Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gezinsdrama in Almere

allemere.jpg Foute boel in Flevoland. In Almere heeft een ,,gezinsdrama'' plaatsgevonden. Niemand kent op het moment meer details. Een woordvoerster van de politie, die dit zojuist meedeelde, kon verder nog geen bijzonderheden geven. Ook over het aantal slachtoffers kon ze niks zeggen. Raarrrr. Het drama heeft zich voltrokken aan het Jeroen Boschplantsoen. Keurige buurt, mooie villa's. Later meer... Update: Volgens een buurman zou er een vader met 2 dochters (3 en 7 jaar) gevonden zijn. Moeder trof het drietal vanavond aan. Echtpaar zou in scheiding liggen. Bizar: Zelfs de hond van het gezin is om het leven gebracht.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

JJ87 | 10-06-09 | 02:39

Niks geen media aandacht aan geven iedereen die het een beetje moeilijk heeft gaat zo zijn uitweg zoeken. Dus geen aandacht meer en de trend sterft weer.

provis | 09-06-09 | 02:21

Die vader is het produkt van 't nieuwe systeem.
Echtpaar in scheiding.
Man wil kinderen zien.
Vrouw doet aangifte van belaging.
Politie zegt: we kunnen niets doen.
Maar we kunnen h'm wel treiteren.
Politie zorgt ervoor dat hij wordt ontslagen, en nergens meer aan de slag kan.
Man raakt, naast scheiding en kinderen niet mogen zien, financiel aan de grond.
Man draait door.
Gaat naar dokter, schrijft h'm allerlei pillen voor.
Man draait nog meer door.
Man begaat een moord.
Politie spreekt van een verwarde man.

Dat is het nieuwe beleid van Justitie.
Precies hetzelfde als Karst T, en die van vorige keer.

De gehele top van de Justitie dient ontslagen te worden, omdat deze een gevaar zijn voor de Nederlandse samenleving.

ooltgie | 08-06-09 | 19:07

Mezelf 17.40
"Kunnen" moest zijn "kan".
Na de gek Karst T die op de vorstin inreed, de Asperger Volkert de G. en al die veertigers die zo nodig vrouw, vriendin en kinderen moesten afslachten na een mislukt huwelijk, is dit het zoveelste bewijs dat niet de baby-boomers in de watten zijn gelegd maar de generatie daarna.
Al die slappo's geboren tussen pakweg 1960 en 1970. Kunnen niks verdragen want alleen maar opgegroeid in een luxe tijdperk.

knerf | 08-06-09 | 17:48

Weer het beste bewijs dat die hele generatie veertigers niet tegen teleurstellingen kunnen.
De patatgeneratie.....

knerf | 08-06-09 | 17:40

moeders is aantal jaren terug vreemdgegaan, voordat het 1e kind is geboren. Oorzaak?-Gevolg: laffe en zieke daad van het zogenaamde slachtoffer?

dubbelpleonasme | 08-06-09 | 15:32

gadver zeg t word steeds gekker en gekker!!

say | 08-06-09 | 15:09

Villawijk in Almere? Als je een villa kunt kopen, ga je niet in Almere wonen, tenzij je burgemeester bent.
Bureau Jeugdzorg zal wel weer de schuld krijgen. Beter kunnen ze bij elke echtscheiding de kinderen beter meteen verplicht uithuis plaatsen in een kindertehuis.

juriste | 08-06-09 | 14:57

Lijkt tegenwoordig wel, alsof je in een deja-vu leeft.
Wanneer worden de mensen eens origineel en proberen anderen te kwetsen op een manier, waar niemand eerder mee is gekomen...
Bedoel, in plaats van je 2 dochtertjes en de hond om te brengen, kun je jezelf ook als crashtestpop gebruiken. Schilder je gezicht onder met doelwitten en stap bij de eerste de beste crashtest in het voertuig.

Denk dat de nieuwswaarde dan wel met 100% stijgt.
Bovendien zal een 3-jarige zich niet alles meer herinneren en dus opgroeien zonder papa, of het zaadje van de spermabank.

JarnoF | 08-06-09 | 12:23

Het huis staat op naam van
H.P. van der Velde en S.Schouten
wanneer hebben we de eerste Hyve profieltjes?

ADHDtje | 08-06-09 | 10:37

Waarom is het doden van de hond raarder dan dat van de kinderen? Het is toch logisch dat, als hij iedereen vermoord, ook de hond meeneemt? Die hoort er toch ook bij?

Ja die ja | 08-06-09 | 10:02

bra-brand | 07-06-09 | 22:10
Ik zal het je gezien je nick niet aanrekenen, dat je onze reacties ietwat primitief hebt gelezen. Ik zal voor mezelf/mijn eigen reactie spreken; ik geef de media niet 'de schuld'.. ben niet zo van het vingertje wijzen (tenzij het terecht is, en ja; dat bepaal ik helemaal zelf wanneer wel en wanneer niet..).

Wel is het een feit dat mensen met een kronkel in hun hoofd door hoe de daden van hun 'voorgangers' in de media zijn neergezet, geprikkeld kunnen worden. D.w.z. vetgedrukte koppen, met het woord "gezinsdrama" erin. Het enige wat ik heb gezegd n.a.v. Kayleighb @ 19:20, is dat met name het woord "drama" de dader met zo'n kronkel postuum een ziek soort 'bevestiging' geeft ("ik ben m'n vrouw, m'n kinderen, m'n baan kwijt, en niemand ziet mijn ellende").

Misschien zat ik (en de anderen die er zo over dachten) met die gedachte wel helemaal fout. Maar dat ik vanochtend zie dat Elsevier haar koppen heeft aangepast tot "Moord in Almere" en spreekt van "gezinsmoord", vind ik een goede zaak. Nu GS zelf nog. Want hoewel iedereen in de 'serieuze media' GS altijd met minachting behandeld, weet ik wel zeker dat veel redacties en opiniemakers GS (en haar reaguurders) als een soort opiniethermometer gebruiken. Net als sommige politici hier graag meegluren om een stukje van 'het volkse' mee te pikken.

Dus, bra. Ieder medium krijgt het commentaar wat het verdient. Dat jij zegt dat het probleem opgelost moet worden waar het begon, is waar. Maar dat gaat niet lukken vanuit commentaar op internet. Jij zegt dat het probleem oneerlijkheid is, ik zeg: Het probleem begint in het hoofd van zo'n man. Oneerlijkheid of niet. Er zijn plenty mensen die problemen hebben in hun relatie en/of oneerlijkheid ervaren, maar desondanks nooit een ander daar in mee zullen slachtofferen. Anyway. De media is dus niet schuld(ig), maar speelt wel een rol in de wereldbeleving van de enkele zieke papa, die geestelijk zo van z'n paadje is afgeraakt, dat alleen zijn interpretatie van de werkelijkheid nog telt.

Watler | 08-06-09 | 09:00

Ik denk dat het hoog tijd wordt om de hele scheidingsregelingen, omgangsregelingen en meer van dat door feministische maatschappijvernielsters in stand gehouden regelingen waarbij het feit dat je een lul in je broek hebt bungelen al genoeg is voor 'levenslang en volledige rechteloosheid' .
Een simpele verklaring van een haatkut is al voldoende om jou op te laten bergen hangende het onderzoek, je kinderen van je af te nemen en door instituten gesteund volledig tegen je op te zetten. Kortom, de macht van de haatkutten en de veelal sosjalistiese feministische rechters, subsidievreetsters en samenlevingvernielsters is gigantisch geworden en alleen maar vergelijkbaar met de macht in totalitaire staten, als Noord Korea.
Tip: kijk daar eens naar, schaf een aantal regelingen af (onder andere die waardoor een haatkut met een ander kan samenwonen en de helft van jouw alimentatie op kan maken aan luxe dingen), kijk eens naar de omgangsregelingen en je zult zien dat dit soort wanhoopsdaden tot een minimum terugloopt. Wedden?

blaster | 08-06-09 | 08:58

Je bent heel erg ziek in je harses als je in staat bent je eigen kinderen te vermoorden. Ik kan maar niet begrijpen dat zulke lui niet "gewoon" de hand aan zichzelf slaan als de kinderen er niet zijn.

Adriaantjeeeeeuh | 08-06-09 | 08:55

wat is dit voor een nieuws?
Moeten we nu gaan kijken of het klopt?
Er staat namelijk in het artikel van de link dat de hond niet dood is?
Wat is nu waarheid?
En wie wil het echt weten?

0nt0pic | 08-06-09 | 08:47

Ik zou in almere nog niet dood gevonden willen worden. Is deze man wel gelukt, de oelewapper.

faz | 08-06-09 | 08:37

Het_leuke_zuiden | 08-06-09 | 07:59
Verdiept u zichzelf eens goed in de reaguurder alvorens deze iets te verwijten.
Had u wat beter gelezen dan had u misschien begrepen dat KoC deze reactie doorweekt in druipend sarcasme heeft neergeplempt.
Knöppel.

DaVinciZonderCode | 08-06-09 | 08:16

King of controversy | 07-06-09 | 19:37
Correctie in je zin: Mijn gedachte gaan er naar uit
Spreek voor je zelf dude, want wat jij doet is een links trekje!

Het_leuke_zuiden | 08-06-09 | 07:59

Another one bites the dust...
Heel triest dat mensen zo verknipt kunnen zijn...

Maco | 08-06-09 | 07:50

Het meest bizarre is nog wel de hond ja

Mrpurple | 08-06-09 | 07:41

wat een agrezie overal......

teluitjewinst | 08-06-09 | 07:40

quote
mmm... kinderen aan moeder toegewezen... vader geen reet meer te zeggen....'kinderbescherming' beschermt vooral de moeder.... je ex vrouw wordt met de dag erger dan de ergste heks.... de feminisering en anti vader stemming wordt teveel. En dan knapt er iets.
Wat een drama, afschuwelijk.

Masturwasbeer | 07-06-09 | 20:10
De spijker op de kop voor de mensen die ervaren hebben hoe het rechtssysteem in NL werkt......

KylianCM | 08-06-09 | 06:56

LibertasSimplex | 08-06-09 | 02:16
Done. Truste.

DaVinciZonderCode | 08-06-09 | 02:29

DaVinciZonderCode | 08-06-09 | 02:08
Zet die fles weg en ga bij je ongelukkige vrouw liggen.

LibertasSimplex | 08-06-09 | 02:16

OOT: Knap staaltje drugsgebruik @ LibertasSimplex
OT:Valt verdömd weinig over te zeggen, n'est pas..

DaVinciZonderCode | 08-06-09 | 02:08

"Nou. Ik ga maar eens slapen, teneinde een ban* te vermijden." Schamperde De Plexcock.

* ban. Door een homo opgelegde straf, dat je niet meer mag schrijven.

LibertasSimplex | 08-06-09 | 02:05

De Plexcock slingerde zijn iets te grote piemol met succes over de horizontale, ongeschaafde balk van de door hemzelf gebandzaagde kapstok. De splinters deerden hem niet, na de veertig dienstjaren die hij er met deze kapstok al op had zitten.

LibertasSimplex | 08-06-09 | 02:01

"Waarom heb je hem nou zomaar laten gaan?" Vroeg Vledder met een trilling van pure kwaadheid in die dunne schelle kudtwijvenstem van hem, die hij altijd kreeg als een zaak niet helemaal naar zijn believen tot een oplossing kwam.
"We hadden hem gewoon kunnen arresteren."

"Dit mannetje is te klein. Zijn pik is vast en zeker naar binnengedrukt tijdens de geboorte. De man uit IJsland had gelijk."

"Te kleine pik?"

"Ja." Reposteerde De Plexcock fel.
"Hij heeft ze nooit allemaal ongemerkt kunnen doodswaffelen met de punt van zijn stinkende eikel. Te kort."

"Er moet een ander klotebeest achter deze macabere gang van zaken zitten."
Vledder zuchtte vermoeid en geil.

LibertasSimplex | 08-06-09 | 01:47

Generaal P. | 08-06-09 | 01:39
Zie 01:37

Rammstein | 08-06-09 | 01:44

Rammstein | 08-06-09 | 01:37
Als jij daar 'happy freak' van maakt, zijn wij allebei gelukkig. Trusten!

Generaal P. | 08-06-09 | 01:39

Generaal P. | 08-06-09 | 01:35
Sad freak.

Rammstein | 08-06-09 | 01:37

"U heeft mij ontboden en ik heb weinig tijd." Brieste de reu. "Ik doe de peilingen voor de Pee van de Aa en ik moet op tijd zijn om er naast te zitten."
"U kunt gaan." Zei de Plexcock koeltjes.
"Ik wil niet de oorzaak zijn van het falen van uw roversbende." Schamper trilde in zijn stem. "Maar wilt u mij 1 ding vertellen. Waarom moesten zij dood? Waarom de kinderen?"
De hond zei niets en ging.
De Plexcock bleef.

LibertasSimplex | 08-06-09 | 01:31

Een week geen familiedrama is een week niet geleefd. Een week geen verkeersregelaar aangereden is een week niet geleefd. Beide is vandaag gebeurd, dus het was me het weekje weer.

Generaal P. | 08-06-09 | 01:24

@zovoklets | 08-06-09 | 00:41

The Shawshank Redemption?

Leo* | 08-06-09 | 01:22

"Death [is] the last and worst of all the practical jokes played upon poor mortals by the gods. . . . The hardest thing about death is not that men die tragically, but that most of them die ridiculously. If it were possible for all of us to make our exits at great moments, swiftly, cleanly, decorously, and in fine attitudes, then the experience would be something to face heroically and with high and beautiful words. But we commonly go off in no such gorgeous, poetical way. Instead, we die in raucous prose--of arteriosclerosis, of diabetes, of toxemia, of a noisome perforation in the ileocaecal region, of carcinoma of the liver. . . . Thus the ontogenetic process is recapituklated in reverse order, and we pass into the mental obscurity of infancy, and then into the blank unconsciousness of the prenatal state, and finally into the condition of undifferentiated protoplasm. . . . The cosmic process is not only incurably idiotic; it is also indecently unjust"

RIP

zovoklets | 08-06-09 | 01:19

Er werd op de deur geklopt.
"Binnen." Plofte De Plexcock.
De deur zwaaide open en een klein mannetje, duidelijk een viervoeter, kwam het grote lokaal binnengelopen.
Het was een groot lokaal.

LibertasSimplex | 08-06-09 | 01:17

"SpitsNieuws schrijft: 'Het is al het derde familiedrama van dit jaar in ons land. Gemiddeld zijn er ongeveer drie per jaar.' http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/06/opnieuw_familiedrama_in_nederl.html
Moet je eens kijken in dat artikel naar tweeduizendvijf. Daar plakt O. Oost er wel zeven.
Tweeduizendvijf was ook dat jaar dat bol stond van stoppen met roken, bellen met John en andere doodgeschoten figurenpraktijken."
Vledder keek verschrikt op.
Hij had De Plexcock nog nooit eerder betrapt op het plaatsen van een link.
De betere porno hield hij ook altijd voor zichzelf.
"Dat...dat was, dat was, een hond?"
Ongeloof trilde in zijn stem.

Vledder's vraag gaf De Plexcock het gevoelen, dat de doorbloeding in zijn lijf op een bepaalde manier gestokt was net onder het stuk, waar het verstandelijk deel van zijn harses* begon.
Zijn hoofd deed het niet meer goed, op de een of andere manier, zo leek het even. Dat hadden die zusters hem toen gezegd, maar hij had dat weggewuifd als modernistisch gedoe.
Tot nu toe was er nog geen zaak onopgelost gebleven, en met deze hondse seriemoordenaar zat hij al sinds tweeduizendvijf op het juiste spoor.
"Maurice." Zei hij zacht.
"Stuur hem een ontbieding en vermeld als reden: 'kom, en zit.'"

* harses. Jiddisch-oud-bargoens voor harses.


LibertasSimplex | 08-06-09 | 00:58

Rammstein | 08-06-09 | 00:46
*lijflied 'iedereen is gek be-hal-lu-vu iiiiik!' inzet*

Krachtmeester | 08-06-09 | 00:51

seven | 08-06-09 | 00:45
Thx voor de info!

Krachtmeester | 08-06-09 | 00:50

zovoklets | 08-06-09 | 00:41
En sommigen zijn gewoon gek.

"Whatever happened to crazy ? Can't you just be crazy no more ? "
Chris Rock

Rammstein | 08-06-09 | 00:46

ps 2 tenzij je net over de grens in België (of Zweden of Spanje en in mindere mate Frankrijk) woont, dan heb je opeens co-ouderschap standaard.. Ja het recht kan aardig verschillen per regio, de moraal ook..

seven | 08-06-09 | 00:45

All they found of him was a muddy set of prison clothes, a bar of soap, and an old rock hammer, damn near worn down to the nub. I used to think it would take six-hundred years to tunnel under the wall with it. Old Andy did it in less than twenty. Oh, Andy loved Geology, I guess it appealed to his meticulous nature. An ice age here, million years of mountain building there. Geology is the study of pressure and time.

That's all it takes really, pressure, and time.

(Mijn meest favoriete kwoot all-time.)

Iedereen kan tot gekte worden gedreven.
De vraag is alleen; waar ligt je grens.

zovoklets | 08-06-09 | 00:41

ps @Krachtmeester, bedenk dat een nacht (dus klein "weekend") per 14 dagen meer is dan 40% van de vaders en kinderen hebben aan omgang na scheiding. PS www.verenigingvoorrechtspraak.nl/nl-NL... 3 kids en getrouwd geweest kan aardig aantikken.

seven | 08-06-09 | 00:39

Plan je dit van te voren.
Denk je,wat die man in Zwijndrecht kan,kan ik ook?
Zeurden de kids het hele weekend dat ze naar mama wilden?
Was het om wraak te nemen op je ex?
Was je bang om na een leuk weekend weer lang alleen te zijn?
Hoe dan ook.. het is erg genoeg allemaal... niets meer,niets minder!

Ammehoelahoep | 08-06-09 | 00:39

Krachtmeester | 08-06-09 | 00:28
Bij start van mediation hoort er een evenwichtssituatie te zijn. Dan kan je eerlijk tot een overeenkomst komen. Nu is het alleen zo dat de uitgangpunten in NL niet evenwichtig zijn en de uitkomst van een mediationtraject is daar vaak op afgestemd. Immers het alternatief is voor een van de partijen vaak totaal niets.

seven | 08-06-09 | 00:34

corneb | 08-06-09 | 00:19
Hebt u gemediate of is er een regeling opgelegd?

Krachtmeester | 08-06-09 | 00:28

Het rechtsysteem in Nederland is dusdanig kromgebogen naar links dat deze gescheiden vader met bruto 3x modaal, netto met minder rond mag zien te komen dan de eerste de beste bijstand ontvanger. Als bonus 1x in de 14 dagen 1 van je 3 kinderen een nachtje te logeren. En als je dan ook nog de politie moet inschakelen om je ex te laten ophouden met het stalken van je nieuwe liefde moet je natuurlijk niet flauw gaan zeuren als dezelfde politie je meldingen in eens kwijt is. Gelukkig zijn de meeste lotgenoten en ook deze, positief en nuchter genoeg om gewoon door te gaan met ademhalen. Maar die kromme gerechtigd wordt iemand zo af en toe ( en in toenemende mate) te veel.

corneb | 08-06-09 | 00:19

ALT130 | 08-06-09 | 00:09

Okay.
Het lint ging door de man.

zovoklets | 08-06-09 | 00:19

krumel | 07-06-09 | 21:17
Doe ik, dat beloof ik je.

Generaal P. | 08-06-09 | 00:17

@ Rammstein | 08-06-09 | 00:04
Ik zal niet ontkennen dat dit geen drama is, integendeel. En mijn beeld is ook niet gekleurd enkel en alleen door mijn ervaring, geloof mij. Maar er wordt in dit soort gevallen zo makkelijk gesteld dat de man door het lint is gegaan en weet ik al niet wat, maar het mag ook wel eens van een andere kant belicht en bekeken worden.

ALT130 | 08-06-09 | 00:09

Auroral.

By Henry L. Mencken

Another day comes journeying with the sun;
The east grows ghastly with the dawning's gleam,
And e'er the dark has flown and night is done
The city's pavements with the many teem.

Another Day of toil and grief and pain;
Life surely seems not sweet to such as these;
Yet they live toiling that they may but gain
the right to life and all life's miseries.

zovoklets | 08-06-09 | 00:09

Rammstein | 08-06-09 | 00:01
Ik zou je heus wel beter willen leren kennen hoor, maar dat gaat zo moeilijk via dit onvolprezen plempplein :).
Maar zonder gekheid: ik doelde niet alleen op jouw reactie, maar ook en meer op dergelijke reacties in z'n algemeenheid.

Krachtmeester | 08-06-09 | 00:05

ALT130 | 08-06-09 | 00:01
Ja, en de lucht is blauw en morgen komt de zon op, reeële kans. Ik snap wel dat wat je overkomen is traumatisch is geweest, maar niet iedere situatie is te kleuren door je ervaringen. In grote lijnen zullen er overeenkomsten zijn maar ieder geval is een drama op zich.

Rammstein | 08-06-09 | 00:04

seven | 08-06-09 | 00:01
Das Kind ist das Kind der Rechnung?

Gallisch | 08-06-09 | 00:04

zovoklets | 07-06-09 | 23:57 das kleine Kind.

seven | 08-06-09 | 00:01

@ Rammstein | 07-06-09 | 23:55

Dat zeg ik niet. Maar het kan een reële mogelijkheid zijn

ALT130 | 08-06-09 | 00:01

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:55
Sorry, maar dan ken je me slecht.

Rammstein | 08-06-09 | 00:01

seven | 07-06-09 | 23:51

Ja. Wat is lijdend voorwerp in het Duits?

zovoklets | 07-06-09 | 23:57

2emeREP | 07-06-09 | 23:21
Mijn God ! Wat is jou misdaan zeg.
Rammstein | 07-06-09 | 23:23

FF dit fairandbalancen: als een vrouw een dergelijk redelijk genuanceerd verhaal als dat van 2emeREP had geplempt, was er 9 van de 10 keer een o-ja-dat-herken-ik-ook-en-ik-leef-met-je-mee-reactie op gekomen, maar als een man het schrijft, dan wordt er maar al te vaak geïnsinueerd dat hij met onverwerkte emoties/frustraties zou zitten. Wrong, wrong, wrong imo.

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:55

ALT130 | 07-06-09 | 23:54
Dus alle vrouwen zijn zoals jouw ex ? Lekker wereldbeeld zal je hebben.

Rammstein | 07-06-09 | 23:55

@2emeREP | 07-06-09 | 23:21
klopt

misschien heeft die vrouw wel bewust die man zo getreiterd om hem hiertoe te brengen. het kunnen secreten zijn, spreek uit ervaring

ALT130 | 07-06-09 | 23:54

@bra-brand | 07-06-09 | 22:10
Begrijpend lezen is en blijft een vak apart.
Ik schrijf de oorzaak van dit drama/deze koelbloedige moord (doorhalen wat niet van toepassing is) niet toe aan de media.
Ik schrijf de manier waarop dit drama/deze koelbloedige moord tot stand is gekomen toe aan de media.
Het neersteken van je eigen dochters en daarna zelfmoord plegen. Niet de situatie die er aan vooraf gaat.
Of het nou een echtscheiding, schuld, ontslag of een lelijke auto was, daar oordeel ik niet over, want ik weet het niet.

Waar ik over oordeel is de goedpratende toon in de berichtgeving, waarbij mensen die met soortgelijke ideeën denken "Hmmm, dit is niet eens een slecht idee, mijn omgeving denk dat ik het uit medelijden deed en het is allemaal zielig voor mij".
Als er in de krant staat "Vader steekt dochters op brute wijze neer en pleegt daarna zelfmoord" zullen er weinig denken "Ja, dat ga ik nou ook doen".
De mens is per definitie een kudde-dier, kijk maar naar trends en publieke opinie. Zelfs als je je afzet tegen de gevestigde orde, schaar je jezelf bij een groep gelijkdenkenden. Je niet-conformeren aan anderen is de eeuwige paradox van het menselijk bestaan.

Over het hele echtscheiding verhaal kan lang en breed gediscussieerd worden, heb een aantal vormen van dichtbij mogen meemaken.
Mijn ouders die uit elkaar gingen, ging prima, goed voor de kinderen en goed voor elkaar.
Mijn oom en tante die bij elkaar bleven "voor de kinderen", terwijl mijn tante dit zelf meemaakte en het haar kinderen nooit zou aandoen..
Echtscheidingen waarbij ouders elkaar de hersens in kunnen slaan
Waarbij de kinderen een "doorgeefluik" worden
Waarbij kinderen verwaarloosd worden, omdat beide de verantwoordelijkheid op de ander afschuiven
Ga zo maar door, erg kut en erg moeilijk. Moeilijk te zeggen wie er de goede en slechte is, als ze niet allebei goed of slecht zijn.
Daarom eindigt het zo vaak in problemen. Je kan gedrag niet bewijzen, tenzij je filmt of opneemt en dus neemt de rechter beslissingen op basis van verklaringen van advocaten, maatschappelijk werkers en andere mensen die de zaak nét niet goed genoeg kennen.
Welkom in de geweldige, mooie traditie van het huwelijk. Elkaar eeuwige trouw beloven en 5 jaar later elkaars bloed kunnen drinken, top!

YvoB | 07-06-09 | 23:53

Rammstein | 07-06-09 | 23:47
Hoernaal schrijven is ook incorrect ;) (Ja SStaatshoernaal ook, dat je weet dat je beïnvloed wordt) Nog Duitse woorden iemand?

seven | 07-06-09 | 23:51

Rammstein | 07-06-09 | 23:39
Easy, easy... ik neem je in de maling met de weinige Duitse zinnen die ik. Maar serieus, ik wist niet dat jij verstand van overdrijven had, aangezien ik je vaak genuanceerd en bescheiden vind.

Gallisch | 07-06-09 | 23:51

Arme hond =(

reinaarden | 07-06-09 | 23:48

seven | 07-06-09 | 23:43
En omdat mannen nou eenmaal niet graag praten, laat staan over kanker aan je prostaat ? Kom op zeg. Inderdaad volslagen off topic en nog incorrect ook.

Rammstein | 07-06-09 | 23:47

Rammstein | 07-06-09 | 23:32
2emeREP | 07-06-09 | 23:21 hij heeft een punt.. vaderkenniscentrum.blogspot.com/2008/0... Dat wat prostaatkanker is wellicht een beetje off topic. Zelf ooit over gehad met Els2, we zijn tot de conclusie gekomen dat het goed is dat er meer aandacht voor komt maar dat het verschil in subsidies daarvoor komt omdat de eerste vorm al op relatief jongere leeftijd voorkomt en prostaatkanker vaker pas bij oudere leeftijd, zo oud dat dat vaak niet eens de doodsoorzaak is.

seven | 07-06-09 | 23:43

Gallisch | 07-06-09 | 23:38
Wat lul jij nou ? Ben jij Duitse ? Of ik ?

Rammstein | 07-06-09 | 23:39

Rammstein | 07-06-09 | 23:17
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.

Gallisch | 07-06-09 | 23:38

Z.U.C.H.T

Gleufdiertje | 07-06-09 | 23:37

Volgens mij is het kopieergedrag van artikelen in de media. Het lijkt meer een hype. Dit soort drama's komen statistisch amper voor.. maar sinds erover bericht wordt.http://venv-blog.nl/media-veroorzaken-familiedrama/

seven | 07-06-09 | 23:34

Tsja, wat moet je hierop zeggen. Ik kan wel zeggen dat je vanzelf depri wordt als je in Almere woont, maar het blijft in en in triest. Totaal onbegrijpelijk dat je tot zoiets kan doen. Blijkbaar zijn er omstandigheden waarop iemand het totaal niet ziet zitten en dat tot dit in staat is. Ik kan me er niks bij voorstellen, er zijn zo veel mooie dingen in het leven. Ik kan me altijd wel aan iets vast grijpen. Verschrikkelijk voor de betrokkenen, sterkte. Rust zacht

Datniet | 07-06-09 | 23:33

seven | 07-06-09 | 23:31
Was op hoernaal geloof ik, dat hij zijn schoonvader eerder gemolesteerd had.

Rammstein | 07-06-09 | 23:32

Groene Leeuw | 07-06-09 | 23:27
Hoe weet jij al die details? Staan die ergens op het net oid?

seven | 07-06-09 | 23:31

@groene leeuw..... i rest my case ;-)

caddylex | 07-06-09 | 23:30

Groene Leeuw | 07-06-09 | 23:27
Die laatste zin vind ik behoorlijk wreed.

Rammstein | 07-06-09 | 23:28

Kinderen zijn de grootste verliezers als ouders gaan scheiden. De ouders maken een keus die de kinderen niet kunnen tegenhouden. Dat kiftende ouders elkaar de hersens inslaan,is hun zaak. Ik heb diep medelijden met die kinderen die worden vermoord omdat de ene ouder de andere de kinderen niet gunt. Op de moeder heb ik ook wel wat aan te merken, want zij liet de kinderen bij die vent op weekendbezoek gaan terwijl al bekend was dat de laatste psychisch in de shit zat en z'n schoonvader onlangs nog in elkaar heeft getimmerd. Kennelijk wilde de moeder ook gewoon vrijaf hebben afgelopen weekend.

Groene Leeuw | 07-06-09 | 23:27

Das deutsch lauft hier aus dem hund.

LibertasSimplex | 07-06-09 | 23:26

Rammstein | 07-06-09 | 23:17
Dat komt door de Duitse literatuur en Boudewijn Büch en zijn Goethe fetish.

seven | 07-06-09 | 23:24

2emeREP | 07-06-09 | 23:21
Mijn God ! Wat is jou misdaan zeg.

Rammstein | 07-06-09 | 23:23

Rammstein | 07-06-09 | 23:13
Misschien had hij een brief gekregen met een verzoek tot wijziging van de omgangsregeling en was het het laatste weekend? Of te weinig weekends. Lag er een beschuldiging oid. Hoe dan ook was het het laatste weekend.

seven | 07-06-09 | 23:22

@RepubliekNederland | 07-06-09 | 21:58
Klopt, mannen moorden gezinnen uit.
Dat blijven echter incidenten vergeleken bij het dagelijkse psychisch geweld dat vrouwen uitoefenen om hun zin te krijgen.
Je ogen sluiten voor het falen van het hedendaags echtscheidingsrecht is makkelijk, de media staan achter je.
Maar iets dieper graven, inderdaad in de statistiek, en iets meer lezen, in die niet bestaande onderzoeken over ontvoering en mishandeling, en je zal nog raar staan te kijken waar vrouwen in nederland mee weg komen.
-
los van deze tragedie en wat ik eerder schreef:
zoek eens op:
doden als gevolg van borstkanker en prostaatkanker
aantal artikelen in de media over die 2 onderwerpen
fondsen die voor die twee dodelijke ziektes beschikbaar zijn.
-
Ik wil echt geen mannelijke Oprah maar een ruk naar re-eel voor wat betreft man-vrouw verhoudingen zal wel degelijk schelen.
-
Ook in dit soort drama's
-

2emeREP | 07-06-09 | 23:21

Rammstein | 07-06-09 | 23:18
Ik gebruik hem ook als wekker. En mijn gewone wekker staat nog op wintertijd.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 23:21

Elisabeth2 | 07-06-09 | 23:13
Lekker rustig, dat wel.

Rammstein | 07-06-09 | 23:18

@krachtmeester hokus pokus is weer een ander verhaal. je hebt geen blauwe jurk of een glazen bol nodig om te zien dat het goed mis gaat in deze maatschappij. maak jij je maar geen zorgen ,je hebt gelijk ;-)

caddylex | 07-06-09 | 23:18

Gallisch | 07-06-09 | 23:16
Overdrijven is ook een vak.

Rammstein | 07-06-09 | 23:17

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:13
Nee, dat is het niet. Maar er zijn mensen die dit waan idee wel hebben. Hoe vaak kan je live meegenieten in de supermart, bios, weet-ik-waar van andermans sores, omdat ze in de rondte lopen als ware zij de sterren uit een Geen Cent te Makken.

Rammstein | 07-06-09 | 23:17

Rammstein | 07-06-09 | 23:01
Is toch goed gebruik hier?

Gallisch | 07-06-09 | 23:16

Rammstein | 07-06-09 | 23:08
Het leven is - helaas - vaak ook niet meer dan een fnucking real life soap.
Je hoeft maar één keer in Italië geweest te zijn om dat door te hebben :).

www.youtube.com/watch?v=iJugi9OLmsI

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:13

seven | 07-06-09 | 23:11
Ja.
Of je wilt scheiden en die kneus vermoordt je kids omdat hij het er niet mee eens is. Hij mocht ze toch zien, hij had ze dit weekend ! En hoe.

Rammstein | 07-06-09 | 23:13

ik word er gewoon eng van als ik er over nadenk

Pearly | 07-06-09 | 23:13

Off topic. T/Mobile weer eens een keer helemaal uit de lucht

Elisabeth2 | 07-06-09 | 23:13

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:09
Ik beweer niet dat het vroeger beter was, integendeel. Maar het stijgen van het aantal mogelijkheden in het leven in vergelijking met vroeger, heeft het nu alleen maar meer gecompliceerd gemaakt in plaats van beter. Mensen kunnen niet meer kiezen uit zoveel moois en goeds en willen álles. En dat gaat niet altijd.

Rammstein | 07-06-09 | 23:11

Scheiden is voor een man zelden een win win situatie, zeker als er jonge kids zijn en er een ex is die nogal bezitterig richting de kids is. (Nog los van de kosten)
*Zou zo'n man in België gewoond hebben en dus standaard recht op co-ouderschap hetzelfde gedaan hebben? Meer mogelijkheden, meer kansen etc, minder kans op een acute depressie...*

seven | 07-06-09 | 23:11

de grote Anti | 07-06-09 | 22:55
Lekker weer. En ik heb Bronson nog niet eens uit kunnen zien...

Gallisch | 07-06-09 | 23:10

Gaat lekker de laatste tijd in NL

eM!nence | 07-06-09 | 23:09

Das Körper | 07-06-09 | 22:57
Lukt het niet meer in het Nederlands ?

Rammstein | 07-06-09 | 23:09

caddylex | 07-06-09 | 23:04
Al sinds 'the dawn of men' wordt er om de zoveel jaar geroepen dat 'Het Einde Der Tijden' op de een of andere manier nakende is en dat het vroeger allemaal beter was - ook nu weer. Ik maak me dus nul komma nul zorgen over de toekomst van de mensheid en over mijn eigen toekomst. Die is namelijk toch altijd in beweging.

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:09

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:05
Je ziet toch telkens meer dat ouders de scheiding rekken om elkaar nog een paar maanden langer dwars te zitten. Dat soort ouders zijn met elkaar en vooral zichzelf bezig in plaats van met de kinderen. Of dat ze de kinderen in het midden zetten van de strijd. Je ziet het toch overal om je heen, hoe ouders met kids omgaan. Alsof ze in een fucking real life soap zitten.

Rammstein | 07-06-09 | 23:08

caddylex | 07-06-09 | 23:04 ik hou de moed erin

Pearly | 07-06-09 | 23:06

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:01 klopt en bij bedreiging aangiften doen

Pearly | 07-06-09 | 23:05

Elisabeth2 | 07-06-09 | 23:01

Mwahh.. vlug. Ik ken legio recente voorbeelden van scheidingen die ja-ren duren/duurden. En of dat nou zo goed voor de kinderen (en hun ouders) is?

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:05

@pearly dan zijn we er toch? tis jammer dat je dit alleen ziet tijdens of na een oorlog waar mensen weer een gezamelijk belang hebben en doorhebben dat we gewoon roedeldieren zijn en eenheid macht is. hoop alleen dat we dat er niet voor nodig hebben deze keer. zou betekenen dat alle vorige oorlogen ons niks hebben geleerd. je moeder van 70 kan niet meer s,avonds pinnen , je dochter van 18 kan niet meer alleen uit en op de fiets naar huis. ik maak me zelfs al zorgen over mijn zoons als ze op stap gaan. allemaal tekenen van deze tijd. het uitmoorden van je gezin is de zoveelste trede van de trap omlaag. maak me zorgen over de toekomst. wie nog meer?

caddylex | 07-06-09 | 23:04

Elisabeth2 | 07-06-09 | 23:01
Daar ben ik het deels mee eens. Mensen gaan gedachteloos het ouderschap aan. Vriendin van me, navelstreng zat nog vast, "ja maar, ik wil wel tijd voor mezelf behouden hoor". Mensen kunnen niet meer kiezen en welke slimme meid wil nou een kind van een ongeleid projectiel. Je wéét vaak waar een man toe in staat is, maar ja. Dat ze het niet willen zien, tsja.

Rammstein | 07-06-09 | 23:04

Rammstein | 07-06-09 | 23:00 nee was het eens dat we socialer moeten worden vind niet dat het met dit onderwerp te maken heeft dit gaat alle perken te buiten
zoiets bedenk je niet als je buurman eens gek doet
ik vind dat we er ook geen heksenjacht van moeten maken want dit zijn enkelingen
de meeste mannen zijn wel normaal daarin

Pearly | 07-06-09 | 23:04

Ik heb er een enorme hekel aan hoe vlug dat scheiden van elkaar gaat tegenwoordig terwijl er ook kinderen zijn. Die kinderen hebben beide ouders nodig. Neem dan geen kinderen.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 23:01

Pearly | 07-06-09 | 22:58
Of zijn vrouw had hulp moeten zoeken. Misschien was/is die wel helemaal (ook) van haar padje af. Weten wij veel.

Krachtmeester | 07-06-09 | 23:01

Das Körper | 07-06-09 | 22:57
Wat is dat toch, dat je je als amateur mof moet voordoen.

Rammstein | 07-06-09 | 23:01

Stille tocht, komt d'r maar in. Het kan in Almere

IsNikSon | 07-06-09 | 23:00

Pearly | 07-06-09 | 22:58
"had moeten"
Daar ga je al.
jij zegt dat "we" socialer moeten worden om dit soort dingen te voorkomen. Dus ik vraag me af: hoe dan ?
Het is makkelijk roepen wat hij had moeten doen.
Hinesight is 20/20.

Rammstein | 07-06-09 | 23:00

Rammstein | 07-06-09 | 22:56

Of 0800-ROUVOET bellen natuurlijk! *'Brave New World maar weer eens lezen doet*

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:59

Rammstein | 07-06-09 | 22:56 in dit geval lijkt het mij dat die man het als plicht had moeten zien zelf hulp te zoeken

Pearly | 07-06-09 | 22:58

Das Körper | 07-06-09 | 22:57
Oh nee hè.

Rammstein | 07-06-09 | 22:58

@Gallisch | 07-06-09 | 22:48
Mijn Vater had mich hier gelassen im Nebelstreif. Het war Herr VonFrikschoten die gemacht heeft mein lijf...

Das Körper | 07-06-09 | 22:57

Pearly | 07-06-09 | 22:51
Leg uit: jij zou naar die man zijn toegestapt van "gaat het wel met je ? " of een kaartje sturen met "er is hoop" ? Wat doe je om dit te voorkomen ?

Helemaal niks.

Rammstein | 07-06-09 | 22:56

Pearly | 07-06-09 | 22:33
Het gaat idd niet zo goed vrees ik..."Via Alle Dochters naar Vrouwen gaan" VADV > 1e google hit: www.vsdvalliance.org/

Gallisch | 07-06-09 | 22:56

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:51 Also bitte nichts hineininterpretieren was nicht da steht . oke deze vertaal ik zelf wel
ook een beetje(van little bit) heineken en veel pret was de nicht (homo /nicht) de slet , denk ik

Pearly | 07-06-09 | 22:56

Pearly | 07-06-09 | 22:51
Quatsch. Ik ken meer dan genoeg sociale en meelevende mensen. Vroeger was er net zoveel - zo niet meer - ellende, alleen werd dat niet realtime online rondgetwitterd, maar 'verdween' dat onder de 'warme' deken van de dorps- en kerktaboes. Vroeger was ellende ellendig, en nu ook.

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:55

OT/
Voor wie niet verder de hele avond over dit verschrikkelijke drama wilt tobben..
Hier een luchtige en tegelijk diepe film,een meesterwerkje eigenlijk,vind ik.

Sean Ellis heeft de korte versie uitgerekt tot een volwaardige film,ik kwam er gisteren pas achter.. duhh.

'Cashback'
www.supernovatube.com/play.php?viewkey...

(anders linkje kopieeren en later kijken,liefst s'nachts)

de grote Anti | 07-06-09 | 22:55

caddylex | 07-06-09 | 22:49 ohja daar ben ik het totaal mee eens
mensen moeten elkaar idd wat meer steunen supporteren
wat socialer worden weer, again

Pearly | 07-06-09 | 22:51

Pearly | 07-06-09 | 22:48
Ik had het in mijn voorgaande comment dus niet over deze (zelf)moordzaak, maar over scheiden in het algemeen. Wanneer ik excuses zoek om iets goed te praten, zet ik dat er wel bij. Also bitte nichts hineininterpretieren was nicht da steht.

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:51

@pearly ik heb ook nooit beweerd dat dit recht er is ? zeg alleen dat na dit soort nieuws iedereen wel weer door gaat met de alledaagse dingen. ook deze man had collega,s vrienden ,familie die iets aan hem moeten hebben gemerkt ? maar in deze tijd word je door de een aangereden en de volgende die stopt steelt je knip en je horloge. je maakt mij niet wijs dat dit soort dingen voorkomen kan worden mits de omgeving maar iets doet met de signalen die ze krijgen of zie ik het nou verkeerd?

caddylex | 07-06-09 | 22:49

Das Körper | 07-06-09 | 22:19
Wat een uitkomst he als je je ergens verveelt, mobiel internet. U is wijlen Erlkönig?

Gallisch | 07-06-09 | 22:48

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:45 ik vind het een vergezocht exuces zoeken voor dit. nooit niet dat ik het daar mee eens gaat zijn

Pearly | 07-06-09 | 22:48

Pearly | 07-06-09 | 22:40
'Het gaat zoals het gaat' is een ware, maar in veel gevallen een wel iets te naïeve constatering. Het gaat meestal (ik heb het dus niet over jouw scheiding) namelijk gewoon om keiharde maar ook futiele zaken als een paar extra centjes, status en - niet te vergeten! - om 'terminal boredom' in combinatie met een berg ongeduld en luiheid. Onvolwassen gedrag idd, waar wij dus beiden tegen zijn.

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:45

caddylex | 07-06-09 | 22:41 ik ga dit nooit normaal vinden.
ben wel met je eens dat er weinig sociale controle is maar dat geeft nooit iemand het recht dit te doen

Pearly | 07-06-09 | 22:43

tis jammer .... hoeveel van dit soort drama,s moeten er nog plaats vinden voordat we met zijn allen door hebben dat er in deze tijd iets goed mis is? i.p.v. dat we het normaal gaan vinden dat het gebeurd. de saamhorigheid en de sociale controle zijn ver te zoeken in deze tijd. stress viert hoogtij en internet heeft het ook niet beter gemaakt. je gezin uitmoorden is al bijna net zo gewoon als je auto wassen op zondag!

caddylex | 07-06-09 | 22:41

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:34 en de kinderen vonden het prima

Pearly | 07-06-09 | 22:40

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:34 ik was ook niet van plan te gaan scheiden toen ik kinderen kreeg. maar het gaat zoals het gaat. en met de scheiding hadden we er beide vrede mee. ik vind die haat onvolwassen gedrag.

Pearly | 07-06-09 | 22:39

Eurotokkie | 07-06-09 | 22:30
Worden daar dan ook de mannen die aan stress/verdriet/hartaanvallen/etc. overlijden bij meegerekend?

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:38

Horror Skopie | 07-06-09 | 22:29
Eensch. Echtscheiden is op vele fronten een bijkans suïcidale bezigheid. En al helemaal 'lachen' wordt het als er nieuwe partners om de hoek komen kijken, waarmee mevrouw en/of mijnheer hun vorige projectiestukje(s) nog ff dunnetjes overdoen. 'Was it worth it?', vraag ik me dan altijd af..

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:34

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:31 ff vraagje . ben je dronken ? dit gaat nie t helemaal goed geloof ik

Pearly | 07-06-09 | 22:33

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:28
Graag gedaan, en sterkte.

Rammstein | 07-06-09 | 22:32

@mezelf
er "weg"

King Kermis | 07-06-09 | 22:32

caddylex | 07-06-09 | 22:29 ik vind het jammer dat ze het zo ziet

Pearly | 07-06-09 | 22:32

Pearly | 07-06-09 | 22:29
Tip. Via Alle Dochters naar Vrouwen gaan. Is leuk.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:31

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:24

Ja goed maar er overlijden meer vrouwen dan mannen per jaar als
het gevolg van huiselijk geweld dus misschien daarom gaat de aandacht meer
naar de vrouw uit.

Eurotokkie | 07-06-09 | 22:30

@http://www.hartvannederland.nl/item/23503/Doden_bij_gezinsdrama_in_Almere

'De hond leeft nog en is opgehaald door de dierenambulance'.

Dat maakt hem alleen nog maar verdachter!

jesjort | 07-06-09 | 22:29

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:28 hahahahaha

Pearly | 07-06-09 | 22:29

@SeriousBusiness | 07-06-09 | 19:23
Dat zouden we in ieder geval denken.

Rest In Privacy | 07-06-09 | 22:29

Echtscheiden als je samen kinderen hebt is niet even erg als zelfmoord plegen, maar het komt redelijk in de buurt.

Horror Skopie | 07-06-09 | 22:29

pearly praat uit ervaring en bij haar loopt het gewoon. dan ben je dus dom?
dat het niet past in eli der plaatje is weer wat anders .... vraag me af hoe ervaren elisabeth2 zelf is v.w.b.echtscheidingen en kinderen ? laat maar lullen pearly ;-)

caddylex | 07-06-09 | 22:29

@DANNY3960 | 07-06-09 | 22:00
Je snapt het echt niet he. Aangezien ik geen zwitsal hoofdje achter je naam zie kan ik er dus vanuit gaan dat het aan jouw intelligentie ligt. Ik leg het even uit. Jouw reacties zijn telkens totaal inhoudloos, het is al erg genoeg dat ik er om verheldering moet vragen. Maar je bent nog steeds niet met een beagrumenteerde reactie gekomen. Alleen met domme opmerkingen. Ga eens iets nuttigs doen, een mening vormen bijvoorbeeld.

King Kermis | 07-06-09 | 22:28

Rammstein | 07-06-09 | 22:25
Dat vind ik een compliment. Dank je.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:28

'ik ben absoluut niet lief'
Pearly | 07-06-09 | 22:26

A witch! Burn her! :P

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:27

Rammstein | 07-06-09 | 22:25 idd die vind iedereen dom die het niet met hem eens is hahaha

Pearly | 07-06-09 | 22:27

(R)evolutie | 07-06-09 | 22:24
Dank. Ook namens de nabestaanden.

Gallisch | 07-06-09 | 22:27

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:23 en geloof me ik ben absoluut niet lief

Pearly | 07-06-09 | 22:26

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:23
Dat vind ik wel een beetje misplaatst Eli. Ze is het niet met je eens, maakt haar nog niet dom. Je lijkt Botte wel.

Rammstein | 07-06-09 | 22:25

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:23dom dat het met mijn kinderen goed gaat zien hun pa 3 dagen per week? elisabeth niet zo doordrammen je gaat toch niet een scheiding de schuld geven van dit geweld he.

Pearly | 07-06-09 | 22:25

Gallisch | 07-06-09 | 22:20
Alles ontstaat en passen in het kader van de wet, maar over de mensen
Leven, de kostbare schat, een schommelende herrschet veel.

(R)evolutie | 07-06-09 | 22:24

Het aller'mooiste' aan onze hedendaagse unfair & unbalanced informatievoorziening over scheiden is toch wel die te-nen-krom-men-de 'Denk je aan scheiden?'-abriposter met zo'n o zo voorspelbare foto van een vrouw plus huilgezicht.
Daar zou dus nooit een foto staan van een verdrietige vader die de kinderen zelden meer mag zien. Nee, de vrouw is per definitie het weerloze slachtoffer. Mannen zijn agressieve daders, dat kan niet genoeg benadrukt worden. *proest*

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:24

Pearly | 07-06-09 | 22:19
Je bent een lieverd hoor, maar toch redelijk dom.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:23

@st0mpie | 07-06-09 | 20:43: Onder journalisten misschien, niet per se de Twitteraars. Toch heb je gelijk, je zult ze de kost moeten geven die nu wel stiekem even een kijkje nemen. Dat mag, zo is het niet, maar echt kies zou ik het ook weer niet willen noemen.

Fleauxe | 07-06-09 | 22:23

Das Körper | 07-06-09 | 22:19
He, pssst! Je Duits zuigt.

Rammstein | 07-06-09 | 22:21

(R)evolutie | 07-06-09 | 22:18
LOL. Doe dat ook nog even met die regels van Das Körper, dan ligt Herr Goethe weer netjes recht in zijn graf.

Gallisch | 07-06-09 | 22:20

(R)evolutie | 07-06-09 | 22:18 dank je:-)

Pearly | 07-06-09 | 22:20

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:17 huh wie is aantal malen gescheiden?

Pearly | 07-06-09 | 22:19

@Gallisch | 07-06-09 | 22:13
He, psst! Ik lig dritte Reihe von rechts...

Das Körper | 07-06-09 | 22:19

Pearly | 07-06-09 | 22:16
Google translate
-
Ik ben de geest die altijd ontkent!
En terecht, want alles wat er gebeurt
De moeite waard is geruïneerd;
Drum oorlog is beter dat resulteert in niets.
Dat komt omdat alles wat je zonde,
Vernietiging, kort melding van het kwaad,
Mijn eigenlijke object.

(R)evolutie | 07-06-09 | 22:18

Begrijpelijk al die verontwaardiging en vinger wijzen ... uiteraard.

-Maar stel hmm,STEL dat uit forensisch onderzoek blijkt dat de hond als eerst is overleden,toen de vader,en pas daarna de kinderen.. Dat er een mes in de man zijn linkerhand lag terwijl hij rechts was.Dat er aan de achterin het huis een paar vazen zijn stukgevallen terwijl het drama zich boven heeft afgespeeld..

Of dat de vrouw een niet al te vriendelijke nieuwe vriend had.. Misschien begaf de man zich wel in 'verkeerde' kringen.Wellicht misten er een paar juwelen uit het huis..

Angstaanjagende gedachte eveneens,maar ook dat soort dingen gebeuren helaas.
En dat mag de technische recherche wederom gaan uitpluizen allemaal.'Tough job.

de grote Anti | 07-06-09 | 22:18

Pearly | 07-06-09 | 22:13
Ik betwijfel het, maar jij zegt het en iedereen schijnt al een aantal malen gescheiden te zijn met tig kinderen. Arme kinderen in een onstabiele omgeving.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:17

kan iemand dat duits voor me vertalen. thx

Pearly | 07-06-09 | 22:16

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:12 ja daarom en die zien hun ouders liever gelukkig

Pearly | 07-06-09 | 22:13

Ich bin der Geist, der stets verneint!
Und das mit Recht; denn alles, was entsteht,
Ist wert, daß es zugrunde geht;
Drum besser wär's, daß nichts entstünde.
So ist denn alles, was ihr Sünde,
Zerstörung, kurz das Böse nennt,
Mein eigentliches Element.

Gallisch | 07-06-09 | 22:13

Pearly | 07-06-09 | 22:09
Ja, dat is wat jij denkt. Kinderen houden van alletwee de ouders.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:12

@elisabeth2 ... dus gescheiden mannen zijn allemaal pre-historische holbewoners met een vertrapt ego ? vind je insteek allesbehalve terecht en geeft blijk van tunnelvisie.
en dat voor iemand die ik inschatte op een gezond verstand en een iq van boven de 120. ook ik vergis me dus nog wel eens ;-)

tis gewoon tragisch ongeacht wie de dader ook is . het hoort bij deze tijd en maatschappij naar blijkt. dat zegt genoeg!

caddylex | 07-06-09 | 22:12

Kayleighb | 07-06-09 | 19:20
SeriousBusiness | 07-06-09 | 19:23
Watler | 07-06-09 | 19:33
tasmaniandevil | 07-06-09 | 19:47
wacom | 07-06-09 | 20:05
YvoB | 07-06-09 | 20:13

De media de schuld van dit drama? Beetje dom hé, dat is nu "nieuws" berichten over dingen die er gebeuren. Dat de oorzaak van het probleem noemen is een beetje gek he! Je kunt beter de problemen tussen mannen en vrouwen die scheiden oplossen want de emoties die dat los maken *Oneerlijkheid* die zorgen voor het probleem.

bra-brand | 07-06-09 | 22:10

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:08 die wordt aan stukken getrokken als de liefde weg is.
en nep trappen kinderen niet in, daarbij mag je de kinderen niets voorliegen vind ik

Pearly | 07-06-09 | 22:09

marshmallow | 07-06-09 | 22:07
Klopt. Maar het percentage gedetineerde vrouwen stijgt wel in de Westerse wereld. Emancipatie hè.

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:09

Pearly | 07-06-09 | 21:53
Dat vind ik dus niet. En als je besloten hebt om kinderen te krijgen moet je daar consequenties uit trekken. Weet je wat het doet met kinderen als hun veilige huis aan stukken wordt getrokken?

Elisabeth2 | 07-06-09 | 22:08

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:04
Helemaal waar, en vervolgens zitten de gevangenissen toch echt vol met 'kerels'.

marshmallow | 07-06-09 | 22:07

Elisabeth2 | 07-06-09 | 21:50 niet iedere gescheiden man of iedere gescheiden vrouw is zo gek. ik ben al 14 jaar gelukkig gescheiden van de vader van mijn kids. m,n kinderen gaan nog steeds iedere week 2 of 3 dagen erheen.

Pearly | 07-06-09 | 22:07

paten = pasten ook.

Rammstein | 07-06-09 | 22:07

Das Körper | 07-06-09 | 22:04
Paten kan iedereen, ook jij.
Je nick, slome. En die andere nick(s) van je.

Rammstein | 07-06-09 | 22:07

RepubliekNederland | 07-06-09 | 21:58
Pffft, wanneer het woord 'kerel' valt, weet iedere man dat het waarschijnlijk gaat om frusti anti-mannen geouwehoer.
En ik ga graag een discussie aan over wat 'geweld' nu eigenlijk allemaal inhoudt. Er zijn namelijk een hoop mensen (zowel mannen als vrouwen dus) die zich poeslief aan alle wetjes houden, maar die meester(es) zijn in het uitoefenen van vreselijk psychologisch geweld. En dat is nu eenmaal lastig in misdaadstatistieken te vangen.

Krachtmeester | 07-06-09 | 22:04

+n

Pearly | 07-06-09 | 22:04

@Rammstein | 07-06-09 | 22:02
Zo etwas moet je gegen Goethe zeggen, ja?

Das Körper | 07-06-09 | 22:04

Das Körper | 07-06-09 | 22:00 wat zeggie?

Pearly | 07-06-09 | 22:04

2emeREP | 07-06-09 | 21:35
Lang misbruikt ?

Das Körper | 07-06-09 | 22:00
Ga jij je Duits maar over doen.

Rammstein | 07-06-09 | 22:02

Alles entsteht und vergeht nach dem Gesetz, doch über des Menschen
Leben, dem köstlichen Schatz, herrschet ein schwankendes Los.

Das Körper | 07-06-09 | 22:00

King Kermis | 07-06-09 | 21:30

Is er iets fout aan mooie kleding? Of loop je liever in je camping-smoking over de woonboelevaar?

DANNY3960 | 07-06-09 | 22:00

Alweer de hond dood... arme honden ook.

PauperPanda | 07-06-09 | 21:58

@2emeREP

Dude. Houd op met je frusti anti-vrouwen geouwehoer.

Mannen staan bovenaan in de misdaadcijfers waar het moord, vernieling, mishandeling betreft. En ook deze "familie-drama's" of hoe je ze ook wilt noemen, komen voornamelijk uit de koker van kerels. Daar kan geen "pestende ex-vrouw na scheiding" tegenop. Het is een schande dat je die zogenaamde "wetenschappelijk bewezen" cijfers (wat een geouwehoer, alsof daar wetenschappelijk onderzoek aan verspild wordt - en als je niets van statistiek snapt, moet je dat ook vooral niet als argument gebruiken) naar voren durft te halen als zijnde verklarend/verzachtend "argument" waarom die kerel dit gedaan heeft.

RepubliekNederland | 07-06-09 | 21:58

mensen zijn wel kudde dieren maar dit zijn onmeselijke kudden dieren. kids kapot exvrouw kapot liefst de hond ook nog kapot.
een beetje vent geeft zichzelf van te voren aan.

Pearly | 07-06-09 | 21:57

2emeREP | 07-06-09 | 21:35

Weer ff los van deze in- en intreurige (zelf)moordzaak:
onze wetten en rechtspraak zouden - uitgezonderd zwangerschapsverlof - he-le-gaar GEEN onderscheid meer tussen man en vrouw moeten maken - ben je van al het gelazer af. Overigens gaan we de laatste jaren qua wetgeving en rechtspraak sowieso al wel die kant op. De praktijk blijft echter vreselijk in Nederland. Kijk alleen maar naar het percentage valse aangiftes van vermeend kindermisbruik. Om te huilen zoiets.

En ook weer ff los van deze (zelf)moordzaak:
Nog iets bizars: laatst sprak ik een avond lang met een gepensioneerde rechercheur. Ik vroeg hem of de straffen voor geweld en moord in Nederland niet te laag waren. Hij antwoordde negatief en ik keek hem zeer verbaasd aan. Vervolgens gaf hij wel twintig voorbeelden uit zijn eigen politiepraktijk waarbij de vrouw de man jarenlang onderdrukt, afgeperst/uitgeperst en vernederd had voordat de man compleet doordraaide (geweld/moord komt maar al te vaak in de relatiesfeer voor). Zijn samenvattende analyse was dat er in veel gevallen juist veel te hoge straffen voor - met name relationeel - geweld/moord wordt opgelegd! Een bijna niet te geloven en verre van policor verhaal, maar 't waren wel zijn weloverwogen woorden. En die man is 40 jaar rechercheur geweest en zeker niet gek.

Krachtmeester | 07-06-09 | 21:54

Elisabeth2 | 07-06-09 | 21:50
kinderen zijn beter af met gescheiden ouders dan met ruzie makende ouders

Pearly | 07-06-09 | 21:53

De hond leeft nog hoor.................

L.T.B. | 07-06-09 | 21:52

Pearly | 07-06-09 | 21:48
Jammer dan.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 21:50

wat mankeerd mensen toch ,vraag ik me echt af.
hoe kan iemand in hemelsnaam zijn eigen kinderen vermoorden

Pearly | 07-06-09 | 21:49

Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:53 ik begrijp niet hoe je dit in dit topic bedoeld .
ik begrijp het sowieso niet wat je er mee bedoeld

Pearly | 07-06-09 | 21:48

Houdt het dan nooit op?!

Klaas Appelmelk | 07-06-09 | 21:48

DANNY3960 | 07-06-09 | 21:40
Verklaar u nader. Kan ik uit uw opmerking met satirische ondertoon concluderen dat u zich aangesproken voelt?

King Kermis | 07-06-09 | 21:46

Oproep aan potentiële narcistische dader klootzakken van familiedrama's: eerst wurgseks fappen, dan bij de ex langs......

The Evil One | 07-06-09 | 21:45

2emeREP@21:13 u heeft een punt.... ik heb het al eens wat harder gezegd waarom inderdaad vitten we op landen die geen vrouwenrechten kennen als we het hier andersom net zo doen ?maar ach het bevredigd de behoeftes van wat simpele zielen met een slaven moraal moet u maar denken (weet u meteen hoe ik over dat doorgeschoten gedoe naar vrouwen toe hier in het westen denk )

van de kraats | 07-06-09 | 21:45

Pffff, nou dáár weer

my anal pony | 07-06-09 | 21:41

DANNY3960 | 07-06-09 | 21:34
Helemaal mee eens. Zelfmoord kun je je familie niet aandoen, en je kinderen en hond meenemen al helemaal niet. Dat zijn enorme egoïstische lutsers. De arme oma's en opa's en de rest van de familie. Wat een hufters.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 21:41

King Kermis | 07-06-09 | 21:30

Er zijn vast goedkope tickets verkrijgbaar richting Noord-Korea.... have fun.

DANNY3960 | 07-06-09 | 21:40

King kermis @21:30 ik geef inderdaad toe dat men tegenwoordig een pietsje teveel op status hamerd in dit land. Maar om nu de gemeenschap de schuld te geven van zijn gebrek aan oplossings vermogen dat gaat me dan weer een tikje te ver .
tenslotte maak ik ook deel uit van de gemeenschap en ik kan me toch echt niet herinneren dat ik iemand die gezins problemen heeft ooit heb geadviseerd om zijn gezin af te schieten en ook bello maar eventjes als afwerking op een regen van lood te trakteren.

van de kraats | 07-06-09 | 21:39

Vergelijk de aandacht voor borst- en prostaatkanker.
@2emeREP | 07-06-09 | 21:13
Tis een zijpad weet ik, toch maar even: en de baarmoederhalskankerscreening en baarmoederhalskanker- vaccinatie en borstkankerscreening. We wachten op de volgende.

alwayslearning | 07-06-09 | 21:37

2emeREP | 07-06-09 | 21:35
precies, wijven doen gewoon zielug en krijgen gelijk.
+1 voor jou

King Kermis | 07-06-09 | 21:37

Twitterupdate Hart van Nederland
hartvannl Nieuwsflits - #familiedrama Almere. Vader zou sinds kort zonder werk zitten, ook zou hij zijn ex-schoonvader kort geleden mishandeld hebben.
2 minutes ago from web

FlesjeFanta | 07-06-09 | 21:36

zovoklets | 07-06-09 | 21:27
Thx voor de link.

Krachtmeester | 07-06-09 | 21:36

Vrouwen nemen wraak na de scheiding.
Talloos de voorbeelden van valse aangiften door kinderen van door moeder ingefluisterde gruwelijkheden.
De verdenking blijft, moeder zelden veroordeeld want sja, waar moeten de kinderen dan heen (sic).
Vrouwen staan bovenaan in de statistiek als het gaat om kinderontvoering.
Vrouwen mishandelen vaker hun kinderen dan vaders dat doen.
Vrouwen frustreren vele malen vaker de omgangsregeling dan mannen

-
Stuk voor stuk wetenschappelijk bewezen feiten, simpel met statistiek na te trekken.
Vaders krijgen straatverboden als ze zich verzetten.
Vaders krijgen de deksel op de neus als ze voor hun kinderen willen zorgen
Vaders worden aangepakt door politie-agenten die zich maar al te graag voor het vrouwelijk karretje laten spannen.
-
Laat Wilders eens wat doen aan al die post-feministische wijven en hun misdadige praktijken.
Daar maakt hij de hardwerkende nederlandse man zeer gelukkig mee

2emeREP | 07-06-09 | 21:35

Houd dit dan nooit op?
De tering. Sterkte richting nabestaanden overigens.

Naltas | 07-06-09 | 21:35

Iemand die "onder spanning" zijn eigen kinderen vermoordt, deugde daarvoor ook al niet. Er zijn tienduizenden mensen die onder vergelijkbare spanning leven, maar die gruwen van deze egocentrische "oplossing". Ik mag lijden dat "de hond" een keer zo'n vent de strot afbijt.

Whimpysinger | 07-06-09 | 21:34

@Liz

Begrijp me niet verkeerd, ten eerste is zelfmoord in mijn ogen het meest laffe wat er bestaat, om dan nog anderen mee te nemen in je daad maakt het nog erger. Je kinderen meenemen is absoluut schandalig, indien de hel bestaat, dat hij er lang mag branden.

DANNY3960 | 07-06-09 | 21:34

zovoklets,

Ik laat het je morgen weten.

ADHDtje | 07-06-09 | 21:34

Ik geef de schuld aan de gemeenschap. Tegenwoordig moet elke familie een groot huis hebben, een labrador en dure merkkleding voor de kinderen. In plaats van gewoon gelukkig zijn zonder deze sociale druk. Arme pa kon het niet meer aan. Oh ja en die nieuwe trend, scheiden, maakt het gezin al helemaal kapot. Domme ouders denken alleen maar aan zichzelf.

King Kermis | 07-06-09 | 21:30

Dat is hier amper 2 km verderop...

Kolenschopper | 07-06-09 | 21:28

Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:53

Ik ga er altijd van uit dat het voor de kinderen beter is dat ze bij de moeder blijven, nog steeds, desondanks. Maar dat wil niet zeggen dat pa dan dient te worden afgeschilderd als de grote boeman.

DANNY3960 | 07-06-09 | 21:26

* bied E2 boksbal aan*

krumel | 07-06-09 | 21:25

Krachtmeester | 07-06-09 | 21:15
Nederland 2 gaat over Algarije met net ook weer een paar domme haatbaarden en hun slachtoffers.

(R)evolutie | 07-06-09 | 21:25

Het volksgericht met breiwerkje, jakkes.

Nuffie | 07-06-09 | 21:23

dergelijke taal. haha. er is niks kroms aan mijn gelul. maar ik was inderdaad niet van plan om 'hier lang te blijven'.
dus dat treft.

eduard3726 | 07-06-09 | 21:23

Krachtmeester | 07-06-09 | 21:15

Groots!

pius | 07-06-09 | 21:23

Ook de oude nar heeft de ellende van het scheiden meegemaakt. En gelukkig ziet hij zijn kinderen vaak. Maar hoe ellendig je ook voelt ten tijde van de scheiding, je zorgt ervoor dat je kinderen er zo min mogelijk last van hebben. En je blijft met je poten van ze af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De oude nar (2) | 07-06-09 | 21:22

Wat deze man gedaan heeft is toch nog wel een gradatie erger dan de hele familie seriekillen. Hij heeft de moeder met lege handen laten staan. Vuile hufterige lul!

Elisabeth2 | 07-06-09 | 21:22

eduard3726 | 07-06-09 | 21:17
Volgens mij verveel jij je nog erger dan ik, met je kromme gelul. Het is trouwens niet verstandig om dergelijke taal aan te slaan in een bananenrepubliek. Tenzij je toch al niet van zins was om hier lang te blijven.

Gallisch | 07-06-09 | 21:21

@mevrsmuts | 07-06-09 | 21:15
Amen

krumel | 07-06-09 | 21:19

Generaal P. | 07-06-09 | 21:14
Ga eens deaud!

krumel | 07-06-09 | 21:17

Gallisch

Ten eerste was het uiteraard gericht aan 'Brusselmans' en de zijnen die uitnodigen tot dit soort commentaartjes en daarna inderdaad aan de commentaartjesgevers zelf, die in dit bananenrepubliekje geloof ik reaguurders heten

eduard3726 | 07-06-09 | 21:17

Ik was vandaag nog in poep getrapt, terecht dus dat die hond ook de pijp uit is.

DoodEnVerf | 07-06-09 | 21:16

Uit de gedigtegezinscoachurenstaten 'Islamisering: helemaal zo gek nog niet!', de gedigt: 'Modern Times for Modern Men with 20th Century Wives'

'Modern Times for Modern Men with 20th Century Wives'

Misschien heeft zij hem
wel het bloed onder
de nagels vandaan
gehaald en ook nog
de kids als wapen
tegen hem gebruikt
het zou mij echt niet
meer verbazen hoor
in deze tijd van
Dr. Phil c.s.
AL het geluk moet
NU en een ander
moet het opknappen
en dan bij voorkeur
zo'n lieve huisman
die zich toch al de
typhus werkt voor zijn
vrouw en z'n gezin.
Sterf, Dr. Phil, sterf!
Jaja, ik herhaal:
sterf, Dr. Phil, sterf!

'Maar ik kan het ook
helemaal verkeerd
zien hoor!' (disklemerT)

Krachtmeester | 07-06-09 | 21:15

BlauweFeniks | 07-06-09 | 21:13]

Straks is het een kat met negen levens, waarvan er nu dan een vanaf is

FlesjeFanta | 07-06-09 | 21:15

We krijgen Japanse toestanden hierzo, jeetje.

deNeus | 07-06-09 | 21:15

En dat is nou de grootste angst die je als gescheiden alleen staande mama hebt, als je niet meer met je ex man op goede voet staat... na het lezen van dit nieuws ben ik kots misselijk en god zo dankbaar dat mijn kinderen vanavond weer veilig thuis zijn gebracht door mijn ex man... mijn gedachtens zijn dan ook uiteraard bij de mama van deze meiden, die vanaf nu door de grootste hel gaat die een mama zich maar kan bedenken.....

mevrsmuts | 07-06-09 | 21:15

@ Willem VanDer Decken.

Ik lees inderdaad ook dat de hond niet dood is.. Maar blijkbaar zijn we de eersten?

Haplo | 07-06-09 | 21:14

Mannen zijn zó ontzettend het zwakke geslacht.

RepubliekNederland | 07-06-09 | 21:14

DANNY3960 | 07-06-09 | 21:01
De kinderen zijn daar toch de dupe van. Pa en ma kunnen het samen niet meer vinden, ok scheiden dan maar ze denken in principe alleen aan zichzelf.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 21:14

Mag ik iedereen die hier het populistische anti-Almere nagekakel nadoet, zijn eigen gezinsdrama toewensen?

Generaal P. | 07-06-09 | 21:14

ADHDtje | 07-06-09 | 21:09

Worden ze gecremeerd?

zovoklets | 07-06-09 | 21:14

eduard3726 | 07-06-09 | 21:09
Neem je ons in de maling? Zelf zei je "heee fuckje, wat verwacht je dan? zelf nog een suggestie voor een terzake doende, niet overbodige reactie?" En nu ga je zelf zeiken?

Gallisch | 07-06-09 | 21:14

Misschien de echtscheidingswetgeving, en de oververtegenwoordiging van "dames" bij de rechterlijke macht, toch maar eens onafhankelijk onder de loupe nemen.
Niet dat deze man een goede reden had, geen idee over de motieven, maar het is wel zo dat te veel vaders na een scheiding totaal de weg kwijt raken.
-
Als het vrouwen betrof was er al lang een nationale commissie over opgezet.
Vergelijk de aandacht voor borst- en prostaatkanker.
-
maar ja,
mannen zeuren niet
mannen slachten hun gezin af

2emeREP | 07-06-09 | 21:13

In algemeen adviseer ik om zo lang mogelijk in leven proberen te bljven.

RIP

zovoklets | 07-06-09 | 21:13

Dit is niet te bevatten. Arme arme vrouw. Het lijtk wel op het steeds vaker gebeurt.

svw | 07-06-09 | 21:12

Fiets er morgen weer langs, kijk ik even of alles netjes is opgeruimd.
BTW. Triest voor de kiddo's die blijven altijd tussen twee vuren zitten, en dat is de meest onveilige plek zoals wederom bewezen.

ADHDtje | 07-06-09 | 21:09

nou, 'kapotte stofzuiger', herstel; stofzuigerT is het dan hier, meen ik, touché hoor.
stelletje zwakzinnigen.

eduard3726 | 07-06-09 | 21:09

@Elisabeth2 | 07-06-09 | 21:05
Zou jou pa je vermoord hebben? nee dacht ik ook niet.

krumel | 07-06-09 | 21:07

@eduard3726 | 07-06-09 | 21:00
potvoldriedubbeltjes, er zijn 2 kinderen vermoord en dan zijn er nog reaguurders die op zondag misbruik moeten maken van de naam des Heren

kapotte_stofzuiger | 07-06-09 | 21:05

Lurkert | 07-06-09 | 20:59
Ja, dat is ook geen pretje. Mijn ouders vochten ook als kat en hond, maar het huis was gelukkig groot genoeg zodat zij beiden een eigen kamer hadden. Als kind vond ik dat heerlijk want hoefde niet te kiezen bij welke ouder ik moest wonen. Ik wilde ze alletwee niet kwijt.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 21:05

Treurig feit is wel dat als pa de alimentatie een keer over slaat er direct verschillende instanties bij hem op de stoep staan , maar als ma de omgangsregeling aan haar door pa bekostigde laarsjes lapt, er geen haan naar kraait en als de pa zijn gelijk wil hebben hij er een verdomd dure advocaat op los moet laten.
Dit staat uiteraard los van het feit dat alleen een volslagen idioot zijn kinderen vermoord om ex te pesten.

krumel | 07-06-09 | 21:03

Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:53

Dat was niet aan de orde, wanneer het huwelijk voorbij is, is het voorbij, om dan nog 10 jaar samen te blijven voor de kids werkt niet.

DANNY3960 | 07-06-09 | 21:01

Van de link; "De hond leeft nog en is opgehaald door de dierenambulance."
Onder de link "Bizar: Zelfs de hond van het gezin is om het leven gebracht."
Woef is in het dierenziekenhuis overleden?

Willem VanDer Decken | 07-06-09 | 21:00

"Zelfs de hond van het gezin is om het leven gebracht."

Bobby wist te veel.

popstar | 07-06-09 | 21:00


Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:59
Mensen met katten doen zoiets niet.

Nuffie | 07-06-09 | 21:00

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 20:57
Applaus.

Gallisch | 07-06-09 | 21:00

Godverdomme, er zijn 2 kinderen vermoord en het gaat hier om het 'al dan niet verzieken van een topic'.
Modern times...

eduard3726 | 07-06-09 | 21:00

Hebben die mensen nooit katten?

Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:59

@Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:53
Even sprekend vanuit mijn eigen ervaring: Het is kiezen uit twee kwaden. Of de kinderen groeien op in een liefdeloze, vaak grimmige ruzieachtige sfeer waarin ze merken dat beide ouders ongelukkig zijn, óf je hakt de knoop door en gaat uit elkaar, met alle ellende voor de kinderen van dien.
Geen prettige keuze, kan ik je verzekeren.

Lurkert | 07-06-09 | 20:59

Optiefen met je gezinsdrama's wat een klote term voor moord George Carlin zou hier nog wel wat over te zeggen hebben

Ben_online | 07-06-09 | 20:58

Dat de hond ook wordt omgelegd is volgens mij eerder de standaard.

henkdekanarie | 07-06-09 | 20:58

LibertasSimplex | 07-06-09 | 20:17
Nooit in de hond houden.

Nuffie | 07-06-09 | 20:57

@fuckje | 07-06-09 | 20:45

Wat wil jij dan dat iedereen hier zegt? Het aloude RIP, triest, verschrikkelijk etc.? Waarom moet iedereen hier voldoen aan wat blijkbaar de norm is? En waarom is dit erger dan zieke kindertjes in Afrika die sterven? KoC is natuurlijk aan het zieken, maar toch zeker om de hypocrisie van dit soort topics en de reacties van mensen aan te geven! Daarvoor applaudiseer ik. Je verwijt hem het 'verzieken' van topics, terwijl dat meer over jou zegt.

@kapotte_stofzuiger | 07-06-09 | 20:52

ROFLOL!

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 20:57

Zou het iets te maken hebben dat met een scheiding de man vaak naar zijn kinderen kan fluiten als de moeder dat zo bedacht heeft? Niet dat dat dit rechtvaardigt, dat dat duidelijk is.

nakka | 07-06-09 | 20:57

LOL@LibertasSimplex | 07-06-09 | 20:17

sjaakdeslinksesul | 07-06-09 | 20:56

@King of controversy | 07-06-09 | 20:52
Word je daar nou blij van, van dit soort treurige aandachttrekkerij?
Lul toch niet zo vreselijk achterlijk.

Lurkert | 07-06-09 | 20:55

@Gallisch | 07-06-09 | 20:53
hihi... +1

kapotte_stofzuiger | 07-06-09 | 20:54

Barbatruuk! | 07-06-09 | 20:52
Jup, tenzij het tussen jou en je hond bljift.

Gallisch | 07-06-09 | 20:53

DANNY3960 | 07-06-09 | 20:45
Ik heb die situatie nooit meegemaakt, maar is het echt teveel gevraagd als je kinderen hebt om te wachten totdat ze oud genoeg zijn om op zichzelf te staan?

Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:53

Praten is geen optie meer ofzo ? vluchten is zo simpel

Bill Bixby | 07-06-09 | 20:52

@ fuckje 20:45
Omdat een moeder per definitie heilig is (kennelijk)
Omdat kinderen per definitie onschuldig zijn (kennelijk)
Zeg mij eens, waarom zou die vrouw niet gedacht hebben "mooi, daar ben ik vanaf"?
Er leven ontzettend veel vooroordelen, die kant noch wel raken, en die afleiden van wat er nou echt gebeurt is. (en daardoor belangrijker, hoe dit enigzins te vermijden)

King of controversy | 07-06-09 | 20:52

@King of controversy | 07-06-09 | 20:39
Ga is deaud.
@Plonk | 07-06-09 | 20:46
Meestal is het nemen van een hond het begin van het einde van een huwelijk.

Barbatruuk! | 07-06-09 | 20:52

Yvob heeft gelijk, flikker toch n's op met gezinsdrama. Het is een drama wat die man doet. Die man is gewoon een koelbloedige moordenaar & zo mag de kop dan ook zijn..

Densco | 07-06-09 | 20:51

fuckje | 07-06-09 | 20:45

*kijkt nickname van KoC*

duidelijk?

SeriousBusiness | 07-06-09 | 20:50

Het lijkt hier onderstussen meer op de webversie van Hart van Nederland dan het GS wat ooit was, met deze voorliefde voor dramaas. What's next, gaan jullie een stille toch organiseren? En over de Vlaamse verkiezingen hoor je dan weer niets! Terwijl daar toch de echt boeiende dingen zijn gebeurt vandaag!

basderooy | 07-06-09 | 20:50

King of controversy | 07-06-09 | 20:31

Bij jouw zit er sowieso een steekje los.

DANNY3960 | 07-06-09 | 20:48

@DANNY3960 | 07-06-09 | 20:45
komt idd erg vaak voor, is een simpel feit, net zoals de post van @alwayslearning | 07-06-09 | 20:39 .

krumel | 07-06-09 | 20:48

heee fuckje, wat verwacht je dan? zelf nog een suggestie voor een terzake doende, niet overbodige reactie? als die 'Brusselmans' zelfs nog apart die hond vermeldt, hengelend naar nog meer zwakzinnige meligheid??

eduard3726 | 07-06-09 | 20:47

En waarom steeds ook de hond ? ...

Plonk | 07-06-09 | 20:46

Wat een aantal ruggengraatloze mannen doet wil ik niet alle mannen aanwrijven. Onze rotsen in de branding.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:46

Mooie graadmeter van de beschaving in 0031 hier. Hoe reaguurt neerland's hoogopgeleide cohort op dit soort trieste berichten. Zelfs Elsje weggeLoghaust. Triest, intens triest.

Leo* | 07-06-09 | 20:45

@KIng of c,
Waarom moet je nu werkelijke elk topic verzieken? politieke topics, ok, wat mij betreft, maar wat je hier alleaal zegt raakt kant noch wal. Je bent ziek man!

fuckje | 07-06-09 | 20:45

Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:17

Of, je gaat als "vrienden" uit mekaar en verkast een paar 1000 kilometer waarna de moeder de kinderen brainwashed. Waarna the kids op latere leeftijd toch pa willen zien en tot de conclusie komen dat ma de onruststoker was en de contacten met haar verbreken.

Waarvan akte.

DANNY3960 | 07-06-09 | 20:45

@Fleauxe | 07-06-09 | 20:41
Respect fleauxe, erge is dat het tegenwoordig wel common good is, reken maar dat dat twitter ff de pan uit vliegt nu en dan begrijp je gelijk waarom ik het niet heb.

st0mpie | 07-06-09 | 20:43

King of controversy | 07-06-09 | 20:39
Sick fuck.

(R)evolutie | 07-06-09 | 20:42

Triest

CLK-AMG | 07-06-09 | 20:42

@st0mpie | 07-06-09 | 20:39: Ik heb geen brommer...:( En ik ga al helemaal niet staan koekeloeren op een plek waar net twee kinderen zijn omgebracht.

Fleauxe | 07-06-09 | 20:41

cabrao
Maar ze leven dan nog!!!

fkt | 07-06-09 | 20:41

om wat voor hond ging het?

Onderbuik | 07-06-09 | 20:40

@ Barbatruuk!
"Yes, eindelijk meer tijd om schoenen te shoppen"

King of controversy | 07-06-09 | 20:39

Zonder direct op de details van deze zaak in te willen gaan, maar NL moet wel eens serieus werk gaan maken van de rechten van kinderen op hun vader en omgekeerd. Per jaar raken duizenden gescheiden vaders hun kinderen kwijt. Of moeten jaren leven met die dreiging boven hun hoofd. Als het vrouwen overkomt, zoals vorige week met de 'ontvoering" door de amerikaanse vader van zijn dochter, dan is het voopagina nieuws. In NL overkomt een vader dat iedere dag zonder dat je er iets over hoort. Nogmaals ik zeg hiermee niets over deze tragedie.

alwayslearning | 07-06-09 | 20:39

@Fleauxe | 07-06-09 | 20:35
Wat doe je hier man? half GS verwacht dat je op de brommerT een twitterverslag gaat geven.

st0mpie | 07-06-09 | 20:39

Het feit dat de hond wordt meegenomen in een gezinsdrama is juist helemaal niet bijzonder brusselmans... zelfs een simpele google-check is al te hoog gegrepen voor de geenstijlredactie?

Overigens wel zwaar kut nieuws weer dit.

Francisco | 07-06-09 | 20:38

*probeert beeld te krijgen bij gevoel wat de vrouw had toen ze binnenkwam*

Barbatruuk! | 07-06-09 | 20:38

Opel Astra volk (zie foto op nu.nl). Wel jammer van de hond, maar goed voor Almere Promotion: zonder gezinsdrama wordt je als stad tegenwoordig niet meer serieus genomen.

Rideo Ergo Sum | 07-06-09 | 20:37

@Fleauxe | 07-06-09 | 20:35: woonde

Fleauxe | 07-06-09 | 20:37

waarschijnlijk weer iemand die in handen van de "hulpverlening" is gevallen. Dat garandeert een noodsprong. Triest

jan-lul-de-behanger | 07-06-09 | 20:36

@King of controversy | 07-06-09 | 20:31
Kinderen kunnen je veel verder drijven dan dat, feit is en blijft dat meer dan 99,99 procent wel zn gezonde verstand er bij kan houden, zoals boven beschreven, als je een kind "neemt" is dat wel iets om te overwegen en bij stil te staan, gewone geileneuqsex zonder koterresultaat kan ook lekker zijn

st0mpie | 07-06-09 | 20:36

Wat een drama, telkens weer begrijp je niet hoe iemand het een kind aan kan doen.
Toch even een kleine correctie, de buurt waarin meneer woont is niet echt een nette buurt te noemen. Er staan, zoals in bijna elk deel van Almere, een paar dure woningen en de rest is volgepropt met sociale woningbouw.

Fleauxe | 07-06-09 | 20:35

*out*

Teun van het Tuinpad | 07-06-09 | 20:35

Rijtjesvilla's met twee-onder-een-kap schuurtjes zelfs.

dr.spin007 | 07-06-09 | 20:34

Ik zie een klacht van de PvdD komen: de hond vermoord?!

Dolle Dries | 07-06-09 | 20:34

fkt | 07-06-09 | 20:27
Daar raken kinderen ook de dupe van.

cabrão | 07-06-09 | 20:32

cabrão | 07-06-09 | 20:16
Mee eens. Helaas is dit voor Hart van Nederland uiteraard aanleiding om vanavond een live verbinding met Almere te brengen.

Otis B. Driftwood | 07-06-09 | 20:31

@ fkt 20:27
het waren van die rottige pubers/huilbaby's/etterige verwende rotkinderen. die met hun geschreeuw, gehuil en geneuzel die vader helemaal gek maakten.

King of controversy | 07-06-09 | 20:31

Hey, mooi! Rijtjesvilla's gaan het helemaal worden in 2009.

dr.spin007 | 07-06-09 | 20:29

@YvoB | 07-06-09 | 20:13

Ik ben het in zoverre met je eens dat media dit nieuws misbruiken om te scoren. GS doet daar ook vrolijk aan mee. Lijkenpikkerij, met de hele rimram van quotes, emo-tv en al. Het is niet aan media om voor ons te bepalen wat acceptabel is en wat niet, dat kunnen we zelf hopelijk nog wel.

wacom | 07-06-09 | 20:15

Maar natuurlijk, iemand vermoordt zijn dochters, hond, en *zichzelf* omdat hij aandachtsgeil is. Alsof hij er dan nog van kan genieten, op kan kicken. Alsof er geen diepere redenen aan ten grondslag liggen.
En de bloemen, het monument... ze komen niet van de media, ze komen van de mensen zelf. Mensen die dit nieuws vreten. Het zijn dezelfde mensen die meelopen in een stille tocht zonder het slachtoffer gekend te hebben. De een noemt het empathie, de ander ramptoerisme.
Veel verder dan 'Het was zo'n vriendelijke man/collega/sportgenoot, ongelofelijk!' zullen de quotes van omwonenden niet gaan. Maar reken maar dat ze vastgelegd worden. Omdat mensen het willen horen en zien!

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 20:29

@fkt | 07-06-09 | 20:27
eensch.

krumel | 07-06-09 | 20:28

"It"s a damned shame what he did to that dog"

UruzganByNight | 07-06-09 | 20:28


Waarom zijn onschuldige kinderen altijd de dupe,als de vader
het moeilijk heeft laat hij dan een kogel door zijn eigen stomme kop schieten!!!!!!!

fkt | 07-06-09 | 20:27

@ADO-Le-Cent | 07-06-09 | 20:05

Blijkbaar hebben we hier een punt!

Eel_stew | 07-06-09 | 20:27

-v

st0mpie | 07-06-09 | 20:27

@Bigi Bana Boy | 07-06-09 | 20:22
opruimen die honden, behalve mijn mops natuurlijk ;-)

krumel | 07-06-09 | 20:25

@Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:17
Ik zit prima op twee hoog E2 ;-) en mijn kinderen komen nog graag bij hun pa.

krumel | 07-06-09 | 20:22

kapotte_stofzuiger | 07-06-09 | 20:17
Geloof mij, die hond wist meer ....

Bigi Bana Boy | 07-06-09 | 20:22

Daar gaan we weer.....

Damsho | 07-06-09 | 20:21

st0mpie | 07-06-09 | 20:15
Hou toch op man.
* peer op muil geeft *

Gallisch | 07-06-09 | 20:20

De pappa's van tegenwoordig doen rare dingen als er een oneerlijke verdeling is bij een scheiding. Toch iets om heel even over na te denken, als je gaat trouwen en koters en een hond neemt denk ik zo maar.

le souteneur | 07-06-09 | 20:18

koerbagh ® | 07-06-09 | 19:54
Leuk! Ik heb je uit kast gejaagd.
En daar is niks mis mee.
gheghe..

~Strotgondel Sr.~ | 07-06-09 | 20:18

"Ik blijf het een rare trend vinden, honden die baas en kinderen omleggen, om uiteindelijk de hond aan zichzelf te slaan.
In het vorige grote 'gezinsdrama' wist het huisdier zelfs een valse email te fabriceren en deze te verzenden uit naam van een slachtoffer.
Vroeger hadden we geen email. Dan losten we onverkwikkelijkheden hooguit op met een welgemikte muilpeer*."
De Plexcock plukte aan het puntje van zijn neus.
"Ga jij eens praten met Bello van de Hartenstraat nummer tweehonderdvierendertig."
Vledder zuchtte bevestigend.

* muilpeer, een peer op de muil

LibertasSimplex | 07-06-09 | 20:17

krumel | 07-06-09 | 20:10
Het lijkt me inderdaad erg om een gezinsleven met kinderen uiteen zien te spatten omdat de ouders het niet meer met elkaar kunnen vinden, maar het blijkt dat veel mannen daar niet mee om kunnen gaan. Opeens alleen op een flat en maar broeden over het feit dat ZIJ zoveel onrecht aan zijn gedaan.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:17

@Bigi Bana Boy | 07-06-09 | 20:15
Dat is tendentieus en kwetsend voor de hond.

kapotte_stofzuiger | 07-06-09 | 20:17

Gezellig weer.

alltexx | 07-06-09 | 20:16

Het feit dat ook de hond is gedood doet vermoeden dat deze man kennis had genomen van het familiedrama in zwijndrecht vorige week, waaruit maar weer eens blijkt hoe voorzichtig de media, inclusief zgn nieuwe media, met deze verhalen om dienen te gaan. Mensen zijn kopieermachines !

cabrão | 07-06-09 | 20:16

@ Thomas Chatterton

Kom op. Dit is net als die middelbare scholieren die 20 schoolgenoten om zeep helpen om vervolgens zelfmoord te plegen. Dit soort gruwel word verzonnen, glorieus en uitvoerig compleet met bloemen en monumentje op het nieuws en in de kranten in beeld gebracht, en andere stakkertjes worden daar gewoon een beetje aandachtsgeil van. Wie doet zoiets? Dan moet je al tussen het meest trieste uitschot zitten. Verbaast me niks dat dit zich vaker voordoet gewoon omdat het regelmatig in het nieuws is.

@ eduard3726

jij zal het weten, jongen

wacom | 07-06-09 | 20:15

De hond was waarschijnlijk "het brein" en moest daarom verdwijnen.

Bigi Bana Boy | 07-06-09 | 20:15

ADO-Le-Cent | 07-06-09 | 19:58
Zelfredzaamheid, daar zeg je zowat. Ik verbaas me iedere dag over van alles. Mensen zijn al verwend met een afwasmachine die werkt met sop, zout e.d. maar nu maken ze prachtige blokjes. Maar nee, dat is nog niet genoeg want de mens moet blijkbaar NOG luier worden. Nu doen ze er al oplosbare plastic frummels omheen. Kan het met zakje en al in de afwas.
En dit is maar 1 voorbeeld van die godvergeten verwende maatschappij waar we in zitten. Dus laten we het maar niet hebben over écht zelf redden, want dat kan volgens mij geen hond meer./chagrijn modus.

Grasgriezel | 07-06-09 | 20:15

@Gallisch | 07-06-09 | 20:11
Heb al hond en almere gezocht, no matches, misschien geen geliefde hond

st0mpie | 07-06-09 | 20:15

is koeltoer!

Welstyle | 07-06-09 | 20:14

Gallisch | 07-06-09 | 20:11
nee, da's leuk..

Teun van het Tuinpad | 07-06-09 | 20:14

@Thomas Chatterton | 07-06-09 | 20:07
Daar gaat het niet om, het feit eerder dan de berichtgeving.
Het gaat om herhaaldelijk berichten hierover, op een manier die sympathie en empathie moet oproepen.
In plaats van het keihard te verketteren, wordt gesproken over moeilijk en zielig, de vader zag het niet meer zitten en was alle hoop voorbij.
Zet daar keihard de feiten neer, vader trekt het leven niet en steekt zijn bloedeigen dochters in koele bloede neer. Daarna berooft hij zichzelf van het leven.
Weinig mensen die dan denken, hé misschien is dat een uitweg die mijn omgeving misschien acceptabel vindt.
Feit blijft dat het altijd onacceptabel is, als je andere mensen in je eigen wanhoopsdaad meetrekt, houden mensen zich altijd bezig met hoe de omgeving erop reageert.
Zie de afscheidsbrieven/mails (vorige gevallen), de plaats (thuis, dus privé) en de hele sfeer die eromheen gehangen wordt. Alsof iemand anders dit heeft gedaan.
Vergelijk het maar met een drama waarbij een buitenstaander het huis binnendringt en hetzelfde doet. Dat roept inderdaar sympathie en empathie op. Dit is om te kotsen zo laf!

YvoB | 07-06-09 | 20:13

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 20:07

Ja, zo hebben we in Europa sinds televee en internet nog geen oorlog gehad.

En die Noormannen,Vikingen, Franken, Romeinen, etc. hadden niet eens radio nodig om lekker te 'bashen'

zovoklets | 07-06-09 | 20:13

Oeps, 6 en 7? Hart van Nederland zegt 7 en 3. Er liegt dus iemand. Zoek het uit!!!

DoodEnVerf | 07-06-09 | 20:12

@ wacom | 07-06-09 | 20:05

Volkomen lulverhaal, de media bericht niet over zelfmoorden, maar toch doen sommige mensen het.

captainobvious | 07-06-09 | 20:12

Hart van nederland om er maar in.

(R)evolutie | 07-06-09 | 20:12

Teun van het Tuinpad | 07-06-09 | 20:07
Nee joh, straks worden de namen bekend en gaan we op hyves grazen.

Gallisch | 07-06-09 | 20:11

mmm... kinderen aan moeder toegewezen... vader geen reet meer te zeggen....'kinderbescherming' beschermt vooral de moeder.... je ex vrouw wordt met de dag erger dan de ergste heks.... de feminisering en anti vader stemming wordt teveel. En dan knapt er iets.
Wat een drama, afschuwelijk.

Masturwasbeer | 07-06-09 | 20:10

Nu gaat het toch echt te ver :/
Ook de hond. Dat de dader maar levenslang krijgt.

soepmetballenjongen | 07-06-09 | 20:10

@Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:59
Laat me voorop stellen dat ik het vreselijk vind als een ouder zijn of haar kinderen wat aan doet, maar maak er geen heksenjacht van.
Herinner je de bolderkar affaire nog? veel vaders durfden hun kind niets eens meer een knuffel te geven, dit alles naar later bleek een idioot onderzoeks methode te zijn geweest.
blijft wel staan dat ik zelf niet begrijp hoe je als ouder je kinderen wat aan kan doen, van je partner kan je scheiden van je kinderen nooit.

krumel | 07-06-09 | 20:10

@
YvoB | 07-06-09 | 20:03

zovoklets | 07-06-09 | 20:09

Al die waarschuwingen zijn er juist omdat de burgert veel assertiever is geworden en de weg naar juridische procedures bij het minste of geringste bewandelt om daar voordeel te scoren en vette claims neer te leggen bij bedrijven/organisaties/particulieren.

zovoklets | 07-06-09 | 20:08

wacom

mocht dat zo zijn, dan kan dat die geenstijl-redactiefiguren ook geen reet schelen. die hebben een naar, sarcastisch reputatietje hoog te houden

eduard3726 | 07-06-09 | 20:08

Horror Skopie | 07-06-09 | 20:06
Ja, dat is zo. Schrijft brief aan Miss Marple.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 20:08

Wie gaat er dan ook in Almere wonen.

Bijstandskoning | 07-06-09 | 20:08

*nog een flesje bier en zak chips pakt en wacht*

lens_uit_de_struik | 07-06-09 | 20:07

@wacom | 07-06-09 | 20:05

LOL!

Maar in alle ernst: dit gebeurt omdat de media er melding van maken? Volgens mij was het feit er eerder dan de verslaggeving. Dat is altijd zo. Dat GS hier bandbreedte aan vuil maakt vind ik ook erg, maar dan eerder om de onnozele nietzeggendheid ervan dan uit een eventueel sneeuwbaleffect. Het is té gemakkelijk om media de schuld te gaan geven. Daarmee geef je de dader posthuum nog een argument, alsof niet hij verantwoordelijk is voor het gebeurde, maar "de media".

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 20:07

@ huisvader
FAIL

Jezzol | 07-06-09 | 20:07

ADO-Le-Cent | 07-06-09 | 19:58
doe het draadje maar sluiten.
* iets met spijker en kop enzo*

Teun van het Tuinpad | 07-06-09 | 20:07

FlesjeFanta | 07-06-09 | 19:58
Dank. Toch moet ik eens bij Specsavers langs. Per abuis sprak ik nl. van een schietincident, waar het een steek-incident betrof. Maar goed. Je huis zal er maar te koop staan.

Watler | 07-06-09 | 20:07

Gelijk weer dat ach-wat-zielig-voor-die-hond... zucht. Er is nog niets bekend en totdat de dader bekend is, is die hond ook gewoon verdacht.

Horror Skopie | 07-06-09 | 20:06

Eel_stew | 07-06-09 | 19:58
.
Over het slopen van de kinderen geen woord.
Dat geeft dus ook aan hoe die lui van de PvdD denken en waarom dat bij voorbaat zoveel weerstand oproept omdat mensen bij hun op de 2e plaats komen.

ADO-Le-Cent | 07-06-09 | 20:05

Was het misschien de tweelingbroer van die loser in, wat was het, Zwijndrecht ofzo. Met z'n hond.

kouwe_kletser | 07-06-09 | 20:05

Godstyfus snap nou toch eens dat dit alleen maar gebeurt omdat het in de media naar voren komt. Als die hufters nou eens doodgezwegen worden dan vergeten stakkers als dit vanzelf dat je familie "meenemen" een optie is, en hangen ze zich in alle rust alleen op.

wacom | 07-06-09 | 20:05

* mompelt iets over marianne thieme en hond *

FlesjeFanta | 07-06-09 | 20:03

-weggejorist-

YvoB | 07-06-09 | 20:03

SNEU

Plukkiehaar | 07-06-09 | 20:03

zelfs de hond......

sjaaqT | 07-06-09 | 20:02

@koerbagh ® | 07-06-09 | 19:54
In begrijpelijke dumpert-taal:
gezin -1
Almere -1
hond doodmaken -1

kapotte_stofzuiger | 07-06-09 | 20:01

krumel | 07-06-09 | 19:54
Dat is inderdaad zo. Ik ben ook erg begaan met kinderen in de omgeving waar zoiets gebeurd is en misschien ook gescheiden ouders hebben, wie niet, die zijn nu gewoon bang.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:59

@FlesjeFanta | 07-06-09 | 19:58

"Knap staaltje speurderswerk Watler!"... Wat bekt dat lekker hè. Watler, ga nog eens meer speuren, ik wil dit ook zeggen! :)

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 19:59

Ja nou ja, erg enzo.

number one | 07-06-09 | 19:59

GVD heb ik laatst mijn hond in moeten laten slapen omdat het echt niet meer verder kon met zijn ziekte, sloopt zo´n onverlaat gewoon een gezond beest...
Had hem aan mij gedoneerd ** egoistische klootzak**

Dank u!

Eel_stew | 07-06-09 | 19:58

Zonder hier in het bijzonder een oordeel over te vellen bij gebrek aan informatie, is het helaas wel zo dat de zelfredzaamheid van de mensen in het algemeen is teruggelopen.
Het is begonnen met de jaren 70 toen de bomen tot de hemel leken te groeien en allerlei gogen en logen de kans kregen om zich voor dik geld te manifesteren. Uiteindelijk is dat nu ontaardt in het feit dat je als oma eerst een diploma kinderopvang moet zien te halen voordat je educatief verantwoord bij je kleinkinderen mag oppassen.
Voor elk probleem werd en wordt er een geitenwollensok opgeleid, die natuurlijk dik betaald er voor moest zorgen dat mensen door die opgedrongen hulp steeds afhankelijker werden.
Uiteindelijk resulteerde dat zelfs in de Partij Van De Afhankelijken.
En zie waar het toe geleid heeft. Kinderjuffrouwen met Pabo opleidingen kunnen nergens meer tegen. Als er een scheet dwars zit, dan kijken ze al onbeholpen om zich heen of er hulp is te vinden en krijgen alleen al bij het idee van enige verantwoordelijkheid subiet rode vlekken in hun nek. Dat onze generatie het allemaal zelf uit moest zoeken en je het allemaal gewoon zelf moest doen, geeft dan ook al geen soelaas want we kunnen maar verdomd weinig begrip opbrengen voor die “zwakkeren”. Dat we zelf schuldig er aan zijn door ze toentertijd en nu nog in die armen van al die pedagoochelaars te drijven, die we zelf hebben opgeleid, gaan we dan maar gemakshalve aan voorbij. We hebben dus hele volksstammen die te bang zijn om te leven en zolang ze dat maar achter hun voordeur verborgen houden, zullen er helaas wel meer van dit berichten blijven komen.

ADO-Le-Cent | 07-06-09 | 19:58

Knap staaltje speurderswerk Watler!

FlesjeFanta | 07-06-09 | 19:58

@zovoklets | 07-06-09 | 19:52
Ik geef het op, +1 voor je tegeltje ;-)

krumel | 07-06-09 | 19:56

@Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:52

Behalve dan die moeders die zonder iets te zeggen toelaten dat hun kinderen gemarteld, verkracht, opgesloten, ondervoed worden, letterlijk aan de ketting liggen, als hond behandeld worden, ze enkele dagen na de geboorte in een vuilnisbak kieperen, mishandelen, slaan, door elkaar schudden... Behalve die moeders dan hè...

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 19:55

@Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:52
klinkt misschien vreemd E2 maar een vader ook hoor, ik ben het wel met je eens dat het eng word hoe vaak het voor begint te komen.

krumel | 07-06-09 | 19:54

"Emotie is de belangrijkste smaak die er is", aldus Jeroen Bos
www.jeroenbosinside.nl/

kapotte_stofzuiger | 07-06-09 | 19:54

@~Strotgondel Sr.~ | 07-06-09 | 19:40 :
Laat me raden: je hebt een gezin en woont in Almere. Vind ik sneu voor je, maar daar moet je mij verder niet op aankijken.

koerbagh ® | 07-06-09 | 19:54

@Weest gegroet | 07-06-09 | 19:51

Precies. Al lijkt dit meer op geforceerde werkverschaffing, want dat hier gejorist ging worden is nogal wiedes. Misschien vond Brusselmans dat Joris teveel uit zijn neus zat te vreten?

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 19:53

*Denkt dat het nog een beetje pril is om aan die mevrouw te vragen of ze wil neuqen. We hebben het huis voor onszelf*

Voor de zekerheid doe ik er een RIPje bij.

zovoklets | 07-06-09 | 19:52

DANNY3960 | 07-06-09 | 19:46
Misschien. Maar het zijn toch voornamelijk vaders die dit soort massaslachtingen aanrichten. Een moeder zal er altijd alles aan doen om haar kinderen op te zien groeien.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:52

@Thomas Chatterton | 07-06-09 | 19:48
Eens.
Scheelt Joris ook een boel werk.

Weest gegroet | 07-06-09 | 19:51

Bah voor dit onderwerp en
Bah voor deze actie.
Dus ook Bah voor Brusselmans

pennestront | 07-06-09 | 19:50

@Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:37
dankje wel liz, ik ben zelf een gescheiden vader, en ja ik hou vreselijk veel van mijn kids, helaas niet meer van hun moeder, dat maakt me nog geen slechte vader, of erger een kinder moordenaar.

krumel | 07-06-09 | 19:50

hear, hear, Chatterton.

eduard3726 | 07-06-09 | 19:49

En morgen worden er weer bossen bloemen neergelegd. Wat heel lief is, maar haal die bloemen eens uit de verpakking!

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:49

Ik vrees dat Dirk Scheringa eens goed moet gaan praten met Leen van Frisia...

Boris Poepnagel | 07-06-09 | 19:48

@Weest gegroet | 07-06-09 | 19:44

Beter nog zou zijn dat dit hele topic 'klaar' zou zijn. GS weet zelf ook wel dat dit ontaardt in een clash tussen de RIP'pers en 'wat erg'ers aan de ene kant en de grapjassen en 'wat word ik moe van dat woord gezinsdrama' aan de andere kant.

We kunnen het vanaf nu Almere's Law noemen...

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 19:48

Hoe triest dit ook is, dit zijn typisch het soort zaken dat beter doodgezwegen kan worden. Net als bij zelfmoorden vaak het geval is. Labiele mensen worden te snel op ideeën gebracht. Sinds hier meer de focus op is gekomen zijn er ook meer gevallen.

tasmaniandevil | 07-06-09 | 19:47

"Infanticide met aansluitende zelfmoord" bekt niet zo lekker dus heet het dan gezinsdrama.

Willem VanDer Decken | 07-06-09 | 19:46

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:37

Mhm, beetje kort door de bocht Liz.

DANNY3960 | 07-06-09 | 19:46

Lol @ King of controversy 19:37
Al is het ongepast, ik lig over mijn toetsenbord van het lachen.

Horror Skopie | 07-06-09 | 19:45

KoC is weer scherp in de rebound.
Hoewel dit daar niet echt het topic voor is, maar point made en nu klaar.

Weest gegroet | 07-06-09 | 19:44

Okee, die redactie opent met het sneerige zinnetje 'foute boel', en 'jorist' vervolgens wel vanalles weg. Vraag me af wat daar dan in staat.
Dat snoeiharde toontje op hier gaat je soms ook danig de keel uithangen.

eduard3726 | 07-06-09 | 19:44

heel veel sterkte aan de moeder, gv wat zal die een klap hebben gekregen.
denk je je kids veilig bij de vader achter te laten, gebeurt er dit! waanzin en idd het lijkt steeds vaker voor te komen.

krumel | 07-06-09 | 19:43

Wat the fuck is dat toch tegenwoordig, te ziek gewoon en telkens weer...

Gewoon_Normaal | 07-06-09 | 19:43

Triest...........

Hobbykip | 07-06-09 | 19:42

Die was @
koerbagh ® | 07-06-09 | 19:17

~Strotgondel Sr.~ | 07-06-09 | 19:41

"waarschijnlijk iets gemist heeft van KoC*
maar niet echt denk ik.

DANNY3960 | 07-06-09 | 19:40

Jij ook goedemorgen en neem er nog één, lul.

~Strotgondel Sr.~ | 07-06-09 | 19:40

Typisch gevalletje 'krijg ik ze niet, dan krijgt niemand ze'

DaG | 07-06-09 | 19:38

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:31
En terecht. Sorry.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:38

Moet je op Geenstijl ook RIP-pen en dikke boehoe voor de nabestaanden doen?
-edit alleen Koc -

kapotte_stofzuiger | 07-06-09 | 19:38

RIP!!!

Hoe erg moet dit zijn voor een zielige moeder om zo je kinderen te vinden. Echt h33l eRg. Ook echt erg voor die sg00lvriendjes van kinderen. onze gedachten gaan daar na uit.
Zo'n vader is echt erg. zou je moeten opsluiten.
Echt erg en verschrikkelijk

Echt erg RIP voor nabestaanden!!!

King of controversy | 07-06-09 | 19:37

Toch blijkt er uit die gezinsdrama's dat vaders weinig ophebben met hun kinderen en alleen egoïstisch denken dat als zij er niet meer zijn hun kinderen ook geen leven meer hebben. Fout!

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:37

Hou toch een sop met dat 'gezinsdrama' en 'familiedrama'. Het is gewoon gezinsmoord of familiemoord.

Gezellig! | 07-06-09 | 19:37

Ja het is toch wat, als de liefde tussen twee mensen zo faalt...

Marcus Porcius Cato | 07-06-09 | 19:36

@YvoB | 07-06-09 | 19:35

'Man doodt dochters en zichzelf" lijkt me voldoende. Het woord 'gezinsdrama' komt me de strot uit.

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 19:36

SBS6 noemt tegenwoordig elke dwarse scheet al dramatisch, maar als er nu weer doden zijn gevallen door een doorgedraaide papa dan is dit met recht een drama.

Weest gegroet | 07-06-09 | 19:36

Watler | 07-06-09 | 19:33
Zou "Laffe vader vermoordt onschuldige dochters en legt dan de hand aan zichzelf" een goede kop zijn?

YvoB | 07-06-09 | 19:35

@ Redactie, waarom wordt ik weggejorist? Ik reageer op een Off Topic van iemand anders, daarna heb ik een On Topic reactie op jullie zelf geposte link naar google maps.

Of mocht ik niet vertellen dat de geschiedenisboeken niet kloppen of dat ik UFO's heb gezien?

Om even helemaal bij het topic te blijven, wat doet het vermoorden van je eigen dochters voor goed, als je zelf dood wilt? Ze hebben hun moeder toch nog?

YvoB | 07-06-09 | 19:33

Krijgen we nu elk gezinsdrama op GS?

bortor | 07-06-09 | 19:33

Kayleighb | 07-06-09 | 19:20
Een hele goeie opmerking.
Dergelijke trieste figuren, die hun leven niet meer zien zitten, zich onbegrepen gefrustreerd en/of machteloos voelen, kunnen in het woord 'familie- of 'gezins-drama' een soort zieke bevestiging kunnen zoeken van het leed waaronder ze vinden zelf zo geleden te hebben. "Kindermoordenaar in Almere" zou wellicht minder 'aantrekkelijk' zijn voor types op het randje.

Watler | 07-06-09 | 19:33

King of controversy | 07-06-09 | 19:27

Hoop dat je een grapje maakt, idioot.

SeriousBusiness | 07-06-09 | 19:32

Het moet niet gekker worden.

1+1 | 07-06-09 | 19:31

-weggejorist-

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:31

KoC weggejorist omdat hij een ginnegapje over Wilders maakt? Ben je twee weken weg, blijkt GS ineens enorm veranderd...

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 19:30

Volgens een buurman zou het gaan om de vader en twee dochtertjes van het gezin. De ouders zouden in scheiding liggen. De moeder zou de kinderen zondag komen ophalen en ontdekte het drama.

wwwever | 07-06-09 | 19:30

zucht...
wat een foute rage...

bolletje88 | 07-06-09 | 19:30

@DANNY3960 | 07-06-09 | 19:21

ROFLOL!

Thomas Chatterton | 07-06-09 | 19:30

Toontje Larger | 07-06-09 | 19:23
Niks beters uit Almere, helaas.

Teun van het Tuinpad | 07-06-09 | 19:29

@king of controversy, wat ben jij een enorme mongool.

OmeletDuFromage | 07-06-09 | 19:28

Jeroen Bosch, was dat niet die nepnaam van die Kafka idioot?

OmeletDuFromage | 07-06-09 | 19:28

-weggejorist-

King of controversy | 07-06-09 | 19:27

-weggejorist-

YvoB | 07-06-09 | 19:27

Een gezinsdrama? Is er een huisdier overleden dan? Of valt dat tegenwoordig niet meer onder gezinsdrama?

Horror Skopie | 07-06-09 | 19:26

Wat zal ik eens speculeren. Eh, wat zegt Jomanda? Is Yolanthe nog ergens ver-weg of dicht bij familie vriend of goede bekende om dit item prominenter bij Hard voor Nederland te krijgen?

Ben Gestoord | 07-06-09 | 19:26

'Gezinsdrama' gaat toch wel een beetje de kant van mediahype-laatste jaren op.

Preaufessor Pascal | 07-06-09 | 19:25

Geenstijl wordt net SN.

FlesjeFanta | 07-06-09 | 19:25

Willianus Wortelus | 07-06-09 | 19:20
Ir. Leeghwater die de Haarlemmermeer leegpompte vond ik altijd zo'n toepasselijke naam. Sorry, even OT.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:23

Tsja, ik zou ook doordraaien van het wonen in Almere.

Frankiej | 07-06-09 | 19:23

Als deze dingen niet in het nieuws zouden komen zou het denk ik minder gebeuren.

SeriousBusiness | 07-06-09 | 19:23

-weggejorist-

Toontje Larger | 07-06-09 | 19:23

Weer een geflipte agent? De werkdruk is ook heel zwaar, beetje mensen boetes geve nvoor door het rode licht lopen en Finnen ontzien.

zedong | 07-06-09 | 19:21

Fleauxe, ga eens op onderzoek.

DANNY3960 | 07-06-09 | 19:21

Ik vind het zo walgelijk dat ze dit consequent afzwakken door het een 'gezinsdrama' noemen in plaats van wat het echt is; een laffe, zieke massa moord. De pers zou moeten ophouden erover te berichten, het brengt alleen maar nog meer van die losers op dit idee.

Kayleighb | 07-06-09 | 19:20

1teen [huilbaby] | 07-06-09 | 19:14 WTF? Zand? Opspuiten?

Ga eens terug naar school jij. En google eens op ir. Lely.

Willianus Wortelus | 07-06-09 | 19:20

Oh, krijgen we dan eindelijk "only in Holland" i.p.v. "only in America"?

Het wordt steeds fijner leven in Nederland.

DANNY3960 | 07-06-09 | 19:19

"gezinsdrama's" zijn zo kansloos.

Teun van het Tuinpad | 07-06-09 | 19:19

Het kan in Almere

Special | 07-06-09 | 19:17

Gezin en Almere, dat zijn beiden al drama's op zich dus een gezin in Almere helemaal.

koerbagh ® | 07-06-09 | 19:17

Ik begrijp dat godverdomme niet, je problemen kunnen nog zo hoog zijn, als iets je niet bevalt dan spring je gewoon van een brug of je gaat tegen een hoogspanningsmast pissen, laat je koters met rust.

st0mpie | 07-06-09 | 19:16

Satanisch om aan zo'n plantsoen te wonen.

zovoklets | 07-06-09 | 19:15

Toch niet weer een vader die het "allemaal niet aankon", hè.

Elisabeth2 | 07-06-09 | 19:15

-weggejorist-

1teen | 07-06-09 | 19:14

GVD is het nou eens af gelopen met dat kut nieuws.

Lijkt weer een trend te worden...

maced2 | 07-06-09 | 19:14

-weggejorist-

Robinh0 | 07-06-09 | 19:14

-weggejorist-

soepmetballenjongen | 07-06-09 | 19:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken