Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

AIVD waarschuwt tegen Oud Links Radicaal

Gezellig De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft de Nederlandse burgemeesters een waarschuwingsbrief gestuurd over de aanstaande verkiezingen. In de brief waarschuwt de AIVD voor de AFA, ofwel Anti Fascistische Aktie (we linken maar even naar de wiki); een gezellige linkse actiegroep die zich met geweld richt tegen (in hun ogen) 'rechtse' partijen. Deze club is kennelijk blijkens ‘toegenomen activiteit’ (AIVD lingo voor het smeden van ongure plannen) voornemens weer eens een ouderwetse Wil Schuurman op poten te gaan zetten. Bij de brief voegt de AIVD een nota die niets aan duidelijkheid te wensen overlaat: AFA is volgens de AIVD geen antidiscriminatie- of onderzoeksbureau, maar veeleer een actiegroep die in het realiseren van haar doelstellingen soms op oneigenlijke wijze lokale bestuurders benadert. Daarnaast wordt geweld tegen in hun ogen extreemrechts en/of ordebewaarders niet geschuwd. Ja, zo gaat dat bij deze linksextremistische vrienden: mensen die er anders over denken moeten hun muil houden en anders ram je ze gewoon in elkaar met een knuppel, logisch toch? Ach ja. Waarom schrijft Elsbeth Etty dáár nu nooit eens een verontwaardigd stukje over?

Reaguursels

Inloggen

over politiek gesproken: herinneren jullie je de Nijmeegse fietsenstalling-pijpaffaire nog ? De getrouwde PVDA'er Depla (wethouder) liet zich in het fietsenhok pijpen door een VVD-meisje (raadslid). Onder het wakend oog van een beveiligingscamera. Beetje dom.
Je zou denken: beiden zouden zich diep moeten schamen en gewoon ophoepelen. Maar de waarheid is anders: allebei hebben ze een giga PROMOTIE gemaakt. Het VVD-raadslid werd WETHOUDER in Heumen en wethouder Depla wordt BURGEMEESTER in Heerlen....

De Literator | 10-02-10 | 00:42

Wat een tyufus moderatoren zitten er bij nu jij niet te geloven!

byoux | 10-02-10 | 00:40

Bij nu jij krijgt die links extremistische klote groepering een prima ppodium aangeboden.

Alle tegen reactie's worden zoals gewoonlijk weer verwijderd.

byoux | 10-02-10 | 00:38

Waarom is geweld nou weer extreemlinks? Een neonazi's steken ook zonder schaamte gebouwen in brand. Zowel extreemlinks als extreemrechts gebruiken geweld, jammer van Geenstijl om dit meteen onder 'typisch links' te plaatsen

Buiterstal | 09-02-10 | 16:04

baatstra | 08-02-10 | 20:16

Hahaha! Leuke link! Alleen jammer dat de eerste feauteau op de site van de PVV demonstratie is. Al die andere feauteau's zijn van andere demonstratie's. Dat ziet een klein kind van 4. Zoek de verschillen zou ik zeggen.
Extreem rechts moet niets van GW weten. Omdat GW pro-joods is. Daarintegen kunnen ze hun linkse opponenten wel een hand geven. Die haten de joden ook. De linksen zijn tegenwoordig zo oververtegenwoordigd in de anti-israel demonstraties. En vooral dat alle joden deaud moeten doet het hem.

Smarties | 09-02-10 | 13:55

Eerlijk gezegd ben ik het nooit eens geweest met wat het gangbare begrip is over extreem-rechts. Rechts gaat in mijogen uit van eigen verantwoordelijkheid, grote persoonlijke vrijheid en een kleine staat, en is populair onder mensen die redelijk succesvol zijn (vooral financieel). Links is meer voor arbeiders, armere mensen die minder succesvol zijn, minder verantwoordelijkheden aankunnen en die daarom graag bij de staat leggen.
Extreem rechts zou dus betekenen extreem liberaal. Anarcho-kapitalisten dus, mensen die een nachtwakerstaat of helemaal geen staat willen en alles aan de markt over willen laten.
Extreem links is dan extreem veel staat, een uitgebreide geheime politie, een staatsideologie die definieert wat 'goed denken' is, politieke processen en gevangenen etcetc.
Volgens deze, naar mijn inzien consistentere indeling, waren de Nazi's extreem-links (nationaal-SOCIALISTEN, met rood als achtergrond voor hun hakenkruis), net als Stalin, Mao etc, en ook de RAF, RARA, Internationale socialisten en AFA.

De andere optie is dat het politieke spectrum hoefijzervormig is, waardoor extreem-rechts en extreem-links (als uiteinden van het hoefijzer) weer dicht bij elkaar komen te liggen. Maar persoonlijk vind ik dat minder goed kloppen met mijn waarnemingen.

De belangrijkste reden waarom nazi's als extreem rechts worden gezien is de strijd die ze leverden met de sovjets. Maar ik denk dat die strijd aan andere dingen ligt: Ten eerste: hetzelfde systeem is geen belemmering voor onderlinge oorlog, talrijke oorlogen tussen stadstaten in de Griekse tijd, de middeleewen etc wijzen dat wel uit. Het gaat simpelweg om meer gebied/rijkdom/prestige voor de leiders.
Daarnaast zijn ideologien die erg op elkaar lijken maar net een tikje verschillen vaak elkaars ergste vijanden. Noord-Ieren tegen elkaar (allebei Christelijk, maar net een andere manier), Sjiiten vs. Soeniten, Ajax-hooligans vs. Feijenoord hooligans...

Dus... wat is extreem-links en extreem-rechts?

Stauffenberg | 09-02-10 | 11:40

Heel goed,.. Links mainifisteerd zich weer .. wees idd maar bang ,.. extreem rechts wordt nu eenmaal slecht geaccepteerd, zou dat met die vorige oorlog te maken hebben? afmaken waar opa gebleven is ,.. rsepepctst +veel dus!

Roadie68 | 09-02-10 | 11:31

* gras voor voet maait weg *


Hoe uitgebreider personen reageren, des te slechter zijn ze geïnformeerd over de materie. Overcompensatie m.b.t. tekst dient om de discussie van de essentie af te leiden.

Guy Fawkes | 09-02-10 | 09:37

Jeen | 09-02-10 | 08:28

"Ik heb dan waarschijnlijk de afgelopen jaren zitten slapen......"






en dat doe je nog steeds.... weltrusten en droom lekker verder over D(ictator)66 !

Guy Fawkes | 09-02-10 | 09:30

Kei van de Aanstoot | 09-02-10 | 00:31
Ik heb dan waarschijnlijk de afgelopen jaren zitten slapen toen Wilders met vernieuwende ideeën op andere beleidstereinen kwam dan integratie. Doelt u bijvoorbeeld op zijn revolutionaire ideeën om het AOW probleem op te lossen. In zijn geval, gewoon lekker niets doen en met 65 mag iedereen op de luie reedt gaan zitten.

Jeen | 09-02-10 | 08:28

Klopt. Geen grotere fascistenclub dan de AFA.

RobbieG | 09-02-10 | 08:24

Durft te wedden dat die opgefokte rooie kloon van volkert van de graaf in het nos journaal (met die manchetkneaupen in zijn oren) in het bezit is van wapens.
Zelfsch ome Adolf oogde relaxter.

wachtmeester de bruy | 09-02-10 | 08:11

Jaren geleden las ik ooit een boek met de titel Carlos de Huurmoordenaar, een of andere Zuid-Amerikaanse terrorist die in de jaren zestig of zeventig heel wat mensen koud gemaakt heeft. Jaar of tien - vijftien geleden ofzo is die opgepakt en in Frankrijk vastgezet, en na een tijd gaf hij een interview aan eens schrijver/verslaggever waarin hij zichzelf een revolutionair noemde en onophoudelijk bleef bazelen over een of andere revolutie die aanstaande was en waarin de wereld zichzelf zou bevrijden ofzoiets. Ik dacht, waar heeft die kerel het in godsnaam over, wie zit er dan te wachten op een revolutie, en waarom?? Bleek dat hij anno 1995 ofzo nog altijd zat te wachten op het vervolg van 1917.
.
Volgens mij zijn AFA-typetjes op dezelfde manier alle realiteitszin kwijtgeraakt. Een muffe, tragische sekte die Regressie als ideaal heeft. Bruinhemden in het zwart.

BombieDeZombie | 09-02-10 | 02:20

-weggejorist-

Purpleheart | 09-02-10 | 01:54

Jeen | 08-02-10 | 23:40
De enige single issue partij die ik zou kunnen bedenken is D66, de anti-Wilders partij. Als u de PVV bedoelt dan laat u zich leiden door het beeld dat de media u voorschotelt.

Kei van de Aanstoot | 09-02-10 | 00:31

Hijo del Sol | 09-02-10 | 00:10
Wie had dat nou gedacht? Zo vlak voor het slapen, u zegt wat mij betreft niets raars. Vanuit dezelfde wijze kwam ik overigens om 22:45 bij poepus uit.

Maar goed, veel plezier met de rest van de draad.

Jeen | 09-02-10 | 00:18

Jeen | 09-02-10 | 00:01
Kijk, dit heb ik nou wel vaker.
Het is he-le-maal niet de bedoeling om voor wie dan ook op de bres te springen. Het gaat er mij altijd alleen maar om dat mensen m.b.v. zoveel mogelijk informatie hun mening kunnen vormen.
Ik zie uitwassen als interessant fenomeen, als verdraaide uitingen van zaken die in bechavingen leven. Normeren is voor mij dan ook niet van toepassing. Dat laat ik aan Balkenende en z'n kornuiten over.

Hijo del Sol | 09-02-10 | 00:10

Hijo del Sol | 08-02-10 | 23:49
U leek redelijk de kant op te gaan van een pvv stemmert. Kan zo maar zijn dat ik het mis had. Maar het is niet zo belangrijk, het interessante was hoe u op de bres sprong. Genoeg reden om u er dan ook op aan te spreken. Of is dat een gekke lijn?

En dat met die vakjes, dat komt echt van u? Of tenminste de hokjes. Maar goed, dat is allemaal geneuzel. Waar het omgaat is dat we waarschijnlijk qua denkbeelden elkaar niet heel veel ontlopen. Als ik zo uw plempsels zie.

Waar we in verschillen is hoe tegen de uitwassen van links en rechts aan kijken en hoe we deze uitwassen normeren. En vooral als direct gevaar zien. Moet op zich kunnen toch?

Jeen | 09-02-10 | 00:01

maagwand | 08-02-10 | 23:49
Toevallig eigenlijk wel een keer doorgenomen. Lekker bondig en makkelijke geschreven kortom je bent er ook zo doorheen. Maarrrr, ik vind het eerlijkheids principe waar linkse figuren hun daden me verantwoorden ook een stuk interessanter.

Sterker, breek nog steeds het hoofd over hoe ze het ooit voor elkaar hebben gekregen de verzorgingsstaat op deze manier op te zetten (hangnet ipv vangnet). Dat iedereen er gewoon naar zat te kijken hoe de sterken werden ingepakt door de zwakken.

Jeen | 08-02-10 | 23:56

maagwand | 08-02-10 | 23:37
Toch heeft ie mij (uitgerekend) in de PVV-hoek gezet en gaat er spoorslags vanuit dat iedereen die 1 artikel op HVV aanhaalt, meteen Botte-fan is.

Hijo del Sol | 08-02-10 | 23:51

@Jeen |
U lijkt mij niet iemand die het parytijprogramma van de single-issue partij geanalyseerd heeft.Kortom u verpakt u comments in veel wollig(en warrig)taalgebruik .Ik was even onder de indruk van visie op extreem linksch in de jaren 70.Vooral het feit dat links het geweld altijd legitimeerde met "moreel verantwoord"

maagwand | 08-02-10 | 23:49

Jeen | 08-02-10 | 23:40
Waar leid je dan nu weer uit af dat ik een Wilders-stemmer ben?
En waar komt dat hokjesdenken van mij dan vandaan? Ik probeerde je te bewegen een EIGEN mening te vormen....
Ik heb gelinkt naar een artikel dat e.e.a. uit de doeken doet over het topic en als zodanig als achtergrondinformatie kan dienen.

Hijo del Sol | 08-02-10 | 23:49

maagwand | 08-02-10 | 23:37
Zou er ook maar niet te veel achter zoeken. Hijo heeft niet helemaal door dat ik riffers, linkschen etc. ook niet zo hoog heb zitten. Het is meer dat fijngevoeligheid van pvv'ers inmiddels een beetje lachwekkend begint te worden. Sommigen zijn inmiddels net zo "rechtlijnig" en "volhardend" als die gekke mocro's.

Jeen | 08-02-10 | 23:48

Hijo del Sol | 08-02-10 | 23:27
Man o man, uw kortzichtigheid en kort door de bocht gaan sieren u niet. Alles wat niet voor de grote blonde leider zwicht is linksch radicaal. Gekke kronkel die u hier maakt. En dan krijg ik als bonus het predicaat vakjes denken. U bent werkelijk begenadigt in het trekken van niet bestaande lijnen.

Ik ben vrij aardig op de hoogte van de gekke linksche organisaties, zowel over die uit de jaren zeven als die nu rond scanderen. Ik word daar ook niet vrolijk van. Maar interessant dat u denkt dat uw single issue partij u daarvan gaat verlossen. Wellicht kunt u uw tijd beter besteden aan het lezen van het verkiezingsprogramma van hartspartij in plaats van de 13 in het dozijn artikeltjes te propaganderen. En ja ja, ik heb die van bottehond en rest van zijn vriendjes daar ook wel eens gezien.

Jeen | 08-02-10 | 23:40

@Jeen | 08-02-10 | 23:29
Toch nog enig gezond verstand....
Ik begon al weer een patroon te zien waarbij het woordje "grote blonde leider, Angst e.d de boventoon gaan voeren.

maagwand | 08-02-10 | 23:37

vander F | 08-02-10 | 23:28
Tsja, ze moeten ook zijn.
*irratatie-level terugkoelt met pompende techno*http://www.youtube.com/watch?v=16t7Tpct1Lo

Hijo del Sol | 08-02-10 | 23:36

Benman | 08-02-10 | 23:16
Beetje jammer dat linkschen altijd weg denken te komen met het feit dat hun idealen zogenaamd "eerlijk" en/of intellectueel verantwoord zijn. Je hoeft niet eens terug naar de jaren zeventig om te zien wat voor randfiguren het hier betreft. Kijk gewoon naar het het acht uur journaal tijdens een G7/8/20 etc top...

Jeen | 08-02-10 | 23:29

Oh god,
niet weer zo'n frust die loopt te zeiken over 'angst'.

vander F | 08-02-10 | 23:28

Jeen | 08-02-10 | 23:19
Je hebt niet gelezen, alleen maar koppen gesneld, erg jammer...
.
Probeer ik het anders:
Komt dit je dan misschien enigszins bekend voor:
Benman | 08-02-10 | 23:16
.
Lukt het je dan nog niet om enig perspectief te vinden, dan ben je een volger van de linkse kerk en dientengevolge blind voor alles dat je niet geindoctrineerd is.
Probeer nou es een écht eigen menig te vormen, verdomme!

Hijo del Sol | 08-02-10 | 23:27

Benman | 08-02-10 | 23:16
Ik vind het oprecht erg jammer dat de jongere generatie vanwege het ontbreken van een ervaring met de door opgesomde organisaties, maar natuurlijk ook de propaganda van het linkse omroepbestel dat ze deze informatie onhoudt, het inzicht in deze materie nooit zal kunnen ontwikkelen.

Hijo del Sol | 08-02-10 | 23:22

@Dirk5 | 08-02-10 | 22:57:
Het was je nog nooit opgevallen dat mevrouw Etty grossiert in Godwins cq. Argumenta ad Hitlerum tegen alles wat niet links van het midden staat (whatever that maybe).

koerbagh ® | 08-02-10 | 23:20

Benman | 08-02-10 | 23:16
Dan heeft u zeker ook wel eens gehoord van de Rode brigades en operation Gladio ?
www.informationliberation.com/?id=1692...
niets is wat het lijkt, en etiketten plakkerij is zo gemakkelijk

bakoenin | 08-02-10 | 23:20

Hijo del Sol | 08-02-10 | 23:05
LOL, dat ligt blijkbaar gevoelig. Maar als u het allemaal zo goed doorziet en met realistische grote menschen ogen naar de maatschappij kunt kijken. Dan ziet u vast ook dat de plempsels op die site allemaal nogal angstig en gefrustreerd overkomen? Bang dat iemand wat van ze afneemt, bang dat de grote leider in diskrediet wordt gebracht, bang voor een veranderende maatschappij, blind de pijlen op een groep schieten... Niet doorhebbende dat er nog tig verrotte groeperingen in 0031 rond banjeren. En laat ik het al helemaal niet hebben over het gebrek aan kennis en het streven naar de liberale pijlers.


Jeen | 08-02-10 | 23:19

Hijo del Sol
Geen idee waar jij mee bezig bent...

Aart Z. | 08-02-10 | 23:16

Ik ben dan alweer niet meer de jongste en wanneer ik dit nu lees dan denk ik terug aan de onstabiele jaren 70, Bader Meinhoff, Rote Armee Fraktion (RAF).
Extreem links was ook toen al veel gevaarlijk als extreem rechts.
Extreem links gaat vaak verscholen onder een dikke donkere deken terwijl extreem rechts zich vaak gewoon laat zien.
Linke jongens, die linkse groepen, en dat al decennia. NSDAP, NSB, RAF. Allemaal groepen die terreur en geweld niet verafschuwden en blijkbaar is het met de nieuwe extreem linkse groeperingen niet anders. Terreur in eigen land, met andere woorden: Landverraders zijn 't.
Ik mag ze niet.

Benman | 08-02-10 | 23:16

Jeen | 08-02-10 | 22:54
Heb jij al eens goed in de grote mensen Wereld rond gekeken?:
www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...
En dan alleen maar reaguren als je dit écht hebt doorgelezen en dan proberen te stoppen met dat hokjesdenken.
Succes!

Hijo del Sol | 08-02-10 | 23:05

Sliptong,
Kop in het zand steken betekend dat je het niet wilt zien.
Dat zeg ik dus niet, maar als jij dat zo wil interpreteren, mij best.
Ik ben alleen van mening dat het naar mijn idee niet echt een bedreiging is, dit soort stromingen zijn vrij normaal in een samenleving.
Als men suggereert dat dit soort maar uitgeroeid moet worden zijn er in het verleden wel praktijkvoorbeelden, die kant hoort het niet op te gaan lijkt me zo

Aart Z. | 08-02-10 | 23:04

Goedkoop hoor, Van Pruisen, om "Etty Hitler" in te typen in Google en het resultaat dan als grap te presenteren. Kun je echt niet beter? Moet er tegen haar ook een hetze op gang komen?

Dirk5 | 08-02-10 | 22:57

Aart Z. | 08-02-10 | 22:53
Aldus is zultkop een scheldwoord dat door moslims gebezigd wordt?

Hijo del Sol | 08-02-10 | 22:56

Hijo del Sol | 08-02-10 | 22:50
Is dat niet het soort volk dat De Grote Blonde zo effectief aantrekt?

Jeen | 08-02-10 | 22:54

Hijo del Sol,
Das juist.

Aart Z. | 08-02-10 | 22:53

Jeen | 08-02-10 | 22:45
Waar leid je dan uit af dat poepus gefrustreerd en angstig is?

Hijo del Sol | 08-02-10 | 22:50

Moos Lambiek | 08-02-10 | 22:41
Tjemig, jij hebr écht maar een half woord nodig!
Knap hoor!

Hijo del Sol | 08-02-10 | 22:45

Poepus | 08-02-10 | 22:10
Dat je gefrustreerd en angstig bent is al best wat, maar om daar nou mee te koop gaan lopen door te verkondigen dat je pvv gaat stemmen... Gekke dingen gebeuren hier zeg.

Jeen | 08-02-10 | 22:45

Extreem linksch, is dat niet gewoon de tomaten werperts partij de SP? Het is een stelletje communisten (geschiedenis wijst wel uit hoeveel geweld daarbij komt kijken), en ze pogen zuur verdiende centjes zo snel mogelijk door te sluizen naar aarsch luie figuren. Zou je crimineel kunnen noemen. Genoeg ingrediënten om die duistere club eens tegen het licht te houden.

Jeen | 08-02-10 | 22:39

Aart Z. | 08-02-10 | 22:21
Zult... dat zijn toch gekookte varkenshersenen?

Hijo del Sol | 08-02-10 | 22:39

Aart Z. | 08-02-10 | 22:21
Blijf vooral je hoofd in de grond steken. Past goed bij de huidige struisvogelpolitiek. Niets aan de hand mensen. Doorlopen. Iemand een roze zonnebril kwijt?

Sliptong | 08-02-10 | 22:33

Omdat jullie dat toch doen? Jullie schrijven weer geen stukken over kritiek op klimaatcritici. Ieder z'n ding toch...

bob_richter | 08-02-10 | 22:25

Wat een paranoia hier, lijkt erop dat de aivd na een lange stilte zo nodig weer eens iets van zich moet laten horen. Pr.
En de meerderheid hier trap er met beide voeten in.
Zowel linkse als rechtse extremisten zijn zo versplinterd, daar kun je niet bang voor zijn.
Helaas is een enkele zultkop wel in staat om domme dingen te doen.
Maar die lopen er wel meer rond....

Aart Z. | 08-02-10 | 22:21

de oplossing. nieuw rechts radicaal en oud links radicaal samen naar een weiland in Limburg sturen en er dan een hek omheen zetten.

Planet Paprika | 08-02-10 | 22:14

Het was mij allang bekend dat links veel extremer is in Nederland dan rechts.
Maar ze kunnen flikken wat ze willen, het maakt allemaal niet uit, ik stem toch PVV.

Poepus | 08-02-10 | 22:10

Geweld getolereerd?
Geweld gebruiken is strafbaar,wie het ook doet.

baatstra | 08-02-10 | 22:01

Het is typisch dat geweld van links vaak word getolereerd door de (linkse) media en politiek.

kuifje. | 08-02-10 | 21:49

Het is algemeen bekend waar deze kakkerlakken zich verzamelen.Dichttimmeren die tent .Als we zo tegen extemisme zijn dan ook deze gasten oppakken en afvoeren naar een werkkamp waar ze in de gezonde hollandsche buitenlucht ,woeste grond kunnen gaan ontginnen.

maagwand | 08-02-10 | 21:43

Ironie: het verstoren van rechtse bijeenkomsten roept bij de grote massa sympathie voor rechts op, en afkeer van extreem links. AFA - ga gerust je gang!

dr Rechts | 08-02-10 | 21:37

slakkenzout | 08-02-10 | 20:31

Ook weer iemand die er niets van snapt

baatstra | 08-02-10 | 21:36

Die kleuren in hun logo, geeft toch weer herringeren van weleer.

Dat rood en zwart, dat heb ik al veel eerder gezien in Nederland (1933-1945),

maar ook de combo van de kleuren: zwart op een witte achtergrond met rood omlijst, waar had ik dat eerder gezien, oja, onze oosterburen; Duitsland (1929-1945).

Ik denk dat ik het 'linkse gedachtegoed van deze roeppoepers' veel enger vind dan 'het verhaal uit de rechter hoek' .

Ron6019 | 08-02-10 | 21:33

Het is schandelijk hoe de AFA ooit is weggekomen met wat ze de vriendin van Drs. Janmaat ooit hebben aangedaan, stilgezwegen in de media terwijl die dame levenslang invalide is.
Begrijp me goed dat ik helemaal niets heb met CP, CD of NVU maar in retroperspectief is het volgende wel beluisterenswaardig om een idee te krijgen van de verrotte geeste der media ten des tijds.

deel 1.
cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/VPRO/39...

deel 2.
cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/VPRO/39...

woefdrammer | 08-02-10 | 21:33

@bakoenin | 08-02-10 | 21:21
Zo dan! Daar horen we dus ook (te) weinig van totdat de beslissing genomen zal zijn.

HY78. | 08-02-10 | 21:31

Links nietwerkend kudtvolk!

dieantwoord.com | 08-02-10 | 21:24

On the otherhand... om nou de AIVD serieus te nemen.
Fascisme komt van links, en van rechts, maar het meest gevaarlijke fascisme is dat wat van de staat komt.
Zonder Aluhoedje (en misschien wel met) toch blijft de dood van Fortuyn verdacht.

bakoenin | 08-02-10 | 21:09

Michael Vail | 08-02-10 | 21:04
Ik ruik ook een vreemd geurtje aan deze zaak, alleen kan ik hem nog niet geheel thuisbrengen. Maar lekker is dat geurtje zeker niet.

plastic zakje | 08-02-10 | 21:08

In een totalitaire staat is dit normaal.

Fukjoe | 08-02-10 | 21:07

Dit is een oproep/legitimatie aan burgermeesters om PVV bijeenkomsten te verbieden in verband met het niet kunnen garanderen van de veiligheid.
Wedden om een dubbeltje?

Michael Vail | 08-02-10 | 21:04

@Parsons | 08-02-10 | 20:48
Zelfs ik kwam bij Forza uit, ik weet niets van Haarlemmermeer :-)

Meri59 | 08-02-10 | 21:04

Gezien in de agenda van de AFA:
Woensdag 10 februari: Laat ze niet lopen infoavond in Nijmegen
Infoavond over AFA demonstratie, extreem rechtse demonstratie door de jaren heen en het laat ze niet lopen concept. Erg de moeite waard!
Soepcafe vanaf 18:30
Infoavond vanaf 20:00
Politiek cafe de Klinker (XXXX, Nijmegen)

Erg de moeite waard dus. Ik stel voor dat we zelf maar eens gaan kijken. Slobberen we gelijk een bankje vegetarische soep mee.

Zure wijnazijn | 08-02-10 | 21:03

@Lord_Crapsalot
Weer wat geleerd.
Die denkt dat hier dezelfde vibe trilt.

slakkenzout | 08-02-10 | 21:01

Die Roodbaard bij het staatsjournaille loopt iedere demonstratie af tegen de PVV.Ga eens werken ofzo...

HamVraag | 08-02-10 | 20:58

@plastic zakje | 08-02-10 | 20:19

De AFA is zo 'open' met die brief dat ze het weer eens anoniem doen. De lafbekjes. Zelfs het kaalkopje van de AFA dat op het Journaal zat te stotteren stond de cameraploeg onder een valse naam te woord. Yek, griezels.

Zure wijnazijn | 08-02-10 | 20:57

@slakkenzout | 08-02-10 | 20:31
Sterker nog, de overheid geeft subsidie aan Oxfam Novib, die weer een heel scala aan verschillende links-extremistische groeperingen voorziet van centen. Denk maar aan Internationale Socialisten, Nederland bekent Kleur en nog véél meer.
Die rooien deinzen ook voor niets terug. Moord zijn ze al tot in staat, dat hebben we gezien met Fortuyn.
Dat belachelijke geweld van ze, ze zijn enorm haat aan het zaaien. Leuk is dat, krijg je straks weer knokploegen op straat... Dat linksmensen zo slecht tegen hun verlies kunnen, en ook maar niet willen toegeven dat ze gewoon fout zitten... Echt verschrikkelijk kinderachtig en funest voor de toekomst van dit land, en onze kinderen. Ik vrees het ergste, Wilders zullen ze ook wel weer vermoorden.

Lord_Crapsalot_II | 08-02-10 | 20:54

De nieuwe fascisten zijn de anti fascisten .. dat weten we nu toch ! Als dat logo ziet van die infantiele pubers( kinderen van links stemmend Nederland) dat doet me gelijk denken aan de nazi's. Wat een domme domme kinderen.

god is de geest | 08-02-10 | 20:53

Stemwijzer Haarlemmermeer net gedaan. Ik kom toch echt uit op www.stemforza.nl/

Parsons | 08-02-10 | 20:48

baatstra | 08-02-10 | 20:08
Volgens mij verstoren die gasten van AFA vaker de orde bij demonstraties dan rechts dat doet. Kijk de (neutrale) media er maar op na. Kennelijk zie jij Kafka als een goeie neutrale brenger van het nieuws, maar dat is toch ook gewoon AFA? Wie er gevaarlijker is, maakt me overigens ook niet zoveel uit. Heb met beide kampen niets op.

Eagle | 08-02-10 | 20:48

Het probleem AFA is zo opgelost gewoon de wetgeving aanscherpen dit soort fascistoide groeperingen als terrorist aanmerken, dus onder de terreurwetgeving laten vallen en oppakken die handel dan zijn we voor jaren van ze verlost en ik heb zo'n klein voorgevoel dat de PVV dit na de verkiezingen als eerste gaat invoeren en ik wed dat het CDA en de VVD ook groot voorstander zullen zijn dus die wet is er zo doorheen.

vrijheid-van-spreken | 08-02-10 | 20:46

@Eagle | 08-02-10 | 20:39
*Kijkt verbaast, ken ook kaalkoppen die pvv stemmen. Dat de beste kale mag winnen :-)*

Meri59 | 08-02-10 | 20:44

@baatstra | 08-02-10 | 20:16
--
Grappig dat u deze nvu-lieden tentoonspreidt. Deze gasten zijn toch anti-Yisrael, anti-Wilders, anti-PVV. Pro-Palestina>.dat zijn ze!(toch?) Pro-Nazism et cet. U is lid van dezen perhaps?

kwajtsnet | 08-02-10 | 20:43

Het is "grappig"dat dit groepje fascistische praktijken toepast om hun gelijk te halen. Het AFA embleem bij het artikel, is ook tekenend want de gebruikte kleuren van de vlaggen nl zwart en rood, waren ook zeer geliefd bij de aanhangers van Adolf Hitler (o.a. voorzitter van een Socialistische Arbeiders Partij)

lammelul | 08-02-10 | 20:43

Einde van de Domheid | 08-02-10 | 20:04
Ik weet niet of kaalkopjes sympathieke gastjes zijn. Zal best zo zijn. Blijkt dan eens te meer dat links radicaal gevaarlijker is dan rechts radicaal.

Eagle | 08-02-10 | 20:39

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:31
:)

plastic zakje | 08-02-10 | 20:38

De echte klootzakjes zijn niet de figuren met kramp in hun rechterarm maar de veel grotere groep anti-fascisten, in werkelijkheid zijn het gewoon rel-fascisten.

websenior | 08-02-10 | 20:38

AFA is een partij waar de moordenaars van Pim Fortuyn (Folkert van der G) uit voortkomen. Demoniserende linkse werkontduikers.
*Kogels van links ontwijkt*

funkyd | 08-02-10 | 20:37

slakkenzout | 08-02-10 | 20:31
Doe eens niet zoveel zout op *kuch* wat slakjes gooien.
;)

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:35

Ken je ze nog? De kraakbeweging en RARA. De AFA is ijzersterk gepuntlast aan lieden uit deze groep. Zoek je ook een invulling van je kutleven en ben je tegen alles wat je maar kunt bedenken? Vegeteer dan van een door de Nederlandse samenleving aangeboden uitkering zodat je gesubsidieerd die zelfde samenleving georganiseerd het leven zuur kunt maken en op delen naar de knoppen kunt helpen. Hou je hand op en ga inkopen doen om je pestuitrusting bij elkaar te regelen. Bivakmuts, posters, benzine, kettingen en een cursus: "Goorste ASO Training Voor Ergerniswekkende Raddraaiers".(afgekort: GATVER). Studie doe je aan de brocolieacademiekeuken te Wageningen waar je op stinkgeitenharenwollensokken en walmende Birckenstocks door de mensa paradeert en leert dat plantjes en diertjes om naar te kijken zijn en opeten een doodzonde is. Gratis woning gegarandeerd, meld je bij de kraakmakelaar.
Wanneer niemand naar deze betweters wil luisteren gaan ze schuimbekken en hallucineren. Niet ongevaarlijk want er bestaat een kans dat de wapens opgepakt worden, democratie hebben ze toiletmeurend schijt aan. Enkele wapenfeiten van deze stinkluisgroeperingen: Defensiemateriaal vernielen en boeren net zo lang uitprocederen totdat hun bedrijf kapot is. Benzinestations opblazen en er was een zekere van der Graaf die Fortuijn kapot schoot.Overigens deed Volkert het niet uit naam van een dezer groeperingen maar was hij daar wel zeer aktief. Of kraakpandjes op scherp zetten zodat je politieagenten kunt verwonden of doodmaken. Kun je nagaan hoe gevaarlijk zo'n links doctrineapparaat is. En dat doen ze dag in dag uit met hele hordes tegelijk van uw bij elkaar geworstelde belastingcenten. Gewoon als kostwinning en omdat het kan.
De PVV en extreem rechts horen niet eens bij elkaar. Extreem links bestaat dus wel en het zal mij niet bevreemden als er een stiekeme verbinding bestaat met linkse politieke partijen. Van mij mogen ze stikken in de vegetarierssoja en misselijk worden van de plantjeshonger . Weg met de samenlevingsshredders. Gewoon gezond verstand, niets stiekems en duidelijke taal.
"Mag ik van u een onsje PVV?"
"Mag het ietsje meer zijn?"
"Graag!"

slakkenzout | 08-02-10 | 20:31

plastic zakje | 08-02-10 | 20:29
Ghehe.
Gerookte zalm is inderdaad goed te doen.

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:31

De AIVD moet niet zeuren daar werd in het laatste rapport dat zogenaamd over Nieuw Radicaal Rechts ging, kenbaar gemaakt door de wetenschappers. Maar daar was geen oog voor. Daarbij is het allang bekend dat extreem links geweldadig is.
Wat denkt de AIVD nu, dat ze een pvv stemmer angst in kunnen boezemen. Joh, doe eens wat slimmer...

Meri59 | 08-02-10 | 20:31

plastic zakje | 08-02-10 | 20:27
Afa'isten ( goed gevonden, lees je mee Jaap?) begeleiden je tot het hokje en kleuren speciaal voor jou een hokje in.

Als je ze hun gang laat gaan, dat is.

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:30

plastic zakje | 08-02-10 | 20:28
Vrijdag, sukkel!

*joint even in asbakt legt*

plastic zakje | 08-02-10 | 20:29

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:27
En dat terwijl je op zaterdag een viskroketje zou moeten eten.

plastic zakje | 08-02-10 | 20:28

Wat ik me eigenlijk afvraag is: gaat zo'n afa'ist nou met mij meekijken waarop ik stem en krijg ik dan klappen, of hoe moet ik dat nou zien?

plastic zakje | 08-02-10 | 20:27

ZDEV | 08-02-10 | 20:19
Later!

verraad van links | 08-02-10 | 20:20
Uiteraard.

Je Verzint Het Niet | 08-02-10 | 20:20
Precies, je hebt hem.


OT

Het nieuwe programma "Gehaktdag" uitzenden op vrijdag.
Cultuurbarbaren !

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:27

ja. heel jammer dat men zolang gewacht heeft voordat ze links gingen onderzoeken. komt waarschijnlijk door een schuldgevoel opgelopen tijdens de oorlog. zijn er oude verzetsstrijders die jan maat stemden?

zoalshetis | 08-02-10 | 20:25

@Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:34
Zolang dit niet in het NRC of Joop staat is het nieuws voor wie het al wist.
Ergo * kuch *

Je Verzint Het Niet | 08-02-10 | 20:20

@ Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:09
Het is één groot rookgordijn.
Ost en Mitten gaan voor plan B.
Ik ga er vanuit dat West ook meedoet.
*Les sanglots longs des violons de l'automne*

verraad van links | 08-02-10 | 20:20

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:13
This fortune cookie will self destruct in 1 second
*bukt*
/later

ZDEV | 08-02-10 | 20:19

De AIVD maakt meer kans op speelruimte onder PVV regime dan onder links bewind...

Amarissimo | 08-02-10 | 20:18

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:13
lol

ZDEV | 08-02-10 | 20:18

Kijk maar eens wat er aan extreem rechts bij de rechtszaak van Wilders kwam opdagen,daar liepen behoorlijk wat zeer bekenden extreem rechtse figuren rond.
kafka.antifa.net/
Als die zich gaan roeren doet de tegenbeweging dat ook.
Gevaarlijke ontwikkeling.

baatstra | 08-02-10 | 20:16

Rara wie zit er achter.

Boomschade | 08-02-10 | 20:14

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:13

@baatstra | 08-02-10 | 20:08
--
Nuh, je vergeet voor het gemak de eiergooiers van AFA én tegelijkertijd doe je 'Kedichem' af als zijnde een 'incident'? Google eensch op antiafa m'n waarde.

kwajtsnet | 08-02-10 | 20:13

extreem rechts wordt ook in de gaten gehouden,aivd heeft een tijd terug daar ook voor gewaarschuwd,men merkt dat men opgezweept raakt,de kans dat het uit de hand gaat lopen is dan groot

baatstra | 08-02-10 | 20:11

Deze stakkers zijn geworden wat zij bestrijden.

de honden blaffen... | 08-02-10 | 20:11

Waarschuwing:
#65 Lak chai tjoy
#66 Sieuw taho
#67 Chai tjap kam po

ZDEV | 08-02-10 | 20:10

@ZDEV | 08-02-10 | 20:05
--
blue, blue et cetera Nog iets kunnen bereiken met die (gemaakte) 'stad'?

kwajtsnet | 08-02-10 | 20:09

verraad van links | 08-02-10 | 19:53
Sstt, ze lezen mee.
*iets met rookgordijnen mompelt*
;)

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 20:09

fjordman | 08-02-10 | 19:40
Rood zwart is van de anarcho syndicalisten, CNT Spanje, en die waren terecht anti fascistisch.
Ik zou deze idioten daar niet mee willen vergelijken.
Geweld is alleen dan toegestaan als de staat alle andere democratische middelen buiten spel heeft gezet, hetgeen in Nederland niet van toepassing is.
Het lijkt me dat als er enigzins symphatie gewonnen kan worden door deze splintergroep, ze zichzelf eerst eens moeten voorzien van het predikaat maatschappelijk nuttig, voordat ze uberhaubt zichzelf anders willen profileren.
Dus beste AFA, ga eens bejaarden helpen, in voedselbanken staan, betaald werk doen en je inkomen doneren, en kom dan nog eens terug.

bakoenin | 08-02-10 | 20:08

Dat linkse AFA bolwerk is inderdaad wel iets gevaarlijker dan die paar kaalkopjes die af en toe door een stad loopt. Dat heeft de AIVD dan wel weer goed gezien. Ik lees dat AFA zelfs infiltreert binnen rechtse partijen. Dan zullen ze wel een samenwerkingsverband hebben met HP/De Tijd schat ik zo in.

Eagle | 08-02-10 | 19:58

Dat is absoluut niet waar, is helemaal géén verschil in,hoe kom je erbij dat het één gevaarlijker zou zijn dan het andere?
Zit je goed mis mee met die opmerking.

baatstra | 08-02-10 | 20:08

kemmie | 08-02-10 | 20:05
Ik ben afgezakt naar Drenthe. Hier veel bejaarden. Dat is tuig!

ZDEV | 08-02-10 | 20:07

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:59
Alleen maar. Maar dat belet ze niet om ook nog even geld bij de soos te halen. Zo gaat dat 'in Stad'...

ZDEV | 08-02-10 | 20:05


Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:46
Tsja, ik ben een Grunneger en die hebben het nou eenmaal niet zo op Friezen. Schattig eigenlijk, dat gemompel hier over Friezen als je ziet wat voor tuig er elders in het land rondloopt. Het leven is hier goedt! :)
ZDEV | 08-02-10 | 19:48

Ik ben blij dat u er ook zo over denkt ,mijn waarde, alleen ben ik voor de zekerheid nog ietsie verderweg een nieuw leven begonnen.
Hier heb je een overdosis aan tadjieken, maar die doen geen kwaad.

kemmie | 08-02-10 | 20:05

Eagle | 08-02-10 | 19:58
Als de AIVD vind dat de AFA in de gaten gehouden moeten worden dan betekent dat niet: 'Kaalkopjes zijn sympathieke gasten en ze bedoelen het allemaal best geod.' Capice?

Einde van de Domheid | 08-02-10 | 20:04

De Almalrikcirkeltheorie... de extremen links en rechts raken elkaar.
Les extrêmes se touchent.
The extreme right with the extreme left.
Nieuw radicaal rechts in de regering,zul je zien dat men steeds meer tegen over elkaar komt te staan,het één lokt het andere uit.

baatstra | 08-02-10 | 20:04

Ja Van Pruisen, want dat gaat bij extreem-rechts vast niet zo, toch?
Lekker joh... lekker gebalanceerd stukje enzo.

roeinerd | 08-02-10 | 20:03

Werken er in Groningen binnen het ambtelijk-collectief dan geen 'negroïde-dubbelgehandicapte vrouwen' op overheidsdiensten ZDEV?

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:59

Dat linkse AFA bolwerk is inderdaad wel iets gevaarlijker dan die paar kaalkopjes die af en toe door een stad loopt. Dat heeft de AIVD dan wel weer goed gezien. Ik lees dat AFA zelfs infiltreert binnen rechtse partijen. Dan zullen ze wel een samenwerkingsverband hebben met HP/De Tijd schat ik zo in.

Eagle | 08-02-10 | 19:58

*gaat spyker video bekijken op autoblog*

ZDEV | 08-02-10 | 19:57

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:48
LOL

sjaakdeslinksesul | 08-02-10 | 19:55

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:52
Kwestie van elke maand een giertank in de voortuin leegstorten. Dan burgeren ze vanzelf in ;)

ZDEV | 08-02-10 | 19:55

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:50
Ach, een AIVD-er herken je hier in Groningen uit duizenden.
Het is de enige persoon die niet chagrijnig, bot, kortaf en kort van stof is.
En in de stad is het de enige persoon die geen briefje bij de sociale dienst inlevert ;)

ZDEV | 08-02-10 | 19:53

@ Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:44
Wij van Ost prefereren de rechterflank te nemen. Das geografisch wel zo makkelijk. Fleauxe's Mitten zorgt voor de verwarring. West pakt de linkerflank. Zo nemen wij den vijand in de tang.

verraad van links | 08-02-10 | 19:53

[email protected] | 08-02-10 | 19:48

Hoe hebt u het dan met de zgh 'import'?

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:52

Die Elsbeth Etty heeft wel een merkwaardig Hitler-complex zeg...

p0rn0 | 08-02-10 | 19:51

ZDEV | 08-02-10 | 19:48

Goed met dt.
Man, da's genieten!

Laat de AIVD het maar niet horen.

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:50

Ja, zo gaat dat bij deze linksextremistische vrienden: mensen die er anders over denken moeten hun muil houden en anders ram je ze gewoon in elkaar met een knuppel, logisch toch? Ach ja. Waarom schrijft Elsbeth Etty dáár nu nooit eens een verontwaardigd stukje over?

Van Pruisen | 08-02-10 | 19:14 |

Knuppel Van Pruisen, is die knuppel toevallig een honkbalknuppel. Links en honkbalknuppels en tweede kamerleden? Horen die onverbrekelijk bij elkaar? Wie Wat Waar?

Boy Cot | 08-02-10 | 19:49

antizanic | 08-02-10 | 19:46
Ach, soms is er weinig verschil. Toch?

plastic zakje | 08-02-10 | 19:49

roelof009 | 08-02-10 | 19:42
Misschien is het aquarellen iets voor u, schijnt een uitstekende zwemleraar in 's-Hertogenbosch te zijn, succes.

Ashtrey | 08-02-10 | 19:48

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:46
Tsja, ik ben een Grunneger en die hebben het nou eenmaal niet zo op Friezen. Schattig eigenlijk, dat gemompel hier over Friezen als je ziet wat voor tuig er elders in het land rondloopt. Het leven is hier goedt! :)

ZDEV | 08-02-10 | 19:48

sjaakdeslinksesul | 08-02-10 | 19:44
Iets voor Tom.
Met een beetje geluk loopt het slecht af.

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:48

Heh heh, gaat er weer eens iets gebeuren in Nederland in plaats van al dat gezever over Marokkanen.
En die Geert heeft het tot nu toe ook aardig verprutst, gaat al even mee maar komt niet verder dan wat lopen janken in de rechtszaal.
Niet Trots Op Nederland.
Maar alles komt goed.

Aart Z. | 08-02-10 | 19:47

Bichon Frisé | 08-02-10 | 19:24
goeie argumenten!

waddapatja | 08-02-10 | 19:47

ZDEV | 08-02-10 | 19:42

Noem de 11 dorpentrek winnen maar middelmatig.
Duh!
;)

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:46

oeps, moet zijn drol ipv dril

antizanic | 08-02-10 | 19:46

@benzinesnuiver | 08-02-10 | 19:43
--
Krakerstaal? Wil ik je nog een linkje geven of kom je zelluf al tot de conclusie dat je binnen google op IS kunt rondkijken? ;)

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:46

normaal deugt er geen dril bij de overheidsdiensten en nu moeten plots dit soort informatie series nemen?

antizanic | 08-02-10 | 19:45

Aha, men regisseert alvast even de moord op Wilders? ...".... Wilders werd vanmorgen met schotwonden dood gevonden en inmiddels is bekend dat de dader uit extreem linkse hoek kwam"....... U weet wel EXTREEM links van eerder dit jaar!?

Megalomaantje | 08-02-10 | 19:45

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:41
Ja maar ik heb me bedacht. In Alaska is geen Sharia. Want daar hebben ze Sarah Palin de überMILF.

ZDEV | 08-02-10 | 19:44

Men is doodsbang dat een groep PVV'ers straks in elkaar wordt geramd door die linkse fascisten. Met de TV erbij dan.

sjaakdeslinksesul | 08-02-10 | 19:44

verraad van links | 08-02-10 | 19:36

Als jullie de linkerflank doen, maken wij van West een omtrekkende beweging.

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:44

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:40

Net even snel een stukje van deze jongens doorgelezen, klinkt als krakerstaal.

benzinesnuiver | 08-02-10 | 19:43

Zonder AFA geen geenstijl dunkt mij.
Of de redactie wil continu zielige PVDA'ers (terecht) of walvisjagerbashers (zwaar zwaar onterecht) bashen.

Arie Lekst | 08-02-10 | 19:43

dus we hebben weer een communistisch achtige beweging in nederland?
nice, dat word lekker rellen

roelof009 | 08-02-10 | 19:42

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:41
Evert Pindakaas?

Ja. Ik ben tegen extremisten, links en rechts. Maar ik ben ook tegen middelmatigheid. *doolt verder* :)

ZDEV | 08-02-10 | 19:42

@ZDEV | 08-02-10 | 19:39

Lieve schat, je wilde toch(evt.) migreren naar Canada?

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:41

ZDEV | 08-02-10 | 19:34

Doe Evert de groeten van me.
;

Voor de verder rest dat dit natuurlijk ook een schreeuw om aandacht is van de AIVD.

Laat onverlet dat ze wel gelijk hebben.
Dus.

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:41

@benzinesnuiver | 08-02-10 | 19:38
--IS--
linkje>>zoek es op Internationale Socialisten

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:40

Dit soort mensen zijn nu precies geworden wat ze zelf zogenaamd bestreden, fascisten. Het logo laat dat ook al zien.

fjordman | 08-02-10 | 19:40

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:30

wat --IS-- ?

benzinesnuiver | 08-02-10 | 19:38

@TurdBlossom
Extreemlinks bestaat al vanaf de jaren '70. De krakers/punkbeweging startte in die tijd. In de jaren '80 ging dat door met de terroristische RARA en denk ook aan de rellen in Amsterdam in 1980, de aanslag in Kedichem op de Centrumpartij. In de jaren '90 was extreem links iets minder in de picture, maar Volkert zette extreemlinks, nu vanuit de milieuhoek, weer goed op de kaart.

Iefje | 08-02-10 | 19:38

Kunnen we beide extremistische zijdes, links en rechts, niet tezamen in de kuip proppen en hier en daar wat knuppels, boksbeugels, vlindermessen en dergelijke atributen verstoppen, vervolgens de Mol effe bellen om er een mooi format voor de commerciele van te maken?

gozahtje | 08-02-10 | 19:36

Gruppe Ost kan ze wel aan.

verraad van links | 08-02-10 | 19:36

De NSB had ook rood/zwart als kleuren.

zebikboss | 08-02-10 | 19:36

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:34
*vlucht naar Canada*

ZDEV | 08-02-10 | 19:34

Je Verzint Het Niet | 08-02-10 | 19:31
Nu alweer een nieuw topic ?

;)

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:34

ZDEV | 08-02-10 | 19:31

#39 GON BAO KIP.
Zo, gaat u daar maar zitten.

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:34

@933265 | 08-02-10 | 19:31
--
'Gematigden' versus 'ware' geloofsgenoten; das pas knokken..

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:33

@plastic zakje | 08-02-10 | 19:31
Oh ja, zwijmel. In twee opzichten.

Pierre Snot | 08-02-10 | 19:33

TurdBlossom | 08-02-10 | 19:26
Klopt, in het interbellum hebben beide extremen zich uitgeleefd. Beiden uiteraard onzinnig doch juist de rechtse extremiteit lijkt altijd wel met meer verontwaardiging te worden neergezet dan de linkse dat onterecht is.

hoocheecoochee | 08-02-10 | 19:33

AFA vs Stormfront = beste knokpartij

933265 | 08-02-10 | 19:31

@Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:28
1 x nummer 23
2 x nummer 47
en 1 x nummer 83
Met extra sambal en kroepoek
* kuch *

Je Verzint Het Niet | 08-02-10 | 19:31

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:28
#23 Koeloejoek. Ik bedoel maar.

ZDEV | 08-02-10 | 19:31

Elisabeth2 | 08-02-10 | 19:29
Ik ga het bijna niet zeggen. Maar, onder het mom van vrijheids van meningsuiting en mijn laffe anonimiteit. Op Stormfront staan soms best leuke moppen, hoe hard ze ook zijn.
*rent weg*

Steilloos ten Onder | 08-02-10 | 19:31

-weggejorist-

WTFCK | 08-02-10 | 19:30

Terrorisme-onderzoek wijst uit dat we helemaal niet bang moeten zijn voor een stelletje besnorde vrouwen en bebaarde mannen die een beetje naar geiten rieken.

We hoeven al helemaal niet bang te zijn voor domme kaalkopjes die een beetje een loser uit de vorige eeuw willen na-apen.

Extreem links is het grootste gevaar. Deze mensen schuwen geweld tegen andere mensen niet. Het gaat van het bekrassen van auto's tot en met aanslagen op medewerkers van laboratoria. Het gaat van het bedreigen van mensen tot en met staatsondermijnende activiteiten. Milieugroeperingen zijn de politiek geïnfiltreerd. Dierenactivisten evenzo. Let goed op de achterban van SP, GroenLinks en PvdD.

ZDEV | 08-02-10 | 19:30

Elisabeth2 | 08-02-10 | 19:29
Vooral het gebrek aan humor en relativeringsvermogen ontberen die extremen.

plastic zakje | 08-02-10 | 19:30

Eh ja maar, in jaren 80 waren anti-fascisten toch het mooiste wat er was. *compleet de weg kwijt is*.

Pierre Snot | 08-02-10 | 19:30

benzinesnuiver | 08-02-10 | 19:28
--IS--

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:30

Extreem van links of rechts zijn beide erg eng. Fanatici die verblind zijn door hun eigen gelijk en een volstrekt gebrek aan gevoel voor humor hebben. Dat is nog het ergste.

Elisabeth2 | 08-02-10 | 19:29

afa-cidentje ...

Je Verzint Het Niet | 08-02-10 | 19:29

Een linkse actiegroep ? en die gaan dan molotovcocktails van brandnetel thee maken ofzo ?

benzinesnuiver | 08-02-10 | 19:28

ZDEV | 08-02-10 | 19:26
*bestellijst lokale afhaal Chinees op geheime boodschappen bestuderen gaat*

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:28

anti afa koekelen. Uren 'leesplezier'

kwajtsnet | 08-02-10 | 19:28

DannyV | 08-02-10 | 19:22
Ga je schoolgeld even terug halen of was geschiedenis niet je sterkste vak>

MM0591 | 08-02-10 | 19:28

Femke, kamervragen. Nu!

Ach, laat ook maar..

plastic zakje | 08-02-10 | 19:27

nul tolerantie eist ... shoot to kill !!!

Je Verzint Het Niet | 08-02-10 | 19:27

Dat wordt straks allemaal anders..

TwitNitje | 08-02-10 | 19:27

Is Volkert al weer vrij dan?

liegende hollander | 08-02-10 | 19:26

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:25
Ja, stel je voor dat die allemaal tegelijk gaan springen!
*verankert zijn huis extra*

ZDEV | 08-02-10 | 19:26

Ah, de antifa's. Kan die sneue klup niet oprotten?

Steilloos ten Onder | 08-02-10 | 19:26

AFA gaat RARA doen ?

Steve1234 | 08-02-10 | 19:26

@ Kortom daar waar extreemrechts op wordt bevooroordeeld hebben deze lui uitgevonden.
hoocheecoochee | 08-02-10 | 19:16

Zonder dit te bagetaliseren hoor, maar toen de communisten nog veel aanzien hadden in de Europese politiek liepen er rechtse knokploegen rond die de boel kort en klein sloegen. Het ligt er net aan wat het politieke sentiment is van de tijd waarin men leeft, vervolgens roept dat sentiment op zijn beurt weer extremisten op die zich er níet in kunnen vinden.

TurdBlossom | 08-02-10 | 19:26

Terroristen pur sang.

FreshClash | 08-02-10 | 19:26

Je tegenstanders in elkaar rammen of deporteren......... alle extremen zijn erg.

MM0591 | 08-02-10 | 19:26

Potverdrie.
En we moeten de Chinezen ook al in de gaten houden.

Teun van het Tuinpad | 08-02-10 | 19:25

DannyV | 08-02-10 | 19:22
In welk verdraaid beeld hadden het goed voor met de mensheid :S

veritas195 | 08-02-10 | 19:25

Bichon Frisé | 08-02-10 | 19:24

Yup , wij zijn gek.....

jankerd | 08-02-10 | 19:25

-weggejorist-

Bichon Frisé | 08-02-10 | 19:24

wie zei ook alweer na de 2de wereldoorlog: "de nieuwe facsisten zijn de anti facsisten" deze man was zijn tijd ver vooruit.

Fiat-500-Abarth | 08-02-10 | 19:23

Omdat Etty nog steeds het soort is dat communisten ziet als de overwinnaars van extreem-rechts en niet als een in zichzelf misdadig idee. Nadat alles over Stalin bekend was en de Praagse lente was neergeslagen, werd zij lid van de CPN.

DavidC | 08-02-10 | 19:22

Gaan die extreem-linkse griezels nu de komende verkiezingen verstoren? Spannend!

plastic zakje | 08-02-10 | 19:22

Ach de AFA gaat gewelddadig tekeer naar voorbeeld van hun grote roergangers zoals Mao, Stalin, Hitler en PolPol. Al deze linkse betweters hadden en goed voor met de mensheid. Grappig dat ze zich anti-fascistisch noemen. Wist niet dat ze zo kieskeurig zijn want fascisme is iets anders dan nazisme, maar of ze dat zelf weten ???

DannyV | 08-02-10 | 19:22

Extreem-links is momenteel veel gevaarlijker en actiever dan extreem-rechts. Rechts drink bier houd zo af en toe een bbq. Verontwaardigt zijn als ze zijn opgepakt. Beetje dom lopen schreeuwen tijdens demonstraties Dat is het zo'n beetje. Maar links is gevaarlijk en actief. Kijk maar eens naar die gras etende konijnen knuffelaars die auto's in de brand steken. De afa is ook gevaarlijk en is actief in het verstoren en vernielen van ander mans bezittingen. Beide zijn overigens slecht maar links is gevaarlijker dan rechts momenteel.

königsberg | 08-02-10 | 19:20

Valt dit ook onder retro?

brienenoord | 08-02-10 | 19:20

Goed dat ze die nota erbij doen.
Volgens WOB kunnen ze nieuwe financiele bronnen aanboren.
Stem echt geen PVV , maar zeker niet links!
Ergens hoop ik wel op een demonstrantje of 2 a 3 die voor mijn stemlokaal staan.
Zullen ze zien dat niet alleen links slaat om gelijk te krijgen.

jankerd | 08-02-10 | 19:19

En nu wil ik Paul Rosenmöller ook eens met overslaande stem horen zeggen dat dit geen gewoon links is, maar extréém links.

landlopertje | 08-02-10 | 19:19

Ik ken genoeg linkse ''anti-fascisten'' en die zijn nou niet bepaald uit op geweld, lekker beeld zetten we weer weg, maar goed, in Bergen op Zoom doet zelfs een krakers-beweging/anti-fascisten mee aan de gemeenteraads verkiezingen. Dat is nou niet echt een coup plegen ofzo

veritas195 | 08-02-10 | 19:19

Kortom daar waar extreemrechts op wordt bevooroordeeld hebben deze lui uitgevonden.

hoocheecoochee | 08-02-10 | 19:16

en ze verzinnen elke keer wel wat nieuws! ik stem gewoon lekker pvv!!

Toe De Loe

Mr.newz | 08-02-10 | 19:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken