23

necrosis | 15-07-10 | 22:12
Ons? De 4 of 5 commenters op GS die de moeite van het lezen waard zijn. De rest bestaat uit halfimbeciele, conformistische klootzakken die het stro van de brandstapel niet waard zijn - om die vette pad van een Theo van Gogh maar eens te citeren.

Leve de USA! Ik heb liever te maken met fundamentalistische garistenen dan met socialisten - iets waar half Europa last van heeft. Een godsdienstig geloof kun je nog wel vaarwel zeggen, maar afscheid nemen van een zelfbedacht, totaal krankzinnig wereld- en mensbeeld lijkt mij heel wat lastiger. Een seculiere religie, da's zo ongeveer het ergste wat het mensdom is overkomen. De voorbeelden zul je zelf wel kunnen verzinnen.

Is een garisten niet voor rede vatbaar, een socialist (of liberaal) is niet voor redenen vatbaar - schiet allemaal lekker op ja, dat ben ik wel met je eens.

Heads or Tails | 15-07-10 | 22:22

Lijkt er meer op dat johnny squid afgekeurd is voor joop.nl en het nu hier maar eens komt proberen met zijn vs-bash onzin.
Helaas is ook geenstijl geinfecteerd met hersenloze tokkies die dat allemaal prima vinden.

ekimov | 15-07-10 | 22:20

@Johnny Quid: Toen ze ermee begonnen was "Don't Ask, Don't Tell" een gigantische stap voorwaarts. Ga jij maar gauw weer weg, tot nu toe heb je geen zinvolle bijdrage aan GS geleverd.

aight.. | 15-07-10 | 22:19

En dit mensen, is onze bondgenoot... onze vriend...

SantaX | 15-07-10 | 22:19

@ekimov | 15-07-10 | 22:11
Tot op bepaalde hoogte wel, maar the good ol' US of A spant toch nog wel de kroon op het gebied van zelfliefde en superioriteitsgevoel wat mij betreft. Wij hobbelen er slechts achteraan.
Maar echt onze boodschap en levenswijze opdringen, en bij de buurt-BBQ de maaltijd zegenen met een "and may God bless the United States of de Nederlanden ", vind ik toch eerder typisch Amerikaans...

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:18

Dat alternatieve vloeken is net als neuqen met een condoom: Not the real thing.

Der Theo | 15-07-10 | 22:17

necrosis | 15-07-10 | 22:06
Is dit kennelijk een zwak moment.
Overigens vind ik dat je een schrijverT of stukjesbakkerT moet beoordelen naar z'n hoogtepunten. Dieptepunten heeft iedereen wel, ik ook.
Dit topic vind ik gewoon een slap kudtverhaal en het eerste wat ik las van J. Ik weet niet wat hij schreef over Neckermann en ben te lui om dat op te gaan zoeken.

Mogelijk gaat er een groot stukjesbakkerT schuil achter J., je weet het niet. Time will tell.

Heads or Tails | 15-07-10 | 22:15

@Heads or Tails 21:57
Wie zijn "ons"?
*een schizofreen is nooit alleen mompelt*

necrosis | 15-07-10 | 22:12

@sjaak09 | 15-07-10 | 22:06
Ik denk dat u helemaal zou schrikken als u die tekst even vertaald en op Fox plempt ;)

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:11

@An die ARBEIT
U heeft het over Nederland neem ik aan?
Zelden zo'n moralistisch betweterig over het paard getild kutvolkje gezien.

ekimov | 15-07-10 | 22:11

Die primitieve boekjes hebben ze overal voor, radio's repareren, computers repareren, auto's tanks. Een reden is dat veel Amerikaanse soldaten niet kunnen lezen.

Quuick & Dirty | 15-07-10 | 22:10

Ik vind het een prachtig kijkje in de menselijke geest, om te zien dat een land waar mensenrechten nog steeds een lachertje zijn, zich ziet als het morele voorbeeld van de hele wereld. Overigens als voorbeeld op elk front.

An die ARBEIT | 15-07-10 | 22:08

G-string-unite.

CoffeePatch | 15-07-10 | 22:08

@Heads or Tails 21:43
Doe eens niet, JQ schrijft goede stukjes.
Lees het topic over Neckermann eens!
Helemaal des Geenstijls (trollen kunnen wij beter).

necrosis | 15-07-10 | 22:06

Woooow.... ik schrik niet snel meer van het commentaar wat mensen leveren op het internet. Maar als ik dat zo lees op foxnews. Word ik als mens (en ook homo) toch wel een beetje naar. Zo veel haat tegen mensen die voor hen moeten vechten.

sjaak09 | 15-07-10 | 22:06

Topic ansich prima, maar sjezus wat een slappe tekst!

Heads or Tails | 15-07-10 | 21:43 uw heeft helemaal gelijk.

United states of whatever was nog origineler geweest.

Jeen | 15-07-10 | 22:05

De meeste machthebbers willen liever een groter dan een kleiner volk. Dat verklaart voor een deel de antipathie jegens o.a. homoseksuelen. Dat zijn doodlopende straatjes waar je als natie verder niks aan hebt.

Eendagsvliegen. Ik vind dat verder geen probleem, maar de wereld is nu eenmaal geen pretpark. Als we allemaal ontzettend veel van elkaar zouden houden en al onze zwaarden zouden omsmeden tot ploegscharen zou het hier een heel toffe boel worden.

Rumour has it dat dit nooit gaat gebeuren. Live with it, get a life.

Heads or Tails | 15-07-10 | 22:03

Zo mooi. Dat die Amerikanen het alleen maar over dat gezamenlijk douchen hebben steeds. 'Cause you know, yeah, like, that's sexual harrassment, like, you know. Je vraagt je af of je met zo'n leger (dat de godganse tijd alleen maar onder de douche staat) überhaupt de oorlog wint...

Wicked Lara | 15-07-10 | 22:01

Homo`s weren omdat hetero`s zich er ongemakkelijk bij kunnen voelen op de werkvloer - waarbij die ongemakkelijke situatie dat ontstaat volkomen te begrijpen valt- , is als maatschappij de vrouw een boerka laten dragen omdat de man anders een spontane ejaculatie krijgt bij elke dame die hij op straat tegenkomt en hij niet de garantie zal kunnen geven zich niet aan haar te vergrijpen - waarbij het kijken, fantaseren en er aan willen vergrijpen ook te begrijpen valt. Ondanks dat het de makkelijkste en wellicht zeer effectieve maatregel is, moet je dat willen.... Het komt zo kortzichtig over.

lalalaroo | 15-07-10 | 21:58

necrosis | 15-07-10 | 21:55
Dat laatste, dat je hetero bent en een slechte smaak hebt, nee, dat was ons nog niet opgevallen.

Heads or Tails | 15-07-10 | 21:57

In Argentinië hebben ze sinds vandaag het homohuwelijk.
In de USA zijn homo's nog steeds kinderverkrachters en minderwaardig volk.
Je kunt zien waar de aankomende jaren de vooruitgang zit...

da wizard | 15-07-10 | 21:56

@Rafapaz 21:36
Jaren geleden waren homo's absoluut de nieuwe trend bij de detailhandel, ze werden de nouveau riche genoemd.
Zelden kinderen (dus geld genoeg), goede baan en ditto salaris en dure smaak, de detailhandel boorde een nieuw goudmijntje aan.
Overigens ben ik heterosueel en heb een slechte smaak....

necrosis | 15-07-10 | 21:55

Proud to be Dutch, alltough i am straight!

borgje | 15-07-10 | 21:54

Vraagje over het eerste verhaal... homo wordt ontslagen omdat iemean hem seks heeft zien hebben. Zou hij ook ontslagen worden als het met een vrouw was geweest? Zo nee, waarom niet ?

ZwarteKater | 15-07-10 | 21:51

Fijn toch dat ze nu wel homo's maar geen Christenfundi's meer in het leger krijgen? Positief nieuws dus.

k3 | 15-07-10 | 21:48

Army of lovers: make love not war! Vanachteruuuuh...

ddiddy | 15-07-10 | 21:47

'The United Stupid of America' - hoe verzin je het!
Nog maar te zwijgen van het obligate 'Check die fair & balanced Fox News reaguurders dan.' Huppeldekut die huppeldekut dan. Het niveautje, tsss.

Heb je ook nog iets als een eigen stijl, Johnny, of ligt het topic-script al klaar en hoef je alleen maar wat woorden in te vullen? Wat een kudtverhaal!

Natuurlijk moet je homo's uit het leger weren als dat afbreuk doet aan de vuurkracht of het kill-vermogen van een leger. Vrouwen ook, iedereen eigenlijk die om wat voor fucking reden dan ook het kanonnenvlees in gevaar brengt. Waar heb je goffurdomme anders een leger voor?

Policor gelul, meer niet. Go fuck yourself.

Schrijf eens iets wat je meent, lul.

Heads or Tails | 15-07-10 | 21:43

@MichieldeMuiter | 15-07-10 | 21:11
Of voor de maagd.

Zeeschuimer | 15-07-10 | 21:37

@juriste 21:11
Als ik "soldier" vervang door "reaguurder", vind je het dan nog zo'n goed advies?
En ontopic, "natuurlijk" zijn homosoldaten vies en slecht, ik zie natuurlijk liever de heterosuele soldaten die tekeer gingen in Abu Greip.
Wat een verrijking voor de mensheid........

necrosis | 15-07-10 | 21:37

Is dit tevens de uitlaatklep geworden voor de (klaarblijkelijk groeiende) homolobby??

Rafapaz | 15-07-10 | 21:36

Gewoon wijzen

20thcenturyjesus | 15-07-10 | 21:33

@Johnny Redt | 15-07-10 | 21:23
Goeie tip..

Crematorium-de-Asbak | 15-07-10 | 21:25

Ned3 docu nu over homosexualiteit, aangeboren of aangeleerd.

Johnny Redt | 15-07-10 | 21:23

Een beetje homofobie kun je wel over laten aan de Yanks. De Amerikaanse oplossing: met je kop naar beneden van het Empire State building.

brunswijk | 15-07-10 | 21:21

Welke idioot gaat zoiezo het leger in?? onderdrukt worden door een ouwe zak en je voor je klote laten schieten in een ver kut land.. nou.. leuke baan.. Pleurt op met het Leger..

Crematorium-de-Asbak | 15-07-10 | 21:21

prins tinus dn derde | 15-07-10 | 21:16
Die waren wel met heel andere dingen bezig dan waar jouw vunzige geest nu aan denkt !

Frederik Puntdroad | 15-07-10 | 21:21

@Fijnstoffer | 15-07-10 | 20:57
*Slaat kruisje*

An die ARBEIT | 15-07-10 | 21:20

Poep = Viessssssss

Frederik Puntdroad | 15-07-10 | 21:18

kiekesan. de enkele-feits constructie voor dummies. met andere woorden: je mag homo zijn. maar niemand mag het weten. en ik maar denken dat Jezus niet voor nix maanden optrok met een dozijn kerels in jurken...

prins tinus dn derde | 15-07-10 | 21:16

De Spartanen waren er ook niet vies van om in elkaars lauwe Nutella te roeren, maar waren toch zeer goede strijders...

MichieldeMuiter | 15-07-10 | 21:14

Not my cup of tea.

kleingrutter | 15-07-10 | 21:11

Ramboy " First Blood" .... voor den hardcore gay...

MichieldeMuiter | 15-07-10 | 21:11

Goed advies: "Any soldier who feels harassed for any reason should tell the harassing individuals to stop".

juriste | 15-07-10 | 21:11

Remco999 | 15-07-10 | 21:06

Je hebt het linkje niet goed of je bent gewoon aan het fucken... Zie alleen maar een blonde trien die ligt te wachten tot ze wordt volgeblaft!

Inspektor Gurkenfick | 15-07-10 | 21:10

Je bent als homo tegenwoordig beter af in het Amerikaanse leger dan in een aantal wijken van onze, zo vooruitstrevende randstedelijke endeldarmen, Utrecht en Amsterdam bijvoorbeeld. Over het verborgen leed in de christelijke plattelands koloniën boven de rivieren maar te zwijgen.
Schrijf daar maar eens een stukje over voor de Amerika-bashende tokkies die hierboven reageren...

ekimov | 15-07-10 | 21:09

Leuke comments op Fox.

"Would any straight man be able to shower with women and not notice? If gay men or women cannot help how they are then tell me how they are going to not notice and even be turned on to others of the same sex when in that situation"

Vraag met toch af hoe veel generaties inteelt nodig zijn voordat dit soort plempsels ontstaan.

Sapperflapp | 15-07-10 | 21:09

De vraag is, wat neuq je liever als je in Irak gelegerd bent? Een geit, een schaap, een kameel of de konT van je maatje...

Inspektor Gurkenfick | 15-07-10 | 21:09

Ik wil niet veel zeggen maar Srebrenitsa was die Amerikanen echt niet overkomen! Daarnaast heeft het een van de grootse legers ter wereld. Dat vul je niet zoals bij ons met allemaal doorgeleerde meisje en jongens. Kuch! Daarnaast is Amerika van Huis uit altijd streng gelovig geweest. Ondanks dat hebben we het vrije denken van de Amerikanen. Grote instituten, daar draaien de molens nu eenmaal wat langzamer! Dus stop met zeiken over die Amerikanen anders keken we nu nog z/w tv met 1 zender. En zo kan ik nog wel even een partijtje doorgaan. Nogmaals: Srebrenitsa was die Amerikanen echt niet overkomen! En nu opzouten!

Kruiddamp | 15-07-10 | 21:08

Een leger vol braindead rednecks is ze prima,.. maar een paar homo's er tussen zou dan weer niet kunnen. Het blijft een dubieus volkje daar aan de andere kant van de oceaan.

Milosz | 15-07-10 | 21:07

Retired 36 year US Army, CW5, Warrant Officer: We have taken God out of our schools and many other venues. The bible states that being gay is not what our father wants. Again, go against the God that has blessed our nation over and over and we as a nation will feel his anger. Maybe we already are?

^

*sigh* en dan zeggen ze dat moslims erg zijn.

SeriousBusiness | 15-07-10 | 21:07

-weggejorist-

Remco999 | 15-07-10 | 21:06

@ Sliptong | 15-07-10 | 21:02
Ja, dat zou kunnen.
Maar men moet Verlossers geen woorden in de mond leggen die zij niet hebben gesproken. Hun volgzame malloten (volgelingen, aanhangers, discipelen) kunnen nogal woest reageren.

Fijnstoffer | 15-07-10 | 21:06

@Fijnstoffer | 15-07-10 | 20:57
Ik denk, maar vooral hoop, dat het een cynisch grapje van the sQuid was.

Sliptong | 15-07-10 | 21:02

@Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 20:58
Jezus kon over water lopen. Dan kun je eisen stellen.

Sliptong | 15-07-10 | 21:01

@ Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 20:58
Klopt.
Maar dan gaarne een tekst die hem kwoot (uit de 4 evangeliën dus).

Fijnstoffer | 15-07-10 | 21:01

The "A"-team doet de wenkbrauwen fronsen.

Sliptong | 15-07-10 | 21:00

O/T Maar wat is er aan de hand met Jeroen Pauw? Een beetje op de vlucht slaan na dat meneer gesnaaid was op Ibiza. Links elitaire schuinsmarcheerder. Ik wil niet stoken maar kunnen we even alles achterhalen????

Sliptong | 15-07-10 | 20:59

Fijnstoffer | 15-07-10 | 20:57
Jezus schreef niet: dat liet Hij anderen doen.

Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 20:58

Johnny Quid ; doe is bijbeltekst geven van "Dat schreef Jezus al in de Bijbel".
Ik geloof 't niet.

Fijnstoffer | 15-07-10 | 20:57

@ MichieldeMuiter | 15-07-10 | 20:39
Als er dan vervolgens ook nog wordt geroepen "I'm gonna kick his ass" zul je je snel afvragen of het hostile of friendly fire wordt...

Epische faal van de VS, again..

Off topic: Wanneer komt Rutger weer terug uit Ibiza?

jesrr | 15-07-10 | 20:55

@Dafman | 15-07-10 | 20:54
Angst. Gristelijke hypocrisie pur sang.

Sliptong | 15-07-10 | 20:55

Sliptong | 15-07-10 | 20:53
ROFLOL

Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 20:54

Krijgen we nou elke avond tasjestopics?

Bos Hout | 15-07-10 | 20:54

GI Jane. Alles is mogelijk.

Sliptong | 15-07-10 | 20:54

Je Naait Het Steeds. van achteren in dit geval.

NickName69 | 15-07-10 | 20:54

Hoe treurig kan 't zijn. Homo of hetero, wat boeit dat nou?

Dafman | 15-07-10 | 20:54

@Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 20:51
Suske en Wiske en de Rimmende Rangers

Sliptong | 15-07-10 | 20:53

@Henk Houthakker | 15-07-10 | 20:52
LOL! Inderdaad.

Sliptong | 15-07-10 | 20:53

Van de Britse krijgsmacht is het sinds jaar en dag bekend dat ze graag de polonaise zonder handen doen. De Yanken zitten nog in de ontkenningsfase.

Sliptong | 15-07-10 | 20:52

Don't ask, don't tell....

An die ARBEIT | 15-07-10 | 20:52

Jezus schreef het 200 jaar na zijn dood, waardoor het nog geloofwaardiger is.

Henk Houthakker | 15-07-10 | 20:52

Oei. Amerika bashen. Dat mag toch niet meer sinds de Grote Roerganger Obama aan 't bewind is?

psychonaut | 15-07-10 | 20:51

Sliptong | 15-07-10 | 20:49
Suske en Wiske en de geile generaal

Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 20:51

LOL @ the conservative comments.

Sliptong | 15-07-10 | 20:50

Suske en Wiske en Suckende SEALS.

Sliptong | 15-07-10 | 20:49

Joehoe mister Taliban look at the barrel. Not that one you silly goat.

Sliptong | 15-07-10 | 20:48

Heeee, GeenStijl doe eens spiegeltje!

Analia von Solmsch | 15-07-10 | 20:43

Goede site overigens, 'Comics with problems', er valt een hoop te leren.

Zeeschuimer | 15-07-10 | 20:42

Zit je dan in je schuttersputje met de kloppende ader van je "buddie " in je nek...

MichieldeMuiter | 15-07-10 | 20:39

Wat is dat Amerika toch verschrikkelijk

WeesFatsoenlijk | 15-07-10 | 20:39

Heaumeausensuele SEALs schoppen aars
en nog veel meer, zo wordt gefluisterd

Tobi | 15-07-10 | 20:39

Mooi man. Die progressieve wind door de GS burelen.

Pa Cartwright | 15-07-10 | 20:39

server ligt er nu al uit. misschien is het handig voor dit soort dingen ff een miror te maken.

dezeookalbezet | 15-07-10 | 20:39

Maybe they should get some hot seaman.

Stienesss | 15-07-10 | 20:37

wat maar weer eens bewijst dat militairen gewoon dommekrachten zijn.

blikjegrolsch | 15-07-10 | 20:37

Een instructie voor zwakzinnigen..

Zeeschuimer | 15-07-10 | 20:36

+1 voor de homosexuele SEAL

j3ro3ntj33 | 15-07-10 | 20:36

GEYLE pica trouwens GS

Vitamine C | 15-07-10 | 20:36

link 'hierrrr' is dood. Mirror?

snokkertje | 15-07-10 | 20:35

Een Seal kan vast ook heel ver spuiten :-)

Vitamine C | 15-07-10 | 20:35

He daar valt m'n zeepje alweer....

Zeaumaar iemand | 15-07-10 | 20:35

Had ook een heaumeau bij mij in dienst. Kwam hij later pas voor uit. Durfde gewoon niet...

Inspektor Gurkenfick | 15-07-10 | 20:35

Bill Hicks zei het al: Anyone stupid enough to join the army should be allowed in.

Korreltje Zout | 15-07-10 | 20:35

Grote massamoord, godverdomme leuk! (K3)

kom hoe heet ie | 15-07-10 | 20:35

server van tweede link rookt al bijna.

Liveon | 15-07-10 | 20:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken