Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuw: drugshonden en DNA-test in de bus

boesje.pngJuist! Als zoiets nodig is, dan DOEN we dat toch gewoon? In Limburg gaan we binnenkort meemaken wat consequent optreden in de praktijk nou precies betekent. Ook in het zoeden neemt de agressie in bus en trein namelijk hand over hand toe. Het is nog niet zo erg als in de rest van Nederland, maar dat willen ze daar ook graag zo houden. En dus is de kans groot dat ieder risicogevalletje dat op de lijn Roermond - Nijmegen reist binnenkort wat dna-materiaal af mag staan. Gewoon, omdat 'ie dan wat gemakkelijker terug te vinden is mocht er nog eens wat van zijn speeksel op de jas van een conducteur aangetroffen worden. Dat heeft Veolia (een soort NS maar dan voor Lamboerg) bekendgemaakt. Treinstewards, zoals Veolia conducteurs graag mag noemen, krijgen gewoon een buisje mee om het puberspeeksel mee op te vangen voor verder onderzoek in het lab. En dat is nog niet alles! Op de risicobussen wil Veolia tevens drugshonden inzetten die de kansenjeugd in de ballen kan bijten en bij de ingang komen detectiepoortjes. Geen gezeik verdoemme, zo doen ze dat in Limburg.

Reaguursels

Inloggen

goeie 1 april grap.
er gaat geen bus nijmegen roermond.
er gaat een bus naar venlo en venray en gennep.

Als je er al in komt moet je die hond in het bagagerek ploffen die bussen zijn zo vol
dat er je er wel boos om wordt dat je er weer niet inkomt.

De trein: korte trein in de spits, zonder fietsen en rollators!!
die zijn verboten.
lange trein in de dal.
Daar wordt je toch boos van, kaartje hebben en niet mee mogen.

BOERUH

jankaas | 25-03-09 | 08:49

Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat we (noodgedwongen) naar een politiestaat toegroeien, maar aan de andere kant lonkt chaos en kalifaat

Zaatdragend | 24-03-09 | 17:44

En weer draait de samenleving op voor een stel idioten. Waar zijn we toch mee bezig? Zijn ze helemaal van de pot gerukt?

JaJijWel | 23-03-09 | 23:07

Juist ja, denk niet dat het zover zal komen. Dan spreek ik voor mezelf en vele anderen. Net als ze onze vingerafdrukken op de id willen, hoe willen ze dat al die mensen vrijwillig laten doen, verplicht gaat het ze zeker niet lukken. Ik vermoed dat met zon opstelling, het alleen maar agressiever gaat worden. Het is nou niet echt dat ik me veiliger ga voelen als ik constant als 'burger' wordt neergezet door instanties die zich meer voelen dan mij en allerlei regeltjes opdringen. De politie en de straffen moeten gewoon wat strenger worden, zodat iedereen normaal doet en geen dingen gaat proberen die je eigenlijk zonder straf ook gewoon niet moet doen, zoals de buschauffeur lastig vallen tijdens zijn werk met agressie. Optyfen met die dwang, zolang ik me normaal gedraag krijgen ze geen ene molecuul uit mijn lichaam, al moet ik ervoor sterven.

haat | 23-03-09 | 19:10

Moeten ze hier beslist ook doen.

Bever! | 23-03-09 | 18:25

Drugshonden en detectiepoortjes. Hoe moet ik mij dat voorstellen? Iedere passagier voor het betreden van de bus door een detectiepoort en als het alarm afgaat fouilleren? Leuk als je terugkomt van een dagje winkelen en je kan je tassen uitpakken, pakjes openmaken en je jassen leegmaken totdat er geen metaal meer te vinden is. laten we zeggen, van een busrit een soort Schiphol ervaring maken. Je kunt er namelijk niet alleen de "kansjeugd" uitpikken, want dan staat er binnen de kortste keren een legertje advocaten klaar om aan te tonen dat het hier om "discriminatie " gaat', en dus zal iedereen door de detectiepoorten moeten.

Drugshonden? Hoe dan als ik in mijn Rotterdam een zakje wiet haal (let wel, dat is legaal) en dit dichtgeseald mee naar huis neem? Ook als ik dus voor de rest helemaal niets met relschoppers te maken heb krijg ik dus een drugshond achter mij aan.

DNA afstaan ? dat is pas mogelijk (onder dwang) bij een ernstige verdenking van een misdrijf waar meer als vier jaar gevangenisstraf op staat. En aangezien er op spugen naar chauffeurs nog steeds geen vier jaar gevangenisstraf staat is dit dus wettelijk onmogelijk.

Waarom moeten wij als burgers iedere keer weer accepteren dat onze vrijheden ons stukje bij beetje worden ontnomen omdat men hier weer de typische Nederlandse aanpak nastreeft; de grote groep -dmv maatregelen en wetten- straffen voor het gedrag van de enkelling, i.p.v deze enkelling op een dusdanige wijze te straffen zodat een volgend persoon met dit soort plannen het lef niet eens meer heeft.

me163komet | 23-03-09 | 17:21

Goede Limburgse imitatie Lutsaerts, je artikelen staan me steeds minder aan.

Gijst Eigrnwijst | 23-03-09 | 17:16

volges mij mogen, as ik t goed heb `lichaamssappen`
alleen verzameld orden met een gerechtelijk bevel.
of op vrijwillege basis

iets met intergiteit van t leichaam ofzo.

strevelsweg | 23-03-09 | 17:15

Is mijn lijn... en op het moment dat er zo'n zeikerd om mn speeksel komt bedelen, krijgt ie een dikke vinger van me, die ene ja!
En vanwaar die drugshond?? Gaan ze een probleem schoppen als ik in het weekend mn Arnhemse wietjes mee naar huis neem? FTW!!

eekeek | 23-03-09 | 17:10

@Steilloos ten Onder
Ik was nog wat vergeten, minder files = minder noodzaak tot grootscheepse verbreding van snelwegen/ meer asfalt, dus minder budget nodig voor V & W, minder ambtenaren en dus miljarden "over" om wat "leuks" mee te doen, begin een met een cadeautje van 500 Euri voor werkend stemvee, een win-win-win-win situatie.
Uiteraard is extra soepsidie voor linkschmenschen en "experimentjes" op het multiculgebied ten strengste verboden, dit geld moet terug naar de mensen van wie het gejat is, namelijk de belastingbetalerT!
Ik heb gesproken...

necrosis | 23-03-09 | 16:47

@Steilloos ten Onder 15:03
Heb ik ook een oplossing voor: volle bussen/treinen = minder file
File = miljardenkostenpost voor bedrijfsleven, minder file = minder kosten, dat geld kan worden ingezet voor extra bussen/ treinen, dus weer minder vol en minder lang wachten op volgende bus/ trein en meer chauffeurs nodig (= werkgelegenheid).
Een klassieke win-win-win situatie, gratis en voor niks aangeboden door necrosis!
*gaat solliciteren voor minister van economische zaken*

necrosis | 23-03-09 | 16:37

Ik denk dat het hoge knoflookgehalte in het speeksel DNA-analyse onmogelijk maakt.

DaG | 23-03-09 | 16:11

@stijlloos ten onder
Op deze manier ga ik stijlloos ten onder. Aub zelf aanpassen en mij discreet op de hoogte brengen.
*stilletjes in zijn polsen snijden doet*

two ball cane | 23-03-09 | 16:02

Ach dit plan gaat toch niet door want het is namelijk in strijd met onze grondwet, verdorie weer te vroeg gejuicht.

Death Wish | 23-03-09 | 15:57

*Gaaap*
Drugshonden en speciale teams lopen allang undercover in de grote steden op stations en op straat... dus achterhaald idee en achterhaald nieuws... ik zal volgende keer wat foto's van ze maken...

Jazz87 | 23-03-09 | 15:38

@two ball cane | 23-03-09 | 14:27
Ja, vervorm mijn woorden maar weer. Een politieagent draagt toch ook een geweer? Ik zie het nog niet bepaald voor me dat een buschauffeur zomaar begint te schieten in zijn bus. Bovendien hoeft het geweer niet eens geladen te zijn, het feit dat ze er eentje bij zich hebben schrikt de bontkraagjes al genoeg af.

Moeder Gans | 23-03-09 | 15:37

Kijk daar kunnen we wat mee!
Aanpakken dat tuig.
Komt ons Geertje daar ook niet weg?

Schipperbitter | 23-03-09 | 15:26

hehe.. mijn rotzooi mogen ze meteen krijgen. Fuck die privacy maar als die kloodtzakjes worden gepakt:)

fayerabend | 23-03-09 | 15:18

1984

panadol | 23-03-09 | 15:17

mick09 | 23-03-09 | 15:04
Geld alleen voor de mensen die in het gezicht spuwen van de chauffeur. Als je gewoon rustig in de bus zit is er niets aan het handje.

Steilloos ten Onder | 23-03-09 | 15:08

ben er voor en ben er tegen, alleen als er 500% garantie bestaat dat mijn DNA niet voor andere doeleinden wordt gebruikt heb ik er geen problemen mee! Wel een wet die degene die mijn DNA voor andere doeleinden gebruikt ZWAAR bestraft en Forse schadevergoeding, OOK OVERHEID !!!De privacy zijn we allang kwijt, trouwens iedereen die ooit veroordeeld is voor een misdrijf wat dan ook ,is verplicht DNA af te staan, Politie zoekt allang niet meer naar vingerafdrukken alleen nog naar DNA.
In een vingerafdruk moeten 16 overeenkomende punten zitten , anders is het geen wettelijk bewijs, even schuurpapier over de vingers en het probleem is opgelost
zeer oude truc!!
Die hon is overbodig ,iemand die een jointje heeeft gerookt is geen busterrorrist
iemand op de coke of speed, kan wel maf zijn, en onberekenbaar!

the wanderer | 23-03-09 | 15:06

Is het serieus verplicht om speeksel af te staan? Dat kunnen ze toch niet maken ?

mick09 | 23-03-09 | 15:04

necrosis | 23-03-09 | 14:56
Vind het wel een goede oplossing eigenlijk, alleen krijg je dan erg volle bussen/treinen denk ik.

Steilloos ten Onder | 23-03-09 | 15:03

Ik heb eigenlijk nog nooit een conducteur, of treinsteward, gezien in die treintjes van Veolia, maar goed...

BergenLimburg | 23-03-09 | 15:02

Gevaarlijk: alleen zwaar onder de drugs of zat (carnaval) durf ik Limburg uberhaupt te betreden. Slechte zaak dit.

rintelman | 23-03-09 | 14:59

Ik zal weer voor dom versleten worden maar waarom OV niet gratis?
Geen gezeur met controle op zwartrijders (ruzie), geen overvallen op de geldcasette (want niet aanwezig) en een veiligheidsscherm tussen de chauffeur en passagiers en klaar is necrosis!
De kosten van gratis OV haalt de staat dan maar uit het butget van de JSF omdat we hier meer aan OV hebben dan aan "ongeteste" vliegtuigen, die laatste zijn overigens bedoeld om oorlogje mee te spelen, is er geen oorlog dan valt er niets te "spelen".
Nog los van het feit dat miljardenorders voor het Nl. bedrijfsleven uitblijven (oke, Stork heeft wat orders, de rest gaat grotendeels naar Amerikaanse bedrijven zoals GE, terwijl Nl. meebetaald aan de ontwikkeling).

necrosis | 23-03-09 | 14:56

Grote regelneger 23-03-09 14.08

Enkele vonken van de VOC ???? Dan is het toch alleen bij ons overgebleven want als die nog in de rest van Nederland aanwezig zou zijn hadden jullie niet zoveel problemen en allang zélf een oplossing bedacht.

@ Het CDA 23-03-09 14.43

Prima verwoordt! We lachen ze tóch uit allemaal jaloers anders niks, ze kunnen geen vat op ons krijgen en zouden zó graag zelf zo willen leven als wij.
Ha,ha.
Het is een kwestie van geduld........
röstig wachte op den daag.......
dat gans holland limburgs lult,
dat gans holland limburgs lult.

hiawata | 23-03-09 | 14:55

@wiip

word bijgehouden door iemand op powned leden site

Bluee | 23-03-09 | 14:54

En wat zijn de kosten van al die DNA onderzoeken en duizenden controlepoortjes en camera's (stroomverslinders)? TONNEN! (onze belastingcenten), terwijl gewoon kortdaat optreden het minst kost.

Beertje Colargol | 23-03-09 | 14:49

Geef die KlooTzakjes een betonschaar, kunnen ze fijn gaan fietsen.

/slash/ | 23-03-09 | 14:48

In Brabant worden ze ook steeds harder en strenger. Men schijnt te vergeten dat Brabanders en Limburgers geen typische door erfzonde belaste Hollanders zijn. Het zijn katholieken van oorsprong. Je mag gerust iemand op z'n bek slaan, als je daarna maar gaat biechten.
Aangezien Brabant nu al de tweede economische motor van Nederland is, verwacht ik de opkomst van een nieuw Nederland vanuit het zuiden.
Maar carnaval blijft hier. Het moet niet te gek worden.

Het CDA | 23-03-09 | 14:43

two ball cane | 23-03-09 | 14:27
Het is bedreigd, niet bedrijgt.

Steilloos ten Onder | 23-03-09 | 14:40

Op de busdienst London-Amsterdam kun je meenemen wat je wilt. Who cares?

Einde van de Domheid | 23-03-09 | 14:37

Ik vind het eigenlijk wel een goede maatregel, fuck die privacy. Ik heb niets te verbergen. Het is alleen te gek voor woorden dat zo'n maatregel nodig is, en dat vanwege een paar kloodtzakjes en/of finnen.

Steilloos ten Onder | 23-03-09 | 14:36

@chris2005,

Meen je niet!

azijnseikerT | 23-03-09 | 14:31

@moedergans
He ja laten we allemaal geweren gaan dragen die we ook nog mogen gebruiken zodra we ons bedrijgt voelen.
*in dat geval zich continu bedrijgt zou voelen*

two ball cane | 23-03-09 | 14:27

Als die kansenjongeren voordat ze de bus ingaan een dikke spliff roken zijn ze rustig én hebben ze een droge bek.
2 vliegen in 1 klap!

L. L. Koeljee | 23-03-09 | 14:25

@wiip | 23-03-09 | 14:20
Als je dat zo graag wilt weten, waarom heb je dat dan niet zelf gedaan?

Agent327 | 23-03-09 | 14:22

-weggejorist-

chris2005 | 23-03-09 | 14:21

/offtopic
Heeft iemand toevallig de tellerstand bijgehouden: aantal & tijdstip?
En dat weer verwerkt in excel?
Just asking.. :-)
/ontopic
Gaat hiermee het gevoel van veiligheid omhoog?
2596

wiip | 23-03-09 | 14:20

Voor ik het vergeet: wasabinootje iemand?

widtvoet ® | 23-03-09 | 14:18

Toch weet ik een veel goedkopere, en efficiëntere oplossing. Geef de chauffeurs gewoon een schietwapen mee en geef ze de mogelijkheid om te schieten wanneer ze bedreigd worden (onder cameratoezicht uiteraard), problem solved.

Moeder Gans | 23-03-09 | 14:17

Waarom zo ingewikkeld doen? Gewoon dat stuk tuig achter de bus vastbinden en in volle vaart vooruit naar de volgende halte!

gerda456 | 23-03-09 | 14:16

.. zodat hij/zij zijn harde doch rechtvaardige straf in ontvangst kan nemen.

grote regelneger | 23-03-09 | 14:08

Ja en dat is nu net het grote probleem in dit land.

N.O. Brains | 23-03-09 | 14:15

Pff, DNA-transplantatie en je bent weer op vrije voeten, wat een aanfluiting.

Booka | 23-03-09 | 14:12

Goed idee. Voor dit schorriemorrie komt die strontkar van Fleauxe goed van pas.

deNeus | 23-03-09 | 14:10

Als ze in limburg iedereen met drugs uit de bus willen weren, rijden er straks alleen lege bussen rond!

liesbeth | 23-03-09 | 14:10

Goed om te horen dat er ook enkele vonkjes van het superieure intellect van onze VOC voorvaderen in Limburg bewaard zijn gebleven. Hopelijk is dit begin van een vette database waarin iedereen die stront uithaalt binnen enkele seconde tevoorschijn kan worden getoverd zodat hij/zij zijn harde doch rechtvaardige straf in ontvangst kan nemen.

grote regelneger | 23-03-09 | 14:08

Ja dit wordt te gek! Buitensporige maatregel voor een minimaal probleem. Het kan toch niet zo zijn dat we al onze privacy overboord zetten door het optreden van een handje vol straattuig?

number one | 23-03-09 | 14:07

Wat is er met ouderwets tong afhakken na het bespugen van een chauffeur?

ReinierBee | 23-03-09 | 14:06

Tegen chauffeur niet spreken met consumptie

Braak | 23-03-09 | 14:04

Van mijn speeksel blijven ze af!!! Nog geen honden, of controles gezien. Kom maar op met die zooi.

lowryder | 23-03-09 | 13:58

@bottehond | 23-03-09 | 13:35: Je kiest voor een veilige samenleving of je accepteert de risico's en klaagt niet. Helaas is er op dit moment geen midden weg. Ja, ik heb 'm ontvangen.

Fleauxe | 23-03-09 | 13:57

hulde aan ons mooie limburg :D

Insurgo | 23-03-09 | 13:57

Jahoor, ga zo door :S

eM!nence | 23-03-09 | 13:55

@widtvoet
Weet je wel gelijk wie de vader is.

two ball cane | 23-03-09 | 13:55

"Sorry meneer u heeft klaarblijkelijk uit de kannabispot gesnoept en ik mag u daarom niet toelaten tot mijn bus. Gaat u maar fijn met de auto."

widtvoet ® | 23-03-09 | 13:54

@two ball cane 13:44

Dankuwel. Punt van aandacht dient verder natuurlijk wel te zijn wélke info er nou precies voor wíe beschikbaar komt. Voor je het weet haal je zo'n frauduleus geintje als in je post beschreven uit en feliciteert de toogheer van dienst je met je drie weken prille zwangerschap.

widtvoet ® | 23-03-09 | 13:52

Mooi toch weer. De klerelijertjes gebruiken om controles in te voeren die ook tegen goedwllende burgers gebruikt kunnen worden.
Ter meerdere glorie van Big Brother.
*Mompelt iets van paard achter de wagen spannen*

jatochnietdan? | 23-03-09 | 13:50

CoJoNes | 23-03-09 | 13:23
Halt papieren. abfuren.

De Turk | 23-03-09 | 13:50

drank.. ok.. logisch ook.. maar drugs testen?

als er nou juist een verwaarloosbare correlatie bestaat tussen geweld en bepaalde intoxicating middeltjes dan zijn het wel drugs:
www.nu.nl/algemeen/1897647/registratie...

quote:"
Bij de proef is ook het drugsgebruik geregistreerd. Bij 3 procent van de geweldsdelicten blijkt er drugs in het spel. "

en van die 3% gaat het in 66% van de gevallen om een combi met alcohol... dus uiteindelijk was bij de proef 1% puur en alleen onder invloed van drugs en 69% nuchter als een aap en 30% lam als een balletje.

dirtyoldviespeuk | 23-03-09 | 13:49

Prima idee.

el mero mero | 23-03-09 | 13:47

@ GroteZaagdildo | 23-03-09 | 13:43

Ik mag graag beffen.....

Geiteneuker | 23-03-09 | 13:45

-weggejorist-

G.Haktdag | 23-03-09 | 13:44

+1 voor widtvoet
U denkt in oplossingen en mogelijkheden. Ook mooi in de kroeg. Vrouwtje gezoend en snel een meter bier afroggelen op haar rekwijling.

two ball cane | 23-03-09 | 13:44

Geiteneuker | 23-03-09 | 13:41
Andere mensen die delen 's avonds juist DNA uit aan gelukkige dames.

GroteZaagdildo | 23-03-09 | 13:43

Zo moet dat tuig aangepakt worden,iedereen die zich volgens de wet gedraagt
heeft niets te vrezen.
Lullen jullie in amsterdam nog maar wat verder met jullie rooibosthee en de linkse brigade.
Limburg is zo gek nog niet!

utjungske | 23-03-09 | 13:43

Geweaun 20.000 volt terug fluimen met de taserT, klaar.

Stroopdoos | 23-03-09 | 13:42

Ik heb gisterenavond nog DNA verzameld...

Geiteneuker | 23-03-09 | 13:41

JEZUS, jullie lijken wel de nieuwe-communisten hier.

blikkoek | 23-03-09 | 13:41

Op naar Nederland politiestaat! ik zeg: opvoeden is goedkoper.

azijnseikerT | 23-03-09 | 13:40

Ja want iedereen die gevraagd wordt zijn dna af te geven doet dat. Vooral de mensen die dat toch al spontaan en overenthousiast doen...(en nee dit kan veolio niet dwingen en moet dat ook niet kunnen.)

two ball cane | 23-03-09 | 13:40

nu 020 nog ........ nee tuurlijk niet want dan blijft er geen 020 meer over

NoObmetPeeCee | 23-03-09 | 13:40

"Nee, ik spuugde die chauffeur niet uit disrespect! Ik wilde gewoon alvast DNA afstaan."

Jaap de Paap | 23-03-09 | 13:40

Het drugsprobleem wordt natuurlijk niet opgelost, maar verplaatst.
Ben benieuwd waar naar toe.
Iemand een idee...?

wiip | 23-03-09 | 13:39

Wanneer eea. een beetje vlot geanalyseerd zou kunnen worden en men de bestanden koppelt kun je dalijk dus waarschijnlijk betalen met je roggel. Ideaal voor mensen die nogal eens vergeetachtig zijn. Gewoon even een mooie fluim mikken in een Holle Bolle SlurpkokerT naast de chauffeur en de ritprijs wordt automatisch van je akkount afgeschreven.

widtvoet ® | 23-03-09 | 13:36

ik ga wel fietsen

Arnodg | 23-03-09 | 13:36

Gewoon opa met z'n Luger erop afsturen, die weet wel raad met dit soort jongen, en omgekeerd, probleemjongeren weten juist GEEN raad met Lugeropa's.

GroteZaagdildo | 23-03-09 | 13:35

Fleauxe | 23-03-09 | 13:26

Eensch. Die burgers die zeuren over onveiligheid maar dit niet willen komen zelf niet met betere oplossingen dan in de trant van: "opvoeden is goedkoper".
Heb je mijn meel ontvangen?

bottehond | 23-03-09 | 13:35

Als je mijn speeksel wilt hebben, schraap het dan maar van de treinsteward z'n voorhoofd.

Carnivoor | 23-03-09 | 13:35

Geniaal, de busmaatschappijen maken zichzelf kapot met dit soort ongein.
En de reiziger mag die bewaking zekers betalen...

da wizard | 23-03-09 | 13:34

Ik begrijp het wel. Hebben jullie wel eens ZONDER drugs in een bus in Limburg gezeten? Gewoon niet te doen.

Lying Dutchman | 23-03-09 | 13:33

H.U.L.D.E.

more beer (cd /pub) | 23-03-09 | 13:32

Een knuppelmeneer die het geteisem in het gareel houdt op de bus lijkt mij persoonlijk nog leuker dan detectiepoortjes.

Hertogin v. Pauperen | 23-03-09 | 13:31

Nijmegen ook al Imburg?

Of alleen omdat het 'limburg-bashtime' is?

Verder wil ik wel eens eerst zien wie die veolia's mee gaan nemen om de tokkies die zich misdragen te dwingen DNA af te staan.

Elkerlyc | 23-03-09 | 13:31

Even je neus ophalen, spugen in een enveloppe en opsturen naar Den Haag.
Hebben ze gelijk alles van je.
Naast je DNA ook je gedachten.

Teun van het Tuinpad | 23-03-09 | 13:30

echte koempels doen niet zo moeilijk, maar je moet toch wat om de Nordin's van deze wereld in toom te houden....
Bovendien: capuchons met bontkraag: girl thing!
Homo's, allemaal!

Illuminator | 23-03-09 | 13:29

@cojones, prima maatregel toch, lijkt me eentje die Geert wel aan het hart gaat. Hoewel ze dan natuurlijk alleen de licht getinte jongeren moeten aanpakken en niet Geert z'n homies.

@Widtvoet, ach wel origineel dat het een keer de kaalkopjes en boeren zijn i.p.v. de hoofddoekjes en dhimmies.

harry1588 | 23-03-09 | 13:27

Wat moeten ze dan doen, vriendelijk lachen en waaien als er een paar van die lutsers lopen te gallen. Tijdens het rijden er uit rotten en met volgbus er over heen karren.

Zeau-steoer | 23-03-09 | 13:27

goed bezig, landelijk invoeren aub

PsychoPedro! | 23-03-09 | 13:26

Voor alle azijnpissers... wat was er nou eerder... het probleem of de oplossing? Als er geen probleem zou zijn heb je namelijk ook geen oplossing (zoals deze...) nodig.
Ik vind het een puik plan. Nog niet zo puik als een tazer-gun maar we komen in de buurt!

Multiflauwekulti | 23-03-09 | 13:26

*roggels op straat gaat verzamelen ivm. eventuele behoefte aan dwaalsporen*

widtvoet ® | 23-03-09 | 13:26

Jaja, iedere burger moet vrijheden en privacy afstaan omdat er een paar raddraaiers tussen zitten?
Lijkt me meer een Geert Wilders oplossing.

blikkoek | 23-03-09 | 13:26

GO Limbabwe! Opsporen, oppakken en opsluiten. Zo doen we dat, en niet anders.

Fleauxe | 23-03-09 | 13:26

't Is een kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag,
Dat heel Limburg Hollands lult,
dat heel Limburg Hollands lult....

En pas dan pak ik misschien, heel misschien, ooit een keer, de bus daar.

Pastor Sippenhaft | 23-03-09 | 13:25

En wat kost deze grap?

Een goede opvoeding met normen en waarden lijkt mij goedkoper...

stijlvolll | 23-03-09 | 13:25

Mag je wel iemand zijn/haar spuug in een buisje doen als je bent bespuugd? Lijkt me wel eens dat je dan de privacy schaadt. ofzo. Zal wel niet mogen dus.

Robert Irving III | 23-03-09 | 13:24

Behoort een MR scan en een zenuwbehandeling ook tot de mogelijkheden?

La Boca del Sur | 23-03-09 | 13:24

OV chipkaart eauk maar gelijk implanteren dan?

widtvoet ® | 23-03-09 | 13:24

En terecht goedverdoemme, ik neem al jaren DNA af van mensen die met mij mee willen rijden.

Bier-Sexueel | 23-03-09 | 13:24

*schaamt zich ervoor limburger te zijn*

lens_uit_de_struik | 23-03-09 | 13:23

nouja... zo kan het ook, beter dan het leger die kant opsturen!

GrijpStuivert | 23-03-09 | 13:23

Willkommen im Vierten Reich!

CoJoNes | 23-03-09 | 13:23

Jammer dat een handjevol kaalkopjes en een paar honderd boeren dit soort maatregelen nodig maken.

widtvoet ® | 23-03-09 | 13:22

Dan maar wel opletten dat de drugshonden in de balletjes en niet in de bolletjes bijten ...

*als de honden echt in de balletjes bijten dan zal het soep-met-ballen-meisje niet blij zijn*

Je Verzint Het Niet | 23-03-09 | 13:22

En wie ruimt die stront strak op ?

>poep | 23-03-09 | 13:22

WTF !???

oakie | 23-03-09 | 13:22

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl