Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

AD: Geert was de NEGURRR van Venlo

media_xl_121943.jpgKeiharde onthullende vet confronterende onderzoeksjournalistiek daar bij het Algemeen Dagblad. De krant presenteert ons vandaag ontluisterende feiten over de jeugd van Geert Wilders. Ja, die 'hoe is hij toch zo geworden'-vraag is nog altijd relevant onder bezorgd & betrokken links en daarom is de kwaliteitskrant nog maar eens in de schoolperiode van de PVV-leider gedoken. En wat blijkt? Geert werd vroeger op school altijd 'de neger' genoemd! Jaaa wij horen de klik, opeens valt alles in elkaar hè. Maar het 'oh in dat geval'-momentje wordt nog groter als het AD de smerige details over deze vernederende pesterijen naar buiten brengt. "Sjefke, een populaire jongen bij ons in de klas, begon ermee en al snel deed iedereen mee. Geert was gewoon het pispaaltje zoals iedere klas wel een pispaaltje heeft" aldus een oud-klasgenoot. Ja Sjefke, daar sta je dan in de krant. Ben je tevreden met wat je hebt aangericht, dat onze Geert nu niet meer zonder beveiliging over straat kan? Tot zover het Algemeen Dagblad. Bron van het verhaal: Weblog 'De verwarde man'. Dan nu overig politiek nieuws. Job Cohen was een luie flikker!

Reaguursels

Inloggen

Mensen alsjeblieft zeg....... Gubbels ? Sjefke ? Geert de "neger" van Venlo? Vanwege zijn indische afkomst ? En daar hebben we de verklaring voor Geertje zijn gedachtengoed ?En dan daar serieuze discussie over gaan voeren ? Het is te belachelijk voor woorden. Zou hetzelfde zijn als de aankondiging dat JP uit een disfunctioneel gezinj kwam dat aangemeld was bij jeugdzorg en dat JP daarom zo superkeurig is. If it smells like a hoax......

chani | 27-03-10 | 23:07

Psychologie lijkt me ook interessant voor rechtse mensen.
Vroeger, toen waren heel veel van de rechtse mensen ook kerkelijk.
Kerken interesseert psychologie geen ene mallemoer, vroeger niet, en nu ook nog amper.
Door die desinteresse in psychologie onder een groot deel van de rechtse mensen, zul je dus onder psychologen een linkse oververtegenwoordiging hebben. Maar als psychologie je INHOUDELIJK interesseert, laat je je daar niet door afschrikken, zelfde geldt voor journalistiek of media.

Pteranodon | 27-03-10 | 22:43

"Ontluisterend" voor Wilders? Aan de reacties te zien krijgt Wilders juist veel medegevoel en steun, en Sjefke heeft het nakijken en krijgt alleen maar commentaar, als hij al wordt genoemd.
Het verhaal komt van Verwarde Man. Hoe links of rechts Verwarde Man is weet ik verder niet, maar ik zie wel dat het "linkse" AD of het "rechtse"(?) Geenstijl er allebei graag naar verwijzen. Het AD heeft het artikel inmiddels niet meer op zijn site staan, maar de kopie bij Geenstijl heeft duidelijk wel Duracell in zijn reet, die is er nog wel.

Pteranodon | 27-03-10 | 21:59

@Dasuntermensch..
Hoe heb je in godsnaam deze naam verzonnen?

lanex | 27-03-10 | 17:43

@ laincoubert: zeer scherp! Islam is een bedreiging voor de vrijheid. Maar die Katholieken oee die komen je kinderen halen!

pony | 27-03-10 | 11:22

hahahahahaha goede een april grap

chani | 27-03-10 | 09:04

Wat zielig. Nou dan ga ik maar op hem stemmen.

Kei van de Aanstoot | 27-03-10 | 03:30

An die ARBEIT | 26-03-10 | 12:25
Dasuntermensch lult maar wat uit de nek. Geen aandacht aan besteden lijkt mij zo. Kijk maar eens op www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/... onderaan. Dat hou je toch gewoon niet voor mogelijk zo'n onzin.

Hölzenbein | 27-03-10 | 01:06

De witste man van Nederland had ooit de nickname "neger".
Hoe ironisch!
Nederland: ga es deaud!

wakkere_nederlander | 27-03-10 | 00:12

Een slecht voorbeeld... Job Cohen... als burgemeester aftreden (de bouwput Amsterdam verlaten) dan op WACHTGELD en van dit wachtgeld (Gemeenschapsgeld) PVDA politiek bedrijven! Ik mag toch aannemen dat Cohen in dienst van de PVDA werkzaamheden verricht, dus PVDA Job Cohen op jullie loonlijst en het geld naar de zwakste in de samenleving! het zijn toch de sterkste schouders! En dit is nou iets waar het electoraat genoeg van heeft het... prolotarische gehalte van de PVDA

ONS | 26-03-10 | 23:31

en ?.erger me eigen al een tijdtje dood aan dat gelul.doe eens positief en ga eens werken,en pleur alle opvreters het land uit.

lachen | 26-03-10 | 23:27

Een grote Hoax.
Zelfs broer Paul Wilders ontkent het verhaal.
www.krapuul.nl/nieuws/6270/broer-wilde...
Het AD heeft het verhaal verwijderd, maar het leed is al geschied.
Ook het roemruchte GeenStijl doet aan Wilders Bashing.

Piet Opschiet | 26-03-10 | 23:11

Geert Wilders is net Michael Jackson, vroeger een neger

Lardeerik | 26-03-10 | 10:30

lol!

klein_broertje | 26-03-10 | 22:49

Goed verhaal. Wat er maar weer eens voor pleit een psychologische test standaardonderdeel te maken van het onderzoek naar iemand’s geschiktheid voor de Tweede Kamer. Taboe? Welnee, daarmee voorkomt het ‘gezonde verstand’ dat het geregeerd kan worden door rancuneuze, gekrenkte mafketels.

F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 10:17

Dan blijven er maar weinig over denk ik...............

klein_broertje | 26-03-10 | 22:47

Gezien zijn houding tegen 'buitenlanders' op het schoolplein zal Sjefke nu ongetwijfeld een PVV-er zijn.
Oh zoete ironie....

JanVergoor | 26-03-10 | 10:08

Whoehahahhahaha scherp gezien!

klein_broertje | 26-03-10 | 22:46

Wilders komt zelf uit het katholieke limburg en we horen hem helemaal niet. Tis vrij duidelijk wie er pedofiele trekjes op na houden.

splijtzwam | 26-03-10 | 20:58

Sefke was schijnbaar nogal onder de indruk toen hij Geerts 30 cm zag bij het douchen na de gymles.

coke eiland | 26-03-10 | 20:45

Wilders, wees een vent durf ook eens te zeggen dat Katholieken pedofiel zijn en een achterlijke cultuur hebben.

laincoubert | 26-03-10 | 20:31

en vluchtauto had minstens een c label

lidlbier | 26-03-10 | 19:37

vanavond opsporing verzocht....... o en hij was niet blank/zwart/geel maar had wel een snor.

lidlbier | 26-03-10 | 19:28

moet dan het begrip negroide man dan ook niet verboten worden?

lidlbier | 26-03-10 | 19:26

is neger nou opeens een scheldwoord?

lidlbier | 26-03-10 | 19:24

Nou, dat zijn nog eens Indische gelaatstrekken zeg!

Jolly Jumper | 26-03-10 | 18:47

“Wij hadden op school, en überhaupt in Venlo, vrijwel geen allochtonen. De Indische gelaatstrekken van Geert vielen daardoor op.

Grootste bullshit ever. In Venlo wonen genoeg Molukkers, zeker in Venlo.

james aka strik | 26-03-10 | 17:54

De nick betekent dat ik aan het werk ben.. Zoek er achter wat u wil.
An die ARBEIT | 26-03-10 | 16:29
Eh?
Reaguren tijdens het werk, bent u ambtenaar?
Maar aan uw comments te zien zeker geen leraar Nederlands!

Prins Pils | 26-03-10 | 16:46

Z'n haar zal wel kewl vroegah...

Dr.Zeldenrust | 26-03-10 | 16:35

U praat de argumenten weg, met dingen die niet bevestigd zijn....

An die ARBEIT | 26-03-10 | 16:32

De nick betekent dat ik aan het werk ben.. Zoek er achter wat u wil.

Even op uw respons:
1: Mijn argument is dus dat het plan wat hij oppert, mijn voorbeeld dat hij wiet wil illegaliseren, alleen maar voor hogere druk op het politieapparaat zorgt, zonder dat het gebruik verminderd wordt, zoals in Amerika gebleken is. Dus niet werkt. Dit is het argument, hoe kunt u dat niet gelezen hebben?
2: Dat benoemt u nu als het plan, maar dat heeft Wilders zeer degelijk nog nooit bevestigd. Dit is ook precies waar Wilders vanuit gaat, dat het volk het wel voor zichzelf in vult, terwijl er helemaal niks zwart op wit staat.
3: Wilders zijn woorden: Wij willen onderhandelen, behalve over de AOW!

U beweert dus dingen over uw blonde leider die uw blonde leider zelf ontkent.. Weet u het beter als hem?

An die ARBEIT | 26-03-10 | 16:29

An die ARBEIT | 26-03-10 | 15:48
Goed ingaande op uw "argumenten" het volgende:
1. U komt niet met een argument maar roept alleen dat Wilders levensgevaarlijk is en dat u van hem geen jointje mag draaien en iets over zwaardere belasting van politie zoals in de US???
2. Wilders wil in tegenstelling tot ex-PvdA-Minister Ter Horst juist meer politie op straat en wil daarin investeren om te voorkomen dat vooral Marokkaanse straatteroristen de baas kunnen spelen in woonwijken. Voor de goede orde, bij linkse hobbies moet u denken aan het grotendeels afschaffen van ontwikkelingshulp, snijden in de vele subsidiesponsen die ons land rijk is met directeuren die vaak ver boven de Balkenendenorm verdienen, de vele projecten m.b.t. de kansjeugd, het veel te grote en logge ambtenarenapparaat (een idee dat het CDA nu valka voor de verkiezingen lijkt te willen kapen) ect. ect.
3.U roept onterecht dat Wilders niet wil onderhandelen inzake de AOW. Natuurlijk wil hij bij eventuele kabinetsonderhandelingen hierover onderhandelen, doch moet hij net zoals alle andere politieke partijen eerst hoog inzetten om later tot een werkzaam compromis te kunnen komen.
Trouwens u zegt niet links te zijn, maar met zo'n nick wel nationaal-socialistisch?
Of met de kennis van heden nog erger een aanhanger van Dhimmi'66?

Prins Pils | 26-03-10 | 16:18

Trouwens, als ik dat zo lees dan deed Job het aardig goed bij de UM. Vooral als je ziet hoe ontevreden medewerkers van universiteiten tegenwoordig vaak over hun bestuur zijn.

F'Shizzle | 26-03-10 | 15:57

Misschien moet Sjefke maar lijsttrekker worden van de PvdA. Verkiezingsdebat: "NEGER! NEGER! Terug naar je eigen land!" "Nee, Sjefke, nouhouhou..:("

F'Shizzle | 26-03-10 | 15:52

Zo kun je zien dat hij niet discrimineerd , maar gewoon zijn ideeën uitdraagt.
+1 voor Geert

johnny2002 | 26-03-10 | 15:51

Oh ja, en IK ben niet links..
eat it...

An die ARBEIT | 26-03-10 | 15:48

@Prins Pils
Niet met argumenten te bestrijden :)? U vraagt er om:

Argument 1: De man is levensgevaarlijk voor de vrijheid in de samenleving, op het gebied van privacy en b.v de keus of men een jointje wil draaien. En in het buitenland, zoals the US, ziet men heel duidelijk waar dat toe leidt, namelijk een veel zwaardere belasting van het politieapparaat, zonder resultaten...
Nu we het er toch over hebben:
Argument 2: Wilders roept over Straatcommando's en meer blauw op straat.. En dat zou dan betaald moeten worden door te snijden in " nutteloze projectjes en Linkse hobbies". Helaas blijft een duidelijke omschrijving van deze projectjes en hobbies uit ( namelijk omdat het volk er dan achter komt dat dit nooit de honderden miljoenen oplevert die hier voor nodig zijn ;) )
En tot slotte ( we houden het even op ) 3, da's 3 argumenten:
Wilders kan nooit regeren, omdat hij niet wil onderhandelen. Ja denkt u, dat wil ie wel degelijk, alleen niet over de AOW! Wat ontzettend slim is ( dom zal ik de PVV nooit noemen ) omdat dit juist een punt is waar ze het nooit over eens zullen worden met welke partij dan ook, wat dus vervolgens weer de reden zal zijn waarom ze uit de onderhandelingen stappen ( zoals in Almere ) en gewoon in de oppositie gaan zitten.
Klaar, af...

An die ARBEIT | 26-03-10 | 15:48

Biff Eagleburger | 26-03-10 | 15:30
Bovenstaande comment van mij is geheel origineel doch uw policore kritiek is verre van origineel!
Toch leuk als de linkse kerk zichzelf nu weer eens belachelijk maakt met dit AD broddelwerkje waaruit alleen maar blijkt dat ook Wilders een allochtoon is en dat de linkse kerk hem dus onterecht het predikaat allochtonenhater opplakken!

Prins Pils | 26-03-10 | 15:38

@Prins Pils | 26-03-10 | 15:23

Kom eens met iets origineels man, al je comments lijken wel goedkoop c/p-werk. Of ben je echt zo paranoïde?

Biff Eagleburger | 26-03-10 | 15:30

Dat is de weblog van een verwarde man, dat gelooft toch geen hond...

The schoenveter | 26-03-10 | 15:23

Veel
Nederlanders
stemmen
straks
op
allochtoon
Wilders!
De linkse propagandamachines VARA, Volkskrant, Trouw en AD draaien momenteel op volle toeren om maar vooral te voorkomen dat Wilders en zijn PVV salonfähig zal worden.
Daar Wilders in zijn kritiek op onze dhimmi overheid het gelijk aan zijn kant heeft, kan policor Nederland hem niet met argumenten bestrijden, doch hanteert men nu leugens om Wilders en zijn achterban politiek buiten spel te zetten. De meest gehoorde en meest grote leugen is namelijk dat Wilders een allochtonenhater zou zijn en dat alle allochtonen het moeilijk zouden krijgen als zijn partij aan de macht is. Alleen al het feit dat Wilders met een Indonesische moeder zelf een allochtoon is zegt eigenlijk wel genoeg en laat zien met wat voor leugenachtige linkse boevenbende Wilders in ons land te maken heeft. Allemaal mensen met een eigen geheime agenda die veelal afhankelijk zijn van de grote linkse subsidiepot of die als politieke partij bang zijn hun huidige macht kwijt te raken (PvdA) of door hem te demoniseren juist aan macht willen winnen (D’66). Bang als politiek Den Haag momenteel is om het electoraat aan hem te verliezen, lijkt niets meer te gek en komt men zelfs met niet ter zake doende non-onthullingen uit zijn jeugd. Waarschijnlijk plaste Alexander Pechtold tot zijn tiende in zijn bed, was Femke Halsema op haar vijftiende een communiste zonder tieten, was puber Balkende op school altijd het laatste jongetje dat men koos bij gym en was Job Cohen tot zijn zestiende een nerd zonder vrienden. Allemaal totaal onbelangrijk en heeft natuurlijk niets te maken met hun huidige status.
Als een zichzelf “kwaliteits” krant noemende linkse krant zoals het AD op deze wijze mee wil doen met het huidige partijtje moddergooien naar Wilders, dan maakt men alleen zichzelf volstrekt belachelijk met dit soort non-nieuws en voelen nog meer mensen zich geroepen om op allochtoon Wilders te gaan stemmen!

Prins Pils | 26-03-10 | 15:23

@Kutsnob, 10:23
Nounou, dat is dan 1 biertje...
1 iemand noemt AD links, 1 iemand gaat er tegen in, en jij tikt het neutraal in.
Zo kom ik de dag niet door hoor...

kareltje1 | 26-03-10 | 15:21

in venlo ben je al een negurr als je normaal nederlands praat...

Bamzaaiert | 26-03-10 | 15:17

If you can’t attack the message, attack the messenger.

donjon | 26-03-10 | 15:14

Volgens oud-klasgenoot Kas Verhoeff werkt de moeilijke jeugd van Wilders door in zijn politieke gedachtegoed. “Ik heb het idee dat veel van wat hij zegt voortkomt uit een diepgewortelde frustratie. En dan geen frustratie over de wereld om hem heen, maar frustratie over iets dat binnen in hem zit.” Volgens Verhoeff diskwalificeert Wilders zich daarmee als politicus. “Zo’n persoonlijke frustratie is natuurlijk geen goede basis voor een politiek partijprogramma. Zijn geblondeerde haar laat zien dat hij nog steeds kampt met de vooroordelen uit zijn schooltijd. Laat hem eerst maar eens met zichzelf in het reine komen voordat hij zich op Nederland stort.”

_____________________

Psychoanalyse wordt uit het ziekte verzekering gegooit omdat ze niet werkt en nooit echt gewerkt heeft.
Komt hier een Freud-naprater even alles verklaren... hahaha?

donjon | 26-03-10 | 15:10

En wederom vervalt de linkse kerk in een ad hominem offensief omdat ze op inhoudelijk vlak de strijd niet durven aangaan. Ik weet zeker dat er meerdere politici zijn die in het verleden wat pesterijen te verduren hebben gehad als je sommige van die koppen ziet. Maar hun schoolcarrière wordt vervolgens niet breed uitgemeten in het voetlicht.

Pantheist | 26-03-10 | 15:08

Wat zou Sjefke gecashed hebben ?

donjon | 26-03-10 | 15:08

vandaar dat blonde haar

sola | 26-03-10 | 14:55

natuurlijk want omdat hij door nederlanders is gepest wilt hij de islam stoppen, erg logisch linschmensen.

hansjansen2 | 26-03-10 | 14:52

Links haalt alles uit de kast om Geert (met een hoofdletter) zwart te maken.Geert mag blij zijn dat hij niet uit gescholden is als pvda'er of groenlinkser, d66 ér en heel erg sp'er of moslim, neger is naar mijn inzien een compliment vergeleken wat ik net schreef

grote grutjes | 26-03-10 | 14:39

NAW gegevens van Sjefke graag.

Ion Susai | 26-03-10 | 14:21

Blijkbaar heeft G geleerd dat er iets ergers is dan pestkoppen op school. Namelijk Islam.

Da was ik nie... | 26-03-10 | 14:11

ze zijn nu gewoon keihard gepowned

wertx12 | 26-03-10 | 14:09

De negers van de boevenbende die de Antillen genoemd worden, lachen in hun corrupte vuisten.

Brakke Obama | 26-03-10 | 14:04

@Viezevoozert | 26-03-10 | 12:04

HAHAHA WIlders op inhoudelijke punten pakken ,.. doe je best, die heeft ie niet ,.
zullen we het weer over mijn typvoutjes hebben dan? thee?

Roadie68 | 26-03-10 | 13:57

-weggejorist-

vanhetgoor | 26-03-10 | 13:48

Ik ben ook een neger, en ik ben er trots op ook!

Nu al weer een hele tijd geleden lag ik eens in bed met iemand, eindelijk eens iemand versierd en toen we in bed lagen toen dacht ik nu gaan we neuken, maar dat is er niet van gekomen. Ik lag achterover en iets anders stond omhoog. En toen kwam het kommentaar: "Mijn god, je lijkt wel een neger!" Van neuken is die nacht dus niets meer gekomen, maar ik glunderde. Ik was vervuld van blijdschap en dat is eigenlijk nooit meer weggegaan: IK BEN EEN NEGER!

vanhetgoor | 26-03-10 | 13:42

helder geval:

Kiert Vildeurs was dus die gast die altijd gepest werd op school (voor 'neger' dan ook nog, cheezuz!), waardoor hij nu 'wraak' neemt en zijn minderwaardigheidsgevoelens botviert op zwakkeren.

Zijn het niet altijd zo dat tiepes met kleine pikken later grote auto moeten hebben om te compenseren ?

Hassan-I-Sabah | 26-03-10 | 13:40

Ik vind het niet schokkend dat Geert gepest werd. Ik vind het ook niet schokkend dat hij "neger" werd genoemd. Wat ik wel schokkend vind is dat hij op de MAVO zat. Vooruit hij heeft wel z'n Havo diploma gehaald, maar dat is toch een net niet Havist...
De Wilders stemmerts lopen gewoon achter een VMBO-ert aan... Ach ja, soort zoek soort enzo...

Datkanikvéélbeter! | 26-03-10 | 13:40

Het barst van de ouwe NSB-ers in Venlo. Arm jong dat zijn vader ook nog eens tot de chi-chi van dat oord behoorde, wat nog eens een extra kwetsbaar kind
oplevert. De fustraties van gewone werknemers worden via de kinderen en blauwe plekken doorgegeven aan de baas. Doe is een analyse op alle politici? Verknipt wordt kewl gevonden.

Spastcommando | 26-03-10 | 13:37

Waarom in het in Nederland normaal om met geld te smijten naar projecten die niks opleveren? Dat is het enige waar Wilders tegen agerrt. En als enigste ook nog een. Hij heeft wel veel voor de autochtone Nederlandse bevolking over als hij daar zijn leven aan wil riskeren.
In het buitenland is het normaal bespreekbaar wat Wilders zegt. Wordt Nederland ook helemaal niet mee geschaadt. Nederland wordt alleen met de huidige slappe aanpak gestraft.

italian bastard | 26-03-10 | 13:36

Sliptong | 26-03-10 | 10:42
neen, omdat het stuk over JC ter verdediging wordt gepresenteerd. "He Juf, hij is ook niet eerlijk". Kinderlijk en thus irritant.

Bukoswski | 26-03-10 | 13:35

Psychologies gezien laat hij zijn moeder kopvoddentaks betalen. Dus.

cekars | 26-03-10 | 13:27

Is ie nou negert of indo. Ik weet het niet meer hoor.

IndoFortuyn | 26-03-10 | 13:26

@arbanafal
Wat grappig, ik dacht dat juist over de gemiddelde rechtsstemmer ^^
Tenminste, dat is Geert z'n boodschap toch? Als je anders bent, klop je niet, ben je eng en moet je maar weg...

An die ARBEIT | 26-03-10 | 13:21

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Jan Peter vroeger ook enorm werd gepest. Hij houdt het toch al 8 jaar vol.

Strohond | 26-03-10 | 13:17

LOL, typisch links. Als iemand anders dan hen denkt dan móet er wel iets in je hoofd mis zijn. De meer van dit soort links-struiptrektische berichten rondgaan de meer ik mensen als Wilders ga waarderen.

arbanafal | 26-03-10 | 13:15

Ach, zo zijn er over iedereen verhaaltjes te vertellen. Over mij wordt gezegd dat ik miljardair ben en een klabanus van 37 cm heb. Zal mij m'n reet roesten. Toch?

grote haas | 26-03-10 | 13:13

@Colle Tout
En ik ben niet links... Dus WAT?

An die ARBEIT | 26-03-10 | 13:12

Aktivist | 26-03-10 | 13:00

Indien dat het geval is, dan is dat zeker onjuist. Hoewel anderzijds men zich hier op GS bij voortduring op beroept lak te hebben aan dit soort regels. Het punt is echter dat journalisten langs welke weg dan ook zullen graven in de achtergrond van politici. Veelal is de daarbij verkregen informatie totaal niet relevant, maar het is nu eenmaal een feit. Al menig politicus is hier Wilders voorgegaan, dus de suggestie die sommige hier doen alsof dit hem alleen hem betreft is onzin.

Redoutable | 26-03-10 | 13:06

@Colle Tout
Hoe kan ik nou antwoord geven op die vraag: Welke inhoud? Dat is juist wat ik zeg, er wordt niet ingegaan op de inhoud van een kwestie, slecht vage leuzen worden er geroepen. Om het iets duidelijker te maken een voorbeel:
Dit " lijstje met linkse projecten " die geschrapt gaan worden om geld vrij te maken voor die straatcommando's e.d. Waar is er te lezen wat er op dat lijste staat? Welke projecten er geschrapt gaan worden? Nergens, en toch is hier een begroting op gebaseerd... hmmmmm.

En er was niks suggestief aan de opsomming van stoornissen die getriggerd kunnen worden door psychologisch misbruik, reageerde slecht op de opmerking van de heer Dasuntermensch, dat je alleen maar sterker werd van dingen waar je niet dood aan gaat.

Wat en of Geert 1 of andere kronkel in z'n hoofd heeft, who knows. Kheb hem nooit ontmoet zonder camera ertussen....

An die ARBEIT | 26-03-10 | 13:05

Redoutable | 26-03-10 | 12:49
Ongetwijfeld. En dat is maar goed ook.
Maar er is een verschil tussen relevante zaken aan het licht brengen en roddels, verdachtmakingen en schending van het beroepsgeheim door een leerplicht-ambtenares (als de gegevens kloppen) de wereld in schoppen. En dat laatste is hier het geval. Als ik me niet vergis heeft het AD trouwens ook al z'n keutel ingetrokken. Het stuk vind ik er iig niet meer. Zeker bang voor een terechte klacht voor smaad en laster.

Aktivist | 26-03-10 | 13:00

Ik vind de kop 'Negurrr' trouwens erg discriminerend tegenover negers. Worden die zoveel gepest dan? En waarom? Omdat ze van nature niet agressief zijn meestal? En aardig? En vaak niet de slimste? Knap hoor. Nou, ik ken geen neger die werd gepest en dat houden we zo. Klinkt misschien een beetje soft, maar de suggestie stuit me tegen de borst!

NoMinister | 26-03-10 | 12:59

Maar ja, het is wel heel dicht bij 1 april niet waar.

BBmetR | 26-03-10 | 12:59

An die ARBEIT | 26-03-10 | 12:35

Ach ja, het kan. JPB en met name Pechtold kunnen wat mij betreft zo naar de psychiater, die laatste is gewoon eng. Gepest of niet.

Karaktermoord als de Pim-methode niet lukt, daar lijkt het wel heel erg op. Dat kan ook, toch?

NoMinister | 26-03-10 | 12:57

sjef van oeckel?

Snouck Hurgronje | 26-03-10 | 12:55

Wat grappig zeg...
Ik kan me steeds beter identificeren met Geert. Ik was ook een recalcitrante, rebelse, blowende en zuipende punker met schijt aan het gezag. Geert FTW!

Snouck Hurgronje | 26-03-10 | 12:54

Wilders: "Da was ik nie! Da was een neger!"

manmanman | 26-03-10 | 12:54

hahaha
Alsof balkie of de rest van dat uitschot niet allemaal het pispaaltje van de klas waren vroeger...
Volgens mij werdt er tegen Balkie letterlijk aangepist. Kijk maar eens wat die zak stront allemaal heeft verziekt voor de gewone man. Er zit duidelijk een hoop haat in hm...

Mike Honcho | 26-03-10 | 12:52

Mijn comment is door de verwarde man al preventief geruimd.(..)
Aktivist | 26-03-10 | 12:44
.
De mijne ook. Heeft het er maar druk mee om alle onwelgevallige meningen te verwijderen. Wat een loser is die gast. Geen aandacht meer aan besteden.

Thoth | 26-03-10 | 12:51

Heette marcel van dam geen sjefke?
Of was dat klaas de vries?

solidstate | 26-03-10 | 12:50

Als je de ambitie hebt om Nederland te leiden, dan wordt je tegen het licht gehouden. Dat weet je van tevoren. Zo werkt het in de politiek en in de media. Als je daar niet tegen kan, moet je er ook niet aan beginnen.

Redoutable | 26-03-10 | 12:49

@Sliptong | 26-03-10 | 11:43
Ik heb mijn postuur en neutrale gezichtsuitdrukking mee (kijk een beetje nors volgens m'n baas), maar kom helaas alleen maar groepjes opgefokte mannetjes tegen die nergens om kunnen lachen. Bij gasten die ik beter ken werkt hard lachen nog wel eens. Dan snappen ze dat het een grap is.

Wat ook niet werkt is logica uitleggen. "Jij roept "je moeder" naar mij, dan roep ik dat gewoon terug" is iets wat ze niet begrijpen. Het zijn vaak gewoon verwende prinsjes die nooit een strobreed in de weg wordt gelegd. Wat ook de reden is dat ik vrees voor PvdA met Job Cohen aan de macht.

Zealot | 26-03-10 | 12:47

Ik vind dit meer klinken als PVV tactieken, helemaal als je de manier waarop ze politiek bedrijven bekijkt. Niet op basis van de inhoud, maar allerlei trucjes, zoals het voorstellen van niet haalbare oplossingen, vage richtlijnen en het bewust uit laten sluiten van deelname....
An die ARBEIT | 26-03-10 | 12:25

Over welke inhoud heb jij het?
O, ik begrijp het al! de topic gaat over de veelgeprezen linkse inhoud.
Zie ook jou bijdrage van 12:35, lekker suggestief zoals 90% van de argumenten van links.

Colle Tout | 26-03-10 | 12:46

@knutsel | 26-03-10 | 12:18
Inderdaad die leerplichtambtenaar moet onmiddelijk ontslagen worden.

solidstate | 26-03-10 | 12:45

Wanneer krijgen we het eerste stukje over Job, Jan-Peter en Alexander?? Kan me namelijk niet voorstellen dat die nooit zijn gepest vroeger, dat moet haast wel.
Typisch dat juist het AD weer komt met zulks nieuws.

Heerschap | 26-03-10 | 12:44

Mijn comment is door de verwarde man al preventief geruimd.
Dan nog maar eens (een deel, ik heb geen zin om alles weer over te tikken)

Ik kijk reikhalzend uit naar het verwarde vervolg:
Balkenende als kind misbruikt door dominee!!!!!!!!!!!!!!!
Cohen droeg luier tot z'n twaalfde omdat hij te lui was om naar het toilet te lopen!!!!!!!!!!!!!

Aktivist | 26-03-10 | 12:44

Verbaast me helemaal niets. Als hij met zulk haar bij ons in de klas had gezeten hadden we 'm ook gepest.

Getson | 26-03-10 | 12:40

Voor diegene die denken dat Wilders half Indonesisch is en daarom zijn haren bleekt... blijkbaar heeft de man donkerblond haar.

Moi2 | 26-03-10 | 12:39

Cohen is - zoals Teun al opmerkte - en echte bestuurder.

Daarbij komt dat hij het water over Gods akkers laat lopen, of dat nu vervuild is of niet. Anderen 'motiveren' is een/de hele Job. Helaas werkt dat alleen als er geen obstakels zijn, de budgetten onbeperkt en de kritische grenzen ver weg.

Job is - daarvan ben ik overtuigd - een ramp voor het land.

NoMinister | 26-03-10 | 12:38

Is die Verwarde Man soms moslim?
Dan kan ik dat verhaal en de naam van het weblog duiden.

BBmetR | 26-03-10 | 12:37

Dus hij is vroeger een pispaaltje geweest?
Who cares, ik had het erger gevonden als die vroeger een pestkop was geweest.
Vroeger een pispaaltje, nu de leider van een van de meest invloedrijke politieke partijen van Nederland, respect!

Poepus | 26-03-10 | 12:35

@NoMinister
Hele mooie one-liner.... Past bij het lijdend onderwerp...
Feit is dat perten in deze priode kan lijden tot zware psychische- en persoonlijkheidsstoornissen, afhangend van het slachtoffer en de omgang van bv ouders en omgeving...
Zou dus heel goed kunnen lijden tot, noem eens wat, narcisme, megalomanie, minder- of meerderwaardigheidscomplexen, God-complex, Super-ego of xenofobie....
Allen zaken die wat mij betreft toepasselijk zijn op Geert.. KAN he, kan...

An die ARBEIT | 26-03-10 | 12:35

Als je er niet dood aan gaat, word je er sterker van. Geert deugt, en des te beter als hij vroeger gepest is, dan deugt hij nog meer. Wel rottig voor zijn gevoelens, maar landsbelang gaat voor!

NoMinister | 26-03-10 | 12:32

Waar is je alu-hoedje?

An die ARBEIT | 26-03-10 | 12:29

@Dasuntermensch..
Leg me nou een uit wat je bedoelt met " links", want je doet constant uitspraken waardoor ik bijna ga denken dat je in je eigen wereld gelooft, dat er diep in de nacht geheime vergaderingen plaatsvinden waar wat prominenten van de PVDA Groenlinks en D66, met een hulpklaas van de SP stiekum plannetjes smeden met de bazen van met mediapark, om die verdomde rechtsen maar onder de duim te houden. Ik vind dit meer klinken als PVV tactieken, helemaal als je de manier waarop ze politiek bedrijven bekijkt. Niet op basis van de inhoud, maar allerlei trucjes, zoals het voorstellen van niet haalbare oplossingen, vage richtlijnen en het bewust uit laten sluiten van deelname....

An die ARBEIT | 26-03-10 | 12:25

Thoth | 26-03-10 | 12:16
U moet zeker solliciteren bij de eerstvolgen ronde bij buro onderzoek integriteitskwesties.

Einde van de Domheid | 26-03-10 | 12:19

@Toth
LOI is zelfs voor hem te hoog gegrepen. Hoe kom je daar nou bij?:P

TheLightOfTheCosmos! | 26-03-10 | 12:18

Overigens, een leerplichtambtenaar die eh.. uit de school klapt over een leerling?

knutsel | 26-03-10 | 12:18

He, de weblogger kan slecht tegen kritiek. Ik schreef als reactie het volgende op blog :
.
"Tjonge, tjonge. Wat een suggestief lulverhaal. U heeft een cursus psychologie gevolgd bij de LOI?"
.
Dit is verwijderd. Wat een lutser die vent. Wel kritiek hebben op anderen, maar zelf niets kunnen incasseren.

Thoth | 26-03-10 | 12:16

Hahaha, Niggguuuh! Dat moest er ook bij komen.
*Zucht, gaat op Thieme stemmen*

TheLightOfTheCosmos! | 26-03-10 | 12:16

En BTW in Venlo zou ik mijn hond nog niet laten begraven.

huppeltrutje | 26-03-10 | 12:15

En de populaire Sjefke was natuurlijk 'de Belg' van de klas.

Colle Tout | 26-03-10 | 12:15

Goed opgespoord beide artikelen. NIet dat ze significant zijn, maar toch.
Volgens Lao Tse is het ware heersen dienen.
Dat kan de schrijver van het artikel Job dus niet kwalijk nemen.

Einde van de Domheid | 26-03-10 | 12:14

Als ik "sjefke "genoemd werd zou ik ook anderen gaan pesten voor ze de naam "sjefke" zouden aanvallen.

huppeltrutje | 26-03-10 | 12:14

Drs. D. | 26-03-10 | 12:00
Geert was toch niet tegen moslims? Islam was dan eng en slecht, maar de aanhangers dan weer niet. Zoiets bedoelde die geloof ik.

Bos Hout | 26-03-10 | 12:12

Haha hilarisch. De reactie van die leraar geeft blijk dat een NegerT zijn het ergste is wat iemand kan over komen. "Ik probeerde op hem in te praten dat hij geen Neger was, maar hij wilde niet luisteren."
Iemand in elkaar slaan omdat hij niet van 100% Nederlandse afkomst is. Lekker boeltje daar in Venlo destijds.

Stakkert | 26-03-10 | 12:09

De enige conclusie die ik uit dit stuk kan trekken, is dat dit een behoorlijk zieke school was. Indisch bloed is genoeg voor pesterijen en de school kon er niets aan doen. Bah.

mokum4all | 26-03-10 | 12:09

Bij gebrek aan allochtone moslims hebben de linkse gekken van dit land maar besloten er iets aan te doen en tegelijk hun stemvee en daarmee de macht veilig te stellen.

solidstate | 26-03-10 | 12:08

Had nooit verwacht dat dit soort verhalen zouden komen! Pak de man op zijn inhoudelijke punten... moet toch niet zo moeilijk zijn zou je denken... succes.

Viezevoozert | 26-03-10 | 12:04

Wat proberen ze hiermee aan te geven, een soort van causaal verband. Net als bij Hitler de reden zou zijn voor de Holocaust is dat een jood hem niet toeliet op de kunstacademie.

Drs. D. | 26-03-10 | 12:03

Uit welke duim zuig je dit? Maar dan ook echt welke? Iedereen die een beetje local popi-jopi is in Maaskantje-land en Limbabwe wordt Sjefke genoemd. Hoe ver was de journo van de werkelijkheid verwijdert, toen hij dit op z'n beeldscherm toverde.

Mangoost | 26-03-10 | 12:02

Al was hij de negerT, Geert is tegen Moslims, dus mits een negert een moslim is heeft Geert daar niet echt een probleem mee, toch?

Drs. D. | 26-03-10 | 12:00

Dit 'nieuws' komt een dikke twee maanden te vroeg naar buiten.

Parsons | 26-03-10 | 11:58

Je_zus | 26-03-10 | 11:51
Weet je wie dat ook over "zijn soort" zei?

baca | 26-03-10 | 11:58

Geert gaat toch al wat jaartjes mee en dan komt zo'n door de PvdAllochtonen ingehuurde lamlul vandaag met dit nieuws? Duidelijk geregisseerd door de PvdAllahIsLiefde

knight03 | 26-03-10 | 11:56

@mayor_pickwick | 26-03-10 | 11:49
de begrippen Argumenten en Wilders laten zich niet zo makkelijk verbinden.

SheriffSharif | 26-03-10 | 11:55

Leuk, de verhalen die één jeugdfoto op internet naar boven brengt.

Maar dan zat Geert op een school met alleen maar blanken.
Ik heb op de 'school met de Bijbel' in Venlo gezeten met een groot aantal Molukkers en ik geloof niet dat die een hoek in gedreven werden.
Het zegt overigens meer over 'ons Sjefke' dan over Geert ;)

Rest In Privacy | 26-03-10 | 11:51

job cohen een luie flikker.... behalve als het om geld gaat, inherent aan zijn soort

Je_zus | 26-03-10 | 11:51

Gevalletje van: Als de argumenten op zijn gaan we de persoon slopen?

mayor_pickwick | 26-03-10 | 11:49

Sliptong | 26-03-10 | 11:43

jij hebt echt zooo gelijk.. ik weet niet hoe het in de rest vant land is, maar in de randstad word je er gek van.. wat wat wat segh ju ofer mij? he? he? wat wat wat..
zZooo vermoeiend, zucht

Dannii Dumbass | 26-03-10 | 11:46

Tak Wilders.
Mooi, bedankt voor deze waardevolle info.
Sjefke.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 11:45

Roadie68 | 26-03-10 | 11:43

wie ikkeuh? egg niee

Dannii Dumbass | 26-03-10 | 11:44

Zealot | 26-03-10 | 11:25
Ik herken dat uit duizenden. Gelukkig heb ik mijn postuur en uitstraling mee maar die lui, een enkeling daargelaten, vatten alles persoonlijk op. Alsof we in feodaal Japan zitten en clan-eer is aangetast. Ze kijken je dan aan van: ga seppuku plegen ofzeau. De kracht zit hem in het doorzetten van de grappen want velen kunnen het na maandenlange indoctrinatie wel waarderen. Die promoveren dan tot broodje frikadel Turk/ Marokkaan. Met negers heb ik die problemen niet of nauwelijks gehad.

Sliptong | 26-03-10 | 11:43

,... en ging toen zelf pesten

Roadie68 | 26-03-10 | 11:43

Ik word ook altijd gepest... met mijn zwitsalletje

Dannii Dumbass | 26-03-10 | 11:42

Bicyclerepairman | 26-03-10 | 11:40
en zelf ook pester?? of dat dan weer niet

Dannii Dumbass | 26-03-10 | 11:42

waarom sloeg Geert er dan niet erop los? Ik was in de jaren 60 ook als enige Indo en werd gepest, maar ik sloeg erop los en werd daarna nooit meer gepest werd zelfs vriendjes met de pesters

Bicyclerepairman | 26-03-10 | 11:40

Heel erg grappig dat ze met zulke verhaaltjes over vroeger mensen proberen te beinvloeden over de opinie van WILDERS.
Het gaat om de toekomst niet om vroeger.
het maakt toch geen fuck uit waar je op stemt met dat coalitie gevorm wordt het toch weer slappe politiek.
Nederland gaat onderuit das mijn conclusie.

Reeldutch | 26-03-10 | 11:39

Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 11:17
LOL filmpje. Die blik van Kiki. Onbetaalbaar. Ik vind het persoonlijk erg leuk om, binnen de grenzen van redelijkheid, raciale grappen over en weer te maken. Moet kunnen en het verbeterd het klimaat. Wat wel opvalt is dat met name Turken en Marokkanen het humor-gen missen. Die vatten alles veel te persoonlijk op. BOOS. Ik noem alle Turken en Marokkanen hier Hassan. Heb ik het voor 2/3 goed. De overige hebben het inmiddels geaccepteerd en reageren nu goed op Hassan. Broodje sjowarma van Najib doet het altijd goed. Zij maken dan leuke (huhum) woordgrapjes met mijn naam. Humor is what makes the eworld goes round.

Sliptong | 26-03-10 | 11:39

Hij kan best zonder beveiliging de straat over alleen vindt ie dat lang zo geyl niet,.. zou me een hoop belastingcentjes schelen en daar kunnen we weer een opvanghuis voor asielzoekers mee beginnen!. Tis een kwestie van willen ,.... puntje puntje puntje

Roadie68 | 26-03-10 | 11:38

Stukje is inmiddels niet meer te vinden op AD.nl. Kennelijk is iemand wakker geworden en de betekenis van "satire" opgezocht in de VanDale, stelletje prutsers

Weest gegroet | 26-03-10 | 11:36

Dat verhaal over Balkenende is dat nou satire of niet? Dacht dat men dat niet meer durfde na het Opinio debacle...

LekkahNeukeNieBetale | 26-03-10 | 11:36

Het begint nu toch wel echt op het hele Fortuyn-is-aartsslecht gedoe van 2002 te lijken....

Mijnheer Pastoor | 26-03-10 | 11:35

Swaffeldude | 26-03-10 | 11:22
OK Sjefke, vertel ons dan maar hoe het wel zat.

Bos Hout | 26-03-10 | 11:32

Riooljournalistiek van de hoogste orde. Ik werd vroeger ook wel eens uitgemaakt voor alles dat lelijk was. Nou en? In de zeventiger jaren werd je op school 'homo' genoemd al was je nog geen twaalf jaar oud. Ik was een 'ei' want ik had een raar hoofd. Ben ook nog eens 'pedo' genoemd omdat ik met een meisje in het fietsenhok stond te 'vozen' die een klas lager zat. Goddank ben ik geen politicus geworden. Dat AD (lees Het Vrije Volk) is zo'n verschrikkelijk komkommerkrantje geworden.

Canis Ferox | 26-03-10 | 11:26

@Sliptong | 26-03-10 | 11:12
De eeuwige trots van Noord-Afrikanen begint mij ook een beetje de keel uit te hangen. Of je nou een grap maakt of kritiek hebt, ze slaan door.

Ik had op het hbo een Marokkaan in m'n klas die zwaar pissig werd toen we het hadden over 'hoogmoed komt voor de val'. "Wat is er mis met trots?!" vroeg hij zich zwaar geïrriteerd af.

Ik heb hem toen gezegd dat trots niet per se slecht is, maar dat te veel trots tot problemen leidt en vaak storend is voor anderen. Het ging er bij hem niet in.

Zealot | 26-03-10 | 11:25

Nou, mijn stem gaat nog altijd uit naar de PVV. Hulde aan Wilders!

Raevin | 26-03-10 | 11:24

Dan kreeg dae erme jong geregeld op zien mörfke. En dat krijgt ie nog steeds.

Hölzenbein | 26-03-10 | 11:24

Ikzitopjelip | 26-03-10 | 11:12
Hoezo? Zie volgende Topic.

King Kermis | 26-03-10 | 11:24

'En dan geen frustratie over de wereld om hem heen, maar frustratie over iets dat binnen in hem zit. Volgens Verhoeff diskwalificeert Wilders zich daarmee als politicus.'

O, wat willen ze toch ONGELOOFLIJK graag dat Wilders geen slimme politicus is met een belangrijke boodschap, maar een zielig gepest jongetje dat zich zo gedraagt omdat hij vroeger gepest is en nu een trauma heeft. Ze doen er werkelijk alles aan om dat beeld van hem neer te zetten.
Think again! Wie zijn ogen en hersens gebruikt laat zich niet indoctrineren door dit linkse media-optreden, die de zoveelste verwoede poging doet om de PVV erodner te krijgen. Beetje zielig....

my anal pony | 26-03-10 | 11:23

Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 11:11
Je hoort inderdaad niet veel meer over negers maar dat komt natuurlijk ook omdat ze eigenlijk te lui zijn om te jatten.

Watunflater | 26-03-10 | 11:23

Laat je maar niet opnaaien met dit artikel. Je mag van Geert vinden wat je wil, maar het Thomascollege had in de tijd dat hij er zat geen MAVO. Ook de Trees Hupkens uit het artikel is niet aan deze school verbonden. Dus zal de rest ook wel verzonnen zijn. Hoe ik dit weet ? Ik zat in dezelfde jaargang als Geert op deze school in de HAVO opleiding.

Swaffeldude | 26-03-10 | 11:22

En, zou de leraar met de achternaam Gubbels niet geplaagd zijn…?

Alexander de Kleine | 26-03-10 | 11:22

Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 11:11
Tussen racisme en grappen zit inderdaad een wereld van verschil. Racisten zijn vaak te dom en gefrustreerd om grappig te kunnen zijn. Iemand die qua intelligentie in staat is om je te kunnen kwetsen is te slim om dat ook daadwerkelijk te doen. Degenen die én de intelligentie én de intentie hebben om doelbewust te discrimineren zijn de gevaarlijksten, maar gelukkig zeldzaam, en worden gevolgd door dombo's die niet inzien wat ze aanrichten.

De grap met de pinda's sloeg , voor alle duidelijkheid, niet op die jongen zijn huidskleur maar op zijn buitensporig formaat slurf, waar negers bekend om staan ;).

Superior Bastard | 26-03-10 | 11:22

me_paranoia | 26-03-10 | 11:15
Iedereen die Wilders niet mag als linkse lullo's afschilderen is hetzelfde als alle PVV-stemmers racisten noemen.

Bos Hout | 26-03-10 | 11:22

Brekend:

www.nu.nl/binnenland/2213269/nederland...

Er komen op korte termijn weer 30 zeer bekwame journalisten en andere mediapiepeltjes op de arbeidsmarkt. Zo vlak voor de verkiezingen wel handig, wat extra handjes zijn altijd welkom natuurlijk bij het AD.

oddfellow151 | 26-03-10 | 11:21

Jammer dat Geerts opa geen mijnwerker was zoals de mijne. "Je krijgt een gulden als je terugslaat." Dat werkte wel kan ik je zeggen.

knutsel | 26-03-10 | 11:20

Mooi he muts dat reaguurders af en toe links zoals de verwarde man aandragen. Kan men er weer een no content-verhaaltje van boetseren.

Hölzenbein | 26-03-10 | 11:19

Ow, nu snap ik'm. Er zijn helemaal geen immigratie -en integratie problemen van alllerhande asieszoekers en 'gezinsherenigers'! Het ligt aan Geert zelf. Hoe kan ik het zo mis hebben. Dank u duizendmaal weblogschrijver. De schellen zijn mij van de ogen gevallen...

Thoth | 26-03-10 | 11:19

het is sowieso duidelijk dat er in Geerts jongere jaren iets goed mis is gegaan. Mja, is dat erg?

Geile Markeerstift | 26-03-10 | 11:19

Demoniseren tot Geert dood is zeker. Hoe bekend is dit ? En straks "Wir haben es nicht gewusst" Alles uit de kast halen in de hoop iemand kapot te maken. Straks krijgen we te horen dat: Geert ooit een verkeerd nummmer belde, Vergeten was zijn licht van zijn auto uit de doen, Iemand niet groette, Iemand juist wel groette, Iemand hem groette, Zijn gulp open stond, Zijn huiswerk een dag te laat inleverde .... alles mag gebruikt worden, als ze maar kunnen demoniseren. Pim, herken je dit ?

Recht(s) Overeind | 26-03-10 | 11:18

Sliptong | 26-03-10 | 11:12
Dat is waar maar het verschil dat achterlijke buitensporige eergevoel van ze. Mijn ervaring is dat de meeste negerts wel het eea kunnen hebben, behalve Kiki dan : www.youtube.com/watch?v=Kct-TJX84yQ

Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 11:17

@Mr.Marteen | 26-03-10 | 11:15
Haha, goeie!

Zealot | 26-03-10 | 11:17

En Job Mohen was een kudthippie.

van Nazareth | 26-03-10 | 11:17

Mucho lol @Mr.Marteen

hoocheecoochee | 26-03-10 | 11:16

Geert Wilders vraagt : " mag ik mee doen ?"

Zeggen de andere "Nee Geert" op z'n limburgs wordt dat al snel "Neegurt"

En zo is alles te verklaren.

Mr.Marteen | 26-03-10 | 11:15

Toch weer grappig om te zien dat die linkse lullo's geen onderbouwde argumenten hebben en proberen deze man zwart te maken met lage pulp.

me_paranoia | 26-03-10 | 11:15

Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Balkenende niet gepest zou zijn. Midden op het schoolplein staat hij, iedereen spuugt en schopt hem, hij kijkt door zijn jampotbril en denkt, wacht maar als ik later groot ben pak ik jullie allemaal terug.
En voila...

Aart Z. | 26-03-10 | 11:14

Jager, neeger, wilder... who cares haha

Geert is gewoon een topper

Dannii Dumbass | 26-03-10 | 11:13

Ik ben er even niet en Van Pruisen is verdwenen. Is hij er niet meer?
B.t.w. Misschien had Geert wel een zachte G en een hele grote L.

Ikzitopjelip | 26-03-10 | 11:12

cast away

Flapgeit | 26-03-10 | 11:12

Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 10:58
Ik heb jarenlang op de basisschool een neger als vriendje gehad (toen mocht je nog neger zeggen). Ik noemde hem sjors, hij mij sjimmie (hoe ironisch). Wij waren duo penotti. Iedereen happy. En ineens mocht dat allemaal niet meer en was er bezwaar en moeilijk en lastig. Toen werd de negerzoen verboden. Ik vind donkere niet klinken en zwarte nog erger dan neger. Ik ken meerdere negers en die noem ik nog steeds neger en zij mij meneer. Lulkoek natuurlijk. Ook negers hebben een naam. Moraal: het maakt me werkelijkwaar geen ene moer uit welke kleur iemand heeft als we maar normaal doen. Waar ik wel problemen mee heb is dat superioriteitsgevoel van sommige finnen. Die kunnen werkelijkwaar geen greintje spot incasseren. Jammer.

Sliptong | 26-03-10 | 11:12

Superior Bastard | 26-03-10 | 11:02
Ik lag op zich wel goed op de scholen waar ik naar toe ging en ben bovendien nooit zo heel erg gevoelig geweest voor "discriminerende" opmerkingen omdat ik feilloos aanvoel wat wél en wat niet villein bedoeld is. En mijn ervaring is dat echt onvervalst racisme iets zeldzaams is in Nederland. Het is er wel maar ik ben het bijna niet tegen gekomen. Wél onderken ik een soort generiek anoniem racisme (je moet het toch een naam geven), je kent het wel. Van die opmerkingen als "ik bedoel niet jou er mee hoor maar al die andere (anonieme ..) buitenlanders. Ik noem dat niet echt puur racisme eerlijk gezegd en kom het tot op de dag van vandaag nog niet vaak tegen, ook niet bij Wilders stemmers.
Wél kan ik mij nog goed herinneren dat vroeg in de jaren 70 met name Surinamers de rol van Marokkanen vervulden. Veel van de vooroordelen en verhalen die ik anno 2010 hoor klinken mij dan ook bekend in de oren. Want ook wij hebben wat shit over ons heen gekregen hoor. Maar goed, ik geloof dat het leed geleden is en dat wij als groep behoorlijk in de pikorde gestegen zijn.

Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 11:11

oddfellow151 | 26-03-10 | 11:07
Boehoe!

Zeeschuimer | 26-03-10 | 11:11

@Robberto 9772
Klopt, degenen die het echt slecht doen zijn zullie die achter het Grote Grijze Gevaar aanlopen.

SheriffSharif | 26-03-10 | 11:10

Het niveau van zo'n publicatie zegt meer over het gedrag van het ongedifferentieerd grauw dan over Geert als individu. Een man die zijn kwaliteit van leven inlevert voor het vrije woord maar dat is kennelijk bijzaak geworden. Censuur is de norm geworden, pseudofatsoen waar vrijwel alle volksvertegenwoordigers en journaaiers blind in meegaan.

hoocheecoochee | 26-03-10 | 11:10

Kan het AD zich voortaan niet gewoon louter met de verkoop van K3- en Jantje Smit-meuk verkopen bezig gaan houden? Journalistiek is blijkbaar niet meer aan ze besteed...

Vote/View | 26-03-10 | 11:09

Er zijn heel veel verwarde mannen.

van Nazareth | 26-03-10 | 11:09

Blijft erbij dat ie zijn haren blondeert, om aandacht schreeuwt en lariekoek verkoopt.
Ik zeg niet dat homos dat ook doen hoor.
Niet alle homos zijn zo.
Echter nog triester is het gedrag van Geert afschuiven op een oud klasgenootje.
Manman, zelfs de EPPO schrijft beter.
Kansloos...

Aart Z. | 26-03-10 | 11:09

@Mamma5506
Uhm, misschien eens het linkje in het bericht klikken?

SheriffSharif | 26-03-10 | 11:08

Was hij vroeger ook kunstschilder?

plaklul | 26-03-10 | 11:08

Ah ja de goeie oude tijd dat priesters nog aan kleine jongetjes mochten zitten, dat leraren een oogje dicht knepen bij het totaal vernietigen van kinderkarakters door pesten, dat Neger nog een woord was dat prima tegen iedereen die geen "kickers" droeg geroepen kon worden.
Tijd voor een smerige en bedreigende IP actie tegen:
Kas Verhoef: voor het feit dat hij nooit de gepestte te hulp gekomen heeft en zijn ziel verkocht heeft aan het AD... is zijn twitter al bekend, facebook details , etc?
Sjefke(achternaam onbekend): details details vlug..
Ludde Gubbels: wegens niet ingrijpen terwijl zijn beroepsfunctie dat weldegelijk vroeg, wegens het hebben van een achternaam die sterk aan een NSDAP-er refereerd, wegens gedrag dat sterk aan de NSDAP refereerd.

Fred Janssen | 26-03-10 | 11:07

Laat anders wat studenten van de Universiteit Twente even een betrouwbaarheidsonderzoek doen over het AD.
Dit is een MEGAFAIL.

oddfellow151 | 26-03-10 | 11:07

*Oprecht medelijden heeft met iedereen die dit voor waarheid aanneemt, er serieus op ingaat en de verwarde man een lachkick achter zijn laptop bezorgt*

Superior Bastard | 26-03-10 | 11:06

hoog tijd dat geert 'de neger' wilders aangifte gaat doen tegen sjefke.

ik bin ein berliner8 | 26-03-10 | 11:05

@ Superior Bastard | 26-03-10 | 11:02
Bedankt. Dat was hilarisch.
*uitlogt en wat nuttigs gaat doen*

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 11:05

Dus iemand zit op de MAVO,wordt gepest,geslagen etc .En weet het desondanks tot kamerlid te brengen en een eigen politieke partij op te richten.Ergens doet ie iets dan niet slecht volgens mij....
Gevalletje sullige jaloezie van onze weblogger?

Roberto9722 | 26-03-10 | 11:04

De Verwarde Man is een satirische blog. Alle verhalen hebben een hoog uit je duim zuig-gehalte. Met andere woorden: Sjefke bestaat dus niet echt, en Geert was dus ook niet echt de negert van Venlo.

stevenpu | 26-03-10 | 11:04

kunnen ze van dat links zooitje niet alles uitzoeken kijken hoe die waren.
maar daar hoor je weinig of niks van.

mamma5506 | 26-03-10 | 11:03

ecologiste | 26-03-10 | 11:02
Satire.

Superior Bastard | 26-03-10 | 11:03

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 11:00
Hahahaha ! Webster ! Dat iritante kleine nikkertje hahaha ! Nee joh, ik ben twee meter. Dat is nu niets bijzonders maar in de jaren 70 gold ik als erg lang en groot, al was ik natuurlijk nog geen twee meter toen ik 12 was.

Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 11:03

In de film Independance Day hebben een neger en een jood de wereld gered...!

naatenireen | 26-03-10 | 11:02

Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 10:58
Hebben ze bij jou ook wel eens doppinda's voor je voeten gestrooid als je bij gym onder de douche vandaan kwam?

Superior Bastard | 26-03-10 | 11:02

Uit bijzonder goedingelichte kringen weet ik dat hij in ieder geval hetero was in de stad waar niets boven gaat.
Vervelend wanneer je zo openbaar over de tong gaat als Job en Geert. Van de Privé zou je zoiets verwachten maar toch geen gerespecteerde media?

ecologiste | 26-03-10 | 11:02

Hans Janmaat werd in zijn jeugd gepest door jongens die hem continu Jesse Owens noemden. Heel sneu!

LJBrinkhorst | 26-03-10 | 11:02

@ Robert van Effen | 26-03-10 | 11:00
Ik las "wilden". Maar dat zou niet netjes van jou en je schoolgenootjes geweest zijn.

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 11:02

Robert van Effen | 26-03-10 | 11:00
LOL

Sliptong | 26-03-10 | 11:02

Ik vind het nog steeds niks maar z'n haar zit tegenwoordig beter.

Watunflater | 26-03-10 | 11:01

Wij noemde negers vroeger op school wilders

Robert van Effen | 26-03-10 | 11:00

@ Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 10:58
*Bigi = Webster doorstreept*

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 11:00

Overcompensating heet dat. Net te blond en net te radicaal. Adoe zeg.

Heeft natuurlijk niets met z'n debiele zienswijzen te maken. Toch geinig.

Mike Oxlong | 26-03-10 | 11:00

Ik bedoel dat ik heel goed kan voetballen.

Biff Eagleburger | 26-03-10 | 10:59

Geert Obama Wilders: Yes we can.

Tiet Quitulaer | 26-03-10 | 10:59

Ik werd ook altijd neger genoemd en ben wel gewoon normaal en vriendelijk gebleven. Maar ik stak een kop boven de rest uit en was ook redelijk sterk en dat scheelde een hoop.

Bigi Bana Boy | 26-03-10 | 10:58

BTW Je kunt wel merken dat psychoanalyse uit het ziekenfondspakket is gegooid. De freudiaanse analytici hebben blijkbaar volop vrije tijd.

Tiet Quitulaer | 26-03-10 | 10:58

Verdoem. Als dat waar is heb ik het helemaal gehad met die gozer! Een beetje achter een haatspuwende frustraat aansjokken? Kom op zeg.

wil van reem-talma | 26-03-10 | 10:58

@ Robert van Effen | 26-03-10 | 10:55
Speerwerper der Eerste Klasse.

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:56

@Biff Eagleburger | 26-03-10 | 10:53 Als je lul zwart begint te worden, zou ik dat elastiekje er maar us af halen (voordat ie er afvalt).

Tiet Quitulaer | 26-03-10 | 10:56

@ Biff Eagleburger | 26-03-10 | 10:53
Geeft helemaal niks. Dinges Schumacher kan ook van jouw neus een prachtig Europees exemplaar boetseren.

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:56

Stamhoofd Wilders

Robert van Effen | 26-03-10 | 10:55

Pispaal heeft van hobby, beroep gemaakt. laat zich vrijwillig onderzeiken en vind het nog lekker ook. Hoe meer pis, hoe harder hij begint te blaten.

StuffKikker | 26-03-10 | 10:55

Biff Eagleburger | 26-03-10 | 10:53
U heeft dikke lippen?

Superior Bastard | 26-03-10 | 10:54

@ Carlitros | 26-03-10 | 10:51
Nope.

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:54

Wanneer wordt de heer korpschef Teun Visscher gepakt door een neger?

Ferrari-racer | 26-03-10 | 10:54

Anatomisch gezien ben ik ook gedeeltelijk neger.

Biff Eagleburger | 26-03-10 | 10:53

Nou, de laatste zin is in iedergeval wat geloofwaardiger.

bad to the bone | 26-03-10 | 10:53

Mja... ik werd vanaf mijn 19e "El Toro" genoemd, soms gebeurt het nog als er weer 's één lollig probeert te zijn.
Er is sindsdien bij mij ook een ander wereldbeeld ontstaan.
Ik voel met je mee hoor, Geert!! Echt. Ofzo...

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:12
=============================================================================

"El Toro"..... ben jij dat Bakker?

Carlitros | 26-03-10 | 10:51

Schoorsteenveger | 26-03-10 | 10:38
Eens
Google die Kas Verhoeff maar eens, die vent bestaat niet tot een paar dagen geleden.

oddfellow151 | 26-03-10 | 10:51

Dat geblondeerde haar vind ik nog wel het meest intigreren. Het is toch als de merel Dolf in Alfred Jadocus Kwak die zijn snavel zwart verft om als kraai door te gaan.

Flodder | 26-03-10 | 10:49

Pispaal pur sang blijkbaar. Duidelijk dat meneer nu wat geldingsdrang heeft. Maar ga het liever ergens anders doen en laat het liberale gedachtegoed wat je gebruikt om smerig racisme te pushen met rust a.u.b.

*Bidt stiekum iedere avond dat Bolkestein lijsttrekker VVD wordt*

rintelman | 26-03-10 | 10:48

Hahaha, blijkt dat dit verhaal over Wilders een hoax is. Check dan wat die dude van verwarde Man elders op z'n weblog over Balkenende orakelt! deverwardeman.wordpress.com/2010/02/24... Dat het AD dat ongecontroleerd overneemd zeg... U weet, Von Zeikhoven is niet verwilderst, maar ik zeg: Voor de RvdJ ermee, Geert!

F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 10:48

ja ik bedoel pispaaltje natuurlijk en niet pisplaaltje... moeilijk woord ook

Dannii Dumbass | 26-03-10 | 10:47

Geert doet alleen maar zijn naam eer aan.. ff wat Wilders moetie gedacht hebben met dat haar *grinnikt* Ik vind het nog steeds een topper. Mensen die vroeger het pisplaaltje waren gooien vaak hoge ogen op latere leeftijd, GO GEERT!

Dannii Dumbass | 26-03-10 | 10:47

Dag in dag uit praatte ik op hem in dat hij geen neger was, maar hij had zich helemaal afgesloten.”
---
Dat heeft hij nu weer.
Die slachtofferrol werkt weer fijntjes...

da wizard | 26-03-10 | 10:47

@ Zeeschuimer | 26-03-10 | 10:44
We vragen het aan Bigi Bana Boy... die zal daar vast een goed doordachte mening over hebben.

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:46

GW en JP hebben toch een raakvlak met elkaar.

Dat wordt de skatende pispaal coalitie.

HalalBal | 26-03-10 | 10:45

Wat zou de zwarte medemens hiervan vinden?

Zeeschuimer | 26-03-10 | 10:44

Weten we trouwens wel zeker dat het niet door 's mans vroegere haardracht komt? Komt hier namelijk net een negerT voorbij die met jaloezie die krullenpracht bekeek.

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:44

Weest gegroet | 26-03-10 | 10:40
Over stemmingmakerij en populisme gesproken. ;

Sliptong | 26-03-10 | 10:44

Bukoswski | 26-03-10 | 10:36
Omdat er een zelfde soort verhaal van de messias JC gelinked is? Wat overigens geloofwaardiger overkomt dan een plempsel van de (huhum) Verwarde Man.

Sliptong | 26-03-10 | 10:42

@Kas verhoef! Mooi dat je zijn klasgenoot was en aan de pesterijen mee hebt gedaan (oh nee jij was het niet he, nou ja alleen soms en dan deed je het voor Geert )
Laat de analyses liever aan de reaguurders over, ja!

azijnseikerT | 26-03-10 | 10:42

De kopvoddentaks was een ideetje van Frits, de fietsenmaker uit Venlo.

"God, wat hebben we daarom gelachen. En dan brengt Geert het met zo’n uitgestreken, serieuze kop in de Tweede Kamer. Machtig mooi!” Ook vinden de Limburgers het leuk om uit te proberen hoe ver ze kunnen gaan. De uitspraak van Wilders dat de Turkse leider Erdogan een freak is, was daar een gevolg van. “Dat zegt hij nooit, dachten we. Maar dan doet hij het toch hè. Het kan hem niks schelen”, lacht Körver. “Dat is genieten hoor. Dan zitten we hier voor de tv te gieren met een bak chips op schoot.”
deverwardeman.wordpress.com/2010/03/20...

Kan dat ook in het AD?

tipo | 26-03-10 | 10:42

correctie: terug sturen naar waar hij vandaan komt.

Ik weet het beter | 26-03-10 | 10:41

Nogmaals zal ik hier aangeven dat Geert Wilders' frustratie met Noord-Afrikanen en Islamieten waarschijnlijk voortkomt uit het feit dat hij in Utrecht in Kanaleneiland heeft gewoond, een wijk vol schotelflats, hangjongeren en hoofddoeken.

In deze wijk is het niet leuk wonen als je blank bent.

Zealot | 26-03-10 | 10:41

@ Lying Dutchman | 26-03-10 | 10:38
Geeft niks joh, kan de beste overkomen zeg ik altijd maar.

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:41

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:12
Kekke roepnaam. Moet je trots op zijn. Beter dan Hassan, Ali, negert, lange, kleine, dikke, schele of slome genoemd te worden. En al helemaal niet in een zin.

Sliptong | 26-03-10 | 10:40

Copy paste AD die copy past De verwarde man deed. Zo, tweemaal nieuws gemaakt en de economie weer verder een boost gegeven.. Is redacteur nog een echt beroep of valt het in de categorie betaaltitel zoals we dat kennen van de communistische heilstaat zonder werklozen? Als je het stuk op de verwarde man over de denktank in de kapsalon leest weet je toch wel uit welke hoek de wind waait, stelletje papagaaien.

Weest gegroet | 26-03-10 | 10:40

misschien is thee drinken met geert en hopen dat het goed komt inderdaad niet de goede oplossing.
ik stel daarom voor om zijn rechtse aanpak ook tegen zijn eigen intolerantie te gebruiken: pek, veren, paspoort afpakken en het land uit zetten.

Ik weet het beter | 26-03-10 | 10:40

Zoals ik op dat weblogje ook al geplempt heb: Satire is blijkbaar moeilijker te onderkennen dan verwacht.
Maar dat zelfs de redactie van een "gerenommeerd dagblad" niet over die gave beschikt doet mij huiveren.

Superior Bastard | 26-03-10 | 10:40

60CX | 26-03-10 | 10:34

De strekking van uw betoog is mij niet helemaal duidelijk.

oddfellow151 | 26-03-10 | 10:38

Op mijn vroegere school zou iemand die Sjefke heette gepest worden.

Dommelsch | 26-03-10 | 10:38

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:35
Oh... niks hoor, sterker nog, ik heb een verbod om binnen een straal van 1000 mtr bij een basisschool te komen.

Lying Dutchman | 26-03-10 | 10:38

Hoax.

Schoorsteenveger | 26-03-10 | 10:38

En Geert lacht al die vroegere klasgenoten keihard uit, vroeg het pispaaltje en nu de aankoment PM van NL.

Russian 4.0 | 26-03-10 | 10:37

*zingt* Niemand pest zijn eigen Geert al-leeeeeeeennn!
(vrij naar Willy en Willeke Alberti)

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:37

Lekker boeiend wat er vroeger gebeurd is.

Mocht Job Cohen vroeger geen huisdieren thuis, dat hij nu zo driftig marokkaantjes verzameld?

Vogelbeest | 26-03-10 | 10:37

Waarom is er zoveel belangstelling voor de achtergrond van deze man ? Geachte AD is het misschien niet nuttiger om zijn standpunten te bespreken en desnoods die aan te vallen met redelijke argumenten ? Of lukt dat eigenlijk niet en gaan we het dan maar proberen met karaktermoord ?

Marcus Porcius Cato | 26-03-10 | 10:37

Het is altijd al duidelijk geweest dat het een zwaar gefrustreerd individu was, getergd door de maatschappij. Dit is (doch ietwat subjectief) een interessant puzzelstukje.

Rafapaz | 26-03-10 | 10:36

GS, haal die hand is uit Geert's broek, we worden allemaal nat zeau

Bukoswski | 26-03-10 | 10:36

Na de demonisatietroef, de strafbare feitentroef, de joodse periodetroef wordt nu de pispaaltroef ingezet. Alles voor de juiste zaak. De zaak van alwetend, intellectueel, belezen, bezorgd, marcherende laarzen horend links. Opdat wij maar nederig mogen buigen voor deze elite van progressieve vrijdenkers. Buig buig buig. Hulde aan die toppers. Die het land in een deplorabele staat hebben doen laten verkeren. Ik buig alleen om de grond te bespugen waar dat schorem loopt. En straks feest of ah en oh als een Volkert 2.0 GW deaudschiet? Goed hoor.
-
Dikke [email protected] JC was en is waarschijnlijk nog steeds een luie flikker. Nuff said.

Sliptong | 26-03-10 | 10:36

Vroegah was het AD best een goede krant. Tegenwoordig afgezakt tot het niveau van een tweedehands schoolkrantje.

MarV | 26-03-10 | 10:36

@ Lying Dutchman | 26-03-10 | 10:34
En wat doe jij op schoolpleinen? Nou?

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:35

[email protected] Dutchman | 26-03-10 | 10:34

Alleen jammer dat het waar is.

Vogelbeest | 26-03-10 | 10:35

landlopertje | 26-03-10 | 10:31
Veel genoemde gevolgen van bullying..
Maar het slaat natuurlijk nergens op. Geert 'de wigger' WIlders was dus een neger. Nou leuk, en nu?

Zeeschuimer | 26-03-10 | 10:34

Alsof Limburgers zelf blank zijn, zo dicht bij de evenaar.

lijm11 | 26-03-10 | 10:34

En Cohen bedroog zijn aan rolstoel gebonden vrouw ook al in zijn jeugd.

GraafTel | 26-03-10 | 10:34

Sjefke = Bijstandskoning.

tipo | 26-03-10 | 10:34

Hahaha, wat een verhaal. Als het echt is vind ik het wel zielig voor Geert. Mooi fotootje overigens, wat een lijkt hij daar op albino negert zeg. Geert is negert, negert, negert, lekker puh, haha, sliepuit.

60CX | 26-03-10 | 10:34

Tegenwoordig is het moeilijk om op het schoolplein iemand geen neger te noemen.

Lying Dutchman | 26-03-10 | 10:34

Ashtrey | 26-03-10 | 10:27

Oh sorry, ik bedoelde Sandra Reemer.

LJBrinkhorst | 26-03-10 | 10:32

Mooie bron, AD.

tipo | 26-03-10 | 10:32

Jurk Hoi Daar | 26-03-10 | 10:27
Nou, daar schijnt na zijn laatste haarbleekexperiment ook weinig van over te zijn.

Bos Hout | 26-03-10 | 10:31

Njah, een beetje zwak om met zo'n dingen te komen. Wie weet of dit waar is? Kan iemand het überhaupt fatsoenlijk bevestigen? Nee. "een of andere out leerling kwam en zei dit en dat". Who cares! Ik ben niet een rasechte PVV-stemmer, maar: Ga eens gauw op een fatsoenlijk niveau het debat aan!!

(@ alle Limburg haters [bv Anoruft 10:21], get a life)

JL1 | 26-03-10 | 10:31

Dus hij heeft alleen HAVO en wat LOI shizzle? Da's nie veul!

petros666 | 26-03-10 | 10:31

@Zeeschuimer | 26-03-10 | 10:24 : serieus: waar haal jij deze wijsheid vandaan?

Wilders is blijkbaar terug gaan pesten, naar de nieuwe onderliggende groep in de samenleving.

landlopertje | 26-03-10 | 10:31

@ Kaas 82+ | 26-03-10 | 10:12
What'sin a name? Sjefkje, Jozef, Joop, Joep, Sef.

De Sjefkes van toen zijn de Joopen van nu dus opsporen kan idd niet zo moeilijk zijn.

tinkerbell5509 | 26-03-10 | 10:30

Geert Wilders is net Michael Jackson, vroeger een neger

Lardeerik | 26-03-10 | 10:30

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:27
Ja, als die pinguïns hem ook voldoende geven.. Wellicht is Geert nu de pestkop, en die grote kerels zijn slachtoffers. Hij moet toch wat om zich te vermaken.

Zeeschuimer | 26-03-10 | 10:30

Hij kon gewoon goed basketballen

Robert van Effen | 26-03-10 | 10:30

De woorden van iemand die zich een verwarde man noemt, overgenomen door het AD. En dat dienen we serieus te nemen? Nee, toch zeker.
Geert Wilders lijkt in niets op het geschetste beeld. En als het al waar zou zijn, dan hulde voor wat hij geworden is.

De zoveelste mislukte poging om hem als een niet serieus te nemen iemand af te schilderen.
Ik wens Geert's opponenten toe dat hun levensverhalen, inclusief alle nare en smerige details, spoedig publiek worden, en dat ze dit jaar 236 keer bedreigd worden.

Fijnstoffer | 26-03-10 | 10:30

Wat zal Sjefke nu in de rats zitten als GW de komende TK-verkiezingen gaat winnen (hoort al laarzen over kinderkopjes marcheren waar Sjefke woont).

FrankVeer | 26-03-10 | 10:29

Linksche politiek krijgt inmiddels Amerikaanse modder-gooi trekjes wat erg twijfelachtig en ronduit smerig is. Niet ter zaken doende verhalen om de tegenstander zwart te maken. Neger was hij al.

Stroopdoos | 26-03-10 | 10:28

6 Following, 11 Followers
maar hij twittert nog niet zo lang lol

Interpoolbal | 26-03-10 | 10:28

@ Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:23
*reistip ijverig in agenda noteren doet*

F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 10:28

Dus Geert heeft een enorme klabanus?

Jurk Hoi Daar | 26-03-10 | 10:27

tm2000 | 26-03-10 | 10:24
Is jouw redenatie. Ik vergelijk alleen Sjefke toen en Wilders nu en zie overeenkomsten.

Bos Hout | 26-03-10 | 10:27

Dus toen werd er al gediscrimineerd. Zij oude klasgenoeten stemmen nu vast vol trots op hem... terecht.

Bill le Koek | 26-03-10 | 10:27

LJBrinkhorst | 26-03-10 | 10:25
Heau heau gaarne geen Indo's vergelijken met molukkers.

Ashtrey | 26-03-10 | 10:27

@ Zeeschuimer | 26-03-10 | 10:24
Nietes!! Geert is nooit alleen. Hij wordt altijd omringd door een schare grote kerels in donkere pakken met een chagrijnige harses.
Zo. Waar blijf je nú met je psy... spy... psychologie van de kouwe grond!?

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:27

Wahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Is dit serieus wat links als aanval heeft? Ik mag toch voor hun hopen (stiekem hoop ik dus van niet) dat ze bij de debatten met wat inhoudelijks komen.

Nouja Links en inhoudelijk kan natuurlijk niet, maar dat ze het in ieder geval kunnen laten lijken alsof ze inhoud en onderbouwing hebben. Doen alsof kunnen ze tenslotte wel.

DasUnterMensch | 26-03-10 | 10:27

Het gebeurt altijd en overal maar heeft ook altijd serieuze gevolgen.

Stroopdoos | 26-03-10 | 10:26

Hij heeft ook wel wat weg van Giovanni van Bronkhorst.

LJBrinkhorst | 26-03-10 | 10:25

“Wij hadden op school, en überhaupt in Venlo, vrijwel geen allochtonen"
Was Wilders al zo vroeg in de politiek?

Robert van Effen | 26-03-10 | 10:25

maar vast geen islamitische neger

sambalbaj | 26-03-10 | 10:25

Bos Hout | 26-03-10 | 10:15
Volgens die redenatie wil Wilders dus graag op degene lijken tegen wie hij aanschopt, Wilders = Wanna Moslim???

tm2000 | 26-03-10 | 10:24

De gevolgen van pesten zijn inderdaad erg onprettig:
- Schoolresultaten gaan achteruit, de kans op school verlaten wordt groter. Hierdoor wordt Geert zijn kans op de arbeidsmarkt kleiner en kan het leiden
tot een werkkring waarin het slachtoffer geen voldoening vindt of zelfs helemaal geen werk vindt.
- Het zelfbeeld van het slachtoffer daalt.
- De gepeste sluit zich vaak af en trekt zich veel terug. Geert ontwikkelt verder geen sociale vaardigheden meer.
- Geert is onzeker geworden in relaties en raakt in een sociaal
isolement: hij is eenzaam en blijft waarschijnlijk eenzaam.
- In het uiterste geval kan Geert zelfs zelfmoord overwegen, als
enige uitweg uit de situatie.

Zeeschuimer | 26-03-10 | 10:24

@ F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 10:21
Ik zeg: doe een lang weekend Île d'Oleron en je zult me dankbaar zijn.

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:23

+ 10 voor de eerste vrouw of heaumeau die hier plempt:
"ik zou 'm doen"

oddfellow151 | 26-03-10 | 10:23

Overigens is het met zo'n achtergrond wel verklaarbaar dat Wilders geen zin heeft om mee te gaan met de mening van meerderheid. De meerderheid heeft hem nooit geaccepteerd. Lone wolf mentaliteit.

AnoHuf | 26-03-10 | 10:23

Nou, die 'bron' is me wat zeg. Wat een onzinsite is dat... inderdaad geschreven door een verwarde man. Krijg de indruk dat alles wat daar staat verzonnen is door een of andere gestoorde frustie.

iwoj | 26-03-10 | 10:23

-weggejorist-

Kutsnob | 26-03-10 | 10:23

De verwarde man... dat is toch diegene die verzonnen verhaaltjes de wereld in helpt... nog zo'n uit de duim gezogen verhaal (weet trouwens niet eens het verschil tussen een psychiater en een psycholoog volgens mij):
deverwardeman.wordpress.com/2010/02/24...

vpilf | 26-03-10 | 10:22

Guttegut voer voor psychologen, alsof die blonde luis in de pels nu ineens ongeschikt is.

Ashtrey | 26-03-10 | 10:22

@ widtvoet ® | 26-03-10 | 10:18
Oesters... Zijn die er nog dan, met al dat Japanse import gespuis?

F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 10:21

Ik roep al langer dat mensen die Venlo kennen Geert Wilders pas echt kunnen begrijpen. Ze praten er een Duits dialect en ze haten Duitsers. Why don't you kill yourself?

AnoHuf | 26-03-10 | 10:21

"Sjefke, een populaire jongen
Woeha, ha , ha, bij ons zou je met zo een naam geen kans hebben gehad op de positie "populaire jongen"

patrick023 | 26-03-10 | 10:20

Aha, psychologiseren is een communistisch trekje.

En-el Hak | 26-03-10 | 10:20

Het kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat hij 10 jaar in Kanaleneiland tussen de opgefokte kutmarokkaantjes en gekke Islamieten heeft gewoond.

Of is dat slechts bijzaak?

Zealot | 26-03-10 | 10:20

Ik ken een hoop Indo's, maar geen een lijkt er op Geert Wilders.

Boeuf Bourguignon | 26-03-10 | 10:20

Dat zijn de kerntaken van een leidinggevende, vergaderen en delegeren. Niks nieuws dus.....

random gast | 26-03-10 | 10:20

Wat een typisch linkse manier van een politieke discussie aangaan weer.
Geerst Wilders heeft een raar kapsel, hij is geen blanke, hij wer gepest. So what?
Ik ben absoluut geen Wilders aanhanger maar erger me mateloos aan het gebrek van niveau.
Waarom is links tegenwoordig een vergaar pot van middelmatige mensen geworden? Waarschijnlijk omdat de slimmere mensen die vroeger links waren nu allemaal rechts zijn.
Ambtenaren en soortgelijk nutteloos en onkundig volk hou je dan over.
Journalisten horen trouwens ook bij deze middelmatige groep in Nederland.

Lompe Loel | 26-03-10 | 10:19

-weggejorist-

Pipi Langfap | 26-03-10 | 10:19

Job Cohen ís een luie flikker.

Mr.V8 | 26-03-10 | 10:18

Of je Youp hoort spreken. Die voerde in "De waker, de Slaper en de Dromer" iets soortgelijks op: bij gebrek aan negerTs werd een blauwe (heaumeau) maar bestempeld als negerT. Soms als IndonegerT als kme het goed herinner. "Niet alleen van de verkeerde kant maar ook nog van de verkeerde kleur!"

*oesters gaat plukken*

widtvoet ® | 26-03-10 | 10:18

Mutsaerts

Dit is al bijna 2 jaar oud nieuws

patrick023 | 26-03-10 | 10:18

En vervolgens noemt Wilders Erdogan een idioot, waarop Erdogan voorstelt om Turkstalige scholen in Duitsland te beginnen.
www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/articl...
Als Sjefke dat toen geweten had.

spanarchist | 26-03-10 | 10:18

Hij die zonder zonde is spant de eerste Zweedselaken.

Hanxie | 26-03-10 | 10:18

Ludde Gubbels, de inmiddels gepensioneerde leraar van Wilders, heeft echter wel een vermoeden. “Wij hadden op school, en überhaupt in Venlo, vrijwel geen allochtonen

Zo maar dat is ff lekker heeeeeeeeeeeeeeel snel verandering in gekomen!

Bes Nedenpeil | 26-03-10 | 10:17

Goed verhaal. Wat er maar weer eens voor pleit een psychologische test standaardonderdeel te maken van het onderzoek naar iemand’s geschiktheid voor de Tweede Kamer. Taboe? Welnee, daarmee voorkomt het ‘gezonde verstand’ dat het geregeerd kan worden door rancuneuze, gekrenkte mafketels.

F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 10:17

Als ze hem nou de Arabier hadden genoemd, had ik het begrepen.
Overigens lijkt die Cohen me een prima premier. Een goede manager heeft het niet druk.

niet voor de hond | 26-03-10 | 10:16

tm2000 | 26-03-10 | 10:12
Nee, Sjefke was de Wilders van die tijd. Beetje schoppen tegen iemand die er anders is.

Bos Hout | 26-03-10 | 10:15

Brekend: Wilders Slachtoffer Bende van Venlo.

Rector Reflector | 26-03-10 | 10:15

AD links? Laat me niet lachen!

Tiel | 26-03-10 | 10:15

Sinds wanneer is het AD links?

ach, jij.. | 26-03-10 | 10:14

Dus Geert en Abduljabbar van der Ven kunnen elkaar de hand schudden.

Ik denk dat Geert in Venlo door een grote negerpater is genomen en dat zijn complexen daardoor komen.

Bos Hout | 26-03-10 | 10:13

Dus Geert was eigenlijk de "Butters" van zijn lagere school?

CynicalBastard | 26-03-10 | 10:12

tinkerbell5509 | 26-03-10 | 10:09
Met zo'n voornaam moet dat toch niet moeilijk zijn?

Kaas 82+ | 26-03-10 | 10:12

En Sjefke was dus een Noord-Afrikaan??? Ik zie de link anders echt niet...

tm2000 | 26-03-10 | 10:12

de een gaat na een rotjeugd op youtube southpark afzeiken en de ander gaat de politiek in... zoiets?

Interpoolbal | 26-03-10 | 10:12

Mja... ik werd vanaf mijn 19e "El Toro" genoemd, soms gebeurt het nog als er weer 's één lollig probeert te zijn.
Er is sindsdien bij mij ook een ander wereldbeeld ontstaan.
Ik voel met je mee hoor, Geert!! Echt. Ofzo...

Multiflauwekulti | 26-03-10 | 10:12

Kletskop | 26-03-10 | 10:09
Ik doe mee!

Kaas 82+ | 26-03-10 | 10:11

De linkschmenschen zijn wanhopig geworden...

King Kermis | 26-03-10 | 10:10

Dit zegt toch meer over Sjefke en die kudtschool die niks deed dan toekijken dan over Wilders?

Trouwens kan er niet even uitgezocht wie "Sjefke" was en wat er van hem terecht gekomen is?

tinkerbell5509 | 26-03-10 | 10:09

Kunnen we Sjefke alsnog in elkaar trappen?

Kletskop | 26-03-10 | 10:09

Kids zijn nu eenmaal hard onder elkaar.

C.Mill | 26-03-10 | 10:08

Gezien zijn houding tegen 'buitenlanders' op het schoolplein zal Sjefke nu ongetwijfeld een PVV-er zijn.
Oh zoete ironie....

JanVergoor | 26-03-10 | 10:08

whadup G

gepenTang | 26-03-10 | 10:07

Ik vind Sjefke nu al naar met zijn kudtverhaaltje.

Wijnand Duyvendak | 26-03-10 | 10:06

Een docent die Gubbels heet....

Quichegerechtigde | 26-03-10 | 10:05

En JP nam altijd een appel mee voor de juf en klopte na schooltijd de wissers uit.

widtvoet ® | 26-03-10 | 10:05

Geert, wij houden wél van je! Knuffelen?

peppievankokkie | 26-03-10 | 10:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken