Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Stakker Nederland vs PowNed

ANP-33127331.jpgEen nieuw bommetje onder het publieke bestel. De Televaag start namelijk een eigen publieke omroep, Stakker Nederland genaamd. Hoe zij op dit idee zijn gekomen? Simpel: ze hebben het domweg van ons afgekeken. Want je kunt ze veel verwijten daar aan de Basisweg, behalve eigen creativiteit. Het zijn net Japanners. Na Metro volgde Spits, na Marktplaats was daar opeens Speurders en na PowNed volgt nu dus Stakker Nederland. Zeg maar een soort TROS 2.0. Dus vooral geen lid worden van PowNed, opdat u straks nog meer Nick en Simon krijgt voorgeschoteld, aangevuld met het Wilma Nanninga journaal. Later, wanneer uw kleinkinderen zich vertwijfeld afvragen waarom Nederland eigenlijk nooit confronterende televisie heeft voortgebracht, zul je vechtend tegen de tranen mompelen: mijn fout jongen. Ik had destijds de kans om PowNed in het zadel te helpen. Om samen met de andere bezoekers van dit weblog geschiedenis te schrijven. Het is er alleen nooit van gekomen. Waarom niet opa? Welnu kleine, omdat ik te lui was om uit mijn ogen te kijken en dus ook te lui om lid te worden/ ik het die gasten van GeenStijl domweg niet gunde/ ik doodsbenauwd was dat mijn NAW-gegevens in verkeerde handen zouden vallen/ ik al lid was van LLiNK/ ik die Rutger Castricum (je weet wel die weerman SBS tegenwoordig) niet kon luchten of zien/ ik als gevolg van de kredietcrisis geen nagel had om aan mijn kont te krabben/ ik dacht dat PowNed twee handen op een buik was met Televaag/ ik gewoon geen behoefte had aan beschaafd bloot op televisie (Doorhalen wat niet van toepassing is). Terug naar Stakker Nederland. Alsof het publieke bestel zit te wachten op nog meer bejaarde kijkers (de gemiddelde leeftijd van Televaag-lezer is 57 jaar) en dito programma’s. Stakker Nederland gelooft van wel. Heeft u kortom ook zo'n hekel aan herrie in de tent, struikelende ministers en snoeiharde talkradio? Word dan vooral geen lid van PowNed, maar neem vandaag nog een abonnement op de Fabeltjeskrant. Nu met 5,72 euro korting en een lidmaatschap van Stakker Nederland cadeau. Hoor je toch nog ergens bij...

Reaguursels

Inloggen

Goedverdoeme, lid worden stelletje hangjassen!

Frappant | 18-02-09 | 09:33

Stel, Powned heeft uiteindelijk 39.999 leden. En stel, ik koop 10.000 lidmaatschappen erbij, dan gaat het feest van Powned niet door. Krijg ik da 10.00 * 0,25 is 2.500 Euro extra terug op mijn investering? Of mag ik maar 1 keer lid worden (wat ik natuurlijk al vanaf het 1e uur ben)? Graag respons.

Rest In Privacy | 18-02-09 | 09:14

@okisgoed | 18-02-09 | 04:03 dat doet ie goed dan, ik heb er nog plezier om ook! En met mij vele anderen. Jaloers?

..zapper | 18-02-09 | 07:24

-weggejorist-

okisgoed | 18-02-09 | 04:03

hoax...

Jan W. Aansteker | 17-02-09 | 22:14

Telegraaf en Geenstijl vissen deels in dezelfde vijver. Door niet samen te werken zal geen van beide de 50.000 halen.

Pergola55 | 17-02-09 | 20:57

Ik richt ook een omroep op: MGDMvDVNMW (Meer Geld Dan Marcel van Dam Voor Nog Minder Werk). Wie wordt er lid? Ik beloof een absoluut falen!

FirstAnnual | 17-02-09 | 19:52

DerWaarheid | 17-02-09 | 15:35

Bullcrap. Het plezier waarmee je die comment plaatste speelt je parten.
Je conclusies slaan trouwens ook nergens op, dikke duim.

bottehond | 17-02-09 | 19:31

Ben lid van PowNed, meteen terugdraaien! Lange leve de Tele... wat?

ProfeetArie | 17-02-09 | 19:19

Dat maakt de spoehlungk iet dunner voor huftert-tv in spee. Niet strategisch van bondgenoten hoewel u niet thuis bent in die termen. Uw slag bezit kennelijk een soort van zelfnaaiend vermogen hetgeen ook en o.a. LPF, 'de TON' en de VVD reeds eerder hebben vertoond. Spannend.... even naar de chipsen!

Workingclass Heroe | 17-02-09 | 18:53

Wat is dit nou weer voor simpel geleuter dan? Stakker Nederland? Wat goed bedacht zeg...

Ik zou niet weten watvoor anders PowNed te bieden heeft ten opzichte van het huidige aanbod...
GeenStijl is tegenwoordig ook wat slapjes geworden en ik denk dat een kanaal als Wakker Nederland meer bestaansrecht heeft in dit kleinburgelijke land dan PowNed.

SchwarzenHund | 17-02-09 | 18:52

Willen jullie Tokkie aub buiten beeld halen? Straks denkt die vent dat hij weer beroemd is. Zitten we daar weer mee...

Reykjavik | 17-02-09 | 18:46

-weggejorist-

King_Ali | 17-02-09 | 18:24

Leeft Max Blokzijl nog?

Ookmooi | 17-02-09 | 18:16

Waar kan ik lid worden van Wakker Nederland?

cognitieve dissonant | 17-02-09 | 18:00

@ackZsel 17:38

Eén-tweetje?

widtvoet ® | 17-02-09 | 17:41

Doorgestoken kaart...
Creeer een (fictieve) vijand om meer mensen achter je te scharen. Evengoed leuk bedacht.

ackZsel | 17-02-09 | 17:38

Kansloos!
PopNed gaat het ook niet redden.
PowNed wel.
PowNed heeft al de meeste leden,waarmee de slagingskans het grootst is.
En dan worden mensen sneller lid.

Smurfin | 17-02-09 | 16:27

Waarde @superjan, geachte Reaguurdersvertegenwoordiger binnen het PowNedbestuur,

zou u voor eens en voor altijd helder kunnen maken wat die ledentellerT nou precies aangeeft? Is zij zo bijvoorbeeld een weergave van het aantal aanmeldingen, van het aantal reeds verzonden bevestigingen, van het aantal al geinkasseerde 5,72jes... Is het een natte vinger, een plusminus pijplijngetal, een harde hoeveelheid geverifieerde NAW-bankgirogegevens... Wat drukt dat getal nu uit in hemelsnaam?

En nu we toch bezig zijn: wat is er de reden van dat er op sommige aanmeldingen in het geheel nog niet gereageerd is (praten we over gemiddeld een dikke twee weken!), dat sommige aanmelders wel een bevestigingsmail hebben ontvangen maar geen eerste nieuwsbrief, andere dan wel een nieuwsbrief maar weer geen bevestiging etc. etc. En wanneer worden de eerste bedragen afgeschreven of is dit hier en daar al gebeurd?

No offense overigens en nog altijd met veel vertrouwen in dat mi. zo broodnodige PowNed maar nutijds komt eea. helaas toch wat amateuristisch over.

Afsluitend een passende groet en de verplichte hoogachting,

Uw widtvoet.

widtvoet ® | 17-02-09 | 16:23

Publieke Omroep Wakker Nederland... POWNed? Slimme zet, straks kan de Telegraaf gewoon samen met GeenStijl's PowNed fuseren en heeft GeenStjil genoeg leden.

peterweethetbeter | 17-02-09 | 15:59

"ik die Rutger Castricum (je weet wel die weerman SBS tegenwoordig) niet kon luchten"

+10000

En die 50K leden zijn er al lang en daarom komt nu ook de televaag met een zender

RechtsTuigje | 17-02-09 | 15:56

-weggejorist-

DerWaarheid | 17-02-09 | 15:35

-weggejorist en opgerot-

mexicaantje | 17-02-09 | 15:33

HAHAHAHAHAHAHAHahhaa
sowieso echt overtuigende man in dat filmpje op hun site!
Maar wat een belachelijk idee zeg!

tonythelion1990 | 17-02-09 | 15:19

Leuk dat de Telegraph ook in de omroep gaat.

AntiSoof | 17-02-09 | 15:15

CoJoNes | 17-02-09 | 14:58

Nou, CoJoNes, serieus restecp voor je innerlijke aardverschuiving. Je stijgt pardoes nog meer in mijn achting.

* van stoel valt *

bottehond | 17-02-09 | 15:13

Het stinkt aan alle kanten.
Afgesproken werkje. Die omroepgegevens zijn de Heilige Graal en daar gaat alles voor op de schop. Hoe gun je een paar rebellen een paar uur zendtijd en geef je tegelijkertijd een krant een omroepgids.
.
@Kolonel Klootoog -diverse posts
.
Ik moet het erkennen: je ziet de zaken soms toch wel redelijk scherp.
Back to basics!

bloedjelink | 17-02-09 | 15:02

Ik hoorde dit bericht gistermiddag through the grapevine en moet tot mijn schaamte bekennen dat ook ik daarom gisteren lid ben geworden van PowNed. Hoeveel vertrutting kan een land aan?

CoJoNes | 17-02-09 | 14:58

GeenStijl = Televaag media group???

B0rat | 17-02-09 | 14:55

bottehond | 17-02-09 | 14:34
GS is bij mijn weten ook altijd nogal anti-pvv geweest. Daar is het mij geheel niet om te doen. Je koestert valse hoop over POWNED, denk ik.
(het oude) GS speelt ook wel enigszins op het burgermans ongenoegen, maar dat is bijna altijd met een knipoog of een dosis ironie, al krijgen een hoop reaguurders dit niet mee. En dat maakt het juist vermakelijk.
De Telegraaf echter ontleent aan het gefrustreerde burgemans leven zijn gehele bestaansrecht en doet alles om deze onvrede te voeden, daar kots ik van. Dat calvinistische gezeik, bleegh.

Flodder | 17-02-09 | 14:55

Wat een enorme papjas trouwens, die Sjuul Paradijs. Filmpje op Televaag-site gezien?

McMe | 17-02-09 | 14:54

Goh, een zender met een minder links beleid....
Das nieuw!

O1 | 17-02-09 | 14:45

En waarom zijn linkjes niet meere aanklikbaar?

koen_c_s | 17-02-09 | 14:38

Hé, gatverrr, wederom zo'n plannetje van Sjuul Paradijs..

Waarom heb ik daar nu toch geen hoge pet van?

www.hetvrijevolk.com/?pagina=7091

En waarom moet de Telegraaf nu ineens de concurrentie met POWned aan (want ja, ze vissen voor en groot deel in dezelfde vijver), en hoezo kon de Televaag die ledenwerf-koppeligsactie niet ten name van POWned doen?
Dit zaakje stinkt, het lijkt wel een sabotagepoging jegens POWned.
Alles nog wel koek en ei tussen die dode bomen-groep en GeenStijl, of zijn dit de eerste tekenen van een scheuring die uitloopt op een wederom zelfstandige GS?

koen_c_s | 17-02-09 | 14:37

Flodder | 17-02-09 | 14:28

Je beste post sinds je registratie. Hulde.
Over dat POWNED = WN.... De Telegrof is een steikeme roeptoeter van het establishment, altijd al geweest ook. Pro EUSSR, bv. en nogal anti PVV. Eigenlijk de VVD krant dus. Gek dat Rutte POWNED niet kende (uhu) en nu prompt lid wordt van WN. Wat dat betreft houd ik mijn hart vast als het blijkt dezelfde omroep te zijn en de Telegrof gaat er politiek inhoudelijk de scepter zwaaien. Volgens mij zou jij daar blij om moeten zijn, maar goed. We zien wel hoe het zit. Ik vind het een rare actie. Elsevier beweert overigens dat het ze echt te doen is om de publieke omroep op te blazen (wat POWNED overigens eerst ook zei).

bottehond | 17-02-09 | 14:34

anti-landverader | 17-02-09 | 14:22
Idd, het is al eerder vermeldt in de draad, maar het is toch fucking verdacht.
Moslimextremist | 17-02-09 | 14:18
Vrijheid gaat mi om zelfontwikkeling, ik hang in deze Nietzsche aan. Als je het met je werk kunt combineren, is het ok. Maar die mensen die een gefrustreerd kutleven hebben en lopen te zeiken hoe hard ze wel niet werken, kan ik niets mee.
Ps. De hele dag in je bed meuren, beschouw ik niet als zelfontwikkeling.

Flodder | 17-02-09 | 14:28

he........ de Telegraaf is wel jullie baas\:P:P:P: dus straks 2 zenders? mmmm
de ochtend.. news from the telegraaf met showwwwwwwwwwwwbiizzzzz van de prive
en Rutje gaat het weer doen

john4306 | 17-02-09 | 14:26

--->> Publieke Omroep Wakker NEDerland

anti-landverader | 17-02-09 | 14:22

het lijkt erop dat de telegraaf ook in de gaten heeft dat het gs niet gaat lukken 50.000 leden te verzamelen. Aangezien ze toch graag die programmagegevens willen, proberen ze het nu zelf naar een wat breder publiek.

Elmauro | 17-02-09 | 14:21

Is die Telegraaf-omroep niet een soort low budget-uitvoering van SBS6? Zelfde doelgroep, maar minder geld. Niet echt nodig dus, één campingzender is genoeg.

Bijstandskoning | 17-02-09 | 14:19

@fLODDERT

Daarom slaap ik lekker uit. Laat andere maar geld verdienen voor mij, als ze dat zo leuk vinden. Werken is gewoon niet mijn ding. Elke dag zo vroeg opstaan en dan vervolgens allemaal dingen doen die andere mensen je opdragen. RESEPCT voor degene die het wel doen, maar lig toch liever heel de dag.

Moslimextremist | 17-02-09 | 14:18

dagdesoordeels | 17-02-09 | 13:10
Hiero twee keer lid van PowNed, als ik me niet vergipst. Eén keer via de site aangemeld, toen voor de lol nog een smsje gestuurd en toen die lieve mevrouw aan de telefoon kwam toch maar gewoon m'n gegevens nog een keer opgegeven. (mag dat wel GS? Kan ik later één van m'n dubbele lidmaatschappen evt. opzeggen, zodra er 50.001 leden zijn?)

Nietvoordekat | 17-02-09 | 14:17

Watcher | 17-02-09 | 12:12
Je schat het Nederlands volk te hoog in. Maar die dikke pad die ik net op tv zag voorbijkomen was werkelijk om te kotsen. 'We zeggen waar het op staat. Een omroep voor gewone hardwerkende mensen.' BRAAK.
De enige reden dat ik geen lid ben van POWNED is de uitverkoop van GS destijds aan de Telegraaf. Ik wil niets met de grootste kutkrant van Nederland te maken hebben.
En die hardwerkende Nederlanders die gezegd willen hebben waar het op staat, geef ik het volgende mee (opgedaan van een groot schrijver):
Hoe kun je nu in hemelsnaam plezier beleven aan een dag waarop je eerst op halfzeven 's ochtends door de wekker wordt wakker gemaakt, dan uit bed springt, je aankleedt, je eten met moeite naar binnen werkt, schijt, pist, je tanden poetst en e haar kamt, en je tenslotte door het verkeer worstelt om ergens naartoe te gaan waar je voornamelijk veel geld verdient voor iemand anders en je bovendien dankbaar moet zijn voor de kans het mogen te doen?
.

Flodder | 17-02-09 | 14:12

LOL@WalterS | 17-02-09 | 09:23

Tja, wederom denken mensen dat hier over nagedacht is.. dat er slimme mensen zitten bij GS en de Telegraaf. Maar als ik net die bedenker zie op RTL-Z van dat wakker NL. Dan ziet het er niet naar uit, dat hierover vergaderd is.

Bye bye Powned... ik had verwacht dat het zou lukken, maar de achterban is veeel kleiner dan men denkt.

Cunard | 17-02-09 | 14:10

@Sikkeneur 14:01

Die geslacht-hout editie bedoel je? Oh absoluut. Elke bron is er een en laven kun je je mi. nooit genoeg. Bovendien: er is nogal wat keus. Pfff...

widtvoet ® | 17-02-09 | 14:08

Haha, what the hell? En dat willen ze nu nog gaan doen? Gewoon een stunt als je het mij vraagt. Hoax!

peterweethetbeter | 17-02-09 | 14:06

Gaap,.... Als ze overdag gaan uitzenden dan ben ik waarschijnlijk de enige die kijkt, want de rest werkt (voor mij), bedankt..

Moslimextremist | 17-02-09 | 14:04

Neeee niet nog mee shownieuws blablabla

debully | 17-02-09 | 14:04

widtvoet ® | 17-02-09 | 13:56

Maar interessant genoeg om telkens toch te kijken, niet?

Sikkeneur | 17-02-09 | 14:01

rutte is al lid

lodewijk v havezaadt | 17-02-09 | 13:56

@Idiot Savant 13:46

Die Telegraaf die ook hier gewoon (among others) dagelijks op de mat valt is door de bank in hooguit een minuut of tien te doen. Lijkt me niet dat die 120 minuten televisie moeten gaan maken per week.

Aan de andere kant: God waarom niet. Iedereen een eigen omroep en veel kunnen ze niet verzieken tov. het huidige aanbod.

widtvoet ® | 17-02-09 | 13:56

Huh? Ik kijk alleen maar naar Max.

Wat is PowNed en Stakker Nederland?

DumpendeDenn | 17-02-09 | 13:55

Sjuul Paradijs... wat een charismaloze oproep van hem zeg...

Het schijnt trouwens dat dhr. Paradijs meer weet van belegde broodjes dan van journalistiek... zie: www.hetvrijevolk.com/?pagina=7091

dewareik | 17-02-09 | 13:54

-572 voor Televaag; mag dan wel grotendeels een andere doelgroep zijn, deze actie verdient niet de schoonheidsprijs.

Anderzijds, het GS-huiliehuilie doet ook hypocriet aan.Jullie vreten nog steeds uit de Televaag-miljoenentrog dankzij hun ietwat gulle overname destijds.

Idiot Savant | 17-02-09 | 13:46

Op maandag.

widtvoet ® | 17-02-09 | 13:40

@Moslimextremist 13:25

Zul je net zien dat die Televochtomroep (want die kómt er nu mi. als ze obv. hun oneigenlijke manier van ledenwerven niet teruggefloten worden) uitzenden mag van 7 tot 9 uur 's ochtends.

widtvoet ® | 17-02-09 | 13:39

Wakker Nederland wordt net zo slaapverwekkend als dat belachelijke Powned.

Prutswerk© | 17-02-09 | 13:35

Leuk bericht. Wat lekker he om gewoon pas om 13:00uur uit je nest te komen. Bedankt allemaal.

Moslimextremist | 17-02-09 | 13:25

Het regent opzeggingen van mensen die nog geen lid zijn.
Zou het toch een echt vak zijn, paarse broek?

ceeswing | 17-02-09 | 13:19

-weggejorist-

RandyCouture | 17-02-09 | 13:15

Wat een zure rancune, het lijkt goedverdoemme wel alsof GS een linkse site is!

granaatwerper | 17-02-09 | 13:12

@Stroopdoos 12:57

Het moeten overigens wel 50.000 betalende leden zijn. En vooralsnog is er hier iig. nog bij niemand iets afgeschreven dus waar die hele tellerT nou op gebaseerd is? Superjan mag het weten.

*plusminus 2000 "spookaanmeldingen" bij LLink uit heeft staan gewoon omdat het kan, laten die vogels zich maar even fijn rijk rekenen*

widtvoet ® | 17-02-09 | 13:11

Niet zo seuren. Ik ben lid van PowNed, PON en Wakker NL. Al wat het maar om die NPS en NOS te bestrijden,en de hele gang daar,die ons dagelijks misinformeert,belachelijk maakt,voor gek aanziet,beledigt(maar dat mag).
Laten ze maar een wat azijn door hun vreten prakken.Liefst liters tegelijk.

dagdesoordeels | 17-02-09 | 13:10

-weggejorist-

RandyCouture | 17-02-09 | 13:09

Voelen degene die nu al lid zijn van Powned/Wakker Nederland zich niet ontzettend genomen nu, of wisten jullie al dat je lid bent geworden van de telegraaf?

baca | 17-02-09 | 13:01

PowNed is al van GeenStijl en daarmee van de Telegraaf. Gelul dus!

Doldwaas | 17-02-09 | 12:46

Volgens mij is dat de TMG en dat is iets anders dan de Telegrof.
En zowel GS als de Telegrof hebben een redactiestatuut, al heb ik geen idee of dat van toepassing is op deze plannen.
Overigens zou ik het beter vinden als POWNED een stevig onderdeel van Veronica zou worden. Incl. politieke programmas.

bottehond | 17-02-09 | 13:00

Tuurlijk. De Televaag geeft eventjes 50.000 gratis lidmaatschappen weg door die minimale 5,72 te verrekenen. Humor! Wie is de volgende? De ANWB? Het FNV? Een of andere bank? Een verzekeringsmaatschappij? Een gemeente? Albert Heijn?

Iedereen een eigen omroep!

widtvoet ® | 17-02-09 | 13:00

Nog 20K leden nodig! Hoe gaat dit nu? Teller gaat ietwat harder dan de voorgaande weken maar niet hard genoeg, gaat het goed met de SMS-jes?
Ik vermoed dat alle 50K al binnen zijn maar ben bang dat het hoop ipv werkelijkheid is.

Stroopdoos | 17-02-09 | 12:57

Heaugbegaafdthijd | 17-02-09 | 12:47
Daar heb je gelijk in. Dan zullen de benodigde leden wellicht al gewoon binnen zijn en onderschatte ik weer. Fuck.

detientjesman | 17-02-09 | 12:55

Hurmuk heeft gelijk, die 50k zijn er allang, alleen een naieveling denkt dat die teller klopt.

panadol | 17-02-09 | 12:42

Als die teller niet klopt, word er bewust foute info gegeven, en kan je het wel schudden om een licentie te krijgen.

Rekeozeb | 17-02-09 | 12:53

detientjesman | 17-02-09 | 12:30

Leuk gezegd. Maar de wakkere vrinden van de Televaag worden geen lid van Wakker Nederand om met Powned te fuseren, en de leden van PowNed zijn geen lid om met Wakker Nederland samen te gaan. Zowel GS als de Televaag begrijpen dit (Hopelijk...?).

Heaugbegaafdthijd | 17-02-09 | 12:47

PowNed is al van GeenStijl en daarmee van de Telegraaf. Gelul dus!

Doldwaas | 17-02-09 | 12:46

De Telegraaf, Powned, Wakker Nederland... hier is een heel vies spelletje aan de gang. Als ik al lid zou zijn, trok ik dat per direct in! Alles voor een graai uit de publieke pot blijkbaar. Kansloos volk hier.

Rekeozeb | 17-02-09 | 12:45

-weggejorist-

RientjevdAersmade | 17-02-09 | 12:42

Hurmuk heeft gelijk, die 50k zijn er allang, alleen een naieveling denkt dat die teller klopt.

panadol | 17-02-09 | 12:42

Walgelijk, hoe de vork ook in de steel zit. En Fleischbaum, als het zo door gaat worden de 50.000 leden niet gehaald. De uitzendingen op Veronica zorgen wel voor een (kleine) boost, maar ies waarschijnlijk niet genoeg. Zo komt u waarschijnlijk uit op +- 44.000 leden. Doe daarom eens meer op tv. Stijlloze reclamespots tussen enkele programma's waar de door u beoogde doelgroep naar kijkt? Het is zoals u zelf zei: TV = king. (Zelf uiteraard lid.)

Heaugbegaafdthijd | 17-02-09 | 12:40

detientjesman | 17-02-09 | 12:30

De deceptie onder een deel van de reaguurders zal dan groot zijn, maar wat the fuck.... mission accomplished en de rest kan ongezien de tiefus krijgen.

Sikkeneur | 17-02-09 | 12:38

-weggejorist-

Kim Hartveld | 17-02-09 | 12:38

In de afgelopen jaren heeft men Geenstijl vele malen onderschat. Waarom nu ineens een flater begaan? Juist. Er staat ons allen een coole verassing te wachten, bijv:
===
POWNED = Publieke Omroep Wakker NEDerland?
Jatogdan | 17-02-09 | 09:09
===

detientjesman | 17-02-09 | 12:30

-weggejorist-

Kim Hartveld | 17-02-09 | 12:30

www.hetvrijevolk.com/?pagina=2848

Lees en huiver!
De Televaag, de stiekeme establishmentslikkers.
Net als de VVD (Rutte is pronto lid geworden) onnozele burgermenschen wijsmaken dat hun stem gehoord wordt.
De Televaag: de krant van slapend Nederland.

bottehond | 17-02-09 | 12:28

@superjan | 17-02-09 | 12:17
Nee, Llink heeft de drempel gehaald voor de PO

illuvatar | 17-02-09 | 12:25

@pietje Llink> Llink lijkt niet echt op PowNed wel?

superjan | 17-02-09 | 12:17

Slim,en dan straks de leden samenvoegen zodat je de 50.000 haalt!

captainobvious | 17-02-09 | 12:14

Ik vraag me af of PowNed voor 1 april nog de 50.000 gaat halen. Ik denk dat Wakker Nederland best een goede kans maakt en dan gewoon samen gaan...

Rest In Privacy | 17-02-09 | 12:13

Ik zag het net ook op tv... Een of andere dikke pad die nog nooit een camera heeft gezien kwam ff zeggen dat zij "zeggen waar het op staat". Sjongejonge wat zijn we creatief en vernieuwend. Dit soort uitspraken kan niet meer horen na de opgeklopte en, gelukig, zwaar mislukte hype van Nieuwe Politiek. Ik voorspel niet meer dan 1000 leden...

Watcher | 17-02-09 | 12:12

Het beroerde is dat alle televaag lezers gratis lid kunnen worden.
Dus oneerlijke concurentie,Straks zit je lidmaatschap automatisch bij je abbonement van de krant.
Tja zo kom je natuurlijk makkelijk aan je leden voor April.
Die 30,758 leden voorsprong is dus in ene klap ongedaan gemaakt.

Jaapioooo | 17-02-09 | 12:12

Ik denk dat niemand in de gaten heeft dat het hier gaat om een 1 aprilmop!!!!!!
Let maar op, deze geyle bock heeft altijd gelijk. Ik ben namelijk een paranormale geyle bock.

geyle bock | 17-02-09 | 12:11

spits en metro verschenen gelijk.

Manonvriendelijk | 17-02-09 | 12:09

-weggejorist en opgerot-

Paprika Chips | 17-02-09 | 12:08

Nieuwe leden mag een cadeau worden gegeven van maximaal de kosten van het lidmaatschap. Als PowNed en de Televaag nu eens bij ieder nieuw lid een lidmaatschap van de andere omroepvereniging cadeau doet, halen ze gegarandeerd allebei de 50.000.

McMe | 17-02-09 | 12:08

-weggejorist-

PietLLiNK | 17-02-09 | 12:07

Hmm.

hieruit trekt deze meneer de conclusie dat de 50K al lang gehaald is. En dat de tellen straks ineens enorm op gaat lopen... Want waarom geloven dat wat je ziet de waarheid is... Dit is internet.

Voor degenen die bang zijn voor NAW gegevens. Bij het opgeven via sms komt jouw ip niet in bestand van GS. Dacht ik zo....

Hurmuk | 17-02-09 | 12:00

bintang | 17-02-09 | 11:37

Geen verkeerd idee, immers de NSB, NVJ, FNV en SDAP hebben in de vorm van NOS en VARA ook een eigen omroepen.

Hans Anders | 17-02-09 | 11:59

@h3ekt0r | 17-02-09 | 11:57
??? Nepers? wasda?

illuvatar | 17-02-09 | 11:59

Ik vermoed dat baas Dominique en co. in december zijn vastgelopen op onderhandelingen over een nieuw op te zetten publieke omroep in samenwerking met TMG. Geenstijl eistte volledig redactionele vrijheid en aan deze eis wilde de TMG niet meewerken. Vervolgens is Geenstijl als een dolle zelf Powned.tv gaan opzetten (zie chaotische start) omdat zij de kracht van de TMG-leden goed hebben ingeschat. Dit gaat een zware dobber worden!

Koning Bier | 17-02-09 | 11:58

nepers

h3ekt0r | 17-02-09 | 11:57

Misschien heeft mijn moeder me stiekum PowNedlid gemaakt, schijnt wel eens te gebeuren.

illuvatar | 17-02-09 | 11:56

Wat een grote hoeveelheid Volkskrant plebs reageert met domme platitudes in dit item om vooral het initiatief van de beste krant van NL te downplayen. Want laten we wel zijn, door de zelfbevlekkende policor rigiditeit van het links journalistiek geteisem is geen enkele "kwaliteitskrant of PO" het waard om het vertrouwen van de kiezer in de democratie te verwoorden.

Alleen de Telegraaf en ook gedeeltelijk de Elsevier durven het aan om een groot aantal columnisten met linkse en rechtse invalshoeken in het zelfde blad regematig breeduit de ruimte te geven. Dit in tegenstelling tot de baggerartikelen/uitzendingen in de "kwaliteitsmedia", daar wordt het gezonde verstand doorgaans verkleint tot een linkloos enkel citaat in de kantlijn.

Terecht dat de "kwaliteitsmedia" de komst van Wakker NL bij de PO vrezen, immers als zij zich niet werkelijk kwalitatief verbeteren, dan zullen zij binnen enkele jaren hun huidig restant aan kwalitatieve geloofwaardigheid en daarmee ook hun draagvlak, volledig verliezen.

Hans Anders | 17-02-09 | 11:54

O ja, voor al die zeikerds die nog geen lid willen worden en eerst de kat uit de boom willen kijken voor die lullige paar centen: vooral niet doen. Wordt maar lid van de TROS of Wakker Nederland. Ongelooflijke centenwegers. Zeker gereformeerd?!

Het CDA | 17-02-09 | 11:51

Volgens mij hebben we hier SBS al voor...

FleXz | 17-02-09 | 11:51

Wat een bende wordt die publieke omroep, met al die populisten! Hagoort mot ze allemaal d'r uut traap'n.

Bijstandskoning | 17-02-09 | 11:48

Een omroep voor de telegraaflezer. Kan het nog triester? Dat wordt nog meer Fransje Bauer, de Jostiband en Harrie Mens.

Het CDA | 17-02-09 | 11:48

het is "Stakkerd" niet stakker

donderkopje | 17-02-09 | 11:47

Gratis advies:

minder Powned op website
meer Powned buiten website

paasdieren | 17-02-09 | 11:41

Heh... ik las de hele tijd Strakker Nederland, en dacht bij mezelf - wat is daar nou mis mee?

Drommelsch | 17-02-09 | 11:41

@PowNed jullie moeten ook echte mongolen inzetten, daar win je alles mee...

BarneyBoner | 17-02-09 | 11:40

Powned is alleen opgericht om de Telegraaf aan de omroepgegevens te helpen, zodat ze daar hun eigen omroepblad kunnen beginnen. Niemand die gelooft dat het om die 2 uur tv gaat, als je nu via 7 * 24 uur internet al een groot publiek hebt.
Maar goed, Powned flopt, en de ratten van de Telegraaf verlaten het zinkende schip.

Ben trouwens benieuwd of Wakker Nederland wordt toegelaten tot het bestel. Zo ja, dan kunnen Eigen Huis, de ANWB en de KNVB ook wel een eigen omroep beginnen.

bintang | 17-02-09 | 11:37

Nah, slimme stunt wel. Straks samenvoegen... wordt nog wel wat. Go boys!

Jaap de Paap | 17-02-09 | 11:34

Na Metro volgde Spits, na Marktplaats volgden de Speurders en na Powned nu dus de poging tot oprichting van een paradijselijke omroep.... Nog even verder terug in de geschiedenis, beste jongelingen? Na Story - een kleine 40 jaar geleden - verscheen veel en veel later het weekblad Privé. Het na-apen begon dus al in een veel vroeger stadium, onder het oude adagium: 'Beter goed gepikt, dan slecht gekomponeerd!'.

tromboneman | 17-02-09 | 11:34

Al dat gezeik van "laat eerst maar eens wat zien, GS".
Word toch lid voor die 5,72 €, en kijk het dan een jaar of wat aan. Eerst de kans geven, en dan pas gaan zeuren. Dat kan toch ook geweaun?
In elk geval word ik geen lid van Stakker Nederland. Zal wel snel verworden tot een nieuwe vorm van slappe hap á la Avro/Tros.

Wel jammer dat PowNed-"registratie" niet reageert op E-mails. Heb vragen gesteld over voorwaarden om lid te kunnen worden. Zou zomaar 3 leden extra op kunnen leveren. Die kansjes worden dus in elk geval wel verknald, PowNed.

Fijnstoffer | 17-02-09 | 11:34

Linkje is verrot, dus gewoon even zelf zoeken.

..zapper | 17-02-09 | 11:32

Loll, tv voor het plebs bestond toch al met de tros-framilie?

titsme | 17-02-09 | 11:29

Merkwaardig... is er wel afstemming tussen powned en de moedermaatschappij?

dotter | 17-02-09 | 11:28

-weggejorist en opgerot-

Wilma N | 17-02-09 | 11:27

Spraakmakende FAQ:

Noem eens concreet een paar programma-ideeën voor Wakker Nederland?

In de eerste fase van de omroep zal de toegevoegde waarde bestaan uit geëngageerde programmering, waarin ‘de ruggengraat van de samenleving’ aan het woord komt. Formats als Question Time (BBC) en O-Reilly (Fox) zijn een goede inspiratie bron voor Wakker Nederland.

Maar ook een visie op de gebeurtenissen in de samenleving door een gezaghebbend persoon behoort tot de mogelijkheden.

In een latere fase, als meer uren ter beschikking zijn, zal wellicht entertainment worden toegevoegd, zoals de mensen dat van De Telegraaf kennen. Maar dat is dan waarschijnlijk pas over 5 jaar

Mr. xiow | 17-02-09 | 11:26

@Glorfindel: ik wel :-)

Qinx | 17-02-09 | 11:22

De bazen van Geenstijl hebben ingezien dat er via Powned geen kans meer is om via deze weg aan de programmagegevens te komen. Powned zal de 50.000 leden dus niet halen.
Dus start de Televaag een wanhoopsoffensief om in amper 6 weken 50.000 mensen te bewegen om lid te worden. In feite voor nop. (illegaal?)
Privè op tevee. Ìk zit daar niet op te wachten. Doorspoelen die handel.

Dostranamus | 17-02-09 | 11:21

-weggejorist-

Wilma N | 17-02-09 | 11:20

Krijgen we dan ook een gratis tv gids bij de televaag:? Spaart weer een euro per week. Crisis, zuinig zijn weet je wel.

aderkalkballenbroek | 17-02-09 | 11:17

Ik denk (hoop) dat de doelgroep van PowNed niet overgehaald wordt door die ludieke pubertelevisie die jullie tnt hebben geproduceerd. Jullie beweren o.a. objectieve programma's met inhoud te gaan maken; laat daar eerst maar eens wat van zien dan!
Best leuk hoor, Rutger die - in het verlengde van 'Brutale Meiden' - politici en Kamphues lastigvalt, maar de grap is daar al bíjna af... Bewijs dat jullie ook met inhoudelijke kwaliteit op de proppen kunnen komen zal jullie genoeg leden opleveren.

Wij geloven pas iets als we het kunnen zien, ruiken, horen of vast kunnen pakken.

Femke Fapkema | 17-02-09 | 11:17

telegraaf gaat die 5,72 aftrekken van het abbonementsgeld van de krantlezerts..
* mompelt iets over powned, weinig vertrouwen in *

De Jood | 17-02-09 | 11:15

Laat meneer onderkin eerst ff een kilo of 50 afvallen...

RegnuM | 17-02-09 | 11:11

@ Ad Hominem | 17-02-09 | 10:25

No shit ??? meen je dit ? Linkje graag aub

WeirJack | 17-02-09 | 11:02

-weggejorist-

sloppy josef | 17-02-09 | 11:01

@maar ik vrees het ergste als ik afgelopen zaterdag in Het Parool lees dat Weesie liever geen lullige stukjes over de flaporen van Mathijs wil hebben omdat hij later nog met hem aan tafel moet. Kortom, GeenStijl is op de Hilversumse apenrots toegelaten en het wederzijds vlooien is begonnen.
Ad Hominem | 17-02-09 | 10:25
Ik hoop dat je ongelijk hebt...

gruppenfuhrer | 17-02-09 | 10:59

koreapassie | 17-02-09 | 10:49
Ik zie dat het kwartje ook bij jou is gevallen. Geen Stijl is gewoon het stiefbroertje van de telegraaf. Geen Stijl is commercieel aantrekkelijk want hier kan rechts nederland hun frustratie kwijt, met als ondertoon dat Geen Stijl de spreekbuis zou zijn van hart werkend nederland. En dat doen ze heel goed want velen hier geloven dat nog ook. Marketing technisch briljant dat moet toegegeven worden, Goebbels zou er jaloers van worden.

reperman | 17-02-09 | 10:58

Ik weet het niet. Mijn hoop is nog steeds dat PowNed het gaat halen maar dat is vooralsnog allerminst zeker. Als het echt een gat in de markt was dan had de 50K allang binnen en ruimschoots gepasseerd moeten zijn. Het enige scenario is nu nog sprokkelen en sappelen en het met de hakken over de sloot of net niet halen (tenzij de teller een hoax is en het zwijn al aan het spit hangt).
Maar misschien is het ook niet zo vreemd. Waar moet de aanwas van komen? Het credo is noch links noch rechts te zijn. Maar wees eerlijk, het linkse geitenwol gruwelt van GS/ PowNed na Volgelaar en Duyvendak e.d. Tel daarbij de items over de PvdA, Vara, Groenteman, Van Jole, C(K)ramer, Laroes c.s.Cohen en zijn fijne deelraadjes etc. etc. etc. etc. M.a.w. de stem komt niet van links. Hetzelfde verhaal wat betreft de Grefo’s; aanhang wellicht rond de 0%. Dus toch maar rechts (tegen de geloofsbrieven in). Maar ook daar ligt het niet zo simpel en spelen plenty frustraties en antipathieën. Bijvoorbeeld de Verdonk-aanhang die GS als mede-oorzaak van de teloorgang zien. Maar ook de klassieke pelotons van VVD (eigenlijk ook steeds meer een linkse partij nu ik erover nadenk), zeg maar de paarse-broeken en wat daaromheen hangt. Zelfde geldt voor rauw rechts (kaalkopjes e.d.) en Tokkie-rechts (hebben wellicht geen geld en/of internet). De Wilders-aanhang (zijn er tegenwoordig een boel) wil mogelijk wel maar is mogelijk kritisch omdat GS de PVV/GW om de balans te houden o.i.d. af en toe ook door de mangel haalt. Misschien zijn die ook wat sceptisch.
Resteert wat puberaal/studentikoos en agnostisch maar kennelijk loopt dat nog niet zo’n storm. Misschien dat daar nog te halen valt middels de zendtijd op Veronica maar ik houd mijn twijfels. Wat betreft de Telegraaf: een vreemde actie, tenzij men het vertrouwen in PowNed verloren is

stoomloc | 17-02-09 | 10:57

Ik denk eerder dat het een soort FOX NEWS gaat worden, rechtse televisie die het niet zo nauw neemt met de feiten.. Treurig.

Sloober | 17-02-09 | 10:56

Ach ja het Telegraaf publiek wat moet je daar nou van vrezen. Ik denk dat Bananasplit al te hoog gegrepen is voor 60% van het publiek. Inkoppertjes-journalistiek, dat is waar De Telegraaf mee scoort.

Dom Pérignon | 17-02-09 | 10:56

Stijlloze actie van de Telesjonnies.

De Calvinist | 17-02-09 | 10:53

-weggejorist-

mexicaantje | 17-02-09 | 10:53

Wilma-Nanninga-op-z'n-Russisch-nemen-televisie.

J.N. de Kabelpen | 17-02-09 | 10:51

Denk dat dit een flauwekulverhaal is. 1 april is nog maar 6 weken weg. Zou me niets verbazen als PowNed! hulp van de Televaag gaat krijgen en de behaalde leden samenvoegt voor 1 april.

doskabouter | 17-02-09 | 10:50

Owja, geenstijl.nl wordt sinds 2008 voor 100% geexploteerd door de telegraaf, volgens wikipedia. Hier de quote:
"De Telegraaf Media Groep ... heeft ook belangen in de ... website GeenStijl.nl (100% sinds 2008)."

koreapassie | 17-02-09 | 10:49

Lijkt me een goede zet van de Telegraaf. De advertentieinkomsten van de gedrukte krant lopen toch achteruit en dan moet je wat. Eerst publiek daarna commercieel wie weet? Die 50.000 leden halen ze fluitend. Ze hebben natuurlijk al een ijzer in het vuur met PowNed maar dat wordt natuurlijk nooit een mainstream omroep.

zooishettoch | 17-02-09 | 10:49

-weggejorist-

mexicaantje | 17-02-09 | 10:48

POWNED = Publieke Omroep Wakker NEDerland?
Jatogdan | 17-02-09 | 09:09

Zeer scherp Jatogdan!

Gewoon_Normaal | 17-02-09 | 10:48

@humper
Ja, ik zag de bui al enkel maanden geleden al hangen toen die nouveau-riche schijnheil van een Weessie opeens de politiek correcte p@@rdelul uit ging hangen in diverse bladen en op TV. Ik hoop maar dat GS snel weer wat van z'n oude (Geen)stijl hervindt. Anders houden veel mensen het voor gezien.

getergde kaasboer | 17-02-09 | 10:48

Zucht... Wakker Nederland... We hebben toch al RTL 4, RTL 5, SBS 6, NET 5, Veronica, TROS, EO en dat programma van Harry Mens? Moet er nou nóg meer nieuws over Frans Bauer, André Hazes' nazaten, Jan Smit, Jolanda van Kutbergen en geklaag over autobelastingen op TV?

Brutus Grootbek | 17-02-09 | 10:47

"omdat het kan"

mexicaantje | 17-02-09 | 10:47

Er bestaat toch al zoiets? NOS24...

Incognito1991 | 17-02-09 | 10:45

Is toch allemaal hetzelfde: Telegraaf = GeenStijl = Telegraaf...!!!

hausse of terror | 17-02-09 | 10:44

DubbelzouteSalmiak | 17-02-09 | 10:18

Mogelijk dat Wakker NL integraal de activiteiten van de PVV in de Tweede Kamer belicht ipv alleen maar de muzelparagraaf zoals het links journalistiek geteisem wil.

Ik denk dat 90% van het kiezersvolk in de grote steden dagelijks overlast ervaart van onaangepaste gedrag van de groepen die het bestaansrecht vormen van de vooral door links/religieus getriefel bemande en in stand gehouden parasitaire industrie.

Hopelijk dat Wakker NL en Powned de spreekbuis worden voor het hardwerkende en meerwaarden scheppende deel van NL maar van PowNed ben ik daar niet zeker meer van.

Hans Anders | 17-02-09 | 10:44

Toch vreemd, TMG (Telegraaf Media Groep) is 100 % eigenaar van zowel Geen Stijl als de Telegraaf. Geen Stijl speelt dus de vermoorde onschuld, want het was hiervan al lang op de hoogte. Het kabinet is er niks bij...

reperman | 17-02-09 | 10:43

Dus.. Euhm.. Jullie euhm.. Zijn eigenlijk euhm.. Gewoon ge-PowNed door de Telegraaf??

Haraqiri | 17-02-09 | 10:41

@getergde kaasboer | 17-02-09 | 10:23
Dat wil je niet echt weten denk ik...
Sowieso is geenstijl een beetje heel erg flauw aan het worden.
Topics worden hier ingeplempt, maar er zijn nooit discussies met de schrijvers ervan.
Dat was nog wel eens anders met Lucas de linkse l*l en Starf*cker, maar ja dat zijn dan weer linkse mensen of zo.
Niet linkse mensen zijn te verheven voor dat soort dingen lijkt het wel.
Heel dit geenstijl is ondertussen tot iets erg flauws geworden.
De redactie schrijft een stukje, en vervolgens komen de one-liners van het gevolg.
De interessante discussies kan ik hier ondertussen al niet eens meer vinden, waarschijnlijk omdat de wat interessantere reageerders hier al lang niet meer rondhangen.

humper | 17-02-09 | 10:37

BNN2 en TROS2
Ach, wordt interessante TV... toch?

mexicaantje | 17-02-09 | 10:35

-weggejorist-

mexicaantje | 17-02-09 | 10:31

laardepul | 17-02-09 | 10:09

De Mein Kampf verfilming is er al en heet "Fitna, the movie" van regisseur/plakkeur Geert Wilders.

Wilders heeft in deze korte film weergegeven wat 85% van de muzelmensen wil dat niet muzelmensen overkomt als ze niet met hun kont naar Washington willen bidden.

Fitna is een film die wekelijks op alle publeke omroepen ter wereld vertoond zou moeten worden om mensen voortdurend te waarschuwen voor de diepe achterlijkheid van alle vormen van religie, dus incl. Mein Kampf en Das Kapital.

Hans Anders | 17-02-09 | 10:30

telegraaf is nsb

Baclava | 17-02-09 | 10:29

De ledenwerfactie start vandaag. Het lidmaatschap bedraagt slechts €5,72 per jaar. Abonnees van de krant betalen in feite niets. Na betaling, krijgen zij namelijk €5,72 korting op de abonnementsprijs van de krant. De Mediawet biedt deze mogelijkheid.

Jep! ze zijn binnen. Nu moet powned maar fuseren met wakker nl, en dan hebben ze hun publieke omroep. Overigens, een goede ontwikkeling, een wat rechtser geluid in PO.

koreapassie | 17-02-09 | 10:28

Ik gun iedereen het voordeel van de twijfel, maar ik vrees het ergste als ik afgelopen zaterdag in Het Parool lees dat Weesie liever geen lullige stukjes over de flaporen van Mathijs wil hebben omdat hij later nog met hem aan tafel moet. Kortom, GeenStijl is op de Hilversumse apenrots toegelaten en het wederzijds vlooien is begonnen.

Ad Hominem | 17-02-09 | 10:25

1. Je kan niet reageren op het nieuws bij de Televaag.
2. Geenstijl plaats een iets te weinig verontwaardigde reactie/topic
3. Geenstijl plaats iets te snel daarna een nieuw topic. (afleidingsmaneuvre)
4. Mark Rutte (SMS)
----------------------------------------------------------------------------
Bullshitdetectortotaal: Hoax !

jachtbitter | 17-02-09 | 10:24

Grappig dat GS zich nu weer begint op te stellen als klein duimpje tegenover reuzen. Met denigerende taal houd je de Telegraaf niet tegen om een publieke omroep te vormen. Bovendien kunnen zij binnen een dag wél aan het benodigde ledenaantal komen, simpelweg omdat zij het slimmer aanpakken. Gratis lidmaatschap omdat het in het abonnementsgeld zit is marketingtechnisch slim.
Ben zeker geen fan van de Televaag, alleen maar populistisch geschreeuw en nooit een betoog met heldere uiteenzetting, typisch leesvoer voor dom Nederland om ergens lekker over mee te kunnen schreeuwen.
Was van plan om lid te worden van PowNed en zeker niet van WakkerNL, maar hoop nu dat beiden een stille vroege dood sterven.
Misschien kan PowNed zich aansluiten bij WakkerNL, want met leden als Prem en Beelen hebben ze de top-bn'ers van Stakker Nederland in huis.

De Kneivster | 17-02-09 | 10:23

-weggejorist-

getergde kaasboer | 17-02-09 | 10:23

@fleauxe> voeg me ff toe op twitter.

superjan | 17-02-09 | 10:23

Euh, de Televaag heeft toch 40% van Geenstijl in handen? Dus ze zitten al vuistdiep in Powned. Willen ze daarnaast ook nog een zender voor debielen oprichten?

Hastur | 17-02-09 | 10:23

Wat een chagrijn. GS begint zuurder en zuurder te pissen.
Wakker Nederland gaat echt niet toegelaten worden door Plassterk. Voegt namelijk niks toe aan het bestel. Geldt overigens voor Powned ook.

Tatabanya | 17-02-09 | 10:22

wat een kut timing
Televaag loopt powned flink voor de voeten nu.
samenvoegen misschien nog een optie als ze het beiden niet halen.

Vitayalin | 17-02-09 | 10:21

Straks, over 16 maanden, zijn er zoveel omroepen ( 123 stuks) dat het totale budget door de overheid naar Hilversum geschoven, geheel op gaat aan management, koffie automaten, schoonmaaksters. De P.O. kan dan alleen nog maar zwart beeld uitzenden.
-
Lang leve de vooruitgang.

DubbelzouteSalmiak | 17-02-09 | 10:21

@ Fleauxe | 17-02-09 | 09:59

Ik kijk eigenlijk geen nederlandse televee. Ik kijk naar Disc en BBC, beetje sport hier en daar en verder interwebs en torrents. Mij stoort het dus geenszins dat het aanbod op de publieke omroep abominabel zou zijn. Daarnaast heb ik een absoluut en stevig wantrouwen jegens PowNed wat betreft het maken van leuke en goede programma's. Het zal, vrees ik, blijven bij wat onderbroeken gerutger, wat anaalverkeer van Defensie en wat "stijlloos" (zelden is een term zo snel uitgewoond en van zijn kracht ontdaan) geneuzel met naakte domme wijven die "ook wel eens wat vinden". Hoera de poerah, eindeljk televee op niveau.

*proest*

kolonel klootoog | 17-02-09 | 10:19

wakker nederland blaat: "Wakker Nederland vertaalt binnen de publieke omroep de waarden en normen van de grote groep nederlandsders, die de 'de ruggengraat van de Nederlandse samenleving' vormt."
Op een ander medium argumenteren ze dat de "zwijgende meerderheid" ook eens gehoord moet worden.
-
/ironie: De zwijgende meerderheid is per definitie onhoorbaar.

DubbelzouteSalmiak | 17-02-09 | 10:18

Ik kan me voorstellen dat Weesie not amused is. Sou wik ook niet sijn.

Korreltje Zout | 17-02-09 | 10:18

Ik gok dat Wakker Nederland een 1 april grap is. al is het wel een goed idee om alle leden van de televaag meteen ook lid te maken van Wakker Nederland... Wat is de leden oplage eigenlijk van de Televaag?? Dat is vast hoger dan de 50000 die ze nodig hebben om in aanmerking te komen om een zender te worden.. Het is gewoon een beetje gezonde motivatie vanuit het moederbedrijf zodat GS beter zijn best gaat doen om leden te werven.. Er moeten per dag nog iig 459 leden bij komen om het te halen...

Holden McGroin | 17-02-09 | 10:18

Haha, humor hoe die Mark Rutte er met open ogen in tuint
Die Mark is zoooo naief

jachtbitter | 17-02-09 | 10:15

Gaap. Boring, toch allemaal geen toegevoegde waarde voor het bestel. BNN is er al, TROS is er al, hou toch op nu het nog kan.

Lydus | 17-02-09 | 10:14

lol @ wakkernederland.tv

'de ruggengraat van Nederland'
'de ruggengraat van Nederland'
'de ruggengraat van Nederland'
etc

koennn | 17-02-09 | 10:14

Hmmm, ik ben benieuwd. Is dit geen slimme manier om hoe dan ook de 50.000 te halen? Als PowNed het niet haalt en de Televaag niet, dan kunnen ze het altijd nog samen doorstarten. De leden bij elkaar optellen en je zit ineens ruim over de 50.000. Helft van de zendtijd voor Geenstijl, de andere helft voor de Televaag. Kosten delen, leden delen, zendtijd delen.

Mr. Ed | 17-02-09 | 10:14

superjan | 17-02-09 | 09:04 lol check die heersende banners!!!!
Prachtig! Het lijkt wel een vakbondsomroep? :)

plastic zakje | 17-02-09 | 10:13

-weggejorist-

houtman | 17-02-09 | 10:12

GS gaat de strijd aan met een (1) tv-verslaggever, Rutger 'boeie' Castricum en een stuk of vijf, zes bloggers. De Telegraaf kan 290 fulltime verslaggevers inzetten voor een ander geluid/beeld. Mag jij drie keer raden waar de interessante programma's te zien zullen zijn. M.a.w. appels en peren, David en Goliath, Omniworld en Ajax... Bovendien: als je van beiden lid wordt, kost dat slechts de prijs van een (1) lidmaatschap, want je krijgt bij Wakker NL wel mooi je geld terug.

Iwan Losbolowitz | 17-02-09 | 10:12

laardepul | 17-02-09 | 10:09

hahahaha

helderejan | 17-02-09 | 10:09

Is dit ook een slimme manier om het publiceren van de programmagegevens vrij te krijgen? Die houden de omroepen nu nog vopor zich, met verwijzing naar auteursrecht, maar ze vullen wel melaars gidsjes.
En strax dus de Tillegraaf.

JumboXL | 17-02-09 | 10:09

Ken je mijn moeder?

helderejan | 17-02-09 | 10:09

"Wakker Nederland. De nieuwe zender wil programma’s maken die nauw aansluiten bij de normen en waarden van De Telegraaf."
Mein Kampf verfilmen...?

laardepul | 17-02-09 | 10:09

Stel nou dat het echt een 1-april grap is. Dan is het meteen de allerslechtste marketingtruc ooit (okee, na de Coca Cola Classic). Want zolang je dat niet weet, heb je geen idee waar je aan toe bent (kindermoord en zo). Voor hetzelfde geld is het een eentweetje die we maar moeten begrijpen. Nou, ik begrijp er geen ruk van. Dus word ik geen lid. Van beide nie. Heb het gevoel dat ik gepiepeld word. En daar heb ik een ty%$%^&shekel aan. Mooi staaltje van verlies/verlies-situatie. Wanneer komt Keesmaduraatje-tv nou eens?

handsomedevil | 17-02-09 | 10:08

@helderejan | 17-02-09 | 10:07: Niet iedereen lijkt op je moeder.
*nu echt weg is*

Fleauxe | 17-02-09 | 10:08

optie 1: dolk in rug
optie 2: stakker en powned worden gefuseerd, hoger ledenaantal.
optie 3: televaag wil gewoon een omroep.

koreapassie | 17-02-09 | 10:08

Stakker nederland lijkt een beetje op 020-tv als je t mij vraagt.

Leen Stijl | 17-02-09 | 10:07

Niet teveel vreten daar op de huishoudbeurs. Kan je niet hebben.

helderejan | 17-02-09 | 10:07

Dit zal PowNed absoluut gaan schaden, want half Nederland weet dat er dezelfde managertjes en tussenbaasjes en opperhoofdjes achter zitten en dus zal half Nederland vermoeden dat dit doorgestoken kaart is . . . Er zit dus niets anders op dan om die TMG-lulhannesen en TMG-grijze-pak-mietjes in hun A6 en A8 voor de rechter te slepen ! !

drs. G. Flater | 17-02-09 | 10:07

Fleauxe | 17-02-09 | 10:04
Veel plezier daar.

helderejan | 17-02-09 | 10:06

Veel lutsers hiero.
- Als je het niet met hen eens bent dan zul je wel automatisch voor de ander zijn. Typisch voorbeeld van achterlijke voetbalhersens.
- Als er ietsiepietsie gebeurd waar ze het niet mee eens zijn dan maar zeiken dat ze geen lid worden. Ga gvd eens naar Santiago de compostella lopen en bedenk eens waar je voor bent.
- vind je powned leuk, wordt dan lid. Anders niet. hoe moeilijk is het. niet zo zeiken.
O ja, gewoon lid worden iedereen! Als powned toch kut is dan zeg je je abbo weer op. Als je Hetnet kunt betalen kan een Powned abbo er ook wel af.

gruppenfuhrer | 17-02-09 | 10:06

Het ergste is eigenlijk dat je nu zowel GS, Spitsnieuws als de Telegraaf niet kan lezen zonder met het verrotte publieke bestel te worden geconfronteerd.

..zapper | 17-02-09 | 10:06

Zo, uw Krachtmeester stap ff uit zijn Mand van Brakker Nederland.. koggie...
Goed-ver-doe-le-mu! WTF? Gaan die luizen in de perspels nu per NV aan de soepsidietiet hangen? Mannen, te paard! We zijn verraden! *koggiemok neerzet*

Krachtmeester | 17-02-09 | 10:05

Ik vermoed opzet. Moeder constateert dat zoon het eerste jaar niet haalt. Op voorhand maak ik bezwaar tegen een lidmaatschap van WakkerNl.

Bixier | 17-02-09 | 10:04

@helderejan | 17-02-09 | 10:02: Dream on....
-
*naar het 'vriendinnen festival' op de huishoudbeurs vertrekt*

Fleauxe | 17-02-09 | 10:04

Mijn bullshitdetector slaat uit naar 100%, kortom hoax !
Is gewoon tactiek/tiektak van de Telegraaf om de boel een beetje op te schudden.
Telegraaf is tenslotte grootaandeelhouder van GS en hebben direct belang bij het slagen van powned.

jachtbitter | 17-02-09 | 10:04

Het is toch al jaren bekend...

T elevaag
R egelt de
O mroep
S anering

The Alcalde | 17-02-09 | 10:03

Bolkestein | 17-02-09 | 09:42
Poont is tot nu toe niet méér dan de GeenStijl voorzetten, maar dan duidelijk zonder de inkoppers van de reaguurders. De dynamiek van GeenStijl zit 'm in het niet geregisseerde spel tussen redactie en reaguurder. Poont belooft deze dynamiek over te nemen, maar dat is nog niet gebeurd dus.
De zwakte van Poont is de volledige afwezigheid van de reaguurder die met zijn 'bullshit detector' genadeloos toeslaat, ook richting redactie.
In de Volksktrant werd gisteren in een commentaar terecht wat meesmuilend gedaan over die Poont-uitzending, Wel grappig dat in dit commentaar negatieve uitlatingen van GS-reaguurders werden aangehaald als bewijs van de matige kwaliteit van het Poont-gebeuren. Terwijl volgens mij nu juist die rechtstreekse reacties, ook als ze negatief zijn, de meerwaarde zouden moeten opleveren.
Wat nu blijkt is dat de reaguurder een neer dan belangrijke factor is in het hele project. Het is de reaguurder die kop en staart moet geven aan de pogingen van Poont om bullshit te detecteren.

Schoorsteenveger | 17-02-09 | 10:03

Nee, de telefaag

helderejan | 17-02-09 | 10:02

@helderejan | 17-02-09 | 09:57: Adverteerders?

Fleauxe | 17-02-09 | 10:00

Fittie! Uiteraard heeft geenstijl het idee een omroep te beginnen helemaal zelf bedacht, alsof er nooit een BNN geweest is. Hoop dat het mislukken van powned een motivatie is om weer rebels te worden en dan niet als marketing truc.

Heathen Bastard | 17-02-09 | 10:00

@kolonel klootoog | 17-02-09 | 09:54: Dat is nu juist het probleem. Nee daar heb ik Rutger niet voor nodig maar als ik wil zien dat het ook daadwerkelijk gebeurt heb ik geen andere keuze. Er is, zoals je merkt, genoeg te zeuren over Powned en de rest maar zolang er geen alternatief is ben ik lid en zal ik (als ik promo-shit kan/mag kopen) proberen ook andere lid te maken. Soms moet je genoegen nemen met de situatie zoals hij is.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:59

Door wie wordt GS al ook weer betaald ??

helderejan | 17-02-09 | 09:57

Fleauxe | 17-02-09 | 09:53
Televaag is té schreeuwerig imho. Economische deel is wel goed, maar de rest spreekt me niet aan.
Daar komt bij, Internet > kranten.

Lt_Gruber | 17-02-09 | 09:56

@Mark d'Aviano | 17-02-09 | 09:53: Mooi hé, je kunt die quote teruglezen op SpitsNieuws.nl Het artikel over afschaffing van het woord 'allochtoon'.
-
"Alleen aje soon fieze poot ben kommie errin bai laivfe ent koekking "
Powned, de doelgroep spreekt!

Fleauxe | 17-02-09 | 09:56

Ik denk dat Powned vanaf nu nog zo'n 500 leden PER DAG binnen moet slepen om het nog te halen.
Zo te zien heeft De Telegraaf de moed al opgegeven, en gaan ze er nu dus zelf voor.
Ik hoop in ieder geval, dat een van beiden het haalt, want dat linkse propoganda op tv komt zo onderhand mijn strot uit.
'Wakker Nederland' klinkt in ieder geval al een stuk beter dan 'Powned'. Is zeker makkelijker serieus te nemen. En dat kan, wat de ledenwerving betreft, alleen maar goed zijn.

Doctor Who | 17-02-09 | 09:55

Het wordt druk in het "rechter rijtje".....

laardepul | 17-02-09 | 09:55

@ Fleauxe | 17-02-09 | 09:42

Je PC hééft ook rechterspeaker. Maar joe is toch een weldenkend mens? Toch? Daar heeft joe de roze druiper van Kutger toch niet voor nodig om daar achter te komen?

GS leuk. PowNed kut. Simpel.

kolonel klootoog | 17-02-09 | 09:54

Ach,,
En dan haalt de Televaag het nét niet, en dan worden bestaande leden vriendelijk verzocht om aan te schuiven bij Powned.. C'est simple

Balzakius | 17-02-09 | 09:54

Mij kat wil nog niet op die krant schijten. Plaatjes krant.

helderejan | 17-02-09 | 09:54

Lullig hoor, zo genomen worden door je eigen grote zus *hoongelach*

Honing met Bijsmaak | 17-02-09 | 09:54

Wat is er mis met de Telegraaf!? Het is een prettige krant om te lezen, mooi vormgegeven en altijd op tijd. Mensen doen net alsof de Telegraaf alleen maar over vermiste katten schrijft.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:53

Fleauxe | 17-02-09 | 09:49
Waar zei Wouter dat precies? Ik zou zelf zeggen:

""Wij hebben de afgelopen jaren steeds gemerkt dat je je, als je aandacht vraagt voor wat niet goed gaat met integratie, je je meteen moet verdedigen tegen het verwijt door de PvdA dat je een racist bent"

Mark d'Aviano | 17-02-09 | 09:53

Mwah, word wel tientjeslid van BNR

Jacques Use | 17-02-09 | 09:52

Me al een tijdje afgevraagd hoe die onwijs stotterende Sjuul Paradijs de geuzennaam "Powned" hardop zou uitspreken...
Hopelijk breekt dat moment snel aan.

R.B.Scott | 17-02-09 | 09:52

Ach als het straks Powned niet lukt kunnen jullie altijd nog bij stakker nederland aankloppen ............

Hobbykip | 17-02-09 | 09:49

Quote du jour:
"Ik heb de afgelopen weken weer gemerkt dat je je, als je aandacht vraagt voor wat niet goed gaat met integratie, in de PvdA meteen moet verdedigen tegen het verwijt dat je eigenlijk een halve racist bent"
-Wouter Bos
-
Wouter geeft ook een argument om lid te worden van Powned.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:49

Het lijkt op broedermoord maar volgens mij is het een vooropgezet plan. Straks snel GS en telefaag samen. Is nu ook al. Dus mensen als je lid gaat worden van GS dan krijg je wakker Nederland er gratis bij. Lekker niveau phhhh

helderejan | 17-02-09 | 09:48

@van dal | 17-02-09 | 09:42: Gheghe, tsja dat kun je hier gewoon schrijven hoor. Rutger leest het toch niet, die vind ons maar dom en minderwaardig volk. Dat zei hij eens in de Nieuwe-Revu.
Maar hij zal vast niet de enige zijn die Powned onder zijn hoede neemt. Binnenkort onthult GS dat er ook een fatsoenlijk rechtse presentator zal komen, wedden!?

Fleauxe | 17-02-09 | 09:45

Fleauxe | 17-02-09 | 09:41 mwah, lekker hoor, zo'n medicijnenstudente..

van dal | 17-02-09 | 09:42

Tip van Stinkende Roede:
als je echt iets wil opschudden, moet je gewoon even een politieke partij oprichten. Daar zijn waarschijnlijk veel minder belemmerende regeltjes voor, en als je eenmaal in het pluche zit, dan kun het publiek bestel veel effectiever hervormen/de nek omdraaien. Niet aan de Telegraaf verklappen, anders zijn ze je voor. En dat zou een probleem kunnen zijn, want als ze al hun abonnees gratis partijlid laten zijn, dan kunnen jullie wel inpakken. De Telegraaf is een stuk slimmer: ze mikken op een dommer publiek. Niet echt veel dommer, maar toch.

StinkendeRoede | 17-02-09 | 09:42

@kolonel klootoog | 17-02-09 | 09:39: Omdat PowNed (dacht ik) mij zou doen beseffen dat m'n pc 'ook een rechter speaker heeft'. Maar daar moet ik op terugkomen ben ik bang.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:42

Vorige week vrijdag op Verionica die powned preview gezien. Motiveert mij niet om lid te worden. Vreemde Semi-Realitiy tv van de immer zelfgeilende Rugter. Tjah, been there, done that (was dat niet geenstijl.tv). Graag wat nieuws, dan zal ik overwegen om lid te worden.

Overigens ben ik het grapje dat GS destijds Robert Plomp flikte (www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/01/...) niet vergeten. Ik ben dus wat huiverig om mijn persionalia met jullie te delen. Destijds niet aan de regels gehouden, waarom nu dan wel?

Voor de newbe's Robert had 1 keer een kritische post geplaatst, daarna werden hij, zijn familie en vriendenkring afgebrand door GS. Fijne actie was dat.

Bolkestein | 17-02-09 | 09:42

Prima, de zender van wakker Nederland ! Ik hoop wel dat ze genoeg programma's met André Rieux gaan uitzenden.

Marcus Porcius Cato | 17-02-09 | 09:42

dat hele ledenwerfgebeuren is niet nodig als ze een regionale omroep worden.. regionale omroepen hebben geen leden, hoeven die ook niet te hebben. en met een verenigd europa is nederland toch wel een regio te noemen?
www.minocw.nl/omroepen/873/Regionale-e...

van dal | 17-02-09 | 09:41

Het is de Telegraaf, naast het bestrijden van het links journalistiek geteisem, ook om toegang tot de omroepgegevens te doen, min of meer vergelijkbaar zoals de AVRO ooit het blad Televizier overnam en daarmee van een zieltogende C omroep in één klap een A omroep werd.

Het opruimen van de extreem linkse KIEM en NVJ terreur bij de omroepen moet ook het speerpunt worden voor PowNed en Wakker NL. Ik wordt in ieder geval van beiden lid zodat er een rechtse wisselwerking bij de PO in gang gezet wordt.

Hopelijk raken we dan eindelijk af van het domlinkse NOS en de schier eindeloze stoet van met belastinggeld overbetaalde vlieggewichten zoals Paul de Leeuw, Jeroen Pouw, Sven Kokkelman en Paul Witteman.

Hans Anders | 17-02-09 | 09:41

@van dal | 17-02-09 | 09:36: En dan zeker verkracht worden door een groepje... (ik wil het graag zeggen maar dat mag niet, Powned is namelijk NIET rechts)
-
Heerlijk, ben ik net lid geworden van een omroep blijken ze niet rechts te zijn.
Stapt Rutger het vliegtuig in zegt 'ie "Wilders heeft het weer voor elkaar"
Waarmee Rutger eigenlijk wil zeggen; 'vuile kutracist, als ik niet van GS zou vangen had ik me bij de AFA gevoegd'. Fijn dat ik daar nu mee geassocieerd wordt.
Misschien moet ik 'm ook eens in een koor-kut medicijnenstudie hangen om dat te begrijpen.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:41

Nog kenners van de mediawet hier? Er staat nl.:
"De ledenwerfactie start vandaag. Het lidmaatschap bedraagt slechts €5,72 per jaar. Abonnees van de krant betalen in feite niets. Na betaling, krijgen zij namelijk €5,72 korting op de abonnementsprijs van de krant. De Mediawet biedt deze mogelijkheid."
Als aandeelhouder van de Telegraaf zou ik het een slimme move vinden. En anders een slechte grap.

Bos Hout | 17-02-09 | 09:39

Krijg je iedergeval nog een krant cadeau

jachtbitter | 17-02-09 | 09:37


Dat is ook wel weer waar én handig: in de winter kun je daar de openhaard mee aansteken en in de zomer de BBQ. Alleen de lente en herfst is wat overbodig. Hebben ze ook een seizoenen-abonnement?

Lt_Gruber | 17-02-09 | 09:39

Met al een commerciele omroep in de 'groep' zal Plasterk nooooit een PO ernaast toestaan.
Leuk bedacht om waarschijnlijk later de 2 ledenlijsten in elkaar te schuiven ter ondersteuning van PowNed, maar als de minister daar lucht van krijgt, kan het nog wel enorm gaan BACKFIREN!
Pas op GS! Dit kan dan wel eens de stok worden om PowNed uit het Mediapark te slaan!

JeGrootmoeder | 17-02-09 | 09:39

@ Fleauxe | 17-02-09 | 09:28

Als je een leuke waggi met vette patta's wil rijden moet je geen weblog beginnen. Maar gewoon lekker bij een bank gaan werken. Als ze zo'n last hebben van dat tuinhuisje, ik dacht dat dat was omdat het "hip" en "in" was MTV en Koekel hebben ze immers ook, dan moeten ze die slopen en in de fik steken op de Meeuwenlaan. Daar staat wekelijks wel iets in de fik, niemand die het door heeft. En waarom is PowNed zo hard nodig? Ik zie het nut er niet van in. Te veel verspilling van te veel belastinggeld.

@ van dal | 17-02-09 | 09:29

Yepper. En een weer wekelijks een Wereldwijde Upload Tournee.

kolonel klootoog | 17-02-09 | 09:39

Die teller is helemaal niet vastgeroest! Die is terug gaan tellen toen ze gingen dreigen met het aannemen van Prem...
Ik ben al lid van PowNed, omdat €5,72 zo goed als graties is voor Freek de Jonge vrije televisie!!!! Komop, met die laffe kadavers van je op maat ingesleten ikea "bjorn"af en word lid!!

Pauperclown | 17-02-09 | 09:38

Vanochtend bij Giel: "Telegraaf probeert al 50 jaar een omroep te starten".

Lutsers...

Baron Harkonnen | 17-02-09 | 09:38

Krijg je iedergeval nog een krant cadeau

jachtbitter | 17-02-09 | 09:37

Ik ben al lid geworden van Stakker Nederland, ik had ook(of alleen) lid van POWNED geworden als er niet de belofte was gedaan dat ze weer bloot gingen uitzenden, heb al vermoeden hoe dat zal gaan en ik erger me al genoeg aan al die tiet en kut reklames rond 12 uur op tv.....

minimari | 17-02-09 | 09:37

Zwakker Nederland

Atheisme.nu | 17-02-09 | 09:36

Wakker Dier?

Fleauxe | 17-02-09 | 09:36

Fleauxe | 17-02-09 | 09:34 en daar gaat het fout, die meisjes moeten niet onder de tafel liggen, die moeten de straat op in kekke roze tuktuk's..

van dal | 17-02-09 | 09:36

Als de Televaag tv-dinges gsaat fuseren met PowNed én de Televaag tv-dinges wordt leidend, dan gaat mijn PowNed lidmaatschap direct door de shredder. Dat dan weer wel. Ik kijk überhaupt geen tv, vind PowNed een leuk alternatief, maar wens met de Basisweg verder weinig van doen te hebben.

Lt_Gruber | 17-02-09 | 09:35

televaag doet 1april en geenstijl reageerd zo haha televaag powned geenstijl!:)

siske | 17-02-09 | 09:35

Is die teller nog steeds stuk of is 35.000 echt waar het ongeveer gaat stranden?

ServerGenius | 17-02-09 | 09:35

Alleen 50000 leden is niet genoeg. Er moet ook nog iets nieuws aan het bestel toegevoegd worden. Daarna mag men aspiratnlid worden. Die kans is dus klein want een dosis rechtspraat is niet nieuws...

antizanic | 17-02-09 | 09:35

@superjan | 17-02-09 | 09:28: Het was een poging tot humor superjan, ik zal het niet meer doen :-)
@.. zapper | 17-02-09 | 09:29: Het schijnt zelfs zo weinig ruimte te zijn dat de promotie meisjes onder de tafel moeten liggen.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:34

Televaag nu de stok ? nu opgeven goed excuus? niet doen.. strijdend doorgaan net als minister van informatie Irakistan destijds. Vind het een vreemd verhaal dat stinkt naar een broederlijke dekking. Suc6 iig

The Patriarch | 17-02-09 | 09:34

Mooie actie van de nazikrant, ze zien dat het debiele broertje het niet haalt en gaan zelf aan de slag.

baca | 17-02-09 | 09:32

Zo dan, das lekker. Baasje Telegraaf steekt ff een dolk in de rug van Fleisch.
Het is hetzelfde met al die splinterpartijen op politiek rechts, zonder eenduidigheid lukt het nooit. Zelfde met de omroepen. Straks blijven ze allemaal net onder de 50.000 leden steken, en dan gebeurt er dus he-le-maal niks.

Niet slim van de heren Telegraaf.

ramses snaptnie | 17-02-09 | 09:32

Televaag en Geen stijl. Tis één pot nat.

LekkerAnoniem | 17-02-09 | 09:31

Dit kunnen we dus rustig een coup noemen.
Helaas nét als Powned durven zij zich ook al niet RECHTS te noemen.
(Wat is dat toch?)
PON blijft inderdaad de enige die het wel durft... (maar die redt het niet?)
Enfin... als we maar verlost zijn van al dat LINKSE GEZWAM de hele avond!

Een Soort Iets | 17-02-09 | 09:31

Al geeft de telegraaf er geld bij dan moet ik die SBS6 op papier nog niet.

vooreenkeertjedan | 17-02-09 | 09:31

Grasgriezel | 17-02-09 | 09:27 ze vragen niet toevallig evenveel geld, dat bedrag is door de overheid bedacht.

van dal | 17-02-09 | 09:30

Typisch Telegraaf. Zodra het moeilijk wordt, gaat de loyaliteit overboord. Genau wie's damals war.

Ad Hominem | 17-02-09 | 09:30

Trap er maar lekker in, ik spreek jullie 1 april wel. Weet iemand nog van vorig jaar, die parkiet die zou worden opgegeten door een piranha ?
Simpletons.
Of: stakkers.

Rammstein | 17-02-09 | 09:30

fuckje | 17-02-09 | 09:20
ik kook ik kook! redaksie nodich?

dr.spin007 | 17-02-09 | 09:29

Nick en Simon? Heeft Powned een Bush-tactiek uit de kast getrokken om zieltjes te winnen? Ik was al abbonee hoor, je hoeft niet te dreigen. Zal wel gerechtvaardigd zijn met doel heiligt de middelen enzo. Jammer voor alle tokkies dat het een hoax is.

gruppenfuhrer | 17-02-09 | 09:29

@Fleauxe | 17-02-09 | 09:28 in dat tuinhuisje huist de eindredactie met de eindmontage.

..zapper | 17-02-09 | 09:29

Hoorde vanmorgen stuk op radio Veronica hierover, zij beweren dat het om een 1 april grap gaat, vanwege de sluitingsdatum van hun inschrijvingen, namelijk 1 april ipv 31 maart zoals bij PowNed. En dat mannetje van de televaag was te laf om te reageren, dus ik geloof er niet zo in.

Reemster | 17-02-09 | 09:29

kolonel klootoog | 17-02-09 | 09:27 en de fotofuck terug en minimaal twee keer per week een polletje vinden op het net om te fucken. daar is gs groot mee geworden.

van dal | 17-02-09 | 09:29

@Fleauxe> nee geen bezwaar. natuurlijk.

superjan | 17-02-09 | 09:28

@superjan | 17-02-09 | 09:18: Ah, fijn zo Jan. Bedankt voor de moeite.
-
@kolonel klootoog | 17-02-09 | 09:19: Klootoog, dat soort manipulatie pas je maar op je eigen omgeving toe. Ik voel me in het geheel niet bezwaard om lid te worden uit angst binnen jouw typering te passen. Ik bedoel, man, ik ga naar de fucking huishoudbeurs. Met welke stroom zal ik een NIET meelopen?
-
Nog los daarvan, Powned is hard nodig. Al was het maar omdat ik weet in wat voor auto's sommige redacteuren zich verplaatsen. Dat is geen fraai gezicht kan ik je wel vertellen. En heb je die redactie gezien? Een soort ovalen tafel in een klein vochtig donker hok. Er staat zelfs een tuinhuisje ter opvulling. Da's zielig.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:28

Was GS niet een onderdeel van de Televaag? Dan is het toch geen jatten, maar lenen?

k3 | 17-02-09 | 09:28

@The_Judge | 17-02-09 | 09:26 Judge, ben jij het?

..zapper | 17-02-09 | 09:28

Als GS de 50K niet haalt zou dat bijzonder jammer zijn maar GS had eigenlijk eerder moeten beginnen en
@ Superjan : geef aub even door aan de redactie :als je dat wil voorkomen moet je de straten overspoelen met promotiemeisjes. Ieder meisje moet technisch gezien in staat zijn om minstens 25 nieuwe leden per dag aan te brengen. Mensen tekenen nu eenmaal sneller als ze een formulier onder hun neus krijgen i.p.v. met bedenktijd (zoals via internet).
Geloof me, vanaf nu 200-250 meisjes iedere dag in alle grote steden en je 50K leden zijn over 2 weken een voldongen feit !!!!

WeirJack | 17-02-09 | 09:28

Euh... maar vooralsnog geen Powned op 50000. Zit de teller verroest te wezen of zo?

Adriaantjeeeeeuh | 17-02-09 | 09:28

Ik geloof er niets van. Wakker Nederland wordt zeker een onderdeel van Powned. Ze vragen ook toevallig evenveel geld.
Ken jij eigenlijk je eigen achterban wel, Fleisch? Ik denk dat je versteld staat.

Grasgriezel | 17-02-09 | 09:27

Nokken met PowNed en de rest van 2000NEGER beginnen elke dag met een lekker tietentopic beginnen. Geen Verkansieboek uitgeven, paar relletjes veroorzaken, FOK!-filter Nico D terug met een dinsdagse audio koolhum. Dat kekke wijf met die kettingzaag terug, GSSC open en binnen no time is GS weer GS.

*koggie*

kolonel klootoog | 17-02-09 | 09:27

Mag toch bidden dat PowNed de 50000 haalt. Anders verandert er helemaal niets!
Ook met een Ajax-zender als Stakker Nederland niet.

Doedel99 | 17-02-09 | 09:26

Ik zou er geen lid van worden! Kunnen we nog meer lezen hoe Willem A maximaal investeert in Mozambique en Argentinië. Hoe hij vakantie viert over de hele wereld en nu weer in Lech zit met dispensatie voor zijn oudste kind omdat ze twee weken gaan waar anderen een boete voor moeten betalen. Hoelang houdt de ene helft van Nederlanders de andere helft nog voor de gek. Wanneer werken ze? Volgens mij is hij al bezig om hun tientallen miljoenen veilig te stellen. Ze houden hier alleen hun hand op voor de rest hebben ze geen boodschap aan NL.

Dr Lambiek | 17-02-09 | 09:26

Werkt Televaag met een dubbele agenda of is dit een publiciteitsstunt?

The_Judge | 17-02-09 | 09:26

Poll?
( ) Powned
( ) Tros 2.0
(x) Zucht...

Gallisch | 17-02-09 | 09:25

/ ik het medium televisie al afgeschreven heb

Dikr | 17-02-09 | 09:25

kan die ledenteller van PowNed ook achteruit tellen...?

doehetlichtuit | 17-02-09 | 09:25

@RockBock | 17-02-09 | 09:20
Het valt mij eigenlijk mee, ze zijn al over de 30k... met toch nog 6 weken te gaan.

Wie weet...

Volidioot | 17-02-09 | 09:24

PowNed, "de omroep met de kapotste teller van Nederland"

Homer J. Simpson | 17-02-09 | 09:23

Ik zei het net al in dat andere kansloze topic hieronder: omroep powned wordt keihard in haar maagdelijke poepgaatje genomen door haar eigen papa. De telegraafgroep als een Fritzl. Lekker inteelt. En wat roepen we dan allen in koor? Gewoon omdat het kan! Powned!

WalterS | 17-02-09 | 09:23

Dit is HET moment om te stoppen met die POOND onzin, die 30.696 maal € 5,73 aan een goed doel te schenken.... en over te gaan tot de orde van de dag.

Jaap Knasterhuis | 17-02-09 | 09:23

Laatste nieuws!!! Kouwes is weggekocht door Wakker Nederland. Speciaal voor het bedienen van de Televaag reaguurders, die aan gelijk aan onderstaand reaguursel (in meerderheid vertegenwoordigd) herkenbaar zijn:
"ik vind het belagelek je moet tog prijver zie dit is voor de zoten je moet je nog net niet met je naam plaat je om loop en
h zuman, hoofdorp | 08:00 | 17.02.09
Ä Ik heb een klacht over deze reactie "

..zapper | 17-02-09 | 09:22

Ben ook lid van de homo-omroep, vormt dat een bezwaar?
Volgens mij gaat Oz-tv het niet halen, maar aan mij heeft dat i.i.g. niet gelegen.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:22

Schoorsteenveger | 17-02-09 | 09:20
Ik denk het niet hoor, tenzij ze een of ander slinks plan verzinnen waarbij de wakker nederland aan powned gelinkt kan worden..

HankMoody | 17-02-09 | 09:22

MorkieMork | 17-02-09 | 09:19 en die halen ook nog een 25.000 leden, bundelen de krachten onder de noemer procesvereenvoudiging... et voilá..

van dal | 17-02-09 | 09:21

Mogen ze straks de lidmaatschappen niet gewoon bij elkaar gooien?

Schoorsteenveger | 17-02-09 | 09:20

@van dal | 09:19
Ik zie het al, jij doet met me mee!

fuckje | 17-02-09 | 09:20

Die ledenteller hierboven loopt niet echt hard op de laatste week.
De Powned uitzending gaf een klein impulsje van een paar duizend betalers maar nu is het weer errug rustig. Moet ik me zorgen gaan maken?
Of is de update frequentie verlengt naar een keer per week?

RockBock | 17-02-09 | 09:20

De Telegraaf aast al tientallen jaren op de omroepgegevens, zodat ze een eigen omroepblad kunnen uitbrengen (mag nu niet). Met PowNed dachten ze dat via een omweg alsnog te kunnen realiseren. Maar powNed loopt een beetje stroef; de teller stokt. Zie daar: plan B. We gaan het 'zelf' proberen...

MorkieMork | 17-02-09 | 09:19

wakker dier = telegraaf
powned = grotendeels telegraaf
wel andere doelgroepen
straks beide 35 duizend leden, hoppa fusie voor 1 april en de telegraaf in het publieke bestel

sambalbaj | 17-02-09 | 09:19

fuckje | 17-02-09 | 09:18 intelektjuwelen...

van dal | 17-02-09 | 09:19

TV?
Wat is dat?
Ik haat eensrichitngverkeer in communicatie.
Zo kan ik niet terug bewijzen dat ze fout zijn.

LifeCatcher | 17-02-09 | 09:19

Te gek ik wod lit

Homer J. Simpson | 17-02-09 | 09:19

@ Fleauxe | 17-02-09 | 09:15

HA! HA! HA! En HA!

PowNed kan wat mij betreft echt woest harttyfus krijgen. Met die kutterige kakbult in zijn duffe roze wagentje voorop.

Maar goed, als jij dan vooral gedachteloos achter de massa aan wil hinkelen. Ga vooral je gang.

*Fleauxe duwtje geeft*

kolonel klootoog | 17-02-09 | 09:19

@fleauxe>Er is iets mis ik liet alles naar mijn eigen adres doorsturen, maar daar zit een kinkje. Ik vraag ff hoe ik ookal weer in de originele box kom en dan kom ik er op terug.

superjan | 17-02-09 | 09:18

* gaat omroep voor interlektuwelen beginnen *

fuckje | 17-02-09 | 09:18

ik ben lid geworden omdat ik zo de rente krijg!!! WOEEET!

terrorwally | 17-02-09 | 09:18

*steekt middelvinger op naar alle omroepen*
Oude media, pft.

Modderkip | 17-02-09 | 09:17

Ofwel: PowNed... PWND! GeenStijl wordt straks gewoon een WNL-programma. Kwartiertje per week schat ik... en een blokje op de radio.

Gezellig! | 17-02-09 | 09:17

Kom op, dat Stakker is de één april grap.

Rammstein | 17-02-09 | 09:16

Waarom lid van PowNed?

Giel is lid :S

Spr-Skip | 17-02-09 | 09:16

(de gemiddelde leeftijd van Televaag-lezer is 57 jaar) Bestaat nederland dan echt alleen uit domme 57 plussers?

Stukje geschiedenis dan maar

In de Tweede Wereldoorlog compromitteert de Telegraaf zich in sterke mate met de Duitse bezetting, waardoor zij tot het eind kan verschijnen. Medio 1942 wordt hoofdredacteur Goedemans ontslagen. Zijn opvolger Fraenkel wordt gedwongen anti-joodse artikelen en SS-frontreportages te plaatsen. Na Fraenkel’s overlijden komt de Telegraaf in handen van de zoon van Telegraaf-opkoper Holdert en diens SS trawanten. Een aantal leden van de commissie voor Perszuivering verbonden aan illegale bladen zijn tegen een terugkeer van de Telegraaf; doen de Telegraaf in de ban.

Binnen onze familie blijft het verschijningsverbod gehandhaafd.
De Telegraaf komt op grond van mijn vader’s oorlogervaringen de brievenbus niet in. Mijn vader heeft nimmer getwijfeld aan die paar eerlijke niet-collaborerende
journalisten die middels stil verzet in de vorm van sabotages binnen de Telegraaf
de Duitsers dwars zitten. Hun leven voor ons wagen. Diep respect voor hen. Echte helden.

Het foute karakter wordt later genuanceerd.

Conclusie: Telegraaf een foute krant.

Bronnen: Wikipedia en Summa Encyclopedie en woordenboek.
(Kluwer Algemene Boeken BV Utrecht-Wageningen)

Misschien iets met boycot

Woodlandnl | 17-02-09 | 09:16

Powned is van ons allemaal Klootoog, net zoals jouw anus in diensttijd.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:15

Zo lang het antwoordnummer van PowNed hetzelfde is als dat van de Telegraaf heb je niks te zeuren!

MorkieMork | 17-02-09 | 09:15

"We vinden al vele tientallen jaren, dat het stemgeluid van heel veel Nederlanders onvoldoende in Hilversum wordt gehoord. Wakker Nederland wil een omroep worden voor de zwijgende meerderheid, die pal staat voor normen en waarden en traditie zonder gebonden te zijn aan een politieke partij.”

WHAHAHAHAHA! Klinkt precies als dat kut PowNed. Maar dan van de Telegraaf. Oh. Maar PowNed is van de Telegraaf? In! Ge! Wik! Keld!

kolonel klootoog | 17-02-09 | 09:14

@ Jatogdan | 17-02-09 | 09:09
Zou me inderdaad niks verbazen als dit een slimme hoax - combi - geallieerde aanval op de Publieke Omroep is. De publieke omroep kapot maken - gewoon omdat het ken.

Frans \/\/itglas | 17-02-09 | 09:13

@superjan | 17-02-09 | 09:13: Dan heb ik niets gezegd, mijn excuses.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:13

is er niet zoiets als dat jullie bij elkaar horen, iets met telegraaf, mm. ff wiki er op naslaan

godjes15 | 17-02-09 | 09:13

@Meneer | 17-02-09 | 09:11: "Rutger leert praten" lijkt me ook een leuke variant.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:13

RIP Powned

Gallisch | 17-02-09 | 09:13

ik check het

superjan | 17-02-09 | 09:13

@fleauxe> dan is er iets mis, want ik heb niks gekregen.

superjan | 17-02-09 | 09:12

RAAR HEEEEEE ook daar kan je ook lid worden voor 5.72!!!

ONS | 17-02-09 | 09:12

Als ik lid word, komt "Rutger leert stappen" dan weer terug?

Meneer | 17-02-09 | 09:11

Eerwraak, is dat niet strafbaar?

naardeklote | 17-02-09 | 09:11

Ow ja, Superlul. Ik heb jou 3 (drie!!!) keer op een bijzonder vriendelijk manier gevraagd hoe ik promo-shit kan bestellen. Leuk voor in de winkels dacht ik zo, maar ik heb gemerkt dat ik de grafkank..... kan krijgen.
Waarvoor nog dank Superjan, fijn dat je er zo bovenop zit.

Fleauxe | 17-02-09 | 09:11

Gisteren getekend en geen kvk inschrijving. TMG is aandeelhouder SBS, waarom zouden ze naast hun pownedexperiment bij GS nog een publieke omroep willen?
Marketingtechnisch is dit positief voor powned. In het huidige potentieel van nieuwe omroepen zit geen concurrentie en dat is altijd slecht. Bovendien zijn er inderdaad mensen die geen lid worden van powned om de simpele reden dat TMG aandeelhouder is in GS Media. Als dit alles leidt tot het einde van Wilma Nanninga met haar bullshit tip over foekie foekie, dan vind ik het in ieder geval een puik plan.

..zapper | 17-02-09 | 09:11

Hmm de tellert bovenaan gaat wel erg langzaam de laatste tijd. Het is GS gegund, maar aangezien ik zelf amper tv-kijk, word ik geen lid. Ik heb geen idee wat ik van het Telegraaf initiatief moet denken. Je kan wel stellen dat een 'rechtse' of (ik haat het woord populistische omroep gemist wordt en verschillende partijen proberen in het gat te springen.

KapiteinClaus | 17-02-09 | 09:09

POWNED = Publieke Omroep Wakker NEDerland?

Jatogdan | 17-02-09 | 09:09

PowNed - "Maar we zijn niet rechts...."

Fleauxe | 17-02-09 | 09:08

Hoe typisch, jullie eigen geldschieter wordt een concurrent in de strijd om zieltjes...

En als jullie er niet genoeg hebben en zij straks ook niet, fusie! opgelost, en de grootste hoax uit de geschiedenis!

linkse rukker | 17-02-09 | 09:08

Superjan 8.51.

Niet echt en ik snap de aktie van de Televaag ook niet helemaal, maar het zal wel met graaien uit de soepsidiezak te maken hebben. Ik hoorde Sjuul Paradijs vanmorgen kwetteren dat de Telegraaf als sinds 1960 in het publiek bestel wilde maar steeds werd tegengehouden en dat ze nu de kans schoon zagen om eens een rechts tegengeluid te presenteren t.a.v. het linkse. Maar het is niet echt netjes als je weet dat GS dit ook al wil doen.

Karel Kruizenruiker | 17-02-09 | 09:07

En wáár precies kun je lid worden nu van de Fabeltjeskrant?

Mac The Ripper | 17-02-09 | 09:07

@zyprexa> niet te veel tegelijk innemen he?

superjan | 17-02-09 | 09:07

kan er iemand het script van de ledenteller aanpassen, zodat hij minder snel gaat en we kunnen zien welke getallen er staan ?

toshke.is.back | 17-02-09 | 09:07

Als er geen 50K leden worden geronseld, is er gewoon geen draagvlak voor powned.
Omroep Max heeft het bijvoorbeeld veel makkelijker. Als die oude kadavers wat zien bewegen op tv, is het al snel goed.

Erg jammer, maar aan de andere kant rust er wel een gigantische verantwoordelijkheid op jullie schouders. Jullie doelgroep is te kritisch en veeleisend om tevreden te stellen.

Zelf zou ik al blij zijn met een zender die niet constant de linkse elite loopt te salad tossen en kritische vragen durft te stellen. Mooi als Powned dat kan worden, maar als de Televaag dat biedt, is het ook goed. Ben wel lid van powned natuurlijk.

Fuckitol | 17-02-09 | 09:07

Hoe meer blazende nieuwkomers hoe beter. Fuck die hele publieke omroep omver nu het kan. Laat die dikbetaalde wijsneuzen maar strontscheppen voor de kost, in de Achterhoek of op Texel.

patat - generatie | 17-02-09 | 09:06

Nou seg, jullie hebben ook goeie communikaatsie binnen de mediagroep. Televaag & GS-marketiers zouden tog eens eerst een knuffelmieting moeten houden vooraleer een ei te leggen. Nou ja, Stakker Nederland kan nog altijd samenwerken met PowNed en op die manier samen leden ronselen in plaats van jullie intern dood te concurreren. Succes!

Zyprexa20mg | 17-02-09 | 09:06

Strategisch gezien kon dit wel eens een hele goede zet zijn, ook ten gunste van PowNed...

dr.spin007 | 17-02-09 | 09:05

@thomas> klopt.

superjan | 17-02-09 | 09:04

Fijne actie van mamma Televaag. Dochtermoord -> Peter R. kom er maar in.

Als ik GS was, dan was ik nu redelijk over mijn rooibostheewater.

Lt_Gruber | 17-02-09 | 09:04

Het starten van een publieke omroep is ineens wel heel populair, straks kun je door de publieke omroepen de tv niet meer zien!

Incognito1991 | 17-02-09 | 09:04

Hmm hier gat PowNED last van krijgen ben ik bang. Ik zal maar even checken of er geen direct lijntje loopt van Vera Keur naar de Televaag .

WeirJack | 17-02-09 | 09:04

@superjan | 17-02-09 | 08:59

Dat snap ik, maar het is duidelijk dat de Televaag (lees: tokkie Sjuul) niet het fatsoen heeft gehad hun eigen dochteronderneming GS even een kattebelletje hierover te sturen.
Ze helpen jullie iig niet...

Thomas Chatterton | 17-02-09 | 09:03

En niet te vergeten de televaag de krant van stakker nederland is PRO ajax

Je Verzint Het Niet | 17-02-09 | 09:03

Klinkt een beetje als angst om de 50.000 te halen? Ik wordt ook lid van Wakker Nederland. Alle middelen aangrijpen om Hilversum op z'n kop te zetten. Reken maar dat ze op dit moment bij de Rara, de Tros en de NCRV 7 kleuren stront peaupen. Want er wordt aan het hek gerammeld. En natuurlijk wil ik daar PowNed hebben zitten. Maar ook Wakker Nederland zie ik graag tussen de netwerken, Grauw & Klitteman, 2 vandaag, 3 morgen? en die sneue EO progz stoken. En trouwens, jullie zijn toch onderdeel van Telegraaf Media groep? De ene hand wast de andere en jullie acteershowtjes beginnen een beetje op te vallen. Lijkt me niet meer dan logisch dat BigBrother jullie te hulp schiet. Hoe dan ook. Ik zou het leuk vinden als jullie alle 2 op het publieke bestel zitten.

mauzzer80 | 17-02-09 | 09:03

Interne strijd bij de Telegraaf dus. Haalt PowNed niet de 50.000, dan de ander wil. Slim gespeeld, GS-jongens.

Walter Rathenau | 17-02-09 | 09:03

Slechtste scenario is dat beide omroepen het benodigde aantal leden niet halen en wij dus geen ander geluid krijgen. Wat zit er achter deze Televaag actie?

engeltje_ | 17-02-09 | 09:03

De Televaag kan Dominique toch nog steeds de touwtjes in handen geven als het PowNed niet lukt ?

Balzakius | 17-02-09 | 09:02

@Maugoio> we zullen zien zuurbekje, we zullen zien.

superjan | 17-02-09 | 09:02

In elk geval goed voor het rumoer, met een hintje van good-cop-bad-cop. Leuk !

Niet voor Jan | 17-02-09 | 09:01

En iets té langzaam kruipen we net niet naar de 50.000. Gecondoleerd!
(uiteraard geen lid)

Mauguio | 17-02-09 | 09:01

Lekker dan. *Voorzie een koude oorlog*

bethundered | 17-02-09 | 09:01

ikdoeniemee

Strongman | 17-02-09 | 09:00

Ik vind het een slimme actie van de Televaag. Zeker hoe ze de bijdrage via korting op de krant weer teruggeven. Dat neemt niet weg dat het t.o.v. PowNed een rare actie is.

Doe-eens-rustig | 17-02-09 | 08:59

@thomas Chatterton> Ik zit niet bij de televaag hoor. Ik zit in het bestuur van PowNed.

En je zou ons enorm helpen om lid te worden.

ps mag die reclame met Ellen op het strand deaud?

superjan | 17-02-09 | 08:59

De televaag nu met 2x kans om met ...'wakker' neederland aan de bak te komen.. de ene inhoudelijk dom en de ander gewoon dom rechts, nou ja is in ieder geval meer keuze

Captain CAPS | 17-02-09 | 08:58

Dick Johnson | 17-02-09 | 08:56
Mijn opa ook, hij riep op school dat 9x9 83 was, in 1942.......

Bier-Sexueel | 17-02-09 | 08:58

Biting the hand that feeds you?

Naakte Waarheid | 17-02-09 | 08:57

@Fleisch, die gast op die foto is nog geen 57+ hoor, die is 19, maar door z'n levensstijl lijkt ie 57+. Of is het Wilma Nanninga?

..zapper | 17-02-09 | 08:57

@G-unite | 17-02-09 | 08:49

De nationaal socialisten waren fout in de oorlog.

Dick Johnson | 17-02-09 | 08:56

-weggejorist-

KaKeL Kees | 17-02-09 | 08:56

De druiven zijn een beetje zuur, deze ochtend.

fuckje | 17-02-09 | 08:56

Ha,ha,ha, de fabeltjeskrant, ...... mooi stukje Fleisch.
Natuurlijk ben ik al lid van PowNed.

Frau Antje | 17-02-09 | 08:55

et tu Brute?

rintelman | 17-02-09 | 08:55

Of Kakker-Nederland, dat kan ook.

Duismann | 17-02-09 | 08:54

Laat PowNed en de televaag beide maar toe op het Mediapark, hoe meer opschudders in dat stoffige televisieland hoe beter.

Bier-Sexueel | 17-02-09 | 08:54

Als het nou Strakker Nederland was..

Superior Bastard | 17-02-09 | 08:54

Ik ben (nog) geen PowNed lid, maar ik moet eerlijk bekennen dat deze actie van het moederschip niet helpt om alsnog lid te worden. Het wordt me iets te verwarrend, iets te verdacht. Superjan bleek niet eens op de hoogte! 1 April-grap? Tactiek? Of worden jullie gewoon verneukt?

Thomas Chatterton | 17-02-09 | 08:53

Wat is dat toch voor rose dingetje onderaan elk nieuws(lol)item, is dat een hyperlink naar LINK?

NoStyle=AlsoStyle | 17-02-09 | 08:53

Heb je die comments op de Televaag wel eens gelezen? Daar is GeenStijl een intellectueel medium bij muhahaha, nu mag Hillesum zich pas echt zorgen gaan maken als er TV op maat voor zulke dropouts gaat worden gemaakt. Mare wellicht een 1 april grap van de Televaag?
@GU welke oorlog?

..zapper | 17-02-09 | 08:53

zeker 1 april??

Super7 | 17-02-09 | 08:52

Ach, hebben zie niet genoeg aan 40 minuten "Knoop in je zakdoek" per week?

Zippy | 17-02-09 | 08:52

Wat moet de telegraaf met twee publieke omroepen? Of is Powned intussen meer de publieke omroep van Veronica?

marlinn | 17-02-09 | 08:52

PowNed haalt die 50.000 gewoon niet, dus kap er maar mee....

Gifkikker | 17-02-09 | 08:52

ik denk hoooaks

LTS__zwakstroom | 17-02-09 | 08:52

Volgens mij botst de doelgroep van de telegraaf met de naam van de zender.... Of is het nu juist de bedoeling dat ze eens vroeg op gaan staan?

helemaaldewegkwijt | 17-02-09 | 08:52

"SBS6 begint publieke omroep"

SODEP | 17-02-09 | 08:52

dr. De Wit | 17-02-09 | 08:47 Nee, dat is Gerrie Ruijmgaart.

Willianus Wortelus | 17-02-09 | 08:51

@karel k> vind je t gek?

superjan | 17-02-09 | 08:51

Hmm en Stakker NL neemt PowNED over indien zij de 50K niet haalt ?

WeirJack | 17-02-09 | 08:51

GS doet huilie huilie, bweeehh

NoStyle=AlsoStyle | 17-02-09 | 08:50

Straks wordt powned televaagTV_2.0

Toch maar niet, doe maar VPRO

dapperder dodo | 17-02-09 | 08:50

Heeft dan niemand gelezen op welke datum de Televaag de 50.000 binnen wil hebben?

Glorfindel | 17-02-09 | 08:50

Ik proef toch enige bitterheid bij Fleisch.

Karel Kruizenruiker | 17-02-09 | 08:49

Dus vooral geen lid worden van PowNed ? of lees ik dit verkeerd:)

24jarige | 17-02-09 | 08:49

Dolk in de rug door die akelige Sjuul? Of slimme marketingzet om GS zo nóg unieker te laten lijken? Vragen, vragen.

Thomas Chatterton | 17-02-09 | 08:49

Was de televaag niet fout in de oorlog?

/knuppel hoenderhok.

G-unite | 17-02-09 | 08:49

Ik ben al lid van Hustler Channel, dus wat heeft dit des hemels naam toe te voegen?

KaiserSoza | 17-02-09 | 08:49

Ik wilde nu lid worden van Powned, maar dit is alweer het zoveelste reclame item op GS dat ik besloten heb om het toch maar niet te doen. Waarom? Omdat het kan.

Klisjeemannetje | 17-02-09 | 08:48

Als ik Fleischbaum was, was ik niet blij. Iets met mes en rug.

Willianus Wortelus | 17-02-09 | 08:47

Is dat niet Pa Tokkie?

dr. De Wit | 17-02-09 | 08:47

*zich afvragen doet of dat wel mag, korting geven van 5,72 mits je lid wordt en daardoor het lidmaatschapsgeld voor eigen rekening nemen*

dienstweigeraar... | 17-02-09 | 08:47

waarom zou de televaag op één paard wedden als het op twee kan...

stijlie | 17-02-09 | 08:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken