Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geen chemtrails. En, hoe voelt u zich?

blauwelucht.jpgGoedemorgen. Dit is bijna laatste dag in misschien wel tig jaar dat er dagenlang geen vliegtuigen vlogen. Met de nadruk op 'misschien' want volgens sommige geologisch ingestelde weermannen kan het ook nog wel een jaar duren. Tenminste, als die IJslandse vulkanen doorzetten. Maar de vraag is, merkte u iets? Extra extra vrolijk? Zin om in opstand te komen tegen het zittende gezag? Opeens wél heldere denkbeelden? Of was het gewoon een lekker -en hooguit licht memorabel vliegtuigstreeploos- dagje en meer niet. Geeft niet, we vragen maar wat. Want de groep debielen die denkt dat er chemische onderwerpingsstoffen in die vliegtuigstrepen zit, groeide tot voor kort nog steeds. Deze gekkies noemen condensstrepen liever chemtrails. Zoek maar eens op Google en u zult schrikken van de hoeveelheid chemtrailsgelovigen. Welnu, deze types hebben nu hun zin gehad. Dagen geen 'chemtrails'. En wat hebben we nu gemerkt? Geen Fuck. Dus opzouten. Kappen met die onzin. Zoek maar een betere conspiracy. Het was NICE. naja.jpg

Reaguursels

Inloggen

Volcanic Ash Grounds Flights as Military Drills Continue in Israel, N. Korea, Baltic Sea: bit.ly/bkLlqd.

Dus even een recap voor alle slapende zielen hier: precies in de periode waarin het luchtruim wordt gesloten en de vulkaan uitbarst, vinden er wereldwijd de grootste militaire trainingen ooit plaats. Gee, what a coincidence! Welterusten allemaal.

DeprogrammeerMeester | 20-04-10 | 20:02

-weggejorist-

michaelgielkens | 20-04-10 | 14:57

Ik ben al sinds afgelopen zaterdag ziek. Graag zo snel mogelijk de chemtrails weer terug!

chrisvanart | 20-04-10 | 13:21

Jullie kunnen mooi lullen, maar de nieuwe chemtrails zijn onzichtbaar en worden continue door speciale satellieten vanuit de ruimte in onze atmosfeer geïnjecteerd!


**Alu hoedje ophoudt!**

Pieter Bas | 20-04-10 | 07:37

*alu-hoedje afzet*

Broodje kipkorn mayo | 20-04-10 | 04:29

Vandaag voor het eerst sinds 1995 weer zonder aluhoedje de straat op gegaan en ik stem nog steeds geen PvdA.

Word er zo moe van.. | 20-04-10 | 00:18

Artikel uit Nature (niet het minste blaadje) laat zien dat het fenomeen "chemtrails" (althans, het in de atmosfeer brengen van partikels, zoals aluminium) gewoon een onderdeel is van wereldwijde klimaatbeheersing.

people.ucalgary.ca/~keith/papers/37.Ke...

Geen conspiracy en ook niet raar, want het concept is waar.

broodje bal met mayo | 19-04-10 | 23:38

chemtrails bestaan weldegelijk, er zijn meerdere bewijzen als je je in de hele zaak gaat verdiepen ;). Het zijn weldegelijk chemicalien die in de lucht worden gepompt, alleen het verhool over brain-control vind ik wel heel ver gaan, wel is het een feit dat het chemicalien zijn.

Swabberlulletje | 19-04-10 | 23:25

Maakt niet uit, zijn zat andere interessante conspiracy theories op het internet te vinden! New World Order enzo...

reinaarden | 19-04-10 | 22:21

nee natuurlijk merkten we niets, die chemicalien werken toch zeker weken door? *aluhoedje afzet*

Phobophrysk | 19-04-10 | 21:48

En uh, duh , ze vliegen nu niet , nee , zou wel opvallend zijn als er nu niet gevlogen mag worden...

poeppraat | 19-04-10 | 21:19

Debielen? Jammer GS , jullie zijn vaak erg vermakelijk en slaan vaak de spijker op de kop , maar dit keer slaan jullie de plank mis, dus jullie denken dat er niets aan de hand is ? Neem nou een keer gewoon de tijd en kijk naar de lucht, het is toch niet normaal dat een " streep " van een vliegtuig zich zo uitbreid en nog uren blijft hangen ook?

poeppraat | 19-04-10 | 21:16

het zal mij allemaal een touwter*ng t*fuszorg zijn, deze jongen vertrekt morgenochtend uit het nu wel gezien hebbende Shanghai met de KL895 (747-400 combi) richting Hollandsch grondgebied!!! tnx crowne plaza for your service, tnx Jenson button for seeing you do laps LIVE on a rainy day.

HIEP HOI

Ghostrider-San | 19-04-10 | 20:43

ha ja, de middeleeuwen hadden ook hun voordelen: mooie blauwe luchten, bijvoorbeeld.

Adriaantjeeeeeuh | 19-04-10 | 20:19

ja voel me geweldig, maar ik merkte het wel meteen hoor, toen er weer een vliegtuig opsteeg vandaag! en denk dat ik morgen weer DOODZIEK ben door ze vanavond de vluchten hervatten...

tommiezz | 19-04-10 | 19:09

Superarchie | 19-04-10 | 18:50
Over kabouters zijn zelfs boeken geschreven en volgens jouw onnavolgbare logica bestaan ze daarom ook.

Generaal Nguyen Giap | 19-04-10 | 19:08

-weggejorist-

Superarchie | 19-04-10 | 18:50

Omdat er iedere dag een handjevol zakenmensen en paupertoeristen zo nodig moet vliegen, blijven miljoenen mensen verstoken van zuivere lucht en een heldere hemel.
Vliegen is asociaal en zou verboden moeten worden voor continentale vluchten.

domheid regeert | 19-04-10 | 18:17

-weggejorist-

michaelgielkens | 19-04-10 | 18:13

kijk eens wat verder dan je neus lang is... er zijn nog zat plekken op de aardkloot waar geen of nauwelijks vliegtuigen vliegen.
En daar gaat het er min of meer hetzelfde aan toe als in 0031.
Na ruim vier jaar onder de rook van Schiphol, kijk ik nu verbaasd op als ik eens een vliegtuig hoor overkomen, wat een heel enkele keer gebeurd.
Geen ontwenningsverschijnselen, geen slaap problemen, geen onverklaarbare gedragsveranderingen en/of stemmingswisselingen of andere onduidelijke psychische aandoeningen.
Jaja, empirisch bewijs.... gekken kun je gewoonweg niet logisch laten nadenken.

klomp72 | 19-04-10 | 18:10

KLM heeft haar milieudoelstelling al gehaald voor 2010. Een significante reductie van uitstoot en overlast.

Brakke Obama | 19-04-10 | 17:26

Heerlijk zo, een aantal dagen zonder vliegtuigen. Gelukkig mochten niet-gemotoriseerde vliegtuigen wel vliegen en hebben we toch mooi kunnen vlammen in de zweefkisten. Het luchtruim was van ons! Wat mij betreft mag die vulkaan altijd blijven roken.

eaczwever | 19-04-10 | 17:22

@michaelgielkens
Omdat er 20 jaar geleden geen debielen waren die chemtrails bedachten waren ze er niet?

En dan durf je het te hebben over wetenschappelijke basis... Wetenschap en "waarschijnlijk" gaan niet samen... of er zit barium in of niet...

kw_nl | 19-04-10 | 17:00

Chemtrails of niet, ik heb zelden zo'n prachtige hemel gezien in dit land. Vooral gisteren was het mooi, ook 's avonds.

F'Shizzle | 19-04-10 | 16:34

Ik zag gisterenavond nog wel 2 satellieten over komen, doen die ook in chemtrails ?

vandezijlijn | 19-04-10 | 16:33

Aswolk is het nieuwe chemtrail!
[/paniekzaai]

Cazi | 19-04-10 | 16:14

Tsja wie zegt dat de burger op de straat er iets van zou moeten merken? Hoe dan ook mooie streeploze lucht, kon het wel waarderen.

Binnenbaan | 19-04-10 | 15:49

-weggejorist-

michaelgielkens | 19-04-10 | 14:53

@Popiejopie79 | 19-04-10 | 14:25
Stiekem zit GS ook vuistdiep in de aluhoedjes kringen... ze zitten jou en mij gewoon op te naaien hoor. Vooral meneer Pritt verdenk ik het meest van affiniteit, hij komt vaak met rake alusites aanzetten, die krijgt hij weer van die gekkies bij zapruder.

Frank Culemborg | 19-04-10 | 14:44

@Bierkameel
"die chemtrails werken 2 weken lang"

Vandaar natuurlijk dat er weer aangedrongen wordt te mogen vliegen.

En om zeker te zijn worden morgen, vanaf grote hoogte de chemtrails in poedervorm op ons neergestort en zegt de KNMI dat het vulkanische as is, ja, mij krijgen ze niet, ik heb een alu hoedje op

nance | 19-04-10 | 14:42

Tsssk prutsers, die chemtrails werken 2 weken lang, logisch dat we nog niets merken.

Bierkameel | 19-04-10 | 14:38

@Frank Culemborg | 19-04-10 | 13:10 : ze doen hun best maar.
@BSE rundfunk | 19-04-10 | 14:15 : snap 'm niet. Ben je het juist eens met GS, of met de aluhoedjes? (Sjezes.. praat eens concreet man.. ik ben toch geen vrouw!). Chaff is een radar-afweersysteem dat gebruikt wordt om radarzoekende raketten te misleiden (net als dat flares -lichtkogels- bedoelt zijn om infrarood of hittezoekende raketten te misleiden). Niks geheims aan. Het zijn stroken aluminiumfolie die door straaljagers danwel bommenwerpers gebruikt worden als onderdeel van de "ECM" (electronic countermeasures). Elk beetje militaire flightsim-spel bevat dat al. Het is niet publiek geheim of zo.

Popiejopie79 | 19-04-10 | 14:25

@Xandrino | 19-04-10 | 13:06 : dus wat er 50 jaar geleden gebeurde, is maatgevend voor de huidige maatschappij? Zo ken ik er nog wel 1: 70 jaar geleden gingen er Duitse treinen naar vernietigingskampen. Dat is door de Duitse overheid ook openbaar gemaakt. Elke keer als ik vandaag de dag een Duitse trein zie rijden, denk ik.. zou die op weg zijn naar.... ?

Popiejopie79 | 19-04-10 | 14:18

Nee inderdaad, geen chemtrails.
Idiote complotdenkers zijn de mensen die denken dat er complotdenkers zijn (doordenkertje).
Waarover gaat het? Juist ja: Chaff!
Inmiddels in Duitsland al uitgebreid op het journaal geweest, en ook overigens in de VS.

Maar Nederland? Neeeee, in Nederland doen we hier niet aan!
In Nederland hebben we een metersdikke plaat voor onze kop en een schedel die zo dik is dat er slechts ruimte over blijft voor hersenen ter grootte van een walnoot.

Rest In Privacy | 19-04-10 | 14:15

Zuitschuip | 19-04-10 | 10:00
Mensen met tunnelvisie. Oh en Prof. Hoxha, ik zeg niet dat ik in die chemtrails geloof, maar wil je wel eerst even onderzoek doen voordat je iets belachelijk maakt. Ik weet het, een gedrag is makkelijker aan te leren dan af te leren, maar doe toch maar even.

dennieboy | 19-04-10 | 13:37

Wist je dat die vulkaan in IJsland door de zelfde organisasie als Chemtrails is geregeld? The Chemvulcano. Het begon nl op te vallen die condensstrepen. Dit is onzichtbaar maar even effectief.

Jan Gordelroos | 19-04-10 | 13:29

Ik lig in bed met buikgriep,zou dit ook met de vulkaan te maken hebben? "dansen dansen dansen op de vulkaaaaan!"

Nifelheim | 19-04-10 | 13:11

@ Popiejopie79 | 19-04-10 | 12:58
Er wordt niet met burgerluchtvaart gewerkt lijkt mij. En bij black operations wordt er in compartimenten gewerkt: de ene afdeling weet niet in detail wat de ander doet.

Frank Culemborg | 19-04-10 | 13:10

Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om in te zien dat de 'sluierbewolking' (weermannentaal voor vliegtuigpeop) zonlicht filtert. Waardoor het lijf minder nuttige dingen kan doen met vit D. Kwestie van balans. Simpel als goedendag. De rest is ongefundeerde hearsay. En oh ironie, waar gaan de meeste vluchten naar toe? Naar de zon.

o)+ | 19-04-10 | 13:10

Aluhoedjes, conspiracies, complotters, truthers, etc....
Heerlijk om al die Pavlov reacties te lezen.

De massa als een entiteit die afgericht kan worden.
Groepsdruk, assimilatie etc...

Te zielig voor woorden.

Schapen!!

Demoncratie | 19-04-10 | 13:10

ja ik kreeg wel de behoefte om premier bak ellende voor z'n bek te slaan. Maar dat was altijd al eigenlijk. Nee, niks veranderd dus.

Madice | 19-04-10 | 13:06

Popiejopie79 | 19-04-10 | 12:58

in de jaren 60 werd heel Engeland plat gesprayed. Dat is openbaar gemaakt door de regering zelf. de NAVO heeft er zelf ook een handje van. Dus bewijs genoeg, het ligt aan de 90% van de mensen die geen onderzoek doet er per definitie alles afwijst als onzin.

Xandrino | 19-04-10 | 13:06

Achjah. Domme mensen zijn er altijd he. Iets met verbranding, uitstoot en condenseren. Stupid f*cks.

tagliatelle | 19-04-10 | 13:05

@devastation
De weerman heeft het over stukjes aluminium (voor in de hoedjes) en stukjes plastic die worden uitgestort tijdens testvluchten om de radar te misleiden.
Typisch conspiracy stuff.... klok/klepel, eigen straatje uitleggen, linkje dumpen en klaar.

PKE | 19-04-10 | 13:02

@BangBang | 19-04-10 | 12:55 : je had je bij het kopen/huren van je huis ook kunnen bedenken dat je in de buurt van een vliegveld woont.

Popiejopie79 | 19-04-10 | 13:00

@kitspuit | 19-04-10 | 10:03 : de aluhoedjes geloven in chemtrails. Zij mogen de bewijslast leveren. Niet omgekeerd. Dus kom maar op. Maar als je zo graag een tegenvraag stelt, heb ik er ook weer 1: hoe kan het dat honderdduizenden vliegtuigmonteurs in dienst van duizenden luchtvaartmaatschappijen die overal ter wereld - dus met verschillende belangen - dit sprookje in stand zouden kunnen houden mocht het waar zijn? Er zijn honderdduizenden monteurs, boordwerktuigkundigen en leveranciers nodig om die apparatuur allleen al te maken, inbouwen, onderhouden, bijvullen en repareren.

Popiejopie79 | 19-04-10 | 12:58

Ik heb enkele dagen heerlijk geslapen. Geen resonerend koffieservies als gevolg van stationair rondcircelende Vrachtbakken boven mijn huis. Een heldere hemel en ... we konden zowaar een compleet ononderbroken gesprek voeren met onze visite in de achtertuin. De extra heldere hemel en (volgens de experts) iets hogere temperaturen als gevolg van het ontbreken van de "chemtrails" zie ik als bonus.

Gewoon effe een paar dagen genieten dus. En straks is alles weer als vanouds en dat is ook okee.

BangBang | 19-04-10 | 12:55

@widtvoet ® | 19-04-10 | 12:31
Ok duidelijk. En zeer interessant.

Frank Culemborg | 19-04-10 | 12:48

Is er wel as in de lucht?
Ze zeggen dat er mooi avond rood zal zijn maar ik heb alleen maar flauwe fletse avondrood gezien sinds donderdag.
En ik woon aan het ijselmeer , voordien veel mooiere zonsondergangen gezien
Dus geen lava-as in de lucht!!
Is het net zoiets als het sprookje van de mooie kleren van de Keizer!!!!!

piet de hond | 19-04-10 | 12:47

*Zucht* natuurlijk zijn er geen chemtrails, er vliegen immers geen vliegtuigen,
bovendien duurt het twee weken voordat de chem uit je lichaam is dus ze hebben nog even

Sir van Rimmentijn | 19-04-10 | 12:42

@Frank Culemborg 12:19

Even voor de goede orde, die tamme oester leeft en lijdt hier al jaren in een zout Rotterdams aquarium. Zijn roots liggen welzeker in de wateren rond Schouwen maar de bewuste twee tegeltjes hadden en hebben in principe verder weinig met elkander van doen.

widtvoet ® | 19-04-10 | 12:31

Zo treurig. Lui die vandaag nog denken grappig te zijn met 'bank roet'.

Mijnheer_Henque | 19-04-10 | 12:27

... na dan. Zie je, ik vergeet al woorden.

100%JERZY | 19-04-10 | 12:23

nou...
dat zeggen julie nou wel...

maar ik heb dus mooi al3 dagen geen kater, en dat komt niet omdat ik minder drink...

laaf | 19-04-10 | 12:23

Ik voel me echt veeeeeeeeel beter. Op een beetje bankroet uit IJsland dan.

100%JERZY | 19-04-10 | 12:23

Nou weet ik waarom ik me zo lekker voel de laaste dagen... GEEN CHEMTRAILS

magic mike | 19-04-10 | 12:20

@widtvoet ® | 19-04-10 | 11:35
Hmm.. inderdaad opmerkelijk van de oesters. Op 15 meter diepte lijkt het dan geen EMf door zonnestormen... dus toch een straalwapen met als nevenefect vulkanische activiteit voor de kust, oesters merken dit als eerste door de verzilting en temp.

Frank Culemborg | 19-04-10 | 12:19

Weet nog niet zo zeker of de GS redactie zelf ook niet in chemtrails gelooft!?
Ze brengen het toch maar weer even onder de aandacht van 100.000 reaguurders! "slecht reclame bestaat niet"

Bedankt GS!

repo | 19-04-10 | 12:17

Tja, je kan zeggen wat je wil, maar ergens is het toch niet normaal dat je de rest van het jaar nooit meer blauwe lucht ziet.

Nog extra linkje: Weerman heeft het over "chemtrails":
www.youtube.com/watch?v=XS8ahQgy5hM

devastation | 19-04-10 | 12:12

Bo Dreksma | 19-04-10 | 12:06
: inderdaad, snel wat rohibnol of liquid oxazepam dan maar, dubbele dosis, er is wat in te halen

Fatwa | 19-04-10 | 12:09

widtvoet ® | 19-04-10 | 11:35
Het lijkt me sowieso vreemd om vliegverkeer boven zo dergelijk groot gebied stil te leggen. Hoe groot kan zo'n aswolkje nou helemaal zijn? Goed.. laat t een paar vierkante kilometer zijn... volgens mij kan daar nog steeds makkelijk omheen gevlogen worden... Is altijd goedkoper dan wat er nu gebeurt. En kunnen vliegtuigmoteren wel vastlopen door een aswolk? volgens mij kunnen die best veel hebben... wie weet t ? Er steekt meer achter... conspiracytseekers, kom er maar in.

DoorDouwer | 19-04-10 | 12:00

hoe kunnen er chemtrails zijn als er geen vliegtuigen vliegen? Het zijn vliegtuigen die chemtrails spuiten namelijk. niet echt onderzoek gedaan zo te zien aan dit artikel... erg slechte journalistiek

Xandrino | 19-04-10 | 11:59

Who Knows ?
@endofdays | 19-04-10 | 10:02

Ikke ikke! Op de auto zit ook dat gele poeder, maar dat kwam door stuifspul van rijpe bloemen. :)

kaarslicht | 19-04-10 | 11:58

@Ja joh | 19-04-10 | 09:04 : nee, zo'n vulkaanuitbarsting doet echt wonderen voor de natuur. *Zucht*.

Popiejopie79 | 19-04-10 | 11:56

van teveel blowen wordt je paranoide, dat is het gewoon. Zitten heel veel harcore blowers onder die alu-hoedjes

waarom is blowen in bijna de hele wereld verboden!?

omdat het je ogen opent :D!

dutchy90 | 19-04-10 | 11:47

@Frank Culemborg 11:19

Helder als de huidige hemel idd. dat er iets niet klopt. Kreeg het bewuste verhaal gisteren voor 't eerst bevestigd tijdens een altijd weer "spontane" ontmoeting met iemand van de Orde vijftien meter onder het wateroppervlak voor de kust van Schouwen. NB. m'n eerste duik van dit seizoen.

Zou dalijk niet graag in één van de eerste vliegtuigen zitten die het lot gaan tarten. Laten Eurlings en zijn Europese kollegae maar fijn zelf als eerste een vluchtje maken!

widtvoet ® | 19-04-10 | 11:35

lang niet gek.

lubriek | 19-04-10 | 11:33

Iedereen weet toch dat die stoffen een maand in de lucht blijven hangen?

reuzenkind | 19-04-10 | 11:30

@Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:02
Klaagt mevrouw Teun daarover bij de was ?

Je Verzint Het Niet | 19-04-10 | 11:28

Hoezo, geen chemtrails? Die chemtrail-vliegtuigen vliegen nu gewoon nog iets hoger, waardoor ze niet meer zichtbaar zijn. Die troep valt nog steeds naar beneden, alleen moeten ze nu veel meer uitstrooien dan voorheen. Daarnaast hebben ze de laatste jaren ook andere technieken ontwikkeld die chemtrails kunnen vervangen. Je ziet nu overal van die "GSM masten" die meer doen dan mobieltjes van berichten voorzien. Deze masten ioniseren de lucht waardoor ze alleen nog maar een katalysator hoeven uit te strooien. Deze katalysator valt veel minder op en blijft wekenlang hangen, waardoor ze minder opvallend te werk hoeven te gaan.

Okay, mijn paranoia-moment is nu weer voorbij. Even iets teveel fantasie gehad. :-)

Lisa E. | 19-04-10 | 11:26

@widtvoet ® | 19-04-10 | 10:55
Onder mijn bronnen is een aswolk als reden goed geaccepteerd, nauwelijks theorieen... om geen slapende hoedjes wakker te maken... maar zeg nou zelf... er klopt iets niet.

Frank Culemborg | 19-04-10 | 11:19

Heel makkelijk geenstijl om meteen mensen voor gek te verklaren als ze vragen durfen te stellen ....
Maar zet er dan wel bij waarom ze niet bestaat.... doe dan..

BeyondChaos | 19-04-10 | 11:16

Vroeger, toen vlogen er elke dag tientallen vliegtuigen over je heen, dat weet ik nog wel.

TabulaRasa | 19-04-10 | 11:12

Dachten jullie nu dat dat spul wat ze verspreiden zo snel is uitgewerkt? Dacht het niet. Aan de reacties van sommigen onder ons is dat trouwens duidelijk te zien. Ik kan trouwens wel merken dat het minder wordt. Loop al zeker twee dagen ongelooflijk tegen de buurvrouw te zeiken. In de caravan is het ook niet meer zoals het was. Op een handjevol GS-ers na bestaat de wereld uit malloten. Het is maar dat je het weet.

Zyxtraal | 19-04-10 | 11:08

Chemtrails of niet, het is hier zo verdomde lekker rustig de laatste paar dagen, van mij mag het voorlopig wel ff zo blijven.

dutchdj | 19-04-10 | 11:07

Mijn zus is klaargekomen! VOOR HET EERST!
wil van reem-talma | 19-04-10 | 10:48
.
Gefeli! Was je er debet aan? Dan toch maar even langs de psychiater en zo.

Doos Dronk | 19-04-10 | 11:05

Eigenlijk is er helemaal geen vulkaan uitbarsting, maar Ijsland is failliet en krijgt veel geld voor het verspreiden van de chem-as-wolk. Om te voorkomen dat vliegtuigen over de nep uitbarsting heen vliegen en het ontdekken, hebben ze het luchtruim dichtgegooid. Briljant!

rixard | 19-04-10 | 11:02

ZDEV | 19-04-10 | 09:22
Je mag nu weer naar beneden kijken.
* ook de moeilijkste niet is *
iwoj | 19-04-10 | 09:49
Ze blijft aan de gang he...

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 10:56

BAH geenstijl is dus wel pro overheid..........

BeyondChaos | 19-04-10 | 10:56

@Frank Culemborg 10:44

Heb zo m'n bronnen.

widtvoet ® | 19-04-10 | 10:55

Waar anders laten ze het chemisch afval?... Dumpen in zee?.. Droppen in Afrika?... Meters diep begraven?.... Of gewoon domweg 15 kilometer boven in de atmosfeer uitstrooien?.... De mens heeft een zieke geest, dus alles is mogelijk...

Megalomaantje | 19-04-10 | 10:52

Zie ik ze nou vliegen of zijn de "dat zijn gewoon contrails" roepers zelf vliegtuigen.
Feit is dat er sinds een jaar of tien vliegtuigen zijn die strepen nalaten die toch i.i.g. niet enkel alleen uit condens bestaan. Ze blijven hangen en verspreiden zich todat de blauwe lucht wordt verandert in een wazige witte drap. En ik weet zekur dat we dergelijke strepen (die soms spontaan mid-air beginnen en weer ophouden,... en ga mij nu niet vertellen dat het toevallig in dat stukje lucht natter of kouder of whatever is.) vroegur niet hadden. Show mij fotos van voor 1995 met onverdwijnbare vliegtuigstrepen... Nou?
Ok Ok. Dat er dan gelijk allerlei verhalen de ronde doen en de meest vreemde, vage en onvoortelbare theorieen als verklaring worden aangedragen, daar ben ik ook niet zo happig op. En wellicht is het woord 'Chemtrail' niet zo goed gekozen omdat er gelijk aan conspirasies wordt gedacht. Maar door te doen alsof dat alemaal bij voorbaat onzin is en dat er niets aan de hand is; .. zijn guwoon contrails, doorlopen a.u.b. Daarmee verdwijnen die strepen niet als condens voor de zon. En ik baal ervan dat die strepen een zonnige dag verpesten. Zeg nou zelf, is dit normaal?;
photobucket.com/images/chemtrails/?pag...

Kafironic | 19-04-10 | 10:50

Nou nou nou GS. Hier zijn jullie niet handig bezig hoor. Mensen die in deze complot theorieën geloven weten met simpele (doch irrationele) argumenten je tegen te spreken. Dit is hoe ze in de eerste plaats al geloven in hun theorie, ze zien iets en gaan redeneren. Uiteindelijk blijkt er ergens in hun redenatie een behoorlijke denkfout te zitten en tadaa... een complot is gevonden. Je kunt ze vervolgens niet laten inzien dat ze verkeerd redeneren, ze zullen steeds met dezelfde redenatie weer nieuwe argumenten verzinnen waarom hun theorie toch echt juist is.

Lijkt trouwens best veel op geloof...

@Sliptong:
Geen goeie uitleg gevonden? Ten eerste had ik die niet echt nodig, met middelbare school kennis van scheikunde en natuurkunde kon ik al het een en ander beredeneren. Verschillende luchtlagen hebben verschillende windsnelheden, andere luchtdruk en andere luchtvochtigheid. Al 3 factoren die ik kan opnoemen met een cruciale invloed op het vormen en in stand houden van hogere concentraties waterdamp in de hogere atmosfeer(in de lucht zie je het naast strepen vaker, dan noemen we het meestal een wolk). Het mooie is dat ik bijna net niks weet van straalmotoren behalve dat er een reactie is tussen een zeer brandbare koolwaterstof en zuurstof (verbranding dus). En van deze reacties weet ik dat (heet) water naast de energie en CO2 een bijproduct is (soms zie je bij een uitlaat van een auto ook water druppelen, vergelijkbare reactie -> vergelijkbare producten).

Voor iemand die geen bal weet van scheikunde kan ik begrijpen dat het een beetje onduidelijk is hoe dit nu kan. Maar dan zou je bij heel veel dingen vreemd op kunnen kijken, bijvoorbeeld ook van water dat uit de uitlaat van een auto loopt. Zou daar dan ook een complot achter zitten?

Heb trouwens al vaak genoeg in andere discussies bovenstaande factoren langs zien komen, dus wat mij betreft is er echt wel vaak genoeg antwoord gegeven op deze vraag.

Blikster | 19-04-10 | 10:49

Wel uiterst opmerkelijk dat onze tamme oester sinds het sluiten van het luchtruim weigert te kommuniceren. Beestje zegt helemaal niets meer. Weigert ook te eten bovendien. Dacht eerst nog dat het wellicht een griepje was maar nu lijken sommige stukjes van de chempuzzel toch wel erg dwingend op hun plaats te vallen.

*toch maar afspraak met progressieve dierenarts annex oesterfluisteraar maakt*

widtvoet ® | 19-04-10 | 10:48

-edit geweldig nieuws. Was het voor jou ook fijn...-

wil van reem-talma | 19-04-10 | 10:48

Net alsof de theorie over chemtrails bedacht zou zijn door iemand. Doe niet zo ongelovig zeg.

BaadErInMeinhof | 19-04-10 | 10:48

Ik snap er niets meer van. Die aluhoedjes klagen altijd over chemtrails. En anders lopen ze wel te zeiken over de opwarming van de aarde door die uitstoot. En guess what? Afgelopen weekend: GEEN chemtrails en het was fucking warm buiten! Dus wat nou, opwarming van de aarde door die uitstoot. Als we de aarde willen redden moeten we meer met het vliegtuig!
*onder de tafel kruipen doet*

lutseklutser | 19-04-10 | 10:48

whuk | 19-04-10 | 09:53

LOL@"als je X-432 op is kun je gewoon verder sprayen met Killfrost of anders CAT IIIB. Heeft hetzelfde effect, alleen heeft CAT IIIB als bijkomend nadeel een 'mistige atmosfeer' volgens Spray Operations Manual part B 8.01.13.

Een mogelijke noodoplossing die per maatschappij verschilt, is het mixen van N-1 met CRM en Type 4."

Hoezo zijn chemtrails een conspiracy? :-)

wakkere_nederlander | 19-04-10 | 10:44

@widtvoet ® | 19-04-10 | 10:31
Interesting... waar heb je dit vandaan?

Frank Culemborg | 19-04-10 | 10:44

god wat vreemd, de laatste dagen zie ik ineens alles helderder, ben niet meer verkouden, koppijn weg, voel me fit
-
hmmm, wat vreemd
-
nou ja, zal wel

Capt. J.T. Spaulding | 19-04-10 | 10:41

Fatwa 10:29
Vergeet ook de export niet! Ik zou het graag anders zien maar "back to basic" kan gewoon niet meer. Dus gaan we met z'n allen lekker naar de kloten, geniet van de dag (vandaag zonder strepen).

wallie100 | 19-04-10 | 10:38

Het duurt natuurlijk wel even voordat die chemische stoffen uitgewerkt zijn... Zucht.

computerlove | 19-04-10 | 10:38

Geen strepen in de lucht en op zondag springt bij mij een aambei kapot. Er moet een verband zijn, ik zweer het!

plastic zakje | 19-04-10 | 10:36

@Dunnepoep 09:53

Yep. Alleen vermoedt men inmiddels dat het schermen met de naam van die radikaal islamitische moordklub dient om zand in de ogen te strooien. Er zou nl. sprake zijn van een bizarre eisenlijst die bij de Europeesche machthebbers is neergelegd die op z'n minst "verrassend" te noemen is voor een dergelijke terreurorganisatie. En ja, men zou naar verluidt idd. gedreigd hebben om passagiersvliegtuigen neer te halen. Voor ieder etmaal dat de eisen van dit duister kollektief niet ingewilligd zijn één vliegtuig, vermenigvuldigd met het aantal dagen sinds de indiening van die lijst. Men zou de beschikking hebben over een straalwapen 2.0 (eerste niet-effektieve versie ooit ontwikkeld door Israel) dat op honderden kilometers afstand alle apparatuur en bewegende delen van een vliegtuig ahw. "bevriest". Men dacht aanvankelijk te maken te hebben met een klub zieke fantasten maar nadat er als eerste waarschuwing een vliegtuig vol Poolse hotemetoten uit de lucht werd "gechilled" lijkt men zich nu bewust van de ernst van de situatie. Dus...

widtvoet ® | 19-04-10 | 10:31

We moeten als de donder die vliegtuigen en chemtrails weer in de lucht hebben, m'n wijf begint opstandig te worden!

sr69 | 19-04-10 | 10:30

Heerlijk rustig zonder al die bewegingen boven je. Middeleeuwse rust, ik vind het niet erg.

BaadErInMeinhof | 19-04-10 | 10:29

wallie100 | 19-04-10 | 10:25
Tuurlijk besef ik dat ik afhankelijk ben. Maar als die zooi morgen niet meer mogelijk is, dan zij het zo. We zijn nu ook afhankelijk van een mobiel netwerk, wellicht ontdekken ze later wel dat je daar freak-tumors van krijgt. Wat dan? Tja, we zijn nu eenmaal al afhankelijk dus laat maar. Als we zo afhankelijk zijn van shit uit china, misschien moet daar dan maar eens iets aan veranderen want ja.... een paar vulkaantjes en het is afgelopen met de import

Fatwa | 19-04-10 | 10:29

Sliptong | 19-04-10 | 10:11
Dat is van vrij veel factoren afhankelijk. Onder andere hoogte, temperatuur, windsnelheid, luchtvochtigheid, zonnesterkte en type straalmotor (exit temperatuur/snelheid) zijn van invloed op hoe lang een condensstreep zichtbaar blijft.
Heeft u een uurtje, dan klats ik wat formules neer ;-).

Heau even | 19-04-10 | 10:28

Geen Chemtrails en ik heb meteen koppijn... Het zal de ontwenning wel zijn die iedereen heeft opgebouwd!

Of misschien het feit dat ik gisteren in de kroeg heb gehangen

Aatje | 19-04-10 | 10:26

Fatwa 10:03
nou, nou. ik zeg niet dat het goed is, ik zeg niet dat er nu gevlogen moet worden. Ik zeg als er weer gevlogen kan worden lekker vliegen. In Nederland zijn tienduizenden gezinnen direct/indirect afhankelijk van de luchtvaart. En Fatwa (ook afhankelijk) zit achter laptop 300/400 € overgevlogen uit china, spijkerbroek aan overgevlogen uit China, etc, etc. Dus kijk eerst even in de spiegel voordat je stoere praat gaat doen.

wallie100 | 19-04-10 | 10:25

Daarvoor hebben ze spuitwagens ingezet, dat belachelijke paaltje op die google wagens is echt niet om betere fotos te kunnen nemen.

TheLuggs | 19-04-10 | 10:22

Nou...

Extra extra vrolijk?

Ja, al zou dat ook kunnen komen door de zon.

Zin om in opstand te komen tegen het zittende gezag?
Altijd al gehad, maar nu nog extra. Al kan dat ook komen omdat ik weer eens heb gemerkt dat de politie z'n werkt niet doet en ze ook niet begrijpen dat ze in dienst van mij zijn (en van u natuurlijk). Vraag je echter hulp dan word je afgesnauwd. Dat geld uiteraard niet voor elke politieman, dit was er gewoon zo een die er al wat jaren zat, niet met de macht om kan gaan en dus zo'n brombeer is geworden. Helaas zijn er flink wat van deze agenten.

Opeens wél heldere denkbeelden?

Altijd al gehad.

Oftewel, een twijfelgeval. Maar goed, chemtrails zijn onzin. In Nederland hebben we de media. De mensen hier zijn dom genoeg om zich daardoor te laten beïnvloeden. Als wat BN-ers in opdracht van, of geselecteerd door Joop vd Ende. (U weet wel die man die denkt dat hij een Übermensch / een rolmodel is en dat dus iedereen zijn enge linkse gedachten over moet nemen www.spitsnet.nl/nieuws.php/47/6415/onl... ) daar roepen dat iets goed of slecht is loopt heel programmeerbaar (dom) NL daar achter aan. Dus no need for chemtrails hiero.

DasUnterMensch | 19-04-10 | 10:22

Ik kan wel makkelijker opstaan de laatste dagen.

D3fix | 19-04-10 | 10:16

Fijnstoffer | 19-04-10 | 10:12
ja, en jij bent daar natuurlijk niet vatbaar voor. Als jij GS of de krant openslaat, nou, dan gebeurt het hoor. Met je intellect orden je alle informatie moeiteloos en zonder enkele fout. Jij hebt een andere informatievoorziening, de trouw, de volkskrant... goede bronnen stuk voor stuk en de waarheid. Die onfeilbaarheid van jouw bewustzijn is iets waar je heel trots op mag zijn...

Fatwa | 19-04-10 | 10:15

Sliptong | 19-04-10 | 10:11
misschien blijven sommige langer hangen dan andere omdat de luchtvochtigheid anders is ofzo. lijkt me logischer dan een overheid die chemikaliën in de lucht laat sproeien, maar misschien ben ik naïef hoor.

Robert Irving III | 19-04-10 | 10:15

Ik had nog nooit van chemtrails gehoord, maar ik vind het wel een redelijk houdbare theorie en een opvallend slimme manier om je rotzooi kwijt te raken. Een vliegtuig vol kakelende vakantiegangers, dat vrolijk ondertussen zijn afval loost; hoe kom je op het idee.

absoloetlie | 19-04-10 | 10:15

@Jan Kaas | 19-04-10 | 10:07
Yep. Het zijn verwarden en/of (goed)gelovigen die onbewezen shit slikken als zoete koek.

Fijnstoffer | 19-04-10 | 10:12

Ja leuk. Condensstrepen lossen heel snel op. Heel veel sporen in de lucht blijven abnormaal lang hangen. Supercondens? Uitzonderingsgebied? Condens parkeerzone? Je hoeft niet paranoïde te zijn maar gewoon nieuwsgierig. Tot op heden is er nog geen antwoord op de simpele vraag: waarom blijven sommige strepen zo abnormaal lang hangen in de lucht terwijl andere snel oplossen? Wie het weet mag het zeggen. Ik vraag het me af puur uit wetenschappelijk oogpunt.

Sliptong | 19-04-10 | 10:11

Het strooien van chemicalien is (ik meen vorige week nog) bevestigd door een duitse euro-parlementarier, Openlijk in het nieuws verkondigd dat men dit ging doen bij evenementen zoals de Olympische spelen en zo ook afgelopen winter om het weer boven Moscou te beinvloeden. iets wat me dan zonder er echt op te letten al opgevallen is. Er is dus wel degelijk een voedingsbasis voor dergelijke gedachten, mogelijk zelfs een kern van waarheid, dus: voor de geintresseerde zeker iets om verder uit te zoeken.

broodje_worst | 19-04-10 | 10:09

blikjegrolsch | 19-04-10 | 10:07
LOL :-)

endofdays | 19-04-10 | 10:09

van teveel blowen wordt je paranoide, dat is het gewoon. Zitten heel veel harcore blowers onder die alu-hoedjes.

Jan Kaas | 19-04-10 | 10:07

endofdays | 19-04-10 | 10:02 Ik weet niet wat er van waar is, maar het is wel opvallend dat er na een regenbui nogal eens een gele poeder achterblijft. Er word dan gezegd dat dit woestijnzand betreft, opvallend is dan we vroeger geen last hadden van dit woestijnzand. Misschien is het wel bedoeld mensen allergieën te bezorgen om de farmacie aan weer wat extra dollars te helpen.

LOL! Ga door, ga door!

blikjegrolsch | 19-04-10 | 10:07

Die hele aswolk is een viral van Google om clout computing te promoten.

Jerry Nick | 19-04-10 | 10:06

laten we om te beginnen die dingen gewoon weer contrails noemen?
Chemtrail is de alu hoedje variant.

en.wikipedia.org/wiki/Contrail

Atheisme.nu | 19-04-10 | 10:05

Ach, die Illuminati zijn zo gehaaid. Daar hebben we nauwelijks weet van. Dit is gewoon een test, om te kijken hoe ze chem kunnen verspreiden wanneer ooit de kerosine op is.
Natuurlijk krijgen we onze dosis chem. Maar nu niet via vliegtuigen maar via het Unilever-voer en ons drinkwater. En anders hebben ze het wel door de vulkaanaswolken bijgemengd. Echt, het is een giga-complot, en vluchten kan niet meer, tenzij je je eigen gezuiverd water maakt en een goed zuurstofmasker draagt. Probeer dat maar een tijdje en ervaar dan de bevrijding en de verandering.
[/aluhoedjesmode off]

Fijnstoffer | 19-04-10 | 10:04

KaiserSoza | 19-04-10 | 10:02
Wat voor smaak ?
;-)

endofdays | 19-04-10 | 10:04

wallie100 | 19-04-10 | 09:58
Zucht, heb je weer zo'n "we zijn zo afhankelijk" mannetje.
Als je ergens afhankelijk van bent wil dat nog niet zeggen dat het dan goed is.
En wat is dat nu voor een argument? Er is een vulkaan uitgebarsten en er kan niet gevlogen worden. Wat is er zo moeilijk aan te bedenken dat je op een planeet woont die je niet in controle kan hebben? Een vulkaan heeft een broertje dood aan onze afhankelijkheid en boeboe status quo geile economietje...

Fatwa | 19-04-10 | 10:03

Maar zelfs als de regering het zou toegeven dat ze het daadwerkelijk doen, dan nog gelooft niemand het, want pas op; niet teveel van de groep wijken, dan lijk je al gauw gek. Dat is nu de tendens, wat men kan ook niet bewijzen dat ze het niet doen, dus staat het open voor allerlei hypothesen.
En eerlijk gezegd is het lang geleden dat ik zo'n mooie blauwe lucht heb gezien, was er dus wel even blij mee. Want dat komt niet vaak voor in dit druk overvlogen kikkerlandje.

kitspuit | 19-04-10 | 10:03

Ik heb sjemtrails op m'n brood.

KaiserSoza | 19-04-10 | 10:02

blikjegrolsch | 19-04-10 | 09:59

De Mexgriep kritischie waren ook aluminiumhoedjes.
Globalwarming kritischie waren ook aluminiumhoedjes.
2 Hoaxen op wereldschaal.
Dus om nu gelijk weer met aluminiumhoedjes en ziektes te gooien.
Het zal echt niet de eerste keer zijn dat overheden lopen te experimenteren met het volk.
Ik weet niet wat er van waar is, maar het is wel opvallend dat er na een regenbui nogal eens een gele poeder achterblijft.
Er word dan gezegd dat dit woestijnzand betreft, opvallend is dan we vroeger geen last hadden van dit woestijnzand.
Mijn ouders kunnen zich ook niet herinneren dat er vroeger van dit gele poeder mee kwam.
Misschien is het wel bedoeld mensen allergieën te bezorgen om de farmacie aan weer wat extra dollars te helpen.
Who Knows ?

endofdays | 19-04-10 | 10:02

MAg je trouwens nog wel autorijden ivm met al dat bank roet uit IJsland?

Zuitschuip | 19-04-10 | 10:01

Welke eikels kiezen er eigenlijk vóór kernenergie bij de poll ?

Zuitschuip | 19-04-10 | 10:00

LOL @ reaguurders die linkjes posten van Duitsland en de SP die "toegeven dat er we degelijk chemtrails bestaan". Gutteguttegut, sommige mensen zijn zo zwaar psychisch ziek.

blikjegrolsch | 19-04-10 | 09:59

Altijd gedacht dat het remsporen waren :(

Robert van Effen | 19-04-10 | 09:58

Fuk de chemtrails, we kunnen niet meer zonder de luchtvaart. De gelovigen in Nederland (geitenwollen sokken, hanekammen, etc) die in de middag wakker worden, en hun kleren 1 keer per week in koud water wassen, groene zeep gebruiken, geen spullen kopen die in plastic verpakt zijn, etc, etc, zijn ook afhankelijk. De economie is afhankelijk van de luchtvaart, de gelovigen zijn afhankelijk van een uitkering. Respect voor de mensen die zonder hun hand op te houden zich voorzien in hun "groene" levensonderhoud, deze mensen hebben recht van spreken. Voor de luie uitkerings chemtrailsgelovigen ......... doei!

wallie100 | 19-04-10 | 09:58

ONZIN! In chemtrails zit een time-release meganisme hierdoor is effect niet direct
merk- detecteerbaar. /aluhoedje

ServerGenius | 19-04-10 | 09:58

Ik heb de laatste twee dagen last van een lichte hoofdpijn.
Ontwenningsverschijnselen ?

Dostranamus | 19-04-10 | 09:58

zovoklets | 19-04-10 | 09:50
geeft niet vreet ik toch niet! No muslim ya know ;)

Fatwa | 19-04-10 | 09:57

Tuurlijk GS: als ik in de winter uitadem blijft die condens ook de hele dag voor mijn huis hangen. Niets aan de hand.

thispissesmeoff | 19-04-10 | 09:56

Enschede en landmijnen? Mischa Kat? oh, ZzzZz.

De StoorZenDer | 19-04-10 | 09:56

Goed, en GS, hoe gaat het met jullie?

Einde van de Domheid | 19-04-10 | 09:55

Voor de boys die graag in een spannend jongensboek leven; als volgende paranoïde gedachte zou je kunnen kiezen voor het idee dat de overheid een fictief klimaatprobleem aan haar burgers voorspiegelt om extra belastingen te trekken ofzo, haha

Robert Irving III | 19-04-10 | 09:55

De mooiste aluhoedjes samen zwerings theorie die ik gisteren iemand op een terras hoorde vertellen;
"Er is helemaal geen aswolk "ZE" hebben vermoedens van een grootschalige Al Quaida aanslag die gaat plaatsvinden en "ZE "hebben alle vliegverkeer platgelegd.
Kijk maar eens naar die mooie blauwe lucht , zie jij een aswolk ?
Er is meer aan de hand !!".

Dunnepoep | 19-04-10 | 09:53

Met het uiten van conspiracy theories is niets mis. Leuk om naar te luisteren incluis de argumentatie ervan. Valt onder de vrijheid van meningsuiting. Vervolgens kan een ieder zelf bepalen wat hij/zij ermee doet. Kortom: lekker laten gaan.

Suup | 19-04-10 | 09:53

Er komen nu toch verontrustende telefoontjes binnen. Die no-fly shit gaat me nu serieus geld kosten.

Opstijgen met die kisten én Ijsland preventief bombarderen, i say.

zovoklets | 19-04-10 | 09:53

aha, nu weet ik waar die onverklaarbare haat tegen het systeem ineens vandaan komt! Of, oh nee, het was gewoon een lekker zonnig weekend met pils op terras.

semtexx | 19-04-10 | 09:52

@ News Media | 19-04-10 | 09:22
Ik kan je vertellen dat het inderdaad zeer rustig is.
Ik klaag nooit, had ik maar niet naast Schiphol moeten wonen, maar rustig is het nu zeer zeker.

lion@night | 19-04-10 | 09:51

De stilte is trouwens overweldigend, ook hier in het mooie .ch. Dan merk je pas voor wat voor achtergrondlawaai die dingen zorgen.

Heau even | 19-04-10 | 09:51

Fatwa | 19-04-10 | 09:46

Dan krijg jij je halal voer niet meer ingevlogen.

zovoklets | 19-04-10 | 09:50

Ik stond daarnet op de tramhalte... nee helaas GS, het is echt waar. Duitsland heeft het namelijk al toegegeven: www.youtube.com/watch?v=FiUMfsR28SM

kitspuit | 19-04-10 | 09:49

Beëlzebul | 19-04-10 | 09:42
Maar toch, als het clear obscuur was opgezet, dan had het mij meer gedaan.

Heau even | 19-04-10 | 09:49

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:02 : "De achterbuurvrouw van Koos zijn verre neef in Kudelstraat hangt de was buiten" ik herhaal : "De achterbuurvrouw van Koos zijn verre neef in Kudelstraat hangt de was buiten" hehe ;)

iwoj | 19-04-10 | 09:49

Sinds ik geen chemtrails meer zie die heb ik wel meer last van die SkyRods (skyfish)!

Wim-Lex | 19-04-10 | 09:49

@Prof. Hoxha
Waarom die specifieke naam in de pica-alt-tag?
Is dat een verkapt banwoord?

necrosis | 19-04-10 | 09:48

Timberbeats | 19-04-10 | 09:45

Hé Pelleboer.
Morgen is het bewolkt dus dan vliegen ze weer.

zovoklets | 19-04-10 | 09:48

Lijkt me te gek als het jaren gaat duren!

Fatwa | 19-04-10 | 09:46

Ik zag er gisteren in de namiddag nog een vliegen...

Secretsgetlost | 19-04-10 | 09:45

Volgens mij zien we duidelijk verschil in het weer, kan aan mij liggen maar we hebben nu al een paar zonovergoten dagen gehad zonder al die vliegtuigen.
Maar we gaan het straks merken, als ze weer in de lucht gaan, strepen trekken en het word k*t weer, dan is het voor mij vrij duidelijk... XD

Timberbeats | 19-04-10 | 09:45

Boomschade | 19-04-10 | 09:41
lol

zovoklets | 19-04-10 | 09:43

In Rusland stuurde men juist vliegtuigen de lucht in met chemicaliën om het 750-jarig bestaan van Moskou te kunnen voorzien van een strakblauwe lucht.
En zo geschiedde.
Dat een paar dagen daarna veel Moskovieten ziek waren werd als een incident gezien.

lion@night | 19-04-10 | 09:42

Die onderste foto is erg mooi!
Contrails met schaduw tegen de bovenliggende bewolking en een flare van de laagstaande zon wat er een surrealistisch kleurig geheel van maakt.

Beëlzebul | 19-04-10 | 09:42

Deze maatregel is genomen i.v.m. verhoogde beveiliging van 30 april?

Slappehap | 19-04-10 | 09:42

Richard H. | 19-04-10 | 09:35
Schotels.
Vliegende schotels. Dus niet die dingen die aan de muren van prachtwijken hangen.
Of Aliens. Dus ook niet de vreemdelingen die in die prachtwijken wonen.

Boomschade | 19-04-10 | 09:41

Ja, hoho nou even: Uiteraard bevatten chemtrails een langwerkend psychoticum, die paar dagen maken echt niks uit hoor, ook al omdat het ondetecteerbaar is...

Het zou nu toch zo ongeveer wel duidelijk moeten zijn dat je (de meeste) mensen vrijwel alles kunt doen geloven: Of het nou chemtrails, het gevaar van E hulpstoffen, homeopathie of de PvdA is...

Homer J. Simpson | 19-04-10 | 09:39

ZDEV | 19-04-10 | 09:36

Wel als hij in de vertrekhal moet slapen.

zovoklets | 19-04-10 | 09:39

captainobvious | 19-04-10 | 09:30
Same here. Een dikke week New York voor een collega. Wat een straf...

ZDEV | 19-04-10 | 09:36

James St John Smythe | 19-04-10 | 09:32

The sky is the limit.

zovoklets | 19-04-10 | 09:35

Nou, Hoxha is er in ieder geval wel een stuk sjacherijniger van geworden.

Mongoose | 19-04-10 | 09:34

Het nadeel van deze doorgeprikte hoax is natuurlijk wel dat ze eerst met een heleboel tegenargumenten komen en vervolgens een nieuwe conspiracy theory bedenken waarvan het even duurt voor je hem doorhebt. Nu weet je wie de gekken zijn, straks moet je dat maar weer zelf uit gaan zoeken.

NewEnglandPatriots | 19-04-10 | 09:34

Ik ben op dit moment bezig met een staatsgreep, maar voor de rest voel ik me prima.

James St John Smythe | 19-04-10 | 09:32

Van mij mogen ze per direct weer gaan vliegen, ik heb zelf een vlucht moeten afzeggen, en heb twee man vast zitten in Arizona die niet terug kunnen.
Al heb ik niet direct de indruk dat ze het heel zwaar hebben, de ratten, vakantie op kosten van de zaak.
En ik weet dat jullie meelezen, dus neem vooral nog een extra biertje bij Vince.
Mijn rekening.

captainobvious | 19-04-10 | 09:30

Wie zijn eigenlijk eindverandwoordelijk voor die chemtrails? De ass-raping space lizards (ja, de als mensen vermomde hagedissen zijn onder ons, nog erger dan de illuminati!) waar je af en toe ook wat over voorbij ziet komen? Nieuwe ideeen, niks mis mee, maar als die mensen nou eens wat minder zouden flippen bij elke hersenscheet en er eens rustig over nadenken... Man man.

Achterdocht | 19-04-10 | 09:30

oeps... mij commentaar was er al... sorry voor niet gezien.

SoundE | 19-04-10 | 09:30

Merlot | 19-04-10 | 09:25

Tja, goed plan maar ik ben vergeten die opnames te maken. Hoe kom ik nu aan vliegtuigherrie?

zovoklets | 19-04-10 | 09:30

Nee joh die chemtrails hebben niets met vliegen te maken. Dat is slechts een dekmantel. Die chemtrails stralen namelijk van je computer/laptopscherm zo je hersens in.
Die aswolk is een complot van ijsland om na hun failliet nu de rest van Europa ook om zeep te helpen. En anders komt die wolk gewoon uit Bergen aan zee van al die verbrande ramptoeristjes.

LuciaL | 19-04-10 | 09:28

zovoklets | 19-04-10 | 09:19
Ga ondertussen opnames met vliegtuigherrie verkopen rondom Schiphol.
Gat in de markt.
Tegen de tijd dat die markt instort, denk ik dat de Klaaglijn het ook wel weer drukker krijgt.

Merlot | 19-04-10 | 09:25

Van mij mag het nog best een tijdje duren, geen vliegtuigen boven mijn hoofd. Het viel mij dit weekend op hoe rustig het boven de Hoorneboegse heide (bij Hilversum) was. Echt onwerkelijk, zo stil. Dan realiseer je je pas hoeveel omgevingsgeluid veroorzaakt wordt door die vliegende vrienden. Iedereen zijn hobby, respect, maar wel een overweging om naast de autoloze zondag ook 1 keer per jaar een vliegtuigloze zondag in te voeren......

Snorry! | 19-04-10 | 09:25

Reed net langs Shiphol, lijkt wel een spookstad daar, geen vliegtuigen en geen auto's, saaie boel. Misschien halen we zo wel onze co2 marge en vind de rest van europa ons ook weer liev!

Typo-R | 19-04-10 | 09:24

Al die sporen veranderen wel wat aan de temperatuur. In de eerste dagen na 9/11 werd het stuk warmer dan normaal in New York.

Aansteker21 | 19-04-10 | 09:23

Ik vind die pica wel héél erg......... blauw.

necrosis | 19-04-10 | 09:23

Ben benieuwd hoeveel "geluidsoverlast" klachten Schiphol heeft gehad de afgelopen dagen, met die automatische bellers...

News Media | 19-04-10 | 09:22

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:12
*wordt er duizelig van*

ZDEV | 19-04-10 | 09:22

Op zich vind ik het niet zo verbazingwekkend dat die chemtrail-onzin ooit ontstond.
Mensen merken dagelijks dat ze door de overheid genaaid, bestolen en bedrogen worden, maar ze hebben geen idee hoe dat er in feite aan toegaat.

De overheid, dat is voor veel mensen een soort kerncentrale: vol gevaarlijk spul, dat weet je dan wel, maar je mag er niet naar binnen om eens te gaan kijken.
Onder die omstandigheden moet je niet raar opkijken als een stel malloten zelf even gaat verzinnen hoe de overheid ons te grazen neemt.

Merlot | 19-04-10 | 09:21

@Ja Joh, natuurlijk... maar wat die vulcano eruit gerocheld heeft telt niet? Ik ben bang dat je heel wat extra vlieguren moet maken om dat bij te benen... maar als jij er goed van slaapt, helemaal right...

SoundE | 19-04-10 | 09:21

Wie is in godsnaam Joris D.? *fichebak doorbladeren gaat*

Rita Integraal | 19-04-10 | 09:20

Filosoof-King in spe | 19-04-10 | 09:16
Dus wel een strak bruine rug door die strak blauwe lucht!

wakkere_nederlander | 19-04-10 | 09:20

Een zwarte dag.
Krijg net mijn ontslag bij de vliegtuigoverlastklaaglijn.

zovoklets | 19-04-10 | 09:19

Ze zeggen zoveel... ze zeggen ook dat er aliens in onzichtbare vliegende gebaksbordjes rondvliegen en als je erachter komt dat je dan via een witte lichtstraal hun ruimteschip ingezo

DoorDouwer | 19-04-10 | 09:19

zovoklets | 19-04-10 | 09:14
Dat zou betekenen dat er dus méér strepenvolgers zijn.
*echt tijdelijk out is met die gedachte*

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:17

Heb een verbrande rug overgehouden aan die strak blauwe lucht. Maar is toch mooi zo'n lucht zonder strepen.

Filosoof-King in spe | 19-04-10 | 09:16

Ze moeten maar gauw weer de ouwe DC-3's uit de mottenballen halen.
Dan kunnen ze op 300 meter vliegen zonder as tegen te komen.

BBmetR | 19-04-10 | 09:16

Nooit zo'n goed helder weer gehad als afgelopen weekend. Dus niets gemerkt?

Obelix | 19-04-10 | 09:14

Toen Jezus op aarde liep geloofde ook maar een paar handjes vol. Nu hij er niet meer is, honderden miljoenen.

zovoklets | 19-04-10 | 09:14

*stenen verkopen gaat*

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:13

ZDEV | 19-04-10 | 09:10
Hoog ZDEV, kijk omhoog ZDEV want dan zie je blauwe lucht !

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:12

Ja joh | 19-04-10 | 09:04
in plaats daarvan hangt er wel een leuke aswolk in de atmosfeer met giftige stoffen erin
just saying

godverork | 19-04-10 | 09:12

Haha hoe triest

W.T. | 19-04-10 | 09:12

Het is een complot. Er is helemaal geen vulkaanstof. Maar wat is het dan wel oeee?

Rooie2005 | 19-04-10 | 09:12

Ik heb wel dat ik opeens heel zeker weet dat de rechterlijke macht in Nederland volkomen corrupt is, en hun subcriminele zaakjes samen met OM, politie en advocaten toegedekt houdt.
Heldere gedachten, opstand tegen zittend gezag.
Nou Hoxha ... moet je nog meer bewijs, joh?

Merlot | 19-04-10 | 09:11

Ik merk het verschil gelijk, mijn vracht blijft staan ipv dat het vliegt naar zijn bestemming. Irritante IJsland.

Vloberto | 19-04-10 | 09:10

En het was geen vulkaan as, maar bank roet.

editorxx | 19-04-10 | 09:10

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:04
Zoals mevrouw Teun :)

*trekt al zijn vullingen uit*
*gooit alle tandpasta met fluoride uit het raam*
*controleert het huis op microfoons*
*rent weg voor de zwarte kat die hem achtervolgt*
*rent onder een ladder door, ziet een kraai, struikelt over de kat, valt, breekt een raam, plet een lieveheersbeestje*

ZDEV | 19-04-10 | 09:10

Mwah, ik merk geen verschil met andere maandagen.

Transformatorhuisje | 19-04-10 | 09:09

Hoe zit het nu met CO² uitstoot op en rond Schiphol... shit een helder denkmoment.

Kale Gast | 19-04-10 | 09:09

lol @ alt-tag

Bos Hout | 19-04-10 | 09:08

He maar "merkte u iets?"

Het is sinds het algeheel vliegverbod dus wel 3 dagen wolkvrij en zonnig geweest.
Het één zou best iets met het ander te maken kunnen hebben!

wakkere_nederlander | 19-04-10 | 09:08

*fluitend naar werk loopt*

Huh?

BarackOsama | 19-04-10 | 09:08

Ik heb sinds gister last van een enorme dosis koppijn, dus hup! terug de lucht in met die vliegtuigen, dan kan ik tenminste weer rustig slapen!

Rest In Privacy | 19-04-10 | 09:08

Ik was nog nooit zo vrolijk en wakker als vandaag.

..zapper | 19-04-10 | 09:07

Maar FC Twente heeft gewonnen, dus het is wel ergens goed voor geweest. Of zoiets dan.

borderlijntje | 19-04-10 | 09:07

@wielmoer | 19-04-10 | 09:03
Die zal waarschijnlijk een grotere triggeren.... totdat Yellowstone afgaat en die is enkele 10duizenden malen zwaarder, nucleaire winter van eeuwen, Noordelijk halfrond bevroren voor 100 jaar, Greenpeace wint, natuur doodt alle beestjes, plantjes en mensjes.

illuvatar | 19-04-10 | 09:07

Als ze in augustus maar weer normaal vliegen.

Slappehap | 19-04-10 | 09:06

wielmoer | 19-04-10 | 09:03
Beware what you wish for...

wakkere_nederlander | 19-04-10 | 09:06

Ze moeten snel weer gaan vliegen want de lekkere Kiwi's en ander tropisch fruit raken op in dit land.

mick jagger | 19-04-10 | 09:04

Hmm ja ik kreeg wel opeens zin om de overheid omver te werpen.

Randy McRanderson | 19-04-10 | 09:04

lol, gekkies

Eldent | 19-04-10 | 09:04

ZDEV | 19-04-10 | 09:03
Scheelt een aantal wasbeurten.
En hinderlijke mensen om je heen.

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:04

volgens onderzoek stijgt de temperatuur als er geen contrails zijn met 1.8 graden

(op basis van info na 9/11)

pantera | 19-04-10 | 09:04

Kan zeggen wat je wil maar is toch ff goed voor de milieu geweest dat er een paar dagen niet gevlogen is.

Ja joh | 19-04-10 | 09:04

Het is wel lekker stil/rustig aan ik nu op mijn dakterras zit, terwijl er normaal gesproken om de 2 minuten een vliegtuig overkomt. Kom maar op -wat mij betreft- met die uitbarsting van die grote vulkaan ernaast !!

wielmoer | 19-04-10 | 09:03

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:02
Lol. Jij draagt je onderbroeken achterstevoren, binnenstebuiten en dan ook nog eens ondersteboven?

ZDEV | 19-04-10 | 09:03

Gister begon een vriendinnetje hier ook al over.. Kansloze conspiracy! Hoeveel mensen werken wel niet met vliegtuigen? En die zouden dan allemaal netjes hun mond dicht houden?

ventieltje | 19-04-10 | 09:03

Brekend: overheid heeft door het toevoegen van wat extra chemicaliën een manier gevonden om chemtrails onzichtbaar te maken.

illuvatar | 19-04-10 | 09:03

Wat kleingrutter zegt. Wie in chemtrails gelooft die moeten we voor straf een microfoon in de kiezen verstoppen.

ZDEV | 19-04-10 | 09:02

Zo jammer.
Gisteren werd nog het prachtige woord "vliegtuigstrepen" gebezigd op GS.

wakkere_nederlander | 19-04-10 | 09:02

Het enige waar ik in geloof zijn remsporen.

Teun van het Tuinpad | 19-04-10 | 09:02

Wat sommige mensen al niet verzinnen... Ga werken!

Dafman | 19-04-10 | 09:02

Chemtrails is voor alu-hoedjes.

kleingrutter | 19-04-10 | 09:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken