Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Trend! Wildwestsituaties in Nederland

elmodeaud100.jpgIn verband met doodsbedreigingen wordt strafpleiter Arthur van der Biezen sinds kort op last van Nationaal Pipo Terrorisme Bestrijding permanent beveiligd. Onlangs werd ook duidelijk dat de drieste Utrechtse vastgoedadvocaat, societymeneer en allround flapdrol Dion Bartels wilde stoppen met zijn praktijk na ‘een serie aanslagen’ (maar later toch weer niet: Toen ik zei dat ik ermee wilde stoppen, lag ik op een brancard van het traumateam. Ik was toen ontzettend geschrokken. Die uitspraak is ook nooit door mij geautoriseerd). Reden dus om weer eensch te verzuchten: dat dit in Nederland mogelijk is! Volgens algemeen deken Willem Bekkers is er echter niets aan het handje: “Er is geen sprake van een trend”. Waarmee je onvermijdelijk op de vraag komt wat Bekkers precies onder trend verstaat. Eerder dit jaar ontving nudistenliefhebbert Gerard Spong al persoons- beveiliging nadat hij vervolging van Wilders had bepleit voor het Amsterdamse Hof wegens anti-islamitische uitspraken en toch ook redelijk vers in het geheugen ligt de wijze waarop maffiamaat de heer B. Moszkowicz in de avonduren voor zijn eigen veiligheid in allerijl door de politie uit zijn kantoor werd gehaald en weggevoerd naar onbekende bestemming. “Het is wel zo dat serieuze bedreigingen tegenwoordig in het algemeen, dus ook buiten de advocatuur, vaker voorkomen dan vroeger,” gaat Bekkers gemoedelijk verder. Goh. Je meent het. Het is harstikke HIP!

Reaguursels

Inloggen

tankyouveddymuch
Het altruïsme ná de periode van baatzuchtigheid, voortkomend uit die confrontatie en zelfreflectie én uit pure noodzaak.
Maar in principe zijn we het eens. Misschien had ik introvert niet moeten verbinden met ingebeelde angst, maar de existentiele angst meteen moeten benoemen.

Link had ik al een tijdje opgeslagen, wat hoogdravend i.d. maar sloot wel naadloos aan op de discussie.

DonQ. | 27-10-09 | 17:30

DonQ. | 26-10-09 | 20:19

Angst is een constante drijfveer in het leven van de mens. Ingebeelde angst en daadwerkelijke, existentiele angst. De drang om succesvol en bevredigend te (over)leven hangt samen de mate waarin het vermogen om daadwerkelijk gevaar te herkennen (en te vermijden) is ontwikkeld en met het vermogen om ingebeelde angst van existentiele angst te onderscheiden.
.
Wie in de kern van zijn wezen geen angst ervaart, de introverte soort, leeft in zekere mate oppervlakkeriger dan degene die dat wel doet. De angst veroorzaakt hormonale reacties die zowel positief als negatief kunnen uitwerken en die in het gunstige geval leiden tot zelfonderzoek en geestelijke groei.
In mijn optiek is het niet het altruisme in de periode van baatzuchtigheid die het nieuwe Zijn kan ontwikkelen maar de confrontatie met de angst en het zelfonderzoek in een periode van chaos en deprivatie.
.
Met dank voor de link. Nietzsche als de sadist onder de filosofen. Interessante tekst.

tankyouveddymuch | 27-10-09 | 15:08

-weggejorist-

Poep aan je schoen | 27-10-09 | 00:22

-weggejorist-

Ophitsert | 26-10-09 | 20:49

tankyouveddymuch | 26-10-09 | 19:16
Er blijven vele bange zoekers over, die door hun natuurlijke overlevingsdrang angst zullen overwinnen om te kunnen bestaan en te evolueren. Die angst is niet introvert, daarin verschillen we van mening, instinctief past de mens zich aan. Na een periode van baatzuchtigheid zal het altruïsme altijd weer een impuls geven tot ontwikkeling van een nieuw Zijn.

deja vu
"What Nietzsche calls the decadence of modern culture he argues as resting on unjustified assertions."
Nordau versus.
www.mith.demon.co.uk/NORD.html

DonQ. | 26-10-09 | 20:19

Hulde aan Pipo Stift voor het herintroduceren van de generieke term Pipo.

Bigi Bana Boy | 26-10-09 | 19:52

juriste | 26-10-09 | 17:58
Wat een zwaktebod zeg ... met de autoritaire sleutelbos en de schijnveiligheid van een pieper aan de broekriem zeker? Je hebt ze er tussen, die gewoon wachten tot het misgaat, om er dan met de halve afdeling bovenop te springen. Wanneer loopt jouw RM af?

zeroise | 26-10-09 | 19:52

Er zit wel wat in.
De text "ik ga je dood maken" heeft aan waarde verloren door alle films en continue wereldwijde nieuws vloed.
Alleen de intonatie is naar het slachtoffer toe dezelfde gebleven.
Zelf zal ik niet snel wakker liggen van een persoon die mij een doodsverwensing toesnuift.
Maar als ik onder de persoon lig met een mes op mijn keel zal ik daar heel anders over denken.

Beëlzebul | 26-10-09 | 19:26

DonQ. | 26-10-09 | 18:48

Misschien zijn we bang om tot de eigen kern te geraken. Al die welvaart, al dat snelle leven is in feite een afleidingsmanoeuvre van het Zijn. Wat blijft er van de mens over als hij gestript wordt van de zaken die hij als essentieel voor een plezierig leven ervaart? Dan blijft er een bange zoeker over. Bang voor anderen maar vooral bang voor zichzelf.

tankyouveddymuch | 26-10-09 | 19:16

tankyouveddymuch | 26-10-09 | 18:25
Cynisch zeker. Je visie duidt op degeneratie door welvaart, de geschiedenis die zich herhaalt. 'Ons' brein heeft zich nochtans ontwikkeld en zal dat blijven doen. Als er metingen of mooie, golvende grafieken van zijn nodig ik @seven gaarne uit die op te zoeken.
Wat is het dat die agressie vorm geeft, waar zijn we zo bang voor? Daar ligt m.i. de kernvraag. De stabilisatie in welvaart heeft ertoe geleid dat we haast lineair zijn gaan denken. Iedere oorzaak voor een afwijking in dat vaste denkpatroon vormt een bedreiging, waar er voorheen immer acceptatie en symbiose was, is er nu nog enkel afwijzing. Dat patroon wordt doorbroken en de evolutie zal de eenvoud der begeisterung overwinnen. Dat alles natuurlijk na een destructieve ramp, een must voor het creëren van een nieuwe bewustzijnsvorm.

DonQ. | 26-10-09 | 18:48

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:45
Ah zo.
Ook niet liev nee.

Jackanders | 26-10-09 | 18:36

DonQ. | 26-10-09 | 18:06
Enige mate van debilisering?
Misschien ben ik te cynisch of te oud maar ik zie in de instant gratification generation geen vonkje hoop meer wat betreft een verdere geestelijke ontwikkeling. Het is leven in de hoogste versnelling voor korte tijd en daarna alleen nog frustratie en afgestompt zijn. Alles meteen willen en niet bereid zijn om offers te brengen. Eén zilveren lepel in de bek is niet genoeg, er moet een vork en mes bij. Been there, done that, all about ME- generatie.
De mens laakt begeisterung voor het leven en dat wordt op een of andere manier omgezet in agressie en in gebrek aan decorum.
>
Die ene gek zal geen domino-effect veroorzaken maar geeft wel pauze tot nadenken. Er lopen zeer velen langs dat randje van de afgrond.

tankyouveddymuch | 26-10-09 | 18:25

@tankyouveddymuch | 26-10-09 | 17:47
De combinatie van taalverruwing en groeiende ontevredenheid, gebrek aan acceptatie en angst, vooral de aangewakkerde angst. Misschien is er enige mate van debilisering waar te nemen maar dat lijkt me een kleine stagnatie in de verdere geestelijke ontwikkeling. Die éne gek zal echt geen domino-effect veroorzaken, dat is trouwens al bewezen.

DonQ. | 26-10-09 | 18:06

Dreigen is een kenmerk van een psychiatrische ziekte volgens GGZ hulpverleners. GGZ hulpverleners dreigen zelf altijd met de isoleercel als stok achter de deur om iets af te dwingen.

juriste | 26-10-09 | 17:58

Die Mosko, dat is toch dat maffiamaatje?

Korreltje Zout | 26-10-09 | 17:51

Agent327 | 26-10-09 | 17:30
Aha, duidelijk.

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:48

De gemiddelde blogger ontvangt een paar doodsbedreigingen per week.
Bert Brussen grossiert er in.
Is het alleen taalverruwing? Harmlos? Ik denk het niet. De taal is symptomatisch voor de ziekte: debilisering. We evolueren terug naar de linkerkant van het evolutieplaatje. Of wellicht ontdoen we ons van het juk der socialisering en vinden we onszelf terug zoals we geacht worden te zijn.
Je hebt maar1 gek nodig die de woorden in daden omzet. Die de 'trend' uit de schaapskleren haalt.

tankyouveddymuch | 26-10-09 | 17:47

Jackanders | 26-10-09 | 17:35
Inderdaad.
Zonder leestekens is tie niet te doen.
Nog een keer dan, iets anders:
Meneer X: Nou, tot ziens dan maar!
Meneer Y: Prima, nog een heel fijn kudt leven en een rustige begrafenis toegewenst, doei.
Beter zo ?

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:45

w00t.

Studeerdert | 26-10-09 | 17:35

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:20
Ik heb jouw tegeltje nu 6 × hardop gelezen, maar ik vat hem niet.

*koffie pakt*

Jackanders | 26-10-09 | 17:35

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:27
Ik zie geen reden tot fappen, dus reaguur ik vandaag

Agent327 | 26-10-09 | 17:30

Agent327 | 26-10-09 | 17:24
Dat had je weleens eerder mogen vertellen.
Ik dacht dat dat een vereiste was.

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:27

@Merlot | 26-10-09 | 17:16
Dom van me, de puntjes ...

DonQ. | 26-10-09 | 17:26

@gentle giant | 26-10-09 | 17:13
Op zijn tijd een target practice is natuurlijk niet verkeerd. Zo hou je ze scherp.

@Achterdocht | 26-10-09 | 17:12
Je ervaring nog eens nagelezen te hebben kan ik slechts concluderen dat het óf de allerliefste man van de hele garage was, dan wel zo sluw om jou eigenlijk min of meer in de slachtofferrol te drukken. Jij met je bek vol tanden en hij ook zo geschrokken. Je had 'm best een bloemetje mogen geven.

DonQ. | 26-10-09 | 17:26

Merlot | 26-10-09 | 17:22
Het is dat er niet meer geLOLt mag worden want anders had je hem dubbel en dwars verdiend !

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:25

Dat vele advokaten de fiscus maar goed moge spekken met veel tabaks accijns

Agent327 | 26-10-09 | 17:25

@Eurotokkie

Dan mogen we wel opschieten anders is de bank dicht

Karel Kruizenruiker | 26-10-09 | 17:24

Ik doe graag mee met trends!!

Claude Jacque | 26-10-09 | 17:24

@Merlot | 26-10-09 | 17:20
Je mag helemaal niet fappen als je zit te reaguren

Agent327 | 26-10-09 | 17:24

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:21
Nee, maar zijn belagers wel

Merlot | 26-10-09 | 17:22

Merlot | 26-10-09 | 17:20
Denk dat Spong dat niet als een bedreiging ervaart.

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:21

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:17
Halt of ik kom

Merlot | 26-10-09 | 17:20

De rechters van tegenwoordig vinden een vraag ook een bedreiging.
"Wordt deze school erger dan Dendermonde?"
levert een voorwaardelijke gevangenisstraf op van 2 maanden.
Dus als een vraag al strafbaar kan zijn, zal een aansporing als "ga eens dood" dat ook wel zijn.
"ga eens dood" is toch eigenlijk wel lief bedoeld, maar als je als schoolbestuurder een brief krijg met "Wordt deze school erger dan Dendermonde?" dan wordt je daar toch niet vrolijk van.

domheid regeert | 26-10-09 | 17:20

Jackanders | 26-10-09 | 17:16
Bij afscheid iemand een fijn kudt leven en alvast een rustige begrafenis toewensen is ook niet echt liev.

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:20

DonQ. | 26-10-09 | 17:08
Een doorgeladen wapen in de aanslag...

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:17

DonQ. | 26-10-09 | 17:09
??
Wat bedoel je nou?

Merlot | 26-10-09 | 17:16

Biep | 26-10-09 | 16:52
Die mag nog niet in de schaduw staan van 'Marion'. Nog even oefenen, zeg maar. ;

OT/
Iemand het eeuwige leven wensen, da's pas erg!

Jackanders | 26-10-09 | 17:16

Biff Eagleburger | 26-10-09 | 16:59
In sommige gevallen gaat dat zelfs zover dat men een dreigbrief aan zichzelf schrijft: nl.wikipedia.org/wiki/Sergej_Moleveld

harry pikkel | 26-10-09 | 17:16

DonQ. | 26-10-09 | 17:08
LOL. En eeewww, eigenlijk. Maar goed, tijd voor boodschappen. De groeten.

Achterdocht | 26-10-09 | 17:15

@DonQ. | 26-10-09 | 17:09, en dan zo'n wandeling door de bosjes met oortjes en zonnebrillen, kost wat, maar je krijgt ook wat.

gentle giant | 26-10-09 | 17:13

DonQ. | 26-10-09 | 17:05
*zwaait ook maar even ontwapenend*
Bah, zo'n ervaring zit ik inderdaad helemaal niet op te wachten. Dat is het hem dus. Op het moment dat zo'n auto stopt, vraag je je toch even af of je hooguit nog een krantekop wordt. Of zelfs dat niet.

Achterdocht | 26-10-09 | 17:12

Merlot | 26-10-09 | 16:43
Dreigementen op het net kunnen zo het putje in, mee eens. Maar als er een gerichte bedreiging wordt gedaan naar bijv. een politicus (Wilders, als open deur) dan kan die daar aangifte van doen. Als dreiger kun je daar dus door in de problemen raken.
Het lijkt mij het handigst om, als iemand die neiging heeft, geen dreigement te uiten, maar meteen uit te voeren. Of het dreigement van een ander uitvoeren. Iedere andere dreiger is slechts een aandachttrekker ...
Wat een maf onderwerp eigenlijk ....

zeroise | 26-10-09 | 17:11

En dat ze dan gaan zwemmen... (sorry Merlot)

DonQ. | 26-10-09 | 17:09

@Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:02
Lijkt me toch een komische situatie op het naaktstrand, zo'n groepje bodybuilders met slechts een kogelvrij vest aan.

DonQ. | 26-10-09 | 17:08

Biep | 26-10-09 | 17:03
Precies, ik wilde ook weleens weten wat die mensen bezielt.

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:06

@Achterdocht | 26-10-09 | 16:59
Gezien je nick zeer begrijpelijk.
Ergens benijd ik jouw ervaring in die parkeergarage, vroeger wilde ik me ook nog wel eens bezoldigen aan een ondoordachte reactie op een deaudsbedreiging of aanslag. Na diverse malen afgetuigd te zijn geworden is me dat wel afgeleerd.
*zwaait alleen nog vriendelijk terug*

DonQ. | 26-10-09 | 17:05

* biep*

Biep | 26-10-09 | 17:05

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:02
Wie wil er in vredes naam een kogel vangen voor die... die... kwal?

Biep | 26-10-09 | 17:03

Mocht Spong zijn eigen beveiligers uitzoeken, vraag ik me dan af.

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 17:02

Biff Eagleburger | 26-10-09 | 16:59
Totdat je van de weg gereden wordt.

Biep | 26-10-09 | 17:01

DonQ. | 26-10-09 | 16:55
Gaat je niet in de koude kleren zitten hoor. Het verpest zo je beeld van je medemens, dat non-stereotype gedrag. Word ik persoonlijk lichtelijk nerveus van.

Achterdocht | 26-10-09 | 16:59

@Bern. | 26-10-09 | 16:36, "Een vriendelijke meneer hielp mij gelukkig en ik ging met hem op vakantie".
Zo dan, van Frikschoten was even tienertoeren.

gentle giant | 26-10-09 | 16:59

Sommigen willen ook graag bedreigd worden. Horen ze er toch een beetje bij...

Biff Eagleburger | 26-10-09 | 16:59

harry pikkel | 26-10-09 | 16:52
De uitroep van een stille, hevige wens in de mist van een krullende spelfout.

Biep | 26-10-09 | 16:59

Toename bedreigingen=verder verval van de samenleving.

Zo jammer! | 26-10-09 | 16:58

@harry pikkel | 26-10-09 | 16:52
Heb je gelijk, "val deaudt" is veel erger.

DonQ. | 26-10-09 | 16:58

@harry pikkel | 26-10-09 | 16:50
Als ik wat fout doe heb jij het recht om daar iets van te zeggen. Op de manier die jij nodig vindt.

Klablong | 26-10-09 | 16:57

Maar goed: er is dus wel een verschil tussen een doodsbedreiging en een doodsbedreiging.
Of toch niet?

Biep | 26-10-09 | 16:57

@Achterdocht | 26-10-09 | 16:51
Wat een afschuwelijke ervaring. Dat overkomt je hopelijk geen 2e keer.

DonQ. | 26-10-09 | 16:55

DonQ. | 26-10-09 | 16:50
ghe ghe.

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 16:54

Bern. | 26-10-09 | 16:36
LOL

Biep | 26-10-09 | 16:52

DonQ. | 26-10-09 | 16:50
Technisch gezien is ga eens deaudt geen bedreiging. Meer een aansporing.

harry pikkel | 26-10-09 | 16:52

Klablong | 26-10-09 | 16:46
Kusjes van Stalin en Videla.

Merlot | 26-10-09 | 16:52

Bern. | 26-10-09 | 16:36
Hahahaha! Jij zou zomaar één van de buren kunnen zijn van mijn oude leipe vriendin Marion!
(Jackanders, als je in de buurt bent: lees even die comment)

Biep | 26-10-09 | 16:52

@Merlot | 26-10-09 | 16:45
Puur toeval van dat groen.

DonQ. | 26-10-09 | 16:52

Lastig een vinger op te leggen, maar er loopt toch een te groot deel mensen rond dat alleen al verbaal verschrikkelijk onaardig als een soort standaard heeft als een situatie ze niet direct zint.

Treurig voorbeeld, Achterdocht loopt laatst door een parkeergarage heen en wordt bijna van zijn sokken gereden. Ik maak een geirriteerd handgebaar naar chaffeur in kwestie en ja hoor, de auto stopt en meneer stapt uit. Ik sta helemaal klaar voor een scheldkannonade, gaat die vent een potje zijn excuses aanbieden, hij zat helemaal de verkeerde kant op te kijken en of ie me niet te veel had laten schrikken.

Sta je daar met je bek vol tanden. Te triest voor woorden natuurlijk dat je helemaal verbaasd bent vanwege zo'n reactie.

Achterdocht | 26-10-09 | 16:51

Klablong | 26-10-09 | 16:46
Dus ik als jou nu bedreig is dat terecht?

harry pikkel | 26-10-09 | 16:50

Heeft allemaal slechts te maken met de taalverruwing. "Joh, ga weg" is nu geworden "Ga eens deaudt" en ipv "Je zuster op een houtvlot" wordt er tegenwoordig "Je moeder onder een lijkwade" gebezigd.

DonQ. | 26-10-09 | 16:50

Klablong | 26-10-09 | 16:46
Dat is één deel van de werkelijkheid die niet de werkelijkheid van de ander is.

Biep | 26-10-09 | 16:49

Bern. | 26-10-09 | 16:36
Volgens mij ben jij een beetje Koekoek.
En nee, dat is geen bedreiging.
Meer een constatering.

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 16:49

Och och och , man man man, wat een nieuws.

Beunhaas69 | 26-10-09 | 16:47

Meestal doe je wat fout als je bedreigd wordt.

Klablong | 26-10-09 | 16:46

DonQ. | 26-10-09 | 16:43
Nou zeg, ik wou net zeggen: "het ruikt bruin wat je daar plempt makker, de, eh, viridiaan trilt helemaal uit de dinges."

Merlot | 26-10-09 | 16:45

zeroise | 26-10-09 | 16:35
Het is ook een beetje grijzig gebied, wat kán, en mág.
Je hebt pipoos die "krijg toch de tiefus" uit de mond/toetsenbord van iemand waar zij het niet mee eens zijn als doodsbedreiging bestempelen, terwijl ze tegelijkertijd vinden dat "Theo Van Gogh er wél zelf een beetje om gevraagd heeft".
Moet ik dat soort types serieus nemen, als ze het over bedreigingen hebben?
Nee toch hoop ik.

Merlot | 26-10-09 | 16:43

@Bern. | 26-10-09 | 16:36
Heb je stiekem een joint gedraaid van Ceci n'est pas un schilderij ?

DonQ. | 26-10-09 | 16:43

Karel Kruizenruiker | 26-10-09 | 16:38

Ik zeg niet 2012 ook niet 2020 maar 26 okt 2009 is het einde van de wereld.

Eurotokkie | 26-10-09 | 16:42

Ah, mijn stokpaardje!! Vandaag al de tweede keer.
Deze wereld gaat KAPOT!!

Heerlijk om dat weer eens te kunnen zeggen.

Maar even zonder gekkigheid, het is al bizar dat het dus blijkbaar een trend is om mensen structureel met de dood te bedreigen. Maar eigenlijk is het nog vreemder dat de mensen die er wat aan zouden moeten doen, ontkennen hoe serieus de situatie is.

Heau even | 26-10-09 | 16:42

Het dreigt de verkeerde kant op te gaan met Nederlandt.

Pastor Sippenhaft | 26-10-09 | 16:41

Mwa. Vaak wordt de zin 'ga eens deaud' ook als een bedreiging gezien. Terwijl het eigenlijk betekent 'zeg meneer, ik ben het eigenlijk niet met je eens'. Maw, je kunt overal wel een bedreiging in zien.

sk!llz | 26-10-09 | 16:39

Boeven verdedigen boeven en worden vervolgens weer door boeven bedreigd

dogman | 26-10-09 | 16:38

O.t.
Haal je geld maar van de ING bank, op dit moment een ouderwetse -17%

Karel Kruizenruiker | 26-10-09 | 16:38

@Bern. | 26-10-09 | 16:36
Die machines zeker van een advocaat gekocht?

Koos Knak | 26-10-09 | 16:38

Ach, de dominantie iedeologie in dit land heeft nog ruim 1800 gewelddadige aanslagen open staan, die maar flauwtjes gerechercheerd en vrijwel nooit berecht zijn, alsmede duizenden bedreigingen uit dezelfde hoek.
Van zoiets gaat een precedentwerking uit; zoiets als "de overheid zegt dat het mag".

Merlot | 26-10-09 | 16:37

Ach Dion Bartels stopt alleen met een inleg van 3000 euro voor minder doet die het niet.

Eurotokkie | 26-10-09 | 16:36

Ik was een lange tijd geleden bij mijn oom en tante op hun boerderij. Toen we nieuwe machines kochten, liep er één weg. Op mijn brommer heb ik de hele polder doorgezocht en eindelijk vond ik hem. Toen werd ik door enge duinmannen bewusteloos geslagen. Een vriendelijke meneer hielp mij gelukkig en ik ging met hem op vakantie. Maar in de grote stad werd ik met de dood bedreigd in een foute bar.

Dus je ziet het, het komt steeds vaker voor.

Bern. | 26-10-09 | 16:36


de bedreigde diersoorten, dat zijn wij!!

ballena | 26-10-09 | 16:35

Ik heb ook wel zin om hier een doodsbedreiging te plempen maar iets zegt mij dat je daar bestraft voor kunt worden ... en niet alleen om een ban.

zeroise | 26-10-09 | 16:35

Advocaten. Ze liegen altijd. Dus als ze zeggen dat ze bedreigd worden is dat niet zo en andersom. En als een advocaat een advocaat heeft is het helemaal een warboel. Vermoedelijk bedreigen ze elkaar dan (of juist weer andersom)

Koos Knak | 26-10-09 | 16:34

Tja, dan moeten ze ook niet zo onaardig doen. Doodsbedreigers hebben ook gevoel.
..
En dat uiten ze....

Lowlevel | 26-10-09 | 16:33

Sommige advocaten kunnen niet genoeg bedreigd worden.

Agent327 | 26-10-09 | 16:33

Val dood.

Lying Dutchman | 26-10-09 | 16:31

Nouja, dan is er in ieder geval één groep mensen die in deze barre tijden zeker van hun baan zijn. Of ben ik nou te positief?

Kaas 82+ | 26-10-09 | 16:31

Dan wens ik hierbij half, nee, heel bekend Nederland een serieuze bedreiging aan het hart toe. Deze uitspraak is trouwens NIET door mij geautoriseerd.

Biff Eagleburger | 26-10-09 | 16:31

Ik word als atheist al 2000 jaar doodbedreigd door christenen. Zo nieuw is het dus allemaal niet.

koerbagh ® | 26-10-09 | 16:30

Ik zeg hup beveiliging !

phunkbass | 26-10-09 | 16:30

tis allemaal de schuld van gs

hetluis | 26-10-09 | 16:30

Welja, beveiligen dat gaat het helemaal worden in 2010.

Teun van het Tuinpad | 26-10-09 | 16:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken