
Verschil moet er zijn. Sommige mensen vieren vakantie aan een Costa of op een Grieks eiland, maar anderen pakken het sjieker aan. Neem Tariq Ramadan. De beste man heeft een
druk jaar achter de rug met veel gedoe rond zijn persoon. Dan heb je best een paar weken in een luxe resort op een tropisch eiland verdiend. Ramadan heeft voor Mauritius gekozen, zo blijkt uit
zijn reactie (pdf alert) op de nieuwste controverse. Een goede keus. Losse vliegtickets naar dit eilandje in de Indische Oceaan kosten tussen de 1.000 en 1.500 euro, en aangezien het gemiddelde hotel op Mauritius minstens vier sterren heeft, kost een week accommodatie ongeveer hetzelfde. Tel daar nog wat zak- en drinkgeld bij op, en je zit op zo'n 4.000 euro voor twee weken vakantie. Niet dat dat een probleem is voor Ramadan trouwens. Wie geld heeft, praat er niet over, en als je schnabbels hebt in Groot Brittannië, de VS, Nederland én Iran, dan kan bruin het wel trekken.
Reaguursels
InloggenGoed commentaar in de Azijnbode dit weekend:
extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/sho...
bekijketff | 15-08-09 | 22:44
'hij doet er geen donder voor'
Was het maar waar... Helaas doet hij juist erg zijn best om de Nederlandse samenleving naar de afgrond te helpen
Groot gelijk heeft ie!
hij kan daar wel vakantie vieren van het enorme salaris dat gemeente rotterdam hem schenkt , want hij doet er geen donder voor, pappen en nat houden pvda!!!!
me tante, oom en neefje zitten daar nu, m'n oom komt daar namelijk vandaan.. lijkt me echt superchill om daar te zitten.. ik zit hier vast in dit kleine kutlandje
Ik hoop dat Tariq zijn golfclubs heeft meegenomen want er is een fantastische golfbaan op Mauritius: Le Touessrok. Deze baan is gelegen op een *eigen* tropisch eiland. Je wordt dan ook door een bootje opgehaald en naar het clubhuis gebracht.
Een onvergetelijke evaring, Tariq, iets om te delen met je achterban in Europa of Iran
Western Muslims and the future of Islam.....
www.parool.nl/parool/nl/266/Religie-en...
Als Denise 60 lentes heeft, zijn we dan nog blij?
Ben ik even blij met mijn strakke C cupje...
Denise Milani!
Waaligator | 14-08-09 | 20:38
De parallellen tussen Nietzsche en Jezus zijn talrijk, maar naar mijn bescheiden mening moeten we erg oppassen om al te snel de bestaande categorieën te gebruiken om Nietzsche te plaatsen en te duiden. Dat is precies wat Ramadan met het grootste gemak doet, hem vanuit zijn eigen kader een plaatsje geven en hem daarmee als het ware afserveren.
De hoofdthema's van Nietzsche's project zijn de hoofdthema's van het Christendom en, naar mijn stellige overtuiging, de hoofdthema's van de Islam, en als er iets actueel wordt de komende tijd dan is het wel datgene wat Nietzsche op zijn manier overhoop heeft gehaald en waar we nog maar nét aan begonnen zijn.
"Before God, and before their own consciousness, all people must take charge of themselves, knowing that The Only One is expecting them to know Him, to liberate themselves from all objects of adoration and idols (tawhid al-uluhiyya) that would not be He, and to recognize Him, intimately. To accomplish this, He has implanted, with the first spark, "the need of Him" and for "signs" of His presence. It is for humankind to learn to resd these signs and to try to satisfy this need: such is the first dimension of human responsibility. In this perspective, the most serious deficiency in a free and responsible being is not moral error as such, but prideto suffocate the "need of Him" and to think that one's intellect alone can know and read the universe."
"There can be no Sharia without a corpus of fundamental principles that set, beyond the contingencies of time, a point of reference for faithfulness to the divine will. This corpus of principles, as we have seen, is a fundamental given of the Islamic univese of reference, which asserts, in the midst of postmodernism. that all is not relative, that indeed there does exist a universal, for it is a God, and only God, who has revealed timeless principles, which, while not preventing reason from being active and creative, protect it from getting bogged down in the contradictions and incoherences of the absolute relativity of everything."
Tariq Ramadan: "Western Muslims and the future of Islam"
Nou, dat is in een notendop alles wat Nietzsche in het Christendom heeft ontmanteld en gepoogd om onschadelijk te maken. We hebben God nodig, zegt Ramadan, we kunnen en mogen Hem niet ontkennen. Die God geeft ons de Universele Principes volgens welke wij het goede van het kwade kunnen scheiden en niet ten onder gaan aan onze twijfel. Het kwalijke postodernisme dient door de Universele Islam overwonnen te worden.
Nietzsche kende zijn vijanden. Hier, in één pennenstreek, een rake omschrijving van het type Ramadan:
"Die Guten mússen Den kreuzigen, der sich seine eigne Tugend erfindet! Das ist die Wahrheit!
(...) Den Schaffenden hassen sie am meisten: denn, der Tafeln bricht und alte Werthe, den Brecher - den heissen sie Verbrecher. Die Guten nämlich - die können nicht schaffen: die sind immer der Anfang vom Ende: - - Sie kreuzigen Den der neue Werthe auf neue Tafeln schreibt, sie opfern sich die Zukunft, - sie kreuzigen alle Menschen-Zukunft! Die Guten - die waren immer der Anfang vom Ende. - "
Friedrich Nietzsche: "Also sprach Zarathustra (III).
Die tieten blijven boeien
Anja Meulenbelt geilt op Ramadan.
Gelukkig zijn er ook mensen die er wel door heen prikken.
www.nrc.nl/opinie/article2329083.ece/R...
omdat die gefotoshopt is!
Waarom is die pica niet aankliktbaar ???
-1
Zooh, de heer(sic) Ramadan is een zelfkweller.
Tja, een psychische afwijking loop je makkelijk als Islamist.
Ave, Evocatus
Rotterdam,je zal er toch wonen. Een stel wereldvreemde pvda-sukkels staat achter deze sluwe zakkenvuller.Wat een verstand. En maar strooien met overheidsgeld.De man speelt het overigens meesterlijk. Tip voor de Rotterdammers: blijf vooral op de pvda stemmen!! Ik vind het onbegrijpelijk
dat een gemeentebestuur zich zo in de maling laat nemen.
Elke boerelul ziet in dat dit weggegooid geld is.
Het zou trouwens wel een mooi signaal richting de Iraanse bevolking zijn als Ramadan afgezet wordt en Kader Abdollah zijn leerstoel inneemt. Een echte bruggenbouwer, zelfs Brusselmans (de echte) viel in katzwijm voor hem (Of hij dacht, laat die mafkees maar lullen. Hoe dan ook, het zou een flinke verbetering zijn).
Wat een uiers.
uhmm.. waar gaat de rest van dit verhaal eigenlijk over?
Waaligator | 14-08-09 | 22:02
Mocht je dit toch nog lezen: de 'messias', de Uebermensch groeit uit de mens. Hij is geen Christus die uit het niets verschijnt, geen persoon die eens op aarde zal nederdalen vanuit de hemel en boven ons allen staat, in die zin is hij niet extern. Hij is het gevolg van ontelbare generaties, en Nietzsche is een tussenpersoon in die schakel. Hij draagt letterlijk de genen van die toekomstige messias (die geen 1 persoon is, maar een nieuw soort mensheid) in zich. Net als jij en ik trouwens en alle andere reaguurders, al was de godheid in Nietzsche iets sterker ontwikkeld.
We kunnen Nietsche en Jezus er bij halen, maar wat iig staat is het verschil tussen Jezus en Mohammed. De eerste was liefdevol als mens op aarde en werd bruut gemarteld en vermoord, diens bloed werd vergoten. De tweede was een pedo, en rancuneus en heeft veel bloed vergoten. Voor mij is de keus evident.
Aangezien moslims Mohammed volgen, kan ik enkel voor mensen als ramadan op mijn hoede zijn.
harry pikkel | 14-08-09 | 21:32
Harry, ik ben te moe om hiermee door te gaan na een fietstocht van 6 uren. Neem het me maar niet kwalijk dat ik er voor vandaag de brui aan geef. Hartelijk dank voor de conversatie en tot genoegen.
De Waali.
harry pikkel | 14-08-09 | 21:32
Harry, vlak voor de beruchte passage waarover ik het eerder had, staat dit: "Want een visioen was het en een vooruitzien: - wat (cursief) heb ik toen gezien? En wie (cursief) heb ik toen in gelijkenis gezien? En wie (cursief) is die eenmaal komen moet? Wie (cursief) is de herder... ? Wie (cursief) is de mens...? De herder echter beet... enz"
Die Uebermensch is bijgevolg een soort messias en de hele verwachting die uit de passus spreekt is een messiaanse: "wie (cursief) is die eenmaal komen moet." Z. of N. is het niet. Z of N. verwachten dus een andere, die, de slangekop afbijtend, de Uebermensch wordt.
Waaligator | 14-08-09 | 21:04
De herder is een personage dat een innerlijke voorstelling uitbeeldt. Het is immers een visioen. Zie ook het woord 'zag' drie bladzijden daarvoor, dat niet voor niks cursief gedrukt is.
Misschien zag Nietzsche het evangelie ook op die manier, vandaar wellicht zijn voorliefde voor Christus, in wie hij een soul mate herkende: ze gingen dezelfde weg, maar kwamen op een tegenovergestelde conclusie uit.
islam eiland het sterft er van de hoeren
WTF? Wie is die gozert?
harry pikkel | 14-08-09 | 20:47
Misschien. De Dionysische mens (lachen) gecombineerd met de herderlijke goedheid en caesarische voornaamheid = Uebermensch. Niettemin toch wel erg onder de indruk van Christus, die Nietzsche. Maar ik blijf wel met het probleem zitten dat Zarathustra ( =Nietzsche) niet dezelfde is als de jonge herder. Voor Z. is die herder "uitwendig".
weblogs3.nrc.nl/ellian/2009/04/11/tari...
Waaligator | 14-08-09 | 20:38
Een verlangen naar de inwendige messias, geen externe. Trouwens, nou ik dat citaat zo zie, het lijkt wel of hij een dmt-ervaring gehad heeft.
Schoorsteenveger | 14-08-09 | 19:52
1. Als je als wiskundige (Pascal) het begrip oneindig als evident introduceert, wordt het erg moeilijk om die oneindigheid te ontkennen in de dagelijkse beleving.
2. Nietzsche: Zarathustra, dl III, "Van visioen en raadsel" . De jonge herder bijt de kop van de slang af die hem in de keel is gekropen en dan dit: "Niet meer herder, niet meer mens, - een herborene, een omstraalde, welke lachte.. enz."
Is dit messiasverlangen?
Schoorsteenveger | 14-08-09 | 19:52
Misschien onderschat ik de kracht van indoctrinatie en de aantrekkingskracht van een absolute waarheid. Wat ik wel zeker weet: het is onmogelijk om welke collectivistische leer dan ook met Nietzsche te verbinden. Dat driedubbele wantrouwen lijkt me dan ook volledig op zijn plaats.
harry pikkel | 14-08-09 | 19:35
Ik heb geleerd om elke gelovige die Nietzsche aanhaalt driedubbel te wantrouwen. Er zijn méér pogingen door religieuzen gedaan om hem voor hun karretje te spannen dan door nazi's.
Misschien heb je gelijk en is Ramadan diep in zijn hart een heiden, maar ik ben er niet zo zeker van. Nietzsche's grootste teleurstelling gold geestverwanten zoals Pascal, lieden die slim genoeg moesten zijn om de verleidingen van een geloof in het Absolute te doorzien, die uiteindelijk tóch bleken te vallen voor het geloof.
Revolución | 14-08-09 | 19:30
We zijn weer helemaal bij!
[Off Topic]
Waarom staan er allemaal van die komkommer topics op GS terwijl ik niets zie over de nieuwe Turbo www.porsche.com/microsite/911turbo/net... ?
[/Off Topic]
Schoorsteenveger | 14-08-09 | 19:05
Dan heeft hij Nietzsche inderdaad niet willen begrijpen, want het is juist de bedoeling dat de afwezigheid van religie tot negativiteit en geestelijke crisis leidt. Waarna we door het afbreken van de oude waarden weer kind worden en ontvankelijk zijn voor het opbouwen van nieuwe waarden, vanuit de creativiteit van de mens zelf. Wat Ramadan en Bodar feitelijk zeggen, als ik van uw beschrijving uitga, is dat mensen zichzelf opzettelijk in de maling moeten nemen. Misschien is er geen God, maar we moeten toch maar doen alsof, want het alternatief is nog veel erger.
Overigens denk ik dat Ramadan zo'n slinkse figuur is dat hij zelf niet eens in Allah gelooft. Daar is hij te intelligent voor. De islam is voor hem niets meer of minder dan een machtsmiddel. Maar ik kan er naast zitten; het is moeilijk om je in te leven in dergelijke figuren.
Dame heet Denise Milani:
people.famouswhy.com/denise_milani/
Hier nog wat inkijk:
www.askmen.com/women/galleries/model/d...
not amused | 14-08-09 | 18:37
Je hebt 'm door. De Universele Waarden, zoals geopenbaard door de Verhevene, gaan boven alles, overstijgen alles, omvatten alles en zijn de paraplu waaronder de particuliere waardensystemen, inclusief het westerse waardensysteem, al dan niet hun plaats krijgen.
De boodschap naar de moslim is dat Sharia aan alle waardensystemen voorafgaat, dat dus de godsvruchtige moslim de goede weg bewandelt en een voorbeeld is, een rolmodel voor iedereen, inclusief de niet-moslim, dat het westerse verlichtingsdenken een aberratie is, etcetera.
Wat zijn kennis van Nietzsche betreft weet ik het niet zo zeker. Hij pronkt er graag mee dat hij filosofie heeft gestudeerd en een 'thisis' over Nietzsche heeft geschreven, maar die thesis is nergens terug te vinden. Hij gebruikt Nietzsche om te illustreren dat het afwijzen van God tot wanhoop leidt, tot waanzin, tot negativiteit, tot geestelijke crisis, iets wat Antoine Bodar ook wel eens geprobeerd heeft. Nietzsche's project hanteren om te bewijzen of op z'n minst onderbouwen dat religie onontkoombaar is en God zich nooit laat ontkennen is een vaak gebruikte truuk die ook Ramadan beheerst. Een paar goed gerichte citaten en je wekt al gauw de indruk 'beyond' Nietzsche te zijn en horizonten te hebben aanschouwd die wij, arme twijgfelende relativistische nihilistische postmodernisten, nog niet hebben mogen ontwaren. Bhagwan kon dat ook goed, suggereren dat hij alles beter snapte dan wij, dolenden.
Maar pas op, hij speelt het sli. Die zogenaamde Universele Waarden worden nergens echt geconcretiseerd. Hij houdt alle voordeurtjes en vooral achterdeurtjes open en is erg snel met misstanden in de moslimwereld af te serveren als niwt voortkomend uit de 'ware Islam'. Die Sharia is een sprookje dat elke keer wordt aangepast en omgebogen al naar gelang de wensen en verlangens van zijn toehoorders.
Hier nog een leuke:
agora.blogsome.com/2006/03/19/tariq-ra...
Ondertussen gaat de Islamisatie gewoon door.
Hij is wel integratie adviseur. dat wel natuurlijk
Hahaha wat een onzin... integratie adviseur.... natuurlijk dik betaald voor zo een moeilijke taak. lekker bla,bla en verzinnen van wazige 'projecten'
met onze belastingcenten, nog meer Islam-ellende binnenhalen
@Amalia Wasserstruyk | 14-08-09 | 18:11
met dank aan Schoorsteenveger!
(..)Met name wat hij zegt over Sharia spant de kroon. Dat moet je ook weer een paar keer lezen voor je het snapt.
"So it's not a closed system conflicting, it's a set of principles being inclusive with everything which is right in the world, produced by anyone Muslim, non-Muslim, atheist, agnostic, Christian, Buddhist, it's right, you can integrate this within the way towards faithfulness."
Hij suggereert hier dat een moslim automatisch de wetten van de samenleving waarin hij is opgenomen zal accepteren en als zijn Sharia zal beschouwen.
De Sharia in brede betekenis is 'inclusive', en neemt plaatselijke wetten, paatselijke moraal in zich op, als het maar 'right' is. Wat hij niet zegt is dat die brede Sharia onvoorwaardelijk alle wetten en alle moraal zal accepteren, en hier zit 'm natuurlijk de crux. Zijn Sharia, die hier als uiterst flexibel wordt gepresenteerd, heeft eigen universele principes die a priori bepalen wat als 'right' en wat als 'wrong' geldt. Als zijn Sharia enkel datgene accepteert wat binnen de eigen moraal reeds als goed wordt bestempeld, dan is die Sharia in het geheel niet flexibel en precies in lijn met wat wij eerder analyseerden, namelijk dat Ramadan onze wetten accepteert voor zover ze in lijn zijn met zijn geloof. Bullshit dus, maar wel op hoog niveau.
Overigens, in dit interview geeft hij er blijk van Nietzsche aardig goed gelezen te hebben. Dan weet hij waarschijnlijk precies in welke crisis het westen zich bevindt. Ik zou zijn dissertatie graag eens lezen.(..)
-
@ Mezelf
aiii, wel de link van All in plaatsen natuurlijk
www.holidaycheck.de/hotel-Reiseangebot...
2000 LM, 2 jaar geleden nog 1750
Hoezo Finanzkrise?
Ik ben verliefd! Wat een guzen.. laat die PDF maar even. Ik blijf maar kijken.
Wat een optelling van de kosten.....
2 jaar geleden geweest.
15 dagen All in op Le Preskil Beach Resort (4*)
Toendertijd vlucht+transfers+all in 1750 p.p.
Geweldige tijd gehad met 1ste klasse service daar, echt een aanrader!
Dat zijn de actuele aanbiedingen:
www.holidaycheck.de/hotel-Reiseangebot...
Dus dat valt wel weer mee!
Inhoudelijk sterke PDF reactie. Hij heeft gelijk natuurlijk. Als je geen belangrijke punten er tegen in kunt brengen dan maar een tegenreactie met andere punten. Sterk.
Tariq versus de mosselman:
'pour lui, la question n'est pas de savoir si l'islam est soluble dans la République
, mais si la République veut vraiment de ses muselmans'
Tjsa, biertje iemand?
www.iqrashop.com/Faut_il_faire_taire_T...
@Schoorsteenveger: Klopt je hebt het helemaal goed! Wanner mag ik een ritje?
Heee, bottehond is terug!
goede vakantie gehad?
't Is best dat meneer een bounty resort bezoekt, maar 't is niet zo best dat meneer moslim is en in de NL-se politiek zit.
Mooie plaats voor de jihad. Is ie het terrein aan het verkennen?
@ Schoorsteenveger | 14-08-09 | 14:45
(sticky fingers, maar dan net ff anders.)
www.iqrashop.com/product_images.php?i1...
@ Bottehond, schoorsteenveger, stoomloc ea:
Tariq . R.
3.05 tot 6.10
niet aan de straatstenen te slijten.
(wél aan de goegemeente raadsleden van de pevedeAAA natuurlijk!
www.iqrashop.com/index.php?cPath=107
De geestelijken in Iran bezitten miljarden, op banken in het Westen, zoals in Zwitserland.
tipo | 14-08-09 | 17:08
Zou het helpen? Ik vrees van niet.
Frans Timmermans heeft een paar jaar terug een zeer lovende column geschreven over Ramadan, bijna op het verliefde af. Ramadan was de verlosser die de problemen met de islamisering wel op zou lossen.
Toen Timmermans staatssecretaris werd of al daarvoor heeft hij die column weggemoffeld, gewoon, van het net gehaald.
Ondanks herhaalde verzoeken aan zijn departement om die column beschikbaar te maken om te lezen beweren die stakkers dat ze niet weten wat bedoeld wordt met de vraag en is die column hen onbekend.
Het zal het hoernalje allemaal worst zijn. Het niveau in Nederland van de journalistiek ligt anno 2009 bijna op het niveau van Mauritius.
Carel Brendel legt het nog eens uit aan de domme gansjes:
home.hetnet.nl/~c.brendel/Terreur.htm
Als die miep haar topje uitdoet, zouden ze dan wel of net niet op de grond hangen?
Wat een geweldige tieten heeft die griet!
bullshitverhaal!!! Ik verdien modaal en ga ook voor 4 ruggen op vakantie ieder jaar... lekker boeien dat een moslim in de politiek dit ook doet....
Zij zit bij de overnachting in het hotel inbegrepen?
Het is Denise1.
Het is mij niet bekend of er ook een Denise2 is, een Denise3, etc.
Lijkt me het type dat graag op een advocatenkantoor werkt waar ze geen handen schudden.
girls.sportsbybrooks.com/girls/index.p...
Dit zij serieuze jopen. Kunnen we de identiteit naar boven krijgen om een compliment uit te delen?
harry pikkel | 14-08-09 | 12:12
Ja, waar vind je nog nuance vandaag de dag....
Voordeel is dat bij alle gepolariseerden de aap uit de ideologische mouw komt gekropen en dat die aap dan een heel lelijk ding blijkt te zijn. Nadeel is dat figuren als Ramadan slim genoeg zijn om deze ontwikkelingen waar te nemen en maximaal te benutten.
Mooie dame
Schnabbels ?. hu, alleen van 010 vangt meneer al 4 ton.
Ik laat de PDF even voor wat het is. Ben duizelig... Wat 'n spul! ik dacht dat ik fors was...
What's up met die PDF alert? Zeker voor PC gebruikers die geen ingebouwde PDF viewer hebben en waar het 5 seconden duurt om een PDF'je te openen :D :D :D
Is dit moslima? Dan zeg ik Zonder hoofddoekje is beter!
Kijk de pica!!! Eerlijke, nonplastic, meloenen! Geil! Maar dit terzijde. Mauritius is een dubieus onder, terror financers, populair eiland. Via deze schurkenpeop wordt menig aanslag gefinancierd. Merkwaardig dat rammeldan hier naar toe gaat. Op zijn minst verdacht. Of hij gaat daar naar toe voor de haram amateur prosti's.
Kut zitten daar ook al van die moslimfundi's, overigens is Mauritius niet een of ander belastingparadijs, waar allerlei figuren hun zwarte geld naar toe sluizen en wordt dit land ook niet gebruikt om transacties met terroristen te verbloemen?
@ schoorsteenveger (schreef: "schoorsteenneger "0
oeioeiei:)))
Bedankt voor die link. En wat staat daar
"the ALLEGED massacre" etc etc
Maar om dat nou antisemitisch te noemen, neuh,.......
Maar daar zal onze Islamitische boeienkoning ook wel weer een uitweg uit verzinnen.....
Ik moest ook maar eens naar Mauritius. Maar eerst naar Madagascar, daar wilde ik zowiezo al eens naar toe, en die tropische eilanden begin ik een beetje beu te worden (hoewel Madagascar natuurlijk ook een tropisch eiland is, maar das anders he?)
diogenes van a. | 14-08-09 | 14:19
jaja, zo kennen we Tariq de goochelaar. We zullen hem niet kunnen betrappen op rechtstreekse kritiek op het regime, hoe genuanceerd ook. Dat zal hij nooit uit zijn strot krijgen. Maar toch, reken maar dat velen zijn woorden precies zo zullen begrijpen als hij wíl dat ze die begrijpen.
Is er dan niemand die zich afvraagd waarom de linker iets lager hangt dan de rechter?
Lijkt mij bewijs dat de tetten echt zijn.
Geil...
"I said, and I repeat here, that repression
against and killing of civilian people cannot be accepted and must be condemned."
Merk op dat hij niet zegt, "THE repression against" etc. Symbolisch is trouwens dat op de plaats waar THE had kunnen staan een extra spatie staat, alsof hij op die plaats heeft zitten editen; bij nader inzien toch maar heeft geschrapt om z'n baantje veilig te stellen.
En inderdaad "I [...] expect the Iran regime to respect this principle" betekent tevens: Ik ga er van uit dat Iran dit principe handhaaft (en dus de afgelopen periode ook feitelijk heeft gehandhaafd); immers, wanneer je ergens vanuit gaat, dan doe je dat op basis van je ervaringen in het verleden.
von sokkenstopfen | 14-08-09 | 13:58
Dat is een club die geheel volgens de regels politieke en bestuurlijke macht heeft opgebouwd door zich als politieke partij aan te melden en voldoende kiezers achter zich te krijgen. Het staat eenieder vrij om een politieke partij op te richten, en de vraag of dat vanuit religieuze overwegingen geschiedt doet niet ter zake.
Dat die club zelf zo hier en daar over de schreef dreigt te gaan door te suggereren dat ze niet in opdracht van de kiezers opereert maar rechtstreeks in opdracht van de Heere is een ander probleem. Dat die club zo mee en dan meent dat de eigen moraal eigenlijk een universele door God gegeven moraal is die voor iedereen moet gelden is eveneens een ander probleem.
Maar de Kerken die door de CU worden vertegenwoordigd hebben geen rechtsrteekse politieke macht meer.
@ nenny | 14-08-09 | 13:44
Waarbij we onder "links"dan wel het partijkader van de PvdA (en Groen Links) moeten verstaan.
@ CORTES 13:08
Eeh onbeleefde vraag misschien maar eeh
waar had je de vlucht auto voor nodig ?
@ Snut Nose | 14-08-09 | 14:00
Deze man is niet dom maar wel gevaarlijk.
Die PDF is voer voor het westen.
Op zich een mooie open transparante PDF.
Dus valt deze man niet zoveel te verwijten. Ik denk dat hij overtuigd is van zijn rechtschapenheid.
Hij zegt echter dat zijn standpunt is dat "repression against and killing of civilians cannot be accepted and must be condamned. I support transparant democratic proces and expect the Iran regime to respect this principle.
Kijk, dan heb je echt een klap van de molen gehad.
Tariq Ramadan, de grote Taqiyyah Huichelaar, gaat zich plat neuqen op Mauritius. Om alvast te oefenen als hij in het hiernamaals dagelijks 72 gewillige geile maagden moet bevredigen.
Verbras die tonnen maar lekker die je van Allah's hellevoer hebt gekregen, van die suffe Rotterdamse dhimmi's en kafir die in hun domheid denken dat je bruggen gaat bouwen. Zet 'm op, Tariq! Pomp je puddingbuks d'r in en zorg dat je hart, als je dat hebt, het niet begeeft.
3 maart 2010 gemeenteraadsverkiezingen... payback time !!!!!
@Je verzint het niet: Ik werk ook bij TMG. Maar dit mag je niet sluizen hoor...
Schoorsteenveger | 14-08-09 | 13:54
Wat doet een partij als de CU dan in onze regering?
@baba4oog | 14-08-09 | 13:08
What else is new...
Toch moet ik zeggen, aangaande hetgeen u schrijft dat sommige politici hierin excelleren en er zonder twijfel altijd mee wegkomen.
Zag gisteren de ongekroonde koning van de oppositie,
* (quote W.B) barf doet * meneertje Pechtold en durf toch wel te zeggen dat ik sympathieën heb voor de beste man.
Niet zozeer met wat hij zegt, maar de manier waarop. Oprechte kerel, als u het mij vraagt...
.
Misschien is dit een klein antwoord op uw vraag, uitstraling en 'aardige man/vrouw' zijn schijnbaar voor 'sommige' belangrijker dan inhoud en daadkracht.
Achtergrond Pica : www.capsoleil-maurice.com/images/stori...
Voorgrond Pica : images25.fotosik.pl/57/be4ba27a59f2c0e...
Adobe (r) Photoshop (r) indeed !!!
Je verzint het wel.
Proost in je eentje.
KneiterKnatterKnoter | 14-08-09 | 13:38
15 jaar geleden was ik al omgerekend dik 3000 euro kwijt voor 2 weken torremolinos in een duur hotel, dus zo duur is 4000 euro tegenwoordig niet.
Wat een Photoshop (r) tetten ...
* opent om het weekend te beginnen een fles champagne met twee vriendinnen *
Ja! HiResmans en dan canvassen, voor aan de muur..
nenny | 14-08-09 | 13:44
Scheiding van kerk en staat impliceert niet het volledig privatiseren van religieuze praktijken. Scheiding van kerk en staat betekent niet méér maar ook niet minder dan dat de kerk directe politieke en bestuurlijke macht ontzegd wordt.
Oh en wat te denken van Ehsan Jahmi?
Een reël probleem: aggressie tegen afvallige moslims.
En de hele PVDA laat hem vallen, is doof.
Jahmi valt zelf in het gat wat de PVDA heeft veroorzaakt en komt uit bij de enige persoon die in het gat is gesprongen: Geert Wilders. En op dat moment steekt de PVDA ook nog even een dolk in z´n rug. Ik ben geen Wilders sympathisant... maar wat moest hij dan???
.
De bedreigingen aan het adres van Jahmi hadden om het hardst bestreden moeten worden door de socialisten.
Afvalligheid is onacceptabel bij grote groepen moslims HIER IN NEDERLAND.
Dezelfde moslims die zo snel kunnen praten over discrminatie en oh zo vlug de vrijheid van godsdienst erbij halen maar "eventjes de boel expres niet snappen" dat je rug toekeren naar een religie OOK vrijheid van godsdienst is.
Die 2 maten... de democratie consumeren als het in je straatje past en onze wetgeving maar even niet goed interpreteren als het je niet zo goed uitkomt is al heel lang aan de gang en de PVDA was de politieke ingang in dat opzicht.
Bovenstaande foto in die resolutie kan echt niet. Waar is de hires versie?
Btw, wie weet er een bestemming waar de zee zo blauw is als op de bovenstaande pica, en waar je voor peanuts een jetski kunt huren?
100% natural
Wat een prachtig vakantie resort is dat zeg! Iemand een idee waar dit stukje strand op Mauritius ligt?
Moet ik ook aan de mosla om deze waanzinnige guzen te bewonderen? Wat een topfoto.
Petje af voor De Telegraaf. + 2.000.000,-
@ tipo | 14-08-09 | 12:36
Jawel, maar het gaat Groen Links natuurlijk met name om bruggen bouwen...
Zie: standpunten.groenlinks.nl/terrorisme
(Merkwaardig overigens dat ook de link naar dit standpunt van de standpuntenpagina van Groen Linksch is verschwunden. Mysterieus. Gisteren zag ik dat de link naar de Armeense Genocide ineens ins Blaue hinein was.)
Met name dit stukje is hilarisch: "Terrorisme moet krachtig bestreden worden. Dat lukt niet met geweld en met het afbreken van burgerrechten. In plaats van het onnodig zaaien van verdeeldheid, moeten er juist bruggen worden gebouwd tussen het Westen en de Islamitische wereld". Terrorism krachtig bestrijden met bruggen bouwen... d'oh. Uw toegenegen,
@ dawg | 14-08-09 | 13:19
hah, er hoeft maar 1 intellectuele fundamentalistische moslim ze naar de mond te praten en er staat een warm bad klaar. De PVDA is naief en in verraad van haar eigen grondbeginselen.
.
Scheiding van kerk en staat (Job Cohen geeft 1,4 miljoen subsidie uit voor de bouw van een moskee) vrijheid van meningsuiting (Cabaretiers durven geen grappen meer te maken over de islam) en emancipatie (de boerka moet kunnen, Ella Vogelaar)
.
Dat is de werkelijkheid waarin we nu leven en het is een hemelsbreed verschil met hoe de socialisten de rechtzinnige christenen hebben veroordeeld bij de revolutie tegen de macht van de kerk wat uiteindelijk de scheiding van kerk en staat opleverde.
.
Religie moet prive worden, dat is namelijk wat de scheiding van kerk en staat in moet houden.
In die zin is een religie wettelijk niks anders dan een hele grote voetbalclub.
VREEMD GENOEG, als ik morgen een voetbalclub start en in de regelmenten zet dat Homo´s een gruwel zijn dan heb ik een groot probleem... Deze tekst staat echter letterlijk in de Bijbel en in de Koran wat in feite OOK reglementen zijn. Of zouden Christenen en Moslims deze boekjes als fictie willen omschrijven i.p.v. een handboek voor het leven?
.
De voordeur hebben de socialisten de afgelopen eeuw weten te sluiten voor de kerk, maar via de achterdeur komt de Islam binnen en iedereen binnen de linkse kerk schikt een stukje op om plaats te maken.
Hoogverraad.
4000 valt toch wel mee voor een vakantie? of ligt dat aan mij?
Ramadan leer eens Nederland
Jammer voor jou he, Stockton...
Ik sluit me bij de meerderheid aan: Een megalomaan, narcistisch en wanstaltig stukje, geschreven in werkelijk erbarmelijk Engels!
@ ITEACHYOU | 14-08-09 | 13:11
heb ik anders beweerd ?
Die Anja M. is veel te interlektuweel voor ons.
"Nee die uitslag verbaast me niet".... Je hoort haar verzuchten: Wat een randdebielen op internet, bah.
@ nenny | 14-08-09 | 13:09
Hij zou in ieder geval niet de eerste religieuze schriftgeleerde zijn die zichzelf meer wereldse genoegens gunde dan z'n geloofsgenoten.
Afgezien daarvan. Ooit omschreef iemand Ramadan als een zich immer vervellende slang. Een woordengoochelaar die hier de dawa komt preachen. Als zodanig is ie eigenlijk zo doorzichtig als wat. 't Is gewoon een islamzendeling. Echt onbegrijpelijk en onaanvaardbaar zijn die Nederlandse bestuurders die zo iemand als bruggenbouwer zien.
@Willianus Wortelus | 14-08-09 | 12:34
Klopt, buiten het hotel is het er tegenwoordig een puinzooi en smerig. Mauritius was vroeger voor de Zuid-Afrikanen zowat de enigste vakantiebestemming waar ze toegelaten werden. Toen kon je er voor een habbekrats schitterende kashmir truien kopen omdat de kleding industrie daar gigantisch gesubsidieerd werd door de overheid daar. Maar het duiken en snorkelen is wel leuk daar.
ITEACHYOU | 14-08-09 | 13:06
Jawel hoor, naar het land waar zijn vader vandaan komt, permanent.
Over die schnabbels: Ramadan is persona non grata in de VS, net als in een rijtje andere landen.
@ Willianus Wortelus | 14-08-09 | 12:34
Waar heb je het over? Ik ben juist wel veel van mijn luxe resort afgeweest; vaak gewoon via het lokale openbaar vervoer. Heb me nergens onveilig gevoeld (bevalve dan een heel klein beetje op de markt van Port Luis). Vond de mensen er juist supervriendelijk en hulpvaardig (in vergelijking met andere exotische landen dan). Ben zelfs op de zaterdag naar de paardenraces geweest tussen de locals. Ook geen last gehad van rare wormpjes ofzo. Ik heb iig een top-vakantie gehad!
Stelling van vrijdag 14 augustus 2009
Tariq Ramadan moet worden ontslagen als integratieadviseur van Rotterdam
Eens 91%
Oneens 9%
Er is door 742 mensen gestemd.
www.stand.nl/
@baba4oog
Wat is het verschil met Wilders? Die doet precies hetzelfde....
Zo, is er van die foto een wallpaper versie? :D
dawg | 14-08-09 | 13:02
Naief, ik hoop dat het sarcasme was. :P
kut, wrong topic, excuus
@ Redaktie
Pag 30-31
Beetje slechte blur hoor....
Als je in-uitzoomt dan valt die blur gewoon weg.
Weggekraste woordje is Formatbeschrijving b.t.w.
@ Schoorsteenveger | 14-08-09 | 12:41
wat semantiek betreft zou ramadan een leerling van de doorsnee nederlandse politicus/ca kunnen zijn. er wordt door die lui per definitie gesproken en termen van "dat is onaanvaardbaar en daar moet nú een einde aan komen" zonder ook maar een hint te geven over HOE en WANNEER. het volk is appeased, het imago van de betreffende politicus/ca als standvaste vertegenwoordiger van het volk bevestigd en . . . er gebeurt 99 van de 100 keer werkelijk niets substantieels. het is me een raadsel waarom het electoraat zich dit alles vrijwel zonder uitzondering laat aanleunen.
@bottehond | 14-08-09 | 12:12
Eens. Max Westerman is geen fijne aanwinst voor BNR. Sander Simons, een verademing om naar te luisteren, heeft de zender verlaten, vanwege de dominante houding van Prem. Blij dat ik destijds geen "vriend van BNR" ben geworden.
O, dus omdat die mafkees haatpraatjes verkondigt mag hij niet op vakantie? MMM, logisch.
dat ie een lamzak is wisten we al, maar even na denken wie dat toch allemaal betaald?! Nou dat zijn die andere uitwassen van de maatschappij die het allemaal zo goed snappen en weten hoe ze bruggen moeten bouwen maar de uiteindelijke rekening bij de burger dwangmatig van zn rekening trekken.
ITEACHYOU | 14-08-09 | 12:58
Ik zie het lijstje.
Geef jij even aan welke mensen uit die lijst haatpraatjes verkopen ?
Laten we dit vakantieuitstapje van broeder Tarik eens positief duiden: de man is aan het seculariseren. Gaat gewoon lekker van bil op Mauritius onder het motto:
"liever nu met een chika op het strand, dan 72 maagden in het beloofde land".
Bij stand.nl komt Anja Meul over Ramadan spreken....
En er kan gestemd worden!
Tariq Ramadan heeft 100 gezichten, is sluw en praat iedereen naar de tong.
Maar hij valt door de mand, elke keer weer.
De enorme woede die hij nauwelijks kon bedwingen in zijn publieke gesprek met Ayaan Hirsi Ali sprak boekdelen. Zijn halve, draaierige standpunt t.o.v. homo´s, zijn enorme dualiteit als hij spreekt tot moslims en als hij spreekt tot "het westen". De fransen zijn klaar met hem, en nu komt hij hier, onze linkse kerk denkt een lammetje gevonden te hebben, maar het is de bekende wolf in schaapskleren. Deze man wil maar 1 ding: islamisering van europa.
@MrFancyPants | 14-08-09 | 12:15
Vreselijk, tranen schieten in mijn ogen (enerzijds van het lachen, echter meer van verdriet) bij het aanschouwen van dit wanstaltige stukje engels.
.
"I have been free" is mijns inziens de overtreffende trap in het geheel.
Toch geef ik meneert een kudo, omdat zo overduidelijk te zien is dat hij 'nederlandse zinnen' naar zijn vermogen ombuigt richting engels.
Respect daarvoor, ddww...
Zijn er eigenlijk cijfers bekend van het aantal moslims in Nederland dat een uitkering trekt!?
Of is het zo als je dit wil weten dat je dan een Hitler bent?
Wie weet dit cijfer? In Zweden is het 90%( cijfers van de stad Malmo)!?
Ik denk trouwens dat deze mijnheer Rampertamp de hoogste heeft!
Gaat het nu over die enorme tieten of over T. Ramadan? * enorme tieten overigens prefereert * ( cupje minder mag ook )
@Teun van het Tuinpad
zie mijn vorige plempsel
@kopkaasknabbelaar
Er zijn wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer graaiers in NL. Dus nogmaals, wat is het specifieke probleem hier? Waarom die lamlul benoemen en niet gewoon de groep graaiers benoemen?
www.intermediair.nl/static/pdf/Topinko...
@Updike | 14-08-09 | 12:23: Het zit je wel dwars hé? Ben je soms de gesubsidieerde lullenpoetser van ome Tariq?
@ ITEACHYOU
Het probleem met deze meneer is dat hij:
a
Bruggen afbreekt ipv ze te bouwen
b
Betaald krijgt voor zijn haatpraatjes
c
Met gespleten tong spreekt
d
Dat hij van onze centen op een eiland zit waar, normaal gesproken, geen musselman met zijn ogen open durft te lopen.
Heb hem een paar keer op tv gezien. Lacht die man wel eens? Volgens mij een totaal gebrek aan humor en zelfrelativering. Enge man.
Laat die man lekker met vakantie gaan.. Hij heeft in elk geval goede smaak voor wat betreft de bestemming, toch?
Moeten we Mussert niet postuum gaan eren als bruggenbouwer tussen de nazi's en het Nederlandse volk?
Schoorsteenveger | 14-08-09 | 12:41
Ramadan says what's needed is a more democratic process in which Muslim experts from all professions collaborate with jurists to find innovative solutions to contemporary challenges ranging from abortion and HIV/AIDS to globalization and climate change.
Democratie dus als tool ipv means to an end.
Damn... wat een lekkere meid zeg... de rest zal me boeyuh
Die ramadan, de types die achter hem aanrennen, net als de figuren die hem jagen, beginnen me langzamerhand op de zenuwen te werken.
Ik vindt dit allemaal heel erg een lifestyle kwestie eigenlijk: over mode (hoofddoekjes, boerkinis), gastronomie (kosjer, halal, verzin maar wat), sex (uweetwel) en fantasyverhalen op vrijdag/zaterdag/zondag blijft het land zich opwinden, terwijl men niet gaat praten over de beursparasieten dit met onze pensioenen op vakantie gaan, terwijl wij ontslagen worden en de hypotheek niet meer kunnen ophoesten (haha).
Wie last van god heeft, kan beter snel het paradijs op aarde waarmaken , lijkt me, waar de hel hebben we al....
Eigenlijk best wel een koning dus, lekker schnabbelen, peoppraten, geld binnen harken en daarmee dik op vakantie kunnen gaan. Wil ik ook!!!
@ JasperdePiPaPasper | 14-08-09 | 11:47
Dank..
.
@ de boehoeërs..
Ik snap het probleem ook niet helemaal. So what dat hij deels betaald wordt van belastinggeld (en verder een hoop zelf bij elkaar schnabbelt). Het is salaris. Als hij het uitgeeft aan deze kavantie, kan hij het niet meer uitgegeven aan iets anders. Het is toch niet zo dat hij de hele handel declareert ofzo? Dan zouden we pissig kunnen worden.
Ik mag de man ook niet erg graag, maar wat mij betreft is hij toch vrij zijn geld zelf uit te geven
@Updike,
Het ontbreekt in je reply aan argumenten waarom we Ramadan wél een schouderklopje zouden moeten geven, voor beheersing van de Engelse taal krijgt hij i.i.g. een dikke 4.
sjaakdeslinksesul | 14-08-09 | 12:13
Deze is ook weer fantastisch:
"My position is clear. I said, and I repeat here, that repression against and killing of civilian people cannot be accepted and must be condemned. I support transparent democratic process and I expect from the Iran regime to respect this principle."
Hij verwacht dus van het Iraanse regime een 'transparant democratisch proces', en daarmee zegt hij in feite dus niets, helemaal niets. Hij gebruikt het woord 'condemned', suggereert dat hij een kritische positie inneemt, maar hij veroordeelt niets, hij stelt niets ter discussie, hij 'verwacht' iets en dat iets is zo algemeen gesteld dat het rekbaar is als elastiek. En natuurlijk zegt hij niet wat hij zal doen als zijn hoge verwachtingen niet uitkomen. Maar vóór je het weet lees je er overheen en denk je ja, meneer de professor veroordeelt de acties van het Iraanse regime.
@McLovin
.
Goddamn, I say Goddamn... praise the L0rd!!
@Marcus Porcius Cato | 14-08-09 | 12:19
Volgens Groen links vervult Ramadan dezelfde functie in Iran, als Arie Boomsma bij de EO heeft. No kidding.
Andries Knevel:
twitter.com/andriesgknevel
Paul Vermast:
twitter.com/paulvermast
Arno Bonte:
twitter.com/arnobonte
.
Lache zeg, die Groenlinksers. Kan hun het schelen dat Iraanse homo's worden opgehangen, dat Iraanse vrouwen geknecht worden, dat mensen als honden worden afgeranselt. Ramadan collaboreert met het Iraanse regime, wijst steniging van vrouwen niet af, maar pleit slechts voor een moratorium op steniging en zit nu dus vakantie te vieren met ons belastingeld en oliegeld van Khameini. Misselijkmakend.
Wat een snoepje!!
Meer van hetzelfde graag.
Ik hoop toch wel voor die arme man dat al het vrouwelijk schoon gedurende die 2 weken in niets minder dan een boerkini gekleed gaat.
Hij zou toch geheel tegen zijn geloof in naar half naakte vrouwen moeten kijken.
Wat zal die vakantie dan een hel voor hem zijn.
@gruppenfuhrer, ik zeg, doe ruktor een treinabonnement! en belonen naarmate er goeie stukjes komen, dan wordt het niveau misschien weer als vanouds.
Wim-Lex | 14-08-09 | 11:28 WTF? Zeker in een 5 sterren-resort gezeten en daar niet vanaf geweest? Mijn ervaringen zijn anders.
Waanzinnig klein eilandje met 1,3 miljoen mensen erop. Anderhalf keer zo druk als in NL. Overal en altijd op je tellen passen voor zakkenrollers. Continue gehusselt worden op straat. Beroofd worden van je geld. Malaria komt er niet voor maar wel bilharziasis. Gezellig wormpje. Oftewel: enkel en alleen zwemmen in zout water of het zwembad en overal op je tellen passen voor plasjes, poeltjes, etc. www.e-gezondheid.be/bilharziasis-meest...
Het duiken op de riffen is wel mooi. Dat dan weer wel. Eens en nooit meer.
@Updike | 14-08-09 | 12:23
voeg bas gebak er dan ook maar aan toe.
Wat meer diepgang nu en dan zou wel welkom zijn. Of is het zo dat de 'regenjassen in donkere garages' van weleer tegenwoordig allemaal compensatie willen voor hun tips, zoals die Cees huppeldepup van vanmorgen?
Gratis tip GS: Geen A6'en meer maar A4's en tipgeld uitkeren naarmate de scoop. Er moet toch ergens iemand zijn met een ontzettende verhuisswens en inside info over corruptie achter die vliegende brik aka JSF.
@Peter Siebelt | 14-08-09 | 12:28
Arno Bonte en het CDA Rotterdam en Frans Timmermans, bijvoorbeeld.
Gelijk heeft ie
Indien men Ramaden wil aanpakken dient men te beginnen bij de politici die hem op het Nederlandse podium hebben getild.
Zij zijn de schuldigen, zij dienen te worden aangepakt. Ramadam is gewoon een radicaal islamitische infiltrant die gebruikt maakt van de mogelijkheden die hem geboden worden.
Schakel zijn Nederlandse vriendjes uit en Ramadan is exit.
Die heerlijke tieten zijn toch niet d.m.v. een aap via de theorie van Darwin ontstaan?
@bottehond | 14-08-09 | 12:12
Heb je deze idioot al een veeg uit de pan gegeven?
twitter.com/arnobonte
@ ITEACHYOU | 14-08-09 | 12:14
wat: gruppenfuhrer | 14-08-09 | 12:22 zegt.
En weer presteer je het om regelrechte bagger online te plempen. Hulde stockton, you did it once again.
Als je nu eens een inhoudelijk stukje zou schreven waarin je die Ramadan tot de grond af zou branden was er nog respect voor op te brengen, maar als jij denkt dat jengelen over iemands vakantiebestemming daarvoor als substituut kan functioneren heb je de situatie weer lekker aangevoeld.
Redactie, verlos ons svp van dit soort troep. Dat, of laat die assumptie van kritisch publiek ook maar vallen. Die hele stockton schrijft al van begin af aan voortdurend stukken die iedere kritische blik ontberen, waarin bovendien gebrek aan gezond verstand gecompenseerd wordt met rabiaat anti-islam gezeik. Jammer dat het beste ventje niet door heeft dat gezond verstand en een volledige overlap van het eigen denken met dat van de PVV niet echt lekker samen gaan, maar maak daar je lezers niet het slachtoffer van door ons dit soort troep iedere dag weer voor te schotelen.
@antiheld | 14-08-09 | 12:17
ook niet als het iemand betreft die matigheid en deugdzaamheid etc predikt? Ofwel dat iemand in een voorbeeldpositie zit voor een club die vroomheid predikt, gefinancierd wordt met jouw en mijn geld, en aldus voorzichtig in deze omstandigheden als hypocriet kan worden aangemerkt? Ik verwacht dit soort ontmaskeringen wel te lezen op geenstijl. Jammer dat ze niets meer over de Crem hebben, of hoe heette die gezellige peer van de belze defensie.
bottehond | 14-08-09 | 12:12
+1
De Islam en linkse kerk is big business in dit land. Mensen verdienen bakken met geld aan het in stand houden van wij - zij. Dus niet benoemen maar verbloemen. Het links lullen, rechts zakken vullen viert nog steeds hoogtij. Het is, in tegenstelling tot de economie, niet onderhavig aan inflatie.
Houdt Groen Links hem nog steeds de hand boven het hoofd overigens ?
wat is dit voorn links stuk jongens??? als je je geld eerlijk verdient en hard werkt mag je van mijn part ook luxe met vakantie!!! dit jaloerse links geneuzel verwacht ik niet te lezen op GS
Grappig he? Het hele jaar lopen mekkaren over integratie zus en zo en hiqab en andere multi culti onzin om vervolgens op Mauritius eens even flink uit te pakken. Zou hij iedere schaars geklede dame persoonlijk onthoofden? Kopje thee dan maar?
Oh, en meneer Ramadan heeft zeker niet in NL op school gezeten, Engels is daar volgens mijn informatie een verplicht vak? Tenenkrommende spelfouten en foutieve zinsbouw in z'n relaas [X] ongeschikt.
Zaken zijn zaken en sommigen kunnen door hun werk (chef moskee) het aardse paradijs levend bezoeken , ongetwijfeld gelardeerd met de nodige kamelentenen.
Het zal hem er weer sterk aan herinneren hoe verderfelijk de ongelovige niet-moslim wel niet is. Zijn eerste preek na de vakantie zal dan ook gaan over het aanscherpen van de regels wat betreft hoofddoekjes dragen.
@jumpersknee | 14-08-09 | 12:09
zwaartekracht krijgt op mijn jetser nu ff geen grip :-)
@kopkaasknabbelaar
Ik zie nog geen uitleg van het nut van dit onderwerp, dus als je zo slim bent...... vertel
Zo, lekkere foto, waar ging 't nieuwsbericht? Ik kan me niet meer concentreren, sorry.
Schoorsteenveger | 14-08-09 | 12:03
Ach ja, net alsof hij een breed palet aan gelovigen, atheisten, agnosten enz uitnodigt om over een groot aantal thema's te praten zoals in zijn reactie staat. Natuurlijk gaat het allemaal over islam. Maar een aflevering gaat het over westerse filosofie en dat is hdan et 'brede palet' en er zal ook wel eens een keer een atheist zijn aangeschoven om over het belang van religie in de geseculariseerde westerse samenleving te praten.
www.presstv.ir/programs/detail.aspx?se...
Denise Milani, ALTIJD +1!
Kijk aan! Op vakantie gaan van de centjes van (zelf)islamiseerders.
Wat een grap.
Gisteren Max Westerman gehoord bij BNR? Echt disgusting.
"Niets aan de hand" "dat is toch vrijheid van meningsuiting" etc etc
Tariq Ramadan heeft nog steeds veel fans in Nederland.
Stakkers die deze opperislamiseerder de hand boven het hoofd houden om hun eigen onnozele wereld- en Menschbeeld maar in stand te houden.
Ik ben blij dat ik even elders mijn bezigheden op richt.
Nederland is werkelijk gek geworden.
van dat meissie krijg ik een dodo .
@ ITEACHYOU | 14-08-09 | 12:01
We hadden daarstraks toch al vastgesteld dat jij dom was???
Moeten we het daar nou weer over gaan hebben?
Schoorsteenveger | 14-08-09 | 12:03
Ze zullen er ook om een andere reden intrappen. De reactie van het Rotterdamse Groen Links-raadslid was veelzeggend: 'zelfs het CDA begint al trekjes van Wilders te krijgen'. De polarisering is zo ver doorgeschoten dat een zaak als deze niet meer op zichzelf wordt beschouwd. Voor het aanblijven van Ramadan betekent tegenwoordig pro-islam en anti-Wilders, tegen het aanblijven van Ramadan betekent anti-islam en pro-Wilders.
Maar hoe wordt meneer bruin met al die taugeh rond z'n knar?
Heilige faeces! Tariq is een fijnproever.
Hij praat wel poep want die show van hem, voorzover gezien, is een hoop apologetisch kritiekloos geleuter. Weinig geschreeuw inderdaad, en veel wol, zoals het een wolf in schaapskleren betaamt.
ik vraag me af of de zwaartekracht ook grip kan krijgen op die jetsers
... de dames hebben daar wel leuke Boerka's aan zie ik wel op de Pica! 1 van de 72 maagden, wellicht?
Ik geloof dat ik nu het allerlekkerste wijf ter wereld heb gezien......
Kwijl! wat is die lekker zeg
Leuk voor 'm , misschien leert 'ie het vrouwelijk geslacht nog eens waarderen.
@gruppenfuhrer
Blijkbaar zie jij het probleem al, vertel...... bespaart me tijd en energie
@ITEACHYOU | 14-08-09 | 12:01
... op een dag heb je het ;-)
Weer niks aan het handje volgens Ramadan. Hij heeft een contract met Press TV, heeft helemaal de vrije hand, en Press TV opereert volledig onafhankelijk van het regime daar. Geen speld tussen te krijge, toch? De zoveelste onheise aanval op de integere professor.
Hij beweert dat ene Andrew Gillighan ook voor Press TV heeft gewerkt maar daar niet op aangevallen is, dat het dus weer selectief schieten op Ramadan is. Maar dat is grote onzin. Die Gillighan is gekielhaald.
www.liberalconspiracy.org/2008/05/19/a...
ttp://www.kimandrewelliott.com/?id=6909
Hier wordt Gillighan zelfs in één adem genoemd met Ramadan, als één van de 'sympathisers of the present Iranian government'.
keeptonyblairforpm.wordpress.com/2009/...
Typische Ramadan-tactiek. Deed hij met Henk Kroi ook. Iedereen probeert op onheuse wijze de integere professor Ramadan zwart te maken, dat is zijn verweer keer op keer. En velen zullen er opnieuw intrappen.
Van mij mag hij vakantie vieren hoor, en ook op een eiland waar de vrouwtjes hun blik niet naar beneden richten.
Ben ik nu zo dom, of zijn jullie nu zo slim? Ik begrijp hier geen reet van. Wat is nu het probleem?
ooooh wat een verschrikkelijk lekker .... water hebben ze daar mooi hoor
Die vent was vd week nog op tv deze adviseur van de 010 burgermeesteres
adviseerd tbv nederland maar kan het niet praten doen en niet horen doen
zat de hele tijd een vertalerd naast hem. Ik zeg geef die man nog 4000,-
voor een enkele reis op een ezel naar een heeeel ver land
+1 voor de tetten!
En +1 voor McLovin | 14-08-09 | 11:35
Meer foto's van die vrouw graag!
Is Mauritius nu niet gelijk een heel eind voor een bruggebouwer?
Fluffy Bunny moet zijn: Johnny Hotrod | 14-08-09 | 11:46
@Drs.. Gelul | 14-08-09 | 11:57
U bedoelt die bomen?
Ja, inderdaad, prachtig!
Mevrouw Ramadan in boerkini op Mauritius. Wat zal dat een belachelijk gezicht zijn.
@Mijzelf: Eerst op F5 drukken en het topic doorlezen voordat je iets post...
Fluffy Bunny | 14-08-09 | 11:55
U was me net even voor. Toch ook maar een linkje
girls.sportsbybrooks.com/index.php?act...
Mijn God wat een schoonheden op die pica. Soms zie je hoe God het bedoeld heeft.
@ JasperdePiPaPasper | 14-08-09 | 11:47
@ @McLovin
Thanx, hippe tool!
www.garagetv.be/video-galerij/chucky19...
+1 voor ALT text op Foto "MauTITIUS"
Best een goede keus voor een radicale moslim socialist. Laat de pleps maar naar de camping Ouddorp gaan. Socialist, radicaal en moslim ben je alleen als het JOUW uitkomt.
Denise Milana:
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/be4...
Wees blij dat-ie voor een paar weken opgerot is.
kijk uit! voorovervallend vlees!
OMG wat een spenen lekker hoor
Reinaert | 14-08-09 | 11:46
lol
Multiflauwekulti | 14-08-09 | 11:45
Wie weet is Tariq wel heul goed in de ringen..
Had mijn vriendin maar 1 zo'n tiet.
Osdorpertje | 14-08-09 | 11:45
Tsss, tgggg hoe weinig Nederlanders weten toch dat het 'mét vakantie is' en niet 'op...'
@ eekeek | 14-08-09 | 11:44
pogolicious.blogspot.com/2009/08/tiney...
Classic: Rutger naar Mauritius..... Only one option
denise milani!
@Teun van het Tuinpad | 14-08-09 | 11:43:
Nee. Maar radicaliseren onder een palmboom en omringd door mahoniehouten wijven is wel een stuk lekkerder dan hier in regenachtig Rotterdam marokkaanse schandknapen de kneepjes van het vak bijbrengen.
Met die dame van de foto wil ik ook wel 2 weken op vakantie.
@ Teun van het Tuinpad | 14-08-09 | 11:43
Hij zou aan dat kipje kunnen vragen of ze "de brug" kan doen in de overbetaalde hotelkamerT.
Zou ik ook doen.
Geen teen -1
Te grote borsten -1
Staartjes!!!! +100
Ha die Stockton! Ook weer terug van de camping?
-edit- Ik moet nog. Volgende maand twee weken Zwarte Woud.
@McLovin..
Dat is een verdraaid kek tooltje?
Leg eens uit aan deze leek?
welke redactie pauperd is er zo slecht in photoshoppen bij jullie??
ik zeg meteen ontslaan!!
vierzefeur | 14-08-09 | 11:41
vind het in dit geval nog redelijk acceptabel heur
Zijn daar bruggen te bouwen dan?
mag ik haar rammendan ?
Ik probeer de topic te lezen maar dwaal steeds af...
ZehSpittah | 14-08-09 | 11:31
U vond de overgang tussen het parelwitte strand en het hemelsblauwe water ook zo'n verblindend plaatje...?
welke redactie pauperd is er zo slecht in photoshoppen bij jullie??
ik zeg meteen ontslaan!!
@ McLovin | 14-08-09 | 11:35 LOL!
@ topic
Bah, wat een lekker wijf.
Een glas, een pl...
Enfin, Rotterdam zal het weer slikken als zoete koek (Met rooibos natuurlijk!)
@Rhodos | 14-08-09 | 11:38
oh dáárom gaat de zorgpremie met een tientje omhoog (dat en al die tienduizenden griepdoden)
Goh wat erg ... ?
Heb me niet zo kunnen concentreren op je schrijfsels Stockton.. boobies!!
Zo gaat future Ms. Eekeek er uitzien.
lol @ DeDoctors
Oud hollandse afgunst; dit verwacht ik eerder van die calvinisten uit de regering dan van geenstijl.
Waarom op 76 wijnranken wachten als je dood bent als je nu al evenveel exotisch maagden kunt neuken? Geen wonder dat een dergelijk intelligente man maatschappelijk al zo hoog is geklommen.
De buren in zijn hotel zijn vast een net getrouwd homopaar op huwelijksreis.
Wow wat een lekkere dame... Precies wat ik zoek in het uiterlijk van een vrouw! Ik ga ook maar eens een vakantie boeken die kant op!
GS: jaloers??
Wordt een beetje misselijk van jullie gebash.
Raad eens waar ik woon? Heeeeeeeeeeerlijk!
Dit eiland lijkt me een bezoek waard. Zodra Ramadan er vertrokken is.
Is polygamie daar toegestaan?
Ah, Ramadan. Da's toch die vent die hier als bruggenbouwerT aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam werkt, maar tegelijk geen woord Nederlands spreekt, en heimelijk jonge moslims radicaliseert? Die in opspraak is gekomen vanwege z'n haat voor homo's? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/03/...
Ik schat 'm hetzij PvdA, vanwege het altijd liegen en het feit dat hij een allochtoon is, of GroenLinks, omdat hij prima in het straatje van Wijnand Duyvendak past.
soep is lekker
tineye.com/search/b5c4338c854d4072db34...
mooi bounty strand met flinke cocosnoten +1
-1 geen teen
Met de complimenten van Ahmadinejad... "Ramses Shaffy" heeft er al eens een liedje over gemaakt: Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder...
Naar het schijnt gaat Paul Tang zodirect op BNR erklären wat de PvdA gaat doen.
Ik probeer de topic te lezen maar dwaal steeds af...
Aha, dus hij gaat de ramadan onderduiken? KAFFIR!!!
Ik zal ff boeken
Ramadan rooft/liegt/manipuleert alles bij elkaar met z'n smootchy smoelwerk. Dat kost energie en dat geld moet rollen natuurlijk. Fijne vakantie Tariq! *duikongelukje toewenst*
Zooo .... dus ... Fatima Elatik mocht ook mee?
Ik ruik hier jaloezie...
enjoy en kom gauw gauw weer terug.
de pdf geeft trouwens virus alert.
17% islam op Mauritius. Zal wel gaan oplopen.
Ik ben net toevallig net terug vanuit Mauritius (honeymoon). Echt een aanrader! Wat een top-bestemming... geen pauper of tokkie gezien. Heeeerlijk!
Wie is dat dan op de foto?
Wie? Wat? Engelse pdf's lezen?
Dikke jetsers!
En laat die man lekker.
REAGEER OOK