Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoor wie klopt daar kinderen

Geef je opLangzaam maar zeker wordt er steeds meer bekend over de gezochte kleuterneuqer Geoffrey Jacobs. In de nacht van 9 op 10 september kreeg Jacobs weer eens last van opspelende hormonen, waarop hij besloot een 9-jarig meisje in haar ouderlijke woning aan stukken te scheuren. Sindsdien wordt hij gezocht. Alleen is de niet bepaald op z’n achterhoofd gevallen Geoffrey de pliesie tot op heden te snel af geweest. Twee weken na wederom een kinderleven te hebben verwoest mogen we zijn achternaam nog altijd in z’n volledigheid neerpennen. En dat is vervelend voor de lezers onder u met kinderen. Geoffrey is namelijk een wandelende tijdbom, alleen wil Justitie liever niet dat u dat weet. Zou alleen maar tot onnodige paniek kunnen leiden. Mocht u nu vanavond steentjes tegen het slaapkamerraam horen tikken, aarzel dan niet en trek uw dubbelloops hagelgeweer. Gewoon richten op het kruis...

Reaguursels

Inloggen

@ Kaatklep, met ongeloof heb ik jouw reacties zitten lezen.
Je verdedigt dat stuk stront gewoon!
Heb je zelf kinderen?
Stel dat dit jouw dochter was overkomen had je dan gezegd: ja, het is heel erg wat jou overkomen is, maar die meneer is ziek in zijn hoofd en daarom kan hij er niets aan doen?
Wil je dat dan ook even tegen de ouders van dat meiske zeggen?
Dat kind was 9!!!
Die documenten plaatsen is illegaal, kleine meisjes verkrachten is nog veel illegaler.
Deze man verdient een nekschot, en alle mensen die hem verdedigen omdat ie zo'n slechte jeugd heeft gehad terwijl het echt een hele aardige vent is in mijn ogen ook.
Ga jij maar lekker bij je broer (of wat dat monster ook van je is) op visite als ie straks weer vastzit.
Mocht je langs een speeltuin komen, kijk even goed om je heen.
Aan die kinderen zal dat stuk schorem niet meer kunnen komen.

Hulde aan Albert Einstein, dat er nog maar veel meer informatie over deze gast naar boven komt borrelen.

malawi | 24-09-06 | 03:35

Ik vraag me weleens af waneer men in nederland eens realistisch gaat denken hoeveel experimenten worden er nog uitgevoerd op onze
bevolking door dit soort lui erop los te laten
Gezien de straffen die je voor dit soort misdaden krijgt ben ik er voor
justitie volledig door te lichten ik vrees dat de kleuterneukers daar
behoorlijk geinfiltreerd zijn

van de kraats | 23-09-06 | 17:04

ze lul eraf
zak eraf
doodbloeden

MiniCooper | 23-09-06 | 12:40

Dit soort mensen horen nooit vrij te komen. Levensgevaarlijk. Een strafrechtsysteem is prima, maar een bord voor de kop bij psychisch gestoorden die op zo'n manier de fout in gaan is een stuk minder. Celstraf interesseert zo iemand voor geen meter. Net zo min dat heel Nederland naam en toenaam te weten komt. Dit soort mensen zijn ongeneeslijk ziek in het hoofd. Wandelende tijdbommen. Pak hem op, laat hem 8 jaar zitten, daarna is het weer raak.

Repperdeklepklepklep | 23-09-06 | 00:47

IK HAAT DIE GEZAGSDAGERS...

De Officier | 23-09-06 | 00:06

Als de woute en die officierjuffertjes inderdaad hun met wratten en kankers bezette kaken op elkaar houden, dan ergeren ze zich rood en groen aan die kerel; dat kan niet anders!!!!

De Officier | 23-09-06 | 00:06

Neem een deel van ons parade leger, en pak hem gewoon op en neem hem mee naat Uruzgan.
En laten piepen dit moster.
Filmpie van z'n besnijdenis, is dat mischien wat voor het net ?

willie wortels | 22-09-06 | 23:57

nah, dood hoeft niet. lang opsluiten is ook goed. Bij Bubba. en zijn 13 makkers uit de kliniek.

zeiksmurf | 22-09-06 | 22:25

ik hoor net dat z'n moeder al een tijd niet meer gezien is. schaamte of 'hoog' bezoek?
ik gok gewoon spanje
en ik gok llagostera
ik gok ook nog la mata
en tenslotte gok ik av. de catalunya...
google earthje doen?
41°49'45.86"N / 2°52'18.46"E

man in the middle | 22-09-06 | 21:14

@ kaatklep

Ik ken redelijk wat mensen die een hele erge kutjeugd hebben gehad maar die dat vervolgens niet op 9 jarigen gaan botvieren.
Doe es volwassen ja? Die psychopaat moet dood basta!

Broeder | 22-09-06 | 17:19

Doden, doden, doden en dan door de gehakt molen per ons verkopen als brandstof voor de hoogovens.
Dit soort misselijke psychopaten moeten dood!!!
Heel vreemd dat deze man nooit TBS heeft gekregen.

Nogmaals Dood moet ie?

Iemand een Rotary met geld over voor een beloning of zo voor zijn kop en kruis???

Broeder | 22-09-06 | 17:12

Ik las ergens dat er in Brabant een lijk gevonden is ........

Salvatore Riina | 22-09-06 | 16:21

z'n mams heeft een huisje in noord spanje. daar al gekeken, pliesie?

man in the middle | 22-09-06 | 16:18

tja dat zou kunnen... waar houd je je mee bezigh ?

kaatklep | 22-09-06 | 16:10

@kaatklep
Tenzij iemand hem te pakken weet te krijgen. Mij interesseert het niet wat je voor 'm voelt. Het is zeker dat ie geen kinderen van *9* (Negen jaar, godverdomme! Negen jaar!) meer verkracht worden als hij dood is. Dus mag ie dood van mij. Heb ik geen probleem mee. En het zou zo maar kunnen dat er op 't internet een of andere handige jongen nu ineens weet waar ie is..

dwaal | 22-09-06 | 16:02

ik heb al een hele lange tijd geen contact meer met hem..
als hij vast zit dan zal ik hem zeker op zoeken.klinkt misschien gek.. en voor jullie vast onbegrijpbaar. maar alles heeft een verhaal of een oorzaak.deze man heeft echt een kutjeugd gehad.en vind het stom van m dat hij andere kinderen ook hierdoor schade aanricht.hij moet geholpen worden, vast zetten dus... en geloof me ik praat nu echt niks van hem goed.. maar dit,die brieven enz hier schiet je toch niks mee op! kom op. ik snap dat iedereen kwaad en verslagen is.. maar ben ook een beetje volwassen!

kaatklep | 22-09-06 | 15:57

Geen woorden aan vuil maken: gewoon preventief ruimen.
Al is het preventieve wat aan de late kant...

Zak D'Ancona | 22-09-06 | 15:56

O, wacht even. Als we nu die moeder te pakken zouden krijgen dan wordt het helemaal een feestje.
.
Voor degene dit het niet snappen, dit werkt alsvolgt: We schroeven met het hele internet de druk zover op, op elk mogelijk front, dat hij zich aangeeft, of zijn polsen doorsnijdt, of gevonden wordt door iemand voor de politie erbij is die hem afmaakt. In alle drie de gevallen issie van de straat en zijn Nederlandse kinderen weer een stuk veiliger.

dwaal | 22-09-06 | 15:53

Wat een vatsige vent zeg, daar zou ik men eigen wel is op willen uitleven met alles wat hard aankomt tegen zenne kop, zooooooooo zeg.

Vatsige | 22-09-06 | 15:45

@Kaatklep
Hebben jullie nog contact met hem?

dwaal | 22-09-06 | 15:45

Hij moet gewoon dood. Zo simpel is het.

dwaal | 22-09-06 | 15:44

tjah..
de heer jacobs.voor mij altijd een hele goede man geweest.en ook zeker voor mijn familie.hierbij wil ik hem zeker niet goed praten.wat hij heeft gedaan is te erg voor woorden.
wat hebben we aan de brieven die hier staan van hem??wat hebben we aan dat verleden?pak je hem daar mee op?de brieven komen van mijn moeder vandaan.ik vind het erg zielig dat mijn broer deze opzoekt en zonder toestemming opstuurd.wij zijn hier zeker niet blij mee!! albert einstein! :S het komt hier op neer, je publiceerd gestolen documenten. is dat niet strafbaar?
wat de heer jacobs heeft gedaan is echt goed fout.maar hier zit ook weer een verhaal achter.hij is echt ziek in zn hoofd.. maar is de heer einstein dat ook niet een beetje. hij zal wel weten wat ik hier mee bedoel...¿¿ik zal me er verder niet over uitlaten veel plezier op de site sensatiepikkers

kaatklep | 22-09-06 | 15:42

Hij loopt nog vrij rond,of misschien ook niet. Heel Nederland op jacht naar die vent.

braadlap | 22-09-06 | 15:39

Hang hem maar naast die mislukte bomgordel sloerie.

Salvatore Riina | 22-09-06 | 15:37

Jeetje wat een lelijke gast! Dat ze hem ff keihard in zijn aarz penetreren met een iets te dik voorwerp voor ze hem onthoofden!

Otto de Potto | 22-09-06 | 15:19

o mijn hemel wat een smeerlap! hij verwoest niet alleen het leven van het kind, maar ook die van de ouders! je kind wordt verkracht terwijl jij 5 meter verder ligt te slapen! dat moet een onverwerkbaar trauma worden...

tre | 22-09-06 | 15:07

@mvg
Had al gepost voor de 134 comments gelezen te hebben. Maar was al een paar keer eerder gevraagd dus.
Vervroegde invrijheidstelling.. wat haat ik het rechtssysteem in dit land.

@dwaal
Die link is zo deaud als Schoftery MC Jacobs zou moeten zijn.

CipherNL | 22-09-06 | 14:56

Dikke vette hulde voor Einstein, overigens:
www.bndestem.nl/binnenland/article6654...
.
Het betreft een Geoffrey M.C. Jacobs uit Bergen op Zoom, met een zus genaamd Xenia. Dat is toch wel een aparte naam.

dwaal | 22-09-06 | 14:52

@cipher:
lees de comments. ooit van voorarrest en vervroegde invrijheidstelling gehoord?
@satchrules:
sterker nog: ieder huis z'n eigen gevangenis! (ow nee, dat was al zo, maar dat durft niemand toe te geven) ;)

mvg | 22-09-06 | 14:47

"Voor de verkrachting van een kind in Eindhoven kreeg hij in 2003 acht jaar celstraf."

Hoe de fuck kan hij dan nu in zijn blote piel door kinderkamertjes rondlopen!! :@

CipherNL | 22-09-06 | 14:45

@mvg
Prima idee, privatiseren. Dan wordt er tenminste bedrijfsmatig gekeken naar het runnen van een gevangenis en worden overbodige uitgaven weggesneden.
Los daarvan, gebrek aan geld kan nooit een argument zijn bij het uitvoeren van straffen. Stel dat er meer mensen een straf uit moeten zitten dan er capaciteit is in de penitentiare instellingen dan laten we ze maar gaan want er is geen plaats?
Elke wijk z'n eigen gevangenis :-)
En geld is er heus wel, de politieke wil is er denk ik niet.

SatchRules | 22-09-06 | 14:36

@satchrules:
waar haal je het geld voor de bouw van gevangenissen en het onderhoud van de gevangenen daarin vandaan?
of wil je de gevangenissen (net als in de VS) gaan privatiseren?

mvg | 22-09-06 | 14:22

Gewoon een systeem invoeren dat je na drie misdrijven voor de rest van je leven achter slot en grendel verdwijnt. Dit stuk vuil schijnt al zeven keer veroordeelt te zijn geweest!

SatchRules | 22-09-06 | 14:11

@xixulon:
mensenrechten zijn ook absolute waarden. dat deel van je betoog wil ik ook absoluut niet onderuithalen.
het doden van mensen met "verwerpelijke denkbeelden" om organen te kunnen verkopen aan het westen (China): verwerpelijk.
het gevangenzetten van krijgsgevangenen zonder de geneefse conventies na te leven (Guantanamo Bay): verwerpelijk.
het aantasten van vrouwelijke lichaamsdelen uit naam van een geloof: verwerpelijk.
(en zo kan ik nog wel ff doorgaan.)

mvg | 22-09-06 | 14:09

mvg 22-09-06 @ 13:58
Noem het hoe je wilt. Naar mijn mening zijn de rechten van het individu absolute waarden.

Xixulon Gralgrathor | 22-09-06 | 14:03

@de bier:
soms walg ik gewoon van uitspraken hier. de door jou aangehaalde is er één van.
@tray:
je wist nog niet dat ik advocaat was? :P

mvg | 22-09-06 | 14:00

@xixulon:
paternalisme dus. was dat niet ook het streven van "het westen" in de 16e/17e eeuw? white mans burden? wij moeten zorgen dat de rest van de wereld dezelfde denkbeelden krijgt als wij?
mijn idee: in afrika moet je helemaal geen stelletje clowns neer willen zetten. ik ben er vaker geweest en trust me: afrika verander je niet. democratie zoals wij dat kennen werkt daar gewoon niet, als je dat zonder verder nadenken zou implementeren dan zou het betreffende land binnen 3 weken in een burgeroorlog verkeren.
het poldermodel hoort thuis in de polder, niet in de savanne.
ps je hebt uiteraard gelijk dat bepaalde denkbeelden volstrekt achterhaald zijn, onmenselijk etc. ik denk alleen al aan vrouwenbesnijdenis. de dag dat we dat kunnen uitbannen is 1000 jaar te laat.

mvg | 22-09-06 | 13:58

@blikjegrolsch 22-09-06 @ 13:08
Hij was toch al schuldig bewezen , en nog een keer , en nog een keer., en nog een keer.
Democratie is prima , prachtig , ik zou niet zonder willen .
Blijft onverlet dat vuilnis zoals Geoffrey Jacobs niet tot het menselijk ras gerekend kunnen en mogen worden.
Als hij gepakt wordt en veroordeeld volgt ditmaal zeer waarschijnlijk wel dwangverpleging, blijkt hij na 4 jaar onbehandelbaar en wordt het enkeltje "longstay" voor hem.
Dat is hij niet waard , dat is te duur, dan komt hij er te goed af.

Cremeren die hap.

krulstêt | 22-09-06 | 13:55

blikjegrolsch 22-09-06 @ 13:33
Los rondlopende TBS-ers ronselen lijkt me de gemakkelijkste manier.

Xixulon Gralgrathor | 22-09-06 | 13:46

Onze rechters spreken fout recht net zoals de nazi rechters dat deden. Het zijn de lakeien van links.

Rubberen regenburka | 22-09-06 | 13:46

"Kinderverkrachter blijkt beruchte steentjesgooier" ik vind hem geniaal ! zeg dat alleen nu iets over mij ? ;D

Draaitafel Demagoog | 22-09-06 | 13:43

2 miljoen tanks... Dat is wel wat veel. Helemaal als je er van uitgaat dat elke tank vier mannetjes nodig heeft. 8 miljoen soldaatjes. Die halen we waarvandaan?

blikjegrolsch | 22-09-06 | 13:33

mvg 22-09-06 @ 13:07
De afschaffing van cultuurrelativisme heeft wat mij betreft weinig met extremen van doen, maar is wel een duidelijk waardeoordeel over de primaire rechten van het individu: het recht op leven, vrijheid en welvaart. Een cultuur die die rechten in mindere mate kan garanderen is inferieur tenopzichte van een cultuur die die rechten wel kan garanderen. Nederland is een politiek lachertje, onze regering is een bende clowns en fuckups, maar het handhaven van die rechten staat bij ons verdomme wel hoog in het vaandel, zelfs als we er in de praktijk vaak een potje van maken.
Mijn oplossing is dus niet zozeer Jacobs naar Somalie te verbannen alswel Somalie binnen te vallen met 2 miljoen tanks en nog wat zwaar geschut, en daar ook een bende clowns installeren.

Xixulon Gralgrathor | 22-09-06 | 13:20

Ik hoop dat ik hem niet vind

Stummy | 22-09-06 | 13:18

mvg 22-09-06 @ 13:08
Hoe wist ik wat?
Dit slag volk praat zo naar zichzelf. zoals zijn stelling:
nick_with_a_dick 22-09-06 @ 12:29
"Kinderen zijn net mensen. Als jij door een wijf aan je piel wordt gelikt, of door een gozer in je aars wordt genomen. Waar zou jij grotere psychische problemen aan over houden ?"
de redenatie:
Als ik/mijn godsdienst er geen probleem mee heb, dan is het geen verkrachting/vul maar in...

de bier | 22-09-06 | 13:18

@MVG 12.47
Yep, daar deed Jacobs nog zijn beklag over. Zal daar ook wel over klagen bij de (gevangenis) psychiater.
.
Je zal maar met zo'n rat te maken hebben. Die officier toonde gewoon zijn menselijkheid, iets wat ze in de advocatuur missen. Als ik rechten had gestudeerd zou ik ook bij het OM gaan. Ik rij wel in een kleinere auto, maar slaap wel een stuk lekkerder (hebben advocaten echter geen last van).
.
Maar het is toch schandalig dat zo'n man weer vrijkomt. Gewoon 1 nekschot. De ellende die dit soort stukken verdriet anderen aandoen is zo immens. En ze krijgen steeds maar weer de kans. Als ik die vent zie sla ik hem echt ko, wat een genoegen zou dat zijn.

Tray Hornay | 22-09-06 | 13:12

@de bier:
hij is idd wel akelig stil sinds ik dat vroeg... wat krijg je trouwens als je mensen met ezels kruist? idd. nick with a dick. hoe wist je dat? ;)

mvg | 22-09-06 | 13:08

@krulstet: neen, dan moet je wet aanpassen. Mensen doodslaan doen we in dictaturen en groepen apen, niet in een democratie. U wilt een democratie toch? De sharia is binnen handbereik, als u dat liever heeft. Kiest u echter voor de democratie bedenk dan dat een democratie niet voor mietjes is. Soms zit het mee soms zit het tegen.
Maar bestudeer hem eens, die rechtsstaat, en vergelijk hem eens met dictaturen. Ik weet zeker dat de vele voordelen die het principe "onschuldig tot schuldig bewezen is" biedt u best zullen bevallen!

blikjegrolsch | 22-09-06 | 13:08

@xixulon:
theatraal is my middle name. ;)
en idd. ik ben één van de weinigen die het slachtveld van de polarisatie heeft overleefd. *draait rondje om zichzelf te showen als laatste mammoet* het klassieke geval D'66-er. VEEEEL te genuanceerd. overal wel wát waarde in kunnen vinden, onderwijl je standpunt (wat in beginsel echt een goed standpunt is) helemaal kapot nuanceren.
en daarbij: ik hou niet van extreme standpunten (niet van gristen, niet van joden en niet van moslims). ervaring heeft mij geleerd dat overal wel iets voor te zeggen valt (ook al vind ik dat zelf wellicht verwerpelijk).
enige uitzondering: eikels als de man hierboven. hier verlies ik iedere nuance. (maar dat was al duidelijk).

mvg | 22-09-06 | 13:07

die rechter had waarschijnlijk ook een ongelukkige jeugd

buchtinpakskes | 22-09-06 | 13:06

@blikjegrolsch 22-09-06 @ 12:52

Daar sla je de spijker op zijn kop.
.
Doe dan verder niet moelijk , juridisch geneuzel en zo, doe de wereld een plezier en vernietig zulk vuil dan gewoon.

We hebben er niets aan om zulk soort afval te blijven pamperen , wettig en overtuigend bewezen , my ass.

Wees eens wat harder als maatschappij ,aanvaard dat dit soort walgelijk slachtafval geen recht op leven heeft.

( joris , je kunt dit ook weer wegjorissen als je dat wilt , ik blijf mijn mening verkondigen, Jacobs moet deaud)

krulstêt | 22-09-06 | 13:01

Eh.. De rechter wilde hem graag voor eeuwig TBS geven. Echter, de man weigert stelselmatig geestelijk onderzoek. Dan is het voor een rechter onmogelijk TBS te geven, tevens is het volgens de wet onmogelijk hem voor altijd vast te zetten.

blikjegrolsch | 22-09-06 | 12:52

mvg 22-09-06 @ 12:46

Hij heeft nog geen geschikte analfabete rifgeit kunnen vinden, dus kinderen heeft ie niet.

de bier | 22-09-06 | 12:49

Tegen de man was negen jaar en tbs geëist. De rechtbank legde hem die tbs op maar het hof vond na hoger beroep een celstraf voldoende.
---
Mag deze rechter ontslagen worden...

da wizard | 22-09-06 | 12:49

mvg 22-09-06 @ 12:43
Nee, dat is overmatig theatraal. Evengoed verwerpelijk, maar minder ziek dan kleuterneuqen. Serieus, geloof je nog in cultuurrelativisme? Ik dacht dat dat gestorven was met de eerste helft van de 90er jaren - maar het kan natuurlijk zijn dat ergens een ondergrondse stroming de slachting op dit front heeft overleefd...

Xixulon Gralgrathor | 22-09-06 | 12:48

@tray:
heeft de OvJ dat gezegd? dapper standpunt (ook natuurlijk retorisch wel mooi, maar ook heftig, meestal geen ze niet zo ver)

mvg | 22-09-06 | 12:47

@nick:
weet je, ik wens dat ik de tijd kon terugdraaien. naar de tijd dat jij ongeveer 8 was. en dat je vervolgens even je buurman (die steentjes tegen het raam gooide) moest afzuigen.
omdat dat in jouw theorie allemaal niet zo erg is...
man. mag ik je wat vragen? Heb je kinderen?

mvg | 22-09-06 | 12:46

Hekkie drom en afknahlluh die gast!

Joop Lankhaar | 22-09-06 | 12:46

Het is allemaal de schuld van porno op TMF. Wat jij nick_with_a_dick?

blikjegrolsch | 22-09-06 | 12:45

@xixulon:
kan en mag. ik ben *en soms braak ik van mezelf, nu dus* van mening dat anders gewoon anders is, en niet per definitie beter of slechter. Maar zoals gezegd, nu moet ik even braken...
*gaat netjes achter een muurtje in een emmer staan braken*
*gooit dan de emmer met braaksel over nick with a dick heen*
datdanweerwel.
@xixulon:
ben ik nu ook onbeschaafd? ;)

mvg | 22-09-06 | 12:43

@Deadkennedy 22-09-06 @ 12:36
Jij beschuldigt mij ervan dat ik dom lul en dan kom jij met de stelling dat het allemaal niet uitmaakt, want misbruik is misbruik. Dat is pas dom gelul !

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 12:42

De claymore's bij de deur gaan snachts op scherp

Hank66 | 22-09-06 | 12:39

Zoals de officier van justitie al zei tegen Jacobs: "voor mensen als u is de doodstraf toepasselijk"
Jacobs, vieze onderkruiper, sterf. Ga heeeel snel deaud, hopelijk onder de wielen van mijn auto.

Tray Hornay | 22-09-06 | 12:36

nick_with_a_dick 22-09-06 @ 12:29

Je hebt me helemaal overtuigd. Je bent echt niet goed bij je HEAUF. Heet jij Geoffrey ofzo. Kinderen zijn KINDEREN en zijn dus kleine mensen en niet net mensen. Alle vormen van misbruik zullen voor traumas zorgen. En of je een klein meisje nou van voor of achter uitscheurt. Het lijkt mij dat ze het allebei niet prettig vind. Dus lul niet zo dom.

Deadkennedy | 22-09-06 | 12:36

nick_with_a_dick 22-09-06 @ 12:29
Dat zijn jouw wensen. Je moet wel 1 of andere godsdienst aanhangen om zulke stront te blaten. Homo's moeten ook maar met hun kop naar beneden van een flat gegooid worden? Zo'n 1 ben je er....

de bier | 22-09-06 | 12:34

@blikjegrolsch 22-09-06 @ 12:31
Inderdaad

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 12:34

-weggejorist-

noone | 22-09-06 | 12:33

mvg 22-09-06 @ 12:07
Cultuurrelativisme is mij te PC. Een cultuur waarin kleuterneuqen acceptabel is noem ik *onbeschaafd*, punt uit.

Xixulon Gralgrathor | 22-09-06 | 12:32

Nick_with_a_dick heeft gedwoon een punt. Als je netjes trouwt met een meisje is er niets mis met wat seks. Seks voor het huwelijk is echter onzedelijk en zondig.

blikjegrolsch | 22-09-06 | 12:31

@Deadkennedy 22-09-06 @ 12:26
Kinderen zijn net mensen. Als jij door een wijf aan je piel wordt gelikt, of door een gozer in je aars wordt genomen. Waar zou jij grotere psychische problemen aan over houden ?

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 12:29

nick_with_a_dick 22-09-06 @ 12:09

Zoals de bier 22-09-06 @ 12:18 al schreef. Alle vormen van kindermisbruik zijn even erg en plegers van dit soort misdrijven zouden als het aan mij ligt een spuitje moeten krijgen. Denk je dat een kind het minder erg vindt als het op een andere manier dan jij beschrijft wordt misbruikt? Lijkt me dat je dan toch echt niet goed bij je HEAUF bent.

Deadkennedy | 22-09-06 | 12:26

@lacohoki.
fuk van die vilm krijg ik niet echt een erectie. Dis is no goet man.

Pigha Lal | 22-09-06 | 12:26

joris bedankt, joris bedankt, joris joris joris bedankt.
Goed nu weer even on topic.
wat ik dus o.a. in mijn weggejoriste berichtje gezet had wasdat als ik Jacobs zie dat ie dan voor mij is.
Hierboven heb ik nog vééééél ergere dingen gelezen , dus , ... joris bedankt.

alle reaguurders die zich verbazen over die rekensom wil ik aanraden: lees eens wat verschillende kranten berichten , niet alleen de televaag.
2003 veroordeelt tot 8 jaar , aftrek van voorarrest van 3 jaar , 1/3 aftrek , krijgt iedereen geloof ik , is ie dus op zijn laatst in 2006 weer vrij.

hij kan om "juridische redenen" geen TBS krijgen omdat hij psychiatrisch onderzoek geweigerd heeft.

Hij pakt ze steeds jonger :
~~leeftijd in Duitsland onbekend
~~in nederland 22jaar
~~Woensel 13 jaar
~~Breda 9 jaar

Profiling leert o.a.dat psychopaten en sociopaten een steeds grotere sterkere kick nodig hebben.

gevolg zou dus nu kunnen zijn dat Jacobs overgaat tot meisjes van 6 , of jonger.

Ik blijf er bij dat hij zo snel mogelijk DEAUD moet.
punt uit.

krulstêt | 22-09-06 | 12:23

Weer zo´n kleuterneuqende *kuthollander*, wordt er een beetje moe(deloos) van. Tief anders ff gauw op naar Denemarken, kunnen jullie je zieke gewoontes botvieren op je favoriet varkentje, gewillig lammetje of brute hengst: www.aftenposten.no/english/local/artic...

Stelletje geiteneukers.

LaCoHoKi | 22-09-06 | 12:21

nick_with_a_dick 22-09-06 @ 12:09

Stomme zak. Ook al worden kinderen in hun oren of neus geneukt, het blijft verkrachting. Het maakt geen zak uit waar je hem insteekt. Als de andere partij dat niet wil of niet de positie heeft om het tegen te gaan is dat gewoon verkrachting. En donder aub op naar Afrika...

de bier | 22-09-06 | 12:18

nick_with_a_dick 22-09-06 @ 12:09

Misschien moet je jezelf eens laten onderzoeken,ik weet zeker dat er een steek bij je los zit (waarschijnlijk meerdere)

Salvatore Riina | 22-09-06 | 12:15

Ben je nog niet deaud?

Albert Einstein | 22-09-06 | 12:10

@Deadkennedy 22-09-06 @ 12:03
"En zeker het verschil maken tussen jongens en meisjes vind ik toch wel erg getuigen van een zieke geest."

Als je leest wat ik zeg: Ik wil een onderscheid maken tussen homoseksueel kindermisbruik en 'normaal' kindermisbruik. Daarnaast vind ik dat sodomie met kinderen altijd ernstig bestraft moet worden. DUS : ook mannen die kleine meisjes in hun kont neuqen moeten DEAUD !
Ben je het wel mee eens toch ?

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 12:09

@nick:
heb je al bij de PNVD ingeschreven?

broomstick | 22-09-06 | 12:08

@nick with a dick:
omdat ik me voorlopig prima kan vinden in de normen en waarden van Nederland. Jij zo te zien niet.... Mijn eenvoudige redenering nu: als het je niet aanstaat: opzouten.
dus dag dicky.

mvg | 22-09-06 | 12:08

Voor alle duidelijkheid, als de persoon niet meewerkt met een psychiatrish onderzoek t.b.v. TBS dan kan volgens de wet ook geen TBS volgen omdat er doodgewoon geen (positief of negatief) rapport is.... Kan de rechter dan ook geen TBS opleggen.
Acht jaar krijgen is mooi maar zoals het voorschrijft kan de persoon dan na 1/3 van de straf uitgezeten te hebben in 'goed gedrag' weer gewoon naar 'huis'.
Levenslang is in Nederland ook ècht levenslang MAAR.... naar ik meen na ca. 18 jaar kan de persoon een verzoek in dienen om vrijgelaten te worden....

RonZo | 22-09-06 | 12:08

@xixulon:
ik neem het woord "beschaafd" niet graag in de mond, ik hou niet van paternalisme. vandaar het gebruik van "andere normen en waarden", daarmee ieder waardeoordeel in de midden latende. ;)

mvg | 22-09-06 | 12:07

@scc
Denk dat iemand een rekenfoutje heeft gemaakt: ipv. 1/3 aftrek hebben ze er 1/3 celstraf van gemaakt (8/3 + 2003 = ..)

broomstick | 22-09-06 | 12:07

Hmmzzz, vreemd bij dit soort topics zit er altijd wel een mongool bij die dit soort uitspraken doet zoals "nick_with_a_dick 22-09-06 @ 11:50"
Het lijkt er op dat men het topic "levendig" wil houden.

Salvatore Riina | 22-09-06 | 12:06

@blikjegrolsch 22-09-06 @ 11:58
Ik ben blij dat er nog meer mensen zijn met fatsoenlijke normen en waarden.

@mvg 22-09-06 @ 11:58
"Daarnaast vergeet je voor het gemak dat deze Jacobs kinderen tegen hun zin in heeft genomen."
Van mij mag deze gast ook opgeknoopt worden.
En waarom flikker je zelf niet op naar een ander land ?

@de bier 22-09-06 @ 12:00
Ga lekker zelf deaud. Ik heb niks in Thailand te zoeken, vind dat kotsmisselijk smerig.

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 12:06

Gewoon op de verkiezingslijst van de PNVD kijken waar hij uit hangt!

broomstick | 22-09-06 | 12:04

www2.telegraaf.nl/binnenland/50374441/...

Hier staat dat hij in 2003 veroordeeld was tot 8 jaar cel. Hoe kan die dan nu al brij rondlopen? Zelfs na de gebruikelijke 1/3 aftrek klopt het nog steeds niet dat die al vrij rondloopt. En hoe kan het trouwens dat iemand die al 7 keer gepakt is voor hetzelfde misdrijf bv.nog steeds geen TBS voor onbepaalde tijd heeft gekregen? Er is iets grondigs mis met de Nederlandse rechtstaat.

scc | 22-09-06 | 12:04

nick_with_a_dick 22-09-06 @ 11:50

Ik hoop dat je een grapje maakt. Anders ben je niet echt op je plek in Nederland en moet je eens eventjes heel hard gaan nadenken over wat je hier aan het verkondigen bent. Wij hebben tenslotte nix met die landen waar dit soort zieke praktijken werkelijkheid zijn. En zeker het verschil maken tussen jongens en meisjes vind ik toch wel erg getuigen van een zieke geest.
Als ik die gozer tegenkom probeer ik alle trucjes die ik op de dump van die barfight freefighter heb gezien ff op hem uit.

Deadkennedy | 22-09-06 | 12:03

mvg 22-09-06 @ 11:58
Zeg je verkeerd. De juiste woorden waren geweest: "Je vergeet dat we hier *beschaafd* zijn."

Xixulon Gralgrathor | 22-09-06 | 12:01

Koning Koel 22-09-06 @ 11:54
Per jaar worden er zo'n 50000 verloven verstrekt aan TBS'ers. Al je ff opzoekt hoeveel tbs plaatsen er zijn in Nederland, dan weet je dat die gasten vaker op stap zijn dan vastzitten.

Karel kwakbol | 22-09-06 | 12:00

nick_with_a_dick 22-09-06 @ 11:50

Dus meisjes die gedwongen worden om te trouwen en in de huwelijksnacht gesloopt worden, is geen verkrachting?
Zoals Albert Einstein 22-09-06 @ 11:55 zegt: Ga Eens Deaud!!!
Je zult dit jaar ook wel weer lekker op "vakantie" gaan naar Thailand zeker?

de bier | 22-09-06 | 12:00

@nick with a dick:
Je vergeet dat de normen en waarden in Nederland anders liggen dan in (pak em beet) Afrika. Daarnaast vergeet je voor het gemak dat deze Jacobs kinderen tegen hun zin in heeft genomen.
Als jij jezelf wilt uithuwelijken aan een 9/10/11-jaar oud meisje: prima, het zal mij aan m'n reet oxideren, maar doe dat dan in een land waar ze dat accepteren en niet in nederland en val mij er niet mee lastig.
maw; flikker op naar een ander land!

mvg | 22-09-06 | 11:58

Ik ben het eigenlijk wel met nick_with_dick eens. Het is behoorlijk onzedelijk om zomaar seks voor het huwelijk te hebben.

blikjegrolsch | 22-09-06 | 11:58

@nick_with_a_dick 22-09-06 @ 11:50
Sterf pedo sterf!!

Eulie boer | 22-09-06 | 11:58

Waar kan ik mijn donaties voor dit figuur doen?
Wil graag mijn auto doneren, en dan vooral de bumper en motorkap.

Remko | 22-09-06 | 11:56

@ nick_with_a_dick 22-09-06 @ 11:50

Jij bent dus absoluut een grote Mongo en wat mij betreft mogen ze je om deze onzinnige vrijheids van mening uiting hier bannen. Denk dat niemand op dit soort walgelijke hersenpoep zit te wachten.

Heb het volgens mij nog nooit getypt op GS, maar uh,....

GA EENS DEAUD...!

Albert Einstein | 22-09-06 | 11:55

ojaaaaa daar gaan we weer, telegraf die het niet doet in netscape, ze kunnen ook werkelijk niks.

LifeCatcher | 22-09-06 | 11:54

Is d'r niet een website waarop ik kan bijhouden wie door wie wordt veroordeeld, hoe lang ie vastzit, wanneer ie voor het eerst op proefverlof mag en wanneer ie - na aftrek en goed gedrag daadwerkelijk - vrijkomt? Kunnen de stand van zaken rondom bijvoorbeeld Volkert goed bijhouden en kunnen we - als zo iemand na twee jaar op proefverlof mag - de rechtvaardige rechter daarop eens aanspreken.

Koning Koel | 22-09-06 | 11:54

Ik zeg: Neqschot! Over en sluiten.

Comrade Enver Hoxha | 22-09-06 | 11:52

Ik hoop voor hem dat de pliessie hem eerder heeft dan ik!!

milfie seis | 22-09-06 | 11:51

-weggejorist-

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 11:50

Deze baardloze aap is vast erelid van de pedopartij. Wie kan nu zoveel kleuters neuqen en vrij rondlopen. Sharia zeg ik u

Pigha Lal | 22-09-06 | 11:49

Sick fuck! Op de slaapkamer van het slachtoffertje, naast de kamer waar de ouders lagen te slapen... Dan slaap je de eerste 10 jaar ff niet zonder lichtje aan.

soy | 22-09-06 | 11:48

Die man mogen ze best pijn doen, heel veel pijn.

Op welke positie staat hij trouwens op de kieslijst van de PNVD?

watkijkikoptv | 22-09-06 | 11:44

Ik tel even: in 2003 tot 8 jaar veroordeeld: 2003+8=2011... Wat doet hij in 2006 dan alweer buiten...

gringo ricardo | 22-09-06 | 11:42

nick_with_a_dick 22-09-06 @ 11:28

Ze moeten gewoon DEAUD! en of je nou Piet of mo heet als je dit kan is er duidelijk iets helemaal verkeerd met je hersenfuncties en ben je nooit in staat tot een bijdrage aan de samenleving.

Deadkennedy | 22-09-06 | 11:42

sterffffff, l*l, sterffffff!!!
<p>&nbsp;</p>
Dit is toch ech nie normaal.

Coot | 22-09-06 | 11:42

M'n dubbelloops ligt niet in m'n huis, maar gelukkig heb ik deze onder mijn kussen liggen
image.blog-24.com/7710.jpg

Henkiemaardannietgek | 22-09-06 | 11:41

7 fucking keer veroordeeld. waarom geen 30 keer? dertig kinderlevens verwoest!
En dan wel jankend de kamer verlaten vanwege een paar gebraden asielzoekers. wat een dom kutland is het toch

joelende boer | 22-09-06 | 11:40

@Albert Einstein 22-09-06 @ 11:37
Ik heb er bezwaar tegen dat hij deze meisjes neuqt zonder eerst te trouwen.
In sommige culturen is het heel normaal voor een oudere man om 9 jarige meisjes te neuqen.

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 11:39

@JudgeJuly 22-09-06 @ 11:32
Dhr. Jacobs lijkt mij een keurige CDA-stemmert.

Jelle | 22-09-06 | 11:39

Als jullie de sharia hadden geintroduceerd dan hadden we zaken kunnen doen. Hij mag dan namelijk maar 4 vrouwtjes hebben en geen 1 meer!

Pigha Lal | 22-09-06 | 11:39

Oefent de bewuste rechter nog steeds hetzelfde beroep uit?

Von | 22-09-06 | 11:37

-Edit: doe eens even bij het onderwerp blijven-

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 11:37

@ stem des volks 22-09-06 @ 11:16

Misschien dan:

"Wanted, deaud of deaud? Mag dat wel?"

Maar even serieus. Heb daar van de week dus over nagedacht, ik ken 'm dus en hij is altijd aardig tegen ons en familie geweest. Dat is het rare. Van één kant vind ik dat deze mensen een dusdanige schade aan de geesten van kinderen aanrichten dat ik eigenlijk denk dat je geen leven zou mogen hebben.

Maar de andere kant is dus dat ik als ik de beslissing moest maken over een doodstraf inzake Jackobs, ik het erg moeilijk zou krijgen. Als je dus zo iemand kent en je gaat het van de andere kant proberen te bekijken, dan voel je ineens dat zo iemand gewoon heeeeeeeeeeeel erg ziek is. En dat hij beter ontdaan kan worden van zijn mannelijkheid en verder rustig tussen een aantal muren kan blijven voor de rest van zijn leven. Voor wat het waard is...

Ben er pas later achter gekomen wat voor maf het dus is. Eigenlijk nooit meer over hem nagedacht totdat ik zijn foto op GS tegen kwam. Nu ik wat ouder ben begin ik tot in het diepste van het slechtste te zien wat het leven dus ook kan inhouden. En ondanks dat we er hier allemaal grappen over maken is het diep triest voor zijn slachtoffers. Hopen maar dat hij snel een politiemannetje tegen komt...

Albert Einstein | 22-09-06 | 11:37

Kapot maken die gozer! Levenslang in een donkere kerker laten wegrotten!

Spyrograaf | 22-09-06 | 11:35

@stem des volks:
Dit is helemaal geen eigenrichting. dit zijn letters op een scherm. irl heb ik geen enkele intentie om deze man te stenigen. (alhoewel: ik zou mezelf ook niet in een positie willen plaatsen dat ik die mogelijkheid wel had).

mvg | 22-09-06 | 11:35

Laat hem maar gooien,Wilson doet de deur wel voor hem open.

Salvatore Riina | 22-09-06 | 11:32

In 2003 werd er tegen Geoffrey Jacobs tien jaar celstraf en TBS geëist wegens het verkrachten van twee meisjes in Eindhoven als 'De Steenjesgooier van Woensel'. www.google.nl/search?hl=nl&q=steen... Maar in 2006 liep hij dus al weer vrij rond en vergreep hij zich aan een ander kind. Logisch toch?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-09-06 | 11:32

Ik vind Jacobs een hele goede publiciteitsstunt van Marth en de zijnen.

JudgeJuly | 22-09-06 | 11:32

@woensdag, dat vroeg ik me dus ook af. Hoe is dat nou toch mogelijk, 7 keer al veroordeeld en binnen 3 jaar looptie weer los. Ik beschouw mezelf als vredelievend, maar bij zulke berichten voel ik toch een soort oerwoede naar boven borrelen. Hoezo geen vertrouwen meer in justitie en andere waakhonden van ons landje?

Lizz | 22-09-06 | 11:30

-weggejorist-

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 11:28

Ik weet nog wel een paar ruige finse schandknaapjes kunnen ze hem daarna lekker stenigen.

zwerfkat | 22-09-06 | 11:27

Komt die baksteen!!!!! Doe eens blijven staan en dan raak ik je lekker midden op je schedel!

clog_chick | 22-09-06 | 11:27

Van deze gast moet zijn hele zaakie eraf . en elke dag door de ouders van de slachtoffertjes laten bezoeken. Die hebben vast een paar martelwensen die ze graag in praktijk willen brengen op deze vuile vieze pedau. Pedaux moeten eigenlijk allemaal DEAUD!!

Deadkennedy | 22-09-06 | 11:26

"... anders maak ik je ouders af."

Ik mag hopen dat mijn kinderen me die uitdaging gunnen (en vertrouwen in mij hebben).

Der Lehrer | 22-09-06 | 11:25

Ik had vannacht wel last van iemand die kinderen tegen mijn raam gooide, maar geen steentjes. Wat moet ik nu doen?

Teen | 22-09-06 | 11:25

Maar wat neuqt deze Geoffrey allemaal ?
Voorlopig weten we dat ie een meisje van 9 heeft geneuqt.

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 11:25

Die Rechter die hem geen TBS gaf mogen we ook preventief ruimen van mij....

Tomahawk33 | 22-09-06 | 11:24

@fuckje 22-09-06 @ 11:21
Donner aftreden ? Heeft ie jouw soms geneuqt toen je klein was ?

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 11:24

Wel goed in zijn kruis dan.
Raak je een ader is hij nog te snel deaud.

Martok | 22-09-06 | 11:23

@simon says 11:06

Alsof TBS helpt, dan mag meneer al gauw op proefverlof, en wordt kort daarna "genezen" verklaart door de heren experts.

gewoon een spuitje geven en opruimen.

drijflijk | 22-09-06 | 11:23

Voor Donnert vind ik dit beleid een reden om af te treden.

fuckje | 22-09-06 | 11:21

Jahoor, die stomen we natuurlijk zo weer klaar voor terugkeer in de maatschappij, ZEVEN (7) keer veroordeeld. Deze gozer moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien.

KaiserSoza | 22-09-06 | 11:20

Na het gooien van steentjes: "Zet jij eens heel gauw je wireless open zodat ik vanuit mijn busje je geile plaatjes kan zien, anders maak ik je ouders af...."

hekkesluiter | 22-09-06 | 11:20

Ik las ergens dat hij in 2003 tot acht jaar cel was veroordeeld. Zelfs met het halfbakken regime hier zou hij dat nog vast moeten zitten? Hoe de neuk kan hij dan vrij rondlopen? Eigen rechter spelen mag niet - nee, we moeten ons zeker tevreden stellen met deze gang van zaken? Donder toch op.

woensdaggehaktdag | 22-09-06 | 11:19

in een put met zuur erover!

kolonel klootoog | 22-09-06 | 11:19

Deze gast is wel de klassieke kinderverkrachter !
Ik was al bang dat ze allemaal in de politiek zaten, blijkt dat er toch ook nog een paar 'normaal' zijn gebleven.
Wat verkracht hij zoal ? Kinderen van alle leeftijden ? En alleen meisjes of is ie ook een anaal ridder ?

nick_with_a_dick | 22-09-06 | 11:18

-weggejorist-

krulstêt | 22-09-06 | 11:17

Voor het geval dat het op een burgerarrest uitkomt, is het publiceren van een ‘geenstijl castratie stappenplan’ niet misplaatst.

Pepp1 | 22-09-06 | 11:17

Deaud aan die kleautzak!

Aldi informeert | 22-09-06 | 11:17

@ Albert Einstein 22-09-06 @ 11:04

Pfff. Het wordt écht hoog tijd dat de politie minder dom wordt. Anders werven! Want dit soort nagepraat 'dit is eigen rechter spelen' oef, daar word ik toch zo moe van.

stem des volks | 22-09-06 | 11:16

Wat moet je met dit soort lui? Doodstraf dan maar? Mwah - vind ik nou ook wel weer eng. Maar ja, opsluiten is ook zinloos en duur. Dan toch maar dood - hopen op reincarnatie en opnieuw proberen.

stem des volks | 22-09-06 | 11:14

@Hellsmurfje:
Nee, eerst op zijn kruis, anders is ie te snel deaud

miss.demeanor | 22-09-06 | 11:12

addendum@felix:
of moet ik zeggen de weggegooide onschuld?

mvg | 22-09-06 | 11:10

De trein is zo gek nog niet

Jan Passant | 22-09-06 | 11:08

@felix:
de stenen zijn wit als onschuld. ze verkleuren naar rood als symbool van de door hem weggenomen onschuld. soms moet je symboliek waarderen.

mvg | 22-09-06 | 11:08

"aarzel dan niet en trek uw dubbelloops hagelgeweer. Gewoon richten op het kruis... "
Hier ben ik het volledig mee eens, alleen mag je ook wel richten op zijn hoofd.

Hellsmurfje | 22-09-06 | 11:07

ga es deaud laffe kinderneuqert

zwarte schaap | 22-09-06 | 11:06

TBS was niet nodig... tssss

Simon Says | 22-09-06 | 11:06

@ mvg

Dat steriele wit vloekt wel erg met rood.

Felix Laband | 22-09-06 | 11:05

Ik durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch: mag deze persoon een nekschot ontvangen? Ja? Mooi.

juulke | 22-09-06 | 11:05

@mvg Eens, deze wannabemens mag best een pijnlijke dood sterven

OpenDeur | 22-09-06 | 11:04

"Jacobs is deze week niet alleen in Breda gezien, maar ook in Bergen op Zoom, onder meer op het Piusplein. Een omwonende heeft als reactie veertig flyers gedrukt met Jacobs’ foto en de tekst ‘Wanted, dead or dead’ en wacht op juridisch advies over de verspreiding ervan.

De politie keurt flyer en tekst af. „Dat is een vorm van eigen rechter spelen“, zegt woordvoerder André van den Hul. "

Albert Einstein | 22-09-06 | 11:04

Live by the stone, die by the stone.

Dömper | 22-09-06 | 11:03

Hopelijk hebben ze hem snel te pakken, dan hebben we toch al gauw zo'n twee en een half jaar geen last meer van deze meneer. Daarvoor natuurlijk al proefverlof, want opgesloten zitten ies zielig

die hofstadtgruppe | 22-09-06 | 11:03

He, ik moet ook een beetje krachtig kunnen gooien Felix.

G-unite | 22-09-06 | 11:01

JACOBS kom gerust eens langs de korrel op mijn loop.

bad to the bone | 22-09-06 | 11:01

mag ik nog even zeggen dat ik kinderverkrachters echt het laagste van het laagste vind? dat ik voor deze mensen zelfs steniging een te lichte straf vind? en dit keer geen gezeur over: "je kent het dossier niet, dus moet je enige reserve betrachten bla bla" Natuurlijk. maar hier slaan bij mij de stoppen door.
deaud moet ie.

mvg | 22-09-06 | 11:01

'De rechtbank legde hem die tbs op maar het hof vond na hoger beroep een celstraf voldoende.'
Ow ow ow.. tja stel je voor dat ie zijn hele leven vastzit.... istochzielig???:S

Matisha | 22-09-06 | 11:00

7 x een kind en dan geen TBS krijgen.

Wat zou die opperrechter op zijn PCtje hebben staan?

Als íe maar niet bij de vuilniszakken zet.

Albert Einstein | 22-09-06 | 11:00

Hoe kan het toch dat dit soort mensen weer vrijkomen?

jimmy | 22-09-06 | 11:00

Ingraven tot z'n hoofd en met kiezelsteentjes doodgooien die gast.

Dada_ | 22-09-06 | 11:00

Wel godverdomme, das wel erg dichtbij.

Zal mijn zoon eens dit artikel laten lezen, eh zien. Die meneer ies stout, hele stoute meneer ies hij!

De StoorZenDer | 22-09-06 | 11:00

Ik hoop voor hem dat hij geen steentjes tegen mijn raam gooit.

Der Lehrer | 22-09-06 | 10:59

Goeie reden om vanaaf ff een stoeptegel door iemands raam te gooien

Berk | 22-09-06 | 10:58

hoor ik het daar steentjes regenen? huh? is de sharia toch ingevoerd?

mvg | 22-09-06 | 10:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken