Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geert Wilders eindelijk naar moskee

tmpphpipLU25.jpgDat ziet u goed. Geert Wilders bij een moskee. De PVV campagne is nu echt goed begonnen. Afgelopen weekend al in Groningen, vandaag in het geheele land. Moedig voorwaarts met DEZE VIDEO. Compleet met allemaal leuke statistieken en Zembla-achtige beelden. Van bijvoorbeeld landende Turkse vliegtuigen en Job "gaap" Cohen. (LOL @ FiPo op Vimeo.)

Reaguursels

Inloggen

Kom je terug van vakantie, vind je alleen maar dode links op Geenstijl!

Yoman | 12-05-10 | 20:03

Doe's nieuwe link plaatsen?

bokbier | 11-05-10 | 21:02

Frenkie4alll reaguurt als een botte hond?

penis-aqua-rosA | 11-05-10 | 08:48

-weggejorist-

Reeldutch | 11-05-10 | 00:46

@quetzalcoatl

Ach ja een schrijf voudje, ik doe mijn best bovendien geef ik les op een middelbare school en niet op een kleuterschool.

Ik hou van dromen maar de echte wereld is beter en voor mij is dat het leven hier in Nederland(Europa) vind je het hier niet erg mooi en prettig leven dan?? ben je depressief?

joop-is-de-baas | 10-05-10 | 22:45

joop is de baas@ en,was,t leuk op de kleuterschool vandaag?
ik bedoel ,uw posting getuigt niet van enige kennis der volwassenheid.
blijf lekker in uw droomwereld leven ,deze is leuker dan de echte.

quetzalcoatl | 10-05-10 | 22:31

Een magneet heeft maar 2 Polen.

Smalhout | 10-05-10 | 21:52

Wat is het verschil tussen Magneet en een klusbedrijf???

Smalhout | 10-05-10 | 21:51

"Strandbal die met elke golf mee drijft" Ha ha

Smalhout | 10-05-10 | 21:49

nee hoor, ik ga nu niet afgeven op die serverT. waarom zou ik ook, ik post altijd voor mijn lol dubbel.

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 21:42

-weggejorist-

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 21:40

@Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 20:46
En als jij denkt dat we tenonder gaan aan 1000 Afghanen, 4000 Turken, 2400 Marokkanen en 5000 Somaliers, tja.

Van die 150k van jou hebben er alleen al 30k Nederland als geboorteland. Dus 1/5 deel komt gewoon terug van weggeweest, met hun molentjes en delfsblauw

@ joop
Polen zijn er 13k, van in totaal 90k europeanen

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 21:27

let's face it. geert rules.

oplichter | 10-05-10 | 21:16

@joop-is-de-baas | 10-05-10 | 20:31
Nooit eerder kwamen er zoveel buitenlanders zich in zo korte tijd in Nederland vestigen. De Grote Volksverhuizing is er niets bij.
En als jij denkt dat analfabeten met intolerante godsdienst goed zijn voor onze welvaart, tja.

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 20:46

@@@Lewis Lewinsky

Waar maak je je toch druk over? Zo lang als ons land bestaat komen er al mensen naar ons landje en dat is alleen maar goed gebleken voor onze welvaard. Bovendien komen er bijna geen turken en marokkanen naar ons land maar vooral polen. (of tewel uit ons eigen land europa dus)

allochtonen.web-log.nl/allochtonen/200...

joop-is-de-baas | 10-05-10 | 20:31

Hmmm, tja, sterk filmpje iig (Rita, zo moet dat).
Die boodschap een toefje te rechts voor me, maar heeft een punt.

hotmint | 10-05-10 | 20:15

Wanneer je zo'n filmpje maakt over Geert, heet dat geen campagne, maar demoniseren.

Valt me wel op dat rechts deze verkiezingen in tracht te spelen op de 'angst'. Of dat zo'n verstandige keus is, betwijfel ik.

-edit | 10-05-10 | 20:14

-weggejorist-

Reeldutch | 10-05-10 | 20:08

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 18:39
blij, blij, blij? Dat heb ik helemaal niet gezegd. Interessant zou wel zijn als er eens een studie zou worden gedaan (en misschien is die er al) over de procentuele verandering van het aantal immigranten tov de totale bevolking. Een vergelijking met de groei in vroegere tijden is dan interessant.

Bukoswski | 10-05-10 | 20:07

ik ben blij dat er nog iemand bestaat als geert wilders, die zn nek durf uit te steken.. ipv een beetje mee te hobbelen met de grote meute.

cohen is echt t ergste wat ons kan overkomen

tinkerbel | 10-05-10 | 19:46

Ik vind die geert en zijn pvv een stelletje haat zaaierts. Maar gelukkig gaat de PVDA met job toch lekker winnen. PVDA is overigens niet in slings of rechts te plaatsen. Het is een degelijke midden partij net als de vvd en het cda. Dat zijn degelijke partijen die voor volk en vaderland opkomen, maar dan wel voor heel het volk.

joop-is-de-baas | 10-05-10 | 19:43

En als die elite aan de macht blijft, wordt het allemaal nog veel erger.
Daarom PVV.

copy2devnull | 10-05-10 | 19:33

Garret Weldon | 10-05-10 | 09:46
Hear Hear! Goed stuk
Meisje-Meisje | 10-05-10 | 12:30
Er komen dagelijks vlietuigladingen vol zogenaamde vluchtelingen rechtstreeks uit hebben het rifgebergte ingevlogen, de rest van de familie volgt. Dit dient onmiddelijk gestopt te worden, laten deze mensen huis en haard achter?, laat me niet lachen.

lanex | 10-05-10 | 19:31

@Bukoswski | 10-05-10 | 18:02
Dus je hebt geen oogkleppen op? Dan had ik het kennelijk mis. Mijn excuses voor dat woord dan, bij nader inzien.
Elk jaar 150.000 immigranten erbij in Nederland vind ik teveel. Ik ben het dus eens met Geert Wilders. Als dat zo doorgaat dan hebben we er over 40 jaar zes miljoen nieuwe buitenlanders bij. Ik denk niet dat we Nederland dan nog herkennen. Het zijn er gewoon teveel in te korte tijd.
Gelukkig ben jij wel blij met al die immigranten. Dan heeft tenminste iemand er plezier van.

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 18:39

triest, bijzonder triest..

Voicemail | 10-05-10 | 18:38

@R.B.Scott | 10-05-10 | 17:43
Dat je mij zo denigrerend wil benaderen, wat jij wil, maar zoveel dom racisme.

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 18:31

Mas Rob | 10-05-10 | 18:01
geluk mag niet, werken kreng!

Bukoswski | 10-05-10 | 18:24

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:14
Ah zeau werkt het, het hebben van een andere mening staat ook wel bekend als het dragen van oogkleppen! Misschien heeft u dan toch nog iets gemeen met linksche PC rakkers, voor wie andere meningen ook een taboe zijn.

Bukoswski | 10-05-10 | 18:02

Het is overigens wel typisch calvinistisch om een 'gelukzoeker'' te associeren met alles wat vies en voos is. Alsof de centen alleen 'zuur' verdiend kunnen worden in het zweet des aanschijns.

Mas Rob | 10-05-10 | 18:01

waarom hebben ze dat gescheld op hem en gedoe van die woedende menigte er niet uitgeknipt?

even iets wat ik niet snap

eehbiertje | 10-05-10 | 17:57

-weggejorist en opgerot-

paradiso | 10-05-10 | 17:49

-weggejorist-

R.B.Scott | 10-05-10 | 17:43

-weggejorist-

paradiso | 10-05-10 | 17:30

@witwas | 10-05-10 | 16:49
Grappig eigenlijk, maar ik heb vanwege dezelfde vraagstukken juist een enorme aversie tegen Widlers. Door het "scapegoaten' van bevolkingsgroepen, leidt je de discussie weg van de werkelijke uitdagingen en kom je al helemaal niet toe aan het werken aan de echte oplossingen

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 17:26

Mijn stem had Geert al,maar toch ben ik blij dat hij niet meer in dat onwaarschijnlijk sullige roeibootje hoeft te zitten.
*... subtiele shots van slappe hap Cohen:+100...*

R.B.Scott | 10-05-10 | 16:56

Goed filmpje, jammer dat het weer alleen over de immigratie gaat. Maar als hij over de andere standpunten ook een beetje goed antwoord weet te vinden, zal hij ongetwijfeld professioneler overkomen. Ik blijf voorlopig nog maar bij de VVD.

dennis123 | 10-05-10 | 16:50

@Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 16:37 Dat was om de wanhoop van Lewis Lewinsky een beetje te voeren. Overigens is het volstrekt onmogelijk de vergrijzing tegen te gaan met immigratie, lees hier maar eens:
www.uitkijk.net/chaos.php?do=grijs
Verder heb ik ook de oplossing niet, maar op bepaalde punten heb ik sympathie voor Wilders, die zijn nek uit durft te steken en die (helaas op een vreslijk ongenuanceerde manier en met allerlei onuitvoerbare programmapunten) zegt dat het zo niet door kan gaan.

witwas | 10-05-10 | 16:49

Zo jammer dat Geert er nog wel de wind onder heeft maar men zijn boodschap steeds meer terzijde schijnt te willen schuiven. We hebben immers messias Cohen waar we nu onze hoop op gaan richten! De massale toeloop aan nog meer moslimvrienden zien we met vertrouwen tegemoet. Nederland in spagaat, nou ja een beetje, want Cohen ìs de men, weet je. En over Geert weten ze veel te veel over zijn kapsel te zeggen.

De narrige kabouter | 10-05-10 | 16:39

@witwas | 10-05-10 | 16:22
Vanwaar dan de apocalyptische (en op niets gebaseerde) rekensommen? Voor de handen aan de bedden etc hebben we gezien onze demografische ontwikkelingen de immigrant juist hard nodig in de komende 40 jaar. Van die 140.000 immigranten in 2008 waren er meer dan 105.000 uit westerse landen. (BTW er gingen er ook ruim 110K het land uit).

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 16:37

@Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 15:48 Ik zit niet in de put hoor, absoluut niet. En ik heb zelfvertrouwen genoeg. Maar ik ben ook realist genoeg om me zorgen te maken over de toekomst van NL, hoe we de verworvenheden van onze zorgzame samenleving betaalbaar kunnen houden. Hoe we zorgen voor voldoende handen aan het bed, voldoende onderwijzers voor de klas en voldoende veiligheid op straat. Denken dat het allemaal wel goed zal komen, als we maar gewoon op de huidige voet voortgaan is struisvogelpolitiek, hoogmoed die zal leiden tot een onvermijdelijke val. Lees eens hoe het de Nijmeegse voetbalvereniging Quick1888 vergaat: www.nrc.nl/binnenland/article2537167.e...
Dat is de Nederlandse stad in het klein: 80% niet westerse allochtonen, verloedering in de kleedkamer en op het veld en niemand die een poot uitsteekt om het vele, noodzakelijke, vrijwilligerswerk te doen.

witwas | 10-05-10 | 16:22

-weggejorist-

Uh-Oh | 10-05-10 | 16:02

Dit is echt een heel grappig filmpje. Dit soort filmpjes zijn er goed voor Cohen. Steeds meer mensen zullen zo op hem stemmen. Geert is geen campagnewonder. Mensen zijn het wel een beetje zat die bangmakerij. Kom op Wilders, vertel eens wat jij wil. 150.000 migranten zijn dus ook Engelsen, Duitsers, Amerikanen etc... die geld naar NL brengen. Zoals ze al jaren erg succesvol doen. Nouja, Cohen vooruit dan maar. Laat de VVD toch maar even gaan.

bloemis | 10-05-10 | 16:01

@Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 15:44
Waar is je zelfvertrouwen gebleven? En je geloof in *kuch* de democratie, de stabiliteit van de eigen samenleving en vooral ook je geloof in de medemens?
Verdampt?
Het CBS geeft aan dat er 150.000 immigranten per jaar Nederland binnenkomen. Dat zijn er dus, als dat zo doorgaat, zes miljoen in de komende veertig jaar. Mijn vraag was dus: ben je daar blij mee?
Een antwoord geven heb je niet gedaan. Te druk met geloven in jezelf, de democratie, de stabiliteit en vooral de medemens? #lutser

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:51

@witwas | 10-05-10 | 15:43
nog even een nabrandertje dan.
Zo heb je jezelf vreselijk de put in gelult met een hoop geklooi met cijfers die door niets of niemand worden bevestigd. En nu??
De gemiddelde mens lacht je, al dan niet wat schaapachtig, uit en gaat lekker door met zijn leven. En jij ligt wakker vannacht?

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 15:48

@Uh-Oh | 10-05-10 | 15:44
Het zijn CBS-cijfers, Uh. Er komen per jaar 150.000 immigranten Nederland binnen. Als dat zo doorgaat, dan komen er de komende veertig jaar dus zes miljoen immigranten bij.
Dat kun je leuk vinden, of niet.

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:47

-weggejorist-

Uh-Oh | 10-05-10 | 15:44

@Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:30
Hou toch op met je gezever.
In 2050 is de bevolking ongeveer 1 tot 1,5 milj meer dan nu. Daarbij zit het volledige verschil in het aantal 50+ers en iets bij de jongvolwassenen. (bron CBS)
Wat zal het mij rotten waar ze vandaan komen, als ze (want als ik er nog ben, dan als handophouder) maar samen kunnen leven (je weet wel, samenleving). En denken dat je je dan nog kan of moet verschuilen achter de dijken is zeau 1950.

valt het je trouwens op hoe iedereen afhaakt die met jouw in gesprek is?
heeft iets met je 1-dimensionale kijk op de wereld te maken.

ik ben ook weg

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 15:44

@Lewis Lewinsky Met 6 miljoen zit je veel en veel te laag, immers door de huwelijksmigratie en het hoge aantal kinderen verloopt de groei exponentieel. 1,5 miljoen in de afgelopen 10 jaar, betekent 3 miljoen erbij in de komende 10 jaar, 6 miljoen in de 10 jaar erna, 12 miljoen in de 10 jaar daarna. In totaal dus 21 miljoen in de komende 30 jaar. Maar maak je geen zorgen, voor dat het zover is is NL allang failliet en zullen de sprinkhanen weer vertrekken.

witwas | 10-05-10 | 15:43

@Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 14:51
Ja maar, gelovige fietsenmakerT met zelfvertrouwen, ben je nu wel of niet blij met de zes miljoen immigranten die Nederland de komende veertig jaar komen verrijken?

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:30

@Bukoswski | 10-05-10 | 15:10
Natuurlijk, doe je oogkleppen maar weer op. #werkze

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:14

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:08
goed dan kunnen we nu over naar het echte probleem en ophouden over het thema immigratie.
.
echt out, werken

Bukoswski | 10-05-10 | 15:10

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:03
U moet wel willen lezen, natuurlijk. Immigratie staat niet gelijk aan verval, (de kans tot) emancipatie is het sleutelwoord.
.
out

Bukoswski | 10-05-10 | 15:09

@Meisje-Meisje | 10-05-10 | 15:06
De frustatie zijn al die miljoenen mensen die vermoord worden uit naam van de islam.

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:08

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:01

vanwaar al die frustraties?

en vanwaar de kennis? in buitenland geleefd? zelf arabisch/ noord afrikaans? of exgelovige?

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 15:06

@Bukoswski | 10-05-10 | 14:52
Nee, ik begrijp niet met je bedoelt met je voorouderverhaal. Er komen zes miljoen immigranten aan. Een deel bestaat uit analfabeten met een intolerante godsdienst. Het sleutelwoord is #grenzendicht.

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:03

@Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 15:00
Dus je bent niet blij met zes miljoen immigranten? #weestochduidelijk

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 15:01

@Bycicle_Repairman 12.11u. Bijna de gehele rest van de (vooral publieke) omroepen/media is reclamezuil voor de PvdA/Cohen en consorten. Gelukkig bestaat dit medium nog, anders leek het hier in NL zowat op Noord Korea.

rien6139 | 10-05-10 | 15:01

@Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:53
a. leg me geen woorden in de mond die ik niet gebruik
b. je bent een expliciet voorbeeld van angst en gebrek aan zelfvertrouwen
c. stilzitten als je op menselijke waardigheid geknipt en geschoren wordt door Meisje-Meisje

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 15:00

@Meisje-Meisje | 10-05-10 | 14:50
Sahirah is een Egyptische meisjesnaam. Betekenis: schoon, maagdelijk.

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:56

@Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 14:51
Dus jij bent blij met zes miljoen buitenlanders erbij? #gafietsen

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:53

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:44
nee, dat was niet de mening die ik daar probeerde te vertegenwoordigen. Ik denk dat u wel degelijk begrijpt wat ik probeer te vertellen. Nogmaals, immigratie dient niet te berusten op blinde tolerantie of apriori te worden afgewezen vanuit een angst voor het andere. [i]Emancipatie{i/] is hier wel degelijk het sleutelwoord.

Bukoswski | 10-05-10 | 14:52

@JSD75 | 10-05-10 | 12:47
Wilders zaait geen angst, Wilders is de stem van de angst. Wilders is de stem van mensen zonder zelfvertrouwen.
Mensen zonder geloof in zichzelf, geloof in de democratie, geloof in de stabiliteit van de eigen samenleving en vooral ook zonder geloof in de medemens.

Eigenlijk is de PVV van nu een kopie van de PvdA van de afgelopen decennia.
Een partij die pretendeert op te komen voor de zwijgende meerderheid in de samenleving, maar dat doet door die zwijgende meerderheid te debiliseren.
Door bij elke uitspraak die gedaan wordt als onderliggende boodschap mee te zenden dat de burgers, alle leden van de samenleving, niet het vermogen hebben om hun eigen boontjes te doppen.

Geert als evangelist van de maakbare samenleving. Een utopia waar ieder weldenkend mens al lang afscheid van heeft genomen en alleen voorleeft bij nationalisten en communisten.

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 14:51

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:34
ik denk dat als ik in nederland leef, en dat doe ik nu intussen 13 jaar lang, dat ik vaak genoeg de kans heb gekregen om van mijn geloof te stappen en genoeg andere overtuigingen heb gezien. Je ziet mij niet in een witte jurk door een bloemenveld huppelen, ik doe ook maar mijn ding, net zoals jij je leven leeft, maar ik wil mijn geloof houden, omdat ik er toch in blijf geloven. als ik gehersenspoeld ben, dan is het niet heel erg goed gelukt aangezien ik niet niet-moslims veracht ongeacht ze gelovig zijn of niet.

en ik snap de frustraties, niemand mag slachten van mensen, aanslagen of disrespectvol gedrag tegenover een land die je zoveel geeft, goed keuren, maar dat zijn dus nogmaals de zwakzinnigen die zich wel laten hersenspoelen. ik lijd meer onder hun daden. doordat mijn huis door een aanslag niet meer bestaat, en te veel familie leden heb verloren. en nee dat maakt mij niet zielig, en ik blijf er niet om janken, ik moet alleen mijn best blijven doen om juist te laten zien dat mijn geloof er niks mee te maken heeft.

jij kan net zo goed een collega van mij zijn, en jaren met mij werken en niet door hebben dat ik een allochtoon ben of wat voor geloof ik heb, maar nu je weet dat ik een moslim ben, vindt jij mij dan opeens gehersenspoeld?

betekend sahirah niet de betoverende?

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 14:50

@Bukoswski | 10-05-10 | 14:41
Dus omdat jouw voorouders Nederland binnen mochten, moeten we er de komende veertig jaar nog maar zes miljoen binnenlaten? #meenjeniet

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:44

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:3
100 jaar geleden kwamen mijn voorvaderen/ moederen naar Nederland, zowel uit West als Oost Europe. Naar ik meen hebben ze zich aangepast: Nederlands geleerd, normen en waarden zich eigen gemaakt etc. De helft is verraden en vermoord in WW2 vanwege wat ze waren, i.e. anders. Ik heb helemaal niets met hoofddoeken, religie etc, maar ze buiten de maatschappij zetten werkt averechts. Ze moeten opgenomen worden in de maatschappij, gedwongen wanneer nodig. Ze moeten zich deel van die maatschappij voelen en zich daar tevens voor verantwoordelijk voelen. De PvdA biedt geen oplossing, maar de PVV evenmin en als ik de oplossing zelf zou weten zou ik nu in DH zitten.

Bukoswski | 10-05-10 | 14:41

-weggejorist-

Uh-Oh | 10-05-10 | 14:37

@Meisje-Meisje | 10-05-10 | 14:29
Suri (rode roos) was gewoon een Perzische meisjesnaam. Die was dus niet in de roos. Dan probeer ik gewoon een andere, Sahirah. Is dat beter?
Je bent vanaf je geboorte gehersenspoeld met islamitische ideeën. Leg ze gewoon naast je neer.

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:34

@Bukoswski | 10-05-10 | 14:21
Dat is toch ook om wanhopig van te worden, die aantallen immigranten?
Er komen er 1,5 miljoen per tien jaar binnen. Dat zijn er 3 miljoen per 20 jaar. Over 40 jaar zijn er dus 6 miljoen bijgekomen. #wanhoop

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:31

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:20

ik snap je suri gedeelte niet.

nee dat ben ik juist niet, ik geloof er meer en meer in, omdat ik het juist anders heb gekend, voor mij is de islam niet zoals de schreeuwlelijkerds in pakistan zich voordoen. of de extremisten die een amerikaan slachten. dat is woede van mensen en cultuur. dat is geen geloof.

ik ben geen peaceloving hippie ofzo... ik ben ook maar een mens, en ik doe niet alles zoals het moet. ik ben niet voor niets een geenstijl fan, maar wat ik weet is dat het gaat om je intenties.

en uit de koran kan je niet alles halen, en als je iets leest is het maar een interpretatie. en iedereen kan anders interpreteren, maar dat is dan de interpretatie van een persoon , niet hoe een geloof echt is.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 14:29

bizar PVV filmpje.
.
"moedig voorwaarts" meer de wanhoop nabij volgens mij.

Bukoswski | 10-05-10 | 14:21

@Meisje-Meisje | 10-05-10 | 14:09
Dat is mooi, dat jij vindt dat moslims gewoon, zonder sancties, ex-moslim kunnen worden. Kudo, Suri.
Jammer genoeg denken veel van je geloofsgenoten anders over ex-moslims. Die noemen ze huichelaars of afvalligen. De koran is niet mals over afvalligen.
Voor mij ben je een potentiële ex-moslim.

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:20

Paul de Leeuw nog gezien ? Job tusen de mongols.. zag het pas later hoor..

nachtschilder | 10-05-10 | 14:15

Ik word hier zo moe van.

Er zijn veel meer problemen in Nederland dan alleen dit.....

Altijd hetzelfde met deze vent.

AlfaRosso | 10-05-10 | 14:14

De La Puerco | 10-05-10 | 14:01

tweede gedeelte is mijn reactie die eigenlijk voor jou bedoeld is.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 14:11

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:00

ik als moslima vind dat het mag, dat is ook wat ik van mijn ouders als moslims heb meegekregen. als je er in gelooft , dan geloof je dat er een god is die daarover uiteindelijk zal beslissen, als je er niet in gelooft , waarom zou je dan je tijd aan verspillen. het heet een geloof, dus je moet er in geloven.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:57
je maakt me wel heel vaak aan het lachen, als jij in de koran een stuk vindt waarin zoiets staat.... dan heb je iets gevonden waarvan ik nooit heb geweten dat het bestaat.

ik zal je verder helpen door te vertellen dat wij juist de jodendom erkennen, wij erkennen dat onze god ook jodendom en christendom heeft gecreëerd. en er staat een part die altijd door mijn ouders wordt herhaald die ik ongeveer kan vertalen in: jullie krijgen jullie eigen geloof, wij krijgen onze eigen geloof.

ik moet je wel vragen om verder niet te moeilijk vragen te stellen omdat ik ook niet de grootste expert ben.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 14:09

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:57

Dus je vindt het niet goed, dat er in de koran staat, dat je alle joden moet onthoofden en zo. OK, van harte welkom dan.

De La Puerco | 10-05-10 | 14:01

@Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:57
Dus wel een moslima. Pfft, dat ging moeilijk, zeg.
Vind jij, als moslima, dat moslims uit de islam mogen stappen?

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 14:00

@Flaming_Bastaard | 10-05-10 | 09:47
Wat een dom gelul. Paars vergeten? Iedere gevestigde partij kan en gaat met iedere andere gevestigde partij in zee op het moment dat het ze zo uitkomt. Zie laatste coalitie. PvdA met VVD, met CDA, met D66, maakt geen ene fuck uit.

DeBruineSter | 10-05-10 | 14:00

PauperPanda | 10-05-10 | 13:54

Als er geconstateerd wordt dat het veel regent in Nederland en je noemt Nederland regenachtig, maakt het dan uit of het 20% van de dagen regent of 25% van de dagen.

Als iemand constateert, dat de zon schijnt en ik constateer dat ook, maakt het dan uit, of het voor 75% zonnig is of voor 80%.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:59

nee ik ben een moslima, ik schaam me voor de mensen die mij willen vertegenwoordigen en ik schaam me voor de nederlander die mij gelijk wil veroordelen.

ik draag geen hoofddoek, ik ben niet Marokkaans, spreek accentloos Nederlands, heb haast alleen maar vrienden van Nederlandse afkomst. toch geloof ik en vind ik mijn vrede daarin.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:57

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:51

Maar ben het volledig eens, dat je ieder individu, slechts op zijn merites mag beoordelen hoor.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:55

De La Puerco | 10-05-10 | 13:48

De voorzichtige kant? Overigens zijn er heus wel onderzoeken gedaan. Misschien heeft meneer Wilders wel gelijk, maar zo lang er niks bekend is over zijn methoden en hij dus geen onderbouwing heeft, ga ik er niet op stemmen.

Voorbeeld van onderzoekje: www.ser.nl/~/media/DB_Deeladviezen/200...

PauperPanda | 10-05-10 | 13:54

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:51

Wil graag op basis van argumenten met je discussieren, waarom er vooral het Moslim gedeelte van de immigratie voorrang zou behoren te hebben.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:54

@Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:51
Schaam je je ervoor dat je moslima bent?

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 13:53

ik weet niet of ik jou nou een antwoord wil geven, nee zeggen en nieuwsgierig blijven naar je antwoord? of gewoon ja zeggen en je het jou gunnen om even je prachtige aanval te voor te bereiden?

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:51

Radar Love | 10-05-10 | 13:48
Wordplay, Swordplay. Is toch juist de bedoeling een beetje te schofferen, anders is er toch geen gespreksstof.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:50

PauperPanda | 10-05-10 | 13:43

De door GW vermelde statistieken, zijn nog nooit door iemand gefundeerd tegengesproken, mogen ook niet onderzocht worden. Waarschijnlijk is dus, dat GW aan de voorzichtige kant zit.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:48

@De La Puerco | 10-05-10 | 12:27
Ach goed is overtrokken. Stemmingmaken door Turkse vliegtuigen te schrijven ipv griekse, nederlandse of roemeense voegt niks toe aan de inhoud van het bericht.

Radar Love | 10-05-10 | 13:48

PauperPanda | 10-05-10 | 13:43

Heb je een stemadvies, of probeer je alleen maar iets anti-Wilders te construeren.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:46

Mooie bronvermelding van de statistiek. Oh wacht....

Ik liet 't van de campagne afhangen of ik op Geertje ging stemmen. Als die eens focuste op andere dingen dan alleen moslims had die m'n stem gehad. Jammer dat ik na 't 1e filmpje alweer mag afhaken.

PauperPanda | 10-05-10 | 13:43

Sunnygirl | 10-05-10 | 13:36
ff snel naar je link gekeken. Een wellicht voorbarige conclusie is, dat slechts Mocro's etnisch opgewassen zijn tegen een verhoogde kans op hart- en vaatziekten in de bijstand. Ze zijn kennelijk genetisch bepaald de meest geschikte bijstanders. Vandaar...........

De La Puerco | 10-05-10 | 13:42

@Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:36
Ben je nou een moslima of niet?

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 13:38

Een maand voor de verkiezingen in 2006 zei Maurice de Hond dat de PVV goed was voor drie zetels. Dat waren er dus zes te weinig. #geloofmauriceniet!
www.jelkebethlehem.nl/peilingen/week-4...

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 13:37

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 13:33
Ging er tussen mij en Nooit an die Arbeit om, dat de Honds Peiling er naast zat, kennelijk nog veel meer als in mijn herinnering, tnx.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:37

lewis lewensky

geertje, je hoeft van binnen niet dood te gaan, nee... ik ben geen fatima.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:36

@Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:33
Ja. Inderdaad heb ik in 2006 op Geert Wilders gestemd, Fatima.
Ben jij een moslima?

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 13:34

@Meisje Meisje:"...! er zijn genoeg politieke vluchtelingen die voor hun veiligheid naar Nederland komen.."
.
1) Politieke vluchteling? Opvang in eigen regio loopt niet via schiphol
2) Nederland had al bestaande immigratieprocedures en die waren vrij streng!

ApacheIndian | 10-05-10 | 13:33

@De La Puerco | 10-05-10 | 13:30
Maurice de Hond zei op 21 movember 2006, dat was de dag voor de verkiezingen, dat de PVV goed was voor vijf zetels. Een dag later kreeg de PVV er negen. Hij zat er dus vier zetels naast.
www.jelkebethlehem.nl/peilingen/

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 13:33

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 13:30

ben jij eigenlijk een geertje?

wat maakt wat ik ben relevant?

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:33

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:25

Wat voor vragen had je dan gesteld ?. Het ingaan op je vooringenomen rhetorische vragen is inderdaad moeilijk.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:32

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:22

33% onderschatting van 30 zetels = 20 zetels

33% meer zetels vanaf 20 gerekend = circa 27 zetels

heb ik al helemaal geen vertrouwen in je beoordelingsvermogen.... als je er 24 bijhaalt.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:30

@Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:25
Ben jij eigenlijk moslim, Fatima?

Lewis Lewinsky | 10-05-10 | 13:30

@De La Puerco | 10-05-10 | 13:22
Als je welke peiling dan ook als 100% accuraat ziet, ben je in mijn ogen niet erg slim bezig.

Als je gelooft dat Maurice de Hond MINDER betrouwbaar is als verkiezingen.wekelijksepeiling.nl omdat hij deel is van het linkse complot, ben je volgens mij ook niet helemaal lekker.

Wel heel volwassen van je dat je even vermeld dat 3 zetels er langs eigenlijk helemaal niet zo slecht is voor een peiling, en dat je ook nog even reageert op de wat minder makkelijk te beantwoorden vragen in m'n laatste posts...

Ik had niks anders verwacht.

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:25

De La Puerco | 10-05-10 | 13:18

lieverd begrijp nou dat je juist NIET iedereen hetzelfde is. is zeg net kijk naar die mensen als individu. en ik herhaal .... nee ik heb het niet alleen over moslims.

dus nogmaals, geef MENSEN hun kans wanneer zij het nodig hebben, echt nodig hebben, wanneer het echt niet anders kan, en zie de mensen die het ook goed doen in nederland.

en weet je wat, wat mij betreft mag je de gene die zich meerdere malen ernstig misdragen hun papieren afpakken en hun het land uit zetten.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:25

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:21

Wat is er nou tegen strengere toelatingseisen voor Islamieten, juist om de nu al aanwezige Islamieten wat meer de ruimte te geven, daar gaat het om.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:25

@tipo | 10-05-10 | 13:07

Als je blijkbaar je eigen formule nog niet eens kan toepassen ( 33% meer als 20 zetels = 24 zetels, geen 30.... ) heb ik al helemaal geen vertrouwen in je beoordelingsvermogen....

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:22

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:19

Duidelijk is dus, dat de peiling van de Hond ook door u met een korrel zout genomen wordt. Daar ging het dus maar om.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:22

ik werk op koopavonden tot laat in de stad en aan het einde van de dag wanneer ik de stad wil ontvluchten door naar mijn dorpje te gaan, wordt ik ook voor de ergste dingen uitgescholden, ja ik heb ook klappen gehad wanneer ik een negert aansprak op straat op zijn misdaad, ik wordt ook vies aangekeken door straat schooiers, en ik betaal ook belasting, en werk ook hard, en studeer ook hard om het beter te kunnen doen.

snap het nou, het zijn die finnen en dergelijke die zich misdragen die aangepakt moeten worden! niet moslims. moslims kunnen tegenwoordig nederlanders en buitenalnders zijn.

ik wordt moe van het verdedigen van mensen die het wel goed willen doen. ik wordt er moe van om elke keer mezelf te moeten bewijzen tegenover de nederlander die denkt dat hij het weet.

geloof ligt los van cultuur.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:21

Garret Weldon | 10-05-10 | 09:46,

Amen!

ApacheIndian | 10-05-10 | 13:21

@De La Puerco | 10-05-10 | 13:04
Waar zie je dat ik de peiling van de Hond steun?

Ja mooi gezegd, als je daar even bij vermeld dat 30% hier 3 zetels inhoudt, valt dat weer best mee. 3 zetels er langs is voor een peiling echt niet slecht, laat mij er maar eentje zien die nauwkeuriger is..

En als al die bewering over " 'inkse complotten zouden kloppen" , waarom stond de PVV in 2006 dan niet veel lager in de peilingen, op b.v 2 of 3 zetels?

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:19

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:13

Stel, als je nou vindt, dat er beetje teveel van uw soort gelovigen hier al rondlopen en niet bijster maatschappelijk rendabel zijn, mag je dan bijvoorbeeld ook eens een ander type vluchtelingen hier naar toe halen ? Is het voorrang geven aan vluchtelingen uit Moslim landen eigenlijk geen discriminatie t.o.v. anderszins gelovigen ?

De La Puerco | 10-05-10 | 13:18

je zoekt naar een zondebok, iemand aan wie je de schuld kunt geven. wat moet dat lekker aanvoelen, dan hoef je niet meer na te denken.

ik als buitenlander hou juist van Nederland vanwege haar nuchterheid en omdat ze juist zo anders zijn, omdat ze juist mensen hun rechten geeft en hun vrijheid.

waarom de vrijheid van geloofsuiting beperken door zulke idioten, ik weet dat van fucktards die hier zich misdragen, en ik heb er ook net zo veel last van! Maar pak de misdadiger aan , en niet de gelovige.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:13

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:00

OK, alleen zieligerts toelaten (en kansen bieden), maar die mogen niet Islamitisch zijn, kunnen we het daarover eens zijn.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:08

Uit de commentaren begrijp ik dat heel veel lezers van GS linkse studenten zijn.

Toen ik nog student was, was ik liev en wilde ik alles delen, omdat ik zelf niets te delen had. Toen ik daarna ging werken en veel moest reizen en zien, werd ik realistisch en wat minder liev. Toen ik daarna steeds minder overhield van mijn noeste arbeid, was ik nog nauwelijks liev te noemen. Toen ik vervolgens werd gestraft voor het ophouden van mijn eigen broek, werd ik wrokkig. Toen ik buren kreeg die niet terug groetten, met elkaar heulden in een onverstaanbare taal, toen ik gepest werd door jochies die m'n zoontjes konden zijn, toen ik geen nachtrust meer overhield door de hangbaarden in djellaba onder m'n raam, toen ik tenslotte van mijn fiets werd gebeukt werd omdat ik, vrouw, Nederlands, ergens iets van zei, en me begon af te vragen of ik de enige in de stad was die werkte voor z'n onderhoud, ben ik naar een dorpje verderop verhuisd. Hier stemmen mijn buren allemaal links, want als ze naar Amsterdam gaan, komen ze niet verder dan de Noordermarkt. Dit weekende was ik weer terug in mijn oude wijk. Op een kruispunt werd ik klemgereden door een Mocro die het verkeer ophield omdat hij met een makker op straat wilde praten. Hij keek me even strak aan, maar ging toen weer door met zijn gesprek. Ik dacht alleen maar: 'oja, zo ging dat hier altijd'. Was het alweer vergeten. Zo snel neem je genoegen met dingen.

kapoerewiet | 10-05-10 | 13:07

@An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:02
Als Maurice De Hond 20 PVV-zetels voorspelt, dan moet je daar dus 30 zetels lezen. That's all. Zijn methode onderschat de PVV met 33%.

tipo | 10-05-10 | 13:07

mercy

ik was vergeten dat wilders een islam expert was! ik was vergeten dat er de islam natuurlijk voorschrijft wat al die gasten hier uitvoeren. zolang je het met wilders eens bent weet je niet waar je het over hebt. iedereen kan allerlei onzin uitkramen, ga jij daar maar lekker in geloven!

en ja boehoe er zijn buitenlanders hier die hun "cultuur" naar toe meenemen, dat maakt het niet hun geloof!!! dat zijn hun normen en waarden die zij van hun eigen ouders hebben meegekregen, of juist niet mee hebben gekregen, dat is niet het geloof waar zij het uithalen. ja hoofddoeken worden gedragen, en ja mensen willen bidden en laten zien dat ze gelovig zijn, maar daar gaat het niet fout. het gaat fout bij extremisten die doorgedraaid zijn, en juist de islam niet kennen, maar zijn dat nou alle moslims? moeten zij de islam vertegenwoordigen?

dan mag wilders ook heel Nederland vertegenwoordigen.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:07

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:02

Gaan we weer. De Hond's peiling staat u wel aan, dus moet een ieder die maar als leidraad nemen. In 2006 zaten ze er wat de PVV betreft 30% naast ! Q.E.D.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:04

@ Andie
Brij, met en ij...

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:04

@De La Puerco | 10-05-10 | 12:45
Uhu, heb je ook nog iets te melden of blijf je om de hete brei heen draaien?

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:04

JSD75 | 10-05-10 | 12:47

Angst zaaien doen die scooter-klootzakjes al. En wat te denken van die TBS'ers die in en uit lopen (vooral uit).

Marokaanslag | 10-05-10 | 13:02

@tipo | 10-05-10 | 12:00
Nou nou, ik zat er 1 zetel naast... Big deal, als al die complot theoriën over de Hond en z'n peilingen zouden kloppen, had Geert toen op 1 of 2 zetels gestaan in zijn peilingen... Dat was waar het om ging, reageer je daar ook nog even op, of hou je wijzelijk je mond?

An die ARBEIT | 10-05-10 | 13:02

ROGL | 10-05-10 | 12:58
Het gaat over het binnen halen van vluchtelingen, die zwaar zielig hun islamitische land ontvluchten en van NL zo een zelfde land willen maken.

De La Puerco | 10-05-10 | 13:01

Goed dat hij zo l a n g z a a m praat en duidelijk articuleert, zo kan elke bevolkingsgroep het verstaan... ?

Holleblock | 10-05-10 | 13:01

De La Puerco | 10-05-10 | 12:53

ben je nou echt zo dom? heb ik het over moslims ? alleen moslims?

jij wilt gelijk allee problemen hiermee vergelijken. terwijl ik aangeef dat wij in Nederland niet iedereen kunnen helpen, maar als mensen eenmaal in Nederland zijn, dan moeten wij naar hun als individu kijken en niet vergelijken met die opgeschoren koppen die om de hoek van de straat hangen en jou voor alles en nog wat uitschelden waardoor je wilders ondersteunt.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 13:00

Als ik heel hard mijn ogen dichtknijp, dan is er niks aan de hand! Zolang ik ze maar niet open doe hoor. (ik kan blind typen)
Dus waar gaat het eigenlijk allemaal over??

ROGL | 10-05-10 | 12:58

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 12:53

Heck, wat is er mis, aan 2 miljard minder bedeelden hier naar toe halen ?, waarom selectief winkelen onder de mohamedanen ?.

De La Puerco | 10-05-10 | 12:56

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 12:53

Wilders is ook niet tegen allochtonen maar tegen de islamisering.
Ik ken eerlijk maar weinig mensen die iets toegevoegd hebben aan deze maatschappij, behalve een horde aan baby's

Rest In Privacy | 10-05-10 | 12:56

@JSD75 | 10-05-10 | 12:47

Wilders zaait geen angst maar geeft alleen aan wat er mis is in dit land (en vele andere landen), namelijk de islamisering.
De islam is fascistisch geloof, als je nog over geloof kunt spreken, die er wel degelijk op uit is om alles te vernietigen wat niet islamitisch is.
Ik ben niet bang en zal dat ook nooit worden maar ik heb medelijden met 'onze kinderen' die een Nederland (wereld) tegemoet gaan waar zelfs jij je mischien niet meer thuis zou voelen.

Rest In Privacy | 10-05-10 | 12:53

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 12:48

Waarom zijn alleen Moslims zielig en moeten die hier naar toe gehaald worden, waarom niet de 3 miljoen blanke, verdrukte Zuid-Afrikanen ?

De La Puerco | 10-05-10 | 12:53

mercy | 10-05-10 | 12:46

hoeft niet eens gehaald te worden, pak alleen mensen aan die vanwege economische redenen naar Nederland komen, met een coa ervaring moet je juist weten dat er genoeg mensen zijn die kansen verdienen zonder onder de allochtonen-volgens-wilders -categorie te vallen. zij kunnen hier in Nederland ook iets toevoegen aan de samenleving en iets betekenen voor Nederland.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 12:53

JSD75 | 10-05-10 | 12:47

Feiten constateren noemt u angst zaaien. Wat vindt u van de klimaat-hoax, dat zelfs niet op feiten gebaseerde angst zaaien op een enorme schaal door links ?

De La Puerco | 10-05-10 | 12:51

@Bill_Gates 12:35

Voltaire was een een fransman. Dus, die uitspraak zal wel niet van hem zijn en is dat
dan ook niet.

mark twain | 10-05-10 | 12:50

het feit alleen al dat je een schreeuwende moslimsbende op de achtergrond hoort is voor mij al genoeg.

dutchy90 | 10-05-10 | 12:49

De La Puerco | 10-05-10 | 12:36

nee we gaan ze geen nieuwe leven geven, we laten ze daar wachten tot dat er een reaguurder beslist dat zij eens hulp nodig hebben. Pak eerder die kut finnen aan zodat jij er ook geen last meer van hebt.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 12:48

Leuk angst zaaien ! Dat is het enige waar Wilders mee kan scoren. Leuke vrijheid streeft deze "politicus" na.

JSD75 | 10-05-10 | 12:47

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 12:30

Oke, als 5% een echte politieke vluchteling is krijg je van mij gelijk.
Helaas weet ik dat die 5% niet gehaald zal worden.
Heb het met eigen ogen aangezien toen ik werkzaam was bij het COA.

Rest In Privacy | 10-05-10 | 12:46

An die ARBEIT | 10-05-10 | 12:43

Hebt u Hypocriet al opgezocht.

Heb ik er nog 1: Selectief winkelen...

De La Puerco | 10-05-10 | 12:45

@De La Puerco | 10-05-10 | 12:01
Nope, beide heb ik objectief behandeld:

De site die ik aandroeg houdt er geen rekening mee wie er klikt, het is dus niet duidelijk of het wel stemgerechtigden zijn. Daar naast weet ik uit persoonlijke ervaring dat de site niet klopt, namelijk omdat ik eerder op Piratenpartij had geklikt, de keer dat ik daarna stemde stond er : Vorige keer stemde u PVV..

Dit en het feit dat de PVV op !76! zetels uit komt, zijn genoeg redenen om tot een objectief oordeel te komen, namelijk dat deze site niet klopt, en de peiling dus ook niet.

Waar ziet u dat ik een andere peiling wel als geloofwaardig bestempel?

En trouwens, hoe oud bent u? Dat u constant maar dingen blijft herhalen, die anderen aan u richten?

An die ARBEIT | 10-05-10 | 12:43

TabulaRasa | 10-05-10 | 12:35

Heeft wel wat weg van de PVDA he, het zgn. verheffen van de arbeidersklasse....

De La Puerco | 10-05-10 | 12:38

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 12:30

Jaja, er zijn ook een paar echte zieligerts !. Kunnen toch gewoon beter in de betrokken regio blijven en geholpen worden, hoeven ze die cultuur shock, achterdocht en terreur door kut-marrokkanen hier niet mee te maken. WIN-WIN.

De La Puerco | 10-05-10 | 12:36

Verplaatsen in de domme Nederlander, perfect gedaan.
Taalgebruik dat de domme Nederlander snapt, nog beter.
+1 voor de makers van dit filmpje.

TabulaRasa | 10-05-10 | 12:35

Mijn stem heb je Geert! Alleen al omdat je ballen hebt om deze dinge te zeggen.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." Voltaire

Bill_Gates | 10-05-10 | 12:35

misdadigers! gelukzoekers! hoofddoekjes! burka's! minaretten! uitkering afhankelijken! criminelen! extremisten! niet westers!
iedereen die naar nl komt is een gelukzoeker! er zijn genoeg politieke vluchtelingen die voor hun veiligheid naar Nederland komen. zij hebben geen ander keuze en hebben hiervoor dan ook een leven, familie en een baan gehad. Zij hebben ook alles moeten achterlaten. kan iemand zich nou bedenken hoe moeilijk het is om alles achter te laten, zonder te weten te weten wat je te wachten staat? in Nederland aangekomen, hopend voor een veilig leven, komt er een Hitler-like mannetje die zijn eigen achtergrond veracht en zich daarvoor wil verschuilen, jou vertellen dat jij hier voor een uitkering komt!
Wees selectief met de toelatingen, maar bedenk nou eens een keer dat er genoeg mensen zijn die hun leven kwijt zijn en alles moesten verlaten om hier met Marokkaanse straat schooiers vergeleken te worden!
Als mensen daarin geloven en daarin hun geluk vinden. waarom kan je dat kan niet hebben? Als zij daar vrede mee hebben, en niemand mee kwaad doen? Waarom zo'n dame als "hoofddoek" zien en niet als wie zij is? en dat van burka's... ik geloof dat het gewoon een rebelse daad is tegenover wilders/verdonk figuren, maar wat mij betreft mogen ze het zwaar verbieden.
Bijstandsuitkeringen, daar moet nederland zoiezo een strengere regeling voor treffen. pak het aan, maar zie het nou verdomme niet als een misdaad die alleen door buitenlanders wordt gepleegd! en waarom alleen janken om niet westerse allochtonen? pak het dan in zijn geheel aan.
De misdadigers, de Marokkanen die vaker misdadigers zijn doen het alleen omdat ze weten dat ze het kunnen doen! in hun eigen land zouden ze nooit zulke daden plegen, of net als op het sbs filmpje te keer gaan, ze doen het alleen maar omdat ze weten dat zij het kunnen maken! zie je zo'n gast in marokko al tekeer gaan? hij durft het alleen in nederland, omdat nederland te soft is met het aanpakken van alle criminelen.
turken die vinden dat vrouwen te veel rechten hebben in nl, waar baseer je dat op? welke wetenschappelijke onderzoeken heb je uitgevoerd? is het een uitspraak van de sharoma boer waaruit je dit concludeerd?
begrip voor aanslagen! er zijn meer aanslagen gepleegd in landen uit het midden-oosten dan waar dan ook. Niet westerse mensen lijden er juist meer onder die wie dan ook! daarom vluchten zij hun land uit. Zij zijn juist de grootste slachtoffer van zwakzinnige extremisten die zich door een wahabistische Saudiër laten financieren om zich op te blazen.
job cohen en pvda zijn al een grote grap. No shit sherlock!
Wat Nederland nu nodig heeft is een stop van haat en nijd. Mensen mogen niet vanuit hun emoties bepalen over een leven van mens. Er bestaan wetten en rechters. laat hun leven niet over aan wilders met zijn tokkieaanhanger.

Meisje-Meisje | 10-05-10 | 12:30

Radar Love | 10-05-10 | 12:24
Tja, niet neerstortende Turkish Airlines vliegtuigen, was leuker geweest, maar zo gauw niet voor handen. Voor de rest vond je het natuurlijk een top-artikel ?

De La Puerco | 10-05-10 | 12:27

Foutje in het artikel;
De vliegtuigen zijn van Tarom, Iberia, Olympic en KLM en dus geen Turkish Airlines..

Radar Love | 10-05-10 | 12:24

De La Puerco | 10-05-10 | 12:21

voeg in: weet

De La Puerco | 10-05-10 | 12:23

wacom | 10-05-10 | 12:14
Ok, je vind de vorm niet goed, laat me raden de inhoud ook niet, maar je die niet te weerleggen ?

Zoek op: asubstantieel...

De La Puerco | 10-05-10 | 12:21

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 12:11

Wat vind je van Joop.nl overigens. Het is toch een stuk fijner voor je om daar objectief naar toe te fietsen.

De La Puerco | 10-05-10 | 12:14

Propaganda in Windows Movie Maker: Blijkbaar kan dat. Jezus wat slecht.

wacom | 10-05-10 | 12:14

geenstijl als reclamezuil voor de pvv.
Toegegeven GS heeft al vaker aangegeven zichzelf niet zo serieus te nemen, maar jezelf zo weggeven, poeh..

Bicycle_Repairman | 10-05-10 | 12:11

Wel aardig van die moslim mevrouw dat ze zich heeft geschoren voordat ze op de foto kwam en ze lacht ook nog eens vriendelijk. Zo kom ik ze nooit tegen, altijd boos kijkenend met snor en minderwaardige blik naar de autochtone medelanders. Ik vind het lullig voor de goeie moslims, maar ik stem PVV.

Jabalinero | 10-05-10 | 12:09

nightskipper | 10-05-10 | 11:46

Uit het niet de hand willen schudden, blijkt toch duidelijk dedain, en dat is toch, hoe dan ook gemotiveerd, een foute houding ? Jouw een ongelooflijke oetlul noemen, is weliswaar niet verboden, maar toch ook niet netjes ?

De La Puerco | 10-05-10 | 12:08

Lol @ link naar groningencampagne van PVV. Die moslima met d'r verscheurde folder met daarop: raciste xD

Spinaziee | 10-05-10 | 12:04

An die ARBEIT | 10-05-10 | 11:51

Een ongunstige voorspelling (voor de PVV) als objectief beoordelen en een gunstige subjectief, hmmm

Zoek even op: Hypocriet...

De La Puerco | 10-05-10 | 12:01

@An die ARBEIT | 10-05-10 | 11:43
De Hond voorspelde 6 in plaats van 9 zetels in 2006 en onderschat de PVV dus met 33%.

tipo | 10-05-10 | 12:00

get your money for nothing...

Patrick Zweedsey | 10-05-10 | 11:52

@De La Puerco | 10-05-10 | 11:30
Jaaaa, want het feit dat 75% van wat er hier op GS rondsurft en smurft rechts- of rechtsgezind is, doet er ook totaal niet toe...

Zoek even op: Objectief en Subjectief...

An die ARBEIT | 10-05-10 | 11:51

PVV +21, nightskipper, samen 30 zetels dus ... :-E

Behaard smaalkopje | 10-05-10 | 11:50

Wat een ongein. Sinds wanneer is het uberhaubt verplicht om met iemand handje te schudden.. Wilders vervelend stuk vreten, ik hoop dat je aan de macht komt al is het alleen om je keihard te zien vallen met je loze beloftes! PVV = -1

nightskipper | 10-05-10 | 11:46

Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk, maar verder heeft hij weinig te melden. Ik krijg de indruk dat de andere partijen, uitgezonderd de PvdA en Groen Links, de boodschap inmiddels ook wel hebben begrepen. Daarvoor moeten we Pim Fortuyn eeuwig dankbaar zijn en Geert ook een beetje.

Dus mijn conclusie: stem vooral niet op PvdA en GL, verder maakt het niet zo veel uit, doe wat je het beste lijkt.

tismaareenmening | 10-05-10 | 11:43

@d_2k | 10-05-10 | 11:16
Ik heb wat leuks voor je:

verkiezingen.wekelijksepeiling.nl/

Kan je me misschien even uitleggen wat " links " er aan zou hebben om de PVV klein te houden in de peilingen?

Bij de vorige verkiezingen zat de Hond er overigens maar 2 zetels naast als het over de PVV gaat...

An die ARBEIT | 10-05-10 | 11:43

Een alleraardigst filmpje, en feitelijk volkomen juist ...

Behaard smaalkopje | 10-05-10 | 11:37

MIjn stem heeft ie

assy | 10-05-10 | 11:36

Biff Eagleburger | 10-05-10 | 11:28
Is dat nou een typisch Biff Eagleburger trekje ?. Als het nieuws je niet aanstaat, om dan de boodschapper niet te geloven?

De La Puerco | 10-05-10 | 11:30

Ita est.

Alexander de Kleine | 10-05-10 | 11:29

@De La Puerco | 10-05-10 | 11:26

En die is ook zo lekker objectief en totaal trol-vrij...

Biff Eagleburger | 10-05-10 | 11:28

Tenenkrommend. Net z'n haardos...

lillendvleesch | 10-05-10 | 11:27

Biff Eagleburger | 10-05-10 | 11:21

Je laat je geheel anders uit over de GS peilingen, is dat niet een beetje Hypocriet ?

De La Puerco | 10-05-10 | 11:26

00.41: massaEmigratie:-)

guderian | 10-05-10 | 11:24

de voorlichtingsronde gaat beginnen, meer foto's of soeps werkt goed

Criticoaster | 10-05-10 | 11:22

@d_2k | 10-05-10 | 11:16

Is dat nou een typisch PVV-trekje? Als het nieuws je niet aanstaat, om dan de boodschapper niet geloven?

Biff Eagleburger | 10-05-10 | 11:21

Helaas maar de feiten liegen er niet om, Nederland moet snel wat gaan doen anders gaan we afzakken richting steden als Anderlecht e.d. waar de politie te maken krijg met georaniseerde bendes die alles terroriseren en met ak-47's de politie aanvalt.

KevinBeun | 10-05-10 | 11:18

@Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 10:26 Als het me interesseert (veel) en ik er verstand van heb (verdomd weinig) lees ik ook graag alles. Maar dan toch ook bij voorkeur met de hoofdlijnen eerst duidelijk neergezet zodat ik weet waar ik op moet inzoomen.

Ik ga er van uit dat als het CPB het PVV programma kan doorrekenen zoals ze gedaan hebben, er voldoende Unterlagen (mooi, dat Duits) zijn voor een betrouwbare calculatie. En dus voor beleid. Maar ik ben maar een simpele organisatie-adviseur en totaal niet thuis in de hogere luchtlagen van de wereldpoli... herstel: Nederlandse politiek.

vraagstaart | 10-05-10 | 11:17

@anziano | 10-05-10 | 10:57
Geloof jij de Hond maar met zijn 'wetenschappelijk linkse peiling'. Ik zeg je dat de PVV nog onveranderd hoog staat. En stop nou eens met het downplayen van de PVV. Doe dat op de Joop ofzo.

d_2k | 10-05-10 | 11:16

Wat een held. Stemp PVV mensûh!

blist3r | 10-05-10 | 11:14

hetluis | 10-05-10 | 11:12
40% van de WWB uitkeringen worden besteed aan uw knuffel-bi-culturelen, is iets om (zo af en toe) stil van te worden.

De La Puerco | 10-05-10 | 11:14

prima filmpje .. die vliegtuigen vol Grieken dat kan zoniet langer !

nachtschilder | 10-05-10 | 11:13

dat maniertje om na iedere twee woorden een halve tel rust in te bouwen begint zwaar te irriteren

hetluis | 10-05-10 | 11:12

DataValue | 10-05-10 | 11:07

Verheffend standpunt, meneer is veganistisch ?

De La Puerco | 10-05-10 | 11:12

Opmerkelijk, dat GW nooit door links c.s. en zelfs nit door de regering wordt tegengesproken m.b.t. het relatief bedroevende maatschappelijke bijdragen van de bi-culturelen. Als iets door niemand, gefundeerd wordt weersproken, is het heel erg waarschijnlijk zelfs een understatement.

De La Puerco | 10-05-10 | 11:09

-weggejorist-

DataValue | 10-05-10 | 11:07

LOL @ schreeuwend achtergrondkoor als Geert voor de Moskee staat. Ik kan er 'vieze vuile' en 'dood' uithalen. Wel een man met lef. Mijn stem heeft hij wel al.

d_2k | 10-05-10 | 11:07

@anziano | 10-05-10 | 10:57
Ja, je hebt gelijk.. Ik zit helaas met het zelfde probleem: Ik voel me het best thuis bij Partij éen. Alleen komen die toch nooit in de buurt van regeren.. Dus niet op stemmen :)

An die ARBEIT | 10-05-10 | 11:06

Ook Geert weet waar Abraham-de-politicus de mosterd haalt. Denk maar niet dat hij de belastingen zal verlagen.
Verder vergeet hij één ding: 'Its the economy, stupid.'
Politic: ze deugen geen van allen. Braaf je mandaat blijven afgeven in het stemhokje, mensen.

Inextremis | 10-05-10 | 10:58

@fleurtje | 10-05-10 | 09:28
Ghehe, zo krijg je alles wel verklaard jah.. Wat is er dan geen " links bolwerk " meer? Alleen instanties die Geert gelijk geven zeker :)

Ik ben benieuwd wat het CPB heel laat van Geert z'n plannen..

An die ARBEIT | 10-05-10 | 10:58

Cohen: géén coalitie met Wilders

Spits:

PvdA-leider Job Cohen sluit samenwerking in een coalitie met de partij van Geert Wilders uit. Hij zegt dat vanochtend in een interview met NU.nl. ''De PVV heeft zo'n ander wereldbeeld (lees: realistischer) dan wij en zo'n andere inrichting van de maatschappij voor ogen (lees: islamitischer), waarbij mensen worden uitgesloten, dat ik me niet kan voorstellen dat wij tot samenwerking kunnen komen.'' (dat heb je goed gezien.)

"Ik vind dat iedereen de kans moet krijgen om zich te ontplooien (lees: om later financieel te worden geplukt). Dus dan ook echt iedereen . Dat betekent niet dat je de verschillen tussen mensen onder tafel moet schuiven. Je moet de problemen die er zijn benoemen en er vervolgens wat mee doen (lees: op zijn beloop laten). Tweedelingen moeten worden overbrugd (lees: wat beter is slechter maken). Tussen bevolkingsgroepen, tussen jong en oud.'' (lees: het totale socialisme)

Cohen ga weg!

Kruiddamp | 10-05-10 | 10:57

Liever 100 moslims erbij in dit land dan 1 zo'n type Sietse Fritsma. Kom op zeg, alleen domme mensen stemmen op een partij met nog dommere mensen. Voelen ze tenminste een klik met zo'n gast. Het leiden van een land is niet geschikt voor zulke types met het IQ van Tatjana. Hebben we nog met de LPF gezien. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat te begrijpen. PVV heeft al lang zijn plafond bereikt en zal nooit de grootste worden. Dus Geert wordt nooit premier. Geef het maar op kansloze PVV stemmers!

anziano | 10-05-10 | 10:57

Pffff Geert, ik nomineer je voor een Oscar met je gezwets :P

Wat een lutser hey :S

An die ARBEIT | 10-05-10 | 10:52

@1234567 | 10-05-10 | 10:49
Denk je dat dat niet gebeurt dan? Meeste mensten zijn het eens met zijn stellingen..

Dennis1985 | 10-05-10 | 10:52

Dennis1985 | 10-05-10 | 10:42
Het gaat om de onverschilligheid van de gemiddelde Nederlander.
Dat is al eeuwen zo, en 65 jaar 'vrede' heeft het nog erger gemaakt.
Men noemt het alleen anders, niet onverschillig, maar tolerant. Dat is wel zo policor.

Zo jammer! | 10-05-10 | 10:51

Oke.. Tja, je kan mensen bang maken zodat ze op je stemmen, maar het is miss voor jezelf fijner wanneer ze op je stemmen omdat ze het met je eens zijn.

1234567 | 10-05-10 | 10:49

Leuk filpje overigens.... staat ie nu in de efteling? Onee das Rotterdam-zuid. Zag het verschil niet eens ;-)

Dennis1985 | 10-05-10 | 10:47

Godverdomme, weer heel verhaal getypt, kut error. Krijg de tering server.

Flaming_Bastaard | 10-05-10 | 10:47

Goed nummer over angst www.youtube.com/watch?v=SF0U77bm9mc&am... Laten we me maar denken dat Wilders met de Moslims momenteel al onze angsten een gezicht geeft. In hoeverre dat reeel is laat ik maar in het midden.

De Koreaanse Slet | 10-05-10 | 10:46

Zucht... Lijkt inderdaad op de Der Ewige Jude... video.google.com/videoplay?docid=-5849...

Bronvermelding over de statistieken gerne herr Wilders? M.i. Geert is inderdaad een demagoog nl.wikipedia.org/wiki/Demagogie

Ik stem in ieder geval PVV dit jaar, ik wil graag meehelpen om de grote blonde duivel te ontmaskeren. Wie doet er mee?

De Koreaanse Slet | 10-05-10 | 10:42

Waarom nu altijd weer die vergelijkingen met Hitler en duitsers... sommigen zijn echt kortzichtig. Wordt tijd dat deze mensen eens goed een partij programma doorlezen ipv direct met verwijzingen komen.

Dennis1985 | 10-05-10 | 10:42

Ik wil die rapporten wel eens zien waar hij zijn statistieken uit haalt...

kareltje1 | 10-05-10 | 10:42

@Marokaanslag | 10-05-10 | 10:18
9 juni kan het anders. 9 juni moet het anders. D66

randmongeaul | 10-05-10 | 10:42

The real Flex 10-05-10 10:26 Right …… de links liberaal Rutte …….. Dat maakt alles ter linkerzijde van de VDD tot crypto communistische organisaties en van de PVV een …… middenpartij! Wie springt in het gapende gat ter rechterzijde van de PVV?

Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 10:34

vraagstaart 10-05-10 10:16 Ik lees toch altijd graag even het hele rapport; management summaries worden vaak geschreven voor het (luie) op het onderwerp van de rapportage) niet deskundige management (de Nederlandse kiezer?). En een summary dient natuurlijk een samenvatting te zijn van een uitgewerkt en onderbouwd geheel …..

Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 10:26

Helaas dat de meeste Hollanders het allemaal onverschillig laat.
Maar daar komen ze zelf nog wel achter, uiteindelijk.
Vandaag is het 70 jaar geleden dat de Moffen de grens over kwamen. Dat kwam voor velen ook als een verrassing.

Zo jammer! | 10-05-10 | 10:26

Dit zie ik de politiek-correcte links-liberaal Rutte van de VVD nog niet doen.
Die doet namelijk niks,zo kan je ook de hoon van links ontlopen.
Dat daarmee de immigratie onbesproken blijft heeft de VVD er graag voor over!
Bovendien zijn de feiten die de PVV presenteert naar waarheid,ook al is die voor de linkschmens moeilijk te verkroppen.

The real Flex | 10-05-10 | 10:26

Ik zeg coalitie tussen VVD en PVV!

VarioTMS | 10-05-10 | 10:25

Morkovich | 10-05-10 | 10:07
Iemand van de afdeling propaganda, denk ik

CoffeePatch | 10-05-10 | 10:25

Haha. Als Wilders voor die Moskee staat, moet je je geluid even harder zetten. Pittbull koters op de achtergrond gaan flink tekeer!

pim033 | 10-05-10 | 10:24

grappig; iedere keer als ik twijfel tussen vvd en pvv trekken al die domme onzinnige 40-45 opmerkingen van die linkse boeroeperds me toch gewoon weer over de streep om toch gewoon mijn gevoel te volgen en Geert te stemmen. Alleen al om die domme mensen te irriteren.

emtebee | 10-05-10 | 10:22

@randmongeaul | 10-05-10 | 10:09
De grondwet van de Verenigde Staten is 2 A4tjes.
.
Dus is het partijprogramma van de PVV inderdaad aan de lange kant.

tipo | 10-05-10 | 10:20

Een campagne filmpje met alleen maar feiten en geen leugens. Daar verschilt de PVV ook al in met de andere partijen.

ProfNed | 10-05-10 | 10:19

nog geen 5% van de bevolking is moslim. Dat zijn er net zoveel als dat er blanke kinderlokkers en verkrachters in de bak zitten. Om maar te zwijgen van die hooligans en andere feestverneukers.

baader | 10-05-10 | 10:19

randmongeaul | 10-05-10 | 10:09

'eerst het land van een economische crisis redden.' Enig idee hoeveel we in Griekenland (en de rest van de derde wereld) pompen?

Denk na voor je 9 juni PVDA stemt...

Marokaanslag | 10-05-10 | 10:18

@vraagstaartdat vond ik nou een goeie
van die griekse borden hahahaha

thequeenofsheba | 10-05-10 | 10:17

@randmongeaul | 10-05-10 | 10:09 Maar dat opbouwen, hè, hoe zie je dat voor je, wie gaan dat doen, wie gaan er zorgen voor de extra noodzakelijke consumentenuitgaven, wie maken de winst die zorgt voor hogere belastingopbrengsten? Dat zijn toch de ondernemers en de werknemers? Of zijn dat analfabete gezinsherenigers? En als je dan, zoals de PvdA wil, de belastingdruk voor werknemers en ondernemers gaat verhogen, denk je dan dat er iets terecht komt van dat opbouwen?

witwas | 10-05-10 | 10:16

@randmongeaul | 10-05-10 | 10:09 "Verkiezingsprogramma van Geert besloeg zonder plaatjes en opmaak slechts 3 A4. "

Juist. Kwantiteit = kwaliteit blijkbaar in jouw ogen.

Bij mijn (grote) opdrachtgevers werden management summaries van meer dan 1 A4-tje ongelezen weggegooid met de tekst 'en nu beknopter graag'. Als je de grote lijnen niet in 3 A4-tjes kunt neerzetten heb je onvoldoende nagedacht. in mijn optiek althans.

vraagstaart | 10-05-10 | 10:16

@randmongeaul 10:09
Alleen een PVV-VVD-CDA kabinet kan bezuinigen. De rest geeft te veel uit aan klimaat-hoax, kansloze immigratie, kilometerheffing, kansloze ontwikkelingshulp en de hoogste EU-bijdrage per persoon in Nederland.

Ook de socialistisch-vrijzinnige D66 verbrandt belastingbetalersgeld alsof het niets is.

tipo | 10-05-10 | 10:15

Jammer dat dit het enige thema is waar Geert iets zinnigs over heeft te melden. Alsof de non-integratie van moslims het enige probleem is in de Nederlandse samenleving. What about de vergrijzing? De concurrentiekracht van onze economie?

Overigens legt hij in het filmpje wel een paar x de vinger op de zere plek. De moslimknuffelaars, die ook hier rondwaren, zijn blind voor het feit dat moslims totaal niet positief denken over onze westerse waarden, ook wat betreft vrouwenrechten. Lees je mee Femke?, Mariette? Emiel? Lexie?
Arme Ali en Achmed stemmen uit clientelistische overwegingen op jullie, maar jullie blijven natuurlijk wel hoerrrrr

Maar goed, tis niet het enige probleem zullen we maar zeggen. Ik heb ook regelmatig last van wittemannen.


LJBrinkhorst | 10-05-10 | 10:15

nietzo | 10-05-10 | 10:04
natuurlijk is dit een vorm van laster tegen cohen, - hoewel dit niet echt een nobele manier van stemmen werven is - spijtig genoeg werkt het echter wel. En wordt zijn naam de hele week weer een discussiepunt bij menig bedrijfskantine.

Madvillain | 10-05-10 | 10:13

@Detlev Tarnowitz | 10-05-10 | 10:04
Inderdaad een hele toer en hoop gedoe.
Mij is het wel waard.

Kale Gast | 10-05-10 | 10:11

Het zou verhelderd zijn als alle politieke partijen per speerpunt zo'n feitelijk relaas zouden maken (dus naast migratie ook nog items over de gezondheiszorg, onderwijs, economie ed Geert!). Gewoon een trits korte filmpjes publiceren met ieders eigen insteek en verhaal. Is makkelijker te consumeren dan verkiezingsprogrammas of beknopte debatten. Ongeacht inhoud goed initiatief van PVV. Tevens Vimeo +1.

Puz Pin | 10-05-10 | 10:10

Helaas geven al deze reaguurderts het niveau van de gemiddelde geenstijllezert weer... Kritisch? Ho maar. Verkiezingsprogramma van Geert besloeg zonder plaatjes en opmaak slechts 3 A4. Moeten we daar echt iets zinnigs mee gaan doen? Verwachten we daar echt iets van? Het enige zinnige wat ik gehoord heb in het hele filmpje van Geert was het leuke muziekje op de achtergrond. Wat Nederland nu nodig heeft is vooruitgang na jarenlange stilstand. Geen gezeik over Moslims, geen gezeik over buitenlanders, maar gewoon stabiliteit voor Nederlanders en Medelanders. Misschien moeten we eerst het land even van een economische crisis redden en weer een beetje wat opbouwen nadat alle CDA ministers gedurende hun demissionaire periode vanalles nog even afgebroken hebben (JeeKaa, Klinkert). Denk na voor je 9 juni PVV stemt...

randmongeaul | 10-05-10 | 10:09

@frenkie4alllll | 10-05-10 | 10:04 Je hebt gelijk: de CU is rechts. Maar op punten is de PVV mij te (socialistisch) links, dus stem ik liever liberaal links maar dan wel rechts-liberaal dus toch een beetje links *nu zelf duizelig wordt*

vraagstaart | 10-05-10 | 10:08

@ Flaming_Bastaard | 10-05-10 | 09:47
Wat hebben CDA en VVD dan geleerd van de LPF en hoe slaat dat op de PVV ?

el mero mero | 10-05-10 | 10:08

CoffeePatch | 10-05-10 | 10:01
Waar gaat dat dan over? Wie zit er achter JobCohenNieuws?

Morkovich | 10-05-10 | 10:07

@Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 10:03 Dan zijn we het eens (hè getsie ;-P). En ik vind het idd jammer dat dit fimpje weer op de pauk van massa-immigratie ramt, er waren nog wel wat leuke onderwerpen.... ik had me bijvoorbeeld verheugd om Geert die borden kapot smijt in een Grieks restaurant, al roepend "het zijn mijn eigen centen ja?"

Maar nee dus...

vraagstaart | 10-05-10 | 10:06

Mijn stem heb je geert! Het enige nadeel is dat de pvda stemmers die zo pro Cohen zijn een gigantisch bord voor hun kop hebben en bepaalde zaken niet willen zien. Daarnaast zijn ze al helemaal NIET bereid te willen luisteren naar andere politici en de feiten die er door aangedragen worden onder ogen te willen zien.

pdvd | 10-05-10 | 10:04

Kale Gast | 10-05-10 | 10:02
Uitoefenen van onze natuurlijke rechten? Daar hebben de meeste mensen toch helemaal geen tijd voor. Het lijkt mij iig een hele toer & een hoop gedoe.

Detlev Tarnowitz | 10-05-10 | 10:04

@vraagstaart | 10-05-10 | 09:53
VVD rechts? Hahaha.....

frenkie4alllll | 10-05-10 | 10:04

@Madvillain oei het wordt nog erger u gaat het nu over slimheid hebben, ik vindt natuurlijk geheel en al zeer persoonlijk dat in je eigen "promotie" filmpje een ander zo neerzetten van een bijzonder laag niveau is, kom in vredesnaam dan met goeie doordachten maar vooral concrete plannen.
What is next on the Agenda iedereen met een grijs jasje wordt gedepoteerd ?

nietzo | 10-05-10 | 10:04

Vraagstaart 10-05-10 09:53 Ik verdedig Zembla of DWDD niet; ik voorspel alleen de reactie als zeg de PvdA of D66 een zelfde filmpje over Wilders zouden maken ….. De PVV is overigens alleen op bepaalde sociaal economische onderwerpen als “links” weg te zetten. Voor het overige is het gewoon een rechts nationalistische partij met een fixatie op 1 onderwerp.

Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 10:03

@Garret Weldon | 10-05-10 | 09:46
Ik zeg doen!!
Het word tijd dat iedereen in gaat zien dat WIJ de macht hebben en niet dat stelletje grijs op het pluche.

Kale Gast | 10-05-10 | 10:02

Hatsikidee, gewoon doorhakken Geert. En maar zien waar het schip strandt.

Detlev Tarnowitz | 10-05-10 | 10:01

@Flaming_Bastaard | 10-05-10 | 09:47
Zelden zulke larie gelezen. Dus een stem op de PVV zorgt ervoor dat het land onbestuurbaar wordt, omdat alle overige partijen zich in allerlei bochten moeten wringen om tot een coalitie zonder de PVV te komen. Juist.
Trouwens waar is al die Nazi-heisa op gefundeerd. Iemand roept minder immigratie (dus niet vluchtelingen) en hopla de nieuwe Hitler is gevonden. Check eens voor de gein Australië, VS of China, hoe ze daar omgaan met immigratie. Alleen geschoolde immigranten aub.

Koelie | 10-05-10 | 10:00

@roverbaronambrose | 10-05-10 | 09:33
Het filmpje werkt dus...

Robert van Effen | 10-05-10 | 09:59

@F. von Zeikhoven 9.43
Je hebt gelijk we hebben eigenlijk helemaal geen financieele problemen, vanmorgen hoorde ik die sukkel van een Jeekaa de Jager weer orakelen, dat het Griekse grapje ons hooguit 26 miljard euro kost, dus je hebt volkomen gelijk 26 miljard waar hebben we nog over ?

p.s. was het diezelfde de Jager niet die ons voorhield dat er geen enkele Nederlandse euro naar Griekenland toeging ?

Karel Kruizenruiker | 10-05-10 | 09:58

@ nietzo | 10-05-10 | 09:56
Niet zo haatbaarden, ik heb nooit kenbaar gemaakt dat ik erop zou stemmen, ik heb enkel de video bekeken en de slimheid in de opzet verwoord.

Madvillain | 10-05-10 | 09:57

Waar ik wel weer heel vrolijk van wordt, is de boodschap dat er weer olie is gevonden in Nederland. Getuige die twee boortorens op de achtergrond.

vraagstaart | 10-05-10 | 09:57

@ captainobvious | 10-05-10 | 08:56
Ja, nogal. Zeker als je bedenkt dat in de grote steden van de geldproducerende gebieden van Nederland, dit al snel 50% is.

nebulous | 10-05-10 | 09:56

@ lion@night | 10-05-10 | 09:52
Dat zal ook wel zo zijn, maar de boodschap blijft hetzelfde.

Madvillain | 10-05-10 | 09:56

Karel Kruizenruiker 10-05-10 09:37 Ik laat mijn keuze bij de komende verkiezingen sterk afhangen van de standpunten die een partij inneemt op de onderwerpen internethandhaving, netneutraliteit, internetcensuur, telecomgegevens, communicatiegeheim en privacy in het algemeen (zie o.a. die hier op GS vaak instemming aangehaalde organisatie Bits of Freedom www.bof.nl/ ). PVV valt af, evenals de VDD met Fred – beter 10 onschuldigen in het gevang dan 1 misdadiger vrijgesproken – Teeven.

Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 09:56

@ Madvillain als jij het zo ziet kan je inderdaad beter maar op hem stemmen, dan ben je net zo een leeghoofd.

nietzo | 10-05-10 | 09:56

Flaming_Bastaard | 10-05-10 | 09:47
Een minderheidscoalitie van VVD en CDA, met gedoogsteun van de PVV is de oplossing. Ze hebben in de peilingen 77 zetels, maar dat worden er vast nog veel meer op 9 juni.

tipo | 10-05-10 | 09:55

@ Flaming_Bastaard | 10-05-10 | 09:47
Eensch!

Rest In Privacy | 10-05-10 | 09:54

@Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 09:42 Als ik een verschil zou moeten aanwijzen is het wel, dat Wilders het in de Zendtijd voor Politieke partijen doet en als zodanig een herkenbaar subjectieve boodschap brengt die weliswaar op de man speelt, maar wel boven de gordel.

In Zembla daarentegen wordt onder de noemer "objectieve onderzoeksjournalistiek" een wel heel ranzige combinatie van (verdraaide) feiten en pure fictie uitgezonden, en deze keer wel degelijk in de traditie van Max Blokzijl en consorten.

Ik vind dat een verschil maken. Eigenlijk een heel groot verschil.

Over het dagelijks potje indoctrinatie in DWDD wil ik het dan nog niet eens hebben, daar zijn we inmiddels wel aan gewend.

Ik stem overigens niet op Wilders. Ik heb grote bewondering voor de persoonlijke moed van de man, maar zijn programma is me veel te links. ik stem dus VVD.

vraagstaart | 10-05-10 | 09:53

@ Madvillain | 10-05-10 | 09:49
Dat achtergrondgeluid kan gemonteerd zijn.

Rest In Privacy | 10-05-10 | 09:52

Het filmpje is weer uitermate tactisch opgezet door het pr-team, vooral de laatste 30 sec (wilders voor de moskee) waarin non-stop het geschreeuw en gescheld van gebrekkig nederlands te horen is maakt zijn gepresenteerde feiten alleen maar sterker.

Madvillain | 10-05-10 | 09:49

Altijd lachen met Job: http://www.nu.nl/interview/2243751/het-ging-veel-gedoetjes-.html

Harrie Nak | 10-05-10 | 09:48

Ben blij dat m'n financiële bijdrage gelijk resulteert in een leuk duidelijk promo filmpje.

XaaD666 | 10-05-10 | 09:48

@ RobbieG | 10-05-10 | 09:42
Oooowww! Dus als al die Enge Tering Tubbies even lekker gristen worden, is iedereen weer blij? Nee, nou begrijp ik het, dankuwel! Heeft u vast ook ook wel de oplossing voor de kwadratuur van de cirkel...

F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:47

De kans dat de PVV in de regering komt is nihil. Het zou alleen misschien kunnen indien PVV+CDA+VVD>75 zetels halen. Zelfs dan acht ik de kans zeer klein dat deze regering er komt, omdat CDA en VVD ook wel wat geleerd hebben van de regering met Lijst Fortuyn. Dan prefereer ik een regering met CDA, VVD en D66. Dit is omdat ik denk dat D66 de enige partij is die met CDA en VVD in een regering wil, en een gezamenlijk beleid kunnen voeren. Elke stem op Geert Wilders is dan in feite een stem op een onbestuurbaar land, omdat dat zou betekenen dat er een regering moet komen met VVD of CDA met een paar linkse partijen, en dat zou natuurlijk een ramp zijn voor ons land in deze economische situatie, in combinatie met de cijfers die Geert mooi aan het licht brengt. Omdat ik denk dat het CDA gek genoeg is om met partijen als GL, en alweer PvdA in zee te gaan, kun je in mijn ogen het beste op de VVD stemmen, want dat is in mijn ogen de enige stem op een relatief rechtse regering.

Flaming_Bastaard | 10-05-10 | 09:47

Hoezo is dit met modder gooien? Hij kraakt het beleid af van een politieke tegenstander, dat is toch de bedoeling? Dat doen toch alle politici? Zodra een politicus z'n mond opent zeikt 'ie de helft van de tijd een collega af. Dat moet ook wel anders weet je nooit waar een politicus of partij staat. Weet je wat ik ergerlijk vind? Dat ze na de verkiezingen ineens als een windvaan omdraaien en ineens beleid gaan uitvoeren waar ze voor de verkiezingen nog zo tegen leken te zijn. Of een VVD die twee maanden geleden nog roept dat er geen cent naar Griekenland mag maar nu akkoord gaan met een 'lening' van 5 miljard die we nooit meer terug zien. Ik ben blij dat Wilders het falen van andere politici aan de kaak stelt. Zij hebben het ook constant over zijn gebreken en worden hierbij continu geholpen door de pers die maar niet uitgesproken raken over wat er allemaal niet deugt aan Wilders en de PVV. Het is overigens goed dat 'ie blijft hameren op de massa-immigratie. Dit is net als de falende Europese economie een symptoom van de malheur waarin we verkeren maar wel een die veel zwaarder op de samenleving drukt dan de koers van de euro en waar we bovendien al veel langer last van hebben. En die, niet onbelangrijk, in tegenstelling tot de financiële crisis totaal niet serieus wordt genomen door de politiek. Er is helemaal niemand die dit probleem oppakt, wie dit wel doet wordt omgelegd of belachelijk gemaakt. Maar iemand schreeuwt 'euro' en de meest verstokte sceptici trekken de portemonnee en flikkeren hun laatste lunchgeld er naartoe. Europa verkeert niet in een crisis, Europa IS de crisis. Het is een leugen en er worden heel veel leugen omheen gecreëerd om het de burger te laten accepteren. Ik ben helemaal voor samenwerken maar we zullen nooit samensmelten. Cultureel niet, juridisch niet en economisch ook niet. Het is een idee-fixe waar we ons als burger tegen moeten blijven verzetten omdat we anders, net als Job Cohen, als een strandbal over de golven worden geblazen. Wij hebben de macht in handen, wij zijn de overheid, wij bepalen de regels. En weet je wat nu het mooiste is? Zo denken ze er niet alleen in Nederland over, maar in heel Europa. Niemand wil de controle over z'n leven, z'n leefomgeving en z'n toekomst uit handen geven aan gezichtsloze bureaucraten in Brussel. Het wordt tijd dat we met z'n allen opstaan en zeggen 'we pikken het niet meer' en ons land terugpakken. Terugpakken op Europa, terugpakken op de elite. Ik zeg, doen!

Garret Weldon | 10-05-10 | 09:46

@Karel Kruizenruiker | 10-05-10 | 09:37
+ 1

En dan hebben we het nog niet eens gehad over Geerts joods orthodoxe knuffel minderheid. Met je voor de gein eens vragen hoe zij over vrouwen denken.

Mike Oxlong | 10-05-10 | 09:43

@ Karel Kruizenruiker | 10-05-10 | 09:37
Er zijn helemaal geen problemen op de financiële markten. Daar heeft Moshe Baba ontdekt dat je best leuk kan scoren met rip-deals op die gristenbroeders...

F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:43

@RobbieG | 10-05-10 | 09:42
Wel als je het de hele tijd door elkaar haalt. Zoals zijn aanhangers.

Balzakius | 10-05-10 | 09:42

zeker mooi filmpje, stijve hark cohen op ze sokken in de moskee, krijg het der koud van!

inzaghii | 10-05-10 | 09:42

vraagstaart 10-05-10 09:34 Ik vind het allemaal prachtig hoor, dat moddergooien. Maar dan moet ook niemand gaan zeuren dat zijn politieke favoriet onheus bejegend wordt. Ongenuanceerde kritiek op Job mag maar ongenuanceerde kritiek op Geert mag ook ….. Dat evenwicht ontbreekt nog wel eens in de gemiddelde “I love the PVV” reactie.

Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 09:42

De kracht zit in de herhaling, daarom zeg ik het nog maar eens: godsdienstkritiek is geen racisme.

RobbieG | 10-05-10 | 09:42

Cohen die aan het theeleuten is. Briljant filmpje!

HoogToontje | 10-05-10 | 09:41

Hij hoeft in ieder geval geen carriere te beginnen als voice-over.... jee wat irritant!
Had wel wat spontaner gemogen.

Sarrel | 10-05-10 | 09:37

LOL@Pincoffs | 10-05-10 | 09:28
Doe mij even een winnende Dayzer's-code voor komende week?

F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:37

Iedere pvda bash is er eentje, daarom mijn symphatie.
Maar het is allemaal zo eenrichting, er zijn meerdere problemen op te lossen dan alleen de turken en marokkanen. Problemen in de gezondheidszorg, problemen op de financieele markten, werkloosheid, om er maar een paar te noemen en daar hoor je Geert niet over.

Karel Kruizenruiker | 10-05-10 | 09:37

Maco | 10-05-10 | 09:05
En tevens het programma van de VVD. Wat je overigens vergeet te vermelden is dat het CPB onder aanvoering staat van uitgesproken PvdA’er Coen Teulings.

Harrie Nak | 10-05-10 | 09:37

@ azijnseikerT | 10-05-10 | 09:29
Goed gezien. DIe Linke's Gregor Giesy (ex-SED) zei het vorige week dinsdag nog bij de voorbeschouwingen van de Deutsche Wiedergutmachungsbeitrage aan Griekenland: "De banken krijgen eerst hun geld terug, wij komen daarna pas in beeld voor terugbetaling."

F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:36

@Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 09:33 Dat filmpje was er al en veel en veel onsmakelijker. Probeer "Zembla" eens van twee weken geleden.

vraagstaart | 10-05-10 | 09:34

@maco
Precies. Nog een voorspelling: nu komt Frenkie4allll, de zichzelf journalist noemende copy-paste malloot, met een eindeloze stroom linkjes, gekopieerde lappen tekst en andere bij elkaar gegooglede 'feiten' die de kromheid van de PVV recht moet trekken. Take it away Frenkie!

Pincoffs | 10-05-10 | 09:34

Die vent met een hoofddoek om op nu.nl is voor minder veiligheid en meer immigratie ?

el mero mero | 10-05-10 | 09:34

het blijft zo keihard de waarheid....

roverbaronambrose | 10-05-10 | 09:33

briljant staaltje indoctrinatie: de toon, de herhalingen, de opbouw, sesamstraat taal! briljant

Pinel | 10-05-10 | 09:33

Ha lekkerrrr, zo’n filmpje, zegt ook veel over de makers (Fitna was natuurlijk al een “goede” vingeroefening). Maar het is nu ook acceptabel dat andere partijen een ongenuanceerd campagnefilmpje maken over de incompetente bijna afgestudeerde ex-ambtenaar Wilders? Of wordt het hier dan direct gehuild “de kogel kwam van links” en “demoniseren”? Btw; @ Pincoffs 10-05-10 09:28 U heeft aantoonbaar voorspellende gaven .....

Gilles dela Tourette | 10-05-10 | 09:33

Maco | 10-05-10 | 09:28
Zou dat niet komen omdat die mensen, na eerst uitgebuit te zijn door schoonmaakbedrijven en lieden van het Westland-legioen, nu aan de kant gezet worden voor die nòg leuker uit te buiten Oost-Europeërs?

F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:31

*Net bedenkt dat het CPB eigenlijk een links bolwerk is*

Overigens: was het niet zo dat het CPB weigerde om de effecten van een ambtenaren-loonstop door te rekenen omdat dat toch "onhaalbaar" was, in de ogen van deze CPB-ambtenaren?

Wacht even: ambtenaren..... de natuurlijke vijanden van bezuinigingen op ambtenaren, zoals de PVV die voorstaat? Zou het dan toch....?

vraagstaart | 10-05-10 | 09:31

Leuk geschreeuw ook op de achtergrond?

Harrie Nak | 10-05-10 | 09:31

@Pincoff: Je hebt een zéér vooruitziende blik! Nog in de zelfde minuut als jouw reaguursel komt Fleurtje al aanzetten met haar PVV-retoriek :-) Is eigenlijk wel lekker makkelijk: Alles wat tegen de PVV is, noem je gewoon een PvdA-bolwerk...

Maco | 10-05-10 | 09:30

@Maco | 10-05-10 | 09:05

U liegt dat u barst! Maar dat zien we wel vaker bij alles wat tegen de PVV is..... gillen en schreeuwen maar nooit met concrete cijfers of feiten aankomen.

www.cpb.nl/nl/pub/cpbreeksen/notitie/1...

frenkie4alllll | 10-05-10 | 09:30

@F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:25

Dat verwacht de regering ook van Ijsland. Maar kun je dat ook verwachten bij zo`n risicovolle lening. Want zoals ik het bekijk is het een injectie in het interbationale bankwezen en niet in Griekenland zelf.

azijnseikerT | 10-05-10 | 09:29

@ elevator | 10-05-10 | 09:25
Tis net als met alcohol in het verkeer. Da's veul veiliger. Want 30% van alle ongelukken wordt veroorzaakt door mensen die teveel gezopen hebben. Waaruit dus volgt dat nuchtere mensen 60% van alle auto-unfälle veroorzaken!

F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:29

@Elevator: ik werk zelf bij verscheidene gemeenten voor Sociale Zaken en er zijn inderdaad wel behoorlijk veel niet-westerse allochtonen die gebruik maken van de WWB (de bijstand dus). Of het 40% is, dat weet ik zo niet...

Maco | 10-05-10 | 09:28

Maco | 10-05-10 | 09:25
CPB is een bolwerk van de PVDA,die komen met gegevens naar buiten die hun heel goed uitkomen.Droom lekker door.

fleurtje | 10-05-10 | 09:28

Ik zeg +1 voor het filmpje

Wimpel | 10-05-10 | 09:28

@maco
Er gaat zo een Geert-lover aan jou uitleggen dat het CPB 'eigenlijk een links bolwerk is'.

Pincoffs | 10-05-10 | 09:28

Ik had aan het eind van dat filmpje gewaeun die crash van Turkish Airlines bij Schiphol d'ringemonteerd. Slotzin Geert: "Ze vallen nu al als bakstenen uit de lucht. Het moet niet gekker worden!"

F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:27

@Pincoffs | 10-05-10 | 09:24
En het oosten ligt ook altijd links.

Robert van Effen | 10-05-10 | 09:27

@BBmetR: Als je even Googlet zul je al heel snel documenten van het CPB tegenkomen waarin ook aangegeven wordt dat de werkgelegenheid onder het programma van de PVV afneemt...

Maco | 10-05-10 | 09:25

Heel slim van geert. Spotje tegen Job Cohen. Ze weten al dat ze niet de grootste worden dus zetten ze in op vvd cda pvv.

ultravibe | 10-05-10 | 09:25

Is het echt zo dat 40 % van de bijstandsgelden naar immigranten toe gaat ?

elevator | 10-05-10 | 09:25

@ Chris666 | 10-05-10 | 09:13
Let op het springen van de Euroworm... Nederland is nog steeds een AAA-rated country op de internationale geldmarkt. Daar betalen 'we' minder dan vijf procent rente. Dus 0031 léént de vijf-procentslening aan Griekenland eerst lekker zelf op de geldmarkt en verdient er dan nog leuk aan eauk. Dat is, als de Grieken ooit nog gaan bijkomen uit hun Raki-dilerium van al die ευρώ....

F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:25

Even over de PVV-meeuw: is iemand eigenlijk al eens opgevallen welke kant die meeuw op vliegt? Nou? Nou? Precies: naar links! Dat is toch een schande!

Pincoffs | 10-05-10 | 09:24

@Robert Irving III | 10-05-10 | 09:20
Oh ik dacht dat die verwees naar de Duitse adelaar.
Lutser.

Bomba Chipolata | 10-05-10 | 09:23

Robert van Effen | 10-05-10 | 09:21

Alsof moslims met Delta Airlines vliegen... Alle yanks zijn moslim dus...

Chicka | 10-05-10 | 09:23

Prima, grenzen dicht zolang er wel ruimte blijft voor het soepel toelaten van buitenlanders die wel nuttig zijn voor de NL economie. Een goede programmeur uit India blijft van harte welkom.
Geen enkele moeite mee om inteelt mocro's met twee-cijferig IQ terug te flikkeren naar het rif gebergte als ze zich niet kunnen gedragen hier.

Flashheart | 10-05-10 | 09:22

@Robert Irving III | 10-05-10 | 09:20
Pure onzin in de traditie van Jaap van Donselaar en Kees Driehuis; is al lang ontzenuwd als linkse agitprop.

Fijnstoffer | 10-05-10 | 09:22

De eerste minuut van het filmpje is ook wel wijs: het continue landen van vliegtuigen vol met moslims. Ik mis alleen beelden van Operation Market Garden er tussendoor gemonteerd. Volgens mij krijgt hij nog meer stemmen als wij denken dat ze massaal per perachute boven nederland gedropt worden.

Robert van Effen | 10-05-10 | 09:21

alleswordtgebruikt | 10-05-10 | 09:07

Andere partijen hebben in ieder geval al aangetoond geen land te kunnen besturen. En oplossingen hebben ze al helemaal niet. Dus geef Geert maar het voordeel van de twijfel.

Marokaanslag | 10-05-10 | 09:21

Ik vind het best wel een mooi filmpje

MrBombo | 10-05-10 | 09:20

BBmetR | 10-05-10 | 09:17
Dat klopt wel.
Maar wat niet vermeld wordt is hetzelfde met andere partij begrotingen ook is gebeurd. Wat ook niet vermeld wordt is dat het hoofd van het CPB lid is van de PvdA.

Sjeng de helle | 10-05-10 | 09:20

die vogel is een verwijzing naar de NSB

Robert Irving III | 10-05-10 | 09:20

Chris666 | 10-05-10 | 09:13
Wat wil je dan? Griekenland failliet laten gaan? Dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.

Morkovich | 10-05-10 | 09:19

@Maco | 10-05-10 | 09:12
Zonder JSF, kilometerheffing en structureel 15 miljard/jaar aan overige linkse hobbies maakt Wilders in ieder geval een goed begin met het uitleggen van betaalbaarheid van zijn plannen. Alle overige partijen laten (een deel van) deze kostenposten in tact.

tipo | 10-05-10 | 09:19

"Only Partij voor de Vrijheid's contacts can comment on this video." --- Bang voor negatieve comments Geert? Waar is de vrijheid van reaguren?

Chicka | 10-05-10 | 09:19

Geert heeft in de Tweede Kamer noch daarbuiten ooit z'n bek open getrokken over de toelating van PartySpender Griekenland tot de Eurozone. Hij is toch onze NationaalGevarenGoeroe? Man, man...
Hey Geert, kun je nog zingen, zing dan mee! www.youtube.com/watch?v=bS-pJhnEdSA . En alle kudodonkey's hier die in ganzenpas achter het Domme Blondje aanmarchieren mogen natuurlijk inhaken... Heil!

F. von Zeikhoven | 10-05-10 | 09:18

@Mike Oxlong | 10-05-10 | 09:13 Tja, wie zichzelf een grote lul toekent omdat niemand anders dat doet moet wel bol staan van de frustraties. Wil je nog een keer iets naar me roepen? Toe maar.

vraagstaart | 10-05-10 | 09:18

@Maco | 10-05-10 | 09:05
Als het waar was wat u beweert was het in de "Socialistische" media breedvoerig uitgesponnen, 24 uur per dag 7 dagen per week lang.

BBmetR | 10-05-10 | 09:17

Omg, die landingen in het begin van het filmpje. Echt een slappe verbeelding van je statement. Echt.

Balzakius | 10-05-10 | 09:17

Chris666 | 10-05-10 | 09:13

Het is geld van een ander dat ze uitgeven aan een ander. Intersseert ze geen moer!

eerstneukendanpraten | 10-05-10 | 09:16

Leuk filmpje hoor.. maar Geert heeft toch helemaal geen PR meer nodig?!
Zou er iemand in Nederland zijn die niet weet dat Geert een Moslim fobie heeft?
Ik zou zeggen: Geert maak eens een filmpje waarin je ook de rest van je partij programma laat zien.

Mike4fun | 10-05-10 | 09:16

GoodGirl | 10-05-10 | 08:53

Pritt vind jou niet lievv...

eerstneukendanpraten | 10-05-10 | 09:15

@ FiPo op Vimeo
Michiel Eijsbouts kan leuk sneren. Als een echt huftertje, zoals de lezers van hetnieuwejournaal.nl inmiddels wel weten van
www.hetnieuwejournaal.nl/2010/03/23/wa...
waar hij vakkundig door diverse reaguurders op zijn plek is gezet als een vies spelend mannetje met zijn onder-de-gordel-stoot-redeneringen.

Fijnstoffer | 10-05-10 | 09:13

De grieken, daar heb je veel meer last van dan van de turken, marokanen etc. Die kosten nu al eventjes 26 miljard euro-doekoes... zonder garanties uiteraard...

Ik dacht dat we zelf al een begrotingstekort hadden van 28 miljard? Hoe kunnen we nu dan opeens 26 miljard doorSinterklazen richting soeflakistan?

Chris666 | 10-05-10 | 09:13

@vraagstaart | 10-05-10 | 09:11

Gefeliciteerd. Het eerste schaap heeft zich gemeld.

Mike Oxlong | 10-05-10 | 09:13

Hij zou zo een video kunnen maken van een week maar hij heeft geen zin om alle criminele Finnen bij naam te noemen.

kleingrutter | 10-05-10 | 09:12

@Fuckje: Ik heb net voor de zekerheid nog maar eens het partijprogramma van de PVV bekijken, maar helemaal nergens legt hij uit hoe hij alles gaat betalen. Het is net als met z'n optredens in de media: Veel geschreeuw, weinig wol...

Maco | 10-05-10 | 09:12

Wie wil zien hoe Nederland er met de PVV en zonder immigranten uit gaat zien, moet vandaag even een rondje door Amsterdam of Utrecht wandelen. Het stinkt hier in de Jordaan.

Pincoffs | 10-05-10 | 09:12

@Mike Oxlong | 10-05-10 | 09:05 Is die laatste zin auto-diskwalificatie?

vraagstaart | 10-05-10 | 09:11

Onze geert zorgt wel voor spannende tv-beelden.
Ik verheug me nu al op de compleet panische reactie van het publiek als er volgend jaar iemand moet niezen op 4 mei....

Robert van Effen | 10-05-10 | 09:09

Wat is dat voor een geluid/geschreeuw op de achtergrond bij de moskee?

kleingrutter | 10-05-10 | 09:09

"M(K)ein moskee!"

Derechtselutser | 10-05-10 | 09:08

Geheele??

SunnySunshine | 10-05-10 | 09:08

Geert met zijn one issue partij. Je moet toch echt kapot stom zijn als je nog steeds denkt dat Geert een land kan leiden. Een analyse van de problemen kan iedereen maken, maar oplossingen .................

alleswordtgebruikt | 10-05-10 | 09:07

Problemen benoemen kan iedereen wel.. jammer dat ie nooit met realistische oplossingen komt.

Frisbee20 | 10-05-10 | 09:07

Nog een tip veur ozze Geert: laat alle moslims verplicht een ster, ehhh ik bedoel een maantje dragen.
Geert, je bent gevaarlijk en een leugenaar, ik kan je voorspellen, je komt niet ver, echte onderwerpen zijn veeeeeel te groot voor je.

jacques4431 | 10-05-10 | 09:06

@Fuckje: Het CPB heeft zijn begroting goed geanaylseerd, zoals ze dat met de begroting van alle partijen gedaan heeft ne het blijkt dat de plannen van Wilders....*tromgeroffel*... totaal niet haalbaar en/of betaalbaar zijn... Het is een wassen neus...

Maco | 10-05-10 | 09:05

Wat is het ook een simpleton. Wilders met nazi's vergelijken zou te veel eer voor hem zijn maar proberen doet ie het wel. ( En wie nu denkt er een zielige internet-meme in te moeten gooien heeft zich zelf gediskwalificeerd)

Mike Oxlong | 10-05-10 | 09:05

Ik ga 9 juni VVD stemmen! krijg ik er tenminste de PvdA, CDA of D66 gratis bij.

Sjeng de helle | 10-05-10 | 09:04

@Maco |09|01
Dat heeft hij al zo vaak uitgelegd, kijk eens naar de PVV- site.
Bovendien, een verkiezingsspot van een kwartier is niet haalbaar.

fuckje | 10-05-10 | 09:03

moet je in het weekend op de Scheveningse boulevard lopen gezellig dan kan je vrouw mooi uitgescholden worden voor hoer en jij een klap op je bek .
lijkt godverd. wel buitenland hier
mijne heeft ie geert altijd +2

J@n k@@s | 10-05-10 | 09:03

Zijn chefs bij de Likudt partij zullen weer tevreden zijn met agent Geert.

Bos Hout | 10-05-10 | 09:03

valt mee dat die niet dat neer stortende vliegtuig heeft gebruikt van vorig jaar feb

voor de rest dacht dat die paar weken geleden nog zei dat ze ook meer punten hadden dan alleen de islam

kok_bryan | 10-05-10 | 09:01

-weggejorist-

Maco | 10-05-10 | 09:01

Geert is altijd al goed geweest met videotjes, toppie!!

1teen | 10-05-10 | 09:00

@ NEnnetje | 10-05-10 | 08:57
LOL!
Exact, fijn dat u er ook doorheen prikt. Goed dat hij de immigratie aankaart, maar het is schokkend dat ca. 15 zetels alleen maar afgaan op het immigratiestandpunt.

kippenkut | 10-05-10 | 09:00

met cohen en zijn soort gaan we nog een heel slechte tijd tegemoet.en met heel dat links soep zooitje.
gister wegmisbruikers gezien met die doorrijder in zijn auto als een nederlander dat soort taal had uitgeslaan had hij er zo niet vanaf gekomen.

mamma5506 | 10-05-10 | 09:00

Slechte zaak Geert, en dat weet je zelf ook. Wees een kerel met ballen en durf echte problemen - economie, sociale zekerheden, milieu - te benoemen. Of, o dat was ik even vergeten, daar zijn de moslims de schuld van. Daar bekruipt me toch een akelig jaren 30 gevoel.

jacques4431 | 10-05-10 | 09:00

@fapz0r

Je kan natuurlijk ook je kop in het zand steken en doen alsof er allemaal niks aan de hand is.
Maar dat werkt al 30/40 jaar niet.

Ikdus | 10-05-10 | 09:00

Wat een amateurisme ten top zeg. Zie dat hij in ieder geval een update heeft gedaan van z'n Windows Moviemaker naar Windows Live Moviemaker. +1
Maar ik stem wel gewoon VVD. Willen ook de aanpak van immigratie en hebben gelukkig ook nog andere goed punten. Meer asfalt, halvering politici, 10 jaar geen uitkering voor immigranten. Chapeau!

kippenkut | 10-05-10 | 08:59

@captainobvious | 10-05-10 | 08:56
5% maar en dan al zoveel overlast, ellende en onbegrip...... kan je nagaan als dit 5,1% wordt.
Het is natuurlijk een glijdende schaal.

Kaas de Vies | 10-05-10 | 08:58

Best goed, die standpunten op het gebied van onderwijs, werkgelegenheid, staatsschuld, defensie, etc...

NEnnetje | 10-05-10 | 08:57

@ Dibs | 10-05-10 | 08:54
Dat heb jij overduidelijk niet gelezen.

Rest In Privacy | 10-05-10 | 08:57

Broodje schaamlip | 10-05-10 | 08:50
Nein

Bokko | 10-05-10 | 08:56

Ja, vreselijk, bijna 5% van de mensen hier in 0031 zijn moslim, wat een overstroming.

captainobvious | 10-05-10 | 08:56

Beetje jammer van het Cohen bashen, dat heeft ie namelijk niet nodig, iedereen ziet dat het een klungel is.

Kaas de Vies | 10-05-10 | 08:55

Geen speld tussen te krijgen.

Lucifer | 10-05-10 | 08:54

Moet zeggen dat het wel waar is .

Braakbal | 10-05-10 | 08:54

Filmpie op z'n Amerikaans? Ik doe het liever op zijn Frans: "Merde!"

Sjeng de helle | 10-05-10 | 08:54

@ lion@night | 10-05-10 | 08:52

Ja of je leest hun programmaplan gewoon, hoeven ze het niet in filmpjes nog eens uit te leggen.

Dibs | 10-05-10 | 08:54

ik zeg STEMMEN. Liep onlangs in de friese watersportplaats sneek rond toen ik ineens dat gejammer van een moskee hoorde. Zelfs met speakers en al rondbazuinend door de hele stad. waar gaat het heen mensen? Ik zit er in ieder geval niet op te wachten.

patriotten | 10-05-10 | 08:54

-weggejorist-

fapz0r | 10-05-10 | 08:53

Stop maar met die campagne Geert.... Mijn stem heb je al ;)

reageerbuis | 10-05-10 | 08:53

-weggejorist-

GoodGirl | 10-05-10 | 08:53

Politici met ballen.

Dezoveelstereaguurde | 10-05-10 | 08:52

De PVV heeft absoluut een punt, dit land stroomt over van gelukszoekers.
Analfabeten uit achtergestelde culturen die nimmer een positieve wending zullen geven aan onze economie.
Video lijkt op Amerikaanse propaganda.
Dat is prima, laat de partijen elkaar maar zwart maken door het onderste uit de kan te halen in plaats van alles maar in de doofpot te stoppen waar met name links niet vies van is.
Jammer dat de PVV verder geen meerdere standpunten aangeeft in de video, op deze wijze voedt de PVV de critici met het feit dat de PVV een one issue partij is.

Rest In Privacy | 10-05-10 | 08:52

Valt me nog mee van 'm.

Sjeng de helle | 10-05-10 | 08:52

@ Bokko | 10-05-10 | 08:49

Beetje verkeerde vergelijking?

Broodje schaamlip | 10-05-10 | 08:50

wel duidelijke jip en janneke taal van de grote blonde lijdert

kneuterzak | 10-05-10 | 08:50

SOEP ! zo dichtbij das in "firing range" dat doet ie nooit.

Mr aarsch | 10-05-10 | 08:50

pff...

Interpoolbal | 10-05-10 | 08:49

Der ewige moslim..

Bokko | 10-05-10 | 08:49

Ik zag ook al een Grieks vliegtuig landen in de rolprent!

Chiant | 10-05-10 | 08:47

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland