Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

EO blijft meevaren op homoboot verbieden

venderbos.jpegManuel Venderbos, presentator bij de Evangelische Omroep, mag van zijn werkgever NIET meevaren op een boot vol gristelijke homo's tijdens de Gay Pride-parade. Dit zou namelijk het signaal afgeven dat het best okay is om tegelijk gristen en homo te zijn. En dát kan natuurlijk niet. Dat ondervond Arie Boomsma een tijd geleden ook al, toen hij op eigen houtje besloot te poseren voor de homoversie van de Linda. Manuel kreeg de uitnodiging om mee te varen van het Landelijk KoördinatiePunt groepen kerk en homoseksualiteit (LKP), en wilde an sich best meevaren, maar werd dus teruggefloten. Beetje vreemd wel, aangezien de presentator in zijn programma 'Jong' er ook gewoon aandacht aan besteed, en er zelfs een heus debat over was op de jongerendag. Toch zei de EO keihard 'NEEN'. De presentator zegt dat god ook van homo's houdt en hij dus best mag meevaren. De EO zegt dat je moet oppassen met mensen die na hun dood naar de hel gaan... Dit is verwarrend. Kan iemand eens uitsluitsel geven.

Reaguursels

Inloggen

Waar is de EO nou zo bang voor? Natuurlijk, een groot aantal opzeggingen!
Wat hypocriet om dan een eigen werknemer te verbieden vanuit overtuiging aan een manifestatie mee te doen. Straks gaat de EO ook nog bepalen welke kerkdienst je wel en welke je niet vanuit je overtuiging mag bijwonen!
Het is een sneu zootje bij de EO en wat het meest opvalt, is dat het allemaal makke schaapjes zijn daar. Immers nog niemand gehoord die het er niet mee eens is wat de EO verkondigt. Bangepoepers! Zeker bang voor de toorn van ..........

mudoc | 19-07-09 | 20:44

De EO heeft gelijk, het is alleen maar homosueel schoriemorrie.

EO -10 (enge christen fundamentalisten brrrrrr)

daghoor.nl | 19-07-09 | 12:52

ik snap t ff niet....

heaumeuax.... ze roepen 'acceptatie'. ze roepen 'respect' en ze roepen dat ze niet in een aparte hoek geplaatst willen worden en ook gewone mensen zijn... maar waarom in godsnaam (leuke woordspeling naar t eo-topic) willen ze dan een apart 'feestje? met van die bewust shockerende leipe figuren op die boten? indirect stimuleert dat toch het hokjesdenken waar die middeleeuwse grefoos zo goed in zijn?

mh_1204 | 19-07-09 | 11:03

@kommabijmebinnen 11:53
daar heb je een bijster interessant punt! Wat ze bij de EO doen is openlijke discriminatie plus staatssteun trekken. Daar moet toch heel simpel wat aan te doen zijn, niet? Wie belt de heren presentatoren en betrokkenen even, en wat andere media die bijzonder veel intresse hebben in het neerhalen van deze klup geloofswaanzinnigen?

trotsopGn! | 19-07-09 | 06:34

Ik kan werkelijkwaar niet geloven dat er nog hele volksstammen zijn die deze kerkelijke achterlijheid nog steunen ook... ze spreken mekaar tegen als twee kleuters. Dit is het bewijs dat intelligentie niet exponetieel verloopt, naarmate onze evolutie vordert.

trotsopGn! | 19-07-09 | 06:21

Gristenen,heaumeaus.Allemaal aandachtshoeren.

Zure prak | 18-07-09 | 22:12

Tuurlijk is het niet ok om gristen te zijn.

Zure prak | 18-07-09 | 22:11

Ali Fal Salarm | 18-07-09 | 18:07
U bedoelde: 'MET' twee mooie vrouwen samen is nooit verkeerd...?
Als U hele woorden gaat weglaten is natuurlijk het hek van de

glorikxpeauveeg | 18-07-09 | 20:16

twee mooie vrouwen samen is nooit verkeerd

Ali Fal Salarm | 18-07-09 | 18:07

gesodometerie staat gewoon de doodstraf op in elk geloof zo n beetje

vandaar

maakt niet eens uit of het m/v v/v/ m/m/ is dacht ik (ja ook vrouwen kunnen sodemieteren)

en zo zijn er wel meer leuke weetjes uit het OT/Quran(/Kama sutra/Bhagavad Gita/Torah/Mein Kampf

stel dat je s ochens uit bed komt en in aanbidding naar de zon staart en je bedenkt :eigenlijk is het biologisch bepaalt dat wij de zon aanbidden, heil Jupiter, Apollo 11 enzovoor, wie weet levert het nog wat op

daarop staat dus ook de doodstraf

deuteronium: stenig hen waar u hen ook vind die de zon of de maan aanbidden

behalve in het Hindoeisme waar voor de zon zelfs een heilige mantra bestaat

of het houden van huisdieren (honden, varkens etc)

steniging of een voet eraf

gaat lekker zo!

De paus heeft laatst nog even gemeld dat ie het afsterven homo s belangrijker vind dan het redden van het regenwoud....

Katholieken zul je dus niet meer in Prius zien...

ach joh wij menzen zijn zo rationeel en verantwoord, je weet tog

ik heb wel put opties Islam gekocht, want daar gaat het niet zo goed mee, nu steeds meer mensen onderwijs genieten

daar staat trouwens ook de doodstraf op

Achterbak | 18-07-09 | 17:19

God kom d'r maar in om een oordeel te geven.

MysteryQuest | 18-07-09 | 16:34

De EvanGAYlische omroep.... hell en verdoemenis; de scheefkoppen lijken steeds meer de Sharia van Nederland te worden. In elk geval dekt het woordje DOM de lading in ChristenDOM weer.

Ardjuh | 18-07-09 | 16:26

vieze schijnheilige stink-EO, volgens mij lopen daar nog meer latente, in ontkenning zijnde of gewoon in 't geniep-actieve poten dan op een gemiddelde modebeurs. See you in hell, bitches.

alltexx | 18-07-09 | 15:54

LachendeNavel | 18-07-09 | 14:11
Beste Navul u zit weer letterlijk vol goede raaT.
Is u stiekum een letter fetysjist?

glorikxpeauveeg | 18-07-09 | 15:35

De EO zegt dat je moet oppassen met mensen die na hun dood naar de hel gaan...
=======================
De EO bedoelt eigenlijk mensen die geen lid zijn van de EO gaan rechtstreeks naar de hel.

whothefuck | 18-07-09 | 14:49

Mooi altijd dat er groepen Gristenen zijn die weten hoe God denkt. Dat ze de waarheid in pacht hebben. Eng..
Weet je wie ook eng was? Hitler.
PS. ik maak GEEN vergelijking.

Ali Fal Salarm | 18-07-09 | 14:22

Leuk altijd die evangelische extremisten die voor God gaan beslissen.

Timnie | 18-07-09 | 14:19

@ Grenswachter | 18-07-09 | 14:08
Dump een E en koop een T. En als u toch bezig bent, schaf ook een ' en een S aan.
Graag gedaan.

LachendeNavel | 18-07-09 | 14:11

Goed houd ook van homo??? yeah right....

Grenswachter | 18-07-09 | 14:08

-weggejorist-

LachendeNavel | 18-07-09 | 14:04

Mag henk binnendijk overigens bij een COC bijeenkomst het evangelie komen verkondigen?

solidstate | 18-07-09 | 13:54

Waarvoor wordt dit topic herhaald en herhaald?
Er zijn wel andere belanghebbendere zaken die in de wereld gebeuren.

Is het bas taart zijn persoonlijke kruistocht tegen het christendom omdat hij ooit op straat is aangesproken door een jehova?

Veel mensen weten dat onderscheid kennelijk niet te maken.

solidstate | 18-07-09 | 13:52

necrosis | 18-07-09 | 13:27
Dat je je niet kunt vermenigvuldigen omdat je toevallig vrouw bent en alleen maar een zusje hebt en er verder geen smaken zijn vind ik geen excuus om dom te lullen.

LOL@lullen

*Aan zelf-edits doet*

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 13:52

Kan Bas Taart niet meevaren? Die is toch ook heaumeau?

Godward | 18-07-09 | 13:46

@ volkomenstijlloos | 18-07-09 | 13:14
Grapje zeker? ;)

barreuxboy | 18-07-09 | 13:42

Goeie gast die Manuel, was vorig jaar wel/ook op een boot

hfakker | 18-07-09 | 13:40

@Berserker nr.1 13:14
GeflipteVlaflap = een meisje!!!
Al heeft ze een zus, GV heeft geen piemol, dus valt er niets te vermenigvuldigen.

necrosis | 18-07-09 | 13:27

Ik ben op vakantie en ga zo lekker naar het strand dus ik hou de discussie
op gang door de evolutie theorie te noemen zodat jullie verder kunnen gaan op dat 8ste dag verhaal.

givemeawoei | 18-07-09 | 13:21

volkomenstijlloos | 18-07-09 | 13:14
, maar dat betekend niet dat op de achtste dag GEEN nieuwe mensen werden geschapen.

volkomenstijlloos | 18-07-09 | 13:15

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:15
Je verlegt de discussie, Vlaflap. Als Godt zegt dat je je moet vermenigvuldigen en er is niemand anders voorhanden dan je zuster, dan steek je hem in je zuster ja!

Jezus, hoe moeilijk wil je 't hebben?

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 13:14

Over dat incest gebeuren:
Als Adam als eerste mensch werd geschapen en Eva als tweede betekend niet meteen dat erna niemand is bijgeschapen.. Ja idd God nam op de zevende dag rust, maar dat betekend niet dat op de achtste dag nieuwe mensen werden geschapen.

Daarnaast neemt niet elke Christen het eerste gedeelte van de Bijbel even nauw. Veel Gristenen pleiten voor de 8 dagen omdat "het er staat". Echter kan het creationisme grotendeels hand-in-hand met het darwinisme, aangezien God ook tussenstappen gemaakt zou kunnen hebben en tijd een plaatsgebonden begrip is! Echter geloof ik dat Adam en Eva de eerste wezens waren met een bewustzijn.

volkomenstijlloos | 18-07-09 | 13:14

givemeawoei | 18-07-09 | 12:54
houdt het gepeupel dom, zodat wij (de priesters, paters, dominee's} ons te goed kunnen doen aan de kleine schandknaapjes die in het koor zingen of misdienaar zijn.
De oudjes in staphorst verander je niet zomaar van hun geloof.

grote grutjes | 18-07-09 | 13:00

grote grutjes | 18-07-09 | 12:48
Dat weet ik, ik lees ook Marx af en toe maar
ik wil gewoon Staphorst binnen stormen met 400 atheisten.

Aan de ene kant vind ik het wel knap van die mensen dat ze hun voldoening uit een sprookje halen aan de andere kant moeten ze leren denken.

givemeawoei | 18-07-09 | 12:54

kom op... schaf EO asjeblieft af...

basj | 18-07-09 | 12:49

givemeawoei | 18-07-09 | 12:41
zoiets heeft karl marx al geprobeerd.
mensen hebben nou 1maal slechte eigenschappen.
geloof is uit angst voor het onbekende gekomen

grote grutjes | 18-07-09 | 12:48

grote grutjes | 18-07-09 | 12:38

Nieuw plan: Grote Grutjes neemt de stapel propaganda boeken ook wel bijbel,koran en de tora voor zijn rekening. Gefliptevlaflap en ik vallen Staphorst binnen en werken zo naar buiten zodat er een wereld zonder gezeik ontstaat.

Zo beter?

givemeawoei | 18-07-09 | 12:41

givemeawoei | 18-07-09 | 12:33
moeten is dwang en als je deze mensen uit hun droomwereld wilt helpen, zoek dan de fouten in hun sprookjes boek.
in de koran staat ook dat de aarde plat is en heeft zich door de wetenschap achterhaalt, vandaar het nieuwe testament alleen de koran is absoluut er mag niets uit veranderd worden.

grote grutjes | 18-07-09 | 12:38

Geachte heer Taart,

Wellicht raadzaam indien u nog iets meer aandacht besteedt (!) aan uw teksten...

ita vero | 18-07-09 | 12:38

-weggejorist-

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:34

-weggejorist-

givemeawoei | 18-07-09 | 12:33

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:30
de wetenschap roept steeds meer vragen op

grote grutjes | 18-07-09 | 12:32

-weggejorist-

givemeawoei | 18-07-09 | 12:32

givemeawoei | 18-07-09 | 12:28
ik geloof betekend letterlijk: ik weet het niet.
die mensen kunnen het ook niet helpen dat ze geloven, het komt door jaren lange indoctrinatie van kinds af aan.

grote grutjes | 18-07-09 | 12:31

grote grutjes | 18-07-09 | 12:28
Maar besef je wel hoe gemakkelijk het is om 'ze leven nog lang en gelukkig' te schrijven?
Misschien kreeg Sneeuwwitje wel last van ernstige acne, en kwam Doornroosje 200 kilo aan ... !
Vragen, vragen, en nog meer vragen.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:30

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:20
sprookjes eindigen meestal met : ze leven nog lang en gelukkig.
ik heb nog niet kunnen vernemen hoe goed het allemaal afloopt in de bijbel.
het einde der dagen nadert,

grote grutjes | 18-07-09 | 12:28

grote grutjes | 18-07-09 | 12:24 Mijn bed staat buiten ;)

Mensen verpest het nou niet ik probeer die gristenen terug in hun bunkers te krijgen werk nou even mee.

givemeawoei | 18-07-09 | 12:28

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 12:08
Roken mag slecht voor de gezondheid zijn; maar aan geloof zijn in de menselijke historie véél meer mensen doodgegaan.

Merlot | 18-07-09 | 12:27

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:22
Ik weet het, 'k had het niet moeten vragen.
*nog twee tieten op rug zetten doet*

Jackanders | 18-07-09 | 12:27

givemeawoei | 18-07-09 | 12:22
Ik heb minder problemen met sex in de buitenlucht, dan met geloof.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:24

givemeawoei | 18-07-09 | 12:22
je begint net met sex zeker, alleen in de slaapkamer is zo ouderwets.

grote grutjes | 18-07-09 | 12:24

Jackanders | 18-07-09 | 12:21
Het was een algemene regel maar goed, misschien eerst bewijs zien voor dat we oordelen over het geslacht?

givemeawoei | 18-07-09 | 12:24

Als die gristenlul een vent is, vaart hij gewoon mee.
Niet dat ik in zie waarom iemand zou willen meevaren in die optocht van freaks en buitenlandse homo's die hier alles doen wat thuis niet mag, maar dat is het fijne van een vrij land, iedereen mag zelf beslissen!

captainobvious | 18-07-09 | 12:23

grote grutjes | 18-07-09 | 12:20

Maar ik hou juist van die horror verhalen.
Geloof is net seks, leuk dat je het doet maar hou het in je slaapkamer en stoor mij er niet mee.

givemeawoei | 18-07-09 | 12:22

Jackanders | 18-07-09 | 12:21
Dat is wel tegen mijn principes ...

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:22

givemeawoei | 18-07-09 | 12:17
Toch weer een verkapte " Vlaflap = jongen" reactie hè?
--
GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:15
Samen wapperen?

Jackanders | 18-07-09 | 12:21

grote grutjes | 18-07-09 | 12:20
Ligt er maar net aan welk sprookje je gaat lezen.
Ik vond Sneeuwwitje en Doornroosje behoorlijk deprimerend.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:20

givemeawoei | 18-07-09 | 12:09
je kan beter de sprookjes van grim of anderson nemen, daar staan meer waarheden in en je word van sprookjes minder depri.

grote grutjes | 18-07-09 | 12:20

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:18
Het was te proberen.

givemeawoei | 18-07-09 | 12:19

givemeawoei | 18-07-09 | 12:17
Dan ook niet. :P

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:18

-weggejorist-

givemeawoei | 18-07-09 | 12:17

Ik zou ook boos zijn als mijn naam Kaïn was.

givemeawoei | 18-07-09 | 12:16

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 12:06
Daar komt dit nog bij : als er verder geen opties zijn, kun je er ook gewoon voor kiezen je leuter niet in je zus te steken, maar gewoon NIET voort te planten.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:15

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:18
"Adam en Eva kregen 3 zoons, Kaïn, Seth en Abel. Zij kregen alledrie een vrouw ...
Maar waar kwamen die vrouwen vandaan?"
Misschien waren ze de allereerste motherfuckers in de geschiedenis; verklaart ook wel dat huiselijke geweld tussen Kaïn en Abel.

JanRap | 18-07-09 | 12:14

Ik ben ook uitgenodigd, ik mag meevaren met de berenboot! Ik hoop maar dat brilbeer en maatje er ook bij zijn.

sjaakdeslinksesul | 18-07-09 | 12:13

*Ziet nu pas de reactie van Berserker Nr.1 over het roken*

Maar het is toch niet erg als een klein deel van de wereld gewoon geen kinderen maakt?

givemeawoei | 18-07-09 | 12:11

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 12:06
Ik ben het niet met je eens dat dat irrelevant is.
Alleen omdat 'reedtpomperij' niets anders voortbrengt dan 'reedtpomperij' is het per definitie smerig en onzinnig?
Dat vind ik dus onzin.
Voor mij persoonlijk is het namelijk veel belangrijker dat 2 mensen van elkaar houden, en het dan met elkaar doen, in plaats van alleen met elkaar naar bed omdat er kinderen gemaakt moeten worden.
Hoe ziek is dat?
En dan familie met familie? Wil je kinderen met een chromosoompje meer moet je dat inderdaad doen. Maar jeetje, ik vind dat je er nogal rare opvattingen op nahoudt.
Ongetwijfeld zullen er genoeg kinderen zijn die geboren zijn uit incest, maar gezond is anders zou ik zeggen.
Mijn punt was dat ik het achterlijk vind dat God het blijkbaar niet goed vindt dat 2 mannen met elkaar naar bed gaan, maar het wel goed vindt dat familie elkaar maar loopt te bonken, WANT die kunnen tenminste nog kinderen produceren.
Laat ik maar weer eens voor het verstandigste pad kiezen, en bedenken dat het zwaar achterlijk is dat mensen een God menselijke eigenschappen geven.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:11

*voelt zich genegeerd door Berserker Nr.1.*

Is de bijbel een beetje een goed vakantie boek?

givemeawoei | 18-07-09 | 12:09

givemeawoei | 18-07-09 | 11:59
Eens. Roken wordt door sommigen, misschien zelfs wel velen, een smerige gewoonte gevonden.

Who cares? Ik heb er niks op tegen als mannen elkaar volpompen. 't Helpt alleen niet om een populatie te creëren. Verder een kwestie van smaak.

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 12:08

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:58
Of het onschuldig is of niet is irrelevant. De reedtpomperij brengt niets anders voort dan reedtpomperij. As said, in Genesis staat het bekende 'vermenigvuldigt u' en dat schiet natuurlijk niet op met een 'brandweerattitude'.

Je moet ergens beginnen. Als je zo om je heen kijkt en hier en daar eens wat rondpraat, merk je al gauw genoeg dat het stikt van de incestgevallen. De vraag 'Waren je ouders broer en zus' zal in verreweg het grootste deel van de gevallen negatief beantwoord worden, maar 't resultaat, namelijk een 'retard', is ongeveer hetzelfde.

Incest hoeft niet te betekenen dat je het met minderjarigen doet. Als dat niet het geval is, zie ik geen enkel praktisch bezwaar tegen deze methode, zeker niet als er verder geen opties zijn en je je toch wilt voortplanten.

Nu jij weder.

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 12:06

Het valt mij vooral op dat die presentatoren zich zo slaafs schikken in het oordeel van hun omroepbazen en het direct hebben over die brede achterban waar ze rekening mee moeten houden. Ze bedoelen die mensen die denken dat de schepping in 7 dagen tot stand kwam omdat het zo geschreven staat. Maar goed het is meer een interne reli-discussie.

Simon_GS | 18-07-09 | 12:03

* Ligt hier ondertussen op de grond van het lachen door Jackanders*

givemeawoei | 18-07-09 | 12:03

* zelf een paar tupperware tieten kopen doet, en waar nodig wapperen gaat.*

Jackanders | 18-07-09 | 12:02

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:58
Nee, niet minder onschuldig, maar onschuldiger. ^^

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 12:00

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:55
ik ook,
en nou maar hopen dat het een pedo is, zodat hij zijn verdiende loon heeft gekregen van god. voor een dierenbeul is is castratie ook een passende straf

grote grutjes | 18-07-09 | 12:00

@ Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 11:56

Roken is volgens sommige toch ook een smerige gewoonte?

Als kerels elkaar willen doorboren moeten ze dat zelf weten.

givemeawoei | 18-07-09 | 11:59

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 11:56
Als je het mij vraagt is iemand in zijn 'reedt pompen' een stuk minder onschuldig dan je eigen kinderen/broers/zussen/nichten/neven/ouders, whatever, neuken om daar kinderen uit voort te laten komen.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:58

givemeawoei | 18-07-09 | 11:51
lol.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:56

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:44
Er is enig verschil tussen de incest waar jij op doelt en waaruit kinderen kunnen voortkomen en de smerige gewoonte om je lul in de reedt van een andere man te steken.

Als je de aarde moet bevolken, zoals in Genesis te lezen is, dan is de reedtpomperij niet het meest geschikte middel. Godt was wel praktisch, zo moet je het ongeveer zien.

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 11:56

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:46
Ik ken een Matador die daar geen last van heeft..;)

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:55

necrosis | 18-07-09 | 11:52
Moeten we nieuwe posters maken?

givemeawoei | 18-07-09 | 11:55

Krijgt de EO geen staatssteun of subsidie? Is dat dan wel geoorloofd, nu blijkt dat deze omroep zich niet aan de grondwet houdt en homo's openlijk discrimineert?

kommabijmebinnen | 18-07-09 | 11:53

@GeflipteVlaflap 11:08
*gaat spontaan blozen*
Krijg ik nu een foto of linkje te zien (vreescht een NEEN)
En nog harder en botter Ontopic:
Ik durf te wedden dat engnekken als EHB en Rouvoet een samenleving willen creëren waarin alles wat niet verboden is, VERPLICHT is!!
Zij willen de maatschappij 500 jaar terugdraaien qua tijd om onzuivere elementen uit de samenleving te weren, heksen, homo's en atheisten moeten weer op de martelbank en iedereen dient weer braaf ter kerke te gaan en elke vrouw dient elk jaar een baby uit te poepen.
Dit scenario is de beste Viagra voor gggristenhonden maar zolang als ik leef zal dat nooit gebeuren.
Met plezier kijk ik dagelijks naar de poster van Bluf (Anarchistische propaganda, 1985) waarin men oproept tot liquidatie van johannes paulus II naar aanleiding van zijn bezoek aan Nederland, het werd zijn ergste nachtmerrie.
Ik mag hopen dat ratzinger het uit zijn hoofd laat om NL ooit te bezoeken, die gore extremistische praatjes van hem horen niet thuis in een land dat zich seculier noemt, en nu maar hopen dat hij niet persoonlijk wordt uitgenodigd door Jan-Peuter, die reli-mafkees heeft nog wat lege plekken in zijn plakboek, tenslotte had zijn voorganger Lubbers een persoonlijk onderhoud met JP II, de moeder van Balk wil uiteraard een vol plakboek.
En ik..... ik zou willen dat mensen niet meer op relipartijen stemmen maar er is nog een lange weg te gaan.
*diepe zucht*

necrosis | 18-07-09 | 11:52

*Wacht in spanning af tot iemand weer zegt dat GeflipteVlaflap een kerel is*

givemeawoei | 18-07-09 | 11:51

Jackanders | 18-07-09 | 11:47
*voor deze ene keer nog wapperen doet*
Maar dat was echt de laatste keer!
Gewoon om een punt duidelijk te maken.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:48

Pidur(c)W | 18-07-09 | 11:41
Jongen?
*Keihard wapperen! roept *

Jackanders | 18-07-09 | 11:47

Pidur(c)W | 18-07-09 | 11:41
Genesis 5:4 Na de geboorte van Set duurde Adams leven nog 800 jaar. Hij verwekte zonen en dochters, alles inteelt dus.
www.telegraaf.nl/buitenland/4430283/__...

grote grutjes | 18-07-09 | 11:47

-weggejorist-

Joost Tonino | 18-07-09 | 11:46

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:45
Verschrikkelijk pijnlijk vooral.
Hij is ook zo groot ...
*Plastische chirurgie in overweging neemt*

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:46

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:40
Scuzi, had ik moeten weten.
Moeilijk zitten zeker als je opgewonden bent..

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:45

Pidur(c)W | 18-07-09 | 11:41
Ten eerste (en dit is de laatste keer dat ik het zeg) ben ik een MEISJE.
Ten tweede ben ik alles behalve gefrustreerd.
Ten derde : Dus volgens jou komen daar die vrouwen vandaan?
Dat betekent dan dus dat God incest wel goedkeurt.
Dat is vreemd! Een relatie tussen 2 mannen is taboe en vies, maar een broer mag wel met zijn eigen zus (of moeder for that matter) naar bed?
Lekker geloof. ;)

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:44

@CoJoNes 11:40

Als ze dan maar wel uitkijkt voor die moeder van Jan. Schijnt een bemoeizuchtige kenau te zijn.

widtvoet ® | 18-07-09 | 11:44

Maar was die presentator van dat vreselijk hippe en te gek coole EO programma genaamd ''Blauw Bloed'' nu ook niet homo??

HEERlijk staaltje hypocrisie weer van de gristenb(r)oertjes.

sarkaasticus | 18-07-09 | 11:43

"Kan iemand eens uitsluitsel geven."
W'rom? Is toch zo simpel. Bekrompen kudtgristenen bemoeien zich overal mee en doen overal moeilijk over.
Negeren die zeverende dagsadventisten.....

JumboXL | 18-07-09 | 11:43

Die Manuel lult ook maar wat. Noem mij één tekst uit de bijbel waarin staat dat Godt dol is op homo's en ik geef je er tien waarin diezelfde Godt zegt dat ze aan 't gas kunnen (nou ja, 't staat er iets anders; destijds was men nog niet zo met gas in de weer).

Kudo's voor de EO. Dat gezeik iedere keer over homo's. Ik wil de brandstapel terug, kunnen we gelijk wat doen aan het 'heksenprobleem'.

Berserker Nr. 1 | 18-07-09 | 11:43

Het is wel een elementaire vraag, niet ? Als God de ultieme beoordelaar is, en het leven op aarde er niet toe doet, waarom zou je je dan niet met zondaars mogen associeren ? Dat is toch, op zichzelf, niet zondig ?

Niet voor Jan | 18-07-09 | 11:42

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:41
Ahum, of geven.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:42

Peukenvreugd | 18-07-09 | 11:38
daar heb je als Matador in Spanje geen last van.

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:42

CoJoNes | 18-07-09 | 11:40
Als ik Jan was, liet ik mijn moeder een interview doen!

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:41

(R)evolutie | 18-07-09 | 11:35
grappig dat je dit zegt, wist je dat de Heer gewapend beton aan militante christenen heeft geschonken. de Heer is liefde. de Heer houdt ook van Gerda en Albert als ze in gewapend beton zijn gestort in het Westelijk havengebied.

@raket | 18-07-09 | 11:41

-weggejorist-

Pidur(c)W | 18-07-09 | 11:41

widtvoet ® | 18-07-09 | 11:39
*Kleenex naar zich toetrekt*
Ik snap uw emoties.
*snotter*

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:41

@widtvoet ® | 18-07-09 | 11:37
HA!
Als ik Yolanthe was, trok ik dat hele huis leeg.

CoJoNes | 18-07-09 | 11:40

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:39
Zo'n raadsel is dat toch niet?
Wat u van voren heeft, heb ik van achteren.
Ik ben er zeer content mee.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:40

widtvoet ® | 18-07-09 | 11:37
Ik geloof er niks van Albert.

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:39

@GeflipteVlaflap 11:38

Was er kapot van toen ik het hoorde vanochtend. Hoop dat 't meevalt.

widtvoet ® | 18-07-09 | 11:39

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:35
*zich ernstig afvraagt wat een rugpiemol is*

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:39

Heb je een flink kruis in je broek, mag je het weer niet tonen.

Peukenvreugd | 18-07-09 | 11:38

GeflipteVlaFap!

Fragony | 18-07-09 | 11:38

widtvoet ® | 18-07-09 | 11:37
Dat meen je niet!

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:38

Geef ze wat tijd, draaien wel bij. Je kunt als omroep niet van eerst eens rustig beginnen met een praatje over homo's binnen enkele maanden draaien naar je EO presentator stand-in laten zijn bij een keiharde homo pron film op een boot in de gracht.

Schout-bij-nacht | 18-07-09 | 11:37

grote grutjes | 18-07-09 | 11:36
Nee, op het dak.
Hoezo?

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:37

[OT maar BREAKING] Het gerucht gaat dat het rommelt tussen Jan en Yolanthe. Hun relatie zou ernstig in het slob zitten. [/OT maar BREAKING]

widtvoet ® | 18-07-09 | 11:37

@ GeflipteVlaflap : Sorry beginners foutje.
@ Jackanders: Daar moest ik wel om lachen.

givemeawoei | 18-07-09 | 11:37

(R)evolutie | 18-07-09 | 11:35
Lijkt me een goed plan, en ben ik overigens helemaal met je eens.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:37

EO staat toch voor Erectie in oraal :OO

brentjuh | 18-07-09 | 11:36

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:35
zit je met je laptop op de w.c?

grote grutjes | 18-07-09 | 11:36

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:27
Ik hoop dat er een iemand een lijst samensteld met moeilijke onbeantwoordbare vragen voor christenen.
Mensen die je op straat lastigvallen met hun geloof heb ik de aller grootste hekel aan en maar doorblaten geen antwoord op je vragen geven en "nee want in de bijbel staat ......." en vertellen
"Ja maar ik ben hoog opgeleid"
Deze mensen hebben geen bord voor hun kop maar een betonnen plaat.

(R)evolutie | 18-07-09 | 11:35

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:34
Ik moet bekennen wel een rugpiemol te hebben.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:35

Jackanders | 18-07-09 | 11:33
Dat had ik wel begrepen. :P
*langzaamaan maar eens opbiechten gaat niet meer dan een zielige A-cup te hebben*

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:34

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:27
Dat zeggen ze allemaal...

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:34

AIVD-medewerker | 18-07-09 | 11:28
volgens de psychologie ben je normaal als je jezelf kan aanpassen in een bepaalde millieu of klasse.
volgens mij zijn er 2 soorten homo's, degene met een niet correcte hormoon huishouding en de promiscuul homo's.

grote grutjes | 18-07-09 | 11:34

-weggejorist-

43 | 18-07-09 | 11:33

Jackanders | 18-07-09 | 11:31
@ GeflipteVlaflap that is ..
* nog steeds een beetje duizelig is *

Jackanders | 18-07-09 | 11:33

Jackanders | 18-07-09 | 11:31
Ik hou de *kuch* 'fabrieken' mooi achter slot en grendel.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:33

Wapper eens met uw fabrieken, ik bedoel met die nick " givemeawoei "
had ik het wel geweten als ik een meisje was .. ;)

Jackanders | 18-07-09 | 11:31

Agent327 | 18-07-09 | 11:22
over welke god heb jij het in gods naam?
we hebben o.a: de zonnegod, dondergod,, alle dagen van de week zijn er naar genoemd.
de wetenschap heeft deze geloven allang achterhaalt.

grote grutjes | 18-07-09 | 11:29

necrosis | 18-07-09 | 11:07
wat te denken van al die celibair levende voormannen.
Tel daar bij op dat vroeger altijd 1 iemand per gezin het klooster in ging..
Genoeg gezegd.

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:29

Volgende topic: Jan Wolkers is nog steeds dood.
Daarna: De lente is dit jaar op 21 maart begonnen.

CoJoNes | 18-07-09 | 11:28

Homo's willen altijd gelijk en normaal behandeld worden. Vanwaar dan die homo-dag?
Gedraag je dan ook een beetje normaal...

AIVD-medewerker | 18-07-09 | 11:28

Joost Tonino | 18-07-09 | 11:25
Geen humor met je Pedonaam.

(R)evolutie | 18-07-09 | 11:27

givemeawoei | 18-07-09 | 11:24
Ik ben een meisje. ^^

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:27

(R)evolutie | 18-07-09 | 11:23
Ik heb ooit eens een discussie gehad met een man die mij God kwam brengen.
Ik stelde hem precies dezelfde vraag.
Gek genoeg heb ik die man aan het denken gezet, en na een tijdje zei hij : Dat snap ik ook niet echt, nee.
Wat heb ik toen gelachen.
Ze weten zogenaamd zo goed hoe het allemaal in elkaar zit, maar als je ze met hun neus op de feiten drukt, snappen ze er zelf ook geen ruk meer van.
Weer anderen schuiven het inderdaad op de beruchte 'Gods wegen zijn ondoorgrondelijk' uitspraak.
Waar ik dan ook weer allergisch voor ben.
Leer toch eens nadenken.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:27

Ik vind het prima dat hij mee wilt varen.. maar waarom gaan deze mensen voor de EO werken, dan weet je toch dat je bestuurd wordt door een stel orthodoxe gristenhonden?

OnnoOneens | 18-07-09 | 11:26

Fragony | 18-07-09 | 11:21 Dan ga ik dat zo maar even vieren.

Ik denk dat je 3 soorten homo's hebt.

Normale homo's,relnichten en de EO directie.

givemeawoei | 18-07-09 | 11:26

@Jelotchka | 18-07-09 | 11:20
Alle negerts terug naar huis? Beloofd?! echt waar??
*binnenkort weer naar Rotterdam en Den Helder kan gaan zonder UZI onder de jas*

Bakschuif | 18-07-09 | 11:25

-weggejorist-

Joost Tonino | 18-07-09 | 11:25

cojones, wanneer heeft ella gefietst? en waarom kan ella nu niet meer fietsen?
wel een mooi nieuw topic

grote grutjes | 18-07-09 | 11:24

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:18
*Is ontroerd (?) door je verhaal*
Het is goed men jong hier ben je veilig.

givemeawoei | 18-07-09 | 11:24

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:18
Heel herkenbaar.
En over de vrouwen vertelde Christenen mij meermaals dat deze niet belangrijk waren en daarom niet genoemd.

(R)evolutie | 18-07-09 | 11:23

Agent327 | 18-07-09 | 11:22
Precies, waarmee we dan weer uitkomen bij de beruchte tunnelvisie.
'Gods wegen zijn ondoorgrondelijk'.
Nog zo'n mooie.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:23

@GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:18
Het enige argument dat ze kennen: "het is de wil van god".
Daarmee verklaren ze alles.

Agent327 | 18-07-09 | 11:22

givemeawoei | 18-07-09 | 11:14 Het is elke dag hetero-dag, gekkie. Vraag me wel eens af hoe de normale homosexueel die gewoon op eigen geslacht valt denkt over die roze pauwen die hem zogenaamt vertegenwoordigen. (En ja ik weet ook vrouwen kunnen homosexueel zijn maar dat is gewoon geyl dus dat telt niet)

Fragony | 18-07-09 | 11:21

@grote grutjes | 18-07-09 | 11:19
Ella kon tenminste zelfstandig fietsen

CoJoNes | 18-07-09 | 11:21

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:18
je zou je af moeten vragen waar de neandertalers vandaan komen.
die zijn als regen uit de hemel gevallen

grote grutjes | 18-07-09 | 11:21

We worden uitgedaagd door een stelletje negers op een bananeneilandje. Zij willen Wilders, want dan kan de 'jacht op blanken' voluit worden ingezet. En alle negers terug naar huis.
www.telegraaf.nl/binnenland/4430556/__...

Jelotchka | 18-07-09 | 11:20

Volgens m'n vader in de hemel, is het er alle dagen feest
En m'n vader kan het weten, want die is er geweest...
(c) Freek
Zo, uitsluitsel genoeg?

vriendjuh Stokvis | 18-07-09 | 11:19

God houdt inderdaad van Piraten, en de hemel is staat vol met biervulkanen en striptease acts, de hel is hetzelfde als de hemel alleen dan is het bier lauw en slap en bezorgen de strippers je een venerische blafhoest. En laten we eerlijk zijn rAMEN is als het goed klaar gemaakt is het voedsel van de goden.

Ranja Drinker | 18-07-09 | 11:19

CoJoNes | 18-07-09 | 11:10
we veranderen het topic gewoon, want dat kan bij g.s en we gaan ons weer heerlijk afgeven op het kabinet.
vraagje: " vind jij Jetta Klijnsma er incompetenter uit zien dan ella vogelaar? "

grote grutjes | 18-07-09 | 11:19

Gristenen hebben een bord voor de kop. Tunnelvisie, zouden sommigen het noemen.
Alles wat zij geloven klopt, en alles wat daarbuiten valt is slecht, van de duivel, of gewoon niet waar.
Het zijn de meest hypocriete mensen die je je maar voor kunt stellen.
Homo's zijn smerig, en bovendien niet de bedoeling van God, want : 'God made Adam and Eve, nog Adam and Steve'.
Ik erger me mateloos aan deze mensen, en bovendien ook aan het geloof.
Alles wat maar te maken heeft met God, gaat bij mij het ene oor in en meteen het andere weer uit.
Ik word er misselijk van, haast letterlijk.
Het is altijd maar God dit, en God dat.
BAH!
Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik bij Gristenen over de vloer kwam. De vrouw sloeg me in het gezicht omdat ze dacht dat ik wiet in sigaretten (sigaretten! dus geen shag!) had gestopt, en knetterstoned was, (terwijl ik nog nooit van mijn leven een joint heb aangeraakt) en die man verzekerde me dat hij een hele avond moest bidden als hij bij mij aan was gekomen.
Ik had altijd al een hekel aan Gristenen en hun radicale overtuigingen, maar sindsdien is het hek van de dam. Ik wil niet eens meer met die mensen in discussie, wat heeft nog voor zin?
Ze weten dat het niet klopt, van geen kant zelfs, maar waag het niet om ze erop aan te spreken, want dan worden ze pissig.
Voorbeeldje : Adam en Eva kregen 3 zoons, Kaïn, Seth en Abel. Zij kregen alledrie een vrouw ...
Maar waar kwamen die vrouwen vandaan?
Vraag dat eens aan een Gristen, film zijn/haar reactie, en knal het op Dumpert.
Kunnen we lachen.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:18

Manuel bukt voor god. /Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:03
De hele EO staat gebukt op een rij op zoek naar hun zeepje. Wie niet bukt moet direct 'bukkeerd' worden.....

Bakschuif | 18-07-09 | 11:18

@grote grutjes | 18-07-09 | 11:15

Dan raad ik je sterk af de volkskrant van vandaag te gaan lezen. Dan word je nog triester, daar staat nl. een heel (diepte) interview in.

azijnseikerT | 18-07-09 | 11:18

@grote grutjes | 18-07-09 | 11:15
Om bij de PVDA te mogen komen als vrouw, behoor je gewoon verschrikkelijk lelijk te zijn.

Agent327 | 18-07-09 | 11:17

De Immigrant | 18-07-09 | 11:01
ik denk dat ik snap wat je bedoelt?!?: hoe wil je nou als homo bij zo'n club horen waar ze je zien als vuil en gedegenereerd en ongewenst. waar je 'bespreekbaar moet zijn', maar per saldo niet wordt gepruimd. waar ze het liefst postnatale abortus op je zouden uitvoeren om van jou en het probleem af te zijn.
inderdaad, het gaat niet samen, kerk en kruis.
althans, ik zou d'r voor passen ware ik lesbo.
als heterette doe ik dat trouwens ook.

geurtje | 18-07-09 | 11:17

*geeft het uitsluitsel aan*

Technic0l0r_Jozef | 18-07-09 | 11:16

noobie | 18-07-09 | 11:11
hartelijk dank, het zit me vandaag erg zwaar op de maag.
Vanwege het zoveelste trieste nieuws uit de tele graf: www.telegraaf.nl/binnenland/4429452/__...
kijk voor de grap eens naar die pica, en dat vertegenwoordigd n.l.

grote grutjes | 18-07-09 | 11:15

Fragony | 18-07-09 | 11:09 Jij ook al?

Is er ook een speciale hetero dag?

givemeawoei | 18-07-09 | 11:14

Dit onderwerp wordt teveel herhaald.
En teveel wordt vervelend.

winterpeen | 18-07-09 | 10:54

De Gay pride wordt elk jaar herhaald. Inderdaad vervelend. Waarom is dit eigenlijk nodig, een boot vol homo''s en homo-supporters? Dan kun Amsterdam ook wel een boot met woonwagenbewoners, asielzoekers of psychiatrische patienten (allemaal dezelfde rechten) mee laten varen.

juriste | 18-07-09 | 11:14

@CoJoNes | 18-07-09 | 11:10:

Je mot gewoon meer zuipen, heb je niet zo veel last van je kort geheugen.

Reinaert | 18-07-09 | 11:12

@necrosis | 18-07-09 | 11:07:

Geyle kontneuqsex tussen man en vrouw = primitieve anticonceptie.

Geyle kontneuqsex tussen man en man = gewoon niet wat God bedoeld heeft.

Zoek de verschillen!

Reinaert | 18-07-09 | 11:12

grote grutjes | 18-07-09 | 11:00
Ik vergeef het je. Ik deed er ook aan mee.. maar het waren dan ook die gratis stickers en stijlloze buttons voor op je jas die mij de das omdeden :)

noobie | 18-07-09 | 11:11

Dit topic hebben we toch al een keer gehad, of vergis ik me nou heel sterk?

CoJoNes | 18-07-09 | 11:10

@flinkescheet | 18-07-09 | 11:07
*Zou wel geil staan misschien, een Jezus in een lendendoekje*
-
Loop eens een kerk binnen, hangen ze te kust en te keur.

Agent327 | 18-07-09 | 11:09

givemeawoei | 18-07-09 | 11:07 Ik zit zelf te wachten op de boot met homosexuele hetero's.

Fragony | 18-07-09 | 11:09

@goedverstaander | 18-07-09 | 10:41
Jah, terwijl het zeau makkelijk is.
Het is dan ook een soort trend geworden
al die spel- en vervoegings fouten.

Mark Levinson | 18-07-09 | 11:09

necrosis | 18-07-09 | 11:07
+1.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:08

@JosVerbeek 10:45
Laat ze lekker naar Alaska varen...... oh nee, geen gggrefo's aan de Blob voeren, dat is dierenmishandeling.
Overigens wil ik graag nog even een GROTE boodschap verkondigen aan de EO en aanverwante relidioten:
Alhoewel ik hetero ben vind ik het ronduit belachelijk dat reli's homo's mogen discrimineren vanwege hun "boekje".
Ik durf te wedden dat er zat mannelijke relifundi's in de samenleving zijn die graag het "verkeerde" gaatje van hun vrouw willen drillboren.
Dat is dus ook kontneuqsex maar dan tussen man en vrouw en daarom mag het wel want hun sprookjesgod keek toe en zag dat het goed was.....
Geloof -1000

necrosis | 18-07-09 | 11:07

Waarom niet gewoon een Jezusboot laten meevaren? Een Jezusfiguur die alle homo's de zegen geeft en die, als het gaat stormen, met een simpel woord het water in de grachten kalmeert. Zou wel geil staan misschien, een Jezus in een lendendoekje.

flinkescheet | 18-07-09 | 11:07

wat krijgen we volgend jaar ? Een boot met gristelijke groenteboeren met winterpenen up their asses ? Of een boot met homofiele geenstijlers ? Tgggg,.......

De Immigrant | 18-07-09 | 11:01

*wilt een grap maken maar is bang dat ie word weggejorist*

On topic: Homo's kennen ook liefde en God had toch ook iets met liefde te maken? Het is te vroeg om na te denken.

givemeawoei | 18-07-09 | 11:07

KabbelendKontwater | 18-07-09 | 10:53
lol @ nick.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:06

Ben het ergens wel eensch met De Immigrant, hard maar waer.

Fragony | 18-07-09 | 11:06

De Immigrant | 18-07-09 | 11:01
Jij hebt het duidelijk niet begrepen.
Bovendien zou ik als ik jou was maar eens nadenken over bijles in Nederlands totdat school weer begint.

GeflipteVlaflap
-
Nadenken is niet zijn sterkste kant. Nederlands al helemaal niet.

Agent327 | 18-07-09 | 11:06

homo's zijn ook mensen, net als Immigranten met een licht getinte huidskleur.

grote grutjes | 18-07-09 | 11:05

.@KabbelendKontwater | 18-07-09 | 10:53

"True niggas ain`t gay" nog zo n uitspraak van de nooit discriminerende zwarte medemens icecube.

azijnseikerT | 18-07-09 | 11:05

de EO is eigenlijk best wel een trieste omroep. Als je hun programma's bekijkt zie je nooit direct een oproep tot geloof maar altijd een programma wat zo geconstueerd is dat op een gegeven moment de kijker een conclussie zou moeten trekken dat je toch wel iets hebt aan het geloven in sprookjes.

hersenschade | 18-07-09 | 11:04

De Immigrant | 18-07-09 | 11:01
Jij hebt het duidelijk niet begrepen.
Bovendien zou ik als ik jou was maar eens nadenken over bijles in Nederlands totdat school weer begint.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 11:03

gewoon omdat het kan !

Je Verzint Het Niet | 18-07-09 | 11:03

@Fragony | 18-07-09 | 11:00
LOLz. Praat het goed voor jezelf in termen als "know your enemy".

Nee dus! | 18-07-09 | 11:03

Manuel bukt voor god.

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 11:03

Geloof en homosexualiteit gaan gewoon niet samen,... that's fuckin it. wanneer begrijpen die wanna be gristenen dat nu eens ? Jonge fuckin gristenstudentjes die weer eens grenzen op willen zoeken,..... ach fuck it,.... anyway,.... ik zou niet bukken voor de hosti op die boot ? En wat mij betreft mag die hele gayparade opgedoekt worden,... een gristen homoboot,... hoe komen ze erop. wat krijgen we volgend jaar ? Een boot met gristelijke groenteboeren met winterpenen up their asses ? Of een boot met homofiele geenstijlers ? Tgggg,.......

De Immigrant | 18-07-09 | 11:01

God keert Manuel zijn rug toe.

moddertje | 18-07-09 | 11:01

~blob in de Amsterdamse grachten gesignaleerd~

noobie | 18-07-09 | 11:01

ik wil vandaag opbiechten dat ik ooit in de jaren 80, 1 keer op de pvda heb gestemt.
Aan het nederlsndse volk: het spijt me ik wist toen niet beter.
Ik was geindoctrineerd/opgestookt met het thema: ban de bom en atomkraft nein.
sorry mensen, ik hoop dat jullie mij vergeven.

grote grutjes | 18-07-09 | 11:00

Nee dus! | 18-07-09 | 10:57 toevallie idd, jammer dat ik weer met de verkeerde bron moet komen, wil natuurlijk NIET zeggen dat ik het Volkskrantblog lees, en al helemaal niet voor mijn dagelijke portie ergernis.

Fragony | 18-07-09 | 11:00

Wat hebben dat soort xristenfundi,s toch met heuameus, wordt dan celibatair en tegelijkertijd katholiek, weet je in ieder geval zeker dat je de boodschap helemaal voor jezelf hebt.

william7055 | 18-07-09 | 10:59

Nee dus! | 18-07-09 | 10:57
Nee, ze hebben misdienaartjes en kerkkoortjes.

Merlot | 18-07-09 | 10:59

inquisitra | 18-07-09 | 10:49
Zo'n kruis in je anus gaat je toch wel tamelijk dwars zitten.
Nee dus! | 18-07-09 | 10:56
Het regentje begint zeven kleuren bagger uit te scheiden, uit een zekere plaats. Jammer voor ze, maar dat pvda-tuig kan niet meer ongestoord hun gang gaan..

JosVerbeek | 18-07-09 | 10:58

Waar je mee omgaat wordt je mee besmet zullen de EOertjes wel denken.
God is liefde.
(Dit geld niet voor homo's)

(R)evolutie | 18-07-09 | 10:58

nodigt Blob uit Alaska uit om langs te komen. Lost meteen een heleboel op. Gansch het probleem als het ware...

Het_Alziedend_Oog | 18-07-09 | 10:45

Gans(ch)en sowieso volgens de Blob topic ja.

Boss D | 18-07-09 | 10:58

god Houdt niet van grrrrrristenen, alleen van piraten!
WildPlassert | 18-07-09 | 10:53
====================
Als ie met die piraten vooral Johnny Depp bedoeld, wordt ik hier ter plekke religieus!
Maar het zullen die Pirates of the Arabian wel weer zijn.

Merlot | 18-07-09 | 10:57

Het_Alziedend_Oog | 18-07-09 | 10:50
Grmbl, zal er wel mee te maken hebben dat ik zei dat dit nieuws al wat ouder is ...
*onderduikt voor Joris*

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 10:57

Nou, ik vaar ook niet mee, wat is het probleem?

hanzebal | 18-07-09 | 10:57

@Merlot | 18-07-09 | 10:54
Pedo's hebben geen parade.

Nee dus! | 18-07-09 | 10:57

Als ik een bedrijf runde wilde ik ook niet dat medewerkers van mij in bedrijfskleding(tenslotte is die gozert redelijk herkenbaar als zijnde presentator van de EO) mee zouden varen in zo'n beschamede optocht als de gaypride.
Homo's zijn ok, maar die gaypride is gewoon te ranzig voor woorden, als hetero zijnde wordt je gewoon opgepakt wegens aanstootgevend gedrag etc

bees-t- | 18-07-09 | 10:57

@Fragony | 18-07-09 | 10:56
2 zielen...

Nee dus! | 18-07-09 | 10:57

* Ark bouwen gaat voor complete EO-familie doet *
Waar was de Blob ook al weer ?

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 10:55

Nee dus! | 18-07-09 | 10:50
Ik vermoed dat het CDA hier niet blij mee is, de arbeiders zijn weer eens de lul. Tijd voor de belastingrevolutie, nu echt.

Jelotchka | 18-07-09 | 10:55

Wat hebben die godjegeloverts toch tegen homo's?
Laat ze liever actie tegen pedofielen ondernemen!

Merlot | 18-07-09 | 10:54

Wanneer komt gs eigenlijk weer met wat de gemoederen bezig houdt.
de eo is de inkt in de pen niet waard

grote grutjes | 18-07-09 | 10:54

"er ook gewoon aandacht aan besteed, en er zelfs"

Voor 'en' nooit een komma.

mzzia | 18-07-09 | 10:54

@grote grutjes | 18-07-09 | 10:50
Zeker. En dat even op terloops zaterdag in huisblad Azijnbode, gedurende reces en komkommertijd. En dan denken dat ik en anderen niet opletten. Godverdomme. Trut.

En dan ook nog in vervloekt verkleinwoordjesjargon de boel downplayen. Smerige jaloerse tak, die rooie.

Nee dus! | 18-07-09 | 10:54

Dit onderwerp wordt teveel herhaald.
En teveel wordt vervelend.

winterpeen | 18-07-09 | 10:54

"Cause big D's in ya mouth are bad for ya health"

Ice Cube

KabbelendKontwater | 18-07-09 | 10:53

god Houdt niet van grrrrrristenen, alleen van piraten!

WildPlassert | 18-07-09 | 10:53

Het_Alziedend_Oog | 18-07-09 | 10:50
lol.

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 10:52

Herhaal-topic is ook best leuk.

Jelotchka | 18-07-09 | 10:51

@GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 10:46

Sommigen kunnen slecht tegen de waarheid schijnbaar bij de GS redactie.

En eh (1), die E.O... Ik zou nog niet op ze willen skijten omdat ze het niet waerd zijn...

En eh (2) Gordon = Relnicht !!!

Gaat kijken hoe lang dit blijft staan...

Het_Alziedend_Oog | 18-07-09 | 10:50

Maak liever een aktueel item over PvdA roofheks ( www.elsevier.nl/upload_mm/8/4/0/Klijns... ) Klijnsma en haar WW-plannetje.

(Lekker geprogrammeerd, hoe mijn link wordt verneukt.)

Nee dus! | 18-07-09 | 10:50

Nee dus! | 18-07-09 | 10:48
Ah, jij vond het dus net als ik groot nieuws?

grote grutjes | 18-07-09 | 10:50

Homo's kunnen christendom wel accepeteren, maar christendom accepteert homo's weer niet. Waar zit de zwakke partij? Manuel heeft vast een buttplug in de vorm van een kruis thuis/

inquisitra | 18-07-09 | 10:49

Túúrlijk EO, wat er in de samenleving gebeurt dat mot je als publieke omroep gewoon stelselmatig negeren. Wat ook negeren is journalistieke vrijheid tenslotte.

(Bij de weg: kan het woord "negeren" eigenlijk nog wel? Ik neger, jij negert, wij negeren? Die zoeken we op en leggen we anders voor aan de Negerzoenenmafia).

Reinaert | 18-07-09 | 10:47

Venderbos is wel een toffe naam. Verder is het gewoon een gluiperd. Waarom doen homo's zoveel moeite om geloof met kontseks te verenigen? Dan maak je het jezelf ook wel heel moeilijk.

Gallisch | 18-07-09 | 10:47

Als je een boot wil vullen met gristelijke homo's snap ik niet dat je een EO presentator vraagt. Tenzij hij natuurlijk ook een...

Donkerslag | 18-07-09 | 10:47

Nou ja zeg. :/
Waarom ben ik weggejorist?
*Joris een roosje geeft*
Met het verkeerde been uit bed gestapt?

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 10:46

nodigt Blob uit Alaska uit om langs te komen. Lost meteen een heleboel op. Gansch het probleem als het ware...

Het_Alziedend_Oog | 18-07-09 | 10:45

Kan die hele EO niet op een bootje gaan zitten en gewoon ergens heen varen? Waar naar toe maakt niet uit, als het maar ver weg is.

JosVerbeek | 18-07-09 | 10:45

pff, eindelijk nieuw topic, 2 dagen oudnieuws, die vakantiewerkers verdienen schop onder hun reedt

hetluis | 18-07-09 | 10:44

Gewoon de pron in Manuel.
Ben je overal van af.

Teun van het Tuinpad | 18-07-09 | 10:43

-weggejorist-

GeflipteVlaflap | 18-07-09 | 10:43

Volgens mij worden de weekendstukjes op GS grotendeels op vrijdag geschreven.

Nee dus! | 18-07-09 | 10:43

Krijgen homo's wel toestemming van het COC om mee te doen aan de EO jongerendag?

mail cheauvinist pic | 18-07-09 | 10:42

Werkgevers moeten hun werknemers toch beschermen tegen ziektes?

De kat op het spek binden in het kurk-in-je-reetD-bootjes-festival is dan dus niet wijs.

Nee dus! | 18-07-09 | 10:41

Gristenen: omdat je van vreemd gaan en kontbonken enge ziekten kan krijgen moet het wel verkeerd zijn.

Inferi0r | 18-07-09 | 10:41

BesteedT

goedverstaander | 18-07-09 | 10:41

Ik vertrouw Manuel niet, hij kijkt altijd zo blij....

fuckje | 18-07-09 | 10:40

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl