Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Marokkanen starten videokanaal voor politiegeweld

wheeeliemookert.jpgPrima initiatief weer van de hangmookertjes te Oosterhout. Gasten daar in Brabant hebben nogal wat bonje met de politie, en daarom is er in de peer group van rondhangende scooterkraagjes een SMS uitgegaan om die overijverige polities toch vooral te filmen als er weer eens "overdreven gesurveillleerd" danwel "op irritante wijze naar ID-bewijzen gevraagd" wordt. U moet weten dat die arme knullen daar in Oosterhout soms wel "drie keer in een kwartier" lastig gevallen worden door de politie. Check krantenbericht. Momenteel voelen de jongeren zich opgejaagd door overdreven surveillances van de politie: bij de sporthal, De Bunthoef en ook het AC restaurant, komen ze wel drie keer in een kwartier de parkeerplaats oprijden. Iedere Marokkaan wordt om de haverklap om zijn legitimatie gevraagd. (BN/DeStem) Fokking irritant, inderdaad. Zit je net lekker met je scootert een wheelie te performen tussen die bejaarden in het AC-restaurant, komt er zo'n pet naar je Ausweis vragen. Dan is de lol er snel vanaf. Het is goed dat zulks nu eens goed in beeld wordt gebracht. In elke straatterrorist, capuchonkloodtzak of haatbontkraag schuilt immers ook een camjo danwel een cinefiel getalenteerde burgercameraman. Kom maar op met die filmpjes van vervelend politiegedrag. We zien het wel verschijnen op deze speciaal aangemaakte YouTube Feed voor Oosterhout. Dumpen maar!

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Ab Surd | 11-03-10 | 08:40

Dat doen ze waarschijnlijk in opdracht van abu jahjah van de
arabies Europese (???) liga.
Deze muzelman agitator liet in Antwerpen de pliesie volgen omdat de Antwerpse pliesie de bontkragen van noord-afrikaansche afkomst scherp in de gaten hield om dezelfde redenen alsch in Oosterhout.

wachtmeester de bruy | 11-03-10 | 08:26

@ widtvoet ® | 10-03-10 | 10:46
Over de Twit. Elk fincident in NL kunnen volgen lijkt me lachen. Kan iedereen z'n locale fincident melden. Maar ook goed om te kunnen zien wie, wanneer, hoevaak ect. Maar ook of er ooit een oplossing voor is gevonden. Welke straffen er voor zijn gegeven. Het moeilijkst lijkt me om het overzichtelijk te maken. Iemand idee hoe zoiets er uit zoumoeten komen te zien? Ik zie dit wel een hele site worden.

Da was ik nie... | 11-03-10 | 01:08

dames waar hebben we het over is het niet zo dat er ook gevangenissen waren voor dat er marokkanen in nederland kwamen. Dit betekend dat Nederland ook een land van bandieten en verkrachters was voor dat marokkanen kwamen. Het is wellicht wat erger geworden maar met een groep van 300000 (als ze allemaal slecht zijn) de criminele actieviteiten voor een natie met 17 mil inwoners plegen is toch niet de realiteit. Trouwens de groep van Holleeder (the Don van Nederland) bestaat toch ook niet uit marokkanen terwijl wat er daar gebeurd veel erger is als wat jonge Marokkantjes doen. Daarnaas is het voor Nederland eens een keer de tijd de vinger naar zich zelf te wijzen. Dit omdat ze wel tegen Marokkanen kunnen zeggen dat bij een fout eerst naar zich zelf moeten kijken, is dit een situatie dat de Nederlander naar zich zelf moet kijken en toegeven wat voor fouten er in het verleden zijn gemaakt.

Aka

Niet de socialistische bondkraag maar een van Oranje Nassau

motske | 10-03-10 | 23:09

Ik stel voor om een youtube kanaal te starten waarin we de politie aanmoedigen om die idioten nog harder aan te pakken.
Echt waar halen ze het gore lef vandaan om zo'n kanaal te starten, ratten.

Poepus | 10-03-10 | 22:13

Het protest van ferme boy Verhagen bestaat eruit met de Moorse ambassadeur een straf kopje thee te drinken en flink te vragen waarom de uitgewezen Christenen niet eerst voor een Islamitische rechtbank hadden mogen verschijnen.

O God, welke afschuwelijke zonde hebben we begaan dat we met dit soort schertsfiguren zitten opgescheept?

lijm11 | 10-03-10 | 21:22

sinds deze discussie is begonnen zijn er 2 overvallen en 3 geweldsmisdrijven gepleegd
door (noem een een bevolkingsgroep??) en dat is wat het schandelijk maakt, dat er niets aan gebeurt.

hetoog | 10-03-10 | 21:13

In het geval van marokkanen ben ik voor meer politiegeweld. Veul meer zelfs.

Dr.Zeldenrust | 10-03-10 | 20:54

Hoelang moeten we nog aanzien dat Verhagen met volle teugen geniet van een warme Marokkaanse gouden regen, na een obligaat protest (pis me niet weer de bek vol) en at the same time het Nederlandse volk schoffeert?

Dit twitterende watje van buitenlandse zaken had direkt wat van deze scooterboys moeten droppen boven Casablanca.

lijm11 | 10-03-10 | 20:35

_- ViXXeN -_ | 10-03-10 | 19:18

Daar twijfel ik niet aan. In hoofdzaak gewelddadige uitdrukkingen van criminaliteit, gedegenereerdheid, primitiviteit, asociabiliteit, onvermogen, onverstand, sectarisme, fanatisme, hypocrisie, plat opportunisme, enzoverder, enzovoort.

Tricephalus | 10-03-10 | 19:29

Tricephalus | 10-03-10 | 18:23

Maar marokkaantjes zijn ook overijverig, jahaa!
Ze zoijn de beste in wheëlies, erg snel in de detailhandel, erg creatief met uitdrukkingen.,,, beter dan jij.
Ze hebben Ook voldoende tijd om dit te kunnen trainen...

_- ViXXeN -_ | 10-03-10 | 19:18

-weggejorist-

_- ViXXeN -_ | 10-03-10 | 19:18

Incest is de-evolutie.

Zo jammer! | 10-03-10 | 18:39

@ An die ARBEIT | 10-03-10 | 15:00

Nee hoor, geen PVV. En als dat wel zo was zou ik dat ook vertellen . My suggestion : zorg jij nou maar eerst dat je je zwitsalletje kwijtraakt : dat praten we verder. Op jezelf gaan wonen zou ook helpen...

bello | 10-03-10 | 18:27

Marokkanen worden teveel gecontroleerd? Overijverige acties van een overigens afwezige politie? 't Zou mij verbazen. En als het al zou kloppen, deze smeerlapperij verdient het gewoon.

Tricephalus | 10-03-10 | 18:23

Vooral blijven filmen als de lange wapenstok getrokken wordt. Wees dapper en blijf vooral staan filmen. Midden in het gevecht, als een echte sjoernalist. Zet wel even een pet op met 'pers' erop, want ik krijg zomaar het flauwe vermoeden dat Oom Sabeldanser een onweerstaanbare drang krijgt om juist de lange lat in het filmertje zijn bontnekje te leggen. Niets menselijks is ook onze plisie vreemd, niet?

blaster | 10-03-10 | 18:08

-weggejorist-

Piet de Pad | 10-03-10 | 17:59

Eindelijk eens positief nieuws over mijn vrienden in het blauw. Hulde mensen, doen jullie toch nog wat nuttigs in diensttijd.

Oogkoek | 10-03-10 | 17:37

Pjongens de spanning stijgt hier. WAAR blijven die belden, ik wil nu eindelijk wel eens zien hoe een goed politiekorps in actie is.

Maen | 10-03-10 | 17:35

@Vieze Freddy
De tegenhanger van dit kanaal is te vinden op Nederland 1. Die noemen we Opsporing Verzocht.

Standard | 10-03-10 | 17:34

@ ecologiste | 10-03-10 | 17:10
Helaas... Weer fout... Ik zou me als ik u was toch heel intens diep gaan schamen voor al die foute conclusies! Ik begin me af te vragen hoe u kunt functioneren in het dagelijkse leven.
Als u nu eens goed gaat lezen in plaats van gefrustreerd slechte bronnen gebruiken voor een nog gefrustreerder politiek standpunt (overigens, geen scherpe reactie meer op mijn reactie?), zult u gaan zien dat ik dat ook helemaal niet doe. Sterker nog, mijn voorkeur ligt op een heleboel vlakken zeer rechts. Wat mij betreft hoeft de PvdA (net zoals het CDA overigens..) ook een tijdje niet meer te regeren...

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 17:19

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 17:04
"Even voor de beeldvorming, u was echt al politiek begaan in de jaren '70 of heeft u dat ergens uit een flyer van een extreem-rechtse lobby gelezen?"

Tsjonge u bent gewoon een schooljongen, ontmaskert! maar ook al was u een PvdA-er of ander linkse kerkganger, u kunt nooit weerleggen dat PvdA beloftes doet die het niet kan nakomen maar wel een zware wissel trekt op de welzijnstaat.

ecologiste | 10-03-10 | 17:10

@HaileyHeroine

Hoewel ik ervan overtuigd ben dat je fake bent, vind ik -na je posts van vandaag nog eens doorgelezen te hebben- dat je ten onrechte bent geband. Andere reaguurders die flink tegen je tekeer gingen hadden dat lot meer verdiend.
Je hebt er niets aan, maar ik wilde het je toch even laten weten.

Prof. D.A.H. Vintik | 10-03-10 | 17:08

Leuk al die wikipedia visies, dat helpt echt

ceeswing | 10-03-10 | 17:07

@ ecologiste | 10-03-10 | 16:56
Dat klopt, hier ook
www.parlement.com/9291000/modulesf/g6e...
leuk dat op wikipedia niet vernoemd wordt dat het ook omschreven werd als een centrumrechtse sociaaldemocratische partij... Enig idee wat dat wil zeggen, of moet u dat ook opzoeken? Centrum rechts, als in niet links? Dus als u het zelf even gelezen had, dan had u kunnen weten dat het een partij opgericht was door ontevreden PvdA'ers...

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 17:04

Als je een videokanaal kan starten kan je toch ook gaan werken, of zeg ik nou iets geks?

puntkomma?! | 10-03-10 | 16:51

@ ecologiste | 10-03-10 | 16:33
"Gewoon een beetje googlen"?
De artikelen goed gelezen? Enig idee wat DS'70 voor partij was?

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 16:50

Loes6 | 10-03-10 | 15:17
Heb 20 jaar in Wosterhout gewoond nu woon ik 4 jaar in Breda wat een verademing. Ik snap zoiezo niet dat de Bunthoef nog open is moslims kunnen nu toch mooi naar d'r nieuwe moskee, gelegen naast een woonwagenkamp....
Ach ja een clubhuis met van die ruige brommerrijders is ook niet fijn.

Lennon | 10-03-10 | 16:45

Gaan ze video's in hun kanaal draaien?

cekars | 10-03-10 | 16:36

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 16:21
zie mij antwoord op 16:33

ecologiste | 10-03-10 | 16:34

Gewoon een beetje googlen ook al zal de PvdA er alles aan doen het zoveel mogelijk te bedekken. Ga maar even lezen en wakker worden:
"Een uitzichtloze situatie", was de sombere prognose van de oude Dr. Drees sr. in 1974. "Absurd", zei hij, en dat sloeg indertijd op de helft van de Surinaamse bevolking die naar Nederland kwam en de groeiende stroom gastarbeiders.
christelijkestartsite.nl/index.php?opt...

Debat over immigratie gesmoord door 'linkse kerk'
www.nrc.nl/binnenland/article1548844.e...

ecologiste | 10-03-10 | 16:33

Wat een rascistisch kutland dat je ID wordt gevraagd nadat je met z'n zessen een vrouw van 83 hebt beroofd van haar spaarcentjes. Hup, aanklagen die politie.

PG4161 | 10-03-10 | 16:31

@ ecologiste
Even voor de beeldvorming, u was echt al politiek begaan in de jaren '70 of heeft u dat ergens uit een flyer van een extreem-rechtse lobby gelezen?
@ psycho_3
Dat is fijn, maar ik hoop dat je kunt accepteren dat ik iets anders hoop voor Nederland?

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 16:21

ceeswing | 10-03-10 | 16:06
Bedoel je crime wise of het weer?

psycho_3 | 10-03-10 | 16:17

@psycho-3 das beter dan Detroit
@ecoliste wanner geeft u oplossingen en visies, u ratelt maar door

ceeswing | 10-03-10 | 16:06

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:26

U wilt natuurlijk dat we vooral door moeten gaan met het opnemen van kansloze moslims die niet willen integreren en vol op onze remmen gaan staan waardoor de ontwikkeling in NL sinds de begin jaren 70 in veel sectoren is komen stil te staan en u weet stilstand is achteruitgang.
Mag ik raden. U heeft vast een baan in de zieligheidsindustrie? Wacht maar sociaalpokeraar totdat u ontslagen wordt. Want die industrie is een fake industrie die netto alleen maar geld kost. De lasten zijn vele maken groter dan de baten. In de vrije markt was u allang ontslagen. Overheids en semioverheidsdienaren zijn zo kortzichtig, maar jullie zouden anders piepen wanneer je een eigen zaak had. Maar het salaris van de ambtenaren moet toch echt worden opgehoest door de vrije marktsector.

ecologiste | 10-03-10 | 16:05

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:49

U is net zo'n 'socialist als Wouter Moslim. Die blijft ook maar grote sommen geld uitgeven aan immigratie en andere linkse hobbies en schuift de schulden gewoon door totdat de PvdA komt met verhogen AOW naar 67, WAO afbreekt, WW afbreekt, huurtoeslag afbreekt, ziekenfonds afbreekt en ga zo maar door. U heeft zeker ook zo'n dik inkomen en vermogen opgebouwd met linkse beloftes die slechts een zeer beperkte houdbaarheidsdatum hebben. Straks bereikt Wouter Moslim dat de invoering van de AOW ongedaan wordt gemaakt. De AOW ooit ingevoerd door Drees die al in 1970 waarschuwde voor immigratieprobleem, Drees die werd geroemd door Wouter Moslim toen hij aan de macht kwam. Eens kijken over een paar jaar. Dan zal hij nog angstiger zijn dan Kok voor de ingang van zijn villa toen hem voor de kamera gevraagd werdt naar zijn belofte zoals bijv. het aanpakken van de exhibitionistische zelfverrijking die hij nu zelf zit te bezigen, een volledig ruggengraatloze landverrader. U en uw socialistenvrienden zijn juist de grote vijanden van de gewone man die jullie bestelen met jullie beloftes over multiculti, onderwijs, milieu, kinderopvang en nog meer van die dure flauwekul. Jullie soort socialisten zijn helemaal geen menslievende figuren maar de grootste egoïsten die er rond lopen. Straks mag Wilders voor jullie het vuile werk opknappen en dan maar schreeuwen hoe de financiële draagkracht afneemt en dat dat onder de PvdA nooit zou gebeuren, hahaha.

ecologiste | 10-03-10 | 15:53

ceeswing | 10-03-10 | 15:35
New Jersey.

psycho_3 | 10-03-10 | 15:43

@psycho_3 waar in de US?

ceeswing | 10-03-10 | 15:35

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 15:04
Ja, geen klachten hoor.

psycho_3 | 10-03-10 | 15:20

En ik woon er tegenover, hoe vind je die?!
Je zou eigenlijk alle artikelen over de Marokkaantjes bij de Bunthoef moeten lezen, dit is nog maar het topje van de ijsberg!

Loes6 | 10-03-10 | 15:17

@ psycho_3 | 10-03-10 | 15:01
En je bent tevreden over de situatie daar?

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 15:04

An die ARBEIT | 10-03-10 | 15:00
Ben je al aan het inpakken?

psycho_3 | 10-03-10 | 15:03

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:49
Ten eerste veroorzaak ik geen ongelukken en ten tweede ben ik woonachtig in Amerika.

psycho_3 | 10-03-10 | 15:01

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 15:00

@ ceeswing | 10-03-10 | 14:45
Precies, daarna aparte wijken (laten we ze ghetto's noemen voor het gemak) voor de islamieten die toch in Nederland willen/moeten blijven wonen. *sarcasme-mode uit*

@psycho_3 | 10-03-10 | 14:41
Realiseer je je wel dat je pappie en mammie heel erg rijk moeten zijn mocht je dan nog geopereerd kunnen worden na een 'ongeluk' dat door jezelf is veroorzaakt? En dat er niet alleen maar 'buitenlanders' in detentie zitten? Of dat jij dan ook de doodstraf kunt krijgen als je door het eerder genoemd veroorzaakt 'ongeluk' iemand bewust hebt gedood?

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:49

Harder straffen werkt niet...
Zachte aanpak werkt niet.
Marokkaan werkt niet.

van Nazareth | 10-03-10 | 14:49

en o ja in paspoort wordt vastgelegd welke rechtbank ruled
Die voor de kaaskoppen en die voor de islamisten.
Invoering van lijfstraffen, handen afhakken, moet allemaal kunnen
in een vrij land.

ceeswing | 10-03-10 | 14:45

Zullen wij dan maar een videokanaal starten voor Marokkanengeweld, volgens mij komt dit veel vaker voor.......

Vieze Freddy | 10-03-10 | 14:42

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:33
Als je nu "sarcasme-mode uit" weglaat is een geweldige statement.

psycho_3 | 10-03-10 | 14:41

@ach-het-zal-wel pas op met je zwitsal hoofdje, het wordt er straks
afgetrokken. Wel graag in de juiste volgorde de problemen aanpakken.
Eerst graag de republiek, dan verbod tweede paspoort, dan 3-strikes out en zero-tolerance.

ceeswing | 10-03-10 | 14:39

@ ceeswing | 10-03-10 | 14:30
Dan stel ik voor te beginnen met het afschaffen van het zorgstelsel en de invoering van de doodstraf. Waarom detentie als ze gewoon deaud moeten? Dat zal het buitenlandse tuig leren! *sarcasme-mode uit*

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:33

@ach-het-zal-wel Daar gaat het naar toe, net als in de VS.
Zal heel gezelllie worden de komende 25 jaar.
Zullen maar eerst beginnen met een republiek?
Dan hebben we tenminste een beginnetje.

ceeswing | 10-03-10 | 14:30

@ceeswing | 10-03-10 | 14:22

Liever veel kabaal en geen oplossingen ( uw woorden, niet de mijne ) , dan oorverdovende stilte van een zooitje gluiperds die willens en wetens het land aan het vernietigen zijn. U woont in de provincie?

bello | 10-03-10 | 14:30

@ ecologiste | 10-03-10 | 14:18
Wat wilt u daarmee zeggen, dat Nederland daar een voorbeeld aan zou moeten nemen?

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:26

@ ReligionSucks | 10-03-10 | 14:14
Jep, woensdagmiddag... De basisschool is zeker weer uit?

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:25

@ecologiste volgens mij stemt u PVV
Veel kabaal, weinig oplossingen of visie.

ceeswing | 10-03-10 | 14:22

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:05

Bekrompen ziel?
Hebt u wel eens geprobeerd een paar jaar in het buitenland te werken? Als je in het buitenland op een dag zonder werk komt te zitten heb je gewoon pech gehad. Dan krijg je geen inburgeringscursus gratis, dan krijg je geen huis, geen onderwijs, geen ziekenzorg, geen uitkering, geen stemrecht... En hier krijgen ze gvd alles en dan gvd durve ze nog te molesteren, niet te werke wel te dealen, de loverboy uithangen, te stelen, te steken, te verkrachten, te vermoorden.

ecologiste | 10-03-10 | 14:18

@@ach-het-zal-wel:
Alle plempsel van jou gapen we hier weg. Is Joop.nl niets voor jou noob?
(Geen antwoord svp, gewoon naar joop met jou.)

ReligionSucks | 10-03-10 | 14:14

@ecologiste da;s mooie taal. Maar hoe had u gedacht dat uit te voeren?
Ander blijft het zulk gewets

ceeswing | 10-03-10 | 14:12

@ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 12:39:
Gáááááááááááp.

ReligionSucks | 10-03-10 | 14:11

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 13:58

In mijn visie is een criminele mocro met 2 paspoorten weldra een criminele mocro met 1 paspoort, het Marokkaanse. Dan gaat hij weer terug en dan heeft hij al meer dan genoeg vernielingen aangericht, sociaal én economisch. Maar in uw visie mag hij gewoon blijven en gestraft worden en bent u bereid voor iedere criminele mocro 60.000 euro per jaar per hechtenis op tafel te leggen en elke aflevering Opsporing Verzocht bol te laten staan met capuchonklotzakjes, de kosten van 13-17 milard euro per jaar aan immgratie te betalen en de schuld van 200-300 miljard die er al is ontstaan te voldoen en de sociale ontwrichting en het grote sociale verdiet wat ons is aangedaan voor uw rekening en dat van andere goedgelovige Gutmenschen te nemen.

ecologiste | 10-03-10 | 14:09

@An die ARBEIT | 10-03-10 | 14:05

Er is een reguurder/plempsel archief.

bello | 10-03-10 | 14:08

@krokostil neem je wel op tijd je tabletjes in?

ceeswing | 10-03-10 | 14:08

Goh hoe durven die dienders op te treden tegen bontkraagjes die notabene hun eigen buurthuis mollen.

Mindy | 10-03-10 | 14:07

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 14:05

@ ecologiste | 10-03-10 | 13:53
En dit plempsel bevestigt alleen maar meer hoe triest het met uw belevingswereld gesteld is... U ziet zelf ook wel in dat het geen ruk meer uitmaakt wat de Marokkaanse gemeenschap doet volgens deze reactie toch?

"Precies. de mocro devalueert met de dag. Zijn woord is niets meer waard, hij heeft het crediet verspeelt en zijn woorden wegen nul, nul: ikke niets gedaan. de mocro heeft een groot vertrouwensprobleem. Hij is gezien."

Dat maakt het volgende onmogelijk...

"Om het niet nog erger te maken raad ik iedere beetje rechtgeaarde Marokkaan aan om de crmninele mocros aan te geven en naar het thuisland terug te sturen want anders zullen ook de te-goeder-trouw-Marokkanen over 1 kam worden geschoren met het gedrag van hun landgenoten."

Het spijt me, u heeft een achterlijk bekrompen ziel...

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 14:05

Tja, die Finnen vinden de politie irritant, ik die Finnen.

Een normaal burger wordt niet om de haverklap om zijn ID gevraagd, heb de mijne nog nooit hoeven laten zien, dus dan moet er bij zo'n gast toch ook een bel gaan rinkelen? Politie moet die ID gelijk innemen en versnipperen en ze een enkeltje Marokko aanbieden! DOEI!

seed | 10-03-10 | 14:04

@ecologiste | 10-03-10 | 13:53

Niets meer aan toe te voegen.

bello | 10-03-10 | 14:04

ecologiste | 10-03-10 | 13:53
te-goeder-trouw-Marokkanen???

psycho_3 | 10-03-10 | 14:01

Bello, ga eens af!!!!
Wie heeft het hier nu over Islam? Het gaat om werkschuw,relatief dom, werkloos tuig dat een samenleving ontwricht! en hell ja! het zijn 70% Marokkaantjes die hun 'geloof' als wapenschild inzetten. Laat ze maar eens gewogen worden naar eigen standaard.... is 't snel met ze gedaan. Stinkende pleurislijertjes!

krokostil | 10-03-10 | 14:00

@ ecologiste | 10-03-10 | 13:47
"Kunnen ze in hun thuisland(en) hun stem laten wegen en ik zeg u dat hij daar stukken minder weegt."
"Dat kunt u schijnheilig noemen maar deze verhevenheid is bijna een natuurwet"
.
Sorry, maar dan zijn we gewoon echt uitgediscussieerd. Als ongelijkheid wat u betreft bijna als een natuurwet te beschouwen valt, dan... Echt...
.
Zelfs een criminele mocro met Nederlands paspoort is een Nederlander (of in ieder geval wat de staat betreft). En de Nederlandse staat kan niet zomaar gewoon paspoorten afpakken. We zullen dit dus met alle Nederlanders op moeten gaan lossen, en ik ben het met u eens dat dit snel en heel, heel, heel erg hard moet gaan gebeuren (maar dat geldt in mijn optiek voor alle criminelen, ongeacht kleur, geloof en afkomst!).

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 13:58

@An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:48

Mag ik zelf uitmaken op wie ik kenker? Dank u wel. Zat tegels van mij terug te vinden hier waarin ik duidelijk vind dat godsdienst in zijn geheel niet deugt.

Zo , en nu ga ik het zonnetje in.

@ weggejorist en opgerot-

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:31 Mijn dag is weer goed! veel plezier met je ban. Groetjes, bello

bello | 10-03-10 | 13:57

-weggejorist-

Wezel | 10-03-10 | 13:56

-weggejorist-

Ab Surd | 10-03-10 | 13:54

bello | 10-03-10 | 13:42

Precies. de mocro devalueert met de dag. Zijn woord is niets meer waard, hij heeft het crediet verspeelt en zijn woorden wegen nul, nul: ikke niets gedaan. de mocro heeft een groot vertrouwensprobleem. Hij is gezien.
Om het niet nog erger te maken raad ik iedere beetje rechtgeaarde Marokkaan aan om de crmninele mocros aan te geven en naar het thuisland terug te sturen want anders zullen ook de te-goeder-trouw-Marokkanen over 1 kam worden geschoren met het gedrag van hun landgenoten.

ecologiste | 10-03-10 | 13:53

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:48

@ ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 13:22
Ik zei dus "dat in mijn ervaring van de afgelopen 25 jaar het woord van een Nl-er toch zwaarder weegt dan van een mocro".
Daarmee bedoelde ik precies zoals ik het zeg, gebaseerd op mijn ervaring.
Maar in NL weegt de stem van iedereen die stemt even zwaar, behalve dan van de PVV die er buiten wordt gehouden dat dan weer wel.
Maar als het aan mij zou liggen en aan een steeds groter wordende groep autochtonen én niet-islamitische allochtonen dan worden criminele mocros en andere criminele islamieten het paspoort afgepakt en het land uitgezet. Kunnen ze in hun thuisland(en) hun stem laten wegen en ik zeg u dat hij daar stukken minder weegt. Nu u weer. Dat kunt u schijnheilig noemen maar deze verhevenheid is bijna een natuurwet, zoals een gebergte zich verheft boven de vlakte. Maar misschien is dat wel het probleem met de riftinnef, dat ze van grote hoogte komen..

ecologiste | 10-03-10 | 13:47

-weggejorist-

truma | 10-03-10 | 13:45

@HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:20

Ooooh, piece of shit? Hahahaaa, als je niet eens de moeite neemt om te kijken weet je al gelijk dat het een piece of shit is. Jij bent er dus zo één. Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je het gewoon een beetje begint te knijpen dat het Westen langzaam aan ( te langzaam IMO ) wakker begint te worden voor de islam. En dat tegenstand niet lang meer op zich laat duren.

The game is up! We hebben je door , you have been rumbled.

En ga je nu nog meer tegels posten over spelende jongetjes en een vredelievende islam? Ga vooral je gang, maar besef wel dat een groeiend aantal Nederlanders geen er geen hol meer van geloven. Dat kunnen we namelijks dagelijks op het nieuws zien, en op Internet lezen, hoe vredelievend die islam van jou eigenlijk is. A picture tells a thousand words : 4.bp.blogspot.com/_Zy_p7cshBtk/SIbqj6k...

bello | 10-03-10 | 13:42

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:42

@An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:33
Omdat jouw MATEN dat wel accepteren van jou en jij van je MATEN, dat niet betekent dat iedereen op GS dat hoeft te vinden? Duidelijk?
@An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:35
Maten, matties... Een andere betekenis?

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 13:37

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:35

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:35

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:33

An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:30

Ach, ik ben anders I guess. Waar komen Samir en Soufian vandaan uit Marokko? Dat wil ik best weten hehe.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:33

@ An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:30
Grappig dat je denkt dat we allemaal MATTIES van je zijn...

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 13:32

-weggejorist en opgerot-

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:31

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:30

Gewoon achterna hollen, dan wordt de plitsie ook niet zo dik en iedereen vermaakt zich door fit te blijven.

Spastcommando | 10-03-10 | 13:29

-weggejorist-

truma | 10-03-10 | 13:27

An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:22

Zwak. Een Riffijn spreekt Tmazight ( Riffijns) en Berbers is hetzelfde, maar de betekenis is niet echt bepaald cool. En heb je die Riffijnen ooit geconfronteerd hiermee? Of is het internet veiliger? En durf je zulke uitspraken in real-life niet te doen?

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:26

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:17
Tjonge, jonge en een kopje thee erbij. Jezus wat een larie allemaal. Hebben ze je proefverlof gegeven vandaag uit de psychiatrie of zo. Echt helemaal van God los, die opmerkingen, die je hier plempt.

psycho_3 | 10-03-10 | 13:23

ecologiste | 10-03-10 | 13:16

Hij houdt zich niet bezig met het gedrag van zijn volk hoor. In tegenstelling tot hier. De politie daar is corrupt. Die koop je om voor 500 dirham. Het is niet zoals hier.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:23

@ ecologiste | 10-03-10 | 13:12
Helaas... In een democratie hebben zelfs criminelen een stem die gehoord dient te worden. Of het u/mij bevalt of niet. Het is grappig dat u criminele mocros blijkbaar niet schaart onder anderen (als in andere mensen?).
Daarnaast vind ik het vermakelijk dat u stelt dat ik mijzelf moreel boven u verhef na het lezen van een implicatie in de trend van "ik gedraag me, dus mijn stem zou zwaarder moeten wegen". Is dat niet net zo goed een vorm van verhevenheid?
Goed lutser was misschien overdreven, mijn excuses daarvoor, schijnheil past beter bij uw reacties!

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 13:22

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 13:22

René from the Café | 10-03-10 | 13:05
"Er is al een programma dat de filmpjes van Mocro's uitzend. Het heet 'Opsporing verzocht'".
ROFL

ecologiste | 10-03-10 | 13:20

bello | 10-03-10 | 13:16

Ik begreep het echt niet. Trollen? Brainwashing.. ik ga dat stukje piece of shit niet eens kijken. Door zulke uitspraken wordt de Islam als bedreigend gezien. Moslims in Nederland willen vrede en geen jihad.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:20

TisNieZoMoeilijk | 10-03-10 | 13:11

Relax, dat heb ik niet echt beweerd. See, jochies die voor overlast zorgen, moeten huisarrest krijgen. In de zin van, meer tijd doorbrengen in hun eigen huis, zodat ze de mensen op straat niet tot last kunnen zijn. Zoiets. Geweld als maatregel, is geen maatregel. En terugkeren naar land van herkomst? Dat zullen ze al helemaal niet doen. Dus.. ik stel voor dat die hangjongeren huisarrest moeten krijgen. Zodat ze thuis na kunnen denken over alles en wellicht zullen ze het licht ooit zien. Het is het proberen waard.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:17

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:10

De koning van mocrotenland is een despoot die bepaalt wat er gebeurt. De democratie is er een farce.
www.depers.nl/buitenland/99601/Koning-...
En hier in NL blijken er ook heel wat te zijn die hun stem laten ronselen.

ecologiste | 10-03-10 | 13:16

@HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:05

Nou niet gaan lopen doen alsof je het niet begrijpt he? Je bent toch zo slim en taalvaardig? Ga maar goegelen, ga maar graven in GS archief, dan wordt alles hopelijk duidelijk.

Dit trouwens al eens gezien? video.google.com/videoplay?docid=25155...

Have fun.

bello | 10-03-10 | 13:16

Ik wed om alles wat ik heb dat er meer filmpjes van lastige morco's zijn dan van de politie die diezelfde morco's ''lastig'' valt.

von sokkenstopfen | 10-03-10 | 13:15

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 12:58
"Democratie en het vinden dat uw stem zwaarder weegt dan dat van anderen gaat ook heel goed samen... Lutser!"

Nee niet anderen maar criminele mocros in NL. U maakt gevolgtrekkingen die slechts opportuun zijn voor u om mij lutser te kunnen noemen en om daarmee uzelf moreel boven mij te verheffen. Als dat u gelukkig maakt moet u dat vooral doen.

ecologiste | 10-03-10 | 13:12

@HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:10

Wat is normaal gedrag in Marokko?

Rest In Privacy | 10-03-10 | 13:12

@HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:29
Dus omdat de Marokkaanse jongeren gewoon "een andere mentaliteit" hebben, moet de Nederlandse maatschappij maar rustig het gedrag van deze jongeren over zich heen laten komen?! Gewoon, wachten totdat zij "volwassen" zijn?!

Heb jij een gat in je hoofd ofzo?

TisNieZoMoeilijk | 10-03-10 | 13:11

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:07
Funny? Was serieus bedoeld, hoor!

psycho_3 | 10-03-10 | 13:11

del | 10-03-10 | 13:03

Wat een frustratie. In Marokko is het normaal om je zo te gedragen. Besides, de koning van Marokko bemoeit zich niet met zijn volk. Ga en doe wat je niet laten kan.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:10

@René from the Café | 10-03-10 | 13:05

LOL

Rest In Privacy | 10-03-10 | 13:07

-weggejorist-

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:07

Dat wordt nog eens een spannende film, polities die vragen naar id-bewijzen. Ik wil de reacties van de marrokaantjes wel zien. Die maken meestal pas filmmateriaal, spugen, schelden et cetera. Alle special effects komen langs.

opinari | 10-03-10 | 13:06

Er is al een programma dat de filmpjes van Mocro's uitzend. Het heet 'Opsporing verzocht".

René from the Café | 10-03-10 | 13:05

Ik zou ze zo een vliegticket (enkeltje) kado willen doen, de arme drommels

stephan66 | 10-03-10 | 13:05

bello | 10-03-10 | 13:01

Seriously, ik weet niet waar je het over hebt. Iets concreter wezen the next time. Ik volg je even niet.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:05

Kom op met dat filmpje, kan ik hem meteen gebruiken in mijn cursis communicatie voor het korps haaglanden.

overigens, Wie wind zaait kan ........ (vul de rest maar in)

Maen | 10-03-10 | 13:03

-weggejorist-

del | 10-03-10 | 13:03

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:58
Ga aub naar een dokter en vraag een overdosis.

psycho_3 | 10-03-10 | 13:02

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:44

Of jij hebt een keihardium plaat voor je kop van minstens een meter dik, óf je bent gewoon een trol. No two ways about it. En dan heb ik het niet over kleine mythologische schattige Noorse trolletjes die alleen maar aan het spelen zijn. Je weet dondersgoed wat ik bedoel.

bello | 10-03-10 | 13:01

An die ARBEIT | 10-03-10 | 12:53

Ik had het even opgezocht. Tsjonge het nederlands is ook niet meer wat het geweest is zeg. Zeker niet op straat waar de mocro habibis de dienst uitmaken.
www.straatwoordenboek.nl/letter/Z

Interessante site trouwens, man man wat een bargoens.

ecologiste | 10-03-10 | 13:00

Ab Surd | 10-03-10 | 12:53

Not really. Drugs is nooit mijn beste vriend geweest. Je mag best op mijn uitspraken ingaan hoor. Graag zelfs.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 13:00

psycho_3 | 10-03-10 | 12:53

Zoek een praatmaatje. Ik meen het. Je hebt van die rare thoughts. Die Marokkaanse jongeren moeten gewoon naar school. Minder op straat hangen en zo.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:58

lol @ ecologiste | 10-03-10 | 12:50
Het spoort bijster, of moet ik er maar vanuit gaan dat u denkt dat ik een marokkaan ben? En ook nog een *kots* volkskrant-lezer.
Democratie en het vinden dat uw stem zwaarder weegt dan dat van anderen gaat ook heel goed samen... Lutser!

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 12:58

An die ARBEIT | 10-03-10 | 12:5

Uh, gelieve geen Berbers te typen. Typ maar gewoon Imazighen, wat vrij betekent en wat op hetzelfde neerkomt. Haha, neem mijn nick niet te serieus.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:56

Och gut, doet die vieze politie deze lieve mocro's intimideren. Ga aub snel naar Marokko toe dan laten ze je echt wel met rust. Dank u!

Eventhorizon | 10-03-10 | 12:55

-weggejorist-

Ab Surd | 10-03-10 | 12:53

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:41
Ja, die gedachten worden versterkt door het feit van wat zij uitrichten.

psycho_3 | 10-03-10 | 12:53

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 12:53

@ mercy

Het is ook puur aan de zuidkant van Oosterhout. Naar mijn ervaring speelt het echt al sowieso 5 jaar in dat deel van Oosterhout.

Constant de Klos | 10-03-10 | 12:52

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 12:39

Ja, democratie en islam gaan heel goed samen en de link is van de volkskrant dus zeker in uw ogen betrouwbaar:
www.volkskrant.nl/archief_gratis/artic...

Wat ik wil zeggen is dat in mijn ervaring van de afgelopen 25 jaar het woord van een Nl-er toch zwaarder weegt dan van een mocro.

ecologiste | 10-03-10 | 12:50

An die ARBEIT | 10-03-10 | 12:45

Bedoelde je soms zehmer? Hehe..

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:48

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 12:45

bello | 10-03-10 | 12:41

Dat is echt zo. Je zou Marokko eens een keer moeten bezoeken. Wat de jeugd daar allemaal uitspookt. Ik zal maar niet ingaan op jouw laatste zin.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:44

mercy | 10-03-10 | 12:35

Christelijke naastenliefe is helaas niet aan veel mocros besteed. daarom moeten criminele mocros worde uitgezet en hoeven brave mocros er niet voor worden aangekeken. Het probleem is dat de politiek alles op 1 hoop gooit en geen maatwerk levert. hebben ze bijv. ook met de WAO gedaan. Niets is wat het lijkt in NL met dank aan onze politici en bestuurders. Komt er 1 die dat wil veranderen wordt-ie dodgeschoten of krijgt ee politiek proces aan zijn broek en ik vrees dat hij niet lang meer heeft. mijn land is vrijwel totaal naar de verdommenis. Op straat is het echt niet gezellie meer. Dat komt natuurlijk niet alee door de mocros maar ook door vele andere zaken die ontstaan zijn dor laks ruggengraatloos politiek niethandelen.

ecologiste | 10-03-10 | 12:42

@ HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:29

'Die jongeren zijn gewoon aan het spelen.' Hahahaaaa! Gaat lekker he het trollen vandaag?

bello | 10-03-10 | 12:41

-weggejorist-

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:41

[email protected] Ecologiste;
Je bent een product van de corporate media, voor jou is al deze propaganda verworden tot waarheid. Ga jezelf eens verrijken..

Rafapaz | 10-03-10 | 12:41

@ ecologiste
Kom op, we begrijpen (bijna) allemaal waarom die mening u is toegedaan... Kom er dan wel gewoon voor uit dat u het heeft over de arabieren, islamieten, marokkanen en daarmee in ieder geval toch wel lichtelijk de rascistische kant op gaat? Iets met kam, scheren en iedereen?

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 12:39

ecologiste | 10-03-10 | 12:32

Dat is echt zo. Ze zijn niet serieus, maar dit zal veranderen naarmate ze ouder worden. Het zijn lieve jongens. Een beetje aan de wilde kant, maar lief.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:38

@Constant de Klos | 10-03-10 | 12:31

Je bedoeld in Oosterhout? Ik ben rond de 16 jaar weg uit die kant van Brabant en in die tijd speelde dit bij lange na niet.

Rest In Privacy | 10-03-10 | 12:38

Thumbs up voor Oosterhouter-cops! Laten we hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen!

Viezevoozert | 10-03-10 | 12:36

@ecologiste | 10-03-10 | 12:23

De islamisering is idd wereldwijd een sluipend (kwaad) proces.
Ik woon in een grote stad, zuiden des land, en ook hier wonen Marokkanen maar ik zie meestal niet wat er fout gegaan is. De jongens en meisjes die ik hier tegenkom zijn zo op het gezicht aardige jongens en meisjes maar ook hier in deze gekke stad schijnt er nogal het .e.e.a. te gebeuren.
Ik maak me voor mezelf geen zorgen maar wel voor mijn nog opgroeiende dochters, hoe kunnen zij standhouden over 10, 20 jaar. Ik ben christen en geef ze christelijke waarden en normen mee wat dus ook inhoud dat je je vijand lief moet hebben en dat je geen kwaad met kwaad moet vergelden en zelfs nu is dat soms best moeilijk, want ook zij krijgen nu soms al te maken met Marokkaans verbaal geweld.

Rest In Privacy | 10-03-10 | 12:35

Weten ze wel wat Youtube is? Die jongens zijn toch veel te druk de boel te teroriseren op straat!
En waneer kunnen die agenten hier langs komen?

phantom45 | 10-03-10 | 12:34

-weggejorist-

psycho_3 | 10-03-10 | 12:33

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:29
"Tuurlijk die jongeren zijn gewoon aan het spelen"
Met de groeten van econogwat.

ecologiste | 10-03-10 | 12:32

Het valt me op dat dit pas nu bekend is. Ik weet niet beter dan dat elke voorbijganger daar agressief benaderd of inelkaar geslagen wordt, omdat z'n veter los zit. Dat is al minimaal 5 jaar aan de hand, jammer dat de linkse media het altijd heeft gebagatelliseerd.

Constant de Klos | 10-03-10 | 12:31

@ecologiste
Misschein een keline nuancering, in veel gebieden zijn 'wij' (het Westen) ook aanwezig om olv onze Amerikaanse broeders de glorie van de Westerse vrijheden en democratei op te dringen aan mensen die er niet om vragen en er geen behoefte aan hebben en er alleen maar meer door gefrustreerd raken. Dus ja, het nieuws is waar militairen zijn en als die ergens zijn waar Moslims wonen dan krijg je vanzelf iedere dag wel een item met Moslims.

Daarbuitenom erger ik mij helemaal het rambam aan criminele bontkraag mocro's, waar volgens mij dit topic om begon ;-p Godzijdank woon ik niet in Ede, of Gouda of Oosterhout. DIe jochies moeten op straat net zo hard worden aangepakt als dat ze thuis worden, of dat er in Marokko op straat gebeurt. Als zij in Marokko iets zouden flikken dan krijgen ze klappen van de eerste de beste die het ziet, maar ja, moet je in nld eens mee ankomen. Dat mag niet van de Linkschmensch, is niet lief enzo.

Chris821 | 10-03-10 | 12:31

-weggejorist-

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:31

mercy | 10-03-10 | 12:08
Ik had het noit van mezelf gedacht. 25 jaar geleden had ik vrienden in Frankrijk die steevast negatief waren over arabieren. Ik vond dat heel vreemd want mijn vrienden waren voor de rest zo aardig. Ik zei dat ze rascistisch waren en bijkans fascistisch. Nu begrijp ik ze heel goed. Het heeft buiten een kleine groep extreem-rechtse figuren, niets te maken met rascisme of fascisme. Het komt omdat met name de mocros maar ook andere islamieten (zeker Turken in minder extreme mate) gewoon op ons neer kijken en niet willen integreren.

ecologiste | 10-03-10 | 12:29

-weggejorist-

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:29

mercy | 10-03-10 | 12:15

Ja de islamisering is een sluipend en continuerend proces. Marokko en Algerije waren Franse koloniën maar NL heeft helemaal niets met die landen en ik zelf eet nagenoeg nooit varkensvlees maar dat alles heeft er even niet mee te maken. We worden steeds verder teruggedrongen terwijl de islamieten gewoon voet bij stuk houden en geen millimeter integreren. Overal waar ze zijn heerst geweld kijk maar op de wereldkaart. Iedere dag is meer dan de helft van de journaalitems op één of andere manier gerelateerd aan islamieten, al jaren

ecologiste | 10-03-10 | 12:23

En maken we dan ook een YOUTUBE Feed aan voor de filmpjes waarin de die marokaanse jochies aan straat terreur doen?

wimbro | 10-03-10 | 12:23

-weggejorist-

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:16

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:06
Zo'n 340 jaar terug in 1672 was volgens een beroemd Nederlands gezegde het volk destijds redeloos, het land reddeloos en de regering radeloos.
Ik zou het nu anders benoemen: het volk is radeloos, het land is reddeloos en de regering redeloos.

ecologiste | 10-03-10 | 12:15

ga zo een kijkje nemen, even bezig in dat fapblaadje 'Gerda'

@raket | 10-03-10 | 12:10

@ecologiste | 10-03-10 | 12:05

Ik denk dat dat er nooit van zal komen en ik weet niet of ik daar zelf wel zo voor ben. Dan is mijn gevoel weer aan het strijden met mijn geweten ....

Rest In Privacy | 10-03-10 | 12:08

Dan mogen wij Nederlanders wel een aantal 24x7 zenders hebben voor het marokkanen geweld :')

thesquid | 10-03-10 | 12:07

ecologiste | 10-03-10 | 12:05

Desperate.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 12:06

mercy | 10-03-10 | 11:58

NL moet met de andere EU-landen een totale blokkade van Marokko organiseren zoals de US dat destijds met Cuba gedaan heeft.

ecologiste | 10-03-10 | 12:05

Maak tegelijkertijd een kanaal van marokkanen die zich misdragen en vergelijk dan maar eens waar de meeste filmpjes van te maken zijn.. Misschien dat dat gelijk kan aantonen dat er wel degelijk een probleem is in Nederland

Sjores de Pores | 10-03-10 | 12:02

bamiinjeoor | 10-03-10 | 11:47

Die lui daar zaten gewoon te dealen in hun donkere patserautootjes daarom werden ze gecontroleerd op ID. Heel goed van oom agent!! Het centrum waar ze altijd dealden is afgebroken en daarom hangen ze nu rond bij de Bunthoef. Overigens waren in het voormalige cenrum ook Spanjaarden maar die zijn uiteindelijk uitgeweken naar Breda omdat ze voortdurend werden bestolen door de mocroten.
Ik voorspel dat binnen 10 jaar een zeer grote groep mocroten ons land wordt uitgezet en dan sta ik hard te applaudisseren. En dan wel de rekening leggen bij de gevestigde politiek en dus niet bij ons dat we moeten werken tot ons 67ste, dat we onze welzijnsondersteunig kwijt raakten door deze riftinnef. Gvd en maar niet willen samenwerken met de PVV. Allen die dat niet willen persoonlijk de rekening laten betalen voor de "mocrointegratie".

ecologiste | 10-03-10 | 12:02

Fleauxe | 10-03-10 | 10:22

Inderdaad, het blijkt nodig te zijn anders zullen die agentjes echt niet zo vaak langskomen, ik denk dat ze die Marrokaantjes iig niet 'erg tof' zullen vinden...

Swarley.. | 10-03-10 | 12:00

Fleauxe | 10-03-10 | 10:22

Inderdaad, het blijkt nodig te zijn anders zullen die agentjes echt niet zo vaak langskomen, ik denk dat ze die Marrokaantjes iig niet 'erg tof' zullen vinden...

Swarley.. | 10-03-10 | 12:00

@davidman | 10-03-10 | 11:55

Ik ben niet voor geweld maar dit principe begint een beetje naar de achtergrond te verdwijnen :(

Rest In Privacy | 10-03-10 | 11:56

-weggejorist-

davidman | 10-03-10 | 11:55

-weggejorist-

Ab Surd | 10-03-10 | 11:54

@thispissesmeoff | 10-03-10 | 11:49

En dat is en blijft dan ook het enige overgebleven videokanaal. ;)

Rest In Privacy | 10-03-10 | 11:52

Waarom niet gewoon uitzetten?? Nee, deze jongens proberen geen zieltjes te winnen voor de Islam maar ze zijn wel Islamitisch, goede reden toch ?

www.nd.nl/artikelen/2010/maart/08/nede...

Rest In Privacy | 10-03-10 | 11:51

Politie begint videokanaal voor marokkanengeweld.

thispissesmeoff | 10-03-10 | 11:49

Erg herkenbaar.

HaileyHeroine | 10-03-10 | 11:47

Zat een paar jaar terug ook vaak buiten en er kwam ook om de haverklap politie om ausweis vragen. Was om gek van te worden. Werden we weggestuurd, mochten we op een bankje 5 meter verderop gaan zitten, werden we wéér weg gestuurd en dat herhaalde zich elke avond. Zelfs nog eens een boete gehad voor het 'onnodig ophouden in een portiek of portaal'. Dat is toch niet de manier om overlast aan te pakken, niet iedereen die buiten hangt is een crimineel! Waar kun je als jongere anders met je vrienden zitten? Wij deden altijd ons uiterste best om geen overlast te veroorzaken, maar werden telkens weer op de vingers getikt door oom agent, dat klopt toch niet. De politie moet zich concentreren op de échte overlastveroorzakers. Nou zullen dat er wel veel zijn onder ons gekleurde medemens, maar dat wil niet zeggen dat de goeden onder de slechten moeten lijden. En id's controleren daar schiet je al helemaal geen fuck mee op.

bamiinjeoor | 10-03-10 | 11:47

Weer zo'n heerlijk huilie-topic.. Begint hier wel erg triest te worden.

Rafapaz | 10-03-10 | 11:46

Merlot | 10-03-10 | 11:33
Wel lekker heur, weer eens een bult woorden eruit sodemieteren zonder die beperking van 140! ;-)

Biep | 10-03-10 | 11:40

Die gasten hebben echt geen gevoel voor verhoudingen. Bij de sporthal, bij het AC restaurant... Hebben ze zich al eens afgevraagd of ze daar überhaupt zouden moeten zijn?

TisNieZoMoeilijk | 10-03-10 | 11:39

Fleauxe | 10-03-10 | 11:24
Mensen zijn gewoontedieren, zitten altijd nog met een lijntje vast aan hun eigen opvoeding en de opvattingen in familieverband, om over religie al helemaal niet los te gaan.
Religie is wat mij betreft de allergrootste valkuil.. maar goed (ook dat komt door mijn eigen opvoeding) Maar zodra die gewoontes daadwerkelijk destructief gaan werken in een samenleving (ik bedoel, het is niet eens meer iets van 'de grote stad') dan kan je dat niet laten doorpruttelen. Het is alleen zo min van de PVV-bashers (die maar blijven roepen dat de PVV alle moslims het land uit wil hebben) dat ze meewerken aan het verbreden van de kloof tussen bevolkingsgroepen en dat allemaal uit eigenbelang. Alles, werkelijk alles, word uit de kast getrokken om het verschil tussen het goede (alles wat niet PVV-achtig is) en het kwade (PVV) in het gezicht van de kiezer te wrijven.

Zelfs de simpele, maar zeer belangrijke regels, in stemlokalen worden met voeten getreden en afgedaan als marginaal: 'wat maakt het nou uit, dat mensen met z'n drieën in een stemhok staan (gisteren, Jeroen Pauw)
Het wordt allemaal steeds lelijker, misselijker gemaakt voor Nederlanders en Marokkanen, Turken, Schotten en Chinezen die wel in een relatief veilig Nederland willen samenleven.
Tja, tis een hele hengst woorden...'k weet 't.

Biep | 10-03-10 | 11:38

@ Koekje-dr-bij?

Goed idee van die opvoedingskampen, misschien kunnen we die rommel die de Duitsers ons hebben nagelaten weer heropenen xD

E-zwerver | 10-03-10 | 11:35

Behoorlijk VerBaasdt | 10-03-10 | 10:44
Marokkaanse opvoeding: "doe maar waar je zin in hebt, als het maar niet hier thuis is".
En als iemand wat van de onvermijdelijke gevolgen zegt: "Polies moet doen".

Dat ze hun kinderen niet in de hand kunnen houden is gelul.
Ze kunnen hun dochters tot ver in de twintig tot in detail (laten) bespieden en onder controle houden.

Merlot | 10-03-10 | 11:33

zie het probleem niet... als de lol er snel af gaat, zitten we toch op het juiste spoor?

PhaZeD | 10-03-10 | 11:30

@Sliptong 11:21

Nah. Voor mij niet iig. Heb ervaring met grappig (gekleurd) pleepapier en voor je 't weet lijkt het alsof de maandelijkse periode van mevr. widtvoet 30 dagen duurt.

widtvoet ® | 10-03-10 | 11:29

@Sliptong 11:21
Wat gaat me dat kosten
*doet vast megaorder plaatsen*

necrosis | 10-03-10 | 11:29

-weggejorist-

The Concierge | 10-03-10 | 11:29

Héél even maar dacht ik dat de mocros een website hadden gemaakt waarop ze aan sociaal zelfreinigend vermogenaanwasdelen gingen doen maar dat zelfreinigend vermogen is dus 0, of beter gezegd het is zwaar in de min want precies het tegengestelde ervan.
Net als de mocros doen met onze landgenoten in mocroland moeten we ook doen met mocroten in Nederland.
www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=17524...
Kunnen de capuchonklootzakjes daar de nu verlaten wezen leren hoe of je je moet gedragen tegenover christenen: je spuugt erop, je besteelt ze, je verkracht ze, je vermoordt ze.

ecologiste | 10-03-10 | 11:28

Ik hoop dat de politie heel vervelend is voor die jongens.

websenior | 10-03-10 | 11:28

Het verzieken van de buurt lijkt een marokkaanse-mensenrecht. De politie is er om mensenrechten te beschermen.
Ik kan mij daarom deze rare redenatie voorstellen, vooral omdat de heren het mogelijk niet gewend zijn gehinderd te worden door de politie.

Jan Passant mk2 | 10-03-10 | 11:24

@Biep | 10-03-10 | 11:21: Zo denk ik er ook over.

Fleauxe | 10-03-10 | 11:24

@oddfellow151 11:18
Moehahahahahaha

necrosis | 10-03-10 | 11:24

@ Fleauxe | 10-03-10 | 11:15
Kunt appels prima met peren vergelijken, zolang je zowel de verschillen als de overeenkomsten maar opmerkt.

Tante Kaatje | 10-03-10 | 11:22

oddfellow151 | 10-03-10 | 11:18
Die is al héél oud...

Superior Bastard | 10-03-10 | 11:22

Fleauxe | 10-03-10 | 11:09
't Klopt: mijn ouders op Kanaleneiland hebben vijf honden: nooit last van de 'zwermen'. Uit frustratie rukt men wat aan de rozen in de voortuin: maar daar is ook alles mee gezegt. De Marokkaan poept in 't broekje van zo'n smerige duvels hond.
Houden zo.
Toch, er zijn in de buurt ook veel oudere Marokkanen die met spijt in het hart de gevolgen onder ogen zien van hun eigen opvoeding van hun kinderen: die mensen hebben écht spijt en schamen zich rot. Nu pas, wanneer ze de vijftig passeren maken ze een praatje over koetjes en kalfjes met hun Nederlandse buren.
Ooit komt het nog allemaal best goed, maar er is hard optreden voor nodig: anders lukt het gewoon niet of loopt het nog veel verder uit de hand.

Biep | 10-03-10 | 11:21

widtvoet ® | 10-03-10 | 11:17
Oh ja, excuus. Ik had even niet de relatie gelegd met de vlag van Marokko. Ja, helemaal mee eens. Misschien is het een idee om wc-papier a la de Marokkaanse vlag te maken om daar onze derrière mee te reinigen?

Sliptong | 10-03-10 | 11:21

cynic | 10-03-10 | 11:08
De Finse Triathlon:
Je gaat lopend naar het zwembad en komt met de fiets terug.

*Guido Weijers Mode weer uitzetten doet*

oddfellow151 | 10-03-10 | 11:18

@Sliptong 11:04

Bedoelde eigenlijk meer een verwijzing te maken naar het feit dat het gemiddelde rifschavuitje zich -al zijn z'n beide ouders in Nederland geboren en kent hij Marokko hooguit van een enkele vakantie- zonder enig voorbehoud Marokkaan noemt. Onze nationale driekleur is er om de verongelijkte berberreedt mee af te vegen maar wee eenieder die dat rode vod met pentagram zou durven onteren.

widtvoet ® | 10-03-10 | 11:17

Wat hebben die klootzakken daar dan te zoeken?

joss | 10-03-10 | 11:16

Geef die filmende mocro's een baan als "film/ flitsagent".
Dan verdienen ze geld én ze dragen bij aan de staatskas en kunnen échte agenten weer boeven gaan vangen.
Oh, uhh, wacht eens even......
*gaat ramen en deuren barricaderen voor boze guurders*

necrosis | 10-03-10 | 11:15

@Boris Poepnagel | 10-03-10 | 11:12: Onzin, de Telegraaf vergelijkt appels met peren.

Fleauxe | 10-03-10 | 11:15

oosterhout verplaatsen naar friesland?

w31rd0 | 10-03-10 | 11:14

Ze kunnen altijd met hun ouders terug naar afzender, worden ze niet meer lastig gevallen. Als je wil profiteren van de maatschappij dan hoort dit erbij.

Tremor | 10-03-10 | 11:14

Om een Ausweis vragen? Vind ik de pliesie nog coulant en mild. Ze moeten dat tuig regelrecht van de scootert rossen. Ga maar werken stelletje rifapen.

Jansen en Jansen | 10-03-10 | 11:12

- Ziekenhuispersoneel, homo's en autochtone vrouwen starten videokanaal voor Marokanengeweld -

Zweistein | 10-03-10 | 11:12

ferry4000 | 10-03-10 | 11:08
Hoezo?

Superior Bastard | 10-03-10 | 11:11

#Fincidenten
*followt*

Vogelbeest | 10-03-10 | 11:09

@Watunflater | 10-03-10 | 10:45: Ha, geestig. Ze hebben ook een hekel aan honden, misschien moet de politie vaker een hond meenemen. Dat werkt alleen bij Marokkanen overigens, Turken hebben tegenwoordig zelf steeds vaker een huisdier.
@Bakito | 10-03-10 | 10:45: Blijf staan waar je staat en veroer je niet, de stadscommando´s zijn al onderweg.

Fleauxe | 10-03-10 | 11:09

gewoon standaard scooters afpakken. Zonder dat zijn ze nergens, fietsen willen/kunnen ze niet. Enkel stelen voor de doorverkoop.
Zochten ze niet nog schaapherders op de veluwe?

cynic | 10-03-10 | 11:08

@Superior Bastard

Lid van de SP....?

ferry4000 | 10-03-10 | 11:08

"Marokkanen starten videokanaal voor politiegeweld"

Lijkt mij dat ze beter tegen kunnen zijn, in plaats van voor.

evilbelgian | 10-03-10 | 11:08

Eerst dagen onze vriendjes de petjes uit en dan pas gaat de camera aan.
Voorspel verkeerde beelden die ook tegen de politie gaan werken en onze linkse kabinet gaat er alles aan doen om dit weer goed te praten want het is tenslotte wel HUN stemvee!

Opkikker | 10-03-10 | 11:07

Sliptong | 10-03-10 | 11:04
Zie Finse vlag.

Superior Bastard | 10-03-10 | 11:06

Ik kan niet ontkennen dat deze Marrokaanse jongeren het Nederlandse systeem niet doorhebben. Ze draaien de problematiek gewoon om en leggen het bij de andere partij, typisch Nederlands. Dus driewerf hoera voor deze Marrokaanse jongens, de integratie is volledig geslaagd.

Zwart gat | 10-03-10 | 11:05

oddfellow151 | 10-03-10 | 11:04
Spijker. Kop. Raak.

Superior Bastard | 10-03-10 | 11:05

widtvoet ® | 10-03-10 | 11:03
Pentagramlikkers? Die had ik nog nooit gehoord. Maw: duivelsgebroed?

Sliptong | 10-03-10 | 11:04

Ik zou ook wel zo'n, telefoon willen, waarmee ik filmpjes op Youtube kan zetten.
En zo'n leuke scooter. Mmm, nog even doorsparen.
Wel respect voor die gastjes dat ze zich dat op die leeftijd blijkbaar al kunnen permiteren. En dat zonder baan of opleiding. Goed gedaan jongens, nogmaals respect, veel respect.

oddfellow151 | 10-03-10 | 11:04

Je krijgt bepaald geen harde "L" als je zo'n zandneger in Oosterhout met een brabants accent klanken hoort uitstoten.

R.B.Scott | 10-03-10 | 11:03

Grappig eigenlijk wel dat die finse boefjes nu van plan zijn zelf te gaan filmen. Als er nou namelijk één groep inwoners struktureel nogal, laat ik zeggen, gestoken reageert op de aanwezigheid van een kamera zijn het onze baldadige pentagramlikkers wel.

widtvoet ® | 10-03-10 | 11:03

Tja, je moet toch in alle rust de boel kunnen terroriseren, of niet dan?

gozahtje | 10-03-10 | 11:01

patat - generatie | 10-03-10 | 10:58
ja, 'wij' kiezen immer voor de underdog.

*hmm, hondenbelasting?*

Geile Markeerstift | 10-03-10 | 10:59

*zich verheugen doet op de vast verschrikkelijk interessante gesprekken in de filmpjes*

ach-het-zal-wel | 10-03-10 | 10:59

Zelfkritiek is nooit een sterk punt van allochtonen, liever kruipen ze in de slachtofferrol, gesteund door naieve, blanke (reeds halfgebruinde) kontkruipers.

patat - generatie | 10-03-10 | 10:58

Geile Markeerstift | 10-03-10 | 10:55
-
Ja, dat zal niet al te rap gaan. Ik verwacht een doorbraak in 2050, ten tijde van het kabinet Ismael III

Kas | 10-03-10 | 10:57

Laat die naffers er maar aan wennen, als de PVV de verkiezingen gaat winnen, komen die agenten in elke stad achterop de scooter zitten net zo lang tot ze uit verveling een baan gaan zoeken of OPROTTEN naar allochtonie.
*klok om zit te kijken naar 9 juni*

funkyd | 10-03-10 | 10:57

En dan het volgende topic weer klagen over 'struikrovers" van de politie, dat maakt het wel weer compleet

Maaier | 10-03-10 | 10:56

Kas | 10-03-10 | 10:53
klopt, maar voordat dat in die botte hersentjes(?) van die achterlijke rifapen is doorgedrongen...

Geile Markeerstift | 10-03-10 | 10:55

Ik ben werkelijk in mijn hele leven nog nooit zonder reden door de politie om mijn ausweiss gevraagd. En als ze hem wel wilden zien had ik ook wat gedaan (gewoonlijk te hard rijden)

Zou het niet een heel klein beetje eigen schuld kunnen zijn?

Vogelbeest | 10-03-10 | 10:54

Heel simpel: ze hebben het er zelf naar gemaakt. Deal with it!

Kas | 10-03-10 | 10:53

Slim bedacht van die mookers, als je filmt ben je zelf niet in beeld!
Ik stel voor dat pliessies een camera (HD bitte) op hun pet gaan dragen, een filmende mocro-filmer, of zoiets.

necrosis | 10-03-10 | 10:53

-weggejorist-

truma | 10-03-10 | 10:52

*zich stiekem toch best een beetje verheugt op filmpjes met een Marokkaanse Rutger*

widtvoet ® | 10-03-10 | 10:51

-weggejorist-

Ab Surd | 10-03-10 | 10:50

www.paulinesinnema.com/persbericht.pdf...

Eerst gezocht naar het interview dat eergisteren in het papieren parool stond met deze journaliste / schrijfster, maar ik kan het niet vinden op het internet, dat is jammer.
Tis de week van het boek: dit lijkt me een interessant boekje voor mensen die nog steeds liggen te slapen als het gaat om de 'integratie' van Marokkanen hier in Nederland en hoe ze hun eigen jonkies naar de kloten laten gaan. Het begint bij de opvoeding...

Biep | 10-03-10 | 10:50

jaa dàt vind ik nou een goed initiatief van hun. Kan ik ze lekker uitlachen

Madice | 10-03-10 | 10:50

Zo lang er in dit land nog zo massaal op de partij van de afbraak wordt gestemd, kunnen die ettertjes ongestoord hun gang blijven gaan.

Dafman | 10-03-10 | 10:50

Ik zie het probleem niet... als ze netjes misplaatst politiegeweld of gewoon politiepesterijen vastleggen en online plaatsen, dan is iedereen incl the good cops daar uiteindelijk bij gebaat. En als de politie alles 100% netjes doet hebben ze ook niks te vrezen toch...?

synchronicity | 10-03-10 | 10:47

@fuckje 10:37

Allereerst graag een beetje meedenken hoe die akkount te gaan vullen: alleen maar aktuele linkjes naar fincidenten die de media halen bv. of juist ook periodiek wat overzichtscijfers ertussen zetten, misschien de akkount een "stem" geven die nutijds wat kommentaar op eea. geeft etc. etc.

widtvoet ® | 10-03-10 | 10:46

Fleauxe | 10-03-10 | 10:43
Over veldwachters gesproken, ik heb zojuist een goudvink gezien in het bos.

Bakito | 10-03-10 | 10:45

Fleauxe | 10-03-10 | 10:43
Ze moeten die veldwachter weer op een varken zetten, moet je 's opletten hoe snel ze weg zijn.

Watunflater | 10-03-10 | 10:45

Wow he, zo he!
Echt ik wou dat het in mijn stad zo ging zeg! Ben nog nooit gevraagd om een idee kaart ofzoiets. Well naar me chipkaart toen ik dus in wou, maar om dat nou te gaan noemen als intimidatie. Ben zo blij dat ik in het rustige noorden woon, haha in mien stadt

shade45 | 10-03-10 | 10:45

Opgejaagd door de politie, het is toch geen kudde geiten.

opsternaadje | 10-03-10 | 10:45

Zolang het geen 8 keer in een kwartier is moeten ze niet zeuren. Ze zouden zichzelf ook de vraag kunnen stellen van "Goh, misschien hebben we het er zelf wel naar gemaakt." Maar ik schat zo in dat ze daar niet toe in staat zijn.

Hellsmurfje | 10-03-10 | 10:44

Koekje-dr-bij? | 10-03-10 | 10:26
Net zo goed -1 voor de 'bezorgde vader'. Als zijn generatie de kinderen beter had opgevoed was het probleem lang niet zo groot geweest.

Behoorlijk VerBaasdt | 10-03-10 | 10:44

Wat er niet in dit artikel wordt vermeld is dat er dermate veel problemen veroorzaakt worden bij De Bunthoef in Oosterhout dat het niet meer dan normaal is dat hie riets aan gebeurt. Zelfs de vorozitten van Stichting Welzijn Migranten Oosterhout (oftewel de club die het hardste roept dat er ook een hele hoop lieverdjes tussen zitten die geen vlieg kwaad doen) is pasgeleden opgepakt wegens criminale activiteiten!

Zie: www.bndestem.nl/regio/oosterhout/63424...

Zooek voor de gein op www.bndestem.nl maar eens op "Bunthoef" en je weet genoeg.

pdvd | 10-03-10 | 10:43

@necrosis | 10-03-10 | 10:34: Ik dacht al, in Oosterbeek is helemaal geen politie. Daar is de veldewachter nog steeds actief.

Fleauxe | 10-03-10 | 10:43

Nee dus, leg 's uit.

Watunflater | 10-03-10 | 10:43

finnen -1

Broodje kipkorn mayo | 10-03-10 | 10:43

Wat toevallig zeg dat de recente gewapende overvallen en gewone overvallen door onze zwoele berberse of uit deze regio mede burgers zijn gedaan. Volgens mij moeten ze gewoon een verbod krijgen om daar überhaupt in de buurt te mogen komen.

Larevenge | 10-03-10 | 10:42

Speciale enge buurten voor enge mensen. hek om oosterhout. Alle bontkraagjes er in zetten en laat ze het met elkaar oplossen. wel even de oorspronkelijke bewoners een nieuw plekje buiten het hek geven. Vanuit alle gemeenten mag dit mooie oord gevuld worden. Ooit door koot en bie op dit prima idee gebracht.

Dr. Funkenstein | 10-03-10 | 10:42

Het liefste zag ik een video op YouTube van het vertrek ven dat tuig.
Enkeltje Rifland, kunnen ze daar natuuropnames maken.

steile helling | 10-03-10 | 10:41

Wat een jankerds!

Wat de politie hier doet heet "verstoringsbeleid" of "hinderlijk volgen".
Dat is zeg maar een soort legaal lapmiddeltje, dat de politie gebruikt omdat de heersende doctrines hen de pas afgesneden hebben, om te doen wat écht nodig is.

Merlot | 10-03-10 | 10:40

En waar blijft de al of niet landelijke politiek,nu zelfs een Marokkaanse vader openlijk de noodklok luidt...
Het is beangstigend en schandalig.
"Geert,vlieg er maar in."

R.B.Scott | 10-03-10 | 10:40

Als ik hun was zou ik hier in dit land waar je zo wordt opgejaagd de hele tijd niet langer blijven en lekker teruggaan naar het rustige Marokko.

me,myself and IK | 10-03-10 | 10:40

In elke filmende, Oosterhoutse mocro schuilt een Eastwood.

(Vat je 'em?)

Nee dus! | 10-03-10 | 10:39

als je een kwartier bij de AC staat ben je ook wel een kneus

FriedAir | 10-03-10 | 10:38

Wat vraag je me om mijn id jongen!? Weet je wel wie ik ben!? Nee, daarom juist. Pats, en die lat er over heen. Kudtvolk moet je onder druk zetten en lekker lastig vallen. Ik zeg het niet gauw maar Pliesie: +1

Sliptong | 10-03-10 | 10:38

pendajo | 10-03-10 | 10:36
Dat geldt natuurlijk niet als je er zelf achter staat.
.
Een waterpistool is tenslotte ook alleen leuk voor degene die er mee schiet.

Behoorlijk VerBaasdt | 10-03-10 | 10:38

I laugh in the face of Bontkraagjes.

Nee dus! | 10-03-10 | 10:37

Zul je net zien dat ze er per ongeluk een overval op zetten.

azijnseikerT | 10-03-10 | 10:37

@widtvoet |10:29
LOL! Zeg het maar, wat kan ik doen?

fuckje | 10-03-10 | 10:37

Het is de bedoeling dat het loonslavenvolk de uitkeringen betaald! Niet het stemvee lastig vallen! //PvdA modus off//

Stroopdoos | 10-03-10 | 10:36

wtf happened to "gien kamera"

pendajo | 10-03-10 | 10:36

Bevalt het je niet dan rot je toch op.

Boomschade | 10-03-10 | 10:36

Niks mis mee toch? Laat ze maar filmen. Als de politie gewoon normaal het werk uitvoert en dit is vervolgens op YouTube te zien dan gaat dit alleen maar tegen die kutgastjes werken.

Behoorlijk VerBaasdt | 10-03-10 | 10:35

@Fleauxe 10:24
Oosterhout, niet Oosterbeek....

necrosis | 10-03-10 | 10:34

lieverdeauddanreaud | 10-03-10 | 10:26
ook niet janken dan als je mee naar 't bureau moet als je moeilijk doet of als je geen drank mee krijgt omdat je eruit ziet als 16-.

Oh, en je wil ook geen rijbewijs bij je dragen als je die hebt?

@ topic: ach gut... de arme jongens, zou hier niet een subsidiepotje voor zijn?

Geile Markeerstift | 10-03-10 | 10:34

widtvoet ® | 10-03-10 | 10:29
Die krijgt het nog druk met het incident :(
*followed*

Biep | 10-03-10 | 10:34

´´Volgens Abdul Hajjami, nieuw raadslid voor de PvdA, zijn de jongeren 'heel erg boos'. "Jongeren worden aangehouden en weer vrijgelaten...´
-
He een PvdA´er, dat verwacht je niet. En nog wel één van allochtonische komaf, het moet niet gekker worden.

Fleauxe | 10-03-10 | 10:33

Vertrouwen is goed, controle is beter.

Superior Bastard | 10-03-10 | 10:31

lieverdeauddanreaud | 10-03-10 | 10:26
Prima. Hoop dat jij en de rest van de tokkies elke week een prent krijgen, kunnen aan het eind van het jaar de belastingen misshien omlaag.

Koekje-dr-bij? | 10-03-10 | 10:31

Abdul Hajjami, nieuw raadslid voor de PvdA, legt uit waarom deze jongeren terecht heel boos zijn.
Goh, zoiets verwacht je toch niet.

spanarchist | 10-03-10 | 10:31

*Mompelt iets van schieten en knieschijf*

Oh nee, dat mag pas na 9 juni.

Watunflater | 10-03-10 | 10:30

Hulde aan de politie in Oosterhout.

Gabr | 10-03-10 | 10:29

natuurlijk, het is mijn schuld

watsinneneem | 10-03-10 | 10:29

Wellicht toch maar eens wat gaan doen met twitter.com/Fincidenten dan.

@fuckje

Please advise!

widtvoet ® | 10-03-10 | 10:29

Beste mensen je weet toch.... onderzoek heeft aangetoond dat het allemaal de schuld is van de autochtone nederlanders dat ze zo vervelend doen.

De Straatcoach | 10-03-10 | 10:28

@widvoet ® | 10-03-10 | 10:24: Waarvan akte.

Fleauxe | 10-03-10 | 10:28

Als dit geen win-win is weet ik het ook niet meer. De twee grootste frustraties van de gewone burger houden elkaar continu in de gaten.

witwas | 10-03-10 | 10:27

Laten we eerst de filmpjes afwachten voor conclusie te trekken. In principe is hier niks mis mee. We kunnen pas zeggen of de politie onredelijk is of niet nadat we de filmpjes hebben gezien.

devils advocate | 10-03-10 | 10:26

Politiegeweld = gooien met theezakjes?

necrosis | 10-03-10 | 10:26

Een 'bezorgde vader' uit de Marokkaanse gemeenschap zegt op zijn beurt dat 'deze sms nergens op slaat'. " Er zijn meer Turken in Oosterhout dan Marokkanen, maar daar hoor je niks over. Het heeft wel degelijk te maken met het gedrag van een aantal Marokkaanse jongeren. Ik heb gezien hoe agressief ze reageerden, toen politieagenten vriendelijk om hun legitimatie vroegen. Ik schaam me rot."
Hulde voor die man.
-1 voor dat straattuig
Waar blijven de heropvoedingskampen?

Koekje-dr-bij? | 10-03-10 | 10:26

Als dat zo doorgaat worden het betere burgers dan ik, want ik ga NOOIT NIMMER NIET een ID bewijs bij me dragen.

lieverdeauddanreaud | 10-03-10 | 10:26

Eerst de ramen eruit gooien en zich dan afvragen waarom menier agent zo intimiderend op hem af komt lopen omdat hij wollah zweert dat hij het niet was echt.

geenstijlsteengeil | 10-03-10 | 10:26

Elke 5 minuten wordt er een straatroof of pin automaat gesleaupt. Dan is 15min nog matig.

Stroopdoos | 10-03-10 | 10:26

Terecht, hadden ze maar een vak moeten leren.. Rotjeugd!

Basjaa | 10-03-10 | 10:25

@Fleaxe 10:22

Begrijpend klokkijken is niet iedereen gegeven.

widtvoet ® | 10-03-10 | 10:24

De vinger aan de pols van de politiestaat. Engagement, waar zie je dat nog?

Vieze Tonnie | 10-03-10 | 10:24

Dat de politie het zelfs maar durft om mensen naar hun ID-bewijs te vragen... schandalig!

Geiteneuker | 10-03-10 | 10:24

3 keer in een kwartier lastig gevallen, kunnen zijn dan 3 tasjes roven binnen 15 minuten?

necrosis | 10-03-10 | 10:24

* bontkraagje gauw van de jas afritst *

Tante Kaatje | 10-03-10 | 10:22

Drie maal per kwartier!? Hadden wij maar zo´n ijverig korps.

Fleauxe | 10-03-10 | 10:22

Je zou toch bijna medelijden krijgen met deze "slachtoffers".

Slome Duikelaar | 10-03-10 | 10:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken