Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Aboutaleb: Poten af van DanceParade

pliesiemeisjedanceparade.jpg Unicum in de geschiedenis van het bloggen: GeenStijl verzoekt u een petitie te tekenen. Natuurlijk, we weten het: Petities stinken. Petities zuigen. En online petities moeten al helemaal dood. Maar vandaag maken we een uitzondering. Voor het meest heersende openlucht feest in Rotterdam. De DanceParade. We hebben ons er al eens boos om gemaakt. Toen bleek dat burgemeester Aboutaleb de stoet trucks met pompende house & bouncemuziek helemaal wilde verbieden. Maar nu is er een tussenoplossing: De parade mag doorgaan, maar alleen op een afgesloten festivalterrein met intensieve bezoekerscontrole. Ja hallo. Dan is het geen parade meer. De fun zit hem juist in het onbekommerd met bier/joint tussen de rijdende muziek te technovikingen. Bovendien zijn al deze schijnmaatregelen alleen bedoeld om te verbergen dat Aboutaleb zijn politiekorps niet onder controle heeft. Sinds het drama op het strand bij Hoek van Holland is ineens alles verboden wat leuk is. Maar wie faalde daar nu het hardst? Dat noemt Aboutaleb besturen: Na maanden je incompetente hoofdcommissaris de laan uit sturen en vervolgens alle evenementen dichtgooien. Dikke middelvinger voor een half miljoen goedwillende bezoekers. Verbied dan het Rotterdamse ZomerCarnaval met haar traditionele steekpartijen. Daarom: gaarne even met uw muis een krabbeltje onder deze PETITIE zetten. Merci.

Reaguursels

Inloggen

Aboutaflop beweert nu ( bron:metro) 'dat de danceparade een enorme inzet van de pliesie vraagt.' Als of het jaarlijkse tropische messentrek carnaval alleen met inzet van de wijkagent afgedaan kan worden.. Dit is meten met 2 maten. Multi culti mag wel. 'En dan de kosten nog' riep die ook nog.. Als of zijn snoep reisjes naar de vs niks kosten. Tis te gek voor woorden. Aboutaflop drinkt liever muntthee met zijn moeder op een uitgestorven Coolsingel.

snap_shootert | 19-02-10 | 14:17

Wat hij zegt, vooral over Opstelten!

Opstelten terug lijkt me beter. En dan liefst met een onthaal in de Dance Parade.
Bos Hout | 18-02-10 | 10:09

Bertusdegrote | 19-02-10 | 12:49

Meeste moorden zijn relatiegerelateerd, misschien een idee relaties te verbieden??

Klabanus Nougat Jr. | 18-02-10 | 22:38

He GeenStijl wordt geregeerd door linksmensen opeens: wie faalde er? Niet de politie, maar een paar zuigende kutjochies. Dus niet zo zeiken over autoriteiten in dit landje waar altijd de ander het gedaan heeft.

havanaaan de | 18-02-10 | 22:18

Ikzitopjekudtlipje is ook al zo'n wazige. Aboutaflop wist niet destijds niet eens dat er een feestje gaande was in HVH!! Wist hij veel. Pas toen het fout ging kreeg die veel later eens een belletje. Oud burgermeester van Opstelten was altijd van alles op de hoogte, dat is het verschil. Aboutaflop maakt toch niks af dus hopelijk ook dit baantje niet. Moge hij spoedig opzouten naar zijn makkers in Gouda.

snap_shootert | 18-02-10 | 21:37

Lol, de teller heeft de 6000 nog niet gehaald. Die zien we dus voorlopig niet terug.

FalderalderalderAAA | 18-02-10 | 21:23


Zooitje arrogante clubs en nare dj's, er zijn echt wel leukere feesten dan deze pauperparade.

captainobvious | 18-02-10 | 21:11

@mezelf: - is

Filosoof-King in spe | 18-02-10 | 20:12

misschien kunnen we een boerkaparade doen, ies ook leuk! Met thee en zo

betelkinkie | 18-02-10 | 19:48

wereld op z'n kop! 20 hersenlozen hufters die het voor 14 miljoen mensen verkankeren!

css.... | 18-02-10 | 19:34

@ TO:
Technoviking is van Fuckparade!
Hulde aan die man!

Donny! | 18-02-10 | 19:13

Ja halllow! mijn emailadres invullen voor een of andere petitie gaat me toch iets te ver. Ik heb een hekel aan spam

Qwink | 18-02-10 | 18:16

Mompelt iets als hoer van eigen principes
Online petities zuigen bik tyme

Karell | 18-02-10 | 17:35

petitie accepteert mijn handtekening niet... jammer

borox | 18-02-10 | 17:21

Aboutaleb laat strandfeest falen en gebruikt dat nu als smoes om homo-feest te discrimineren?

denwop | 18-02-10 | 16:09

fuck dat, zijn toch alleen maar popiejopiepaupertjes die club en house draaien (90% dan) die die trucks daar bestierden.

Nee, dan de Loveparade... daar heb je tenminste nog veel GOEIE muziek, FFWD leek wel op een TMF-party, dus ben er niet rouwig om, en dat zeg k als dancefan.

Ratzenberger1985 | 18-02-10 | 15:04

Wahahaha, de danceparade verbieden omdat de burgermeester geen idee heeft waar hij mee bezig is is hetzelfde als alle Marokkanen preventief oppakken omdat 15% van de Marokkanen fout is.

zarkon | 18-02-10 | 14:50

Petities stinken. Petities zuigen. En online petities moeten al helemaal dood

Roadie68 | 18-02-10 | 14:34

Alleen voor de politienegerin

Lemo | 18-02-10 | 14:20

Degene die hier her hardst failde waren de bezoekers.
Waarvan er dan ook 1tje dood is.

reuzenpanda | 18-02-10 | 13:46

Gewoon een hek om Rotterdam en het is een afgesloten lokatie.

baskerville | 18-02-10 | 13:41

Brusselmans is zelf bezoeker? Het is niet echt een feest voor joints, meer voor pillen. Sowieso is het voor de Rotterdammers zelf niet echt een feest. Waar in Amsterdam geklaagd wordt tijdens Koninginnedag dat hun stad een rotzooi wordt, wordt het dat in Rotterdam met dit soort feesten.
Overigens wordt hier gezeken op Aboutaleb als hij niet ingrijpt in Hoek van Holland vanwege onveiligheid, maar als hij preventief aan onveiligheid probeert te doen, dan is er weer gezeik. Als de petitie er door komt, dan wil ik wel eens zien hoe er gereageerd wordt als er rellen zijn. Schuld van Aboutaleb zeker? Met een andere burgemeester was precies hetzelfde gebeurd. Overigens was het probleem er niet geweest, als er geen mensen waren die gereld hadden.

Ikzitopjelip | 18-02-10 | 13:26

De DanceParade is zo 1999. Maar als de inmiddels hangbuikerige en inhammerige attention whores het nog steeds leuk vinden hier tijd aan te verspillen, wie ben ik dan om hen dat te ontzeggen. Dat feestje moet gewoon doorgaan, ies traditie. Anders hebben we straks alleen nog maar de Ramadan over in Rotjeknor.

LJBrinkhorst | 18-02-10 | 13:07

sander1981 | 18-02-10 | 12:59
Nou, dan heb je ze
a) mooi bij elkaar
en
b) ruimte het lekker op.
Dat wil je toch?
Verder doet men er op het Zopmercarnaval wél zijn best om er een geweldig feest van te maken, dus de vergelijking gaat niet op.

Von Münchhausen | 18-02-10 | 13:06

Prima, geen probleem.... Maar dan schaffen we ook het Antilliaans zomercarnaval af, Waar afgelopen jaar méér mensen werden aangehouden dan op de Danceparade EN waar er één werd doodgestoken..... Kijken hoe de vlag er dan voorhangt!

sander1981 | 18-02-10 | 12:59

Done. Die burgerfinvader moet zich niet met dit soort dingen bemoeien. Ik vraag me af of hij hetzelfde had gedaan als de stoet bestond uit mensen die het suikerfeest uitbundig willen vieren.

Barbatruuk! | 18-02-10 | 12:52

De dance parade is een bijna puur autochtoonse aangelegenheid en dat zint Aboutaflop niet. De tropische messentrek parade mag echter wel weer door gaan. Ach, dit is het beleid van een man die zijn zaakjes niet op orde heeft en overal, waar die maar kan en dan het liefst in het buitenland de belangrijke marokkaan uit hangt. Hij had lekker burgermeester van Gouda moeten worden. Ons kent ons daar. Zakcentjes geven aan tuig op oudejaarsavond en feesten maar.

snap_shootert | 18-02-10 | 12:50

De enige petitie die ik teken is om Brusselmans te ontheffen als blogger van Geenstijl.
FAIL FAIL FAIL dagelijks weer!! Ga heen...

Mosselman78 | 18-02-10 | 12:47

Nou vooruit dan maar weer, omdat het zo lief gevraagd wordt.

Buffell | 18-02-10 | 12:45

@Pannie
Nee, want k heb er helemaal niets mee. Maar van mij hoeft dit niet verboden te worden want ik gun iedereen zijn ding. Met de Danceparade heb ik trouwens ook niets, want ik ben meer van de gierende gitaren. En de hoolies, ach ik was er vroeger ook 1 en ben redelijk weer op aarde beland. Die echte gekken zoals in HvH moeten ze wel keihard aanpakken.
Ik heb gewoon het idee als grootbelastingbetaler als tweederangs burger te worden behandeld terwijl ik elke maand eigenlijk een bedankje zou moeten krijgen voor die 2 mille belasting die ik betaal. Je kan dat zuur noemen of rechts, maar zo voel ik dat nou eenmaal.

Vindefin | 18-02-10 | 12:40

Aboutaleb, als vrome PvdA-moslim zijnde wilt gewoon een voor een alle feesten waar drank wordt genuttigd verbieden, want alcohol is niet halal.

Eventhorizon | 18-02-10 | 12:37

@Dreamert
Elke dag begaan mensen wets overtredingen, bijvoorbeeld in de auto. Niemand dan meer auto laten rijden? En van die half miljoen, hoeveel vochtte er? Alle marokkanen crimineel? Alle italianen maffiosi? Juist omdat het een kleine groep is moet je het niet verbieden, de gasten moet je niet normaal bont en blauw schoppen.
Spuiten, die liggen sowieso door het centrum. Ik ben ook een centrum bewoner, en juist alle parade's maakt Rotterdam MULTI. Zomercarnaval elk jaar een dode, waarom dat ook niet verbieden? Omdat het om een bepaalde groep is? Het is een laf en kortzichtig besluit en straalt geen enkel gezag uit en is visieloos.

KurtRussel | 18-02-10 | 12:36

stop maar. Opstelten heeft al geregeld dat ie in Tilburg gehouden kan worden. Gewoon door de binnenstad en niet op een lullig festival terrein.
Feesten moet je ook niet in de Randstat willen doen. Dat KAN daar niet.

JanVergoor | 18-02-10 | 12:26

Fleauxe | 18-02-10 | 11:09
Dan gaat-ie zeker ook zorgen dat die voetbalsupporters voortaan alleen nog achter hekken mekaar te lijf mogen gaan en daar alleen nog een plastic bekertje limonadesiroop krijgen aangeboden.

Schoorsteenveger | 18-02-10 | 12:21

Zeg GS, voor dit soort futiliteiten gaan we toch geen marching orders uitdelen zeg? Die horde bezoekers kan toch zelf wel een petitie tekenen als dat feestje echt zo belangrijk voor ze is? En er zelf voor zorgen dat het geen genadeloze teringbende wordt? Of is dat dan weer te moeilijk, die eigen verantwoordelijkheid? Maak me maar weer wakken als er echt wat te verdedigen valt.

Achterdocht | 18-02-10 | 12:16

Die petitie ga ik mooi niet tekenen. Aboutaleb heeft groot gelijk om de brui te geven aan dit feest. Ikzelf woon ruim 4 jaar in het centrum van Rotterdam en zie stoet ieder jaar aan mijn huis voorbij komen. De laatste twee jaar is de sfeer tijdens de danceparade bijzonder agressief. Zo heb ik al meerdere vechtpartijen voor mijn deur gezien en vond de restauranteigenaar bij mij in de straat verschillende spuiten op z'n terras. Jammer dat dit soort feesten verziekt moeten worden door een kleine groep.

Dreamert | 18-02-10 | 12:14

juriste | 18-02-10 | 11:49
Het eindpunt van de multiculturele samenleving: terug naar een feodale structuur met overal kasteeltjes en burchten, elk met zijn eigen graaf, hertog of krijgsheer, elk met zijn eigen wachters en ridders die de lijfeigenen met geweld onder de duim houden, gesanctioneerd en geholpen door de plaatselijk meeheulende clerus.
De nieuwe middeleeuwen.

Schoorsteenveger | 18-02-10 | 12:13

-weggejorist-

san5324 | 18-02-10 | 12:11

-weggejorist-

san5324 | 18-02-10 | 12:08

Gelul, Dansparade WAS een leuk feestje, is nu pillen-snuif-crack-tokkie-steek-feest; www.youtube.com/watch?v=CVD8gqhOmkk&am...
Met zo'n stelletje nep-suporter-hooligan-capuchon-lafaards op de loer is het een kruitvat.
Zelfs een nieuwjaarsborrel, ver na 1 januari, was op Stadhuisplein reden voor dat getriefel om te rellen.
-
Voor wie naast de politie lekker kan dansen en uit z'n bol gaan... niks aan de hand, kun je ook veilig naar huis

hfakker | 18-02-10 | 12:07

Dat hele dansfestival kan me gestolen worden.

polt | 18-02-10 | 12:00

Pauperfeest in een pauperstad.

harbi | 18-02-10 | 11:57

aboutaleb is sowieso een ultiem voorbeeld van omgekeerde discriminatie...
we moeten een troetelallochtoon een goede plek geven, maakt niet uit hoeveel hij fout doet.
daarom, pastors of baljeu

de beer van de meer | 18-02-10 | 11:53

weg met die rotzooi, zo jaren 90, en ze pissen overal

Ed71886710 | 18-02-10 | 11:52

@Watcher | 18-02-10 | 11:46
En het wordt nog leuker,pas geleden heeft justitie in rotterdam schoorvoetend toe gegeven dat van de relschoppers vrijwel niemand een feyenoord-verleden heeft mbt relschoppen.Dat het vooral meelopers en gelegenheid-relschoppers waren.
www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/...

rn1970 | 18-02-10 | 11:52

Aboutaleb bakte er als directeur van Maatwerk ook niks van. Gesjoemel met resultaten (dummynummers, 0-urenbanen, etc) onder zijn bewind. 't Lijkt me wel een aardige man, overigens.

Lex Trumbauer | 18-02-10 | 11:50

Hekken om alles heen is de nieuwe trend in Nederland, had ik al voorspeld. Middeleeuwse stadspoorten kunnen ook weer worden ingevoerd.

juriste | 18-02-10 | 11:49

@Pannie | 18-02-10 | 11:13

2x geweest, 2x moeten rennen omdat een of andere wousekous het nodig vond om z'n schietijzer te trekken. Wel veel lekkere wijven, dat dan weer wel.

Biff Eagleburger | 18-02-10 | 11:49

@websenior | 18-02-10 | 11:01
Marco c.s. nemen geen gevangenen in afghanistan.

gruppenfuhrer | 18-02-10 | 11:49

Meestal ben ik het met GS roerend eens, dit keer evenwel niet: weg met die teringherrie, Aboutaleb heeft groot gelijk !

AbuTelfan | 18-02-10 | 11:48

Teun van het Tuinpad | 18-02-10 | 10:10
Na 3 maart Teun als een motie van wantrouwen door de rechtse tak van de GR 010 gesteund wordt. Persoonlijk ben ik voor de gekozen Burgemeester. Ik kies, ehhhm, Peppi van Kokki. Net zo bekwaam.

Sliptong | 18-02-10 | 11:48

@Fleauxe

Zal best dat er een zooi mensen out gaan van GHB en drank.. Maar dat is nog geen reden om zo'n feest maar te verbieden. Zoals je al zegt gaat het om een zeer groot aantal mensen, dus daar zitten altijd wel rotte appels tussen. Ondertussen zijn er relatief weinig geweldsincidenten op zulke feesten, dus waar hebben we het eigenlijk over?

F'Shizzle | 18-02-10 | 11:47

Het is werkelijk belachelijk. Een burgemeester van Marokkaanse afkomst zou beter moeten weten dan iedere dance liefhebber of dance organisator over 1 kam te scheren. Als we het over Marokkanen hebben mogen we ons niet laten leiden door “de kleine minderheid die rottigheid uithaalt”. Nu gaat het over een (1) uit de hand gelopen dance feest en dan moeten alle dance feesten en liefhebbers maar boeten. Lekker makkelijk en hypocriet. Werkelijk een grote schande, te meer omdat de relschoppers Feyenoord hooligans waren die helemaal niks met het feest te maken hadden.

Watcher | 18-02-10 | 11:46

Amsterdance | 18-02-10 | 11:42
LOL. Kort, krachtig to the point.

Sliptong | 18-02-10 | 11:45

Wat denk je zelf Brussel? Dat ik met naam en toenaam op een formulier voor 010 wil komen? Neemt niet weg dat ik het waanzin vindt dat de dance parade niet door mag gaan. Tijd voor een motie van wantrouwen door de leefbaren na 3 maart (als tenminste de alloochtoonse verkiezingsposters niet zijn doorgekomen bij de allochtoonse nieuwe oud linkse "Nederlander").
Wat was hij goed hè als staatssecretaris van sociale zaken? En nu helemaal toppie joppie als Burgervader. Wat een land.

Sliptong | 18-02-10 | 11:44

Val dood met je Dance Parade

Amsterdance | 18-02-10 | 11:42

Danceparade? Is inmiddels verworden tot een tokkietocht. Geen interesse.

Aardappeleter | 18-02-10 | 11:38

@Terpen-tijn | 18-02-10 | 10:24
Toch wel - maar met de nadruk op "wàs".
@Bigi Bana Boy | 18-02-10 | 11:31
Hear! Hear!

Reaguurbuisje | 18-02-10 | 11:37

Ik was vorig jaar bij beide feesten maar ik vond het zomercarnaval toch wel het betere feestje. En overal heb je wel idioten die feestjes moeten verzieken maar daardoor kunnen ze toch niet alles maar gaan verbieden? Als het aan bestuurders ligt wordt alles wat leuk is verboden. Amsterdam kan er ook wat van wat dat betreft :(

Jippie | 18-02-10 | 11:36

SecretService | 18-02-10 | 11:26
Bij het zomercarnaval zie je aanmerkelijk meer bloot als bij de junkieparade.

Pannie | 18-02-10 | 11:35

Hij zal wel moeten ,vlak voor de verkiezingen.

fleurtje | 18-02-10 | 11:33

@.. zapper | 18-02-10 | 10:13
(zeer)scherp opgemerkt +1
Danceparade kan me verder gestolen worden. Kom maar terug als ik nog een keer het verdrag van lissabon of iets anders veel onbelangrijkers weg kan referendummen.

gruppenfuhrer | 18-02-10 | 11:32

haha in appelscha dat is nog ns n strak plan :D

brammetaalman | 18-02-10 | 11:32

Witte Gij't | 18-02-10 | 11:14
Los van de Danceparade heeft de burger mijns inziens de afgelopen decennia te veel vrijheid gekregen om zijn "ding te doen" en hebben we als maatschappij laten zien daar niet mee om te kunnen gaan. In India en China heeft men geen boodschap aan decadente en luie westerlingen en als we niet terug zien te keren naar de Mannen van Stavast en Jongens van De Wit dan zullen we de mondiale strijd verliezen.

Ik zet, geinspireerd door mijn held Dalrymple, al langer vraagtekens bij die verafgoding van de absolute vrijheid die door de babyboomers in de jaren 60 in gang is gezet. Ik geloof werkelijk dat het de bron van veel ellende in dit land is geweest en sta met verbijstering te kijken hoe "rechts" Nederland zich nog altijd niet heeft weten los te maken van dat linksche (waan)gedachtegoed.

Bigi Bana Boy | 18-02-10 | 11:31

vandezijlijn | 18-02-10 | 10:20
Je kunt ook een muis links handig maken...

Cadaver | 18-02-10 | 11:29

Rotterdam is een crebs-stad

0nt0pic | 18-02-10 | 11:28

Aangezien de vijfde colonne der geitenneukers steeds meer bezit neemt van onze koeltoer - zie de in exotische talen opgeleukte verkiezingsposters van de partijden der linksmensen, het steeds meer buigen van de overheid voor bontkraagjesterreur en de geluidloze overname van het lokale bestuur door berbers - verbaast het mij niks dat dit evenement naar een afgesloten terrein wordt verbannen. Binnenkort mag je ook alleen in minirok op afgesloten terreinen komen. Binnenkort mag alcohol alleen binnen de metershoge muren van een in onbruik geraakte terminal worden geschonken. Binnenkort worden PC-scholen ongewenst verklaard. Binnenkort mag westerse muziek alleen nog worden gedraaid in geluiddichte bunkers. En overal waar je binnenkomt wordt je identiteit vastgelegd. Want de zegenrijke toekomst van Allah en zijn trawanten komt langzaam tot ons.

SecretService | 18-02-10 | 11:26

Handtekening 4395 Het begin is er. Leuk handtekening dingetje trouwens.

cynic | 18-02-10 | 11:23

sorry hier teken ik niet voor. Rotterdam wilde toch zo graag Urban zijn en op new york lijken? Hou maar een hiphop parade. Glocks in de aanslag, dit wordt een knalfuif!

Johnny de Baas | 18-02-10 | 11:23

@Kiegie
Rest my case,dat is dus wat ik al zei.Ben je geen voorstander van Aboutaleb,dan ben je automatisch racist. Kijk maar eens goed wat ie echt gedaan heeft voor de stad.

rn1970 | 18-02-10 | 11:21

@rn1970
Laat me niet lachen. Je blaat en je vloekt en komt met geen enkel serieus argument, behalve dan dat je waarschijnlijk een afkeer hebt van mensen met een andere huidskleur dan jijzelf.

Kiegie | 18-02-10 | 11:20

Het gaat hier om de vrijheid van den burger om zijn ding te mogen doen, ook al is het niet jouw ding.
Die vrijheid wordt tegenwoordig van alle kanten ingeperkt onder het mom van het creeren van (schijn)veiligheid.
daarom teken ik die petitie graag.

Witte Gij't | 18-02-10 | 11:14

Tja, persoonlijk zou ik geen keuze kunnen maken tussen Aboutaleb en Cohen, ze zijn beiden [x] ongeschikt.
Ik zou kiezen voor IJzeren Rita, die weet wel raad met vervelio's.

necrosis | 18-02-10 | 11:14

@rn1970 | 18-02-10 | 11:08
Thanks
widtvoet ® | 18-02-10 | 11:10
Ja dat is ook weer zo, lang zal ook dat niet meer duren.

Meri59 | 18-02-10 | 11:14

Vindefin | 18-02-10 | 11:08
Zomercarnaval is superrelaxed man, wel eens geweest??

Pannie | 18-02-10 | 11:13

@Meri59 11:00

Als Leefbaar de meerderheid verovert in Rotterdam komende gehaktdag sturen ze die nare, inkompetente halfnederlandse racist dezelfde dag nog de laan uit.

widtvoet ® | 18-02-10 | 11:10

Haha je moet ook nog beloven geen strafbaar feit te begaan, dat tekent dus niemand.
Pilletje op zak is volgens mij ook strafbaar, ze kunnen het beter de junkenparade noemen.

Pannie | 18-02-10 | 11:09

Hear Hear@Bakito | 18-02-10 | 10:57: Kom daarmee echter niet aanzetten bij een organisator van dergelijke evenementen. Het lijken soms net PvdA-ers. "T'is maar een klein groepje, we gaan kordaat optreden... blablabla" Weet je, we hebben hier op het Almeerderzand elk jaar een mega-feest. Komt iets van 50 a 70.000 man op af. Allemaal leuk en aardig, de organisatie zal er goed aan verdienen. Dat kan het Flevozeikenhuis echter niet zeggen. Die hadden vorig jaar een crisissituatie op de EHBO-post. De door de drugs flauwgevallen en dronken types waren niet aan te slepen. Levensbedreigende situaties moesten soms alsnog een half uur wachten. Ter plekke moest de beveiliging de orde bewaren, er waren véél te weinig artsen.
Achteraf lees je alleen over hoe geweldig 'vet kewl' zo'n feest is, maar de maatschappelijke onrust en kosten worden voor het gemak maar even verzwegen. En denk maar niet dat een commercieel organisatiebureau ook maar één cent van die maatschappelijke overlast compenseert. Kort en goed; Abutaleb heeft gewoon gelijk.

Fleauxe | 18-02-10 | 11:09

@MultiFlauwe
Kannen is wel lekker Rotterdams

6x per jaar maar iets in het centrum. Rotterdam bestaat vele soorten mensen, niet iedereen vind alles leuk, maar om niets te organiseren is ook zo saai. Overlast moet men echt kei en keihard aanpakken. De macht is men verloren dat zie je aan vele situaties (Culemborg bijvoorbeeld). HvH is Rotterdam niet. Dat was een tienerdancefeest met enorm veel meelopers en ja ook de hooligans waren daar. De gabber kar deed vorig jaar al niet mee, om die snuivers weg te houden. Vroeger was het inderdaad leuker, zeker toen nog het feest erna gratis en op de mullerpier was.

KurtRussel | 18-02-10 | 11:08

De Danceparade is een typisch feest voor autochtone jongeren. Voetbalhooligans zijn veelal autochtone jongeren. Aboe is een Marokkaan dus dit zal hij als zijnde prioriteit aanpakken, vooral ook omdat autochtonen toch weer als makke schaapjes zullen reageren. Dit zal met het afschaffen van het zomercarnaval wel anders zijn, al loopt het bloed elk jaar over de Coolsingel. Moslimtuig wordt sowieso niet aangepakt natuurlijk. En zo rot de samenleving door, tot het bot.

Vindefin | 18-02-10 | 11:08

Tja,ik wil best een verzonnen handtekening en naam invullen voor die stuitermongeaulen hoor,maar dat ding vreet mijn krabbel gewoon niet.
Tsss..

de grote Anti | 18-02-10 | 11:07

Leuk he, die handtekening. Heb ik na een uur nog niet genoeg van.

azijnseikerT | 18-02-10 | 11:06

websenior | 18-02-10 | 11:01
Volgens mij is er al genoeg testosteron in de parade. Daarvoor heb je dat bedorven kanonnenvlees echt niet nodig.

Bakito | 18-02-10 | 11:05

Dank Brusselmans. Eindelijk landelijke aandacht. De danceparade is één van de feesten waar ik als rotterdammer trots op ben.

Nicole | 18-02-10 | 11:03

@ Redactie...
Doe ook even melding maken van een soortgelijk verhaal in Eindhoven. Daar dreigt koninginnendag ellende te worden. Zie hier: eindhoven.kliknieuws.nl/nieuws/96296/d...

lamlul007 | 18-02-10 | 11:03

Natuurlijk meteen het logo van Amsterdam dat op Rotterdam piest, getekend. Hoppa, blaas hem maar op met je piemeltjes kut steden.

Harp | 18-02-10 | 11:03

done!

All | 18-02-10 | 11:02

Het mooiste zou zijn als we in een open wagen geboeide gevangen genomen Taliban strijders mee zouden laten rijden. Er is niks mis met ons leger en daar mogen we best trots op zijn.

Bigi Bana Boy | 18-02-10 | 10:59

Goed idee.

websenior | 18-02-10 | 11:01

Kan er ook een petitie bij dat Aboutaleb weg moet ?

Meri59 | 18-02-10 | 11:00

@Kiegie
Lul niet zo dom,heeft aboutaleb de relschoppende marokanen die vorig jaar al rellend door de stad liepen aangepakt.Hij heeft beloofd ze allemaal te pakken.Voorlopig is er nog geen een gepakt.Hij zit om de twee weken in het buitenland de belangrijke marokaan uit te hangen.Hij schoffeert veteranen,omdat hij zonodig de nederlandse problemen in marokko bij de koning moet aankaarten. Als je je een beetje verdiept in zijn persoontje,ook voor zijn burgemeesterschap,dan weet je dat hij iemand is die totaal ongeschikt is om ook maar iets te leiden.Hij heeft alleen maar een carriere omdat dat zo goed staat voor de pvda. En al zijn voorstanders kunnen alleen maar roepen,dat men tegen hem is omdat hij allochtoon is,maar zijn functioneren onder de loep nemen ho maar.Tijd dat die met pek en vern de stad wordt uitgedragen.

rn1970 | 18-02-10 | 11:00

vandezijlijn | 18-02-10 | 10:20
Yup.. En dan nog een muis hebben die niet op pen lijkt en het drama is compleet..
desalniettemin heb ik getekend.. Hoe meer burocratisch zand in de raderen van dit politiek failliete land hoe beter.

jack and friends | 18-02-10 | 11:00

@Bigi Bana Boy | 18-02-10 | 10:48

Ik zie die militaire parade wel zitten. Flink wat zwaar materiaal, enorme kolonnes militairen in paradeuniform met glanzende sabels, straaljagers die overbulderen... de Nieuwe Binnenweg zal nooit meer hetzelfde zijn.

bello | 18-02-10 | 10:59

websenior | 18-02-10 | 10:53
Zo is dat. En bovendien hebben we dankzij Wouter en de PvdA binnenkort weer fitte en gebruinde soldaten genoeg voor een mooie militaire parade. Het mooiste zou zijn als we in een open wagen geboeide gevangen genomen Taliban strijders mee zouden laten rijden. Er is niks mis met ons leger en daar mogen we best trots op zijn.

Bigi Bana Boy | 18-02-10 | 10:59

done
nog ergens een poll die we kunnen fucken?

schuifla | 18-02-10 | 10:59

De Rotterdamse burgervader moet met zijn tengels van de Dance Parade afblijven. Hij is geen leider en het is dus niet vreemd dat het Politie korps ook niet goed functioneert. Aboutaleb is zal nooit geen burgermeester worden zo als van Opstelten dat wel was. Moge de burgervader met 2 paspoorten maar spoedig opzouten uit het Rotterdamse.

snap_shootert | 18-02-10 | 10:58

Ik wil best tekenen maar dan moet ik gaan liegen. Ik wil gewoon met een blik bier en een flinke jonko dansend de stad door. En dat mag niet.

hero_of_heaven | 18-02-10 | 10:58

Dat de knusse feestjes met lieve mensen reeds vele jaren geleden is overgenomen door de commercie en pillenslikkende hooligans, kan Aboutaleb ook niks aan doen.

Bakito | 18-02-10 | 10:57

Tekenen!

Verkeerd besluit om een Dance Parade voor half miljoen mensen te verbieden omdat ze een 100tal foute gasten niet in bedwang konden houden. Ik ben toch al tegen Atabouleb, dus alleen daarom al.

010waus | 18-02-10 | 10:56

In Gouda zou men eea. anders hebben aangepakt, daar was elke potentiele raddraaier gewoon door de gemeente benaderd met een envelop vol euro's en de dringende vraag of hij zich op de bewuste dag elders zou willen gaan vermaken.

Nugoed, kzal die parade niet missen (en het zomerkarnaval al helemaal niet) maar kvind het wel een tamelijk rigoreuze maatregel van die bipaspoortige, Fortuynhatende PvdA islamiet.

widtvoet ® | 18-02-10 | 10:56

Nu alleen nog de Ramadan invoeren als wet en verplicht naar de moskee gaan en we zijn er.

nicknaam1 | 18-02-10 | 10:54

Ik vind het dan wel kudt muziek maar als Rotterdam hoort deze parade gewoon door te gaan of krijgen we een rifgebergte versie dit jaar met burka's rond de nog steeds onafgebouwde moskee op zuid?

Terpetijnzeikert | 18-02-10 | 10:54

4231 Mensen hebben de petitie getekend... Hey ehh dit bericht staat er al meer dan drie kwartier! KOM OP HEYY!!! ;p

Noiseja | 18-02-10 | 10:54

Wat een kwatsj. Het is niet Aboutaleb of zijn politie geweest die het feest naar de verdommenis heeft geholpen, maar die hersenloze autochtonen die het nodig vonden om hun agressie rond te spuien.
Met Aboutaleb heeft Rotterdam eindelijk eens een burgermeester die niet alleen maar zevert, maar ook besluiten neemt!

Kiegie | 18-02-10 | 10:53

Bigi Bana Boy | 18-02-10 | 10:48
Tijdens de Dance Parade (Opstelten kon dat zo mooi uitspreken) zie je anders ook genoeg jonge fitte lichamen die zo kunnen meedoen met een ik geef het toe een veel fijnere militaire parade.

websenior | 18-02-10 | 10:53

Doe dat maar fijn in een weiland bij Staphorst.

Mijnheer Pastoor | 18-02-10 | 10:51

Mooi uitgevoerde petitie.
En ik ben het er mee eens ook.
Aboutaleb is een ontzettende kruk en een linkmiegel ook nog.

Dit soort glibberig gekloot krijg je nou met die politieke benoemingen.
Het is toch godverdomme van de gekke: Rotterdam (probleemstad, havenstad) heeft de minst ervaren burgemeester van het hele land!
Zelfs voor de recente invulling van functies van burgemeester van Sneek en Vlieland, werd een zwaarder profiel geeist dan Aboutaleb had kunnen inbrengen.

Merlot | 18-02-10 | 10:51

Doet die Aboedinges eens iets (goeds) beginnen jullie weer te zeiken. Weg met die klere herrie!

Peter Rottevanger | 18-02-10 | 10:50

@ Zzzzooooffff | 18-02-10 | 10:48
Toen de Dance Parade nog wél leuk was...

Multiflauwekulti | 18-02-10 | 10:49

Petitie my ass.
Eventuele uitzondering zou ik maken voor meer radio interviews met Erica Terpstra.

R.B.Scott | 18-02-10 | 10:49

Dance parade is zoooo jaren negentig.

Zzzzooooffff | 18-02-10 | 10:48

Dance parades zijn voor gedegenereerde decadente hedonisten en zouden verboden moeten blijven. Bovendien wekt het promiscuïteit en heaumeausensualiteit in de hand. Waarom niet iets gezonds voor onze jeugd zoals een mooi bloemencorso of een fijne miltaire parade ?

* lach er maar om, maar ik meen er meer van dan jullie denken *

Bigi Bana Boy | 18-02-10 | 10:48

Laat ze al die herrie maar lekker verbieden. Is er ook een petitie tégen dit soort onzin? Nou ja, ik woon er gelukkig ver vandaan.

Argyronauta | 18-02-10 | 10:45

Naast uw handtekening ook graag even uw credit card security code, rekeningnummer en paspoort nummer invullen. Dat is wel zo makkelijk voor mijn bestellingen.

Fred Janssen | 18-02-10 | 10:45

Ergens begrijp ik de commotie rondom dit besluit niet. Toen er een feest in Hoek van Holland gierend uit de klauwen liep was iedereen boos op Abutaleb en korpschef Meiboom. Die hadden niet genoeg geïnformeerd, gecommuniceerd en de politiemannen aan onnodig gevaar blootgesteld. Goede kritiek waaruit lering en consequenties getrokken zijn. Gevolg daarvan is dat Abutaleb thans geen toestemming kan geven voor de DanceParade. Dat doet de beste man echt niet om de bevolking te pesten, daar heeft hij gegronde redenen voor.

Fleauxe | 18-02-10 | 10:44

@jullie ook hier? precies wat ik dacht toen ik de kop zag.

yohan | 18-02-10 | 10:44

@Einde van de Domheid | 18-02-10 | 10:37

Je moet toch ergens beginnen, niet? Helaas lopen festivals hier in de stad vaak radicaal uit de hand door een combinatie van hoolies, rellenpoeder & ME.

Biff Eagleburger | 18-02-10 | 10:44

@Kee v/d Plee
Toedels Kee, werk ze en heaupelijk tot snel!

Ashtrey | 18-02-10 | 10:39

Einde van de Domheid | 18-02-10 | 10:37
juist. Op Rottemerplaat ofzo.

Geile Markeerstift | 18-02-10 | 10:39

*Op poll voor gayparade wacht.*

Einde van de Domheid | 18-02-10 | 10:38

o.t.: Een jaar of 5 geleden is er een onderzoek gedaan door het 'Centrum voor Gelijkheid van Kansen' naar de perceptie die autochtone Belgen hebben van geïmmigreerde Hollanders.

De resultaten waren zo negatief dat besloten werd de cijfers niet bekend te maken. Er verscheen alleen een mededeling in de trant van ‘de Nederbelgen zijn de nieuwe Marokkanen’. Met daarachter een hele uitleg waarom de Belgen even graag (niet) een fin als buur hebben als een Nederlander.

Doe daar maar eens een topic van maken.

Americain.Préparé | 18-02-10 | 10:38

@Pannie
Hou toch op zeg. Van de half miljoen die daar komen zullen er uiteraard dwazen tussen lopen, maar iedereen over 1 kam scheren, erg kortzichtig. Dwazen heb je overal. Laatst iemand dood geslagen met Oud en Nieuw, dat ook maar verbieden?
@Caudillo
Nooit iets wat leuks? Hoe oud ben je zeg? 6 maart museumnacht, april Motel MOzaiqeu, Wereld van Witte de With, De Parade, Film festival, Dunya, Metropolis. Wat weinig te doen zeg en dan heb ik ze niet eens allemaal. Is gewoon zeiken om het zeiken. 5x per jaar is de binnenstad afgesloten, dagen zat dus waar helemaal niets gebeurt. En wildplassen hoort idd niet. Men moet veel meer dixi's plaatsen.

KurtRussel | 18-02-10 | 10:38

Biff Eagleburger | 18-02-10 | 10:32
Organiseer dan een wereldfestival waar Ibiza's broek van afzakt.

Einde van de Domheid | 18-02-10 | 10:37

@ KurtRussel | 18-02-10 | 10:31
Kan = kunt. Kannen is geen werkwoord.
-
Ik ga helemaal nergens heen, behalve tijdens het Zomercarnaval en de Dance Parade. Dan ben ik écht niet thuis.
Ik heb meerdere dagen per jaar echt volle bak herrie voor/bij mijn deur. Daar kies ik zelf voor. Altijd wat te beleven, helemaal niet erg. Maar de ellende die - met name - de Dance Parade veroorzaakt... dank u vriendelijk. Het valt kennelijk ook niemand (hier) op dat er relatief weinig Rotterdammers (behalve van Zuid) meedoen aan die Parade. Die ellende komt allemaal van buitenaf. Weg er mee, ga maar naar de Maasvlakte ofzo. Of nog wat westelijker...

Multiflauwekulti | 18-02-10 | 10:37

Flikker toch lekker op met je domme Dance PareeT. Dance moet deaudT.
Wat een KUDT muzak.

Chris666 | 18-02-10 | 10:35

@ Don Sputare | 18-02-10 | 10:22
.
Het gaat erom dat noordafrikaans gewoon een ras is, net zoals europiaans, aziatisch en afrikaans.
Maaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, alle rassen zijn volkomen gelijkwaardig hoor, ze zien er alleen anders uit. Verschil in gedrag heeft alleen te maken met de opvoeding en leefomstandigheden.
Van een pitbull kun je tenslotte ook een hele lieve hond maken die geen vlieg kwaad doet, en ik zie regelmatig kooigevechten waar labradors en goldenretrievers elkaar helemaal aan stukken scheuren.

pleurtop | 18-02-10 | 10:35

pleurtop | 18-02-10 | 10:16

groot hek om R'dam et voila, afgesloten terrein.

Geile Markeerstift | 18-02-10 | 10:35

Laat me niet lachen. De Danceparade is al jaren een achterlijk zooitje. Ouwe kut DJs en lelijke trucks. Volgens mij is er geen enkele Rotterdammer meer te vinden. Goed om het af te schaffen. En dan weer wat nieuws gaan doen

Dat kunnen we namelijk goed in Rotterdam, oude dingen wegdoen en opnieuw beginnen!

Weg met de danceparade!

hendrikjandetuinman | 18-02-10 | 10:35

Teken alleen al omdat dit het zoveelste verbod van Grijs 4 is. Weg met dit kabinet!

der Dickmeister | 18-02-10 | 10:34

Van mij hoeft het niet, ik háát dance en techno en al die meuk. Maar om het te gaan verbieden? Nee. gaat te ver. En ja, het feit dat Abu er na 'de hoek' nog steeds zit en gewoon zijn pliesiejef de laan uitstuurt is natuurlijk van de ratten besnuffeld.

bello | 18-02-10 | 10:34

Dit jaar hebben de hooligans grote plannen voor koninginnedag dus daar zijn we in 2011 ook vanaf in Rotterdam!

Pannie | 18-02-10 | 10:33

Denk eerder dat deze berber burgemeester de danceparade haram vindt...

Remington.223 | 18-02-10 | 10:33

Zelf zie ik liever een burka optocht, waarbij wulpse maagden in burkini's wel verboden zijn. Of een interconfessionele modeshow optocht met vooral jurken, jurken en jurken. Wapperen speels in de wind, anders dan al die zwengelende lichaamsuitstulpsels.

wimclim | 18-02-10 | 10:32

@Multiflauwekulti | 18-02-10 | 10:19

Ga je toch lekker in Zevenkamp of Nesselande wonen? Rotterdam heeft nu eenmaal een naam hoog te houden op het gebied van dance.

Biff Eagleburger | 18-02-10 | 10:32

Kee van de Plee | 18-02-10 | 10:29
Werkse en tot later Kee.
*dag weer helemaal goed vinden doet*

Teun van het Tuinpad | 18-02-10 | 10:31

@Kee van de Plee | 18-02-10 | 10:29

Pot nummer 3 geen papier, pot nummer 5 heeft iemand gezeten die een kilo of wat heeft weggebracht aan de remsporen te zien.

KaiserSoza | 18-02-10 | 10:31

Wat een negatievelingen hier zeg. Glas altijd half leef toch?
Altijd azijnzeiken hou eens op mensen. Of allemaal een winterdip ofzo, djezus zeg
@MutliFlauwKulti
Je kan ook gewoon weg gaan. Lekker naar Staphorst ofzo!

Danceparade moet gewoon blijven. Het is belachelijk om dingen te gaan verbieden uit angst van iets. Openbare orde moet gehandhaafd blijven en dat mag van mij kei hard met hele lange lat, maar alles verbieden is geen oplossing en zelfs een zwaktebot. Elk jaar een dode bij het zomercarnaval, daar wordt zoveel sterke drank gezopen niet normaal, maar dat mag wel doorgaan. Overigens is ook het culturele budget een stuk minder waardoor dingen niet mogelijk zijn. De mens gaan verbieden iets maar te doen want stel dat er eventueel iets zoe kunnen gebeuren.

KurtRussel | 18-02-10 | 10:31

Binnenkort gaat Rotterdam ook bussen verbieden omdat er wel eens een vliegtuig neerstort. Logisch. En dat race-evenement, gaan ze dat ook op een afgesloten festivalterrein doen?

Mr Dixit | 18-02-10 | 10:30

Ashtrey | 18-02-10 | 10:24
Zeker !

Teun van het Tuinpad | 18-02-10 | 10:30

Petitie mijn reet. Die gratis Dance Parade was in de beginjaren nog leuk, toen ging het over muziek en clubs... en was het publiek nog leuk. Nu is het een groot reclame festijn waar 'hippe' brands hun promo tocht doen of radio stations hun kutproducten onder de aandacht proberen te brengen en het publiek bestaat voor het grootste deel uit assoiciale klootzakjes (m/v). Weg ermee! Doe die parade maar een tijdje in een andere stad. Eindhoven of Zwolle.

Gezellig! | 18-02-10 | 10:30

Gelijk een zwaar heersende Nilfisk tussen de rijdende muziek te technovikingen..

Is dit niet insinueren dat techno bezoekerTs door de bank genomen snuiven?

KaiserSoza | 18-02-10 | 10:30

@ Coretex101 | 18-02-10 | 10:25
Ik kan prima tegen de levendigheid die wonen in het centrum met zich meebrengt. Ik kan alleen niet tegen die mensen die nog nooit in een stad geweest zijn en van mening zijn dat ze, omdat ze "In De Grote Stad!!!!" zijn, helemaal los mogen gaan. Dom poldervolk. Oprotten. Ga maar lekker in je schuur uit je dak.

Multiflauwekulti | 18-02-10 | 10:30


@ Teun V.H.T.

Graag gedaan.
Kee gaat weer aan het werk. Ze is blijkbaar de enige in dit godverdomde land die het zich niet kan permitteren om de hele dag lekker GS te lezen :)
Reaguurse mannen !

Kee van de Plee | 18-02-10 | 10:29

Rare kop. De dubbele punt suggereert dat Aboutaleb ook vindt dat men de poten van de DanceParade af moet houden. Een komma was beter geweest.

jullie ook hier? | 18-02-10 | 10:29

Suikerfeest ook maar binnen hekken en tussen wachttorens vieren dan?

Alpine Mountain | 18-02-10 | 10:29

schrijf'voutje' op de website:

daarintegen = daarentegen.

poker | 18-02-10 | 10:28

Zomercarnaval altijd supergezellig langs de route, danceparade altijd een grote agressieve doorgesnoven kankersfeer, goede beslissing van Aboutaleb.

Pannie | 18-02-10 | 10:28

Kee van de Plee | 18-02-10 | 10:24
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Teun van het Tuinpad | 18-02-10 | 10:27

Zolang die bezoekers blijven wild zeiken tegen mijn huis, onderteken ik niks!

Bas_rotterdam | 18-02-10 | 10:27

@gozahtje | 18-02-10 | 10:25 het wordt inderdaad tijd dat iemand daar de zaak weer opstelten zet. Aboebie breekt alles af dat Ivo heeft gebouwd.

..zapper | 18-02-10 | 10:27

Niks petitie tekenen - weg met die dance parade.

absoloetlie | 18-02-10 | 10:26

Afgesloten terreinen, al dan niet met goedkeuring van de overheid, gaat het helemaal worden in 2010.

Schoorsteenveger | 18-02-10 | 10:26

Gelukkig ben ik daar optijd weg gegaan! Ivo blijft mijn burgervader... Abou flikker eens op!

gozahtje | 18-02-10 | 10:25

Aboutaleb : ook zo´n undercover moslim extremist. Let maar op : eerst schaft hij alles wat een beetje Nederlandse cultuur is af, daarna voert hij de sharia in.

Kees Klinker | 18-02-10 | 10:25

Wat mij betreft blijft die hele dansparade forever verboten. En dat stomme zomerfestival erbij. Ik woon er middenin en wij hebben er last van. Herriemakende bijstandskoningen, wildplassende comazuipers, nooit 'es iets wat leuk is voor de hardwerkende belastingbetalert.
Industrieterrein lijkt mij een voortreffelijke locatie!

caudillo | 18-02-10 | 10:25

Mijn zegen hebben ze.
Als je niet tegen herrie kan moet je niet in het centrum van een stad gaan wonen.
Dat ene daggie in het jaar..

Coretex101 | 18-02-10 | 10:25

Vancouver is echt drama voor de winterspelen, eerst die sleetjesman die zich doodreedt, vervolgens het ijs dat ging rivieren en nu het NL bobslee team dat zich stukrijdt, volgens mij in dezelfde bocht als de sleetjesman... www.telegraaf.nl/telesport/vancouver20...

..zapper | 18-02-10 | 10:24

@F von Zeikhoven
Dat is niet waar, meen mij nog een vluchtige parade te herinneren vanaf OBL naar Recreatieoord De Binnenmaas, man man wat een feest, en wat een mensen.
De sterke arm der wet was paraat en overduidelijk op oorlogssterkte.

@Kee van de Plee
Mogguh Kee, fijn dat u ons weer komt verblijden met een bezoekje, toch Teun?

Ashtrey | 18-02-10 | 10:24

Hey Teun. Ja hoor gewoon afschaffen dat gehouwehoer met die feesten.
Ik snap ook niet waarom iedereen daar zo over loopt te janken. Ze maken het er toch zelf naar? Straffen delen ze hier toch niet uit. Dus dan maar lekker geen feesten meer organiseren.

En wat betreft die allochtonen-feesten....... die moeten ze vooral WEL door laten gaan. Buiten het feit dat die feesten een verrijking voor de cultuur zijn (ahum)
krijg wij tenminste nog meer het gevoel dat we hier "te gast" zijn.

Kee van de Plee | 18-02-10 | 10:24

Ik ga toch geen petitie tekenen voor het behoud van een baggerparade met boeneboenkmuziek??? Kom eerst maar eens met een petitie voor het opnieuw leven inblazen van Dynamo Open Air!!!

Maco | 18-02-10 | 10:24

Ze hebben me voorgelogen op school vroeger.
De meester vertelde altijd dat Rotterdam de grootste haven van de wereld was en dat ze hard moesten werken om al die schepen op tijd te lossen en te laden.
Gouda was een oud industriestadje beroemd om zijn kaarsenkazen.
En Culemborg was een vredig oud vestings-stadje notabene nog opgericht door de Romeinen.
Klopt niks van.

Terpen-tijn | 18-02-10 | 10:24

DanceParade :') Slap aftreksel van de Loveparade

Hoog in de bergen | 18-02-10 | 10:24

@Multiflauwekulti | 18-02-10 | 10:19
woon zelf ook in het epicentrum en het zomercarnaval is leuk het eerste uur en dan is het inderdaad niet leuk meer.Maar de danceparade is toch echt feest.

rn1970 | 18-02-10 | 10:23

Brusselmans jij snapt GeenStijl niet.
Doei!

Geert Odverdomme | 18-02-10 | 10:23

Dance Parade is voor stinkende lutsers.

neen, ik teken niet. Sterker nog, ik ben het voor één keer met Aboutaleb eensch.

Geile Markeerstift | 18-02-10 | 10:23

Ik teken niets. Zeker niet als geenstijl achter het bindend tekenadvies zit.

Americain.Préparé | 18-02-10 | 10:23

Omdat een paar tokkies alles verkloten wordt alles wat leuk is verboden.

man on the edge | 18-02-10 | 10:22

Als de Dance Parade verboden blijft, zal IKEA voortaan extra veel bezoekers trekken.

blinde kip | 18-02-10 | 10:22

@pleurtop | 18-02-10 | 10:18
De enige blonde mensen die ik nog zie in Nederland, moeten daarvoor wel elke maand naar de kapper

Don Sputare | 18-02-10 | 10:22

dat bepaal ik zelf wel

Kreationist | 18-02-10 | 10:20

Het is dat me moeder er geboren en getogen is. dus ik heb ook maar getekend.
Dat valt me nog vies tegen, handtekening zetten als je linkshandig bent maar de muis altijd rechts bediend.

vandezijlijn | 18-02-10 | 10:20

Dat hij er nog zit is al een wonder.

Stroopdoos | 18-02-10 | 10:20

Opflikkeren met die Dance Parade en dat Zomercarnaval. Ik woon in het epicentrum. Daar wordt je niet blij van. Je ziet daar dingen gebeuren die de krant niet halen. Dan weet je genoeg. De achteruit-gang van dit land getoond op een paar vierkante kilometer. En dan is het Zomercarnaval nog het minst erg.

Multiflauwekulti | 18-02-10 | 10:19

Nee, de organisatie moet substantieel bijdragen in de kosten van de hulpdiensten. Dat vinden ze nu een taak van de gemeente, die op grond daarvan een vergunning kan weigeren. En dat is zeer verstandig van Ahmed Aboutaleb.

Fleauxe | 18-02-10 | 10:19

Feliciteerd Jan van der K met je website!

Dezoveelstereaguurde | 18-02-10 | 10:19

Hier opt Nationaallandschapseiland doen we alleen aan volksdansen...

F. von Zeikhoven | 18-02-10 | 10:19

Kee van de Plee | 18-02-10 | 10:17
Mijn idee, mogge Kee !

Teun van het Tuinpad | 18-02-10 | 10:18

sorry ben gayofoob

Duderoo | 18-02-10 | 10:18

@ Don Sputare | 18-02-10 | 10:12

Als je huidskleur donkerder is, je ogen bruin, en je haar donker terwijl de rest blond, blank en blauwe ogen heeft, wat noem je dat dan? Juist een ander ras.

pleurtop | 18-02-10 | 10:18

neh.. petities zuigen - ook voor tuttige onderwerpjes die GS dan ineens WEL goed genoeg vindt...

MalteseKnight | 18-02-10 | 10:18

Jaren geleden op een DJ beurs beelden gezien van Dance Parade in Rotterdam.
Wat vooral opviel is dat meisjes vaak hun rokje omhoog doen.
Flashen, bier, hasj, ik zeg: niet mijn soort 'leuk'.
Pas nog in Amsterdam, een paar coffeshops huren vrachtwagens met grote geluidsintallaties en rijden langs de molen.
Trieste boel hoor. Drugdealers PR.

Einde van de Domheid | 18-02-10 | 10:17

Pfff waarom zou je het door laten gaan?
Schaf die bende eens lekker een paar jaartjes af.
Je weet nu al dat er toch weer gewonden gaan vallen.
Afschaffen die hap. En ook meteen weg met die Abouthaleb. Want ook daar komt geen ene klote van terecht.

Kee van de Plee | 18-02-10 | 10:17

Bljft vreemd dat het zomer carnaval in dit geval niet hetzelfde lot deelt.

Ashtrey | 18-02-10 | 10:16

Ik teken niets online. En al helemaal niet voor een stelletje stampende koekwausen die zich niet kunnen gedragen.

Nlz® | 18-02-10 | 10:16

Dat feest is nog nooit leuk geweest. Ja, die stoet wel, maar zodra die zooi stil kwam te staan braken er altijd gevechten uit.
Wat mij betreft schaffen ze het af, Rotterdam is toch een kutstad

pleurtop | 18-02-10 | 10:16

Wat een bouttopic overigens, terwijl er zoveel gaande is waar je lekker over kunt discussieren.

..zapper | 18-02-10 | 10:15

Rotterdam is hoe dan ook een faalstad. Volgend jaar Dance Parade in Appelscha!

blinde kip | 18-02-10 | 10:15

dacht altijd dat die Dance Parade met poten in 020 was...

bl00m | 18-02-10 | 10:14

"Natuurlijk, we weten het: Petities stinken. Petities zuigen."
Je doet je naam eer aan Brusselmans...

..zapper | 18-02-10 | 10:13

Aboutaleb is als burgemeester eerstverantwoordelijke voor de ordehandhaving in zijn stad en hij zit er na Hoek van Holland ook alleen nog maar omdat niemand hem de laan uit durft te sturen uit angst voor racist versleten te worden (alsof Marokkanen een ander ras zouden zijn, trouwens)

Don Sputare | 18-02-10 | 10:12

Aboutaleb? Zit die er nog steeds? Die troostallochtoon wordt toch elke twee jaar gepromoveerd?

spanarchist | 18-02-10 | 10:11

Kunnen we Allochtone Burgervaders ook gaan verbieden ?

Teun van het Tuinpad | 18-02-10 | 10:10

*Petitie voor meer discomuziek op 3FM onder de aandacht van reaguurders wil brengen.*

kapotte_stofzuiger | 18-02-10 | 10:10

Opstelten terug lijkt me beter. En dan liefst met een onthaal in de Dance Parade.

Bos Hout | 18-02-10 | 10:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken