
Briljant stukje footage! Heleen Mees, die eigenlijk gewoon Heleen Nijkamp heet maar zich heeft vernoemd naar een Amerikaanse schoenenwinkel, het schepsel zonder koters dat zo goed weet hoe vrouwen mét kinderen hun leventje moeten inrichten, die Heleen Mees dus, was afgelopen zaterdag bij De nacht van de columnist (
huh?). Is een of ander dingetje van NRC waarbij u à raison van dertig euri persoonlijk kennis kon maken met NRC-giganten zoals Elsbeth Etty en Bas Heijne. Nou, en dat was ouderwets genieten geblazen. Portje hier, sherry daar, vermouth erbij, paar vieux, wijn, whisky, wodka en hop: daar sta je dan goed
TIPSY (vanaf 1:25 minuut) een beetje debiel uit je nek te kletsen. Robert van der Roer (man met dat haar) probeert het nog - Heleen, even kort - maar mislukt. Oh die Heleen, troela de tuthola. Hips.
Reaguursels
Inloggeninderdaad. Wat staat ze lekker te flemen en wat kijkt ze heerlijk.
Ik vind meneer Ellian ervoor beter. Rouvoet is een gristenhond en dat is ie.
ik vind meneer frits erna beter. Maar die obama zit mij persoonlijk ook niet echt lekker. *meneer nugent opzet*
slap topic. Drinken doen stukjesschrijvers niet en ze heten ook echt van pruisen, prittstift, brusselam. Overigens de teksten en onderwerpen van Heleen zijn veel te moeilijk voor de commenters hier. Dus dat napluizen en citeren is gewoon parels voor de zwijnen.
Ik had nog nooit van mevrouw Nijkamp-Mees gehoord, dus toch maar even wat research gedaan. Blijkt ze voorzitter van Women on Top te zijn. Ik vind dat prima. Beneden, boven, voor, achter, van mij mag het allemaal. Alleen een dronken vrouw bovenop me vind ik nou weer minder smakelijk.
Heleen Nijkamp dat klinkt nogal goedkoop, als het ware je de dochter bent van de gemankeerde 3e keeper van VV Dinkelland. Heleen Mees klinkt gewoon kort en dus geyl, alle begrip mevrouw!
Filmpje begint met beste nummer evah! Verder nogal een baggerfilmpje.
Obama is bruin.
Kan er bij NRC niet eens een 150 Watt lampje af? Ik zit me hier toch tegen een donker scherm aan te kijken, niet gezellig meer.
En die mevrouw kan me eigenlijk gestolen worden. Blech, wat een oeverloos geouwehenk. Stop lekker een zaadlolie in je meut en gaat 9 maanden later kinderen baren.
Abelardus | 10-02-10 | 14:53
Te laat gezien. Maar goed opgemerkt.
Heleen Mees wekt de indruk dat ze geen inhoud heeft en de Amerikanen napraat:" Obama heeft geen ruggengraat, het is een weekdier". Nogal beledigend. (...)
Mees exit dus.
juriste | 10-02-10 | 11:45
Ik wist niet wat ze over Obama heeft geschreven, dus ik ben even in het archief gedoken. Tot de bejubelaars behoorde ze zeker niet. Lees deze bijvoorbeeld:
''President Obama gaf vorige week maandag zijn eerste buitenlandse interview aan de Arabische nieuwszender Al-Arabiya. Zijn boodschap voor de Arabische wereld en de bredere moslimwereld was dat de Verenigde Staten klaar zijn om een nieuw partnerschap aan te gaan gebaseerd op wederzijds respect en wederzijdse belangen. Obama voegde eraan toe dat ongeacht geloof - en Amerika is een land van moslims, joden, christenen, niet-gelovigen - koesteren we allemaal gedeelde verlangens en dromen.
Je zou willen dat de politici in Nederland die zo dwepen met Barack Obama dezelfde toon zouden aanslaan in het islamdebat. De Amerikaanse president heeft in zekere zin makkelijk praten: voor de Verenigde Staten is moslimradicalisme een visumprobleem, terwijl het voor veel West-Europese landen, waaronder Nederland, een probleem van staatsburgers is. Mohammed B. is een geboren en getogen Nederlander.''
En:
''Om de klimaattop in Kopenhagen toch een succes te laten worden, misschien wel de laatste kans om de opwarming van de aarde te keren, zal president Obama leiderschap moeten tonen. Als Obamas optreden in het ziektekostendossier deze zomer een indicatie is dan is er weinig reden tot hoop, al het optimisme van Greenpeace ten spijt.''
Geen dweper of draaier dus, maar iemand die vanaf het begin tamelijk verstandige, nuchtere dingen heeft geschreven.
Maar één ding sluit ik niet uit: dat ze stiekem een beetje verbitterd is dat Hillary Clinton het niet is geworden.
By the way, Mevrouw Mees is geen ex-Obama fan: ze werkte voor het campagneteam van... Hillary Clinton!
komkommeronderwerp.
Beetje zuipen. Lekker toch?! Vind het wel een coole chick.
En oh oh, wat is het helaas representatief onder het slaafs-volgzame journaille: Obama de held van de wereld.
Heleen, doe het dan!! Je hebt een column. Ga je gang.
tittn | 10-02-10 | 14:05
Ik vond 'm ook wel grappig. Christelijke taquia.
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 14:00
Om in jouw bewoordingen te blijven.
Je reageert hooguit op bijzinnen van mijn -wat jij noemt- onzin.
Oninhoudelijk, dat dan weer wel.
Had gehoopt dat Bas Heijne het bij zijn korte bijdrage zou laten (en achterover van de trap zou kukelen), begint -ie een paar minuten later toch nog onzin te praten. Frits Abrahams is een meester, jammer dat Marjoleine de Vos niet aan het woord kwam en Heleen Mees is dronken een stuk leuker dan nuchter.
Haha die Afshin Ellian vlak voor haar is nog veel mooier: "Lieve christenen, dat zijn de onbetrouwbaarste mensen die er zijn. Pas als ze boos zijn, zijn ze te vertrouwen!"
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 13:23
Ik ben even helemaal de draad kwijt met jou, weet je dat?
Ik reageer op méér onzin hier dan enkel op die van jou, maar misschien ontgaat je dat.
maradria | 05-02-10 | 14:10
"... mm. biertje en tieten gaan er wel in..."
Schoorsteenveger | 05-02-10 | 14:19
img697.imageshack.us/img697/4793/biert...
Hoe je het voor mekaar krijgt om deze 'scabreuze foto' te koppelen aan een ander lijntje over gnostici. aards paradijs, de boom der kennis en de duivel is mij een raadsel. Hoezo 'op het moment dat ik zeg...' ? Maak het een beetje. Ik reageer slap op een slap reaguursel van ene Maradria als het mij uitkomt, en ongeacht de omstandigheid dat ene Einde van de Domheid meent dat de aandacht niet mag wegebben van andere uiterst belangrijke thema's.
ik vind haar wel leuk +1
Lieve Van Pruisen. Doe de mensen met de achternaam Toeter(ik ken ze) een plezier en schrijf gewoon Tipsy als titel. Alvast bedankt. ^^
Bijvoorbeeld Wilfried de Jong en de dame die op 3:23 de "zaken op orde" stelt zijn wel nuchter?
heleen mees +1
een dlonken vlouw is een engel in bed!
@Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 13:09
De initiatiefrijke dorpsgenoot met louter goede bedoelingen, wie anders
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 13:15
Oninhoudelijk, Hullie zullie huillie post.
JE komt met een bier tetten foto op het moment dat ik zeg dat het geloof (groten)deels in handen van taliban/schriftgeleerden is. Je gaat niet in op inhoud maar zet je argument bij dat Satan de verlosser is met een scrabreuze foto.
Maar dit gaat een beetje OT. Niet dat Wilders toontje SV, we zijn beter van je gewend. Tenslotte ben ik na lezen van Franse berichten (banlieujongeren/gewapende strijd) in een vrij vroeg stadium in het nadeel van de twijfel gaan geloven inzake Ramadan.
Zzdognie zowerreg? Ixda der zefaak zobij..........
Altijd gedacht dat Heleen behoorde bij Pierson,dat ze 'private bankte' en zo. Excusez-moi. Voortaan zal ik haar herinneren als vieux-hola of Heleen Teut.
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 13:03
Ad 1) Precies wat jij nu doet dus. Mij verwijten dat ik je posts niet lees, maar tehgelijk er blijk van geven om de nuance in mijn posts niet te kunnen of willen zien.
Ad 2) Het geval-Vetklep heb ik aangewend als illustratie van een algemeen probleem, de vraag wanneer en op welke gronden de bewering dat je de ander respecteert als geloofwaardig mag of moet worden gezien, niet als een op zichzelf belangrijk feit. Ook hier constateer ik dat je die sprong niet hebt kunnen maken.
Ad 3) Wijzen op het gemak waarmee de weldenkenden het ene 'gevaar' wegwuiven en het andere 'gevaar' uitvergroten is iets anders dan het armageddon aankondigen.
Je deelt me maar in, je etiketteert maar, dat doen er meer tegenwoordig.
Dronken roeptoeters spreken de waarheid,
enne..
Wilfried is oké.
Theo van Deursen | 10-02-10 | 12:55
U bent toch wel de echte he..
@ caudillo | 10-02-10 | 11:52
Het origineel was langer, idd.
Theo van Deursen | 10-02-10 | 12:55
Excuss oh verhevene babyboomer. Hier: www.dejaap.nl kunt U inloggen voor conversaties op niveau.
baatstra | 10-02-10 | 12:51
Achterhoede-discussie.
Vriend en vijand vinden dat Obama zich in de luren heeft laten leggen door het bankwezen. Daar richt de kritiek zich op. Is ook lastig, men heeft met honderden miljoenen 'gelobby-ed'.
Gekke Sarah denkt dat een oorlog met Irak wel sexy is maar dat laten we even buiten beschouwing.
Cortes | 10-02-10 | 13:02
Biep en jij hebben een gassy link.
Altijd over farten.
Hoe komt dat toch ....
Cortes | 10-02-10 | 12:55
Ik weet niet eens wat dat is.
;)
Trusten overigens.
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 12:41
Islamhoax:
1) Een etiket van de uitwassen maken en dit op de hele groep plakken. (SC/GW ea.
2) Het focussen op non- of minimale issues (vetklep/halalkerstmaaltijd)
3) Het proportioneren en kwalificeren van dit gevaar alsof dat het grootse en bedreigendste zou zijn dat de mens kan overkomen.
Als ik jou was zou ik opmerking 2 eruit halen en op een deel ervan je riposte op inzetten. Dat doe je doorgaans en dit keer verwacht ik niet anders.
een blik in de wereld der vrijgestelde l'art pour l'art praters
Cortes | 10-02-10 | 12:55
Dan moet je toch echt iets beter opletten.
Misschien dat ik niet altijd uitgebreid gedag zeg, usw.
Zou ik dat moeten doen voortaan ?
svw | 10-02-10 | 12:37
Frits Abrahams is de schuilnaam van de doodgewaande Janmaat.
Shit, dit is de praatgroep voor pubers met een mening he? Verkeerde deur...
baatstra | 10-02-10 | 12:51
Ja, en voordat je er erg in hebt wordt ook gefundeerde kritiek op Obama geneutraliseerd door deze verdacht te maken. Dat is het probleem.
Rammstein | 10-02-10 | 12:52
CU.
Noem je dit 'toeter' Van Pruisen? Ze is hoogstens een beetje tipsy. TopicFAIL wat mij betreft.
Heerlijk toch, lekker zuipen op een feestje. Niets mis mee dacht ik zo.
Fallus Erectus | 10-02-10 | 12:48
Dank U zeer.
Daar hebben meer bee enners last van momenteel.
Cortes | 10-02-10 | 12:48
Mooi woord.
*Jaap roept*
Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 12:49
Leut ze, laterz.
* "overigens" naar tweede zin @ 12:49 pleurt *
Obama heeft net zoals zoveel negerts, geen ijzeren pin in z'n ruggegraat, hij danst heel soepel en relaxed. Maar om zijn optreden is hij een zeer bewonderenswaardig man: hij moet van 8 jaar wanbeleid wel puinruimen, én de gemiddelde Amerikaan tevreden houden. Ga d'r maar aan staan.
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 11:26
Ik vind de ontwikkelingen rondom Obama eng..... er is zoveel haat tegen die man in omloop,sommige alleen al omdat hij donker is.
Bij de teaparty waarvan Palin lid is geworden roepen sommige leden gewoon op dat die man vermoord moet worden.
Enge rechtse conservatieven lopen me daar rond in Amerika.
Hou m'n hart vast voor Obama.... denk dat die man geen lang leven is beschoren met al die griezels die daar ronddwalen in de US
Die Heleen is het meest domme wat ik de afgelopen tijd gezien heb. Wat een pretentie heeft die trut. Overal een mening over en niks meegemaakt hebben.
Ze is zoooo teleurgesteld. Iedereennnn hoooor. Wat een muts.
Heleen whothefuck? En zoiets heeft wél ruggengraat dan?
Rammstein | 10-02-10 | 12:41
Als ik even in de spiegel kijk ( jaja, die hebben we ) heeft die dame eigenlijk wel een punt.
Maakt me niet uit dat EvdD eigenlijk een vent is.
Voor mij blijft het een "zij".
En stiekum vind ik haar nog best leuk ook in de draadjes.
Met dat gepook en getrol.
Goed.
Genoeg zelfreflectie voor vandaag.
Koffie !
Rammstein | 10-02-10 | 12:42
Blijkbaar kan ik niet meer typen...
Rammstein | 10-02-10 | 12:42
Excuses, ik bedoel te zeggen, zeg geeft af op mensen die Obama-fan zijn, maar blijkbaar is ook zij destijds gevallen voor zijn 1 miljard kostende marketingcampagne, anders zou ze niet in hem teleurgesteld was. Ik ben namelijk niet teleurgesteld in Obama aangezien ik er niks van verwachtte.
Cortes | 10-02-10 | 12:43
To Alcohol !
The cause of and solution to all of life's problems.
H.J. Simpson
Bullshit post dit natuurlijk, maar toch een geniaal filmpje. Eerst vertelt Bas Heijne ("corrupte pygmee!", hoor ik dan altijd een doorrookte stem roepen) dat een goede polemiek bestaat uit een geniepige doodssteek in het hart, a la de Bulgaarse geheime dienst of zoiets. Wilfried de Jong heeft de hele tijd volgehouden dat hij daar te lief voor is, maar doet vervolgens als enige van al die weldenkende valiumvervangers bij de NRC precies wat Heijne beschreef, door op het laatst de seniele pensioenweigeraar HJA Hofland ge-na-de-loos af te serveren.
Echt onbetaalbaar dit.
Fallus Erectus | 10-02-10 | 12:41
Wat zegt U ?
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 12:14
Dan is het goed.
Toch vind ik het wel opmerkelijk hoe je tegen Ellian aankijkt, zeker in het licht van je tegenzin om Tariq Ramadan met een kritisch oor te beluisteren. Die man heeft boeken vol geschreven, lezingen vol geluld en ook hier in Nederland een podium naar zich toegetrokken om zijn 'and this is very important' de wereld in te slingeren, keer op keer de goedwillenden en weldenkenden in de luren leggend, maar één uitspraakje van Ellian richting Rouvoet maakt je in één klap wantrouwig.
Kijk de goede kant uit, en neem waar uit welke hoek de wind waait als het om de ideologie van het Islamisme gaat.
www.tariqramadan.com/spip.php?article1...
Jij noemt het een hoax, meneer Ramadan weet er ook raad mee. Alle spanningen in het westen rond de Islam zijn terug te voeren, aldus deze grote geleerde, op tekortkomingen van de westerse mens. Die deugt niet. Moslims daarentegen hebben alleen maar iets 'goeds' bij te dragen, hen treft geen blaam. De zoveelste keer dat ik níet wijs op de 'uitwassen', maar op de bruggenbouwers.
Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 12:38
LOL !!
Over die koffie en zo, ach, lekker lullen laten.
Als ze teleurgesteld is in Obama geloofde is ze dus eerst ook ingestonken in zijn 1 miljard kostende marketingcampagne... gooi effe je eigen ruiten in.
Tis dat bovenstaande reaguurders er nog wat van maken, maar da's ondanks de voorzet van niks. Tjeezis. De voorpagina van de televaag en een aangeschoten dame, nou nou nou.
komkommertijd!
@ Teun @ 12:35
Dat was voor Ramm's eerste tegel op 12:34.
Voor het geval de mensen gaan denken "Goh, wat ruik ik toch"
Janmaat was toch deaud ? (zie 2.15 en verder)
Nah dat valt dus wel mee. Een Amerikaans accent is wat anders dan dronkemanspraat. Wilfried leek me verder heen. Die is nog wel okay, net als Elian. Hofland kan alles maken, gun het die ouwe man. Maar wat te denken van kneuterzak Bas Heijne, die had laatst weer een verhaaltje waarin de reaguurder weer eens op de sofa ligt:
"Het is meteen persoonlijk: een andere mening is een motie van wantrouwen, een aanval op je integriteit, een ontkenning van je gevoel van eigenwaarde. Dat is de reden voor de uitzinnige scheldpartijen op internetfora; een afwijkende mening geldt als een aanslag op je ziel."
weblogs.nrc.nl/heijne/2010/02/06/mijn-...
Rammstein | 10-02-10 | 12:34
Met iets minder "Ghehe" en "Koffie" komt een mens weleens tot andere tegels.
;
Rammstein | 10-02-10 | 12:34
Ik probeerde het nog licht te brengen maar je hebt gelijk.
Uiteraard.
Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 12:33
Mooie uitspraak trouwens.
Nieuwe slogan van SIRE...
Drank... Het doet je meer vertellen dan je wilt.
Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 12:33
Nee hoor, zo ís het.
Rammstein | 10-02-10 | 12:31
Precies, een land zonder spiegels.
Zo lijkt het althans.
NoMinister | 10-02-10 | 12:26
Nederland ten voete uit toch.
boeiend
Misschien moet ze eens een leuk stukkie schrijven over haar motieven van destijds om zo pro-Obama te zijn. De man is niet veranderd in mijn ogen, alleen haar perceptie van de man. Dus ga eens effe lekker naar jezelf kijken schat.
Ehm dronken of niet, ze heeft hierin wel gelijk.
LOL@Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 12:10
@TomTomD | 10-02-10 | 12:16
Kan op GS.tv ook niet.
Waarom kan ik op nrc.nu geen -kudo's geven voor de slechte repo?
Goede persiflage van draadstaal. Toch?
Ze heeft nog gelijk ook.
Ben het eigenlijk niet vaak met Heleen Mees eens, maar in dit geval wel.
NoMinister | 10-02-10 | 12:10
Ik hoop voor hem dat hij datzelfde gevoel heeft.
*het beste met de man voor heeft*
Sliptong | 10-02-10 | 12:10
Scuzi.
Kriebel in de keel en geen koffie in de buurt.
Dan krijg je dat.
;
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 12:10
Not @all.
NRC-columnisten zouden een jaar of 3 in een prachtwijk moeten overleven, zonder hulplijntjes naar de huidige elite, die wel weet dat zij weinig risico lopen. Zou heel verhelderend werken, maar ik heb zo maar het gevoel dat dat niet gaat gebeuren.
Deze MILFWK moet veel vaker drinken en toont aan dat dronken linksche mensen dan wel de waarheid kunnen spreken.
Ik zou zeggen, een uur voor aanvang van een debat één liter whiskey verplicht voor PVDA-adepten.
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 12:10
, pluk een roos, zet hem op je hoed en de peeveedeeaa maakt alles weer goed.
Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 12:08
Zo ken ik je niet Teun. Ghehe *koffie halen gaat*
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 12:07
Ben je boos?
Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 12:03
Als je nu nog policor bent en pro-Islam en bekende ramp-groepen niet durft te benoemen dan heb je geen gevoel voor rampspoed. Zou ze al dat spul nemen - hetgeen ik eenieder ten sterkste zou willen ontraden op straffe van de hel op aarde - dan vrees ik dat het bij haar weinig angst wegneemt, want die is al vrij goed onderdrukt.
Maar goed, NRC is een waanzinnige klotekrant - populistisch policor - dus het mensen die eraan meewerken hebben niet mijn grootste zorg. Behalve die meneer die je noemde. Maar ik krijg steeds meer het gevoel dat hij de schaamlap is voor de rest van de bende.
@ Fleauxe | 10-02-10 | 12:05
Dan krijg je dit soort taferelen...
www.obsessedwithfilm.com/wp-content/up...
Fleauxe | 10-02-10 | 12:05
Heleen gun ik wel een lijntje met Pim.
Beter.
Gaat Derk Sauer nu GS ook overnemen ? Of wil de Derk de effecten van Gs meten om vervolgens niktstyl.pl te registreren ?
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 12:02
Nou, daar sta ik van te kijken, van die conclusie. Nooit heb ik beweerd dat de identiteit van een religie zou samenvallen met 'uitwassen'. Wat ik wél beweerd heb en zal blijven beweren is dat 'dus' het omgekeerde het geval zal zijn, dat je eenvoudigweg de uitwassen van een 'zuivere' religie af kunt snijden en af kunt serveren om triomfantelijk te beweren dat jouw religie enkel het goede voorgheeft met de mensheid.
sk!llz | 10-02-10 | 12:07
Uit Oldambt.
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 12:02
Misschien moet juist jij je wat meer beperken tot "Ghehe"en "Koffie".
Scheelt mij een hoop lachbuien die je me geeft met al die nonsens van je.
En nee, dit advies is van het huis.
Graag gedaan en succes ermee.
Kusje,
Fleauxe | 10-02-10 | 12:05
Ho ho. Beetje off topic he? We hebben port, vermouth, wijn, bier, slechte columnisten maar er is GEEN bewijs voor coke gebruik.
Daar ook al die kut opel.
Ben wel benieuwd naar die column over René van de Kerkhof.
Wazzzah | 10-02-10 | 12:05
Ik zou d'r doen. Met een masker op van berrek obamma.
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 12:03
1) Ja
2) Zie mijn eerdere posts.
Lees je wel eens wat of recycle je steeds je oude meningen?
En-el Hak | 10-02-10 | 12:03
Bedankt. Het was Ellian. Wist dat ik in de buurt zat.
Die hebben trouwens wel veel columnisten. Staan er ook nog feiten in die krant of is dat nog slechts nietszeggend nieuws nadat alle relevante info uit hoofde van politieke correctheid is geneutraliseerd ('mens past ergens geweld toe' en dan in de details: 'De betreffende persoon is door de politie toegesproken en volgens een omstander betrof het een incident')? Dan heb je wel heel veel stukjesschrijvers nodig ja, om zo een krant vol te krijgen met iets dat nog van enige hersenactiviteit getuigt
@Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 12:03 Nou goed, dan zwak ik het af naar cocaïne.
Niks mis met een aangeschoten Heleen Mees.. Of gaat GS nu ook op de anti-alcohol-toer? Het is natuurlijk waar dat een groot deel van jullie doelgroep nog geen alcohol mag drinken....
Gewoon *hips* berrek obamma. Gewoon Zo teleurgesteld in *hips* berrek obamma. Ze kijkt wel erg gruizig uit die bruine bambi-oogjes. Ik zou d'r doen. Berrek obamma *hips* gewoon zo teleurgesteld na een jaar *hip*. En pas op voor de stille Gristen volgens meneer Efshain Elliani *hips* weet z'n naam niet meer. Pas op voor Rouvoet.
Misschien wordt het tijd voor de columnisten in dit filmpje om een column te schrijven over het niveau en de creativiteit van Van Pruisen.
Ik bedoel maar, sgatje toch ?
therealshowstopper.files.wordpress.com...
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 11:58
Ah, je bent er nog. Dus als iemand een linkje naar een foto met bier en tieten plaatst kan hij onmogelijk scherp zijn, dan diskwalificeert hij zich bij voorbaat?
Maar goed, leg mij maar uit wat er bedenkelijk is aan de uitspraak van Ellian en waarom hij volgens jou een wolf in schaapskleren is.
gut o gut daar gaan we weer. Von Pruisen chargeert.
garantie voor veel comments.
Fleauxe | 10-02-10 | 12:00
Aai, da's een moeilijke.
Gun je dat iemand ?
*lastig lastig mompelt*
@Einde van de Domheid | 10-02-10 | 11:37
Nee. Elllian heeft gelijk, Rouvoet oogt betrouwbaar en aandoenlijk, maar terwijl hij je paait met zijn rechterhand, drukt hij mensen met de linker allerlei enge, ggggristelijke, benepen, ant-democratische, welhaast fascistische troep door de strot. Tief toch op, met je Zentrum vor Jugend.
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 11:54
Zoals jij denkt dat een religie per definitie authentiek is als hij gedomneerd wordt door taliban of schriftgeleerden, zo denk ik dat je van persoon tot persoon moet kijken. Hierboveen stel ik bijvoorbeeld dat ik Rouvoet authentiek vind en Knevel slinks. Dat doe jij net. Voor jou is alles EEN commoditeit. Je plakt een conclusie aan de grootste uitwas en definieert de hele groep daarmee. Klaar, maar vooral klaar met je eigen ontwikkeling.
Wat nog ontbreekt zijn wat vetgedrukte woorden in het 'artikel'. Dan zijn we echt op riool-niveau: van helemaal niets 'iets' maken. Of is dat niet het doel van GS? Daar lijkt het namelijk op. Faal.
Joh, wat een schandaal wordt hier weer onthuld. Geen borreltje ontsnapt aan de GS-polities.
-weggejorist-
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 11:57
Zo zou je het ook kunnen zien.
Maar goed, ik zie dat er een antwoord voor je opkomst is.
Afwachten maar.
@Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 11:42: True, wellicht is heroïne iets voor Heleen.
"het schepsel zonder koters dat zo goed weet hoe vrouwen mét kinderen hun leventje moeten inrichten"
Tsja die is wel heel erg raak ja. Hoe leuk Heleen ook is, daar heeft Van Pruisen wel even een punt te pakken.
Wilfried de Jong die misselijk wordt op het moment dat hij de Euromast niet ziet +5357646356
Heleen NijkampMees. Het paard van vrouw en paard.
Aha, de dochter van Neelie Kroes is enigszins aangeschoten. Gotta love her. Jammer dat ze dingetjes voor PvdA deed/doet.
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 11:57
Scherpte, wat jij nu van scherpte?
Het laatste wat ik van je zag was een foto van bier en tetten.
@ Einde van de Domheid | 10-02-10 | 11:57
Ghehe.
valt wel mee, ik heb haar echt dronken meegemaakt, dan is het een beest , heerlijk!
Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 11:55
10 woorden zonder 'ghehehe' en 'mogge' ertussen! Kudo's!
Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 11:55
Het is wel een goed teken dat ze inmiddels gefocused is op het ontmaskeren van Islamisten, dat dan weer wel. Dat is voortschrijdend inzicht. Nu de scherpte in de waarneming nog.
Het is allemaal heel gezellig. Typisch, dat gevoel heb ik helemaal niet.
Schoorsteenveger | 10-02-10 | 11:54
Bespaar je de moeite, ze zal wel weer gevlogen zijn.
Elke dag om 11:11 iets met een krant ofzo, het begint een trend te worden.
Wel nee joh, ze praat alleen wat langzaam.
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 11:37
"Lieve Christenen moet je nooit vertrouwen. Als ze chagrijnig zijn, dan kun je ze vertrouwen. Christenen die heel lief doen, vooral in de politiek, zijn de meest onbetrouwbare mensen die je kunt vinden."
Leg mij nou eens precies uit wat er zo bedenkelijk is aan zijn typering en waarom hij zich hier ontpopt als een islamist.
Ik vind d'r wel lief.
De treffende gelijkenis van heur nuchtere stemgeluid met dat van Neelie Kroes zakt een beetje weg in de alcoholica, was dat dan toch een dingetje?
Oh die Van Pruisen, troela de tuthola. Hips. Domme lul, ze heeft gewoon gelijk. Obama heeft het beleid van Bush zowat naadloos voortgezet. Wake the fuck up Nederland!!! Obama is net zo goed een neo-conservatief als Bush dat was. Stelletje naïeve Hollanders!
lol @ Merlot | 10-02-10 | 11:46
Waarom moet ik nu ineens aan Pingpongballen denken..
Obamahaters waren er altijd al, wel een beetje weinig in NL, maar goed. Maar als een Obama-bewonderaar van mening verandert, dan is dat leuk. Maar wat die vermeende dronkenschap ermee te maken heeft? Nuchter zal ze dit ook wel vinden. Alleen omdat ze tipsy is, praat ze een tikkie minder policor. (Obama-bashen is in haar kringen niet zo in, denk ik.) Is dat nou een GS-item???? Tut tut.
Wat hoor ik nu? Is er dronken gezwets uitgeknipt (Mr Dixit 11:43)?
Tja dan heb ik niks gezegd.
Merlot | 10-02-10 | 11:46
had al zo'n vermoeden, waar kan ik me aanmelden? (neem aan dat het zuipen graties ies?)
necrosis | 10-02-10 | 11:49
Dat moest er nog een bijkomen.
*snel zoeken gaat*
@Teun van het Tuinpad 11:34
Landbouwsubsidies?
Obamahaters waren er altijd al, wel een beetje weinig in NL, maar goed. Maar als een Obama-bewonderaar van mening verandert, dan is dat leuk. Maar wat die vermeende dronkenschap ermee te maken heeft? Nuchter zal ze dit ook wel vinden. Alleen omdat ze tipsy is, praat ze een tikkie minder policor. (Obama-bashen is in haar kringen niet zo in, denk ik.) Is dat nou een GS-item???? Tut tut.
neemjemoederindemali | 10-02-10 | 11:43
Anders mag ze niet bij de NRC werkzaam zijn.
Voor alle sollicitanten geldt: lidmaatschapspas van de PvdA gereedhouden.
Voor de dames: benen wijd en lidmaatschapspas van de PvdA in de spleet geklemd houden.
Heleen Mees. Zou ik die doen? Ja, ik denk het wel. Het recept is dus eenvoudig:
Gooi er eerst een paar borrels in.
Heleen Mees wekt de indruk dat ze geen inhoud heeft en de Amerikanen napraat:" Obama heeft geen ruggengraat, het is een weekdier". Nogal beledigend.
Louise Fresco is genuanceerder en beschikt over eigen denkvermogen.
Maar Rob Wijnberg heeft het helemaal goed: Constructief bekritiseren is het in 2010. Mees exit dus. LOL.
@Kaas 82+ | 10-02-10 | 11:37
Altijd, vooral over feministen, Greenpeace leden, gelovigen, Groenlinksers, windmolens en links rijders.
Fleauxe | 10-02-10 | 11:38
Bij de NRC is dat ook zeker het geval.
Sowieso bereik je journalisten al het beste met een tafel vol gratis vreten en drank, maar bij de NRC zit absoluut de harde kern van innemers.
Is dat wijf per ongeluk partijgeneaut van Guusje met Dorst?
Och, Heleen is teleurgesteld
en niemand die haar wil troosten
We kijken wel uit
Napeauleon | 10-02-10 | 11:41
als hij andries knevel had gezegd was alles anders geweest.
NRC is razendsnel, het filmpje is ge-edit en toont nog maar een heeeeel kort stukje. Maakt trouwens niet uit, Van Pruisen moet niet zo zeiken, want Heleen Whatsername is uitermate lekker. Handen af van Heleen. Ook die andere.
verraad van links | 10-02-10 | 11:38
Ghehe, inkoppertje.
;)
Fleauxe | 10-02-10 | 11:38
Je moet toch half bezopen zijn om dagelijks zoveel nonsens te spuien ?
*Ellian er buiten laat*
@red
Doe eens een stukje in elkaar flansen over de dood van onze megaheld Kapitein Phil Harris van de Cornelia Marie.
*treehundertsixtyone kilomeetrus north west of dutsj harbur is die Cornelia Merrie*
@jorisvaneil | 10-02-10 | 11:38
zou Kok commisaris van geenstijl geworden zijn?
Het afzeiken van andere columnatheisten, en het liefst vrouwen is een nationale sport die de indruk zou moeten wekken dat er verschillen zijn.
Einde van de Domheid | 10-02-10 | 11:37
De zin riep bij mij een erotisch beeld op.
Maar wat je schrijft is geen poep. Afshin Ellian kon wel eens het grootste Trojaanse paard van dit decennium blijken.
Rouvoet op zijn beurt is vrij helder in waar hij voor staat. Niet mijn kleur, wel helder.
Ik vind haar wel leuk eigenlijk :)
tjipsie ??
juh weenie gogloeiendende goffer derrie nie wah tsjiepsi issshhh
BUUUURPPP..... exsjjjkuuushhh?!@#
Er is werkelijk niets vreemds aan haar antwoord. Frits Abrahams doet gekker. Moeten we dat nu ook allemaal gaan bekijken?
Dus Heleen Mees is aangeschoten. Nou en? Als ik dronken bijna-BN'ers wil zien hoef ik alleen maar naar Shownieuws of Boulevard aan te zetten. Maar ik kijk niet graag naar tipsy BN'ers, en ook niet naar Boulevard en naar Shownieuws, en daarom surf ik graag regelmatig naar Geenstijl. Jammer dat blijkbaar ook de ruggengraat van Geenstijl in de vaart richting mainstream langzaam afbrokkelt.
Overigens is ook veel nuchtere mensen dezelfde mening als Heleen toegedaan, met allerlei behoorlijke argumenten, dus van uit de nek kletsen kan hier ook geen sprake zijn.
@ Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 11:34
Door dat ze zo *kuch* geslepen is als een vos.
*slok uit pak wijn neemt*
LOL Het lijkt wel alsof al die columnisten aan e drank zitten.
Let er eens op, haar manier van praten, die aardappel in de keel, net de stem van Neelie Smit Kroes! Let er eens op... weer zo'n Nederlandse vrouw die steeds meer op een vent gaat lijken.
Ze geeft toch gewoon antwoord? En nog kort ook. En ja ze heeft gedronken. Wat een non-item. Is er weer geen echt nieuws? Kom op jongens. Ik weet dat het glad is maar jullie glijden zo echt langzaam weg hoor!
Tsjonge: is GS verworden tot de roddelrubriek van de Televaag tegenwoordig? Lekker belangrijk: iemand die toeter is.
Westheimer 2.0 | 10-02-10 | 11:36
Gefrustreerd?
Iedereen daar is zo te zien hartstikke lam...
Napeauleon | 10-02-10 | 11:34
Afshin doet een zeer bedenkeijke uitspraak. Is Afshin niet een van de heiligen in de anti-islam hoax? Zoals hij zich hier opstelt zou ik zeggen, hij is een van de ideologen van de islamisten. Rouvoet, of je het ermee eens bent of niet, lijkt me auhentiek en oprecht.
@Warren G. Harding | 10-02-10 | 11:32
Nou pas maar op onder de dekens met die Femi's. Voor je het weet willen ze wel even laten zien hoe mannelijk ze zijn en nemen ze je met een voorbind D. in je arie... Als ze zeggen dat ze feministisch zijn, zeggen ze eigenlijk ook dat ze lesbisch zijn.
RepubliekNederland | 10-02-10 | 11:30
Helemaal waar. Een vrouw die in beschonken toestand nog steeds in staat is om op gracieuze wijze de kachel met Obama aan te maken, zodanig dat de nog nuchtere interviewer met zijn mond vol tanden staat, daar zou ik nog graag een extra glas mee willen heffen en een lekker boomje mee willlen opzetten. Een vrouw waar je mee op kunt drinken, dat is een godsgeschenk.
Ze klinkt wel geyl, zo!
Stel dat Sarah Palin presidente was geworden Heleen, die zou Iran zijn gaan aanvallen. Is dat niet een beetje een uitspraak van een dom wicht? Iran valt vanzelf wel uit elkaar en er zijn met zo'n staatsschuld belangrijkere dingen te doen. 'Oorlog voeren'....
kachel lam .. haha.. dom wijf...
Borrakkkobama.. wie is dat??
Raar dom mokkel..
Heleen is echt niet gek. Ongelukkig moment, en ze verstoort mijn idylle niet, ze hebt er juist één geschapen. Wat kijkt ze heerlijk!
Dan die Afshin Ellian die zich 'één dagje wil uitleven op Rouvoet' - ROFLOL
verraad van links | 10-02-10 | 11:32
Die Marijke ook altijd.
Ik snap niet hoe Mevr Vos haar *kuch* wijn iedere keer verkocht krijgt.
@Bigi Bana Boy | 10-02-10 | 11:24
LOL dat geloof ik direct. Doet me denken aan dat spotje van die sma die haar telefoon kwijt is.
Bigi Bana Boy | 10-02-10 | 11:24
Ze zijn wel het leukst onder de dekens, dat klopt, maar overdag het bloed onder je nagels vandaan halen. Ik raad u met klem aan: "Alléén voor recreatief gebruik."
komkommertijd?
@ Merlot | 10-02-10 | 11:28
De wijn had een iets wat zure afdronk.
Ach, ze is teleurgesteld in St. Obaam.
Maar natuurlijk denkt ze nou niet bij zichzelf: "hee, ik dacht toch echt dat alles beter zou worden omdat hij zwart is, dat gebeurt dus niet, zou ik soms ongelijk hebben? Ben ik soms een reversed racist?".
Welnee, het volgende vetbetaalde PC columnpje is al weer in de maak.
oeps verkeerde topic :Z
Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.
Youtube video is weggehaald door Google...
En ik moet haar kennen omdat........?
Ik nie snappe nie. Columniste schrijft wat de meeste reaguurders hier ook vinden. Dan mag ze misschien wat gedronken hebben, maar ze praat geen onzin.
Dus waar doel je op, van pruisen?
Spijkers en laag water, Geenstijl. Stelletje zure zeikers. Zij heeft misschien een fles wijn achter de kiezen, maar jullie een fles azijn.
*drankfles snel in bureaulade verstopt*
Ik ga er van uit dat de kwalleteitskrant wel kwalleteitsdrank schenkt.
Zodat dit stuk kwalleteitsjournaille geen kater heeft.
Ze moet natuurlijk ook vandaag weer hetze voeren tegen de kiesgerechtigde burgerij, dat spreekt!
LOL @ Ellian
Waar, zo waar.
al die nuchtere kerels op die borrel zijn veel opmerkelijker
Groot gelijk, leuk mens.
Tja, we zijn allemaal weleens tam toch? Dronken mensen spreken de waarheid zeggen ze...
Obama is geen weekdier; hij doet wat hij moet om het met elke wind meedraaiende (benodigde!) stemvee een beetje mee te krijgen. Ik zou het eerder omschrijven als niet-star en zonder tunnelvisie.
@ Bigi Bana Boy | 10-02-10 | 11:24
Das waar. En dat vrouwengedoe krijg je er vanzelf wel uit.
Terug naar de jaren ' 50...
nl.wikipedia.org/wiki/Handelingsbekwaa...
*vrouwenrecht is aanrecht mompelt*
Nou, Ik vind dat ze aardig uit haar woorden komt en een strak verhaal heeft. En wat mij betreft hoeft ze geen kinderen te krijgen om haar mond open te mogen doen.
Overigens, ze noemt zich Mees, niet Mace.
De mediafasces geniet van haar privileges.
Zo hoort het in een land waar gelijke, en gelijkere dieren wonen.
Heil Marx!
Tipsy ja, maar wat maakt dat nou uit? Wat ze zegt is niet zomaar onzin!
Obama heeft een probleem, dat klopt, in onderstaand artikel word de suggestie gewekt dat de staatssteun via smeergeld, en zonder voorwaarden tot stand is gekomen. Obama zou er goed aan doen dit of te ontzenuwen OF te ontdoen. (Undo)
www.creative-i.info/2010/02/09/the-ot...
Heleen Nijkamp? gaat daar dan een nieuwe rijm topic over komen?
@Bigi Bana Boy | 10-02-10 | 11:24
Oh ja, vertel eens even...
Puuure discriminatie. Het is gewoon omdat Brakke Bama zwart is he? Wat een racist zeg.
*Zichzelf weer vertelt: 'niet reaguren als je niets te zeggen hebt'
Toch heeft ze wel wat. Slim, sterk, zelfstandig, best wel aantrekkelijk en een paar mooie benen. En dat moeilijke vrouwengedoe van haar zou ik op de koop toe nemen. Ik ben wel wat gewend wat veeleisende vrouwen betreft.
Liev toch als vrouwen zo naar je kijken?
Ze heeft wel gelijk: die Amerikanen hebben zo'n belachelijk korte aandachtsboog dat ze Obama nu al hebben afgeschreven.
Weeekdier... is dat geen beldiging van een bevriend staatshoofd? Ook al is het misschien waar?
Ik zou d'r doen. Ben dol op weekdieren.
Bawack Owbahma heeft gheen wruggheghraath...
Nou wat erg, alsof jullie en wij nooit dronken zijn.
Heleen Mees is dan wel een PvdA-er, ze had een keer een hele goede inbreng bij P&W over integratie zoals dat in New York gaat.
Nacht van de Columnatheïsten.
Ze heeft exact dezelfde stem als Neelie Kroes. En wie is Brokkobama?
bezopen ok, maar uit je nek kletsen? obama is toch een weekdier?
Volgens mij heeft ze hartstikke gelijk? Obama is een enorme faal gebleken, alleen in Nederland denken sommigen nog dat ie echt een verschil zal gaan maken...
Geen kids? Dus ook geen potentiele MILF dus.. :(
Moet je eerst langs zo'n Opel Astra reclame..... ja, dan hoeft het niet meer
Potentieel geyl. Kijken dus.
REAGEER OOK