Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BP Olieramp. Dringende oproep aan lichtwerkers

ohmohmohm.jpg"Geliefd en Almachtig Wezen, Zuiver de situatie van de olielek in de Golf van Mexico. Spreid Je Onmetelijk Licht van Zuivere Intelligentie over onze planeet uit en verenig alle geestelijke, spirituele en wetenschappelijke krachten die actief bezig zijn met verantwoorde oplossingen. Laat hen voor dit doel bij elkaar komen en in harmonie werken, denken, spreken en handelen. Wijs hen de weg om hun samenbundelende kennis ingang te geven aan de huidige autoriteiten. Wijs hen de weg die toegang geeft om de procedure te mogen uitvoeren.Help de autoriteiten bewust te blijven van hun verantwoordelijkheid voor de toekomst en ondersteun hen in de juiste manier van aanpak die voor eenieder op onze planeet leefbaar wordt. Maak hen bewust dat verantwoorde oplossingen aanwezig zijn en aanwezig zullen blijven. Amen." Gelukkig maar dat Dr. Masuru Emoto er is. Die komt tenminste met realistische oplossingen voor de olieramp, en niet met ludiek bedoelde ONGEIN. Kom op, medewezens van deze aarde, allemaal aan de omni level healing activation. Wij mediteren ons inmiddels naar level 8. Dat is een eindbaas. Level 6 is zo'n irritant verplicht waterlevel, maar verder moet je er zonder cheats kunnen komen. Kom, laat ons een menselijke cirkel van olie uitstotende energie vormen. (Parallelle Spiegel Entiteit)

Reaguursels

Inloggen

@Parsons | 30-06-10 | 12:01
Scientology sucks. :)

atm0s | 30-06-10 | 22:36

Done!

KrakerJack | 30-06-10 | 20:55

Je zou raar staan te kijken als het werkt....

editorxx | 30-06-10 | 20:49

Geweldig. Met gebed kunnen we de rotzooi in de wereld opruimen. Ja, natuurlijk. Hallo, ik ben wel gelovig, maar niet achterlijk.

HJDB | 30-06-10 | 16:09

@sgandaalich | 30-06-10 | 15:39
Uranium op? Onzinverhaal. Volgens de Hubbert methode is er een Peak Uranium berekening gemaakt waaruit blijkt dat er voor minstens 60 jaar genoeg is, zelfs bij exponentiele groei. En dat is zonder onontdekte reserves, die waarschijnlijk nog goed zijn voor minimaal 100 jaar. Het is overigens wel waarschijnlijker dat uranium een keer "opraakt" als natuurlijke bron, maar kan dan tot nog minstens 100 jaar opgewerkt worden. Overigens is niet het eventuele gevaar van een kerncentrale het gevaar, maar de schade aan het milieu als gevolg van delving. In Canada bijvoorbeeld zijn grote gebieden onbegaanbaar vanwege straling als gevolg van uraniumwinning.

Mr Dixit | 30-06-10 | 16:03

Ik weet iets met rietjes. Vrijwilligers?

echwaarjoh | 30-06-10 | 16:01

Om nog even op de bruinwerkers terug te komen: volgens mij moeten die juist stevig aan de bak. Gaten dichten, anyone?

Mr Dixit | 30-06-10 | 15:42

Hopelijk wordt deze olieramp niet aangegrepen door slecht geinformeerden om nog meer voor atoomstroom te pleiten. De voorraad bruikbaar uranium voor kerncentrales is bij volledig overstappen nl in 3 tot 4 jaar en in het huidige niveau in 50 tot 70 jaar ook op. De grotere vraag zou de prijs van uranium bovendien enorm opdrijven. Dit is een economische wetmatigheid. De bouw en ontmanteling en beveiliging van kerncentrales en winning van uranium, het transport en opslagkosten en de verzekering als er iets mis gaat (betaalt nu nog de staat voor Borssele) kosten ongelooflijk veel geld en energie en stoten bij elkaar ongeveer op zich al 20% van de CO2 uit van een gasgestookte centrale (hoe bedoel je CO2-neutraal). Door al de bijkomende kosten zijn kerncentrales ook helemaal niet rendabel. (Alleen voor de lobbyisten en bouwers ervan natuurlijk) Ook zijn moderne kerncentrales zeker niet 100% veilig. Ook niet voor aanslagen en voor het verspreiden van atoomwapens en nucleair afval. Hoe eerder we overstappen op alternatieve energiebronnen hoe goedkoper, want ook zonnepanelen en getijdencentrales moeten gebouwd worden met fossiele brandstoffen. Laten we nu onmiddellijk overstappen nu het nog betaalbaar is. Als de olie straks 200 dollar of meer per vat kost zijn we te laat. Het plaatje dat wordt afgeschilderd in favor of kernenergie klopt niet mensen. Nu we een CO2 probleem hebben wordt het er weer bijgehaald. Het is als een kankerpatient die weer begint te roken. Het maakt niet veel uit, maar helpen doet het echt niet.

sgandaalich | 30-06-10 | 15:39

@1sokkie | 30-06-10 | 14:18
Mooi, wij begrijpen elkaar. nu niets meer zeggen.

LiebeMan | 30-06-10 | 15:34

-weggejorist-

ZoDoeJeDat | 30-06-10 | 15:27

Bidden tot een almachtige god, die zogenaamd de olielek moet stoppen; doet me denken aan al die mensen die eerst god gaan danken en dan pas de dokter. Als die god dan zo almachtig, omnipotent is waarom heeft hij dan een olielek gestart? En waarom er nu ook nog een orkaan over? En waarom al die gefaalde operaties? En waarom aardbevingen; waarin ongelovigen alswel gelovigen sterven? Als die mensen echt wat willen bijdragen aan deze catastrofe kunnen ze beter de handen uit de mouwen steken en daadwerkelijk opruimen, of zelf gaan studeren en oplossingen zoeken. Want in tegenstelling tot het aanbidden van een onzichtbare egoistische hemelvader die eerst aanbeden dient te worden, voordat hij daadwerkelijk gaat helpen, en veel mailase gaat stoppen. Doet de wetenschap en daadkracht van mensen wel wat aan het olielek. Religie en god, zucht. scienceblogs.com/pharyngula/2010/06/pr...

Mr Dutch | 30-06-10 | 14:32

Ja hoor, hoe lang lopen die debielen hier nog rond en verkondigen onzin?

Hölzenbein | 30-06-10 | 14:23

LiebeMan | 30-06-10 | 13:53
Ook wel grappig dat er op die toverrijst site reacties staan van mensen bij wie het experiment geen of tegengestelde resultaten opleverde.
www.toverrijst.nl/nieuwsitem.asp?id=5&...

1sokkie | 30-06-10 | 14:18

@1sokkie | 30-06-10 | 13:43

eens, het verschil met de reguliere en "alternatieve" wetenschap is dat de reguliere met keiharde bewijzen altijd nog een paar slagen om de arm houdt voordat ze conclusies trekken en de alternatieve met weinig tot geen bewijs altijd spijkerharde beweringen doet.

LiebeMan | 30-06-10 | 13:53

Haragha | 30-06-10 | 13:30
Zelfs als de proef "slaagt" is dat nog geen bewijs.
Eerst moet een hypothese worden opgesteld die een (mogelijke) verklaring geeft voor het waar te nemen fenomeen. Vervolgens zal er onder gecontroleerde omstandigheden (en dus niet drie-hoog-achter-op-de-keukentafel) een aantal proeven moeten worden uitgevoerd. De resultaten van die proeven moeten worden geanalyseerd. Zijn de waargenomen resultaten in overeenstemming met de hypothese? En in hoeverre? Zijn er andere verklaringen of invloeden die van invloed zijn geweest op de resultaten? Vervolgens wordt de hypothese bijgesteld en begint het feest weer van voor af aan.
Wat toverrijst suggereert (hypothese) is dat de waargenomen schimmels het gevolg zijn van een soort "negatieve energie" die het gevolg is van (veroorzaakt wordt door) het uitschelden. Ik zie niet hoe dit op een wetenschappelijke manier ontkracht kan worden. Als ik een pot rijst uitscheld en hij verschimmelt niet, komt dat dan doordat ik het niet echt meende (ach, lieve rijst) of is dat dan keihard bewijs?

1sokkie | 30-06-10 | 13:43

"Kom, laat ons een menselijke cirkel van olie uitstotende energie vormen."

Ja. Of wellicht een cirkel van olie AFstotende energie?

*roll*

TM | 30-06-10 | 13:40

@Sliptong | 30-06-10 | 11:55
aha dat verklaart een hoop, was dat niet toevallig 13 mei in 2000, enschede?

LiebeMan | 30-06-10 | 13:40

@1sokkie | 30-06-10 | 12:51
Ik ben het type eerst zien dan geloven.
Lees wat er op www.toverrijst.nl staat, doe de proef. En kom zelf tot een conclusie. Ik kan heel het internet hier naar linken maar je moet het maar zelf zien.
Je moet eens weten wat voor krachten de mens heeft en wat voor invloed dat kan hebben op de omgeving. Gelukkig hebben de grrristen en mossels niet overal op deze planeet voet aan wal gekregen en is deze kennis er nog steeds.

Doe niet als een papegaai maar spendeer een euro voor een pak rijst en 3 weken tijd voor de blindproef. Wat kan het kwaad?

Haragha | 30-06-10 | 13:30

Le Magic Prout | 30-06-10 | 13:03
Het filmpje was gewoon een leuke presentatie van een boek over de misvatting van God in het algemeen en religie in het bijzonder.

Over bewijs. Je draait de boel om. Ik (en niemand) kan niet bewijzen dat God en/of paranormale zaken NIET bestaan. Jij kunt ook niet bewijzen dat FSM (Flying Spaghetti Monster) NIET bestaat. Maar dat wil nog niet zeggen dat die zaken WEL bestaan. Het gaat erom dat de wetenschap falsifieerbare uitspraken doet.
Als ik stel dat er een roze theepot in een baan om de zon draait is dat een uitspraak die niet falsifieerbaar is. We hebben op aarde geen instrumenten die zo nauwkeurig ons zonnestelsel kunnen afspeuren dat ze met 100% zekerheid het bestaan van die theepot kunnen uitsluiten. Volgens jouw drang naar 100% BEWIJS betekent dit dat er wel degelijk zo'n theepot is. Ik kan in ieder geval niet bewijzen dat ze NIET bestaat.

1sokkie | 30-06-10 | 13:27

Bidden en Vuvuzela's doet mijn auto niet rijden...

ouwe sok | 30-06-10 | 13:26

Le Magic Prout | 30-06-10 | 13:03
Wat is dat nou weer voor opmerking? Lees ik hier nou goed dat u hier iemand verplicht aantoonbaar te maken dat iets onzin is? In andere woorden, dat zou betekenen dat het niet bestaan van kabouters onomstotelijk aangetoond zou moeten worden, anders bestaan kabouters? Dat soort denken gaan we toch niet serieus lopen doen he?

Achterdocht | 30-06-10 | 13:20

Hockey | 30-06-10 | 12:35

... zucht

Napeauleon | 30-06-10 | 13:16

Een zekere innovatiegeest is deze Lichtzoekers niet te ontzeggen: polycyclische aromaten die vrijkomen zonder verbranding, verkoling of vergassing van
de uitstromende aardolie moesten nog uitgevonden worden - maar zij hebben het hem toch maar geflíkt...

azoturie | 30-06-10 | 13:14

@1sokkie | 30-06-10 | 11:59:

'allemaal onzin', komt-ie met zo'n vaag filmpje aanzetten.
Ik wil onomstotelijk BEWIJS zien: laboratoriumonderzoeken en dergelijke, die 100 % zeker aantonen en duidelijk verklaren waarom al het door jou aangehaalde onzin is.
Kun je dus niet.

Le Magic Prout | 30-06-10 | 13:03

Mochten er nog wat lichtwerkers zijn die 'energetisch' voor een keerpunt kunnen zorgen op mijn bankrekening... dan ben ik ze bij voorbaat dankbaar.

Marokaanslag | 30-06-10 | 13:02

@Ashtrey | 30-06-10 | 12:24
Hehe, er is iemand wakker. ;)

Sliptong | 30-06-10 | 13:02

Parsons | 30-06-10 | 12:59
Tja, de klassieke cirkelredenering. De bijbel is waar, want dat staat in de bijbel.

1sokkie | 30-06-10 | 13:01

@1sokkie | 30-06-10 | 12:51
Het gebruikelijke idee over tijd klopt helemaal niet. Velen ervaren een versnellende tijd, maar dit past niet met het oude idee van tijd als een rechte lijn. Bovendien verwarren wij ruimte met tijd. We meten tijd met bewegingen (van hemellichamen) in de ruimte. De enige manier om tijd (en ruimte) te begrijpen gaat via het doorgronden van de Schepping. In zijn werk toont Johan de gehele Schepping (die nog niet af is!) op een wetenschappelijke manier die alles duidelijk maakt. Aldus Pateo.

Geen speld tussen te krijgen!

Parsons | 30-06-10 | 12:59

Beetje gek om een ramp met een gigantische omvang en die waarschijnlijk nog voor heel wat ellende gaat zorgen, zo te bagatelliseren. GS, doe je fokking werk en ga eens journalistiek aan de slag en vind uit hoe erg het werkelijk allemaal is. Maar nee, we gaan iets lulligs zoeken en daar grapjes over maken. Zeer sterk!!

deministerpresident | 30-06-10 | 12:55

Haragha | 30-06-10 | 12:44
U heeft het ongetwijfeld zelf, in een dubbelblind uitgevoerde proef, uitgebreid geanalyseerd. Ik ben benieuwd naar uw resultaten.

Iets wordt niet "waar" als je het niet kunt ontkennen (zie FSM). Iets wordt pas "waar" als je het kunt aantonen. En met aantonen bedoelen we bewijzen. En met bewijzen bedoelen wetenschappelijk bewijzen. Zie en.wikipedia.org/wiki/Scientific_metho...

1sokkie | 30-06-10 | 12:51

@Havoque | 30-06-10 | 12:44
LOL! Geweldig!

Parsons | 30-06-10 | 12:48

@1sokkie | 30-06-10 | 12:12
Probeer het eens zelf thuis. Ik geloof pas iets als ik bewijs heb. Zo niet dat mag je wieberen. En als het je gelukt is dan hoor ik graag een uitleg van je.

@Parsons | 30-06-10 | 12:01
Zal het van het weekend wel bekijken maar als ik zijn website lees beweert Dr. Johan Oldenkamp precies hetzelfde als Dr. Masuru Emoto.
www.pateo.nl/

@Hockey | 30-06-10 | 11:57
Nee, maar het is wel een auteur die iedereen kent. Hij schreef in de Da Vinci Code over heksenvervolgingen. Omdat Dan Brown dit in zijn boek heeft geschreven zijn heksenvervolgingen verzinsels? Zijn boeken zijn fictie maar niet alles is fictie.

Haragha | 30-06-10 | 12:44

neemjemoederindemali | 30-06-10 | 12:35
Niet veel goeds. Ppgeteld kom je op 32. En dan ben je eigenlijk al fucked.
Ik zou voor een nominale vergoeding complete astraal-harmonische getalanalyse kunnen uitvoeren. Maar dan moet zich eerst 9 dagen onthouden van sex, alcohol, tabak, koffie, varkensvlees, suiker, melk en rubber badeendjes.

1sokkie | 30-06-10 | 12:44

ro8in | 30-06-10 | 12:40

U heeft vast nog nooit ingestraald water van Jomoney gedronken I presume?

neemjemoederindemali | 30-06-10 | 12:43

neemjemoederindemali | 30-06-10 | 12:36
Dat die gasten meteen zo erop in springen met energie stralen enzo, beter gaan ze daar vogels poetsen.

ro8in | 30-06-10 | 12:40


ROFL @ parallelle spiegel entiteit.

Willianus Wortelus | 30-06-10 | 12:38

Heb nog niet gehoord dat het schade aanricht, dus waarom ook niet. Kan nooit erger worden dan de olieramp zelf.

borderliner | 30-06-10 | 12:38

ro8in | 30-06-10 | 12:28

Wat is er precies zo erg aan?

neemjemoederindemali | 30-06-10 | 12:36

@neemjemoederindemali | 30-06-10 | 12:25
Ik heb er ook even aan getwijfeld. Voor een seconde of 3 dat is!

Parsons | 30-06-10 | 12:36

@Napeauleon | 30-06-10 | 12:26 , voor je een ander tot drol gaat bestempelen. Je stelt dat er on$omstotelijk bewijs is. Dat bewijs zou dan staan in een tweetal "marketingboeken", maar ook daar staat het niet in, zij refereren weer naar een ander onderzoek.
Dat onomstotelijke bewijs van jou is boterzacht. Heb je het originele onderzoek waarnaar zij refereren wel gelezen?

Hockey | 30-06-10 | 12:35

1sokkie | 30-06-10 | 12:21

Ik ben van 21 - 11, wat kunt u daarover vertellen?

neemjemoederindemali | 30-06-10 | 12:35

@Biff Eagleburger
Ikke? Toch niet op Geenstijl? Ik zou niet durven... ;)

jopperdepopper | 30-06-10 | 12:31

Nou, dat was het topic wel.
*met spoed een porceleinen graal gaat instralen"

1sokkie | 30-06-10 | 12:29

Ondanks deze idiote site vind ik het niet echt een onderwerp om grappig over te doen. Het is echt heel erg wat er aan de hand is daar.

ro8in | 30-06-10 | 12:28

Leuk stukkie Pritt!

William_Gibson | 30-06-10 | 12:28

Hockey | 30-06-10 | 12:20
Nee drol, ik verwijs niet naar kennis of onderzoek van de heren zelf maar naar wetenschappelijk onderzoek waar zij aan refereren. In geval van Ab Dijksterhuis heb je het trouwens mis.

PS. Dat ging NIET over de ijskristallen die zich anders vormen zodra je er tegen praat aangezien dat eenvoudig te verklaren valt.

Napeauleon | 30-06-10 | 12:26

Achterdocht | 30-06-10 | 12:23
Ik haal opgelucht weer adem.

1sokkie | 30-06-10 | 12:26

Parsons | 30-06-10 | 12:23

En ik maar denken dat die vent een true story aan het vertellen is :-)

neemjemoederindemali | 30-06-10 | 12:25

Sliptong | 30-06-10 | 11:55
Kamehameha altijd +1

Ashtrey | 30-06-10 | 12:24

1sokkie | 30-06-10 | 12:21
Er kwam zojuist een zachte, licht geroosterd ruikende boer vanonder de bank vandaan. Dat leg ik uit als een gerustellend geluid. U zit goed.

Achterdocht | 30-06-10 | 12:23

Ach, de lichtwerkers bedoelen het goed en doen geen kwaad. Althans niet actief, maar wellicht slechts per ongeluk, door naïeve en passieve goedsukkeligheid en tolerantie.
Van mij mogen ze als zwakzinnigen geloven in hun Geliefd en Almachtig Wezen; waarin ze geloven, omdat ze zelf zo in elkaar steken dat ze in zoiets WILLEN geloven.
Ik ben zelfs bereid ze het voordeel van de twijfel te gunnen. Zo geloofde ik niet in het bestaan van Neanderthalers. Zouden zijn uitgestorven. Wetenschappelijk bewezen enzo. Toch moest ik om. Want ik zie er dagelijks twee hier over de kantoorgangen struinen. Ze gaan dan buiten sigarettenrook offeren aan hun Rokersgod. En dat doen ze zeer trouw, elk uur. Daar kunnen zelfs mohammeddanen niet aan tippen met hun 5 maal daags.

Fijnstoffer | 30-06-10 | 12:23

Vind hem wel leuk.

svdb | 30-06-10 | 12:23

@1sokkie | 30-06-10 | 12:21
Gehgeh, jij bent nog grappiger dan de debiel in m'n filmpje.

Parsons | 30-06-10 | 12:23

Persoonlijk voel ik meer voor het "Neuken Voor Vrede" principe, enzo, maar als ik een bijdrage kan leveren door die vervelende zweverige positieve energie dood te laten slaan, zeg maar dooier dan Kooijstra's piswarme Heineken biertje na 5 uur in de warme middagzon, dan hoor ik het graag.

ZSU-23-4 | 30-06-10 | 12:22

het kan ook geen kwaad...

Rambo John J | 30-06-10 | 12:22

Achterdocht | 30-06-10 | 12:17
Gelukkig kan ik tegen een stootje. Ik ben namelijk op 19 december geboren. En 19+12 is 31. En 3+1 is 4. En 4 staat in een natuurlijk-harmonische verhuiding met zowel 8 als 9. Dus...

1sokkie | 30-06-10 | 12:21

Komt er net een klein bruin mannetje naar me toe. Of ie even naar huis mocht bellen. Ik zeg sorry, m'n interstellaire tijdseenheden zijn op. Gaat ie me ineens bedreigen met een gloeiende vinger. Tsss. Brutale bruine alien.

Sliptong | 30-06-10 | 12:20

@Napeauleon | 30-06-10 | 12:13 , dank voor je aanbod, maar laat maar. Het zijn twee marketingboeken waar je aan refereert. Marketingboeken waarin men uitlegt hoe beïnvloeding werkt, beïnvloeding van koopgedrag.
Hoe je daaruit bewijs wil halen dat materie reageert op hersengolven en dat wil vertalen naar dit artikel is me een raadsel, vooral omdat je ook nog eens de term onomstotelijk bewijs bezigt.

Hockey | 30-06-10 | 12:20

@Sliptong | 30-06-10 | 12:14
Dat maakt niets uit hoor :)

Parsons | 30-06-10 | 12:19

1sokkie | 30-06-10 | 12:15
De grote ontzichtbare paarse draak onder mijn bank noemt specifiek het getal 8, dus daar ga je al.

Achterdocht | 30-06-10 | 12:17

@two ball cane | 30-06-10 | 11:58
Nu je het zegt. Ik zag Bonaparte ook al voorbij komen. Hmmm.

Sliptong | 30-06-10 | 12:17

Waarom bellen ze Red Adair eigenlijk niet? Die kan toch wel met een nukesubmarinestraalpropellertbuis dat lek dicht blasen schatzi? Waar een wil is is olie weg. Want gebeurde eauk zo in Irak. Verder is het allemaal nieuwlichterij, dat van die lichtwerkers. Want er staat he-le-maal niks over die lui op Niburu. En dan ist dus niet waarrrrr....!

F. von Zeikhoven | 30-06-10 | 12:16

eerstneukendanpraten | 30-06-10 | 12:12
Als ik binnen 2 minuten de opmerking "dat is wat wetenschappers (...) noemen" hoor, weet ik al hoe laat het is. Dan ga ik niet meer tijd verprutsen aan een video waarin een pseudo-wetenschapper denkt alles te kunnen verklaren aan de hand van het getal 9. (of andere onzin)

1sokkie | 30-06-10 | 12:15

De bondscoach van Japan heeft al weer een nieuwe betrekking?

kleingrutter | 30-06-10 | 12:15

@Parsons | 30-06-10 | 12:06
Voor of na een krat bier?

Sliptong | 30-06-10 | 12:14

LiamP | 30-06-10 | 11:20

Je link is weg gemediteerd

neemjemoederindemali | 30-06-10 | 12:14

Ze kunnen het gat gewoon dichtgooien. Hoe weet ik ook niet, maar ik heb begrepen van iemand die er verstand van zou hebben dat het gewoon kan. Maar dan is de bron dicht en kunnen ze opnieuw gaan boren. Kost een beetje veel geld dat boren. Beter laten lopen is het motto...

srvman | 30-06-10 | 12:13

Hockey | 30-06-10 | 12:09
Het zijn de twee boeken die ik onlangs las, waarbij ik er nu vanuitga dat ik het daarvandaan moet hebben. Meer kan ik er nu niet mee. Uiteraard zoek ik dat vanavond even terug.
Verder geldt dat ik met ingang van heden louter verwijs als daar een linkje aan te hangen valt. Da's beloofd.

Napeauleon | 30-06-10 | 12:13

1sokkie | 30-06-10 | 12:07

Doe niet zo lullig! Eerstkijkendanoordelen...

eerstneukendanpraten | 30-06-10 | 12:12

Haragha | 30-06-10 | 11:54
U denkt de creditwaardigheid van kwakzalver A te vergroten door kwazalver B zwart te maken? Ik heb nieuws voor je: je bent er ingetrapt. Sukkel!

1sokkie | 30-06-10 | 12:12

Parsons | 30-06-10 | 12:06

Heb het toilet binnen 3 meter afstand van de computer, het zal me benieuwen!

eerstneukendanpraten | 30-06-10 | 12:12

Ik sprak net de grote onzichtbare paarse draak onder mijn bank, volgens die is het allemaal gelul.

Achterdocht | 30-06-10 | 12:11

Voor het gebruik maken de kamehameha (Turtle Destruction Wave) in de openbare ruimte dient uw wel een Evenementenvergunning aan te vragen bij het gemeenteloket.

Bertus Brulbroek | 30-06-10 | 12:10

@1sokkie | 30-06-10 | 12:07
Que?

Parsons | 30-06-10 | 12:10

@Napeauleon | 30-06-10 | 12:03, daar kan ik nogal weinig mee. Heb je niet gewoon een link?
Nu is het weer "het is onomstreden, echt waar. Ga zelf maar zoeken."

Hockey | 30-06-10 | 12:09

Het ergste van de zomertijd vind ik nog wel komkommertijd.

Grasgriezel | 30-06-10 | 12:08

Parsons | 30-06-10 | 12:01
Idioot!

1sokkie | 30-06-10 | 12:07

necrosis | 30-06-10 | 12:00
Iedereen heeft dáár meer verstand van dan ik, en da's waar.
Ik kan me haast voorstellen dat beton op 1 kilometer diepte blijft zweven gezien de dichtheid t.o.v. water daar.
Weet ik veel.
Vanaf heden zal ik alleen quoten als ik er direct de link bij kan leveren.
Dank voor de aanvulling.

Napeauleon | 30-06-10 | 12:06

@eerstneukendanpraten | 30-06-10 | 12:00
Oh niets bijzonders. Astraal watertje.

Sliptong | 30-06-10 | 12:06

@eerstneukendanpraten | 30-06-10 | 12:03
Als je het langer dan 5 minuten volhoudt zonder in je broek te plassen win je een prijs!

Parsons | 30-06-10 | 12:06

Mooi vandaar dat me aandeeltjes BP zo aan t knallen zijn; ga vooral zo door!

keizeradmiraal | 30-06-10 | 12:04

Hockey | 30-06-10 | 11:56
Die verwijzing vind je ergens in "Invloed" van Cialdini of "Het slimme onbewuste" van Dijksterhuis. Experimenten met emoties en op microscopische niveau reagerende (anorganische) deeltjes.

two ball cane | 30-06-10 | 11:58
Gemiste kans.

Napeauleon | 30-06-10 | 12:03

Parsons | 30-06-10 | 12:01

Da's een lange uitzending...

*laterT thuis kijken gaaT*

eerstneukendanpraten | 30-06-10 | 12:03

Hadden ze beter kunnen bidden, dat het nooit gebeurd was.

Luie Kut Student | 30-06-10 | 12:02

@Sliptong | 30-06-10 | 11:55

Ik moet tegenwoordig oppassen met waar ik naar wijs.

Biff Eagleburger | 30-06-10 | 12:01

@Haragha | 30-06-10 | 11:54
Ook voor jou geldt: vimeo.com/12646494

Zo is het, en niet anders!

Parsons | 30-06-10 | 12:01

@Napeauleon 11:48
Beton storten in diep water?
Jij begrijpt het...... niet!
Er zit aardig wat (gas)druk in die bron, die de olie naar buiten perst.
Wanneer je een paar extra "putten" boort, en die olie naar boven haalt, zal de druk in de bron afnemen en de lekkende put minder olie uitstoten.
Pas dan zal een kap of "plug" iets uithalen.

necrosis | 30-06-10 | 12:00

Sliptong | 30-06-10 | 11:55

Wat heb jij al gedronken op deze ochtend?

eerstneukendanpraten | 30-06-10 | 12:00

LiamP | 30-06-10 | 11:20
Hou die "spirituele" troep alsjeblieft voor je.

God, geesten, magie, spiritualiteit, gebedsgenezing, Derek O., homeopathie, aardstralen, positieve energie, aura's, de Grote Juju, 2012, etc, etc...

Allemaal onzin!

www.youtube.com/watch?v=Xe7yf9GJUfU

1sokkie | 30-06-10 | 11:59

@Napeauleon | 30-06-10 | 11:54
hoe weet ik dat ik u kan vertrouwen?
u heeft helemaal geen academische titel. sterker nog, u reaguurt hier maar een beetje onder pseudoniem.
Nee, hier trap ik dus niet in he...

two ball cane | 30-06-10 | 11:58

rare jongens, die mensen....

Jan Kaas | 30-06-10 | 11:57

@Haragha | 30-06-10 | 11:54, en als Dan Brown het in zijn boeken schrijft is het waar?

Hockey | 30-06-10 | 11:57

@Napeauleon | 30-06-10 | 11:42 , heb je een linkje naar dit onomstotelijke bewijs?

Hockey | 30-06-10 | 11:56

Mensen die in deze onzin geloven dalen op mijn sociale ladder. Ik kan er niet bij dat als je geen mongol ben je hier in kan geloven.

Echt He! | 30-06-10 | 11:55

Het leuke is dat als je dat met miljoenen mensen doet, het echt werkt. We bestaan op het kleinste niveau namelijk alleaal uit pure energie. Iets wat ons allen verbind. Gisteren nog kreeg ik zoveel energie binnen dat ik met een kamehameha (TM) het overliggende blok huizen desintegreerde. Ik was met stomheid geslagen.

Sliptong | 30-06-10 | 11:55

Dr. Masuru Emoto is geen kwakzalver van het type Jomanda. Nee, ik haat Kwakzalvers tot op het bot maar Emoto hoort niet bij die club.
Voor de skeptici is er nog altijd de truc met rijst. Eerst zelf proberen en dan afzeiken. En daarna lekker Power of Water/Messages from Water kijken.
www.toverrijst.nl

Dit is trouwens oud nieuws. Grote groep mensen mensen + zelfde gedachte = resultaat. Zijn al honderden boeken over geschreven. Zelfs Dan Brown met zijn laatste boek had het er over. Alleen wordt dit het niet geduld door de grrristenen en mossels. Want volgens de gristenmossels is er maar 1 god en volgens een andere lering zijn wij zelf de goden.
Ach, zolang je vrij bent (niet) te geloven wat je zelf prettig vindt ben ik allang blij.

Haragha | 30-06-10 | 11:54

two ball cane | 30-06-10 | 11:44
Wel eerst de successierechten overmaken. Ik heb daar het bankrekeningnummer nog wel van. (Van toen ik die 15.000.000 ontving, echt waar!)
Uw mailadres?

Napeauleon | 30-06-10 | 11:54

* gaat zitten Om Mani Padme Hummen om olielek te dichten... *

Brouhaha | 30-06-10 | 11:52

What the bleep!

robbah | 30-06-10 | 11:51

@LiamP | 30-06-10 | 11:20
Neuh, sorry ik moet eerst naar een lezing: vimeo.com/12646494

Parsons | 30-06-10 | 11:48

necrosis | 30-06-10 | 11:43
Die storm roert het papje wat door elkaar tot een mooie egale gebonden crème-soepje is ontstaan, van een vier maal zo grote omvang.

Zet BP onder curatele, confisqueer alle middelen. verzilver wat je kunt en begin met duizenden tonnen beton te storten daar. Schijnt vrij snel te kunnen allemaal.

Napeauleon | 30-06-10 | 11:48

@ecologiste 11:39
Femke?

necrosis | 30-06-10 | 11:47

@mezelf | 30-06-10 | 11:46
Dan ben je trouwens ook een lichtwerker.

Symmachus | 30-06-10 | 11:47

Lichtwerker, is dat het tegenovergestelde van een bruinwerker?

Superior Bastard | 30-06-10 | 11:47

Bill is right. Nuke that goddamned well.

Symmachus | 30-06-10 | 11:46

verschrikkelijk deze figuren met hun lichtwezens.Dit zijn 'mensen' die 24 uur in een lcd trip leven en hopen dat ze gered worden,in dit geval het bp probleem oplossen,dus inderdaad alu hoedjes op.

ron78 | 30-06-10 | 11:45

@jopperdepopper | 30-06-10 | 11:41

Niet zo negatief doen hè?

Biff Eagleburger | 30-06-10 | 11:45

volgens mij heeft die Dr. Masuru Emoto mij laatst gemaild omdat ik nog een verstopte erfenis heb. eerst dacht ik dat het lulkoek was maar nu ik zie hoe wijs deze man is zal ik al m'n bankgegevens maar even naar hem toe mailen.

two ball cane | 30-06-10 | 11:44

Gelukkig ben ik geen zwaarwerker.

Causa Sui | 30-06-10 | 11:43

Een kaarsje branden op de plek des onheils is mijn spirituele pad.

savieu | 30-06-10 | 11:43

@Pritt
Je was nog vergeten dat tropische storm Alex inmiddels een orkaan is geworden die de Golf van Mexico bedreigt.
*we gaan allemaal doohood*

necrosis | 30-06-10 | 11:43

Er is al onomstotelijk bewijs dat materie reageert op hersengolven.
Helemaal debiel is de gedachte niet maar het beoogde doel is misschien wat ambitieus.

Napeauleon | 30-06-10 | 11:42

Ja, maak er maar weer geintjes over. Cynisme zal de wereld vast en zeker wel redden...

jopperdepopper | 30-06-10 | 11:41

Is de tijd dan nu aangebroken om allemaal een alu hoedje op te zetten?

Lord Dude | 30-06-10 | 11:40

LiamP | 30-06-10 | 11:20
Rijst gaat schimmelen als het wordt uitgescholden?!

Joh, en dat je er met je frisse adem overheen kwettert heeft er niets mee te maken?

Napeauleon | 30-06-10 | 11:40

De club van Rome trok al eerder aan de bel en toen kon er nog wat veranderd worden. Maar deze wereld is van de opportunisten. Blatter had allang ontbladerd moeten worden. Wat bij het WK gebeurt gebeurt al sinds jaar en dag in de Westerse wereld". Dat krijg je als cowboys gaan spelen met de natuur. Bush olieboer die allee maar olieboer is omdat zij voorouders een vlag in de grond staken en dat stukje van moeder Aarde opeisten. Walgelijke egoïstisch kleaudtzakken die van de wereld een slagveld hebben gemaakt: sociaal, ecologisch en nu ook al financieel.

ecologiste | 30-06-10 | 11:39

Ik ga zo eens iemand positief op z'n muil timmeren met m'n Tibetaanse klankschaal.

Biff Eagleburger | 30-06-10 | 11:39

Zooo, klaar! Nu ff wat energie bijtanken.

Causa Sui | 30-06-10 | 11:39

@Einde van de Domheid | 30-06-10 | 11:26
Nee, dat is geen onzin. Het sausje waarin deze prachtige begrippen geserveerd worden echter wel.

TisNieZoMoeilijk | 30-06-10 | 11:36

Beter dat dan mensen dreigen dood te maken als je het niet eens bent met sommige opperwezens.

Hellsmurfje | 30-06-10 | 11:35

ach. zo lopen ze in ieder geval niet in de weg.

janeedantoch | 30-06-10 | 11:35

In Louisiana is een resolutie aangenomen om die olievlek weg te bidden en intussen heeft zelfs Obama het erover gehad. Ben benieuwd wanneer er weer regendansjes en heksenvervolgingen worden ingesteld.

Stir Glenfarclas II | 30-06-10 | 11:34

@LiamP 11:20
Zit jij nou ordinair reclame te maken?

necrosis | 30-06-10 | 11:31

-weggejorist-

zwetsert | 30-06-10 | 11:30

Oké, dus de lichtwerkers zijn inmiddeld hard bezig? Gelukkig.
Maar:"Vele handen... etc"
*Derhalve mailtje ook naar de bruinwerkers doorsturen doet.
.

Napeauleon | 30-06-10 | 11:29

Die olieramp is een straf van God omdat wij WK voetbal kijken op tv!!!!!

andorra | 30-06-10 | 11:29

Malloten

TisNieZoMoeilijk | 30-06-10 | 11:29

lol @ mirror

van Dijk | 30-06-10 | 11:28

En neem allemaal een schepje en een emmertje mee.

[[[Mad.doC]]] | 30-06-10 | 11:27

Goed dat hij even bid dan hoeven wij het niet meer te doen.

Koosnaampje | 30-06-10 | 11:27

Positieve gedachten, vertrouwen, stimulering, eenheid zoeken, diplomatie, liefde, solidariteit.
Allemaal onzin.

Einde van de Domheid | 30-06-10 | 11:26

@rzer0 | 30-06-10 | 11:23
Negatieve en positieve energie bestaan wel. Kijk maar eens op een batterij.

rara | 30-06-10 | 11:26

Kunnen we die Masuru Emoto niet gewoon als "kurk" in die lekkende bron proppen?
Een zuivere win-win, ik zeg: doen!

necrosis | 30-06-10 | 11:25

Gaat water healen na dagelijks rondje Yogisch vliegen.

Bertus Brulbroek | 30-06-10 | 11:25

Eindelijk kunnen de aandelen BP weer omhoog.

Lord Dude | 30-06-10 | 11:24

@LiamP | 30-06-10 | 11:20 : "Negatieve energie"? Gezwets!

rzer0 | 30-06-10 | 11:23

Dhr Emoto komt nogal psychotisch over; de laatste persoon die ik over lichtwezens hoorde werd een week later verplicht opgenomen. Gelukkig bestaan er goede medicijnen voor dit soort problemen.

rara | 30-06-10 | 11:23

Wie maakt zich nu druk om die olievlek.
Er is maar een issue, en dat is of Bionda in een regering komt toch?

Einde van de Domheid | 30-06-10 | 11:23

Mediteren is een goed idee met dit warme weer. Ik begin er gelijk mee, fuck het werk.

Da_Vincentius | 30-06-10 | 11:21

dat de gewaardeerde redactieleden van GS de spirituele ontwikkeling van een poffertje hebben was al bekend, maar dat ze het werk van emoto als onzin afdoen, is gewoon dom. positieve of negatieve energie heeft gewoon invloed op de omgeving om je heen, punt. probeer het eerst zelf eens uit voordat je roept dat het flauwekul is. iedere kip zonder kop kan het rijst-experiment doen (www.toverrijst.nl), dan wordt het vanzelf wel duidelijk.

LiamP | 30-06-10 | 11:20

ChillBill | 30-06-10 | 11:13

Krijgen lichtwerkers dan ook een orgasme?

eerstneukendanpraten | 30-06-10 | 11:19

Deze jongens kunnen het CO2 probleem vast ook wel op deze wijze oplossen!
En doe dan direkt het integratieprobleem er ook maar bij...

eerstneukendanpraten | 30-06-10 | 11:18

Ze kunnen beter die kraan dichtdraaien en gaan opruimen.

Tante Kaatje | 30-06-10 | 11:17

wach wacht ik krijg iets door van bovenaf:.... er.... bestaan..... geen... geesten......

LiebeMan | 30-06-10 | 11:17

Moet ik nog geld overmaken?

ChillBill | 30-06-10 | 11:16

*Heal the World neuriën doet*

Parsons | 30-06-10 | 11:15

Lullig dat Dr. Emoto daar nu pas mee komt hoor...

Lt Aldo Raine | 30-06-10 | 11:15

Lichtwerkers zijn de nieuwe bruinwerkers

ChillBill | 30-06-10 | 11:13

Weer een alternatieve oplossing van BP? Zal vast een doorslaand succes worden.

sqrota | 30-06-10 | 11:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken