
En bedankt Peter R(elveroorzaker) de Vries. Dankzij de openbaar- making van de emailadressen van
bedreigend Nederland zit heel bedreigend Nederland nu in een bizarre loop van over en weer bedreigingen door de Rest van Bedreigend Nederland. Ongeveer 90% van alle emailverkeer in Nederland bestaat op dit moment uit bedreigingen aan het adres van bedreigers. GeenStijl is daarom aan het keurigmailen geslagen met een van de dreigmailerts uit het topic van De Vries, en heeft inzage gekregen in de aan dreigmailert gerichte dreigmails. Dreigmailert geeft toe dat "het natuurlijk stom was om in een boze bui" dat dreigmailtje te sturen, en hij had niet verwacht dat dit soort anonieme
DREIGMAILS in zijn inbox terecht zouden komen. Nee, frisse lieden ook, die Wilders-hat0rs. Mensen. Laat elkaar toch eens met rust. Straks gaat Onze Vorstin ook nog het emailverkeer verbieden. Daarom heeft GeenStijl zijn digitale boksbal voor online Nederland maar weer van stal gehaald. Een handig emailadres waar iedereen (gratis!) stoom mag afblazen en zijn dreigmails naartoe mag sturen. Boos? Woedend? Verongelijkt? Kwaad? Maatschappelijk teleurgesteld of zwakbeschaafd?
HIERRR kunt u uw ei kwijt. Tot mails.
Reaguursels
InloggenAt slakkenzout, wat ben jij toch een ongelofelijk haatprediker die zichzelf als neutraal persoon ziet.
Iemand die uit gent komt, spreekt vlaams, dus dat had ik hem wel willen spreken. Ipv de media die een afghaan 50 euro betaald en hem engels laat spreken.
De zogenaamde grote ervaring die jij hebt opgedaan is allemaal te wijten aan de media, die nou eenmaal snel inhaakt op de lusten van de bevolking (die wil lezen hoe slecht en hoe geweldadig bepaalde groepen/geloofsovertuigingen zijn).
Peter heeft wat meer dan jij bereikt, ik snap dat je het niet met hem eens bent (meningen verschillen immers) maar om dan te gaan suggereren dat heel zijn reputatie naar de knoppen gaat omdat jij en je pvv-stemmende vriendjes het niet met hem eens zijn, is nogal beknopt.
Last but certainly not least, er zijn genoeg "vreedzame" mailtjes die Peter zal hebben ontvangen, als hij een ieder terug zou mailen zou hem dit 4 weken arbeid kosten.
slakkenzout | 26-01-10 | 17:14
--
Zo zeg, petje af..
slakkenzout | 26-01-10 | 17:14
.
Prachtig geschreven, daar kan ik nog wat van leren.
Wat een ontzettende dom- en lafheid in die anonieme dreigmails over en weer met het hele Prisma-woordenboek aan ziekteverwensingen. Te laag, zowel van Wilders-lovers als Wilders-haters. Daar kan je gewoon geen leuk reaguursel bij bedenken.
Lisa E. | 26-01-10 | 15:03
Hehe. Kudo's.
Flodder | 26-01-10 | 15:14
Zij mijn plempsel van hierboven. Niks geen hypocrisie, gewoon linkse retorische trucs om de tegenstander aan allerlei fatsoensnormen te laten voldoen, terwijl je zelf een gemene straatvechter bent. Het gaat om het voorbestaan van onze cultuur Flodder, en dat is een mooi moment om de figuurlijke boksbeugel te voorschijn te halen. Niks hypocriets aan.
Sanity Requiem | 26-01-10 | 17:04
Het is weer het standaard riedeltje met jou, en ook die huilebalk van een Peter R de Vries: links mag naar hartelust haat zaaien en demoniseren, maar rechts moet respect hebben voor de vrijheid van meningsuiting. Oftewel: de tegenstander moet zich aan de spelregels houden maar zelf mag je met gestrekt been in komen vliegen. Die retorische truc van links werkt dus niet meer.
We kunnen er lang en kort over lullen, maar het is allemaal heel simpel: de carriere van haatzaaier Peter nsb'R de Vries moet KAPODT. Dat is je beloning als je heult met de links/Islamitische wolven. Het volk pikt het niet meer.
Heb die Peter R.de Vries altijd een valse held gevonden.
In een boek van Bart Middelburg komt hij toch naar voren,
als de media-adviseur c.q. souffleur van Klaas Bruinsma.
Daar heeft hij nooit openheid over gegeven.
@slakkenzout | 26-01-10 | 17:14, netjes, hulde.
"Bij deze spreek ik de wens uit dat Weekdier R. de Vries niet zo heel erg oud gaat worden."
... mag dit wel..?
Dit land DREIGT ten onder te gaan.
O jé, heb ik nu iets verkeerd gezegd?
Is er al iemand in dit land die NIET bedreigd is?
Indien het antwoord nee is dan kunnen we het afsluiten en opnieuw beginnen....
Behoorlijk dom ook om voor dreigmeel je tiscali, of @home account te gebruiken..
Ik heb geen bedreiging kunnen zien, die eikel heeft diep moeten spitten(kuch) om ook maar "iets" belastends te kunnen vinden.En dan nog blijft het resultaat mager.Beste Peetje,ik had van iemand met jouw speurderskwaliteiten toch wel "iets"meer verwacht.Je zat al niet hoog in mijn achting maar na deze week heb ik het helemaal gehad met je,en wat dat z.g.n. "kwaad" in eigen persoon betreft:dat past jou beter dan Geert.P.s. sterkte toegewenst aan je familie,want volgens mij hebben die een slecht leven met zo'n narcistische clown.Je dacht zeker even goedkoop te kunnen scoren in navolging van bijv. van Veen en anderen,diep triest.
"We" zijn in ieder geval alweer een beetje verrijkt qua taalcultuur; "Krijg allen kanker op je tong en kanker op de tongen van jullie moeders en kinderen." Echt een pareltje.
Helaas, duo penotti, jammer...
Herr de Vries wil alleen negatieve zaken in de opinieplee rossen.
Lekker de stuurders van boze mails rondbashen in kouwe koeienland.
Maar PVV polonaises kunnen de discussie ook op ordentelijke wijze aan.
Omdat slakkie geen reactie kreeg van vrieskist doet ie dan maar de mail hier plempen. Opdat een ieder ziet dat wij reetzuivere argumentatiemensen zijn.
"
24 januari 2010,
Geachte heer de Vries, U vraagt zich misschien af waar ik het lef vandaan haal u te benaderen. Eerlijk gezegd denk ik dat u zeer regelmatig uw neus steekt in zaken waar u niet voor gevraagd was en daarom ga ik er vanuit dat u mijn toenadering ook kan waarderen. Uw website bood mij in ieder geval de kans u een berichtje te sturen.
Geef nou toe, uw optreden bij P&W was nou niet echt subtiel te noemen. Respect moet met een grote R geschreven worden en zo horen wij met elkaar om te gaan. Een discussie over de islam kunnen we Respectvol met elkaar voeren. Ik denk dat uw aanmatigende toon in de uitzending naar een ieder die niet uw mening deelt verantwoordelijk is voor de ophef die is ontstaan. En eerlijk gezegd vraag ik me ook af waarom u in beeld wil komen daar waar het gaat om politieke onderwerpen. Immers uw podium is die van de misdaadjournalistiek. U gebruikt nu zelfs uw website om nog even de mensen die u onwelgevallige e-mail stuurden aan de schandpaal te nagelen. Begrijp me goed, zulke e-mail is niet goed te praten, maar juist het feit dat u een oneigenlijk podium inneemt maakt velen boos. Daarbij kun je je ook afvragen of u überhaupt wel weet hoe groot de gevaren van de extreme islam inmiddels zijn in ons land en Europa. Om u even bij te praten zou ik het op prijs stellen als u op de volgende link wil klikken en dit filmpje even wil bekijken www.dumpert.nl/mediabase/796631/ef7d07...
Bepaalde allochtone bevolkingsgroepen van islamitische afkomst weten het leven van grote groepen goedwillende mensen in dit land enorm zuur te maken, dag in, dag uit. Vele mensen, ook uit deze groepen komen geregeld in de moskee. Uit ervaring (pers) weten we nu dat er vaker haat gepredikt is richting alles wat westers en niet Islamitisch is. Daar waar u Geert Wilders een volksmenner noemt, vraag ik me af hoe dun het vloeipapier is tussen lastige groeperingen en extremisten. Ik hoop maar dat het een huizenhoog vloeipapiertje is maar ik ben er niet gerust op. Het voorgaande filmpje laat dit ook zien. Las u vandaag de Telegraaf over Zaltbommel? U woont vast niet in een dergelijke buurt en vanuit uw villa in de Lindelaan is het dan makkelijk oordelen. Ik heb maar een paar zeer recente voorbeelden aangevoerd, omdat ik u de waslijsten wil besparen. Misschien, heel misschien zal dit u aan het denken zetten. Wat zou het mooi zijn als u uw talent als misdaadjournalist eens ging gebruiken om het gevaar van de extreme islam op te sporen en met behulp van justitie criminelen zou kunnen elimineren. Of de mensen zou kunnen opsporen van wie Geert Wilders dagelijks haatmail ontvangt. Deze scenarios zouden u als misdaadjournalist uit de stoel moeten doen veren.
Want dit onderwerp is hot! U zou er een zeer groot publiek mee aanspreken.
De e-mail die u op uw website publiceerde zijn van een zeer onjuist karakter. Wat was het dan mooi geweest als u ook de e-mail voorzien van correcte inhoud op uw website had gepubliceerd. Het is niet zo moeilijk om een negatief beeld te schetsen van de PVV en haar stemmers. Zeker niet met de middelen die u ten dienste staan, anders dan die van de gemiddelde burger. En dat schept ook een verantwoordelijkheid. In ieder geval vind ik dat u meer Respect had kunnen betuigen voor iemand die zich inzet om een ramp te voorkomen die radicale islam heet. Een man die daarbij zijn eigen leven dagelijks in de waagschaal stelt. Het is wat mij betreft dan zeer lichtvoetig te noemen dat u op basis van de vermaledijde kopvoddentax een zeer urgente discussie op deze wijze teniet doet.
Ik wens u alle succes in uw verdere carrière en hoop over dit onderwerp nog eens een wat genuanceerder geluid van u te mogen vernemen.
Met vriendelijke groeten,
Ik geef 100 euro voor Wilders' scalp. Iek nie bedreige!
Ik ga even Pritt bedreigen, en Van Pruisen, want hunnie vind ik leuk.
[Ahem]
Ik ga jullie kop tussen je oren zetten!
En met blote voeten naar bed vanavond!
Hah!
Boris Poepnagel | 26-01-10 | 15:28
Terug naar school jij, dat heet moord met voorbedachte rade. Bedreigen is iemand met een mogelijk gevaar confronteren. Niet uitvoeren.
.
Een mening hebben TEGEN Wilders schijnt tegenwoordig genoeg reden te zijn voor heel extreem rechts om je af te zeiken en je de dood in te verwensen. Vrijheid van meningsuiting, laat me niet lachen. En de anonieme bedreigers worden nog veelal verdedigt ook, want dat is dan WEL weer vrijheid van meningsuiting. Wat een hypocriet volk. De domheid regeert, dat is waar Nederland aan ten onder gaat.
Uhm... Ik maak jullie allemaal helemaal dood enzo!
Als ik boos ben doe ik altijd lekker pijpen naar /dev/null. Of mag dat tegenwoordig ook niet meer?
oris Poepnagel | 26-01-10 | 15:28
Nee, dat is beschadigen of deaudmaken.
Ik dreig jullie allen met een rechtse coupe soleil!!!
Ik kan alleen zeggen dat het nergens over gaat. Wat een trieste bende!
Ik heb een tiefushekel aan e-mails verzenden bijna net zo lastig als poederbrieven, laat staan kogelbrieven (zonde van de kogel om hem -niet- te gebruiken), dus dreig ik bij deze iedereen plenair een zoute pinda in de keel met een nekschot om het af te maken. Zo, dat lucht op. *wegduikt* En iedereen die dit verkeerd interpreteert die lust geen worst.
Bedreigen met een e-mail?
Bedreigen doe je toch door een mes in iemands longen te steken of door een kogel in iemands schedel te planten?
Mensen. Laat elkaar toch eens met rust.
@mh_1204 | 26-01-10 | 15:24
:-) Je hebt ook SM he.... Sommige krijgen lust bij het zien van bedreigingen :-)
hahaha @ Meri59 | 26-01-10 | 15:22
Meri59 | 26-01-10 | 15:19
het uiten van een (vrije) mening mag en kan logischerwijs niet resulteren in een kank** tirade. Einde zou zoek zijn.
bedrijgen???
mh_1204 | 26-01-10 | 15:20
Dat is iemand "aan het bed rijgen".
Nou maar hopen dat ze de bedreigingen ook menen, dan is dit hele probleem zelfoplossend.
Anarki | 26-01-10 | 15:14
bedrijgen???
Anarki | 26-01-10 | 15:14
kom maar op! Tenenkrommend, modderig en viez uitspruitsel!
@Bukoswski | 26-01-10 | 15:12
Een misdaadverslaggever die niet weet wat voor consequentie's het heeft, na, op deze manier een mening te verkondigen, denk jij dat nu echt ? Dat zou betekenen dat hij de misdaad niet kent.
Evenals Wilders schept men voor Peter.R ook een podium. Des te meer er over geschreven wordt des te meer groeien zij.Terwijl het eigenlijk inhoudloos en tegen de wind pissen is. De media maakt van het land een histerische oude wijfenclub.
En links lacht zich krom! Maar ons land zakt langzaam weg in een dikke laagdreg van haat en verdeeldheid. Geeft mij porsie maar aan Fikkie.
Don Ballin | 26-01-10 | 15:03
Hé, ik sta wel achter het principe eigen verantwoordelijkheid. Probleem is als je hard tegen Wilders ideeën ageert je hier gelijk wordt weggezet als medeplichtige van de toekomstige moordenaar die tot zijn daad is gekomen door jouw gedemoniseer. In de Peturrr-discussie mis ik die visie eigenlijk een beetje.
Maar goed, hypocrisie is de pvv-adept niet vreemd. Nothing new.
IK BEN WOEST !!!!! Ik wil NU iemand bedrijgen !!!!
*wordt dadelijk nog gedwongen om voor de normen en waarden van het CDA te kiezen*
.
ergste nog zijn die mensen die zeggen dat de Vries dit aan zichzelf te danken heeft.
dat onze grote vriend pjotr 'rukker' de vries emotioneel nog niet eens over de psychische klap is toen zijn gehoopte politieke carriere(whahaha) als een pudding in mekaar zakte, kan ik me nog wel voorstellen.
maar dat hij zich zooo enorm liet kennen door gefrustreerd, fel en giftig te worden bij pauw en witteman, en met zn jarenlange ervaring met interviews en tv optredens, een of ander studentikoos typje wat bij wilders was geweest, op een onbeschofte manier afbrandde( ongevraagd pauw en witteman buiten spel zetten, zich direkt richten op dat jochie, leiding in de discussie nemen, stem verheffen, niet uit laten praten etcetc) viel me al een beetje van hem tegen.
maar als je dan de dag erop, als je dus afgekoeld zou kunnen zijn EN je realiseren dat je optreden niet he-le-maal slim was, en dan vooral kijkende naar hoe tokkie-nederland hem behandelde, wat te belachelijk voor woorden is trouwens, maar toch een duidelijk teken zou moeten zijn als je al wat jaartjes meeloopt in de media, dan kan je lijkt mij beter even wijs je mond houden. foutje gemaakt, ff op de blaren zitten. maar hij deed t tegendeel!
en eerlijk.... ik twijfel nu een beetje:
is hij echt zo verscholen achter dat grote bord voor zn kop en het klaarblijkelijke enorme ego, dat hij stoer vol in de aanval gaat...
of valt hij nu door de mand en is t eigenlijk een onwijs amateurtje die toevallig een goede redactie achter heeft staan en hij eigenlijk temperamentje niet onder controle heeft.
los van wat de iedereen van mag vinden, vind ik wel:
schoenmaker blijf bij je leest!
Goed bezig Peter!
Flodder | 26-01-10 | 14:45
Ja en hij is ook schuldig aan het gedrag van de bontkraagjes en Nike dragers.
Eigenlijk is alles hem schuld, toch.
Individueel gezien dan hoor!
Een gebleekte zondebok?
Ze zouden eens een delete knop op al die toetsenborden moeten zetten. O wacht...
Fantastische site.
Uitstekende schrijfstijl.
Colommen zijn ook mooi.
Krachtig taalgebruik.
Yzersterke opmerkingen.
Ongelooflijk treffende woorden.
Uitzinnige menigte.
---------------------
Zo denk ik over Peter R. de V.
kwajtsnet | 26-01-10 | 14:33
Oww, breek me de bek niet open. Als ik de eerste mens in mijn poten zou krijgen zou ik hem de nek omdraaien.
@ Biff, nee TNT!
Drs.. Gelul | 26-01-10 | 14:43
Was het moraal van dit topic inmiddels niet al teniet gedaan dan?
Daarbij vind ik de Taliban de grootste bedreiging waar we heden ten dage mee te maken hebben. Helemal los van het feit dat ik van mening ben dat we daar helemaal niks te zoeken hebben.
* Kopje thee doen dan maar?*
Balkenende dreigt met aftreden! Wie doet er aangifte?
Het zijn gewoon lieve, wat onhandige mensen die het allemaal heel goed bedoelen.
@Armageddon | 26-01-10 | 14:42
Bij SONY?
Er zijn altijd idioten die verbaal niet veel verder komen dan mensen de kanker wensen als zij zich ergens over opwinden. Zet Wilders nu aan tot dit gedrag door als volksvertegenwoordiger steeds zo'n grote scheur en ophitsende retoriek (linkse media, landverraders, iedereen een dhimmi, etc.) te gebruiken met de wetenschap dat een groot deel van zijn achterban overduidelijk niet het intellect heeft om daar mee om te gaan?
'Wildersdemoniseerders' krijgen hier ook altijd de schuld, mocht Wilders iets overkomen. Die redeneertrant volgend, is Wilders nu ook schuldig aan het wangedrag jegens, Herman van Veen, Peter r de Vries, ..... Toch?
@ mezelf
wat een tangconstructie
allemaal de schuld van marokko.nl
KeurMeester | 26-01-10 | 14:30
Hoewel je post behoorlijk offtopic is:wat had jij in gedachte? Alles wat in de verste verte lijkt op Taliban maar opblazen, downhunten en uitroken en alle vrouwen en kinders erbij? Dat lijkt idd ook een heel zinnige strategie. Maar goed dat jij sprakeloos bent, is koren op de molen van een ieder die mogelijkheden middels een dialoog waardoor mensenlevens gespaard kunnen worden.
Hé Arma. Wat gaat er nu door je heen na een ban van 2 jaar? Mag ik dat vragen? Ja, dat mag ik vragen, anders stamp ik even 3 willekeurige reaguurders in elkaar, gdvrdgdvr.
Biff Eagleburger | 26-01-10 | 14:27
Há die Biff! De ban was veel korter hoor maar ik heb tegenwoordig echt werk. Waar je echt moet werken zeg maar. Ben wel van plan om weer eens wat meer te gaan reaguuren. Je mist het toch hè?
Je zus,heb ik weer. Eindelijk een mogelijkheid om er eens vrolijk op los te (be)dreigen blijk ik geen vijanden te hebben die het waard zijn om er eens flink dreigend op los te gaan.
Mijn buurman is blind,de overburen zijn tokkie en zien bedreigingen als compliment dus ik ben nog steeds zoekende. Het emailadres heb ik toegevoegd aan mijn lijst persoonlijke vrienden,dank daarvoor.
Is er al een cyber kogel (eentje die zo uit je schermpje knal)? Zo niet: dan wil ik graag meedoen met de ontwikkeling van dit product! Volgens mij een prima invenstering.
sjef van oeckel | 26-01-10 | 14:31
LOL, inderdaad. De GGZ diensten kunnen weer nieuwe instellingen gaan bijbouwen en meer miljarden zorgbudget gaan vragen, want een psychiatrische diagnose is de enige oplossing om de mensen voorgoed de mond te snoeren.
Ga es deaud Pritt...
@Dr. Geertsema 14:28
Dreigmails ontvangen is geweaun helemaal de bom. GS signaleert eenvoudigweg een trend. Nu we het er toch over hebben, zou u geen dreigmail willen ontvangen?
Deze hele fittie is haast een karikatuur van het hele gezeik tussen de israeliers en de pallestijnen. Hullie deden dit dus doen wij nu dat... etc. etc. etc. etc. etc.
En dan per mail ook zeg. Soms is het bedreiglijk eenvoudig.
Voor minder worden mensen in psychiatrische isoleercellen opgesloten.
#Vieze Tonnie | 26-01-10 | 13:51
-
Schimpscheut-achterlatende residuen mss?
nl.wikipedia.org/wiki/Homo_sapiens
vogels gaat bijvoeren**
Jaap de Paap | 26-01-10 | 14:30
Twee keer: maar wel hartstochtelijk.... geyledreiger, heur, die Hugo: en graties!
Jaap de Paap | 26-01-10 | 14:29
Voor u is ook niets teveel en is alles mogenlijk... ik zoek al.
Peter R en Herman van Veen Hebben de etterende beerput van Nederland open getrokken, daarvoor hulde.!
Biep | 26-01-10 | 14:29
Mietoe; maar wellicht komt hij weerom. Had ik jou al bedreigd per mail vandaag?
Jaap de Paap | 26-01-10 | 14:28
Ik was bezig met een antwoord maar het heeft geen zin meer. En terecht.
Ter Horst heeft de oplossing voor de grondleggers van de dreigementen: www.telegraaf.nl/binnenland/5882424/__...
* ......* (sprakeloos is)
Zo'n vogel die op hoge poten je vijver leeg vreet ; een dreiger.
Nu is het een kwestie van de onbedreigbaren traceren en dan kunnen we los.
Nou ja... die lui mailden in elk geval niet anoniem.
LOL@pika bij artikel doet me denken aan gefrustreerd Duits rotjoch dat een Game probeert te spelen.
Jaap de Paap | 26-01-10 | 14:25
Ik mis hem een beetje: Hugo
Beetje over de top deze bangmakerij van GS. De email adressen genoemd zijn typisch wegwerpadressen.
-weggejorist-
l
Vieze Tonnie | 26-01-10 | 14:27
Het is een afwijking van me, ik weet het: maar ik vind het jammer.
@Armageddon | 26-01-10 | 14:18
Hé Arma. Wat gaat er nu door je heen na een ban van 2 jaar? Mag ik dat vragen? Ja, dat mag ik vragen, anders stamp ik even 3 willekeurige reaguurders in elkaar, gdvrdgdvr.
OT/ Eurlings wordt aardig de billen gewassen: www.nederland24.nl/#P24
Jaap de Paap | 26-01-10 | 14:25
Ik zie nergens 'opgerot'. Maar het is we verdacht stil.
Ik heb hard moeten lachen over die bewering van De Vries dat Wilders geen onderdak zou hebben geboden aan onderduikers ten tijde van de Tweede Wereldoorlog.
Daarna heb ik hém gemaild met een soortgelijke vraag over zíjn karakter. Omdat Wilders momenteel terecht staat in een politiek proces, heb ik er voor het gemak een ander Nederlands politiek proces bijgehaald:
- Zou De Vries hebben deelgenomen aan aan de orangistische lynchpartij van de gebroeders De Witt in 1672? (Hierbij werden hun lichamen onteerd en deels opgegeten.)
- Staat er vanavond weer eens vlees op de eetkamertafel van de familie De Vries?
Peter is een oetlul.
Jongens en meisjes, ik ga ff aan het werk, erg he !
Mochten jullie mij missen, stuur dan een dreigmail, moet je zien hoe snel ik terug ben :-)
Leuk, dat bedreigen. Dat zouden meer mensen moeten doen! Maar Frau Frageschwanz kijkt me erg gemeen aan, ik denk dat er straf dreigt als ik niet ga socializen in de familiesfeer. Dreigende wolken pakken zich samen boven mijn relatie...... kunnen jullie verder even jezelf bedreigen? Morgen verder!
We moeten de onderbouwde inbreng van Hugo da boss reeds missen, zie ik?
@vraagstaart | 26-01-10 | 14:23
hehehe LOL
Jaja, het pvv-promotiefront probeert gewoon de schade te beperken.
Doorzichtig, hoor: hunnie bedreigen ook.
Mogen wij alle ingestuurde bedreigingen ook lezen?
@Meri59 | 26-01-10 | 14:22 Louisville Slugger met jouw naam erop. Is dat nou niet toevallig?
R.Eques | 26-01-10 | 13:33
Pingpongdreig
Drs. D. | 26-01-10 | 13:33
Kost da nou?
Steilloos ten Onder | 26-01-10 | 13:41
Dat zeg ik.
Brouhaha | 26-01-10 | 14:17
Reanimatie in Helmond, daar moet een grap in zitten.
@vraagstaart | 26-01-10 | 14:16
Sorry, wat heb je in de hoek staan ? :-)
Kaas 82+ | 26-01-10 | 14:18
Geen idee of u iets gemist heeft.
en dat hebben we allemaal te danken aan peter r de vries
een standbeeld voor die man , in marokko
En hoe zit het met:
.
"Plan rekeningrijden DREIGT te mislukken"
.
Dat is dan weer helemaal niet bedreigend, eerder bevrijdend!
classic pica. heeft jolo denk ik nog uitgevonden want al best wel lang oud en achterhaald. desalniettemin is de heruitvinding ervan geheel aan gs toe te dichten. mooi is dat.
Fijnstoffer | 26-01-10 | 13:56
Driemaal daags met je inbox bij de plisie langsgaan is meer iets voor losertjes die zich op onze kosten willen laten beveiligen. Gelukkig houdt Peterrrr wel zijn eigen broek op.
verongelijkt is toch wel een raar woord hoor, tenslotte ben ik ook zwakbegaafd maar als ik weer ga roepen dat het klinkt als verongeluk maar dan is dat weer een bedreiging. Nederlands is gewoon een kut taal met een kut regering en ja ik ben ook een maatschappelijk teleurgestelde inzake NL.
Fielt!
@koolteer | 26-01-10 | 14:16 Plemp van de dag in dit verder toch zo bloed-serieuze topic. LOL!
wat een ARMOE-iedereen die van t begin(pim)t lef had om een poging te wagen,de marok/islamisering problemen te bespreken of aan te kaarten is door de huidige politiek manipulatief als rechts en SLECHT weggetrapt! zodat ze t wel weer af zouden leren die stoute burgers!vergruizen die mensen,stigmatiseren als racist en verrader!! dat lukt ze aardig
koolteer | 26-01-10 | 14:16
Druk doende software te vinden myzelve -geheel onverwacht- at random te bedreigen. *Oefent*
'Lelijke Einde van de Domheid, U bent het begin van de Stomheit!' Wahahahah
koolteer | 26-01-10 | 14:16 SMS 'bedreiging aan' naar 3030.
Biep | 26-01-10 | 14:11
*opgezocht heeft wie heintje davids is*
Toch maar 1 come-back? of mis ik hier iets?
Steilloos ten Onder | 26-01-10 | 14:01
*hoekt Steilloos ten Onder*
@R.Eques | 26-01-10 | 13:33
"Virtual Tokkie War"
Tja, en als je dit zo leest en je leest onderstaande artikelen op de Televaag, dan vraag je je af: wat is nou waarheid, wie heeft er gelijk, en hoe zit het nou ECHT...
.
www.telegraaf.nl/binnenland/5881600/__...
www.telegraaf.nl/binnenland/5881821/__...
Hee, ik heb nog niks ontvangen, jansen@hatemail.com
@Einde van de Domheid 14:04
Bent u al bedreigd vandaag?
Neem nu een abonnement op Bedreiging4u, en ontvang minimaal drie dreigmails van volkomen onbekenden per dag. Neemt u het VIP-pakket, dan heeft u niet alleen recht op één kogelbrief per week maar zal er ook at random een steen door uw raam of uw een band van uw auto lekgeprikt worden.
Ook voor maatwerk, denk bijvoorbeeld aan een complete familiebedreiging, bent u bij ons aan het juiste adres.
Bedreiging4u, zelfs U kan er bij horen. Neem nu een abonnement, en ontvang de eerste week gratis dreigmails!
Zuma | 26-01-10 | 14:11
Nou, dan verstop ik wel nieuwe! Goeddoeme!! Eitjes zijn nimmer veilig tijdens pasen.
*poederbrief verstuurd*
@Meri59 | 26-01-10 | 14:14 Wil jij even niet voordringen? Of moet je een hoek?
@Einde van de Domheid | 26-01-10 | 14:14 Daarom dus.
Wilde gij frikandellen deur een rietje eten? Ik geef oe zo een kukident experience jonguh.
@FrankVeer
Zitten ook geen kaalkoppies in die SIRE reclame hè. Tja niemand weet hoe je daar fatsoenlijk mee om moet gaan.
Verdraaide snoodaard!
Oorblazer!
Schaluin!
Het Vragevuur | 26-01-10 | 13:53
Boe !!
@Einde van de Domheid | 26-01-10 | 14:04
Jij doet echt jou naam eer aan, jij bent het laatste stukje domheid wat ik hier zie.
vraagstaart | 26-01-10 | 14:13
En ik heb godverdomme geen mening!
In = Ik, anders dreigt er onduidelijkheid
Da's nou jammer, dat Hugo weggejorist word..... ik had nog zo graag willen lezen wat hij schreef: ben ik weer te laat.
Kan ik zo boos om worden..
Uiteindelijk blijft de sterkste dreiger over, en die mag dan meedoen met Lingo.
Opgelost.
@Einde van de Domheid | 26-01-10 | 14:12 In heb mijn vinger boven de NSB knop maat.....
@KeurMeester
Nada, heb al een dreigmail gestuurd
vraagstaart | 26-01-10 | 14:11
Ik zeg altijd maar zo:
Zonder haat is er geen liefde!
JA?
Steilloos ten Onder | 26-01-10 | 14:09
Een goede hoer vangt nog wat pesos...
@Zeeschuimer | 26-01-10 | 14:09
Te laat, daar is de paasvrouw al mee vandoor.
zucht... men heeft schijnbaar een gebrek aan zinnigere bezigheden.
Kaas 82+ | 26-01-10 | 14:06
u dreigt van mij een Heintje Davids te maken! ;)
Zeeschuimer | 26-01-10 | 14:02
Ik kan niet wachten op die dagen dat ik me mag verheugen op een geel-lint-bestrikte penis vóór het welverdiende paasontbijtje op bed.
Got, het zijn toch de mooiste dagen van het jaar!
@HC | 26-01-10 | 14:09 Begin jij ook nog even? Als jij in de buurt van Einde van de Domheid woont, nemen we je vanavond gelijk mee. Met je bijdehante gedoe.
Nederland is een ziek land geworden, snel carriere maken en wegwezen hierro.
En anoniemerts -1.
vraagstaart | 26-01-10 | 14:08
Oppassen jij, anders stel ik de PvdA een nieuwe belastingmaatregel voor!
Ben je nou al weg Hugo?
Biep | 26-01-10 | 14:06
Nee, het is aandachtshoer nummer zoveel.
Zuma | 26-01-10 | 14:06
Hehe. Past u een beetje op? Ik kom uw eieren schilderen heaur!!
De Wilders Hators zijn begonnen, begrijp ik?
En
Herman van Veen heeft alle dreigementen uit artistieke motieven verzonnen?
Biff Eagleburger | 26-01-10 | 14:04
Weet tegen wie je daat zegt he?
@Einde van de Domheid | 26-01-10 | 14:04 Oppassen jij anders sta ik vanavond nog met mijn matties aan je deur.
P.S. Zou je zo vriendelijk willen zijn je adres even te mailen? Anders lukt het niet.
denk vermoed, jaja.
Ik zie het al de SIRE-campagne is een doorslaand succes bij de NL-bevolking. Talloze mailtjes vol 'love and peace' circuleren in de virtuele schemerzone.
hahaha, anonieme dreigjes die weer lastig gevallen worden door andere dreigjes. En zo voelt dat dus.
Goed initiatief van jullie; geef dat triest uitschot ergens en hoekje om uit te razen! En dan deksel er op en afzinken.
@Steilloos ten Onder: heel hartelijk bedankt!
Kaas 82+ | 26-01-10 | 14:04
een conjunctief, oftewel de aanvoegende wijs.
nl.wikipedia.org/wiki/Conjunctief
Wel nos.nl/nieuws/live/politiek24/ !
Biep | 26-01-10 | 14:06
Biep is BACK!
Peter heeft onlangs laten weten waar de R in Peter R. de Vries voorstaat. De R staat nl. voor de Vries.
ghghaahahaa! dat bewegende pikaatje is toch een pracht: OUD maar wel up to date
zo, en nu eens kijken wat Hugodaboss allemaal te verklaren heeft :istie boos?
@Zeeschuimer | 26-01-10 | 14:02
Ga jij ons even prettig pasen wensen. Ben je helemaal van de pot afgerukt met je christelijk feest. Dat bepaal ik zelf wel of ik een prettig pasen heb. JAH!
OT/
Eurlings dreigkastje ; www.nederland24.nl/#P24
*stuurt dreigbom.
Jee, nou dat was een behoorlijk dreigend stukje tekst.
Snap dat de ontvanger niet meer naar buiten durft nu,
heeft ie zich al gemeld bij slachtofferhulp??
Moet zeggen dat het er nou ik niet echt als een e-mail uitzag,
maar meer een stukje tekst geklopt in wordpad oi.d.
iemand wel geluid bij www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plena... ? Zat op een mooie voorstelling te wachten van het circus in DH.
-weggejorist-
Peter de Vries ik zou je mond maar houden over Wilders want ik weet waar je woont.
Nog 1 keer over de schreef gaan en ik geef je planten teveel water.
René from the Café | 26-01-10 | 14:03
Is het niet lang leve... een variant op gebiedende wijs - als in een wens?
@Fleauxe | 26-01-10 | 13:48
Ik denk vermoed dat het ontzettend oplucht. Zelf schreeuw ik wel eens heel hard tegen bejaarden bij de kassa. Heeft helemaal geen zin, weet ik ook wel, en het wordt steeds lastiger boodschappen doen, maar het lucht op. Dat weegt best zwaar imho.
We zullen nooit weten wat Peter R. zou zijn geworden als hij destijds wel geld voor een motor had gehad.
Dacht het radicale deel van de PVV aanhang dat bedreigingen ongestoord konden blijven? De PVV distantieert zich ervan en terecht, maar het is wel een regelmatig terugkerend verschijnsel.
@HugoDaBoss.
je bent een lievve Turk?? die hangen ze apart.:)
-weggejorist-
@HUGODABOSS 14:02
Al 21, en dan nog zo kinderachtig bezig. Tsss, u is de moeite van het bedreigen niet waard.
@Mikey is #1 | 26-01-10 | 14:00
'Lang leven' is gewoon Nederlands hoor. Men wenst iemand een LANG leven!
-weggejorist-
Bij deze iedereen een prettig pasen alvast.
Kaas 82+ | 26-01-10 | 14:01
U got me there. Here.
@HUGODABOSS | 26-01-10 | 13:57
Ik wist niet dat er en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Interne... uit Turkije komen.
-weggejorist-
-weggejorist-
Die klote Hazes ook, met die brief voor z'n moeder ..
Ik ben blij dat het geen Volksmenner geworden is, dan hadden we misschien wel al met iets anders tegen over elkaar gestaan dan haatmails.
Waarom zou je dat doen ik ben lief
HUGODABOSS | 26-01-10 | 13:59
Nee, kinderen in de pubertijd zijn niet liev, die zijn irritant.
HUGODABOSS | 26-01-10 | 14:00
En nog off topic ook.
Vieze Tonnie | 26-01-10 | 14:00
Alle resultaten leiden naar Vieze Tonnie.. in dit topic, in ieder geval
Randy McRanderson | 26-01-10 | 13:53
LOLMAO. Ja, als je ze ownt gaan ze piepen. Dat is echt koning.
Armageddon | 26-01-10 | 13:50
Vechten?
HUGODABOSS | 26-01-10 | 13:56
Lang leven Nederland? Taal was niet je vak?
Fijnstoffer | 26-01-10 | 13:56
Hahahahahahaahaha, je weet zelf donders goed dat de pliesie er niks aan doet. Die zijn nog in 1.0 tijdperk.
Heeft iemand het adres van Peturrr?
-weggejorist-
Kaas 82+ | 26-01-10 | 13:59
Vieze gluipert...
donjon | 26-01-10 | 13:42
Oh, denk je echt dat terugbedreigen niets uithaalt?
*hand voor mond brengt, neiging onderdrukken doet*
@Fijnstoffer | 26-01-10 | 13:56
Dan weet je gelijk wat voor misdaadverslaggever dat het is. Alles doen om werk binnen te krijgen ongeacht of hij nu zelf in misdaad moet vervallen of niet.
Weer een les geleerd.
-weggejorist-
Vieze Tonnie | 26-01-10 | 13:58
* ctrl + F en vieze intypt*
@rara | 26-01-10 | 13:58
Dank, ik lijst hem in!
donjon | 26-01-10 | 13:43
Die hebben we ook al gehad: nl.wikipedia.org/wiki/Sergej_Moleveld
HUGODABOSS | 26-01-10 | 13:56
Ga ergens anders heen met je graffiti.
@HUGODABOSS | 26-01-10 | 13:56
On topic: Als je nou niet heel snel op houdt doe ik je wat!
Kaas 82+ | 26-01-10 | 13:56
Dat woord wordt hier zoveel gebruikt, geen beginnen aan.
@Het Vragevuur | 26-01-10 | 13:53
Kap met zeiken of ik stuur mijn kat op je af.
Voel je je nu beter?
Fijnstoffer | 26-01-10 | 13:56
Wie zegt dat hij dat hij ze niet aan de politie overhandigd heeft?
-weggejorist-
LJBrinkhorst | 26-01-10 | 13:57
Handig, die herkenbaarheid. Bontkraagje is immers niet te zien.
Wat een land en wat een niveau weer. Zitten we een beetje op niveau zandbak? Vroeger als ik iets niet voor elkaar kreeg dreigde ik met mijn vader 'want die was politie-agent'. Tegenwoordig dreigt men met de kogel. Ja ja, we gaan vooruit!
Ik wil hierbij iedereen vriendelijk bedreigen als dank voor het bedreigen aan dit topic.
Ach jee, het zal wel weer eens niet een Fin zijn die in zijn frustratie verwijst naar je moeder.
-weggejorist-
Vieze Tonnie | 26-01-10 | 13:55
En op 'vieze'?
-weggejorist-
Die RelveroorzakerT wakkert het vuurtje eerst zelf aan met zijn haatspeech richting Wilders, en gooit er vervolgens expres en bewust extra veel olie op door Email-adressen te publiceren. Hij had de Emails-aan-zijn-adres moeten overhandigen aan de pliesie, en een aanklacht moeten indienen.
De Vries is een hufterige laaghartige polariserende oetlul.
jaja GS die mensen oproept elkaar met rust te laten LOL. Moet niet gekker worden
De kantonnier | 26-01-10 | 13:39
Nu ik je toch spreek, kies een andere nick ajb. Ctrl-F'en op tonnie wekt verwarring.
Hmmm. bedreigers bedreigen.... Ik snap de gedachte, maar zo kan het nog wel even duren voordat iedereen zich aardig gedraagd. Wellicht een mooi topic voor een nieuwe Sire? Of misschien kan de koninging eens er wat over zeggen?
@Het Vragevuur | 26-01-10 | 13:53
Zodra je ze aan je intercom krijgt of via de voordeur, lul je wel anders.
Gaat de bedreiger zichzelf terug bedreigen om zichzelf schoon te praten?
Het dreigt helemaal mis te gaan in Nederland.
vmbo mdus aan - goh wat een interessante dreigmail - vmbo modus uit
Altijd van je af bedreigen.
lol@pica
Xbox Live helpt wel om een wat dikkere digitale huid te ontwikkelen want daar wordt je namelijk aan de lopende band met de dood bedreigd door 11 jarige amerikaanse tupac wannabees.
Ik word potverdomme nooit bedreigd...
any-one? please?
Wow, deze dreigbrief komt zeker van getinte stumpert...
Gmail op?
Hier dan! signup.mail.com/
Mooi, zijn we eindelijk zover dat we het doorkrijgen. Stemmen bepaald niet je inhoud, gedrag bepaald dat.
Vieze Tonnie | 26-01-10 | 13:51
Laten we die gaan dreigen met bedreigen als hij niet kapt met bedreigen!
@De kantonnier | 26-01-10 | 13:39
Oei dat linkje is lelijk goed! Kostelijke site!
Ooit moet er iemand begonnen. De onbedreigde bedreiger die het carrousel in werking zette.
Ik ga iedereen in dit topic bedreigen! Wat moet je nou jonguh? KUDT!
wel heel nobel dat je eerst gaat zeggen dat je iemand anders lichamelijk letstel toe wilt brengen. Zo kan de ander zich netjes voorbereiden op een aanval. Echter volslagen illegaal. Niet alleen is een ander letsel toebrengen verboden, de overheid heeft zich in Nederland het monopolie op geweld toegeeigend. Dus hiphop in galop naar je lokale stadskantoor en formuliertje aanvragen nekschot invullen.
hahahahaha dit was imho echt een goede actie van PRdV.
huilie huilie, [i]Dreigmailert geeft toe dat "het natuurlijk stom was om in een boze bui" dat dreigmailtje te sturen, en hij had niet verwacht dat dit soort anonieme DREIGMAILS in zijn inbox terecht zouden komen.[/i] ROFLOL, zo doe je dat.
Niets aanklagen gewoon openbaar maken zo'n adres en levenslang veroordeeld tot spam
GvD de hotmails zijn uitverkocht.
Rick212 | 26-01-10 | 13:45
'K-woord'? Kanker bedoel je. Wat is daar mis mee? Is gewoon een ernstige ziekte. Altijd vermoeiend hoe gechoqueerd mensen daar over doen. Net als tering of mongool gewone scheldwoorden zijn. Mensen die die ziekte hebben, of iemand kennen met zo'n ziekte moeten zich dat niet zo persoonlijk aantrekken en een beetje relativeren. En ja, ik weet hoeveel pijn en ellende zo'n ziekte kan opleveren.
Drs. D. | 26-01-10 | 13:36
Misschien is het te kort door de bocht, maar misschien moet je gewoon rutger@GS proberen. Wellicht heb je geluk en kan je hem helemaal suf haatmailen!
@redactie: willen jullie de geachte bedreigmens even terugmailen dat Pim nu met 72 knapen aan het spelen is in een bijkamertje van Allah?
Theo koos voor een heel eeuwig leven aan gratis sigaretten.
Al dat gedoe over dreigmails poe poe. We hebben internet, mailen is makkelijk en mensen hebben de mogelijkheid spontaan zonder nadenken hun emoties te uiten om dat dan vervolgens tot olifant proporties op te blazen zoals bv justitie doet door doodleuk iemand die een haatmail heeft gestuurd op te sluiten in een gevangenis is werkelijk bezopen. Kennelijk moeten we nog wennen aan onze nieuwe communicatie mogelijkheden. Van de miljoenen internet dreigingen wordt bijna niks in daden omgezet. Daar dan zo een issue van maken tjonge is er echt niks belangrijkers?
@Biff Eagleburger | 26-01-10 | 13:44: Ah, die...
-
Waarom ga je in godsnaam een dreigbrief naar Peter R de Vries? Die man zit elke zondagmiddag op schoot bij de Hells Angels, naast het vaste plekje van Willem Hollerder. En die wilde men aan het schrikken maken met een boze brief?
*proest*
Bedreigerts, rare vogels op hoge poten.
Lekker zinloos allemaal. Al afgevraagd waar de onmacht en woede zich uiteindelijk bevindt? Moeilijk hoor, dat naar jezelf kijken..
De Vries zal nooit een lintje krijgen.
Leuk hoor dat je iemand gaat bedreigen, maar leer dan eerst wel fatsoenlijk schrijven/typen! Ik snap er geen hol van, ik wil best bang worden, maar heb geen flauw benul waarvan! Domheid is het gevaarlijskte wat er is!
@ Fleauxe | 26-01-10 | 13:43
*sissend afdruipt*
Die dreigmeel met dat K.. woord.. dat kan niet anders dan van een steuntrekkende, rifaapje zijn. Zij zijn de enigen in heel NL die het K-woord te pas en onpas gebruiken...
Maar ach, strax Wilders aan de macht, dan pakken ze hun boeltje naar Kameelistan.
**fluit het deuntje: In de Sahara tussen de kamelen, zat kleine Ali met zijn.....**
Geweldig gifje.
@ ALLE haatmailerTs ;
Ga een sdeaud!
@KeurMeester | 26-01-10 | 13:42
Dat levert maar 132.000 resultaten op. Niks aan de hand mensen.
.
Thee iemand?
@Fleauxe | 26-01-10 | 13:41
Ik heb er thuis wel een paar liggen van de overheid.
Inzetten is op wie als eerste een kogel kopt. Bij deze ben ik meer geneigd te zeggen dat de eerste kogel van rechts zal komen.
Gaan de bedreigers, de bedreigers van de bedreigers weer terugbedreigen?
Nogal dreigende situatie dreigt hier.
Bedreigen is het nieuwe flamen.
.
Dit begint op zelfbedreiging te lijken.
.
@verraad van links | 26-01-10 | 13:42: Als jij zo doorgaat schop ik tegen je tuinhek. Zo!
@ojédiaré | 26-01-10 | 13:34
Gewoon weer terug bedreigen.
_____________
Dan krijg je rondzingen, als het vaak genoeg over en weer gebeurt.
Of je krijgt het effect van twee spiegels tegenover elkaar... eindeloze herhaling.
@ Fleauxe | 26-01-10 | 13:41
Whallah wat ga jij mij bevelen kaaskop?!
"Dreigen" nu al het woord van 2010
www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1T4...
Jaap de Paap | 26-01-10 | 13:30
Of het word steeds erger, totdat de eerste hater een kogel kopt.
Tip: een geloofwaardige dreigbrief begint niet met 'geachte meneer/mevrouw'
Wel openbaar maken die bedreigerts hoor. Ik blijf het achterlijk tokkietuiggedrag vinden. Tegen de tijd dat je een mail getikt hebt en nog eens nagelezen, ben je toch allang niet meer nijdig genoeg om het ding überhaupt te versturen?
Nog even de mijne dan: 'Dood aan iedereen die... tja... erm... me irriteert!' Zo!
R.Eques | 26-01-10 | 13:33
Islam????
Heerlijk! Wat is de menselijke natuur toch fantastisch... Laten we dit ook op straat doen. Komt er misschien nog iets goeds van.
@R.Eques | 26-01-10 | 13:33
Herverbedreiging, naar de biereco's. Achterliggende betekenis: De verbouwing is al gepland...
OH shit snel www.pipashop.nl/ intikken en bestellen maar.
'Anoniem' per e-mail iemand die je niet kent aanpissen. Hoe slim is dat?
Langzaam maar zeker worden we zelf een bedreigde diersoort.
dorpsidioot | 26-01-10 | 13:35
Plaatjes van uw schoonmoeder zou Pritt vast wel waarderen.
vechten?
Wat ik zie is: een hoop tokkiemail vol verwensingen, maar niet één bedreiging. Kent Peter R het verschil?
Soortement van droste effect eigenlijk.
ga ik rutger mailen, heeft iemand zijn @
Wie heeft die mail opgesteld? Twee hersencellen minder en hij zou zijn eigen bureau onderkakken!
Hee Pritt ik ga je helemaal kapot mailen
R.Eques | 26-01-10 | 13:33
Gewoon weer terug bedreigen.
@R.Eques |13:33
Vanjolen?
tsja boomerang effect of zoiets... eigen schuld dikke...
Haatmailers dachten anoniem iemand te bedreigen en nu het bij hun gebeurt komen ze erachter dat het toch niet zo gezellig is om een stroom ziektes, virtuele kogels en e-anthrax in hun hotmailboxje te krijgen.
En wanneer worden die openbaar gemaakt?
Jaap de Paap | 26-01-10 | 13:30
Die hek ook op mun msn
Hoe zullen we dit sneeuwbalachtige effect eens gaan noemen.. suggesties iemand?
gelukkig werkt de escape toets nog steeds voor irritante animated gifs
Boos zijn is menselijk kwaad zijn duivels!
Hey, dat word mijn nieuwe hobby in 2010! Lekker dreigen:)
Was te verwachten natuurlijk. Best interessant effect though.
Geweldige pica. En wat een mooie patstelling: zo lost het zich uiteindelijk zelf op.
REAGEER OOK