
Is dat boffen voor Eberhard van der Laan, de kersverse burgemeester van Amsterdam: hij heeft zijn ambtsketting nog maar net om en hij kan gelijk thee gaan zetten. Check dit dan:
in één en dezelfde straat in Amsterdam-West zijn de afgelopen tijd meerdere homo's en lesbo's weggetreiterd, geïntimideerd, in elkaar geslagen, beroofd en uitgescholden. "
De daders staan altijd bij een groep jongeren die in de buurt hangt." Joh! En dat in 020- Gaza. Dat verwacht je niet. Waarmee wij natuurlijk niet willen suggereren dat de daders in kwestie allochtoon zijn (want in dat geval zijn het lieve jongens die een probleem met hun seksuele zelfbeeld hebben) maar wij willen wel suggereren dat de politie weer eens geen reet uitvoert. Net als in PvdA-burgemeester stad Utrecht mag je als homo gerust kapot worden gemaakt want "
de politie reageerde wisselend op de aangiftes". Nouja, tot nu dan. Nu heeft de pers er lucht van gekregen en is er plotseling het een en ander "in onderzoek". Eberhard! Leer nou van je voorganger: gewoon keihard aanpakken dat tuig. Rats knuppel er over en wijkverbod voor homohatend gajes. Of moeten we de lokhomo bellen? Wil je dat? Dat wil je niet he? Zo. En dan nu thee.
Reaguursels
InloggenAmsterdam is rijk aan een hoog percentage uit de ruif-vreters.Dit, en anders niets,verklaart de pvda overmacht in deze stad. Cohen zei iets van bij elkaar houden.
Hij bedoelde onder elkaar houden.De pvda is net als een piramidespel,duur doen met andermans geld.Totdat de geldstroom een keer ophoudt......
Eberhard, als ik je hoofd zie,denk ik 't eerst aan wasverzachter en dan aan een vla-flip.
Succes,en hou het onder elkaar. Arme echte Amsterdammers.
(Al slaat de manier waarop de nieuwe 020-paus is benoemd natuurlijk nergens op.)
Goede research, Brussen, klasse!
Prima dat je iemand afbrandt als hij faalt. Het is inderdaad nog steeds een teringzooi in 020. Maar wacht alsjeblieft effe tot die man de tijd gehad heeft om iets te verbeteren of verprutsen. Hoewel, inhoudsloos doorzeiken over kopjes thee is natuurlijk veel makkelijker.
(Terugverlangt naar de tijd dat geenstijl mensen pas bashte als ze het verprutst hadden.)
Om Marocs op te voeden, moet je ze eerst vertellen dat de Islam Fout is. Maar onze regering wil dat niet.
Het "Rob-Kamphuusje" doen blijft resultaten boekje. Wederom even hilarisch.
We zullen toch niet gaan denken dat deze man het zal redden met het tuig.
Hij is net zo'n thee drinker als die Cohen het is toch zo,n klote pvda figuur die 15 zetels hebben gehaald bij de allochtone en niet bij de Nederlanders die gewoon weten wat stemmen is, en niet eens Nederlands praten of kunnen lezen dat is de pvda, trek die zetels eens af van hetgeen ze hebben dan blijft er niets van die partij over.
Onbeschoft die Cohen om niet te praten met Dhr. Wilders nee gewoon thee drinken Cohen want het wordt in de regering ook gewoon niets met je.
Mensen over een jaar weer stemmen en dan stemmen op goede partijen zoals
VVD-PVV-CDA maar beslist geen linkse die alles gedogen. O ja ook jij Femke.
Over welke straat hebben we het eigenlijk? Dat moeten we wel weten. Dan kunnen we daar rekening mee houden als we weer door Amsterdam gaan banjeren.
Overgigens, verhuizen, verhuizen lees ik dan. Wie moet er dan verhuizen? Voor mij een vraag; voor u eeen weet.
Mezelf 14.16
Regel3
Dus "graag NIET"" i.p.v. "graag"
De politie moet de straten weer terugveroveren!
Hei-kneuter | 15-07-10 | 13:27: moet=moeten, Heikneuter!
Ahasveros | 15-07-10 | 10:29
Je doet het voorstellen als alsof de HAMC een stel padvinders zijn.
Kom op zeg!
Ze bezetten net als krakers illegaal andermans eigendom dus graag met twee maten meten.
Homosexuelen moet dood of weg, dat leert men in de Moskee
"als mensen bellen komen we langs en lossen we het op" aldus de politie woordvoerder. en als je dan weggaat neem je dan de dader mee ...? of krijgt die ruim de gelegenheid vast een voorschotje te nemen op zijn TBS-verlof en ramt de aangevert vast wat in elkaar ?
-weggejorist-
Dat gePVDA de hele tijd. Die partij wordt steeds kleiner maar keer op keer krijgen ze het maar weer voor elkaar om burgemeesters te leveren in grote steden. Hoe kan dat nou? Is dat democratie? PVDA stinkt!
Maar vooralsnog denk ik dat Van Der Laan (verhoudingsgewijs) nog wel behoorlijk ok is.
Theedrinken? Volgens de laatste berichten is Eberhard op dit moment onderweg naar West met een shotgun onder een lange zwarte regenjas.
Gayberhard.... ROFLMAO
Voor dat theedrinken wordt een lok-EberharDt ingezet. De echte gespt as we speak zijn ME uitrusting om.
*kuch* dit betreft de Jan van Galenstraat, een ongeveer 2 kilometer lange straat die grofweg loopt van ringweg tot Jordaan. Het adres van duizenden mensen dus 3 in 1 straat kan ruim worden genomen. Verlet niet dat het verantwoordelijke bontkragentuig zsm. in keihard heropvoedingskamp dient te worden gedumpert.
die jongeren oefenen hun recht op godsdienstvrijheid uit. ziet u dat dan niet. de partij van de armoe heeft het beste met ons voor en de rest moet zijn bek houden. waarom gaan die sportschool homo's niet eens terugslaan.
@Kruiddamp | 15-07-10 | 11:25
Bij welke knokploeg kan ik me aanmelden?
Ik wil wel graag lid worden, mits er contributie betaald moet worden..
het gaat goed met onze nieuwe nederlanders dat blijkt onder meer uit de reacties op GS want er maar ong. 445 reacties
hoeveel keer per week doet eberhartje zijn haartjes permanenten
jezus wat een kop ga toch eens naar een goede kapper man
Aktivist | 15-07-10 | 07:19
Mensen moeten natuurlijk niet weglopen voor angst, pesterijen of intimidatie. Het probleem is echter dat diegene die het overkomt er echter alleen voor staan. Er is namelijk geen hechte Hollandse gemeenschap die hun ondersteunt en gezamenlijk optreed. We leven in tenslotte in een rechtsstaat, maar als die rechtsstaat jouw in de steek laat, sta je er alleen voor, en dan is het leven moeilijk. Ik moest daarom behoorlijk stoom afblazen toen Job Cohen Wilders begon te beschuldigen dat hij tegen de rechtstaan aan schuurde. Terwijl hijzelf het bovenstaande jarenlang oogluikend toestond.
Er is echter maar één doelmatige oplossing voor dit soort problemen en dat is zo'n overlast gevende groep buitenlanders een paar keer met een ploeg flink aftuigen.
Je kunt ook Nederland aanklagen bij het Europese hof voor rechten van de mens. Daar zullen ze in Den Haag pislink over worden maar het krijgt wel internationaal de aandacht.
Het naïeve van de Hollandse bestuurders is dat ze denken dat dit probleem wel overwaait. Holland heeft tenslotte vaker problemen met nieuwkomers gehad. Maar de moslims zijn echter toch een ander verhaal.
Ik woon zelf in west en ik zeg depo.. enkeltje verwegistan met deze homohaters.
Verhuizen is de enigste oplossing op de lange termijn.
Dat is ook goed voor de doorstroming.
'de politie reageert wisselend op aangiftes ' - de ene dag niet voor de lunch, de tweede dag niet tijdens de lunch - en de derde dag moet je morgen terugkomen, want 'er is vandaag niemand meer die een aangifte opneemt'.
-
Tóch gloort er nog hoop: 'u kunt volgende week vrijdag middag ook telefonisch aangifte doen, tussen half twee en twee uur'.
Tja, zolang Amsterdam een links bolwerk blijft zal er niks maar dan ook niks veranderen, die stad heeft z'n allure allang verloren.
Eberhart zal een zwakke poging doen zich hard op te stellen (voor het zicht), het zal geen zoden aan de dijk zetten, het wordt helemaal niks.
Een beetje streng beleid, (wel met het uitdelen van boetes ivm tafeltjes die te ver op de stoep staan) wordt gelijk afgemaakt door de rooien en als facsistisch bestempeld.
Er staat ons nog wat te wachten, de Somaliers zijn ook in aantocht, gisterenavond een reportage gezien in netwerk!!
Somberheid troef.
@knerf | 15-07-10 | 10:07
Elke vergelijking met de Kraak-Sturm Abteilung gaat hier NIET op. HAMC veroorzaakt geen overlast, is nagenoeg selfsupporting en doen vttt aan liefdadigheid.
-
Dit in tegenstelling tot de islamjugend die in links-fascistoïde collaborateurs prima medestanders hebben gevonden...
wacht maar af. Eberhard gaat dat 'snoeihard' aanpakken: geen koekje bij de thee!!
Merkwaardig dat de naam van de straat niet vermeld wordt.
Of misschien juist niet merkwaardig... Men zou wel eens conclusies kunnen trekken.
Ook wachten we nog steeds op een ferm optreden van politie ne justitie tegen de Hell Angels die al jaren illegaal een stuk grond bezet houden en een gerechtelijke uitspraak aan hun laars lappen.
Kom op gemeente Amsterdam, u bent toch ook altijd zo flinks als het gaat om optreden tegen krakers.
@Sjeng de helle | 15-07-10 | 09:50
Dan klopt het toch! Elke ochtend als ik wakker word om te gaan werken voel ik mij al genaaid, ik mis alleen die grote muil of klodder spuug in mijn nek als dank voor mijn gastvrijheid. Maar als ik daar behoefte aan heb, dan neem ik wel de kortere route naar mijn werk.
schizoïde | 15-07-10 | 09:43
Daar lopen er al meer dan 14 miljoen van rond met een uithangbord "komt U maar, wij dokken wel voor U wij werken wel tot ons 67e en U mag rustig doorgaan met Uw activiteiten en vooral niet stoppen want U houdt een hele industrie op de been die anders werkelijk de handen moet laten wapperen".
Door dat "getheedrink" van al die idioten is leefbaarheid een begrip uit het verleden geworden, zie ook www.ditmoetikffkwijt.nl en hoe. Criminaliteit, overlast en vandalisme zijn troef. Zolang dit soort tuig de leiding heeft blijft deze neerwaartse spiraal onomkeerbaar en wordt het alsmaar erger. Ik zou bijna zeggen we moeten er maar mee leren leven...
De homo's moeten het recht maar eens in eigen hand nemen en de handen ineenslaan en die vervelende hang en kut marro's met hun handtasjes de wijk uitslaan. Ik weet zeker dat deze homo's en lesbo's dan wel door een ieder geaccepteerd zullen worden, en vervolgens kunnen de homo's en lesbo's dan stoppen om zichzelf als een aparte groep weg te zetten tijdens de gay pride, gay kermis, gay games en een heuse gay krant.
Homo's kunnen toch ook op de Olympische Spelen opvallen, Carl Lewis haalde er zeven gouden plakken, waarom dan Gay Games ? Hiermee schiet je het doel om geaccepteerd te worden voorbij.
Ook het filmpje wat Arie Boomsma heeft gemaakt, waarin een jongen aan zijn voetbalvrienden bekend maakt dat hij homo is schiet het doel voorbij.
Hij zegt hier in feite mee, ik ben anders als de rest.
Moet je voorstellen dat Boomsma een filmpje had gemaakt waarin een jongen tegen zijn voetbalvrienden zou zeggen ik ben hetero, dit zou net zo zot zijn.
Dus Homo's en Lesbo,s handen ineen en laat die hang en kutmar.... maar eens een flink poepie ruiken!!
@Sjeng de helle | 15-07-10 | 09:40
Stel je voor, dan zouden er ook nog 'lok-Hollanders' moeten komen.
schizoïde | 15-07-10 | 09:34
Klopt! maar de gewone mens heeft geen meldpunt discriminatie en andere dooddoeners ter beschikking. De gewone mens moet dokken en de muil houden.
Wel grappig dat als het om een Jood of homo gaat dit gelijk discriminatie is en overspannen nieuwswaarde heeft.
Terwijl dit tuig net zo asociaal en haatdragend is naar 'gewone' alledaagse mensen, en dat deze groep ELKE dag hier last van heeft, maar dan is het minder erg of zoiets!?...
Volgens mij heeft de PvdA een sponsordeal met Pickwick... Op z'n minst een kwantumkorting!
Dokter Wie? | 15-07-10 | 09:26
Sjezus, het is nog rotter dan ik dacht, wat een land is dit.
In Almere is het nog beter. Daar zegt de politie tegen verkrachte meisjes dat ze beter geen aangifte kunnen doen omdat hun naam dan op de aangifte komt en zo dus ook bij de daders terecht komt. En de daders zijn bekend bij de politie. En ja het zijn turken en marokkanen. En dit weet ik uit eerste hand.
Sliptong | 15-07-10 | 09:04
Geachte rouwdouw Sliptong.
Ik noem het mogelijk 'etnische zuivering'.
Wat wil je nog meer, dat ik iedere homo met een conflict op voorhand homohaat noem?
Well. that ain't gonna happen!
en dat allemaal te danken aan smerig links.tering tuig.
Bos Hout | 15-07-10 | 08:59
Precies, zo denk ik er over en handel er ook naar indien nodig dan komt er maar van wat er van komen moet, ik kapot die kapot, het is toch te gek voor woorden.
een overheid die haar eigen wetgeving niet navolgd, maar die wel pretenteert het machtsmonopool in handen te moeten houden? en die de burger die haar financiert in de steek laat, gewoon ziek en verrot.
@Einde van de Domheid | 15-07-10 | 08:01
En dus bagatelliseer je weer eens de kwestie. Mensen zoals jij worden op een dag wakker en.... Ach laat ook maar. Jij blijft lekker slapen.
Moet er vrij onsmakelijk uitzien wanneer Eberhomo z'n stem verheft en z'n vette wangzakken niet meer onder controle heeft.
@BasKoning | 15-07-10 | 07:52
En mocht het anders zijn, wat me overigens een rotzorg zal zijn daar 020 mijn stad niet is, is er nog voldoende tijd om allerlei associaties met theedrinken te bedenken.
Sjeng de helle | 15-07-10 | 08:56
www.youtube.com/watch?v=NelBNtNm8l0
wachtmeester de bruy | 15-07-10 | 08:44
Weet je, ik ben het gewoon spuug zat. Een paar dagen geleden trof ik een Mijnheer, 57 jaar die geen vlieg kwaad doet, die heeft een hersenbloeding gehad. De man loopt in een parkje in de buurt en wordt zonder enige aanleiding door 5 lieden ( geen Finnen) dermatig mishandeld dat hij ribben gekneusd had en bont en blauw achter gelaten werd.
Er is aangifte gedaan, de man heeft gewoon stom geluk gehad dat ze hem niet op zijn hoofd hebben getrapt anders had hij er in kunnen blijven. Wat voor klootzakken hebben deze menthaliteit? En we hebben een "Roverheid"die maar blijft pappen en nathouden. Maar haal het maar niet in je hoofd om het recht in eigen hand te nemen dan is het mis en weten ze je wel te vinden.
Drie homo's en een lesbienne in één straat? Dan zit er toch iets in het drinkwater in Amsterdam. Als bij ons in het dorp 1 homo woont dan is het veel. Wel zielig. Moet ie 10 kilometer fietsen naar het volgende dorp.
Maar aan de andere kant hebben we hier ook geen bontkraagjes. De enige allochtoon is de chinees en die heb ik nog nooit op straat zien rondhangen.
De enige overlastgevers hier zijn bejaarden die in de weg fietsen of hun koekblik achteruit een woning in parkeren omdat ze zwaar onder de gelegaliseerde 65+ dope zitten.
uitzetten ipv uitzitten
@ Sjeng de helle | 15-07-10 | 08:41
Als we ons nou eens zouden verplaatsen in dit voertuig met sleurhut deur bepaalde wijken hoeven we niet te emigreren.
www.youtube.com/watch?v=URTuJdgkfDo
Gaat naar de dealer.
*trekt beige regenjas aan*
kuch kuch! pssst, vd Laan is een lokburgemeester....
Heb je niet van mij. Uche uche.
Mensen allemaal emigreren lijkt me het beste, stik er maar in hier.
Sjeng de helle | 15-07-10 | 08:27
Wientjes, Bernhard. What's in a name.
wachtmeester de bruy | 15-07-10 | 08:28
Misschien dat dit helpt maar ze kunne beter gaan shoppen bij Shopping Center "Resocialisator & Gelijkmaker"
world.guns.ru/assault/as00-e.htm
@ Sjeng de helle | 15-07-10 | 08:13
Moggûh Sjeng.
Wie weet.
Kweet nog wel wat mosk.. eh "monumenten" om tegenaan te rijden.
Tis dat ik (en jij ook vermoed ik) ongewapend gevecht hep gehad vanwege mijn métier, maar als ik heaumeau was zou ik hier eens rondkijken:
www.selfdefense-academy.nl/
Bos Hout | 15-07-10 | 08:25
Beslist, en "Wientjes keek en zag dat het goed was".
Sjeng de helle | 15-07-10 | 08:24
Hij en Jan-Peter krijgen de Exportprijs denk ik.
Bos Hout | 15-07-10 | 08:20
Bij Corruptie BV van Karzai Bros. staan de bloemetjes weer in de bloei:
www.nrc.nl/multimedia/archive/00234/pa...
En met een beetje geluk wordt Eimeert nog "Zalig Verklaard "op Huis Den Bosch.
goh, hij doet het toch goed. De verliezers laten winnen. Da's echt niet links hoor.
Je hebt toch gewonnen.
Sjeng de helle | 15-07-10 | 08:15
OK, netjes van hem toch weer. En inderdaad is de bloemetjeskweek van zadengroothandel Karzai Bros. weer lekker op de rit daar.
Zijn voorganger heeft het met pappen en nathouden jaren volgehouden. Dat lukt deze held ook wel...
Bos Hout | 15-07-10 | 08:13
Nee die heeft hij al gehad, zo in de trend van "Niederland bedankt für die Bloemen".
Sjeng de helle | 15-07-10 | 08:10
Eimert inderdaad. Was 'm al bijna vergeten. Moet die niet de afscheidronde in Afghaniland doen?
wachtmeester de bruy | 15-07-10 | 08:08
Moggûh maat,
Is dat de nieuwe "Swiffert"van de toekomst?
Bos Hout | 15-07-10 | 08:07
Ons "Bloemetje" is een Rollmodel, en Eimertje een Ghristen Missionaris zonder taakomschrijving.
wachtmeester de bruy | 15-07-10 | 08:08
HAHAHAHA!
Da's een goei!
Die zet ik even onder mijn favorieten.
Moggûh.
Kweet nog een privé chauffeur mèt auto veur Zwijnhart v.d. L.
www.youtube.com/watch?v=SyOlzs8hpIo
Sjeng de helle | 15-07-10 | 08:02
Schattig weer, die Dijsselbloem:
'Als je geen doelen stelt ( ) kun je later ook niet beoordelen of de extra inspanning zin heeft gehad.'
Ja Jeroentje, dat had jouw partij dus moeten doen, dus hou die cliché's lekker bij je.
Einde van de Domheid | 15-07-10 | 08:01
Amsterdam is letterlijk een kleine stad. Waar reken jij New York onder? Alleen Time-square en Manhattan?
London idem, een metropool. Natuurlijk komt criminaliteit overal voor. Maar Amsterdam is qua oppervlakte niet te vergelijken.
koerbagh ® | 15-07-10 | 07:54
Amsterdam is een buiten de voegen gegroeid dorp.
cohenfen | 15-07-10 | 07:33
Wow, wat een spreker is die man zeg, met zeer steekhoudende argumenten, er is 1 homopaar gered van een wisse dood so it's all good!!
Moeilijk he, discussieren en argumenteren?
En wat voor lik op stuk beleid is er dan toegepast m'n beste?
Een goed gesprek met de ouders via een tolk?
Zou dit de reden kunnen zijn?
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/2...
Wat mij opvalt is dat het nooit gebeurt bij homo's lesbiennes van de Rechterlijke macht, natuurlijk zitten ze daar ook tussen, maar ja..... laat ik het hier maae even bij laten.
zeefert | 15-07-10 | 07:35
Inderdaad. Laatst zag ik een paar muziek clipjes die waren opgenomen in die tijd (allemaal van die flamboyante homo-sexuelen die lekker stonden te dansen)
Wedden dat dat tegenwoordig niet meer kan? Ze zullen hoogstwaarschijnlijk met stenen bekogeld worden of iets dergelijks.
Een beetje een raar voorbeeld, maar. Homo's wegpesten is ook raar
koerbagh ® | 15-07-10 | 07:54
Vanuit dat perspectief?
Amsterdam is een kleinere stad met relatief weinig problemen.
Als er ambtenaren uit London of NY komen dan zeggen ze altijd (in Slotervaart ed: 'wanneer komen nou de slechte wijken'?)
Nederland voetbalt zoals de PVV politiek bedrijft, men schopt een beetje om zich heen, bereikt er nog wat mee ook en verwerft de hoon van de wereld.
Als je in de problemen in bovenstaande straat etnische zuivering meent te zien, dan lijkt me Eberhard een tough cookie. Jhim van Bemmel bijvoorbeeld zou twee keer zijn hoofd laten zien, de kranten volboeren en het vervolgens achterlaten.
@Einde van de Domheid | 15-07-10 | 07:42
Amsterdam IS een kleinere stad.
@Sliptong | 15-07-10 | 07:33
'Ik geef het het voordeel van de twijfel
Ik wacht nog even af.'
Was dat niet het motto van de incakoning, toen de spanjaarden zuidamerika binnenvielen?
@cohenfen | 15-07-10 | 07:33
Waarom meet u toch met twee maten? Oh: omdat u een cohen fan bent?
Als een kudde pvv stemmers een moslimgezin hun huis uit proberen te trappen, maar keihard lik op stuk beleid van de politie zou dat op het laatste moment hebben kunnen voorkomen. Zou u dan 'moord en brand' schreeuwen? het een rel, een schandaal noemen? dat een kudde pvv'ers uberhaubt PROBEERT een moslimgezin het huis uit te pesten? zou u daar niet heel, heel boos over worden?
dat het politieoptreden hielp? prima! maar u vergelijkt appels met peren: een moord die niet opgelost word is erger dan een moord die wel opgelost word, maar de moorden zijn even erg hoor!
En nu, wat in werkelijkheid (!) gebeurt: dat een kudde moslims WEL met success een homopaar uit hun huis mept, en dat de politie helemaal NIETS doet! zou u het dan een rel vinden? zou u dat in de pers willen zien? of zou u dat willen afdekken en uit het oog ontrekken? zodat het volk onwetend blijft van de facistische grapjes die de islam hier in Nederland uithaalt!
u zegt het zelf: u kent twee homos, die door moslims bijna uit hun huis werden gepest! wat vind u nou van zo iets? kan dat zomaar in nederland? kennelijk! wat voor mensen DOET zo iets? pvv'ers? welk geloof leert er nou, dat homos minderwaardig zijn, en klappen verdienen? de ehm... de ehmm..
In uw geval hielp het politieoptreden: wat raad u homos aan, bij wie het politie optreden NIET helpt? rennen? vluchten? ONDERDUIKEN?
Mogguh @ All,
Is de Moskeet al ontruimd?
Of staan de Heaumo's nu in de aandacht?
koerbagh ® | 15-07-10 | 07:27
Vd Laan is op dag een op werkbezoek gegaan in een van de politietechnische probleemgebieden in Amsterdam. Hij wordt niet genoemd in dit artikel en een dag na de huldiging. Met een van de homo-stellen nog op vakantie is werkelijk te vroeg voor een reactie. Als je in een wat kleinere stad woont moet je niet direct de mores op Amsterdam gaan projecteren.
Zou een clubje potenrammersrammers nou ook thee krijgen, of juist hogere straffen? Als je beschermingsgeld afdraagt aan een organisatie de geen bescherming levert, mag je dan jezelf beschermen en je contributie terugvragen? of werkt dat zo niet?
@Kruiddamp | 15-07-10 | 05:24
Dus: Nederland word gekoloniseerd? En wat zouden de aboriginals daar van vinden? Men probeert ons land te bezetten, en de orginele bewoners 'weg te drukken'? dus de pvv is in weze een bevrijdingsbeweging, en de islam de bezetter? zie ik het zo goed?
Wat zou u doen als wij uw land probeerde te koloniseren? Zou u dan gewapend verzet tegen de kolonisator plegen om uw land te bevrijden?
Is Edelhert al bij Job ingetrokken?
Amsterdam was 10 jaar terug de homo-hoofdstad van de wereld, nu vluchten de homo's weg ivm geweld en intolerantie. Zijn de homo's veranderd of de stad?
Linksch menschen hebben zo'n hekel aan rechts dat ze ondanks alle geluiden niet willen toegeven aan rechts dat ze gelijk hebben. Die koppigheid heeft ons Geert gegeven en hoe koppiger ze worden hoe groter Geert wordt.
Ik ken twee verhalen van homo's uit de wijk wegpesten in de Baarsjes waar de politie meteen heel goed heeft opgetreden, lik-op-stuk, en die daardoor niet in het nieuws zijn gekomen. De homo's worden niet meer lastiggevallen en er is niets meer aan de hand. Maar in dat soort verhalen is de pers natuurlijk niet geïnteresseerd, en GeenStijl al helemaal niet.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Eerst zien dan geloven. Ik vind Eberhard iets daadkrachtiger overkomen dan terror Job. Ik wacht nog even af.
koerbagh ® | 15-07-10 | 07:27
Goeiemorgen. Zolang er geen verkozen burgemeesters zijn in Nederland vrees ik dat er weinig zal veranderen.
@necrosis | 15-07-10 | 07:24
ontheturtlesback.files.wordpress.com/2...
Dat zou de PvdA ook eens moeten krijgen voor het kop-in-zand beleid.
Ha ha,... Eberhard iets hard aanpakken ? BertBrussen, ik neem aan dat dat sarcastisch bedoeld is ofzo ? Ik las onlangs in een interview met hem in de Volkskrant dat hij altijd uit is op "deescalatie". (Ik denk dat dat de officiele term is voor thee drinken binnen de PvdA.) Dus wat dat betreft hoeven we van hem echt niets te verwachten. Geachte Homo's van Amsterdam West, ik zou maar vast wat verhuisdozen kopen en naar het veel liberalere platteland vertrekken.
*koffie over hoofd giet en koekjes in neusgaten stopt*
@Einde van de Domheid | 15-07-10 | 07:14
Of je nou 10 dagen of 10 jaar burgemeester bent: je treedt meteen krachtig naar buiten in woord of daad als bepaalde burgers van je stad andere burgers van je stad het leven onmogelijk maken. Het blijft gewoon stil. Dan zit je niet goed in elkaar. Wat jij verder ook lult, NSB-er.
@Einde van de Domheid 7:11
Klopt, maar soms is fictie leuker dan de werkelijkheid.
En speciaal voor illuvatar: werkeleikhijdt!
Kruiddamp | 15-07-10 | 05:24
Zelfreinigend vermogen, amehoela! In goed Nederlands noemenwe dat ethnische zuivering.
Om met de voorganger van Eberhardt te spreken:
"Als je er problemen mee hebt om in onze prachtige stad uitgescholden/getreiterd/in mekaar geslagen/weggepest te worden, moet je vooral weggaan".
@illuvatar 7:06
*bullepees pakt*
maagwand | 14-07-10 | 23:28
Ik ben een keer eerder een NSBer genoem hier.
Op dat moment hadden Fleauxe en anderen grapjes (Gas, vakantie, concentratie) over Joden NAV een mail van een Joodse man.
Je kunt me geen NSBer noemen omdat Eberhard van der Laan goed in elkaar zit.
Sowieso niet!
De man is een paar dagen burgemeester.
Theedrinken is een slappe joke met een baard, een Moslimbaard.
@necrosis | 15-07-10 | 06:55
U wilde iets gaan suggereren dat hierin alle vakantiegangers met (sub-)tropische bestemming een plaats zouden kunnen krijgen en op kosten van de sultan een geheel verzorgd werkbezoek aan het thuisland getrakteerd kunnen krijgen, gelijk de Weertse (weirdse) Marokse gemeenteraadsleden?
necrosis | 14-07-10 | 23:08
Necrosis, jij loopt hier al langer mee, je zou beter moeten weten.
@necrosis | 15-07-10 | 07:00
*greinzent broek zakken laad en riedje aanrijkd*
illuvatar | 15-07-10 | 06:54
Ai, hoofd tegen tafel bonkt. .... Lange nacht.
* Bacardi weggooien doet*
@illuvatar 6:54
Racisitische?
Bukt u even, u kent de procedure!!!!!!
*grrrrrrrrinnik*
@DANNY3960 6:48
Een groot vliegtuig?
Je bedoelt de Russische AN225?
Die is zó groot, daar passen alle....... eh, daar kan heul veul in.
Hoofd schudT en diepe zucht slaakt om DANNY3960 | 15-07-10 | 06:52
@Cello Nudi | 15-07-10 | 06:15
Dat is een zeer rascisitische opmerking. Niet alle Marokkanen zijn slecht, integendeel, er is een groep binnen de Marokkaanse gemeenschap die zich keurig gedraagt en zich schaamt voor het negatieve beeld van de overige 99,99%.
*hoofd schud en diepe zucht slaakt........ koggie*
Attentie! Attentie!
Alle Tokkies in oranje shirt naar Schiphol. Daar zal een groot vliegtuig landen!!!!!
Olé, olé, olé olééééééééé, met z'n allen , met z'n ahalen......
www.nu.nl/binnenland/2293053/grootste-...
-weggejorist-
Ik ga maar weer eens iets doen enzo.
Fijne dag @ all !
Laters.
Overigens zouden de mensen van het Blijf-van-mijn-lijf huis ook iets kunnen betekenen, in die wijk.
De Kip van Columbus !
Zeg maar.
Oja, ook niet geheel onbelangrijk.
De kip was eerder dan het ei.
Kruiddamp | 15-07-10 | 05:24
Zak jij even lekker door je kruis!
"(want in dat geval zijn het lieve jongens die een probleem met hun seksuele zelfbeeld hebben)"
En terecht, het zijn in veel gevallen latente relschoppers.
De Aarsonaut | 15-07-10 | 05:36
In dit geval is harten Boer troef.
Kruiddamp | 15-07-10 | 05:24
Lees ik daar 'aanpassen' ?
He he, leuk stuk. Ik stel voor dat we de konthomo met gestrekt been inzetten.
Ik zou bijna met een -Gees en Getsjets- tasje door die wijk gaan lopen.
Kijken wat er gebeurd en wie er aan het langste eindje 'trekt'.
Om maar in vrolijke termen te blijven.
Mogge @ all.
Turken en Marokkanen zijn nu eenmaal een beschermende bevolkingsgroep in Nederland en hun gedragingen zijn blijkbaar van ondergeschikt belang aan dat van de aanstoot gevende. Tevens dient men deze voorvallen te belichten vanuit een bepaalde verhouding van de bevolkingssamenstelling. Doelende op het feit dat als een heel dorp 1 persoon excommuniceert het maatschappelijk bijna onmogelijk is om daar iets aan te doen. De vraag dient zich dan aan, bij welke maatschappelijke verhouding van een bevolkingstegenstellingen kan men wel overgaan tot corrigerend handelen? Anders bekeken, zou men in deze situatie kunnen spreken van het zelfreinigend vermogen van een bepaalde bevolkingssamenstelling. Dit zelfreinigend vermogen moet u zien naar een voorbeeld: Als in een bepaalde Nederlandse wijk voornamelijk Turks/Marokkaans gesproken wordt is dat omdat de meerderheid van die wijk dat zo wilt. Het reinigt als het ware datgene wat niet gewenst is. In dit geval dus de Hollander.
de tandarts | 15-07-10 | 04:46
If it ain't country it ain't music.
www.youtube.com/watch?v=byQIPdHMpjc&am...
@brakke Obama
Hier wordt het nu wel geleidelijk stiller (Pittsburgh)
-weggejorist-
De B-kant van het singeltje in de jukebox.
Zowel de a-kant als de b-kant zijn opgedragen aan mark twain in de kliniek.
www.youtube.com/watch?v=L47GQG12WHg&am...
Bon. Ik ga maar eens vroeg te bedde. Morgen een druk program op stapel.
*stekker uit juke-box trekt en licht uitknipt*
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 03:02
Truste LaVie. Cya next time!
Gooit nog een kwartje in de jukebox.
www.youtube.com/watch?v=hnzHtm1jhL4&am...
*schop tegen juke-box geeft*
www.youtube.com/watch?v=9hvA0wWTIv4
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 02:58
Dan ken je deze vast ook wel. Geen fascistisch samenzang a la Die Fahne Hoch of de Internationale maar jammen en plukken aan die fekking bass, gidverdimme!
www.youtube.com/watch?v=LjOM5YjMZ8w&am...
Ik ga ook maar eens slapen.
Sleepwell@all
Parsons | 15-07-10 | 02:40
Alle credits in deze voor Lets Kuttekrap.;)
.. maar niet aan de overkant (van de oceaan).
... en toen werd het stil...
@Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 02:39
Het is me de ban niet waard.
boeglul | 15-07-10 | 02:36
Just one click away.........
nl.wikipedia.org/wiki/Das_Lied_der_Deu...
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 02:21
Dat is een fijn stukje gitaarspelen naar de mensen toe.
@Parsons | 15-07-10 | 02:34
Het was maar een maatregel om mee te beginnen.
Wat is jouw voorstel?
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 02:32
*heheheh*
Ik zou zo graag ook eens een muziekje met een audio fragmentje willen plaatsen maar heb slechts een paar regels tekst... jammer.
"Einigkeit und Recht und Freiheit!
Für das deutsche Vaterland!
Danach laßt uns alle streben
Brüderlichg mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
Sind des Glückes Unterpfand -
Blüh im Glanze dieses Glücke,
Blühe, deutsches Vaterland!"
@Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 02:31
Die aanpak is mij veel te mild hoor.
Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 02:25
Dat wist ik want je hebt dit nummer al vele malen geplempt!;)
@Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 02:20
Ik heb het ook helemaal gehad met Van der Laan en dat pijprokende linksdraaiende yoghurttuig kliekje van hem.
Wie pvda gestemp heeft mogen ze wat mij betreft stante pede oppakken wegens landverraad.
Parsons | 15-07-10 | 02:07
Sterkte ermee!
Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 02:20
Mooi nummer! Sleep well!
La Vie En Rose | 15-07-10 | 02:21
Onbewust moet ik bij die laatste links om 02:20 aan u gedacht hebben.
Bonne nuit.
*out*
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 02:21
Hehehe. Les Claypool is momenteel mijn favo muzikant. Good Choise!
DANNY3960 | 15-07-10 | 02:02
Hier nog zo één. Ik weet natuurlijk wel het een en ander en als er iets onverklaarbaars gebeurt, ga ik eerst zelf van alles doen op het op te lossen, maar hier kwam ik toch niet uit. Enfin weer wat geleerd!
Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 02:04
Lol, of een homohater, dat ken ook ;)
Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 02:05
Neem voortaan je moeder in de maling ja! Ennuh ik heb jou toch niks gevraagd, of wel soms?;)
Hier een muziekie voor je om je te laten zien dat ik het tenminste wel goed voor heb met jou!;)
www.youtube.com/watch?v=MEDB4xJsXVo
Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 02:14
Wel duur.
(is dat het meest gevatte dat ik te melden heb? Ik vrees van wel en dat Vd Laan niet zo'n inspirerend onderwerp voor een late-nachttopic is)
Morgen weer op. Nu dan maar naar bed.
Truste allen
www.youtube.com/watch?v=IQGNpRnFNgM
Françoise Hardy - Mon amie la rose
www.youtube.com/watch?v=KeP-bJFg1bQ
@Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 02:10
Is ook een mooie hobby.
Muzakje..........
www.youtube.com/watch?v=3xJWxPE8G2c
Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 02:09
Die vliegen een vliegtuig in die torenflat.
@G1 Links | 15-07-10 | 02:03
Eh... mooi man!
Of hoe doen moslims dat?
Ook al lijkt die Eberhard mij wel een geschikte vent.
Om met zijn hoofd naar beneden van een torenflat gegooid te worden.
Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 02:05
Jamaar, jamaar, in nood helpt men toch z'n vrienden?
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 02:04
Ja, meestal wel :) En heb zeker geen zin in een discussie. Veel te moe en zit nog te werken ook. #bah
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 02:01
Nee hoor Lavie. Just kidding. Maar we zitten hier niet om jouw computerproblemen op te lossen, we zitten hier om Eberhard te bashen jah?
Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 01:58
Mijn zonnescherm natuurlijk!
Parsons | 15-07-10 | 01:59
Meestal wel toch? Of had je zin in een felle discussie
La Vie En Rose | 15-07-10 | 02:01
Hopeloos die gast. 't Zal mij niet verbazen als hij -Allah verhoede het- homo is.
@Parsons | 15-07-10 | 02:00
Nee, weeralarm was vals alarm dus mn generatortje heeft besloten dat ik nog extra internet uren heb..
La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:57
Oef!
Een PC is voor mij net als een auto, ik stap in, stop de sleutel in het contactslot en draai hem even naar rechts, wanneer hij dan niet VROEM doet ben ik de lul.
Dmitri Dmitrievitsj | 15-07-10 | 01:57
Dat blijkt!;)
@G1 Links | 15-07-10 | 01:57
En dáár heb je een account voor aangemaakt?
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:53
Kudt, dan zijn we het eens.
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:55
Welk scherm?
@ Parsons
U is onduidelijk..
DANNY3960 | 15-07-10 | 01:54
Haha, ik ook! Twijfelde zelfs even of ik de goede term had gebruikt.
La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:55
U heeft het bij het rechte eind hoor, die Lets Kuttekrap weet er gewoon niets van.
Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 01:48
huh, zo noem je toch die balk onder en bovenaan je scherm?
Lets Kuttekrap | 15-07-10 | 01:48
Huh? En ik dacht dat ik hier DE digibeet was.
Markies de Schade | 15-07-10 | 01:30
Ja dat bedoelde ik.;)
Parsons | 15-07-10 | 01:47
Ik heb niks tegen gelovigen bashen maar vind het ontoelaatbaar dat joden in bepaalde buurten niet met een keppeltje op durven te lopen uit angst voor moslimjongeren.
Ik had toch gestemd?
Ik heb de oplossing!
Vanaf nu wordt het niet meer toegestaan dat de ene burger de andere wegtreitert, berooft, in elkaar slaat, uitscheldt. Wie dat toch doet wordt gestraft. Dat kan makkelijk, want het is al verboden.
Ook wordt de regel toegevoegd dat seksuele geaardheid, religie, etniciteit etc. er niet bij worden gehaald, omdat het niet ter zake doet. Wie dat toch doet is een lul.
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:33
Wat is een taakbalk?
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:37
Ik schrok al. Alhoewel er natuurlijk niets is met jodenbashen. Toverkaboutergelovers kunnen niet belachelijk genoeg gemaakt worden.
@verraad van links | 15-07-10 | 01:35
Mijn dank is groot!
@DANNY3960 | 15-07-10 | 01:37
De F11 toets met dank aan verraad van links
@Parsons | 15-07-10 | 01:35
Ook hartstikke bedankt. Zit al een paar uur te klooien, kon bijna niet op deze pagina komen enz.
La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:28
Correctie: de laatste zin: moslims moet natuurlijk homo's zijn.
Parsons | 15-07-10 | 01:33
Thanx. ;)
La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:33
Laat me de oplossing even weten, zit met hetzelfde probleem.
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:33
F11?
*nu echt out*
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:33
Hint: druk op de Windowstoets -> linksklikken -> slepen.
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:28
Laatste zin: huh?
OT. mijn laptop doet raar. Heb iets gedaan, weet niet wat waardoor zowel de taakbalk boven als onderaan het scherm verdwenen zijn. Weet iemand wat ik moet doen om die weer terug te krijgen?
*out*
La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:28
U bedoelde homo's en joden? Moslims die moslims terroriseren heb ik niet zo'n moeite mee hoor.
@Professor Superhirn | 15-07-10 | 01:27
Darth Hideous.
Parsons | 15-07-10 | 01:16
Ik ben ook van de harde aanpak maar je moet ergens beginnen. Bij moslimouders komt dit onderwerp niet aan de orde, dus moet je daar zo jong mogelijk mee beginnen.
En diegene die zich nu schuldig maken aan het terroriseren van moslims en joden
moeten keihard worden aangepakt!
Man, wat lijkt die vent toch op Darth Sidious.
www.google.nl/search?sourceid=navclien...
Heads or Tails | 15-07-10 | 00:23
Vandaar de vele overwinningen door Vlaanderen bij 10 voor taal.
Parsons | 15-07-10 | 01:19
Voor afgezanten van een middeleeuws denkend deel van de natie lijken ze me wel geschikt ja. Tussen de varkens geplaatst, dat spreekt voor zich. Hoewel ik deze RVS-uitvoering toch te luxe vind, neem dan hout.
Jeugd met uitzichtloze positie niet alleen in Nederland, ook in spaghetti-land.
Zes op ieder tien Italianen onder de 34 woont bij mama, omdat zelfstandig wonen er financieel niet in zit. (waaronder 3 op iedere Italiaan tussen de 30 en 34). Geen wonder want de jeugdwerkloosheid bedraagt 30 procent en stijgt. In Spanje is bijna de helft van de jongeren werkloos, in een land waar de crisis nog lang kan duren (en nog veel erger kan worden). In alle rijke landen raken steeds meer jongeren in een uitzichtloze positie en worden ze gemarginaliseerd. Dat kan in een of ander land misgaan. En daarna overslaan. Dat recept is in 1968 vertoond. De voorgaande cijfers komen uit een analyse van de slechte positie van de Europese jeugd van Edoardo Campanella, gezaghebbend Italiaans econoom en adviseur van de Senaat. Hij denkt dat er alle reden is aan te nemen dat ergens de vlam in de pan zal slaan. Net als in '68.
welingelichtekringen.nl/komt-er-opstan...
@koerbagh ® | 15-07-10 | 01:17
Nee, was goed te zien dat het draaibare gedeelte van de barkruk er nog uitstak. Detectiepoortjes gingen ook steeds af en mensen scandeerden; flikker die Koerbagh eruit. Wilde me er verder niet mee bemoeien...
@Parsons | 15-07-10 | 01:19
Is ook goed. Een fin ondersteboven hangen aan een Latijns kruis lijkt me helemaal -dubbel- leuk.
*slaapjalaba aandoet en slapen gaat.
(moeder aller geeuwen wereld doet laten zien)
Markies de Schade 01:10
Vond het wel de moeite waard om deze plemp, met een beetje hulp, twee keer te plaatsen.
@Parsons | 15-07-10 | 01:16
Ik denk dat mijn methode van aanpak er niet erg van afwijkt.
@verraad van links | 15-07-10 | 01:14
Zo iets?
mince.be/winkel_afbeeldingen/categorie...
@ojédiaré | 15-07-10 | 01:13
Weet je zeker dat het niet andersom was? Dat je de bijenkorf in haar hebt gezien?
@La Vie En Rose | 15-07-10 | 01:10
Dit bezien vanuit het onderwijs is één ding, ik ben meer van de keiharde aanpak. Een aanpak die zelfs hier niet besproken kan worden, maar een garantie is voor succes.
De daden van een groep die homoseksuelen opknoopt, dochters doodt als die hun hoofddoek (of erger) uitdeden voor de verkeerde man, die dochters doden als die niet willen trouwen met de uitgekozen man, vrouwen slaan, ongelovigen willen doden, de daden van zo'n groep wil Abigail Esman niet relativeren. Esman heeft het verbaal aan de stok met de radicale islam. Zij heeft zich gekeerd tegen het dwaze plan om een moskee te bouwen bij Ground Zero. En ze schrijft, waar ze de kans maar krijgt, dat er een stroming is binnen de Islam waar je als beschaafd mens geen respect voor kan hebben.
Daardoor ligt ze er in sommige verlichte kringen in Amerika uit, schrijft ze in Forbes. Darrdoor wordt ze uitgemaakt voor Nazi en voor hater van de Islam. Dat ben ik niet, schrijft ze. Maar ik heb wel een fobie voor zogenaamd verlichte mensen mensen die hun eigen waarden waardeloos verklaren.
welingelichtekringen.nl/ik-vind-hen-di...
@Parsons | 15-07-10 | 01:11
*aan balknevel denkt*
koerbagh ® | 15-07-10 | 00:44
Dan heb ik haar laatst nog in de Bijenkorf gezien.
@verraad van links | 15-07-10 | 01:03
*iets met stokken mompelen doet* #bdsm
uitdekleigetrokken | 15-07-10 | 01:08
Jouw interwebz is kudt zie ik
nenny | 14-07-10 | 23:39
Hou toch op met lokhomo's, lokjoden en andere lokkers. Ook weer zo'n 'creatief' zwaktebod, afkomstig uit de hoge PvdA-goochelhoed. Bij de wortel aanpakken, te beginnen op de basisschool met homoseksualiteit als verplicht onderdeel van seksuele voorlichting. Vervolgens als verplicht onderdeel in bv de eerste 2 klassen in het voortgezet onderwijs en tegelijkertijd als verplicht onderdeel van de inburgeringscursus, dan heb je de ouders ook te pakken.
Als je hiermee pas op het voortgezet onderwijs begint dan ben je te laat. En die docenten die dit thema niet bespreekbaar durven te maken (veelal afkomstig uit
-hoe bestaat ut- PvdA/Groenlinkshoek) uit angst de moslimjongeren tegen zich in het harnas te jagen, zijn natuurlijk watjes en eigenlijk niet geschikt om les te geven.
Maar goed, we moeten roeien met de riemen die we hebben, dus het niveau op de PABO's en lerarenopleidingen moet niet alleen omhoog maar ook weg met die laissez-faire houding en de leraar is mijn beste vriend filosofie. De meester/juf, docent en docente zijn de baas. Van het allergrootste belang is dat docenten beschikken over sociale vaardigheden, een natuurlijk overwicht en over voldoende vakkennis. Die eerste 2 vaardigheden zijn niet iedereen gegeven, maar vallen deels aan te leren.
Heads or Tails 00:05
"Niet dat ik er probleem mee zou hebben"
Zijn Nederlands is inderdaad kudt.
Heads or Tails 00:05
"Niet dat ik er probleem mee zou hebben"
Zijn Nederlands is inderdaad kudt.
@Parsons | 15-07-10 | 00:58
De meeste finnen zijn er ook heus niet vies van. De grootste homofielenhaters blijken achteraf vaak zelf flikkers te zijn. Het moet ze alleen nog even *kuch* duidelijk gemaakt worden.
@ koerbagh ® | 15-07-10 | 00:51
Het is bekend dat moslims interesse in de arabische taal aangrijpen om de niets vermoedende student te winnen voor de islam door hem steeds te voeden met koran teksten.
Dat kan ook niet anders want er zijn eigenlijk bijna geen fatsoenlijke boeken in het arabsch verschenen.
Ons eberhardje zou een weleens een......... kunnen zijn.
@verraad van links | 15-07-10 | 00:54
Ik zeg: doen!
Ach, de tijd komt er weer aan dat de mensen voor zichzelf opkomen en geen politie nodig hebben.
@Parsons | 15-07-10 | 00:52
Ze zouden eigenlijk gewoon zo'n fin eens moeten grijpen. Op de Spetters manier. Dan leert dat tuig het wel af.
@Boer in 020 | 15-07-10 | 00:48
Je weet dat hij in de Baarsjes heeft gewoond en daar trots op is?
@titsme | 15-07-10 | 00:49
Ja, altijd zelfde liedje. Feestje. Dronken. Uitgegleden op. Wat een pech hebben sommigen ook...
Heb me weer eneurm misdragen. Sorry. *out*
Op zich is het vreemd dat homo's zich dit gedrag laten welgevallen.
Ik bedoel je laat je wel door een tampeloeris in je anus beroeren, maar je kunt niet voor jezelf opkomen als een paar rifapen je lastig vallen?
Het eerste getuigt van ernstig veel moed en een hoge pijngrens, het tweede duidt op het tegenovergestelde.
Rare jongen, die heaumeau's.
"U weet dat Van der Laan in Amsterdam West gewoond heeft en de taal van de straat spreekt?"
@Boer in 020 | 15-07-10 | 00:48
Hij spreekt Arabisch? Dat wist ik niet. Voorspelt weinig goeds, overigens.
verraad van links | 15-07-10 | 00:45
Wist je dat er regelmatig homo's op de eerste hulp van ziekenhuizen belanden met allerlei attributen in de endeldarm? Een doorgeschoten banaan, een blikje cola, enzovoorts.
@Parsons | 15-07-10 | 00:47
U weet dat Van der Laan in Amsterdam West gewoond heeft en de taal van de straat spreekt?
@Boer in 020 | 15-07-10 | 00:40
@Wasabisnuiver | 15-07-10 | 00:40
Jullie weten dat EberhardT een PvdA'er is?
Sportieve prestaties naar etniciteit is lulkoek, dames en heren. Er zijn ook geen wereldtoppers op schaatsen uit Ecuador, Litouwen of Senegal. Marokkanen en Surinamers komen wel heel ver in voetbal en vechtsporten.
@Boer in 020 | 15-07-10 | 00:44
In hetzelfde bericht had Herr Von Der Lahn al zijn afschuw kenbaar kunnen maken en een harde aanpak kunnen aankondigen. Beide zijn afwezig.
Gebrek aan daadkracht staat derhalve al genoteerd.
Hoe linkser, hoe Slinkser!
@titsme | 15-07-10 | 00:40
Nou, die darmwand kan echt wel het één en ander hebben hoor. Zelfs zonder smeermiddelen en/of inwijding. Anders ben je echt een mietje.
Dus.
Om mijn mannelijkheid tegenover homofoob Geenstijlistan te bewijzen:
www.youtube.com/watch?v=NWnyX12u9tQ
@ojédiaré | 15-07-10 | 00:41
Ik wens haar ook een fijne vakantie en ik hoop dat ze niet aan de bar gaat zitten, ze zakt zomaar over de barkruk heen. Da's een raar gezicht kan ik je vertellen.
@koerbagh ® | 15-07-10 | 00:42
Het is vandaag geschied en gechroniceerd. Hij kan nog, derhalve.
@Brakke Obama | 15-07-10 | 00:34
Een gestudeerd mens! Hulde! U heeft volkomen gelijk. Het Amsterdamse dialect is eigenlijk een afgedwaald Antwerps, met enige vlagen Jiddische poëzie in later eeuwen daar door gemengd.
@Boer in 020 | 15-07-10 | 00:40
Niets doen en niets zeggen is op zich al veelzeggend.
@koerbagh ® | 15-07-10 | 00:30
Daar moet je je voor inspannen. Daar houden ze niet van, zit niet in hun aard. Zo zijn er ook maar weinig Surinamers te vinden in het wielerpeloton.
@koerbagh ® | 15-07-10 | 00:35
Ik wens mevrouw Koerbagh nog een prettige vakantie. Vergeet de zonnebrandolie en de Pjur niet!
Jaap de Paap | 15-07-10 | 00:39
Lulz.
Maar even los van ons gebrul hier: We hebben Van der Laan nog niet niéts zien doen. Ik bedoel daarmede: hij kan nog in actie komen. We hebben hem nog niet zien thee drinken. Het kan nog!
GS, laten we eerst wachten op wat de nieuwe burgemeester gaat doen tegen deze terreur. Ik zou inderdaad zo'n lokhomo gebruiken en om de hoek een ME-busje. Bij de eerste kreet in de vorm van "kuthomo!" omcircelen en rammen tot er geen bot meer heel is. Maar goed, dat is uiteraard overdreven. Als de politie er niets aan doet zullen uiteindelijk de burgers zelf het uitvoeren, en dan krijg je wel dat soort zaken.
verraad van links | 15-07-10 | 00:38
Vind je het gek dat je op den duur gepreoccupeerd raakt met de maagwand. Alsof dat oragaan niet op een gegeven moment zegt: genoeg zo.
@maagwand | 15-07-10 | 00:33
Laat je toch niet zo opnaaien. Of ben je homophiel?
koerbagh ® | 15-07-10 | 00:35
Was eens op een feestje en na een tuinsessie lag er de rest van de avond bloed in het toilet. En dat met slechts 1 vinger. Ik vermoed dat ze al anuskloofjes had voordat ik te werk ging, anders slaat het nergens op. Maar idd, adult-stuff.
@titsme | 15-07-10 | 00:34
Hij slikt het makkelijk ja.
@titsme | 15-07-10 | 00:33
Vinger? Double fisting! Vereist wel enige tijd in training. Maar goed, we dwalen af.
maagwand | 15-07-10 | 00:33
Lol. Weer gelukt. Zo makkelijk hier ook he :P
@koerbagh ® | 15-07-10 | 00:32
Dat is met alles zo.
Heads or Tails | 15-07-10 | 00:23
Daarom zijn het ook Vlaamse kranten. De Vlaamse taal is zoveel rijker dan de 'kut-' taal die wij hier uitkramen. Als je je geschiedenis kent, weet je dat de Nederlandse cultuur uit het zuiden komt. Amsterdam is Antwerpen-Noord, maar dat leren wij hier niet op school.
koerbagh ® | 15-07-10 | 00:32
Vinger d'rin vinden ze ook opwindend.
@titsme | 15-07-10 | 00:31
Zover ga ik -nog- niet.
:)
@titsme | 15-07-10 | 00:28
Hmmm... Je hebt er wel een obsessie mee he ?Maar goed jongen, verspilde moeite om met jou een disscussie aan te gaan die meer bevat dan Bier en Tieten.Op FOK kun je denk ik meer uit de voeten.Speciaal geschikt voor puberale erwtenbreintjes van jouw kaliber.
@verraad van links | 15-07-10 | 00:29
Vrouwen van het andere geslacht kan men overal likken, mits je ze eerst even goed gewassen hebt.
@koerbagh ® | 15-07-10 | 00:30
Dan houd je geen fiets meer over.
verraad van links | 15-07-10 | 00:29
Het geslacht is van ondergeschikt belang me dunkt. Het gaat eerder om het moment.. Na een goede sessie in het kleine kamertje scheelt het immers een paar handmatige vegen en een pak papier.
Bij opgelaaide gemoederen blijft thee nog altijd een betere optie dan een dubbele espresso, speed, jenever of aldibier.
Overigens... Doet er wel eens een Marokkaan mee aan de Tour? Of een Algerijn, pour chaque matière?
Ook al niet hè...
@titsme | 15-07-10 | 00:26
Ik heb er ook weinig moeite mee, mits het iemand van het vrouwelijke geslacht betreft en ik maar niet hoef te likken.
maagwand | 15-07-10 | 00:25
Wel lekker lØllesmØlle maar niet zo online te boek willen staan. -1.
MoonUnit1 | 14-07-10 | 23:21
De overigen mijden Nederland vanwege het lage plafond....
Wat is er mis met een laag plafond?
Ik moet eigenlijk de plafonds in mijn huis 1,75 mtr hoog maken, want hoger komt mevrouw ADO toch niet met die stofdoek.
.
O ja, ik ga nu mezcal zuipen. Sleep well/out=.
*Ha, eindelijk die zinloze tocht naar de worm der wormen*
@ Heads or Tails | 15-07-10 | 00:16
Het heeft meestal met haast te maken, eerst bij het typen vergeet ik soms lidwoorden te typen en als ik ooit teruglees lees ik daar weer vaak overheen.
Ik wil soms teveel zeggen in een keer, maar mijn typvaardigheid kan het niet bijhouden. Ik zou soms wat rustiger aan moeten doen maar de inhoud heeft mijn prioriteit. Ik ben me ervan bewust dat spellingnazi's me dan soms minder serieus nemen maar dat doet aan de inhoud niets af.
Mooie video.
verraad van links | 15-07-10 | 00:23
Op z'n tijd kan ik dat best waarderen ja :P
Bos Hout | 15-07-10 | 00:17
Kom op, ik maken friendprice voor jou.
@titsme | 15-07-10 | 00:20
zucht... 17 jarig rukkertje,moet je nog niet naar bed of ga je eerst met een grindtegel je gezicht puistvrij schuren?
@titsme | 15-07-10 | 00:20
Jij bent volgens mij ook wel een baffertje, niet?
Brakke Obama | 15-07-10 | 00:17
Je kunt geen Vlaamse krant openslaan of er staan typisch Vlaamse uitdrukkingen of woorden in. 't Is een dialect, maar men is gewoon te lui om dat onder ogen te zien en het onderwijs af te stemmen op normaal Nederlands. Het Vlaams van Boon was geweldig, maar voor hem was het Vlaams heel duidelijk niet bedoeld als Nederlands. Eerder nog 'niet-Frans', een soort streektaal.
Of vind jij het normaal om een meisje te poepen, zoals het daar genoemd wordt? 't Is een tragisch en verloren volk, elk spoor bijster. Tijd dat we die troep overnemen en heropvoeden.
Dit even O/T.
Brakke Obama | 15-07-10 | 00:02
i35.tinypic.com/nbww2r.jpg
.
@mokum4all | 15-07-10 | 00:13
Linkse gek.
maagwand | 15-07-10 | 00:17
Lekker tegen de maagwand aan laten ketsen he, heb je wel door. Homofiel.
Het probleem in dit land is niet het gebrek aan ideeen, maar meer de uitvoering ervan.
Zolang de mensen er zelf niets aan doen gaat er ook niets veranderen. Tevergeefs kijkt de Nederlander als een mak schaap naar de overheid in de hoop dat die het even voor hem oplost maar het probleem is dat ook daar de makke schapen de dienst uitmaken. Men kiest er uiteindelijk zelf voor om de andere kant op te kijken als dit soort zaken gebeuren. De Molukkers lieten ons in Culumborg toch duidelijk zien hoe het eigenlijk moet.
Heads or Tails | 15-07-10 | 00:14
Te duur en te ver weg.
Heads or Tails | 15-07-10 | 00:09
Als Nederlander moet ik beamen, dat de Vlamingen onze taal beter beheersen.
Al zijn er wel grappige Vlaamse variaties op het 'Hollands'.
Nu zijn homo's natuurlijk ook wel bang volk, dat dient gezegd. Die types zitten 3 dagen aan de dunne als je 'boeh' zegt.
titsme | 14-07-10 | 23:21
En jij bent natuurlijk een stoere witte gangster die Eminem clipjes kijkt en verder heel gewaagde eenregel comments geeft.
solidstate | 15-07-10 | 00:12
Ik geef er ook eigenlijk geen reedt om, maar 't viel me op voordat jij weer reageerde. Luister dan naar die Carmina om 00:14. De oplossing voor al uw buurtproblemen.
@caravaggio | 14-07-10 | 23:53 Punt is dat de hedendaagse wetgeving zich in de praktijk meestal tegen de brave Hollandse burger blijkt te keren.
Jij krijgt gegarandderd een boete als je geen legitimatiebewijs bij je hebt als de hermandad daarom vraagt. Jochie uit 020west niet als hij wordt aangehouden op zijn gestolen scooter.( Die niet wordt afgenomen omdat dat wel zou kunnen leiden tot een rel "ter plaatse" zoals die hermandad dat zo mooi weet te zeggen.)
Bos Hout | 15-07-10 | 00:05
Hmm, meer liefhebberT is van iets softere versies.
www.youtube.com/watch?v=mb6CFopf1Ro&am...
Een onderzoek om boven tafel te krijgen wat klopt van dit jammerlijke prutstukje van AT5 is een goed idee. Voor je het weet krijg je weer zo'n stukkie stoepjournanalistiek zoals over de joodse heer die stenen naar zijn hoofd kreeg gegooid door Marokkanen. Heel raar dat je daarna haast nergens las dat het 2 joodse rotjochies bleken te zijn geweest.
Intolerantie dient te allen tijde bestreden te worden, zeker door de burgemeester, maar hetzes voorkomen is net zo belangrijk. Je kan geen homofobe mocros aanpakken als je net daarvoor je excuses hebt moet aanbieden omdat dat ene itempje op het nieuws niet klopte.
@ Heads or Tails | 15-07-10 | 00:05
Hahahaa mijn nederlandse is inderdaad kudT maar
ik maak mijn excuses daar toch voor.
Ik lees vrijwel nooit mijn aan elkaar gebreide zinnen terug voor ik op post druk, heb geen spelchecker en zie pas later wat ik allemaal uitkraam.
Niet inhoudelijk maar de vorm.
@titsme | 14-07-10 | 23:45
Zelfs als ik homofiel was zou ik met mijn klabanus nog niet in jouw verschrompelde ster boren!
Verder wens ik je een welgemeend "Ga eens Deaud "toe .
Brakke Obama | 15-07-10 | 00:02
Grappig kereltje, die Sarkozy. Hij kan er, volgens de Belgen, niet mee lachen. Altijd weer leuk, dat gebrekkige Nederlands dat in België voor Nederlands gehouden wordt.
@Art Vandelay Ultor | 14-07-10 | 23:55 Kom....... Er is geen god dan Chuck en Steven is zijn profeet!
Ik zit zo eens de wereld van RC heli's online te bekijken om te zien of ik daar ooit m'n centen aan zal spenderen. En het aardige is dat je dan ook gelijk hele praktische en betaalbare toepassingen ziet voor hardnekkige buurtproblematiek:
www.youtube.com/watch?v=59ttSwYNspw
solidstate | 14-07-10 | 23:59
Je Nederlands is uitgesproken kudt, maar je hebt wel een punt, al lijkt me 'vreemde bezetting' op dit moment wat overtrokken.
Niet dat ik er probleem mee zou hebben als die troep morgen al dan niet met geweld het land zou worden uitgedonderd. Wie wel, trouwens? Denk zelfs dat grote delen van de PvdA blij zullen zijn eindelijk verlost te zijn van dat malle geknuffel met een door en door fascistische ideologie als het mohammedanisme, die onder imbecielen ook wel als 'godsdienst' wordt aangeduid.
Leeft ie nog, die Evenhard? Hij ziet eruit als een lijk in verre staat van ontbinding!
Homohumor:
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
@ solidstate
..... geconCenteerde ....
plus alle andere spelvouten die ik over het hoofd gezien heb.
Men vergeet dat deze huis dhimmi islamlikker van de pvda als burgermeester samen met ahmed aboulaadklep, opper dhimmihoer aleid wolfsen en diverse andere burgemeesters van de nsb(pvda) samen gecombineerd de onbetwistbare leiding hebben over een dhimmi politiecorps welke een geconsenteerde macht vertegenwoordigd van ongekende grote.
De publieke omroepen en de rechtelijke macht stevig in handen van deze islamofascistische landverraders is een recept voor een dictatuur.
De enige macht die nog niet in pure islamofasctische linkse handen is is het leger maar die wachten forse bezuinigingen.
Dit landje begint een beetje eng te worden onder vreemde bezetting.
Nummer is echt nu al de track van 2010. Luister gerust, maar zet jezelf niet op het spel www.youtube.com/watch?v=j5-yKhDd64s
@Heads or Tails | 14-07-10 | 23:53 Utopia, tenzij..... er herverkiezingen komen.
* CD van Ramses opzoekt *
@necrosis | 14-07-10 | 23:48
Ah, ik dacht even dat ik iets had gemist.
@Treurig varken | 14-07-10 | 23:52
Ik was mij er niet van bewust dat ik dat deed, mea culpa.
Treurig varken | 14-07-10 | 23:48
omgekeerde wereld ; de politie is je beste vriend glad, fris en trendy, de baarden bevinden zich nu ergens anders. dat was het punt. Ik plijt voor de sabel terug bij de hermandits. Iets met handen en zo
Treurig varken | 14-07-10 | 23:36
Wat je zegt. Tijd van Wim S., met z'n Tuinpad van m'n vader.
Die tijd is wel voorbij. Ben ik niet rouwig om. Keiharde repressie is het enige wat Marokkanen begrijpen. Straffen volgens een meetkundige reeks. Eerste vergrijp 2 jaar, 2e 4 jaar, 3e 8 jaar etc.
Zou het stil zijn in Amsterdam - ook een mooi lied, als je er over nadenkt...
@Art Vandelay Ultor | 14-07-10 | 23:49 Spreek Vrijmoedig Over Chuck, Maar misbruik Nooit Zijn Naam!
@Treurig varken | 14-07-10 | 23:48
Model Chuck Norris sorteert zeker wel effect.
Pappen en nathouden beleid gaat gewoon gezellig verder, AUB heel amsterdam teruggeven aan de natuur, er is geen redden meer aan.
@Parsons 23:35
Nee, en dat weet jij beter dan ik (reaguurderszoekmachinetool).
@caravaggio | 14-07-10 | 23:35 Hahahaha, ik weet niet of die baard bij die agenten uyt 1900 vandaag de dag nou zo'n goed voorbeeld is.
koerbagh ® | 14-07-10 | 23:32
Ik blijf opletten.
Uit de serie 'Is dah eg waar?' het volgende. De politie in 020 is wel degelijk actief. Zo word je bekeurd als je met de fiets op de stoep rijdt (zelf gezien) en heeft men op diverse dubbelbaans uitvalswegen de maximumsnelheid van 70 naar 50 verlaagd en zet men er 's morgens, als het werkend deel der natie de ring op moet, mobiele flitsers neer. Het gaat dan om wegen waar je eerst 70 mag rijden en dan opeens zonder enige reden terugmoet naar 50. Wat niemand doet natuurlijk. De eerste borden zijn dan ook al gesloopt (wat weer niet handig is). 't Wachten is op het slopen van die mobiele flitsdingen, doorgaans in een aanhangertje in de middenberm aangebracht.
Dit gebeurt in Elatikistan, het bruisende stadsdeel waar een kopvod hulpburgemeester is. 't Is om van te kotsen. Hebben we het nog niet gehad over de parkeermeters die maar zelden werken of zo ingewikkeld bediend moeten worden dat je een kwartier staat te prutsen voordat je eindelijk je parkeerkaartje hebt. Die worden nu overal in 020 geplaatst.
Ik geloof dat dit te maken heeft met de openbare orde - buitengewoon ordinaire zakkenvullers, die Amsterdamse bestuurders. Tuig van de richel, anders niet. Groen bedoeld ook nog, wat het in principe nog huichelachtiger maakt.
maagwand | 14-07-10 | 23:41
U bent homofiel.
@Heads or Tails | 14-07-10 | 23:25 Ik moet wel zeggen, ik begrijp je F*ck volledig, ik heb in west gewoond en er een winkel gehad............ Gevlucht toen het kon.
Nu woon ik in Lelystad waar de GS allochtoon-o-meter in mijn postcode-gebied een stuk lager uitslaat.......
Eberhard wil earl grey
@lion@night 23:28
juriste was niet slim bezig, laat ik het daar maar op houden.
Thee en burgemeester samen in een comment - dan neem je jezelf anno 2010 toch niet meer serieus
Gut gut, u bent zeker zelf zo'n homofiel.
titsme | 14-07-10 | 23:37
Ik ben hetero maar dat doet niks af aan de discussie.Als je niks zinvollers kunt opmerken ga a.u.b snel weer "Hart van Nederland" kijken.
Homo-bashing is een probleem wat moeilijk aan te pakken is. Natuurlijk, het zijn altijd weer die kut religieuzen (in dit geval moslims, daar het christendom bijna dood is) die daarin voorop lopen.
.
Maar laten we even de feiten onder ogen zien... de politie (waar ik geen hoge pet van op heb) kan met de huidige aanpak heel weinig. aangifte doet men nauwelijks en die paar die wel aangifte doen van discriminatie of mishandeling n.a.v. geaardheid zien 9 van de 10 keer geen resultaat. achteraf onderzoek heeft vaak geen enkele zin, niemand wil wat vertellen.
.
Ik snap daarom ook het idee van de lok homo. Het is een idee geboren uit onmacht.
Het is een sneu idee, eigenlijk. Maar het werkt wel. Wat weeg je zwaarder?
Eigenlijk ben ik zo onderhand voor elke aanpak om mensen die niet snappen dat hun vrijheid om in een sprookje te geloven, dezelfde vrjheid is als de vrijheid van de buurman om zijn vriend in zijn kont te neuqen. .
Ik ben die homohaat door die kut moslims zo zat. meer dan zat.
@Parsons | 14-07-10 | 23:34
Ik weet zelf.
maagwand | 14-07-10 | 23:28
Gut gut, u bent zeker zelf zo'n homofiel.
@Heads or Tails | 14-07-10 | 23:25 Die dementie heeft dan ook ons aller Geert getroffen. Want die veldwachter is wat overdreven. Maar toen ik nog jong was, pakweg 25-30 jaar geleden, toen wist hoofdagent Vink in Laren mij en vele anderen op afstand al te herkennen bij het zien van ons achterlicht. ( Fiets , brommer, motor.)
Dat bestaat nu niet meer en zou moeten terug komen. Weten wat er leeft! Dat moet terug komen! (Ondanks alle boetes toendertijd en brommertjes die werden afgepakt.)
En omdat tijden zijn verandert moet bijv. eigenlijk logischerwijs, de marreschausee een zeer nadrukkelijke rol gaan spelen als een über politiemacht die in het straatbeeld nadrukkelijk aanwezig is.
Niet zelf bedacht.
Mede daarom wel Pvv gestemd.
Heads or Tails | 14-07-10 | 23:25
sinds de politie steppen, scooters, fietsen en petjes heeft is de eerbied voor het gezag enigzins gedaald. In een kroeg ( ex-politiebureau ) alhier hangt een foto van het politiekorps anno 1900. Iedere agent is voorzien van baard snor, glimmende knopen en een lang gewaad. De wereld is omgekeerd, het gezag verdwenen. De wet wordt niet meer bepaald door regenten, stadhouders, koningen. de wet wordt bepaald door gebeurtenissen. Het achter de feiten aanlopen is een kunst op zich, dat dan weer wel
@necrosis | 14-07-10 | 23:32
Heeft ze een ban te pakken dan?
Straalt echt daadkracht uit.
@Art Vandelay Ultor | 14-07-10 | 23:31
In mijn ogen ook te soft, maar gezien de auteur van het topic is het dan ook beste om er verder niet al te veel aandacht aan te besteden. Kritiek op Eberhardt is tot daar aan toe, maar maak het vooral niet te bond. Je weet tog? #kritiek
ach ja botte hond... das lang geleden
necrosis | 14-07-10 | 23:17
Als ik roep; belastingjankerT. Veert u dan op?
@Jeen 23:25
Ik mis haar niet, ik mis de fitties.
Overigens ben ik bang dat juriste niet meer terugkomt, ze werd keihard aangepakt en dat deed me een beetje denken aan de fitties tussen bottehond, Van dal en Captain Orange, ergens op GS, lang geleden.....
@Heads or Tails | 14-07-10 | 23:29
Ja, daar moet je toch mee oppassen, met die nuance. Dat wordt niet overal gewaardeerd.
@ Parsons | 14-07-10 | 23:30
check
illuvatar | 14-07-10 | 22:24, die vat het prachtig samen in zijn tegel.
@Parsons | 14-07-10 | 23:30
Die tegel was natuurlijk veel te soft.
Een beessie van een tegel.
Ik heb niet de hele draad gelezen maar ik ben het op voorhand eens met alle rechtsrabiate tegels en al helemaal met heads or tails | 14-07-10 | 21:54
die=dat, verder prima comment, daar om 23:25. Natuurlijk weer veel te genuanceerd. Ik geef toe, m'n zwakte.
Mensen als "Einde van de Domheid " zullen hun huis niet beschikbaar stellen als schuilplaats wanneer de homo's en joden door de straten gejaagd worden door joelende moslims.
Ze hebben al gekozen voor de nieuwe heersers en zijn in feite dus de enige echte opvolgers van de NSB.
@ necrosis | 14-07-10 | 23:21
ssssttt,
als zij eenmaal weer begint zijn we gelijk weer een aantal dagen de dupe.
necrosis | 14-07-10 | 23:25
Ach, misschien had ze met haar connecties wel wat vaart gekregen in de bouw van het Rijksmuseum bijvoorbeeld. Integriteit is zo'n overschat gebeuren...
Jeen | 14-07-10 | 23:25
Nee, hooguit moordneigingen
Treurig varken | 14-07-10 | 23:12
Ik vrees dat het tijdperk van de veldwachter nu wel zo ongeveer voorbij is. Dat jij denkt dat een 'Swiebertje-approach' nog gaat werken in de grotere steden lijkt mij een teken van naderende of al begonnen dementie.
Overigens woon ik in 020 en zie maar al te vaak dat het dweilen met de kraan open is en er hele delen van de stad zijn waar je niks anders ziet dan vette obstakels met een kopvod en verongelijkte, baarddragende soepjurken - het geheel omlijst door vrij kortgeknipte, kansloze sukkels op scooters die allemaal hetzelfde Jemenitische maangodje aanbidden. Volk dus waar niemand wat aan heeft en die zelfs in het land van herkomst als uitschot zou worden beschouwd.
Wat ik zeg, geef ze de kans morgen allemaal op te rotten en het dondert al niet meer wie het hier politiekundig voor het zeggen heeft. As it is heeft de Partij van de Arabieren bijzonder veel baat bij de aanwezigheid van deze alleen maar geld kosten troep barbaren. 't Is stemvee (want uitkering) en bovendien hebben ze, prijs de Heer, een zooitje slachtoffers waar ze zich vanuit hun grachtengordelpand om kunnen bekommeren van andermans geld.
Alsof het dan nog ene fuck uitmaakt of de zak hooi van dienst Cohen heet of Van der Laan.
@Jeen 23:19
Omdat mensen wellicht in de gaten hebben dat Jorritsma graag de regels strak wil hanteren, behalve als het haar privé betreft, of het aannemersbedrijf van haar familie.
*b.o.u.w.f.r.a.u.d.e. nog even voor je spelt*
Heerlijk nacht-topic: PvdA/020/Mocro's/Homo's. Kan best eens lang on topic blijven.
necrosis | 14-07-10 | 23:21
Hoe kan je die nou missen? Heeft u masochistische trekjes?
-weggejorist-
Oude thee in nieuwe zakjes.
Mensen uit hun huis of wijk wegtreiteren........ KOPJE THEE?? KOEKJE ERBIJ??
Het echt droevige is dat dit soort immigranten het enige is dat een land als Nederland nog aan schijnt te kunnen trekken. Het socialisme garandeert hier een minimumuitkering voor de onrendabelen van deze wereld. De overigen mijden Nederland vanwege het lage plafond en slechte leefomstandigheden en zoeken hun heil elders.
Nu zijn homo's natuurlijk ook wel bang volk, dat dient gezegd. Die types zitten 3 dagen aan de dunne als je 'boeh' zegt.
Ik mis nu alleen nog een comment van juriste waarom we beter CDA hadden kunnen stemmen.....
hoop idd niet dat eberhard net zo'n slappe theezak als cohen is, maar vrees het ergste. Woon in a'dam in een straat met "alleen maar nette mensen" maar wel zo'n debiele coffeeshop tegenover mijn huis, met alle ellende die erbij heurt. Waarom hebben we niet Jorritsma gekregen. Zelfs de linksche vertrouwenscommissie van Amsterdam had door dat dat een beter plan was.
@Heads or Tails | 14-07-10 | 22:41 Daar dan weer: Hear hear!
Ik zie een groot probleem in de handhaving in Nederland:
Zij die willen, mogen niet.
Zij die kunnen, willen niet.
Zie hier de samenvatting van de PvdA......
*erover denkt om abo bij belastingdienst op te zeggen*
@Eric1968 | 14-07-10 | 22:04
Hé, grappig. Dit varken gaat ook door het leven met de naam Eric en is ook van 1968.
Stond Uw geboortekot ook in Utrecht?
Politieke Kleur maakt in deze helemaak niks uit, er moet iemand burgermeester zijn die dit tuig keihard aanpakt. Ik ben er van overtuigd dat van der Laan dit kan.
caravaggio | 14-07-10 | 23:06
Potenrammers revisited, de nieuwe stadscommando's, met roze baret. Op z'n minst
Heads or Tails | 14-07-10 | 22:41
Dat zou ik graag eens willen meemaken. Van mij mag het morgen beginnen.
@Heads or Tails | 14-07-10 | 22:45 Poep.
Alles moet gewoon weer een beetje worden teruggedraaid. De burgermeester is wie hij is.(Inzake...... v.d.Laan (doch pvda) is een zegen voor 020! Eindelijk verlost van Flop Cohen die op afstand wordt betsuuurd door een zeer linkse dame in rolstoel, de marionet.)
U woont daar duidelijk niet. De plisie moet gewoon een stap van pakweg twintig jaar terug (kunnen) doen. Terug naar de wijkagent, die iedereen bij naam kent. Dat rijmt. Terug naar een dorps-korps. Rijmt ook een beetje.
Terug naar de buurt, naar de burger. Gewoon terug.
That's all.
De heer mr. Van der Laan -- Knettertje gek... Malle jongen...
Welterusten...
.
Ik heb begrepen dat Eberhard in het germaans klein dapper zwijntje betekent.
Dat zal ze leren.
@ Eric1968 | 14-07-10 | 22:04
Nee, beweer ik ook niet... maar waarom voel je je zo in de poeperd geneukt??... pvda gestemd? blijkbaar ben je nu heel erg ontstemd.
Triest.
@Einde van de Domheid 22:49
Jij stempT PvdA en trekt een uitkering?
Ik vind het net een wijf. Een soort aartsengelhoofd heeft hij. Brrr.
TheDiplomat | 14-07-10 | 23:02
Ben al eerder weggejorist vanavond, omdat ik te genuanceerd uit de hoek kwam. Of zoiets.
Ik tel gewoon m'n bonen.
illuvatar | 14-07-10 | 22:24
Ook een bevriende patholoog kon uw verhaal waarderen.
Avant | 14-07-10 | 22:48
Vertrekken ? de HOMO's. welnee. Dit is nu juist een pvda mentaliteit. slachtoffers schofferen en de daders wat extra zand in de zandbak toeschuiven. Over 10 jaar heeft de pvda homosexualiteit verboden. leidt tot teveel maatschappelijke onrust. Verder wat tails zegt. Keihard rammen, maar juist niet de poten. Maar door de poten.
Mij is altijd verteld dat Amsterdam het Mekka voor homo's is. Ik begrijp het ff niet meer.
necrosis | 14-07-10 | 23:02
Daar ben ik dan ook niet voor, dat de burgemeester ook maar enige zeggenschap heeft op het gebied van openbare orde en veiligheid. Ze bakken er niks van. In 020 niet, in 010 niet, in 030 niet - waar wel? De enige die nog wel eens wat deed was die pipo uit Maastricht, inmiddels afgeserveerd.
Lintjesknippen, dat lijkt me wel voldoende. Nog wat gefrutsel d'r bij (loeien op 4 en 5 mei, dat werk) en klaar is Kees.
Van der Laan wordt nog erger dan Flop Cohen,. krt maar op.
Heads or Tails | 14-07-10 | 22:52 |*niet wennen kan aan een bevert met blad voor z'n mond*
Einde van de Domheid | 14-07-10 | 22:49
Was jij een van die homo's die is weggetreiterd of in elkaar is gerost?
Denk zo maar van niet. Met je permanente 'state of denial' geef je alleen maar te kennen dat je beschikt over het empathisch vermogen van een rottende platvis.
En dan nog zeiken over de PVV, gottegot.
@Heads or Tails 22:45
Niet alleen jouw geld, ook het mijne.
En handhaving heeft niets met politiek van doen?
De baas van de lokale pliessies is de burgemeester en laat de opvolger van Cohen nou toevallig (?) óók een PvdA'ert zijn.
Thee is voor mietjes, mannen drinken koffie
iemand een idee om welke straat het gaat?
Eberhard, leer van je voorganger. Pak ze toch hun gympies af.
@illuvatar | 14-07-10 | 22:24
Diepe buig.
@ illuvatar | 14-07-10 | 22:24
Hulde!
lol!
"Die homo's zijn anders ook geen lieverdjes" ;-)
Oude wijn in een nieuwe ZAK!
Ik kan niets bedenken wat ik aan een PvdA-ert zou willen uitbesteden. De enige PvdA-man die nog een beetje normaal was, was Willem Vermeend, van wie gezegd werd dat alles bij hem in goede handen was, behalve het socialisme.
Een normale pragmaticus dus. Voor de rest is er bij de PvdA niets in goede handen - het uitgeven van andermans geld en het tolereren van intoleranten; dat zijn wel zo ongeveer de hoogtepunten.
Je zou er om kunnen lachen als het niet zo in- en intriest was.
-weggejorist-
Zouden ze wel thee met hem willen drinken, het is tenslotte een eber = zwijn = varken?!
Keihard aanpakken de mensen die dit doen, denk wel dat van der Laan dit 100x beter aan kan pakken dan Cohen.
@BertBrussen;
+veel dat je hier aandacht aan geeft!
Slappe thee Bert.
Enorm flauw om thee op Eberhard te projecteren.
Eberhard is ras-Amsterdammer.
Op de vraag of hij wel eens achter in een politiebusje had gezeten antwoordde hij dan ook met: Dat is privé.... hahaha...
Prima vent, PVV voert politiek zoals Hollandia voetbalt.
@BertBrussen, krijgt nu wel een beetje een baard hoor dat Theedrinken.
Eberhard is een incompetente ruggegraatloze arrogante hypocriete regent. Net als zijn voorgangers. Amsterdam krijgt wat ze verdient. Advies aan homo's daar: stem PVV, of verdwijn uit die moslim stad.
Check dit dan: in één en dezelfde straat in Amsterdam-West zijn de afgelopen tijd meerdere homo's en lesbo's weggetreiterd, geïntimideerd, in elkaar geslagen, beroofd en uitgescholden.
.
Soft hoor. Als er dan toch zoveel al in één straat wonen........
Ik zeg: Maak een vuist!
Nee, niet als in de doka. Figuurlijk!
Bigi Bana Boy | 14-07-10 | 22:35
Yep, ik zie er steeds meer. Gelukkig houden ze dat tuig hier nog enigzins onder de duim, de vraag is hoe lang nog.
necrosis | 14-07-10 | 22:37
Ja, van mijn geld. Hoogste tijd dat het ambt van burgemeester (ongekozen klootzakken die doorgaans elders gefaald hebben) wordt beperkt tot lintjesknipper. Handhaving van de openbare orde heeft niets met politiek van doen, maar met politie. Politie dus centraliseren, overal een gelijk beleid en keihard rammen als er dingen gebeuren als in het topic.
illuvatar | 14-07-10 | 21:59
Dank voor de samenvatting. Lubberskampen, roep ik dan weer.
Ach. De vogels fluiten nog steeds. Nou ja, de ekster schrapen wat met hun keel of zo, maar het gaat om het idee. Het leven gaat door. Laat je niet gek maken door rare mensen. Laat je zowieso niet gek maken. Uit die tv. Uit die radio. Weg die krant. Alleen maar narigheid. Heeft niets met het leven van doen.
Bigi Bana Boy | 14-07-10 | 22:31
Yep. En vergeet niet dat het een Enorme Aderlating voor de NL-economie zou zijn als alle Marokkanen en Somaliërs morgen zouden opdonderen naar hun respectievelijke landen van herkomst.
Jongensjongens, wat zouden we dan in de problemen komen.
Burgervaders en politieagenten zijn mietjes. Aanpakken die mocro-nichten.
Bij deze wil ik de mensen die PvdA hebben gestempT nadrukkelijk NIET bedanken.
Ik geef eerlijk toe: PvdA zaait geen haat, ze gedogen en subsidiëren het alleen.
Érg anders hè? Het zou je maar gebeuren... Ach. Zo gaat het.
DANNY3960 | 14-07-10 | 22:32
jajaja (en jij weet wel wat ik daarmee bedoel denk ik)
Ach ja, Eberhard van der Laan. Ik vergis me iedere keer met die andere burgemeester .. eh die van Utrecht. Aleida Wolfsen,precies. Ze lijken ook zo erg op elkaar he. Exact dezelfde -keiharde- no nonsense aanpak. Zero komma zero tolerance en likkie_op_stukkie_beleid waar je nog een voorbeeld aan kunt nemen als je toevallig amerikaans politieagent bent. Kan niet stuk,dat talent.
Die bontkraagjes zijn natuurlijk zelf ook latente kontneukers, ze zijn gewoon jaloers, eigenlijk.
bloemis | 14-07-10 | 22:26
Komt u nog wel eens buiten?
Bigi Bana Boy | 14-07-10 | 22:28
Welja joh, gooi nog wat kolen op het vuur vóór het dooft.
Tsja, zo gaat dat met links he, pappen en nathouden. Dat doen ze al ruim 40 jaar (of zoiets, weet ik veel). Maar ja, toch hebben er weer een hoop mensen op gestemd he. Zo krijgt ieder land het bestuur wat het verdient.
drs.Nee | 14-07-10 | 22:24
Somalië ... zo mogelijk nog een achterlijker land dan Marokko. En dat haal je dan hier heen zucht ..... Ik voorspel dat we nog een keer met heimwee terug zullen denken aan onze rotmarokkaantjes als de technicals hier met blaffende machinegweren door de straten scheuren.
bloemis | 14-07-10 | 22:26
En er zijn nu meer homo's die rechts stemmen dan links. Elf jaar geleden was dat nog andersom. www.novatv.nl/page/detail/nieuws/10370...
bloemis | 14-07-10 | 22:26
Hahaha.
(3x)
Go fool the other one.
koerbagh ® | 14-07-10 | 22:20
In het begin al het ijzersterke 'Hello miss', gevolgd door 'What do you mean, miss?'.
'I'm sorry, I have a cold'.
Gehgeh.
Hohoho, Eberhard heeft de steun van honderduizenden Nederlanders. Jullie denken toch niet dat die dinsdag allemaal naar het museumplein zijn gekomen om een stel tweederangs onderpresteerders toe te komen juichen ? Wel nee, die kwamen voor Eberhard.
-weggejorist-
Wanneer Amsterdam als laatste Nederlandse gemeente met extreem geweld wordt bevrijd, gaat Eberhard dan ook huilen zoals Den Uyl destijds?
It´s so simple! Machtsvacuum opvullen! Is het niet de politie, dan maar de partner een familielid of buurman. Menig politieagent zal beamen, de politie kan maar zoveel. Elke burger heeft het recht en tegelijk de plicht om zijn onmiddelijke omgeving te vrijwaren van intimidatie of geweld.
We weten allemaal wie Eberhard van der Laan ECHT is:
http://www.premiere.com/var/ezflow_site/storage/images/list/the-best-and-worst-batman-villains/the-best-bat-villains-the-penguin/44248-1-eng-US/The-Best-Bat-Villains-The-Penguin_imagelarge.jpg
Somaliërs zijn nu het zorgenkind.
De nieuwe Marokkaantjes worden ze genoemd.
www.trouw.nl/achtergrond/deverdieping/...
Patient: "Dokter, ik heb last van een gezwel"
.
PVV Dokter: "het is terminaal, maar nog in een vroeg stadium, als we radicaal snijden dan kunnen we het geheel weghalen en het lichaam weer gezond laten worden."
VVD dokter: "Euh, dat ziet er niet goed uit, hier neem een burrel. We kijken eerst even of je economisch nog van vuldoende waarde bent um het te behandelen."
CU-dokter: "Aanstaande zondag zullen we voor genezing bidden."
Pvdd: "Ja, dat kan alleen genezen door dierproeven, dus dat wordt afscheid nemen, doei!"
D66 dokter: "Geen idee, ik zal dit samen met mijn overige collega's moeten bekijken."
GL-dokter: "Ja kijk eens, al die onderzoeken kosten ontzettend veel stroom, als u nou een testament zou opmaken en uw erfenis aan een groen- of ontwikkelingsdoel zou schenken zou u uw enorme footprint kunnen verkleinen"
PvdA dokter: Ach het valt allemaal best mee, voorlopig valt er nog prima mee te leven, als het uit mocht gaan zaaien, wat we zullen proberen tegen te gaan door regelmatig thee te drinken, en indien de gezwellen, die een meerwaarde kunnen zijn voor uw lichaam als u ze maar de kans geeft, toch voor overlast zorgen, dan dienen we wat pijnstillers toe die ervoor zorgen dat het rechtse zenuwstelsel en het afweersysteem, dat we ongewenst achten, wordt lamgelegd, vervolgens passen we alternatieve geneesmethoden toe door veel te experimenteren en door transplantaties van importgezwellen die we door het geven van voldoende voedingsbodem en het creëren van een ideale leefomgeving ten koste van de gezonde weefsels, gaan we er vanuit dat de gezwellen zich een plaats in uw lichaam kunnen aanmeten. De gezonde cellen zullen zich op den duur moeten aanpassen en zodoende wordt een prachtige smeltkroes van diversiteit tot stand gebracht.
Is er iemand in de wereld die denkt dat mevr. vd Laan beter is dan Cohen???
Ik zou zeggen stuur de thee maar naar A'dam want daar hebben ze het het hardst nodig. Oh ja, en laat het daar maar. Laten we alle theedrinkers maar naar A'dam sturen. Die stad is toch al naar de klote gebracht door Cohen... Mevr.vd Laan geeft het alleen nog maar een klein zetje...
Uit de Monitor Rassendiscriminatie 2009 (u weet wel onder de auteurs bevindt zich ene Jaap van Donselaar) : De hardnekkige beweringen dat het vooral Marokkaanse jongens zijn die discrimineren naar homoseksuele gerichtheid, blijft dan ook bij deze cijfers ongestaafd.
Cijfer goochelaar van Donselaar wordt overigens ook hard onderuitgehaald door Peter Breedveld www.frontaalnaakt.nl/archives/monitor.... : Allochtonen discrimineren niet, en zéker niet in naam van de islam, allochtonen wórden gediscrimineerd. Alleen als blanke autochtonen discrimineren en racistisch geweld plegen, maakt de Monitor er melding van.
@DANNY3960 | 14-07-10 | 22:20
Homo's mogen wel alcohol hoor.
Goed, en welke straat is het nou?
@Heads or Tails | 14-07-10 | 22:12
Ceased to be...
www.youtube.com/watch?v=npjOSLCR2hE
koerbagh ® | 14-07-10 | 22:13
Wacht even, 't is niet voor ons hoor, ik dacht aan die arme jongens. Alcohol mag niet, en een theehuis mag daar vast wel zonder vergunning geopend worden.
Mob rule rules !
Dit worden nu wel zo'n beetje de irritantste bevolkingsgroeps van nederland.
Eerst waren dat nog de elitisten.
@Heads or Tails | 14-07-10 | 22:12
Well put...
@DANNY3960 | 14-07-10 | 22:06
Geen pub. Dat is hét nadeel. Voor de rest geen nadelen die je niet met een zonnepaneeltje en windmolentje kan oplossen.
An die ARBEIT | 14-07-10 | 22:07
Gelijk heb je. Ik liet me even gaan. Intussen denk ik wel dat er nog maar zeer weinig autochtone Nederlanders zijn die er een traan om zouden laten als dat mocrotuig would join the choir invisible - om met Monty Python te spreken.
drs.Nee | 14-07-10 | 22:04
Oproepen tot geweld moet je dan ook niet doen, dat doen die Marokkaanse homobashers al.
En komen er mee weg. Fijn, die Partij van de Arabieren.
Kotsziek ben ik van die smerige islam en de politiek-criminele islamofascistische fuhrers. 'Links' Nederland is blind voor het nieuwe islamistische fascisme en antisemitisme.
Hier helpt maar één ding: de knuppel. Er op af en rammen. Net zo lang tot ze het doorhebben. Nou ja, dat wil zeggen, ze gaan het nóóit snappen met die apenhersenen van ze, maar je kan in elk geval hopen dat ze de pijn onthouden en zich de volgende keer gewoon gedragen.
@Heads or Tails | 14-07-10 | 22:03
Mwah... Ik kan me er iets bij voorstellen..
Eeuwige zonde om PvdA mensen uberhaupt de verantwoordelijkheid te geven over een stad. Eeuwige zonde dat iemand de PvdA heeft opgericht. Eeuwige zonde dat er mensen zijn die op de PvdA stemmen. Eeuwige zonde dat niemand leer van eerder gemaakte fouten door eerdergenoemde partij
Laat maar die thee, ik heb DE hangplek gevonden.
www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?...
Hagenaar werd vandaag middels supersnelrecht veroordeeld tot 100 u. werkstraf omdat hij op twitter opriep tot geweld.
Benieuwd of deze geweldplegers supersnel via het gerecht zwaardere straffen opgelegd krijgen.
@ Broodje schaamlip
(Blow)Job Cohen ... Goh, wat een humor heb jij! Helemaal zelf verzonnen?
Hee, ik zie dat ik ben weggejorist om 21:54. Strenge moderatie vanavond?
Die theesessies daar gaan meestal gepaard met een broodjesbuffet.
Die jongens zullen wel honger hebben, dat is het.
@Broodje schaamlip | 14-07-10 | 21:27
Doet extreemlinks toch iets goed...
(Wazzzah kan RATM erg waarderen, hij is dan ook linksig ;)
Ik moet die gast zo niet, wat een drama....
Van der Laan zal wel het goede voorbeeld van de burgemeester van Utrecht, Aleid Wolfsen (PvdA), volgen, die als een leeuw vecht voor de getreiterde homo's in Leidsche Rijn. Twee mannen zijn er uit hun koophuis getreiterd door Marokkaanse jeugd.
www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren...
Er is nog niemand gearresteerd, omdat er niet genoeg bewijs is, aldus burgemeester en persbreidelaar Aleid Wolfsen. Maar wanneer hij dat bewijs eenmaal heeft, dan zwaait er wat!
Erberhard gaat nog eens melden hoe blij hij wel niet is met Marokkanen in Nederland.
www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/articl...
Dus Van der Laan vind het helemaal niet erg dat homo's zich niet meer vrij kunnen voelen in Amsterdam, de stad worden uitgejaagd en als ze nog niet willen luisteren in elkaar gerost worden.
Want onze Eberhard is blij met Marokkanen, ik citeer "heeft de bijdrage die Marokkanen in Nederland leveren bejubeld."
Oftewel, Eberhard verheerlijkt de criminaliteit die een groot gedeelte van de Marokkanen 'bijdragen'.
Als heaumeaux in Amsterdam ben je doomed.
@Bos Hout | 14-07-10 | 21:47
Het Joop orakel vindt dat je deze ontspoorde jongeren moet ondersteunen met aandacht, buurthuizen en veel dingen gratis en niet de onderbuikgevoelens laten spreken.
Jammer van de foute vervoeging van 'ontspoord', dat werkt zeer storend op het lezen van een serieus bedoeld stuk tekst met deftige woorden.
www.joop.nl/opinies/detail/artikel/doe...
Van mij mag Ebert best een kopje thee nuttigen met de hogere heren in Amsterdam. Als er maar gepraat wordt over het vaker toepassen van fysieke maatregelen tegen notoire overlastveroorzakende-etterbakjes. Het bestaande politieapparaat effectief inzetten. Niet achter het bureau, maar op straat de knuppel door het spreekwoordelijke hoenderhok halen...
We zijn Ferry toch nog niet vergeten?
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/05/...
Chiant | 14-07-10 | 21:53
Sarcasm dude !
-weggejorist-
Anyway... in a galaxy far far away , King Gayberhard was celebrated by his people for his outstanding communication skills with foreign hostile tribes .
"Eberhard! Leer nou van je voorganger: gewoon keihard aanpakken dat tuig."
Huh? Zijn voorgangert heette Cohen en stond nu niet echt bekend om het keihard aanpakken van tuig. Tenzij je autorijders/parkeerders bedoelt.
Lodewijk Asscher was de interim burgemeestert en die neigde inderdaad naar iets meer daadkracht.
=Edit: vandaar dat ie dus moet leren van zijn voorganger...-
Gayberhard ziet er inderdaad uit als een wat oudere Hobbit .
Komt een burgemeester bij de dader
illuvatar | 14-07-10 | 21:45
Doe je zo svp even verslag van wat je bij Joop leest? Heb geen zin om zelf te kijken vandaag.
Dank je!
Die gast heeft nog een ergere rotkop dan Cohen ...
@ blikjegrolsch | 14-07-10 | 21:44
Wel voorzichtig aanpakken, die voorlichting kan heel confronterend zijn. Je moet niet willen dat er prille tieners met een gedeukt aura dat klaslokaal uitkomen.
Eberthard, stop nou met roken. Je grauwe aangezicht is stuitend.
Met een koekje
Zo eens even kijken wat Joop.nl hier nou over zegt. Er is wellicht een heel ander licht te werpen op deze zaak, door gesubsidieerden voor gesubsidieerden zeg maar.
Ik kan Van der Laan aanraden vooral veel te investeren in "het jeugdwerk" en toch maar eens te gaan denken aan voorlichting over homoseksualiteit op scholen. Ik weet het, dat is een paardenmiddel...
Gayberhard will do shit ,Joris. Ain't got no cojones.
Vanderlaan zal het oplossen zoals we hem kennen "Geen Daden maar Woorden".
Wat heeft dit met gristenen te maken?
-weggejorist-
sjaakdeslinksesul | 14-07-10 | 21:28
Dank voor de tip, maar ik geloof het wel met die overheidsonderzoeksdiensten.
Ik heb in meerdere hoeken van 020 gewoond en nooit enkel een probleem met wie dan ook op basis van welke religie dan ook gehad.
Wat ik wel zie dat veel te mensen - en steeds meer jeugd - overdag niks doen. En een deel daarvan gaat rondklooien en die moet je aan het werk zetten.
Zag vandaag in de stad een busje van Reclassering Nederland met drromheen allemaal jongens die de zooi van gisteren opruimden. Heb je geen dienst sociale cohesie voor nodig.
-weggejorist en opgerot-
Ach, PvdA'ert vdL is niet vies van het plegen van een ambtsmisdrijf
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/24...
Dus het met woorden en geen daden 'aanpakken' van de homohaters die massaal PvdA stemmen, is voor hem een makkie.
noemen jullie allochtonen nu verkapte homo's, zie ik dat goed?
Ach, De Homo's (en Joden.... en, lets face it, eigenlijk alles wat niet moslim is) zijn de nieuwe Untermenschen. Het de taak van de Linksche Kerk om deze ideologie te faciliteren. Als de Nazi's in jaren '30 en '40 een NSB hadden gehad die zo machtig was als de Linkse Kerk nu is...... Brr!
-weggejorist-
Nou verwacht ik wel van vd Laan & Asscher dat zij ballen tonen nu Cohen weg is. Kom dus niet aan met 'dit is onaanvaardbaar', in de verkiezingscampagne riepen ze toch echt dat in hun Nederland homo's wel hand in hand over straat kunnen lopen. Belofte maakt schuld lijkt me.
OT
Dankzij dat ge-weeralarm had ik www.garnierstreamingmedia.com/asx/stre... nog open staan en zie nu live kite-surfers bij zonsondergang.
-weggejorist-
Er komt ongetwijfeld een doortastende, keiharde PvdA-maatregel (ja... deze opmerking is satire..)
Zo lang mensen maar banger worden om aangifte te doen wordt Nederland op papier steeds veiliger. Trouwens, mensen die in hun eigen huis zijn doodgeschoten tijdens een overval kunnen ook geen aangifte doen. Het gaat lekker en prachtig met Nederland!
Bos Hout | 14-07-10 | 21:26
Die kun je in vier talen gratis downloaden van hun website.
@Wazzzah | 14-07-10 | 21:24
Jazeker!... maar deze tekst is op meerdere manieren te interpreteren.
Gelukkig is de pvda goed in de boel bij elkaar houden
En zo is Amsterdam onder Job Cohen veiliger geworden.
De slachtoffers durven eindelijk geen aangifte meer te doen, waardoor het probleem is opgelost.
sjaakdeslinksesul | 14-07-10 | 21:24
Waar haal je zo'n monitor?
Ik verwacht hier niet veel van, deze man is niet zo van het inzichtelijk maken van bepaalde zaken zodra dit bevestigt wat wij allen reeds weten....
Goed stuk Bert!
Aan z'n hoofd kan Edelhert niks doen. Verder heb ik geen verstand van homo's.
@Broodje schaamlip | 14-07-10 | 21:22
U weet dat RATM extreem-links is? ;)
@Sjors W. | 14-07-10 | 21:23
Precies. Respectloze homo's die geen rekening houden met de culturele achtergrond van bladiebladiebla etc. etc.
Kolonisatie gaat altijd gepaard met strubbelingen met de inboorlingen. Dat is nu eenmaal zo.
Onzin! Amsterdam is veel juist veiliger en toleranter geworden blijkt uit de nieuwste burgerschapsmonitor van de dienst sociale cohesie.
Ik vind het nogal aanstotend gevend van die homo's om die straat te gaan wonen.
If we don't take action now, we will settle for nothing later.
Dit zuigt.
ik denk dat het een link(s)e jongen is die eberhart hij gaat maroc thee drinken
dat is toch wat anders dan die thee van DE
maar eerst naar de kapper want die gasten lachen zich kapot om die kop
ik trouwens ook
"homohatende gajes"
lees: PvdA stemvee
Toen ze de homo's pakten, hield ik m'n mond. Want ik ben geen homo.
Toen ze de Joden pakten, hield ik m'n mond. Want ik ben geen Jood.
Toen ze de vrouwen pakten, hield ik m'n mond. Want ik ben geen vrouw
Toen ze de christenen pakten, hield ik m'n mond. Want ik ben geen christen.
(2020, nu ze mij pakken, is er niemand meer om voor mij te spreken.
De überlaffe houding van onze politici kent geen grenzen. En zolang het niet in de pers komt is er eigenlijk niks aan de hand en hoeft er dus ook niks te gebeuren. Of die wijken nu linksom of rechtsom gezuiverd worden maakt toch niet uit.
Maar wel iedere 4-mei viering hypocriet op de Dam staan, met tranen in de ogen. Terwijl ze de balk in die ogen niet kunnen zien. Lafheid is het.
Kunnen ze die Eberhard van der Laan niet uitsturen?
Hij heeft maar een keer de kans om naam te maken en anders heeft hij al een naam.
Ik ga ook aangites doen. Nu ! Allemaal.
Heb je die bagger repo van at5 wel bekeken, Bert? Hoewel het allemaal prima zou kunnen, zou ik in dit geval even wat terughoudend zijn. Vooral de zinsnede 'Een ander stel zou al besloten hebben te verhuizen. Maar dat hebben we niet bevestigd gekregen omdat ze op vakantie zijn." (oid) deed mij vermoeden dat hier nou niet een rasjournalist aan het werk is geweest..
Verder: intolerantie keihard kapot maken, van welke kant die ook komt.
wat een rotkop
Hier kan (Blow)Job Cohen nog een puntje aanzuigen.
job cohen trekjes
REAGEER OOK