Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

ProGay maakt vuist tegen Jan Dijkgraaf

tinkiee.jpgHet is Dijkgraaf Donderdag op GeenStijl. Kunnen we ook niks aan doen. Het is de schuld van de HP/DeTijd-hoofdredacteur Jan Dijkgraaf. Gisteren twitterde de tegelzetter uit Friesland dat onze Rutger een "trilhomo" was. En die opmerking is in het verkeerde keelgat geschoten bij Frank van Dalen, de voorzitter van ProGay. En je moet het wel erg bont maken, wil je iets verkeerds in de keel van Van Dalen... enfin, u snapt ons wel. Quote: "In het klaslokaal zegt meer dan de helft van de leerlingen dat homo’s en lesbo’s in de klas maar beter niet uit de kast kunnen komen. Omdat de sfeer voor deze in de kast zittende homo’s en lesbo’s niet veilig is. Deze jongeren snappen dat homo toch vooral als scheldwoord wordt gebruikt. Je vraagt je af van wie ze het hebben. Nou, van mensen zoals Jan Dijkgraaf dus. Die een hetero waarmee hij extra van zijn blaadjes probeert te verkopen wegzet als ‘tril-homo’. En dat is niet bedoeld als compliment. Geen ‘tril-hetero’, ‘tril-autochtoon’, ‘tril-journalist’ desnoods, nee ‘tril-homo’. Want we hebben met z’n allen geleerd, homo’s daar kun je om lachen. Homo’s zijn extravagante types die de hele dag bezig zijn met hun uiterlijk, of het uiterlijk van een ander als kapper of visagist. Homo’s zijn leuk en schattig tegelijk. En het is zo’n heerlijk scheldwoord. Want het gaat niet over onszelf, denkt de hetero. Arend Jan Boekestijn wist niet hoe snel hij ‘spleetogen’ moest verwijderen op Twitter en excuses moest maken. Jan Dijkgraaf niet en dat valt vies tegen." Joehoe Jan, doe es BUKKEN. (spiegeltje)

Reaguursels

Inloggen

jah wat is dat nou? lopen die flikkers eerst te zeiken dat we ze homo moeten noemen, en gaan ze nu daarover weer janken.
wat moeten die poten nou?

Charly_Trippo | 28-03-09 | 17:08

Wat maakt het eigenlijk uit. Binnen 25 jaar is Nederland toch een theocratie (islamitisch land).
Ben benieuwd hoe de heterofielen in dit land daarmee omgaan.

whothefuck | 28-03-09 | 01:39

ik vind het een goed scheldwoord, bij het woord homo denkt vrijwel iedereen aan vieze poepige zweterige harig troepmakende personen die met zijn allen de rustplaatsen langs de snelweg bevuilen met vieze aids condooms, en in het algemeen veel aids versprijden. dus wat dat betreft, homo=goed scheldoord, trilhomo is ook nog een grappig scheldwoord. HOORAY

Andre8191 | 27-03-09 | 17:42

Rutgert ..... was dat niet die homo van teleac.
Of is i nu snel weer indekast... nu hij voor GS werkt.
Het zou toch wel wat zijn he

Braakbal | 27-03-09 | 09:46

Als PownNed-lid zeg ik dat we als GeenStijl niet alleen groots moeten zijn in Uitdelen maar ook grootst moeten zijn in Incasseren.
Verder prima Free Publicity voor GS/PowNed! Dank HardPorno/DePijp!

marcestein | 27-03-09 | 08:13

Jeetje, toen ik vanochtend opperde dat er een toppic kwam om voor meer variatie in scheldwoorden voor mannen had ik niet kunnen bevroeden dat meneer Dijkgraaf daar antwoord op zou geven. Misschien leest ie ook GS?

marshmallow | 26-03-09 | 23:26

Rurgeer, hetero, lef en toch lekker! Kom daar nog maar eens om D...

Iwmac | 26-03-09 | 21:08

Nou, dat was een korte carriere van onze topcolumnist bij de HP....
HALLO REDACTIE: Hij zit daar trouwens toch alleen maar als scapegoat om het noodlijdende blaadje fatsoenlijk uit de portefeuille van de uitgever te kunnen wippen. Ik geef HP (helaas) nog 6 maanden en dan: "Jan, wil jij even het licht uitdoen als je als laatste naar buiten wandelt?"

JeGrootmoeder | 26-03-09 | 21:06

die dijkgraaf is zelf allesbehalve homo. wat ie allemaal niet gedaan heeft met stagemeisjes in zijn Metrotijd. Manoman.

BjdeB | 26-03-09 | 20:59

Rut probeert er gewoon een beetje goed uit te zien en dan ben je in boerenfluitjeskikkerland al snel een homo. En dat denken dan vooral zielige hetero's die vrouwen niet begrijpen. En dan heb je een probleem, als hetero.

Boudt | 26-03-09 | 19:02

Yeah-banned | 26-03-09 | 18:26
Zat ik ook te denken.
Homo's zijn prima, dus kan je er ook niet voor uitgescholden worden.
.
Maar het is wel grappig dat een schijnheilige vingertjezwaaier als Dijkgraaf, die ernstig waarschuwt tegen homo"discriminatie", zo heerlijk plat op z'n bek gaat.
Ken je deze nog van vroeger?
Krant met een koeievlaai bij een klootzak op de stoep leggen, in de fik steken en dan aanbellen.
Trapt ie m uit en zit ie helemaal onder de peop.
Heeft Dijkshoorn nu meegemaakt met ons lekkertje, Rut de Trilhomo.

Merlot | 26-03-09 | 18:35

-weggejorist en opgerot- verlakker | 26-03-09 | 16:26
En bye bye maar weer...

Stroopdoos | 26-03-09 | 18:29

Hoogedel joriswerk.
Heerlijk lentefris weer na deze greaute schoonmaak.

Merlot | 26-03-09 | 18:28

Boeit mij dat homo gebeuren nou, anti homo zijn is zo 2002.

Yeah-banned | 26-03-09 | 18:26

Jan Dijkgraaf mag van mij als eerste van dat flatgebouw af

PsychoPedro! | 26-03-09 | 18:17

nou dijksgraf, bukken maar!! ,, met je dikke kale bowlingkop

Metselateur | 26-03-09 | 18:16

-weggejorist-

verlakker | 26-03-09 | 18:12

@verlakker

Wat ben jij een raar en zielig hoopje mens....

Rest In Privacy | 26-03-09 | 17:58

-edit omdat je het zo vriendelijk vroeg, dag -

verlakker | 26-03-09 | 17:53

Volgens Jan Dijkgraaf : "Het enige zweet dat sinkt is angstzweet"...
op www.tegels.tv (Ook voor meer wijsheden van Jan Dijkgraaf)

Lawine | 26-03-09 | 17:42

necrosis | 26-03-09 | 17:11 Verlakker is een Fin, negeren.

Stroopdoos | 26-03-09 | 17:24

Dus Rutger is een heameausensueel.
ow
And so?
D´r zijn veul ergerdere heaumeuas op tv.
Dit is veel erger nieuws:
www.dailystar.co.uk/news/view/73902/To...
TOP GEAR GAAT KAPODT!

en teruggerot | 26-03-09 | 17:23

@Joris
Joris die homohatende "verlakker" eens weg, mijn keyboard begint te roken!

necrosis | 26-03-09 | 17:11

Dit is nou precies het politiek correcte geneuzel waaraan dit land naar de kloten gaat, tenzij de kriezis sneller is. Het gaat er niet om hoe we elkaar noemen, of mógen noemen. Het gaat erom dat dingen worden aangepakt. En als er nou iets niet deugt, dan is dat het feit dat een deel van het onderwijs niet veilig is voor een bepaalde groep burgers. Inderdaad burgers waar je soms niet omheen kunt ook al zou je dat willen (ik noem een Gordon), maar als het om negers of Joden was gegaan dan had het land te KLEIN geweest. Dan had de hele linkse goegemeente over elkaar heen gebuiteld om het hardst te roepen hoe dit aan de oorlogsjaren deed herinneren. Maar sinds weer een andere groep burgers (meestal achterlijken die die in de overtuiging verkeren dat zij weten wat God of Allah behaagt) het meer en meer voor het zeggen krijgt in dit land, is het met fatsoenlijke seksuele voorlichting op scholen gedaan. Noem mij maar lekker trilhomo hoor, als ze er maar niet achterkomen dat ik er een ben...

Dagelijkse Dosis | 26-03-09 | 17:09

@Canis Spurcis 16:45
Ik weet niet waar je naartoe wilt, alles wat ik kwijt wilde was dat homofilie géén ziekte is, dit in tegenstelling tot sommige reaguurders die vinden van wél.
@verlakker 16:45
Ik heb wéér op je nsb knopje gedrukt, hoezo gedegen onderzoek naar homo's?
Het verschil tussen homo's en pedo's is het leeftijdsverschil.
Ga je ook gedegen onderzoek eisen naar hetero's, geiten/ kippenneukers?
Je lult uit je nek maar ga rustig eens een gaybar met darkroom in en verkondig daar je boodschap, ik hoop dat ze daar géén vaseline gebruiken....
Vertel eens, ben jij op de hoogte van genetica op een niveau van Jozef Fritzl?
De 6 kinderen/ kleinkinderen van hem lopen het risico op erfelijke aandoeningen, daar hebben de meeste homo's geen last van.
Kom maar terug als je wat fatsoenlijke opleiding hebt genoten.

necrosis | 26-03-09 | 17:05

@Nap, is ok ik heb hem!

Stroopdoos | 26-03-09 | 17:01

Hij is zelf dus waar hij anderen van beschuldigd. Dat was te verwachten, zijn motivaties zijn puur 'economisch'.

Stroopdoos | 26-03-09 | 17:00

Rutger is een patjepeejer. Een blufgozertje.
Niet aantrekkelijk genoeg voor de hardcore homoscene maar misschien wel aantrekkelijk voor closetgays die fantaseren over trilen in de billen.

tankyouveddymuch | 26-03-09 | 16:59

Dijkgraaf probeert met zijn opmerkingen een beetje mee te varen met de *successen* van Rutger, want zeg nu eerlijk: wie neemt een Fries nu serieus?? En dan zeker een Fries bij HP/DeTijd???

En verder.. met een beetje vingertje wijzen je eigen geaardheid verbergen Dijkgraaf???? Foei

Rick212 | 26-03-09 | 16:56

Knip- en plakfout, u snapt 'm wel

Napeauleon | 26-03-09 | 16:56

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:46
Mea culpa -
en zie Stroopdoos | 26-03-09 | 16:46
Jan is de trilhomo die het niet meer houdt als 'ie Rut ziet. dat mag. Eigenlijk is er niks mis met de kwalificatie.

verlakker | 26-03-09 | 16:45
Da's fijn, dat je homosexjuwelen accepteert, nu kun je rustig sterven. Wel doen hè!

Napeauleon | 26-03-09 | 16:54

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:41
zie Napeauleon | 26-03-09 | 15:21

darmflora | 26-03-09 | 16:53

Ach Rutger heeft inderdaad wel iets homoachtigs. Dus ik snap de opmerking wel van deze kale neet en 'trilhomo' is uit de mond van deze leraar columns schrijven een poging tot pr. Maar 'lokhomo' vind ik zelf grappiger.

Simon_GS | 26-03-09 | 16:50

-weggejorist-

verlakker | 26-03-09 | 16:47

Napeauleon | 26-03-09 | 16:41 Pak de linkjes ook mee, die verduidelijken ook ons misverstand ;)

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:46

-weggejorist-

verlakker | 26-03-09 | 16:45

tankyouveddymuch | 26-03-09 | 16:39 Juist, Jane Doe dan maar

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:45

necrosis | 26-03-09 | 16:36

"Kortgeleden heb ik een homo ontmoet die er gewoon voor uitkomt, hij doet zijn werk uitstekend en verschil met heteromannen zijn er niet (behalve dat hij op mannen valt).
Ik zie het zeker niet als ziekte of chromosomale afwijking, hij is een MENS, dit in tegenstelling tot die walgelijke "God hates fags" familie (Phelps)."

En dat was een openbaring voor je?? Ik weet er ook nog één: negers blijken helemaal niet af te geven!

Canis Spurcus | 26-03-09 | 16:43

@verlakker 16:26
Ik heb lekker op je nsb knopje gedrukt, ik hoop dat Joris wakker is!
Facist!
Ik lees hopelijk straks wel dat je bent -opgerot-

necrosis | 26-03-09 | 16:42

Napeauleon | 26-03-09 | 16:36 LOL! Werkt altijd!
Maar wat is nu een trilhomo? Heb jij een heldere ongefundeerde en nodeloos kwetsende omschrijving?

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:41

tankyouveddymuch | 26-03-09 | 16:34 Jeetje, moest het even lezen. Ik las wel iets over "huisagent en provocateur". Ook mooi.
Ik herlees en kom erop terug.
tnx for the notice

Napeauleon | 26-03-09 | 16:41

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:36
Nee, hoewel die wel wordt genoemd en in niet al te vriendelijke bewoordingen.

tankyouveddymuch | 26-03-09 | 16:39

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:26
Ghehe, dan doe je gewoon het licht uit.
De oplossing blijft simpel.

Napeauleon | 26-03-09 | 16:36

tankyouveddymuch | 26-03-09 | 16:34 Botte?

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:36

Het valt me mee dat jimr nog niet op dit draadje zit, tenslotte is homosexualiteit volgens zijn boekje "viesbah en verboten".
Kortgeleden heb ik een homo ontmoet die er gewoon voor uitkomt, hij doet zijn werk uitstekend en verschil met heteromannen zijn er niet (behalve dat hij op mannen valt).
Ik zie het zeker niet als ziekte of chromosomale afwijking, hij is een MENS, dit in tegenstelling tot die walgelijke "God hates fags" familie (Phelps).
Overigens zou ik graag de mening willen weten van jimr over heteromannen die hun vrouw anaal nemen of heteromannen die zich door hun vrouw laten neuqen met een voorbinddildo.
Benieuwd of dat ook "viesbah" is!

necrosis | 26-03-09 | 16:36

-weggejorist-

Semmo | 26-03-09 | 16:36

Napeauleon | 26-03-09 | 16:23

Het zuigertje van GeenStijl? Ik lees in de linkk van Betonsloper@16:00 dat iemand anders met die eer gaat strijken.

tankyouveddymuch | 26-03-09 | 16:34

verlakker | 26-03-09 | 16:26

Ik denk dat jij even bij Frik op schoot moet, ben je zo genezen.

Canis Spurcus | 26-03-09 | 16:34

@ verlakker | 26-03-09 | 16:26
Poeh poeh, wat een praatjes zo in eens.

Pa Cartwright | 26-03-09 | 16:32

Wat is een Trilhomo?

appeltjeQ | 26-03-09 | 16:27

-weggejorist en opgerot-

verlakker | 26-03-09 | 16:26

@Nap, wat als ik geen vrouw ben?

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:26

Rut wordt op de cover van HP/De Tijd betiteld als 'het zuigertje van GeenStijl".
Dat is eigenlijk best een Geuzennaam die met trots gedragen zou mogen worden voor wat betreft de figuurlijke betekenis.
Van de meer praktische kant van de uitdrukking stem ik op een dame, that's all - en aangezien je de eerste XX was die ik tegenkwam, etc.

Napeauleon | 26-03-09 | 16:23

-weggejorist-

Semmo | 26-03-09 | 16:23

Stoer hoor Jan D. Schele kale befmakaak.
Ik vond nog een foto van je moeder:
www.petterik.nl/bonobo.jpg

Canis Spurcus | 26-03-09 | 16:22

Heeft de beste meneer dan de afgelopen 15 jaar geen tv gekeken? Vooral homo's hoor. En heeft de beste man niet een keertje in de spiegel gekeken? Waarom je wel als "aparte groep" profileren (gay pride etc) maar als je daar commentaar op krijgt dan lijkt het wel alsof het CIDI reageert.
Als je je als apart profileert krijg je dat ook terug. Als je zou doen alsof er niets aan de hand is (trilhomo... COME ON) en het prima is (kijk naar de afro-amerikanen die allemaal nigger zeggen... if you can't beat them, join them idee) wat naar mijn mening ook zo is dan heb je dit gezeik niet...

His Goofness | 26-03-09 | 16:21

Twitterde? Da's toch maar 140 karakters? Da's dan een wel heel lange quote...

Reykjavik | 26-03-09 | 16:16

Napeauleon | 26-03-09 | 16:06 'k snap hem niet helemaal.

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:16

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:13
Da's waar ook en nee, geen onderliggende boodschap.
Vergeet je niet die inbreuk op je merkrecht te melden?

Napeauleon | 26-03-09 | 16:15

Napeauleon | 26-03-09 | 16:06 Hoe vaak moet ik je vertellen geen U te gebruiken? Of wil je me daar wat mee zeggen?

Stroopdoos | 26-03-09 | 16:13

@ Jan Dijkgraaf
Ik hoop dat u hard uitglijdt over deze roze bananeschil.

Korreltje Zout | 26-03-09 | 16:08

Staat niets gelogen in die reactie van Frank!

Sjeik de Friemel | 26-03-09 | 16:06

Stroopdoos | 26-03-09 | 15:32
"het zuigertje van GeenStijl".
Dat bent u toch?!

Napeauleon | 26-03-09 | 16:06

Even die teller onder de 400. Geyl.

Saloukoning | 26-03-09 | 16:04

www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woorde...
't staat niet in de Van Dale, dus 't is geen officieel woord, dus het is ook geen officieel scheldwoord. Toch blijft het een laffe leus van iemand die rijk is geworden door het verkopen van hyperlinks voor €500,00 in het kader van online cursus columns schrijven. dan ben je geen homo, maar een geldwolf.

JaapStar | 26-03-09 | 16:03

Leuk zuigend stukje over PowNed trouwens... Over Ruktor Castricum:
Quote: ''Rotterdamse kwajongensjournalistiek van de matennaaierige soort. Als de camera draait je in de zeik zetten en als de camera uit is je een por in je ribben geven en een borrel aanbieden. Uiteraard ook de filmpjes in je eigen voordeel monteren, zodat je er zelf altijd kek opstaat..."

www.detelegravin.nl/2009/03/26/powned-...

Bertus Betonsloper | 26-03-09 | 16:00

@bidlip
Inderdaad! Demonstratie? We strijden als hetero's voor gelijke rechten! Waarom slaan die Potenrammers ons niet? Alleen maar omdat we hetero zijn! Schande.. Pff.. De wereld is lekker krom

Hertog van Fapperfap | 26-03-09 | 15:52

Proud to be black = nobel
Proud to be gay = nodig
Proud to be white = verboten!
Proud to be heterosexual = absurd

bidlip | 26-03-09 | 15:49

Fleauxe | 26-03-09 | 15:35
Scherp!

darmflora | 26-03-09 | 15:49

Valt gewoon onder wet vrije menings uiting...

Leaque of Morons | 26-03-09 | 15:49

Twitter... Soort van web 2.0 bèta. Interactieve nepshit waar alleen gasten als Dijkgraaf en van Jeaule zich bevinden. Bah. (oh wat zeg je, heeft fleischbaum ook een account? Ja dat bedoel ik dus)

JaapStar | 26-03-09 | 15:47

Excuses voor de dubbele woorden in mijn voorgaande comment *zich schamen doet*

Hertog van Fapperfap | 26-03-09 | 15:41

@ Pa Cartwright
Nee, maar met een doorsnee aars in ontspannen toestand weten homo's (en hun vuisten) wel raad mee.. Heb ik eh.. wel eens gehoord

Hertog van Fapperfap | 26-03-09 | 15:39

@ Hertog van Fapperfap | 26-03-09 | 15:34

Want normaliter heb jij een chronische aarsverwijding?

Pa Cartwright | 26-03-09 | 15:38

Het enige wat mij interesseert is, hoeveel vangt Rutger nou voor zo'n cover?

viezehetero | 26-03-09 | 15:37

Nou nou dondersteen, wel grote woorden voor een huilbaby, trouwens, dat maakt jou "neefje van 4" je grote neef!

Hertog van Fapperfap | 26-03-09 | 15:35

Onzin weer he.. lkr laten hangen

eM!nence | 26-03-09 | 15:35

@dondersteen | 26-03-09 | 15:34: Is je neefje al lid?

Fleauxe | 26-03-09 | 15:35

-weggejorist en opgerot-

dondersteen | 26-03-09 | 15:34

Als homo's hun vuisten gaan gebruiken heb ik altijd automatisch de behoefte mijn kringspier strak dicht te houden..

Hertog van Fapperfap | 26-03-09 | 15:34

Jan zuigt, big time

bunbun | 26-03-09 | 15:34

Napeauleon | 26-03-09 | 15:22 Ik denk dat *kuch* Jan op dat laatste interview met Ella doelt. Daar was Rut wat zenuwachtig en gaf dat op een eerlijke en open wijze toe. Daar ergert een andere journalist zich aan want die hebben geleerd een strakke kop te houden en geen tekenen van zwakte te laten zien. Dit lijkt mij de meest voor de hand liggende verklaring van Jan's gedrag.
Dat ze zichzelf met Rutger dan ook nog proberen te verkopen is suïcidaal en errug dom.

Stroopdoos | 26-03-09 | 15:32

Boeiend. Alsof iemand het iets kan schelen wat een uitgeneukte kale ransaap als Jan Dijkgraaf te zeggen heeft. Die man is niet om serieus genomen te worden. Hij heeft zichzelf tot Koning Media gekroond omdat hij een gratis, jawel gratis, krantje aan de man heeft weten te brengen in het openbaar vervoer. Het is hetzelfde soort man die voor hongernegers kookt en vervolgens dolblij is omdat ze het ook daadwerkelijk opvreten. En nu heeft meneer er een nieuw stokpaardje bij. Hij is namelijk geschikt bevonden om het niveau van een tijdschrift van naam en faam te degraderen tot een 'braaf geenstijl'.
Conclusie, flikker toch op Jan.

Fleauxe | 26-03-09 | 15:32

Van Dalen verwoordt het mooi in zijn stukje. Hij noemt daar een paar punten waar je (ik in elke geval) niet elke dag bij stil sta(at).
+1 voor Frank van Dalen

truckdriver01 | 26-03-09 | 15:32

Robert Irving III | 26-03-09 | 15:25
Weer een slachtoffer van het policor geneuzel.

Isser | 26-03-09 | 15:30

doe eens intikken: www.geensteil.nl ... --> vrolijke trilhomo's!

yepyep | 26-03-09 | 15:30

En ik maar f5-en tot er een interessante topic komt. En f5-en. En maar weer. Prut. niks.

Zeddegeizot | 26-03-09 | 15:30

Ik geeft het nog een jaar, en het gros van de bedrijven en organisaties heeft haar personeel en medewerkers nadrukkelijk verboden om nog langer aan twitteren mee te doen, op straffe van ontslag op staande voet.
Helaas zal het waarschijnlijk pas bij de grote spelers doordringen als er cruciale bedrijfsgevoelige of zelfs 'nationale veiligeheids-'gevoelige informatie via de twit doorlekt.
.
Om mezelf in een kruispostje maar te herhalen:
'Twitteren, dat gaat nog een paar politici de kop kosten voordat men doorkrijgt hoe groot de inbreuk op het zorgvuldigvuldig vormgegeven imago is bij dit soort geinigheidjes.

Probleem met twitteren is dat de lezer real-time van een keur aan lieden de mening over het verloop van een gebeurtenis kan volgen, en daarmee ook de verschillende onbewust gelekte puzzelstukjes kan samenvoegen om er een conclusie aan te verbinden die de twitteraars liever voor zichzelf hielden. Twitteren wordt al snel een soort van gewoonte waar men steeds onnadenkender mee omgaat, voor je het weet heb je op de twitter je baas in een vlaag van woede voor verrote vis uitgemaakt, en da's toch een stuk lastiger te ontkrachten dan je mond voorbij praten aan de borreltafel of koffiehoek.
Als ik Rutte was zou ik Boekenstein dan ook per direct verbieden om ooit nog een twit te verzenden, aangezien deze sowiezo toch al niet al te bijster verstandig met zijn uitspraken omgaat, maar de overige partijleden kunnen zich er ook maar beter van weerhouden, je hebt, zonder het zelf ook maar door te hebben, zo iets gelekt, en permanent wissen bestaat niet op het web.'

koen_c_s | 26-03-09 | 15:29

De familie Dijkgraaf betreurt het voortbrengen van Jan.

Bos Hout | 26-03-09 | 15:29

zal wel "uit z'n verband getrild" zijn......

MrKilmister | 26-03-09 | 15:29

@Zaatdragend | 26-03-09 | 15:25
Ja en jij maakt dit jaar kans op de "ik lul uit mijn nek" award.

Lying Dutchman | 26-03-09 | 15:29

-weggejorist-

Hermelijnen Rev. | 26-03-09 | 15:28

@ Lying Dutchman | 26-03-09 | 15:24
Sportief van je.

Bos Hout | 26-03-09 | 15:28

Dat we are proud is dat zo'n anti discriminatie multikul spons?

Isser | 26-03-09 | 15:27

Hij krabbelt alweer terug: twitter.com/jandijkgraaf/status/139447... ik betreur mijn opmerking over trilhomo. Ik had niet de bedoeling iemand te kwetsen [18 minuten ago] jandijkgraaf

Robert Irving III | 26-03-09 | 15:25

Weer een woord om in de van Dale op te nemen wellicht?

Het begint met taal | 26-03-09 | 15:25

ze lopen daar te trillen in hun tuiggie bij HP dat GS en Powned er met hun publiek vandoor gaan, goed doortrillen Rut, dan komen de wormen vanzelf uit de grond!

Zaatdragend | 26-03-09 | 15:25

"hebben" onder de link en "heben" onder de mirror. Owned!

Albert K. | 26-03-09 | 15:25

@Bos Hout | 26-03-09 | 15:22
Damn, je hebt me niet begrepen. Jammer.

Lying Dutchman | 26-03-09 | 15:24

trilhomo.... Beledigt ie dan mensen met parkinson en homo's, of bedoelt ie iets anders met het trillen?
Ik begrijp die mensen van papieren vodjes nooit zo....

Quacka | 26-03-09 | 15:24

Die tellert gaat vandaag wel heeeeel erg langzaam....

kopkaasknabbelaar | 26-03-09 | 15:23

Rutger is een Trilmoslim.

Rest In Privacy | 26-03-09 | 15:23

@ Lying Dutchman | 26-03-09 | 15:16
Wordt steeds erger met die sjaaltjes. Komen zelfs heel dichtbij. Zie ze zelfs bij mannen die ik echt 100% superzeker met vrouwen heb zien klooien.

Bos Hout | 26-03-09 | 15:22

Stroopdoos | 26-03-09 | 15:14

Het antwoord is ja, en dat is''t niet.

Napeauleon | 26-03-09 | 15:22

darmflora | 26-03-09 | 15:14
Van u verwachtte ik uiteraard inhoudelijk antwoord.
maar goed;

Trilhomo [Trrriellll-hów-mów] (m) -zelfts.nw. -
In overdrachtelijke zin:
Iemand die homoseksuele gevoelens bij anderen oproept, zó sterk dat neurologische systemen daarvan overbelast raken met als gevolg krachtige - elkaar zeer snel opvolgende - spasmen ('trillen').

Begrijp ik dit goed Jan? .... Jan?!

Napeauleon | 26-03-09 | 15:21

Ik lach me rot om het opgewonden gekakel in het mediakippenhok over GeenStijl en PowNed.

Merlot | 26-03-09 | 15:19

Pa Cartwright | 26-03-09 | 15:00
Stel je niet zo aan.

schertsfiguur | 26-03-09 | 15:19

Yes, ook goed nieuws vandaag! over Rat Melkert: www.telegraaf.nl/binnenland/3565214/__...
Mark my words: kijk een tijdje naar Dijsselbloem in de 2e kamer. Begint een kopie van Melkert te worden.

Bos Hout | 26-03-09 | 15:19

@Bos Hout | 26-03-09 | 15:09
Ja, iedereen met een sjaal is homo. Opmerkzaam van je, anyway, als je op een dag niet meer twijfelt aan je mannelijkheid trek je er ook één aan. Scheelt een verkoudheid. En voor nu............ kom maar uit die kast hoor.

Lying Dutchman | 26-03-09 | 15:16

Napeauleon | 26-03-09 | 15:11
Zie Pa Cartwright | 26-03-09 | 15:10

Stroopdoos | 26-03-09 | 15:14

Vind het schandalig dat homo's elke keer gebruikt worden om uit te schelden. Ook al is het om er effe mee te lachen. Ben het dan ook volledig eens met van Dalen en ik snap het ook sowieso niet van een links blad als HP/De Tijd. Daarnaast moet uberstraight guy Dijksma maar oprotten, vind ik. Rutger wegzetten met een scheldwoord - omdat inhoudelijk er maar weinig tegen Rutgers handelen in te brengen is - is precies hetzelfde als waar Dijksma Geenstijl van beschuldigd. Idioot dus.

ProTaylorisme | 26-03-09 | 15:14

Napeauleon | 26-03-09 | 15:11
Geen idee; weet wel wat een 'trekkut' is, dat dan weer wel.

darmflora | 26-03-09 | 15:14

Twee homofielen gaan achter mekaar de trap op. De eerste laat een windje. De tweede begint te zingen; 'love is in the air'.

geenstijlsteengeil | 26-03-09 | 15:14

Als je het logo van Pro Gay bekijkt zou je toch meer gevoel voor humor verwachten.

doe eens niet | 26-03-09 | 15:13

"Jan Dijkgraaf niet", en dat sujet valt dus vies tegen.
Een beetje een foute meneer, een haatzaaibaardenvriendje. Popiejopie doen over de ruggen van homo's, een reporter en een vervolgde cartoonist.

Fijnstoffer | 26-03-09 | 15:13

Maak em gek Frank!

superjan | 26-03-09 | 15:11

Wat is een trilhomo?

Napeauleon | 26-03-09 | 15:11

@ Bos Hout | 26-03-09 | 15:09
Nog nooit een beetje flinke butplug in je hol gehad zekers, humzzz?

Pa Cartwright | 26-03-09 | 15:10

Wat een ongelovelijk lulverhaal van Frank van Dalen, alsof jongeren HP de Tijd lezen,
nu GS er aandacht aan besteed, zal het voor homo's in de klas inderdaad moeilijker worden. Averechts werkend artikel, dat dan weer wel.

Isser | 26-03-09 | 15:09

Rutger z'n sjaaltje is trouwens wel enorm homosueel, maar dan snap ik dat trillen nog niet.

Bos Hout | 26-03-09 | 15:09

@ Niet voor Jan | 26-03-09 | 15:06
Enkel afgaande op z'n John de Wolf garderobe wél ja.

Pa Cartwright | 26-03-09 | 15:08

Rutger power

Erik S | 26-03-09 | 15:08

Rutger Catricum?

darmflora | 26-03-09 | 15:07

He ? Is nonzen Rut hetero dan ?

Niet voor Jan | 26-03-09 | 15:06

Homofitties wil ik ver vanaf staan.

Lying Dutchman | 26-03-09 | 15:06

-Strotgrondel- | 26-03-09 | 15:02
Maar da's nie schelden, da's gewoon grappig.

Achterdocht | 26-03-09 | 15:03

-Strotgrondel- | 26-03-09 | 15:02
:)

geenstijlsteengeil | 26-03-09 | 15:03

rutger is geen duitser, wel homo

Bluebook | 26-03-09 | 15:02

Ik ben hetero, maar ik moet het toch zeggen: HOEPLA!

kWazt | 26-03-09 | 15:02

geenstijlsteengeil | 26-03-09 | 14:57
Het gewicht?

Parelman | 26-03-09 | 15:02

geenstijlsteengeil | 26-03-09 | 14:57
Een Duitser kakt in 't Ruhrgebied en een homo roert in 't kakgebied.
Best een goeie ja.

-Strotgrondel- | 26-03-09 | 15:02

Dacht dat we hier van Dijkgraaf verlost waren? Wilde ik ook graag zo houden eigenlijk.

Bos Hout | 26-03-09 | 15:02

@geenstijlsteengeil
Een trilhomo is een homo met parkinson en daar is niets mis mee.

Ik wist trouwens niet dat Frank van Dalen voorzitter was van ProGay... sterker nog... wist niet eens dat ProGay bestond.

En... is Rutger homo?

LLiNK | 26-03-09 | 15:01

@ schertsfiguur | 26-03-09 | 14:53
Gekunstelde – maar bovenal – stompzinnige diepzinnigheid, zolderkamerheld.

Pa Cartwright | 26-03-09 | 15:00

Sohoo Dijkgraaf, lekker edgy aan het microbloggen! Ja, zo houdt je zieltogende blaadje het nog wel een paar jaar uit hoor. En homo's beledigen is helemaal okee natuurlijk, geen linksmens dat daarvan nog iets durft te zeggen toch? Goed bezig man! Nu moet ik weer gaan, even HP/De Tijd uit een paar mediaplannen schrappen. Want laten er nou best veel invloedrijke gays aan adverteerderszijde zitten!

John Muts | 26-03-09 | 15:00

Wat is dat eigenlijk, een trilhomo? Is dat een vibrerende nicht? Ik ken het woord niet. Ik weet wat een schuiftrompet is, of een boorhamer, een staafmixer of een paalzitter, een puntenslijper, een zakkenwasser of een eierdooier. Maar een trilhomo?

Schoorsteenveger | 26-03-09 | 14:57

Wat is het verschil tussen een duitser en een homo ?

geenstijlsteengeil | 26-03-09 | 14:57

Als die tellert ook eens een vuist maakte..

Gezalfde | 26-03-09 | 14:56

dat logo van hun is toch wel frapant..

de aap | 26-03-09 | 14:56

-weggejorist-

anoniemomdathetkan | 26-03-09 | 14:56

schertsfiguur | 26-03-09 | 14:53
Uit je 1e zin volgt niet de 2e. Dat jij het niet snapt, betekent niet dat het niet kan. Lees je eens in ofzo.

Achterdocht | 26-03-09 | 14:55

Gaat weer nergens over dus...

Frappant | 26-03-09 | 14:55

Het verbaasd mij dat homosexualiteit zichzelf niet uitroeit. De evolutie is stuk gegaan.

schertsfiguur | 26-03-09 | 14:53

GS schrijft over Gaykrant die over HP schrijft die over GS schrijft.
Hoe saaier kan het worden.

mail cheauvinist pic | 26-03-09 | 14:53

Heeft P3 al betaald gekregen trouwens? Of moeten ze het doen met the usual promises?

Harry Dillema | 26-03-09 | 14:51

En schiet een sop met lid worden, ander win ik geen prijs.

Grasgriezel | 26-03-09 | 14:51

LOL @ Willianus Wortelus & Stroopdoos & winterpeen
Hahaha! Lekker bezig jullie!

Pastor Sippenhaft | 26-03-09 | 14:51

winterpeen | 26-03-09 | 14:48 LOL, met een winterpeen dan?

Stroopdoos | 26-03-09 | 14:50

Die Dijkgraaf snapt er ook niets van, hij gaat niet met zijn tijd mee. Rutger is een duidelijke metro-man, da's heel wat anders dan een trilhomo.

Grasgriezel | 26-03-09 | 14:50

RoW15 | 26-03-09 | 14:48
Jij hebt de huilbaby echt tot kunst verheven.

Parelman | 26-03-09 | 14:50

Jan Dijkgraaf is net zo'n pot met stekelhaar en een tuinbroek. Een soort van Jannie zeg maar.

Harry Dillema | 26-03-09 | 14:50

* Vaseline wegzet

geenstijlsteengeil | 26-03-09 | 14:49

* Vaseline pakt en gromt naar 15 jarige Row. @ 14.48

geenstijlsteengeil | 26-03-09 | 14:49

Hoe vaak is Rutger eigenlijk nicht/heaumeau/flikker/gaylord/handtas/... genoemd door of binnen de domeinen van GeenStijl en affiliates?

Nee dus! | 26-03-09 | 14:49

Tja Rut, moet je maar niet van die dubieuze sjaaltjes dragen. Dan vráág je er wel 'n beetje om..

-Strotgrondel- | 26-03-09 | 14:48

Willianus Wortelus | 26-03-09 | 14:41 hehe, met een wortel zeker..

Stroopdoos | 26-03-09 | 14:43
Ik snap hem niet.

winterpeen | 26-03-09 | 14:48

-weggejorist en opgerot-

RoW15 | 26-03-09 | 14:48

Rutger is really stirring up some shit.

Otis B. Driftwood | 26-03-09 | 14:48

Oke dat hij homo was wisten we al, maar dat hij een trilhomo was?

Trumple | 26-03-09 | 14:47

Het is Heaumeaux
Niet homo's, dat is een scheldwoord.

geenstijlsteengeil | 26-03-09 | 14:47

Op zo'n manier schelden met 'homo' is volgens mij ontzettend middelbare school. Iemand die een serieus krantje wil verkopen zou zo onderhand wel beter moeten weten. Of verkoopt gewoon helemaal geen serieus krantje, dat kan natuurlijk ook.

Achterdocht | 26-03-09 | 14:47

Nu moeten jullie niet doen alsof Rutger geen trilhomo is he.

Bluebook | 26-03-09 | 14:47

Als die Dijkgraaf iets over mij zegt snap ik het nog, hahajeweetwel.
Wat ben jij dan Jantje, een beefpedo?

dominee Trilveer | 26-03-09 | 14:43

Willianus Wortelus | 26-03-09 | 14:41 hehe, met een wortel zeker..

Stroopdoos | 26-03-09 | 14:43

Als er iets is wat ik uitermate aanmatigend vind is het wel 'fisten' ik ben namelijk enorm visueel ingesteld.

KaiserSoza | 26-03-09 | 14:43

Gevoelige jongens, die nichten...

Zeddegeizot | 26-03-09 | 14:42

Oke, pijphomo dan maar?

Zippy | 26-03-09 | 14:41

En toch ben ik van mening dat homosexualteit goed te behandelen valt.

Willianus Wortelus | 26-03-09 | 14:41

Trilt Rutger zo erg? nooit opgevallen... soort parkinson ?
Ik snap er niets van sorry.

Robert Irving III | 26-03-09 | 14:41

Na de politiek dit.

winterpeen | 26-03-09 | 14:40

nou Krabbert, jij mag ook bukken ben ik bang.

Stroopdoos | 26-03-09 | 14:38

Nou maak je borst maar nat! De heaumeaus komen eraan HP!

Stroopdoos | 26-03-09 | 14:37

En lapo. Doei baby.
-
Mooi logo van die gay-club. Rings a bell..?

Superior Bastard | 26-03-09 | 14:37

-weggejorist-

Krabbert | 26-03-09 | 14:36

-edit: Niks fipo. Een BAN

RoW15 | 26-03-09 | 14:35

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl