Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Herken de PvdA-heaumeau

gaywelneeWelke vrouw beweert het niet, dat ze oh zo goed heaumeaux kunnen herkennen. "geef mij de persoon en ik vertel je of ie van voor of achteren leeft" Natuurlijk is het sinds de doorbraak van voorbindseks bij hetero's wel weer iets lastiger herkennen geworden maar toch, vrouwen weten het natuurlijk beter. PvdA-topvrouw en holocaustnuanceerder Nebahat Albayrak is daar op geen uitzondering. Mevrouw kondigde vol trots aan hoeveel heameaux er wel niet in de PvdA zitten. Dus werd de PvdA-Friezin Lutz Jacobi als zijnde lesbisch eens even goed in het zonnetje gezet door Nebahat. Klein detail.. Lutz (what's in a name) IS helemaal geen tapijtlikkert! "ok, ik draag geen hoge hakken, maar woon wel samen met een man", was haar commentaar. Albayarak, hoe in allahsnaam kwam je er toch bij dat Lutz pot zou zijn...

Reaguursels

Inloggen

De PvdA kan beter kakraggers en tapijtliksters op de lijst zetten dan allochtonen. Pardon, Nederlanders met een dubbele nationaliteit. Seksuele geaardheid staat los van politieke capaciteiten. Vergelijk Pim Fortuyn maar met Gonny Leeghoofd. Iemands seksuele geaardeid staat ook los van zijn loyaliteit aan Nederland en de Nederlandse belangen. Van Kamerleden met een dubbele nationaliteit ligt hun loyaliteit vaak meer bij het land van herkomst dan die van Nederland. Kijk maar naar de Armeense genocide. Het Kamerlidmaatschap zou voorbehouden moeten worden aan Nederlanders die uitsluitend de Nederlandse nationaliteit bezitten. Wie zijn buitenlandse nationaliteit heeft opgegeven toont in ieder geval de wil tot integreren. Wie dat niet doet, hoort absoluut niet in de Kamer thuis. Daarom, stem 22/11 niet op partijen die allochtonen op de lijst hebben staan. Deze partijen heulen met onze toekomstige overheersers!

Jos Schmitz | 26-10-06 | 22:27

Lekker belangrijk. Zo lang er geen pedeaux op de lijsten staan, want mag niet, kan het mij geen ruk schelen wat politici in hun sponde uitvreten. Echt jammer is het dat het gemiddelde nivo van de politieke medemens niet boven het maaiveld uitsteekt, ondanks heldhaftige pogingen van marquante persoonlelijkheden als Gonnepon...

Gurruk | 26-10-06 | 10:13

Mevrouw lutz... kom is uit de kast!!

Fapdrol | 26-10-06 | 09:17

Bwahahahaha, dan schaam je je echt kapot!

-=PyP=- | 26-10-06 | 08:27

Nebahat Albayrak had in de partij opgevangen dat Jacobi homo zou zijn maar had dit niet gecontroleerd...... dit komt van iemand die vanuit haar achtergrond sowieso al een afkeer van homo's heeft. Het feit dat ze excuses aanbiedt voor het "beschuldigen" van Jacobi bewijst dan ook dat zij behalve genocide ontkenner is, problemen heeft met homo's. Waarom moeten we in ons parlement eigenlijk Turken enz. hebben die ten alle tijde onder invloed van hun thuisland staan? De politieke partijen deugen voor geen meter om puur vanwege de stemmen die ze willen scoren een zooitje allochtonen op hun lijst zetten. Als Bos ook maar een greintje lef heeft en een beetje geloofwaardig over wilt komen laat hij Albayrak de uitgang zien.
Dus homo's onder de PvdA kamerleden..... jullie eventuele nieuwe fractievoorzitter heeft problemen met jullie, doe er eens wat aan.

cousin | 26-10-06 | 07:50

"Not that there's anything wrong with that."

Jerry Seinfeld

Rooter | 26-10-06 | 07:25

Sterf, PvdA, sterf!!!

Aktivist | 26-10-06 | 06:57

"tapijtlikkert"
*komt ff niet meer bij van 't lachen*
"holocaustnuanceerder"
*gaat voor zilver*
Go, Hoxha !

TheSmokingMan | 26-10-06 | 00:40

"Ik heb een aantal homo vriendelijke wetsvoorstellen gedaan." En dat moet dan de stemmen van onze Turkse medemensen trekken. Zijn die Turken dan zo tolerant?

Duitse helm | 26-10-06 | 00:23

francoise smokeglass 25-10-06 @ 21:24
Jan Marijnissen 25-10-06 @ 21:32

Chantal Damrak klinkt goed.

@francoise smokeglass
Mijn hemel is dat werkelijk haar voornaam?

petjesman | 25-10-06 | 23:46

BigBoobedBlondeBitch
Die feauteau is overigens al vaak door de Televaag gebruikt.
Woutert lijkt op die feauteau op een bekende historische figuur, kan alleen niet op de naam komen.

Karel kwakbol | 25-10-06 | 23:03

Karel kwakbol 25-10-06 @ 22:50

Karel: ik ben je eeuwig dankbaar voor die foto in die link. Die ga ik bij ieder topic over boslim waar ik in geinteresseerd ben linken.... zulke fotos maakt de policor van haar vijanden.... great! Defeat them with their own arms, especcialy when they are weak.... dat is dus nu ongeveer..... hahahaha... ondergedoken rechtse jonge JOURnalisten, kom uit je schuilplaats en kick ass! Heheheheheheeheh.....

BigBoobedBlondeBitch | 25-10-06 | 22:56

voor alle duidelijkheid, wouter bos is GEEN heaumeau. de hoogstgeklasserde PVDA-so van weleer is nu burgemeester (www.burgemeesternaarden.nl/) EN oranjefiel (nee, het koningshuis, niet het nederlands 11-tal) Peter Rehwinkel, ook wel reetwinkel genoemd.

islamietje | 25-10-06 | 22:33

voor alle duidelijkheid, wouter bos is GEEN heaumeau. de hoogstgeklasserde PVDA-so van weleer is nu burgemeester EN oranjefiel (nee, het koningshuis, niet het nederlands 11-tal) Peter Rehwinkel, oook wel reetwinkel genoemd.

islamietje | 25-10-06 | 22:32

Mohammedaan Albayrak veinst (de in dit land) politiek correcte homotolerantie en deze comedienne staat n.b. nummero 2 op PvdA lijst. Toch prachtig hoe die rooien zich in de voet schieten zo vlak voor de verkiezingen. Voor zijn zoveelste mavo-kabinet hoeft imperator caesar augustus Harry Potter echt niets meer te doen dan zijn bek te houden de komende weken. De oppositie maakt zichzelf wel volslagen ongeloofwaardig

driest vannacht | 25-10-06 | 22:27

Wie is die man op die foto ?

Wazig Figuur | 25-10-06 | 22:16

Als Superheaumeaux van Gouda gaat mijn gaydar bij sommige mannen ook niet af. Bij lesbeaus dus ook niet.

HappyAndGay | 25-10-06 | 22:01

dat zoiets op nr. 2 staat bij de pvda-so

islamietje | 25-10-06 | 21:48

ykeltje 25-10-06 @ 18:48

Volgens bijgaande Gayvote heeft de VVD inderdaad een enorme achterstand op de PvdA in de politieke voorkeur van de homosexuele kiezer.

Homo's hebben meestal een fijne neus als het om sexe verwanten gaat. Dus Woutert uit de kast en in de openbaarheid met je werkelijke sexuele geaardheid.

Kost wellicht wat stemmen van de werkende muzelmensen maar er zijn toch meer dan voldoende parasitaire medelanders die de PvdA weten te waarderen als de beste 5e colonne partij en die de sharia het snelst binnen handbereik zal brengen.

www.gayvote.nl/index.php?peiling_resul...

Hans Anders | 25-10-06 | 21:41

@petjesman 25-10-06 @ 16:53
@francoise smokeglass 25-10-06 @ 21:24

we noemen haar mevrouw Erdogan?

Jan Marijnissen | 25-10-06 | 21:32

@ALL *veegt zich de lachtranen uit de ogen en de remsporen uit de string* sinds lang niet meer zeau gelache om de reaguursels zoals hier in groten getale neergeplempt. Werelds, makes my day. thanx!!!!!!!

vraagstaart | 25-10-06 | 21:28

@petjesman 25-10-06 @ 16:53
Nebahatthath DAMRAK?

of .. eh.. Chantal DAMRAK?

francoise smokeglass | 25-10-06 | 21:24

Beetje vent knokt zelf voor z'n eten, dus zijn het bij de PvdA allemaal heaumeax.

BitchSuperSoaker | 25-10-06 | 21:19

@superjan 20:54
Ik heb ambtenaartje op NN gevraagd te reageren op mijn comment@ 20:19.
Ben zeer benieuwd.
Vanuit persoonlijke observatie *kuch* kan ik niet anders stellen dan dat Ed Nijpels in het openbaar altijd een gezonde belangstelling voor leuke meiskes aan de dag legde. Of dat in de beslotenheid van de privesfeer anders lag en/of ligt weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.
Ambtenaartje gooit een boemerang en die hebben de neiging terug te komen naar de gooier.

Jane Doe | 25-10-06 | 21:08

@ambtenaartje> WRONG. In Breda is algemeen bekend dat Ed Raket een enorme voorliefde had (en misschien nog wel heeft) voor jonge hockeymeisjes. En thats a fact.

superjan | 25-10-06 | 20:54

@ambtenaartje 19:57
Zo zo, jij beweert dus dat 1) Ed Nijpels homofiel is, 2) zijn vrouw als "beard" fungeert en zelf wellicht lesbisch is en 3) dat de VVD indertijd druk op Nijpels heeft uitgeoefend om met een vrouw te trouwen.
Dat zijn nogal boude beweringen. Kun je ze staven of had je ineens last van verbale incontinentie?
Zelfs al zouden je beweringen op waarheid berusten dan gaat het ons nog geen ene moer aan wat Ed Nijpels in de privesfeer doet. We mogen hem alleen aanspreken op de eventuele negatieve invloed die zijn priveleven heeft op de uitoefening van zijn openbaar ambt.

Jane Doe | 25-10-06 | 20:19

@ykeltje 25-10-06 @ 18:48
Dat is sinds kort, of erg plaatselijk.
Mag ik je eraan herinneren dat Ed Nijpels met een (lesbische?) vrouw is getrouwd op aandringen van de VVD omdat ze toen geen homo als lijststrekker wilden?

ambtenaartje | 25-10-06 | 19:57

AIVD-rol bij Van Goghmoord bekeken

De rol van de AIVD rond de moord op Theo van Gogh wordt alsnog onderzocht. Vandaag stemde een meerderheid van de Tweede Kamer onverwacht voor een motie van PvdA-Kamerlid Koenders.

Koenders wil weten waarom de moordenaar van Theo van Gogh, Mohammed B., door de AIVD alleen als een meeloper binnen de Hofstadgroep werd gezien.

De regeringspartijen waren eerst niet voor het PvdA-voorstel, maar de VVD is nu toch overstag. De liberalen wilden wachten tot het proces tegen B. was afgerond. Bij een snel onderzoek door de regering zou de Kamer nog dit jaar in debat kunnen met minister Remkes.

vreemd dat die vvd van jullie dit onderzoek probeerde te torpederen
vvd is alleen populistisch geblaat voor dom stemvee

pink indian | 25-10-06 | 19:12

@Heeft Plaatsgevonden 25-10-06 @ 18:58:
Is het ooit weggeweest dan?

koerbagh | 25-10-06 | 19:00

Discriminatie op basis van uiterlijk
is terug van weggeweest.

Heeft Plaatsgevonden | 25-10-06 | 18:58

partij van de anuskickers....

manna | 25-10-06 | 18:55

VVD wil homo-ontmoetingsplaatsen legaliseren

AMSTERDAM - De VVD-fractie in de Amsterdamse gemeenteraad wil dat de stad homo-ontmoetingsplekken erkent. Bij bekende cruiseplekken zoals in het Sarphatipark en het Oosterpark moeten condoomautomaten en speciale borden komen. Dat heeft een woordvoerder donderdag laten weten. Op de zogenoemde cruiseplekken hebben mannen in het openbaar seks met elkaar.

De VVD wil de positie van Amsterdam als "homo-hoofdstad" opnieuw op de agenda zetten, zo staat in de notitie 'Amsterdam Gay Capital - Tolerante homostad' die maandag verschijnt.

In de notitie breekt de liberale partij verder een lans voor de groeiende groep homo-ouderen die in een sociaal isolement is geraakt doordat ze niet voor hun seksuele voorkeur durven uitkomen. "Ze hebben vaak geen gevoelsgenoten. Bij homoseksuele mannen en lesbische vrouwen met een chronische ziekte is helemaal behoefte aan extra steun."

Darkrooms

Amsterdam moet volgens de VVD weer een veiligere homostad worden door betere vervolging en registratie van specifiek tegen homofielen gerichte discriminatie en criminaliteit. De VVD wil scholen verplichten om voorlichtingslessen te geven over homoseksualiteit en er moet een homomuseum in de hoofdstad komen. Ook zou de gemeente er volgens de partij goed aan doen om darkrooms te legaliseren.

Bruisend

De VVD wil de overkoepelende vergunning voor de Gay Pride vervangen door deelvergunningen zodat ondernemers zelfstandig evenementen kunnen organiseren voor homo's en lesbiennes. "Het bruisender en aantrekkelijker maken van de stad willen we verder stimuleren door het actief binnenhalen van allerlei vernieuwende gay-evenementen."

Bron: www.nu.nl

ykeltje | 25-10-06 | 18:48

@Erik B. 25-10-06 @ 17:52:
De Duitsers hebben natuurlijk nooit genocide gepleegd v.w.b. heaumeaux.
Ze hebben de 'dames' volgens goed Pruisisch gebruik 'geconcentreerd'.
En dat liep uit op een handtasjesgevecht. Konden die arme Duitsers ook niks aan doen, ze wisten het tenslotte niet.

Reinaert | 25-10-06 | 18:44

de pot verwijt de ketel...

Sytze Vliegen | 25-10-06 | 18:44

@koerbagh 25-10-06 @ 17:41:
Dan ben je student, homo, militair of Samir A. (want die woont noodgedwongen ook met allerlei heren samen). En zo zijn er ongetwijfeld nog wel meer voorbeelden te verzinnen.

Met andere woorden daar kun je dan vervolgens ook weer niet zo veel mee.

Reinaert | 25-10-06 | 18:40

Johannes Gerbrand 25-10-06 @ 18:23

Uhm, ze is van Turkse origine.

Ed Cetera | 25-10-06 | 18:40

PvdA-topvrouw en holocaustnuanceerder Nebahat Albayrak vertegenwoordigd toch de voormalige bewoners van Noord-Afrika. Nu begrijp ik waarom het bedrijfsleven niet zit te springen om deze rijksgenoten aan betaald werk te helpen, als hun vertegenwoordiger als zo dom lult.

Johannes Gerbrand | 25-10-06 | 18:23

ontkent ze nu ook de genocide van de Duitsers op de Homo's? Ik vind dat ze hier haar mening ook nog even over moet gegen.

Erik B. | 25-10-06 | 17:52

Kan de pvda die Nebahat Albayrak niet nog snel van de lijst halen... misschien, héél misschien stem ik dan wel op Wouter Boslim (NOT)

Lachende Scheerkwast | 25-10-06 | 17:49

Is dit niet erg discriminerend (voor onze homo medemens) van mevrouw Alabayrak dat ze haar excuses aanbiedt als ze iemand onterecht van homosexualiteit beticht. Alsof je je zou moeten schamen om homo te zijn. COC, Gaykrant kan dit een relletje worden. Graag actie!

Erik B. | 25-10-06 | 17:42

Ik hoorde het Anita Witzier gisteren tot 2 keer toe zeggen: zowel bij DWDD bij Matthijs van Nieuwkerk aan tafel als bij André Knevel: Homoseksuele gevoelens uiten is nog steeds een taboe. Dat blijkt maar weer.
Samenwonen met een man zegt natuurlijk niks over je geaardheid. Behalve als je een vent bent. Dan ben je een student. Of een homo.

koerbagh | 25-10-06 | 17:41

@Heintje Davids 17:04
Wat maakt een vrouw een vrouw en wanneer is een man een man??
Is een vrouw zonder make-up en met weinig interesse voor uiterlijke verschijning meteen een pot? Wat een onzin.
In ieder mens zit volgens de wetenschappers een latente homofilie dus ook in de totaal opgeleukte vrouw.

Jane Doe | 25-10-06 | 17:25

Even naar de foto gekeken en inderdaad wel een pot , maar waarschijnlijk zit ze nog in de ontkennende fase

Heintje Davids | 25-10-06 | 17:04

"Lutz Jacobi, kandidaat-Kamerlid van de PvdA, wil een Friese versie van het woordspelletje Lingo. Volgens haar zou dit het behoud en de ontwikkeling van het Fries bevorderen. Jacobi vindt ook dat Omrop Fryslân een landelijke zender moet worden"

hekkesluiter | 25-10-06 | 16:54

Kan Albayrak haar achternaam trouwens niet veranderen in Damrak of iets dergelijks zodat Nederlanders het kunnen uitspreken?

petjesman | 25-10-06 | 16:53

* Kijkt nog eens naar de foto van Jacobi *
Wat zeuren ze nou?
Als Jacobi samenwoont met een man is hij toch homo...

Patrick Bateman | 25-10-06 | 16:52

Neebahat is in ieder geval consequent zolang ze zich blijft bewegen in de schemerzone van wat wel of niet waar is. Dat wordt lachen bij de algemene beschouwingen 2007: "Nou ja, voorzitter, een tekort van 700 mln, volgens mij is het 500 mln, en moeten historici dat eerst maar eens onderzoeken. Hè wat? Het is geen tekort maar een overschot? Oei, daarvoor bied ik diepdiepdiepdiep mijn excuses aan, maar niet over dat getal van 500, want daarover wordt in onze kring nou eenmaal anders gedacht en wrFgt.. $%.. /)....

borderlijntje | 25-10-06 | 16:43

Komop zeg...... kijk eens naar die foto?
Ik had ook gedacht dat ze pot was hoor.
Waarheeft ze die vent waar ze mee samenwoont leren kennen? Op het blindeninstituut?

Jim Beam | 25-10-06 | 16:43

"Herkennen" is zoooooooo 2006.
We moeten het de verkiezingsslogan maken.
"Samen NL herkennen"

Jane Doe | 25-10-06 | 16:43

Die albayrak zal zelf wel een pot zijn, 38 en geen relatie.....

Big Pete | 25-10-06 | 16:42

Alkbarayk blijft het moeilijk vinden iets te erkennen.

'Albayrak heeft inmiddels diep diep diep MIJN excuses aangeboden.'

Ed Cetera | 25-10-06 | 16:36

@ Jane Doe 25-10-06 @ 16:33
Kijk, dat is nog eens een heldere uiteenzetting. Hulde!

YOU-trechter | 25-10-06 | 16:36

"een gat is een gat" zei de boer en verkrachte de ozonlaag

Montgomery Burns | 25-10-06 | 16:36

En Woutert dan...........

cecotto | 25-10-06 | 16:35

Dat wordt roze rozen uitdelen !
Gaydar... gay radar.... niet alles is wat het lijkt en wat het lijkt is je persoonlijke vertaling van een indruk. Het zegt dus meer over degene die observeert dan degene die wordt geobserveerd.
Maar 1 ding is zeker: mevrouw N.A. is behoorlijk waarnemingsgestoord.

Jane Doe | 25-10-06 | 16:33

Als Neebahat een intelligente turkse politica is, is Lutz net zo goed lesbies, en Wouter Bos is betrouwbaar, en Sinterklaas in de paashaas, en Hoxha is een moslimvriend

borderlijntje | 25-10-06 | 16:32

Hé Lutsers, is dit nieuws!

Boeddhi | 25-10-06 | 16:29

toch jammer dat die deep throat uit den haag nooit meer heeft geraeaguurd. Hij had het over ene "sander" van het ministerie van Financien.

superjan | 25-10-06 | 16:29

Wat weten islamitische vrouwen als Aybarak nu van homo's ? Dat is toch in de koran verboden. Ze durft Woutertje niet te noemen. En dat moet fractievoorzitter worden als Woutje premier is. Ze kan nu nog in de leer gaan bij Gonnie. Misschien een goede adviseur als Aybarak fractie is, kunnen we tenminste nog eens lachen

bijtertje | 25-10-06 | 16:27

Bij de PvdA is het bovenin een en al heaumeau, al komen ze dan niet uit de kast. Nummer 1, Wouter Bos, is een publiek geheim. Nummer 2, Albayrak zelf, een Turkse van boven de 20 die daar haar ouders niet uit te huwelijken was, en nog steeds niet aan de vent te krijgen, dus. Nummer 3, Aleid (de naam verraad al genoeg) Wolffson, net als Boris Dittrich rechter geweest, en dan weet je het wel.

Bugsy Siegel | 25-10-06 | 16:26

Nehebat lekker? Mag ik u felicteren met uw bijzondere smaak. Meil li Vos is dan weer wel erg leuk om te zien.

superjan | 25-10-06 | 16:20

Ik geef ogenblikkelijk toe, dat ik ook gedacht zou hebben dat mevrouw Jacobi lesbisch was.

Wat betreft de vermeende homoseksualiteit van Wouter Bos, ik ken diverse vrouwen in mijn omgeving, die weigeren te geloven dat Wouter Bos heteroseksueel is. Minimaal biseksueel is de tendens.

Tarak | 25-10-06 | 16:19

Hallo zeg, wat een ophef weer. Is er een keer een lekkere turkse in de politiek, is het weer niet goed. Dat politici niet te vertrouwen zijn, dat wisten we toch al? Dat is dus geen nieuws.

Horror Scoop | 25-10-06 | 16:18

de cda heeft meer heaumaux op de lijst dan de pvda. proest. hoe de tijden kunnen keren.

daskapitalist | 25-10-06 | 16:18

@ pietje precies 25-10-06 @ 16:13 ver voor zelfs :-) zie mijn comment van 15:58 Maar goed klaverjas had het ook niet direct door... geeft niks, reaguur rustig verder :-))

Welke minderheid is de volgende die we apart moeten zetten zodat we ermee kunnen scoren? We hebben inmiddels de excuus-vrouwen (vooral bij de SGP) excuus-finnen, excuus-heaumeaux nu nog de excuus-...

YOU-trechter | 25-10-06 | 16:18

feauteauf*ck?

superjan | 25-10-06 | 16:18

Vaginakel 25-10-06 @ 15:46
Onzin: vrouwen in de politiek doen het beter dan vrouwelijke comediennes. Mensen laten lachen, bedoel ik dan. Daartegenover staan natuurlijk de keren dat ze mensen laten huilen.

Xixulon Gralgrathor | 25-10-06 | 16:17

nehebat albuybrak is vast heel trots op haar leider "In de closet" heaumeaux Wouter Bos.

superjan | 25-10-06 | 16:16

Bosz en zijn volgelingen zijn een mooi stelletje mongeaulen.
Programma Herken de heaumaux? :-)

I (8)You fokker | 25-10-06 | 16:16

@Patrick Bateman.... Klopt -bijna- helemaal. Het is alleen Wouter Bi-Bos ! Dus daarin loopt de pvda voorop.

duive030 | 25-10-06 | 16:14

You-trechter, je was me voor!!

pietje precies | 25-10-06 | 16:13

Lutz ? Hmm.... rare naam voor een jongen.

Zondervan | 25-10-06 | 16:11

@ Klaverjas 25-10-06 @ 16:08 haha scherp van je :-)

YOU-trechter | 25-10-06 | 16:10

Erger is de mededeling op het eind, waarin ze zegt spijt te hebben dat ze iemand onterecht voor lesbo heeft uitgemaakt.... O? Het was toch helemaal niet erg om lesbo te zijn in die fijne roze partij van d'r, of niet? Is dat dan een scheldwoord binnen de PvdA? Allemaal gelijk enzo.... Lastig, lastig weer voor d'r.....

pietje precies | 25-10-06 | 16:10

@ Klaverjas 25-10-06 @ 16:07 Inderdaad, dat zeg ik ook! als je dan zo trots zegt te zijn op heaumeaux dan zou je ook helemaal geen excuses hoeven aanbieden toch? Kortom volledig door de mand gevallen! Exit Nebahat

YOU-trechter | 25-10-06 | 16:09

*komt net thuis na uitlaten van zijn tapijtlikkert en realiseert dat zijn hond eigenlijk een poes is*

Gobo! | 25-10-06 | 16:09

Whahaha, het lachen, vergaat je vanzelf waneer je de foto van Lutz ziet..

szol2001 | 25-10-06 | 16:08

oh, dat zei je ook, sorry, niet goed gelezen :-)

Klaverjas | 25-10-06 | 16:08

Verdorie Luts, krijg ik een spontane zaadlozing en het is nog wel woensdag. Vertel jij het haar even?

Jan Aaldrik | 25-10-06 | 16:07

@YOU-trechter:
nee, het ergste is dat degene die zich trots noemt op homo's ("holocaustnuanceerder Nebahat Albayrak") vervolgens "diep, diep, diep" haar excuses aanbiedt voor het feit dat ze iemand van homofilie 'beschuldigd' heeft. Blijkbaar kan ze zich "zeer, zeer, zeer" goed inleven in iemand die niet met homofilie geassocieerd wil worden.

Klaverjas | 25-10-06 | 16:07

@Draaitafel Demagoog 25-10-06 @ 16:03

Ik ben niet katholiek maar sla toch een kruisje.

bruinspruit | 25-10-06 | 16:05

tsss .. 90 % van de ouwe wijven boven 60 in friesland zien er zo uit .. dze valt trouwens nog best mee !

Draaitafel Demagoog | 25-10-06 | 16:03

Dat is toch geen issue. Het 2006. Ik zeg TWEEDUIZENDZES!

briljant | 25-10-06 | 16:01

die weet het zelf nog niet of zit nog in de kast

pala pala | 25-10-06 | 16:00

John F 25-10-06 @ 15:55
Hoezo? Kreeg je dat van hem te horen in de dark-reaum?

MAXIMO | 25-10-06 | 16:00

@petjesman 25-10-06 @ 15:56
ok, heel eventjes dan en gelijk weer de kast in.

TheDiplomat | 25-10-06 | 15:59

nagekomen comment:
Wat ik nog het ergste vind is dat Jacobi er aanstoot aan neemt heaumeau genoemt te worden... blijkbaar vind ze dat minderwaardig, dat is lekker sociaal voor een PVDA-er zeg... klasse Jacobi, dat trekt stemmen! En daarna gaat Nabahat diep diep diep excuses aanbieden... uhmmm hoezo dan, heeft ze iemand beledigd dan? Als heaumeausensueel valt zo de PVDA wel heel snel van je potentiele kieslijstje.
Waarom kan het niet gaan om de beste mensen, DIE moet je op de lijst zetten niet of ie nu wel of niet met voorbinddildo of echte pik in zijn hol genomen wil worden.
@ Leandroz 25-10-06 @ 15:53 precies. Het maakt mij geen reet (en lul) uit

YOU-trechter | 25-10-06 | 15:58

Sommige zijn gewoon enorm verwijfd en sommige zijn gewoon redelijk normaal en mannelijk dus minder makkelijk te herkennen.. in de politiek.. hmm er zullen vast wel wat perverts tussen zitten maar homosexueel hmm weet niet.

raatjeO | 25-10-06 | 15:57

Bos moet gewoon uit de kast komen

petjesman | 25-10-06 | 15:56

@Leandroz 25-10-06 @ 15:51
Ja.

Kees Maf | 25-10-06 | 15:56

w.bos is de hoogst geplaatste openlijke homo, kan ie ontkennen en samenwonen wat hij wil

John F | 25-10-06 | 15:55

Is een homo een betere politicus dan een hetero?
En zo nee; waarom vindt "men" het dan zo belangrijk dat er homo's meedoen in de politiek?

Leandroz | 25-10-06 | 15:53

Dé heaumeauxpartij!?

-evelien- | 25-10-06 | 15:52

Wel grappig die fout van Albayrak :-)

maareh... gaan we ons echt drukmaken om de geaardheid van de kandidaten?

Rottweilertje | 25-10-06 | 15:52

Nebahaatje, tijd voor een ambtenarenbaantje in Ankara?

Zeddegeizot | 25-10-06 | 15:51

"maar woon wel samen met een man"

De meeste studenten wonen samen met meerdere mannen en vrouwen. maakt dat alle studenten groepsbisexuelen?

Leandroz | 25-10-06 | 15:51

Het wordt zo wel heel ingewikkeld.... een PVDA-er van allochtone afkomst die een andere PVDA-er van heaumeausensuele afkomst denkt te herkennen die dan toch niet heaumeausensueel zegt te zijn maar een semi-allochtoon, ook wel genoemd friezin? Oveigens wel een klasse foto, je hoeft er niet eens een tuinbroek en bergschoenen bij te denken. Maar goed, who cares!?
Nog meer heaumeaux herkent/geout of juist weer de kast in gestuurd? Misschien kunnen we in de comments meedoen, GS-poll herken de heaumeaux

YOU-trechter | 25-10-06 | 15:50

Mensen sterven van ellende, armoede en honger in deze wereld en politici wereldwijd maken zich druk of mensen homo zijn of niet. Dat geeft al aan dat hun prioriteiten niet helemaal goed zijn. Zoiets noem je ontwijkend gedrag bij gebrek aan echte thema's.

Mokum Kosher | 25-10-06 | 15:50

Muhaha, Pvda gaat langzaam aan deaud in de peilingen.

Stijlloos Superieur | 25-10-06 | 15:50

Het feit dat er door dit gajes ueberhaupt wordt gesproken over wie homo is en wie niet vertelt eigenlijk het hele verhaal. Het zou voor onze geemancipeerde linkse vrienden toch helemaal niet mogen uitmaken? Er is toch geen verschil ? Waarom wordt er dan een punt van gemaakt? Nou, ik zal het je even voorschotelen: daar waar er het hardst wordt geroepen over emancipatie zou ik mij maar niet vertonen als homo. Een achterbaks zootje politiek geslepen maffia die alle seksuele uitwassen als marketing wapen zal gebruiken.

Masturwasbeer | 25-10-06 | 15:50

Ik dacht dat de hoogstgenoteerde homo op één stond bij de PvdA...

Patrick Bateman | 25-10-06 | 15:49

LOL@sjaak

Harige Bangmaker | 25-10-06 | 15:48

Godsklere ik wil de man wel eens zien die met dat gedrocht samenwoont.

bruinspruit | 25-10-06 | 15:47

Arme man.

chinaski | 25-10-06 | 15:47

Wijven horen niet in de politiek

Vaginakel | 25-10-06 | 15:46

In één huis wonen met iemand van het andere geslacht maakt je nog geen hetero.

John McClane | 25-10-06 | 15:45

Die Albayarak kan zo met Gonny een eigen partij beginnen. Even dom.

Professor Plons | 25-10-06 | 15:45

Lekker wijf op die foto...

Dhr. Janssen | 25-10-06 | 15:44

Mwah... is afgaande op de foto wel te begrijpen.

Goldfinger | 25-10-06 | 15:44

Die tiefusleiders van de PVDA proberen werkelijk op elke manier in de media te komen, ze hebben simpelweg te weinig geldende argumenten tegen de huidige regering om ook maar enigsinds de aandacht te krijgen. Straks komen ze ermee dat Zalm een stiefkind is en dat verhaagen regelmatig geiten neukt.... tries dit...

jottum | 25-10-06 | 15:44

Als mevr. Albayrak even veel verstand heeft van politiek als van heaumeaus....

Aktivist | 25-10-06 | 15:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken